|
|
עד כה: 2 תגובות, ב- 2 דיונים.
|
|
|
|
|
|
הוסף תגובה
|
|
 |
2.
כשמוכרים את היותי מנוי
אסי,
12/06/04 16:14
| כשמוכרים את היותי מנוי בחברה אחת לחברה אחרת, אני תמיד מסיים את החוזה. אני לא כבשה שסוחרים בה, ורק אני אחליט אם להיות לקוח של החברה החדשה. אותי אף אחד לא יקנה ולא ימכור כחלק מ"פורטפוליו" של לקוחות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
מוצר ירוד, שרות שערוריתי
חיים בר,
תל אביב,
12/06/04 04:24
| אין סיבה לשלם לתבל כדי לצפות בטלביזיה הישראלית רוב הזמן. עבור זה אנו משלמים אגרה. רובם של שאר הערוצים לא רלבנטים, סרטים בגרוש ותכנים עייפים. שרות לקוחות: ממש שערוריה. סחבת אינסופית, זמני המתנה ארוכים מאוד וטיפול כושל. מענה קולי מענה אותך עד בוש. ביטלנו את המינוי. מספיק והותר לנו עם הטלביזיה הישראלית.
הגב לתגובה זו
|
|
|
|
|