• 30.

    אדון שולגין היקר

    חשי, 14/06/08 00:10

    גאון פשוט גאון אין לי מילים התאהבתי בבחור ובאשתו הגזורה

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    שינוי סוף סוף

    אושר עילאי, 13/06/08 11:08

    צריך עוד אנשים כמו שולגין.
    אנשים שהולכים נגד הזרם הכללי.
    השגרה העולמית היא פשוט על הפנים.
    רק בשטויות אנשים מתעסקים.
    צריך להתחיל (להמשיך) לפתח את המוח למחשבות חדשות טהורות. איש איש בדרכו יחיה.
    feed your head

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    באמת לא ברור למה הוא לא בכלא (ל''ת)

    יעל, 21/04/08 11:55

    הגב לתגובה זו

    • כן, כן - תזרקו לכלא את כל מי ששואל שאלות

      מוני, 26/04/08 12:45

      איזה טמטום

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    אך אך אני אוהב את האיש הזה ! (ל''ת)

    זעם הטחור, 17/04/08 13:56

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    יש לו ילדים, ממשיכי דרכו? (ל''ת)

    ?, 16/04/08 01:17

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    בתור חוקר(מתחום אחר)

    שי, 16/04/08 01:11

    אני חייב לציין שראייתי את החיים אבל בעיקר את הצורה שפירשתי את המחקר שלי ושל אחרים השתנתה אחרי טיול של שנה במזרח הרחוק, החומרים השונים שינו את תפיסתי ואת תודעתי שלהערכתי רק פיתחו את יכולתי לנתח את הממצאים בצורה יותר גמישה ופחות מקובעת

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    TO ALL WHO LIKE TO TRIP - I SALUTE YOU !!!

    GOD, 15/04/08 15:02

    JUST PLEASE TRY TO REMEMBER - THE UNIVERSE IS A FRIENDLY PLACE !!

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    גאונות כימיקלית בסביבה רדיקלית

    פרופסור, 15/04/08 09:41

    זהו אולי המחקר החשוב ביותר שנערך אי פעם. תוצאותיו ישמשו את הדורות הבאים בחקר התודעה והמוח.
    היום יש בורות ופחד מהתעסקות במוח אבל יום אחד נעז לחדור למעוז התודעה שלנו ושלוגין יקרא אבי הכימיה של התודעה.
    מצער רק שעד אז כל כך הרבה אנשים לא ידעו מה באמת יש להם בראש.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    חוץ מחוויות אישיות וחידוד חושים מסויימים

    על איזה שינוי, 15/04/08 08:42

    הוא מדבר, ועוד שינוי בסדר גודל גלילאיי??

    הגב לתגובה זו

    • תנסה ואז תדע

      מוש, 15/04/08 09:51

      קשה להסביר את זה בשפה

      אבל זה באמת גלילאי

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    מדען דגול אבל פרץ את הגבולות

    יצחק, 15/04/08 08:16

    ד''ר שולגין אלכסנדר הוא מדען דגול.
    אבל ד''ר שולגין עשה שגיאה פטאלית .הוא פרץ את הגבולות של היצר האנושי להמשיך להתקיים בביטחה . הוא המבסס של התנדוס.
    השלטונות האמריקאיים דואגים להמשך קיומה של החברה הכלל אנושית, תוך מלחמה בסמים שהורסים וממיתים את נפש הצעירים
    בעיקר. מפעל חיו של ד''ר שולגין
    עלול לסכן את המשך החברה האנושית בכל מקום. לכן - בסיכום-
    המשך פעילותו של ד''ר שולגין היא
    סכנה לאנושות. ???

    הגב לתגובה זו

    • שטויות יותר אנשים מתים מתעשיית התרופות

      מוש, 15/04/08 09:52

      מאשר מסמים פסיכדלים

      תלמד קצת על החומר - יש הבדלים בין חומר לחומר.

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    בסך הכל עבריין מסומם

    א, 15/04/08 08:12

    הוא לא המציא שום דבר, אבל כן פירסם איך לייצר סמים מסוכנים, ועל כך נשלל הרשיון שלו לעסוק במחקר במעבדה פרטית.

    כמו אלדוס הקסלי גם הוא האמין שדרך הסמים ימצא את אלוהים, וגם בזה הוא לא המציא דבר, גורדייף הזכיר את האמונה הזאת בספריו הרבה לפניו.

    בקיצור, עוד עבריין הזוי

    הגב לתגובה זו

    • לא המציא שום דבר, תקרא מה שכתוב

      מוש, 15/04/08 09:55

      200 סמים
      זה כלום?

      והוא מצא את אלוהים כמו אלדוס האקסלי לפניו
      יש בזה משהו רע?

      מה זה עבריין?
      מה זה הזוי?

      תפסיק לדבר בססמאות

      הגב לתגובה זו

    • אתה לא חכם (ל''ת)

      ממי, 16/04/08 17:47

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    אלכסנדר שולגין לא גילה את ה MDMA, רק פרסם אותו (ל''ת)

    איתי, 15/04/08 00:52

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    איזה אישיות גדולה - פרס נובל?

    בועז, 15/04/08 00:49

    איש יקר שעזר להרחיב את תודעתם של מיליוני אנשים!!! ורק מי שניסה יודע את זה. כל השאר הם עדיין ''קופים חרמנים עם נשק גרעיני''. מי ייתן וכולם יתנסו במה שאפשרי עבור האנושות :-)

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    מי שמתפלסף רק יוצא וואחש.סמים זה דופק !!

    אחד שניסה הכל., 15/04/08 00:19

    אין פה קטע של מינון שמינון - גם אני סיפרתי לאנשים פעם את הסיפור הזה .
    והיום אני סטודנט ומתקשה מאד בגלל שזה דפק לי את הזיכרון משמעותית .
    (אני במשך כמה שנים אומר לעצמי אולי שנה הבאה הזיכרון יחזור לתפקד רגיל).
    עזבו אותכם סמים - אפשר להסתדר בלי זה .(ועדיף בלי זה)

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    עידו - שולגין לא המציא את ה - MDMA

    שפינוזה, 15/04/08 00:13

    הוא רק הוציא אותו מהבוידם. איוורר ונתן לו פרשנות אחרת

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    בראבו עידו! אחת מן הכתבות המצויינות והחשובות שלך (ל''ת)

    ואג, 14/04/08 23:06

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    הרס מוחלט של החלטיות עצמית

    מוטי, 14/04/08 22:34

    האנשים האלה שמתלהבים ודוחפים לכם את הסמים האלה יש להם מטרה אחת בתת מודע שלהם - לגרום להכול להעלם.

    הסמים האלה יוצרים תלות, כל הדברים שחויים במהלך שימוש בסמים האלה אפשר לחוות ללא הסמים. אבל ברגע שמשתמשים בהם, קשה לחזור לאחור.

    זה דופק את המיינד לתמיד בסופו של דבר. זוהי המתנה האמיתית של הדוקטור הנחמד לאנושות - חורבן בשם החופש.

    פסיכיאטרים תמיד יהיו בצד שמנסה לרמות ולהרוייח על חשבון עזרה אמיתית - אנו מתקרבים ליום שהמקצוע הזה ייעלם כמו הרופאים שהקיזו דם.

    משתמשי ודוחפי סמים תמיד יצדיקו את מעשייהם - אין להם ברירה - הם כבר חצו את הקו ואין להם איך לחזור לאחור.

    הגב לתגובה זו

    • ממה אתה מפחד? (ל''ת)

      א, 14/04/08 23:04

      הגב לתגובה זו

    • moti - do you know something that we do not know ?

      shlomo, 15/04/08 00:05

      casue it seems that you have a very good knowledge of the human brain,
      and the influence of many drugs on it.

      do you really feel and work at your best,
      did you ever try any of those drugs and researched their influence on the human brain,
      or that you just play the good boy jerusalem ?

      הגב לתגובה זו

    • תן לי לנחש, אתה סיינטולוג? (ל''ת)

      אה, איך ניחשתי!, 15/04/08 00:28

      הגב לתגובה זו

    • אתה רומז לכך שפסיכיאטרים הם סוחרי סמים עם רישיון למעשה? (ל''ת)

      ?, 16/04/08 01:06

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    איזה איש יקר (ל''ת)

    תודה, 14/04/08 18:32

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    Psychiatry betrayed humanity (ל''ת)

    me, 14/04/08 17:56

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    I LOVE ECSTASY (ל''ת)

    אבי, 14/04/08 17:47

    הגב לתגובה זו

    • good !!!!!!!!!! (ל''ת)

      shlomo, 15/04/08 00:05

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    איזו גאווה... ''אני מחקתי הכי הרבה מוחות במאה ה21..''

    גל, 14/04/08 17:21

    כן, כן, תומכי הסמים. מכיר את הטיעונים. לכולם יש תירוצים, ''ושיתחילו עם מישהו אחר'', כמו חדר 101 מ1984.

    הגב לתגובה זו

    • yes yes, you know it all, dont you ? (ל''ת)

      shlomo, 15/04/08 00:06

      הגב לתגובה זו

    • מדובר על פתיחת התודעה. 1984 מדבר על משטר טוטליטרי אכזרי. מה הקשר? (ל''ת)

      אספ, 16/04/08 17:49

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    תודה להרטוגזון

    גלגלון, 14/04/08 15:10

    הלוחם ללא חת

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    מבחינת החוק

    בן, 14/04/08 14:39

    מותר לי למכור ציקלון בי ואני לא ייחשב לפושע.

    מבחינת החוק, אסור לי אפילו לעשן גראס.

    And it makes me wonder

    הגב לתגובה זו

    • ''אחשב'' ולא ''יחשב'' (ל''ת)

      ציפיתי, 14/04/08 15:09

      הגב לתגובה זו

      • צודק

        בן, 14/04/08 16:43

        אבל זה אבסורד לא??

        תחשוב על זה, אני ייחשב כפושע מבחינת החוק אם אני ייעשן גראס ואני לא ייחשב כפושע מבחינת החוק אם אני ייעשן סיגריה שמגולגלת עם ציקלון בי, אני אפילו יכול למכור סיגריות כאלה, בתנאי שאני יכריז שהם נועדו רק לשם הריגה של חרקים.

        אני לא מעודד לצריכת חומרים פסיכדליים חס וחלילה, אבל לדעתי לכל אדם יש את הזכות לבחור איך להרוג את עצמו בכל דרך שנראית לו.

        אם הממשלה מוכנה לתת לי את הזכות שאני ייהרג בשבילה, היא גם חייבת לתת לי את הזכות שאני ייהרג בשבילי. אחרת זה הסכם חד צדדי.

        ולא, לא זכור שחתמתי על הסכם כזה.

        בשביל מה מדינות קיימות אם לא בשביל להרחיב את טווח אפשרות הבחירה של אזרחייה בסוגיות כגון מה לראות בטלוויזיה, מה לקנות בקניון ואיך להרוג את עצמי?

        הגב לתגובה זו

        • אחשב, אהרג, אעשן. וואט דה פאק איז יור פרובלם?! (ל''ת)

          מלעונה טאליעס, 14/04/08 18:31

          הגב לתגובה זו

          • כן, צודק

            בן, 14/04/08 20:25

            אבל מה עם אכריז?
            וסיגריה זה בכלל נקבה, אז זה היה צריך להיות - ''הן נועדו רק לשם קטילת חרקים בלבד.''

            וזה האבסורד האמיתי, אפילו לא שמת לב שבתגובה השנייה אני טועה בכוונה ובכל זאת אתה בטוח שאתה איזה חכם גדול. חכם חלם.

            לתפארת מדינת ישראל.

            הגב לתגובה זו

            • עלק טועה בכוונה

              רינת, 15/04/08 01:42

              תתחיל עם ריטלין (סמים קלים) ותופתע לגלות עד כמה קל יותר לכתוב !

              הגב לתגובה זו

          • what is not clear ?its the drugs

            lala, 14/04/08 20:32

            thats he's problems

            הגב לתגובה זו

            • ראוי שיבדוק החכם התורן את דיקדוקו בשפת הגויים טרם

              Rasputin, 14/04/08 20:51

              ידבר נחרצות על ההקשר בין סמים לבין יכולות לינגוויסטיות.

              הגב לתגובה זו

            • לגמרי!

              אומצה, 15/04/08 21:54

              נכון. משתמשי סמים, הוכח מחקרית, לא יכולים לכתוב נכון גוף אני בעתיד בעברית. עכשיו - אם את כל הטעויות שלי תשייך לסמים, סבבה - אבל מה הסיבה שלך להיות כל כך אידיוט?

              הגב לתגובה זו

        • יעני מה זה תהרוג

          מוש, 14/04/08 19:40

          חומרים פסיכדלים לא הורגים. כדי לקחת אוברדוז של לסד אתה צריך לקחת כמות גדולה של פי 900 מהרמה הרגילה

          בכל שנה מתים מפסיכדלים פחות אנשים משמתים מאספירין.... ושבריר אחוז מאלכוהול או טבק שמותרים

          הגב לתגובה זו

          • ואללה?

            בן, 14/04/08 21:01

            אתה רוצה לתת לי את ההגדרה של מת מבחינתך?

            לך תתנדב במוסד הקרוב לביתך ותבדוק אם האנשים שם באמת חיים.

            אה, עוד דבר, כשאתה שם, תפריך את הטיעון החצוף והלא מלומד של רספוטין על קבוצת הסיכון להפיכה לקיפודים כתוצאה מסמים פסיכדליים.

            הגב לתגובה זו

            • אני כותב טוקבק - משמע אני חי

              שוקי, 14/04/08 23:32

              מספיק טוב?

              ואני מעשן מלא.

              ואני אני גם אעשן עוד הרבה מאוד.

              הגב לתגובה זו

            • בטח מספיק טוב, אפילו מעולה

              בן, 15/04/08 09:34

              שוב, כפי שאמרתי, אני חושב שזאת זכותו הבסיסית של אדם להרוג את עצמו באיזו דרך שייבחר ומבלי שהדבר יגרור אחריו פגיעה בתדמית החברתית שלו.

              בהצלחה :)

              הגב לתגובה זו

  • 7.

    ל-4: הנה עוד לינק לישראלי שפירסם מאמר, אבל רק למתחילים

    וואי וואי, 14/04/08 13:22

    http://www.motiargaman.com/can01.htm

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    חקרתיאת הנושא מקרוב!!!

    יוני, 14/04/08 11:21

    ההנאה לכל אדם שונה אבל אנשים רגישים שמתנסים בסמים פסיכודלים יכולים לראות, להבין ולהרגיש הרבה דברים שלא היו מגיעים לפני צריכת הסם.
    המודעות חזקה מאד אבל היא מסוכנת מאוד מפני שהשליטה יכולה ללכת לאיבוד למקומות פסיכודליים!!!

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    בלעדיו היה עולמנו שחור/לבן בשליטת רבנים/מולות/בישופים! (ל''ת)

    מערבב צבעים, 14/04/08 10:44

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    לינק לישראלי שפרסם מאמר אותו שולגין ביקר ואישר לפירסום בירחון עת מ

    לירי, 14/04/08 10:42

    http://www.maps.org/news-letters/v14n1/cross-cultural.pdf

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    תרומתו לאנושות וליהודים פי 29 מזו של ביבי/רבובדיה/גיידמק (ל''ת)

    סנפן סדרתי, 14/04/08 10:41

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    Not PIKHAL ,but ''PIHKAL'' ודייק !!

    Jaqueline, 14/04/08 09:52

    PIHKAL : acronym that stands properly for :Phenethylamines ,I Have Known And Loved
    Together with his wife ,he published another book : ''TIHKAL'' : Triptamines , I have known and Loved

    הגב לתגובה זו

    • ז''קלין ! איפה את ?

      Zohar, 14/04/08 10:25

      נתקלתי בטיפוס שאמר לי : '' לפעמים ! אני גולש לניו-אייג'' קודם , אני קורא תגובות ז''קלין (מגוחכות , חכמות, מפתיעות ,לפעמים מטופשות) ולאחר מכן , המאמר !

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    הוא הביא על האנושות אסון דומה לזה שהביאו מפתחי פצצת האטום

    י, 14/04/08 09:14

    הכוונות שלו טובות אבל המורשת שלו היא: נרקומנים, משפחות הרוסות ,פשע מאורגן, פגיעות ברכוש ובנפש. ובכלל לא ברור איך האנושות תצא מזה.

    הגב לתגובה זו

    • יש לך טעות חביבי! זו מורשת של הממסד וה-

      רועי, 14/04/08 10:36

      DEA, אשר אסרו שימוש של החומרים הללו וכך נתנו פתח לעולם הפשע המאורגן לרווחים מטורפים, לא רק זה אלא שבשביל להרוויח מדללים את החומרים הללו , מוסיפים להם רעל עכברים ועוד כל מיני מזיקים בשביל למקסם רווחים.

      להבא חבר יקר, תעשה שיעורי בית לפני שאתה כותב שטויות שאין לך מושג קלוש בהן.

      ביוש

      הגב לתגובה זו

      • הטעות היא שלך

        י, 14/04/08 12:06

        בעולם מושלם אין מלחמות ואין רגולציה. אבל אנחנו חיים בעולם מאוד לא מושלם ומר דוקטור היה צריך לדעת למה משמשים החומרים שהוא מפתח ומה יעלה בגורל המשתמשים שלהם. והוא עדיין מפתח אותם.
        לאחר הניסוי של ברית המועצות בפצצת המימן ''פצצת הצאר'' האמריקאים והסובייטים כלכך נבהלו מהתוצאות עד שהוחלט להפסיק לגמרי את המחקר והפיתוח של פצצות כאלה לטובת האנושות כולה. חבל מאוד שהדוקטור ולא לקח דוגמא ממדענים רציניים.
        אני לא רואה איך התגובה שלך סותרת את שלי. היא רק מחזקת אותה.

        הגב לתגובה זו

        • ובכל זאת...

          Rasputin, 14/04/08 13:16

          אתה טועה.

          בא קודם כל נסכים על דבר אחד: כל חומר שמשנה את התודעה, הוא סם.
          זה כולל גבינה צהובה, שוקולד, קפה, סיגריות, אלכוהול, וגם פירורים של עוגיות במיטה שיגרמו לך לסיוטים.

          סמים פסיכודליים יכולים למכר פסיכולוגית, לא פיזית. אנשים מתמכרים לחוויה של להיות בעולם אחר או מה שלא יהיה, וחוזרים בהרגשה נאחסית, כמו שקורה כשאתה חוזר מחו''ל. או כמו שקורה כשאתה מכבה את הטלוויזיה אחרי סשן ארוך של הטלנובלה שאתה צופה.
          ליגליזציה של החומרים האלה אומרת שלפושעים האמיתיים, אלה שעושים כסף כדי לעשות עוד כסף ולהרוג אחד את השני, לא יהיה מונופול על התחום- דהיינו פחות כסף- לכן גם פחות כוח.
          אישית אני לא רואה איך בני אדם יכולים להסכים לזה שאוסרים עליהם להשתמש במולקולה כזו או אחרת. נשמע לי אבסורדי, וזה בלי להזכיר את העובדה שסמים אחרים מסוכנים פי אלף (כמו הדטורה) צומחים בכל חור ואף אחד לא אוסר עליהם. אינטרס אישי? you bet.
          תראה את שולגין, את טימותי לירי, את אלברט הופמן, את סטניסלב גרוף. הם באמת נראים, מתנהגים ומדברים כמו פושעים?
          למה בעצם יש למישהו זכות לומר לך שאתה לא יכול לגשת למצבי תודעה משתנים שקיימים בך בדיוק כמו שמצב העירות והחלימה קיים בך?

          הגב לתגובה זו

          • מפני שהיזרקות למצבי תודעה ללא שליטה

            ב', 14/04/08 14:29

            ובקרה, היא כמו לקפוץ באנג'י בלי חבל, או לצנוח ללא מצנח.
            זה מסו-כ-ן!!!
            אנשים שלא מסוגלים לכך משתגעים. ולא חסרים סיפורים על לוקחי סמי הזיות למיניהם.
            אי אפשר להזרק למודעות אחרת בלי הכנה והדרגתיות, מה שסמים למיניהם לא יוצרים כמובן.
            שלא לדבר על ההתמכרות ועל בריחה למציאויות אחרות.

            הגב לתגובה זו

            • נכון.

              Rasputin, 14/04/08 15:45

              ובכל זאת- אף אחד מהאנשים שהזכרתי לא תמך (וחלק אפילו דיברו נגד) תרבות הצריכה המאסיבית של שנות ה60, בלי אבחנה וביל גבול.
              טים לירי אפילו כתבת מדריך שבו הוא ממליץ לצרכן העתידי את התנאים הסביבתיים והפנימיים שצריכים להתקיים כדי לצאת לטריפ בטוח, וזו אחריות.
              אבל כמובן שלא תשמע\\י את האגודות למלחמה בסמים ממליצות לקרוא את זה. הן פשוט יוצאות בקמפיינים מפחידים (אפילו מנקודת מבט של לא-צרכן כמוני) שנועדו לבלבל את המתנסה המתחיל. אחרי טריפ רע למה שהוא יחזור לזה?

              ועדיין אני חושב שזה עניין של תרבות. בתרבות שלנו הדבר הכי פילוסופי שרוב האנשים מדברים עליו זו משמעות ההדחה של מרינה מ''השרדות'', ואותם אנשים הם גם אלה שהופכים לקיפודים בהודו. בעיה שלהם.

              בדיוק כמו שאתה לא נכנס למכונית בלי רשיון ובלי שנהגת בחיים שלך, ככה אין הגיון בלקחת כימיקל שאתה לא מכיר רק כי כל החבר'ה בבית חב''ד או באשראם לוקחים.

              הגב לתגובה זו

            • אתה מדבר מסטריאואטיפים

              ברור, 14/04/08 15:46

              כן לא חסרים סיפורים - ס י פ ו ר י ם

              בת'כלס כשמשווים את כמות האנשים שנפגעים מדובר בכמויות אפסיות

              אם היו יושבים ליד אנשים שגוססים כרגע מסרטן ראות בעקבות סיגריות או בעיות בכבד בעקבות אלכוהול היו מפרסמים כל יום בעיתון - בנאדם מת מסיגריות בנאדם מת מאלכוהול
              הרי אלפים כאלה מתים כל יום

              אבל אם קורה דבר מהסוג על סמים פסיכדלים פעם בשנה ישר עושים מזה ווה ווה ווי ווה

              ולא - אני לא אומר שאין סכנות. אבל אפשר להתכונן אליהן אם עושים את זה נכון, תוך שימוש בנסיון שנאגר באנושות במשך אלפי שנה, ולא סתם בתור אנשים שהולכים לדפוק את הראש

              הגב לתגובה זו

            • אתה מדבר מחוסר נסיון

              ב', 14/04/08 19:51

              נראה לך שמודעיות אחרות מתנהגות כמו במציאות המוכרת לך.
              כאשר אנשים נזרקים למגרש משחקים שונה, ללא הכנה הם מאבדים את האיזון במקרה הטוב, והרבה פעמים חוסר האיזון הזה הוא בלתי הפיך והם חווים פחדים ושיגעון.
              אז יופי לך שחווית בלי שנפגעת.
              זה עדיין לא מאפשר לכולם חוויות כאלה ללא מוכנות.
              ואני מדברת מנסיון של טיפול בנפגעים שכאלה.

              הגב לתגובה זו

            • אתה מדבר שטויות!!!!!

              מפותח אתה לא, 15/04/08 05:22

              מי שמשחק בחרה מסריח!!!! עובדות החיים אין מה לעשות, אתה רוצה להגיד לי שאתה מוכן להסתכן כי לא משנה כמה אתה יודע לנהוג טוב לפעמים יש דברים שלא תלויים בך לכן למה לנהוג כמו מטורף או במקרה הספציפי הזה למה לשחק עם החיים שלך יש כל כך הרבה חומרים שלא עובדו כמו ''שצריך'' וכל כך הרבה מצבים שבהם אתה יכול ''להתפס'' ולסיים את החיים שלך כצמח

              הגב לתגובה זו

            • יש לך לינק למדריך של לירי? תודה מראש. (ל''ת)

              אחד, 16/04/08 00:48

              הגב לתגובה זו

          • Rasputin אתה מלך!!! (ל''ת)

            Don Juan, 15/04/08 09:37

            הגב לתגובה זו

    • -ל-1 אם אתה לא מבין בסמים פסיכודלים אל תדבר...

      גורו, 14/04/08 11:21

      סמים פסיכודלים אינם ממכרים בשום אופן ולא גורמים לפשע כי סמים אלה הם נחלתם של אנשים כמוני וכמוך שמדי פעם מתנסים בחוויה ולא בשימוש קבוע זהו סם רחוק מאלה שבאמת הורסים את החיים והוא ''רק'' כרטיס כניסה לתודעה...ללא אלימות, פשע או כל מה ששיקרו לך על סמים (חוץ מהרואין כמובן) אז תברר קצת, תקרא ואז אולי תהיה לך זכות להגיב בנושא כי התגובה שלך מעידה על בורות ודעות קדומות ואיך אתה משווה לפצצת אטום אוי אוי תתבגר ואולי ילדיך יזכו לחינוך נכון ולא מלא בשקרים כי האמת שהמשפחה שלי לא הרוסה להפך וכך גם ילדי זוכים לחינוך ליברלי, ללא הפחדות אלא שמבוסס על עובדות וכך אני מקטין את הסקרנות שלו ומקטין את הסיכוי שסם כזה יעניין אותו לעומת זאת ילדך אם יפגש בסם, יעשה את זה מאחורי הגב שלך, ללא ידע וזה כבר עלול להביא לתוצאות לא נעימות, אז תפתח את הראש, תתקדם ואולי בסוף עוד תודה, טעית, אחי...

      הגב לתגובה זו

    • 1 זה הריי ברור שאין לך שמץ של מושג בסמים פסכודליים!!

      שתוק, 14/04/08 18:24

      אז שב בשקט......תמשיך לעבוד ולייצר בשביל ראשיי המדינות שרוצים אותך קטן ומושתן כדיי שיהייה להם הכח לשלוט עליך

      הגב לתגובה זו

      • מעניין למה אתה ושאר אלה למטה שעדיין לא הפכו לקרפיונים בכזו מגננה

        י, 15/04/08 11:59

        רק מהתגובה שלך אפשר להבין שאתה כבר מקרה מנטלי אבוד.
        האם אני צריך להיות חלק מעולם הפשע כדי שתהיה לי הזכות לכתוב עליו בטוקבק? ואתם אומרים לי לשתוק? מי אתם בכלל?
        ראשי המדינות רוצים אותי קטן? אה ... הכל חלק מהשיתוף פעולה של הממשלות עם החיזרים. כל הקונספירציות מתחברות אחת עם השנייה.
        אבל אתה צודק בדבר אחד. אני וכמוני באמת פראיירים. כי ראשי המדינה הקימו כפרי שיקום לאנשים כמוך מהכספים שהם גבו מהקטנים והמושתנים כמוני.

        הגב לתגובה זו