• 74.

    מה יהיה התעלול הבא - את מי הוא יהרוס / איזה משפחה תופרד? (ל''ת)

    איש, 25/03/08 12:34

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    עכשיו הוא מנסה להיות רפיק?

    no-one, 22/03/08 11:26

    אחרי שניסה להיות בודהה, ואח''כ ישו, נראה שטובלי נתלה באילנות נמוכים הרבה יותר, ומנסה לארגן סדנת גברים, מה שרפיק כבר ניסה בעבר ללא הצלחה רבה.

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    חיבור מהנשמה- חלום של כל אישה

    אמ, 20/03/08 14:29

    הגבר האידיאלי לנשים הוא מה ששי טובלי מתאר, איזו אישה לא היתה מוכנה לחיות עם גבר כמוהו אבל סטרייט .

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    לדעתי המאמר הזה נכתב לאילון,..מעין נסיון שכנוע

    רמי, 20/03/08 01:49

    עקיף, שמה שהוא עושה זה טוב ונכון....

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    שי טובלי לא הומו!!!

    לא הומו, 19/03/08 21:42

    כולם הבינו? לאאאאאאאאאאא הומו! זה קשר קוסמי, נשגב, רוחני, מואר, אלוהי, מקדים-את-זמנו!
    זה לא! קשר הומוסקסואלי. מבינים?

    יופי. עכשיו טובלי יכול להירגע.

    הגב לתגובה זו

    • כשאתה עושה סקס עם עצמך, כשאתה מלטף את עצמך

      למיקס, 21/03/08 03:47

      בחושניות ,מה אז?

      אם תמשוך את המילה הומו סקסואל
      ותשאיר רק את מה שיש שם. בן אדם נמשך לאדם. משוך את המילה סקס
      ולך אל מה שקורה שם אם לא התנגשות בן שני קונטיננטים/יבשות צמאות למיים/למגע.

      כש שאלו את וודי אלן האם סקס זה חטא? השיב .. רק אם זה סקס טוב במיוחד.

      הגב לתגובה זו

      • זה כמדומני נקרא אוננות

        המשתין בקיר, 21/03/08 09:43

        או בטובלית
        יצירת כלי רוחני גברי אי זוגי קוסמי והתחברות לעורק הראשי של ספריית הוידאו האינסופית של הבודהא הדביק והריק מאוריון.

        הגב לתגובה זו

  • 69.

    את הרכות הזו, היצירה, העוצמה, גברים יכולים השיג גם אצל נשים (ל''ת)

    ניקית, 19/03/08 13:18

    הגב לתגובה זו

    • :) (ל''ת)

      מושון, 19/03/08 20:50

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    עד היכן?

    riki, 19/03/08 10:50

    אלהים שבשמים! עד היכן יגיע האיש הזה. כמה הרס עוד יזרע? איך, תגידו, איך, ניתן לעצור את הצרה הזו, המגיפה הפושטת בשדות צעירים ומכלה את יבולה. אבוי לנו, אפ איש כזה, יושב ביננו והורס את את שכמותנו. עצרו אותו ומהר!!

    הגב לתגובה זו

    • כמה הרס הוא יזרע?

      המשתין בקיר, 19/03/08 20:52

      כמה הרס שלסטר ייתן לו לזרוע

      הגב לתגובה זו

      • קודם תשתין בשירותים אחר כך תדבר...

        הגננת שלך, 20/03/08 01:45

        עדיין לא למדת????...

        הגב לתגובה זו

  • 67.

    stam hashpacha (ל''ת)

    ronit, 18/03/08 22:52

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    סקס בין גברים מעולם לא הפריע ליוונים, למשל,

    מלאך ההסטוריה, 18/03/08 18:23

    להלחם, לכבוש ולהתאגד.

    האם בדיעבד. הפרוייקטים הגדולים שניסית ליזום כמו '' אקדמיה קוסמית'' . או ''מאה כרכים של ספרי קודש חדשים'' וכו היו תולדה של תסכול מהכיוון החד מיני?

    הרי אתה כגורו, תמיד כיוונת למיזמים גדולים חובקי קוסמוס. הגדולים שבהם קרו דווקא בתקופה שטענת שניתן לפתור ולהרפא מבעיית ההומוסקסואליות.

    לדעתי ההומוסקסואליות היא אחד הסימפטומים של הנרקיסיזם הקיצוני שאתה סובל ממנו. זו הבעיה האמיתית שלך.היא גורמת לך לחשוב שכל מה שאתה חווה באופן פרטי הוא בעיה של היקום כולו. מיום המפץ הגדול ועד ליום שבו הפלנטות יטו לך אוזן ויתקנו את דרכיהן בהתאם להמלצותיך.
    זה די ברור וכדאי לך מאד להבין ,ומהר שכולם רואים ,כולם יודעים. ואולי אמנם תצליח לשקם את כוחך כגורו של כאלה שהם גם מבולבלים נפשית וגם מינית אבל מההסתבכות הזו כבר לא תצא בקלות.

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    האיש עם שריטה רצינית!

    פטריוט, 18/03/08 15:16

    ''נתיב רוחני מתאים לגברים'' ... מה זה זה?

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    כל כך נכון ומקדים את זמנו במאה שנה לפחות

    לאור, 18/03/08 14:54

    זה פשוט מדהים כמה הוא צודק ! לגברים יש פחד גדול ממגע ( ללא מין) הם חושבים שאם הדבר יקרה הם יהיו תת אדם והאגו שלהם מרגיש כאילו מתרחש סוג של מוות או ביטול טוטאלי של כל הישות ! לנשמה אין מין ולכן הגוף לא צריך להיות זה שמכתיב את מי לאהוב ולפי איזה מגדר !
    אני אדם נשוי לא גיי ולא סטרייט ולא בי אלה אדם עם נשמה וניצוץ כמו לכולכם רק שכניראה הבנת החיים קצת שונה !

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    לשי

    נועם, 18/03/08 11:21

    קניתי את הדיסק לילה מהמסע לסג'לה.
    הוא פשוט מעולה.
    תודה.
    נועם

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    שי אתה פשוט גאון

    נמלה קטנה, 18/03/08 08:43

    איך הפכת את הסצנה מהסרט אלכס חולה אהבה לרעיון כה נשגב:, פארוק והתרנגולת נמצאים ביחד במיטה...הוא אומר לתרנגולת - בעדינות, ברכות, ואז למעשה משתחררת עוצמה מטורפת...

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    ל-12 רוב הגברים הם דווקא הומואים מפוחדים

    רונית, 18/03/08 07:38

    ולכן הם כל כך מפחדים ממגע עם גברים

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    שי תתחיל לאהוב את עצמך כמו שאתה בלי להתפתל

    שוקי, 18/03/08 07:35

    כל המניפולציות המילוליות שאתה מעמיס על עצמך מרחיקות אותך מהפשטות הבסיסית של אהבה, לגבר, לאדם.

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    רמה נמוכה של תגובות

    בוזי, 18/03/08 00:18

    וכן
    זה כבר מזכיר את ברק אובמה
    במניפסטיות
    שזה, אגב, מחמאה אחושלוקי
    תמשיך לכתוב יא זאלמה

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    אין גברים לעומת נשים- יש מודעות

    manipulon, 17/03/08 23:47

    לעומת חוסר מודעות.
    אם אתה רואה טימטום, כוחנות וקהות חושים כשאתה מתבונן סביבך- אתה משליך זאת מדמיונך, אישיותך ועולם הנפש האישי שלך- או בקיצור- אתה חי בסרט.
    יחסים שמהותם התפלשות בהבלי העולם הזה הם צורת התקשורת הלא מודעת של גברים ונשים, יהודים וערבים וכל שאר הדמויות שהעולם מנסה לכפות עלינו.
    תקשורת מודעת מתמקדת במשותף לכל הברואים והמרגישים והחיים בסרטים ומנסה למצוא מוצא מבית האסורים לרווחת כולנו.
    לסיכום:
    לא מודע: ''הם מתגלים כחבורת מטומטמים, קהי חושים ואטומים''.
    מודע: ''האורגניזם הגברי שלי כופה עלי דחפים וצרכים שונים ומשונים- אני צריך למצוא דרך לחיות איתם בהרמוניה ומצד שני לשלוט בגורלי ולפעול מתוך חופש בחירה''.

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    אני מקווה שאף אחד לא מקשיב לשרלטן הזה (ל''ת)

    לגי, 17/03/08 23:42

    הגב לתגובה זו

    • צודק

      צפונית, 18/03/08 07:31

      הוא באמת שרלטן, שמעתי על זה רבות

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    גם כשגברים צריכים להרוס ביחד הם עושים זאת נפלא

    LG, 17/03/08 23:11

    נכון טובלי
    אתה כגבר הרסת באופן מדהים ונפלא חיים של כמה משפחות בשביל שלך יהיה חבר גברי
    וגבר אחר מטפל באישתך ובביתך
    נכון גבר?

    איזה יצירתיות נפלאה או עוד תרוץ אומלל למעשיך האפלים בחסות האימרות המכוונות שלך
    תהיה בריא.

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    אילון - חזור הביתה חזור למוטב

    מאיר, 17/03/08 23:07

    אילון יש רק מקום אחד שבו אוהבים אותך באמת
    חזור לשם
    צא מהקופסא שטובלי הכניס אותך אליה
    WAKE UP MAN

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    זה ממש מניפסט. (ל''ת)

    ., 17/03/08 22:43

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    אלהים שבשמיים, כמה מילים טובלי צריך

    א., 17/03/08 20:16

    בשביל לשכנע את עצמו שלמרות שהוא אוהב גברים הוא לא הומו.. תלי תלים של תאוריות דביליות ומופרכות (''האשה אומרת לגבר יופי שאתה אוהב אותי... אבל אתה לא האהבה בצורה של גבר''... סליחה?! האלו. זה רדיו??). שמע נא בחור צעיר: אין שום רע ושום פסול בלהיות הומוסקסואל. אז אתה הומו, מה קרה? אפשר לחשוב... בכל מקרה, בתור אישה אני מפצירה בך להפסיק להסביר דברים על יחסים בין גברים ובין נשים שבהם, למרות שהיית נשוי, אתה לא מבין כלום. תודה.

    הגב לתגובה זו

    • חחחח... (ל''ת)

      שירה, 18/03/08 16:48

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    מה בעצם זה מחדש לנו?

    אמיתי, 17/03/08 19:14

    בתכלס נראה לי שהמאמר הזה יוצר התנגדויות משתי סיבות:
    אחת- כי זה שי טובלי.
    2. כי דרך ההתנסחות שלו כ''כ חד גונית ''יודעת'', כאילו שיש רק אמת אחת. משהו מאד לא סובלני ולא מאור באמת.

    אם מתבוננים על השורה התחתונה- מה חדש?
    הרעיונות מוכרים, בגלל זה יש מעגלי נשים לנשים, ומעגלי אבות או פסטיבלים כמו שיווה לגברים.

    אני באמת תוהה האם זו פשוט דרך לקבל לגיטימציה על היותו הומו,
    ( אבל למה, בעצם, לעשות את זה בפומבי? מה, אם הוא כזה מואר, הוא לא יכול לעבוד על לגיטימציה שבאה מפנים, מהנשמה שלו?).

    או אולי משהו שהוא ניסה, נהנה, וחושב שכדאי לרוץ ולספר על זה לחבר'ה.

    אני סטרייט ( והומואים הם אחלה, כמובן). יש לי הרבה חברים גברים, שניים מתוכם הומוסקסואליים, כשאנחנו נפגשים אנחנו לא נלחמים, ולא כובשים, יש ביננו גם שיחות רכות ואינטימיות, אבל אין משיכה. מצטער.
    ממש ממש לא נמשך לגברים, ולא מבין איך אפשר להיות חושני עם משיהו שלא נמשכים אליו.
    מה, לא יכולה להיות רכות ואינטימיות בלי חושניות?
    ( גם זה מעורר תהיות כאן במאמר, לא? אז אולי הוא באמת מחפש רציונליזציה או לגיטימציה להיותו הומו?? לא יודע.).

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    לכל אדם יש גבר ואישה

    יוסף.ש., 17/03/08 18:11

    למעט החלק המיני שנועד להתרבות, ויעשה הכל כדי שזה יקרה. לאדם יש הרבה יותר מזה. ההתעסקות המוגזמת במין (מין אובססיבי) אינה מאפשרת להרגיש את כל הכוחות האחרים שנמצאים ברשותינו גברים ונשים כאחד.
    קודם כל יש לנו תבונה ואין הבדל בתבונה הגברית והנשית, לתבונה אין מין. יש לנו רגשות, חלקנו יוצרים רגשות וחלקינו קולטים רגשות מאחרים. יש לנו גם אינסטיקט חייתי שמאפשר לנו לשמור על עצמנו בעת חרום (גם פה אין הבדל בן גברים ונשים), יש לנו אגו (בריא או לא) , יש יכולת דיבור , חושים, תנועות גוף וכדומה.
    כאשר שני אנשים נפגשים, בצורה טבעיתהאינטרקציה בינהם אינה נובעת מהמין (אלא עם אחד או שניים מיוחמים), אלא לצורך העברת ידע וחוויה אז אין שיעמום אלא התרוממות רוח

    הגב לתגובה זו

    • sof sof

      orli, 18/03/08 17:23

      finally somthing smart!!!!!!!!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    באמת נמאס

    עדה לא ידע, 17/03/08 15:51

    זה שאתה הומו זכותך.
    אבל למה לכתוב כל כך הרבה שטויות רק כדי להצדיק את יציאתך מהארון??

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    כמה מילים לשי

    אינדיגו, 17/03/08 14:05

    לא נמאס לך מהשעטנז והריטואל הקבוע שלך, שבו אתה משליך את דרכך האישית, והחוויות שלך על כלל היקום, וקורא לזה ''דרך'' ו''תורה''?

    נכון, תמיד יש אחוז מסוים של אמת במה שאתה כותב, באותה המידה אוכל לומר שבין חברי הכנסת יש ''עליזים'', ''סוטים'', ולפחות פדופיל אחד חמור ותיש. אני אצדק באחוז שלא נופל משום דבר שנאמר עד היום על ידך.
    מה שמוכיח שלומר דברים שחלקם ''אמיצים '' (בכל זאת לקרוא לחבר כנסת פדופיל, או תיש זה סוג של אומץ) לא עושה אותם צודקים. רוצה לחפש את עצמך? תפדאל יא חביבי, אישית מהצד יכול לומר לך את דעתי על כך. 99.999 אחוז מה''מורים הרוחניים'' באו מבית הרוס, ו/או ילדות עשוקה ולא את דרך היקום הם מחפשים, אלא דרך שתביא מזור לנפשם הדואבת, ולאגו הרמוס שלהם.
    ולהיות מורה ומנהיג משיג את הכל, רק בדרך שאושו כ''כ האמין בה, ''ללא מאמץ''. מה עם כל אותם אנשים שאתה מערער בדרך? קל לפטור את עצמך ומצפונך באמירה הכ''כ חסרת אחריות ורוחניקית נודעת ''לפגוש אותי זה השיעור שלהם, ואם זו האכזבה, גם''. זה בעצם מאפשר חירות אינסופית לעשות מה שרוצים, לפגוע במי שרוצים מבלי לקחת אחריות אישית או מצפונית על כך. אז אולי כל ה''מוארים'', הם בעצם שליחי ''האופל''? כבר נאמר לא פעם, שהדברים הכי גרועים, נעשים ממי שקרוב אליך, ו''רק'' רוצה לעזור לך. עצות אחיתופל.

    הגב לתגובה זו

    • בעצם מה שאתה אומר

      ד, 17/03/08 15:15

      אהבתי את הניתוח שלך, וזה גרם לי לחשוב עוד מחשבה.

      זה שמורים כאלה שהגיעו מבית הרוס, מנסים למצא דרך גם לשקם את רעיון המשפחה שאין להם. זאת אומרת, להקים קהילה, שגוברת על המסגרת המשפחתית, ובכך למצא מקום נוח ומוגן. שהרי משפחה אינה מוגנת.
      וצאן מרעיתם, או יותר נכון, הדרך למשוך את צאן מרעיתם, זה בעצם כל הזמן לטפטף להם שהם בעצם חיים בסבל. כי מי מאיתנו אינו סובל לפעמים. אבל לקחת את הסבל , להעצימו, ואז כשהקרבן כבר מודה בעליבות חייו המוקצנת, לקחת אותו ולהכניס אותו לתוך המכלאה.

      הגב לתגובה זו

    • בהמשך לדבריך

      רון, 17/03/08 15:51

      אינדיגו יקר, הניתוח שלך נכון. התוצאות של הניתוח של לא בהכרח נכון. אין טעם לבצע הכללה של ''כל המורים'' רק כי שי הוא בלוף.

      הסיבה היא כפולה-
      1. שי חושב שהוא פועל נכון. אנשים תמיד פועלים למען הטוב, הם אף פעם לא פועלים במודע למען הרע. הבעיה היא שאין להם מושג מה זה טוב במובנו האובייקטיבי. שי אינו שונה בכך, אין הוא רואה את הסובייקטיביות שבו שרויים חייו ולכן הוא ממשיך וממשיך. אם היה רואה, היה מתפלץ ומתפרק, ובטח לא מתיימר ללמד אחרים.

      2. ישנם מורי אמת, אם כי למצוא אותם זה כמעט בלתי אפשרי, החיים המודרניים לא מאפשרים כמעט פיתוח מרכז מגנטי חזק דיו לשם כך.

      אנא השמר ממוארים! הארה היא אך ורק חומר, אמנם חומרה מכיל בתוכו ידע. ברגע שתבין שאתה מחפש מצב הווייה שמאפשר לך לראות את החומר הזה, תפסיק לחפש אחרי ''מורי ידע'' ותפחש ''מורי הווייה'' - אלו האמיתיים.

      הגב לתגובה זו

    • מה שאתה אומר בבטחון מלא (?!) מעיד עליך. תבדוק את עצמך פעם נוספת,

      אביב חדש., 18/03/08 22:57

      לפני שאתה ממהר להטיל מומים באחרים (סוג של אלימות). מה השלב הבא? רדיפה של מי שחושב אחרת מימך? הוקעה והעלאה על המוקד?

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    43-44-45 איך התנאים שלכם?

    א, 17/03/08 11:25

    משלמים טוב?

    הגב לתגובה זו

    • איזה תנאים? זה שי. (ל''ת)

      ששי, 17/03/08 15:52

      הגב לתגובה זו

    • התכוונת ''איך התנאים שלך'' לא ''שלכם'' (ל''ת)

      א, 17/03/08 20:46

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    שכחת את האימרות ההומופוביות שלך מלפני 10 שנים?

    זוכר ולא שוכח, 17/03/08 11:25

    מי שבורח מהומוסקסואליות היא רודפת אחריו!

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    סוף סוף משהו אינטיליגנטי

    תלאביבי, 17/03/08 09:38

    מדהים למצוא באתר תוכן ישראלי כתבה כל כך אינטיליגנטית ופורצת גבולות.
    כן יירבו!!!!

    הגב לתגובה זו

    • מה אינטליגנטי בזה?

      רוני, 17/03/08 14:48

      אם גבר היה רוצה רק אוראלי ואנאלי מאשה היו אומרים שהוא חולה או דפוק. אבל זה בדיוק מה שהומואים רוצים, ועוד מגבר אחר. ברור שזאת מחלה!

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    סוף סוף משהו אומר את האמת

    אייל שביט, 17/03/08 08:44

    סוף סוף משהו אומר את האמת על המפגשים הרדודים שלנו, על הבדידות האמיתית שלנו אפילו כשאנו מוקפים בחברים גברים ומאוהבים באשה.
    זה מסביר מדוע אנו רק יודעים להיות או מאצואים או רגישים בכיניים או הומואים. אם סוף סוף היינו מרשים לעצמנו לאהוב בחברת גברים אז הנשים לא היו צריכות לבחור בין המאצו הפרימיטיבי שמנסה להחזיק בעוצמה שלו לרגיש שמנסה להתחבר לבכיינות שלו. סוף סוף הן יוכלו לקבל גבר אמיתי וחזק שעיקר כוחו ביכולת אמיתית לאהוב.
    איך נוכל להיות אהבה! כשאנו כל הזמן חוששים מתחרות במודע או שלא במודע?
    אולי אלך לסדנה הזאתי

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    שי, הנפלא שבאדם

    גיל, 17/03/08 08:36

    שי, כתוב נפלא. אתה אדם נפלא. כל הכבוד לך!
    אני רוצה להגיע אבל חושש.

    הגב לתגובה זו

    • חושש מאדם כה נפלא?

      הי הופ, 17/03/08 12:07

      תגיע, תגיע, ותצטייד באביזרים שמונעים העברת מחלות ושמחה רבה!

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    שמישהו יגלה אותו כבר לסודן (ל''ת)

    איזה, 17/03/08 08:27

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    ומה אתה ? גבר שבגברים ? רק הם לא בסדר והם משעממים ואתה ??

    לורד ויידר, 17/03/08 07:52

    אתה, אתה משהו אחר, חוצני כזה, אחר כזה, מבין ורך כזה, ואנחנו סתם בטלים בפניך - הצעד הבא שלך יהיה לקרוא לעולם נשי ללא גבר.
    אני בטוח שהיית שמח לכך.

    מר טובלי יש התוויה פסיכיאטרית למה שאתה , שמתיימר לדעת ולהבין יותר מכל גבר מה טוב בשבילו.

    היהירות והניכור שלך מציירים דמות של אנטי גבר, כבר בחצי מהכתבה השתעממתי.

    אז לך חזרה למגרש השוקו שלך ושחק שם בשקט.
    אנו הגברים לא ממש זקוקים למוטציה שכמותך ולמען האמת אני בטוח שרבים מאחיי הגברים, יסכימו שאין לך גם מה לתרום לנו.

    לורד ויידר

    הגב לתגובה זו

    • מה קרה? התפיסה הפחידה אותך? (ל''ת)

      יוני ב, 19/03/08 10:30

      הגב לתגובה זו

      • אם מישהו מפחד זה ודאי זה שמנסה לרפא הומוסקסואליות... (ל''ת)

        מושון, 19/03/08 20:51

        הגב לתגובה זו

  • 41.

    אני אוהב את החברים שלי רק כי הם שימפנזים שעירים שאני ממש לא סובל. (ל''ת)

    סתם בחור, 17/03/08 07:35

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    שי ואילון, תעשו לי תאומים. (ל''ת)

    שלמה, 17/03/08 00:58

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    קינקי (ל''ת)

    ארי, 17/03/08 00:36

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    מה זה צרור הקישקושים הזה? מי קונה את זה? (ל''ת)

    המואר מכפר אז''ר, 16/03/08 23:21

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    אהבת גברים

    ארז שרבני, 16/03/08 23:04

    מדהים וכתבה גבוה
    ראה דויד ויהונתן אלפי שנים אחורה
    מי שיודע להתנהג ולמצא 50% מהכתבה חי חיי אמת עם עצמו

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    אין מלים בפי

    אבירם, 16/03/08 22:36

    אני כל כך מזדהה עם הנכתב ורואה שלאורך חיי היו תמיד חברי נפש
    ובטוח לא רואה בכך נטייה המוסקסואלית לאחר שקראתי את הנכתב

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    שי, תגיע אליי בבקשה לפגישה לילית,אני מבולבל (ל''ת)

    קובי מידן, 16/03/08 22:01

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    איזה מלך !

    טריפונס, 16/03/08 21:19

    אתה חייב להופיע פה יותר משעמם פה להחריד בלעדייך.

    הגב לתגובה זו

    • מלך? מלך כריות! (ל''ת)

      Amak, 20/03/08 16:41

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    why do you publish this rrubish here ? here is not a gay magazine (ל''ת)

    gever, 16/03/08 21:13

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    אם אתה רוצה להיות הומו- תהיה

    בחייאת רבק, 16/03/08 20:49

    למה לעשות מזה אידיאולגיה שלמה, רוחנית?
    שי טובלי נשמע לי מניפלטור לא קטן שמנסה להצדיק את ההומואיות שלו בל מיני שיטות משונות. אני מציע לו ללכת לעשות סקס עם גברים הומואים כמוהו ולא לפתות סטרייטים.

    הגב לתגובה זו

    • חופשי מניפולטור (ל''ת)

      שימי, 18/03/08 16:48

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    אל תהפוך את ההומוסקסואליות שלך (ל''ת)

    ליותר ממה שהיא, 16/03/08 20:47

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    תאמין לי אחי אני מה זה מבינה אותך

    לין, 16/03/08 20:46

    הרבה יותר ממה שאני מבינה לדוגמא גבר שמחליט מרצונו החופשי להיתקע עם מישהי כמו ורדה רזיאל ז'קונט למשל.
    יותר קל לי להבין העדפה של הומו לגברים, מאשר העדפה שכזאת, זה ההגיון שלי והוא מה זה בריא :)))

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    כל מי שמשמיע הבלים פמניסטיים הוא

    חכם בימינו, 16/03/08 20:43

    תשמע דביל-אידיאלים, מוסר, ייצור וכ''ו-זה גברים. גם הדברים הרעים כמו כיבוש וכ''ו זה גברים. רק שנשים מעודדות את זה או שותקות.

    ועדיין, אני מעדיף חברת גברים במובן החברי על חברת נשים-מה כל כך עמוק בנשים? הרכילות? הדיבורים חסרי התכלית על שופינג ורגשות יום יומיים? הקשקושים על איזה גבר כל אחת צריכה? די חאלאס, נשים הם יצור לא מעניין, משעמם, לא הרפתקני לא יצירתי ולא נעליים.

    אנחנו צריכים אותם כי מינית אנחנו נמשכים אליהן, וחוץ מזה מבחינה רומנטית אנחנו צריכים אותן-ככה נבראנו. אגב, רוב הנשים לא אוהבים גבריות סיסית כמו שאתה מציע

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    בקיצור אתה הומו (ל''ת)

    גילי, 16/03/08 20:39

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    טובל ו''שרץ'' בידו ;)

    לארה, 16/03/08 20:39

    והמבין יבין....

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    'צתטער שי,

    שנטידווה, 16/03/08 20:13

    אבל אני מעדיף את נשמתה, רגשותיה וחמוקיה של האשה על פני אלה של הגבר. סלח לי על ''קהויותיי הרגשיות''

    :-)

    הגב לתגובה זו

    • פחחחח....קרעת אותי!

      מושון, 16/03/08 21:49

      מצחיק שכולם קלטו את הנימה ''המסיורנרית'' בדבריו של שי ''אני לא הומו'' טובלי, אותי מרתק לחשוב מאיזה מקום מנקודת מבטו של שי מגיע מאמר שכזה.

      יום טוב

      הגב לתגובה זו

      • מושון - שי טובלי הצהיר מזמן שהוא חי עם גבר

        שלישי, 17/03/08 09:40

        הוא לא אומר ''איני הומו'' אלא חי עם אהוב ליבו, לדידו האהבה הקוסמית הגדולה של חייו על גלגוליהם.

        סבבה שתבקר אותו ואף 'תיכנס' בו.

        אבל עדיף שלא תרגיש כה מרוצה מקום שאתה פשוט מקשקש.

        הגב לתגובה זו

        • אתה מתכוון ששי הצהיר מזמן שהוא נרפא ממשיכתו לגברים...

          מושון, 17/03/08 10:29

          כל מה שאני אומר הוא לא שלא ישכב עם גברים או עם נשים, רק שיפסיק ''להצהיר''...

          יום טוב

          הגב לתגובה זו

    • לא ראיתי שהוא דיבר על חמוקיים, שנטי

      ראובן, 17/03/08 09:58

      למעשה הוא אומר באופן מפרוש שלא מדובר על הומוסקסואליות. הוא מדבר על הפסקת התחרותיות וגישה חברית-גברית פתוחת לב.

      עד היום לא קראתי דברים משמעותיים של טובלי, הכל היה לעיסה מוזרה של חומר קיים. הפעם יש כאן לדעתי אמירה אותנטית. אני בעד לתת לו (ולכל אחד) את הזכות להשתנות ולא רק לזכור לו את שגיאות העבר.

      יום נפלא.

      הגב לתגובה זו

      • אבל אני דיברתי על חמוקיים :-)

        שנטידווה, 18/03/08 01:17

        עזוב אותך משטויות: כל המאמר הזה הוא שיר הלל להומוסקסואליות. אין לי בעייה אם זה, אבל רק שלא יעמיד פנים שזה משהו אחר. באופן אישי, רמייה עצמית ורמייה בכלל, אינן חביבות עליי במיוחד.

        הגב לתגובה זו

      • כמה תמים אתה. כך דיבר בתחילה על איילון

        א, 19/03/08 21:14

        קשקש על כך שלא היתה כאן שום משיכה פיזית רגילה ושום רומנטיקה. מאחר והאיש מניפולטור, אי אפשר להאמין אף לא למילה אחת. לא מילה אחת. עכשיו חזור ותקרא את המאמר כולו. בתוך כך זכור שוכוונותיו הן לעולם כוונות שקר. הוא פשוט אדם שהתמחה בתמרון, תחמון והונאה. זה זורם בדמו.

        הגב לתגובה זו

  • 25.

    מאמר מצויין

    סטרייט, 16/03/08 19:20

    קשרים בין גברים לוקים בחוסר רגש ובשטחיות. זו תוצאה של חינוך גברי גרוע. גברים הם יצורים רגשיים בדיוק כמו נשים.
    יבוטלו המגדרים! מגדר זאת המצאה גרועה. אדם לא צריך לבדוק מה יש לו בין הרגליים כדי להתבטא בצורה שמתאימה לו.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    כת מסוכנת !

    דניאל, 16/03/08 18:46

    כת מסוכנת !

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    תרשה לי לפקפק.

    דניאל, 16/03/08 17:52

    אתה נמשך מינית לגברים זאת זכותך וזה ממש לא עינייני שאתה עושה מזה קריירה כגורו שכסף מכובד בצידה.אני רק מפקפק אם חברה של נשים בלבד היא חברה נעימה יותר מהבהמיות שאתה מתאר בחברה הגברית.אני ישמח אם בחורה כלשהי שקוראת את המאמר תענה על זה.

    הגב לתגובה זו

    • חברת נשים/גברים

      שה צפון, 16/03/08 18:45

      קודם כל לידיעתך ,אני סטרייט,
      ועכשיו לשאלתך, נשיפ מתאספות להרבה דברים ,אבל לא למלחמה במובן שבה אתה מבין מהי, אצל נשים המלחמה היא אחרת,היאנעשת ברשעות שלגברים אין ולא תהייה, הן מסוגלות למחוק מהעולם אבל ללא הרמת יד או הרס, הן תהרוסנה את הנשמה של היריבה ותיגרומנה לה לשלוח יד בנפשה בגלל הדיכאון שהן תכנסתנה אותה אליו.
      ולם בדרך כלל אין הכוונה להרוס וחרב ולהשאיר תילי חורבות. נשים הן פרקטיות הן רוצחות אבל הן מנסות לרשת את הרכוש.
      עכשיו אני מקווה שהבנת כיצד נשים נוהגות

      הגב לתגובה זו

      • האלו? האלו? קרעה אותך בהסכם הגירושים?

        תמיד אשה, 16/03/08 19:32

        תרגיע, לא כל הנשים כאלה.

        הגב לתגובה זו

        • אני רווק

          דניאל, 16/03/08 22:40

          וברור שלא כל הנשים כאלו.מה שבעצם רציתי להגיד זה שכשיותר מדי מאותו סוג נמצאים ביחד יותר מדי האנרגיה שעלולה להיווצר לא בהכרח תהיה חיובית כל-כך ואין הבדל בקטע הזה בין גברים לנשים.

          הגב לתגובה זו

          • אם תמשיך במחשבה הזו, תהיה רווק הרבה זמן (ל''ת)

            צא לכרמים וחפש, 17/03/08 09:16

            הגב לתגובה זו

      • הבנתי

        דניאל, 16/03/08 19:52

        והאמת שזאת התשובה שחשבתי שאקבל.תודה שהגבת.

        הגב לתגובה זו

  • 22.

    כבר שנים שאני קורא פה, פעם ראשונה אני אגיב

    א, 16/03/08 17:10

    עם כל הכבוד מר טובלי, ובאמת יש, למה אתה מכליל הכללות חסרות בסיס?
    ''כתוצאה מכך נראים המפגשים בין גברים כאחת מצורות התקשורת המשעממות והפתטיות ביותר על פני הפלנטה. הם מתגלים
    כחבורת מטומטמים, קהי חושים, אטומים וחסרי עניין בזולת בצורה בלתי רגילה. אלה מפגשים מרוקנים שבהם גברים...''
    וכו' וכו'.. קצת פוגעני אתה לא חושב? אני לא מהמתלהמים אבל מה בין זה ובין מאסטריות רוחנית?
    אני חושב שאתה נגוע בדעות קדומות לגבי אחייך הגברים - צא וחווה עוד חוויות. לא בהכרך הומוסקסואליות.
    תראה, בתור בחור צעיר שהתנסה בצד השני של המיניות אני לא חושב שזה הפך אותי לפחות אגרסיבי\\לוחמני או וואטאבר. וגם לא להיפך.

    אתה נראה סה''כ בחור טוב אבל קצת עצבנת אותי במאמר הזה.

    הגב לתגובה זו

    • אני מסכים איתך. אני התנסתי, לא אהבתי, ולא מבין את הצורך האגרסיבי של

      ב, 17/03/08 15:56

      שי להטיף לאהוב או לחוות אהבת גברים.

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    אני מסכים איתו ! ואני בכלל לא הומו.

    דור-אל, 16/03/08 16:32

    מקסימום הומו לטנטי

    הבחור צודק. ואין הכרח לראות את הדברים רק בהקשר מיני. גברים צריכים ללמוד לראות את ה''אישה'' ''הפנימית'', את הרכות והרגישות בעצמם ובגברים אחרים, ונשים צריכות למצוא את ''הגבר'' ''הפנימי'', את העוצמה והמשענת בעצמן ובנשים אחרות. ואז האהבה לא תהיה מוגבלת על ידי מין ומגדר.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    שימו לב:

    ארחטון, 16/03/08 16:24

    ''כל הגברים כיום חיים חיים מסורסים, מבודדים, מנוכרים ואטומים רגשית.''

    כל הגברים?
    נו באמת , היש הכללה יותר בנאלית?

    ואם הטובלרון יודע איך כל הגברים מרגישים , אז מי אנחנו שנחלוק עליו.

    הגב לתגובה זו

    • ארחתון, זה לא בנאלי

      ענה לי, 17/03/08 12:31

      זה אנאלי

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    למי שכבר לא מסתפקים ברק לדבר על אהבה ורוצים לעבור למעשים

    קוקו, 16/03/08 16:10

    אפשר להתחיל בחתימה על העצומה הזאת

    http://www.letlive.org.il/azomot_details.php?id=14&err=25

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    הסבר מהתחת, כל אחד כותב מאיפה שכואב לו (ל''ת)

    גם אני, 16/03/08 16:10

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    תגידו מה שתגידו

    טובלילוג, 16/03/08 16:05

    זה המאמר הראשון שהוא ממציא משהו מקורי משלו.
    זה לא הופך את זה לפחות מופרך, אבל זאת התקדמות.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    אם יש פה מישהו אלים זה אתה, משמיץ קבוצה שלמה בשם תשוקותיך

    רם, 16/03/08 16:01

    לו יאומן, פשוט לא יאומן, אתה משמיץ את כל הסטרייטים, מגדף אותם ואחר כך קורא לעדינות
    האם שי טובלי הוא לא זה שהתוודה על גמילתו ממשיכה לגברים אצל קובי מידן? מוזרות דרכי השרלטנים

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    נפלא! למרות שאני אישה

    רות נווה, 16/03/08 15:21

    דווקא כאשה, אשת איש ואמא אני חשה שיהיה נפלא באם תהיה בפלנטה זו אהבת גברים אמיתית. אכן רוב האינראקציות כיום בין גברים הן כוחניות ותחרותיות (אפילו בתוך הניו-אייג' שמתיימר ליצור ולדחוף גברים לעבר רכות). ואם אתה (שי טובלי), יכול להביא משהו שונה לתודעת הגברים, אהבה ולא יריבות, רעות ולא תחרות, שמחה אמיתית ולא חשש - אני אודה לך מאוד ואמליץ לבן זוגי להגיע לסדנת הגברים. תודה רותי.

    הגב לתגובה זו

    • הפלא ופלא

      יש, 16/03/08 15:45

      היתה ביוון ורומי, קיימת בערב, ועדיין גברים אוהבים אוהבים להלחם למען וכדי להרבות נשים או לפחות להרביע.

      הגב לתגובה זו

    • לא למרות, בגלל!

      מושון, 16/03/08 15:55

      אלא שאת קצת מפספסת את כוונתו של טובלי...
      הוא אומר למעשה, גברים יודעים רק כוח וסקס, אז במקום שיפעילו כוח אחד מול השני שיפעילו סקס...

      לא נראה לי שלשם את ממש ששה לשלוח את בעלך.

      יום טוב ובהצלחה!

      הגב לתגובה זו

      • מושון - אתה טועה ומטעה!

        ענתה.ג., 16/03/08 20:53

        שי לא מטיף כאן לגברים לעשות סקס.
        הוא מטיף לגברים לאהוב במקום להתחרות, להעז להיות רכים ולא רק עוצמתיים, למצוא דרך לאינטראקציה המושתת על אהבה עם חבריהם הגברים, בדרך להיות אהבה אמיתית מול נשותיהם.
        אל תמהר לפשטנות וסטיגמטיות.
        אין כאן הטפה לסקס בין גברים.

        הגב לתגובה זו

        • הוא מטיף לגברים להיות נמושות רכרוכיות

          אואאב אותך, 17/03/08 08:06

          ונוטפות רגש, במקום להיות בטבעם האמיתי.
          ותיקונים תעשו מול הנשים שלכם, בטלנים.

          הגב לתגובה זו

        • לא טועה ולא מטעה, להלן:

          מושון, 17/03/08 09:05

          במקום להתמקד בדברים הנפלאים שאת רשמת ואיתם אני לא רק מזדהה אלא גם מיישם, שי נגרר הן להכללה גסה שטחית ומעליבה של קשרים גבריים והן מטיף למגע בין גברים, להלן כמה דוגמאות מהטקסט:

          ''הרכות משחררת כוח בל יתואר וה-***מגע הגופני*** מאפשר לכוח כל הזמן להשתחרר''

          ''ה-***מגע*** הוא אחת מדרכי ההזנה רבות העוצמה שייתכנו בין גברים. מגע מתוך מודעות נכונה בין גברים יכול להפוך עולמות''

          ''מכיוון שרוב הגברים לא מזהים האחד את השני כמושא לקיום יחסי מין ומכיוון שבעידן הנוכחי אין להם אויב משותף, הם מאבדים עניין זה בזה '' (משתמע שאחת הבעיות היא שגברים אינם מזהים אחד את השני כמושא לקיום יחסי מין)

          ''מכיוון שגברים עשויים למצוא את התלות הזאת פועלת כסוג של מגנט, מדי פעם, אם הם ללא מסננים, הם עשויים למצוא את עצמם אפילו נחשפים לסוג של מגע חושני ביניהם.
          ''

          לסיכום, הייתי אפילו מסכים בראשונה עם שי ''אני לא הומו'' טובלי ''שליח אנדרומדה'', אם הוא היה מועיל בטובו להוריד את האג'נדה של יחסי מין בין גברים ולדחוף לנו אותה דרך האף באגרסיביות שרק גבר מסוגל לה...

          לי אגב, יש חברים נפלאים (חלקם לא כולם) שאיתם אני מגיע לעומק ריגשי מדהים וכל זאת ללא צורך לערבב מיניות עם ידידות נפש אמיתית כנה וחסרת תחרותיות.

          את בעיותיו של טובלי עם משיכתו לגברים (רגשות האשמה שגרמו לו לצאת למסע פיטולים מביך של הכרזת ''פתרון'' למשיכתו לגברים ולאחר מכן בחירה בבן זוג גברי כשהוא מלווה במסכת אינסופית של תירוצים) אני מציע שיפתור לא על גבו של אתר אינטרנט במסווה של ''תורה חדשה''...

          ושוב, יום טוב ובהצלחה עם הגבר שלך!

          הגב לתגובה זו

    • עצה

      אודטה, 17/03/08 00:40

      אם את שולחת את בן זוגך לסדנא של טובלי מומלץ בחום לפני שהוא יוצא לדרך לסתום לו את החור שבישבן בשעווה. זה רק יומיים, שיתאפק.

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    אולי פשוט תזדיין עם גברים בלי רגשות אשמה במקום להדביק אידאולוגיה

    יואב, 16/03/08 15:15

    אולי מספיק כבר שי טובלי
    אתה עושה עוול לכל ההומואים וכל מי שנמשך לגברים. לא צריך אידאולוגיות מורכבות והשמצות של גבריות סטרייטית. פשוט צריך לאהוב, להתאהב, לחשוק, להזדיין בלי כל רגש אשמה.

    הגב לתגובה זו

    • חחחחח.... ענק! (ל''ת)

      גיי דאד, 16/03/08 19:39

      הגב לתגובה זו

    • גדול! (ל''ת)

      כמה נכון, 17/03/08 01:42

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    אז כבר השלמת עם זה שאתה הומו? (ל''ת)

    מיקי, 16/03/08 15:13

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    הגברים לא מזהים האחד את השני כמושא לקיום יחסי מין?

    USA1, 16/03/08 15:04

    על מה אתה מדבר? רוב הגברים סולדים מכל מגע עם גבר אחר וזה המצב הנורמלי. גבר נורמלי רוצה מגע רק עם אשה ולא נמשך ליגוע בגבר אחר, בטח לא להתנשק אתו או יותר מזה. פשוט סולדים מהומוסקסואליות, לספורטאים אין שום קשר להומוסקסואליות, ה''מגע'' שם הוא חלק מהספורט ואין בו שום דבר אירוטי, רק מוח מעוות רואה בזה אירוטיות.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    כתוב יפה ונכון (ל''ת)

    סטרייט אחד, 16/03/08 14:38

    הגב לתגובה זו

    • כן בטח...חולון... (ל''ת)

      המשתין בקיר, 16/03/08 15:56

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    שרלטן קטן

    נו באמת, 16/03/08 14:29

    כמו תמיד, אידיאולוגיה היא מסווה לפתרון בעיות אישיות. אצל טובלי הדבר בוטה במיוחד - הוא מנסה לרתום כל תיאוריה הזויה לפתרון הבעיה האישית שלו.
    אגב, זו בכלל לא בעיה - מיליוני גברים מקיימים יחסי מין זה עם זה בלי לנסות להמציא לזה הקשרים מופרכים. הם פשוט נמשכים זה לזה, בדיוק כפי שרבים אחרים נמשכים לנשים - וזה בסדר. שני הדברים לגיטימיים, כולל כל גווני הביניים שביניהם. חבל שטובלי לא מפנים את זה. זה לגיטימי, נקודה. בלי צורך בהסברים מהתחת (סליחה על הביטיוי).
    ולגופו של עניין - הבעייה היסודית של החברה שלנו היא חוסר יחס וחוסר כבוד לנשים. את זה לא נפתור דרך אחווה גברית כלשהי, אלא רק על ידי פעילות מתקנת, חינוך וחקיקה שתבטיח שוויון זכויות לנשים, שיריון בדירקטוריונים ובמקומות עבודה (לפחות של המדינה בתור צעד ראשון) וכו'.
    מתוך היכרות רבת שנים וקרובה עם הקהילה ההמוסקסואלית בישראל - שאני מחבב ומוקיר מאד - לא מצאתי בינהם דעות נאורות או סובלניות במיוחד כלפי נשים, ולצערי אינני יכול לומר שכמגזר מדוכא הם פיתחו רגישות מיוחדת למיגזרים מדוכאים אחרים.
    כך שגם התיאוריה הזאת של מר טובלי קיימת רק בדמיונו הפורה (מאד!)

    הגב לתגובה זו

    • כאישה - אני שמחה שיש גברים כמוך :) (ל''ת)

      .., 16/03/08 19:06

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    God gave U one face,and U gave yrself another

    Zohar Al/Fasya, 16/03/08 14:20

    בעיני ! ההומואים האלה רק מזדיינים רק אנחנו האחרים מסוגלים לאהוב .רק אישה יכולה לאהוב איש ולא איש את איש
    אישה=womb-man =Woman
    A man with a womb
    (איש עם רחם )שזה איבר האהבה אצל האישה .הכל מתרחש שם.

    הגב לתגובה זו

    • יש לך תגובות מדליקות.

      רמי, 16/03/08 21:35

      ואת אישה אישה.
      סקסית ומושכת.

      מה זה
      Zohar Al/Fasya, M.Klita, ?

      מת לפגוש אותך...

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    מדוע אתה מדבר בלשון מנוכרת ''הם'' שלהם'' מה אתה לא שייך ? לא גבר ?

    גבר, לשם שינוי, 16/03/08 14:15

    כנראה שלא..

    כי הניכור וההתנשאות העולים מדברך פשוט מרחיקים כל רצון דקיק להידברות, אם בכלל היה כזה, או אפילו להמשיך ולקרוא את דבריך ההזויים ולהסיק מהם איזה שהיא תועלת.

    התועלת היחידה שלמדתי מדבריך היא פשוט להתעלם ממך. אתה מלא בחירטוט שאני בספק אם כתב את זה גבר של ממש, נראה לי יותר אנטי גבר.

    רחמיי עלייך, בחברת נשים אתה לא גבר וכך גם חברת גברים.
    אבל לשלשל וורבלית בזה אתה מצויין..

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    לטובלי, תודה!

    מושון, 16/03/08 14:14

    על המאמר ההומוריסטי, ובמיוחד על ההומור העצמי חסר הגבולות!

    מזמן לא צחקתי כל כך!

    יום טוב

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    חוסר אובייקטיביות משווע

    גילי, 16/03/08 13:45

    אני באמת ובתמים מנסה להבין את האג'נדה של הבחור הזה..
    מה הופך אותו למורה רוחני?
    זה כבר מאמר מס' אני לא יודעת כמה שבו האיש מנסה להצדיק את היותו הומוסקסואל
    מה אתה מבקש לעשות?
    להפוך את כולנו לכאלה?
    להרגיש נח עם זה שאתה כזה?
    מה יש לך להגיד לנשים שביננו?
    מה עובר עלייך בן אדם???
    לכל מי שאיי פעם הקשיב למה שיש לך לומר..
    שיחשוב פעמיים אם הדברים שאמרת לפני שהבנת מי אתה ומה אתה
    היו אובייקטיבים במידה המתבקשת כשמדובר במורה רוחני שמחשבי את עצמו...
    פאטתיות לשמה

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    שי, תעשה לי ילד (ל''ת)

    משה, 16/03/08 13:36

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    מי ילך לסדנא המלחיצה הזאת תגידו לי? זה הולך להיות פסטיבל נקניקיות (ל''ת)

    ראמי בון-ג'ובי, 16/03/08 13:24

    הגב לתגובה זו

    • חחח אהבתי (ל''ת)

      .., 16/03/08 19:04

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    אי, אי, אי, קראתי ושמחתי כל כך עד האמצע

    ב', 16/03/08 12:42

    שי היקר, התחלת טוב ופישלת.
    נכון, החלק הגברי, או אם תרצה הזכרי, הוא כוח אש צרוף, הוא הכוח, המתפרץ, הכובש, הלוחם, או ''ראש החץ'' לפי דבריך.
    אבל אין הוא יכול להיות לבדו, מאחר והוא חווה לבדו עקרות ריגשית וקיומית ובדידות רבה, ולכן, הוא זקוק לכוח הניקבי שישלים אותו ויספק לו את המערך הזה. לכן הכוח הבריאתי המושלם זורם דרך הזנת הכוחות של הזכרי-נקבי ולהיפך גם במערכים בריאתיים.
    אז מה תקעת פה אהבת גברים?
    כי מישהו צריך אישור לקיומו?
    לא יעזור כלום, גבר עם גבר אף פעם לא יצור את השלמות הזו, או איזה שהוא ביטוי קוסמי נרחב.
    מקסימום יהיו במערכת הזו תיקונים פרטניים, וזה לא צריך לעניין אותי, או כל קורא אחר. זה עניינך בלבד.

    הגב לתגובה זו

    • לב' לא הבנת ? ככה הוא יצא מהארון, במקרה שלו זה מהקיטבק (ל''ת)

      הומו, 16/03/08 14:42

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    די כבר!

    נמאס, 16/03/08 12:15

    עם כל הכבוד לשי טובלי ואמונתו הרוחנית, נמאס כבר עם הארוטיקה הגברית שהוא מנסה לקדם למנף ולהפיץ.

    אתה הומו - זכותך. תהנה.
    אבל אל תנסה לדחוף לנו את האג'נדה ההומוסקסואלית הפסבדו-רוחנית!

    איך אמר מואר אחד ידוע:... פ-ת-א-ט!

    הגב לתגובה זו

    • אז זה האבסורד הגדול

      ף, 16/03/08 13:53

      שי טובלי מצהיא על עצמו שהוא הומו שהצליח להתגבר על משיכתו לגברים.
      שי מה קרה? לא ''נרפאת''?

      הגב לתגובה זו

    • הרגת אותי. כל כך נכון.. (ל''ת)

      ב, 17/03/08 15:59

      הגב לתגובה זו

    • הייתי שם

      מישהו שיודע, 21/06/09 16:50

      ניסית להלביש עליך כל מיני מסכות, לסחוט כספים, ובעצם לשרוד.אדון טובלי , סופך שתעלם כמו כל הכתות ההזויות. ליבי ליבי על כל אלה שעדיין שם, ועדיין נשארו שפויים, מקווה בשבילם שיברחו בזמן.

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    הו עוולת פותים עילגת

    מאסטר טוקולוש, 16/03/08 12:07

    כבר נכתב בכרך ב' של כל כתבי יחמחול - ''רק חמלה עירומה מאבחנות תביא גאולה לעולם''.

    אהבת גבר או אהבת אישה, חת היא - אהבת האדם. אם רק יצליח טובלי הנ''ל להניח לתפיסות הנושנות שלו, ולאגו המתפרץ, יוכל לראות את האור האמיתי שהוא יחמחול.

    הגב לתגובה זו