 |
19.
למה ''הסוד'' הוא קשקוש בעיני הכותב, הרי התובנות שלו משיקות גם
?,
09/03/08 08:24
|
לאחדות מתובנותיו של אקהרט טול, כמו עוצמתה של המחשבה. השתתפו בו אנשים מוערכים בעולם. אומנם טול חולל שינוי גדול באנשים ברחבי העולם וגם בי, אך אופרה נתנה במה גם למשתתפי הסוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
עצוב.
Rasputin,
08/03/08 00:02
|
מצד אחד ''לחיות את הרגע'' מצד אחר היא תומכת בלהוריד את הק''ג ברגע על ידי חשיבה על העתיד.
היא לא מובילה אף אחד לגהנום, רק מדריכה את עצמה לגן עדן (וכאן אני רוצה לשאול את השאלה: נניח שבנאדם יכול להשיג כל מה שהוא רוצה בשניה כי יש לו המונמון כסף ומשרתים- האם החיים שלו הם עדיין סבל ע''פ הבודהיזם?)
כל העניין על רגע בתור נצח, לא מזכיר לכם משהו? נגיד זן? למיטב ידיעתי כל מה שצריך כדי לחיות תחת חסות מנזר זן זה לעבוד ביום כמה שעות. זה הכל. בלי שיעורי אינטרנט מאת אנשים שהרוחניות מהם והלאה (טוב, לפחות אצל אופרה כי אין לי מושג מה אקהרט מייצג בדיוק).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
גורו זה רע !
אלי,
07/03/08 13:31
|
|
 |
16.
Avoda Zara !
Mendelson,
07/03/08 13:28
|
|
 |
15.
כל הכבוד. לנגד עיננו מתרחש השינוי בתודעת האנושות
דנייאל,
י-ם,
07/03/08 10:11
|
הארמגדון מתרחש בתודעה קודם כל. ''המלחמה היא באויר'' (באינטרנט). ולנגד עיננו ממש מורה רוחני מואר אותנטי ואמיתי בכל דבריו ובכל מאודו זוכה לחשיפה עולמית כזאת שכדוגמתה לא נראה למיטב ידיעתי בהיסטוריה האנושית. זה כאילו שישו (או בודהה) היה בא לפה בכבודו ובעצמו ומדבר דרך האינטרנט לעשרות אלפים איש בשידור חי בעולם כולו! חשבו על זה, אבל תודעת הבודהה/משיח כבר פה והיא מתבטאת בידי אנשים מוערים כמו אקהרט בזמננו הפוסט מודרני טרום 2012. שמחו ולכו בדרכי (ההוו)יה - ברגע הזה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
כל הכבוד. לנגד עיננו מתרחש השינוי בתודעת האנושות
דנייאל,
י-ם,
07/03/08 10:08
|
הארמגדון מתרחש בתודעה קודם כל. ''המלחמה היא באויר'' (באינטרנט). ולנגד עיננו ממש מורה רוחני מואר אותנטי ואמיתי בכל דבריו ובכל מאודו זוכה לחשיפה עולמית כזאת שכדוגמתה לא נראה למיטב ידיעתי בהיסטוריה האנושית. זה כאילו שישו (או בודהה) היה בא לפה בכבודו ובעצמו ומדבר דרך האינטרנט לעשרות אלפים איש בשידור חי בעולם כולו! חשבו על זה, אבל תודעת הבודהה/משיח כבר פה והיא מתבטאת בידי אנשים מוערים כמו אקהרט בזמננו הפוסט מודרני טרום 2012. שמחו ולכו בדרכי (ההוו)יה - ברגע הזה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
לך תלמד תורה , גמרא
יואב,
06/03/08 12:59
|
|
 |
ותמשיך לסבול
חכם בלילה,
07/03/08 20:30
|
תלמד תורה - ותמשיך לסבול ואז לך ותפגע בערבים - ותמשיך לסבול ואז לך ותפגע ביהודים (בכוח ההרגל לפגוע) - ותמשיך לסבול
אמר הילל הזקן: ואהבת לרעך כמוך אם היית מקיים זאת, לא היית קורא בשמות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
כתות מחוללות כאב וסבל רב
אורי,
06/03/08 12:54
|
|
 |
11.
תודה תומר
בועז.פ,
06/03/08 09:55
|
מעניין איך הנוצרים הקיצוניים בארה''ב יגיבו לטולה, הוא ממש מושך להם את השטיח מתחת לרגליים, הרבה מהמאמינים שלהם עוזבים את הכנסיה בגלל החיבור עם אופרה. בפעם אחרונה שמישהו עשה את זה שמו לו רעל בשתיה, למרות שהגיבוי של אופרה נותן לו שכבת הגנה מסויימת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
תומר יקר
איריס,
05/03/08 21:08
|
תודה על המאמר ועל הקישור.
את אקהרט טולה אני מחבבת, הוא יודע על מה הוא מדבר ויודע לדבר את זה. נחמד גם לראות את השימוש במדיה לשיח על רוחניות. אופרה, על כל אמריקנותה , ראויה להוקרה על המקום המכובד שהיא העניקה לשיח הזה.
אז אמן והללויה :) חיבוק גדול
איריס
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
הרגע שלפני והרגע שאחרי
עופר,
הרצליה,
05/03/08 15:14
|
קראתי לפני זמן בעניין רב את ספרו של טולה כוחו של הרגע. לפי דעתי,אם הבנתי את הנאמר בספר, יש כשל בסיסי בעמדה שהרגע הזה ההווה הוא ורק הוא צריך להיות במיינד שלנו. הטעם לכך הוא שיש הרבה רגעים בהווה שאנחנו כן חווים סבל. די אם פלוני מרגיש כאבי בטן איומים. האם עליו לחיות את הרגע או שאולי כדאי שיזכור שאתמול לא כאבה לו הבטן ושגם מחר לא תכאב לו הבטן. ואם פלוני חווה פרידה קשה מזוגיות, האם לא כדאי שהוא יזכר בעבר היותר שקט או בעתיד שיהיה שקט יותר במקום ל''חיות'' את הרגע בהווה רגע שהוא כה דואב וקשה. הפיתרון הטוב יותר לטעמי הוא שכאשר קשה בהווה מן הראוי להבין שהגוף והנפש מורכבים גם מרעלים וכוחות רעים שמנסים לתקוף אותו איש איש במידה כזאת או אחרת.הדבר דומה למערכת החיסונית שאמורה להגן עלינו אבל יש לה גם לפעמים נטיה לתקוף את גופינו ולהסב לו נזקים.עצם המודעות לכך שיש כוחות רעים ותרגול שלה עשויה עם הזמן להתנות את הגוף והמיינד לסבול כמה שפחות ולהבין שיש רק רגעים מעטים מאוד בחיים שהם באמת קשים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לעופר
אמיר,
05/03/08 17:25
|
הדבר המרכזי בספרו של טולה הוא שנוכחות בהווה לעולם אינה מלווה בסבל. כלומר, אין סבל בהווה. הסבל נובע בלעדית מהשוואה לשקט של העבר, או למצב עתידי. כמובן כאב פיזי כמו כאב בטן הוא לא סבל. עיקר הסבל האנושי הוא פסיכולוגי. אין כאן ויכוח, אם אתה חווה סבל משמע אתה לא בהווה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמיר, אתה צודק. זוהי תמצית הספר. עזר לי מאוד
ל"ת
מית נמש,
רדמונד,
05/03/08 21:03
|
|
 |
מית נמש, קרא את הספר זה יעזור לך
ל"ת
אמיר,
06/03/08 00:10
|
|
 |
קרא שוב את הספר
ארז,
05/03/08 16:23
|
לקחת את מה שראת לאינטלקט וסיבכת הכל. קרא את הספר שוב, זה אוצר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
תומר
rukma,
05/03/08 14:50
|
תודה אחי אחלה הרבה פעמים דעותיך מטריפות אותי אבל אתה תמיד מביא את הכתבות הכי מעניינות אחלה שיעור מורה מדהים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
תודה על הקישורים
אוהד,
05/03/08 14:37
|
תודה על הקישורים חיפשתי את זה כבר כמה זמן יבורכו נשים כמו אופרה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
בינתיים הקשבתי לחלק
א.,
05/03/08 14:22
|
הרבה יפה ודברי טעם. פחות דברו אלי הדיבורים על נגטיביות ופוזיטיביות. יש משהו צורם בקוטביות הזו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
חומר על אקהרט טולה כולל הספר שלו להורדה בחינם
נלי,
05/03/08 14:17
|
http://www.gurusfeet.com/guru/eckhart-tolle
יש שם את הספר המדהים שלו בגרסת ebook להורדה.
הוא מורה דגול! עשה לי את השינוי של החיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
אופרה זה החרטא אכי גדולה באמריקה משחקת רוחנית החולרה
דש,
05/03/08 14:08
|
זאת אישה שצריכה אותך היא נחמדה ושגמרת את מה שהיא היתה צריכה אתה יכול ללכת לכול הרוחות משחקת רוחנית השרמוטה מכיר אנשים שעיבדו את כל מה שהיה להם בגללה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק בהחלט.ד''א=כותבים איבדת ולא ב-ע.אופרה שבויה בתדמית השחורה
ל"ת
אמריקקי,
05/03/08 17:29
|
|
 |
מה לא מסננים פה מילים?!
ל"ת
מבוהלת מהמילים,
05/03/08 14:57
|
|
 |
Welcome to Kazashtan
Borat,
06/03/08 13:44
|
|
 |
3.
באיזו דרך
א.,
05/03/08 13:48
|
באיזו דרך אפשר לעשות שם pause? להפסקות - או להעביר קדימה או אחורה - ? כאילו התמונה גדולה מהמסך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
אופוריה
גולדה,
ת"א,
05/03/08 13:42
|
חבל שאופרה מעודדת את הדת ולא את המודרניזיציה. הדת רק מפלגת בין בני אדם ויוצרת מלחמות. במקום לדבר על רוחניות נטו. היא עם השפעת תגביר את הדתיות באמריקה ומשם לאיראן הדרך ארוכה אבל..כמו בכל דרך..מגיעים בסוף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
אקהרט טול, ולא טולה. לפחות זה..
רובין,
05/03/08 13:31
|
מעבר לזה - מה חדש כאן? אלה אותם הגיגים שכבר עשר שנים לפחות נמצאים במאות מקומות בעולם ובאלפי ספרים שיצאו מאז. אפשר לחשוב שמישהו פה המציא את הגלגל.. זה פשוט קיבל נפח בגלל התקשורת האמריקאית השטוחה והדביקה, זה הכל. שום דבר חדש, אלא רק בנפח התקשורתי הגדול. סה טו. לפחות באנ אר ג'י אפשר לשלוח מישהו קצת יותר בעניינים יותר מאשר הילדונים הכתבים האלה שלא מבינים דבר וחצי דבר במה שהם כותבים, וגם לא מאייתים אותו נכון. כנראה שהאתר באמת בירידה אם זה החומר הכתבי אצלכם. איזה בזבוז.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רובין אתה כזה דביל
ל"ת
שמש,
05/03/08 16:48
|
|
 |
רובין תלמד גרמנית
אולה,
05/03/08 14:01
|
ותבין שאומרים טולה, בסגול מתחת ל-למד. כמו ''אולה''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Tolle comes from :collector of tolls (''Mokhes''
Jaqueline,
Arad,
05/03/08 18:06
|
גובה מכסים . בגרמנית במקור Sammler von Gebuehren und ZOLL (Toll) i אקהרט טולל :יליד גרמניה כנראה בן לגובה מכס אגב גם אביו של היטלר היה:Tolle =גובה מכס בגבול אוסטריה-גרמניה
הגב לתגובה זו
|
|