 |
49.
צודקים קשה לראות שסידרה כזו בטופ של הריטינג
ל"ת
תמר,
רחובות,
20/02/08 22:06
|
|
 |
48.
בני ברוך רואים עולם שחור
משה,
נתניה,
19/02/08 19:09
|
|
 |
משה מנתניה אתה רואה חדשות קורא עיתונים ?!
מיכאל,
שדרות,
20/02/08 15:10
|
זו הבעיה שרוב האנשים כמו משה מנתניה - עדיין לא רואים לאן המצב מתקדם. בשבילם הכל טוב. סבבה הבורסה עולה. כנראה שימשיך להיות יותר ויותר רע לכולם כולל משה מנתניה כדי שהם יתעוררו גם כן ויבינו שצריכה לבוא מהפכה. נקןןה שלא יהיה רע מידי שנעבור את זה מהר מהר ונתחיל בשינוי הגדול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
כתבה חזקה- פעם ראשונה שהבנתי משהו
שני כהן,
באר שבע,
19/02/08 18:26
|
אני קוראת מדי פעם כתבות שלכם, ואני חייבת להגיד שסוף סוף הבנתי מה אתם מנסים להגיד. קצת. כל העניין של איך החברה משפיעה על אנשים וכמה זה הולך לכיוון רע, ולמה שלא נשנה את זה למשהו טוב יותר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
שנגיע כולנו לקשר האמיתי בינינו!!
אלכסנדר פרידמן,
19/02/08 15:22
|
זה מאוד מאוד חשוב ולא נראה לי שבלעדי קשר כזה אפשר להמשיך לחיות פה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
יופי של מאמר!
חיים,
19/02/08 12:05
|
|
 |
44.
הישרדות אי של שינאה
ג'ף,
18/02/08 21:50
|
בין פסיעה לפסיעה בתוך הבית אתה קולט את הזוועה המשודרת מאי מוקף צלמים ובמאים, מישהו תופס דג חי בפיו,כולנו על חבית הדגים... למדו אותנו קבלה..או משהו שיביא לנו דרך !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
רק מאופן שימוש המילים...
אור לוי,
18/02/08 16:51
|
ניתן לראות כמה המקובלים לא יודעים את השפעת מילותיהם ומחשבותיהם , זוכרים כוח המילה והמחשבה, אילו הבנתם זאת כראוי,הייתם מתחילים ללמוד לדבר ולכתוב,ולעזור לברוא מציאות טובה ונפלאה , חזרה לגן עדן עלי אדמות בלי חשיבה על אופציות פחות טובות.
ימים נפלאים ומוצלחים, ימים של בריאה טובה והתרכזות בחיובי, אור לוי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תמשיך לחשוב שאתה חסה ועזוב אותך
דני,
חקלאי,
19/02/08 13:12
|
|
 |
42.
Other road is not present.
Tehila,
Pardes-Hanna,
18/02/08 11:14
|
We do not wish to understand, that the nature wishes to help to learn to us itself. But as soon as the person understands, that it the egoist, it very much would like to correct in itself this egoism. This work complex, but interesting. Books ךאבאכטסעמג can help us. Other road is not present.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
נכון מאוד,משפחה קטנה שבה איש דואג לרעהו
דגנית,
17/02/08 13:04
|
|
 |
40.
משום מה כל מה שהאמריקאים עושים אנחנו ישר מחקים אותם
דיצה,
17/02/08 09:44
|
ולא משנה מה זה יהיה העיקר להיות כמוהם ולא להישאר מאחור;זה פשוט לא יאומן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
מי ילך וייצור מערכת כזאת שמתגמלת בפומבי את מי........
מפקפק,
17/02/08 08:59
|
ש-מעניק לזולת כמו שכתוב פה??!!! הרי באותו הרגע כו-לם יעשו צחוק מאותו אדם שיעשה את זה!!!!! ללא כל ספק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמו שעכשיו עושים לנו
חגית מ,
19/02/08 18:17
|
כמו שעכשיו שכנעו אותנו שללכת עם ג'ינסים שרואים איתם את החריץ של התחת זה הכי יפה בעולם, וגם לי יש אחד שניים כאלו בארון, כך אפשר להפוך כל דבר אחר לאופנתי! ואני מעדיפה שהחברה תכפה תשטוף לי את המוח על להיות טובה לאחרים סביבי, מאשר שתשטוף לי את המוח שאם אני אהיה רזה ועשירה יהיה לי טוב, כי זאת אשליה מחורבנת. וזה בידיים שלנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למפקפק-לא מסכים איתך!
שלומי,
17/02/08 11:24
|
אנשים הרי חיו בצורה כזאת פעם ואז זה היה מקובל כך לחיות בתקופתו של אברהם כפי שמצויין במאמר.אנחנו פשוט חיים פה בצורה שנתנו לנו להכיר ופוחדים לשנות דברים,זה הכל לדעתי,אם לא מנסים אף פעם לא יכולים לדעת איך זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
ברוסיה הסובייטית דווקא דאגו שלכל האנשים שם לא יחסר דבר
דן,
17/02/08 08:16
|
הם חיו חיי שיתוף אחד עם השני והתחלקו בכל לא היו אנשים שחסר להם משהו כלומר עניים לא היו ולכולם היה איך לחיות.מה רע בזה? יותר טוב כמו היום שאין לאנשים מה לאכול והם הולכים לישון לפעמים רעבים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין גבול לבורות. וגם לאירוניה....
אל תעבדו עליי,
20/02/08 10:24
|
האירוניה היא דווקא בזה שמובא במאמר ציטוט של חתן פרס הנובל אלכסנדר סולז'יניצין בספרו ''ארכיפלג- גולאג''. אני מציע לך לקרוא את הספר הזה ולהבין איך בדיוק דאגו ברוסיה הסובייטית אחד לשני, ואיזה חיי שיתוף הם חיו. בברה''מ שרר המשטר החשוך, האלים והברברי ביותר שידעה האנושות, והאכזריות שהיתה שם נופלת אך במעט מהאכזריות הנאצית. עשרות מליוני אנשים הורעבו, עונו, נכלאו, הועבדו בפרך ונרצחו. עשרות מליונים, וכולם בשם המשטר הסובייטי. צא ולמד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא למדת בבי''ס על הקומוניזם הא...
אלעד,
19/02/08 18:19
|
מה שהלך שם בתכלס זה בכלל לא דאגה לזולת, הכל התפוצץ להם בפנים ורצחו שם אנשים על ימין ועל שמאל. על מה אתה מדבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
למי יש סבלנות לצפות בחרא אמריקני (בסגנון) כזה?!
ל"ת
נו באמת,
17/02/08 01:10
|
|
 |
36.
הייתי מסכם את המאמר כך-
קורא ותיק,
16/02/08 23:56
|
''יהיה עלינו לשנות את סולם הערכים החברתי-מחברה שמקדשת את האגו,וממליכה אותו בראשה,לחברה שבה ערכים של נתינה לזולת הם החשובים.'' את המשפטים האלה אם כל אחד יחרוט על ליבו אז אין סיבה שהמצב לא יתהפך לצד החיובי,צריך רק לרצות שזה יקרה,גם החזון של הרצל התגשם בסופו של דבר.
שבוע טוב לכולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
אהבתי לקרוא את מה שבעל הסולם כתב במאמר השלום על טבע האדם
אלון פרץ,
16/02/08 23:14
|
איך שהוא מתאר את זה יפה ניצול הזולת בעורמה רבה,באופן שחברו לא ירגיש בזה. פשוט ענק התיאור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
אין על חכמת הקבלה!!!
האדם הראשון,
ישר-אל,
16/02/08 23:01
|
איזה כתבה!!! משהו. חכמת הקבלה היא הדבר הכי חם והכי אמיתי. תודה לכם אנשים יקרים על הכתבה הנפלאה שמסבירה היטב את מה שאתם כל כך מנסים להעביר לכל עם ישראל והלוואי שיכנס סוף סוף ללבבות האנשים!! שבוע נפלא :-)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
כל אחד סובל כשהוא יודע שיש לו פחות מאחרים
רם בן דוד,
16/02/08 23:00
|
זה טבוע באמת ככה בתוכנו והשאיפה של להיות מעל באמת אינה יודעת שובע כי כשאתה מרופד בהרבה כסף החיים הרבה יותר נוחים יש מישהו שלא אוהב להתעשר??? אין טפילו אחד כזה בעולם אני חותם לכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
צודק מאוד---
יוסי,
16/02/08 22:52
|
התכנית היא דוגמא מצויינת להראות לנו כמה אגואיסטים אנחנו בדיוק כמו מראה שבה אנחנו רואים את עצמנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
אנשים שלומדים לשרוד בטבע
ורד,
16/02/08 22:29
|
זה אומר שהם מתחברים צ'יק צ'אק לטבע מכירים,מבינים ומרגישים אותו ככה כולנו חיינו פעם והם חוזרים למקורות לדעתי,הרי כל האנשים חיו פעם במערות בטבע וככה שרדו,צדו ודגו וכו' כל הכבוד להם איך שהם שורדים שם בסדרה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
כלומר,כל תנועה שאני עושה בעולם פה הכל מתוך אינטרס שלי?
ג'קי,
16/02/08 21:36
|
שרוצה לעשות טוב לעצמי? אבל יש הרבה דברים שלא בא לי לעשות ובכל זאת אני עושה אז אי אפשר להגיד שזה לטובתי*!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התשובה
neo-one,
17/02/08 00:14
|
נמצאת בהתחלת המאמר: ''ובמילים פשוטות נאמר, שטבע כל אדם ואדם, לנצל חיי כל הבריות שבעולם לטובת עצמו. וכל שנותן לזולתו - אינו נותן אלא מחמת הכרח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
אנחנו חיים כולנו בתוך לופ כזה שקשה להשתחרר ממנו
בסוף העולם,
16/02/08 21:25
|
ותשאלו למה?? כי...מה שהסביבה מכתיבה לנו שזה טוב אז גם אנחנו חושבים שזה טוב ומנסים להנות מזה...הולכים אחרי הרוב. אבל,אני אחד כזה שעושה מה שטוב לי ולא מה שטוב לאחרים. הולך לפי מה שאני מרגיש בלב שלי שטוב לי. החברה לא תכתיב לי איך לחיות חבר בשבילי זה אחד שנמצא איתי לא מתוך אינטרס למשל ושלא רוצה לראות שרע לי ולו יותר טוב ולהנות מזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
נראה לי שאלכסנדר סולזניצין דיבר על הגבול שבין טוב לרע
דביר,
16/02/08 20:57
|
שעובר בלבו של כל בן אנוש מניסיון חיים שלו כי ככה גם אני רואה את החיים ואני לא אלכסנדר סולז'ניצין!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
אני אגיד לכם את האמת,אני מרגיש חמלה על כל האנשים האלה שמשתתפים שם
כואב ובוכה,
16/02/08 20:32
|
בסדרה הזאת- לא אכפת להם לדרוך אחד על השני רק כדי לזכות,ממש מכאיב בלב לראות שמסדרה כזאת אנשים יושבים מרותקים בבית ונהנים. ממה בדיוק יש להנות פה? אני בוכה,לא מתבייש להגיד שמדבר כזה נהנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
מרינה היא הכי יפה מכל הבנות שיש בסדרה הישרדות
שרית כץ,
16/02/08 20:23
|
יש לה יופי מיוחד כזה הלוואי עלי להראות ככה. ובכלל הלוואי שהייתי יכולה להשתתף בסדרה ולהיות באיים הקאריביים איתם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
הבעיה היא שהיום אנחנו כבר לא חיים בתקופה של אברהם אבינו
שורד מעיר הקסאם,
16/02/08 19:18
|
וקשה מאוד לסובב את הגלגל אחורנית.היום,אחרי מה שכולנו עוברים פה בעיר כבר שנים ולאף אחד במדינה לא אכפת מאיתנו ורק אומרים שמזדהים הצחיקו אותי,שיבואו לחיות פה יום אחד ויראו מה זה. המצב נכון להיום איך שאני קורא אותו זה 'אדם לאדם זאב'.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לשורד היקר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
תומר ששון,
16/02/08 21:03
|
תאמין לי שאני חושב על כולכם שם אתם חלק מהמדינה הזאת אבל מה אני כאזרח קטן יכול לעשות אני מהצפון וכשהיתה המלחמה הארורה פה גם כן במקומות אחרים בארץ לא יכלו לעזור לנו חוץ מלארח משפחות. נראה לי שמה שנשאר זה לצאת לרחובות ולצעוק ולתת הרגשה שדחילק זאת בעיה של כל העם הזה ולא רק שלכם שם. מחבק את כולכם בחום וחושב עליכם חיזקו ואימצו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
תודה על הקישור לכתבה על שחר רז מהישרדות,כתבה יפה ומרגשת בעיני
חיוית אגרונוב,
16/02/08 19:02
|
מאוד אהבתי את מה ששחר אמרה שהכי טוב לחזור הביתה אין כמו להיות ולהרגיש בבית בית=חמימות ,שלווה,ביטחון ורוגע זה מה שאני חושבת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
המשבר שאנו שקועים בו עמוק כבר הביא אותנו למצב כזה של אופוריה
קובי,
16/02/08 18:53
|
שלא אכפת לנו כבר מכלום
התרגלנו לכאלה שמנהיגים אותנו וגונבים ושיש להם משפט כל פעם על משהו אחר ואיך אני אגיד
לא זכיתי לראות גם אני משהו אחר אז אני אומר,זה מה יש,וממשיך לחרוק שיניים,ואני מקווה שאזכה לראות בחיים האלה שלי
שאנשים אחרים קמים ומנהיגים אותנו,אנשים נטולי כל אינטרס שבאמת ובתמים חושבים על הציבור ולא על עצמם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
כל דבר מתחיל בצעד קטן,,,
ג'ויה עדי,
16/02/08 13:21
|
כאשר כל אחד ואחת מאיתנו שאיכפת לו מהקורה ומייחל לשינוי,צריך לעשות דבר מה ,כי עשייה בין אם היא קטנה או גדולה,יוצרת תהודה ומעגלים נוספים אשר הולכים ומיתרחבים אל כל מרחב ומרחב,ולכן יש רק לרצות ואז ,כבר ומיד מקבלים רעיונות ועזרה מגיעה לשם אותה עשיה,זה פשוט מדהים כיצד הדברים קורים כאשר האדם מיתכוון כוונה אמיתית לצורך הזה לשינוי ולעזרה לזולת,נסו ותיווכחו,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
כל דבר מתחיל בצעד קטן,,,
ג'ויה עדי,
16/02/08 13:21
|
כאשר כל אחד ואחת מאיתנו שאיכפת לו מהקורה ומייחל לשינוי,צריך לעשות דבר מה ,כי עשייה בין אם היא קטנה או גדולה,יוצרת תהודה ומעגלים נוספים אשר הולכים ומיתרחבים אל כל מרחב ומרחב,ולכן יש רק לרצות ואז ,כבר ומיד מקבלים רעיונות ועזרה מגיעה לשם אותה עשיה,זה פשוט מדהים כיצד הדברים קורים כאשר האדם מיתכוון כוונה אמיתית לצורך הזה לשינוי ולעזרה לזולת,נסו ותיווכחו,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
כל דבר מתחיל בצעד קטן,,,
ג'ויה עדי,
16/02/08 13:20
|
כאשר כל אחד ואחת מאיתנו שאיכפת לו מהקורה ומייחל לשינוי,צריך לעשות דבר מה ,כי עשייה בין אם היא קטנה או גדולה,יוצרת תהודה ומעגלים נוספים אשר הולכים ומיתרחבים אל כל מרחב ומרחב,ולכן יש רק לרצות ואז ,כבר ומיד מקבלים רעיונות ועזרה מגיעה לשם אותה עשיה,זה פשוט מדהים כיצד הדברים קורים כאשר האדם מיתכוון כוונה אמיתית לצורך הזה לשינוי ולעזרה לזולת,נסו ותיווכחו,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
כל דבר מתחיל בצעד קטן,,,
ג'ויה עדי,
16/02/08 13:19
|
כאשר כל אחד ואחת מאיתנו שאיכפת לו מהקורה ומייחל לשינוי,צריך לעשות דבר מה ,כי עשייה בין אם היא קטנה או גדולה,יוצרת תהודה ומעגלים נוספים אשר הולכים ומיתרחבים אל כל מרחב ומרחב,ולכן יש רק לרצות ואז ,כבר ומיד מקבלים רעיונות ועזרה מגיעה לשם אותה עשיה,זה פשוט מדהים כיצד הדברים קורים כאשר האדם מיתכוון כוונה אמיתית לצורך הזה לשינוי ולעזרה לזולת,נסו ותיווכחו,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
אני חושב שאנשים רואים את הסדרה
ירון,
תא,
15/02/08 17:41
|
כי הם מזדהים עם הדמויות והם מקבלים סיפוק מכול מה שהולך שם, גם אני בינהם, ואם אני חושב על זה בצורה יותר עמוקה, זה גורם לי לחלחלה. לאן הגענו, זו צורה מגעילה לחיות את החיים ואם יש דרך אחרת אני אהיה מוכן להקשיב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
אני מאוד מעריך את מה שכתוב פה במאמר--כתוב שעלינו לעודד את התרומה
נתנאל,
15/02/08 16:40
|
לחברה כערך מרכזי
אני אהיה הראשון שיתרום לחברה
כזאת אם תהיה ואתמוך בה כמה
שאוכל,רק שתקום אחת כזאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה לנתנאל
ג'ויה עדי,
רעננה,
16/02/08 13:14
|
בכדי ליתרום לחברה,אין האדם צריך חכות שמישהוא אחר יזום,קום אתה עם עצמך וצור את אותה יוזמה,וכך תיסחוף איתך אנשים נוספים,כך מתחיל שינוי,בהצלחה ובאהבה, ג'ויה עדי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכימה מאוד עם ג'ויה,קום ותיזום חבל לחכות נתנאל
עדיאל,
16/02/08 18:35
|
פיספסנו הרבה דברים טובים בעולם הזה כי אנשים רק דיברו ודיברו ולא עשו,צריך תכ'לס ליזום וזה באמת יסחוף את ההמון אחריך אני מאמינה שהמון אנשים מרגישים כמוך והם יצטרפו צריך רק יוזמה ופוש קטן ומישהו והכל יקרום עור וגידים כמו שאומרים ודברים יתחילו לזוז בטוחה בכך!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
פרופ' לומברדו צדק לגבי הרוע באנושות אני מסכים עם כל מילה שאמר
יאיר,
15/02/08 16:35
|
|
 |
15.
זה הכל דימיוני ובגדר חלום ........
נירית,
15/02/08 15:31
|
שאחרים ידאגו לנו באותה דרך שאנחנו נדאג להם פה בעולם אף אחד לא דואג לשני וגם אף פעם לא ידאג אסביר למה: אפילו את הזקנים שהם שגידלו אותם והם ה-משפחה ברגע שהזקנים לא מתפקדים כבר לוקחים אותם וזורקים אותם באיזה בית אבות ולא באים לבקר אותם בכלל ואפילו לא מרימים טלפון זהו נמחקו בשבילם אז איך אפשר בכלל לחשוב על כיוון כזה?!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לחזור לשורשנו הרוחני
גיא,
16/02/08 23:22
|
את צודקת. איך זה אפשרי? קשה לתפוס. צריכים להבין שאדם בימינו נמצא בהפיכות ממצבו השורשי וכול מה שצריך לעשות זה לחזור לשורשנו הרוחני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
זה משל טוב לחיים, אבל אל תשכח שזה משחק שבסופו של דבר אחד שורד. אין
ל"ת
נוסחה מנצחת.,
15/02/08 15:11
|
|
 |
13.
אני מתה על הסדרה -הישרדות
דלית נחום,
15/02/08 14:35
|
|
 |
12.
הקישור לסרטון הוידיאו בתחתית המאמר
חנן ב.,
15/02/08 14:21
|
|
 |
11.
חתיכות כמו בתמונה פה זה מה שאני אוהב לראות!!!!!!!!
איציק,
15/02/08 13:51
|
אין כמו נשים חתיכות ויפות, זה מה שנותן את הטעם לחיים האלה שלפעמים משעממים לאללה היופי הזה נותן אנרגיה לחיים שלי בלעדי היפיפיות האלה על מי הייתי מסתכל???????????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
אהבתי את המשפט במאמר-
סמדר בונדר,
15/02/08 13:01
|
'כשנחדש את הקשר בינינו,נקבל לכך תמיכה מחוקי הטבע' כלומר פעם היה קיים בינינו קשר
לו יהי ואכן שאותו קשר יחזור!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מתי היה בינינו קשר? אפילו בימי קום המדינה היתה איבה...
ל"ת
דניאל,
15/02/08 14:01
|
|
 |
9.
המצב נובע מפישולים בעבודה רוחנית של מנהיגי ישראל
נדחה על הסף,
15/02/08 12:34
|
כשבישראל שולטים הפושעים והמשוחתים (ראו את הממשלה הנוכחית)
אומרים שכל דבר מתגלגל מהרוחני ולאחר מכן מגיע לגשמי -- אז גם ההנהגה הרוחנית של ישראל כנראה נראית כמו הממשלה
כולם פושעים לוקחי שוחד שמשרתים הקליפות בעבור אתנן...
ואז גם העם הגשמי נראה כך ....
הרי לא יתכן אחרת - לא יתכן שהפעילים הרוחניים בישראל עובדים נכון ונקי ... אבל כלל העם בביוב ובתאוות
אכול ושתה ושיהיה גם מחר כיום הזה ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טעות חמורה
גיא,
16/02/08 23:39
|
פירוש מוטעה. לא כדי לכתוב סתם בלי ידע. עולמנו זה הוא עולם התוצאות נכון אבל לא כול מה שקורה כאן מגיע מאין סוף, אלא מעשיו של האדם תורמות למערכת. חוץ מזה שההנהגה הרוחנית לא באה מבני אדם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מזדהה עם מה שכתבת פה והכל הגיוני לדעתי
מתוסכל ומזדהה,
15/02/08 14:01
|
מושחתים ורודפי בצע מנהיגים אותנו ואין לנו מישהו שינהיג אותנו בלי לחשוב על עצמו רק מי בכלל חושב שם על פשוטי העם המסכנים כמוני שעובדים מהבוקר עד הלילה בשכר מינימום לשעה ואין מספיק כסף לגמור את החודש האישה מתלוננת ובצדק לאיפה כל הכסף הולך לאלה שלמעלה להם אף פעם לא חסר כלום יש להם מותרות כל אחד שם חושב רק על הכיסא שלו אני בן אדם משכיל שלא מצא עבודה במקצוע שלו ולכן עובד בתור פועל במפעל כי זה מה יש אני לא פרזיט הגיע הזמן שהכל ישתנה פה וכל רודפי הבצע והמושחתים האלה שם בהנהגה יפנו מקום לאלה שיודעים להנהיג
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
מה שאתה אומר היום...
כבר אמר,
15/02/08 07:51
|
|
 |
7.
במשימות הקשות פיזית הג'ובניקים נכשלו
סטודנט,
טכניון,
15/02/08 00:17
|
אמנם זו תוכנית קטנה ומטופשת אבל אני לא יכול שלא להתרשם מכמה טוב עושה הצבא לרוח שבך לאמונה שהכול בראש בכל פעם שיש משימה פיזית או נפשית קשה אפשר לראות את כל גברי החדר כושר והגובניקים למינהם פשוט מוותרים ולעיתים זה כל כך מעצבן רבאק!! יש לך כוח או יש לך רצון להשאר במשחק מה אתה מוותר, עוזב פשוט גברים שהרעיון שלהם להדחף לקצה גבול היכולת זה לעשות עוד סט בטן דן שהוא בחור קטן יחסית אבל יוצא אגוז ברגע שנכנס למוד קרב נתן בראש למולי והעיף אותו מזירת ההתקוששות או כשידע שהוא חייב לנצח את הבוחן מסלול ניצח אפילו את מושיק שלא ישתמע מדבריי שהכול נוצץ לא כל חוויותיי בצבא היו גדולות ולא הכול מושלם אבל צריך שידע כל גבר ישראלי אמיתי
קרבי עושה אותך הכי אחי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק, האימונים גם מאתגרים ומשביחים אותך פיזית ומנטאלית.
ל"ת
.,
15/02/08 08:29
|
|
 |
6.
במשימות הקשות פיזית הג'ובניקים נכשלו
סטודנט,
טכניון,
15/02/08 00:13
|
אמנם זו תוכנית קטנה ומטופשת אבל אני לא יכול שלא להתרשם מכמה טוב עושה הצבא לרוח שבך לאמונה שהכול בראש בכל פעם שיש משימה פיזית או נפשית קשה אפשר לראות את כל גברי החדר כושר והגובניקים למינהם פשוט מוותרים ולעיתים זה כל כך מעצבן רבאק!! יש לך כוח או יש לך רצון להשאר במשחק מה אתה מוותר, עוזב פשוט גברים שהרעיון שלהם להדחף לקצה גבול היכולת זה לעשות עוד סט בטן דן שהוא בחור קטן יחסית אבל יוצא אגוז ברגע שנכנס למוד קרב נתן בראש למולי והעיף אותו מזירת ההתקוששות או כשידע שהוא חייב לנצח את הבוחן מסלול ניצח אפילו את מושיק שלא ישתמע מדבריי שהכול נוצץ לא כל חוויותיי בצבא היו גדולות ולא הכול מושלם אבל צריך שידע כל גבר ישראלי אמיתי
קרבי עושה אותך הכי אחי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
אוףףףףףףףףף
אמזונה,
14/02/08 22:26
|
חשבתי שאני אשרוד את כל הכתוב, אבל לצערי פרשתי באמצע.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
ובקיצור דן - אתה השורד השלי!
ל"ת
ישראלי אמיתי,
14/02/08 21:25
|
|
 |
3.
מילים כדורבנות
ל"ת
דניאל,
רמת השרון,
14/02/08 20:32
|
|
 |
2.
אולי ''תנתחו'' משחק פוקר?
ל"ת
כמה קשקושים,
14/02/08 19:01
|
|
 |
1.
יפה!בכל מקרה אנחנו בדרך לאבדון,
ל"ת
לב,
14/02/08 18:29
|
|