• 58.

    באוננות יש אושר שאין שיתוף פעולה מצד בין המין השני

    יהודית אוחיון, 26/01/08 20:33

    שלום תומר פרסיקו, ישר כוח על הכתבה, מזמן שלא קראתי מאמר כה נועז על האוננות,לפי דעתי האוננות מותרת כפי שציינת עד הגבול המותר אפילו בפטנזיות היא מוכרת, כאין לך שיתוף פעולה מצד בין המין השני, האוננות מותרת אפילו עד כדי שפיכה של זרע טהור לבטלה,כבר דיברנו על כך רבות, מי כמונו יודע זאת במציאות של חיינו שאין בין זוג קיים בשטח, שמחתי לקרוא ולהכיר את הנושא מקרוב.

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    כל הכבוד

    רון, 21/01/08 21:14

    מאמר יפה
    והרבה השקעה

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    עבודת אלילים.! (ל''ת)

    חוקר דת עאלק, 18/01/08 14:54

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    האוננות היא טומאה השפיכה היא הטהרה

    witwiky, 18/01/08 10:20

    ברגע השפיכה אני חש את גודל היקום את האל אשר בתוכי מתחבר איתו ,אף שהדרך לשם היא פנטזיה חולנית , אני מודע לכך ,והמאבק נמשך , לחדול מלאונן היא לחדול מלהיות בן אנוש ,אולי צריך לשאוף לכך , לא כולנו בעלי היכולת , בעולם זה של מצגות מין משולכות כל רסן המאונן בעל החרטה גם כן משהו

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    את זה אתה אמרת..

    רש''ש, 17/01/08 16:37

    למה אתה שם בפי דברים שלא אמרתי או האמנתי אף פעם?
    בשביל ללכלך בלי לנגב?...?!!!!??...

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    הבנת הנקרא???

    רש''ש, 17/01/08 12:59

    אתה מצטט אמרות האומרות שאוננות היא חטא עצום בנגוד לטבע...ומביא לדוגמא את הכלב.. האם לא חשבת על האפשרות שמדובר פה בנגוד לטבע האדם שע''י זווג נוהג הוא לפלוט זרע ולא ע''י אוננות מלאכותית
    קרי אוננות?, וזהו בנגוד לטבע ה אדם.
    בנוסף אתה מביא ברפרוף חובבני להחריד צטוטים מהקבלה וגדולי ישראל ונותן להם פרוש חופשי משלך..איזו זילות! אנשים מקדישים ימים ולילות להבין משפט אחד בקבלה ואתה בקלילות ,חובבנות ובורות מביא לי ציטוטים של גדולי ישראל? על מי אתה בא לעבוד? הרי באחד הדיונים שלנו לא ידעת מיהו הרמח''ל כלל.. מגדולי המקובלים בדורות האחרונים.
    אבל.. אם תומר מגדולי חוקרי הדת.. עושה כביש עוקף ..ואומר זה בסדר חברה,, אני מתיר בפסק הלכה משלי שמותר לאונן וכל היתר בבל''ת... אז מי אנו הקטנים שנחלוק עליך?..?!!..

    הגב לתגובה זו

    • רששששששש

      מקובל מתחיל, 17/01/08 15:15

      אז אני מבין שאתה מאמין שאם מאוננים יוצאים מזה שדים, הא? שלילית באה וגונבת את הזרע שלך, נכון?

      ומה עוד מתברר? שאותו מיתוס מצרי שאתה צחקת עליו לפני כמה מאמרים, הוא בדיוק מה שהיהדות שלך אומרת! שאלוהים ברא את העולם על ידי עינוג עצמי! אז גם בזה אתה מאמין?

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    פיתרון נוסף-להפנים אורגזמה ולא לשפוך זרע ל''חינם''

    מישה, 16/01/08 18:47

    עם מעט תירגול ואימון שרירים נכונים ניתן לגמור אולם לא לפלוט זרע.
    מה יגידו על זה הרבנים?
    אני עושה את זה כבר שנים,מאריך אורגזמה ולא גומר לך את הכוח כך שאתה יכול להמשיך הלאה. אולם כאשר אתה נמצא עם אישה הרבה יותר קשה להפנים אורגזמה.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    לתומר ולמערכת nrg

    אישה, 16/01/08 00:29

    יופי של כתבה.
    ומה לגבי אוננות נשים?
    גילי פליסקין כתבה ספר שלם על הטאבו שיש (לא יאמן - אבל עדיין!) על אוננות של נשים (...אותו סיוט הנובע מבורות מוחלטת - אבל מכיוון אחר). יהיה מעניין אם יהיה לכתבה הזאת חלק ב' העוסק באוננות נשים.

    לגבי הכתבה...מה אומר ומה אגיד...
    יכול להיות שהכוונה של מכונני החוקים הללו היתה כוונה טובה בבסיסה (''באוננות אנחנו מחזקים את האשליה שלנו בדבר עצמאותנו'' - אני מסכימה. זו באמת אשליה שאנו אוחזים בה) ואיני שופטת איש אם יבחר ללכת בדרך זו, אך אני איני יכולה להסכים עם חוקים יבשים שתוקפם פג ממזמן...ושכל סיבת קיומם (אם בכלל) נובעת אך ורק מפחד מפני איזה אל נוקם.
    אוננות זה בריא.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    ברוך הבא המקובל החדש

    ישראל, 15/01/08 15:40

    לא ידעתי שלמדת קבלה אתה מבין בזה כך נראה לפי כתבך כמו שקוף מבין בתורת הקוונטים סליחה על ההגבלה

    הגב לתגובה זו

    • זה מה שקורה כשלומדים דתות באוניברסיטה

      ז'אן-פול מארה, 15/01/08 23:08

      ולומדים קבלה מפיהם של אנשים שאינם חיים על פיה, אינם מאמינים בה, ולעיתים אף בזים לה.
      אף אחד לא היה הולך ללמוד שום תחום מפיו של מי שבז לגדולים ביותר באותו התחום - אבל אם זה נוגע ליהדות וקבלה, זה בסדר.

      הגב לתגובה זו

      • וואלה...יש מצב...אכן...

        יש ,, 16/01/08 02:29

        וואלה... נראה לי...

        הגב לתגובה זו

        • אתה ודאי קורא המון

          ז-פ.מ, 16/01/08 11:50

          וואלה...
          או שזו השעה המאוחרת...

          הגב לתגובה זו

  • 49.

    הדת היהודית היא דת של דיכוי,כפיה ויורדת פרטנית לחייו של האדם מרגע

    מה היא הדת, 15/01/08 13:15

    היקיצה ועד רגע היקיצה ואוי ואבוי למי שלא מקיים את קודקס החוקים ההלכתיים המחמירים..........

    הגב לתגובה זו

    • ל 47. נו אז אתה טמבל. מה חדש?

      ספיר, 16/01/08 02:19

      כל ''הבנתך'' בדת נובעת מסיסמאות ששמעת
      ולא מלמידה , ועמקות

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    אתם כמו חבורת נשים שמנות

    מחמש יוצא אחד, 15/01/08 12:03

    שמתחרטות על הביסים שהן מכניסות לפה.
    בואו נפסיק עם הצביעות הזו:
    גברים תמיד יעסיקו את היד - זו אקסיומה אחת.
    תמיד תהיה דת שתנסה לשלוט על התהליך - וזו אקסיומה שניה.

    אז תפסיקו עם האונניה הפטפטנית הזו, ותעשו מה שבא לכם.

    עד העונג הבא...

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    דגני בוקר ואוננות

    דורון, 15/01/08 09:59

    ד''ר קלוגס ראה באוננות מחלה מסוכנת והצליח להטמיע באמריקה את ברית המילה כריפוי למחלהhttp://www.aplaton.co.il/story_161
    על התוצאות של הריפוי הזה אפשר לקרוא כאן
    www.gonnen.org

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    אוננות בריאה כנגד סרטן הערמונית (ל''ת)

    אהוד. א., 15/01/08 08:42

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    יש לי שאלה, חשובה מאוד בעניין. אודה מאוד על תשובה רצינית

    חייל, דרום, 15/01/08 08:23

    אם אני מגיע לאורגזמה ולסיפוק מיני מלא (באוננות), אך לפני שהזרע אמור להשפריץ החוצה, אני לא נותן לו להפלט החוצה, ע''י השמת יד על צינורית הזרע (לפחות רובו המוחלט לא נפלט החוצה). האם זה בסדר מבחינה הלכתית? או לפחות לא חטא כ''כ גדול כמו הוצאת זרע לבטלה?

    תודה מראש על תשובה רצינית.

    הגב לתגובה זו

    • לדעתי

      mahadeva, 16/01/08 14:46

      :) על ידי השמת יד על צינורית הזרע בלבד, גם אם רובו הגדול לא יוצא כרגע, הוא נשאר עוד קצת בגוף ואז רובו הגדול יוצא עם השתן, לכן לדעתי זה לא נחשב :)
      בנוסף אני לא חושב שזה בריא לעשות כך באופן שגרתי.

      אם כבר, אתה יכול להתאמן על השריר של חיץ בין הנקביים (בין איבר המין לישבן :) ), למשל על ידי כיווצים, וכך בזמן האקט המיני (גם אם הוא עם עצמך) אתה יכול לכוון את הזרע כלפי מעלה במקום החוצה.

      בנוסף עמידת ראש וכתפיים עוזרות לעניין הזה :

      ובנוסף להכל, לדעתי יש משהו באוננות שהוא בעייתי גם בלי קשר לזרע שנשפך, בזמן האוננות הפנטזיות לרוב סוחבות אותך, ופעמים רבות בקלות הפנטזיות לא מהוגנות או מיטיבות ואישית אני מרגיש שזוהי פירצה לכל מיני שדים וישויות לא מיטיבות להשפיע עליך.

      בזמן שאני מקיים יחסי מין אוהבים עם בת זוגתי אני מרגיש שמלאכים נמצאים בחדר ביחד איתנו ומתמוגגים, כאשר אני לבד עם עצמי התחושה היא מאוד רחוקה מזה...

      אהבה ושלום

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    הפסל שמחזיק את ה*^& בתמונה נראה כמו חייל שיורה במרגמה 60 (ל''ת)

    גולנצ'יק, 15/01/08 08:14

    הגב לתגובה זו

    • לא ! זה מרגמה 52 (ל''ת)

      פבר 71, 15/01/08 16:21

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    הפנטזיה ולא השפיכה

    Jizo, 15/01/08 07:31

    הבעיה באוננות איננה השפיכה של הזרע שכותב המאמר כה ''נדבק'' אליו, אפילו לא האורגזמה אלה הפנטזיה. על מנת להגיע לשיא המאוננ/ת נדרש לעורר את התשוקה אם באמצעות הדמיון ואם באמצעות קלט חיצוני כגון פורנוגרפיה. הללו מלבים את התשוקה ולכן גם אם לכאורה נדמה כי פורקן באמצעות אוננות מחליש את התשוקה הרי שזה רק מצב רגעי. לטווח הרחוק יותר הזנת אש התשוקה רק מגבירה אותה. לעניין ''תאוננו במודעות'', מודעות זה עיקרון נכון לגבי כל פעולה, אלא שכאשר יש מודעות מלאה לתהליך הפסיכו-פיזי קשה לי לראות איך יכול להיווצר גירוי אמיתי, שכן בהיעדר מקור גירוי חיצוני המאוננ/ת חייב לוותר על המודעות ולהתמסר לפנטזיה על מנת להגיע לסיפוק.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    לאונן ולהוציא שכבת זרע לשווא זה יותר גרוע לדעתי כדתי מרצח רבין (ל''ת)

    יותר גרוע, 15/01/08 07:04

    הגב לתגובה זו

    • אז אתה רוצח המונים עם כל הזרע שייצרת לשווא

      גדעון לוי, 15/01/08 07:39

      אז אתה רוצח המונים עם כל הזרע שייצרת לשווא

      הגב לתגובה זו

    • בטח. רצחת 50 מיליון יהודים פוטנציאליים במכה (ל''ת)

      ---, 15/01/08 08:13

      הגב לתגובה זו

    • מי החליט שרצח רבין זה גרוע ? (ל''ת)

      אלטלנה, 15/01/08 16:23

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    באתרנו תוכלו לקרוא על ה''חטא'' הנורא ואיום וכן על פסקי הלכה נוספים

    אתר חופש הכנסו, 15/01/08 06:53

    שיאירו לכם את ההלכה היהודית באורה האמיתי.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    אם זה כך אז כל גבר רוצח כ10,000 פעמים בחייו.....

    רן, 15/01/08 06:35

    מה לעשות שלפעמים אני מעדיף אוננות על פני בחורה

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    ילא גם ככה אין בחורות...

    יללאאא..., 15/01/08 06:12

    זה לא שאני ממש מתבכיין על הנושא עכשיו אבל החיים הם כמו נהר ואם לא תלמד לשחות או לפחות במקרה חרום להגיע לצד השני אז או שתטבע או שתיסחף עם הזרם וכן מה שאמרו היוונים היה נכון להפליא ואף יותר מכך
    צודק כמה שזה כואב. אבל...אם אין מים בנהר דהיינו הוא רק הולך ומתייבש...אז לא עדיף לקחת טקסי או ללכת ברגל??? וכן בנות--אתם יכולות להגיב.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    קשה להיגמל מזה

    אוננימי, 15/01/08 05:31

    כמו התמכרות לסיגריות,
    רק של בכל מקום זה ניתן לביצוע.

    הגב לתגובה זו

    • גם סיגריות אי אפשר לעשן בכל מקום... (ל''ת)

      fish fish, 15/01/08 09:29

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    אם חל איסור על אוננות למה שלא נעשה ברית מילה לנשים ועיקור עצבים לגב (ל''ת)

    שיבולת, 15/01/08 05:01

    הגב לתגובה זו

    • brit mila--ALL JEWISH WOMEN WANT DISCOUNT!!! (ל''ת)

      AVI, 15/01/08 09:49

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    עם כל הכבוד, מי שמחפש מוצא את הסיבות לחטוא ולהפוך את החטא להתר

    יהודי פשוט..., 15/01/08 04:56

    קודם כל כותב המאמר מפגין בורות מרשימה והכי גרוע שהוא עוד בטוח בכך שהוא מבין משהו
    רחמנות....
    ההגיון בין השאר שבאיסור להוציא זרע לבטלה הוא שהעולם יחדל מלהתקיים אם אנו לא נשקיע ביצירת הדור הבא
    הדרישה כיום להוציא זרע לבטלה היא גדולה בהרבה מאשר התקופה הקדומה יותר (כמובן אצל היהודים שחיו חיי קדושה וטהרה) והסיבה לכך היא הפריצות הגוברת ברחבות והמתירנות משוללת הרסן אשר מביאה לאסונות .
    קשה מאד לבן אדם שרוצה לשמור את עצמו היום
    ההיתי רוצה אפילו להכריז שמה שקורה כאן זה כפיה דתית נטו של חסרי הדת וחסרי הבושה על אלו שרוצים לשמור ולקדש את עצמם אך זהו אינו המקום
    דרך אגב גם תופעת ההומוסקסואליות היא בעיתית בדיוק מאותה סיבה שהיא מונעת המשכיות ומהווה עיוות משווע של הטבע ההגיוני והאנושי
    היהדות אינה רוצה שלא נהנה או שנסבול
    היא נותנת את האפשרות להינות בזמן ובמקום הנכון בצורה מרוסנת ונשלטת ומי שמצליח לשלוט על פרטים קטנים כאלה מסוגל לשלוט על כל העולם!

    הגב לתגובה זו

    • יהודי פשוט? מה פתאום!

      הספקן, 15/01/08 16:38

      אתה לא רק יהודי פשוט. באותה מידה היית יכול להיות נוצרי פונדמנטליסטי פשוט, מוסלמי פונדמנטליסטי פשוט.

      לקרוא ולחמול.

      אתה בוודאי מתפוצץ כבר שנים מתסכול מיני, ומפחד ממגוונות הבריאה עד כדי כך,
      שאתה חייב אבל חייב לחנך את העולם לנהוג לפי אשליית השלמות האלוקית של תפישתך המוגבלת.

      פשוט לבכות...

      הגב לתגובה זו

      • wooow so smart ....:| (ל''ת)

        yaya, 16/01/08 00:41

        הגב לתגובה זו

      • אתה לא ספקן כי אם ליצן מסכן

        חחח, 16/01/08 02:22

        לפי תגובתך אתה הוא המתוסכל וכנראה שאוננות היתר שלך גם לא עזרה.

        הגב לתגובה זו

    • יצירת הדור הבא

      mahadeva, 16/01/08 14:51

      לדעתי כאשר הגבר עומד לפלוט זרע, תאים רבים מאוד בגוף חושבים שמזרע זה יווצר הדור הבא, ולכן הם נותנים את המיטב שיש להם, החוסן וכח החיות (לדעתי לא מקריות היא שתאי דם לבנים של מערכת החיסון והזרע הם באותו הצבע), ואת התגובה לזה רואים - הגבר שוכב מחוסר אנרגייה ולא רוצה לזוז לאחר מכן (בשונה מאוד למשל להרפייה שלאחר תרגול יוגה שבסיומה נהנים מהזרמים שעוברים בגוף אבל מרגישים מלאי אנרגיה), וכאשר בסופו של דבר כל הזרע הולך לטימיון כדי להרוות את התשוקות של הגבר, לדעתי יש פה בזבוז וחוסר התחשבות שלך בעצמך ובניצוף האלוהי שבך :

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    אם נכנס שד כתוצאה מאוננות אני מוכנה להרבה שדים (ל''ת)

    שיבולת, 15/01/08 04:52

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    בעלי שד במיטה . אם זה כתוצאה מאוננות שיבורך וימשיך (ל''ת)

    שיבולת, 15/01/08 04:51

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    מומלץ ע''י רבנים ''רבי נחמן מאונן'' (ל''ת)

    שיבולת, 15/01/08 04:43

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    ההתיימרות שלך והטימטום המוחלט שלך,,

    קובי, 15/01/08 04:41

    בנושא זה ממש מרקיע שחקים,,, אינני יודע איך בעלי האתר הזה מרשים לאידיוט כמוך לכתוב על נושא כה עדין בצורה כה ברוטלית
    החל מהבורות שלך למחבר ספר הזוהר שזה כביכול ר' משה די ליאון
    לפי דבריך ,,,ועד לסילוף תורתו של הארי''זל שאותה ודאי אינך מבין,

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    אני לא מאמינה באמונות תפלות כי זה מביא מזל רע (ל''ת)

    שיבולת, 15/01/08 04:41

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    בחורים מעולים עוזבים את הדת על סעיף אוננות.

    שמוליק, 15/01/08 04:13

    כאילו. אם אנחנו רוצחים. ואם אלוהים שונא אותנו. ואם מגיע לנו גיהנום על משהו שאין בכוחינו לדחוק אז למה להשאר דתי?
    ובאמת. אני הבנתי את זה כבר ממזמן. אלוהים שונא אותנו. כי לכפות על עצמי כשאני מתפוצץ ואין לי חברה לכפות עלי לא לגעת בזין זה עינוי.

    הגב לתגובה זו

    • אני הבנתי מחבר שלי שאין מצב שגבר לא שופך אחרי שבוע בלי

      קרן, 15/01/08 08:34

      הזרע חייב לצאת.אז נראה לי שאתה צודק

      הגב לתגובה זו

    • זה מזכיר את אלישע בן אבויה שהתייאש מן התשובה-אין יאוש כלל (ל''ת)

      אריק, 15/01/08 14:07

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    הנפח המגוחך של האיסור?

    ירון, 15/01/08 03:35

    ראה מה אומרים ברפואה הסינית (מנטק צ'יאה) על שפיכת זרע בכלל, המכונה ג'ינג צ'י. גם שם מדובר בהתאבדות עצמית איטית.

    בנוסף על כך מי אמר לך מר תומר שאתה מבין את כל ההשלכות של מעשה זה??? האנושות עודנה בורה בנוגע להרבה דברים!!!

    חוץ מזה בפשטות כל גבר יודע שהוא עייף לאחר שהוא שופך זרע, בין לבטלה בין שלא לבטלה.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    וצריך עיון.

    א.ש., 15/01/08 03:19

    הרעיון המטאפורי שהאלוהים הכול יכול,חסר,
    וזקוק להשלמה נקבית,אשר מציאותה היתה חסרה לו,ומתוך כך,ברא את הנמצא ע''י השפעת שפע,שכמוהו כהוצאת זרע.מצריך עיון...

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    לתומר פרסיקו: הערות והתיקונים

    עמיר א., 15/01/08 02:52

    1. לגבי המקצוע העתיק בעולם:
    מהיכן אמרת השווא הזו שזנות היא המקצוע העתיק בעולם ?
    אדם וחוה חיו הגן עדן, שם כידוע לא צריך מקצוע בשביל לחיות טוב.
    אבל בניהם, קיין והבל היו רועה צאן ועובד אדמה (בהתאמה). כלומר רועה צאן ועובד אדמה קדמו לזנות (שאם אינני טועה מופיעה לראשונה בעניין רחב הזונה)
    2.
    בחרת נושא מעניין לדון בו. אבל מאמר כזה הוא חסר מאוד, אם אינך מזכיר את המקור לשם הפועל.
    הפועל אוננות הוא על של אונן, שלמעשה חטאו לא היה אוננות, אלא למעשה, ''גמירה בחוץ''. הנ''ל סירב להפרות את תמר, אשת אחיו המת, ע''פ דיני היבום.
    האם זהו חטא או לא ? כנראה שכן. כי אלהים הרגו. (הרבה לפני ''אמרות חריפות מאוד על אוננות כבר בתלמוד'')

    הגב לתגובה זו

    • תיקון עצמי

      עמיר, 15/01/08 12:56

      לגבי הזנות: לרחב קדמה תמר (ההיא שאונן ביצע בא משגל נסוג) שהתחפשה לזונה כדי לפתות את יהודה.

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    זרע לבטלה = רצח (ל''ת)

    חולי, 15/01/08 01:11

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    פרסיקו = שופכן בגימטריה (ל''ת)

    בבא בובה, 15/01/08 00:51

    הגב לתגובה זו

    • גדול!!! (ל''ת)

      אני, 18/07/09 20:14

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    ואם מישהו עוד היה צריך הוכחה לזה ש...

    ליאת, 15/01/08 00:31

    מי שמאמין באלוהים צריך טיפול פסיכיאטרי דחוף...

    זה לא מחדש לי כלום, אבל זה מזעזע כל פעם מחדש.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    לשבת ולקרוא טוקבקים זו גם אוננות (ל''ת)

    get a life, 15/01/08 00:19

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    איזה ''המערכת הקוסמית'' בראש שלך?? הכל בתוך נפש האדם. כי כל דבר הנעשה

    Yo, 15/01/08 00:11

    לתועלת עצמו הינו פירוד מתכונת הבורא שהוא רק לתועלת הזולת. וזה נקרא ''אל אחר''. הכל אצלנו לא בקוסמוס, ולא בקוסקוס. רק בנפשנו.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    You people all have serious mental problems (ל''ת)

    igmund Fruied, 14/01/08 23:48

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    איזה שטויות ואמונות תפלות, אין בתורה איסור לאונן, זה איסור מרבנים (ל''ת)

    שיש להם שדים, 14/01/08 23:47

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    אז אני מבין שפרסיקו מסוגל לראות שדים...

    ידיד העם, 14/01/08 23:37

    ורוחות, וכוחות מופשטים, ומטייל בעולמות עליונים כבתוך שלו.

    איך ,אחרת, אפשר להסביר את הביטחון המוחלט הזה שלו, שזה הכל שטויות?
    לא שאני טוען שזה כן נכון - אבל איך אפשר לומר על כך שזה ''מופרך''? מי ואיך בדיוק הפריכו את זה?

    ועוד דבר : אני מבין איך אפשר לומר על העיסוק הנדון ''מרגיע'', אבל ''מ ר ע נ ן '' ?

    הגב לתגובה זו

    • תראה, אם מישהו יטען

      ידידיה, 15/01/08 06:23

      שהוא הבודהה מאוריון. אז לא תגיד שזה מופרך? ואם מישהו יטען שישו נולד מתוך בתולה. אז לא תגיד שזה מופרך? יש דברים שלא צריך לחקור עד לרמה של ודאות כדי לדעת שהם סתם שטויות, גם אם אנשים אחרים מאמינים בהם כאילו הם תורה מסיני.

      שנית,מסתבר שאת פרסיקו זה מרענן. זה מופרך לדעתך?

      הגב לתגובה זו

    • טעות כתיב. התכוונו לשדיים (ל''ת)

      ציצומן, 15/01/08 09:09

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    הגבר החסר או ברית מילה

    דורון לב, 14/01/08 23:34

    כל כך התרגלנו שבמו ידיינו אנו מחבלים באיבר המין שלנו וחותכים את ריכוז העצבים המרכזי של איבר המין וגם מייבשים את האיבר שבמקורו הוא איבר פנימי לח כמו פנים הלחי
    המשגל עם איבר נימול חסר את המכניזם המופלא של הערלה
    האיבר השלם נע בתוך ערלתו שלו ואינו מתחכך ישירות עם דפנות הנרתיק
    תנועה זאת עדינה ומספקת יותר הן את האישה טהן את הגבר

    הגב לתגובה זו

    • צודק (ל''ת)

      מזי, 15/01/08 05:48

      הגב לתגובה זו

    • brit mila--ALL JEWISH WOMEN WANT DISCOUNT!!! (ל''ת)

      AVI, 15/01/08 07:26

      הגב לתגובה זו

    • קשקשן - ברית זה גם יפה גם בריא יותר

      רויטל, 15/01/08 07:36

      והמין נפלא.

      הגב לתגובה זו

      • גם עיוור צבעים יכול לחיות חיים מאושרים (ל''ת)

        דורון, 15/01/08 12:56

        הגב לתגובה זו

        • גם טיפש יכול לכתוב טוקבקים (ל''ת)

          רמאיה, 16/01/08 02:24

          הגב לתגובה זו

    • ברית מילה זה עדיף כי זה עושה אותך יהודי וידוע שרוב היהודים שמוקים (ל''ת)

      גוי, 15/01/08 08:11

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    Meonen

    Vishnu, 14/01/08 23:32

    Hamila ANANDA he milat hamafteach mehashoresh ANAN yany meonen. Look at the Hatah Yoga Pradipika. They talk about beating the serpent for one our and a half, on the road to kitchari mudra. and then Ananda ''Bliss.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    מה הבעיה?שאלוהים יסדר בחורות במקום!!!

    אוננמן, 14/01/08 22:42

    אני מאמין גדול באלוהים. אם הוא כביכול מעד כשברא הכל לבד למה הכל יכול לא ברא לנו נשים טובות באמת-או זיווגים טובים שיפתרו את הבעיה? הרי במקום זה אנחנו הגברים נידונו לחיפוש מתיש אחר בנות זוג שעושות לנו את המוות וממילה לא מביאות אותנו על סיפוקנו.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    אם האלוהים אונן לבטלה וייצר את העולם אז גם לנו הגברים מותר לאונן ! (ל''ת)

    תפסיקו להתבכיין, 14/01/08 22:27

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    אחלה כתבה...אהבתי!!

    אופק, 14/01/08 22:27

    .......

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    המאוננים המקצוענים עצמאיים ... כנסו !!!

    ליאור התל אביבי, 14/01/08 22:14

    גבר מסוגל לענג את עצמו ברמה שאף אישה לא תגיע לכך. התיזממון, הקצב, כובד וחוזק המגע ויותר מהכל חופש הדמיון והפנטזיה והשליטה בשפיכה הבלתי תלויה באחר גורמת לגבר אי תלות מוחלטת. דבר זה נוגד את החוק של הנישואין. לפי חוק זה ( שהומצא ע''י נשים ) גבר זקוק לאישה לענג אותו. אמנם יש עינוג עילאי במישכב עם אישה אך זה מותנה בהמון מצבים והמחיר יקר לאין שעור בו בזמן שלאחר האוננות חוזר הגבר למצב טבעי בו הוא חופשי ואינו קשור ומשועבד לאישה שתשלוט בחירותו.

    הגב לתגובה זו

    • מילים חקוקות בסלע (ל''ת)

      AL BUNDY, 14/01/08 22:23

      הגב לתגובה זו

    • אתה כל כך צודק ובגלל זה אסור לאונן כי כך ירחק הגבר מהאישה ולא יעברה (ל''ת)

      חכם חנוכה, 14/01/08 22:25

      הגב לתגובה זו

    • ככה גם נשים מרגישות

      אישה משהו, 15/01/08 01:51

      אף גבר לא יהיה מסוגל לענג אישה. נקודה.

      הגב לתגובה זו

    • intresting... (ל''ת)

      red, 15/01/08 02:13

      הגב לתגובה זו

    • נראה לך! (ל''ת)

      ליאור, אתה בטח, 15/01/08 03:07

      הגב לתגובה זו

    • צר לי עליך אחי

      לא מאונן, 15/01/08 06:50

      אם אתה מעדיף אוננות על פני קיום יחסי מין.

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    אנושות ללא גבולות במין היא אנושות

    גילי, 14/01/08 21:56

    שכפופה ליצריה-זה ההיגיון, מכאן מתחילות הרעות.

    הגב לתגובה זו

    • רק אם בוחרים לראות כל דבר שהוא גם חיובי

      רק באופן שלילי, 14/01/08 23:53

      ושלילת חופש הבחירה אבי אבות הרשע והרע שבאדם ובעולם!

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    ועוד שנו: ''גזירה שאין הציבור יכול לעמוד בה

    רעבצן קרחצן, 14/01/08 21:01

    שישכב''

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    נשים

    תומר, 14/01/08 17:24

    אהמ..אהמ... מה עם נשים? יש התייחסות כלשהי בכתובים לאוננות נשית? ואם לא, מן הראוי להתייחס אליה כאן, לא חושב?
    אצל גברים מדובר לעתים קרובות בקונפליקט בין החומר לרוח. אני מכיר פעמים רבות שהרגשתי שמעשה האוננות מרחיק אותי מאנרגיה עדינה יותר.
    מה קורה אצל נשים??

    הגב לתגובה זו

    • קיים איסור מדרבנן על אוננות נשים אך הוא לא חמור כל כך...

      רוני, 14/01/08 22:06

      אומר רש''י שאסור לבנות ישראל לנהוג כבנות מצרים שהיו ''מסוללות'' (מאוננות, עפ''י פירושו). אך אין פה שום עבירה חמורה במיוחד ועד כמה שידוע לי אין ענישה ממשית... כנראה משום שאין שפיכת זרע לבטלה.

      הגב לתגובה זו

      • רוני, אתה טועה

        ישראל, 15/01/08 04:05

        עד כמה שאני זוכר מדובר על יחסיים לסביים לא על אוננות נשית.

        הגב לתגובה זו

    • נשים עדינות וטהורות

      כרמיאל, 14/01/08 22:10

      וגברים נהנים לראות אותנו מתענגות, מענגות את עצמנו. איכשהו זה מעולם לא הפך לטאבו.

      הגב לתגובה זו

    • תקשיב טוב. אם אתה שוכב עם אישה ולא מעברה - כאילו אוננת לשווא !

      שלוימה, 14/01/08 22:30

      ולכן אוננות היא הצד הטבעי ביותר אצל הגבר. שאל כל גבר אם הוא מעדיף שכל זיון ייגמר בהריון או בעונג וזהו ותראה את תשובתו כעונג בלבד. וחוץ מזה, אם לא היה עונג בהשפרצת הזרע הרי אף גבר לא היה טורח לזיין טת האישה. תחשבו על זה.

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    awareness is always important

    mahadeva, 14/01/08 15:58

    i think that there is a problem in masturbating even if there is no ejaculation in this process

    of course the sperm is a very essential substance for men that can be used to attain higher spiritual realms instead of being ejaculated outside of us as a material manifestation

    but in the masturbation you are very easily getting carried a way in non beneficial-pure thoughts , and this is an opening for demonic entities (or as Castaneda defined inorganic creatures) to come and penetrate your aura and influence you
    i agree to what you wrote about the masturbation is increasing the illusion of the ego :)

    have a wonderful day

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    הבסיס להקמת תרבות ולהישגים האנושיים טמון במין.

    סמי בורקס, 14/01/08 15:09

    המניע המיני הוא הכוח החזק ביותר בגלקסיה.
    חוזר שנית : לא כסף, לא אהבה, לא פוליטיקה - הכל מתחיל מסקס.
    אבל הסוד הוא לא שליטה או דיכוי של המניע המיני, אלא עידונו ורתימתו בצורה הנכונה, וזו כבר אומנות ומדע של ממש.
    ארה''ב הוקמה ע''י הפוריטנים האנגלים, עם דגש על פוריטנים. וכך הפכה למעצה מס' 1 - בגלל המשמעת המינית של מייסדיה (אז עוד לא הגיעו נחשי הפורנו).
    המעצמות השולטות באותו זמן, ספרד ופורטוגל, נכנעו יותר לתאוותיהם, וכך נפלו, לא לפני שחרבנו את כל דרום אמריקה.
    ומכאן ניתן ללמוד איך כל העולם עומד על קוצו של איבר קטן.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    איך אתה מעיז להשפיך כל כך הרבה מילים על גדולי עולם שכאלה ?

    הלווווו, 14/01/08 15:03

    ובעניינים כל כך נשגבים ומורכבים ?
    באמת ???
    לא נמאס לך ??

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    בלי קשר לאיסור דתי

    זאב לבן, 14/01/08 13:47

    אני יכול להעיד על עצמי
    שבתוך זוגיות, צימצום האוננות למינימום תורם לשימור התשוקה והעניין המיני בקשר, לאורך זמן, בתוך קשר ארוך שנים. אם אפשר עדיף לא לאונן בכלל ולהוציא את כל החרמנות עם בת הזוג. האוננות גם באה עם פנטזיות שיוצרות נתק פנימי, הבא לידי ביטוי בקשר זוגי, בתוך המיטה אבל גם מחוץ לה.

    הגב לתגובה זו

    • תודה + שאלה

      רונן, 14/01/08 20:54

      אני במערכת זוגית ונתקל בדיוק במצבים שאתה מתאר, אבל נמשך מאוד לאוננות ומתקשה לחדול ממנה. האם אתה פשוט מקפיד על משמעת עצמית או שיש לך דרכים אחרות?

      הגב לתגובה זו

      • עזרה

        מתמודד קבוע, 14/01/08 22:50

        א- השתדל לא להכניס את עצמך למצבים שמהם כבר לא תוכל לצאת נקי- צפייה בתמונות מגרות וכו...
        ב- חשוב כמה אתה רוצה שהקשר עם בת זוגתך יהיה נקי וטהור ולא שאתה עצמך נהיה שקוע בעצמך ע''י ההרגל של סיפוק עצמי
        ג- כאשר אתה עומד לפני התלבטות האם לאונן או לא- חשוב על התחושה של האחרי החסרת כוחות ותחושה לא רגישה ( בניגוד לתחושה לאחר מגע נקי עם בת זוגתך
        בהצלחה.

        הגב לתגובה זו

      • איבר קטן לו לאדם משביעו רעב ומרעיבו שבע (ל''ת)

        דבר נוסף, 14/01/08 22:52

        הגב לתגובה זו

      • מנסיון...

        המגיב, 15/01/08 00:25

        כדי להפסיק לאונן צריך:

        1.להשתדל לא להתבונן בנשים. במיוחד חשופות. (למעט אשתך כמובן)

        2.למצוא תעסוקה. אוננות מגיעה כשיש יותר מדי זמן פנוי...

        3. למלא את השכל בחוכמה, ובמיוחד בלימוד תורה.

        4. לא להתייאש כשנופלים פה ושם. לא להפוך את הנפילה להרגשת כישלון.

        5. להשתדל להיות שמח. אוננות מגיעה לעיתים מתוך עצבות \\ דיכאון.

        בתקווה שנתחזק כולנו!

        הגב לתגובה זו

      • בבקשה + תשובה: אני קטוע ידים (ל''ת)

        זאב לבן, 15/01/08 00:49

        הגב לתגובה זו

  • 5.

    השאלה היא עם היד של מי מאוננים! (ל''ת)

    שפשף, 14/01/08 13:44

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    שפכת לריק...

    -|-, 14/01/08 10:45

    :-)

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    כול הדתות טוענות אותו דבר - שאנרגיה מינית היא חזקה וחבל לבזבזה

    אאב, 14/01/08 10:39

    לכל הדתות לאמיתו של דבר אותה טענה
    שאנרגיה מינית היא חזקה מאוד ויכולה לשמש ליצירה ולתיקון ולכן חבל לבזבזה על אוננות
    פרויד טוען שמקור היצירתיות האנושית הוא בהדחקה של המיניות. כלומר אדם שיאונן כל הזמן לא יגיע לשום השגים.

    הגב לתגובה זו

    • אני מאונן כל הזמן

      י., 14/01/08 11:55

      והגעתי להישגים רבים. פרויד טעה.

      הגב לתגובה זו

      • (((((((((((((((((((((((((((((((((((((-: (ל''ת)

        ניקית, 14/01/08 23:43

        הגב לתגובה זו

      • חבל. אם לא היית מאונן אז עכשיו היית זוכה בפרס נובל (ל''ת)

        :-)))), 15/01/08 08:12

        הגב לתגובה זו

  • 2.

    כלומר....

    מקובל מתחיל, 14/01/08 10:09

    בסופו של דבר הקבלה אומרת את אותו דבר שאמר המיתוס המצרי ההוא: אלוהים פלט את העולם במעשה של אוננות. אז מה, את הכל למדנו מהמצרים, או שאנחנו לימדנו אותם את האמת העמוקה הזאת?

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    כמה בורות בכתבה אחת... (ל''ת)

    אני, 14/01/08 09:36

    הגב לתגובה זו

    • כתבה נהדרת!

      המשיח, 14/01/08 15:08

      בס''ד

      כבר אמרו חז''ל:'איזהו גיבור(שורש ג.ב.ר=גבר) הכובש את יצרו'. הרי כל המשביע את יצרו-רעב וכל המרעיבו-שבע. על מנת להגיע לאיזו שליטה וניטרול של האוננות,או כפי שזה מוגדר:'פגם הברית',עלינו לשמור על עינינו היטב,או כפי שזה נקרא:'קדושת העיניים'. בקריאת שמע(וזה מופנה ללשון זכר)נאמר:'ולא תתורו אחר עיניכם ואחר לבבכם,אשר אתם זונים אחריהם'.

      הגב לתגובה זו