 |
38.
שרית, הזדהתי עם המוטו שלך ועם רוח הדברים בכלל. ובעיקר, תודה על
שואלת.,
16/01/08 18:41
|
השיתוף בחיי האישיים, שיותר מכל מעביר בברור את מסריך ומלמד. מעניין אותי מה ההסבר של טאישה אבלר, לכך שדרושה בכלל התנזרות ושבע שנים בפרט?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
שלי שרביט רווי אור.
בואי.,
09/01/08 01:40
|
בפירוש לא זין. אין לי זין. אני לגמרי לחלוטין זיינלס, עד כלות ממש, כמעט עד כדי מינוס, עד כדי מגרעת, עד כדי כוך פיצפון משלי, עוד מאמץ קטנצ'יק והיה לי מקדש כמו שלך. אבל אין! אלף אחוז! מליון אחוז אין לי מקדש! אך ורק שרביט יש לי, ואך ורק מאור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מקרה קשה. נראה שאתה זקוק לנס
עושה הניסים,
09/01/08 14:38
|
סתם. צחקתי. אבל אשה אוהבת בטוח תעזור. אין כמו קסם האהבה לשרביט האור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איך אפשר
רוצה לבוא,
09/01/08 08:36
|
|
 |
36.
האמת על הניו אייג'
יהושוע הקרוע,
08/01/08 08:35
|
אני מסתכל פה במאמר ובתגובות ואני רואה אנשים שפשוט לא יכולים להכיל נפשית את המורכבות והכאוטיות של החיים האישיים שלהם, של אישיותם ושל העולם הסובב אותם. כל כך הרבה חלוקה לקטגוריות מובנות, בנאליות ולא מבוססות על כלום חוץ מאשר על מחשבה חולפת ותחושה סובייקטיבית קלושה. כל כך הרבה ניחום עצמי יש כאן. ניחום עצמי, שיכנוע עצמי ונסיונות להרגעה עצמית. כל כך הרבה התכנסות עצמית נרקיסיסטית כי העולם מפחיד והאנשים האחרים מפחידים. כל כך הרבה חארטה שאפשר לצמצם ל:''יהיה בסדר'', ''אני בסדר'', אבל כל כך מעט מחשבה על האחר, כל כך הרבה בדידות. די! תחיו כבר ת'חיים שלכם ותפסיקו לנסות לחיות, לראות ולחוות דרך דברי אחרים, דרך ''הוראות הפעלה'' שאתם מנסים לאמץ מחמת הפחד !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
הגבר בוחר את האישה שבוחרת בו
ל"ת
משפט זקנים,
08/01/08 00:58
|
|
 |
מצא זקן - מצא טוב
ל"ת
גרוזינית,
08/01/08 08:32
|
|
 |
34.
'מצא אשה-מצא טוב'
המשיח,
חולון,
07/01/08 15:00
|
בס''ד
ועפ''י היהדות אשה באה לעולם מבחינת נשמה מתוקנת יותר. האשה פטורה מחלק מהמצוות. כגבר רווק(אם מאמין ובוטח בה' הנך) עליך להתפלל לאשה שמפנינים(כסף) ירחק מכרה,עליך כגבר ללמוד ולבטוח באשה,שתורת חסד תהיה על לשונה. אשה יראת ה' היא תתהלל. על הגבר לאהוב את האשה אף יותר משאוהב הוא את גופו. אל לו לגבר לגרום לאשה להגיר(להזיל) דמעותיה-שכן ה' סופרן. שלום הבית הוא הדבר החשוב ביותר,וזוג שהתגרש רחמנא ליצלן,המלאכים בשמים בוכים עליהם. 'על כן יעזוב איש את בית אביו ואמו ודבק באשתו,והיו לבשר אחד'. מונוגמיות(נאמנות לבן/בת זוג אחד/אחת חשובים מאוד) ביחסים נדרשת,וגברים צריכים לשמור על עיניהם מכל משמר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
קצת על שורות גברים ומעגלי נשים:
י,
07/01/08 12:03
|
מעגלי נשים : נשים מסביב למציאונים של FOX בקניונים. שורות גברים: גברים שמחכים בתור בכניסה לאיצטדיוני כדורגל.
כוחו של הגבר הוא בשריריו. מי יביא למטבח המצוחצח של האישה , תנור משולב, מדיח כלים בילד אין ומקרר סייד בי סייד? הסבל הגבר כמובן. ובכך הוא יגרום לאישה את האושר הכי גדול. אפילו יותר מכרטיס האשראי של הבעל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
הגיע הזמן שנדבר קצת על הגבר
אור-לי,
צפון,
07/01/08 11:34
|
על סגולותיו ותכונותיו, לרוב מדברים על האישה וסגולותיה כוחות ריפוי וכו.. הגיע הזמן שנתעורר גם לצד הגברי , אהבתי מאוד את הכתבה והייתי מבקשת אם אפשר קישור לכתבה הקודמת שפורסמה בנושא, לא מוצאת אותה,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האם את מתכוונת לאלו?
יוסי,
07/01/08 11:56
|
https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/15/ART1/673/269.html
https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/15/ART1/543/790.html
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
המון פגיעות יש בכתבה
or,
07/01/08 11:30
|
את צודקת במהות,אך תנסי לא לראות בגברים כעם שלם ,אנו אנשים נפרדים,בעלי דעות וצרכים שונים ומי ייתן ותמצאי את אהבתך ולא תראי בנו יצורים שפוגעים בנשים,דבר זה גם יסגור את המעגל שאת פותחת שהוא הפרדה בין נשים לגברים,המהות היא חזרה להיות שלם עם האלוהי ולא משנה אם אתה גבר או אישה,אם קיבלת אבר מין זיכרי או ניקבי.שאי ברכה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
אופס. לא ידעתי שבארי לונג מת.
שירי,
07/01/08 11:12
|
יש אמת בכתבה, אבל הפניה צריכה להיות דווקא לנשים ולבחירות שלהן, לא לגברים ולכלי זינם. שרביט אור? קצת נסחפנו, לא? (-:
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
גברת חביבה - זה תלוי רק בך- הבחירה החופשית שלך לבחור את בני האור
ל"ת
שרית,
07/01/08 09:00
|
|
 |
28.
צודקת. אני כזה. טוב לדעת שיש עוד
ברצ',
07/01/08 08:39
|
אישה יכולה לעשות כל כך טוב לגבר. כל מה שהוא צריך זה לתת אהבה. מה הסיפור ? כל ה ''גברים גברים'' לZיין לZיין.... אתם מפסידים כל כך הרבה ;-}
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
לשרית הסקסית, איך שלא תציגי זאת, כל שיפכה
גם אני אוהב,
07/01/08 08:36
|
של גבר ושל אשה זה הוצאת עוצמה רוחנית שאי אפשר להחזירה מהמוח או מתודעת האדם.
הנזירות לא באה רק מטעמים מורליים אלה בעיקר ממטרת שימור אנרגייה רוחנית שבלעדיה אין שום אפשרות להתקדמות ממשית.
כמו שמשהוא בעל שרירים חלשים לא יוכל לעולם להיות מתעמל טוב.
אבל שרירים אפשר לפתח, אנרגייה שמתבזבזת במין לא ניתנת להחזרה...
כה חבל..אבל סה לוי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
הייתי גם פה וגם שם
בנגי,
רחובות,
07/01/08 08:32
|
בחיי הייתי ההורס וגם הבונה.הנשים מביאות על עצמן את ההתיחסות.מי שמכבדת את עצמה לא תיתן לאף גבר לשבור את רוחה.הגברים כמו ילדים עם זין בגודל של פיל בחנות חרסינה.מה שיתנו לו יהרוס.(אם יתנו לו)תפקידכן למצוא את האמיתי הישר .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
פלצנות של '' אור''
למה מי ומו,
07/01/08 08:13
|
דברי הבל נבובים, כי הרי כולם זכרים ונקבות מכירים את המציאות והיא,, רדיפה אובססיבית אחר העושר שמביא להן '' א-עושר'' עוד אחת שמנסה להיות רוחנית, מן שרי אריסון לעניים,,,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
מה זה החארטה הזה?
ל"ת
מישהו,
07/01/08 08:13
|
|
 |
23.
נשים ששוכבות עם הרבה גברים דעתן קלה.
הגבר הנכון,
07/01/08 07:43
|
נשים ששוכבות עם הרבה גברים. מקבלות מכל זין אנרגיות , המון אנרגיות, חלקן טובות, חלקן, רעות, חלקן מופרעות.
אתן מבינות שצריך לחפש את הגבר הנכון. אתן מבולבלות- דעתכן קלה.
וכשהנכון מגיע, את משתגעות . מאבדות את שפיות דעתכן. ואז מתקים בכם הפסוק- ואל אישך תשוקתך.
אבל גם אנחנו הגברים ''הנכונים'' - חשים את הגברים '' הלא מתאימים'' הרבים בקוס שלכן. כל גבר לקח מיכן הרבה ההרבה אהבה ואנרגיה.
תחשבו על זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה זה הרבה?!
ל"ת
סופר סתם,
07/01/08 08:09
|
|
 |
שבע
שמונה,
07/01/08 08:38
|
|
 |
מה כמה?
ל"ת
נפלתי בריצפה,
13/01/08 12:07
|
|
 |
22.
tאימצת תרבות של לסבית
OC,
07/01/08 07:31
|
|
 |
21.
עם האשה הנכונה את צודקת!
יעקב,
07/01/08 07:27
|
אבל אז לא רק הזין אלא הכל הופך להיות אנרגיה טובה- אפילו הריבים.
העיקר להיות ביחד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
מקסים
ל"ת
אמיר,
07/01/08 07:26
|
|
 |
19.
אכן!!!
חתיך גברי,
פה,
07/01/08 06:56
|
|
 |
18.
''יש לך כלי זין כובש ?''
חתיכון!!!,
ישראל,
07/01/08 06:55
|
|
 |
עוד סטלן מפרוואטי !
ל"ת
בבא גנושי,
09/01/08 09:59
|
|
 |
17.
בנות יקרות- האהבה האמיתית צריכה זמן להתפתח, האביר על הסוס הלבן קיים
המטיף,
07/01/08 06:28
|
רק בסיפורים, ואתן לא נסיכות, אלא בשר ודם בדיוק כמונו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
על אותו משקל: הנרתיק יכול להיות ג'ורה או מעיין השפע
ל"ת
לכן הבחירה,
07/01/08 03:49
|
|
 |
15.
שרית מתייחסת לגברים כאובייקט
רואי,
07/01/08 03:40
|
כמה מצחיק שהיא עיוורת לכך.
גבר אינו אובייקט ריפוי ולא שרביט כזה או אחר, ההתיחסות שלך כאילו את המרכז ואחרים נועדו לשמש אותך אם זה עם שרביט (הגבר) או מניפה (נשים אחרות לשרת אותה) הוא מעוות.
חוץ מלעיל את נוגעת בנקודות חשובות.
בהצלחה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
MY EGGS MY EGGS ABOVE MY LEGS
אל באנדי,
07/01/08 02:19
|
קחי מפגי איזה בונבון ותראי אופרה.
אף על פי שגרמת לי עכשיו לחשוב על כך שבעצם בסרטי מלחמת הכוכבים חרבות האור הן בעצם מטאפרות ל''כלי'' של הג'דיי. ומי שניצח הוא הגברי יותר...המממממ מעניין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מעולה
ל"ת
באק,
07/01/08 08:36
|
|
 |
13.
אם היית לומדת מה לתורה יש לומר על הנושא
אסף,
07/01/08 02:06
|
היית חוסכת לעצמך הרבה כאב והיית מוצאת אהבה אמיתית כפי שמגיע לך
אלא מה - לא קיבלת חינוך יהודי הולם וסיפרו לך שחופש מיני הוא דבר נורמלי וגילית להפתעתך שמין ללא אהבה אמיתית (נישואין) מביא כאב
עדיין לא מאוחר ללמוד תורה ולהביא הרבה אור ואהבה לחייך
בהצלחה ובידידות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למגיבים: היהדות מלמדת שמין טהור ואוהב מעלה רוחנית
ל"ת
הרחיבו אופקים.,
07/01/08 08:16
|
|
 |
אסף-אני מאחל לך שתצא מהחושך .
ל"ת
יניר,
07/01/08 07:21
|
|
 |
מה אתה מזיין בשכל? זה הדבר היחיד שאתה עושה בטח.
ל"ת
אבי,
תל אביב,
07/01/08 02:19
|
|
 |
אם היית מונעת מין מזדמן ,האנרגיה שלה היתה עוצמתית יותר ,מהלא ברור?
שרית,
07/01/08 08:59
|
אני רואה ביחסים עם האלי ברי ניצול לכל דבר, לא יותר טוב ממין מזדמן עם בחור מפאב, במחשבה שנייה,הרבה יותר גרוע כי הוא עוטף זאת בעלק רוחניות ,כלומר כאילו יוצא לה מזה משהו. נשים,חוות התקשרות גם במין מזדמן לכן הן נותנות אנרגיה,אם הן לא מקבלות אנרגיה,הן נכנסות לחוסר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
צדק מי שאמר: ואני מצאתי מר ממות את האשה..לא הזין שלנו אלא הכוס שלכן
אריה,
07/01/08 01:32
|
שממוטט עולמות...אתן אותנו כובשות נפשית רוחנית ומינית תרצו אנו לכן אביר כובש אהוב ואוהב והמיטה רוטטת מסערת אהבים וחום התשוקה..לא תרצו כאבודים היינו אנסים בלא מצפון וחלאי אדם..תרצו השמש זורחת ,לבנה וכוכבי מרום ישכרונו בלהט האהבים...לא תרצו..לזאבים היינו כלבי אשפתות שותתי דם....אז גברת נכבדה...בידכם הוא כוס אוהב ונאהב.. או תהום עמוקה..כתחתית השאול..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
אוי שתקו כבר
ל"ת
גבר,
07/01/08 00:37
|
|
 |
10.
נכון שיש לנו כח בזין או בשרביט האור.
רז,
06/01/08 23:52
|
גבירתי היקרה חבל שאת מעניקה חשיבות כל כך רבה לאיבר המין שלנו. לצערי הרב היכולות שלנו לעשות איתו משהו מועיל היא מעטה, וגרוע מזה, אותה יכולת היא קצרת ימים. אז חבל לקלקל תני לנו להנות וכמה שיותר עד שיכלו אותן בעיות מפורסמות עם הפרוסטטה, ואין העונות או כמו שאומרים חליק.. וביכלל הגישה הנשית הבוגרת אהובה עלי במיוחד, אותה גישה החצי צוחקת חצי מתלוצצת של אופ תפסתי אותך ילד משחק שוב עם הבולבול או אם תחפצי עם השרביט......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
תחליפי משקפיים.
רוקד עם זאבים,
06/01/08 22:14
|
גברת סלאי-קדוש - תעשי לעצמך ועם עצמך בדק בית לפני שאת יוצאת בהצהרות פומביות סטריאוטיפיות ומגדריות שהן תוצר של ראיית העולם הצרה שלך, ושלך בלבד.
כנראה שבעבר הגברים שבחרת (בחרת!) היו מסוג מסויים מאוד-מאוד שענה לך על הצרכים שלך, ואולי כך החזרת את עצמך לחוות שוב חוויות מסויימות.
יכולת לבחור גם בגברים מסוג אחר!
לא זאבים טורפים שמחפשי זיונים בלבד, שדרך אגב יודעים בדיוק גם היכן למצוא ואצל מי למצוא אותם.
אנשים מתייחסים אלייך בדיוק באותה צורה שאת מעמידה את עצמך.
וכל אחד ישן במיטה שהוא מציע לעצמו.
זה שאת מתארת את עצמך כפרח זך ותמים זה יפה מאוד, אבל קשה לקנות את הדימוי המעושה הזה, כי בתולה טהורה וזכה כטל הבוקר, לא משתרללת על ימין ועל שמאל בלי שום אבחנה, ואחר כך ברגע של שפיות מאשימה את כל העולם ואחותו (להלן: כל הגברים כולם) בקלות הדעת שלה עצמה.
מה את רוצה מהגברים שאת בעצמך עדיין לא סגורה עם עצמך וזורקת את הכדור למגרש של השכן?
וזה שאת מביאה כדוגמא לגבר אוהב את בארי לונג, אומר שכדאי מאוד שתנקי את האבק מהמשקפיים שאת מרכיבה. הבחור (בארי לונג) הוא דוגמא לזכר (ובשום פנים ואופן לא זכר אלפא!) שהראש שלו בזין והזין שלו בראש והוא בעצמו לא יודע להבחין ביניהם. נקודה. הבחור החליף חמש נשים מהסיבה שמחליפים נשים כמו גרביים - זיונים בלבד!!! וגם כי למי שמחפש דרמות (ולא חשוב אם הוא מופיע בתחפושת של מורה רוחני או גורו ) - זה יותר מותח וסוער ורב גווני וססגוני - להעביר ככה את החיים . אחת הנשים שלו גררה אותו לבית משפט והסתבר שחוץ מחמשת הנשים שהוא היה נשוי להן רשמית, היו לו גם בלי עין רעה, עוד מליון כאלו מהצד - מרוב שהוא אוהב אנרגיה נשית. (תגידי, הכרת בחייך זכר סטרייט שלא אוהב ''אנרגיה'' נשית?) אולי עם משקפיים נקיות וצלולות יותר לא תצטרכי להתלות על אילנות גבוהים של סיסמאות כמו: ''כוחו של הגבר טמון באיבר מינו'', ותוכלי פשוט לשבת ולהינות מצילן וזיוון של האילנות. אלא אם את מראש מחפשת את הדרמות והאוברדרמות, המתחים וההתבוללות ברפש ואחר כך מציאת האשמים - באם זה הזאבים מהמין הגברי או מחלת הסרטן שהתמקמה לה במקומות מסויימים מאוד (שזה בכלל שימוש ציני בקישקוש חסר כל אחריות) - אזי שום צל של אילנות - דהיינו הפשטות של החיים - לא יעזרו פה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גבר שיודע מה זה אהבה
נח,
07/01/08 08:09
|
גברת קדוש, חמודה, הגברים שאת תארת ובמיוחד בארי לונג, (אולי את יודעת אם השם מרמז על משהו?) סתם עובדים/עבדו עליך. אין מצב שאוהבים בו''ז כל כך הרבה נשים (או כל אישה רק לשלושה חודשים) זה רק תשוקה - אהבת בשרים. זה לא אהבה, סתם עבדו עליך, מסכנה. כל קשר קצר (עד שנה ) הוא קשר המבוסס על מין (לנשים הזמניות אנחנו מספרים סיפורים ומעשיות על אהבה ושרביטי אור, לאלו הקבועות לא מספרים את הבולשיט הזה). אם ממשיכים את הביחד מעבר לשנה אז זה בדרך כלל אהבה (בלי לזיין מהצד). תאמיני לי שאם היית קצת פחות מושכת - הרבה פחות גברים היו מוכרים לך סיפורים והית מצליחה למצוא אחד שיאהב אותך באמת. אז שיהיה לך בהצלחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Thanks
donone,
canada,
07/01/08 07:21
|
dancer with woolves!! Made my day!! Put a joy in my heart
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד
ל"ת
778,
07/01/08 07:12
|
|
 |
8.
שרית אני אוהבת אותך!
מירב ל.,
06/01/08 22:07
|
גדלת כמורה, והמילים שלך באות לי בדיוק בזמן. אם להסתכל על אותו נושא באיבר אחר - פשוט לראות האם האדם איתו אני נמצאת בא במגע עם החיים בלב סגור - או פתוח... לב פתוח, עיניים בורקות, נכונות ורצון לעזור. תודה על הכתיבה שלך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
על קצה השרביט(אני אוהב נשים)
קדמון,
06/01/08 20:45
|
לבארי לונג היה קל. חלום של כל גבר.4 נשים צייתניות.אבל כמובן לבארי לונג מותר...כי הוא יכול להכיל ולהעניק...טוב שהיה... רוב הגברים אכן קופים ולא יותר.אבל מה הפלא? זה מה שלימדו אותם גברים אחרים בעזרת נשים חסרות דעת. האבולציה הזו .היכולתי להבין את החיבור הקדוש בין גבר לאישה היא בלתי נרכשת. זו מתנה . האגרסביות של הגבר הממוצע אינה נופלת מ''הזנותיות'' של האשה הממוצעת.נשים הם היצור היחיד עלי אדמות שמשדר מוכנות גם שאני מתכוון לכך!! היה עדיף אילו לכל הנשים היה יוצא תחת אדום בשעת היחום כך לפחות המסר היה ברור יותר... ואני באמת אוהב נשים!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
אמת דיברת
עדיה,
מרכז,
06/01/08 20:34
|
אכן כל מילה בסלע כתוב יפיפה הזדהתי עם כל מילה תודה לך,המשיכי ע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
הכוח לא טמון בזין
גבר גבר,
06/01/08 19:24
|
הכוח טמון במוח ובתודעה. ואת שרית, חייה בדמיונות, כבולה למחשבות, ועושה מיסטיפיקציה לאיבר שהוא לא יותר מאשר חתיכת בשר בצורת מלפפון. את לא צריכה גבר שילטף לך את האגו, את צריכה את עצמך. לא רוצים לשמוע פה יותר על גבר אישה גבר אישה גבר אישה גבר אישה.....כבר נשבר לי המלפפון. אתם לא חושבים שכבר נמאס לנו מההתמקדות של NRG בזכריות ונקביות? יאללה, תתחילו להתעסק בדברים חשובים, פחות אידיוטיים, פחות שוביניסטיים וחלולים, או שאני אחרים אתכם לאלתר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה שאת צודק
אישה אישה,
07/01/08 04:04
|
מסכימה עם כל מילה, נמאס מ''זכריות'' וה''נקביות''. בוא פשוט נדבר על אנשים בלי מגדר ובלי כפייה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ודאי שהכוח טמון בתודעה. האם לא שמעת על תודעה של איברים?
ל"ת
מיכל,
06/01/08 23:14
|
|
 |
תודעה של איברים ???
dude,
07/01/08 03:42
|
|
 |
consciousness
donone,
ca,
07/01/08 07:28
|
|
 |
4.
כאילו שנשים כאן מםתבבות מלאות חמלה ורגישות
נשים אהובות!,
התעוררו!,
06/01/08 18:52
|
המדינה הזאת העולם הזה זקוק נואשות לאהבתכם. אז בבקשה תלמדו אותנו הגברים איך עושים את זה. צאו מהקורבנות הזאת שיצרנו ביחד. אני מתבונן בנשים ורואה רגישות עצומה ורוך וחמלה וריפוי. אבל אצל רוב הנשים זה קבור מתחת למעטה פחד ואטימות. ברור שזה נוצר בשל האגרסיביות הגברית.אז אל תצפו שהגברים יוציאו אתכם מזה. אל תחכו לאביר עם שרביט לבן. נשים אהובות בבקשה מצאו בתוככן את מעין החמלה והציפו את העולם. אוהב .גבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
יפה אמרת, אני מאחל לך גבר כזה שיביא לך רק אור ומזור.
ל"ת
רון,
תל אביב,
06/01/08 16:24
|
|
 |
2.
איפה הגברים הללו?
מחפשת אהבה,
06/01/08 15:58
|
הזדהיתי מאד עם דברייך והדרך אותה עברת שרית. אני גם נמצאת במקום מאד ברור לגבי איזה גבר ואיזה יחס אני מבקשת, אני אפילו חושבת שהצלחתי להאיר את עיניהם של כמה גברים מתוך הבהירות שלי שלא הסכימה להססנות, לחוסר האחריות ולחוסר הכבוד. אבל מתוך החוויה שלי ושל רבות מחברותיי אני באמת מרגישה שהמאזן בין הבשלות הנשית והגברית כל כך מופר, עד שלפעמים נראה לי שאי אפשר לגשר עליו. בסדר, אז אני שלמה עם עצמי, עם המתנות שלי ןמה שיש לי להעניק - אבל מעולם לא פגשתי גבר ראוי, או כמו שאת אומרת גבר אוהב באמת. ותאמיני לי שניסיתי, ונפתחתי, עד שאין בי כח יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
tבואי ניהייה כנים - מה שאת אוהבת זה את עצמך
רואי,
07/01/08 03:46
|
ומחפשת מישהו שיחזיר לך את מה שאת ''נותנת'' זה בעצם מסחר ותו לא, לא בדיוק אהבה.
אהבה קוסמית היא שונה מצורת המסחר עליה ורוב האנשים מדברים עליה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אהבת גבר
מחזיר אהבות,
06/01/08 17:38
|
אני מסכים איתך שיש פער עצום בין ממוצע הרגישות והבשלות של נשים וגברים.ואכן גברים רגישים כמו שאת מחפשת נדירים. אך לבטח קיימים! שום דבר טוב לא יצמח לך מהטלת האשמה על חוסר רגישותם של גברים אפילו שבמרבית המקרים זה נכון. אולי את יותר מידי ''יודעת איזה גבר ואיזה יחס את מבקשת'' כדבריך. אני בכל אופן שולח לך המון אהבה גברית ועדינה גם יחד. אל תאבדי תקווה.וחוצמזה יש לי הרגשה שאם תבדקי בכנות תיראי שבצד הכאב העמוק שלך מגברים לא רגישים ובזכותם. גילית את רגישותך שלך ואת יתר מתנותיך. אוהב. גבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אני רוצה לחבק אותך ולומר לך
ש.ס.ק,
06/01/08 23:30
|
שאל תאבדי תקוה.
את יודעת, בארי לונג מבקש מנשים וגברים גם יחד''למות למען האהבה''. במילים פשוטות זה - תסכימ/י למות לבד אפילו, אבל אל תתפשר/י.
יש לי חבר שעכשיו, בגיל 50 - מצא לראשונה אהבת אמת מקיפת כל עליה חלם כל השנים.
ומתוך אושרו, הוא כל הזמן אומר לי, תודה שאמרת לי לא להתפשר והכי נחמד זה לשמוע אותו מודה לעצמו - תודה שלא התפשרתי.
ובימים שהיא אטומה וסגורה בלב, וזה קורה הרי לכולנו, הוא לא מסוגל לשכב איתה. הוא הגיע למצב כזה שאין לו שום אפשרות להתעלס עם אשה אם לא מתרחשת ביניהם אהבה, תהא זו אפילו אהובתו.
אז יש גם כאלה.... יש....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא להתפשר?
אישה,
10/01/08 10:54
|
אני לא התפשרתי. בסוף אכן מצאתי, ואני עכשיו מודה על כל רגע. אבל מצאתי בגיל שכבר לא יכולתי ללדת.
אולי לפעמים כדאי להתפשר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תודה
ל"ת
מחפשת אהבה,
06/01/08 19:40
|
|
 |
1.
רואים שעברת דרך
ב,
06/01/08 14:44
|
וחשוב לך להעביר את התפתחותך הלאה. אבל, יש משהו שעדיין מתעכב באותה התפתחות שאת מבקשת להעביר, והוא חוסר השיוויון הבסיסי במערכת הכוח, שאותה המין הגברי צריך לעבור לפני שנוכל כולנו לחגוג על שרביט האור. נכון, אנחנו מתקדמים, אבל לאט. נכון, לנשים יש חלק במשואה זו, והוא פשוט יחסית, אם לא נסכים לפחות, לא נקבל פחות. אבל לגברים יש יותר עבודה לעשות.
ועוד משהו. לדעתי, הפרשנות שלך לסרטן באותם איזורים הינה פשטנית, ישנה מורכבות גדולה יותר בחומר וברוח שהם מגורמים נוספים ואישיים לכל אחד אחת מהלוקים במחלה.
הרבה אהבה
הגב לתגובה זו
|
|