 |
58.
נסו סוף כל סוף!
dragon,
11/04/08 19:31
|
אינכם מבינים את מה שהוא מנסה לומר וגם אינכם מנסים להבין כי ראשכם עסוק במחשבות שוגות על היותו מטורף הוזה וחולה נפש,מדוע אינכם מנסים להבין לקרוא מתחת לשורות לראות את המסר הכל כך שקוף שהוא מנסה להעביר והוא לא לפחד לאהוב עד אין סוף!ולראות מה אהבה כזאת יכולה לעשות! תפסיקו עם הדעות הקדומות עליו (על הכתבה בערוץ 2 על המאמרים המנסים לפגוע בו)ופתחו סוף סוף את ליבכם ונשמתכם בכול הכח מבלי לפחד שלרגע תזדהו עם ה''מטורף'' הזה ותבינו שהו צודק, אלא נסו לראות מעמקיי נשמתכם את דבריו ואז אולי תראו שדבריו נכנסים אליכם. באהבה רבה dragon.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
אם לצטט כתב אחר מהמדור...
Spoonbender,
...,
02/01/08 06:47
|
זה קטע מסוף מאמר שפרסם תומר פריסקו, כתגובה לאירוע בו הכריז על עצמו שי טובלי כ''בודהא מאוריון''. אני מציע לכם לקרוא, נראה שהרלוונטיות של הטקסט לא פחתה.
הכתבה המקורית: https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/15/ART1/513/085.html
תומר פריסקו: ''ההיסטוריה של טובלי מראה לנו שהוא כל פעם משנה את טעמו הרוחני ומגלגל את נשמתו לאינקרנציה חדשה: מגורו דמוי טיוהר שחוגג על סמים ועונה לשם ''ארטי'', הוא עבר לשלילה מוחלטת של הסמכות הרוחנית שלו עצמו, משם הגיע לשלב בו הוא שאב מידע חסוי מתוך הרשימות האקאשיות, לשלב בו הוא שאל בנדיבות מקרישנמורטי ובנה את הקהילה שלו, לשלב בו הוא חבר ל אנדרו כהן והתחיל לדבר על ''האבולוציה של התודעה'', והנה כעת הזו הגענו כולנו לשלב בו הוא מספר לעצמו שהוא נבחר לתקשר את צוות הבוראים האלוהי. מלנסות לדמות לקרישנמורטי הוא עבר לניסיון לחקות את ל. רון האברד, וקשה לי לחשוב על טרגדיה גדולה מזו. מסתבר שגם לקחת רעיונות צריך לדעת ממי.
לא פסיכולוג אני, ולא בן פסיכולוג, ואני לא מתכוון לנתח מה השתבש בראשו של מר טובלי. ובכל זאת, כחוקר של הענף, הרשו לי להעלות כמה השערות ראשוניות ושטחיות למהפך בחייו. ראשית, אני לא מאמין שהוא שרלטן, כלומר שהוא עושה את עצמו. במילים אחרות: טובלי הוא אדם ישר לדעתי, ואני מאמין שהוא מאמין במה שהוא אומר. יוצא מכאן שאו שהוא הוזה, או, אם נרצה לתת לו יותר קרדיט, שהוא אכן מתקשר עם ישות מסוימת, אלא שזו, כשהיא מזדהה כאלוהים, פשוט משקרת לו. כבקשיש נדיב לכרטיסן הודי עייף, דבריה על כך שהוא ה''כלי'' שנבחר מכל האנושות כולה בכדי להעביר את המסר האלוהי העליון הדליקו אצלו את גחלי האגו והחליקו את דרכה לשליטה מלאה ברכבת חייו. עתה היא מדבבת אותו כרצונה. או זה, או שהוא באמת הציץ ונפגע. אפשרות אחרונה: שהוא צודק, ואני אבוד. ''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק וכנראה הוא קצת אבוד
אמא,
02/01/08 08:11
|
|
 |
56.
כמה מילים, כמה קישיקושים - מעייף
ורד,
דרומית,
31/12/07 21:23
|
מה שכן אני לא חושבת שאתה שרלטן, אתה חווה מה שאתה חווה ומאמין במה שאתה מאמין, אבל בין זה להתפתחות רוחנית אין ממש, סיפור אישי מלא בארועים ואשליות . . .מאחלת לך להתעורר לאמת - ומהר !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
קוראים לזה אקצהביוניזם
ל"ת
אלעד,
ראש הנקרא,
31/12/07 09:43
|
|
 |
54.
הדחף הדחף הדחף....
הרואה,
ירושלים,
31/12/07 03:32
|
ומה עם הדחף שלך לספר לנו על כל הדברים האלו? על מה ולמה?
ולמה לא עצרת לרגע להתבונן בדחף שלך להיות זה שממציא את התיאוריות, להיות זה שמתווה את העקרונות? להיות זה שכולם מקשיבים לו? אז כן, כולנו רוצים להיות זה שכולם מקשיבים לו. אבל כדאי שיהיה לנו משהו טוב ומועיל להגיד. וכדאי שנתבונן בדחפים שלנו. מאיפה? מאיפה? מאיפה הם מגיעים?
ואני מצטער, אני אולי הולך להישמע כאן כמו מטיף דתי, אבל לפי ראייתי יש דחף לחיים ודחף למוות. ונדמה לי... נדמה לי שלאהוב בנים זה ביטוי מסויים של הדחף הזה. אני לא נגד. יש לי הרבה חברים גאים ואני אוהב אותם. אני גם לא נמשכתי מינית לגבר ולא אהבתי גבר ככה, כך שאיני יודע מה זה. אבל נדמה לי שהדחף הזה הוא ביטוי של היצר ההרסני שבנפש. בדיוק כמו הדחף, הרצון הכמוס שכולם יקשיבו לי כרגע. ואת שניהם שי מחבק בשני ידיים ומוביל אותנו לעתיד ש....? שטוב בעיקר לשי. אבל מה איתנו? מה עם קצת הבנה של הצורך הקולקטיבי של כל האינדיבידואלים להתעורר, ולהפסיק עם הצורך האישי מאוד של שי שהקולקטיב יקשיב לו.
בקיצור אני שואל, שי, מתי בפעם האחרונה דיברת עם אדם אחר שלא מעריץ אותך והקשבת למה שיש לו להגיד? מממ... זה שחושב שכולם צריכים להקשיב לו נדמה לי כמו האידיוט הגדול מכולם.
בנוסף, אם כבר ברוחניות עסקינן, סוד כמוס הוא לאהוב את האבא כאילו היה הבן. אבל לא מדובר בצורה מעשית, אלא ברמה הרוחנית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
לחיי הזוגיות הכוסמית
ל"ת
אמרה וגם יספה,
30/12/07 21:44
|
|
 |
52.
טובלי אתה ממש דיווה!
ל"ת
דן,
אינטרנשונל,
30/12/07 19:17
|
|
 |
51.
סיכום
Jon,
TA,
30/12/07 19:10
|
|
 |
50.
אהבה ואינטימיות זה עיניין אישי ולא ציבורי- מסכן איילון
פפרצי,
30/12/07 16:51
|
אולי אתה רוצה שנשלח לך צלמי פפרצי - זה יעשה אותך מפורסם !
מסכן איילון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
אנליזה
ד''ר ספוק,
30/12/07 16:35
|
המטופל טרחן, זיין שכל חסר תקנה ונודניק בלתי נלאה, מרוכז בתחת של עצמו, חסר מודעות עצמית לחלוטין ומנותק מהמציאות. מסקנות: כשיר לשמש כגורו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
שי טובלי לאירוויזיון!
מעריצצצ,
30/12/07 16:33
|
מתארגנת עצומה לשליחת שי טובלי כנציג ישראל לאירוויזיון עם שירו הנפלא ''שטפונות''. נוסף למקצב הסוחף ולטקסט המרגש, יש לנו כבר ניסיון מוצלח עם הומואים תימנים ששיחקו אותה, כך שיש סיכוי לא רע להביא הבייתה פסלון (אם לא תרופה לסרטן, לפחות זה...) רגע, אתם בטוחים שטובלי תימני?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
אתה מבטיח שזאת הכתבה הלפני אחרונה
קורא,
29/12/07 23:51
|
הבטחת שבע כתבות - היום אנינו בכתבה .... - גם בזה אי אפשר לסמוך עליך ...
סוף סוף יהיה קצת שקט באזור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
חה!
סנופקין,
רחובות,
29/12/07 14:48
|
|
 |
45.
שי...שי...,תעורר מאמי השעה כבר 7 יש ביה''ס..
ל"ת
אמא,
29/12/07 08:07
|
|
 |
נקרעתי מצחוק
ל"ת
קרועה,
29/12/07 12:22
|
|
 |
44.
מרגש. יש לי רק שאלת הבהרה קטנה..
נפלא,
29/12/07 01:34
|
|
 |
נראה לי ששי עד כה לא חסך מאמץ שלא ישאר לנו ספק...
ל"ת
ולא רק לגבי,
זה..,
29/12/07 10:18
|
|
 |
43.
ההומו המואר הראשון חי בסרט
ל"ת
גבי,
28/12/07 18:18
|
|
 |
42.
דווקא מעניין, אבל למה לכל הרוחות היית חייב
דנה,
28/12/07 18:16
|
להעמיס עלינו את השיר הקיטשי הזה? מה חשבת? שזה יעזור לנטוע בנו זרעים של הבנה תת-מודעת לגבי מהות הזוגיות הקוסמית? זה שיר אינטימי בינך לבין בן זוגך וחבל שלא השארת זאת כך. לגבי הזוגיות הקוסמית, עלי לציין שאני טועמת מתוך החווייה שאתה מתאר, בזוגיות בת 10 השנים ביני לבין בעלי...לא אוסיף , אך אין ספק שהבנה של זוגיות כזו הכרחית להמשך קיומה של האנושות. בזוגיות כזו חווים התפתחות אמיתית מהי. אז בהצלחה במשימת לימוד האנושות את סודות זוגיות זו. רק את החלק של הקיטש חסוך לנו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דווקא מעניין, אבל למה לכל הרוחות היית חייבת
דנונה,
29/12/07 10:46
|
להעמיס עלינו את דעתך על השיר הקיטשי הזה? מה חשבת? שזה יעזור לנטוע בנו זרעים של הבנה תת-מודעת לגבי מהות הזוגיות הקוסמית זה שיר אינטימי בינך לבין בן זוגך וטוב שלא השארת זאת כך. לגבי הזוגיות הקוסמית, עלי לציין שאני טועם מתוך החווייה שאת מתארת, בזוגיות בת 001 השנים ביני לבין חברתי...לא אוסיף , אך אין ספק שהבנה של זוגיות כזו הכרחית להמשך קיומה של האנושות. בזוגיות כזו חווים התפתחות אמיתית מהי. אז בהצלחה במשימת לימוד האנושות את סודות זוגיות זו. רק הוספי כמה שאפשר לחלק של הקיטש...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
מעניין איזה שטויות הוא יכתוב כשהם יפרדו, מסכן כמה שהוא פתאטי.
ל"ת
מיי,
28/12/07 12:20
|
|
 |
בודהא אמר שאתה לא טוב לי....
ל"ת
קובי,
באר שבע,
29/12/07 20:52
|
|
 |
40.
יפה שתיקה לחכמים
נומיינד,
28/12/07 11:50
|
שי מספיק!!! תכנס לשתיקה, נכנסת לכזה לופ של המיינד. עצור רגע. אתה לא מבחין בין מה שאמיתי למה שלא. תעביר את תשומת הלב שלך למה שאמיתי. מוחלטץ עין הסערה ,זוכר? אתה באיזה התקף מגלומני של המצאת תיאוריות וקישקושים רוחניים. עצור. זה נפלא שאתה חווה אהבה אנושית בפעם הראשונה בעוצמה כזו. אתה חושב שאתה מיוחד? שאתם מיוחדים? מי מיוחד? כנס לחדר שאל who is in? אהבה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
שי.. שי... מה יהיה הסוף איתך?
ערן,
קיבוץ מורן,
28/12/07 10:47
|
אתה באמת חושב שחוץ מכמה הזויים במיוחד מישהו עוד לוקח אותך ברצינות?
לקחת את אילון, אדם מבולבל וחלש לכל הדעות (ואני מכיר אותו באופן אישי), טחנת לו את השכל עד דק, ועכשיו אתה טוחן אותו בצורות אחרות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דווקא שמעתי דעה שונה וחיובית פטיש על אילון וזה מלורד ווידר עצמו..
ל"ת
רונית סוזן,
29/12/07 10:49
|
|
 |
זה עדיין לא אומר שהכריזמה של שי לא פעלה על איילון וחבריו
ל"ת
לורד ויידר,
30/12/07 09:29
|
|
 |
38.
חשוב לדעת על שי....
שי מורורי,
גכגכג,
28/12/07 09:46
|
סוכנות הידיעות הפלשתינית ''מען'' דיווחה כי ביקורו של שר הביטחון, אהוד ברק, במצרים אמש הביא לפריצת דרך במו''מ לשחרור החייל הישראלי החטוף גלעד שליט. על פי הדיווח, מצרים הצליחה לשכנע את ישראל להגמיש את עמדתה ביחס לתביעות החמאס ולהסכים לשחרור 200 אסירים פלשתינים ''כבדים'', קרי – אסירים הנמנים על הנהגת ארגוני הטרור ואסירים ותיקים עם ''דם על הידיים''. 100 מהם ישוחררו בעת העברת שליט לידיים מצריות ו- 100 נוספים בעת הגעתו לישראל.
בראיון לערוץ 7 התייחס הרב שמואל אליהו, רבה של צפת, לסוגיית שחרור המחבלים ואמר: ''חשבתי שאנו מדינה שומרת חוק, ואם חקרו בדקו ומצאו שהם רוצחים לא ישחררו אותם'', ''אם מישהו שרוצח, נגיד את ראש הממשלה הוא לא יכול להשתחרר מהכלא, אבל אם מדובר באדם שרצח את גנדי, יש דלת מסתובבת, אם מדובר ברוצח יהודים לא נורא יש חופש ואם מדובר ברוצחי ערבים הם ישבו עד תום החקירה שלהם''.
''אנסים משחררים אותם הביתה עד משפטם, ושני אחים שלא אנסו ולא פשעו בשום דבר, רק חשבו לחסום את נתיבי איילון הושיבו במעצר בתנאים קשים... החוק במדינה הוא אחר הדברים הכי גמישים שיש, כשרוצים הכול אסור וכשרוצים הכול מותר''.
הרב אליהו ציטט אחד מגדולי המשפטנים בעולם שאמר כי ''בבית המשפט בישראל יש זכות לשופטים לגבור על חוקים, הם עושים מה שהם רוצים, כשיש חוק שנראה להם מקיימים אותו, אם לא רוצים מבטלים אותו... הם שוברים את שיא העולם ביהירות שיפוטית''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
איך אתה יוכל לומר שלא אהבת כמו בעבר, כשסיפרת טור קודם על תמר
שילגיה,
28/12/07 07:52
|
למה להוציא את גנותה של תמר ולשבח כל כך את איילון ? מה תמר היא חפץ שאפשר להשתמש בו ככה סתם ולזרוק אותו ?
נראה לי שזהו חסך מוסרי כל כך בולט לעין וצורם לאוזן, שכל המילים הקוסמיות שלך מורידות אותך לביבים הכי שפלים שיש ביחסים שבין אדם לחברו.
ולגבי העתיד, נכון שיש לך ולאיילון ילדות מהקשר עם הנשים שהיו לכם (כנראה רק קשר, כי האהבה היתה שקר) אז מה זוג הומואים (ואני לא אומר בלעג) יכולים לתרום לעתיד האנושי, מעבר לרטט הגופני שבינהם, אם לא את הפלצנות הזו שמתיימרת להיות האהבה החדשה ? כאילו לא אהבנו כאן 10,000 שנה..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה תגובה מדויקת.
מיי,
28/12/07 10:31
|
אין לי מה להוסיף, חוץ מלהשתתף בתהייה, איפה תמר, איפה אם ילדך שאהבת כל כך, שהייתה ה''שותפה'' שלך לדרך, איפה הנאמנות הבסיסית בין אדם לחברו, רוצה את איילון, לך, לך וכמה שיותר מהר, אבל עם קסם וקלאסה, אתה כלומיניק עלוב, שהוא עלבון למילה רוחניות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רוחניות ? מה הקשר של שי לרוחניות ??
שרימר הליצן,
28/12/07 17:45
|
אני מקבל את כל דבריך למעט המילה רוחניות. זו ממש מתנה והגזמה לומר שי טובלי ורוחניות באותה נשימה.
כל הכתבות שלו עד כה מדברות במילים ומושגים כל כך רחוקים ולא ברורים.
הרוחניות אמורה להיות פשוטה ונהירה ולתת פתרון גם לפשוטים שבינינו. מה יבין האדם הפשוט כשהוא שומע על נשימה בחלל החיצון ? על מיליוני חלקיקים שהתפזרו מהתחת של ישוע ?
לאדם הפשוט יש בעיות פרנסה, זוגיות, משפחה, מה תורם לו טובלי חוץ מרוחניות מהתחת שלו ושל בן זוגו ?
אה שכחתי הוא תרם - יוגה חדשה שכבר נזנחה.. קלגסיות שנשארו עדיין רחוקות.. תרופות למחלות חשכות מרפא שנותרו כך.. ושתי ילדות שיהוו נטל חברתי בעתיד בגלל הפלצנות המוזרה של אבותיהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הקשר הוא רוח
ל"ת
רוח,
28/12/07 18:50
|
|
 |
breaking wind...
ל"ת
:-),
31/12/07 17:58
|
|
 |
36.
רשויות הרווחה צריכות לקחת לשי את הילדה
קובי,
באר שבע,
27/12/07 23:34
|
ולשבצה במוסד מתאים, או במשפחת אומנה. גם סמים גם חילופי זוגות גם זיוני שכל.... אני לא אתפלא אם בסופו של דבר הילדה המסכנה הזאת תהיה ה''מריה מגדלנה'' בכת המסוכנת של שי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא צריך את רשויות הרווחה- הילדה תגדל ותחזיר לו באבי אביו האלמוני
ל"ת
לא אבא שלו,
30/12/07 16:52
|
|
 |
צא כבר מהמנייה שלך. מספיק...
ל"ת
הבנו..,
29/12/07 08:03
|
|
 |
ומי האינטליגנט שפוחד להשתמש בשמו
קובי,
באר שבע,
29/12/07 20:50
|
מילא זה...אפילו אין תוכן לתגובה הזו....לא זאת לא מאניה (מאניה ולא מנייה. שכל הוא לא הצד החזק שלך הא!?! לאיית אתה לא יודע). זו בסה''כ דאגה לילדה המסכנה שד''א אמא שלה עדיין נוהה אחר השטויות של מר טובלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עדיין לא השתחררת מזה...!
ל"ת
צא בחוץ...,
30/12/07 12:28
|
|
 |
לא רוצה ולא רוצה
ל"ת
קובי,
באר שבע,
30/12/07 13:17
|
|
 |
קובי, לילדה יש אמא ומשפחות אומנה שלוקחות ילדים בשביל עוד כסף, זה לא
מיי,
28/12/07 12:17
|
הפיתרון, תחשוב קצת, בנאדם. אני מתעבת את שי ואני חושבת שהוא פתטי, מבחיל ושבכלל לא צריך לפרסם את הטורים המגוחכים שלו בניו-אייג' מכאן ועד לקחת את הילדה למשפחה זרה, המרחק גדול. בארה''ב למשפחות מכות לא לוקחים את הילדים, כי הוכח שלמרות הכאב הילד צריך את התא המשפחתי. אז... עם כל הטימטום של שי, לא צריך לאבד את הראש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
שאלה לכותב
עופר,
אי שם,
27/12/07 19:10
|
האם בגלל שאתה נמשך לגברים עכשיו אתה כותב זאת כי אתה ''משוחד'' לעניין?? או שמא ,החוויה שאתה מתאר אכן כך היא, ללא קשר לחוויה שלך עם גברים????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
אני עושה מהתמונה של הזוג שומר מסך
ל"ת
זלמן,
27/12/07 18:28
|
|
 |
33.
זמר בחסד עליון
ל"ת
שרהל'ה שרון,
27/12/07 18:23
|
|
 |
32.
אוי זה סיפור אהבה
ל"ת
רומיאו,
27/12/07 18:15
|
|
 |
31.
''שביל הבריחה''
שחר,
27/12/07 18:05
|
של ריטה מתאים לפרק הזה.
אם אתה פסיכי זה לא שלי וגם אם אתה מאמין לפנטזיה זה לא שלי. אין כאן שאלה בכלל אם להאמין לך או לא. רק אם אני אישית נהנה לקרוא מה אתה מספר.
אתה באמת לוחם. אבל לא קוסמי, אלא על התחת שלך.
קראתי לתגובה הזאת ''שביל הבריחה''...
מורה ההארה אולי היה שקרי, אך הלגיטימציה שקיבל הבודהה מאוריון הפכה את השקר לדמיוני ולא רלוונטי.
(אתם קולטים שזה באמת כבר לא רלוונטי אבל הוא משתמש בזה?)
אולי הפנטזיות של הבודהה היו דמיוניות, אך היופי של האהבה הופכת את הפנטזיה לשירה אמיתית.
(גם הבודהה כבר לא רלוונטי, מה זה משנה)
אם שי היה אמיתי, הוא לא היה צריך את בודהה.
אם בודהה היה אמיתי, הוא לא היה צריך את איילון.
מה שכן, שי צריך את איילון בכדי להיות אמיתי.
ואותנו בכדי להתקיים.
אני מהמר על גיוס של לוחמים אמיצים לצבא נאור חדש. שי בונה עם אילון את מודל הלוחם האולטימטיבי ומתחרה במדעני ממשלת ארצות הברית.
צבא של אהבה ומודעות. למתגייסים רצוי לבוא בזוגות. בכל מקרה במסדרים, מסתדרים בשלשות...
תודה רבה על ההזדמנות שניתנה לי להיות כזה יצירתי !!! : )
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
אלוהים, איזה חנטרשן
זוגיות קוסמית,
אמיתית,
27/12/07 17:33
|
כל פעם חוזרת אותה התבנית. מדבר על תופעות על, ותמיד מנכס אותם לעצמו. (מלשון נכסים) לא נמאס לך להיות באותו סרט, פעם אחר פעם, גילגול אחרי גילגול. צא מההזיה שאתה חי בה, אין בין זוגיותך לזוגיות קוסמית דבר וחצי דבר מלבד אחיזת עיניים, ורצון להאדרה עצמית. אתה לא מביא דבר אל העולם בזוגיותך מלבד זיון והונאה עצמית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
ליצור גלקסיות
האנליסט,
27/12/07 17:13
|
שי מעיד על עצמו שהוא ''יוצר גלקטי''.
ואני אומר, ליצור גלקסיה זה מאוד פשוט, צעד ראשון: למצוא חור שחור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ענק....
ל"ת
נקרע מצחוק...,
תל אביב,
28/12/07 12:42
|
|
 |
28.
לי זה נשמע כמו זוגיות
יוסי,
מרכז,
27/12/07 16:55
|
מלאה בסבל... יש הבדל בין הרגשות החיצוניים שמקיפים את הזוגיות, לבין האמת שקורית בינך לבין עצמך. זוגיות הומוסקסואלית יכולה אולי להצליח לתקופה מסוימת, אבל לדעתי אין לה אחיזה במציאות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
דווקא
בן,
צפון,
27/12/07 16:37
|
יש איזה חן בשירה, מעבר למקצב הכפוי ולמילים המאולצות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כה אמר המוסיקאי המחונן
ל"ת
עמיר,
מרכז,
27/12/07 19:28
|
|
 |
צריך להיות מוזיקאי
בן,
צפון,
27/12/07 22:34
|
|
 |
לא. לא צריך להיות מוסיקאי או משורר בכדי לשמוע מוסיקה
עמיר,
מרכז,
28/12/07 00:52
|
|
 |
מסכים
בן,
צפון,
28/12/07 09:54
|
אבל צריך להיות אגו נרקסיסט כדי לא להיות זמר ועדיין לפרסם את השיר הכביכול אינטימי הזה בעיתון.
וברור שמי שמפרסם את השירים האינטימים שלו בעיתון מעוניין שיביעו דיעה לגביהם, אחרת לא היה מפרסם.
זה שהוא מעוניין רק בדיעה חיובית, זה רק טבעי, זה שיש אנשים שחושבים שרק דיעה חיובית ראוי להביע, זה כבר אינפנטיליות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
כוח משיכה אדיר... כוח משיכה של חור שחור!
היוצר של,
זובירון,
27/12/07 15:21
|
|
 |
25.
עכשיו כולם צוחקים
ארי,
אזור,
27/12/07 15:20
|
|
 |
הרגת אותי.... אשרך
ל"ת
הא!!!!!,
ירושלים,
31/12/07 03:45
|
|
 |
נקרע מצחוק מהתגובות כאן....
לא יכול יותר...,
28/12/07 12:43
|
זאת תהייה באמת ההוכחה האמיתית.... יאללה שי לך על זה.... בכוחות גלאקטיים של משמר הזרעונים המלכותי, הכנס את איילון להריון ואותך למכון פסיכיאטרי דחוף.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
האוויר בחלל החיצון נעשה אפשרי לנשימה.. בוטל שיעור הפיסיקה, שביתה
ל.ו.,
27/12/07 15:05
|
כן כן השביתה הממושכת נתנה את אותותיה גם בשי שמחה בהרף יד את כל חוקי הפיסיקה, שהרי מה ש שי יודע ניוטון ואינשטיין לא ידעו.. שהחלל החיצון אפשרי לנשימה. הפעם באמת צחקתי..
לורד ויידר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
השטפונות דחפו אותך ? ומה לגבי אחריות אישית היא לא דחפה אותך ?
לורד וייידר,
27/12/07 15:00
|
אחריות אישית, שי אתה יודע.. זו שנותנת משמעות לחיינו כאן על הפלנטה ומניעה אותנו קדימה.. במקרה שלך השטפונות עשו זאת ולכן אין לך כל אחריות לגבי התוצאות למשיכתך לאיילון..
דרך יפה להתחמק מכל מלעיזך.. לורד ויידר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
ומה לגבי ילוד אישה ? מה מולידה האהבה שבניכם לעתיד ? ותסביר לי משהו
לורד ויידר,
27/12/07 14:52
|
אין לך בושה להודיע קבל עם ועדה כי לא ידעת אהבה טובה מזו בעבר ? למה להוציא את גנותה של תמר מתוך שבחו של הקשר עם איילון ?
נראה לי שזהו חסך מוסרי כל כך בולט לעין וצורם לאוזן, שכל המילים הקוסמיות שלך מורידות אותך לביבים הכי שפלים שיש ביחסים שבין אדם לחברו.
ולגבי העתיד, נכון שיש לך ולאיילון ילדות מהקשר עם הנשים שהיו לכם (כנראה רק קשר, כי האהבה היתה שקר) אז מה זוג הומואים (ואני לא אומר בלעג) יכולים לתרום לעתיד האנושי, מעבר לרטט הגופני שבינהם אם לא את הפלצנות הזו שמתיימרת להיות האהבה החדשה ? כאילו לא אהבנו כאן 10,000 שנה..
לורד ויידר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
כל כך חבל שזה אחד לפני הסוף.. אני מוכן לקרוא לנצח
anatta,
27/12/07 14:33
|
תודה
גרמת ועוררת בי שוב ושוב למצוא את האחד\\אחת שלי שתהיה בשבילי
שאני אוכל למות למענה\\ו
ורק לקיים את ציווי הזה בחיי.
אהבה גיא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
איזה סיפורי סבתא
סבא,
27/12/07 14:10
|
|
 |
19.
נגמלתי !
משוחררת,
27/12/07 13:45
|
רציתי לשתף,היום ראיתי את הטור ולא התפתתי לקרוא. כן, טוקבק בלי לקרוא. נגמלתי מהסקרנות לקרוא מה שי כותב. רגע גדול. שמחה לשתף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
כתבת יפה על זוגיות קוסמית תיאורטית
ב,
27/12/07 13:40
|
|
 |
17.
וייי איזה זיופים - עדיף שלא ישיר ....
ל"ת
ורדה,
27/12/07 13:23
|
|
 |
הוא בכלל לא מזייף. האמת שהוא שר ממש יפה
ל"ת
ירון,
מוסיקאי,
27/12/07 14:20
|
|
 |
הוא שר יפה כמו שאתה מוזיקאי
ל"ת
שניכם גרועים,
28/12/07 06:14
|
|
 |
16.
כמה כתבות תמשיך לטחון בשביל להצדיק שוב ושוב שאתה הומו
סטרייט,
27/12/07 13:14
|
כבר כתבת על זה מאות פעמים תתחיל לגוון זה שאתה הומו אמרת כבר חדש לנו משהוא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Not that there is anything wrong with it
ל"ת
Kramer,
28/12/07 17:51
|
|
 |
קבל תיקון
אופק,
תל אביב,
28/12/07 20:21
|
דווקא הם אומרים (כולל קריימר): Not that I have anything against them
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Nope, look again.
Kramer,
28/12/07 23:17
|
, its a prodia about the polotical correct american culture.They say it as I queted
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
איילון תפסיק להיות הבובה של טובלי
אחד משלכם,
27/12/07 13:12
|
אילון טובלי הפך אותך לשיפחה שלו הוא מוביל אותך ומשחק איתך כמו בובה על חוט
צא מזה
המון אהבה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם אתה כותב ככה, ודאי אתה לא אחד משלנו
anatta,
27/12/07 14:29
|
אני למשל,
מוקסם מאהבת הישוע שביניהם.
מספיק להיות לידם כדי להבחין שאין שמה בובות
גיא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק בובים וביבים
ל"ת
תמיד לידך,
מתחת לסדין,
31/12/07 03:51
|
|
 |
זה לא בובה זה בבא בובה
ל"ת
אחד,
29/12/07 23:52
|
|
 |
14.
למערכת..מילא הדפוק הזה..אבל אתם מתחילים לאבד את זה..
ל"ת
צאו כבר מהסרט,
תתעוררו,
27/12/07 13:10
|
|
 |
13.
שי, אתה די זייפן, הייתי אומרת, וגם שר משעמם
מזעזע,
27/12/07 13:00
|
והשיר נשמע כמו המילים והלחן שאני ממציאה בו ברגע כדי להצחיק את הבן שלי .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
הכל מוביל לשיא השיאים של התפתחות האבולוציה הקוסמית
בועז.פ,
27/12/07 12:44
|
''הבן אדם הרגיל''. מדובר בתופעה ייחודית כמעט לא מוכרת על פני האדמה, תופעה שמעטים מוכנים לוותר על הכל כדי שתתממש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
שי אתה כל כך מטורף, מתה עליך
שושי,
כאן קרוב,
27/12/07 12:34
|
זה נפלא איך אתה הולך עד הסוף עם החיים שלך. טורף את הקלפים כל פעם מחדש ובעיקר לא שם זין.
או אולי עדיף: ... ובעיקר שם זין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
אהבה בין שני גברים
צבי,
כפר סבא,
27/12/07 12:34
|
מחזק את הסיפור שיש אהבה בין גברים שהיא יפה אני גם רוצה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דבר על שי ואילון. אולי... אולי תהיו שלישייה קוסמית!
מי?,
פה,
31/12/07 03:53
|
או צבא קוסמי שלם של הומואים מוארים שמוצאים את אלוהים בחור השחור שלפניהם...
ואהוו.. כמה יפה יוכל להיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
והשלב הבא ברור!
יוסי,
27/12/07 12:27
|
אילון ושי ייצרו את התדר החדש הזה של הישות האחת - קרי הביאה השניה, יצילו את עתידה של האנושות ובא לציון גואל...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
איזה בן אדם אמיץ
כל הכבוד,
יישר כח,
27/12/07 12:25
|
באמת
אני מוריד את הכובע. אני עוקב כבר כמה חודשים אחרי המאמרים שלו ורואה שמדובר באדם אמיץ שלא מפחד ממה שיגידו או ממה שיחשבו עליו. הוא מי שהוא והוא לא רק שלא מתבייש אלא גם כותב את זה ועל זה. ואגב הוא גם כותב נפלא. אפשר להגיד עליו מה שרוצים אבל לדעתי הוא בן אדם נדיר ואמיתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פרי אהבת אלוה
hjktfsov,
29/12/07 15:42
|
אני מסכימה איתך !!! נותרתי ללא מילים :) יישר כח , שי , ואהבה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההבדל בין אמיץ לטיפש הוא לא גדול במיוחד
מאיר,
27/12/07 13:10
|
|
 |
אדם אמיץ באמת הוא כזה שיכול ללכת מעבר ל''היגיון'' של השכל
כל הכבוד,
יישר כח,
27/12/07 14:17
|
ועדיין זה לא אומר שהוא טיפש. בכלל לא. האם לוחמי סיירת מטכ''ל שמבצעים פעולות נועזות הם טיפשים? להיפך. הם דווקא צריכים להיות מאוד חכמים ומהירי מחשבה, נכון?
כך שאין שום היגיון בהשוואה הזו
והאמת היא שהבן אדם גם אמיץ וגם מאוד מאוד חכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להשוות משתמט ללוחמי סיירות ? נו הגזמת
ל"ת
מאיר,
29/12/07 23:53
|
|
 |
זה ממש גאוני להשוות אותו ללוחם סיירת .........
מאיר,
27/12/07 16:15
|
לוחמי סיירת ואחרים תורמים למדינה ! למי טובלי תורם חוץ מלעצמו ?
טובלי '' האמיץ'' שירת באומץ אגדי ככתב בגל''צ והסיפורים על האומץ היוצא דופן שלו משם עסיסים לא פחות . ומשם באומץ רב הוא השתחרר על סעיף נפשי למרות שהוא '' נורמלי ''-( חפש בכתבותיו הקודמות)
תרשי לי לערער על הגדרתך לגביו .
אני מסכים שטובלי חכם - אפילו חכם מאוד, ומספיק מהסיבה שהוא שיכנע אותך, טובלי שרלטן ומשתמש בחוכמתו למנף את התכונה שלו כ''אמיץ'',
בכלל להגדרתו כל אנשיו הם חכמים מעל ומעבר לממוצע האנושי הנורמלי , הם מורמים מעם וכנראה אתה אחד מהם . וחבל....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
זה לא פייר, רוצים לשמוע על החוצניים!!!
יאיר ח.,
27/12/07 12:06
|
הבטחת שתדבר על היצורים מהחלל החיצון שהמצאת, ויש לי הרגשה שאתה מתכוון להתחמק מלהודות שהכל התחיל ונגמר בראש הקודח שלך.
רוצים הדגמה אחת של ידע שאינו ''שיטות מדיטציה חדשות'' אלא ''תרופה לסרטן'' / ''תיאוריה פיסיקלית המסבירה תופעה ללא הסבר עד כה'' וכו'....
זה לא הוגן להוביל באף הרבה מיואשים ואז פשוט לעשות 90 מעלות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה לא 90 מעלות, זה בערך 270
עמק הישבנים,
ישוע קח אותי,
31/12/07 03:56
|
ולמי שלא הבין - דמיינו את שי מתקופף קדימה עם הראש ומצליח לכניס אותו בדיוק...
כן....
לתחת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא כן כתב על כל זה..
anatta,
27/12/07 14:31
|
ויש גם מרפאה חדשה שמטפלת בדברים חשוכי מרפא.
בקיצור.. אם לא הבנת משהו, הוא מקיים גם מפגשים פתוחים, שכולם מוזמנים אליהם.
תבורך גיא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המרפאה שלו מטפלת בכל הדברים חשוכי המרפא?
כן אני ציני,
מאוד.,
31/12/07 03:58
|
לא משנה איזה דבר חשוך מרפא יש לי, שי יוכל לטפל בו??!?
וואהו. איזה כיף לי.
מעניין איך כל הרפואה המודרנית תשתנה עכשיו עקב הופעתו של שי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
אהבה זה בסדר, אבל למה לחרטט
יובל,
תל אביב,
27/12/07 12:03
|
סיפור אהבה מרגש, בוודאי לזוג המאוהב (באשר הוא) יש כאן. עשרות דוגמאות להתאהבות מכירים מנסיון אישי ומהספרות. לא ממש ברור למה טורב טובלי לקשט את העניין האנושי החביב הזה בחרטוטים נוסח הישות החדשה או אגדות ישוע יוון. תהנה מהקשר (והסקס...) הספרים ממש מיותרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
אהבת הומואים זה יפה אבל למה ככה ??
צצה,
חיפה,
27/12/07 11:49
|
שי טובלי הוא הומו והוא מתבייש להגיד את זה הוא נשוי והוא מתיר לעצמו לעשות כל מיניי שטויות לך תגיד אני הומו ותתמודד אם זה מה זה השטויות האלו ?? והשיר מזעזע !!! ותעשה לעצמך טובה תיתאפס אתה והחבר שלך .. ! ומסכנות הנשים שלכם של שניכם !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
זה ממש כאילו שמדור ''גאווה'' קם לתחיה מעולם המתים
ל"ת
י,
27/12/07 11:39
|
|
 |
3.
מסקרן מתי תתעורר מהסרט שלך
ל"ת
לא יאומן בכלל,
27/12/07 11:29
|
|
 |
כאשר יעבור לסרט אחר
אינשם,
27/12/07 12:22
|
|
 |
2.
איזה כיף לכם-אהבה
ל"ת
ענת,
תל אביב,
27/12/07 11:29
|
|
 |
1.
שי טור יפהפה
rukma,
27/12/07 11:07
|
אהבה אלוהית עשתה לי להתרגש ולבכות התגלמות של אמת בלתי מתפשרת
''כמה טוב להסיר את הבגדים הרטובים ולהניח ראשי בחיקך''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה טוב לכופף את תלמידי
אילון,
27/12/07 16:11
|
|