 |
54.
מאמר שצריך לפרסמו בראש חוצות!
דן,
27/11/07 22:59
|
איזה דבר מיוחד להיפגש מכל העולם כמעט על מנת לדון בקורה בעולם יפה מאוד!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
מעולה !!!
ל"ת
מיכאל,
תל אביב,
27/11/07 00:30
|
|
 |
52.
כנסים כגון אלה הם הדבר הכי יפה שקיים למען העולם
נדב,
26/11/07 23:15
|
|
 |
51.
אז הרעיון לארגן וליזום את הכנס הזה היה של אותו
יוחאי,
26/11/07 18:25
|
|
 |
50.
צריך לחשוב על דרך איך משתיקים את האיראנים כי הם סכנה אמיתית לכל העו
ספי,
26/11/07 12:01
|
הם -האיראנים הם הסכנה האמיתית לכל העולם צריך למצוא דרך איך להשתיק אותם כדי שהעולם שלנו לא יחרב כבר כבר צריכים לעשות את זה חסר לעולם הזה מלחמת אטום רק!! העולם מלא במשוגעים כאלה כמו אחמדיניג'ד,הוא ממש מסוכן*
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האיראנים רוצים לשלוט בעולם לדעתי,הם לא ישתקו אף פעם
תמיר,
26/11/07 16:01
|
עד שלא ישלטו בעולם האיראנים לא ירגעו עד שיקבלו את שלהם האיסלאם רוצה להשתלט על העולם נקודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק מאוד האיראנים מאוד מסוכנים בעולם הזה
דימה,
26/11/07 12:36
|
|
 |
האיראנים הם רק סימן שצריכים כולנו להתאחד בעולם
ליבי,
26/11/07 17:01
|
|
 |
ליבי נכון מאוד רק על ידי אהבה וחיבור בינינו כולנו פה בעולם נוכל
תמר,
26/11/07 20:54
|
לסלק את כל אויבינו והם פשוט לא יהיה להם כוח ולא יהיו קיימים הם לא יוכלו לכוח הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
למה הם לא עשו משהו מעבר לפגישה הנחמדה הזאת?
אפי,
26/11/07 10:33
|
המתחיל במצוה אומרים לו גמור- הם צריכים להמשיך בזה אף אחד לא יזיז את עצמו לעשות משהו במקומם להם יש מודעות אז שימשיכו אפילו אני מוכן להצטרף לעזור ולתמוך למרות שאני לא איזה מדען או משהו כזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
מזל שיש אנשים חכמים כאלה בעולם שאכפת להם
ל"ת
סיליה,
26/11/07 09:32
|
|
 |
47.
סוף סוף אנשים שלא דואגים רק לעצמם
ג'קי,
26/11/07 08:21
|
ולכיס שלהם שיתמלא כמה שיותר אלא דואגים גם לאחרים ולעולם כולו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
בטח כרגיל שום דבר טוב לא יצא מהועידה הזאת באנאפוליס
בתיה,
25/11/07 22:15
|
אני הפסקתי להאמין מזמן בכל המנהיגים האלה שכביכול מראים שרוצים להשיג משהו זה סתם יהיה עוד ברברת אחת שלמה כמו תמיד התרגלנו לדברים האלה כבר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון מכל הועידות האלה כמו אנאפוליס אף פעם לא יכול לצאת משהו טוב
חבצלת,
28/11/07 12:02
|
כל אחד שם מדבר על האינטרס שלו ושום דבר בסוף לא מתקדם לשום מקום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
הבעיה הכי הכי קשה בעולם היום היא בעית הסמים לדעתי
בקי,
25/11/07 18:56
|
מאוד קשה להגמל מסמים וזה הפך להיות הבעיה הכי גדולה של המאה הזאת לדעתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
יש בעולם גלובליזציה אנחנו קשורים זה לזה
סימנטוב,
25/11/07 14:04
|
|
 |
מה הקשר?
בן,
צפון,
25/11/07 18:36
|
זה שטונג מסין קשור לרבקה מפ''ת זה מקובל, זה שהוא קשור בצורה ישירה, זה דורש הבהרה.
כפי שאני רואה את זה יש כמה אפשרויות לסיבה שבה בחר מחבר המאמר בהצהרה הזאת:
1 - הוא מאמין שיש קשר ישיר בין בני אדם מרוחקים זה מזה. אם זאת רק אמונה, שיבושם לו, אבל אין לו שום זכות לקבוע את זה כעובדה ועוד לתמוך את זה במודל של אפקט הפרפר. ואם נעשה ניסוי ונהרוג את טונג מסין בייסורים קשים, נראה שלרבקה מפ''ת לא יגרד הקצה של הבוהן מזה.
2 - הוא יודע שיש קשר ישיר בין בני אדם המרוחקים זה מזה. אם זאת ידיעה, שיסביר איך מקושרים ולמה פתאום מידע יכול לעבור את מהירות האור. אגב, במקרה הזה, אפקט הפרפר רק יבלבל ולא יסביר כלום, כי אפקט הפרפר מדבר על קשר בלתי ישיר.
3 - אין לו מושג אם יש קשר ישיר או אין ואין לו מושג מה זה אפקט הפרפר, אבל זה נשמע ממש מגניב מיסטי וזוהר להגיד שיש קשר ישיר, ועוד יותר מגניב שאפשר לתמוך בזה מהצד המדעי עם איזה מונח מפוצץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ממה שכתבת פה לא הבנתי כלום כלום
ל"ת
אריה,
25/11/07 23:26
|
|
 |
נו
בן,
צפון,
26/11/07 10:23
|
|
 |
לבן,צפון-עכשיו הכל ברור לי-תודה,כישלונות במערכת החינוך ובכל המערכות
אריה,
26/11/07 16:07
|
תודה רבה על ההסבר עכשיו הכל התבהר והתברר אצלי לחלוטין מאריה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
אמת שאנחנו חלקים של פאזל בעולם
טוביה,
25/11/07 13:38
|
|
 |
42.
למה קוראים לזה מועצת החכמים,יש עוד חכמים-
יהודה,
25/11/07 13:03
|
|
 |
41.
כל העולם כולו גשר צר מאוד+
מצליח בכל,
25/11/07 09:54
|
|
 |
40.
ומה ההמשך
יעל,
כפר גלים,
25/11/07 09:42
|
|
 |
39.
בזמן האחרון אני מרבה לשאול את עצמי אם באמת היחס שלי לזולת הוא היחס
צבי,
25/11/07 09:35
|
יוצא לי הרבה לשאול את עצמי את השאלה אם היחס שלי לזולת זה היחס שאמור אדם להתייחס לאחר או שמא צריך להיות יחס שונה פה למעשה אני שם לב שכולנו מתנהגים בצורה אגואיסטית כלומר המסקנה היא שגם אני אגואיסט???!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
תפקיד הועידה האמריקנית לייצר ספין מדיני לטובת הבחירות בארה''ב
אין כוונה לפתרו,
25/11/07 07:26
|
קונדוליסה הפעילה לחץ אולמרט מבצע מייד
המשמעות לאזרחי ישראל היא מלחמה או פיגועים
המשמעות לשלטון בוש והעבד אולמרט - נסיון השרדות על חשבון מדינת ישראל ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכימה עם כל מילה
אחת,
נמאס,
25/11/07 09:00
|
|
 |
37.
איזה שם יפה נתנו לזה--שולחן הקולות החופשיים
ריקי,
חדרה,
25/11/07 07:23
|
|
 |
36.
השאלה מהם שלושת הערכים החשובים ביותר שצריך ללמד ילדים,מצאה חן בעיני
שרון,
25/11/07 05:17
|
|
 |
35.
אהבה זה הכי חשוב בעולם
תרצה,
24/11/07 23:52
|
|
 |
34.
שיבוא כבר משיח בן דוד
עמרם אלמשעלי,
24/11/07 22:53
|
|
 |
33.
המשבר העמוק של מערכת החינוך שהעלו פה מאוד מדאיג
צילה,
24/11/07 21:22
|
שביתה כל כך ארוכה במערכת החינוך ואין לה סוף מה יהיה?!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נראה לי שמערכת החינוך כבר על סף קריסה
נאוה,
24/11/07 22:21
|
מה שקורה פה זה ממש מזעזע ילדים מסתובבים כל היום בקניונים במקום ללמוד איפה נשמע כדבר הזה הכל הולך ונהיה גרוע פה יותר ויותר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
קבוצת אליטות...
חני,
צור יגאל,
24/11/07 20:25
|
מתאסת לה קבוצת אליטות ומנסה לשנות את העולם... האמנם?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לחני-''איזהו חכם-הלומד מכל אדם!''
זיוה אלישע,
25/11/07 00:40
|
|
 |
31.
אני ממש גאה!
שלומית דיין,
24/11/07 20:08
|
אני גאה מאוד שגם מישראל השתתפו בשולחן הקולות החופשיים הזה שידעו שאנחנו על המפה בעולם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
בזכות כל האנשים האלה העולם שלנו ממשיך להתקיים
עדן גורביץ',
24/11/07 18:49
|
בשבילי האנשים האלה הם בפירוש לו'' הצדיקים שבזכותם העולם קיים אנשים מאוד יקרים לדעתי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
כמה שיותר מהר העולם יתעורר אני חושב ויפנים מה שקורה לנו פה
נאור חטב,
24/11/07 18:20
|
ושכולם בעולם ישימו לב באמת באמת שאנחנו חושבים כל אחד רק על עצמו ככה יהיה לנו טוב יותר כל אחד ואחד יושן פה וכאילו חי בתוך בועה ולא שם לב מה קורה מסביבו מה אכפת לו העיקר הוא מסודר ככה זה לצערנו הרב מספיק להיות בת יענה ולטמון את הראש בחול כאילו כלום לא קורה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
גם אני הייתי שם!!!!!!
לירון,
23/11/07 19:09
|
הייתי בברלין לא בשביל זה, אבל באחד הימים קפצתי לראות מה יש שם ובאמת היה אירוע מדהים ומושקע. כשגרמנים מתכננים משהו הוא יוצא מושלם (למרות שאני שונאת גרמנים). ולא ידעתי אפילו שהיה לנו נציג מהארץ, וזה ממש משמח לגלות את זה!! איך אף אחד לא פירסם את זה בארץ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
אפשר להפריד את האירוע
בן,
צפון,
23/11/07 17:36
|
מהמאמר, האירוע כשלעצמו יפה, אפילו שהיעילות שלו שואפת לאפס.
''''אפקט הפרפר'' אינו שם של סרט מתח, אלא מציאות ברורה, ובפועל ומה שעובר על ג'ורג' באפריקה, או הפיטורין של טונג מסין, משפיעים באופן ישיר גם על רבקה מפתח תקווה.''
אם אפשר שתסבירו לי, אנשי ''ברוך'' החביבים והמשכילים, איך אפקט הפרפר רומז באיזה שהיא צורה על השפעה י-ש-י-ר-ה של ג'ורג' מאפריקה על רבקה מפ''ת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובתך יפה, אפילו שהיעילות שלה שואפת לאפס
חמי,
24/11/07 19:39
|
אני מפנה אותך למחקרים סוציולוגיים, כלכליים וחברתיים בנושאי גלובליזציה, אקולוגיה וכן הלאה. כל תינוק כבר יודע שחייו של האחד תלויים בחייהם של כולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תלויים, בטח תלויים.
בן,
צפון,
24/11/07 21:33
|
|
 |
תסביר אתה א-י-ך ל-א
ל"ת
חמי,
25/11/07 08:59
|
|
 |
חמי
בן,
צפון,
25/11/07 09:42
|
אני לא צריך להסביר איך לא, המציאות מסבירה מספיק טוב, אתה, או לפחות אדם שמתיימר לתמוך בכתבה הזאת, דווקא כן מחוייב, כי כותב המאמר הצהיר שההשפעה ישירה.
אם לא ברור לך ההבדל בין השפעה ישירה לעקיפה ומה ההשלכות של כל אחת מהאמירות, רק תגיד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה?
בן,
צפון,
29/11/07 01:17
|
עברנו לסינית?
כשאתה דופק את הבוהן בשולחן, אתה מרגיש את הכאב בראש.
וגם אם, אז מה? איך זה הופך את טונג לבעל השפעה י-ש-י-ר-ה על רבקה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד דוגמא לבן בעל הראייה הכל כך צרה...
חמי,
28/11/07 07:09
|
אתה הולך לתומך בביתך ולפתע דופק את בוהן הרגל שלך בשולחן. כל הגוף שלך מרגיש את הכאב ולא רק הבוהן.
אתה יכול לקרוא לזה קשר עקיף כי אתה לא מצליח לקשר בין הבוהן שנדפקה בפועל לבין הכאב שאתה מרגיש באותו הרגע בבטן, אך אדם בעל ראייה רחבה יותר יבחין מיד בקשר הישיר בין הדברים.
בדומה, כך מתפקדים אחד כלפי השני כל האיברים במערכת האנושית, להלן, כל בני האדם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמו לדבר לקיר
בן,
צפון,
27/11/07 20:26
|
שוב, אני בכלל לא שולל את התלות ההדדית שבקיום האנושי, ואתה יכול לסמוך עליי שאני רואה אותה מספיק טוב, אבל זה עדיין לא אומר שיחס הסיבה תוצאה בעולם הוא ישיר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בן, זה אתה שלא הבנת...
חמי,
27/11/07 07:27
|
אחזיר לך טובה בדוגמא משלי, במילים פשוטות ונהירות:
ברגע שתינוק נולד הוא חושב שאין יותר ממנו בעולמו. אט אט תפיסתו מתחילה להשתנות והוא מתחיל להכיר בעובדה שחוץ ממנו קיימים עוד אנשים ודברים בעולם. וככל שהאדם הולך מתבגר הוא מבין יותר ויותר עד כמה הוא תלוי במאה אחוזים באנשים סביבו.
לדוגמא: אלמלא החלבן היה בוחר במקצוע הזה, לא היה לתינוק שהתבגר חלב, אלמלא האופה היה אופה לחם, גם לחם לו היה לו, לולא המוסכניק החביב, לא היה לו כיצד לתקן את רכבו וכן הלאה.
כל המערכת ההדדית הזו היתה קיימת גם בשניה שהתינוק יצא מבטן אימו, אך הוא לא זיהה אותה בגלל שתפיסתו היתה מוגבלת. תפיסה של תינוק. כמו תפיסתך שלך, בן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קודם כל
בן,
צפון,
26/11/07 20:40
|
יש הבדל בין מציאות לתפיסת מציאות, אם אתה לא מבין את ההבדל, רק תגיד :-).
עכשיו לענייננו, אני אסביר לך בעזרת דוגמא של כדורים על שולחן סנוקר:
יחס של סיבה ותוצאה עקיפה אומר שאם אני פוגע עם המקל בכדור הלבן, הכדור השחור לא יזוז עד שהכדור הלבן יפגע בכדור אדום ''פסים'', שיפגע בכדור סגול ''צבע'', שיפגע בכדור ירוק ''פסים'', שיפגע בכדור השחור. אפשר להגיד שאני מכה בעקיפין את הכדור השחור כי הפעולה הראשונית של פגיעה בכדור הלבן גרמה לכדור השחור להיכנס לחור.
השפעה ישירה משמעה, שכשאני פוגע בכדור הלבן עם המקל, הכדור השחור יתחיל לזוז מבלי שהכדור הלבן הספיק אפילו להתנגש בכדור אדום ''פסים'', ובטח ובטח שלא בכדור השחור.
עכשיו צריך לבדוק איזה תאורייה יותר מתאימה למציאות כפי שאני ואתה מכירים מהתפיסה הסובייקטיבית שלנו.
אם ההשפעה עקיפה, משחקי סנוקר היו נערכים כך - אני נותן מכה עם המקל בכדור לבן שפוגע בכדור אדום שפוגע בכדור ירוק שפוגע בכדור סגול שפוגע בכדור שחור ומכניס אותו לחור. מאוד כיף לשחק, מאוד משעמם לצפייה. (הבטחתי סובייקטיבית או לא?)
אם ההשפעה ישירה, משחקי סנוקר היו נערכים כך - אני נותן מכה עם המקל בכדור לבן, הכדור השחור מייד זז, הלבן פוגע באדום, הסגול מייד זז, האדום פוגע בירוק, הלבן מייד זז וכן הלאה וכן הלאה. משחקי סנוקר היו מתחילים ונגמרים במכת הפתיחה ושאר הכדורים היו סתם תפאורה חיה שזזה באופן פלאי על השולחן. מאוד משעמם לשחק, מאוד כייף לצפייה.
אם תפיסת המציאות שלך גורמת לך לראות משחקי סנוקר בצורה האחרונה, אשרייך, אתה במעמד רוחני גבוה במיוחד ואני ממליץ לך בחום לגשת לפסיכיאטר הקרוב לאישור העניין, אם תפיסת המציאות שלך גורמת לך לראות משחקי סנוקר בצורה הרגילה, אני ממליץ לך לשתות הרבה מים, להירגע, ולשקול מחדש את חשיבותה של שפת המושגים החדשה שרכשת בכל מיני סדנאות וספרים רוחניים, כי אם היא גורמת לך לחשוב שכדורי סנוקר זזים מבלי שפוגעים בהם למרות שאתה רואה שלא זה המצב, כנראה שהיא לא משפרת לך את תפיסת המציאות, אלא רק מערפלת אותה.
אם עיצבנתי אותך, ראה בזה כהשפעה ישירה של תפיסת המציאות שלך עלייך, אם עיצבנתי אותך והכית את אשתך בגלל זה, מסור את התנצלותי הכנה בפניי אשתך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בן
חמי,
26/11/07 09:46
|
המציאות שלי מסבירה אחרת...
משמע - תפיסת המציאות היא דבר סובייקטיבי.
ומכיוון שכך לא ניתן להוכיח לך משהו שאתה לא יכול לתפוס על אף שהוא צועק מכל עבר ופינה, במיוחד בשנים האחרונות.
בדיוק כמו שכלב לא יכול לראות צבעים או עטלף, אור, אין אתה יכול לתפוס את ההשפעה הישירה של כל גוף בעולם על זולתו.
ומעבר לזה, מה זה משנה אם זו השפעה ישירה או עקיפה, אם זה משפיע בסופו של דבר?
מה זה משנה אם אני הורג אותך דרך אדם שלישי או דרך מליוני בני אדם או מעשים או התרחשויות, או באופן ישיר? אתה מת בכל מקרה.
לכן השאלה שלך היא שאלת סרק שנועדה להתריס ולעצבן, בערך כמו כל התגובות שקראתי מטעמך בשנים האחרונות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
האמנם...
ניבה,
גבעת עדה,
23/11/07 16:20
|
|
 |
25.
איפה אתה מושון,גאון שכמוך,לאן נעלמת?אתה חסר לי פה לקרוא את דבריך
מקורא ותיק,
23/11/07 12:12
|
מחכה לקרוא את דבריך החכמים מושון על המאמר היפה הזה אתה חסר כאן מקווה לקרוא את דבריך ממש אוהב לקרוא אותם. מקורא ותיק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
100 דעות שונות
אחד,
23/11/07 09:44
|
|
 |
23.
יש בערך אחוז אחד של בניי אדם
נסיםלב,
23/11/07 08:49
|
המסוגלים להקריב ולהיתקרב לבורא העולם וררכם בהיתעלות בדרך
לנסות לעשות הרמוניה בעולם זה כמו שלנסות להציל את העולם מטביעה כמו במימי נוח הדבר היחידי זה לבנות תיבה ולהינצל ורק כשביחד ניבנה רוח אמת יהיהאפשר לטפל באדם ובהמה עמך ישראל עשר רוחנים יצילו גישמי אחד במזל אבל אחד הוא עולם ומלואו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
איפה שי טובלי?
ל"ת
רמי,
23/11/07 08:12
|
|
 |
21.
צריך להתארגן יחד ולעשות את כל המאמצים שהסבל שבעולם יפסק כבר
מוריה,
23/11/07 08:04
|
|
 |
20.
ואיכן שמו של כותב המאמר ?
ל"ת
תוהה,
23/11/07 07:05
|
|
 |
לתוהה-כתוב לך בהתחלה את שם כותב המאמר-אביהו סופר
רמי,
23/11/07 10:08
|
|
 |
19.
פשוט מדהים! אין מילים
ל"ת
יעל,
תל אביב,
22/11/07 23:31
|
|
 |
18.
למה רק עכשיו קוראים שהיתה ועידה כזאת ועוד בספטמבר 2006
שרית גנדלר,
22/11/07 23:25
|
כל זה קרה לפני יותר משנה,למה לא דיברו על זה בשום מקום,זה הרי דבר כל כך יפה.זה מחדל!היו צריכים לפחות להזכיר את זה בחדשות אז,לא חושבת שמישהו דיבר על זה בכלל אז ואני עוקבת אחרי החדשות מידי יום ביומו.אם היה דבר כזה מפורסם באיזה מקום,זה היה נשאר לי בזיכרון בטוח.על כל מיני אסונות כן מדברים אבל על התכנסות כזאת חשובה לא.ממש עולם הפוך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
אני חושב שלא מספיק לדבר,הגיעה השעה לקום ולעשות מעשה####
גדי,
22/11/07 22:16
|
דיבורים זה לא מספיק צריך שיהיה משהו תח'לס שאנשים יבינו והם בעצמם ירצו בכך ויקומו וישנו הכל בעולם על מנת שיהיה שינוי בו.אני תמיד אחרי שאני אומר משהו אני גם מוצא דרכים להוציא אותו אל הפועל,ככה אני בנוי אחרת אין לי מנוחה וגם כאן,מה יצא מזה שהם דיברו ודיברו ,שיבואו ויישמו את הדברים האלה פה בפועל,שיתחילו לפעול.זה מה שאני חושב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לגדי,מסכימה איתך במאה אחוז
מירב,
22/11/07 23:52
|
גם אני חושבת כמוך אתה צודק מאוד צריך לתת הוראות הפעלה לעולם איך להוציא את כל זה אל הפועל בלה בלה בלה דיבורים מהיום עד מחר לא יעזור כלום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
יש כבר שולחן כזה...
דוד,
22/11/07 22:02
|
|
 |
15.
תראו מה זה
אבירם,
22/11/07 21:32
|
לא סתם רבי עקיבא אמר: ''ואהבת לרעך כמוך,זה כלל גדול בתורה''. אמן כן יהי רצון שנזכה לזה כולנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
ריגשתם אותי...
קוראת,
ותיקה,
22/11/07 21:11
|
כמו כל שבוע :-)
הלוואי ותצליחו להעביר את המסר הזה לכולם אני חושבת שהעם במצוקה רצינית וזקוק לעזרה
תודה תודה תודה רחלי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
גם אני הייתי שם
אבל אני כאן,
שם,
22/11/07 20:30
|
|
 |
12.
שולחן עגול
רוי,
22/11/07 20:20
|
יפה הקטע של שולחן עגול יפה הקטע של החכמים יפה שרוצים לשנות את העולם!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
התאור של כל יחיד ויחיד בחברה שהוא כמו גלגל שמלוכד במספר גלגלים
אדם לברן,
22/11/07 20:18
|
של מכונה ושהוא לא חופשי בעצמו אלא נמשך עם התנועה של שאר הגלגלים בכיוון ידוע כדי להכשיר את המכונה לתפקיד הכללי שלה זה דבר מאוד חכם אותו חכם ידע מה הוא אומר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גלגל מה גלגל
נסיםלב,
23/11/07 08:30
|
צריך לצאת מהגילגולים ולעלות על מרכבה שמגיע ישר לשמים יש חיים אהבה ידיעה ויחידות באנו לבד נמצא את הדרך כי תמיד יהיה מי שינחה לנו כי הכל בלב ועניין של מחשבה במחשבה יש ניתוק ובמחשבה יש חיבור אבל זה עניין של ידע ולא של קשר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
תגובה לכתבה הנוכחית
סיגל,
גדרה,
22/11/07 19:53
|
יישר כח בני ברוך כתבה טובה מפורטת בהסבר ברור--פשוט נפלא המשיכו כך !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני ממש בהתפעלות מהמאמר הזה פשוט לא מאמינה שקיימים אנשים כאלה בעולם
דפנה,
22/11/07 20:25
|
שיפשפתי את העיניים כדי לראות שזה אמיתי מה שאני קוראת פה קיימים אנשים גם כאלה בעולם כאלה שאכפת להם מהעולם טוב לדעת שהם קיימים ברוכים תהיו כולם צריכים ללמוד מכם לדעתי חיממתם לי את הלב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
מה שיש לי להגיד לכם זה ''בראבו''אחד אדיר
אורי,
22/11/07 19:04
|
אנשים מיוחדים אלה כל האנשים האלה שנפגשו יחד.הלוואי שכולם בעולם היו חושבים על העולם כמוכם אז העולם לא היה כמו שהוא היום יישר כוח אורי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
Dropping knowledge : Bebelplatz
Jaqueline 20,
Arad,
22/11/07 18:07
|
הרעיון מבורך !! כי ממשלות אינן מעיזות לחשוב נכון מתוך אינתרסים למיניהם וזה מובן !! רק העם למטה מסוגל לחשוב חופשי ועל כן הגו הרעיון הזה : ''Exgovernmental'' מישהו אמר פעם באו''מ : Fair discourse and true knowledge is a sacred cow , the problem is how to milk her while keeping clear of her horns . My message to this gathering would have been : If you have a fair and courageous idea share it and let others light their candles at it
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ז'קלין את גדולה.כתבת כאן דברים חזקים
מיה,
22/11/07 18:29
|
כולם צריכים להפנים את הדברים שכתבת פה אני חושבת אם יש למישהו רעיון אמיץ וצודק והוא מאמין שזה כך שיחלוק עם אחרים ולא ישאיר לעצמו ולא יפחד ,כי אם הוא מאמין בזה הוא יצליח בענק,זה בטוח שום דבר לא יכול להפריע לו ובזה הוא רק יעשה טוב ויעזור ויאיר את עולמם של אחרים עם זה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
נכנסתי לראות את הסרטון על שולחן הקולות החופשיים שמופיע
ציון,
חיפה,
22/11/07 18:06
|
צפיתי בסרטון שמופיע פה סרטון מרשים ומעניין מומלץ לצפות בו למי שאכפת לו מהעולם שלנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
לפחות נשארו עוד אנשים שאכפת להם מהעולם...
אבשלום,
אשקלונה,
22/11/07 17:22
|
|
 |
5.
מצא חן בעיניי הרעיון של לשבת מסביב לשולחן עגול ענק מעץ ועוד הכי
טליה,
22/11/07 16:55
|
גדול בעולם-זה ממש נראה גדול ויפה פה בתמונה פה-ככה שיושבים 112 אנשים מבוגרים אינטליגנטים ומדברים יחד בארבעים שפות שונות כל הכבוד זה מזכיר את מגדל בבל שאז נוצרו בכלל השפות השונות וככה התבלבלו זה אומר שבכלל לא צריך שפות-יש שפה אחת של איחוד מחשבות כמו שמצויין פה וזה מספיק צריך לעשות הרבה כינוסים כאלה כי באמת הגיע הזמן שהעולם יהיה מאוחד ביחד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
לאן דוהרת האנושות
תקווה,
22/11/07 16:45
|
האנושות דוהרתלהרס עצמי. חבל מאד שרק קבוצה קטנה של האנשים מבינה את זה ומנסה להלחם עם זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
רעיון יפה... ומה הייתה התוצאה??
ל"ת
ממ,
22/11/07 16:16
|
|
 |
2.
הייתי שם!
אבנר,
22/11/07 16:06
|
נקלעתי לאירוע הזה במקרה בזמן שנפשתי בברלין ואני חייב לציין שמכל מאה ומשהו הנשאלים התרשמתי רק מהרב לייטמן המוזכר בכתבה ומאישה ממוצא אוריינטלי בלבד. כל השאר פשוט בלבלו את המוח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
יש את השיר הזה ששרים שכולנו בעולם רקמה אחת אנושית........
גיל דביר,
22/11/07 16:04
|
כשקראתי את המאמר הזה נזכרתי בשיר הזה. כמה שזה נכון שכולנו מחוברים פה יחד בעולם,זה הגיוני שזה ככה כי כולנו גם באנו הרי מאותו המקום.מה זה משנה איפה אנחנו נמצאים בעולם.יש לי חבר באוסטרליה שלא פגשתי אותו שנים כבר,חבר מאוד טוב,אנחנו רק מדברים בטלפון ואני מרגיש שכאילו הוא נמצא לידי מרוב שהקשר הוא הדוק,למרות שאנו מרוחקים כל כך מבחינה פיסית.כתוב פה שאנחנו בעולם כמו חלקים של פאזל וכל חלק הוא ייחודי,אני מה זה מזדהה עם זה,ובאמת החיבור עם החלקים כמו שמזכירים פה זה מה שעושה את השלם שלנו כבני אדם,כל העולם הוא כמו איזה כפר קטן רק תלוי איך מסתכלים עליו ואיך רואים אותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לי דוקא המאמר הזה מזכיר את השיר ''אני ואתה נשנה את העולם''
גאולה משה,
24/11/07 18:04
|
שיר אדיר לדעתי,הרבה פעמים אני שומעת את השיר הזה,ממש מתחברת אליו ,כל יום שומעת אותו והוא הפך להיות חלק מהיום יום שלי. רק שבורא עולם יעזור לנו ונצליח כולנו ליישם ביחד את מה שכתוב פה בצורה הכי מושלמת ונגיע לעולם מושלם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
החיבור או הניתוק
נסיםלב,
23/11/07 08:19
|
בני אדם נולדו לעצמם האין אחדות בניהם בכלל כל אחד וגופו ועיניניו נכון מה שיחבר את האדם לעולם זאת הנקודה שבלב שיודעם שהבורא עשה טוב בעולמו ונטע את סוד החיים בלב האדם בחכמה קטנה שהיא בלך התיבדוק מה הבורא שם בלבבך
שעם תימצא תידע שזאת אהבת עולם
העולם הוא חלק מימך ואתה חלק מימנו כמו טיפה בים ליפתור את הבעיות בעולם זה לא אפשרי אבל לדעת שיש אלוהים בקירבך זה רק יעשה אותך קטן שלא מזיג יותר מידיי ואולי תעורר נפש אחת לאמת
אבל עם תעורר את עצמך עשיתה טוב מאוד
הגב לתגובה זו
|
|