 |
50.
מעולה ממש טוב כתבה שנותנת המון !!!
מיכאל,
תל אביב,
27/11/07 01:50
|
|
 |
49.
עד עכשיו אני מנסה לחפש משמעות לחיים שלי
עליזה,
26/11/07 16:35
|
|
 |
48.
אני עדיין מדוכאת...
השואלת,
25/11/07 20:52
|
מה עושים לעזאזל עם הדיכאון הזה? אולי זה בגלל החורף....?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל-השואלת,תקראי את המאמר הזה ותביני למה כול כך הרבה אנשים מדוכאים פה
טלי,
26/11/07 23:27
|
באמת מאמר שווה שיהיה לזה כבר סוף לכל הדיכאון הזה בעולם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
תשובה ל 39 - האהבה היא האיגואיזים הכי גדול בעולם שלנו
להשפיע?!,
20/11/07 07:27
|
אין הנאה יותר גדולה בעולם שלנו מלהרגיש אהבה ... ממלא אותך בתענוג ואתה מרגיש סבבה וכיף - אין תחליף.
ה''נתינה'' שלנו במצב במאוהב היא 100% קבלה עצמית .....
ופתאום חוטפים מכה על הרצון לקבל הכי יקר שיש לנו -- ואאו איזה דקירה באגו - זה חודר לנו למעמקי הלב מזעזע אותנו וכולנו רועדים ונשבר לנו הז', סליחה הכלי של קבלה עצמית
בהשפעה / נתינה רוחנית אנו מוותרים (מוכנים לוותר) על כל התענוגים שיש בעולם - גם על ההכי גדול שיש האהבה
אין שלם מלב שבור - כי לב שמלא תענוגים של אהבה עצמית (האהבה של העולם הזה) קשה לו להשתחרר מאהבה עצמית שלו
וכשאדם מקבל מכה ברצון לקבל - הוא יכול להוציא הראש מהאבוס של קבלה עצמית ולחפש קצת למעלה
אבל הרבה יותר עדיף ללמוד תורה/קבלה בכוונה על מנת לעשות נחת רוח לבורא ית' - ואז נרפאים מאהבה עצמית עם פחות מכות או יותר מהר
כולנו נאלץ להפרד מאהבה עצמית בצורה זו או אחרת, בגלגול זה או אחר
וגם כשהאדם מת (לא בטוח במה ששמעתי) מנקים לו את הנשמה מכל התאוות על מנת לקבל - וזה נקרא מירוק הנשמה בגהינום.
אז אל תתרגש, עשו לך חור באהבה עצמית בכדי שתוכל לשמוע משהו חדש, קפוץ על המציאה, תנצל את זה להתעלות
והלוואי שהה' ימלא אותך במשהו יותר נעלה, עוד בגלגול הזה ...
;-)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
יהיה סבבה לחיות בלי שנאה
רותי,
תל אביב,
20/11/07 00:01
|
על אדמת ארץ ישראל יושבים אנשים ושונאים אחד את השני, מכל מיני סיבות הגיוניות. כל אחד דובק בצידקתו והמדינה שלנו הולכת ונעשית מטורפת. אם רק נאהב איש את רעהו ואת שכניו. יהיה סבבה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
תמיד שאלתי את עצמי למה חולי הנפש צריכים להיות במחלקות סגורות
ספיר אוחיון,
19/11/07 09:44
|
למה חולי הנפש המסכנים האלה צריכים להמצא במחלקות סגורות מאחורי סוגר ובריח אני חושבת שאנחנו כחברה נכשלנו בטיפול בהם,הם בני אדם כמונו שלפי מה שקראתי פה הם בכלל צריכים תרופה אחרת,ממה שאני הבנתי פה אז הם למעשה אנשים מפותחים ששואלים על החיים אז למה אנחנו מענישים אותם וסוגרים אותם ומרחיקים אותם מהעולם שמעתי אפילו ממישהו שהלך לבקר בבית חולים לחולי נפש שקושרים אותם למיטות והם צורחים שעות על גבי שעות ולאף אחד אין רחמים לאיפה הגענו?!אנחנו צריכים להתבייש בעצמנו אם ככה אנחנו מתייחסים לאחרים פשוט אין מילים לתאר.בושה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פשעים פסיכיאטרים
ענבל,
19/11/07 16:41
|
|
 |
את שולחת לאתר של הסיינטולוגיה? תתביישי
גועל,
20/11/07 09:13
|
חבורת קשקשנים מתנשאים שתפסו טרמפ על מסע נגד פסיכיאטרייה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
נשמע מאד מעניין
אסתר,
18/11/07 23:35
|
אני באמת מרגישה ששום דבר לא מספק אותי, אבל עד עכשיו האשמתי את עצמי שאני לא יודעת להסתפק במה שיש. אחרי שקראתי את המאמר הבנתי שהבעיה היא בכלל לא אצלי ובעצם אני בחיים לא אצליח להגיע לסיפוק בגלל המנגנון האנושי. אז לפחות עכשיו אני יודעת שהבעיה היא של אנושות כולה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
הדכאון הוא רק דוגמא....
יעל,
ראשלצ,
18/11/07 22:28
|
טיפול תרופתי או אחר בדיכאון הינו טפול בסימפטום מבלי להתייחס לשורש הבעיה- חוסר המשמעות הריקנות הרוחנית ושנאת חינם. כמו שרטלין הוא טיפול בסימפטום חסר השקט של ילדים, שוב במקום למלא את החיסרון האמיתי של ילדים אלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
מחלות נפש הן תופעות לוואי של תרבות כושלת!
יוד,
18/11/07 15:33
|
גם מחלות על רקע פסיכוטי.
ההסבר הפשוט ביותר שעולה על דעתי הוא: שהתרבות היא ס-י-ב-ה ומחלות הנפש הן מ-ס-ו-ב-ב!
תשתיתה של כל הפרעה נפשית נובעת מכשל בדינמיקה של הפרט עם סביבתו. (גם חוסר דינמיקה זהו כשל)
שום תרופה לא תעזור. ו''הנחמה הכימית'' רק תחמיר את המצב.
התרבות שלנו פגומה לנצח!
אסור לחשוב איך לנצח את הדיכאון. מוטב לחשוב כיצד לחבור אליו ובכך לנטרל אותו.
פרויד עצמו כתב שההשראה לפסיכואנליזה לקוחה מהפסיכופתולוגיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכן פרויד עצמו כתב כך,ידידי היקר
גבריאל,
18/11/07 16:41
|
אכן כן,אלה הם פני הדברים פרויד אכן כתב זאת. מיודע דבר או שניים בתחום!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
אמא של הדכאון
רוי,
18/11/07 12:51
|
|
 |
רוי,צודק מאה אחוז
אביב,
18/11/07 15:14
|
כולם מסביבי דיכאוניים ואפרוריים כאלה כל הזמן,אף אחד לא מרוצה מהחיים שלו משום מה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הסיבה היא...
יוד,
18/11/07 17:44
|
שמגיל ינקות מחנכים אותנו שלחיים יש מטרה. ובפועל, לחיים אין מטרה! די בזה בכדי לתסכל אדם לשארית חייו... התחושה שמאמציו הם לשווא.
רצוי שלכל אדם יהיה חזון שאותו הוא ישרת במהלך חייו. אבל מחובתנו לקחת בחשבון שכל חזון וכל מטרה הם בעלי משמעות אסתטית ב-ל-ב-ד. ז''א, שאל לנו לקחת את עצמינו כל כך ברצינות. כל אדם צריך לדעת לצחוק על עצמו לפעמים.
הצחוק העצמי- הוא מטרה נאה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל יוד לפי התגובות שלך פה, היתרשמותי היא שאכן חברתה לדיכאון בהצלחה
אחרי הגשם,
20/11/07 03:31
|
|
 |
וטוב טוב טוב לי על הלב... : )
יוד,
20/11/07 11:24
|
לא יודע אם חברתי לדיכאון, כמו שנטשתי את הזיוף?
יש משהו מאוד מנחם בלראות באופן אותנטי. כי אז גם הדברים הקשים מקבלים ציוויון לגיטימי.... וזה מקשה על מלאכת הדיכוי להתגבש...
זה הכל עניין של התאמת ציפיות...
: )
הגב לתגובה זו
|
|
 |
החזון האמיתי הוא להגיע לנתינה ואהבת הזולת
ורד,
18/11/07 20:47
|
|
 |
40.
זה המצב...
רעות,
חדרה,
18/11/07 11:54
|
אכן לאחר הצפיה בטלויזיה בסוף שבוע זה נראה כי מצבנו הולך ומדרדר במהירות... מוכרחה להיות סיבה לכל הכאוס הזה - וגם תרופה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מוכרחה להיות תרופה???
ספקן,
18/11/07 14:27
|
|
 |
39.
אני כבר גיליתי את אובדן המשמעות שלי בחיים לפני עשר שנים כשהתגרשתי
רן,
18/11/07 11:53
|
כבר עשר שנים שאני גרוש לא נישאתי מאז התגרשתי לפני עשר שנים אין משמעות לחיים שלי מאז נתתי לגרושתי הכל,כסף,בית יפה לא נתתי לה לצאת לעבוד פינקתי אותה עד הגג אהבתי אותה מאוד והיא בגדה בי עם מישהו אז למה להתחתן ומה יש תועלת מהחיים האלה לתת אהבה ובסוף לקבל סטירה כזאת האמת אני לא מתאושש מזה עד עכשיו אומרים לי לך תתחתן תקים משפחה לא רוצה כדי לא להיכוות עוד פעם פעם אחת הספיק לי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חיזוק לרן
דנה,
מרכז,
19/11/07 18:15
|
רן, אני מקווה שתקרא תגובה זו, מאד נגע לליבי תשובתך המאד רגישה ויכולת הנתינה המדהימה שלך, אין מקרה בעולם, זה שיעור גדול בחייך ותהפוך את זה למשהו שישרת אותך כמו לספר את הסיפור בדרך משחק או דרך אחרת ותפרה את הזולת. יש הרבה נשים בעולם מקסימות וזו הזדמנות נהדרת להכיר נשים נוספות, הייתי שמחה להכיר אותך, הגרושה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רן לא כדאי אף פעם להגיד נואש,לא תמיד אנו יודעים למה קורה כך
כנרת,
18/11/07 20:55
|
רן כאחת שחוותה אינספור כשלונות בחיים ולא אמרה נואש,עצתי: הכל ידוע ומוכתב לגבי כל אחד ואחת מאיתנו מראש בידך לקחת את המושכות לידיך,להאיר את חייך ולהתגבר על הכל אף אחד לא יעשה זאת במקומך לכל דבר שקורה לנו יש סיבה ,רק איננו יודעים אותה כדאי לחקור ולשאול מהיכן מגיע לנו הכל מקווה שעזרתי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לרן-השאלה היא אם גרושתך באמת אהבה אותך.אל תוותר,תנסה מחדש ותצליח
אורלי,
יקנעם,
18/11/07 12:26
|
אצלי זה הצליח בפעם השנייה,לא רציתי להשאר לבד כל החיים,אני צעירה ורוצה לחיות כמו כולם עם משפחה וילדים.תנסה שוב ואל תכנע יש דברים שלא הולכים בחיים כמו שתכננו,אולי היא לא אהבה אותך מהתחלה,לא יודעת מה קרה וזה לא משנה בכלל,מה שהיה היה. לא טוב היות האדם לבדו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
לדעתי היאוש מגיע מתסכול וחוסר התמצאות כיצד להסתדר בעולם
ל"ת
רפי,
18/11/07 09:46
|
|
 |
37.
מי בכלל כב' שבז לפסיכיאטריה ולחקר המוח?!
קרין,
מרכז חלם,
18/11/07 05:52
|
כל הכתבה הזויה ומגמתית-מיסיונרית. אמנם נחמד לחשוב שנועדנו להנאה (גם בודהה חשב ''לא לסבל נולדנו'' - אז מה???) חקר המוח מתקדם ביותר וגם לפסיכיאטריה תפקיד יותר חשוב מאשר לכל רב הזוי-בזוי. לך תתעדכן קצת במחקרים של פרופ' עידן שגב ורעיו - עד כמה שהשכלתם וצניעותם מצדיקים אמירות שצוטטו כאן - וזאת משום שאין בלתם כי הם הם האלוהים האמיתיים שעוזרים לאנושות (ולדאבוני, גם לפרימיטיבים הזויים ומיסיונרים כמוך)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מרוב התלהמות לא ברור מה כתבת כאן....
אחת,
שלא מבינה מה,
18/11/07 09:13
|
אם כל מחקרי המוח כל כך מצליחים ומוצלחים מדוע אנחנו כ''כ לא מאושרים....??? גם לא נראה לי שאתה בעצמך שיא האושר....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
מה שקורה כיום זה לא רק שאנשים בורחים לאלכוהול,כדורי הרגעה וסמים:אלא
דוב אפלבוים,
17/11/07 23:26
|
יש גם הרבה שמתאבדים,כאלה שכבר לא רוצים להמשיך לחיות כך, פשוט מיואשים מהחיים,כי נמאס להם מהכל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נראה לי שמי שמתאבד מרגע שבא לעולם לא מרוצה מהחיים שלו,או ש
סוזי,
18/11/07 10:24
|
יש לו יותר מידי מכל דבר והוא כבר משתגע ושם קץ לחייו כמו אלה שזוכים בהגרלות של מיליונים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
האם כשאומרים ''אדם הראשון''מתכוונים לאדם מאדם וחוה בתורה?
בני,
17/11/07 22:26
|
מישהו אולי יכול להסביר לי את זה?! תודה רבה לכם חבר'ה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם באים אחר כך
גיא, צפון,
18/11/07 21:49
|
מדברים על אד''הר שהיה נשמה (כול הנשמות הם רסיסים מאותה נשמה)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
איך אפשר לאהוב את כל האנושות?
דרורה,
17/11/07 21:41
|
זה הרי לא דבר טבעי לעניות דעתי זה ממש לא ניתן ליישום מה שבטוח את האויבים שלי אני אף פעם לא יאהב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לדרורה לא רק שזה אפשרי, זה בעצם המצב הטיבעי הנורמלי
אבי,
20/11/07 03:28
|
בתרבויות רוחניות אחרות מכנים זאת אהבה קוסמית.
אולם את לא מכירה מצב זה, כמו רבים אחרים ביגלל שאנו עדיין לא במצב הרוחני הנ''ל. להסביר מצב זה ע''י האינטלקט זה לא ממש עובד, צריך לחוות זאת ואז זה ניראה המצב הטיבעי ביותר האפשרי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין ספק שיש משהו פאתטי בפלנטרופיות של הקבלה...
יוד,
17/11/07 22:51
|
|
 |
33.
מדוע הרב יהודה אשלג שמוזכר פה במאמר לא ניסה לעשות משהו כדי למנוע..?
עופר אלמקיאס,
17/11/07 21:17
|
אם הרב יהודה אשלג שמוזכר פה ידע שהרבה אנשים יתחילו לחשוב על אובדן משמעות בחיים,הרי הוא ידע,אז למה לא ניסה לעשות משהו למנוע את המצב הזה,הוא היה צריך לדאוג שהמצב הזה לא יקרה,כדי שאנשים היום יהיו שמחים ומסופקים יותר בחיים שלהם,למה שנגיע למצב כזה שכל כך הרבה אנשים צריכים לסבול מדיכאון בלי רצון לחיות,זה הרי אבסורד,הוא היה צריך לפעול כדי שזה לא יקרה,זוהי דעתי,חבל מאוד שהמצב כזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
LOVE YOUR FRIEND AS YOU LOVE YOURSELF AND MORE
ג'ני,
17/11/07 18:26
|
THIS IS WHAT THE ARTICLE ACTUALLY TALKS ABOUT -WHAT A WONDERFUL ARTICLE THANK YOU
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
מושון, כתבתי לך משהו בדיון 1
למקרה שלא,
תראה,
16/11/07 16:25
|
|
 |
איפה?
ל"ת
מושון,
18/11/07 11:54
|
|
 |
אוף זה לא עלה.
איילת,
18/11/07 13:01
|
אני זורמת עם החלטת היקום לא להוציא את התגובה הזאת לאור :)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
:)
ל"ת
מושון,
18/11/07 17:57
|
|
 |
30.
משהו מהחיים על דיכאון-תרופות נגד דיכאון שלוקחים לטווח ארוך עלולות -
יעל בן דוד,
16/11/07 15:43
|
אף אחד לא מדבר על ההשפעה לטווח ארוך של התרופות נגד דיכאון אני יודעת ונתקלתי במקרה לא מזמן של אישה שהכרתי מקרוב מאוד ולא רוצה להרחיב מי היא היתה עבורי שנפטרה לפתע בגיל 32 באופן פתאומי מדום לב!! היא לקחה באופן סדיר תרופות נגד דיכאון במשך קרוב ל 10 שנים הרופאים טוענים שאין קשר לתרופות שלקחה לאורך זמן אבל המשפחה שלה מאוד סקפטית לגבי זה ומאמינה שזה מהתרופות שלקחה! הבעיה היא שאף אחד לא יכול להוכיח כלום,הם גם לא הסכימו לניתוח אחרי המוות,כי הם דתיים אני גם בדיעה אחת איתם-תיזהרו מהתרופות האלה יכול להיות מאוד מסוכן הרופאים רק לא מודים בזה!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
לא הבנתי איך לימוד קבלה אמור להעביר את מצבי הדיכאון
ל"ת
צח,
16/11/07 12:51
|
|
 |
לימוד קבלה לא אמור להעביר מצבי דיכאון!
יוד,
17/11/07 19:23
|
פשוט יש בקבלה איזושהי התנגדות להילכי רוח שמצויים בפוסט מודרניה. וישנם אנשים שממהרים להסיק מכך, שלימוד קבלה מעביר מצבי דיכאון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
איזה מגיבים חמודים יש במאמר הזה
ל"ת
דארקמן,
16/11/07 12:01
|
|
 |
לדארקמן-אתה צודק באמת יש מגיבים חמודים במאמר הזה ועוד יש שבאנגלית
דיצה,
17/11/07 18:52
|
באמת מגיבים ברמה כמעט כולם פה אפילו יש כאלה שכותבים באנגלית כל הכבוד קוראת פה את כל המאמרים תמיד ממש אוהבת לקרוא אותם מיוחדים ומעניינים כאלה וכל פעם מחכה לראות על איזה נושא יכתבו בפעם הבאה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
האם שינוי באמת אפשרי?
תומר,
ת"א,
16/11/07 11:12
|
|
 |
גם לדעתי שינוי ברמה הגלובאלית אינו אפשרי!
ל"ת
יוד,
16/11/07 12:32
|
|
 |
שינוי הוא יותר מאפשרי
גיא, צפון,
17/11/07 22:43
|
דבריך משקפים את המצב של רוב האנושות. למה? משום שאנחנו במצב הרוחני השפל ביותר. ובזה מתכוון על מצב של חוסר ראיה של המציאות, כולל הרצונות הפנימיות שבנו. זה כמו לשחק במשחק מבלי לדעת את הכללים, ואפילו חמור מזה שלא מודעים לזה (אדם שלא יודע שהוא לא יודע). מכול השיטות, הקבלה היא התשובה וזה לא דעה יותר. אים רוצים אין זו הגדה. בהצלחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
חיסון נגד דכאון: בריאות טובה וזכרון קצר
Jaqueline,
Arad,
16/11/07 11:02
|
ומה אמרו חכמי יוון קודם ? Those accompanied by noble thoughts , are never alone nor depressed'' .In greek : Εκείνοι που συνοδεύονται από τις ευγενείς σκέψεις δεν είναι ποτέ μόνοι ή καταθλιπτικοί
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
צריך לזרום עם החיים ולא לחשוב על מה יהיה מחר ו..ו..אז אין דיכאון
מר ביג,
16/11/07 10:47
|
צריך לחיות את הרגע........כאן ועכשיו ולא לחשוב על מחר לשתות טוב,לאכול טוב לפנק את עצמנו ואז למה שיהיה דיכאון דיכאון בא מחוסר מעש,מלהכניס שטויות לראש. נתנו לחיות,אז לחיות וזהו...זרימה עם הטבע,כמו המים שזורמים וזורמים ולא נעצרים לרגע ולעשות ספורט,זה טוב מאוד לבריאות ישר שאני מתעורר אני עושה ספורט.זהו זה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לדעתי צריך להגדיר מה זה בכלל חיים
קטנטונת,
16/11/07 14:50
|
חיים לדעתי זה להסתכל על העבר ללמוד ממנו ולחשוב על כאן ועכשיו חיים זה לשאול לפעמים למה אנחנו חיים פה בכלל ואני שואלת את זה המון לאחרונה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
אנשים שהם בדיכאון כל היום מקטרים ומקטרים
חני,
16/11/07 09:35
|
מכירה כמה אנשים שסובלים מדיכאון וחיים על כדורים כל הזמן מקטרים על החיים ושלא טוב להם. אני-מרוצה מאוד מהחיים שלי לא נעים לי לשמוע אותם,ממש עושה לי רע אבל מנימוס אני מקשיבה להם.ממש מסכנים,מרחמת עליהם לא יכולים למצות את החיים כמו שצריך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חני יש לך כסף?
ל"ת
הני,
16/11/07 12:00
|
|
 |
23.
ומה עם דכאון אחרי לידה?
ל"ת
אמא טרייה,
שלא ישנה,
16/11/07 09:34
|
|
 |
לאמא הטרייה-חברה טובה שלי כבר שנים סובלת מדיכאון אחרי לידה
סימה וייץ,
16/11/07 14:46
|
דיכאון אחרי לידה לא זוכה להתייחסות משום מה,לא יודעת למה חברה טובה שלי כבר שנים סובלת מזה זה איום ונורא היא הביאה רק ילד אחד מאז שחלתה,לא יכולה לתפקד ולא מרשים לה הרופאים להביא ילדים יותר,גם כי לא מתפקדת וגם כי פוחדים שהמצב יחמיר אצלה וחוץ מזה היא על כדורים,ולא תוכל לקחת אותם אם תהיה בהריון,הכדורים יזיקו לעובר אני אתן לה לקרוא מה שכתוב פה אולי זה יעזור לה במשהו,אפילו פסיכולוגית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
ALL YOU NEED IS LOE-ONLY LOVE
סאם,
16/11/07 09:06
|
אמרו הBeatles וידעו מה הם אומרים נאהב אחד את השני ואז לא יהיה זמן לכל הבילבולי מוח האלה על דיכאון רק מי שחושב כל הזמן ולא זורם עם החיים היפים האלה שניתנו לנו יכול לסבול מדיכאון so,let's love eachother
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
''מצוה גדולה להיות בשמחה''
ברוך,
16/11/07 08:49
|
מי שבשמחה,אף פעם לא יסבול מדיכאון.כשמרגישים פתאום רע, צריך לקפוץ,לרקוד ולשיר ואז הכל עובר כאילו לא היה הגוף שלנו זה כמו מכונה צריך להכניס לו הרבה שמחה כפי שמכניסים דלק לאוטו זה מה שהוא צריך ואף פעם אין דיכאון והכל הכל מתוך ניסיון שלי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על מאניה שמעת?
ל"ת
מושון,
16/11/07 12:36
|
|
 |
מושון תגיד , יש לך חיים חוץ מלהגיב כל היום לכל תגובה....
ל"ת
ק.,
18/11/07 01:16
|
|
 |
למושון-מושון אתה גאון!!!
מקורא ותיק,
18/11/07 10:02
|
|
 |
איזה גאון ואיזה נעליים
ק,
18/11/07 11:09
|
כולו רעש וצילצולים.. הוא יודע לחפש היטב בויקיפדיה, יודע להשתמש במילים גבוהות שאינך מבין.. ואז מה? אתה אומר ואי.. איזה גאון! .. איזה גאון ואיזה נעליים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תודה ברוך
ל"ת
הבנתי את זה,
16/11/07 11:59
|
|
 |
20.
יש משהו...
רחל,
גבעת עדה,
16/11/07 08:22
|
יש משהו בדבריו. גם אני לקחתי כדורים נגד דיכאון וזה ממש לא עבד לי, פשוט פיהקתי כל היום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
האמנם
שמחה,
חדרה,
16/11/07 08:18
|
מה עוד ביכולתנו לעשות? הקסמים כבר לא עובדים... נראה שאין דרך אחרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
בדיוק כמו בבודהיזם
ניר,
16/11/07 08:12
|
גם בבודהיזם וגם במסורות אחרות זיהו את שורשי הדיכאון/סבל בסופו של דבר שורשי הסבל מתחילים באגו וגם נגמרים שם. THERE IS NO RELIGION HIGHR THAN TRUTH
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
תמונה בסגנון פסיכודלי של דויד בואי :-)
טריפים,
16/11/07 06:17
|
אהבתי את סגנון שנות ה 60 שבו היה חיפוש אמיתי אחר האדם
היום זה רטרו ולא מעניין אף אחד כמעט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
האפשרות לשינוי
יניב,
תל אביב,
16/11/07 00:28
|
טמונה במוכנות האדם להקשיב ולהתייחס למה שגופו או עולמו הריגשי מאותתים לו . יחסם של רוב בני האדם לחוויות של אי נוחות וכאב פיזי וכן לחוויה ריגשית לא נעימה הוא של התנגדות ורצון ''רק להפסיק את הסבל , לא משנה איך'' - זהו יחס מובן מכיוון שרובנו לומדים זאת מילדות - במקום ללמוד להכיל תחושות לא נעימות מלמדים אותנו לעקוף אותן (רק שלא נחווה משהו לא נעים) וכך אנו בוחרים מהר מאוד בשיכוך הכאב (פיזי או ריגשי) ובכך מפספסים את ההזדמנות לעשות שינוי אמיתי (הקשור בד''כ להתנהלותינו הפיזית או הריגשית) שיצור שינוי לטובה בתחושתינו הכללית (איני מתכוון למקרים קיצוניים בהם אדם זקוק לעזרה כי אינו במצב שיכול לעזור לעצמו)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
efsharut -2 -bank poaalim #no' 32166
ל"ת
masuda,
sderot,
16/11/07 02:06
|
|
 |
15.
לא בישראל של היום שחרוט על הלב ''איש איש לנפשו וביתו''
דוד,
16/11/07 00:01
|
|
 |
14.
אצל אחותי הצעירה גילו סכיזופרניה
טל,
15/11/07 23:15
|
לפני ארבע שנים גילו שאחותי סובלת מסכיזופרניה,היא היתה מתנהגת מוזר ולא ידענו למה ממציאה סתם סיפורים בידיוניים על עצמה שיש לה חבר והיא עומדת להתחתן,בסוף מתברר שהכל פרי דימיון שלה בקיצור אחרי בדיקה מעמיקה גילו את המחלה מאז היא חיה על כדורים והמצב שלה התאזן היא מצליחה לתפקד איך שהוא בלי הכדורים היא היתה הולכת לאיבוד,אין ברירה חייבים לקחת את הכדורים קודם כל כי זה עניין של חיים או מוות,ואז בד בבד גם לנסות אמצעים אחרים,מאוד חשוב לשים לב לזה כי אם לא המצב מתדרדר וחיים בעולם דימיוני כל החיים וחבל!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
''גדול המקובלים''? הצחקתני כותב ריקן!
ל"ת
אפרים יעקב,
15/11/07 22:54
|
|
 |
12.
שמתי לב שמה שמבדיל בין בני אדם לבעלי חיים זה שבעלי החיים אוכלים --
יואב,
15/11/07 22:29
|
בעלי החיים תמיד יאכלו את הכמות שהם צריכים והכל במידה הכלב שלי למשל אם הוא שבע הוא חופר באדמה ושם שם את האוכל שנשאר הוא לא ממשיך לאכול . ואצל בני האדם הם יכולים לאכול ולאכול בלי לעשות חשבון ועוד דבר בעלי החיים לא צריכים כמונו לרדוף אחרי כסף או ללמוד מקצוע,הרבה יותר קל להם בחיים לא דואגים לכלום סבבה להיות בעל חיים איך שאני שם לב בלי מינוס בבנק בלי בעיות פרנסה ובלי משכנתא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ליואב-בחיים לא הייתי רוצה להיות בעל חיים
דניאל לוי,
15/11/07 23:19
|
|
 |
11.
קראתי בהרבה מקומות שהדיכאון זה ה-מחלה של המאה הזאת בהא הידיעה!
צחי אדרי,
15/11/07 21:55
|
הרבה אנשים בעולם לא מרוצים מהחיים שלהם,ולצערי הרב גם אני ביניהם,קמים בבוקר הולכים לעבוד,חוזרים,אוכלים,מתרחצים והולכים לישון הכל אותו הדבר כלום לא משתנה וכן,שכחתי עושים קניות כל הזמן וחוסכים כסף בצד שיהיה לילדים,זהו זה זה לא חיים כבר מוות עדיף כי שם לא מרגישים כלום סביר להניח.כבר התחלתי לקחת כדור ואבן שהרופא רשם לי כדי להרדם בלילה אחרת אני לא מצליח להרדם בכלל אלה החיים שלי אז איזה הנאה יש בהם###
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תמרוד בהכול והאושר יחזור אליך. נראה אם
ל"ת
יש לך אומץ,
16/11/07 11:56
|
|
 |
''חכם'' לומר דבר כזה מאחר ואנו גם סובלים מהתפוצצות אוכלוסין קלה..
ל"ת
תותי פרוטי,
15/11/07 23:07
|
|
 |
10.
מה שמתואר פה זה בול מה שאני מרגישה כל הזמן
עליזה,
15/11/07 21:28
|
כל הזמן אני מחכה למשהו שגורם לי הנאה שיגיע וכשזה כבר מגיע,מה זה ההנאה מזה עוברת לי מהר,פשוט לא להאמין ואז אני שואלת את עצמי למה ההנאה הזאת לא יכולה להמשך לנצח,למה לא ממשיכים להנות ולהנות מאותו הדבר,ואז אני צריכה לחשוב על דבר אחר שיגרום לי הנאה וגם פה הכל חוזר חלילה בלי סוף קיבלתי פה תשובה למה זה קורה -כתוב שזה בגלל שאני רוצה למלא רק את עצמי ושאני מרוכזת רק בעצמי זאת אומרת שאם אני אשתנה אני אדע להנות בלי סוף טוב ננסה,מה כבר יכול לקרות,נראה באמת איך ההרגשה,רק בשביל הספורט מעניינת אותי ההרגשה הזאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
To Aliza No.9
Shimshon,
Frankfurt,
16/11/07 10:28
|
I don't think that you have to change yourself. I think that if you will understand how much it may help you, if you will understad the meaning of the sentence to love other people as you love yourself, than you will be much happier. I will give you an example from yesterday night. So yesterday I drove to the air port to meet somebody. (At the moment I am in china) We reached the air port and had to wait about thirty minutes. The taxi driver said that he will wait in the car. I didn't want th hear about it and i invited him to sit with me and my wife and drink with us. Do you know how happy looked his face, and how he enjoy the time with us,, and can you understand what a good time I had these 30 minutes, and only because I knew that the taxi driver don''t have to wait alone in the car, and can have a rest with us in the restaurant. Hope that i gave you something to think about. .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
TO NO 9
neo-one,
17/11/07 23:11
|
What you just described is not even close to love. With all do respects It was simply act to self satisfaction. It´s a fact. Because you would have feel terrible if you left him to there, so you felt satisfaction not because you gave him , but only because you got it.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
נראה קצת אוטופי לאהוב את הזולת.....
אורנה,
הרצליה,
15/11/07 21:03
|
|
 |
אוטופי אבל...
גיא, צפון,
17/11/07 23:00
|
אורנה, זה משום שאת נמצאת במצב ההפוך מהמצב השורשי שלך (כולנו). לכן זה נשמע מוזר. אני לא אומר שאני מסוגל לזה אפילו אחרי שלוש שנים של לימוד קבלה אבל אני אומר שיום אחד אני יהיה מוכן לזה (בעזרת הבורא כמובן).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
כמה חבל שלא שומעים על בעל הסולם
ירון,
תא,
15/11/07 21:01
|
|
 |
7.
יוד - למה נראה לי שאתה לא מדבר מתוך ניסיון?
מדוכאת גאה,
15/11/07 20:56
|
אני כבר חצי שנה לוקחת כדורים נגד דיכאון ואיכות חיי השתפרה פלאים. זה לא בא כפתרון קסם, במקביל השקעתי בעצמי, יוגה, טיפול וכו' אך אל תמהר לזלזל בכלי עזר שעבור רבים הוא ההבדל בין תפקוד לחוסר אונים! וכן, רק האהבה תנצח את כל הפחדים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דבר ראשון
יוד,
16/11/07 12:27
|
כיף לקרוא את התגובה שלך :)
והדבר השני הוא, שאת בעצמך אמרת ''שבמקביל השקעת בעצמך יוגה, טיפול, וכו'...'' אני חושב שה''במקביל'' הוא משמעותי יותר מהכדורים.
את מכירה את הסיפור על המרק מכפתור? הכדורים הם הכפתור!
ולגבי הנסיון או האי נסיון שלי, הדיכאון מוכר לי. הכדורים לא. אני דילגתי והתרכזתי ישר ב''במקביל''. את הנוסחה מצאתי בקריאה,בהרחבת הידע, במינוף תחביבי,באהבה גדולה לטבע. המודעות המתגברת, היא שנותנת טעם חדש ועז לחיי אדם. כל אלו היו מזמן. היום אני עוזר בעבודתי לאנשים אחרים. חלקם אגב לוקחים כדורים, ומהם אני מכיר את אפקט הכדור.
כמובן שישנם אנשים שהדיכאון אצלם הוא על רקע מאוד צלקתי מהעבר,--וייתכן שלהם מוטב לעזור לשכוח ולהתערפל .(?) וישנם כאלו שחדות המחשבה והראייה היא שמדאכת אותם. זה לא קל לחוות את גיל ההתבגרות עם מודעות גדולה. ולהם נדרשת משמעות! ולא שיכחה! לכן אסור לערפל את המודעות שלהם בתרופות. כי המודעות שלהם היא היחידה שיכולה להוציא אותם מהדיכאון.
בקיצור לדיכאון יש רקעים שונים! ולכל רקע טיפול שונה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
כתבה יפה, אבל...
Rasputin,
15/11/07 20:52
|
כל האלטרואיזם הזה נראה לי מזוייף. אני חושב שכל פעולה זולתנית- בבסיסה עמוד רצון מסויים וכמעט נסתר- בין אם זה גן עדן, הרצון למלא חלל קיומי או אפילו המחשבה שיום יבוא ויעשו לך את אותו הדבר שעשית לאחר (בין אם זה תרומה ובין אם זו גניבה).
אני חושב שבני אדם הם לא יותר ממכונות קקי. כולנו רובוטים, אני מקווה שאתבדה ושפילוסופים ומדענים יגלו שאין זה מטריאליזם טהור שעומד מאחורי הנפש, אבל במקרה שלא, אני חושב שנצטרך להתחיל לחוקק חוקים שיגנו על זכויות המקלדת להשאר שלמה ולא משנה כמה בעלה מתעצבן מזה שהיא נתקעת.
למרות ששוב, אני חייב לומר שזה נשמע מאוד הגיוני וטוב לדעת מה עומד סוף סוף מאחורי דחיית האגו הכל כך ידועה של בני ברוך, למרות שאני עדיין מלא בספקות לגבי האירגון והאיש העומד בראשו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה ספקות?
ל"ת
אורי,
פת,
18/11/07 22:11
|
|
 |
הספקות שלך הם בצדק רב
ל"ת
דארקמן,
16/11/07 11:53
|
|
 |
אשתי כל הזמן נתקעת
ל"ת
בעלה של המקלדת,
16/11/07 11:52
|
|
 |
5.
לא מסוכן ללמוד קבלה?
מאור,
ת"א,
15/11/07 20:38
|
|
 |
לא
לא,
לא,
16/11/07 00:04
|
|
 |
4.
תשמעו - הכתבה הזאת מהפכנית!!
המחפש,
הנצחי,
15/11/07 20:17
|
בחיים לא קראתי דבר כזה!!!
אני כל כך עצוב בשביל האנשים האלה שבולעים כדורים כל היום אני מכיר אחת כזו מקרוב הדיכאון הוא המחלה הכי נוראית שיש לראות את הבן אדם פשוט מאבד צלם אנוש והורס את חייו פשוט עצוב מאוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
''מושון, מושקה שמוך אתה סכיזופרן זה כ''כ ברור.הסבר למה זו
המטיף,
15/11/07 20:13
|
מחלת תרבותית ולא שיבוש ביוכימי כהגדרתי כמדען.לדעתך עדיף לא לקחת כדור ולהתדרדר טו שיש לך ''פתרון קסם'' משרוולך?ןלמה סטיגמה כ''כ שלילית?כתוב תשובה ומיד מצפה בקוצר רוח המטיף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
תמיד חשבתי שאם אדע למה כל זה קיים, לא אפול יותר לדכאון
ע,
15/11/07 17:50
|
|
 |
מותק יש לינק בסוף המאמר...
ל"ת
שמש לפנים,
15/11/07 19:10
|
|
 |
1.
תצ'מע
מושון,
15/11/07 17:41
|
הכל טוב ויפה, באמת!
א ב ל !
אנא ממך, לא מעט אנשים נולדו, או שהתפתחה אצלם הפרעה כימית במוח, הפרעה כימית שמקורה אינו בחוסר סיפוק (סרטונין), וממש כשם שלא תטען שצהבת נגיפית בכבד היא במקורה מהאגו או ששפעת נובעת מהתמקדות בעצמי, בבקשה לא לפסול גם טיפולים פסיכיאטריים...חצי הכוס הריקה היא ש-40% לא מושפעים, או שהטיפול אינו יעיל להם - חצי הכוס המלאה היא של-60% זה כן עוזר - וזה הרבה יותר טוב מרמת ההצלחה של ''הוצאות דיבוק'' שבוצעו בחולי סכיזופרנה בעבר הרחוק של האנושות, בערך ב-60% יותר מאז...
תודה ויום טוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ashela ma ba kodem betza o tarn
tarnegolet,
farm,
16/11/07 02:13
|
ma ba kodem betza o tarnegolet keri: hoser sipuk shmevielepahot sertonin lizrom bamoah?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחי הוא בין ה40% שהתרופות לא עובדות עליהם
שחר,
רמת גן,
15/11/07 21:39
|
אנשים שהכרתי שהיו איתו בטיפולים הם ב60% שכן. מה ההבדל ביניהים- שהוא לפחות עוד מרגיש. הם כב לחלוטין אפאטיים, הם לא רוצים כלום. אז נכון יכירי - לך אנחנו רק מספרים על הסטטיסטיקה. אבל מי שהנושא באמת כאוב (לא כמוך - וכמו הפלצנים(נחסוך כללות מיותרות) שלהם זו עוד תעודה ואולי עוד קצת כסף) מי שחי את זה יום יום. מי שבוכה , על כל דימעה של מי שקרוב אליו... יש הבדל משמעותי בין תרופות לפתרון הבעיה. אתה לא תבין - כי אתה חלק מהבעיה - גם אתה מסתתר מאחורי ה''מצאנו לכם פיתרון תחיו עם עם זה'' יש יותר מידי, אתה אולי יכול להתעלם- זה לא חדש באנושות. גם מאושוויץ התעלמו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לשחר
מושון,
16/11/07 12:22
|
אני דווקא כן קרוב לנושא.
ואני מכיר גם מקרים גרועים יותר וגרועים פחות...שטופלו בהצלחה וכאלו שטופלו בכשלון חרוץ...אני מכיר זומבים ואני מכיר מאוזנים... כרגע באמת שהמדע לא מבין את המוח. השאלה היא מה הקשר בין זה ובין הרעיון הקבלי של עונג נתינה וכיו''ב... האם לפי דעתך זה שאחיך יתנדב בהוספיס ירפא אותו? בחייאת...
אחיך לא סובל כי הוא אגואיסט שתר אחרי עינוגים, הוא חולה במחלה מאוד פיזית, היא פשוט במוח! והרפואה עדיין לא יודעת לטפל טוב במוח עצמו.
יצאתי נגד נסיון לסחוף אנשים חולים ומיואשים לתקוות שווא ולניצול מחפיר שמתרחש כל העת בשם הטיעון שהרפואה היום לא יודעת כלום...הפסיכיאטריה כן עוזרת, אבל מעט מדי, ולפעמים במחיר גבוה מדי, לעומת זאת הכתבה שלמעלה, אני מבטיח לך! במקרה של אחיך (אני מנחש מה יש לו) לא תעזור כהוא זה! 0%!
יום טוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צ'מע - אתה טועה בכל מילה
שחר,
רמת גן,
19/11/07 18:02
|
אני כן חושב שהמקור הוא חוסר טעם חיים, ראיתי המון מיקרים של דיכאון , וזה שיש למחלה ביטוי בהפרשות במוח - לא אומר שהמקור שלה הוא במוח. לידיעתך - עוד לא ראיתי מדוכא עם טעם בחיים - אחר מאיפה הנטייה לרצות להפסיק אותם - אם לא בזה מקור הבעיה? אני מאד מסכים עם השילוב... אני לא מבטל תרופות, אבל מנסיוני- הן לא פותרות נאדא!! אז תסלח לי שאני לא שולל עוד אופציות... אני לא אומר שזה יהיה הטיפו היחיד - יש אנשים שבאמת צריכים ריסון, אבל בין שאר האופציות - גם זו של הקבלה נשמעת לי לא רעה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לדעתי המונח דיכאון משומש פה באופן מטעה.
Rasputin,
15/11/07 20:59
|
אני לא יודע איך להסביר את זה, כי אף פעם לא היה לי דיכאון, אבל שאלות קיומיות יש אצל (או כך אני רוצה להאמין) רוב האנושות בכל זמן נתון. לדעתי המונח דיכאון הוא מחלה, ויש לה סימפטומים. בעוד ששאלות קיומיות, הן כמו לשבת מול מבחן חשוב בחיים (הוא החיים עצמם!) בלי לדעת אף תשובה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק לחלוטין
מושון,
16/11/07 12:23
|
דיכאון קליני הוא מחלה פסיכאטרית.
הנ''ל מדבר על חוסר משמעות בחיים ועל ''דכדוך''...
אין שום קשר בין שניהם
יום טוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מושון
יוד,
15/11/07 19:08
|
ה-60 ''אחוזי הצלחה'' הם תוצאה פסיכוסומטית, וחלקם מסוממים כל כך עד שהם מפתחים אפטיות ברמה כזו, שמצבם הריגשי כה רופס, עד שאינם יכולים לחוש לא התרגשות ולא דיכאון. פשוט סירוס ריגשי! וישנו עוד אחוז קטן שהמינון שרשמו לו--עושה לו שמח :)
ולגבי סכיזופרניה... אם התרבות לא הייתה בעלת יסודות כל כך קונפורמיים, הסכיזופרניה לא היתה קיימת. (לבטח לא בהיקף הנוכחי)
ההפרעה היא לא כימית! היא תרבותית!
אחרת הנתונים הסטטיסטיים לא היו מקפצים בכזה היקף מעשור לעשור. הדיכאון גדל במאות אחוזים ב-מ-ע-ר-ב ---(בתרבות השפע)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ולגבי סכיזופרניה...
רוח האביב,
15/11/07 20:40
|
שאלה: למה לבן אדם שמדבר עם אלוהים בבית כנסת קוראים מאמין ולזה שמדבר עם אלוהים ברחוב קוראים סכיזופרן? :-) לא יודע מה איתכם, אני הולך להשתולל הערב בהודיה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה לרוח האביב
יוד,
16/11/07 12:44
|
כי בית הכנסתהוא נכס הזוי של התרבות כולה.
והאיש ברחוב הוא דבר שמאיים על התרבות.
ניטשה כתב שהטירוף מופיע אצל עמים שלמים ועל פני תקופות ארוכות, באופן קשה יותר מאשר אצל האדם הבודד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
meota siba shata bapelephon
joan,
pelephone,
16/11/07 02:16
|
yoter nahon soged lapelephone veata lo nikra zcizofren
הגב לתגובה זו
|
|