• 119.

    יאלללה

    מ, 21/08/08 20:48

    ''כמה רוע רוע רוע , אפשר לבלוע? אבא תרחם אבא תרחם...''
    כמה רוע באתר אחד על כתבה אחת!
    אנשים אין לכם מה לעשות? רק לשחרר רוע ונבזיות?
    הבן אדם לא היה חייב לספר את סיפורו. הוא עשה את זה למען השקיפות בעקבות הרבה סימני שאלה
    הוא פותח את הלב ומכניס אתכם אל עימקי נשמתו
    ואם הייתי נכנסת אל עימקי נשמתכם... מה הייתי מוצאת שם??? כל אחד כאן מתחסד, די! אתם בשנת 2008 צאו מזה!
    צאו לחיות קצת את החיים שלכם.

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    אני מכירה את ניר ברוש, בן זוגה של תמר

    סיגל, 28/01/08 14:33

    אני מכירה את ניר ברוש, שהוא כיום חיי תחת חסותה של תמר טובלי. האמת, שלראשונה שראיתי אותם יחדיו נדהמתי. הייתי בתוכה שזאת אימו!, עד שהובהר לי שלא כך. היא מבוגרת וכ''כ שמנה שאני לא מבינה מה הוא מצא שם. לאחר שחשבתי על כך שוב, העניין ממש הסתדר לי. ניר, יחד עם זה שבחייו המקצועיים עשה חייל, היה תמיד נבוך ובעל רגשי נחיתות מובהקים. ואכן, תמר היא בעצם סוג של אם עבורו. בכל אופן, אני מאוד רוצה בשמחתם, אך חשה צער רב על ניר.
    בכנות.

    הגב לתגובה זו

    • ניר ברוש

      בת-חן, 30/01/08 11:32

      ניר ברוש היה המורה שלי ברידמן. באמת בחור חיובי, אבל מלא קונפליקטים וכמו שאמרת - באופן לא ברור - בעל רגשי נחיתות. כנראה שתמר, למרות הפרמטרים החיצוניים שלה שציינת, יש לה מזור עבורו. לכשיתעשת, בטח יוכל לעבור הלאה, כפי שעשה שי.

      הגב לתגובה זו

  • 117.

    שי מאמי.. כנראה שלא הבנת

    ברק, 13/12/07 14:56

    אבל בעברית קוראים לזה הומו. הומוסקסואל. עליז. גיי.. אוחצ'ה.
    שום התגלות ושום רוחנית..
    קפיש?

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    לאילון לסטר

    קרובה שלך, 18/11/07 17:02

    אילון אתה לא שם לב שהכל שקרים? אתה לא שם לב ששי עובד עלייך?
    מה יהיה שאור ים תגדל? תחשוב איזה חיים יהיו לה שלאביה יש זוג זכר ושניהם לא שפויים ובאיזה זכות שי מפרסם את השם של ציפי ואור ים ולמה אתה נותן לו להשתלט עלייך?!?!
    אתה לא מתאר לעצמך איזה זבל אתה גורם לה ולשאר בני משפחתך!

    הגב לתגובה זו

    • צא מה''סרט'' אליו הכניס אותך שי טובלי

      קרוב משפחה אוהב ודואג של אילון, 26/05/10 13:44

      בתור בן דוד אוהב ודואג. החיים שלך ישתפרו פלאים אם תשוב לחיים נורמליים וטבעיים. ה''טבעי'' ששי טובלי מנסה לשדר ולתאר בניפולציות מרשימות, הינם חיים בסטייה נוראה. תעזוב עכשיו לפני שיהיה מאוחר ותצטער.
      בן דוד שדואג לך באמת.

      הגב לתגובה זו

  • 115.

    לאילון לסטר

    קרובה שלך, 18/11/07 17:01

    אילון אתה לא שם לב שהכל שקרים? אתה לא שם לב ששי עובד עלייך?
    מה יהיה שאור ים תגדל? תחשוב איזה חיים יהיו לה שלאביה יש זוג זכר ושניהם לא שפויים ובאיזה זכות שי מפרסם את השם של ציפי ואור ים ולמה אתה נותן לו להשתלט עלייך?!?!
    אתה לא מתאר לעצמך איזה זבל אתה גורם לה ולשאר בני משפחתך!

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    לאן נעלמת השבוע - אתה מפחד מחשיפת האמת בתגובות ??

    LG, 08/11/07 16:06

    השבוע הוא לא מפרסם?
    מעניין למה ?
    האם הפחד מהאמת שתתגלה בתגובות?
    מתי יהיה לך האומץ לספר את המשך תוצאות שבוע התשוקות ?
    לאן נעלמת?

    הגב לתגובה זו

    • הוא כרגע בגלקסיית אוריון בביקור מולדת... (ל''ת)

      י, 11/11/07 10:49

      הגב לתגובה זו

  • 113.

    if you have to shot , shot ! don't talk

    טוב הרע והמכוער, 07/11/07 06:00

    אוי כמה מילים, חלומות, הזיות, פיתולים פסיכולוגיים , קארמות, גלקסיות, פלנטות, חייזרים, גלגולים קודמים, וחיבוקי כזה קטן וחמוד כדי לראות מה קורה והכל כדי להכניס את הבולבול לתחת של מישהו אחר.

    בחייאת שי, מה לא ראית את יצירת המופת ההיא משנות ה 70 ? המשפט הכי פילוסופי שם היה יכול לעזור לך הרבה, אם היית פועל לפיו.

    אבל כזה אתה מתקשר עם חוצנים ומבטיח לנו תמסורות ורפואות לסרטן ופגישות עם אלוהים שבנתיים מתעסק בדברים אחרים ומשאיר לנו אותך עם חיזיון מהתחת.

    ואולי באמת תקשרת עם חוצנים, כן נו אלה מהמקום ההוא איך קוראים לו אורנוס (your anus)..

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    מכתב מתלמיד לשעבר שלך שחב לך הרבה

    תלמיד לשעבר, 07/11/07 02:59

    שי, בתור תלמיד לשעבר שלך שחב לך הרבה יש לי רק דבר אחד להגיד - אתה חייב לבדוק טוב טוב בליבך ולראות האם אתה לא משקר פה לעצמך ובגדול.
    האם אתה לא מושקע מידי בכל מיני דברים ואינך רואה את האמת שזורחת כל כך חזק מעל התנהלותך בשנים האחרונות
    האמת היא שאתה מדחיק את נשלטותך ע''י כוחות אגו ונותן לכל העניין צידוק רוחני.
    בבקשה קח אחריות על חייך, אני אומר זאת גם מאהבה ודאגה לך וגם מדאגה לתלמידך.
    קח אחריות, בדוק היטב ותן לקול האמת להגיד את דברו.
    אני מקווה שזה יגיע אליך
    אוהב מאד
    א.

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    קארמה סוטרא

    זלדה, 07/11/07 01:14

    ממי,
    תפסיק לבלבל
    זוגיות קוסמית מתרחשת בין הזכרי והנקבי. בין הפלוס למינוס.
    אז חוית קירבה, למה להכניס את האור העליון לחירבושי השכל האלה.
    אין לך מושג על מה אתה מדבר.

    הגב לתגובה זו

    • מואר סוטרא (ל''ת)

      זלדון, 08/11/07 16:07

      הגב לתגובה זו

  • 110.

    תודה! תודה!! תודה!!!

    מודה ועוזב, 06/11/07 15:01

    תודה שי על ששיתפת אותנו בתובנותיך המופלאות ובחוויותיך הנדירות ועל כך שהארת את חיינו ונתת להם משמעות.
    תודה! תודה!! תודה!!!

    הגב לתגובה זו

    • מה תודה. תתפשט.

      זיקו, גן העיר, 07/11/07 01:26

      יש הרבה שירחיבו לך את החויה הקוסמית הזו, עד שתראה הארה.

      הגב לתגובה זו

    • תודה עך האשליה תודה על השקר

      שרית, 09/11/07 09:37

      סוף סוף עזרת לנו להבין- אדם ככל האדם. רגשות ככל הרגשות עם פחות שליטה ויותר כוחנות
      למדנו
      תודה

      הגב לתגובה זו

  • 109.

    חובה לקרוא את תגובות 99 ו102!! (ל''ת)

    אייל, 06/11/07 11:04

    הגב לתגובה זו

    • צודק!! (ל''ת)

      לא אוכל בתחת, 06/11/07 20:41

      הגב לתגובה זו

  • 108.

    ל ת מ ר ה - מה זה ''מוסר'' - מה זה ''פירוד זוגות''

    קושיון, 06/11/07 10:26

    התניות חברתיות.
    היצמדות לבחירות.
    מי יודע מה באמת נכון ברגע הנתון?

    השאלות שלך חשובות ומכוונות לבחינה והתבוננות כנים ואמיצים.

    אבל זה יותר הפוטנציאל שיש בהם, מאשר הדרך שבה את חושבת שיש ללכת בה.

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    שאלה לשי

    תמרה, 05/11/07 23:49

    האם אין זה מוזר שהאלוהות בחרה בשני גברים נשואים באושר לגלם את האב האלוהי? אין לה מספיק אנשים אחרים להגשים דברים גם בלי לגרום לפרוד בין זוגות? ולמה ערכת את פגישת הברור עם אילון בחדר השינה ולא בסלון? למה החלטתם להתחבק בשכיבה כדי לראות מה קורה ולא ישבתם בסלון והבטתם זה בעיני זה כדי לראות מה יקרה? אני כותבת את כל זה יותר לקוראים מאשר לשי כי אני מאמינה ששי יודע שהוא עושה דברים לא מוסריים בעליל, אבל אתם בחנו את מה שהעליתי כאן.

    הגב לתגובה זו

    • אחרי שבחנתי את מה שאת אומרת, הגעתי למסקנה

      anatta, 07/11/07 02:46

      שאלוהים רוצה בעצם שזה יהיה דרך בית כזה של אישה וגבר, שיעבדו בהיי-טק ויהיה להם שלושה ילדים ששתיים יהיו רופאי ילדיםואחד נוירולוג כירורגי.

      ביחד הם ייסעו לנופשונים באכזיב וידסקסו עם מושון איך להציל את העולם.


      גיא

      הגב לתגובה זו

    • האמת אחת! שי צוחק כל הדרך למיטה (ל''ת)

      geva, 09/11/07 09:40

      הגב לתגובה זו

  • 106.

    השקר

    מעורר רחמים, 05/11/07 21:13

    האם אינכם רואים, חשים בשקר בו עוטף הכותב את דבריו. הנסיון הילדותי להציג חוסר יכולת להתגבר על תשוקה כאות משמים?
    ''אהוב קדוש שלי'' - מעורר סלידה ,נלעג וכפוי.

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    על זה המציאו את המשפט ''השמש זורחת לו מהתחת!'' (ל''ת)

    א., 05/11/07 19:49

    הגב לתגובה זו

    • גדוווווווווול! (ל''ת)

      נשנש, 06/11/07 08:48

      הגב לתגובה זו

  • 104.

    הגיע הזמן שתבינו ששי לא עושה שום דבר למען הקהילה

    מקורב, 05/11/07 14:30

    שי מממש את מאוויו החולניים באמצעות הקהילה

    תראו לי ורק דבר אחד קטן ששי עשה עבור מישהוא אחר.

    תראו לי מתי שי תרם כסף למטרה שונה חוץ ממימוש הפנטזיות שלו !

    על הכל משלמים לו
    חברי הקהילה - יש לכם שכל - תתחילו לחשוב עצמונית- ולא כמו ששי רוצה שתחשבו !

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    פשוט לא להאמין

    ויויקה, 05/11/07 13:38

    איך אנשים אוכלים את החרא הזה!

    הברנש אשכרה עושה נסויים בבני אדם, ותמיד יהיה עדר כבשים תועות שיבואו ללחך קצת עשב (אפילו שזה בעצם חרא).

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    אני מבין ללבך! מכיר את הסיפור הזה מזווית אישית!

    ששון טנטרה, 05/11/07 11:47

    ששון טנטרה

    שי, אני רוצה להגיד שאני מבין לחלוטין ללבך ההומואי. אמנם אני לא הומו, אבל גם אני חרמן.
    אני רוצה לספר לך שגם אני הייתי פעם בדילמה כזו, שבין להיות מורה ובין לזיין את המטופלת שלי.
    הנה הסיפור:

    אחרי שקיבצתי סביבי חבורה של כמה כוסיות וכונפה אחת, הגעתי למסקנה שאני לא יכול יותר. אני חולה על התחת של גילה, וחייב לתת באורנה. לכן, הכרזתי על שבוע מימוש החרמנות. ברגע שפתחתי את השבוע הזה נפתח איתו מעין חלון הזדמנויות לסגירת מעגל שהתחיל בזה שאני מת לשים יד על כמה כוסיות בקהילה הפיקטיזית שלי, וזה חייב תקשורת חשופת חזה מהרגיל עם התלמידות שלי, שלשמחתי עזר לי במימוש כל החרמנות הנסתרת והגלויה שלי.

    את גילה ואורנה הכרתי כבר שלושה ימים. הם הצטרפו לקהילה לאחר לבטים ממושכים (ההיקרעות בין להיות איתי לבין להיות אחת עם השניה, אתה יודע, ההקרעות המוכרת). מיום שפגשתי בגילה לראשונה, חשתי קשר קארמי עז עם התחת שלה. וגם עם המוארות של החזה של אורנה, כמובן. זמן קצר אחר כך, כשהציפו אותי כל עשרות זכרונות מסטוצים מגלגולים קודמים, חוויתי מחדש שלישייה טראומתית שלנו יחד, שבה לא מימשתי מגע אחורי כראוי. זיכרון זה עמד ביננו, ומיד עמד לי גם. לא שהוא העיב בדרך כלשהי על היחסי מורה תלמיד שלנו, להיפך! הוא חירמן אותי רק יותר. זמן קצר אחר כך, אמרה לי גילה שהיא משום מה לא זוכרת גלגולים קודמים, ולא בא לה עלי, ואני שכנעתי אותה שזה בסדר, שזה קשר מסתורי. והיא התשפטה.

    ביום חמישי של אותו שבוע שוחחה גילה עם רונה בטלפון. הוא סיפר לה שלא השתמשתי בקונדום, וזה היה דווקא אחלה. אז רונה הקנאית רצתה אותי גם, ובצדק, וקבענו להיפגש עוד באותו הערב. מובן שרונה לא היתה המומה מהעובדה שנעניתי לבקשתה. ומובן שאני, כמורה, הייתי מודאג מהשאלה האתית של איך גומרים פעמיים, מבלי שזה יראה חפוז. הרגשתי אחריות מוסרית רבה בעניין זה, ובאותה נשימה החיים דרשו כאן העזה וגם מוסריות מסוג אחר, שהיתה אפילו מעבר לאתיקה המקובלת. אחרי הכל, היתה כאן הרבה תשוקה מינית וגם ניצול של כוח, ולשמחתי חזה שיושב טוב טוב על הבחורה.

    התשוקה להתנסות מינית עם גברים, לא היתה לי. אבל עם נשים היתה לי כל הזמן.

    נפגשנו בחדר השינה שלי, ולא היה לנו מושג מה עלינו לעשות. סתם, ביחד הרהרנו והעלינו את האפשרות שאולי נתחבק ונראה אז מה יקרה. אחרי שהתחבקנו, עמד לי בטרוף, והוצאתי מיד את מצלמת הוידאו הישנה מבית אבא. צלמתי אותה בכל תנוחה אפשרית, וגם אותי מעליה, תחתיה, מכל כוון. היה תענוג! היה אלוהי! היה מואר! היה סוטול! ככה כל השבוע. וגם גילה הצטרפה! ורונה! וגילה! ורונה! מממ!

    אותו שבוע חשף, במסגרת פגישות אינטימיות מקבילות, דפוס מפתיע ומטלטל ישבנים. כמובן, דפוס זה לא הופיע בין כל שלושה שנפגשנו זה עם זה, אך הוא הופיע וטוב שהופיע!

    בקיצור, שי, טייק איט טיזי. אני מבין ללבך. חרמנות היא מצרך טוב, רוחני. יש לממשה.

    הגב לתגובה זו

    • גדול

      תמרה, 05/11/07 12:43

      תשמע, אתה חייב לנצל את כישורי הכתיבה שלך לכתוב סטנד אפ, לא יודעת מה האמת עם טובלי אב קרעת אותי מצחוק

      הגב לתגובה זו

      • אכן, ענק!!! (ל''ת)

        אני, 05/11/07 15:28

        הגב לתגובה זו

      • זאת הטעות הגדולה ביותר. הבדרן האמיתי, הכישרון האמיתי, הוא שי טובלי

        שמיל, 06/11/07 15:43

        הוא זה שעושה סטנדאפ מעולה שכל התלמידים שלו לוקחים משום מה בשיא הרצינות. ששון חרמנינוב רק הזכיר לנו בעזרת ניעור וטוויסט קטנטנים ששי הוא בדרן בחסד עליון. אני בטוח ששי עצמו היה מופתע בהתחלה מאיך שאנשים לוקחים את השטויות שלו ברצינות, ורק אחר כך לקח את הצעד הטבעי הבא והחל לנצל למימוש מאוויו את טימטומם של המסכנים שהפכו לתלמידיו.

        אם תקראו את המאמרים של שי ברוח הדברים הללו, תגלו איזה חוש הומור פשוט אדיר יש לשי טובלי. הומור שברבות הימים הפך לאט לאט לציניות אכזרית. הוא בטוח מתפוצץ מצחוק בלעג לתלמידים שלו כשהוא מעביר להם את ה''חומר'' בארשת פנים רצינית כלפי חוץ.

        הגב לתגובה זו

    • חייבים לקרוא. קורע. (ל''ת)

      גילי, 06/11/07 08:07

      הגב לתגובה זו

    • האם זה טובלי גרסת הבמאי? (ל''ת)

      בודהה מגלגוליה, 06/11/07 11:00

      הגב לתגובה זו

    • חייבים לקרוא-זה סיפור כואב

      יובל, 07/11/07 07:11

      שי'קה פועל בהגיון.הוא הבין שיום אחד ההתעסקות עם התלמידות תושיב אותו בכלא.בכלא כידוע יש הפרדה בין המינים,אז איך יממש תשוקותיו?לכן היה צריך לפתוח פתח לחוויות החדשות שיציפו אותו בבית האסורים.חוץ מזה כדאי לו להשתמש באפידורל,בטח נשארה לו איזו מבחנה מגלגול קודם שבטח היה מילדת במצרים העתיקה בארמון של פרעה הסתלבטן.(תות הנח המון)

      הגב לתגובה זו

    • תקשיב לי ותקשיב לי טוב

      כוסית אל על, 28/09/09 16:28

      מזה!?!??!
      זה היה גדול!!
      פשוט התאהבתי!!

      הגב לתגובה זו

  • 101.

    יש לי קשר קארמי עז ליעל בר זוהר!! (ל''ת)

    תומר, 05/11/07 11:25

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    טובלי משכתב את חייו הגועליים, ככה שיראו כחסד (ל''ת)

    שי, 05/11/07 11:24

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    שי למה?

    אלמונית, 05/11/07 10:44

    שי שלום, אני מוכרחה לאודות שזה מאוד מעציב אותי.. מאחר והייתי חלק מאותו שבוע.. והאמנתי שאתה עושה אותו למעננו הקהילה.. מתוך אמונה שזה הכרחי כחלק מהתהליך אבל עכשיו אתה מספר שמספר ימים לפני אותו שבוע איילון ניגש אליך ואתה קלטת שהוא למעשה רומז לך... שהוא מעוניין שתפגשו.. ואתה ניצלת את הכוח שלך המצאת שבוע תשוקות.. ידעת שהוא יגש אליך ובחוסר אחריות מוחלטת הובלת אותנו חברי הקהילה דרך שבוע התשוקות אשר ערער רבים מאיתנו וגרם לסכסוכים עמוקים וקשיים לעתיד בתוך זוגיותינו.. אני מאוד מאוד מצוערת לשמוע שגם שבוע התשוקות היה מעשה מניפולטיבי וגרוע מכך למען טובתך האישית.. סך הכל רצית היתר לשכב עם איילון...
    צר לי אך אני נאלצת להתרחק ולהפרד ממך לתמיד.
    חבל שזה נגמר ככה יש לי תהליך עמוק וארוך לעבור עם זה אני מרגישה שנוצלתי ובעיקר שבזבזתי את זמני,תודעתי ולבי באדם אשר לא ראוי לכך.
    תודה אני מעדיפה להשאר בעילום שם מאחר ואינני נפרדת ממך ישירות.. אני לא חושבת שאני מסוגלת להפרד ממך ישירות.. זה מביך אותי מדי.

    הגב לתגובה זו

    • מבינה לליבך

      תמרה, 05/11/07 12:47

      הי, רק רציתי לחזק אותך, אין לי כלים לשפוט את שי כי לא הייתי בקהילה, אבל אל תצטערי אם היית שם, יש לנו כל מיני חוויות בחיים, ובזמנו הפעלת את שיקול הדעת שלך לפי המיטב שידעת והמטרה שלך היתה טובה-למען ההתפתחות. להפך, תהיי גאה שעשית את הדבר הזה למען עצמך ומכאן את ממשיכה הלאה חכמה יותר, בטוח קיבלת דברים טובים לחיים מההתנסות הזאת, אל תזרקי הכל . באהבה.

      הגב לתגובה זו

    • לצערי

      ערן, 07/11/07 00:50

      התגובה נשמעת מפוברקת.

      הגב לתגובה זו

  • 98.

    זהו, סוף סוף הבנתי, כנסו...

    עוקב מקרוב, 05/11/07 00:47

    זהו שוכנעתי סופית.
    לא, הוא לא משקר, הוא לא מתכוון לכך באמת. הוא באמת מאמין בכל מילה שהוא אומר. אין לו כוונות רעות, יש לו רק צרכים לא ממומשים ופסיכולוגיה בעייתית מאוד, אותה הוא עוטף בסיפורים על סיפורים. אין לי ספק שהוא עבר חוויות תודעתיות עמוקות מאוד..(ואכן בעיקר בזכות סמים מאיכות טובה...), ואין לי ספק ששי עומד להגיע בקרוב לצומת מסוכנת מאוד בו נשמתו תקרוס פנימה, אל מצב של אובדן קשה. כולי תפילה שיעצור באיזו פינה. שיתנתק מבני אדם חלשים המתחזקים את הסרט שהוא חי בו, שיחיה בשקט לבד איזה כמה שנים, ורק אז יש סיכוי להחלמה. אחרת, הבחור פשוט איבד כיוון, ואין לו אפילו מושג שזה אכן מה שקורה לו. הוא אכן מאמין שהוא על דרך נכונה, ואבוי כמה רק הוא מהמטרה האמיתית. ואין לי עניין להכנס לשורשי הכתבה האחרונה. אין בעובדות המצוינות שם כדי לזעזע אותי ספיציפית, הן רק מוכיחות שהאדם מנותק לגמרי ממציאות וממניעיו הבסיסיים ביותר.
    יאללה חסד עליון, הכנס לנשמתו והחזירה למסלולה השפוי .....

    הגב לתגובה זו

    • התופעה המרתקת בעיני היא האנשים שקונים את הסיפורים שהוא מספר לעצמו (ל''ת)

      על העיוורון, 05/11/07 09:28

      הגב לתגובה זו

  • 97.

    זהירות!!! גורו שקר לפניך. (ל''ת)

    וי, 04/11/07 22:58

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    עצור!

    הימרי ההילר, 04/11/07 16:08

    אתה הומו
    אתה נשנש

    עלק מואר. שרלטן!

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    22 פרקים בשביל ששוב יספר שהוא הומו ? לא חבל על המקום והזמן ?

    הכבש הששה עשר, 04/11/07 15:38

    ותפסיקו לצנזר את האמת
    אמינותכם נפגמת !

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    תזכורת לאיתי ברנע '' אלוהים דווקא כן סגור על עצמו ''???

    מקורב, 04/11/07 15:33

    איתי היקר
    בתאריך ה 13/03 השנה פרסמת מסמך / כתבה בNRG תחת השם
    ''אלוהים דווקא כן סגור על עצמו '' כתגובה לגילויים על הנעשה בקהילה בפרסומי ערוץ 2 והארץ.

    טרחת להדגיש שם שהכתבות על הקהילה בעיתון הארץ ובערוץ 2 הם מגמתיות ומסולפות.

    הבטחת בכתבתך ''זו תהיה כל האמת ''
    ושכל מה שקרה בקהילה ( חילופי הזוגות וכ''ו) קרו באופן אותנטי '' ללא יד מכוונת ''
    אז מה ההסבר שלך לפרסומים האחרונים וה '' אותנטיים של מנהיג הקהילה שלך '' למה שבאמת קרה שם.

    והוא עוד לא סיפר הכל .

    האם לאירועי שבוע מימוש התשוקה היזום ניתן לקרוא ''ללא יד מכוונת '' ?

    האם באמת כל הסיפורים הם תגובת ''הורים היסטריים ....''

    איתי - האם זה לא הזמן להכות על חטא?

    ציינת שגם אתה לפעמים מעגל פינות בכתבות שלך אבל התקשורת סילפה מעבר לנורמה ?

    אז היום בהסתכלות לאחור - האם בתגובתך עיגלת פינות או סילפת ?! האם זו באמת כל האמת ?

    איך תתייחס עכשיו לאירועים האחרונים שמפורסמים ע''י המורה שלך ,האם תגובתך לא אמינה בעליל .

    מצד אחד נשלחת להגן על כבוד הקהילה שלך ומהצד השני האמינות שלך כעיתונאי הופרכה לגמרי .

    בינינו האם זה מנהיג ? מורה ?

    אתה לא חושב שהגיע הזמן ותסתכל על הנושא מנקודת מבט רציונאלית

    איך תסביר את זה היום ? או ששוב יש לך הסבר גלקטי מעוות.

    האם באמת בדרך ישרה או פתלתלה צועדת הקהילה ?

    הגב לתגובה זו

    • בינתיים איתי הוא הפארש הכי גדול כאן. פשוט פתי ועבד נרצה. (ל''ת)

      תום, 05/11/07 11:49

      הגב לתגובה זו

      • הוא לא סתם עבד נרצה הוא גם של סיגל וגם של שי (ל''ת)

        פרש, 05/11/07 22:02

        הגב לתגובה זו

        • עבד נרצע, לא נרצה (ל''ת)

          מה יהיה?, 06/11/07 13:19

          הגב לתגובה זו

          • כנרעה שיהיה רא מעוד (ל''ת)

            מודאג כמוך, 06/11/07 23:13

            הגב לתגובה זו

    • איזה אנשים טובים, אפשר להיות חבר שלכם? (ל''ת)

      anatta, 07/11/07 02:43

      הגב לתגובה זו

    • ''תעשו השבוע מה שאתם רוצים'' זה לא יד מכוונת

      חבר קהילה לשעבר, 23/11/07 00:56

      מה הקטע שלכם?
      אני הייתי שם והשבוע הזה היה רכבת הרים משוגעת ומשגעת, ואחד מהדברים היותר מגניבים שחוויתי. ואת השבוע הזה יצרנו אנחנו, חברי הקהילה. שי רק אמר - שחררו את כל האנרגיה העצורה בכם, ונראה מה יקרה.

      כן - זה ניסוי בבני אדם - וזה היופי והכיף והחיות שבזה. כולנו רצינו להיות חלק מהניסוי הזה. זה לא היה ''הניסוי של שי'' זה היה הניסוי שלנו בדיוק באותה מידה.
      היום שרובנו חזרנו לחיים שגרתיים, אנו מתגעגעים לתקופה של הקהילה. שנה וחצי שבה זכינו לחיות בתוך תודעתו היצירתית והמופלאה של שי.
      היה ממש מגניב ומי שהחמיץ הפסיד ומי שהיה רק הרוויח.

      מעבר לזה - זה בלבולי מוח של אנשים צרי אופקים, בורים ומפוחדים.
      פשוט ככה.

      ו ז ה ו !

      הגב לתגובה זו

  • 93.

    למה המדור נותן במה לאפס הזה? (ל''ת)

    אחד, 04/11/07 14:48

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    נו דייי עם זה כבר

    לולי, 04/11/07 13:44

    מה קוסמי בלשכב עם גבר ועוד בזמן שאתה נשוי, ואישתך מסכימה לזה!?

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    בהבנתי

    תמיר, 04/11/07 11:41

    כל דבר מפורש ומתפרש בדרכו של המפרש,
    פרשנות היא כמו תחושה המוצגת לראווה בפני כל
    וכל אחד מפרשה בצורה המתאימה רק לו בהסכמה גורפת.
    בדרכו המיוחדת כותב שי את פרשנותו, הבנתו ומבקש הבנה,
    זכות כל קורא לקבל או לפסול, זכות שלעולם לא תהיה במקום בו נימצא שי.

    הגב לתגובה זו

    • אבקש הסבר יותר ברור ובהיר.

      יערה, 05/11/07 08:07

      אודה לך מאד אם תוכל להרחיב את תגובתך הלוטה בערפל:

      1.אז איפה נמצא שי?
      2.הסבר נא שנבין קצת יותר מה מיוחד בדרכו?
      3. יש פרשנות זה נכון, אבל יש גם אמת, אך לרוב היא ברורה למי שעיניו כבר רואות ואוזניו כבר שומעות. אנשים רבים הם עדיין עוורים וסומים, לכן הם עדיין מפרשים פרושים. ואתה?

      הגב לתגובה זו

  • 90.

    כמו שאמרה הפרוצה ליוד'לה באסקימו לימון

    המתעורר בחוץ, 04/11/07 05:38

    באת לזיין או באת לזיין את השכל

    ''זוגיות קוסמית'' עלק.

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    תגובות עלובות

    איתם, 04/11/07 02:38

    עלובות ואינפנטיליות להחריד.

    הגב לתגובה זו

    • משקפות את עליבות התוכן של שי (ל''ת)

      איולה בארץ, 04/11/07 07:38

      הגב לתגובה זו

  • 88.

    בקיצור שי, הייתה לך זקפה מחיבוק?

    מהגר, 04/11/07 00:40

    כל כך הרבה מילים בומבסטיות לחפות על היצר.

    ואולי גם אם מדובר בהתאהבות, אולי הגיע הזמן להודות שאתה הומוסקסואל?

    מה שעצוב בכל הסיפור שלך הוא שבתור מורה רוחני אין לך שום ''ידע'' חדש. אתה משתמש בתבניות שחוקות, שום הארה חדשה, שום דבר ממה שכתבת במדור אינו בשורה אלא תעודת עניות לאדם שחרף כל מסעותיו אינו מסוגל להתמודד עם מניותו, ועם טבעו הרשע.

    הגב לתגובה זו

    • מסכימה להתחלה ולסוף, אבל לא ברור לי האמצע

      מקומית, 04/11/07 08:57

      למה מורה רוחני צריך ידע חדש?
      מורה רוחני הוא מי שמוביל אחרים אל הידע (חדש, ישן - לא משנה).
      אחד הדברים המגוחכים אצל שי הוא הביטחון שלו שכל דבר שהוא אומר ועושה הוא חידוש שלא נודע כמותו בפלנטה.

      הגב לתגובה זו

  • 87.

    תהיה

    פרח מושב, 03/11/07 21:09

    אין לי מושג מה אמת ומה לא בחוויה של שי, וכנראה לעולם לא אדע אם אכן פירושו למציאות ולאנרגיות שהוא מרגיש הוא נכון, אבל הרגשתי מוזר לקרוא דברים אינטימיים כל כך על חייו ועל חיי אנשים שהם זרים לי, ובטח לקרוא ככה מכתב אהבה שנועד לבן זוגו. מה הוא רוצה להוכיח בזה? שום דבר כבר לא פרטי ואינטימי? בסדר, אפשר ללמוד גם מהחוויות האישיות שלו כמורה, אבל זה הכרחי להגיע לפרטים כאלה? אני מעדיפה לחזור לימי המאמרים הרגילים ולהחכים מהתובנות שלו על העולם ולא מגילויו על חיי המין שלו ועל דברים שאיני יודעת אם הם נכונים או פרי דמיונו.

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    ''מנהיג מסוכן''

    איילה, 03/11/07 09:56

    שי טובלי הוא ''מנהיג'' מסוכן. יש בו את כל הסממנים של מנהיגי הכתות הפועלים מתוך פסיכוזה וחסכים נוראיים שגורמים להם להיות עוורים באורך מסוכן ומסכן אחרים.
    איני יודעת איך לעשות זאת, אך צריך לעצור בעדו! כדי שלא יפגע הלאה באנשים.
    העצוב הוא שהוא פוגע גם בערכי הרוחניות, כי הוא פועל בשמה.

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    5 השלבים של טוזן

    רן, 03/11/07 05:03

    אני מאמין לאותנטיות שלך שי אתה באמת מרגיש וחושב כפי שאתה מתבטא ואכן רוצה שכולם יראו את האמת כי רק זה חשוב. השלב הזה הוא השלב השלישי בתהליך ההארה ולא השלב הסופי. גם הארה היא רק קונספציה שטרם התרסקה לך בפרצוף...בהנחה ואיחולים לבביים שתמשיך בחייך אתה צפוי לשלב הרביעי של התרסקות ורק אחריו תגיע לתפקוד אמיתי כאדם מואר הפועל בתוך החיים הגשמיים. קרא את דברי חכמי הזן לדורותיהם הם הזדקנו מוארים . אני כותב את הדברים למרות שאני יודע שבמצבך הנוכחי אינך יכול להסכים עמם. שמור זאת ובעוד כמה שנים נשמע ממך בודאי שוב

    הגב לתגובה זו

    • אח שלו אתה רציני ?? (ל''ת)

      shikentaza, 03/11/07 12:46

      הגב לתגובה זו

  • 84.

    כמה מתאים לו למצוא את ה''הארה'' שלו בתחת (ל''ת)

    בדיחה עצובה, 02/11/07 18:46

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    תמר שותפה לסוד

    ציפי, 02/11/07 15:40

    הכל היה ברור כל מטרתו של שי היתה למצוא לו בן זוג ואילו תמר חיפשה נואשות מישהו שיסכים לשכב עימה (לאור יופיה האדיר) כך המטרה המשותפת היתה להשאיר מונומנט חי בדמותה של ילדה תמימה ''וכל זאת עד שהכוחות הגלקטיים יאפשרו לשי להכניס את איילון להריון'' עצוב שתמר גרמה לפירוד בין אילון לציפי וכל זאת באיטלה של רוחניות...לדעתי תמר היא הגורם המדרבן מאחורי הפרשה..כמו שאומרים שמאחורי כל מורה עומדת אישה מגלומנית אחת.

    הגב לתגובה זו

    • יו ציפי כמה שטויות את כותבת, זה קצת מביך לפרסם זאת (ל''ת)

      ציפיטפוטה, 02/11/07 18:38

      הגב לתגובה זו

      • יו ציפיטפוטה - אם את/ה מכיר/ה את הפועלים/ות

        ציFיטFוט, 03/11/07 16:48

        לא היית ממהר/ת לפסול

        הגב לתגובה זו

    • אכן כך

      אחת, 06/11/07 16:24

      פעם כשהייתי בדרמסלה, שי ותמר היו שם גם, ומצאתי את עצמי יום אחד בסיטואציה די הזויה: ישבתי במסעדה מלאה בתיירים ולא מעט ישראלים. במרכז המסעדה ישבה תמר עם עוד חברה (שי לא היה) ופשוט שיתפה את חברתה בקולי קולות בכל נבכי נשמתו של שי, עבר, הווה, תסביכים, מיניות, טראומות והכל, דברים הכי אינטימיים שיש. מעבר לכך שהקשבתי בעניין, כמו כל מי שהיה באיזור בערך, זה היה נראה לי די מוזר - החשיפה הקולנית של בנזוגה על כל הפרטים הכי אינטימיים, במיוחד בהתחשב בעובדה שמדובר במישהו מוכר וידוע יחסית. מגלומניה בהחלט מתחברת לי לעניין הזה. בכל מקרה, אז זה היה נראה לי מוזר... עכשיו, שום דבר בהקשר הזה כבר לא יכול להפתיע. אבל לך תדע...

      הגב לתגובה זו

      • אחת, שמת לב שיש פה כבר מגיבה עם הכינוי ''אחת''?

        אחת, 06/11/07 21:44

        לא שמישהו יודע מי אני ומי את, אבל עדיין.

        הגב לתגובה זו

  • 82.

    טובלי - בושה לאנושות מכה לרוחניות (ל''ת)

    עולם, 02/11/07 13:53

    הגב לתגובה זו

    • רק לטפשים שהולכים אחריו (ל''ת)

      מי זה בכלל?, 02/11/07 18:47

      הגב לתגובה זו

  • 81.

    הרעיונות יפים, הפרשנות עקומה

    טל רום, 02/11/07 12:29

    זוגיות ''קוסמית'' היא אכן, לטעמי, האידאל שאליו אפשרי ורצוי לשאוף; ככזו היא מכילה את שתי ה'דרגות' הקודמות לה: את החלק הארצי-גשמי של הזוגיות ה''ארצית'', ואת החלק הרוחני של הזוגיות ה''נשמתית''. לפיכך אפשרית לזוג ''שלם'', שמכיל שני אינדיבידואלים שלמים, גבר ואשה.
    ''זכר ונקבה ברא אותם'' (בראשית א')

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    ''שנינו היינו נשואים באושר רב''. ממש. בדיוק. האם הוא משקר גם לעצמו ?

    ההה, 02/11/07 11:17

    אני חושבת על הנשים האומללות. מילא תמר אבל אישתו של אילון. מה היא חשבה? מן הסתם חשה גאווה שבעלה נבחר על ידי המנהיג המוערך. ואילו אישתו של שי טובלי, איך בכלל הולכים ומתחתנים עם הומו? מה היא חשבה לעצמה, שהוא יהפוך עורו? להתחתן עם מישהו שלעולם לא יחשוק בה נראה לי חתיכת טירוף. מצד שני כל הבולשיט הזה הוא כל כך לא יאומן שאין מקום לצפות לשום דבר מצד מי שבחרו בטובלי השרלטן להיות מנהיגם. שומר נפשו ירחק.

    הגב לתגובה זו

    • בעיקר לעצמו (ל''ת)

      ., 02/11/07 13:42

      הגב לתגובה זו

  • 79.

    מה זה השטויות האלה ?? הומואים או מה

    צארלי, 02/11/07 11:02

    מה קורה פה תשוקה בן מורה לתלמיד לכו תזדיינו וזהו מה קורה במדינה שלנו ???

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    הצדעה למושון

    dm, 02/11/07 09:28

    כמו שהצבעת בהערותיך במאמרים הקודמים שעוד עניינו אותך
    עניין המוסר הנתון בידי שליט כוחני שאינו מבין את מגבלותיו של כוחו עלול להוביל לקטסטרופות
    אז חשבתי שהנזק לא יכול להיות גדול מדי שהרי כולנו בני אדם
    ואז הסתבר שאכן
    כולנו בני אדם
    ולכן הנזק יכול להיות כל כך גדול

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    לאילון

    אור, 02/11/07 08:37

    איך נפלת בצורה כזו? היית אדם בזכות עצמך ועכשיו אתה נגרר, תציל את עצמך עוד לא מאוחר, אתה ניראה חסר חיים, כמו צל מהלך, חבל.

    הגב לתגובה זו

    • כמו צל מהלך צולע... כן? (ל''ת)

      תום, 05/11/07 11:50

      הגב לתגובה זו

  • 76.

    מכתב גלוי, ללא הומור, לד''ר מק'קוי.

    פרופ' ע., 02/11/07 07:42

    ידידי,
    זה יגמר בבכי.
    עמיתך,
    פרופ' ע.

    הגב לתגובה זו

    • פרופ', אני שותף לדאגות שלך.

      ד''ר לנרד מק'קוי, 02/11/07 09:42

      תראה, אני חושב שכעת כבר ברור לכל בר דעת, ששי בסך הכל זקוק לאהבה. נכון, וגם זה ניכר לכל מי שאינו עיוור, הבורות בנשמתו עמוקים הרבה יותר מאלה של כולנו, ואפילו נדמים לפעמים כחורים שחורים שלא יתמלאו לעולם. האיש הצעיר הזה הוא ספוג תשומת-לב שאינו רווה לעולם.

      השאלה היא מה לעשות כעת, ואני אומר: כל זה בסך הכל אומר שצריך ללכת לקראתו אפילו יותר! צריך לאהוב את שי!!! כמו שאמרו אצלנו בקיבוץ (כן, פעם הייתי קיבוצניק): ''כל אחד נותן לפי יכולתו ומקבל על פי צרכיו''. הצרכים של שי הם גדולים, גדולים מאוד, אבל אני בטוח שאם כולנו ניתן כתף נוכל להעניק לו את החמלה והאהבה שהוא כל כך זקוק להן – האם לא ברור שהבחור הצעיר פשוט זועק לעזרה??? ילדות בעייתית הובילה אותו לחוסר ביטחון עצמי פתולוגי ולצורך כרוני בתשומת לב, שאותם הוא מתרגם למגאלומאניה מזוייפת שהוא עצמו אינו מאמין לה, לדמיונות פרועים שרק אינפנטיל יקח ברצינות ולהעמדת עצמו במרכזה של דרמה כיתתית מגוחכת. כל זאת בניסיון ילדותי ''לבחון גבולות'' ולאותת לנו שהוא מצפה שנסובב לו את הגב וננטוש אותו.

      אנחנו ל א נעשה זאת! שי יידע שיש אהבת אמת בעולם, שיש נתינה מלב אל לב, והידיעה הזאת היא שתרפא אותו. ולכן אני יוצא בקריאה למגיבים השונים: חבר'ה, עזרו לשי! אל תלגלגו! אל תבוזו לאדם נכה! אל תבעטו בחבר ששוכב על האדמה, פצוע וזב דם! באו נפסיק עם ההשמצות וניתן לשי את התמיכה הרגשית שהוא כל כך זקוק לה!!!

      דעו לכם שאני אופטימי: שי עוד יהיה אינדיבידואל עצמאי, בריא בנפשו, ואפילו פורה ותורם לחברה שבה הוא חי. לא לעד הוא יחיה כעלוקה על צוואר האנשים שסביבו. אבל הדרך למטרה זו היא על ידי אהבה, אהבה, ועוד פעם אהבה.

      פרופ' ע', אני צודק או שצריך לשלול לי את הרשיון?

      הגב לתגובה זו

      • דיאגנוזה מבריקה! (ל''ת)

        פציינט לעתיד, 02/11/07 11:19

        הגב לתגובה זו

      • קוהוט היה גאה בך (ל''ת)

        פרויד קצת פחות, 02/11/07 11:26

        הגב לתגובה זו

      • אם ישללו לך את הרשיון

        אנה-ליזה, 02/11/07 13:07

        תמיד תוכל לבוא אליי להתנחם אצלי. נעשה ערב גבינות וזין. תוכל להישאר לישון.

        הגב לתגובה זו

      • לא יאומן פשוט..

        רני, 03/11/07 01:02

        מגעיל
        תגובה של מישהו שמאד מאד רע לו בחיים
        בושה

        הגב לתגובה זו

      • ל ''דר מק' קוי''

        בת-שבע, 03/11/07 09:39

        אהבה זה לא תמיד לאפשר. לפעמים מתוך אהבה צריך לומר ''לא''.
        לפעול מתוך אהבה לשי , זה לא אומר, למשל, להמשיך ולאפשר לו לקבל את האנרגיה של האהבה שכל כך חסרה לו באמצעות הדרך שהוא כרגע משיג אותה.

        שי חי בתוך קומפלקס עמוק של חסר, וקומפלקס משול לחבית ללא תחתית. כל זמן שהוא פועל דרך הקומפלקסים שלו, הוא לעולם לא ישבע.
        הוא יהיה זקוק לעוד ועוד תשומת לב.

        הוא עדיין לא ביקש לרפא את עצמו, (לדאבון הלב הוא עוד רחוק רחוק מלהכיר שהוא זקוק לכך). אינך יכול לרפא את מי שאינו מכיר במחלתו. ולכן גם לא ביקש עדיין סיוע.

        לכן, חשוב לא לתמוך בדרך שבה הוא בחר לקבל את שלו, כדי שיכיר את עצמו, זה קורה לדאבוננו בדרך כלל בדרך הקשה, החיים יזמנו לו זאת (כמו לכולנו) דרך מכות. הוא כבר חוטף אותן, אך כל אחד קובע כמה הוא מסוגל לסבול ולהיפגע עד שהוא מתעשת, מתחיל לבדוק את חייו ולתקנם.

        הגב לתגובה זו

        • לבת-שבע

          ילד, 04/11/07 13:17

          הנשמה היפה שלך עוברת דרך המלים. העולם זקוק לאנשים כמוך, לאיזושהיא נגיעה באור צלול.

          הגב לתגובה זו

      • ניצול סמכות

        יעל ברגר, 05/11/07 01:06

        ד''ר מק'קוי, יקירי, לעיתים נדירות אני נתקלת בתגובות כה חכמות. עם זאת, ברור שאם אילון היה אישה היה קל יותר לראות שמדובר בניצול של יחסי מורה-תלמיד. על זה אין כפרה. שי הוא איש עלוב, אך מהרגע שהוא מייסד כת ומנצל סמכות, אין מקום לחמלה.

        הגב לתגובה זו

  • 75.

    טוב מאוד שזה מתפרסם

    יואב, 02/11/07 07:40

    ראו את המניפולציות של שרלטן חלק-לשון, והיזהרו לכם משכמותו.

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    Shai ojel ba tajat !!!!!!!!!!!!!

    Sergei, 02/11/07 06:46

    Shai ojel ba tajat !!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    איךמפרסמים פה את התת רמה הזה?איך ? קצת ביקורת עצמית, באמת, קצת . (ל''ת)

    אלי חרמון, 02/11/07 06:36

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    איזה פצצת תגובות.. ועוד אני הגבתי כמה פעמים בלי לדעת!!

    anatta, 02/11/07 04:09

    נהייתי סלב..
    :)

    ורק עכשיו אני קורא את זה
    הפינוק שלי הפרטי

    כמה אמת!!!

    כמה אומץ להגיד את הדברים האלה בצורה כזאתי ולדעת בדיוק שמה שמפחיד זה רק התגובות הדביליות האלה של המוח
    של המחשבה


    תודה

    מחכה לשבוע הבא

    אהבה
    גם לשוני

    גיא

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    די לכעסים וסיכסוכים.

    אפרת, 02/11/07 03:18

    שולחת המון אהבה לכולם.
    שתמצא את מקומה אל כל אחד.
    אמן.

    הגב לתגובה זו

    • לאפרת

      לילה, 02/11/07 08:05

      מותר לכעוס. זה יותר מידי רציני, מפחיד, מדאיג כתופעה.
      היזהרי מלהיות יפת נפש, (הכל אור ואהבה), מבלי לבדוק לעומק את מה שאת מדחיקה.

      הגב לתגובה זו

  • 70.

    צמצמצ

    צמיצמ, 02/11/07 02:33

    מענין דווקא

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    היי

    עינב, 02/11/07 02:33

    יופי של טור
    תודה

    הגב לתגובה זו

    • יופי של טור.

      חן, 02/11/07 08:07

      יופי של טור. זוועה של מציאות.
      שמרי על חייך.

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    קשה שלא להבחין

    שוני, 02/11/07 02:31

    יש פה מגיב סידרתי
    שמתחזה בין 29 שמות
    מענין שרובם מת לאביב(קצת מקוריות),תקראו את התגובות פה ברצף,משהו רע ושלילי מבחינת האנרגיות שורף . שורף מאוד אפילו.
    לא זה לא שי טובלי.זה שימוש בוטה במילות שלילה, באימרות נאצה, בחוסר היכולת של אדם מהשורה לקרוא מאמר ולהתיחס אליו בצורה בונה ואמיתית.רציתי לאמר שכל זמן שאיש מהמוזכרים פה לא הביע התנגדות לצירוף שמו כפי הנראה(זה עד כדיי כך שקוף לי)אז זה רק מעצים את המקום המשוחרר יותר והכנה יותר של האנשים המוזכרים פה. אם למישהו יש בעיה אישית עם זה או החליט שהוא נפגע עבור איילון, זאת בעיה שלו בלבד.הוא נכנס לדמות קורבנית כפי הנראה. בכלל הייתי ממליץ לנסות והגיע למפגש של שי, אבל התחושה הכללית שאנשים צרכים להתבשל עוד בסיר המוסכמות השמרני יותר.קשה להתמודד כששמים קצת חריף...
    זר פרחים ריחני ושבת שלום.

    הגב לתגובה זו

    • זה לא מאמר, זה זבל! (ל''ת)

      טטטט, 03/11/07 19:06

      הגב לתגובה זו

  • 67.

    לתלמידים של שי טובלי.

    לילה, 02/11/07 00:52

    התנערו, הצילו את עצמכם.
    נפלתם קורבן לאיש שהוא על גבול הפסיכותי. הוא חי בעולם הזוי משל עצמו, והוא עצמו מאמין לעצמו שזוהי המציאות.

    קשה לי לתפוס איך אדם כזה מניפולטור ולא בריא, מצליח לשכנע אתכם שזוהי מציאות רוחנית ''נעלה''.
    התעוררו.

    הגב לתגובה זו

    • ......

      ירון, 02/11/07 03:14

      אוי ,תפסיקי לקשקש.
      שמרי על עצמך ואל תהיי קורבן רחמן.

      הגב לתגובה זו

      • טעות.

        לילה, 02/11/07 07:59

        טעות בראיה. לא אני היא הקורבן.
        הסתכלת לכוון הלא נכון.

        הגב לתגובה זו

    • את יודעת מה, גרמת לי לחשוב על זה שוב

      anatta, 07/11/07 02:41

      אני לא הולך יותר למפגשים את צודקת



      אהבה
      גיא

      הגב לתגובה זו

  • 66.

    זהו האדם שעבר ''הארה''.

    ראם, 02/11/07 00:15

    אוי לאותה בושה.
    האדם הזה הוא שקרן.

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    אין ספק,טובלי מיטיב בזיוני שכל ותלמידיו באיצטלה של נישגבות רוחנית

    קוסמית., 01/11/07 23:51

    מדהים שלכל שטות יש קונים

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    אתה הומו!!!! (ל''ת)

    אוהד, 01/11/07 23:51

    הגב לתגובה זו

    • הלוואי הלוואי שזו היתה הבעיה היחידה של טובלי. (ל''ת)

      ראם, 02/11/07 00:58

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    אז הנה מה שאני הבנתי שקרה

    הריאליסט, 01/11/07 23:51

    לפני כן אני רק חייב לציין שאתה כותב מעולה, שי. ממש סופר טוב, ואני חושב שאתה יכול להתחרות בקלות בכל הסופרות נוסח דניאל סטיל.
    אז מה קרה? אתה נמשך גם לבנים, ראית מישהו שמצא חן בעיניך, הוא היה גם קצת סקרן כי בכל זאת, המנהיג של הכת מגלה בו עניין. הסתכלתם זה לתוך עיניו של זה והקארמה שיגרה לכם אנרגיה שביקשה ממך להרגיש אותו מבפנים. אם הלכת עד הסוף או לא, לא בדיוק הבנתי. בכל אופן, אני לא חושב שאתה להתעטף בכל מני אנרגיות קוסמיות מדומיינות. אם תכיר בעובדה שאתה חרמן כמו כל גבר, גיי או סטרייט, תבין שזה בסך הכל הורמונים ושאתה חייב להתרוקן. מצד שני, אם נוח לך ככה עם כל בלבולי המוח הפסדאו רוחניים האלה, יאללה. תהנה. העיקר תשמשו באמצעי מניעה.

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    אז הנה מה שאני הבנתי שקרה

    הריאליסט, 01/11/07 23:51

    לפני כן אני רק חייב לציין שאתה כותב מעולה, שי. ממש סופר טוב, ואני חושב שאתה יכול להתחרות בקלות בכל הסופרות נוסח דניאל סטיל.
    אז מה קרה? אתה נמשך גם לבנים, ראית מישהו שמצא חן בעיניך, הוא היה גם קצת סקרן כי בכל זאת, המנהיג של הכת מגלה בו עניין. הסתכלתם זה לתוך עיניו של זה והקארמה שיגרה לכם אנרגיה שביקשה ממך להרגיש אותו מבפנים. אם הלכת עד הסוף או לא, לא בדיוק הבנתי. בכל אופן, אני לא חושב שאתה להתעטף בכל מני אנרגיות קוסמיות מדומיינות. אם תכיר בעובדה שאתה חרמן כמו כל גבר, גיי או סטרייט, תבין שזה בסך הכל הורמונים ושאתה חייב להתרוקן. מצד שני, אם נוח לך ככה עם כל בלבולי המוח הפסדאו רוחניים האלה, יאללה. תהנה. העיקר תשמשו באמצעי מניעה.

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    איך חבורה של אנשים לא טיפשים החליטה לוותר על שכלה ולהפקיד אותו בידי

    א., 01/11/07 23:45

    מניפולטור כה שקוף, כה מבחיל כמו האיש הזה? הרגוני הרוג, לעולם לא אצליח להבין איך לא הצלחתם לראות מבעד לקשקושי התחת את מה שאי אפשר שלא לראות.

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    יאללה, לך דחוף מים (ל''ת)

    עמית, 01/11/07 23:34

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    מה? מה?! ממהההההה?!!!!!!

    רועי, 01/11/07 23:21

    מה לעזאזל? מה? מה?מה?מה? ועוד פעם מה?!!!!
    אני יכול לקרוא את הטקסט הזה עוד 10 פעמים ועדיין אני לא אוכל להתנער מההרגשה שמדובר פה בגבב של שטויות שלידם אפילו לריסה טרימב-משהו נשמעת כמו ישעיהו לייבוביץ או לפחות פרופסור הר-סגור.

    אחי, תחזור אחרי- ''אני הומו'', עוד פעם, ''אני הומו'' ועם רגש'' אני הומו'' ועכשיו עם הרבה רגש, תצעק ''א-נ-י ה-ו-מ-ו'' וזהו, סגור עניין, אתה נראה לי הראשון שהמציא כת שלמה בשביל לצאת מהארון, אם תרצה אני אקח אותך גם לסיבוב בכמה מקומות אני מאמין שגם לך נמצא מכסה

    הגב לתגובה זו

    • רועי כפרה

      אבו שקשוקה, 02/11/07 01:48

      מסכים לגמרי עם החלק הראשון של התגובה שלך, אבל מה הקטע של החלק השני? בהחלט יכולת לוותר על ההומופוביה (גם אם אתה, בין השאר, מייחס אותה לטובלי עצמו).
      נשיקות.

      הגב לתגובה זו

    • חזזזזקקקקק

      וואואואאו, 28/09/09 16:51

      !!!!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    זהו האדם שעבר ''הארה''.

    ראם, 01/11/07 23:10

    אוי לאותה בושה.
    האדם הזה הוא שקרן.

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    הוא מזכיר לי את דיויד (מוזס) ברג

    עידו, 01/11/07 23:09

    מיסד כת ''ילדי האלוהים'' - צריך לעצור אותו עכשיו!!!!!

    צריך לעצור אותו מהר, לפני שיהיה מאוחר מדי, ולפני שחברי הכת שלו יעשו ילדים, ויתנו לשי לעשות בהם כרצונו.

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    איחוד מקדימה או מאחורה? (ל''ת)

    כמה חרטא, 01/11/07 22:46

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    לחברי ה''קהילה'' של טובלי

    יואב, 01/11/07 22:42

    איך הגעתם לכזו רמה של קהות חושים? אין לכם טיפת כבוד עצמי?
    אתם לא רואים איזהשהו קשר בין המשיכה המינית של טובלי ללסטר לבין ההכרזה על ''שבוע תשוקה''? הבן אדם משחק איתכם כמו כלי שחמט. עוד כמה שנים כשתצאו מהסטופור ותחזרו לעשתונותיכם אתם תרגישו תחושת השפלה וניצול

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    בשלב כזה או אחר הסיפור של טובלי זה ייגמר בבית סוהר. (ל''ת)

    הבן אדם דוהר, 01/11/07 22:41

    הגב לתגובה זו

    • אמן ואמן (ל''ת)

      העין הפנימית, 01/11/07 23:42

      הגב לתגובה זו

    • כן יהי רצון (ל''ת)

      רצון, 02/11/07 13:43

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    סיפור מקסים. (ל''ת)

    אחד, 01/11/07 22:38

    הגב לתגובה זו

    • מה בדיוק הקסים אותך?? זה חולני!! (ל''ת)

      א., 01/11/07 23:33

      הגב לתגובה זו

      • מה חולני בזה?

        אחד, 02/11/07 01:41

        מדובר בקשר אמיתי ועמוק בין שני אנשים, מעבר לגבולות המגדר ולגבולות בכלל, ובמורה שלא נותן לנורמות חברתיות כובלות לנהל לו את החיים. בעיני זה יפה ומעורר השראה.

        הגב לתגובה זו

        • תשובה

          אחת, 02/11/07 08:39

          החולני הוא הניצול של כוחו כמורה לתפעל אנשים כדי לאפשר לתשוקה המוכחשת שלו להתממש ('שבוע התשוקות').
          החולני הוא חוסר המודעות המוחלט לכך שזה מה שהוא עשה.
          החולני הוא חוסר המודעות המוחלט לכך שמה שניהל את חייו הייתה התשוקה.

          בטיעון 'לא נותן לנורמות כובלות לנהל אותו' אפשר להכשיר כל התנהגות שהיא.
          ובכלל, אחריות של מורה, שליטה עצמית של מורה, מודעות עצמית של מורה - אינן רק 'נורמות כובלות'.

          הגב לתגובה זו

  • 52.

    מתוך כתביו

    קרישנמורטי, 01/11/07 22:25

    לשי וחבריו-הנה קטע מתוך מאמר של קרישנמורטי [ששי מתיימר בנוצותיו] -
    בבקשה אנשים ''רוחניים'' איפה אתם?
    ומה בינכם ובין המקטע הכתוב מטה ?
    אתם מביאים בשורה חדשה לאנושות ?
    יש שם משהו בבית ?

    '' מהם היחסים בינך לבין הסבל, בתוכך ומסביבך? בוודאי שהבלבול והמבוכה הזאת, הסבל הזה, לא נולדו מעצמם. אתה ואני יצרנו אותם ולא המשטר הקפיטליסטי, הקומוניסטי או הפשיסטי, אלא אתה ואני במערכת היחסים שבינינו. מה שאתה בפנים מוקרן החוצה; מה שאתה, מה שאתה חושב ומרגיש, מה שאתה עושה בחיי היום-יום מושלך החוצה ומרכיב את העולם. אם אנחנו אומללים, נבוכים ומבולבלים בתוכנו, על ידי הקרנה זו נוצר העולם, נוצרת החברה, כי הקשר בינך לביני, ביני לבין הזולת הוא החברה – החברה היא תוצר של היחסים שבינינו. אם הקשרים שלנו מבולבלים, אנוכיים, צרי אופק, מוגבלים, לאומיים, אנו משליכים החוצה ומביאים כאוס לעולם''.

    עוד סבל-מבית מדרשו של טובלי
    למכירה היום בזול..

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    מישהו יכול להסביר למה נותנים במה קבועה פה לאיש כזה ? (ל''ת)

    דני, 01/11/07 22:21

    הגב לתגובה זו

    • שאלה מצוינת!

      הריאליסט, 01/11/07 23:52

      מיסיון של כת בחסות מכובדת.

      הגב לתגובה זו

    • גם אני שואלת את עצמי כל פעם שהטור הזה מופיע

      ??, 02/11/07 18:56

      אני מודה, אני קוראת רק את הפסקה המודגשת בהתחלה ואין לי כל כך מושג במי מדובר (אושייה בתחום הניו אייג' בארץ??) אבל כבר קלטתי את הפואנטה. לא צריך לקרוא הכל כדי להבין...

      זה מסקרן כתופעה סוציולוגית.

      אשכרה יש לבן אדם המגוחך הזה ''תלמידים''?? או שזו סתם בדיחה? אני באמת לא יודעת.

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    לקרוא ולהקיא. המגלומניה, הקשקשנות שלא תאומן. איך מישהו קונה את

    א, 01/11/07 22:14

    הסחורה הזו? ריח הפיגולים נישא למרחקים.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    מה השטויות האלה קשר קוסמי האב האלוהי זוגיות קוסמית הטומבלי הזה חולה (ל''ת)

    ג.מרכז, 01/11/07 22:09

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    למי שלא הבין, אילון התגרש מאישתו

    לא משנה, 01/11/07 22:02

    היום שי ואילון הם זוג הומוסקסואלי לכל דבר כבר כשנתיים. העמימות היא בכוונה.
    אילון איש יקר - האמת היא אבסולוטית!!! לא משתנה בהתאם לגחמות הגורו!!!
    החוויות והתובנות שעולות לאחר שימוש בחומרים שונים אינם הארה וגם לא הדרך לשם.
    בהצלחה!!!

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    -סיכום הכתבה -איך מימשתי את תשוקתי ויצאתי'' מואר,

    LG, 01/11/07 20:41

    ציטוט ''
    מבחינתי, לא היה שום סיכוי שנוסיף להיפגש כך, מעבר לשבוע מימוש התשוקות.''

    אז תחליט מימשת או לא מימשת
    התבלבלת או לא התבלבלת.

    הגב לתגובה זו

    • מהארון... (ל''ת)

      התכוונת לומר, 02/11/07 18:57

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    לאילון -כמה פטתי -הפכת מתוקע לניתקע

    ליבי עלייך, 01/11/07 20:21

    זה באמת שווה את המחיר?
    באיזה זכות טובלי מפרסם את השם שלך -של אישתך ובתך
    לא כדאי להתעורר ?

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    אפשר לראות משהוא חיובי שיצא מהאדם הזה חוץ מטיפוח האגו שלו והדאגה

    LG, 01/11/07 20:17

    להכנסה האישית

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    מאכזב שNRG נותנים במה לאדם שפוי

    מאוכזבת אמיתית, 01/11/07 19:49

    חשבתי שאתם עיתון רציני ולא אחד שנותן לכל משוגע בעל גחמות במה...
    הגיע הזמן שתצנזרו את המשוגעים החולים הלאה, אני כבר ממש קרובה מלהחרים אותכם בגלל שאתם נותנים לייצור כזה שזורע כל כך הרבה רוע בעולם במה.
    למה שלא תתנו לאחמדיניג'אד (מתנצלת אם כתבתי לא נכון את שמו) לכתוב טור, או אפילו ליגאל עמיר... זה אותו הדבר. גם הבן אדם הזה הרס הרבה נפשות (אמנם לא ראש ממשלה) אבל תאמינו שהרס והרג נפשית יותר מידי אנשים

    הגב לתגובה זו

    • להפך

      אחת, 01/11/07 23:37

      הסדרה הזו מספקת תרגול טוב להבחנה בין מורים מוארים וכאלה שרק מסנוורים.
      והפרק הזה עושה שירות טוב במיוחד, כי יותר מבכל אחד מהפרקים הקודמים, כאן מאד קל לראות את הפער בין מה ששי אומר ומאמין על עצמו, לבין המציאות.

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    מוסר אעלק

    נחמה, 01/11/07 19:44

    שי כותב שהמוסר מנע ממנו להיפגש עם איילון, אבל בסוף הוא כופף את המוסר כך שיתאים לרצונויתיו.
    עוד משהו שלא הבנתי, אם לא חשבת על מפגש מיני למה בדיוק נפגשו במיטה??? יכלו להיפגש בפינה נעמיה על הדשא, לא?
    הבן אדם הזה משחק באנשים כמו במריונטות והם הולכים אחריו בעיניים עצומות.
    עוד משהו שהוא אומר- איילון הוא הנשי והרך ושי הוא החודר, בקיצור, שי רק מחפש איך לזיין את איילון בתחת.. מעניין מי יהיה הבא בתור... מרחמת עליו ועל כל המאמינים שלו שמאבדים את עצמם ואת שפיותם שלא לדבר שאת כל הונם נותנים לו...

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    לא יאמן כמה בןאדם יודע לחרטט.. וחשוב שזה לא שקוף. מה הוא חושב לעצמו

    דורון, 01/11/07 19:27

    שזה לא ברור שהו פשוט רצה לשכב איתו?
    מה כל כך מסובך פה? בא לך להיות איתו תהיה איתו. בא לך לשקר לאישתך תשקר. אל תמכור לי את זה בכסות של מציל נפשות..
    האיש פשוט נמוך מהרמה הנמוכה ביותר הניתנת לתאור.
    מי בעד לשלוח את האיש לאישפוז כפוי?

    הגב לתגובה זו

    • לאשפז במיידי (ל''ת)

      מסכימה, 01/11/07 23:13

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    החלטת בית המשפט העליון של המטריקס

    דוויד, 01/11/07 19:17

    החלטה מספר 0005/07

    בענין שי טובלי המורה הרוחני, תלמידו אילון לסטר, וכתבה שפורסמה במעריב, וקהילתו במסגרת טור שבועי אישי

    http://docs.google.com/Doc?id=ddkrf76v_8984767gs

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    נו באמת, כולה העזת לצאת מהארון!

    ניקי, 01/11/07 19:13

    גם כן גורו

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    אין ספק - האיש אומן בלסובב את הדברים !!

    מאיר החושך, 01/11/07 18:07

    אין ספק שאתה אומן יוצא דופן

    באופן ציורי אתה מתאר איך הפכתה איש ישר, שמעולם לא התנסה ביחסים עם גברים לבן זוגך החדש !! כמה ביזארי .

    וזאת באמת דרך ''פנטסטית '' לתאר איך כאילו לא ''מימשת'' את תשוקתך . חבוב,ממשתה גם ממשתה !!!
    אתה גם מתחיל לתאר איך התחברה אשתך לבן זוג חדש
    אני שמח שסוף סוף נענית לאתגר ואתה מספר ( אמנם בצורה מסובבת ומניפולטיבית) למה גרר שבוע התשוקה
    מעניין ש NRG התירו את כתיבת הכתבה בא אתה חושף שמות של אנשים - בתגובות הם מצנזרים שמות - אבל נשאיר זאת להם.

    אבל אם התחלתה אז בו ניתן רמז לצפוי בהמשך ( בתקווה שאתה איש אמין וישר ) אם לא, אנחנו נעזור לך מהאינפורמציה שמגיעה ממקורות בקהילתך שמפחדים להיחשף כי הם עדיין שומרים לך אמונים ומשתתפים בנאמנות היסטרית במפגשים שלך.

    אז אם כבר התחלתה, בבקשה תמשיך. סיפרת על בחור שהתקרב לאשתך - תרחיב בבקשה איך זה המשיך ?
    ספר לנו גם מה קרה אם בת זוגו של הבחור באותו שבוע התשוקה - למי היא התחברה באותו שבוע ומה קרה אם אותו הזוג בהמשכו של אותו חודש - ולאחר מכן
    ספר לנו מה עלה בגורלה של אשת בן זוגך החדש? איך היא חייה היום?
    ספר לנו על הזוגות האחרים שמימוש תשוקות זרות היה חלק מהיום יום שלהם בקהילה שלך.
    ובכלל האם בדקת את הסכמתם לפרסום- מאיפה לקחתה את העצמאות והזכות לפרסם שמות של אחרים. אני מקווה שחלקם יבינו שבזה חשפת את עצמך לתביעה אפשרית מצידם.

    אין ספק - מסמך מרושע מרשיע וביזארי.

    הגב לתגובה זו

    • כמה שגיאות כתיב.... (ל''ת)

      אבל צודק בכל, 01/11/07 19:48

      הגב לתגובה זו

    • מאיר, אתה דביל אמיתי

      אופיר, 01/11/07 20:47

      נראה לך באמת שלמישהו יש בעלות על הסיפור שלו...?

      הגב לתגובה זו

      • למה התכוון המשורר בתגובתו (ל''ת)

        מאיר, 01/11/07 23:23

        הגב לתגובה זו

    • שי טובלי הוא בושה.

      הילה, 01/11/07 23:03

      שי טובלי הוא בושה לרוחניות!
      הוא יוצר זילות מסוכנת לידע הרוחני. אין לו מושג מה זה.
      טובלי הוא אומן האשליות, הוא מעוות ומעוות. לפני הכל הוא משקר לעצמו, ויוצר לעצמו רציונליזציה כדי להצדיק את מעשיו. אך הנורא מכל הוא שהוא סוחף אחרי האשליות שלו גם אנשים אחרים שאינם מחוברים לעצמיותם, והם הולכים אחריו כחסידים שוטים.
      ס כ נ ה. הצילו את נשמותיכם.

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    איפה הלינק ל ''שבוע מימוש התשוקות (ל''ת)

    נעלם הלינק, 01/11/07 17:41

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    ככל שהתרחקתי מהקהילה ומ שי כך השקר והמניפולציה שלו התבהרו יותר

    לורד ויידר, 01/11/07 17:19

    שלום לכולם, לפני מס' חודשים הודעתי שלא אגיב יותר. פשוט כי שי הולך ונעלם, הוא כבר לא מעורר כל כך הרבה עניין ועדיין האגו שלו ממשיך וצורח לתשומת לב שהולכת ומתמעטת עם הזמן.

    לא קראתי את הסאגה האחרונה שלו בחודשים האחרונים ודי במקרה עיניי צדו את הכתבה זו יותר נכוןן את תמונתו של איילון.

    את איילון הכרתי בקהילה והתידדתי עימו, הוא אדם נפלא ומלא עומק ואני רוכש לו כבוד.

    לצערי כשאני קורא היום את המניפולטיביות שבדבריו של שי, אני המום מכך, שלא ראיתי קודם כמה האיש מסוכן, אמנם חשתי אי נוחות גדולה בצידו (ויש לומר שגם הוא נרתע ממני, מסיבותיו הוא ,כנראה שהוא זיהה את ספקנותי כלפיו) מכל מקום החלטתי לכתוב ולהעלות את הגרסה שלי לשיפוטכם.

    חיבוקים תמיד היו שם, את רצונו הכמוס של שי ומשיכתו לאיילון ניתן לראות במרומז גם בסרט ''אל תעזבי את תל אביב'' שם שי נוגע בעדינות רומנטית באיילון בעת שבועת הבודיסאטווה. יותר מכך, החלום שכביכול אילון חלם שנתן גושפנקא לשי לממש את מאוויו מזכירים לי את סיפורי סבתא שלי שחולמת כי קבלה שדר מסבא שאומר לי לעשות כך או אחרת.

    פרויד כבר הסביר מהו מנגנון החלימה, מנגנון אישי ללא קשר החוזה פני עתיד, רק שהמדע לא מעניין כנראה את שי שחושב שמדובר בפאקס במקום במילים של אדם בוגר שאמור לדעת לומר אותם ללא מגבלה בחיי חקירה רוחנית...

    לצערי, רבים וטובים השאירו את השכל הישר וכושר השיפוט שלהם בכניסה לחסותו של טובלי. אני מקווה ומאמין שהוא יהיה סאגה חולפת. הבנאדם חי בסרט שהתסריטאי כבר מזמן עושה מה שבא לו ללא קשר למציאות, רק אדם כזה יכול להכריז בלא כל חשש את המשפט המגלומני שהניסוי שלו לא נראה קודם לכן על הפלנטה הזו.. פשוט מגוחך ומעורר רחמים. לעיתים נדמה לי שמדובר במתבגר בן עשרה שעדיין מפנטז וממאן להתנתק מחיי הפנטזיה שבילדותו הגוססת.

    צר לי עליך אחי איילון, איך נפלת ברשתו של זה.

    סוף לתגובותיי.

    לורד ויידר.

    הגב לתגובה זו

    • סוף כל סוף מישהו מפוקח! (ל''ת)

      קובי, 01/11/07 17:45

      הגב לתגובה זו

      • מפוכח! (ל''ת)

        פקח, 01/11/07 19:49

        הגב לתגובה זו

        • אתה ממש פיקח! (ל''ת)

          רציו, 01/11/07 23:54

          הגב לתגובה זו

        • צודק! (ל''ת)

          קובי, 02/11/07 09:05

          הגב לתגובה זו

    • ללורד וידר - עזור לחשוף את האיש - תרחיב את הידוע לך (ל''ת)

      לורד יקר, 01/11/07 18:08

      הגב לתגובה זו

    • קשה להתווכח אבל

      דניאל, 01/11/07 18:09

      עם זה ששי טובלי יודע להתבטא ובהחלט צר לי על כל אלה שנפלו במלכודת הדבש של מתק השפתיים שלו.ועדיין-יודע צדיק נפש בהמתו-התופעה של גורואים מטעם עצמם היתה קיימת לפני שי טובלי ולמרבה הצער תהיה קיימת אחריו.כל מי שמכניס את עצמו לביצה הזאת שלא יתלונן על זה שהתלכלכו לו הבגדים.

      הגב לתגובה זו

    • אתה עצמך לא נשמע רציונלי במיוחד, למען האמת.

      אנאקין אמאמאמו, 01/11/07 20:00

      בלי קשר לטובלי, לפרויד, או לכל אחד אחר מחביביך, אתה נשמע כמו גוש קודר, חלוש וממוסך של משהו, ממש כמו הניק האומלל שלך, ולא מעורר בי כל הרגשה של תועלת או רצון טוב.

      הגב לתגובה זו

    • כזאת ביקורת חשוף את עצמך! (ל''ת)

      איגי, 04/11/07 01:45

      הגב לתגובה זו

    • כ''כ נכון

      רותי, 06/11/07 00:16

      אין צודק ממךץ כל מילה בסלע!!!
      לא רק איילון נפל ברשת. הרשת עצומה ורבים מהם נתפסו בה. ולואי ויבוא יום ויתעשתו כולם ויאמרו זה לזה: אכן, נפלנו ברשת, אך חזקים אנו ונחלץ ממנה!!

      הגב לתגובה זו

    • תגובה

      עינת נוי, 06/11/07 21:09

      אני לא יודעת אם יש אמת בתגובות שלכם וזה לא ממש עסק שלי אם אילון נוצל ע''י שי או שאנשים אחרים בקהילה נוצלו על ידי שי. אני מזכירה שכל אחד בקהילה היה שם מבחירה מלאה ,במיוחד שמדובר באנשים עם אנטלגנציה גבוהה כך שאי אפשר לטעון שעקב נכות מנטלית אדם מסויים נוצל. לגבי אילון לסטר -אם מצד אחד אתם יודעים, לפחות מי שמכיר אותו -שהאדם נפלא ומלא עומק ואינטליגנציה-אז באמת ניראה לכם שהוא פרייר של מישהו? שהוא ילך עם שי רק כי זה ''פיתה'' אותו? שהוא יוותר על אישתו וילדתו המדהימות-(עם כל הכאב) בלי שבאמת ירצה להיות עם שי? אתם נותנים קרדיט לאינטליגנציה שלו?ואם אתם לא נותנים אז למה זה כל כך אכפת לכם מה שקורה שם? אם שי כזה עלוב כמו שחלקכם כותבים אז איך אתם מתענינים בדבריו?

      הגב לתגובה זו

      • כי הם מייצגים תופעה מסוכנת

        אחת, 07/11/07 10:09

        לא מכירה את אילון, ולא את שאר הקהילה, אבל זו לא תהיה פעם ראשונה בהיסטוריה שאנשים אינטליגנטיים בעלי כוונות טובות נופלים אל תוך רמייה עצמית. ולפעמים נופלים עמוק עם תוצאות קשות.

        את המדור הזה קוראים הרבה אנשים שמחפשים את דרכם, וחשוב שילמדו לזהות את התמרורים שניצבים לאורך הדרך.

        הגב לתגובה זו

  • 36.

    ''חזרתי הביתה..'' אלק (ל''ת)

    טריפונס, 01/11/07 17:02

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    גודייז, גודייז ..

    טריפונס, 01/11/07 16:55

    חולה מין במסווה של רומנטיקן.
    ועם זאת הוא הדבר הכי טוב שיצא מהרוחניות הישראלית. לעומת האנימיות של טיוהר והבורות של קאלו, שי טובלי הוא נסיך הדור לבוש לבן.

    הגב לתגובה זו

    • זילות מסוכנת.

      הילה, 01/11/07 22:53

      כמו טובלי, גם לך אין שום מושג מהי רוחניות. אתה מתייחס אליה כמו לטרנד של מורה זה או אחר, ובכך, יוצר זילות מסוכנת של תהליך גורלי וחשוב על הפלנטה הזו וביקום כולו.

      הגב לתגובה זו

      • כשאת אומרת רוחניות למה את מתכוונת ?

        טריפונס, 02/11/07 13:08

        אני מוכן להגיב על כל טרוניה שלך על חוסר ההבנה הרוחני שבו אני לוקה.
        בניגוד לדעתך והיא הבנתך לא כל מי שעושה יוגה, מדיטציה, וקורא את קרישנמורטי הופך רוחני. הדרך היחידה להפוך רוחני היא להתוודע לעולם הרוח ואני בספק גדול אם הוא פגש בך. לגבי טובלי לא הרוחניות שלו יוצרת זילות מסוכנת אלא מוסר כליותיו, שהם שני דברים נפרדים.

        הגב לתגובה זו

  • 34.

    המלך הוא עירום

    אלון, 01/11/07 16:45

    אם רוצים אפשר ללמוד דרך הסיפור הנ''ל את כוחה העוצמתי{אך המוגבל} של המחשבה,
    שי טובלי אתה תוצר של העידן של ימינו , סיפוק מיידי ומהיר של תשוקות ומאוויים, עידן שבו האגו האנושי מקבל לעתים ממדים מפלצתיים . נפלת קורבן לתשוקות שלך ועטפת את זה בכשרון רב בסיפור רוחני פנטסטי.
    בסיפור שלך יש כל כך הרבה פיצול ובלבול פנימיים[למשל לא העלת בדעתך להשתתף ולממש את תשוקותיך בשבוע התשוקות.. ובכלל ציינת שלך אין תשוקות או שחקרת אותם עד תום...]
    אתה חף מרגשות ודחפים אנושיים ארציים שכאלה.
    והמדהים מהכל זה שלא רק אתה קונה את הסיפור של עצמך ,אלה יש עוד אנשים אומללים המחפשים משמעות לחייהם הקונים ומאמינים לספורי הפנטזיה הנ''ל.
    ה''רוחניות'' הניו אייג'ית באמת שוברת גבולות בעזרתך האדיבה- ובמקום לקרב את האדם לעצמו שיכיר את עצמו בצורה אנטימית וכנה, הסיפור הזה בה ומחזק את הפיצול ואת התרחקות האדם מעצמו,מרגשותיו ופנימיותו האמתיים וחונקת אותם בספורי מעשיות וגלגולים קרמתיים.

    דע עצמך בהווה ואז יתגלה לפניך מרחב עצום שאין בו זמן-ואתה ידידי רחוק מזה מרחק מזרח ממערב....

    מאחל לך ולנוהים אחרייך,שתתפכחו ותכירו במציאות ההווה כפי שהיא ותו לא.
    מי ייתן וכל ייצור יזכה לאושר אמתי.

    הגב לתגובה זו

    • עירום וטוב לו.. (ל''ת)

      חוויות חוויות, 01/11/07 19:01

      הגב לתגובה זו

    • מסר משמיים לשי וחבורתו

      007, 01/11/07 21:49

      גם זה מסר לא ?

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    שיר - תודה תודה תודה - וגם מזמור זמן נתון

    גיא, 01/11/07 16:40

    תודה תודה
    תודה

    נתת לי
    עוד השראה

    אני את הטייגר
    עוד מנסה לחבק
    אך רק מוט לא נקי
    בינתים מלקק

    כי העוז והעזוז
    הם שמביאים
    סופו של דבר לשבור
    מעגלים תוקעים

    א הבה
    וא נגילה
    ש ישו
    ושמחה !

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    שי

    אין גבול, 01/11/07 16:35

    פותח פה גדול בבקשה........ אוה אוההה. תודה.

    שלך בהוקרה, האב הגדול של ההשתנה (הענקה בצורת אנטליגנציה מיימית).

    הגב לתגובה זו

    • גדול! (ל''ת)

      איציק, 01/11/07 22:29

      הגב לתגובה זו

    • קרעת אותי (ל''ת)

      מבפנים, 02/11/07 01:51

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    E=MC^2 (ל''ת)

    טל, 01/11/07 16:34

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    עצוב

    יוהושעשגז, 01/11/07 16:18

    עצוב לראות כמה קל להיות גורו , כמה חיפוש וכמה בדידות יש לאנשים שנאלצים ללכת אחרי ילדים מבולבלים שללא כל רקע עמוק משחקים בחייהם . הכל יש כאן מלבד חכמה עצמאות וחרות רוחנית אמיתית . כמו שלדעתי מציעה היהדות החכמה והעמוקה . אנשים מפוחדים מונעים ע''י הרגשות הסותרים שלהם , מפרקים משפחות במחי יד , ועוד עוטפים את זה בבלבול מוח של מושגים מומצאים מבית מדרשו של האדון אושו , משגל הנשים ואוסף הרולסרוייסים הידוע
    עצוב עצוב עצוב

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    אף מילה על רונלד? הכוסון ההולנדי?...

    ארנון, 01/11/07 16:18

    ועל עובדת הניקיון הלבנונית, האומללה,
    שלא הבינה מי זורק לפח הזבל סדינים מלוכלכים בקקי?

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    האמת?

    האמת, 01/11/07 15:47

    כל כך הרבה כיעור וניצול ...כל הזמן שאלתי את עצמי איך הסבתא הזו התחתנה עם שי..כנראה שזה היה ההסכם מהיום הראשון היא ידעה שהוא לא ישנה את עורו להטרוסקסואל ..מצד שני ידעה שאף אחד לא ירצה בה בגלל יופיה ואין להסיכוי להביא ילדים מלבד עם שי..הם תיכננו זאת ביחד עד שהגיע הקורבן ''אילון'' שם יצאה התוכנית לפועל..ומה הכי יפה לצבוע את זה בצבעים של רוחניות? ומה על כל הקהילה שנוצלה מינית ונפשית?

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    שי הוא פשוט דרמה קווין

    שלמה השלם, 01/11/07 15:40

    והדרמה משלהבת ומתחזקת את יצריו ואת האגו שלו.
    נראה כמה זמן תחזיקו אתה ואילון בחיים רגילים, בלי דרמות ובלי לקיים יחסים כשכולם מציצים לכם. נראה כמה להבה תישאר שם.
    אנרגיה כבירה ומסתורית עלק, חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    התמונה.

    דלי, 01/11/07 15:35

    מילא מה שדמיינתי ועשה לי רע.אבל התמונה הזו? זה כבר יותר מידי.

    הגב לתגובה זו

    • תתגברי.

      מגב, 01/11/07 20:04

      מילא הגועל שממלא פה כל מני יצורים עד שהוא נשפך על גדותיהם אל תוך התגובות ואל העולם, אבל לפחות מלכי הגועל של המדור אינם מתחסדים. עצתי לך: להוריד את הבגדים ולהסתכל קצת בגוף, לקרוא על תפקודם של איברים פנימיים, לחוות מגע בלתי-אמצעי עם כמה שיותר אנשים, ובאופן כללי - להיות משהו שמזכיר יצור אנוש.

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    שי

    בן, 01/11/07 15:22

    תגיד, אתה גם עושה ערבי סטאנד אפ וימי הולדת? :-)

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    איתות מהחיים.....

    אחת, 01/11/07 14:55

    ''זמן מה לפני שבוע התשוקות סיפר לי אילון שהוא חלם חלום אודותינו, שהעיד אף הוא על קשר מסתורי ובלתי פתור.''

    וממש במקרה, מתוך התפתחות של דברים אחרים לגמרי, שי הגיע 'זמן מה' אחרי זה למסקנה שנכון להכריז על שבוע מימוש התשוקות.

    העצוב הוא ששי כנראה מאמין בזה. העצוב הוא ששי חושב שהוא פועל מתוך מודעות.
    מה שכן - הוא אמן הרציונליזציות. וירטואוז אמיתי.

    הגב לתגובה זו

    • מדויק (ל''ת)

      יפה מאוד, 01/11/07 18:18

      הגב לתגובה זו

    • הבנת הנקרא

      מ, 21/08/08 20:41

      כנראה שהבנת הנקרא חלשה אצלך כי שבוע התשוקות הוכרז הרבה לפני!

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    האהבה המתוארת כסוג השני מזכירה במהותה אהבה אפלטונית, כלומר רוחנית (ל''ת)

    שירי, 01/11/07 14:42

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    מאמר נפלא, איזו כנות ואומץ

    עידו ת''א, 01/11/07 14:38

    נדמה לי ששי טובלי, מבלי משים, כתב מאמר הלל ושבח לאהבה ההומוסקסואלית. והוא כל כך צודק...
    תודה על המאמר המרגש.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    סכנה!!

    מתריעה, 01/11/07 14:34

    ''החיים דרשו כאן העזה וגם מוסריות מסוג אחר, שהיתה אפילו מעבר לאתיקה המקובלת.''

    ככה.
    בדיוק ככה מתחילות כל התועבות שנעשות בתוך כתות.
    כשהמנהיג מאמץ לו ''מוסריות מסוג אחר'', יותר נעלה מהמוסר המקובל, כדי לממש את הצרכים ה'קוסמיים' שלו.
    וזה תמיד מתחיל בצעד קטן, לא מאד חריג, לא ממש מזעזע.
    עד כמה רחוק זה מגיע? תלוי מהם הצרכים הקוסמיים של המנהיג.

    הגב לתגובה זו

    • צודקת בהחלט ! (ל''ת)

      טליה, 01/11/07 15:08

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    סוטה מין

    זיגי, 01/11/07 14:31

    בלההה מישהו יביא לי דלי להקיא
    יש לי דילמה האם לקרא לא שוטה מין או סוטה מין
    מי בכלל רוצה לשמוע את הזבל הזה מחר יכתב לי על המשגל שלו עם איזה פודל ויקרא לזה ’’חזרה לטבע’’
    זה לא מואר זה קצר חשמלי

    הגב לתגובה זו

    • יום אחד הבת שלו תלחץ בגוגל...

      גוגל, 01/11/07 15:38

      שי טובלי.... לא טוב.

      הגב לתגובה זו

    • we call it homo

      or v'ahava, 01/11/07 18:05

      כולה יצא מן הארון וגילה נטיות או סטיות מוכרים וידועים רק עוטף אותם בתגלית רוחנית

      הגב לתגובה זו

      • and we call them - fudge peckers

        me, 01/11/07 23:51

        והמבין יבין...

        הגב לתגובה זו

        • all the way that is the way the go

          zappa, 02/11/07 01:45

          keep it gresy so it will go down eazy

          הגב לתגובה זו

  • 19.

    אורגיה קוסמית

    היפרבולה, 01/11/07 14:25

    הוא עם בעלה היא עם תלמידו המורה איתה ותלמידו עם המורה - ווא ווא ווי ווא.
    והכל קוסמי כל כך...
    לא קונה את החארטה הזאת. בסך הכל חרמנות באיצטלה רוחנית. זיון בחסות הקארמא.
    מה שכן...מקנא בו. גם מזיין וגם מרוויח כסף מאנשים המוכנים לשמוע על זה....
    שבוע התשוקות...פחחחחח...איזה שם פלצני לאורגיה חופשית.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    כמה כללי אתיקה אפשר לשבור בכתבה אחת?

    גיל, 01/11/07 14:25

    לא מספיק ''להרגיש אחריות כבדה'' כלפי תלמיד- צריך גם לנהוג לפיה.
    ומה תורם הפרסום- ועוד עם שמות מלאים?

    הגב לתגובה זו

    • מה הבעיה עם השמות ? הם תלמידיו

      מושוניקו, 01/11/07 15:13

      ורצונו כבודם.

      הגב לתגובה זו

      • מופיע גם שם של ילדה (ל''ת)

        אחת, 01/11/07 17:07

        הגב לתגובה זו

      • רצונו כבודם?

        אל תגזים, 01/11/07 19:04

        אני מניח שהוא קיבל הסכמה.

        אפילו ''תלמידיו'' לא עד כדי כך מחוקים.

        הגב לתגובה זו

  • 17.

    תרגום לעברית

    תרגומון, 01/11/07 14:07

    מזמן חשקתי באחד מתלמידי. אירגנתי שבוע חילופי זוגות שבמהלכו הצלחתי להביא אותו לחדר השינה שלי. ההמשך היה טבעי.
    למרבה השמחה הצלחתי לסדר בנזוג חדש גם לאישתי.
    חשוב לי שתדעו שאני אקטיבי כי בכל זאת, ולמרות הכל, יש בי עדיין צדדים הומופוביים.

    אה, שכחתי לציין שהכל אצלי נקי, אין טעויות, ואני עושה הכל ממניעים טהורים לחלוטין. וכל מה שאני עושה הוא חדשני (ברמת הפלנטה כמובן).

    דרך אגב - פיתחתי עכשיו זוגיות חדשה. אני קורא לה זוגיות פיננסית. בזוגיות הזאת כל המאמינים שלי משמשים הצד הנקבי - הם מספקים לי אהבה (כסף) בזמן שאני... ובכן, אתם מבינים לבד מה אני עושה להם.

    הגב לתגובה זו

    • תרגום מושלם

      יובל, 01/11/07 14:52

      אהבתי במיוחד את חלוקת הפסיבי ואקטיבי בינם. (כמובן ששי הוא האקטיבי ''החודר'').
      איזה קשקשת מרשימה

      הגב לתגובה זו

      • זה היה מובן עוד מהתמונה גלוחת שחי (ל''ת)

        מושוניקו, 01/11/07 16:39

        הגב לתגובה זו

        • חחחחח נכון (ל''ת)

          גוד הלפ אס, 01/11/07 18:14

          הגב לתגובה זו

    • תרגומון אתה גאון, קרעת אותי.. (ל''ת)

      האם האלוהית של, 01/11/07 15:26

      הגב לתגובה זו

    • גדול! הרבה זמן לא צחקתי ככה.. (ל''ת)

      ברברה מרסיניאק, 01/11/07 21:19

      הגב לתגובה זו

    • תרגום מושלם (ל''ת)

      מילה, 01/11/07 21:29

      הגב לתגובה זו

    • היסודות לזוגיות פיננסית כבר הונחו

      לצחוק או לבכות?, 02/11/07 00:35

      מתוך האתר של שי:

      ''הקשר עם כסף חייב להפוך לחלק בלתי נפרד מהמסע הרוחני, ממסע של התפתחות וצמיחה.''

      ''אפשרות חדשה של פעולה היא להסיט את האנרגיה מקבלת הכסף לנתינת הכסף. פירושו של דבר שתשומת הלב שלנו מתחילה להיות ממוקדת בלתת כסף. הכוונה היא לא פשוט לפזר כסף, אלא להתחיל להזרים את עצמנו דרך נתינת הכסף כאקט של הענקה.''

      הגב לתגובה זו

    • גאון (ל''ת)

      אופיר, 05/11/07 15:49

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    יא אללה

    אחול בלוע, 01/11/07 13:58

    ממש מפעים איך אפשר לז.... ת'שכל בגבב ניו אייג'י סוג ז' (שוב) על חרמנות מטורפת. עאלק קארמה, קוסמי.

    נו באמת ....

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    הרקיסיסט הזה חושב שהוא גילה את האהבה הקוסמית (ל''ת)

    פתטי, 01/11/07 13:33

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    התירוץ הכי טוב ששמעתי להתנסות הומוסקסואלית

    נשכן, 01/11/07 13:17

    ''במצב של מדיטציה עמוקה יכולתי לראות שאילון ואני נועדנו ליצור ביחד מעין כלי אלוהי המכונה 'הזכר האלוהי'. ... אילון נועד, כנשמה, להפוך לאב האלוהי של הרכות (הענקה בצורת אהבה) ואילו אני – להפוך לאב האלוהי של ה'חדירה' (הענקה בצורת אינטליגנציה וכוח התפתחותי).''

    רק בשביל הפיסקה הזאת כל הסדרה היתה שווה.

    הגב לתגובה זו

    • לא רק התירוץ הכי טוב אלא גם אחד התיאורים הכי יפים שלה

      השלכה, 01/11/07 16:30

      רק שכדאי גם לדעת להבחין בין מציאות חווייתית פנימית לבין מציאות קוסמית חיצונית.

      אה, סליחה, שכחתי. שי הוא אחד עם הקוסמוס.

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    תודה תודה תודה

    גיא, 01/11/07 12:19

    תודה תודה
    תודה

    נתת לי
    עוד השראה

    אני את הטייגר
    עוד מנסה לחבק
    אך רק מוט לא נקי
    בינתים מלקק

    כי העוז והעזוז
    הם שמביאים
    סופו של דבר לשבור
    מעגלים תוקעים

    א הבה
    וא נגילה
    ש ישו
    ושמחה !

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    הפרק הכי מרתק עד עכשיו

    אני, 01/11/07 12:10

    אני אולי לא מסכימה או מבינה את הכל, אבל אני חייבת להביע הערכה לפתיחות הגדולה של שי ולשיתוף.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    נו באמת... משגל זכר = 'זוגיות קוסמית'

    ציפי פוט, 01/11/07 11:48

    מה שכן אתה כותב נהדר!

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    מדוע משרד הרווחה אינו מתערב ומציל את ילדתו ממנו

    קובי, 01/11/07 11:47

    הוא מארגן חילופי זוגות ומכנה זאת מימוש תשוקות. מחלק חומרים פסיכו-אקטיויים, כלומר סמים.
    מדוע שי טובלי מסתובב חופשי?
    מדוע לא מונעים ממנו קרבה לבתו? הרי בסופו של דבר גם היא תקבל חומרים כאלו או אחרים ממנו ואולי גם בתשוקותיה הוא יערוך מניפולציה.

    הגב לתגובה זו

    • עדיף סמים משי טובלי מסמים המחולקים חופשי ע''י החברה ומכונים נורמות

      שירי, 01/11/07 14:44

      הכל למען החינוך!

      הגב לתגובה זו

    • חצוף

      מ, 21/08/08 20:39

      תגיד קובי מהדרום? מה לך ולבת של שי או לכור המשפחתי שלא? מה אתה יודע על טיב היחסים של שי עם ביתו?
      לילדה יש הורים נפלאים ומשפחה מורחבת שמאוהבת בה ונותנת לה כל מה שילדה חלמה עליו ואז עוד קצת! צא מזה ואל תדבר על דברים שאתה לא מבין כלום!
      לך לפורומים לילדים מוכים ואנוסים ותצעק שם!

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    בוא אלי לקורס (ל''ת)

    גואל רצון, 01/11/07 10:57

    הגב לתגובה זו

    • פחח (ל''ת)

      טו מאצ' אינפו, 01/11/07 20:16

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    ואווו

    אושי, 01/11/07 10:39

    כשזה קרה לי העדפתי לשמר את הרגע ולצמצם אותו לפגישה אחת בלבד..הרגשתי שאם אמשיך את זה אז הקסם יחלוף.יש ימים שאני מצטערת על זה , אבל מספיק שאני קוראת את הכתבה המהפנטת הזאת ורואה שיש דברים כאלה והם יכולים להמשיך מעבר.
    נראה שגם אתה חשבת כמוני בהתחלה..
    אתה באמת חושב שזה תוצאה של גילגולים ?המפגשים ה''קוסמיים האלה''?

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    תודה על הכנות (ל''ת)

    גלעד, 01/11/07 10:33

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    ''אני זוכר איך נשכבנו במיטה כדי להתחבק''

    0, 01/11/07 10:29

    איזה קטע, גם אני בודקת בצורה זו קשרים קרמתיים

    הגב לתגובה זו

    • בול. (ל''ת)

      :-), 01/11/07 14:35

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    אז הכל היה סיפור כיסוי..... (ל''ת)

    שי כותב מעולה!, 01/11/07 10:27

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    שי טובלי ובריטני ספירס

    בלון שברח מהחלו, 01/11/07 10:23

    שי טובלי הוא תופעה מעניינת מאוד, חייבים לומר, ואפילו שהמאמרים שלו משעממים מאוד אני מקוה שהוא ימשיך בדרכו וימשיך לפרסם מאמרים.

    טובלי הוא כבר מזמן לא סתם עוד כותב ניו-אייג', הוא בריטני ספירס של עולם הניו-אייג' שעל הנפילות והקימות שלה אנחנו נהנים לקרוא וכל פעם שהיא מתחרפנת אנחנו מתמוגגים.

    אני מקווה שבריטני תמשיך בדרכה ותספק לנו עוד הרבה שערוריות לאורך השנים כדי לספק את היצר המציצני שלנו. ואני מקווה שגם שי יעשה את זה, כי הוא כבר מזמן לא עוד מתקשר הוא סמל תרבות של עולם הניו-אייג' שלנו, מישהו שאנחנו אוהבים לאהוב או לשנוא.

    אז שי, אל תחשוב אפילו על להפוך לנורמלי. אנחנו לא נסבול את זה. אתה שייך לנו. אתה הטוקסיק שלנו.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    שיאים חדשים לגועל התופעה המכונה שי טובלי (ל''ת)

    מירי, 01/11/07 10:23

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    הצעה

    רון, 01/11/07 10:09

    תקים משפחה מאוחדת של שני אבות ושני נשים.. תאחד

    הגב לתגובה זו

    • רוצה פגישה

      צבי, 01/11/07 14:27

      רון רוצה לדבר על שי טובלי צריך להיפגש

      הגב לתגובה זו

      • יאללה

        רון, 01/11/07 16:09

        דיזנגוף סנטר מחר ב11

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    שי

    rukma, 01/11/07 10:03

    האומץ שלך מרגש
    תודה

    הגב לתגובה זו