 |
42.
איריס מדהימה
יניב,
24/11/07 18:38
|
ראיתי היום את הסרט שלה ''הוא הולך בשדות''(1967)-הבחורה היתה ונשארה מדהימה. לגבי חדרים נפרדים לכל בן זוג-יש בזה משהו-במקרים מסוימים זה אפילו נהדר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
גם אנחנו ניסינו
עעע,
01/11/07 15:26
|
ואז נהיה קטע של ''אצלי או אצלך''
ואחכ נהיה קטע של ''אני מצטער, אני לא יכול להישאר לישון, אני קם מוקדם מחר''.
ואז הוא ראה שקמתי אחריו.
וככה זה הלך פייפן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
רעיון מצוין. שכל אחד
אורית,
01/11/07 11:23
|
יפליץ וינחר לבדו. ככה שהביחד יהיה תמיד נעים ונינוח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
המסר הנוסף
חנה גרינבוים,
שומרון,
01/11/07 09:45
|
עדיין לא החלטתי לגבי החדרים אבל הרווחתי תובנה נוספת . להפגש למעשה אהבה מתוך בחירה חופשית באמת ולא מתוך אמונה או כורח. בכתובה הנתנת בחתונה יהודית כתוב במפורש שהגבר מתחייב לאשה בין השאר ''לעונתה'' שפרושה סיפוק הצרכים המיניים של האשה . ולא מצויינת שום התחיבות של האשה כלפי הגבר בשום תחום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
עוד
חנה,
משגב,
29/10/07 09:05
|
איריס המתוקה. את נוגעת בנפש הענינים. אבקשך לכתוב לנו הבנות .עוד על זה ועל הכל. אוהבת ומכבדת חנה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
את יודעת מה זה מזכיר לי...?
יעל,
תל אביב,
29/10/07 01:11
|
זה מזכיר לי שפעם בעליסבר שכמו שלכל הנשים יש מחזור והן ממשיכות לתפקד רגיל מכל הבחינות, אז גם אני יכולה. יום אחד הודעתי לו שאני כנראה מהסוג של הנשים שהיו בונים לו בקתה, מביאים אוכל ועוזבים אותו במנוחה להתכרבלות חמימה עד יעבור זעם... תחי הבקתה! אגב- יש לנו ברוך ה' מקום לחדר עבודה, ועשינו אותו משותף, כמובן, לשנינו, ולשתי מטרות- עבודה ויצירה- ואני עדיין מרגישה סוג של אי שקט.באמת ההשלכה של זה אצלי זה שאני משתלטת על עיצוב כל הבית- ואז מרגישה רע שאני משתלטת לכולם על החיים...בקיצור- אהבתי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
אני לא יכולה לישון בלי בן זוגי - הוא נותן לי אנרגיה
ענבל,
27/10/07 19:46
|
כשאני מגיעה הביתה אחרי יום עבודה אני מחכה לשעות שנישן, מחובקים רוב הלילה, המגע שלו מעניק לי כוח ומחדש אותי. החום שלו מחזק אותי. והחוטים הדקים והלא נראים שעוברים בין החזה שלי לשלו מרחיקים את כל הרעות החולות וקושרים אותנו עמוק יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה זמן אתם ביחד? ומה עם הסקס? עדיין עובד? עדיין חשוב?
ניקית,
28/10/07 23:10
|
ובכלל, זה נשמע לי אחלה שמיכת צמר דרמטית. הרגל חיוני לבריאות ולחיים. אבל מה שטוב לאחד, לא טוב לשני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
הריגת פרות קדושות
חנה גרינבוים,
שומרון,
27/10/07 19:29
|
לא החלטתי עדיין אם אני בעד או נגד ההצעה של שינה בחדרים נפרדים .הנושא עדיין בעיבוד אצלי. . אך הצלחתי לחסל פרה קדושה נוספת אצלי. שגם דבר כל כך ''ברור'' שכל כך תקוע באמונות שלי כמו צורת שינה של זוג .אפשר להעלות על השולחן לדיון ולהחליט ממקום של בחירה חופשית ללא פחד. האם זה מתאים לי או לא. תודה לך איריס שאפשרת לי זאת באמצעות תעוזתך לכתוב על נושא כל כך רגיש באומץ..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ובשיעור הבא:
אותנטה,
28/10/07 05:47
|
חיסול הפרה הקדושה שחייבים להישאר ביחד. בשיעור הבא תלמדי שאפשר אפילו להיפרד מבן זוג שאת לא אוהבת מספיק כדי לישון איתו באותה מיטה ולחלוק איתו את לילותייך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרגתני. (((((((((((((-:
ל"ת
ניקית,
28/10/07 23:09
|
|
 |
34.
איריס האמיצה
לילי,
רחובות,
27/10/07 10:45
|
|
 |
33.
חחחחחחח הצחקת אותי איריס
וויז מיר,
26/10/07 11:37
|
לחוש מחנק מתחת לשמיכה המשותפת? כל המאמר הזה הוא ראציונליזציה אחת גדולה לקושי באינטימיות. קושי ללכת עם הזוגיות עד הסוף ולהתמסר לה.
צודקת דפנה תגובה 3, בזוגיות הופכים השניים לאחד.
אני לא מעלה בדעתי לישון במיטה נפרדת מבעלי. עבורי השינה איתו לילה לילה היא הטעם והבונוס של הזוגיות. ביום שבו אעדיף להיות בחדר נפרד ממנו, אני מחפשת בן זוג חדש.
את עבודת הנשמה אני עושה בליווי צמוד של בעלי ובשקיפות מלאה, לא מסתתרת בחדר או כותבת ביומן סודי.
וממילא, אצל האישה היהודייה השתלטנית המצויה, בדר''כ כל הבית נראה כמו חדר אחד פרטי גדול רק שלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הוא חושב?
והבעל,
01/11/07 20:52
|
האם הוא גם רוצה לישון איתך כל לילה? אולי לא נעים לו להגיד לפעמים לא. לכל אדם גבר או אישה יש מחזורים של צורך באינטימיות, אף פעם זה לא בדיוק באותו זמן. שווה בדיקה אם את באמת אוהבת אותו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כשיודעים לא צריך לבדוק.
וויז מיר,
02/11/07 07:53
|
אני אוהבת את בעלי והוא אוהב אותי אצלו אין ''לא נעים להגיד'' אנחנו אמיתיים זה עם זה תמיד הכל של שנינו הילד, חשבון הבנק, המיטה, אפילו השמיכה משותפת ואם במקרה אני נרדמת על הספה בבוקר אני על הראש חוטפת אצלנו האינטימיות כאוויר לנשימה בלעדיי, בלעדיו, המיטה כבר לא חמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
אגרסיביות ורוע בד''כ נובעים מטיפשות.
בלה-בלה-ניקית,
25/10/07 14:44
|
באופן אישי תמיד חייתי ואחיה כמו שהכותבת מציעה,זה הכי טבעי ונכון לי (לי), כאחת שהעצמאות והחופש והמרחב הפרטי שלה מאוד חשובים לה. נכון, סגנון החיים הזה לא מתאים לכל אחד, במיוחד לא מההבט הכלכלי (עולה כסף לחדר משלך, במיוחד אם יש לכם ילדים).
אבל לא תיארתי לעצמי שטור כזה תמים וחביב יוציא מכמה אנשים כאלו תגובות תוקפניות. בחייכם, תלמדו לנהל שיחה או שתשטפו את פה בנקה 7. לא מסכימים- תגידו ותנמקו. אל תקללו ותהפכו לבהמות. ורק שתדעו. איריס היתה ועודנה אחת הנשים היפות בארץ. מן הסתם יופי שאינו מאפיין אתכם. לא מבחוץ ולא מבפנים. בפנים ריק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שתקי מתחסדת
ל"ת
רמיאל,
25/10/07 17:26
|
|
 |
עזוב אותך מזעם וקללות, בחייך.
ניקית,
28/10/07 23:08
|
לפעמים שינה בחדרים נפרדים זה רק כדי לעורר את הגעגועים לבשר, לאדם ובכך לעורר את היצר, הסקס כפי שהיה מהתחלה. חייתי, מלא תשוקה, לא רדום. כיף?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
בקושי גומרים את החודש
ש,
25/10/07 11:28
|
|
 |
יש פתרון לתפרנים..
יש פתרון,
01/11/07 20:54
|
לא חייבים לבנות עןד חדרים, אפשר פשוט לישון במיטות נפרדות, כמו אצל דתיים, ולאחד אותם כששניכם רוצים פשוט וזול
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
הצנזורה הלא מוצדקת במדור הזה נ מ א ס ה !
ל"ת
באמת גליה,
משטרת ביטוי?,
25/10/07 08:56
|
|
 |
29.
אמן !
ל"ת
נשואה לנוחר,
25/10/07 08:14
|
|
 |
28.
הכי טוב שהאישה מפנה את המקום במיטה עבור אישה אחרת
ניו אייז,
25/10/07 07:58
|
|
 |
27.
דיברת מליבי
חנן,
ראשלצ,
25/10/07 07:39
|
אני חושב שרק במתקונת הזו שהומלצה כאן יש אפשרות לשרוד את חיי המשפחה,רק שלפחות מבחינתי הצורך בפרטיות ושקט הוא לא רק של האשה,גם של הגבר,לא פחות,ואולי אף יותר,תלוי במבנה האשיות של כל אחד.אהבתי את הכתבה מאד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
למה לא להרחיב הרעיון...
שייבה,
25/10/07 07:26
|
|
 |
25.
איפה הקייץ'?
Jack,
Buda,
25/10/07 06:52
|
לי יש הצעה אחרת מנסיון. כשאתה רווק או פנוי ואתה מזמין אישה אליך הביתה אל תראה כמובן מאיליו שהיא מסכימה ללכת יחד למיטה. הקצה לה חדר ותן לה מפתח גם אם אתה בטוח שהיא מעוניינת בך מאוד. אין לך מושג מה זה עושה לה. ב 90% מהמקרים היא פשוט מעריכה אותך ומשתוקקת מתי כבר תפטור אותה מהפרטיות הג'נטלמנית ולעיתים היא פשוט תתנפל עליך ותפשוט אותך מערמומיותך. לעיתים רחוקות אישה עם ''רגשיי'' תחשוב שאינך חושק בה ותמצא דרך לומר שלום וזה טוב כי כך מתברר טיב היחסים וטעמם לעתיד ואז מה אתה שואל? ואני עונה : יצאת גדול. וכשתיפגשו היא כבר תבין את השגיאה שלה. לעומת הכותבת אני טוען שיותר מידיי פרטיות מביאה למחשבות זרות ונותנת חופש מלא לקבל שיחות ולהחזיר ללא ''הפרעה'' דבר שגורר דרך קלה ל....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
פשוט נכון לי - וגם לפי היהדות מרחב השינה הוא פרטי
ל"ת
ה. סימון,
25/10/07 05:51
|
|
 |
23.
שאיפת חיי שהתגשמה בחלקה בגיל 55
יונת השלום,
25/10/07 05:47
|
עוד כילדה התחננתי להורי לפינה משלי,כשהבעתי את שאיפתי בפני בעלי הוא חשב שהשתגעתי, ואולי נפגע שאולי זה אומר שאני לא ממש מתחייבת לקשר ,עכשיו יש לי חדר משלי ,לשעות היום,אני שמחה להיות עם בעלי,רק שיפסיק לנחור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
איריס צודקת בהחלט ומי שמתקשה להבין אותה שימשיך להצטופף עם בן הזוג
ישן באלכסון,
25/10/07 05:42
|
|
 |
21.
ומה אם גרים בדירת חדר איפה אני ישן בסלון?
ל"ת
דני,
תא,
25/10/07 05:41
|
|
 |
20.
איריס צודקת בהחלט ומי שמתקשה להבין אותה שימשיך להצטופף עם בן הזוג
ישן באלכסון,
25/10/07 05:41
|
|
 |
19.
כתבה מקסימה
ענת,
25/10/07 05:36
|
כתבה מקסימה, ולכל המגיבים הרעים - לא הייתי רוצה לישון אתכם במיטה גם אם אתם נראים מליון דולר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
תקראי את המאמר בלשון זכר
ש,
בן-ד,
25/10/07 04:41
|
ותגידי בעצמך כמה המצב הזה נראה לך נורמטיבי, זוגי או נעים.... תמיד קל לראות אם רעיון הוא בריא או לא עם היפוך תפקידים קל.
חדר פרטי גדול הוא מבורך ורצוי. אבל כזה עם מנעול? ממי את מפחדת? מזוגך? מילדייך?
השינה המשותפת היא אחת מאבני היסוד של כל זוגיות בריאה. גם בריבים הכי גדולים שלי תמיד מצאתי את עצמי מתעורר באמצע הלילה כשלפחות הטוסיקים נוגעים. כאילו להגיד שעדיין מעוניינים בקירבה למרות הכל.
אצלך מראש מודיעים שהשיתוף הוא סוג של הסכם שלום בין ישראל למצרים. קר ופורמאלי בלבד. וכל אחד מתחבא בחדרו לבל יתקפו אותו (מילולית, נפשית או אחרת)
יכול שהבעיה בזוגיות עמוקה מכפי שאת מרשה לעצמך לראות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
נפגשים לאהבה או לזיון?
ל"ת
מה הקשר?,
25/10/07 03:49
|
|
 |
16.
מזל שיש לך בן זוג עם הצורה שלך.
ל"ת
טורונטו טורונטו,
25/10/07 02:16
|
|
 |
15.
לכל אישה חדר משלה ולכל גבר דירה משלו.
ל"ת
טורונטו טורונטו,
25/10/07 02:14
|
|
 |
14.
היהדות כבר גילתה זאת מזמן ובתקופת הנידה 2הבעל והאשה ב-2 מיטות
לחילונים הטמבלי,
25/10/07 01:16
|
ולכל אחד תמיד יש מיטה ויש שמהדרים וישנים באמת ב-2 מיטות ורק לצורך המצוה נפגשים באותה מיטה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא כדי לכבד פרטיות אלא כדי להרחיק את הטומאה
נעה,
25/10/07 06:49
|
אל תעשה מהיהדות שיטה מתקדמת, שהרי היא לא. לא ביחס לנשים בכל אופן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא סנגור, אבל
מושון,
25/10/07 20:20
|
גם מתקדם הוא ביחס לתקופה...בתקופה שהחוק הנ''ל נכתב במקור, עמים סביבנו בילו התעסקו לא מעט בהקרבת קורבנות אדם...הכל יחסי...
יום טוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
הרעיון נכון, מנסיון, אך הפניה רק לנשים היא 'פמיניסטית'
ישן,
בנפרד,
25/10/07 00:30
|
ולכן לא נושאת מסר של אהבה, אלא של הפרדה (שהיא תנאי חשוב לאהבה) אבל יש לציין את זה לדעתי. נשים קוראות ובני אדם נוטים להיות מושפעים ובטח מדברים 'רשמיים' שקראו בעיתון. בתחילת הדרך זה בהחלט עונג להרדם ולהתעורר ביחד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
את מלאה בבולשיט של ניו-אייג'
אחד שכנראה לא,
מבין,
25/10/07 00:26
|
אני חולה על האישה שלי, קשה לי שהיא לא ישנה לידי. אני לא מעוניין לישון בשום מקום אחר חוץ מבמיטה שלנו. לשימחתי, גם היא מרגישה ככה. כל היעני פתיחות וצלילות מחשבתית, היא אופנה חולפת במקרה הטוב, וניסיון למשוך תשומת לב במקרה הרע. תפסיקי לבלבל את המוח ותחזרי למי שאוהב אותך וזקוק לך גם כשאת ישנה (או הוא).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
איריס מקסימה כתמיד
ל"ת
א.,
25/10/07 00:20
|
|
 |
10.
לא מסכימה כלל
טלי,
24/10/07 23:59
|
ואני חשבתי שאחד הכיפים הזוגיים הוא שאפשר להתחבק/ להתכרבל ביחד לפני שנרדמים. ולפעמים, באמצע הלילה כשמתעוררים לשלוח רגל (או כל איבר אחר) ולהרגיש את בן הזוג ולדעת שנכון לעכשיו לפחות אני לא לבד... כמובן, אם בן הזוג שלכן נוחר אז אני ממליצה לא רק חדר נפרד אלא דירה נפרדת... או אם אנחנו משחקות אותה מארי אנטואנט (והמחברת קצת מתעלמת מהמרחב הדירתי הישראלי המצוי) אז אכן, חדר אחר בארמון הענקי שירשנו ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את פשוט נורמלית.....
יעקב,
ים,
25/10/07 07:59
|
מרוב סיחרורי פמיניזציה, שכחו את הזוגיות. ההתפתחות האישית באה על חשבון ללכת יחד כזוג. במקומות בהן הזוגיות כשלה, מקבלים את ''הפתרון'' בברכה. המשיכי להיות נורמלית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
שטויות במיץ עגבניות
אשה גאה,
חדר מטות משו,
24/10/07 23:31
|
מה זה פטפוטי הביצים האלה על חדר פרטי ושטויות מהסוג הזה. זה מה שמעסיק אותי עכשיו? טוב לי מאוד עם בעלי באותה המיטה, מיטה queen size יש מקום לכולם, גם לכלב. מי לא מעריך את מה שאני עושה בבית? אולי בעלי עושה את כל עבודות הבית? עם איך שמחברת המאמר נראית, גם אני לא הייתי רוצה לישון אתה באותה המיטה, מה פלא שיש לה חדר פרטי? כל פלוץ בא עם רעיונות מהפכניים וחושב שהמציא את הגלגל. חחחחחחחחחחחחחח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודקת מאוד
ל"ת
עדי,
25/10/07 06:22
|
|
 |
8.
דירות נפרדות אפילו בעדיפות
ל"ת
ק,
24/10/07 23:28
|
|
 |
7.
עד עכשיו חשבתי שזה הרגל מגונה
נועה,
השרון,
24/10/07 23:27
|
בעלי ואני צמודים ואוהבים עד שזה מגיע לעניין של לישון יחד,בעיקר בגלל שאין מקום לזוז והנחירות...אז אנו עושים הכל יחד,חוץ מלישון יחד.תמיד היו לי יסורי מצפון שזה פוגע בזוגיות ועכשיו יש הוכחה רישמית שזה לא - אז תודה!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
למה לכל אשה ולא לכל גבר?
אורי,
צפון,
24/10/07 23:04
|
וואללה רעיון שיכול להיות נחמד. זה בודאי גם יגביר את האהבה , הרומנטיקה, החיזור והזוגיות. אני הייתי מגניב לחדר שלה מדי פעם ורד ריחני, או שוקולד טעים ,או שם לה דיסק עם מוסיקה שהיא אוהבת. או אפילו ממתין לה במיטה כשהיא חוזרת. וואללה רעיון לחשוב עליו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
חחחחחחח הצחקת אותי איריס
וויז מיר,
24/10/07 22:20
|
לחוש מחנק מתחת לשמיכה המשותפת? כל המאמר הזה הוא רציונליזציה אחת גדולה לקושי באינטימיות. קושי ללכת עם הזוגיות עד הסוף ולהתמסר לה.
צודקת דפנה תגובה 3, בזוגיות הופכים השניים לאחד.
אני לא מעלה בדעתי לישון במיטה נפרדת מבעלי. עבורי השינה איתו לילה לילה היא הטעם והבונוס של הזוגיות. ביום שבו אעדיף להיות בחדר נפרד ממנו, אני מחפשת בן זוג חדש.
את עבודת הנשמה אני עושה בליווי צמוד של בעלי ובשקיפות מלאה, לא מסתתרת בחדר או כותבת ביומן סודי.
וממילא, אצל האישה היהודייה השתלטנית המצויה, בדר''כ כל הבית נראה כמו חדר אחד פרטי גדול רק שלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
תודה איריס
ליה,
תל אביב,
24/10/07 21:29
|
ביטאת את מחשבותי ורצוני בצורה חכמה ואמיתית. ברור שאני צריכה ורוצה חדר לעצמי בלבד. אף פעם לא הבנתי את עניין השינה ביחד במיטה לאורך שנים רבות ובמיוחד שבני הזוג כבר מאסו אחד בשני. נראה לי גיהנום מוחלט לישון ביחד עם בן זוג שמאסת בו. לדעתי חדרים נפרדים משמרים זוגיות ותשוקה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
שהייתי 'ילדה' סיפרו שב'אנגליה' יושנים לחוד אישה ובעל.
dafna57,
רמת-גן,
24/10/07 20:18
|
אבל עכשיו אני בת 50 ועברתי כמה 'זוגיות' בחיי ,ולמדתי הרבה מה זוגיות היא אמיתית. כול אחד יכול לבחור את האמונה שרוצה. לפי אמוני הניסיוני מאוד גילה לי כי, 'שיש אהבה טהורה השניים נהפכים לאחד''. גם להיות אחד זה 'שאין סודות בנינו', אז עם ה'בעל' הראשון היה בא הבייתה היינו ביחד,שרצה ללכת הלך ולא 'קינאתי' בו,וזה היה 'מרגיז' אותו. עם השני חייתי 11 שנה ללא נישואין, איתו הייתי כול הזמן ביחד, אבל שהחלפתי 'אמוני' לאמונה חדשה,נתן לנו לסיים ה'זוגיות'. השלישי נתן לי להאמין שהוא ואני בבתיים שונים,אבל 'אוהבים', ממנו בסוף למדתי כי גם זה היה לא נכון,זה לא אהבה,זה רצון שניים לסיפוק. ומאז אני 'נזירה' וחיה לבד. ומאמינה כי באהבה טהורה אמיתית צריך להיות ביחד,ולא רק שצריכים 'זיון'. אם ביחד נמצאים בכול מצב ,זה להיות אחד. דפנה57
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
מסכימה עם כל מילה, לצערי מעטים מבינים
אני,
24/10/07 17:50
|
יש אנשים שהצורך לפינה פרטית הוא צורך קיומי אצלם, ואני כזו. לצערי בני הזוג שלי מעולם לא הבינו זאת נכון, ותמיד פרשו את הרצון לפרטיות, ככעס, סימן לבעיה, לפעמים אפילו הרגישו אשמים, זה תמיד גרר ויכוחים ומתחים. כל ההסברים ומילות ההרגעה לא הועילו. איריס, מקנאת בך שמצאת בן זוג שמקבל זאת באופן טבעי ולא רואה בכך פגיעה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
מסכים לחלוטין
שנטידווה,
24/10/07 15:53
|
|