• 42.

    שלום ליאור

    שרית, 06/11/07 00:31

    התרגשתי למקרא דבריך. לא ברור לי (ואנא, קבלי את דברי ברצינות) מדוע יש להשקיע כלכך הרבה אנרגיות בעצמך. מדוע לא לנווט אותן אנרגיות גם למקום ראוי אם גם אחר ''נשים בונות גשר'' פועלות למען קידום השלום. האם ניתן להאמין שחלק מן הפעילות עליה סיפרת בכנות שכזו -יופנה לקהילה? חשבי על כך.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    איפה ס שביט במעגל התלמידות ? (ל''ת)

    מתעניין, 04/09/07 22:54

    הגב לתגובה זו

    • כנראה שהתעוררה למרות שאני בספק (ל''ת)

      נגה, 05/09/07 12:51

      הגב לתגובה זו

    • מי זאת ס.שביט? (ל''ת)

      אשה, 06/09/07 10:21

      הגב לתגובה זו

      • ביימה את הסרץ שהוקרן בערוץ 8

        אני אשה, 06/09/07 14:03

        על הקהילה . כשהיא חברת קהילה.

        הגב לתגובה זו

  • 40.

    שיו

    נועם, 04/09/07 22:08

    כנראה שאנדרו כהן וואטאבר הזה חתיכת גאון כי ליאור, כבר הרבה זמן לא קראתי משהו כלכך רגיש מדוייק מתוחכם נוגע ויפה

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    שי טובלי פשוט לא רוצה תחרות על גברים

    ...., 04/09/07 18:28

    מעניין שהמהות הנשית מצטיירת באופן כה שלילי ילדותית, היסטרית וכו'.... רק לוותר על המהות הנשית אפשר להגיע להארה טוב לא מפליא בהתחשב בשי טובלי- בעיות עם האמא הנוטשת.... וכו'.. נטיותיו המיניות. כל הקלישאות הכי גבריות ושנאת הנשים הוזכרו כאן. שי טובלי אוסף של שטויות פשוט כך. צר לי שאנשים מחפשים תחליפים זולים ופשוטים להתמודדויות החיים. או אולי פשוט שי מצמצם את הגורמים שיכולים להתחרות איתו על הגברים

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    ובו כל אישה הופכת לחלקיק זעיר ויפיפה (ל''ת)

    dm, 04/09/07 14:51

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    מה קרה?

    לליטה, 04/09/07 12:12

    בן אדם בוחר לשתף את העולם במה שעובר עליו בשיא הכנות והאומץ. ואולי יש שם מקומות לא מודעים ואולי יש נקודות ילדותיות אז מה? אתם בכלל קולטים כמה אומץ צריך בשביל להיחשף בצורה כזו? כמה מכם המתחבאים מאחורי שמות מומצאים העיזו לעשות דבר כזה בחייהם? מה קרה לכם? מה זה הקטילה ההיסטרית הזאת את ליאור? במקום לראות כמה פחד ואנרגיה מעוררות בכם מילותיה. ליאורי אהובה, חיבוק גדול.

    הגב לתגובה זו

    • די להיתמם. לכותבת יש אג'נדה שיווקית מובהקת.

      קורא את השורות, 04/09/07 14:15

      ''את הטור הזה אני מקדישה, בתודה ובאהבה גדולה, לאיש שדוחף אותי ואת חברותיי להתאהב בכל מימדי החיים, בנשיות ובדממה גם יחד. בסוף השבוע הקרוב, 8-7 בספטמבר, יערוך שי, באופן חד פעמי, סדנת סופשבוע לנשים בלבד אשר נקראת ''הארה נשית – נשיות בשיא פריחתה'' והיא תעסוק בחידה של התכלית הגבוהה של האנרגיה הנשית, המכשולים העומדים בפני התודעה הקולקטיבית הנשית בדרך לשחרור והאופן בו אנו יכולות לרתום את האיכויות הנשיות לטובת המסע להארה.'' חסר רק פירוט כמה עולה כרטיס...

      הגב לתגובה זו

      • נו אז מה?

        לליטה, 04/09/07 14:48

        נו אז מה? לא קרה לך פעם שמצאת משהו שעושה לך טוב ברמות ואז לתקופה הפכת לסוג של מיסיונר מתוך מחשבה שזה יכול לעשות טוב לכולם? ולמרות שיש כאן מסר שיווקי לא יכול להיות שעדיין המילים הנאמרות כאן הן מילים של אמת כנות ושיתוף? מענין על מה זה לוחץ לך. לא רוצה אל תלכי.

        הגב לתגובה זו

        • אי אפשר להאמין למי שלא אובייקטיבי (ל''ת)

          המגיב המגיב, 04/09/07 17:01

          הגב לתגובה זו

    • מי שבוחר להחשף, לפרסם ולהתפרסם, צריך לדעת לספוג בקורת

      לאונרדו, 04/09/07 14:35

      אגב, אני לא בטוח ששי לא דחף את ליאור באופן מתוחכם לכתוב טור- העניין משרת היטב את מטרותיו. בכל מקרה חשוב לדעת להגיב עניינית ולא להעליב על רקע אישי ולא רלוונטי.

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    לי-אור,

    א., 04/09/07 11:23

    לי-אור, טיפול פסיכולוגי היה חושף בפניך את כל אותן ''אמיתות'' בתוך 3-5 מפגשים. הדבר קרוי זיהוי ותיקון מרכיבים בעייתיים באישיות, כגון שימוש ילדותי במיניות וכו'. אלו תכונות שמגיעות מאותם חורים של חוסר ביטחון עצמי שהאדם חווה כתוצאה מאיועים בילדותו, ומפתח מנגנוני השרדות שכאלו, שפוגעים בו בחיים הבוגרים שלו. אין בין הדבר הזה לבין האמת האיזוטרית שום דבר במשותף!!! הארה היא דבר שונה מאוד מאוד, היא מתקיימת במישר הפילוסופי- פיסיקאי ולא במישור הפסיכולוגי. ככל, אני קורא את כתבותיו של ''המורה שלך'', הוא בסך הכל עובר עם עצמו תהליך של גילוי פסיכולוגי, לא מרוסן, ומשליך את זה גם אל תלמידיו. היות וההפרעה המרכזית של אישיות, בדומה לידלים נטושים אחרים, היא לפתח אישיות עם פגם נרקסיסי, הוא משוכנע שגילויו הן הארה יחידה במינה. הובכן לאמיתו של דבר, מדובר בגילוי עצמי פסיכולי די בסיסי, ואף מסוכן כאשר הוא נעשה מחוץ למסגרת טיולית מקצועית וראויה.

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק. זה הכל גילויים פסיכולוגיים די פושטיים

      איילת, 04/09/07 13:18

      אבל למה לא להוסיף קצת דרמה, מאניה ואקסטזה אם אפשר? זאת המומחיות של טובלי, תוקע יוסופון, נותן לו הגדרה פומפוזית ושוכר אולם כדי לדבר על זה באופן חגיגי.

      הגב לתגובה זו

    • ג'יבריש

      חוש, 04/09/07 14:06

      אתה מערבב כל כך הרבה מושגים פסאודו-מדעיים, אבחנות פסיכולוגיסטיות נטולות ביסוס, התייחסויות ניו-אייג'יות מוזרות וסתם רכילות, שאי אפשר להבין מה בדיוק אתה מציע, אם בכלל. אפשר לנחש שאתה מנסה לשלול משהו, שהוא אולי מעגלי נשים וכנראה את שי טובלי, אבל גם הניחוש הזה יכול להיעשות בערבון מוגבל מאוד. הייתכן שכדאי לך לנסות להבין על מה הגברת מדברת, להפריד את הדברים שהיא אומרת מאלו שקראת במקומות אחרים, לחסוך בג'יבריש, ולהביע את טיעוניך בעברית ברורה?

      הגב לתגובה זו

      • מוזר. בדרך כלל א.מ. כותב באופן בהיר וברור

        גורדייף, 04/09/07 14:23

        בעיקר בתגובות לטור של אמתי מגד.

        הגב לתגובה זו

        • אתה יכול להיות רגוע בעניין, אני לא אמתי מגד (ל''ת)

          א., 04/09/07 16:01

          הגב לתגובה זו

      • תשובה ל''חוש'',

        א., 04/09/07 14:29

        אני מציע ללי-אור, לפנות לטיפול פסיכולוגי מקצועי, אובייקטיבי ואמין, ולעבור שם את תהליכי גילוי המודעות שלה, ולבנות את עצמה על בסיס נכון, ול להגרר אחרי גורו צעצוע שעורך לעילה ניסויים פסיכולוגיים מסונים, וישאיר אותה ללא צל של ספק בפרספקטיבה של זמן במקום פגוע ריגשית ונפשית. במקביל לטיפול מקצועי, תוכל לי-אור לשלב חיפוש איזוטרי אחרי אמיתות אונברסליות כלליות, שתפיסתם החושית, הריגשית והשכלית במקביל מייצרים את מה שמכונה במערב ''הארה'', אך למעשה של דבר הן רק ''הדרך של אדם להבין את מקומו האובייקטיבי בייקום''.

        הגב לתגובה זו

  • 35.

    אני חושב שעוד לא הגעת להארה

    שי הכוהן הגדול, 04/09/07 10:13

    לפי התובנות הגלקטיות של המאסטר שי, אישה היא לא אישה נשית באמת עד שלא צמח לה זין שעיר.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    ליאור - חזקי ואמצי - את בדרך הנכונה

    דהוא מן, 04/09/07 09:58

    יפה שהגעת בגיל צעיר לתחומים שמרבית האוכלוסיה אינם יכולים להגיע.

    הגב לתגובה זו

    • אכן נאחל לליאור הצלחה והתחזקות

      tip, 04/09/07 14:43

      ניתוק מהיר משי טובלי לקראת יציאה לחיים עצמאיים ולהגשמתה כאשה על כל המשתמע.

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    אתן חבורה של פוסטמות לא יותר מזה (ל''ת)

    קובי, 04/09/07 01:13

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    kibutznikiyot mahabulot (ל''ת)

    ali baba, 03/09/07 23:39

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    גורג'ס (ל''ת)

    נימי, 03/09/07 21:49

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    חשוב! תכנסו!!!

    תכנסו!, 03/09/07 21:32

    http://news.msn.co.il/news/CriminalLawCourt/Law/200709/2007090218033.htm תקראו, זה על סדנת אהבה של חיים פין. או כמו שהוא שינה עכשיו את שמה לסדנת בראשית. הזהרו!!!

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    עץ יבש

    טומבלי, 03/09/07 19:54

    ליאור, על טעויות תשלמי ביקר לך ביותר - ימי חייך. במקום להתמודד ולבנות את חלומותייך את נשרכת סביב עץ שקר יבש. תתעוררי ותצילי מה שעוד נשאר מחייך, במקום לבכות כשכבר יהיה מאוחר.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    דווקא חמודה הקובבה (ל''ת)

    קרוקולום ויטה, 03/09/07 19:22

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    חה..שימו לב לגאוניות של טובלי

    פרסום בלקין, 03/09/07 19:14

    על המחברת ......................................................... תלמידה של שי טובלי, חוקרת את תפקידה של האנרגיה הנשית בשינוי עולם,

    הגב לתגובה זו

    • קוראים לזה 'האדרה'. הזרקה ישירה לאגו. מדהים. שי איש שיווק מעולה (ל''ת)

      סטיבן, 03/09/07 20:00

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    ליאור כמהה לילד ולבעל וזה כל הסיפור

    mu, 03/09/07 18:10

    הקהילה של שי מהווה כרגע לליאור תחליף לצרכים החסרים. הבעיה שזה לא יכול ''להחזיק אותה'' הרבה זמן. אני מקווה שהמשבר הבא לא יהיה גדול מהקודם... ליאור, מלאך יפיפה, את זקוקה למשהו הרבה יותר תומך ואמיתי מקהילת ההזויים שמסביבך. תתבגרי מאמי וצאי לעולם האמיתי. קשה אבל בריא. באהבה, mu

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    תגובה באהבה

    איריס, 03/09/07 17:55

    ליאור יקרה, עקרונית, על גבריות אני אשמח תמיד ללמוד מגבר ועל נשיות מאישה. על הארה - הייתי שמחה ללמוד ממישהו מואר, אבל מסתבר שלמוארים באמת אין צורך אישי לשווק את עצמם, ולכן קצת קשה למצוא אותם בעולם. כל השאר, כמוני, מבררים, מחפשים, מאמינים, מטילים ספק, ומשתדלים לחיות בשמחה, ואני מקווה שבלי להזיק בשיפוטיות יתר או בהערצת יתר. מאחלת לך שקט פנימי וקבלה מלאה של עצמך היפה כולל תמימותך ואנרגית ה'פלירטוט' החיונית שלך.

    הגב לתגובה זו

    • אהבתי! (ל''ת)

      א, 03/09/07 21:16

      הגב לתגובה זו

    • למוארים אכן אין חשק לשווק את עצמם

      tut, 04/09/07 00:25

      אבל בדרך כלל התלמידים מקדמים את הדרך.כמו אצל אנדרו כהן שלא יזם דבר! בקשר לקבלה מלאה של עצמך,למה? יש לעשות הרבה עבודה לפני שנקבל את עצמנו.

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    לשי טובלי:

    י. ט., 03/09/07 17:04

    ''אם אתה רוצה ללכת על בטוח, כשאומרים לך משהו כואב על עצמך, צא מנקודת הנחה שזה נכון'' שי: אתה לא מואר. צא מתוך הנחה שזה נכון.

    הגב לתגובה זו

    • משעשע! (ל''ת)

      י.ב, 04/09/07 00:04

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    ללמוד ריצה מקטוע רגליים...

    אשה, 03/09/07 16:39

    שי טובלי הוא לא אשה! שי טובלי לא ילד ולא יילד לעולם! וגם לא יניק... הוא גם משתתף במעגלים שלכן? בתור מה? האם עוד גברים יכולים להשתתף? או שבשבילם הכניסה אסורה... ליאור את מקסימה ואת לא צריכה אותו יותר ממה לא! אפילו טיוהר ננטש. קדימה צאי לדרכך!

    הגב לתגובה זו

    • כדי ללמוד לעוף, הולכים למי שכבר יודע. לעוף.

      עוד אשה, 03/09/07 17:48

      מסכימה עם כל מילה שלך.

      הגב לתגובה זו

      • אומר שהוא יודע לעוף!!!

        יובל, 03/09/07 20:21

        יש הבדל בין מי שיודע לעוף לבין מי שאומר שהוא יודע לעוף... יש הבדל בין אישה לבין הומו שחושב שהוא אישה...

        הגב לתגובה זו

  • 22.

    כל הכבוד

    בועז.פ, 03/09/07 15:16

    על הפתיחות והכנות. התמימות שלך (במובן החיובי) מאד ניכרת, תשמרי עליה. את לא חייבת להסחף וליפול לתוך הפח הזה של ''רוחניות, הארה, מורים רוחניים'' וכו מה שיש לך כבר מספיק טוב בזכות עצמך ובטוח שעולה על המורה שלך.

    הגב לתגובה זו

    • אז למה אתה ממשיך להקריב את התמימות שלך

      גולן, 03/09/07 19:09

      לטובת השכל הישר? היא כתבה שמבחורה עצמאית שלא צריכה אף אחד(כמו בועז), היא הצטרפה לקהילה של שי. אחרי הכל שי היה הגלגלי עזר שלה לפני שהיא למדה לחיות באיזון בעצמה. אז למה השליליות הזאת בועז? מה יוצא לך מזה? גם כשאתה כותב סוף סוף משהו חיובי אתה חייב לטבל את זה במשהו שלילי.

      הגב לתגובה זו

      • דודו מספר לגולו

        בועז.פ, 03/09/07 23:57

        גולן ! חזרת אלינו. מחפש וויכוח ? טוב נו, אני מפגר, אתה אדיוט, אני מטומטם, ניצחת..... אמרתי לך כבר, יש עכשיו פריחה נהדרת של נרקיסים צהובים בתומפסון סקוור פארק, חבל לפספס. ד''ש

        הגב לתגובה זו

        • בועז מה קרה לנונשאלנטיות שלך?

          גולן, 04/09/07 03:10

          התגובה שלך הפעם יצאה פחות מתוחכמת מהקודמות, לא מתאים לך. ואם כבר הזכרת ויכוח אז מי זה שתמיד מעמיד מורים רוחניים וילדות פלא לויכוח? טוב אמרנו כבר, הפוסל במומו פוסל ודרך אגב, איפה זה תומפסון סקוור פארק? לא מכיר.

          הגב לתגובה זו

          • גולי

            בועז.פ, 04/09/07 14:54

            מאיפה הבאת את זה שאני נונשלאנט ? ההפך המוחלט, אני פרנואיד חסר בטחון, אבל תודה על הנסיון היפה. יש הבדל בין ויכוח עניני לנטירה אישית. תגיד אתה עדין כועס שאמרתי שלעולם לא תשתחרר ? עזוב, כנראה לא ירדת לסוף דעתי וזה לא מכוון אישית אלייך. הפארק נמצא בין 7 ל, A תזהר לא לשבת על איזה הומלס בטעות.

            הגב לתגובה זו

            • מצטער אם אתה חושב שאני נוטר לך טינה או כועס

              גולן, 04/09/07 16:04

              הכתיבות שלי ממש לא באות משם. אם אני מעמיד משהו לויכוח בכתיבה שלי אז זה את הויכוח עצמו, כל ויכוח, כי הוא פשוט חסר טעם וזה המסר שאני מנסה להעביר. חלק הגיעו להארה בעזרת יוגה או מורים רוחניים וחלק נפל להם פסנתר על הראש ביום בהיר, כל אחד ומה שעוזר לו, אם אתה מבסוט בחיים שלך באופן כללי אז סבבה אבל כל עוד אתה נגד משהו זה יוצר בך כעסים וטינה וקשה לי לראות איך אנשים כעוסים הם מבסוטים. מי יודע, אולי אל ההארה שלך תגיד בעזרת הויכוח, אם הנטייה שלך להיות נגד מורים רוחניים מזיקה למישהו היא לעצמך. ומאיפה אתה מכיר את ניו יורק כל כך טוב? דרך אגב, לא מכיר מקום כזה בין 7 לA, אולי פינת 7 וA ואכן יש שם פארק נחמד, אני אקפוץ לראות את הנרקיסים בקרוב.

              הגב לתגובה זו

            • לאן תגיעו ? הוא אמר, מביט בי בעיניים

              בועז.פ, 04/09/07 20:46

              אלה ההנחות שעולות מהתגובה שלך: יש אנשים שהגיעו להארה. אני נגד מורים רוחניים אני מכיר את ניו-יורק טוב יש דרך להיות מבסוט אני הולך להגיע להארה בדרך כלשהי יש משפט שאומרים בסרטים, בעיני המשמעות שלו מאד יפה: ''כל קשר בין הדמויות והמציאות מקרי לחלוטין.''

              הגב לתגובה זו

            • אין ויכוח על ההנחות

              גולן, 04/09/07 21:52

              אני גם לא הולך להתווכח אתך אם אתה בעד, נגד או נייטרלי, כל מה שאני אומר עליך זה הרושם שאני מקבל מהתגובות שלך ובהחלט יכול להיות שאני טועה הרי אני לא נמצא לך בתוך הראש ואם אני טועה, אני מתנצל אם נפגעת ודרך אגב, אם נפגעת אז תשאל את עצמך למה. לגבי להיות מבסוט, מסתבר שההנחות שלי בעבר שזה עובד בקטנות הסתברו כנכונות אז למה לא להניח שזה עובד בגדולות? הרי אם לא מנסים לא יודעים, פעם שנאתי שיעורי תנך, היום אני נעזר בתורה לעיתים קרובות. פעם שנאתי לעבוד בחדר כושר, היום אני עושה את זה בכיף כמעט כל יום, פעם שנאתי אנשים עם סגנון כמו שלך והיום אני מדבר איתך בכיף. אז מה רע בהנחות? חלומות? מטרות? יש לך משהו נגד זה? זה מכעיס אותך? שאלות שיוצאות מנקודת הנחה אומנם אבל הן מתבקשות. אין שכל אין דאגות, אני יודע, סליחה, מניח, שקשה לך עם זה אבל אם לא תנסה לעולם לא תדע. אני לא יודע אם יש דבר כזה הארה, אם אגיע לשם או לא זה לא ממש חשוב, אני לוקח כל יום ביומו, אם אגיע להארה, מה טוב ואם לא אז לא, העיקר שאני נהנה לעשות מה שאני עושה. אם לא חווית את מה שאני מדבר עליו אז גם לא תבין אבל אתה יכול לנסות בדיוק כמו שאני ניסיתי. גולן

              הגב לתגובה זו

            • הפוך גוטה הפוך

              בועז.פ, 05/09/07 01:44

              תנסה להפוך את כל הנוסחאות שלימדו אותך בצבא ותראה מה יוצא. תתחיל עם - ''אם לא מנסים לא יודעים'' ותראה איזה יופי - אם לא מנסים יודעים.

              הגב לתגובה זו

            • אנחנו שוב הולכים במעגלים

              גולן, 05/09/07 08:28

              תודה על העצה, הייתי שם, לא עבד בשבילי אבל אם זה עובד בשבילך אז שיהיה הרבה בריאות ואם זה לא עובד אז על זה נאמר, הצילו את המציל...

              הגב לתגובה זו

    • מה שיש לה

      איילת, 04/09/07 05:35

      זה עדיין רק הפלרטטנות שלה, וגם זה רק לעוד כמה שנים. ליאור, נצלי את כישורי הפלרטטנות, רוצי תשיגי לך גבר שווה, שלא תאחרי את הרכבת. וקחי אותו הרחק מהעיניים של שי. בהצלחה

      הגב לתגובה זו

    • תגובה מתנשאת ומרחמת

      anatta, 05/09/07 14:12

      ולא אני לא מדבר על הקטע של המורים הרוחניים... צאאי מיזה נשמה. היא אישה חזקה בדיוק גם עם זה. גיא

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    לליאור

    אור בן ארי, 03/09/07 14:56

    למרות שדרכו של טובלי אינה דרכי ואיני מקבל את דבריו (בלשון המעטה) אני רוצה לחזק את הדרך שלך שנראה שיש בה חיפוש מעמיק, מימוש של דרך אישית, נכונות ללכת נגד הזרם וחיפוש אחד דרך נשית חדשה בעולם. אני גם רוצה לאחל לך שיהיה לך הכח והאומץ לבצע עוד שינויים ותפניות כאלה בעתיד אם וכאשר תמצאי לנכון לעשות כן. .

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    ליאור יא תותחית

    anatta, 03/09/07 14:28

    איזה כיף לקרוא אותך כותבת. מהיום הראשון שראיתי אותך היה ברור לי שהאישה הזאת עושה משהו עבור הנשים כולם באשר הם. כל כך מתחבר לאיך שנמשכת פנימה, גם לי זה קרה עם ספר של שי. ''ואני מקווה שברור לכן שאני מקריבה את שמי המהוגן'' כל מילה שלך יוצאת כל כך באהבה, איזה ופי לראות דברים כאלה צחים מאגו, איזה אנושיות. אכן הקרבה. כיף לראות פרח פורח גיא בכר

    הגב לתגובה זו

    • ''גם לי זה קרה עם ספר של שי''

      תוואי התהלוכה, 03/09/07 20:56

      מוקיון. טובלי תפור עליך כמו תחתוני סיסי.

      הגב לתגובה זו

      • חחחחחחחחחחחחחח (ל''ת)

        חחחח, 03/09/07 23:06

        הגב לתגובה זו

  • 19.

    לליאור

    מאי החתיכה, 03/09/07 13:52

    את הולכת ללמוד איך להיפטר מהפלרטטנות שלך מהפלרטטנית האולטימטיבית שי טובלי? מעודי לא ראיתי אנרגיה פלרטטנית יותר משלו. אני, למשל, פלרטטנית אש ושלמה עם זה לגמרי. לקבל את עצמי כמו שאני- זאת הארה אמיתית. במקומך הייתי עונה להיא שלקחה אותך לטיול, שתפתור את זה עם הגבר שלה.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    תקראי לזה איך שתקראי לזה

    נץ, 03/09/07 13:50

    בסופו של דבר השתחררה כאן אנרגייה שלילית לא מכוונת שנקלטה אצלך ואת כאבת את תוצאותיה. אין זה משנה מה מקורה ואם תרצי תקראי לזה אגו או בכל שם אחר. מורה אור יכל לחסוך ממך את הכאב ואת תוצאותיו שכן תפקידו להשגיח על התלמידים שלו ולרצות שיהיה להם טוב בתוך התהליך - קוראים לזה אחריות אבל לעזזל האחריות כשאפשר לכנות עצמך מורה מבלי לשאת בנטל כלשהוא... לתשומת ליבך.

    הגב לתגובה זו

    • להשכיח את הכאב.. אתה שם לב מה אתה אומר ידידי?

      anatta, 03/09/07 14:30

      להשכיח את הכאב. זה שטות מכמה רבדים, למשל - למה כאב זה רע? למשל, מורה רוחני לא אמור לעזור לי להתמודד עם החיים בדרך שתהיה לי יותר טובה? החיים מורכבים גם מכאב לא? אפשר להמשיך.. אבל זאת בהחלט שטות בכל מיני אופנים של הסתכלות. מעבר לזה, סתם קבעת קביעה עשית ממנה עובדה מוכחת ולא כול כך הבנתי למה אתה חושב ככה. סתם גיבוב של קיטור כזה. אהבה גיא

      הגב לתגובה זו

      • על מה תלין ?

        נץ, 03/09/07 15:51

        רוצה לחוות כאב ? ברוך תהייה. אם כך אתה חושב שצריך וכדאי, מי אני ומה אני שאעצור אותך. אני טוען שאפשר גם אחרת, ואם יש שחושבים שכאב הוא תנאי להתפתחות אז שיבוסם להם. אגב לא הגבת למידת האחריות משמע שלא ממש קראת את הדברים אבל בכל מקרה בהצלחה בדרכך. יום טוב.

        הגב לתגובה זו

        • זה שלא חייבים זה דבר אחד, אבל לחסוך..

          anatta, 04/09/07 01:22

          דבר אחר לגמרי. הצגת אחריות כמניעת כאב בכל מחיר מהאחר עליו אני אחראי.. ובכלל פותח בקביעה מטורפת כמו זה אנרגיה שלילית נקודה, את נגועה, אני יודע כל הרואה ממרחקים מגובה הנץ שאני זוהי האנרגיה השלילית לילה טוב ובהצלחה. מה אתה בכלל ניראה לי לא היה בכלל הגיוני להגיב על זה מרוב האבסורדיות. על מה ולמה? איזה מה ואיפה? לא מבין איך אתה מחליט ככה. תודה שם למושון התגעגעתי אהבה גיא

          הגב לתגובה זו

          • אדם יקר

            נץ, 04/09/07 10:58

            אנחנו מדברים בשתי שפות שונות ועל כן אתה מתקשה להבין את הדברים וודאי שקשה לך גם לקבלם אם בכלל. מאחל לך המון אושר ומי יתן וכל רצונותיך יתגשמו. יום טוב.

            הגב לתגובה זו

            • יכול להיות

              anatta, 05/09/07 14:12

              מכבד את זה מאוד תודה

              הגב לתגובה זו

      • תגיד גיא, איפה הוא רשם ''להשכיב כאב''? (ל''ת)

        מושון, 03/09/07 15:56

        הגב לתגובה זו

        • איך נפלתי... תודה רבה על התיקון - לחסוך

          anatta, 04/09/07 01:19

          לחסוך היא המילה המדוייקת תודה רבה לך על ההעמדה על הטעות. מורה רוחני אמור - ל ח ס ו ך - ממני כאב בשביל זה אני הולך למורה רוחני. לא אני אלא אני האני האחר זה שמתעסק בקקי תודה מושון גיא

          הגב לתגובה זו

  • 17.

    לליאור

    מאי היפהפייה, 03/09/07 13:46

    אם את ואני היינו מפלרטטות שתינו עם הבעל של החברה שלך מהקבוצה, הייתי מנצחת את שתיכן. חחח

    הגב לתגובה זו

    • מותק את ממש מותק!! (ל''ת)

      סוכריה, 03/09/07 23:05

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    תודה ליאור-הארת בי משהו מבפנים (ל''ת)

    ליה, 03/09/07 13:44

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    ''כל אחת מאיתנו?''

    אני, 03/09/07 13:09

    עלה בדעתך שההכללה הגסה שאת מבצעת עושה עוול לכל הנשים? ואולי חברותייך הטובות ביותר, שמרגישות, ממש במקרה, את אותן תחושות, מצויות תחת מדינת שי טובלי, לא במקרה? הרי כולכן אותו דבר. כל חברי הקהילה היו ולעולם יהיו אנשים שרק מחפשים אחרי מי להתחקות. אם את חושבת ככה - כולן חושבות ככה. אז זהו, שלא. ממש לא. רוחניים שכמותכם - צאו מתבניות בסיסיות של המוח שלכם שרק מקבעות.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    מעניין כמה פלספנים בלירה היו מג'ברשים פה אלמלא הופיע שמו של טובלי

    חן, 03/09/07 12:53

    חבורת הפלספים שמחנטרשים את עצמם לדעת כל פעם ששי טובלי כותב באיזשהו מקום דלוקים על השם שלו עד כדי כך שגם כאשר מישהי מדברת על נושאים אחרים אבל מזכירה את שמו, בלי קשר כלשהו לטור כזה או אחר שלו, הם ממהרים להפליץ כאן כדי שיריחו את ניחוחותיהם גם מעבר לגבול מצרים. אולי חלאס? get a life כבר!

    הגב לתגובה זו

    • איזה מצחיק אתה, כל המילים היפות שהיא כתבה

      anatta, 03/09/07 14:31

      ואתה נתקעת על שתיים. והן בכלל תלויות מעל גבר, הכתבה מתעסקת בנשים ילד. אהבה גיא

      הגב לתגובה זו

      • מה? (ל''ת)

        חן, 03/09/07 16:46

        הגב לתגובה זו

      • אויש גיא בכר אתה פוחז וסתום ברמות

        פודל, 03/09/07 22:38

        לא הבנת מה חן כתב/ה.

        הגב לתגובה זו

        • אני רואה כתבה על אישה נועזת וחוקרת

          anatta, 04/09/07 01:23

          שאומרת שהקבוצה בה היא נתמכת נתמכת על ידי אדם נוסף. ויש סיפור נהדר באמצע על מה קורה שם וגם תובנות.. אז מה הקשר לשטויות האלה?

          הגב לתגובה זו

  • 13.

    גול עצמי...

    פילוסופית, 03/09/07 12:50

    לפי דבריו של הגורו שלך: ''אם אתה רוצה ללכת על בטוח, כשאומרים לך משהו כואב על עצמך, צא מנקודת הנחה שזה נכון'' את צריכה לעזוב מהר את הכת הזאת. תקראי את כל התגובות כאן וצאי מנקודת הנחה שזה נכון....!!

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    על הכותבת והכתבה

    נעמה שהם, 03/09/07 12:43

    מדי פעם, משהו מצליח להגיע ישר ללב שלי . . . בלי לעבור דרך שומדבר. תודה על מי שאת.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    לא קשור להארה

    שוני, 03/09/07 12:28

    נראה שהכותבת מגלה מקצת תובנות פסיכולוגיות/סוציאלוגיות ומקצת פמיניסטיות. מה לזה ולהארה רוחנית? לא כלום.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    למה היית חייבת להזכיר ולקשור את שמך בשמו של ההוא ??? מה עם הקיום

    אורלי, 03/09/07 11:44

    העצמי שלך, הוא לא שווה משהו בלי השם ההוא ? (שלא ממש מוסיף כבוד לאף אחד)....... בעצם כתבה זו רק חזקתם את מה שנאמר בטלויזיה ובכתבות אחרות על הקהילה הזו, אתם חבורה של אנשים שתלויה ב''גורו'' (אלק) ובקבוצה שמתנהלת כמו נוער מורד באמתלה של ''חיפוש אחר האור''..... , מניסיוני אסור להתערב לאנשים בתהליכים גם אם נראים לא לעניין אז יאללה, שתהיה לכם שנה טובה והמשך שיתוף פעולה פורה (אם גורו בלי גורו, העיקר שיהיה פורה).

    הגב לתגובה זו

    • אורלי

      ליאורלי, 03/09/07 17:49

      החליפי גם לליאור כמו אורלי.

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    עוד פעם מעתיק מאנדרו

    תמר לח, 03/09/07 11:43

    המקור טוב וההעתק לא ברור

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    או.קי עכשיו שי עבר מיוגה לסדנת

    נגה, 03/09/07 11:33

    נשים מה הבא בתור? אלוהים הוא כבר היה. מאוד מעניין מה תיהיה ההמצאה הבא שלו. עצוב על חברי הקהילה שיום אחד יאשימו שאכלו להם ושתו להם. כפי שקרא גם עם אושו ועוד. תזכרו שהכל זה בחירה שלכם.

    הגב לתגובה זו

    • אולי תהיה גם סדנת גברים :)

      anatta, 03/09/07 14:32

      זה הבא בתור אני מניח.. אני שם

      הגב לתגובה זו

      • ואז אולי תגלה שאתה גם הומו (ל''ת)

        נגה, 03/09/07 15:11

        הגב לתגובה זו

        • אכן, גם הומו. לא רק אבל (ל''ת)

          anatta, 04/09/07 01:23

          הגב לתגובה זו

    • שטיפות מוח כמו בעוד סדנת אהבה

      כמו חיים פין, 03/09/07 21:39

      בחירה בחירה בחירה או שטיפת מוח!

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    ''חוקרת את תפקידה של האנרגיה הנשית בשינוי עולם'' (ל''ת)

    מה הכוונה?, 03/09/07 11:29

    הגב לתגובה זו

    • אין כוונה, בסה''כ צירוף מילה למילה מיצירותיו של טובלי

      לא חוקרת, 04/09/07 10:06

      יודע לצרף מילים יחד זה הכל, כלומר זה הרבה מאוד, כישרון מבורך שמפיל הרבה אנשים בפח - יאללה להתעורר ולהמשיך הלאה בחיפוש...עד מציאת האמת - אמן

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    חוקרת את תפקידה של האנרגיה הנשית בשינוי עולם (ל''ת)

    DeM, 03/09/07 11:22

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    כמה זה עולה? (ל''ת)

    מתענינת, 03/09/07 11:21

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    ''אם אתה רוצה ללכת על בטוח, כשאומרים לך משהו כואב על עצמך, צא מנקודת

    צטטן, 03/09/07 11:08

    את הטריפ של התלמידה הרוחנית המצטיינת את מכירה? זו שיש בה משהו מיוחד, שנועדה להארה? יש בין הטריפ הזה לטריפ של הגורו המיוחד קשר סימביוטי. לגורו שחושב שהוא מיוחד במינו יש חסידים שוטים שמנסים לחקות אותו.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    ליאור

    rukma, 03/09/07 11:03

    את כותבת מאוד אישי כיף לראות מלא אהבה

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    את באמת מתוקה

    אדווה, 03/09/07 10:58

    אבל מהמאמר, אם תרשי לי, מתקבל שאת עדיין מנסה לרצות את כל הקהילה - ואם לא בפלרטטנות אז במין ''כנות'' סינטטית והודאה אובססיבית ב''אגו''. זה די טיפוסי לקהילות מהסוג הזה: אחת מהתכונות הנדרשות היא הנכונות תמיד ''להודות'' בפני אלה שמעליך בהיררכיה. אפשר רק לנחש שבראש הסולם המטריארכלי עומדת תמר, ובאופן פלאי ''מאבחנת'' את הבעיות אצל האחרות הרבה יותר מאשר הבנות האחרות מאבחנות אצלה. ואיך זה שכל התלמידים של טובלי כותבים וחושבים כמו טובלי? אותו סגנון מנופח, פנטזיונרי, שמוכן להיות גלוי וכן רק אם זה משרת את הנרטיב המיופיף של ''התגברות על האגו'' והתמסרות לגורו/קהילה/שיטה? על אף שמשיקוף הדדי הין נשים, שהוא בו זמנית חסר רחמים וחסר פשרות אך גם תומך - אפשר באמת ללמוד הרבה מאד, משהו במבנה הכוח הפירמידי (המוכחש והמושתק בדרך כלל) הוא מחסום גדול מאד של התפתחות אמיתית. שיהיה בהצלחה

    הגב לתגובה זו

    • כל מילה בסלע - אדווה

      dm, 03/09/07 11:48

      אבל לפעמים עד שלא עוברים את זה לא מבינים את זה. ויש כאלה שכלואים בSPIRAL הזה שנים שנים...

      הגב לתגובה זו

    • good stuff

      bidi, 03/09/07 14:05

      what you wrote here, adva. very sober, very precise. but note how childish lior was at the beginning of her stay in moran. i mean god almighty, if someone accuses you of flirting and a. you respond by saying ''you are a woman and therefore my sister so how could i flirt?'' plus b.you later quote this response as a sign of persuasive intelligence and eloquence then one may conclude you are very childish. so, childish people may need some time in places with a rigid hidden hierarchy. and some day, when they are less childish, they will expose this hierarchy for themselves and move along to another pehaps more transparent structure of learning and on and on, ever more refined mechanisms of control... so what i'm saying is that you are perfectly right to point out how fucked up the position of the writer is, given the power structure that surrounds her, but don't forget how fucked up her situation was prior to her entry into that very structure. and i'd be happy to read a response from you. Because I'm sure there are things iam missing here and maybe you could point them out. greetings from asia, bidi

      הגב לתגובה זו

      • נכון בידי

        אדווה, 03/09/07 15:06

        אינני יודעת מה היה מצבה של הכותבת לפני שחברה לקבוצה של שי טובלי, ואני בטוחה שחבורה מהודקת של אנשים מסורים לרוחניות ולאותנטיות, מורה כריזמטי והרפתקן - גם אם הוא מוכר שקרים ואשליות מגלומניות - כל אלה מספקים חוויית חיים עשירה ובמובנים מסוימים גם מועילה. אבל מדובר באדם בוגר, ולא בנערה בתיכון, שבחר לספר את סיפורו בפומבי מתוך המחשבה שאין זה סיפור פרטי בלבד אלא יש כאן לקח לכולנו (וגם פיתיון פלרטטני כלפי הקוראים... ''בואו לסדנה!''). על כן חשוב להצביע על העיוותים והסילופים הנסתרים האפשריים שנוצרים ב''כלכלה'' של הכנות וביחסי כוח הסמויים בין מי שתופס את תפקיד החוטא הנצחי למי שהשתלט על הג'וב של הכומר המוודה. אדווה

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    ליאור יקרה

    רחל, 03/09/07 10:54

    כשמך כנראה כן את, נותנת אור לכל הפונה אלייך - לי אור. יחד עם זאת ילדה מתוקה שכמוך, צר לי, צר לי, צר לי, לקרוא את דברייך - המאוד אמיצים, גלויים וכנים - אך טבולים בהרבה מדי בילבול. על מנת להגיע לתובנות שהגעת בקשר לחיים שלך, אין שום צורך לדבוק באדם שהוא עצמו מבולבל לחלוטין. משנה את משנתו ואת אמונתו בערך בכל פרק שהוא כותב כאן. חבל שאת מבזבזת את חייך על גזע העץ הנבוב הזה. ממש חבל. אנחנו לא מכירות, ואין הרבה סיכוי שנכיר, ואין לי שום אינטרס בחיים שלך, אבל סתם חבל לי עלייך ועל חברותייך שמבזבזות את חייהן על הקישקוש הזה שקוראים לו שי טובלי.

    הגב לתגובה זו

    • שום בילבול רק בעיה של אנגלית

      tut, 03/09/07 11:41

      הכל מועתק מהעותק האחרון של המגזין 'מהי הארה' של אנדרו כהן. די ! הבילבול זה רק בעיות תרגום.

      הגב לתגובה זו

      • כלומר, אתה רוצה לומר שזה לא כתיבה מקורית של ליאור? (ל''ת)

        רחל, 03/09/07 17:42

        הגב לתגובה זו

        • כל הרעיונית כאן כולל התמונה וזוית הצילום

          tut, 04/09/07 00:27

          מועתקים מאנדרו כהן שאכן בקרוב עורך סדנא על הארה לנשים.כמה מוזר?

          הגב לתגובה זו

          • יש לינק לתמונה של הסדנא של אנדרו? (ל''ת)

            לא מאמין, 04/09/07 01:21

            הגב לתגובה זו

            • כנס לאתר שלו באנגלית

              תמר, 04/09/07 23:45

              שים לב כמה התמונה של הנשים דומה! http://www.darmayoga.co.il/mereshit.htm

              הגב לתגובה זו

            • הכתובת http://www.andrewcohen.org/retreats/oct07.asp (ל''ת)

              אני אשה, 06/09/07 22:39

              הגב לתגובה זו