• 25.

    לצערי כולכם צודקים

    סול, 19/07/09 18:10

    כל מה שנאמר פה הוא נכון כי מה שאתה חושב על עצמך הוא מה שאתה ,בכל מקרה אני מדבר מניסיון
    אישי שלי בחויות סמים ופטריות ומה שאתם לא רוצים,קיים סיכון מנטלי בלקיחת פטריות הזיה,אין ספק שלפטריה יש ישות משל עצמה וברוב המקרים טפשותנו היא חומת מגן אדירה כנגד עוצמת הפטריה. אך עדיין קיים סיכון אדיר בחוייה הזו, אני מכיר הרבה אנשים שמאושפזים מכיוון שאינם מתאימים יותר לחיות בחברה מהסוג שלנו, שאינה יכולה להכיל אותם
    במצבם החדש ונטול המגננות שמאכילים אותנו מאז ינקותנו,
    בכל מקרה, אם אתם רוצים להתפתח אז זו גם דרך,מעין דרך מהירה ומסוכנת, אבל דרך,יש גם עוד דרכים,כל אחד ודרכו,יש אנשים שלא הייתי ממליץ להם ויש כאלה שחייבים!

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    עוד משתמש

    שי דניאל, 09/09/08 02:32

    לכתוב כתבה חויוורת שכזו על איש כל כל צבעוני - זה ממש כמו לקחת מנה לא מספקת של חומר הזייתי - לעבור את זה - ולהיות בפוזיציה של אחרי - לקחנו - ראינו - עכשיו אנו יודעים מה זה - ונוכל לשחק אותה כאילו אנחנו מבינים.
    מי שרוצה להבין את טרנס. צריך לעשות יותר מלקרוא את כל הספרים שלו. ומי שרוצה לכתוב עליו. . . שיכתוב - כמו שכל ההיסטוריה נראית. מילים שמנסות להחליף חוויה ממקור ראשון.

    הגב לתגובה זו

    • ועוד להעיז לקרוא לטרנס הדוד סם?!

      NeoArchy, 22/11/08 14:52

      משעשע איך שהוא הצליח לגעת בהרבה מוחות מעוניינים - בסך הכל הכוונה שלך טובה עידו - ואני לא מתכוון להשמע מזלזל. אבל תנסה לקחת את עבודת חייו לתועלת האישית בחברה שלנו במקום לנופף בדגל. אחרי הכל שום דבר לא נשאר כמו שהוא - עבודתו יחסית עתיקה בכל מה שנוגע לתובנה מהצמחים - כבר אולי יותר מ 20 שנה.

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    אך טרנס הדי.אמ.טי....... (ל''ת)

    פתח, 22/06/08 18:07

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    שכנעת אותי! אני יוצא מהמערה (ל''ת)

    שרון, 04/06/08 02:48

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    נו באמת... זה אמור להיות בוגר ? (ל''ת)

    דין, 23/08/07 22:15

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    looks like in the picture he is with

    N, 22/08/07 12:24

    an Aya vine no??
    I wish we could give those to all the politicians.they NEED it.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    ם הדלאי לאמה אומר לא, לסמים ומשקאות חריפים.

    חואן טומה, 22/08/07 03:13

    אין אוטוריטה גבוהה יותר ממנו.

    לכן כל המתאמן אימונים רוחניים (תרגלי מיינד), ומשתמש בסמים עושה דבר והיפוכו, ואין לו שום סיכוי להתקדמות ממשית ואמיתית.

    ולא רק זה, הוא יסוג בצורה משמעותית עקב השימוש בכל חומר המשנה מצבי תודעה.

    הגב לתגובה זו

    • עזוב אותך מהדאלי לאמה

      מושון, 22/08/07 11:56

      בןדהא בעצמו אמר את זה...

      הגב לתגובה זו

    • הוא צדק

      NeoArchy, 22/11/08 14:35

      פטריות - וצמחים מעוררי חזיונות הם לא סמים.

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    הכל טוב ויפה

    מיכאל אנטליס, 21/08/07 20:59

    לכותב ובכלל
    רק שיש לזכור ש -א. כל עצמי הוא לא אמיתי ,כל זהות היא זהות גם העמוקה ביותר...

    וב. שזה לא הכי בריא להקביל בין הזהות האנושית וחייזרים, אם כבר אז עדיף להסביר כי לאנשים מסוימים הדמות החייזרית מופיעה כנראה בעומק ההתבוננות עוד כאחת האשליות של הזהות ,כנראה גם הרכיב הפסיכודלי מגרה את ההזית החיזר כמו את כל שאר האשליות ...

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    האם יש אמת בטענה שגורסת כי צריכת סמים פסיכו אקטביים מובילה

    תם שיודע לשאול, 21/08/07 16:50

    לשינוי בנטיות המיניות ? כמו למשל במקרה של מר טובלי?

    הגב לתגובה זו

    • נטייה מינית נקבעת בגיל מאוד צעיר 7-10

      פרמקולוג, 21/08/07 19:46

      הרבה לפני שלוקחים טריפים בד''כ ...

      הגב לתגובה זו

      • היא לא נקבעת, אלא מתחילה להתגלות

        סורנדר, 21/08/07 21:01

        ובגיל יותר צעיר משבע.

        הגב לתגובה זו

        • היא מקובעת בהתנהגות ותלויה בגנים ובקוד התרבותי שבו גדל הילד (-: (ל''ת)

          פרמקולוג, 21/08/07 22:31

          הגב לתגובה זו

          • השאל היתה, למיטב הבנתי, לגבי שינוי הנטיות המיניות לאחר שכבר התגלו

            שומר הלילה, 22/08/07 01:41

            או נקבעו קודם לכן. התשובה לכך היא שיתכן וכן. לראיה הבט במספר הלסביות וההומאים אשר צורכים את הסמים הללו באופן תדיר. הדבר נעוץ , לדעתי, בעובדה שמדובר בחוויה רגשית עוצמתית שבה אנו תולים את בטחונינו בעיקר בבני מינינו אשר מגנים עלינו באותה הסיטואציה. אלא שלא כמו חוויות דומה בצבא אשר גם היא מעודדת את התופעה, כאן מדובר במשהו הרבה פחות אלים, ועל כן שווה לעיתים גם לשנות מושאה של האהבה.

            הגב לתגובה זו

            • מהכרות אישית עם צרכני סמים פסיכדליים רובם היו סטרייטים ונשארו (-:

              פרמקולוג, 22/08/07 04:55

              למרות העובדה הזאת - טענתך נכונה לגבי תדירות השימוש הגבוהה... הקהילה ההומו לסבית אכן משתמשת בסמים בתדירות גבוהה יחסית לשאר האוכלוסיה במערב. יתכן שזה נובע דווקא ממצוקתם של הפרטים החברים בקהילה...
              פרוייד טען שהתינוקות נולדים כשהם: ''מולטיפרברסיים'' ובתרגום לחשיבה מודרנית - המיניות של בני האדם היא מיומנות נרכשת והיא מותנה בתרבות ובנורמות המקומיות.
              בכל מקרה תהליך ההפנמה וההזדהות נגמר בד''כ לפני גיל 10

              במקרה הספציפי של שי טובלי -למיטב הבנתי הוא הומוסקסואל שהתכחש לזהותו במשך זמן רב.
              עד ש... לתקופה מסויימת אפילו האמין לשקרים של עצמו
              (שהוא נגמל והבריא חחח)

              הגב לתגובה זו

  • 16.

    טיפים למי שרוצה לנסות

    מותק לימונדה, 21/08/07 14:36

    תכנסו לאחת הסמרט שופס באמסטרדם, דברו עם המוכר , תשאלו שאלות, ותגידו לו איזה סוג חוויה אתם רוצים (חזקה, בינונית חלשה, ויזואלית, וכו), קנו פטריה אחת, תגשו לוונדל פארק (אם יש יום גשום וקר עדיף לחכות לשמש), קחו אתכם מים, מוזיקה, מזרון או שמיכה, ודף ועט (לא צריך מנצ'ס - לא תוכלו לאכול כלום בכל מקרה). שבו במקום יפה ליד המים ולא ליד שביל שעוברים בו הרבה אנשים. אם זו פעם ראשונה שלכם, תדאגו שיהיה בקרבת מקום חבר שיוכל לעזור לכם אם תיכנסו לסרט רע. בדרך כלל מתקבלת חוויה של בין 4 ל 6 שעות, החושים מתחדדים בצורה מדהימה, הכל נשמע כמו סינפוניה מופלאה ונראה כמו סרט שוולט דיסני בחיים לא יצליח לעשות. האני הרגיל שלכם יעלם רוב הזמן הזה, וסביר שתהיה לכם תחושת שחרור אופורית ומהנה. החוויה הזאת לא ממולצת לנערים וצעירים, ולכל אדם שהתודעה והאישיות שלו אינם יציבות, או שהוא נוטה לדכאון ויש לו תת מודע מבולגן שמאיים להתפרץ. לכל השאר, אם תבוא בזהירות ועם ריספקט, תקבלו חוויה מדהימה. בהצלחה!

    הגב לתגובה זו

    • אחלה טיפים

      מוני, 21/08/07 21:04

      מסכים בהחלט לטיפים האלה

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    תלוי במינון - חומרים כמו הידרו - בהחלט

    פרמקולוג, 21/08/07 13:55

    אגב לעניין הפטריות החייזריות...
    טרנס מקנה הוא חלק מטרנד עולמי שכלל גם את גון אלגרו שהפך לגורו פטריות ואיוווסקה בעצמו
    (הוא בכלל התחיל כחוקר צעיר ומבריק בפרוייקט פיענוח מגילות הנחושת שהתגלו בים המלח חחח)
    אלגרו חשב שאלוהים היהודי הוא למעשה פטריית הזיה והטקסים בבית המקדש התנהלו על פטריות הזיה...
    זאת מכיוון שאלגרו השליך על התרבות העתיקה במזרח התיכון ממצאים אמיתיים מפולחני הזויים שנחקרו בדרום אמריקה...
    אומנם הממסד המדעי לעג לאלגרו - אבל הספר גרף מיליונים והפך אותו לעשיר ומאושר...

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    עוד אחד שמנסה להצדיק שימוש בסמים כי שאינו בוגר לשלוט במעשיו

    LG, 21/08/07 12:24

    פטתי וזול

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    חשיש ומריחואנה גם נחשבים בתחום הפסיכודלי? (ל''ת)

    ?, 21/08/07 11:23

    הגב לתגובה זו

    • לא ממש

      עידו, 21/08/07 13:47

      למפה מדהימה ומעניינת מאוד של כל סוגי הסמים הפסיכואקטיבים כנס כאן:

      http://en.wikipedia.org/w/index.php?title=Psychoactive_drug&oldid=104680123

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    זה כמו לומר

    חפץ חיים, 21/08/07 10:50

    מי שלא משחק ברולטה רוסית הוא לא בוגר.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    מסכים עם 10 ו 4, שי כבר לא טוב-לי!

    העדפה מתקנת, 21/08/07 08:02

    ולמעשה שי טובלי לא לא רק שאינו טוב הוא אפילו רע לכולנו. אם ישנו מדריך ניו אייג' חדש שמתאים להחליפו הרי ע.הרטגזון, למרות ועל אף השם הארוך - ראוי ומבורך.
    קדוש, קדוש...

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    מ-ד-ה-י-ם!

    נערת גבעות, 21/08/07 05:24

    מאמר אדיר של מי שהוא ללא ספק גדול הכותבים העבריים ברשת! טרם התנסיתי בסם אך אני מתכננת קפיצה להולנד במיוחד עבור כך. אין סיכון ואין משטרות (לנתנאל)!
    שי טובלי OUT

    עידו הרטוגזון IN

    המאסטר האינטרגלקטי החדש של כולנו!

    הגב לתגובה זו

    • בהצלחה ובכיף, שמעתי שגם באמסטרדם יש טקסי אייואסקה

      אבי צנעני, 21/08/07 11:13

      לכי על זה, אייאוסקה היא הגדולה מכולן, ויותר בטוחה, חוויה מדהימה ומשנה חיים.

      הגב לתגובה זו

      • האם גם האייאוסקה היא פטריה פסיכו אקטיבית?

        ניידת ירח, 21/08/07 16:31

        ובכל אופן, היכן ניתן לרכוש ולנסות?

        הגב לתגובה זו

        • חחח, כולם קרועים פה (ל''ת)

          ב, 21/08/07 20:37

          הגב לתגובה זו

          • באמא שך' ?? (ל''ת)

            ף, 21/08/07 23:09

            הגב לתגובה זו

  • 9.

    העולמות האנרגטיים קיימים ללא קשר לפטריות

    אור בן ארי, 20/08/07 19:04

    וכל אחד יפגוש אותם ביום מן הימים, אם לא במהלך חייו אז בסוף המסלול שם כל אדם משאיר את הגוף על פני האדמה ו- ''הולך לעולמו''. אך עולמו הבא תלוי במה שעשה והשיג כאן ומבחינה זו סמים ופטריות יכולים לפתוח חלונות תודעה מצד אחד אך בו בעת לשבש ולסגור ערוצים טבעיים.

    לכל מקום שחומר כימי מכל סוג שהוא יכול לקחת אדם העושה עבודה מודעת יכול להגיע רחוק ובריא הרבה יותר וכמו בסיפור על ארבעה שנכנסו לפרדס ההכנה והמוכנות לכך הן נקודת מפתח.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    האמת הקוסמית שבלב הלא כלום של הכאן ועכשיו

    נתנאל בר-און, 20/08/07 16:58

    מאמר אולטרא מרתק, אולטרא מעורר השראה ואולטרא רציני. מי שטרם התנסה בחוויה של צריכת פטריות הזיה, כמוני, לא יכול שלא לומר לעצמו האם באמת חוויתי? האם באמת ראיתי עולם?
    אין ספק בליבי, שטרם אדע את סוד הפטריה לא אדע עוד דבר בחיי. למרות החששות, המשטרות והחוקים, הכרתינו בחיים חשובה מהכל.
    תודה.

    הגב לתגובה זו

    • מה אתה דפוק??

      יונתן, 21/08/07 13:09

      יש לך מושג כמה מסוכן לצרוך פטריות הזיה?
      שום אינטרגלקטי,זה פשוט שיבוש בביו כימיה של המוח.
      שלוותא ואברבנאל מלאים בבעלי תובנות מהסוג הזה.

      הגב לתגובה זו

      • יונתן הקטן, אתה כל כך פלצן (ל''ת)

        ח''כ אדי פליצור, 21/08/07 23:10

        הגב לתגובה זו

    • הכלום?

      האין, 23/08/07 02:28

      עכשיו אתה מדבר על הכלום?
      דודה פיטריה החביבה כבר תראה לך מהי מהות האין, עד אז הכל ניחושי אינלקט...

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    חייזרים = משיח (ל''ת)

    ''ף, 20/08/07 15:58

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    עוד עדות על רמתו הירודה של הציבור החלוני

    הרב את ריבנו, 20/08/07 15:54

    נגמרו הנושאים אז התחלתם להסביר למה לצרוך סמים.

    הגב לתגובה זו

    • איזה חתיכת אפס אתה, לך חפש את עצמך, דתי אטום. (ל''ת)

      חילוני עצבני, 20/08/07 18:07

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    מה? קם מתחרה לשי טובלי?

    י, 20/08/07 14:24

    כאלה שטויות אינטרגלקטיות, שי טובלי היה רגיל לכתוב בתקופה החייזרית שלו לפני היציאה מהארון...

    הגב לתגובה זו

    • חחחחחחחחחחחחח

      רון, 21/08/07 22:37

      גדול

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    כתבה מרתקת, ואם יורשה לי להוסיף

    תודעתית, 20/08/07 13:39

    ניתן לעבוד באופן מודע עם פטריות
    וניתן גם ''לבזבז'' אותן על כמה שעות של כיף

    בכל אופן אין ספק כי החייזרים כבר כאן והם גם אנחנו...

    תודה

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    אני דווקא לא אפסול הפעם

    מושון, 20/08/07 12:46

    רק אעיר הערה קטנה וחשובה:

    כל דבר (ואני מתכוון לכל דבר) שמונע מאנשים גם לתפקד (בין השאר) בתפקידיהם החברתיים יגרום לפירוק החברה ולהתמוטטות גם של האנושות (שלא יכולה להתקיים בצורה מופרדת ללא חברה) וגם לאותה טכנולוגיה שהוא מדבר עליה...

    גם כאן צריך וראוי שיהיה איזון...

    ייתכנו איזונים שונים, אני לא פוסל מראש, אני אישית לא ממליץ לגדל ילדים, לנהוג ולעבוד (רוב העבודות) תוך כדי שימוש בפטריות וסמים שונים (הדבר כמובן תקף גם לגבי אלכוהול), גם תרגול רוחני לא מומלץ לעשייה תוך כדי שימוש בסמים...כמו כן עדיף להתרחק מכאלו אשר יכולים לגרום נזק תמידי!

    יום טוב

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    מעניין מה שהוא אומר על חייזרים. לדעתי הנשמה היהודית

    גמזו מנחם, 20/08/07 11:47

    היא החייזר היחיד בעולם, במובן שהיא מגיעה ממקום כל כך גבוה וכל כך רחוק שאיש מהאנושות (נצרות, איסלאם, בודהיזם, וכו', שתרבות ההמונים מבוססות עליהן) לא מסוגל להגיע לשם.
    ואין מה להתפלא על כך, שהרי
    היהדות היא פוזיציה רוחנית - עמידה מן הצד או מחוץ לעולם, וזו גם פירושה של המילה אקסטזי (אקסטה - סי = לראות מבחוץ).
    הסמים הפסיכדליים אכן פותחים פתח להכרת עולמות אחרים, אבל בסופו של דבר מדובר באותם מבנים רוחניים , ואותו עקרון בסיסי - יציאה אל מחוץ לתרבות/ עולם מוכר, ופגישה עם הצופה מן הצד הקוסמי.

    הגב לתגובה זו

    • זה בדיוק מה שאני מרגיש במאה שערים ובני ברק :-) (ל''ת)

      חהחה, 22/08/07 22:43

      הגב לתגובה זו

    • אוtלי התכוונת לפטריה

      NeoArchy, 22/11/08 14:54

      כי זה בדיוק אינטליגנציה ממקום אחר. .

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    עוד מטורף שהתחרפן בגלל סמים (ל''ת)

    גיל, 20/08/07 10:03

    הגב לתגובה זו