 |
52.
אם עורך דין בארץ מגיע לרמה כל כך גבוהה של גיבוב שטויות
אילן,
TOKYO,
27/04/08 17:34
|
אז כנראה שהמצב ''המשפטי'' בארץ קשה ביותר!!!
דן 10 בשטותנקיות. עלה והצלח!!!!!!
ד''ר הופמן היה גאה בך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
ויאמרו אמן במועל ידיהם-שפרושו
יורם,
אמסטרדאם,
20/08/07 17:43
|
הרימו שתי אמות ידיהם 45 מעלות לגובה. פעולה של חשיפת החלק העליון של הגוף כשהידים אינן מגינות שמביעה כניעה, פתיחות, בטח לא שליחת אנרגיה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ראית פעם מעגל של ין וינג. עכשיו חשוב שוב
ל"ת
דן,
20/08/07 21:08
|
|
 |
50.
אם בישראל במגמות ההומניות בתיכון.....
יורם,
אמסטרדאם,
20/08/07 12:53
|
היו מלמדים לטינית כמו שבאירופה לא היה עורך דיננו מתפלא כלל שבין יסודות הלטינית מושרשת השפה העברית ומאליו לא היה פותח פה להיטלר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
הצרות שהישראלים עוברים מחפפות להם את השכל
יורם,
אמסטרדאם,
20/08/07 12:31
|
|
 |
48.
רוצח מתועב כמקור השראה?
ניו-אייג'ר המום,
18/08/07 16:28
|
התובנות המטופשות שמייחס הכותב להיטלר הן פרי דמיונו הקודח וההוזה בלבד. הן אינן של היטלר וחבל שהכותב מתקשה לעשות את ההבחנה הנדרשת בין עובדות להזיות. העובדות היחידות הקיימות הן שהיטלר אחראי לרצח, סבל וחורבן ובהתאם לכך יש להתייחס אליו. האם הכותב מציע שנחבב את היטלר או נראה בו מורה רוחני על סמך ההבלים שהוא יוצר מתוך דמיונו? האם הוא והמדור כבר אינם מבדילים בין טוב לרע? הסתכלות נקייה על המציאות ועל בנ''א היא עניין אחר שלא תקף כלפי מי שידוע מה עשה בחייו. אפשר לכתוב על הסתכלות נקייה, אבל למה להכניס את היטלר לנושא? ואם כבר, אז אולי גם בני סלע, יגאל עמיר וצ'רלס מנסון ישמשו כמורים רוחניים? עורכי המדור צריכים לקחת בחשבון שהם מרחיקים ניו-אייג'רים כשהם מאבדים על שמץ של שיקול דעת, ביקורתיות - ובעיקר גבולות מוסריים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
רעיון גאוני
הברקה לדורות,
16/08/07 03:48
|
היטלר אומנם מת, אבל המורשת שלו עדיין פועמת. אם נוכל לשבש את השקפת עולמו (הוא עצמו לא יכול להתנגד, כי הוא כבר מת...) אולי ממשיכיו ישתכנעו, וכל תורתו תסולף לגמרי-בדיוק כמו שעשו לישו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
אנחנו יכולים לבחור
רותיקה,
13/08/07 23:49
|
מאמר מופלא אכן, היטלר האדם כבר מת מזמן ויחד עם זאת גם היטלר היה נשמה שהתגלמה בגוף והתנסתה במה שהתנסתה. רובנו מעדיפים ל שכ ו ח את מעלליו ואת השפעתם על האנושות ועל היהודים בפרט. חלקנו לעומת זאת, מעדיפים לז כ ו ר, בשל אותן הסיבות ממש. דבר אחד בטוח – איננו אדישים כלפיו. רגשות עולים לנו לגרון ומנהלים אותנו. ... וזוהי ההזדמנות! אנחנו יכולים להיות עבדים של הרגשות, הדעות, השיפוטים שצפים בנו ואפשר גם לבחור אחרת. אפשר לבחור להסתכל על הדברים באופן נקי, כפי שמציע המחבר של המאמר החכם הזה. להסתכל ולבחון את הדברים, להקשיב לדברים בלי העדשות הצבועות דרכן אנו רגילים להתבונן בעולם. מתוך ההסתכלות החדשה הזו, אפשר שתצמח תובנה חדשה כלשהי.
...ואת זה ניתן לעשות רק אם מוותרים על משהו.
אין חייבים לוותר עליו לצמיתות. אפשר לוותר עליו רק לזמן קריאת המאמר הזה ואחר כך לקחת אותו חזרה.
...ואולי מ ו צ א י ם שם מ ש ה ו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צר לי שיש מי שזקוק להיטלר כדי להגיע לתובנות
י',
18/08/07 16:14
|
להסתכל על היטלר באופן נקי?? ומה בדיוק תראי? האם לא תראי רצח וחורבן, או שמא יש לך דרך אחרת לראות אותם? הרעיון של מבט נקי מתאים להרבה הקשרים אחרים, אך לא להיטלר. על איזו בחירה בדיוק את מדברת? איך את בוחרת לראות את הדברים שהיטלר עשה? המוסר משאיר רק דרך אחת לראות את הדברים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
Whats bothering you
Rabbi Meir Zeis,
Kosher Jew,
13/08/07 14:39
|
Holocaust,Microchip,Economic war,Satan,Anti Christ,Talmud,Hitler,Stalin,Kabbalah,Lies,Abuse,New Age,Lucifer,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן, נו..
ל"ת
מה רצית להגיד?,
16/08/07 03:44
|
|
 |
44.
היטלר בנה את מדינה בזכות הפולנים
ל"ת
אחד שם לב,
13/08/07 13:27
|
|
 |
43.
האם זו הקונטרה לארי פוטר??
ל"ת
רולינג,
13/08/07 11:52
|
|
 |
42.
די כבר.זה שקוף ששימוש בסמלים האלה,אחרי WW2,הוא פרובוקציה בגרוש
גל,
13/08/07 11:13
|
ומצביע על רדידות רעיונותיו של המשתמש, שזקוק לזה כדי למשוך צומי.
תזכורת לחוק גודווין: http://tinyurl.com/yexggp
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
מרתק
ליאת אלה,
השרון,
13/08/07 10:10
|
תודה לך אורן בר על הכתבה המרתקת. האם אתה מכיר את הספר: ''Die Legende von Atlantis2011''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על ההפניה
א.ב.,
16/08/07 19:32
|
|
 |
40.
בשביל מה זה טוב?? קראו בעיון...
מוטי בלוך,
ביתן אהרון,
13/08/07 09:58
|
פותח כל בוקר את אתר Nrg מדפדף בחדשות ובמדורים כמנהגי, והבוקר בעמוד הראשי מככבת תמונה, היטלר ימח''ש בראש מהדורה.
אז אורן בר כתב ספר אוטופי, מעניין ככל שיהיה , לא יהיה בו כל יופי.
היטלר ומיין קאמפ הניחו את היסודות, להשבחת הגזע הארי והגזענות לדורות
נסיונות לייחס למעשיו, מהתנ''ך וההיסטוריה , סימנים, מעידים על דמיון חולני ואותי מזעזעים.
בשביל מה זה טוב לפתוח יום, עם סימנים אנטישמים כיד הדמיון ?
יש במדינתנו עדיין הרבה אנשים, שתזכורת להיטלר מקצרים להם את החיים,
תוכן הכתבה לא שווה אצלי תגובה, מעניין ככל שתהיה, באתר לא היה מקומה.
אני אומר, את הספר הזה לא קונים! גם לא בהנחה או בחינם במבצעים !
תיקראו את ''פרגול צלב הקרס'' כמה פעמים, הפיצו המידע שבו לכל ובפרט לנעורים.
את סמליו ותמונתו של היטלר יש למחוק, אין להם מקום בתרבותנו, לשום השוואות.
לזכור ולא לשכוח, ואף פעם לא לסלוח... מוטי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
טעם רע
מושון,
13/08/07 09:48
|
על אחת כמה וכמה כשליד תמונתו של היטלר עוד שמים תמונה של עירום קבוצתי...חסר רק פרסומת קופצת של תנורים כדי להגיע לחוסר הטעם המושלם...
גועל נפש!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
חסר לנו ספר על צפונות ליבו של הקיסר ''אדריאנוס''
ל"ת
בר כחבא,
אליה קפטולינ,
13/08/07 09:45
|
|
 |
37.
לאורן בר! התמו המטלות היום יומיות לביצוע ,כי הינך מבזבז זמן וכח
ל"ת
טומיסלב למפר,
13/08/07 08:47
|
|
 |
36.
החזק מנצח
השריד,
מדינת היהודי,
13/08/07 08:44
|
גם ישו כמו הצורר היה יהודי שהביא עלינו אסונון נוראי , ומכאן ש : יש''ו = ימח שמו וזכרו , אמן. לזכור ולא לשכוח לעד,עם ישראל חי וקיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לשריד האויל! ישו עצמו לא עשה לך מאומה! אלא המדברים בשמו
ל"ת
דומן עם ישראל,
חירייה,
13/08/07 09:09
|
|
 |
35.
אני לא בטוח אם יש לי את המילים הנכונות לומר
אור בן ארי,
13/08/07 08:23
|
אך יש דברים שאי אפשר שלא להגיב עליהם. קראתי את הדברים מספר פעמים ואני מוצא כאן גיבוב בוסר ונסיון הזוי ליצור בכוח תבשיל גורמה תוך שימוש פתטי במחומרים טובים ומקולקלים גם יחד.
היטלר מת, העבר מת אך כמו בהארי פוטר הרוח החיה שלו מנסה למצוא גוף וביטוי ללא הפסקה ומה שאנו עדים לו כאן וברחבי העולם מדי יום אומר שאם א-נ-ח-נ-ו ולא מישהו אחר, לא נביט קדימה ונמצא דרך להשתנות כבודדים וכמכלול העידן החדש בדרך להיות גרוע יותר מזה שקדם לו.
אני רוצה לפנות לעורכים של המדור ולומר שגם במדור ניו-אייג' צריך לדעת לסנן דברים, לא הכל צריך לקבל במה. יש שיקולים שאמורים להיות מעבר לרייטינג או להכל הולך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
המסר שהכותב מנסה להעביר לנו הוא בסך הכל
גולן,
ניו יורק,
13/08/07 07:08
|
שככל שאנחנו מגנים ושונאים את היטלר יותר, כך אתם מחזקים את ידיו יותר.
זוכרים שהייתם בכיתה אלף, מישהו הציק לכם ותמיד ביקשו ממכם להתעלם? אם התעלמתם, התופעה חלפה ואם המשכתם להיות קורבנות אז המציק המשיך בשלו.
הייתה לי תקופה בחיי שלא הייתי רואה סרטים בכלל. פעם אחת מל גיבסון יצא עם שובר הקופות שלו, ה''פסיון'' או מסע הייסורים של ישו. אחינו בגולה קמו והתרעמו, הפגינו וגינו, אנטישמיות הם קראו, ומה יצא להם מזה? אני שלא הייתי הולך לסרטים בכלל, כל כך הסתקרנתי על מה המהומה שהלכתי בעצמי לראות את הסרט ושילשלתי לכיסיו של הבמאי עוד עשרה דולרים.
ככל שתגידו לילד לא, אז האיסור ייקסם לו יותר. יש לזה הסברים פסיכולוגיים שכמובן לא משכנעים מספיק את רוב האוכלוסיה, לפעמים אפילו פסיכולוגים בעצמם אבל דוגמאות מהחיים כמו שהבאתי למעלה עושים לעיתים את העבודה יותר טוב מכל חומר מדעי אחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה לא בדיוק המסר, הוא מבולבל יותר ממך
ל"ת
תשאר בניו יורק,
13/08/07 19:16
|
|
 |
33.
היטלר לא מטריד אותי, טיפשים כן!
אפללו,
13/08/07 05:47
|
צפונות ליבו של היטלר כל אחד ינסה להינם בדרכו על פי הידוע על עברו. אני למשל חושב שהכוח המניע של היטלר (המוטיבציה שלו) מעבר לכל , היא אבססית הנקם שלו כלפי המערב וההשפלה של גרמניה בתום המלחמה הראשונה. זה כשלעצמו לא היה דיו ליצור מאבק עולמי מתמשך עד אין קץ, ולכן במהלך ההיתגבשות של האידיולוגיה הנאצית נוצרו היעדים הנוספים להאדרת גרמניה שלעולם לא תובס יתר.
באשר לכותב, אין צורך לכופף את העובדות והסמלים כדי ליצור קשר הזוי. זה בערך לטעון כי ''נמלה'' היא היצור היחידי מחוץ לאדם שנימולה. עברה ברית מליה אם תרצו..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בדוק את ה''רז'' - לך אל הנמלה עצל
דן ידין,
13/08/07 09:58
|
|
 |
32.
ימח שמו
בני מרגלית,
אוהיו,
13/08/07 03:42
|
6 מיליון אז -- הם 24 מיליון היום-- אור לגויים הפך לחושך כללי - מחשבות ''נאורות'' הנובעות מהשפעה של פסל דינן כעבודה זרה. האם לא עדיף לך אורן בר ללמוד את ההסטוריה שלך עד תומה ולא ללכת שולל אחרי ספוק עצמי זמני?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הדמוגרפיה שלך שגויה
דמע גוג,
13/08/07 05:48
|
איך הגעת לכך ש-'' מיליון אז -- הם 24 מיליון היום'' ? לפני מלחמת העולם השניה היו בעולם 19 מיליון יהודים. אחרי המלחמה 13 מיליון. היום, 60 שנים אחרי השואה, לפי סקרים בינלאומיים שונים יש בעולם 13 מיליון יהודים. כלומר, ''הרחם היהודית'' לא עובדת!
אני מסכים עם שאר דבריך ומוטב היה אם ספר זה היה מת בהפלה טבעית, אבל דמוגרפיה היא לא התחום בו הצטיינת בהודעה הזאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
דווקא מעולה בגלל...
קן וילבר,
בולדר CO,
13/08/07 03:37
|
שרק דרך הפנמת ה''צל'' - ה''מפלצת''- במקרה זה מפלצת קולקטיבית ידועה- ניתן להבין יותר על עצמינו ובעיקר- להתידד עם הצל. כי אם נברח, הפחד ממנו גודל, ואם נכחיש, נהפוך לקורבנות שלו בלי לדעת זאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
ניסית לכוון לדעת גדולים, אבל פספסת...
נעמה,
13/08/07 02:45
|
ביהדות מקובלת התפיסה ש''שורש הטוב הוא שורש הרע'' ו''כל הגדול מחברו יצרו גדול יותר'' -ומכך אפשר להסיק שהיטלר, אם היה פונה בכיוון אחר, היה יכול להיות אחד האנשים הטובים ביותר עלי אדמות. גם חז''ל אמרו שפרעה-ההיטלר של התנ''ך חזר בתשובה אחרי קריעת ים סוף. מבין כל צבאו הוא היחיד ששרד כדי לספר את גדולת ה' וכאן ההבדל. אתה עושה טיפול שורש לתיאוריה הנאצית ובמקום למצוא את ה''טוב'' אתה מוצא ואריציה נוספת של עבודה זרה, אולי ה''סיטרא אחרא''. ייתכן ויש דמיון בשפה או בסמלים. אבל העברית היא שפת הקודש ובאותיות העבריות, כפי שראו זאת המקובלים לדבריך, יש קדושה אלוקית, הם סוג של מפתח לעבודת ה' וקבלת השפע. הסמלים הפאגניים שהנאציים ניסו לחזור אליהם מיצגים בדיוק את הצד השני של עבודת ה'. את ריבוי האלים ואת הפראיות הברברית של עבודת הגוף והתעבות. מתוך מאמרך אומנם אפשר לאמר שהחכמתי, אבל הדבר החשוב ביותר, הוא מה שניתן להבין מבין השורות. איזה תופעות איומות ונוראות יכולות לבוא לעולם ולאיזה שפל איום יכול האדם לרדת דרך עבודה זרה. כמה סכנה יש בדברים האלה גם בתקופתנו. לצערנו אנשים חושבים שאם הם ילמדו את כל תורות הדתות למיניהם הם יהיו נבונים מספיק כדי לברור לעצמם את דרך הטוב. זוהי הגאווה הגדולה ביותר. ועל כך אמרו חז''ל: חכמה בגויים-תאמין, תורה בגויים-אל תאמין. את האמת, וכל האמת ניתן למצוא ביהדות, אין שום צורך בעזרה מבחוץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
הקבלה מסבירה שכל השמות בתורה הם שמות קודש, כולל עמלק ובלעם,
אבי צנעני,
13/08/07 02:41
|
קודש במובן ייחוד - שהם חלק מתמונת העולם, אבל זה לא אומר שצריכים להתמקד בחלקים החשוכים האלה. השואה יכולה להיות כמו חור שחור - צריך להזהר מאוד לא להשאב אליו, כפי שהסכנה הזאת מתוארת ע''י סמואל בקט : ''הרשו לי להגיד, לפני שאמשיך הלאה, כי איני סולח לאיש. אני מאחל לכולם חיים רעים ומרים, ואחריהם את אש הגיהנום ואת הקרח שבו, ובדורות הנתעבים הבאים...''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
זה מזכיר לי אחד מבית הספר שאהב לצחוק עלי כי אני שחור.
אבי צנעני,
13/08/07 02:27
|
בסוף הוא ירד חזרה עם הוריו לארץ המוצא שלו, גרמניה, ואז הבנתי מה זה רגשי עליונות של גרמנים, שנובעים בעצם מרגשי נחיתות, וכל זה מוכפל כשהוא יהודי לשעבר ומוכפל בריבוע כשהוא ישראלי לשעבר. מעניין מה איתו עכשיו, נטפל אלי במשך כמה שנים, בלי להתעייף, כנראה כי הוא בסך הכול בחור מסכן, כמו כותב הכתבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
וואו , איזו סמטוחה.
ל"ת
איזה בלבלה,
יה וואלאדי,
13/08/07 02:22
|
|
 |
26.
אנשים לא מבינים....
ורוניקה,
פלורידה,
13/08/07 02:15
|
מישהו פה קרא את צופן דויצי??? כל הסמלים שמשמשים אותנו ביום יום קיימים והיו משומשים גם בימים עברו. לדעתי זה מצוין הרעיון של הספר הזה...זה רק מוכיח במילים אחרות שהיטלר שהשתמש בסמלים עתיקי יומין אלו והוציאם מהקשרם כדי לחסל את אחד העמים העתיקי יומין ביותר בעולם.......סותר לחלוטין את תורת הגזע הנאצית.....זה בעצם פשוט גאוני!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
חבל שהפרובוקציה הזו מצאה את דרכה לכאן (מיותר לגמרי)
ל"ת
אזרח-1,
13/08/07 02:14
|
|
 |
24.
אתם שרוטים לגמרי
פון דמבכצלבסקי,
מינכןבוואריה,
13/08/07 01:30
|
|
 |
23.
אז מה בעצם אתה אומר?
גלעד,
ראשל"צ,
13/08/07 01:27
|
שאתה מעריץ מוח של רוצח פסיכופט וצובע לנו תחת הצדקות אנטרופולוגיות וספרותיות את דמותו בצבעים של גאונות? אגב,הניסוחים שלך מצויינים, אבל הקונספט,איך אומרים... לא להיט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
בפסוק כתוב במועל ידיהם
ד''ר טפלון,
13/08/07 01:17
|
ולא במועל יד, והפסוק יכול להתפרש בכמה דרכים, לבטח לא בדרך של הצדעת מועל יד שאתה מנסה לשווק משום מה. ישנן כמה עובדות מעניינות לעצמן בכתבה, ואי אפשר לומר שאין קצה חוט לרמז, אבל ההצעה שלך להפיץ את צלב הקרס מחייבת אשפוזך הדחוף או לפחות סדנת שתיקה בלתי מוגבלת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
בפסוק כתוב במועל ידיהם
ד''ר טפלון,
13/08/07 01:16
|
ולא במועל יד, והפסוק יכול להתפרש בכמה דרכים, לבטח לא בדרך של הצדעת מועל יד שאתה מנסה לשווק משום מה. ישנן כמה עובדות מעניינות לעצמן בכתבה, ואי אפשר לומר שאין קצה חוט לרמז, אבל ההצעה שלך להפיץ את צלב הקרס מחייבת אשפוזך הדחוף או לפחות סדנת שתיקה בלתי מוגבלת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
חומר טוב לקחת
אווה בראון,
13/08/07 01:10
|
|
 |
19.
קשקוש בלבוש.
נקדימון,
רמתיים,
13/08/07 00:52
|
יד מונפת שולחת אנרגיה ? מה זה הקשקוש הזה ? הז'רגון הניו אייג'י חודר לשפה ולחשיבה, כאילו יש בזה אמת. מוטב היה להתמקד בעובדה שהנפת יד בישראל אינה מומלצת בקיץ. זה מפזר אנרגיות לא טובות מבית השחי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
אין דרך יפה להגיד זאת: פרובוקטור מטומטם
ז'אן-פול מארה,
13/08/07 00:49
|
לקחת את השיטה של בני ציפר (לעצבן בכוונה, ורצוי גם בכותרת כדי למשוך קוראים) והבאת אותה לשפל חדש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
מאמר ניו אייג'י קלאסי!! חירטוט שמראה את מהות הניו אייג' בכללותו.
ל"ת
חוצן בכיר,
מנהרת הזמן,
13/08/07 00:35
|
|
 |
16.
בדיחה בטעם רע
המפטי דמפטי,
13/08/07 00:30
|
|
 |
15.
זה הזיה חולה או סתם טעם רע במיוחד?
ל"ת
חברים..,
13/08/07 00:27
|
|
 |
14.
מהיום אני מועל יד
מני חומייני,
13/08/07 00:18
|
זיג הייל אולמרט!!! אהה ואני תמיד אהבתי את הצלב קרס יש בו משהו עוצמתי (אל תגידו שאני לא צודק) ממחר כל תל אביב עד כפר יונה מלאים בצלבי קרס יאללה כולם להתקשר לרוחו של היטלר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
מרתק, מקורי, פותח אופקים ולב, תודה איש אמיץ
אבישי,
תל אביב,
13/08/07 00:11
|
מרתק, פותח את הראייה ואת הלב. קראתי בעיון ואני מרגיש שנולדה כאן השראה מיוחדת שתפתח לבבות. אתה איש יצירתי מאד ואמיצ מאד, מקווה שתעמוד בכל הביקורות הצפויות לנושא כה רגיש(ולכן טמון בו כח ריפוי רב... כמו שאתה בודאי יודע) תודה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
מה אתם נותנים במה לגועל כזה?
יונתן,
13/08/07 00:05
|
באמת רבותיי יש גבול לכל שטות, אתם לא מבינים כמה זה ביזארי ונורא? השפיות אבדה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
אוי ואבוי.
שיקמה,
12/08/07 23:58
|
נו...
מזג האוויר החם עושה את שלו.
לכל הכיוונים.
הקיץ בעיצומו, והחום והשמש הקופחת מן הסתם מהווים טריגר לנפילת כל המחסומים.
ואז...
הנימנום אוחז בכל והצנזור נרדם בשמירה.
לא כל משאת נפש להיות פרובוקטיבי ויענו מרדן בכל מחיר - ראוי לה שתקבל במה פומבית בעיתון יומי כלשהו.
הטור הזה חסר טעם ומטופש וחבל שאין מי שהפעיל הגיון בריא וחסם כאלו הגיגים חסרי דעת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
מעניין
אבי,
צפון,
12/08/07 23:42
|
אם אתה היתה צריך לעמוד מול המטורפים הרוצחים האלה בשואה, גם היתה מנסה להבין את המנהיג המטורף שלהם? אני לא יודע מי מטורף יותר אתה או היטלר! בטוח שהיטלר לא חשב כל כך עמוק כמוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
פסגת הפוסטמודרניזם והניו אייג'.
א,
12/08/07 23:41
|
מאמר מצויין שמראה בדיוק את הסכנות שבממבו-ג'מבו הרוחני.
כאשר מוותרים על כל קריטריון של שיפוט וביקורת, כשכל הבל יכול להיחשב כאמת, כשדמיון בסמלים גרפיים נחשב כתעוד היסטורי, מהר מאוד מגיעים לכך שרוצח המונים מטורף ייחשב לנביא האמת והאור.
מעניין אם המחבר היה מוצא רונים מעניינים שכאלה, גם בכתמים שמותיר מוח ילדו שנופץ על הקיר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
תפתחו עיניים
בנימין,
רמת השרון,
12/08/07 23:09
|
כתבה מדהימה,תפסיקו להיות מקובעים, הרי אתם אומרים כול הזמן הכול אחד חשבתם שזה לא כולל את היטלר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
לדעתי אתה מבולבל. בקשר לאנרגיה והמעגל המאגי,
Rasputin,
12/08/07 22:37
|
סתם מעניין אותי באיזה בית ספר מאגי התעניינת? המידע בהצלבה הוא מדוייק. אבל חוץ מזה, הגישור הוא משהו לדעתי די מצוץ מהאצבע. ראשית, אני בספק עם הנורדים בכלל ידעו מה זה אנרגיה. אם אני לא טועה יש אפילו ספק בזה שהם השתמשו ברונים לחיזוי. הקטע עם הסוואסטיקה טיפשי- איך היית מרגיש עם מישהו היה מקשקש בספרי מגן דוד על מצבה של מישהו קרוב לך? בלי קשר לזה שזה סמל שאתה (נניח) מתחבר אליו, זה מבזה. אין להיטלר הווה כי היטלר מת. הממשיכים היחידים שלו חולמים על כל מיני רייך רביעי. עם אוקולטיזם או בלי אוקולטיזם, כל המערכת הנאצית ההיא הינה לא יותר מחבורה של אנשים חסרי מחשבה (אנדרואידים) מפוחדים. כך את הימלר שעסק ''ברוחניות'' או את היטלר שנטען שהיה צמחוני אבל הוא הרג את הכלבים שלו לפני מותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
לא כל זיון שכל הוא ניו אייג'
סתם אחד,
12/08/07 17:33
|
הכותב לוקח סמלים רונים, פילוסופיית מזרח, ציטוטים מהתנך, קצת מהרי פוטר מוסיף חולה נפש שרצה להשמיד את העם היהודי מערבב טוב טוב ומוציא כתבה גרועה.
זה שאני מאמין בניו אייג לא גוזר שאני מאמין לכל אדם שטוען לרוחניות ושהוא הוא גילה משהו חדש שישפר לי את התודעה
אני מצפה מהעורך של המדור הנ''ל שישדע לסנן ולהבדיל בין כתבות אינפורמטיביות למישהו שמנסה למכור ספר על גלי סנסציה זולה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מסכים איתך
א.נ,
יהודה,
13/08/07 01:28
|
מאמר מזעזע. מה לא יעשו אנשים למען בצע כסף?! יהפכו את כולנו להיטלרים ואת היטלר למאמה תרזה. גועל נפש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז מה ישאר?!
ל"ת
ילד אינדיגו,
12/08/07 18:18
|
|
 |
5.
הטיריפים חזקים היום.
ל"ת
סוציליסט לאומי,
תל אביב,
12/08/07 16:08
|
|
 |
4.
סבבה לגמרי
מתאים לי הקטע,
12/08/07 15:40
|
אני פותח בפסטיבל הבא דוכן עם תמונות ומוצרים של היטלר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
המחבר תיקשר עם רוחו של היטלר?
ל"ת
?,
12/08/07 13:59
|
|
 |
2.
המחבר תיקשר עם רוחו של היטלר?
ל"ת
?,
12/08/07 13:59
|
|
 |
1.
זה פארודיה הדבר הזה??
ל"ת
כי זה לא מצחיק,
12/08/07 13:16
|
|