 |
59.
הפתעה
אבישי,
ת''א,
01/08/07 05:01
|
חברים יקרים יהודים טובים. מעומק ליבי באמת ובתמים מציע לנו לשים רגע את שי בצד ולדאוגו לנשמתנו שלנו: מדוע אנו מפגינים כאן בתגובות כזו שנאה ורעל? אנו משתפים פעולה עם הכוח החשוך ביותר אולי, ובעצם פוגעים במו ידינו במה שכה יקר כאן לכותבים- אור ואהבה ולב טוב.
אם חלקיכם כועסים זה לגיטימי כמובן אבל בחייעת יש דרך לעשות זאת. כולנו יודעים המשל על בית המקדש שנפל, ובעיקר על מה.
הארה זו (גם) רק מילה לאהבה ולחום שכל כך חסרים לכולנו ואולי בעיקר בינינו. הבסיס זו תמיד אהבה, בטח זו שבין הנשמות. תודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
שגעון גדלות
mahadev,
כפר גלקטי,
29/07/07 12:08
|
מעניינת צורת ההתייחסות של הכותב. זה מוצג כך כאילו יש לו רק מה לתת והוא לא מודע לקבלה שלו מאחרים, למרות שבבירור תלמידיו לימדו אותו דברים חדשים (למשל מהות האקסטזה הרוחנית עבור רוב האנשים), לא מוצגת מודעות ללימוד הזה, אלא התייחסות לכך כדבר שולי. בייחוד במצב של הארה, לרוב מתואר שאנשים אחרים זה בסה''כ קולות נוספים בתודעה של האדם, מה שאומר שתלמידיו מייצגים צדדים מסויימים בתוכו, כמו שבפנים כך בחוץ. הראה לי מי חבריך ואראה לך מי אתה.
בפסקה האחרונה בכלל מתואר ניסיון להיות גורו, ניסיון שלא בא מהלב אלא כהתנייה של נורמות חברתיות, שזה אחד מההגדרות לנביאי שקר/גורואים לא אותנטיים - אחד שעושה טקסים של אחרים בלי שהוא באמת מבין וחי את המשמעות שלהם, ולכן ברור שזה לא יכול לתפוס וזה רק שקר עצמי להמשיך בהם.
אני מאוד מכבד את שי, מכיוון שהוא הגיע לרמות רוחניות גבוהות, אבל עדיין השלב שהוא מתאר הוא שלב התחלתי, ורואים לפי התיאורים שלו כמה חסר גורו אמיתי שידריך אותו גם בשלב זה ובשלבים הבאים. וצניעות זו תכונה אחת מהחשובות.
אומרים שכאדם מגיע להארה, אז הוא בעצם מתחיל לחיות את החיים שלו, אז באמת מתחילה הדרך הרוחנית שלו (וכמובן שזה ההיפך ממסתיימת שם)
וקצת תמוה מה שנאמר על חיפוש להארה וחיפוש רק להרגיש טוב... התיאור על התלמידים, מכיוון שזה כל העניין שהדבר לא פשוט להגיע להארה, מכיוון שאתה לא באמת רוצה, לא באמת מוכן לוותר...
ולסיום, מוויקיפדיה: http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A1%D7%99%D7%A0%D7%93%D7%A8%D7%95%D7%9D_%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A9%D7%9C%D7%99%D7%9D
שיגעון גדלות (בלעז: מגלומניה Megalomania) היא הפרעה פסיכיאטרית שבה אדם מייחס לעצמו תכונות אלוהיות ומנהיגותיות. האדם בעל שיגעון הגדלות לעתים מייחס לעצמו תכונות של כוח (למשל כוח צבאי או פוליטי) שאינם קיימים בו וחש כי הוא נועד להנהיג אוכלוסייה מסוימת ובמקרים קיצוניים אף את העולם כולו.
שיגעון גדלות יכול להתבטא בדרגות שונות, החל באדם שתלטן יתר על מידה המאמין כי הוא מעצב את סביבתו ואת אישיות הסובבים אותו לפי רצונו ועד למקרים קיצוניים של הזיות שהאדם עשוי ללקות בפרצי אלימות פיזית או מילולית.
שיגעון גדלות מכונה גם תסמונת נפוליאון על שם נפוליאון בונפרטה שמינה עצמו לקיסר וייחס לעצמו תכונות אלוהיות שונות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבחנה שגויה, לא מדובר בשגעון גדלות כלל, ראה ''חפץ'' של חנוך לוין ז''ל
לורד ויידר,
31/07/07 20:26
|
מדובר באינסטרומנטליות בתלמידיו.
אם ראית את המחזה ''חפץ'' של חנוך לוין ז''ל, תוכל להבין כיצד שי עשה ועושה שימוש בתלמידיו כחפץ להשגת מטרותיו.
שגעון הגדלות הוא מצב הגובל בפסיכוזה. שי לא שם כלל וכלל, מעשיו שנעשים מתוך הבנה ברורה הנם לדעתי חפציים. שימוש בתלמידיו כחפצים לכל דבר ואני לא יכול לחשוב על טרגדיה גדולה מזו.
כל טוב
לורד ויידר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
כל התגובות הן מהורים
סי,
29/07/07 11:23
|
ומי שמשיב הם ילדיהם או חברי הקהילה.
אף אחד אחר חיצוני לא קורה את השיעמום הזה. את מי זה מעניין. שילכו הילדים (המגודלים). שילכו ההורים. יאללה כבר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אותי מעניין אני חדשה אצל טובלי
בתיה,
29/07/07 20:43
|
|
 |
בתיה משתתפת בצערך
ל"ת
תלמידה לשעבר,
30/07/07 11:39
|
|
 |
56.
מדוע?
א.,
מ.,
28/07/07 22:34
|
שי,
האם כה חשוב להחשב מואר? האם כה חשוב להיות מיוחד בעיני עצמך ובעיני האחרים?
האם אין האמת הפנימית, פנימית היא? והאם המורה הוא לא רק דמות וירטואלית המהווה מראה ודרכה לומדים? שהרי המורה לא קיים באמת, האדם קיים באמת, המורה הוא רק בתודעתו של התלמיד, מחוצה לתודעה הוא אדם רגיל.
הכיצד מכנה אתה את עצמך מורה, ובאותה נשימה קורא חווה את עצמך כמואר?
מואר, חווה את עצמו אך ורק כאדם, זה נשמע מעט, אבל זה מכיל עולם ומלואו, להיות אדם כפי שאדם יכול וצריך להיות זה הישג ענק, זה מביא את הייקום להיות נוכח בך.
מי שבוחר ללמוד מאדם חווה אותו כמורה.
מי ששם עצמו כמורה, אינו מורה! מי שתלמידו חווה אותו כמורה הוא המורה.
חבל שאתה ממשיך ללכוד את התמימים ברשתך, דגים תמיד יבואו לפיתיון בסוף, והשמש תזרח כנראה גם מחר. אין חדש תחת השמש.
ועצה לתמימים- האמת, אותה חשקה נפשכם, לא בנביאי שקר היא נוכחת, אלא אך ורק בתוך היישות הטהורה שלכם. קלפו את עצמכם והיא תזרח, השליכו יהבכם על ''המורה'' והיא תברח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
א.מ. אהבתי מאד את שכתבת
DeMarker,
29/07/07 00:29
|
למרות הנימה המעט תוקפנית. אבל למדתי ממך דברים חשובים ויפים. אז תודה רבה לך. אגב בגמרא לדעתי כתוב שכל מי שלמד ממישהו משהו נחשב לתלמידו. בלי קשר לגיל מעמעד וכו'. כך שהעולם הו רשת אינסוםפית ומתהווה של קורי מורים ותלמידים. מה שמגדיל את כולם... ומי שבחר בו להיות לו למורה אולי לומד ממנו איך להיות מורה... או דרכך... איך לא להיות מורה ANYHOW שיהיה אחלה שבוע מתוק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מוקיר את זה ומבכים עם קביעתך שכולם תלמידים ומורים לפי הסיטואציה
ל"ת
א.,
מ.,
29/07/07 13:24
|
|
 |
:ןן
ל"ת
בככ,
30/07/07 19:10
|
|
 |
55.
כשקוראים עוד אפשר לטעות אבל
ס,
28/07/07 10:58
|
כשמסתכלים על הפוזות ששי עושה למצלמה - כל כתבה תמונה אחרת, פוזה אחרת - כבר אי אפשר לטעות. במילים שמעתיקים מספרים של אנשים שאולי כן התעוררו אפשר לבלבל הרבה אנשים. אבל אף אחש שהתעורר לא צריך להתאמץ להראות כל-כך ושי מתאמץ מאד. כדאי להזהר מכל אדם שכל-כך מודאג ומתחשב באיך שאחרים רואים אותו ובו זמנית טוען שהוא התעורר או שהוא מואר. מה זה בכלל מואר? מואר זה מישהו שיושב באור. לפחות 12 שעות ביום (בשעון קיץ) כולנו מוארים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יפה מאוד חד עין שכמותך
ל"ת
אלף מילים,
28/07/07 11:55
|
|
 |
54.
זה ריק.
בן,
צפון,
28/07/07 03:55
|
|
 |
53.
שי טובלי הוא מסתורין. היה, הוויה ויהיה תמיד.
תלמיד של החיים,
28/07/07 01:37
|
מסתורין. רק מי שרואה אותו רק מרחוק או לעיתים רחוקות יכול לגבש עליו דעה. מי שחווה אותו מקרוב וינסה לתפוס במה מדובר, יוותר לנצח מבולבל.
כל בעלי הדיעה יהיו חייבים להודות ולהתוודות כאן שהם נופלים בדיוק לקטגוריה הזו, של המקטלגים מרחוק. ואלו המקורבים, גם הידענים שביניהם, יהיו חייבים להודות, שהם גם מבולבלים. לא באמת יודעים כפי שהיו רוצים להאמין שהם יודעים.
ואם שואלים אותי, אז טוב שיש שי טובלי. אנשים רגילים וגורואים מנומסים יש מספיק.
תודו, תודו...נו...
אז תודה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חתיכת מסכים איתך
ל"ת
anatta,
31/07/07 12:24
|
|
 |
אין חדש תחת השמש.
ל"ת
א.,
מ.,
28/07/07 22:35
|
|
 |
שי הוא מיסתורין וגורו...
גורואית,
28/07/07 16:03
|
|
 |
52.
עכשיו אחרי 11 כתבות ביוגרפיות
ע,
28/07/07 00:41
|
שי לא מזכיר לא ''בוראים גלקטיים'' ולא חוויות סמים.
לגבי ''הבוראים הגלקטיים'' ניתן לשי הנחה: הוא כבר היה אמיץ למדי לחשוף זה (ועוד לדבר בשמה) כבר בכתבות הראשונות שלו שהתפרסמו ב- NRG. ובכלל הביוגרפיה שלו, אם אכן זאת ביוגרפיה, עוד לא הגיעה לשלב בו שי מתעורר לאמת ''הגלקטית''. אולי עוד יבוא, אולי לא.
אבל לגבי סמים, שללא ספק היו חלק משמעותי מהמסע הרוחני שלו. מורו טיוהר ידוע בכך גם כן (וגם DJ לא רע בכלל). אבל השאלה הבוערת היא: למה שי לא מזכיר חוויות אלו כלל. הרי גם תמר הייתה מעורבת, גם הוא עצמו עודד את תלמידיו, הלא כך? תקנו אותי אם אני טועה . לא שבהכרח יש לי בעיה עם כך (אם כי לרוב הקוראים אולי יש). השאלה הגדולה היא: למה כל זה חסר ב-11 הכתבות הביוגראפיות שהופיעו עד כה?
למה חוסר השקיפות, למה ההסתרה המכוונת או השמטת הפרטים. זה מה שמפריע לי. לא ספציפית שזה ''סמים'' מצידי אם מלפפונים היו חשובים להשגת ההארה ושי היה משמיט זאת זה היה גרוע באותה מידה.
לאור כך האם ניתן להאריך שקיבלנו את ''כל האמת'' או אפילו ''רק את האמת'' משי? קשה מאוד להשתכנע מהכנות החסרה של טובלי. מה עוד הוא מסתיר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יבוא גלקטי, בטח יבוא.
עד 120,
28/07/07 13:29
|
זוהי העבודה החדשה והמסתורית שמתחילה לרחוש כאן בשורות האחרונות... רמזים ראשונים לבודהא מאוריון שמתחיל להתהוות ברחמו של טובלי...
כל זאת ועוד...
והוא גם עדיין לא דיבר על הקהילה...
יהיו לנו כאן לפחות 20 פרקים, אז המכורים יכולים להתרווח והמתלוננים יכולים להתפקע.
שבת שלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
גורו אהוד לא צריך אתר אינטרנט או סדרת כתבות אוהדות לגורו האהוד..
ל"ת
לורד ויידר,
27/07/07 16:29
|
|
 |
50.
האם זאת הכתבה האחרונה?
ל"ת
פאצ'ה בגלגל,
27/07/07 15:06
|
|
 |
לא, יש עוד הרבה
ל"ת
הבודהא מאוריון,
27/07/07 16:20
|
|
 |
לא !!!!!!!!
ל"ת
המערכת,
27/07/07 16:20
|
|
 |
49.
ד''ר מזרחי
בן,
צפון,
27/07/07 14:41
|
|
 |
בהחלט משעשע :- )
ד''ר מ.מזרחי,
27/07/07 17:48
|
ואני גם מאוד מרוצה מעצמי ומיכולתי לחזות את העתיד הקרוב מאוד, בדיוק שכזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל מה שיותר מטריד אותי
בן,
צפון,
27/07/07 18:35
|
זה איך מסבירים תגובות כמו זאת של ''עמית'' מדיון 39?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עמית מ-39 אינו עמנו יותר
ד''ר מ.מזרחי,
27/07/07 19:45
|
הוא חי בסרט משלו, שם הוא רוקם לו חלומות תמימים. והוא בשום פנים ואופן לא יניח לך ולאף אחד אחר להעיר אותו או להפריע לו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היי בנות
לירז,
28/07/07 04:40
|
אתם חיים בסרט אנליטי לא מצלח. עמית הביא תגובה לענין. תתעוררו אתם תקועים. במיוחד בן מהצפון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואולי אתם אלו החיים בסרט? ואולי זה בכלל סיוט? ומי אני ומה אני מיאני
ל"ת
מהאני מה מה מה,
ברברה...,
28/07/07 00:18
|
|
 |
אהלך גברי, יש פה אחד עושה אותך אתם רואה תמונה
ל"ת
שייקה,
29/07/07 07:39
|
|
 |
48.
10 כתבות ברצף על אותו אדם? מי מכיר אותו בכלל? הגזמתם
ל"ת
רונית,
27/07/07 13:27
|
|
 |
עכשיו, אחרי הפרסום, אלפים מכירים. ואחוז אחד או שניים יצטרפו להזייה
ל"ת
200 תלמידים,
מחכים בתור,
27/07/07 14:56
|
|
 |
47.
כדאי לשים לב
זיבאב,
27/07/07 12:51
|
''יתכן אפילו שהייתי הופך לגורו אהוד, שבנוכחותו אפשר לזכות בשלווה ובחוויות מיסטיות עזות. אך אני מרדתי בכל זה...''
הכל נמצא כאן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
אני באמת אמת כלום
נסים לב,
27/07/07 08:45
|
לא יכולתי לקרוא אבל להגיד שהאמת לא צריך בכלל להיסתכל על המינד של הבן אדם ולחשוב אני הגעתי רחוק בחוויות אבל התלמידים לא זזו ככה לא בונים מדינת אמת נגיד כשבאים ביחד בסוד רצון לאמת יש הרבה סיכוים שגם סוד האמת יבוא לקראת החברה באשר הם וכל אחד לפי חלקו והמורה שותק ומעלים עיין והגדלה מתפקדתבלבבות עיין חדה חודרת כל לב בשקסובלי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
תודה
ל"ת
tomi,
27/07/07 03:01
|
|
 |
44.
תגובה מהלב לשי
בן,
צפון,
27/07/07 00:04
|
|
 |
זה מעניין
בן צפון,
27/07/07 04:06
|
|
 |
זה מעניין
בן,
צפון,
27/07/07 14:22
|
התיזמון שהתחילו להתחזות לי שוב.
מאוד מעניין.
בכלל, מתגלים פה דברים מאוד מעניינים לאחרונה.
קובי מדרום הארץ, מה היית מעדיף, לב או שכל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש לך לב אבל אין לך שכל
קובי,
דרום הארץ,
27/07/07 02:08
|
|
 |
43.
אם עדיין לא קלטתם, שי הוא מכונת שיווק ופרסומאי מהשורה הראשונה
לורד ויידר,
26/07/07 23:37
|
כמתרגל יוגה מזה מספר שנים רב, אשטנגה, שיבננדה, שאדו, ועוד, קראתי באתר של שי אודות היוגה העולה - אדרווה כלשונו.
שי מתאר בדרך מאוד שיווקית ונעימה לאוזן כיצד שיטות היוגה שמניתי לעיל, המתורגלות על ידי מיליוני אנשים ברחבי העולם מזה מאות שנים, כבר אינן נכונות מבחינה אבולוציונית ולא מתאימות ולמעשה די מיושנות.
מה הפתרון ??
שי, אשר בכל התקופה להכרותי עימו בסדנאות שחוויתי בקהילה בקושי שמעתי או ראיתי תרגולי יוגה למינהם (יכול להיות ששי תירגל וחברים נוספים כמותו, אולם אני לא ראיתי זאת שם זמן רב) מגיע עם הצעה שיווקית חדשה ומעניינת היוגה העולה - משמע כל היתר יורדות.
קלטתם ??
זהו שי טובלי וזוהי דרכו השיווקית לכל המחפשים שעדיין לא התנסו מספיק. אצל טובלי הכל תוכלו למצוא חדש חדש.
מתאים לשיווק המערבי שאצלנו, שי כאיש תקשורת אכן מצא שילוב ודרך מדהימה לזרוק למחותיהם של רבים גיבוב של פרסומות חסרות תוכן, תוך ביטול תורות אחרות כבלתי נחוצות.
האמנם שי מחשיב עצמו בנוסף להיותו מורה רוחני, גם יוגי ידוע אשר יכול בהבל פה להחליט מה מיושן אבולוציונית ולהנחיל סוג חדש של יוגה ??
אם כן כדאי ששי יעדכן את פרסומותיו שהוא גם יוגי רב ידע, נראה אם יעשה זאת..
צריך הרבה אומץ, טיפשות וקורטוב של ניצול כדי לטעון שיש בידו ידע מסוג זה, כל עוד הוא כלל לא יוגי, כך לפחות לפי מיטב ידיעתי. עוד 5 פרסומות וחזרתי.
לורד ויידר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קורטוב של ניצול ? קורטוב ? כמו קורט, או חופן ?
ל"ת
מידות ומשקלות,
27/07/07 07:30
|
|
 |
לורד יקר
יוני,
27/07/07 02:59
|
משום מה משהו בתגובה הזאת גורם לי להעמיק ולהאמין ששי בונה משהו אמיתי שם. אני מרגיש שאני יכול להבין את הפער התפיסתי ביניכם,וזה לא ענין של יתרונות וחסרונות או ''טוב'' או ''רע'' אלא מקום שונה על הסקאלה.טוב ששי מחפש דרכים חיוניות לדינמיקה תנועתית , טוב שאתה לא שם כרגע,יש לך מחוזות משלך לפסוע בהם. המילה ''יוגי'' גם היא היא נתפסת בעלת חשיבות פה.זהו שזה לא הענין. חברי הטוב הוא מורה ליוגה ומתרגל מדיי יום. הוא עושה דרך משלו אך תודעתו נמצאת בשלביי התפתחות ראשוניים ביותר.הוא מחובר לתורה (ועברה) ובפועל לא מקרין זאת בהתנהלותו היומיומית. איך ניתן לקעקע או להוקיע אם ידינו אינה משגת להבין אותו?לנהל עמו דו שיח? שיהיה רק בכיף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ש''י עגנון ביטא זאת יפה : מוציא שבחו של זה מתוך גנותו של האחר
לורד ויידר,
27/07/07 08:27
|
וזו בעצם כוונתי. אין לי כל התנגדות לשלל הדעות והצבעים, ברוכים הבאים.
אבל הדרך של ביטול האחר כמיושן והאדרת דרכך - בזה יש טעם לפגם ממשי ועל כך אני מזהיר.
כל טוב. לורד ויידר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
שתי מילים
מייה,
כל מקום,
26/07/07 22:00
|
|
 |
41.
צריך להיות עיוור
בן,
צפון,
26/07/07 19:50
|
אבל ממש עיוור, כדי להצליח לא לראות את הדינמיקה ה''ספרותית''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
זה מעניין
בן,
צפון,
26/07/07 19:32
|
|
 |
גם אותי זה מעניין
מעיין המעוניינת,
26/07/07 23:48
|
מאד מעניין, אותך זה עדיין מאד מעניין או כבר פחות.... בכל אופן אותי גם מעניין למה זה מעניין,
וגם מעניין אותי מה יותר מעניין שזה מעניין או למה זה מעניין,
מעניין, לא?,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
אשרך על שאינך מושפע כלל
עמית,
26/07/07 18:43
|
מכל הארס שנעקץ כלפייך מידי אנשים מתוסכלים, שרק בורותם מונעת מהם לראות עד כמה הם כאלה. תודה על החוויה השבועית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
תגובות נוספות יועלו לאחר ההפסקה
עעע,
26/07/07 17:47
|
|
 |
37.
איכס! איזה אדם דוחה...
צבי,
26/07/07 16:59
|
|
 |
אתה מתכוון אליך?
ל"ת
....,
31/07/07 23:55
|
|
 |
36.
ואתם קוראים לנו פרימיטיבים?! על כך אמר הכתוב: ''פחחחחחחחחחחחחחחחחחח''
ל"ת
דוסלי,
קשר ישיר,
26/07/07 16:36
|
|
 |
35.
עכשיו אנחנו אמורים להתחנן לשמוע על העבודה הפנימית החדשה והמסתורית
קורא בעל כורחו,
26/07/07 16:26
|
|
 |
34.
שי האם שמעת על בורא עולם?????
ל"ת
טל,
26/07/07 15:59
|
|
 |
33.
מי יותר טיפש?
...,
26/07/07 15:25
|
השמגעג הזה, שחושב שכמה טריפים הפכו אותו לגורו, או חבורת הנבובים שאשכרה הלכו אחריו? ואולי עורך המדור הזה, שמתעקש לבזבז טור שלם על השטויות האלה כל שבוע?
מה יהיה הסוף? זה עומד להיגמר מתישהו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברור שהעורך!
ל"ת
,,,.,
26/07/07 17:38
|
|
 |
Goro Ago Trip
ל"ת
גור,
26/07/07 16:59
|
|
 |
אנחנו הטיפשים
לוטף בג,
26/07/07 15:58
|
|
 |
32.
ומה עם המשפחה ?
עעע,
26/07/07 15:15
|
מי שהיתה תלמידה-עמיתה, שהאיצה או כיוונה את שי להארה, הפכה למארחת, שותפה, מייסעת, תלמידה-נאמנה, רעייה... בוודאי ניתן לשפוך עוד אור על החלק הזה בביוגרפיה, אף מבלי לפגוע בצנעת הפרט של אחרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היא גרושה כבר?
ל"ת
לילי,
26/07/07 17:34
|
|
 |
גרושה ? עדיין לא! חיה בחטא!!!!!!!!!!
ל"ת
רותי,
31/07/07 08:32
|
|
 |
31.
דוקא נגמר מותח- הסתירה בין ''החיים עצמם'' וההארה הנכספת
ל"ת
מתערב שלא תהיה,
לו תשובה,
26/07/07 15:08
|
|
 |
...עליכם להקשיב לחיים...
העם אחד,
26/07/07 19:04
|
השלווה, הדממה - הם ''החיים עצמם'' והסתירה כביכול היא של ההגיון בלבד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
תודה
חן,
26/07/07 14:34
|
תודה על שלב נוסף בסולם הממלא-השראה שאתה יוצר פה למעננו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
אז מה אתה מוכר בדיוק
שירי,
26/07/07 14:32
|
תהרוג אותי אם הבנתי...
אתה גדול וכל ה''אושואים'', ''רפיקים'' ו''טיוהרים'' מוכרים בולשיט במעטפת דבש שמושך זבובים כמו חרא...
נו ו...?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז למה
כריס,
תא,
26/07/07 18:29
|
|
 |
28.
חצי מהתגובות הן של תלמידים ששי טובלי השליך.
נאווה איתן,
26/07/07 14:22
|
|
 |
לא השליך!
רונה,
31/07/07 08:33
|
|
 |
כן
רונה,
29/07/07 20:14
|
|
 |
או הורים פגועים
ל"ת
יס,
26/07/07 17:36
|
|
 |
מה את מקשקשת...איזה אידיוט ירצה להיות תלמיד שלו?
קובי,
דרום,
26/07/07 16:29
|
ולגבי המשועממים למיניהם, אני בטוח שרובם לא ממש משועממים אלא נבוכים מרמת הריקנות והרדידות המחשבתית של האדון המלומד טובלי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נאוה - טקבקי יותר מהר,
מושון בן גיא ה,
לורד בן עזר,
26/07/07 16:10
|
|
 |
ומה איתי? מה אתה חושב עלי??
ל"ת
אבי צנעני,
26/07/07 16:05
|
|
 |
אתה
בזיל,
27/07/07 01:37
|
איזה תייר אירופאי הציע לך ויאגרה ואז אמרו לו שתימנים לא צרכים ויאגרה הם צרכים משהוא להרגע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
קצרצר...
מושון,
26/07/07 14:20
|
מצחיק ששי אומר ש: ''אט אט התחלתי לגלות שפעמים רבות מדי האקסטזה הרוחנית רק משמשת מחפשים כמפלט מפני אתגר החיים''
לאלו אתגרים אתה מתכוון שי? גידול יומיומי של ילדה?
שי לא הרג את האגו! האגו הרג את שי! שי לא הכיל את העולם, שי הפסיק להיות מוכל בעולם! שי לא לוקח אחריות על תלמידיו, שי מסיר את האחריות מחייו שלו!
יום טוב!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פפפפפפפפפפ
כריס,
תא,
26/07/07 18:35
|
מה קרה מושוני?התקליט נשרט,תקוע,אין לך משהו חדש?אבל לא הבנתי -עדיין- למה אתה קורא את התור כל שבוע.
שיהיה לך כבר איזה יום מפקח כמה אתה יכול לבלבל במוח??????.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נו מושון ומה חידשת מעבר לדברים שכבר אמרתי ?
לורד ויידר,
26/07/07 16:13
|
הרי כבר בתגובתי הקודמת אמרתי בפרוש שההתנתקות היתה של שי..
הבהרתי כי במהלך המסע הוא נקט בדרך מאוד מניפולטיבית וביחודיות שלו ידע כיצד לקרב אליו אנשים, להכות וללטף אותם עד שהנחית על תלמידיו את מכת המחץ בצורת הבודהא מאוריון ובכך הסיר כל אחריות ממנו ואמר לתלמידיו כי הם אינם ראויים עבורו, במילים אלו ממש !!
מדוע אם כן פסלת את דבריי ?? או התייחסת אליהם בביקורתיות כל עוד הם הוצגו כהוויתם בהיותי עד חיצוני (לא חבר קהילה מהמניין) לאירועים.
לורד ויידר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הביקורת היא הדדית
מושון,
26/07/07 19:12
|
מי שמתיימר להיות גורו ובעל האמת המוחלטת הוא הלכה למעשה מבטיח לעזור לאנשים ובכך הוא לוקח על עצמו אחריות - אין ספק ששי לא לוקח אחריות על כלום, אבל אני מתכוון על כלום! - ביתו והיחס אליה רק מעיד עד כמה האיש אגואיסט!
מהעבר השני: מי שהולך לגורו חייב ע''פ כל גורו לוותר על כל רצונותיו ועל כל עמוד השדרה המוסרי שהוא נושא איתו כתנאי ל-''הצלחת הדרך הרוחנית'', מי שעושה זאת נותן את אחריות להתפתחותו הרוחנית ואת האחריות לחייו בידי אדם אחר ובכך מוותר על אחריותו שלו...
שני הגורמים הללו יחד - ויתור על כל כוח התנגדות טוטאלי אצל התלמיד ומנגד כוח מוחלט אצל הגורו מובילים בדרך כלל לאסון! האחריות היא הדדית.
היא הדדית לא כי היית חייב לשים כי אתה אצל מניפולטור, אלא כי השיטה עצמה רעה! מי שרוקד ברייקדנס על מעקה של מגדל רב קומות שלא יתפלא...
ההתפקחות מהמניפולציות שלך נעשתה רק אחרי שהוא ויתר עלייך ולא להיפך (לפי מה שסיפרת) - תאמין להרבה אנשים שנפגעו - מזל שלך שהוא פירק את הקבוצה והתחיל עם השטויות של אוריון...ככה יש לך הזדמנות להתפתח לבד בזהירות ועם ביקורת עצמית ולמלא את חייך בטוב אמיתי ובאהבה כנה!
יום טוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים לכל מילה רק שאני פרשתי עוד הרבה מזמן ולפני
לורד ויידר,
26/07/07 23:10
|
ההצהרות שבאו על עניין אוריון כשהבנתי שאין כל עמוד שדרה יציב מאחורי שי , עכשיו כשאני חושב על כך אני נזכר בכך ש שי לימד אותנו בסדנה מסוימת תרגול ב- פרנימה - אני כבר הייתי בקיא שנים בכך, הרבה עוד לפני ששי הפך למורה, והשיעור שנתן היה נראה לי ברמה די ירודה, שכבר אז הבנתי שהוא מנסה לתפוס מרובה ולמעשה תפס די מעט, כי הנה הוא איבד אותי למשל כתלמיד.
הניסיון ללמד פרנימה היה כה מביך בעיניי כשלצידי היו חברי הקהילה שפשוט גמעו בשקיקה את הסבריו.
הדברים מסתדרים עם הסברך אך חשוב לי לציין שאין לשייך אותי כתלמיד מובהק שלו, או כחבר קהילה לשעבר אשר התפכח וננטש על ידו.
ביוזמתי האישית ולאחר שהבנתי את המניפולציות שלו עזבתי לבלי שוב.
לורד ויידר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עבורך מושון - המפלט הוא כאן
עעע,
26/07/07 16:12
|
ובטור הקודם ובטור הקודם לקודם ובטור הקודם לקודם לקודם ובטור הקודם לקודם לקודם לקודם... .. וכן הלאה ...
לא צריך להיות מאמין או תלמיד של שי טובלי כדי להסכים עם המשפט שציטטת. כבר נאמר שאתה באטצ'מנט חזק על הסלוגן שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תודה
ל"ת
מושון,
26/07/07 19:13
|
|
 |
26.
בישלתם גורו - עכשיו תאכלו אותו.
ל"ת
לכול הרוחניים,
אעלק,
26/07/07 14:18
|
|
 |
בישלתה גורו
בזיל,
27/07/07 01:34
|
|
 |
25.
סיפורו של המורה הרוחני אמתי מגד כפי שכתב באוק' 2006
אור אהבה,
ונקמה רוחנית,
26/07/07 14:14
|
אני בן 42. כבר שנה וחצי שזוגתי ואני לומדים עם שי טובלי. אחרי שבוע ריטריט הקולות אומרים לי: היכנע טוטלית למורה. אני כותב מכתב נרגש ומבקש להכנע לו. הוא לא מתרשם. ניפגש בעוד חודש וחצי הוא אומר. אני נעלב ומפסיק להגיע למפגשים עם שי, שאחר כך מבטל את פגישותנו. הוא מפקפק בכנות המסע שלי. אני נפגע. שי כותב לי שהוא לא מוצא טעם ביחסי מורה-תלמיד ביננו או בפרויקט משותף. אני יוצא מהבית המום והולך לבנק הפועלים, שאני כל כך מסוכסך איתו, באופן פנימי. אני מתיישב על כורסה ומחכה לתורי להתחנן על נפשי שיכבדו את הצ'קים שלי. פתאום משהו משתחרר. הבנק נראה לי המקום הטוב להיות בו. אני אוהב את הבנק הזה. אני חופשי להתחיל לחיות את החיים שלי, לא של שום מורה. אני חופשי להקים את בית הספר לדהרמה תרפיה, את החלום והייעוד המשותף שלי ושל אילה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה נסגר האתר הקודם של אייל ?
ל"ת
אמתאלה נסגר,
דהרמהתרפיה,
28/07/07 14:37
|
|
 |
דהרמה? הלו דזמונד, זה אתה?
ל"ת
ע.,
28/07/07 13:36
|
|
 |
מה זה?
ליליאן,
26/07/07 19:58
|
אחרי שבוע ריטריט הקולות אומרים לי: היכנע טוטלית למורה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מחלת הגוראים
בנצי,
י-ם,
26/07/07 18:57
|
|
 |
מה זה?
ל"ת
לילי,
26/07/07 17:35
|
|
 |
מה אתה רוצה מאיתנו? די, בחיאת דינק, שיגעתם אותנו !!!
אבי צנעני,
26/07/07 16:05
|
כל אחד פה רב עם הגורו שלו, משלים עם עצמו ופותח עוד בית ספר לדהרמה תרפיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
די
די,
קוסמוס,
26/07/07 13:48
|
שי די ! די די די די די די די די די די ! כמה אפשר לבקש די ! עזוב אותנו במנוחה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
tubali reminds me
yosef,
26/07/07 13:38
|
of those second or third rate writers, like michal shalev or what's his name eyal meged, who always give long, detailed and boring interviews in order to sell books that are just not very good.
he's a second or third rate guru who makes a lot of noise and changes costumes all the timebecause he's not getting the amount of attention he feels his ''enlightenement'' deserves.
and it's just funny, ironic really, that makes all this constant noise in the name of self annihilation and not wanting to be anything in the world.
and it's also funny that a man who is supposed to be an expert in transcending karma and the mechanisms of the ego BLAMES other people, immature students, malicious journalists, for the trouble and disappointment he seems to encounter in his funny life.
but he writes well. about the same level as prasico (less sophisticated than prasico, but much more crazy and provocative in a pathetic but amusing way).
write more, shai! you are a funny guy.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
תודה שי - אתה תמיד מעיר אותי
ל"ת
א,
26/07/07 13:28
|
|
 |
21.
אמיתי מגד כותב כאן?
ל"ת
אילת מגד,
26/07/07 13:21
|
|
 |
אמתי מגד לא כותב כאן
אמתי מגד,
26/07/07 23:04
|
שלום לך אילת מגד, האם אנחנו מכירים? משפחה או משהו? בכל מקרה, עד לרגע זה ממש לא כתבתי כאן כלום, למרות שככה זה נראה. לא במקומות שמישהו החליט להשתמש בשמי המלא, וגם לא בתור א.מ. שמסתבר שמתעניין בגורדייף כמוני, ולעיתים אף חושב דומה לי, אבל הוא בכל מקרה לא אני. אבל מי את? זאת השאלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
תודה מכל הלב
אהבה,
26/07/07 13:09
|
שי, תודה על סדרת הכתבות המדהימות האלו. מתחת לרוב התגובות הציניות חשוב שתדע שיש אנשים שחשוב להם מאוד לשמוע מה שיש לך להגיד.
אז תמשיך בשביל כל אלו שכן מעוניינים באמת.
תודה, :]
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
העץ הוא גבוה...מה אכפת לציפור שקשה לרדת ממנו
בועז.פ,
26/07/07 12:18
|
האירוניה היא שככל ששי מתאמץ יותר ללמד שחרור הוא מתחזק את הכליאה.... כנראה שאלוהים אוהב להשתעשע.
קישור לגורו באסטר שעושה עבודה מעניינת (לא מומלץ למחפשים רציניים) http://www.youtube.com/watch?v=T5-zMV1x6q0
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
חבל שאין לך מושג אמיתי על העובדות שאתה מציג.
א.,
מ.,
26/07/07 12:17
|
שי,
אילו רק הייתי מבין על מה אתה מדב, לא היית מתפלא כלל שאנשים הופכים כל יום למשהו אחר, רגע אחד מחפשים רוחניים ורגע אחד אנשי קריירה ורגע אחר משהו אחר, וכל רגע מתכחש לאמיתות הרגע הקודם.
זה נקרא העדר רצון! וגורדייף לימד את זה לפני מאה שנים. אין אפשרות להערה אמיתית ללא רצון אמיתי.
תפסיק להיות מאוהב בעצמך, זה מוביל אליך רק תלמידי כאלה, ככה גם אתה וגם הם רק ממשיכים להונות את עצמכם..
גורו צעצוע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היכול להיות שהא. הוא אורי?
ארחטון,
26/07/07 14:23
|
היכול להיות שהא. הוא אורי? אחד שיודע :) , או לפחות האסנס של אחד שיודע :)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צר לי לאכזב אתכם לא אורי ולא אמתי
א.,
מ.,
26/07/07 17:53
|
|
 |
אמיתי מגד?
ל"ת
אילת,
26/07/07 13:33
|
|
 |
17.
יופי של כתבה.
גלקטידאס,
26/07/07 12:08
|
באמת מעניין. ואם לא היינו יודעים איך הכל נגמר (''אלוהים מדבר'') אפשר היה להשתכנע שאתה מדבר אמת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
לפי מה שהבודהיזם מלמד על הארה
בודהה,
26/07/07 12:05
|
אתה רחוק משם שנות אור. כל מה שאתה אומר ומספר על החוויות שלך לא דומה בכלל למה שמספור על בודהה שאקימוני (הבודהה הראשון שלימד לפני 2500 שנה).
אחד הדברים שמשיג בודהה בו ברגע שהוא מגיע להארה זה ידע כל. הוא יודע בדיוק מה כל יצור ויצור צריך, הוא קורא את המינד של כולם, ויודע מה להגיד לכל אחד ואחד על מנת שזה יקדם אותם בדרך.
קצת קשה לי להאמין שהגעת לשם היות ואתה עדיין לא יודע מה אנשים צריכים (רשמת זאת בעצמך שרק אחרי כמה ניסינות הבנת שלא לכולם יש את אותה קארמה).
בודהה יודע ורואה את הקארמה של כל אחד ואחד.
חבל שאתה מטעה את כל הציבור במשהו שאתה לא. רק בגלל שהיו לך כמה חוויות רוחניות חזקות.
בבודהיזם מתאורים חוויות רוחניות חזקות רבות שיש לעבור עד שמגיעים לחוויה של ראייה ישירה של ריקות וגם היא עדיין רחוקה עד 7 גילגולים נוספים מלהגיע להארה המלאה של הבודהה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הבולשיט הזה על בודהה?
דיאנה,
26/07/07 13:53
|
אולי במקום לקרא ולספר על מה שאתה קורא , תתחיל לחוות ולספר על החווייה? אולי זה יהיה יותר מעניין. גם אני יכולה לספר לך על סינדרלה. קראתי את הספר אתמול...רוצה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מאד רוצה, ספרי, מה זה קשור?
יאלהה,
26/07/07 16:35
|
האם את רואה קשר בין ספר על סינדרלה, לבין בן אדם שבא מספר לאנשים שהוא מואר למרות שלא כך המצב? בודהה ישב ועשה מדיטציות רבות לפני שהגיע להארה, שי סתם הלך למסיבה ולקח LSD...
אחד מהדברים שמלמדים בבודהיזם זה על חוויות תקפות, והכוונה בתקפות זה שהמינד לא היה תחת השפעה של סמים / אלכוהול / תרופות לא היה ישנוני וכן הלאה...
אז לפחות אל תקרא לעצמך בודהה (מאוריון).
אבל אחד לא מתווכח עם החוויות ששי חווה, כל הכבוד לו, אני בטוח שהוא מתקדם מאד בדרך הרוחנית אבל עדיין מכאן ועד להיות מואר... הרבה הרבה עבודה... זה לפחות לפי השלבים שמתוארים בבודהיזם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון מאד! מסכים איתך
ל"ת
צודק,
26/07/07 13:01
|
|
 |
15.
כל מה שידעתי היה לפתות את כל האחרים
ל"ת
DM,
26/07/07 11:45
|
|
 |
14.
''מפצים'', סמים - הכל אותו דבר, פשוט איבדתה את יכולת ההבחנה
LG,
26/07/07 11:28
|
אתה לא גורו ולא עננים. אתה רק חושב שאתה כזה אשרי המאמין . בהשראת סמים פטריות וריחופים יש מי שמאמין ואולי בגלקסיות קונים את השטויות האלה, אבל לא כאן על פני האדמה. ריחוף נעים !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
שי טובלי מתכחש לעברו
י,
26/07/07 11:26
|
כבר עשרה פרקים מחייו של טובלי ואף מילה אחת על הבודהה מאוריון , הבוראים ו 2012.
אבל אם טובלי חושב באמת ש''אין אני'', אז הוא בטח מאמין שהוא לא קשור לשטויות האלה. או שהסמים פשוט מחקו לו חלק מהזיכרון...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם את הסמים הוא לא הזכיר
ע,
28/07/07 00:17
|
והבתחשב בכך מעניין מה עוד הוא מסתיר. איך אפשר להאמין לגורו שמסתיר את האמת? כותב ביוגרפיה אבל משמיט פרטים חשובים ורלוונטים (כמו לדוגמה שהשתמש בסמים לצורך ההארה, ועודד אחרים לעשות גם כן).
מעניין אלו עוד פרטים לא ''נוחים'' שי מדחיק/מסתיר/לא סיפר. למישהוא יש רעיון?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פטריות
נועה,
31/07/07 08:35
|
ומה עם הניסויים בפטריות הזייה ??????????????????????????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
התיאום הכרונולוגי והקוסמי
Anatta,
26/07/07 11:18
|
בין הכתבות שלך לחיים שלי הוא הדוק. אני עובר חוויות ואוגר ואוגר משחרר וחלק נדבק, ואז בא שי ביום חמישי ומטהר ופותח דלת חדשה ומראה עוד ואני עף...
ממשיך לפרוס כנפיים.
אני אוהב אותך גיא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לך לעבוד במקום לבלבל את השכל.
ל"ת
gak==,
09/08/07 14:30
|
|
 |
תנסה טיפות אף בפעם הבאה.
ל"ת
בב,
27/07/07 23:22
|
|
 |
לך תעבוד,תתרום לחברה במקום להתענג על עצמך.
ל"ת
gal,
26/07/07 12:06
|
|
 |
הי נאווה מה שלומך
ל"ת
כריסטין,
29/07/07 21:02
|
|
 |
נכון גיאצוק
rukma,
26/07/07 13:15
|
איך אתה מ עיז להתענג ולאהוב את עצמך תתבייש תתגייס לצבא תהיה בנאדם חחחחחחחחחחחחחחח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
פשוט דורש ומתחנן ללאטמה אחושקשוקית!! טחחח
ל"ת
ברצלונה,
לחילופין,
26/07/07 11:11
|
|
 |
ויפה שעה אחת קודם!
ל"ת
חוצן בכיר,
מנהרת הזמן,
26/07/07 12:20
|
|
 |
הוצאתם לי את המילים מהפה!
ל"ת
א.,
27/07/07 23:21
|
|
 |
10.
תודה
נועם,
26/07/07 11:01
|
לשי הייתי חלק מהמעגל הראשון. מודה לך על תקופה מדהימה ועל ערכים ותובנות שחילחלו ומלוים אותי עד היום (ובעיקר התעוררות למען העולם ולא למעני). עדיין רואה בך מורה ער ומיוחד גם אם נוספו מורים אחרים וגם אם זה מרחוק... תודה נועם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
מזמין אתכם לקרוא,זה חשוב..
dan,
26/07/07 10:55
|
רק במדינות מערביות,דמוקרטיות,חופשיות,נותנים במה וחופש לאנשים כאלה.יש לי שאלה לחבורת הנצלנים,גאוותנים,שחצנים,גזעניים.
מי,בונה,בתים,סולל כבישים,בחודשי הקיץ הלוהטים מול האספלט הרותח. מי מנקה ומפנה את הזבל מהבתים שלכם,שדואגים למלא את הפחים בכל מעדני ותענוגי העולם של האגו,העולם הזה הרע הזה.
מי הולך למילואים כמו כלב חודש וחודשיים בשנה כדי להגן ולמות בשביל חברת הפרזיטים הרוחנית עלק הזאת.
מי,קם מוקדם בבוקר וגורם לכלכלה שלנו להתגלגל,משלם מיסים,חי חיים מלאים למען המדינה כדי שאתם תמשיכו לחיות על חשבון אחרים ולעשות שיעורי רוח,ולא לקחת חלק בחיי היום יום של כלכלה,בטחון,עזרה לחלש,בניית פרוייקטים חברתיים וכלכליים,בשכונות מצוקה,עזרה לעולים,עבודה אמיתית מול ערביי ישאל והשטחים.
כואב לי לקרוא כתבות של אגו מניאקים,בתחפושת של אנשי רוח,מנטותקים מהעולם,ושוחפים אחריהן עוד אנשים טפשים כמוהם.המדינה שלנו עומדת להתפרק ואחת הסיבות מיני רבות,זה
הכתות(לא כיתות) שנוצרות כאן חדשות לבקרים,כתות של אנשים שדוגלים בפירוד וניתוק מחיי העולם הזה,אבל עדיין משמינים ומנצלים כל חלקה טובה של המערביות הרעה והחולה.
לכו להודו,או כמו טיוהור לקוסטה ריקה,תברחו מכאן כדי להשביע את האגו המנופח וחסר המעצורים שלכם, אין בכם חמלה,אין בכם אהבה,אין בכם סולידריות,אין בכם שלום.
אתם נצלנים על חשבון האזרח הישראלי שעל גבו אתם מקיימים את שיעורי השקר שלכם.לא על אנשים כמותכם קמה המדינה,לא על הרוח הבודהיסטית-ישראלית הניו אייג'ית העלובה והנצלנית ה]פריחו את השממה ובנו מדינה לתפארת באמצע המדבר.
שי,לך מכאן וקח את החסידים שלך מפה לפני שעוד תהרסו נפשות טועות נוספות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומה אתה עושה. משכין שלום?
ל"ת
ליאה,
26/07/07 15:55
|
|
 |
מילים נכונות וכואבות
tao,
26/07/07 14:08
|
דן כל הכבוד..עצוב לי שגם החרדים, בתחפושת של יהודי גלותי. לא עושים מאום למען הארץ הזאת. הגיע הזמן שגם הם יתרמו ....באשר לשי או גורו שי...אגו . . אני לא מתרגש שי כנראה ילד שסבל מחוסר תשומת לב. היה לבד בחדר. בקיצור ילד מגודל משועמם מדבר פילוספיה בשני גרוש.כותב הרבה ולא אומר מאום...אין חדש תחת השמש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
dan אתה ממש צדיק
דיאנה,
26/07/07 13:56
|
אולי לא מואר-אבל צדיק-קדוש. אבל מה הקשר בין מחט לתחת יא אידיוט?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני לא קדוש ולא צדיק ולא אדיוט.
dan,
26/07/07 15:53
|
אזרח פשוט ורגיל,ששואל שאלות.
ואם את אוליי במקרה חושבת שאת מוארת או חכמה,אז את לא.
לקרוא למישהו אדיוט זה ניסיון ילדותי,רדוד ושטחי להעליב,אני לא נעלבתי,רק חוזקתי בדעתי שאתם לא רוחניים ולא רחמנים ולא חכמים,אבל אתם זה בטח לא את,כי גם את ''תורתו'' של שי וגם את דבריי לא הבנת.
אין טעם לכעוס,ולהשפיל תחפשי עבודה או משהו לעשות עם עצמך וחייך וכך אוליי תהיי יותר מאושרת ופחות ממורמרת מדבריו של מגיב באינטרנט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בכיין צדקן מעאפן שכמוך. גם אני לא סובל את טובלי אבל הגזמת.
ל"ת
המשאית של,
המדליות למטה,
26/07/07 13:53
|
|
 |
אתה אוליי צודק אבל אנחנו הטמטמנו לצערי.
ל"ת
יואב בן חיים,
26/07/07 13:52
|
|
 |
פשוט צודק
ל"ת
אהבתי לקרוא,
26/07/07 13:13
|
|
 |
ישר כח
מילים כדורבנות,
ישראל,
26/07/07 12:46
|
כל הכבוד גבר, סוף סוף מישהו מוציא פה את האמת , ולא עוד גיבוב של כלום עטוף בשקרים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מילים כדורבנות
קארין,
26/07/07 12:11
|
נראה אותו חי את החיים האמיתיים את העבודה הקשה מעניין מה הוא היה עושה לולא כל האנשים האלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מלים כדורבנות, חזק ואמץ
אבי צנעני,
26/07/07 14:49
|
אתמול ראיתי ב''אופרה'' הצדעה לבעלי מקצועות קשים ומלוכלים, שבזכותם אנחנו שורדים. אחד מהם היה מתחזק תעלות ביוב בלוס אנג'לס, שכל יום יורד למנהרות תת קרקעיות מלאות ג'וקים ועכברים (הצלמים ירדו איתו ולא חזרו) ומחזק בטיח על קירות אבנים הרעועים. זה בשבילי אדם מואר, ובאמת כל הקהל הריע לו ארוכות. זה אחד שיודע את מקומו ביחס לתמונה הגדולה, ממלא את תפקידו נאמנה ולא עסוק ב ''רק להיות'' מהבוקר עד הערב, ואפשר להגיד שהוא מחזיק את כל העיר על הגב שלו (אם קירות מנהרות הביוב לא יהיו מחוזקים עלולים כל הכבישים של לוס אנג'לס לקרוס אליהם בזמן רעידות אדמה). .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה אתה מדשדש באינטרנט באמצע
ל"ת
העבודה ?,
תלך לעבוד,
26/07/07 13:23
|
|
 |
איזה סתומים אתם
ד''ר מזרחי,
26/07/07 13:10
|
אתם לא פחות שטופי מוח מחסידי שי טובלי, רק מהצד של הממסד.
מילואים, עבודה קשה, סלילת כבישים בחום לוהט ותשלום מסים...מי ישמע... ממש היה כדאי להיוולד בשביל זה. אלה האידיאלים שלכם?
עדיף כבר האגו של טובלי וטיוהר על הדקלומים הסוציאליסטים שלכם.
וש''האזרח הישראלי'' ילך לחפש עבודה קשה אם זה מה שבא לו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
איזה יופי, עכשיו אתה מלכלך על התלמידים
ל"ת
אמתי מגד,
26/07/07 10:54
|
|
 |
עכשיו אתה כועס על שי? ליקקתת לו את הרגליים
אתנה,
26/07/07 13:42
|
|
 |
7.
מה אמרתי לך, בן?
ד''ר מ.מזרחי,
26/07/07 10:52
|
|
 |
נכון מאד
ל"ת
מאיה,
26/07/07 19:29
|
|
 |
6.
''אני לא יכולה להאמין שאתה בכלל בתוך גוף אנוש... אני לא יכולה להאמין
//,
//,
26/07/07 10:24
|
|
 |
5.
הייתי בהרצאה שלו
שלומי קנדל,
מושב יגל,
26/07/07 10:22
|
לפני מספר שנים הלכתי לשמוע הרצאה של טובלי. ושאלתי אותו מי הוא זה שכל כך בוערת בו התשוקה להיעלם ולהיתפוגג האם זה לא עוד דרך מעודנת של האגו. האם זאת לא עוד מחשבה,עוד תשוקה בכסות של ''רצון רוחני עז ולא מתפשר'' כנראה שהתשוקה הכפייתית של טובלי להגיע להארה היא זו שעיוורה אותו ומנעה ממנו לראות את המלכודת שלתוכה נפל. תתעורר!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא הבנתי מה רע באגו למה נראה לך שבן
דיאנה,
26/07/07 13:59
|
אדם שרוצה להתעורר יובל על-ידי משהו אחר חוץ מהאגו? מה הבעיה עם זה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
כל הרוחניות היא באה עם ל.ס.די. ?
ל"ת
בן-עמי,
תל אביב,
26/07/07 10:05
|
|
 |
3.
מסע פסיכולוגי מרתק. לא יותר, לא פחות.
ל"ת
ע.,
26/07/07 09:28
|
|
 |
2.
תודה
ל"ת
גלעד,
26/07/07 09:28
|
|
 |
1.
שי טובלי מסלף את העובדות
אמנון זכרוני,
26/07/07 09:09
|
הוא בהחלט עודד הערצה עיוורת. הוא גם חילק להם ל.ס.ד. במסיבות דמוי-טיוהר. כמה מגוחך להודות במאמר אחד שהתנהגת כמו גורו שרלטן אבל להאשים את קבוצת המחפשים בתפיסה רומנטית של המסע הרוחני!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה אתה מגלה??
ל"ת
שששששש,
26/07/07 09:58
|
|