 |
104.
קשקשת ברשת.
זהאי ארמלי,
19/07/07 04:11
|
יושבת פה חבורה של פסיכופתיים שעסוקה בלהגיב לקישקושים שגם הם תגובות לקישקושים של חבורת פסיכיים .... אפילו הטור של שי מענין יותר....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
103.
מה זה שמש חדשה?
סאני,
18/07/07 16:28
|
|
 |
כמו הישנה, אבל עולה יותר ביוקר (בגלל האריזה)
ל"ת
המואר החשוך,
18/07/07 17:28
|
|
 |
102.
שאלה חשובה למגיבים 90, 91, 92, 93, 94
חוצן,
18/07/07 16:17
|
יכול להיות שאתם במקרה בנאדם אחד, שאולי אפילו קוראים לו ''שי טובלי'' או ''אלון ליסטר''? כי פשוט שמתי לב שהתגובות שלכם דומות מאד זו לזו, ונשלחו כולן בהפרש של דקה אחת מהשניה (הראשונה ב-8:38, האחרונה ב-8:43). אז אני יכול לחשוב על שני הסברים : 1. גל של תמסורת קוסמית אפף את כולכם בגלי טלפתיה ואהבה לשי והניע את כולכם לשלוח תגובות אוהדות שבאות עמוק מהלב. 2. יש בן אדם אחד שיושב בבית קטן במושב או בקיבוץ ושולח טוקבקים מפוברקים בשמות בדויים.
מה אתם אומרים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וואללה נכון. לפחות היה מחכה שעה בין לבין
ל"ת
קיבוץ,
בעמק,
18/07/07 23:20
|
|
 |
101.
שאלה קטנונית
יזוס קריסטוס,
18/07/07 09:42
|
שי מספר שהמכתבים המצוטטים כאן נכתבו במקור באנגלית. איזו סיבה שבעולם יש לשי טובלי מרמלה, לכתוב לתמר (אין לי מושג מאיפה, אבל נניח שמכפר סבא) - איזו סיבה יש לו לכתוב לה באנגלית???!!! שמתם לב שלהרבה ''מוארים'' מבני עמנו יש את הנטייה הזאת? אם לא לדבר באנגלית אז לפחות להשתמש כל משפט בכמה מילים באנגלית. כאילו, אנגלית היא שפת ההארה? השפה שבה דיבר ישו? בודהא? בקיצור, אין מה לעשות. כבר כשהוא היה קטן הוא היה פלצן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היא קיבלה את המייל בהודו, יתכן שעל המחשב שלה לא היה עברית....
ל"ת
וואללה,
18/07/07 11:02
|
|
 |
100.
כמה מתאים למה שעובר
or,
17/07/07 15:35
|
|
 |
מתאים למה שעובר, כמה?
ל"ת
שור,
18/07/07 13:26
|
|
 |
למה כמה שעובר מתאים
ל"ת
חור,
18/07/07 13:25
|
|
 |
כמה עובר למה שמתאים
ל"ת
אור,
18/07/07 13:24
|
|
 |
עובר ושב, עובר ושווא. כמה למה?
ל"ת
יו''ר,
18/07/07 14:08
|
|
 |
למה כמה שעובר מתאים
ל"ת
מור,
18/07/07 23:18
|
|
 |
lama kama sha-over, mat-him? n
ל"ת
dor,
18/07/07 14:33
|
|
 |
99.
לבנדו-בר מלקשמי וילה
עעע,
17/07/07 15:25
|
|
 |
98.
מאלף
רונה,
נשר,
17/07/07 12:23
|
|
 |
מלפלף
ל"ת
זוזו חלסטרה,
18/07/07 17:43
|
|
 |
מזלף
ל"ת
סטילה,
סטלנית,
18/07/07 15:09
|
|
 |
מקלף
ל"ת
מלפפון,
גזר,
18/07/07 15:09
|
|
 |
מהלב
ל"ת
טונה,
תשר,
17/07/07 12:49
|
|
 |
מעלף
ל"ת
מונה,
גשר,
17/07/07 12:48
|
|
 |
מבלף
ל"ת
יונה,
פשר,
18/07/07 09:44
|
|
 |
מטפטף
ל"ת
ברז,
בחצר,
18/07/07 16:18
|
|
 |
מגרף
ל"ת
ז'וזו',
עובד רס''ר,
18/07/07 15:11
|
|
 |
מסלף
ל"ת
סטנלי,
פישר,
18/07/07 10:14
|
|
 |
מקשקש
ל"ת
ירון,
השרון הצפוני,
18/07/07 11:48
|
|
 |
מסנף
ל"ת
לסד,
מסיבה בקיבוץ,
18/07/07 23:16
|
|
 |
מזנב
ל"ת
נורית,
דרום השומרון,
18/07/07 23:15
|
|
 |
מג'ייף
ל"ת
עובד,
תברואה,
18/07/07 18:58
|
|
 |
חחחח
ל"ת
צחקני,
18/07/07 18:56
|
|
 |
מנפנף
ל"ת
משה קצב,
קרית מלאכי,
18/07/07 16:10
|
|
 |
מחלף
ל"ת
נתיבי,
איילון,
18/07/07 15:08
|
|
 |
97.
כתבה נהדרת
inferno,
babel,
17/07/07 10:40
|
האיש חי במלוא העוצמה עושה הכל חי את האמת שלו בלי קשר למה שאומרים אין מה להגיד תותח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
96.
הומוסקסואליות
דויד,
ירושלים,
17/07/07 08:48
|
שי יקר ספר על נסיון ההומוסקסואליות שלך. כיצד קרה שהחלטת לחזור לשם אחרי שדיברת כל כך הרבה על היכולת הרוחנית שלנו לחוות אהבה ללא היאחזות בגוף זה או אחר? מה החזרה שלן לזוגיות הומואית אומרת על זה? ספר לנו בהרחבה ובצורה ברורה, כי זה חשוב לכל אוהבי בני מינם שבינינו, והם רבים. דויד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בשביל זה צריך עוד 10 פרקים
בועז,
רמת גן,
17/07/07 14:26
|
עוד קהילה ועוד אנשים שיפגעו נפשית בדרך...כולל כל ההומואים שהבינו שיש תיקווה במישנתו של שיי שמעל בהם נפשית וכספית ואני לא רוצה לחשוב מעבר לכך...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואוו זה מצחיקקקקקק
זינה,
17/07/07 17:15
|
|
 |
LINPHOCHE?
ל"ת
LINPHOCHE?,
19/07/07 01:11
|
|
 |
95.
סחתין עליכם - אסף,סער,אנדרו,אלכס,מורן ו-NRG
ל"ת
D,
16/07/07 15:40
|
|
 |
שמח שלמרות מלחמת הטוקבקים - המאמר עושה לכם את זה
D,
16/07/07 17:53
|
|
 |
אתה באמת חושב שלא קולטים את הטריקים השקופים שלך?
ל"ת
הא?,
16/07/07 19:22
|
|
 |
האמת...
D,
17/07/07 08:43
|
האמת היא שתגובתי הראשונה הייתה צינית. כיוון שפתאום צצו להם ארבעה מפרגנים, כולם מציינים את מקום מגוריהם, בצמידות, מקום מגורים בכל רחבי הארץ, וכולם מהללים ומשבחים במילים קצרות ביותר. היה נראה לי שצריך להיות עיוור כדי לא להבין כי מדובר באדם אחד הזועק לכבודו של שי כמורהו האהוב והמוערך. אה מה מה - אחר כך אמרתי לעצמי. מדוע הציניות. ואולי ? ואולי מדובר באמת במספר אנשים שבמקרה התקבצו לפרגן ? אולי ? רק למען הסר ספק החלטתי לכתוב את התגובה השניה. המחבקת את התלמידים שאולי באמת שמחים לקרא את מילותיו של שי. זוהי האמת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוקצור, אתה לא יודע מה אתה רוצה מעצמך.
ל"ת
לך תסתכל אם,
אתה בשירותים,
17/07/07 14:15
|
|
 |
יפה מאד
ל"ת
ש.,
18/07/07 12:02
|
|
 |
מדויק. באמת לא יודע :)
ל"ת
D,
בדקתי לא,
18/07/07 09:15
|
|
 |
94.
סחטיין עליכם יא nrg
אסף,
גינתון,
16/07/07 08:43
|
|
 |
93.
אני עף על הכתבות
סער,
עמק חפר,
16/07/07 08:41
|
|
 |
92.
שי אתה איש ומורה
אנדרו,
16/07/07 08:40
|
|
 |
91.
ערד
אלכס,
16/07/07 08:39
|
|
 |
90.
כתבה נהדרת
מורן,
גבעתיים,
16/07/07 08:38
|
|
 |
89.
בואנה איזה מתרומם אתה שי
אום באבא,
15/07/07 21:14
|
|
 |
88.
שי טובלי הוא לא....
אנונימי,
15/07/07 17:50
|
זה שהקים איזה כת באיזה מושב ופירק אותה? מדובר באותו שקרן תאב כוח?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
87.
אתה קצת לא מבין - ה LSD שיבש לך את הקליטה ואת התקשורת.
LG,
15/07/07 11:28
|
אבל כמו שמכירים אותך, לכל דבר שלילי יהיה לך הסבר '' הגיוני '' שמתאים להגיון המעוות שלך שמושפע מאותם תוצרי לוואי שאתה משתמש בהם.
העיקר לבריטאת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה גנבת לי המסך? אגב, אתה מתכוון לLSD או LCD?
אני LG המקורי,
15/07/07 14:00
|
העיקר הבריאות.
(עוד כמה תגובות אנחנו נופיע בתחתית עמוד הרייטינג של ''כל הזמנים'' אז קדימה – לתת את המקסימום פיקסלים שיש)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ועם עוד קצת מאמץ נטפס למקום השני מלמטה
ל"ת
LG,
15/07/07 17:26
|
|
 |
אם ממש נשתדל אפשר להגיע גבוה יותר
ל"ת
אני LG המקורי,
15/07/07 18:58
|
|
 |
מצידי הוא יכול לעבור ל LCD 42 אינץ ולראות את המציאות במסך רחב
LG,
15/07/07 15:13
|
LSD או LCD בשבילו זה עוד צורת הצגה והצדקה מצידי שינסה גם פלסמה וגם LCD - זה לא משנה את ההצגה! אבל מה לעשות - שי לא רואה טלויזיה בפרינציפ. אז מה שנשאר זה לרחף בדימיון בהשפעת ה LSD
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
העולם השתגע
ל"ת
אסי אגסי,
15/07/07 10:39
|
|
 |
85.
לורד יקר מציאות מעניינת אתה יוצר
rukma,
15/07/07 08:58
|
אך אין שום קשר להצהרות הגדולות והמפוצצות שלך למה שקורה בפועל בפועל שי מעביר שתי כיתות לימוד מלאות מעביר פעם בחודש סדנה בתא שבכל סדנה יש יותר אנשים יש לו טור באינטרנט וכרגע שיחרר ספר חדש וכמובן שתי הספרים הקודמים שלו ברשימת הבסטסלרס אז לגבי העובדות זה רק הולך וגודל ועוד 1000 עצובים וכועסים כמוך לא יעצרו את זה לה רזיסטנס
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אי לכך ובהתאם לזאת אנחנו דורשים מטובלי השתתפות ברווחים
ועד הטוקבקיסטים,
15/07/07 17:24
|
|
 |
נכון מאוד – מגיע לנו חצי מהתהילה הגלקטית וחצי משטחי אוריון
ל"ת
טוקבקיה,
15/07/07 18:52
|
|
 |
rukma
א.,
מ.,
15/07/07 14:21
|
כפי שבטח היה אומר מורי הגדול: ''יש מספיק אנשים בתור לבית משוגעים, זה לא הופך אותם לשפויים ו\או מוארים, זה בסך הכל הופך אותם לאנשים שעומדים התור לבית משוגעים''
אין הכמות מעידה על איכות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ועוד איזו איכות..כבר עדיף לקצר את התור ולהתאשפז מרצון
לורד ויידר,
15/07/07 15:57
|
עם איכות כזו (של טובלי) כבר עדיף לקצר את התור של מורך ורבך ולהתאשפז בבית משוגעים אפילו מרצון.
לורד ויידר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנשי הקהילה ממלאים בחצי את הכיתות. אפילו אני ומושון יכולים ליותר
לורד ויידר,
15/07/07 13:25
|
ולכן המספר האמיתי שבסנדאות הוא מופחת (אני לא מכליל את אנשי הקהילה, כי הם תמיד נתון מספרי קבוע, שלעיתים מהווה עד 50 אחוז מהמשתתפים בסדנאות).
לגבי היוצרים הגלקטיים, אלוהים מדבר, תרופה לסרטן וכיוב' הצהרות מנופחות ללא כיסוי, הייתי מצפה לאור התמונה הורודה שציירת, כשאתה מכנה אותה ''המציאות בפועל'' שמספר חסידיו הכולל, יתעצם מיום ליום בטור הנדסי, שהרי זהו מסר שמימי וחוץ ארצי מדהים, לא כך ??
אז איפה כל הציבור ?? שתי כיתות ? סדנה בחודש וסיפור אוטוביוגרפי בהמשכים, שמזכיר לי אופרת סבון מיושנת ולעוסה של איש אחד ובעיקר אחרי הפחתה של מחצית מאנשי הקהילה, שמימילא נשרכים אחריו, זהו מספר עלוב שיורד והולך. ממש טיפה קטנה וזניחה בים.
עם מסרים מדהימים שלא נשמעו עוד מעולם, כי הרי אלהים סוף סוף מדבר.. הייתי מצפה לקצת יותר מכך , אפילו במקרה הפחות טוב.
זוהי לא עצבות וכעס זוהי המציאות וכדאי שתתחיל להכיר בה, ולהתעורר למציאות האמיתית, טובלי הרס את שמו בו ידיו.
לגבי מה שאמרתי, שאפילו אני ומושון יכולים למלא יותר כיתות, זוהי אולי הלצה משעשעת, אבל אני בטוח שהמסר שנעביר (הכל בהנחה לשם הדיון כמובן) יהיה הרבה יותר שפוי ומציאותי לחיים האלה, כאן בכדוה''א מאשר תיקשור עם חבר מאורנוס. או מ your anus בתרגום חופשי, זה בעצם אותו דבר.
לורד ויידר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה משעשע, אבל אתה אמרת שאין הכמות מעידה על האיכות
anatta,
17/07/07 13:18
|
|
 |
84.
בואו נעזוב את טובלי, הוא כבר גמור אין טעם להמשיך ולדון בו
לורד ויידר,
15/07/07 08:08
|
במספר תגובות קודמות טענתי שמבחן הזמן שיקבע מה יעלה בגורלו של טובלי ושעם הזמן הוא ילך וישכח.
עברו מס' חודשים מאז הכתבה של תומר פרסיקו בה הצהיר כי תוך שנתיים שלוש הוא יעלם. אז זהו שלא. טובלי הולך ונעלם בימים אלה ממש.
ויחד עימו נעלמו כלא היו היוצרים הגלקטיים אשר הוחלפו במוצרי מדף הסופרמרקט המקומי בשמות מפוצצים, כמו הארה של שחרור , שם פלצני וחסר תוכן המעיד יותר על מותג פרסומי מאשר על הדרך עצמה.
קהילתו התפרקה, כך גם משפחתו, לשיעוריו אין נהירה המונית ולא חלפו כבר מס' חודשים והנה גם פרסיקו מודה שהוא טעה בחישוביו שתוך 2-3 שנים טובלי יעלם, זה כבר קרה.
אז בואו נעזוב את טובלי, אני כבר מרחם עליו ועל תזזיותיו והזיותיו.
בואו נעזוב אותו והוא יעלם וישכח, אלא אם נרצה לשמוע לסיפוריו החדשים ולהמצאות הברון מינכהואזן שלו על תקשור עם חייזרים שחיים בליבת כדור הארץ (המצאה חדשה שלי מהרגע, מי יודע אולי טובלי יאמץ זאת).
בואו נשכח אותו, הוא עזר לנו לעשות את זה מצויין. בואו לא נמשיך וניתן לו במה להמשך סאגה מטופשת הזויה וידועה מראש.
לורד ויידר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא כדאי לעזוב עכשיו מאוחר מדי
קינג ארתור,
וליצני החצר,
15/07/07 14:06
|
חוצמזה אתה לא מסוגל לעזוב את בית המלוכה .. עאלק לורד.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קינג ארתור, ממך דווקא הייתי בורח.
לורד ויידר,
15/07/07 15:53
|
אם אתה בכלל קורא לזה מלוכה.. יש חשיבות רבה להתריע מפני מעלליו של שי ותורתו חסרת התוכן ואת זאת עשו ועושים רבים.
פשוט הגיע הזמן לסיים עם זה, המסר הועבר לכל דיכפין.
ד''ש לליצנים שלך.
לורד ויידר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לורד יקר, המסר וההזהרות הועברו כבר לפני 15 כתבות הזויות
קינג ארתור,
וליצני החצר,
15/07/07 18:23
|
אולי היינו צריכים לסיים בכתבה הראשונה (או השניה) אבל ''האחריות הצבורית'' חזקה מאתנו ..
(כולנו ליצנים)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבא?
לוק סקייווקר,
15/07/07 11:33
|
|
 |
LINPHOCHE?
ל"ת
LINPHOCHE?,
19/07/07 01:10
|
|
 |
לורד וידר אתה יכול לשים לינק על הכתבה של תומר?
ל"ת
ורד,
15/07/07 09:21
|
|
 |
נסי להיכנס דרך השם של תומר באתר nrg ובלינק הבא:
לורד ויידר,
15/07/07 13:42
|
http://www.notes.co.il/tomer/29533.asp מתוך כתבה בהארץ
לורד ויידר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לורד, תודה לך על הלינק, עזרת לי לגבש דעה סופית
ורד,
15/07/07 22:45
|
על שי, אני איתך בו נעזוב אותו, חבל לנו על זמננו היקר בקריאה מיותרת של סיפורים שאין בניהם שום קשר לאמת. מצד שני, מה אם האחריות לאחרים שלא יפלו....מתלבטת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
83.
אני מחכה ומחכה ומחכה לקרוא על הישויות הגלאקטיות
יהודית,
קיבוצניקית,
15/07/07 04:00
|
אבל כמו ששי כתב עד כה יש לי הרגשה שגם מזה הוא ינסה להתחמק כמו שעשה ביחס לדברים אחרים..
ושוב ישלח מאמר של התפוצציות טיפונויות של שקט אוקיינוסי שוצף שבו הוא היקום הכדור והמיים והוא מביט מגבוה ומחוץ לגוף על שדה נאפלי....מלא בהאהבה שקטה... ויצןטט לנו אימיילים שבהם הוא יפציר בנו... הבינו הבינו...
מה שכן... אין לי שום ספק ששי קרא והרבה ומאד...
אבל בין לקרוא על משהוא ובין להיות אותו משהוא יש הבדל עצום... כמו לראות סידרת טלוויזיה על רופאיםץץ זה עדיין לא עושה את הצופים רופאים... הצופים רק יכולים לספר לאחרים על הסרט שראו...
ןגם רפיק או ידדיה,,,מתחיל לעצבן עם הארות הטיפשוניות שלו.....
אולי תתרגלו קצת רק קצת לפני שאתם מספרים לכל העולם כל מיני סיפורים מטושטשים..
תתרגלו קצת...קצת..
נגיד 100000 גילגולי חיים ואז תבואו ותספרו סיפורים רומנטיים גאלקטיים ואום וטאנטרה...והארות ולסד...
חוץ מזה לכל אלה שעוד לא הבינו את זה...
אין דבר יותר טוב ומפתח רוחנית מעבודה רגילה של לעבוד ולהרוויח כסף ולמלא את החובות היום יומיות.. ובזמן הפנוי לתרגל בשקט בשקט..
וכשיש התנסות לשמור את זה בסודי סודות...
ושפוגשים מורה אמיתי ששיך לשושלת של מורים כמו בודהיזם לשאול אותו בכבוד וביראה..
אבל דיר באלקום...הוא ידע ישר ''און דה ספוט'' מי מספר שקרים ומי באמת התנסה ואת השקרן יעיף לכל הרוחות...או יעליב אותו או משהוא אחר שלא יהיה כל כך נעים...אז ראו הוזהרתם...
גם אתה רפיק בעל הארות של טנטרות ואומ....
אתה יודע ידידיה רפיק כדי לעשות טנטרה צריך להיות ברמה רוחנית כל כך גבוהה..שבה לא כל חתיכה עם טוסיק עגלגל וסקסי וטריקו צמוד לחזה נשי ועסיסי ובטן חשופה עם טבעת בפופיק גורמת להוצאת לשון והזלת ריר....
טנטרה אליק.... אז מספיק להצחיק....
חחחחחחחחחח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בוקר טוב
ל"ת
:-),
15/07/07 06:29
|
|
 |
אין על אמיר מרכז!
@,
15/07/07 06:20
|
|
 |
אין עליו, אבל
:-),
15/07/07 07:42
|
|
 |
הוא פה מעליך, עושה חיים בתוך יהודית
ל"ת
@,
15/07/07 09:17
|
|
 |
82.
אני מנסה להוציא תובנה אחת מכל מה ששי כתב. מה שהוא טוען זה שהארה
מישהוא???,
14/07/07 23:59
|
אמיתית כרוכה באיחוד ובעזרת אחרים ולא של אינדבידואל לבדו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התובנה היחידה ממעשיותיו: הכל שטויות חחח
בנדו-בר,
לקשמי ווילה,
15/07/07 02:48
|
שי טובלי מלמד על הארה? חחח הארה (בחלוקה גסה) = שתי מילים : כאן ועכשיו here now פרוש רשי: העבר כבר חלף ולא רלוונטי העתיד עדיין לא הגיע נשאר רק הווה מתמשך... הבעיה של כולנו: זרם המחשבות על העבר והעתיד מעיב קשות על חוויית ההווה...
אבל את זה ניסח אושו לפני 30 שנה ושי טובלי מייצר רק רעש ומהומה על לא מאומה (-: ואגב הבעייה שלנו אוניברסלית אבל הפיתרון הוא תמיד אינדבידואלי... ויש גם פרדוקס מכונן: מי שמחפש לא מוצא...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המשך פרדוקס מכונן: מי שמחפש לא מוצא...
בנדו-בר,
לקשמי ווילה,
15/07/07 07:58
|
ניסים אמון הנפלא (-: כתב ספר בלשי רוחני (יש כזה דבר באמת... חחח ) בספרו הוא מתאר את הדרכים השונות כדי להגיע להארה. הספר מומלץ לכל מי שרוצה להרחיב את תודעתו בתחום הזה בעזרת משפטים קוהרנטיים ... שם הספר: ''חידת הלוטוס''
ניסים כותב בספרו: מי שמחפש לא מוצא הוא ממישיך לחפש כל חייו... לעומתו מי שמוצא מפסיק לחפש (-;
טוב-לי מיודענו מחליף כל הזמן מורים ותחומים כמו גרביים... הוא מחפש כל הזמן רעיונות חדשים... ומה המכנה המשותף לכל נסיונותיו (הדי-פטתיים) חחח? טוב-לי מעמיד את עצמו תמיד במרכז העולם. ועל מה הוא מדבר תמיד? על עברו המפואר חחח... (עבר עבר עבר) ועל החוצנים מאוריון (שם שם שם) ועל תרופות נפלאות לסרטן (בעתיד עתיד עתיד) ומה הוא מציע לכולנו כאן ועכשיו here now?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
למה כל הכת הזאת מזכירה לי קצת את ''אבודים''?
ל"ת
יובל,
דרום,
14/07/07 23:35
|
|
 |
80.
לשי היקר
חסר-שם,
משתנה,
14/07/07 21:38
|
אתה כותב ומתנסח נהדר. אך בשביל מה מיני-ביוגרפיה? לשם מה אתה זקוק לאישורים של טיוהר? אם חוית - אתה לא צריך להוכיח לאיש. אם לא חוית - תחווה בעתיד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
יותר נמוך מים המלח
קובי,
באר שבע,
14/07/07 19:10
|
איך ''מורה רוחני'' מצליח לסחוף אחריו עדת מעריצים עם כתיבה ריקנית ונבובה כגון זו המוצגת בטור האחרון ובכל הטורים הקודמים? לא נעים לי לומר זאת אבל כנראה שרמת הרדידות המחשבתית, ששולטת בעם הזה, עוד תמשיך ותרד למצולות. שי טובלי הוא רק סימפטום למשהו הרבה יותר חמור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שי טובלי סימפטום לגורנישט מיט גורנישט
אנטי מושינון,
15/07/07 00:24
|
אתם בוחרים לפחד מהפלוצ-רוחני-ריחני הזה כאילו היה אלוהים. הזהרו. בסוף הוא עוד עלול לחשוב שהוא באמת כזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה צריך להזכיר את ''העם הזה''
שוש,
15/07/07 00:18
|
בקשר למופרע אחד?
לכל עם יש את המופרעים שלו.
לך תגור בארץ אחרת ותראה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
הגורו - מפלצת בעלת אינטיליגנציה חברתית
זאת דעתי,
כנסו כנסו,
14/07/07 17:22
|
אפשר לנצל אינטליגנציה חברתית גם לצרכים שליליים, כדי לעשות מניפולציות על אנשים אחרים, למשל?
''בוודאי. במקרה של אנשים נרקיסיסטים, מקיאווליסטים או פסיכופתים, מה שאני מכנה 'השילוש האפל'. בהחלט יכול להיות להם סוג אחד של אמפתיה, וזה להבין באופן אינטלקטואלי איך אנשים מגיבים אליהם, אבל לא תהיה להם שום אכפתיות אמפתית. לא אכפת להם כלל איך פעולותיהם משפיעות על אנשים אחרים. העדר התכונה הזו מאפשר להם להשתמש בכישורים החברתיים שכן יש להם בצורה אנוכית לחלוטין''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
תמיכה בערכי המשפחה של מושון
יובל,
14/07/07 13:25
|
שי טובלי נראה לי סובל מנרקיסיזם מטורף, זה כבר הרבה מעבר לבעיות אגו, לדעתי יש פה משהו קליני ואנשי מקצוע יכולים לאבחן זאת. אבל אולי אני עדין לא מספיק מפותח בשביל להבין שהאדיוט הוא אני ושי נמצא מעבר לתפיסתי, בכל אופן תודה לשי על הכנות והשיתוף האינטימי בעולמו. אני מצטרף למושון (יקיר המערכת) בקריאה לחיזוק ערכי המשפחה.
כולם מדברים על שילוב הניגודים, אז חלק משילוב הניגודים הוא בין ההתנסות בחדש לבין שימור על הקיים. היכולת להחזיק משפחה, לא רק כי זאת טובת הילד (שברוב המקרים זה ברור) אלה לטובתנו אנו, היא בעיני ההתנסות העמוקה ביותר, המאתגרת ביותר, המתגמלת ביותר, הקשה ביותר והמקור העמוק ביתר לצמיחה. אני לא דתי והתנסיתי עם נשים, הריגוש המדהים על סף האקסטזה בהתחברות מינית לאשה נחשקת הוא לא זר לי, היכולת והאפשרות לעשות זאת עם אותה אישה, זמן רב לאורך שנים, היא היכולת להגיע לעומקי אהבה (לעצמך) וזאת היוגה החזקה מכולן. היכולת לתת מעצמך לרבים איננה מרשימה אותי כאשר התא המשפחתי מוזנח. אדם שלא מטפל בילדיו על בסיס יום יומי, שלא לומד לשים את עצמו אחרי האחרים במשפחתו, שלא חווה עצמו כחלק ממשפחה, שזה ''החלק הכי שלם שאפשר להיות'', הוא כמו אדם שמן וחולה שאוכל מכל הבא ליד ומסביר על טבעונות ותזונה נכונה. גנדי אמר ''היה אתה השינוי שתרצה בעולם'' קודם כל דוגמא אישית. כלפי עצמך וכלפי הקרובים אליך. אבל לך תסביר לאנשים בעידן הניו איג', המותגים, האופנות המתחלפות, הבילבול המיני, החיפוש אחר הריגוש הבא והצרכנות האין סופית של כל הבא ליד כולל גורואים, שהדבר הכל כך טרויאלי, הנדוש, מיושן וחסר ברק, ששיך לעולם של האתמול ושכולנו יצירה שלו, לך תסביר את העוצמה, והכח, הפליאה והחדשנות, במקום הכי קרוב לעבודת הקודש. יצירת חיים, שמירה עליהם, אהבת חינם יום יומית, ותרגול עצמי מהקשים והמספקים ביותר שיש. מצטער על האורך. שבת שלום ושבוע טוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מרגש
מריה,
י-ם,
15/07/07 13:20
|
איזה חמוד! איזו נשמה! אתה כל כך צודק ופתאום למקרא דבריך הרגשתי פחות בודדה ועם יותר כוחות לסחוב את עגלת התא המשפחתי. נשיקה במצח ממני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
LINPHOCHE?
ל"ת
MARIA?,
17/07/07 17:00
|
|
 |
מריה נשמה, אם יש לך תא משפחתי למה מרגישה בודדה?
יוליוס,
15/07/07 15:46
|
מילים יפות לא מביאות לנו אהבה.. אפשר ליפיף ולכפכף מילים עד מחר, אם אין לנו אהבת אמת חזקה, נרגיש בודדים וחלשים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בד''כ זה כי צריך שניים לטנגו
מושון,
15/07/07 20:38
|
זוגיות היא כמו מסע רוחני של שני אנשים (תאר לך כמה זה קשה), ומשפחה זה כמו מסע רוחני של כמה אנשים בו זמנית.
מי שאומר שזה קל, מי שחושב שזה יכול להיות קל וכל מה שצריך הוא איזה כלל זהב שיגרום להכל לעבוד לא יודע מה הוא מקשקש, מי שחושב ששני אנשים נופלים בדיוק למקום הנכון ומשם הכל מושלם לא יודע על מה הוא מדבר.
כמו שאמרתי, זו עבודה קשה סיזיפית ויומ-יומית, שהתוצרת שלה היא ההמשכיות שלנו, הדור הבא, האנשים שירשו את העולם שכולנו פה מנסים לשפר.
יום טוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא יכולתי לכתוב את זה יותר טוב!
מושון,
15/07/07 08:49
|
ובאמת לא כתבתי את זה יותר טוב.
אין לי מושג למה כל זה נתפס היום כארכאי, כנטול ברק וכשמרני, אין לי מושג למה זה נחשב ל-''רציונאלי'' (היום זו מילה גסה). או אולי כן יש לי - כי זה בניגוד לנהירה אחרי קשקשנים מצריך עבודה רוחנית אמיתית סיזיפית יומ-יומית בינך ולבין עצמך, לדעת לאזן בין כל הצדדים של עצמך, לוותר, לחלוק, לשחרר ולהגביל, ללמד וללמוד.
והיום בעידן האינסטנט מי רוצה לעבוד קשה? תן להם LSD וחוויות חוץ גופיות, תן להם אורגיות המוניות, תן להם את סוף העולם עוד שנתיים, תן להם אמת אינסופית עכשיו! תן להם כדור של אושר! והמחיר? טוב, כרגיל החשבון הם ישאירו לילדים שלהם, תמיד הילדים הם אלו שילמדו את המסקנות.
יום טוב ותודה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מושון הלכת גבוה מדי עם המילים
א.,
ב.,
15/07/07 22:27
|
רוב הזוגות לא מחפשים LSD וחוויות חוץ-גופניות. גם לא אורגיות המוניות ואפילו לא אמת אינסופית עכשיו או אחר כך. אלא אהבה. אהבה או שיש או שאין, או שהיתה ואיננה. אי אפשר ליצר ולשמר אהבה ''בכח''. גם לא בעבודה סזיפית קשה ואין סופית. ילדים זה כבר סיפור אהבה אחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מצחיק
מושון,
16/07/07 06:50
|
שדווקא במקום של ניו-אייג' צריך להזכיר שאהבה היא לא מצב, אלא תהליך, ככל שאתה מזין אותו כך הוא משמר את עצמו, מזין את עצמו וגודל.
זה קשור קודם כל לאהבת הילד שבך, זה קשור בחופש שאתה נותן לו עוד הרבה לפני שבן זוג מגיע. זה קשור בלתת לעצמך לחוש הכל, אך לקבל את ההחלטות שלך בצורה בונה, כלומר לא לתת לפחד להכתיב לך את מידת ההפתחות שלך בפני האחר, זה יצירת איזון בין שני אנשים (ויותר).
הנקודה להתחיל ממנה כדי לקבל אהבה, כדי לדעת לתת אותה מתחילה (כרגיל אצלי) מהמשפחה! רק לאחר שאתה באמת ובתמים סוגר מעגלים עם המשפחה ממנה באת אתה מסוגל ליצור את התנאים שיופיעו מאוחר יותר כאהבה לבת זוג.
עיצה אישית: מה שאני עשיתי הוא פשוט לחשוף את עצמי לגמרי, לתת את כולי (יש שחושבים בטעות שאז זה נגמר מהר מדי), בערך 10 פעמים זה הסתיים בשברון לב, אבל המשכתי להתעקש, עד שהגיעה מישהי מיוחדת שנאחזה בפתיחות שלי ונפתחה אף היא - משם יצרנו דיאלוג, תקשורת, אמון, כבוד, ומקום לשני הילדים שבנו לרוץ ולשחק חופשי (ולא לשכוח מין נהדר), זה לעולם לא עומד במצב הזה, זה עדין, זה ''רוטט'', זה מתפתח עם החיים ועם האתגרים שהחיים מביאים לנו. אי לכך זו כן עבודה יומ-יומית וסיזיפית - פשוט טחנו לנו את המוח יותר מדי שאהבה אמיתית זה כששני אנשים מתאימים בול ואז ''הם חיו באושר ועושר'' - כמו שאמרתי, פתרונות אינסטנט...
יום טוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד יובל ומושון! דברי אמת אובייקטיבית ונצחית!
ל"ת
א.,
מ.,
15/07/07 14:30
|
|
 |
הבל הבלים הכול הבל הבלים
ל"ת
קהלת,
15/07/07 19:49
|
|
 |
אתה נשמע חרדי, או סוג חילוני של נטורי קרתא עם ערכי השימור שלך.
ל"ת
בקיצור קיצוני!,
15/07/07 01:05
|
|
 |
יובל מוטציה מושונית של יופי פנימי מפיץ אור ואהבה
לא חרדי ולא,
נטורי קרטא,
15/07/07 01:58
|
צנוע ממעט לדבר עסוק בבנית העולם הרוחני משפחתי קולקטיבי, כרגע שלב החפירות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הלואי עלי לעבור את המוטאציה הזאת! כן ירבו!
ל"ת
מושון,
15/07/07 11:40
|
|
 |
מושון
באגר,
15/07/07 12:36
|
|
 |
תהנה חבר תהנה
באגר,
15/07/07 15:49
|
|
 |
ונהנה! אל תשכח! נהנה!
ל"ת
מושון,
15/07/07 14:24
|
|
 |
לפי כתיבתך אתה מאויים מצורות חיים אחרות ולכן דואג לחיזוק ערכי משפחה
ל"ת
לא ברורים.,
15/07/07 00:59
|
|
 |
לל''ת- ברור שאני מאוים...
יובל,
15/07/07 10:10
|
אני מאוים מרמת ועוצמת הגרויים שבהם אני מותקף כמעט יום יום. מדוע בדרכי לעבודה, לאחר שנפרדתי מילדי ומאישתי אני נתקל במודעת פרסומת, המרוחה על פוסטר בגודל של חצי כביש עם בחורה סקסית ויפה (חצי ערומה), שמנסה למכור לי משהו? אני לא תכננתי לפגוש אותה וגם לא רציתי שמישהו יפעיל אצלי את המחשבות על המין. הייתי שקט ורגוע ובום אני משתוקק, למה אפילו לא ברור לי, באיזה זכות בדיוק זה נעשה, למי יש זכות ללחוץ לאנשים על טריגרים כאלה ואחרים... ברור שאני מאוים כאשר כל מה שמנסים למכור לנו זה שהרכישה הבאה, ההתנסות הבאה, הריגוש הבא... כל אלה הם רק מה שחסר לנו, אם נשיג אותם נהיה מאושרים. ברור שאני מאוים מכל השקר הגדול של תרבות הצריכה על כל גווניה. אבל אני שלם, שלם עם האחריות שיש לי על חיי, שלם עם הבחירות שלי (לעיתים גם מתלבט) ולוקח עליהן אחריות. לא אני לא מחפש גורו בשביל לתת לו את המפתחות של חיי (פשוט אין אפשרות כזאת) ולא מפחד לעשות טעויות. אני מנסה ומברר לעצמי מה באמת עושה לי טוב ומשתדל להשאר מכוונן לשם. כמו שהדלאי לאמה אומר שזאת זכות, שאיפה וגם חובה, לכל אדם בתבל להיות מאושר. וזה המצפן היחידי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יובל היקר
יהודית ואסנת,
14/07/07 16:46
|
מאד אהבתי את תגובתך. אני מסכימה שערכי האהבה המשפחתית הם החשובים ביותר. האהבה בין הבעל והאשה החולקים את חייהם מצעם אברי מינם וכספם מרגש אותי עד לדמעות.
חבל שרק כעת אני מבינה על מה אתה מדבר. עם בעלי לשעבר עשיתי טעיות רבות ועל כך אני מצטערת עד לרגע זה. האחרונה שבהם שגם הביאה לסוף דרכנו המשותפת החלה בתמימות מתפוצצת ועברה לטייפון סוער ומסחרר שניתק אותנו לחלוטין מהשקט הבלתי מובן של הבנת עצמנו.
אתה עוד איתי...? אנה תהיה סבלני כי כשאני מדברת על כך סערת רגשות הורקנית גורפת אותי ומפוצצת את כל השקט והכניעה שעמלתי זה זמן רב להקנות לעצמי. ביטלתי את עצמי לגמרי ואכן היו פעמים שיכולתי לחוות את האין הריק מעצמי שהוא היש הלא קיים. ידעתי שלא פנים לי ולא חוץ אני הכל והכל בי ויחד עם זאת אני איננה ואני ישנה...
רגע בעצם על מה אני מדברת... קצת נסחפתי....שכחתי לרגע..
רציתי לספר לך מה קרה לי ולבעלי ןליחסנו הקדושים והמשולמים של משפחה אוהבת מסורה וסקסית.
זהו... אז עם הסקס התחיל הכל, והכל היה באותו ערב מר ונמהר והלוואי ולא היה קורה..אבל הוא קרה ואת העבר אי להשיב..למרות שכשאני ללא אני, העבר והעתיד נעלמים וקיים הווה תמידי המתקיים כאן עכשיו ולעולם..ואז ממש אני מרגישה שעם מאמץ קטן אולי אוכל לשנות את העבר..אבל לא..!
כי מורי...זה בעלי האקס..למרות שאני מתקשרת מתוך התפוצצות רגשית טייפונית הסוחפת מטר דמעות בלתי ניתן לעצירה מתוך השקט המתחבא בשום מקום...אינו רוצה לשמוע ממני...
הבנת.? אני יודעת שאני כותבת משפטים ארוכים ולא ברורים..ולפעמים הרעיון המרכזי שאותו נסיתי להביע באותו משפט הורקני מתפוצץ וסוחף...מאבד מכוחו עקב כיבושן של מחשבותי ברעיונות אחרים שנראים לי באותו רגע של כתיבה אקסטטזית כמשמועותיים לי ולקוראי היקרים והמתוקים הרבה יותר מאותה סערה מתפוצצת קודמת שבנתיים שכחה והפכה לרוח מדברית שלווה ויחד עם זאת מטרידה....
אתה עוד איתי...? תשאר.. תשאר.. תראה שבסוף יהיה כדאי....
אז כן..איפה היינו..אה...במשפחה הסקסית והאוהבת...וכמו שאמרתי והזכרתי איך מתוך השלוה והרוגע והשקט..הרעש ההטרדה..הסבל..חוסר השלווה...המרירות הרוע והבגידה נולדו....
אז כן באותו ערב..מורי..זה בעלי האקס..הביא לביתנו את סמיטה, לארוחה עסקית תמימה רגילה וסטנדרטית...
אבל שום דבר תמים לא היה במבטים שסמיטה ואני החלפנו שרק ראינו אחת עם השנייה.
אתאר לך אותה ותבין...רגע אולי אתאר ראשי את האקס שלי ואז את סמיטה וכך לא רק שתבין אפילו תזדהה איתי..
אוי אוי...מצלצלים...הלימוזין לשדה הגיעה ואני טסה לסאן טרופה... טוב שתבין בסוף התחתנתי עם סמיטה, אפשר בסאנ פרנסיסקו...
ונבון לאחר שנתיים התגרשנו..שבתוך המחזור הזה של סבל גירושים בגידות וסקס ובסופו נחתו עלי כמה מליוני דולרים...כי סמיטה פשוט מולטי מליונרית ולא יכלה להשאיר אותי ללא כלום......
אז צ'או בנתיים אכתוב מחוף הנודסטים לאחר שאפגוש את לינדסי....
איזה לינדסי?
...אוי טיפשון....שאלה כזו מיממך (יש לי הרגשה ש מם אחת מיותרת...או מה זה כבר משנה..)
מכל הגברים שבעולם...?... לינדסי לוהן,
הוא ELSE ....
ואסביר באריכות....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יהודית ואסנת,
א.,
מ.,
14/07/07 23:43
|
אכן, חוכמת מורכם משתקפת בניסיון הנואל להדגים לאדם התמים את חוסר יכולתו לעשות כלום. היות והדבר מספק לכם תחושת מיוחדות ועליונות על התמימים, אשאירכם בכך.
חבל, רצון זה משהו אחר לגמרי מנסיונכם הנואל לאר את המחסור בו.
ליצנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
א.מ. היקר לי מאד עד מאד.
יהודית,
15/07/07 03:05
|
לא אני או אסנת קשורות לשי או לאיש מתלמדיו וכן אין לנו שום כוונה לעשות זאת.
לא בגילגול זה ולא באחרים. שי מסמל לצערי את ההפך הגמור ממה שאני מאמינה שמורה אמיתי מסמל... אז אנא אל תקרא לו ''מורכם''.....
לצערי לא ירדת לכוונת תגובתי, זה קורה.
תחושת עליונות...לא ולא.... להפך...אבל מה...אני לא יכולה לחשוב בשבילך... חשיבה וכושר ניתוח מאד עוזרים בכל תחום... ויש לפתחם ללא הרף.... רגע של עצלות וחןסר עבודה פנימית אין לו תחליף ויביא לסבל בטווח הארוך....
הדלאי לאמה מגדיר משמעת פנימית כהעדפה לפעולה שמביאה תועלת בטווח הארוך על פני פעולות שתועלתם לזמן הקרוב בלבד....
לדוגמא.. אכילת לא ממושמעת מביאה לתענוג גופני בזמן הקרוב והרגעי אבל הסבל העתידי ולטווח הארוך, רב.
עצלות ''תועלתה'' בזמן הקרוב,התענוגות לא לעשות כלום ולהנות מסרט טיפשי בטלויזיה או מתוכנית כוכב נולד...
לטווח הארוך, התוצעה טיפשות וכל הקשור לטיפשות.... למשל להרויח פחות...
ד''ש לרזית....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יהודית,
א.,
מ.,
15/07/07 19:29
|
אכן, כנראה שלא ירדתי לסוף דעתך. תגובותיך דומות להפילא לניסיונם של מורי כזב לגרום לתמימים תחושה של אי שליטה ומיקריות המחשבה. אולי את פשוט בחורה אסוציאטיבית.
אני מקווה שילך יותר טוב עם הבעל הבא. אגב, תוצאות ארוכות טווח דורשות לוותר על הפגישה עם לינדסי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאור נסיוני ויש לי, עם לינדסי זה מקרה יוצא דופן
יהודית,
17/07/07 00:47
|
כיון שגם התוצאות לטווח ארוך וגם לטווח קצר, מהנות מענגות משעשעות מרעננות ומבטיחות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וואילי וואילי וואי וואי וואי אדון אלף מם
:-),
15/07/07 00:12
|
בוא'נה אתה מזה כבד... מפיל עלינו עציבות אחשלי. וואללה אמרנו יורדים מטובלי הקוקו. פיניטו. שמנו עליו קרוס וקמצוצ של קצוצ מעכשיו רק בדיחות וליצנות תתקבלנה בחיוך ..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
:-)
ל"ת
א.,
מ.,
15/07/07 19:27
|
|
 |
מ'זתומרת מצטער על האורך?
ל"ת
עבד (20 ס''מ),
14/07/07 14:16
|
|
 |
סליחה אדוני
בוני טיילור,
14/07/07 13:51
|
|
 |
כן...
קלארק גייבל,
14/07/07 17:02
|
|
 |
כבודו הוא סתם אדם מהשורה
יובל,
14/07/07 17:02
|
|
 |
כמה משכנתא לקחת? לכמה שנים?
ל"ת
איילת,
14/07/07 18:28
|
|
 |
ובאיזה אחוז..
ל"ת
גייבל,
14/07/07 21:20
|
|
 |
ובדקתה אפשרות של הלוואה מבנק מחו''ל על פני משכנתא ישראלית?
ל"ת
שרית,
15/07/07 04:12
|
|
 |
והשוותה תנאים בין הבנקים השונים?
ל"ת
יהודית,
15/07/07 03:07
|
|
 |
אני סתם אדם מהשורה
יובל,
14/07/07 16:03
|
|
 |
76.
ועכשיו ברצינות- חילופי הזוגות
מתן,
14/07/07 12:59
|
כבר שכחתם למה התכנסנו כאן? הקהילה הלא מזיקה הזו הלכה לאיבוד ביום שהמורה שלהם הורה להם לבצע חילופי זוגות. אקט לא מוסרי ומזעזע. זה די ברור שזה בגלל התשוקה של שי לפרטנר חדש. והנה כאן בכתבה הוא מספר על יחסיו עם בחור בשביל להראות שאין לו בעיה לקפוץ בין המינים כהכנה למה שיבוא בהמשך דרכו הרוחנית, ואף אחד לא מגיב?...נראה שכל הסדרה הזאת היא מסע טיוח ומראה שבשם המסע הרוחני והתתעוררות, כל הגבולות שלו הטשטשו. הצדקה בשבילו להרוס ולבלבל חייהם של אחרים.אל תתפתו לסיפורי ההארה והגבורה,זה לא מעניין מעבר לרכילות וזה כיסוי לבחירות לא מוסריות ולטעויות קשות של אדם לא אחראי, ולחבורה תמימה שנסחפה אחריו. מי שבאמת רוצה לכתוב אוטוביוגרפיה, כותב אותה ומי שרוצה קונה אותה. ומי אם לא שי יודע את זה ? לכן כל הסיפור כאן הוא לדעתי קריאה לעזרה מבחוץ, וטוב שנעשתה, כן - שי, זה היה לא מוסרי, לא נכון ולא אתי מה שעשית. תתנצל ותשתוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
די, נו, עזוב את טובלי, תן להריץ דחקות
בוני טיילור,
14/07/07 13:28
|
מה קמת כבד? יום שבת בצהריים, השמש בשמיים תגיד מתן, אתה אח של מושון? תמסור לו שאנחנו בשביתה איטלקית לא מדברים יותר על טובלי זהו, נגמר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה עם החילופים ומה עם הנישואים ?
עעע,
15/07/07 11:26
|
החילופים - לכל מי שהתעקש לתת לאמת הפשוטה לחמוק ממנו - היה ניסיון קצר שבו חברי הקהילה הלכו לגור עם מישהו אחר. לא לקיים זוגיות עם מישהו אחר. לא לקיים יחסים מיניים עם מישהו אחר. פשוט לבחון את החיים מנקודת מבט רעננה, זמנית, קצרה - הרי כל כך הרבה ישראלים גם עוזבים לחודש את הבית והולכים לישון באוהל עם הפלוגה מהמילואים.
אבל מה עם הסיפור המענין הרבה יותר, האוטוביוגרפי באמת -- המסביר כיצד תמר הפכה להיות, מחברה נאמנה לבת-זוג, שותפה להורות - ופתאום זהו. קטאם. היום היא מלמדת אחרים על זוגיות נאורה והתאמה, עם בן זוג אחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
קרעתם אותי
מתן,
פלורנטין,
14/07/07 12:08
|
וואו מי היה מאמין רכילות צהובה ניו -אייג'ית שכולנו מכורים אליה, שישי בצהריים אני קורא את הכתבה של שי ואח''כ נקרע מצחוק מהתגובות. מה שקורא פה זה שילוב של גיא פינס עם כוכב נולד. נראה לכם שמושון זה בעצם שי טובלי ככה בשביל ליצור מומנטום? נתראה שבוע הבא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שב בשקט ולא לפצח גרעינים יש לנו פופ קורן
לדוד מושון,
היתה פרה,
14/07/07 12:53
|
רוחני עם גללי כבש הודי. ה מ י ל ה האחרונה בשוק הרוחניות. בודהא מגיע בערב מחלק קוק פרסי. תפוס כסא נוח תיכף תבוא המארחת תעשה לך נעים בנחיריים. הבאת טישיו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
תודה לכל התגובות! אני אגיב בבוא העת
ל"ת
מושון,
13/07/07 20:36
|
|
 |
מתי אתה מגיב מושון? אני מארגן מסיבת עיתונאים
קליף ריצ'רצ',
עיתונאי,
14/07/07 13:15
|
ערוץ 2 והסי אן אן אן אן מגיעים לראיין אותך במיוחד לכבוד כניסתו של שימון פרס למשכן הנשיא. תתאפר ותגיע עם החליפה של האיומים. בהצלחה לפרס!!!!!!!!!!!!111
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מושון כפרה עליך
גיי גאה,
גן העצמאות,
14/07/07 12:55
|
|
 |
מושון
עמית,
13/07/07 21:21
|
|
 |
עמית
בזיל,
14/07/07 02:40
|
|
 |
73.
טובלי תתבייש - מסומם
איש אמת,
13/07/07 19:20
|
מה אתה מספר לנו פה קבל עם ועדה שאתה לוקח ועושה סמים קשים ואיך נותנים לזה במה בכלל באתר הזה? סמים זה בניגוד לחוק - שיבואו ויעצרו אותך. אתה ''מורה רוחני'' כמו שאני אלוהים. אתה אחד האדם וקטן כמו כולם תתאפס על עצמך מהLSD שלך פיתחת שגעון גדלות ויחד עם יחסי ציבור אתה מוליך שולל אנשים רבים. שחרר אותנו מנוכחותך המעיקה ולעורכי האתר - תורידו את הדבר הזה מהאוויר, פשוט בזיון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תראי לו איפה אלוהים לא נמצא
עוד אחד,
אהבה,
18/07/07 15:16
|
לדעתי אתה אלוהים, חיפשתי וחיפשתי ועדיין לא מצאתי מקום נטול אלוהים, או חלקיק נטול אלוהים.
ומה זה מורה רוחני ? יש כאלה שיגידו שזה מי שמקרב אותך אל האלוהים. ולכל אחד מאיתנו יש צורך במורה רוחני אחר, כי כל אחד מאיתנו בעל אופי שונה ותבניות שונות, וגם כל אחד מאיתנו צריך מורה רוחני שונה בתקופות שונות בחיים שלנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לי זה ברור
א.ב - ג.ד,
תת קרקעי,
13/07/07 20:45
|
אולי חסכנו כאב מכמה אנשים שהיו נישאבים למנגנון השיווקי הלום האגומאניקים שנקרא - שמש חדשה הבעיה היא עם כול אותם אנשים שלא יודעים במה מדובר. ולא נמנים עם קוראי המדור.. אולי צריך לשים שלט אזהרה ליד הקופות..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
איזה פרצוף דורש לאטמה יש לטובלי הזה...
ל"ת
מרוקד,
13/07/07 18:53
|
|
 |
חחחחח כל כך נכון
ל"ת
אפילו שתי,
לאטמות,
13/07/07 19:17
|
|
 |
71.
כעבור זמן לא רב, גם שי
עומר פארוק,
13/07/07 18:10
|
החל לערוך מסיבות סמים רוחניות כמו טיוהר ולחלק ל.ס.ד לתלמידים כשהוא בעמדת הדי.ג''י , שכהוא עוטה על עצמו כל מיני סממנים אחרים של מורו.
לא שאני נגד סמים או משהו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נהדר
סטיבן שפיכברג,
13/07/07 18:39
|
עכשיו כל ''הרוחניים'' חובבי האל אס די ירוצו לטובלי האדיוט במקום לטיוהר השחצן. מה עם חילופי הזוגות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחלה
עבד (20 ס''מ),
13/07/07 19:07
|
חילובי זוגות בהרצליה ביטוח 250 דינר אצל טובלי על הבאב אללה יעני לא משלם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
ביקורת חריפה
אייל ליאני,עו''ד,
ת''א,
13/07/07 17:10
|
שי טובלי- אתה גורו מתוחכם. ברור לך שאם תבליט את רצונותיך בחסידים כרועה צאנם תחשב כגורו. לכן בדרכים מתוחכמות הוצאתם הסרט של סיגל שביט. לעסוק בנפשות של אנשים צריך הכשרה קלינית שאין לך. צא ולמד ואז חזור אילנו. אתה בחור איכותי אך ''אלוהים מדבר'' זה שגעון גדלות. אימך המזרחית בטח התפלצה שהחלפת את עו''ד תמר בבחור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בשתי מילים: אלים ומגעיל
ל"ת
עו''ד...,
16/07/07 23:12
|
|
 |
הזהר לך מלהציג את עצמך כעו''ד ולכתוב שטויות נבובות
עו''ד,
14/07/07 08:38
|
עוד עלולים לחשוב שכולנו ככה, שלוחי לשון והולכי רכיל. נו טוב רק חלק מאיתנו כאלה, כמו שאתה מר ליאני מציג את עצמך, אם אתה בכלל עו''ד..
כעו''ד שאינו מסכים כלל וכלל לדרכו של טובלי ולמעשיו , אני יכול לומר בוודאות שהצגת דבריך מבטאת שפת שוק וחוטאת למטרה. מה זה לכל הרוחות אימו המזרחית ? ואם בכלל דיברת על תמר. היא חברתך למקצוע, שכחת ?? כיצד אתה לא מתבייש להכפיש את שמה בטרם הכרת אותה ?? ואני בטוח שלא. וגם אם כן איזה תועלת ציבורית יש בדברי הרכיל שלך, כשאתה מציג את עצמך כעו''ד ?? מה זו חוו''ד משפטית לומר אימו המזרחית ??
עצה לי אליך, בחר שם משתמש אחר: אידיוט למשל, מאוד יתאים.
ואח''כ צא ולמד כללי נימוס ואתיקה.
בב''ח, עו''ד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה יש לי הרגשה ששניכם עובדים באותו משרד?
ל"ת
עו''ד סלונים,
16/07/07 22:20
|
|
 |
''אימך המזרחית'' ?
צדוק מזרחי,
שופט עליון,
13/07/07 17:30
|
איזה עורך דין מטומטם מקטרג בעזרת גזענות? אתם מתדרדרים ומאבדים עשתונות מרגע לרגע. עיצה שלי - קחו עורך דין ערבי ..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
עכשיו בשיא הרצינות
מכיר את שי,
ומצטער על כך,
13/07/07 17:06
|
|
 |
68.
למר מושון וחבריו היקרים
מ. תאומים,
משרד פרסום,
13/07/07 15:58
|
והיה ומר טובלי ימלא אולם בהרצאתו הבאה, ואם 'תורת השמש החדשה' שהמציא תתפוס תאוצה, יהיה זה בזכותכם יקיריי. מרוב ניפוחי שכל ואנטיגוניזם יצרתם סקרנות ואהדה לטמבל שככל הנראה הרבה יותר חכם מכולנו. שי את שלו עשה. ביבי יכול ללמוד ממנו איך מריצים קמפיין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם תחושת בוז קולקטיבית זה קמפיין מוצלח....
מ. מורל,
סיינטולוג,
13/07/07 16:56
|
|
 |
הבנתך בקמפיינים משולה להבנת טום קרוז בתלמוד תורה
מ. תאומים,
משרד פרסום,
13/07/07 17:11
|
|
 |
אה, אתה מתכוון שטובלי עושה עלינו ביזנס-בוז?
מ. מורל,
סיינטולוג,
13/07/07 19:25
|
צודק, מסיר את הכובע בפניך, תאומים. בחיי שאני אידיוט. הייתי צריך להישאר קופירייטר פשוט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בהחלט טובלי עושה עלינו ביז-נס
מ. תאומים,
משרד פרסום,
13/07/07 19:39
|
מר-מורל, גם כקופירייטר היית גרוע, אבל אנחנו מתחילים להבין אחד את השני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
כל כך פשוט להיות מורה רוחני בימנו ...
אורי,
13/07/07 15:51
|
בוא ניקח כולנו אל.אס.די ונהפוך גם אנחנו לרוחנים . כול כך פשוט . רק שתדעו שיש לכימיקל כמה תופעות לוואי : לעיתים במקום להפוך למורה רוחני תהפוך לדולפין, נפולאון וכדומה. אבל זה בסדר, כי לפי מה שהולך היום גם אם תצהירו שאתם נפולאון יהיו כמו שיאמינו לכם ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
מושון יקר מעניין
rukma,
אי שם,
13/07/07 13:46
|
מה יקרה בסיום הכתבות(שיגמרו עוד מלא זמן!) איפה אז תהיה צודק לאיזה טור או מורה או נושא אחר תידבק ולא תעזוב עד שכולם ידעו שאתה צודק שבת קדושה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
?LINPHOCHE
ל"ת
?LINPHOCHE,
19/07/07 01:12
|
|
 |
מושון קבלן צדק
קבלן הריסות,
13/07/07 14:43
|
וככזה הוא ימצא אתרי בניה מסביב לשעון. אל תדאג לו. שבת מנוחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
תודה
כאן,
13/07/07 12:16
|
|
 |
64.
שי הבטיח לי (שיר)
בן בית,
13/07/07 10:06
|
שי הבטיח לי / מילים ולחן: עממי
שי הבטיח לי ברית חדשה חדשה שי הבטיח לי תרופה לסרטן שי הבטיח לי מסיבות עד 2012 שי הבטיח לי הרבה בלגן
שי הבטיח לי נוזל בעמוד השדרה שי הבטיח לי סמים כדרך להארה שי הבטיח לי מסרים מהמחברים של התורה שי הבטיח לי מסעות מעבר לשם ולצורה
שי הבטיח לי אוטוביוגרפיה חושפנית שי הבטיח לי אינטיליגנציה חוצנית שי הבטיח לי מעורבות חברתית שי הבטיח לי תמסורת רוחנית
שי הבטיח לי שהוא המתקשר היחיד שי הבטיח לי שהוא המפתח לעתיד שי הבטיח לי שהוא זכה להארה אמיתית שי הבטיח לי שהוא פורש מהוראה רוחנית
שי הבטיח לי אוניברסיטה גלקטית שי הבטיח לי אהבה לא טראומטית שי הבטיח לי טרנספורמציה אותנטית שי הבטיח לי מיניות לא אימפוטינטית
שי הבטיח לי שאלוהים מדבר שי הבטיח לי שהוא באמת חבר שי הבטיח לי שמותר הכל לספר שי הבטיח לי שהוא גורו מסוג אחר
שי הבטיח לי כל כך הרבה דברים ושי לא קיים אף לא אחד אבל אני עדיין תלמיד נאמן שלו כי אני אוהב להרגיש מיוחד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ישבת לפחות רבע שעה לכתוב לטובלי שיר מטומבל, טמבל
הסימפוניה הבלתי,
נגמרת,
13/07/07 17:05
|
אם הטור ההזוי הזה היה זוכה למקסימום 2 תגובות ונעלם במדד הצפיה השלילי המנגינה היתה אחרת ..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דול1 בואו נבוא בטענות למורה
anatta,
13/07/07 13:39
|
|
 |
לא נכון אם היית בא למפשים היית מקבל את
anatta,
13/07/07 13:38
|
כל מה שכתבת ששי הבטיח
כי זה לא קשור לשי
זה קשור לכל אחד מאיתנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נו, משורר כבר לא תצא לנו.
כבאי,
חוף הרצליה,
13/07/07 12:38
|
הנסיון המאומץ הזה מותיר רושם כל כך מנוכר, כל כך חלול, כל כך מת, שבין שתי האפשרויות - הדקלום הדורסני ומלא-היאוש שלך או הכתיבה של טובלי, שלכל הפחות היא מלאה חיוּת, ברור לי במה אני יכול להשתמש ומה לא שווה אפילו את מאמץ הפיקסלים של המסך שלי להידלק למענו. אתה מזכיר לי אדם שמסתובב על חוף הים בחליפה קרמית, פן ייכווה חס וחלילה בשמש, או יתלכלך, חס וחלילה, בחול, או יטבע, חס וחלילה, במים, ובתוך החליפה האיומה שלך אתה מהביל ומתכווץ ומקבל מכת חום איומה, ומחרבן ומשתין על עצמך, ובסופו של דבר טובע בפחד של עצמך ומת בחום ובזוהמה ובחנק. תתפשט, מותק, אם כבר ים למה לא תתפשט קצת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לקחת קשה את השיר המבריק הא?
ל"ת
בצדק,
בצדק,
13/07/07 14:41
|
|
 |
גדול...
ר''א,
13/07/07 11:02
|
ביום ששי יקיים הבטחה אחת שלו אולי יהיה אפשר לקחת אותו קצת יותר ברצינות. להשתפך על חוויות אקסטטיות יכולה גם סבתא שלי (והיא פולנית!)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מ-ע-ו-ל-ה :)
ל"ת
איולה,
13/07/07 10:23
|
|
 |
אני אלחין השיר לכוכב נולד 10
פיקה צביק,
15/07/07 01:26
|
|
 |
63.
עם ישראל
שרון,
13/07/07 04:56
|
שב להקיא את הערס שלו. עגל הזהב הטוקבקיסטי. ברוכים הבאים לעולם המבוגרים- מצרכים מבוקשים:חשדנות ספקנות וציניות במינון המדויק. לא חייבים לירוק רעל כדיי לכתוב ביקורת בונה. חצי פה לקחו טריפים. לרובינו אני משער היו חוויות שהשאירו אותנו פתטיים יומיים אחרי זה בעבודה על כוס קפה עם הבוס. אז שי לקח את זה למקום שלקח. זה בסדר לא פחות. אני רוצה לשתף ולאמר שבמסיבות רבות הרגשתי תחושה מיסטית של חיזוי מדויק כמעט מושלם של מיקצבים והיכולת להתאים תנועה ספונטנית למדיי (והרמונית) בעת הריקוד. ההבחנה הזאת השפיעה אנרגטית על הסובבים אותי והיה לה את הכוח ליצור שדה אנרגטי רב מימדי שנפתח לרבים ורבות ברחבה ומחוצה לה. אני חייב לציין שבעוד הענין היה מופלא ומלא השתאות ,חשתי סבל ונפרדות פרדוקסליים בהתבלטות הלא רצונית הזאת. אפילו חבריי הקרובים (והם קרובים) לא מצאו שפה משותפת עימי,לא היה בכך שעשוע רב והצמרמורת האקסטטית שחשתי לא הצליחה לתקשר עם השעשוע הקונפורמיסטי (''ליברלי יענו'') של סצינת מסיבות הטראנס המקומי. הקלילות של לדבר על אנשים יפים ועל סמים ואנשים כוליים לא התחברה אצלי מעולם לחווית האחדות האמיתית שמקצב וטבע מעניקים.(משאלה פרטית: שהטראנס יפתח דלת לריקודים לטיניים אפריקאים אירים וכיוצא בזה באותו פורמט כי קצת נמאס מארבע רבעים ...) אבל אני לחלוטין מודע לכך שגם ההפרדה שחשתי שימרה את הדימוי שקיים אצלי לגביי מסיבות בדגש על ''ישראל'' ולגביי מוטיב העדר(נו זה דיי אופיני כאן..). מיותר לציין שסמים נצרכו אחת ל..(''מסיבה שווה'') על בסיס סקרנות לחץ חברתי ונסיון להגיע לעונג שאין בצידו אושר אמיתי( אלא מבוים).בעולם הנוכחי שאנו חיים קיים עדיין פער גדול מדיי בין התפיסה ההויתית שלנו בשגרה לזו שתחת השפעת ל.ס.ד , והפער הזה הוא בידיוק המוקש. ולא החוויה כחוויה. אני בטוח ששי מודע לכך לא פחות,ישנה אכן אפשרות שהחוויה תחת הסם דאז, זהה לתחושות שהוא חווה באופן ספונטני ויומיומי. לכן גם הדימיון בין התיאורים לכאורה.... מי אני שאשפוט ואחליט מה המניעים שלו או כמה מתוך זה הם מילים ומה הם החוויות שחווה,אני פשוט מכבד אותו כמו את מושון ואת רצונו ואהבתו לערך המשפחה כגורם מייצב בחייו(ללא שיפוט).תודה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וואוי תודה רבה. כתבת מדהים
ל"ת
anatta,
13/07/07 13:40
|
|
 |
62.
הייתי רוצה להשיא עצות לכמה פרסונות, מכותבי התגובות
יהודית האחרת,
13/07/07 04:06
|
וגם לכותב הכתבה.
אמה מה, אני מאמינה שלכל אדם יש לתת את החופש להחליט ולבחור, להצליח או להיכשל, הכל מתוך בחירתו הוא. אז אשמור את עצותי לעצמי....
ולמןשון היקר, אנה ילד חמוד עקשן, בטוח בעצמו, תוקפני במקצת, אנה הרחב את אופקיך...אני מנסה לעשות זאת כל הזמן...
ולא אין לי שום קשר עם שי ולא עם איש מקבוצתו ואין לי שום כוונה ליצור קשר כזה...
ולתמר טובלי אני מצדיעה לך...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
טריפ של טימטום. נא להחליף כותרת. חרטטן בלתי נלאה.
ל"ת
לחיים,
13/07/07 03:20
|
|
 |
60.
כולנו משוגעים
עמרי,
13/07/07 01:26
|
המאמר מדבר על דבר כל כך נפלא ונכתב עם המון אמת. תודה רבה
למגיבים - כולנו טעמנו חלק מהחוויות ששי מדבר עליהן, הרבה ניסו סמים, כולנו אוהבים את עצמנו במידה כל שהיא (כל המרבה הרי זה משובח?), וכולנו עשינו דברים שלא נחשבים מקובלים בחברה. השנאה שלכם לא מופנית רק לשי אלא כלפי כל העולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Omri
ronit,
kan,
13/07/07 19:50
|
|
 |
דווקא לעצמינו :) ואז לעולם
anatta,
13/07/07 13:42
|
אל ה-,''הם'' המיסתוריים ההם...
הם עשו הם לקחו הם פגעו הם לא הסכיכמו לנו....
זה הכל הם
ההם הזה זה חלק בתוכינו
אהבה גיא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וכולנו מוארים, וכולנו מורים רוחניים
כולנו,
13/07/07 07:58
|
והתגובות של כולנו הן השיעור הרוחני שאנחנו מעבירים לשי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דבר בשם עצמך. אני לא קונה את הררי המילים,
עמלקי,
13/07/07 14:39
|
אני מעוניין לראות מעשים, ולא מ ע ש י ו ת ! ! הטוקבקים ברמה נוראה, מושון וחבורתו קבצני תגובות שיכורים מדם, ושי חוגג עליהם - ערפד מילים.
מי אמר אני ולא קיבל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
om
om,
13/07/07 01:08
|
|
 |
58.
שי רד מהעץ, אינך מואר!
ל"ת
קובי,
דרום,
13/07/07 00:50
|
|
 |
קובי, עלה מהדרום! אינך אוכל אבק!
ל"ת
חול,
13/07/07 11:55
|
|
 |
57.
בועז 36. מעולה תודה.
ל"ת
רונית,
13/07/07 00:14
|
|
 |
56.
יהיה לזה סוף, או שזה ימשך לנצח....
ל"ת
ירחמו,
12/07/07 23:26
|
|
 |
55.
קודם כל לפני שקראתי- זה פרק 8 לא לבלבל-בידקו היטב
ל"ת
חשוב מאד לדייק,
12/07/07 23:16
|
|
 |
54.
לא יאומן - מתוך האתר של ''שמש חדשה''
המום,
תדהמה,
12/07/07 22:49
|
כיצד לעבוד עם מים תזונה רוחנית שימו לב מה הם מלמדים
שימוש בכוח הזרע של הגבר ובכוח המחזור של האישה שימוש בקול כאמצעי לריפוי מניעת סרטן איך לבנות גוף חזק הגברת העונג במין תרגולי יוגה חדשים תרגולי נשימה משוכללים ומשופרים איך לקום בבוקר ואיך לישון בלילה
פשוט לא יאומן!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בואהנה מאיפה באת? מהירח?...ישנו מרכז רוחני של מלמד את הדברים הללו?
ל"ת
מה קרה לך,
13/07/07 03:57
|
|
 |
53.
הזדהתי עם האנלוגיה לאהבהכמו שדואגים לחרק קטן על סף גסיסה במקלחת שלי
איזה כיף לו.,
12/07/07 22:44
|
|
 |
למי כיף? לחרק? או לשי? או לך?
ל"ת
כיפכף,
13/07/07 03:59
|
|
 |
52.
שמתם לב שבעצם....
איתי,
12/07/07 22:32
|
|
 |
51.
שתי שאלות
עמירה,
12/07/07 22:30
|
א. כמה מהקוראים באמת הצליחו לקרוא עד הסוף? כי אני הגעתי לרבע והתבוננתי בייאוש בדרך הארוכה שעוד נותרה לי. פשוט העיכול של בולשיט מאוד קשה, מאוד מאוד קשה. ב. האם האיש לגמרי - איך לומר - מאוזן בנפשו? או לחילופין, האם יש רבים כמו הבלשטן הזה ואם כן, מה הקסם בדיוק? איפה הוא מסתתר בינות קרקורי הרוחניות המזויפת הזו? היכן הוא נמצא בלהג הזה? האם אינכם שמים לב לטכניקה של טשטוש המוח וערפול החושים הבאה לידי ביטוי במשפטים הנכתבים בעברית אך בפועל אינם שפה שהרי אין בהם כל קומוניקציה אלא קשקוש-בלבוש בלתי מובן?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
השבח לאל אס די - אם טובלי רוצה להוכיח שהוא באמת שפיץ - שלא יקח רק
אבי צנעני,
12/07/07 21:21
|
שפיץ. שיעלה על 300-400 ציקרוגרם של למד סמך דלת טהור, באמצע הלילה, באמצע הג'ונגל, ואז שיחזור לספר סיפורים, או אז אני אקשיב לכל מילה שלו, אפילו ביידיש, ואדע שיש פה גבר עם שני ביצים, אפילו שהוא בי. וכן, יש קשר בין ל.ס.ד. ו''רוחניות'' - או לפחות תודעה בהירה ובריאה - אחרת מתחרפנים.,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צנעני קח מתנה ממני שפיץ קטן לגבה (-:
ד''ר הופמן,
סנדוז שווייץ,
13/07/07 01:42
|
צנעני אחי אתה מוזמן לקרוא משהו סמי- מדעי שמתאים לבקשתך מטובלי (-: המאמר נכתב תוך שימוש יומי ב 4 בקבוקי קליפורניה סנשיין (בפרק זמן של 3 שנים בהודו ...) שם המאמר ''שיעור חקלאות'' גגל ותמצא ... אני בטוח שתהנה אחי (-:
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
שי כנס
א.ק,
י-ם,
12/07/07 19:54
|
עכשיו ברצינות - קח עצמך בידיים תתאפס,תחזור לעצמך,עזוב אותך מלתת הוראות,ולומר לאנשים מה לעשות, אני באופן אישי מחכה לזה בקוצר רוח - חלק בי עדיין חש חמלה כלפייך ועוד יותר עבור ''התלמידים'' שלך,אין לי ספק שהם עוברים סבל גדול,יהיה נחמד אם תסיים במילים כמו - סליחה טעיתי,ברור לי שהרגע הזה יגיע השאלה מתי???????? לך זה יהיה ברור...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
LSD ורוחניות - הולכים ביחד ? - מי אתה באמת ?
LG,
12/07/07 18:24
|
ה LSD הביא אותך להיות ''רוחני '' ?
תגיד אדון טובלי - לא התבלבלתה קצת ?
אם אתה כל כך מתגעגע לתמר שתופסת כותרות בכתבות האחרונות שלך - למה נפרדת ממנה ?
ומה שאתה מנסה להעביר שלמרות שלקחת קצת , רק קצת LSD זה לא מה שהביא אותך למסעות הרוחניים שלך , על מי אתה מנסה לעבוד
מכל הכתבות שלך מסתמן שאתה בלוף או שרלטן אחד גדול. וכל מה שיוצא ממך הוא תוצאה נלווית של שימוש '' מועט בלבד '' בסמים , פטריות הזיה וכדומה.- ככתוב במאמריך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
קשה לי לכתוב את זה
נגה,
12/07/07 18:17
|
אבל אני מרגישה צורך עז.
אתם יודעים מה אני מרגישה כשאני קוראת את החיבורים של שי?
אני מרגישה מלוכלכת. אני מרגישה שהם מטמא אותי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לכל אלה למטה, כתיבתכם מראה כמה נכון כתבה
ירון,
15/07/07 04:38
|
|
 |
אש יא זאלאמי תביא זאת מעליך ווקח זאת מעליייי
אח של עבד הכלי,
אום-אל-פחם,
15/07/07 06:24
|
|
 |
אולי את אוהבת להיות קצת מלוכלכת?
מור,
החווה אורגון,
13/07/07 18:54
|
והליכלוך לא ממש ליכלוך אלה קום שפותח קצת את אופקייך.
כנסי לבוץ!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם כך,
:-),
12/07/07 23:21
|
|
 |
זה בסדר, נשמה- אל תדאגי
דנה,
ת''א,
12/07/07 23:03
|
מה שאת מרגישה זה לא מלוכלכת אלא מ ת ח ס ד ת. תצטרפי למנזר ותתנקי ושה' יהיה איתך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וואו העפת אותי
anatta&RUKMA,
13/07/07 13:56
|
אנחנו פותחים לך מועדון מעריצים שיתעסק בעיקר בשאלה - איך להבין אותך יותר טוב ויותר לעומק.
תודה גיא ודודו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דנה
ליצ''י,
13/07/07 05:00
|
|
 |
46.
תודה
תודה והרבה אהבה,
12/07/07 18:03
|
|
 |
45.
שאלה חשובה
טל,
חיפה,
12/07/07 17:56
|
איך זה שאדם המסוגל להתבונן עמוק אל תוך היקום, לראות מעבר למציאות ולתקשר עם ישויות חוצניות אינטרגלקטיות בכח המחשבה...זקוק לאי-מייל בשביל לתקשר עם חברה שלו שנמצאת בהודו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא ניסה אבל לא היתה
דנה,
ת''א,
12/07/07 23:05
|
תשובה- הערוצים שלה היו חסומים...אז מה לעשות...הוא נאלץ להסתפק באימייל. קצת יותר איטי , אבל יותר מהיר מדואר רגיל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
''במהרה קלטתי שכבר לא מדובר בהשפעת ה-ל.ס.ד - הסם רק אפשר לזה לקרות'
ל"ת
חבר של הופמן,
חחח,
12/07/07 17:20
|
|
 |
43.
עידוד צריכת סמים
מצפון,
ת''א,
12/07/07 17:20
|
לא ראוי לאתר של מעריב לארח בתבות מסוג זה המעודדות צריכת סמים קשים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש להפסיק לקרוא עתון שמעודד צריכת סמים
ל"ת
ידיעות אחרונות,
12/07/07 18:48
|
|
 |
יש לעודד עיתון המבדיל בין סמים פסיכודליים ושאר סמים,
אבי צנעני,
משרד החינוך,
12/07/07 22:03
|
|
 |
42.
סמים? אהא!
ל"ת
גוואעלד!,
12/07/07 16:05
|
|
 |
41.
יש לי ביקורת לשי
u.v,
מרכז,
12/07/07 15:52
|
שי, דבר ראשון אני רוצה להגיד לך כל הכבוד יש צורך גדול במה שאתה עושה ומספיק שזה מעורר רצון לשיחרור אצל אדם אחד וזה שווה את כל המאמץ.אני בטוח שעוררת את הניצוץ הזה בהרבה אנשים ואני מכבד ומוקיר את זה
מצד שני מתוכן הכתבות שלך וממה שמשתמע מהם זה מרגיש שאתה מדבר מזיכרון,מאיזה ספר וזה חסר את הסמכות והנוכחות שחותמת את התוכן ועושה את כל ההבדל,מעבר לזה הגעתי לשני מפגשים שלך לפני שנתיים אחד היה סבבה ולעניין והשני היה הסאטסנג היחיד בחיי שרציתי לצאת באמצע(סליחה היה גם אחד בגואה של נירו) אתה כותב כמו ילד מתלהב וחסר כל הבנה בסיסית של הדברים וגם משתמע מהכתיבה שלך שאתה עדין ניזון מתשומת לב והרמה שבה אתה מעביר את המסר שלך היא בסיסית וחסרת טיפת מקוריות שנובעת רק מאדם שיודע על מה הוא מדבר מתוך הדרך האינטלקטואלית שאתה מעביר את הדברים זה כמעט בלתי אפשרי שלא ללכת לאיבוד במילים שרובם מיותרות כל כך(על איזה צאקרה בדיוק אתה מדבר)ומי יוכל או ירצה בכלל להשתחרר אם זה באמת היה כמו שאתה מנסה להציג את זה.
הדבר היחיד לענין שראיתי ממך הוא הספר ''בוקר טוב עולם'' חבל שלא נשארת עיתונאי סביר להניח שהיית תורם הרבה יותר.
אני מקווה שכל מי שנתקל בך יבין מהר מאוד את המסר שלך,יקח אחריות על החיים שלו ועל הרצון להתעוררות וימשיך הלאה עם חיוך והרבה תודה ולא יתקע בלופ מיותר
עם המון כבוד והערכה ואין סוף אהבה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברוך השב בודהה צעיר
ל"ת
בועז.פ,
12/07/07 21:51
|
|
 |
40.
טיפשון...כל יום קצת יותר...מכל הסיבות הנכונות...
ל"ת
א',
12/07/07 15:43
|
|
 |
תן לי סיבה אחת...
ל"ת
ז',
15/07/07 14:17
|
|
 |
39.
מפגש עם שי טובלי מוצ''ש 14.7.07
יהודית,
12/07/07 14:50
|
כל מוצ''ש מתקיים מפגש עם שי טובלי. במפגשים שי מלמד את התורה שיצר, ששמה ''דרך השמש''. היא מבוססת על התובנה שכדי להיות אדם שלם באמת אדם חייב לעבור ארבע הארות: הארה של שחרור, הארה של אהבה, הארה של חוכמה והארה של שפע. במוצ''ש הקרוב נעמיק לתוך ההארה של החכמה.
מוצ''ש 14.7.07, 20:30 מרכז אהבנה, בית יוסף 6 כרם התימנים, ת''א
לפרטים נוספים: יהודית 054.4947953
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה כבר פתטי מאוד. מה זה השמות הפלצניים האלה הארה של..
לורד ויידר,
13/07/07 13:31
|
אם יש הארה אז מה הצורך בשחרור ? אם יש הארה אז מה הצורך בתודעה ?? או בכל מושג אילעי אחר ?? הרי המואר בעצמו מכיל ומוכל בכל אותם אלמנטים.
השמות המפוצצים שווים בערכם למונחי פרסומת על מדף בסופרמרקט המקומי : מרק מניסטרונה עשיר, מרק פיטריות מוקרם ועשיר במיוחד ובסוף מה מקבלים ?? מונוסודיום גולטומט ושאר מרכיבים מסרטנים שרק שי יודע איך להיפטר מהם ועדיין שומר לעצמו את התשובה..
לורד ויידר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הארה של שיחרור?
בן,
צפון,
12/07/07 17:40
|
טובלי לא מואר ולא משוחרר.
הוא זקוק לאישורם של מגיבים אלמוניים באינטרנט לחוויות, לאופי ול''איכות הרוחנית'' שלו.
הוא תלוי במשהו שהוא לא הוא.
הוא לא מואר ולא משוחרר ולצערי גם מודע לזה, מה שהוא לא מודע לו אבל, זה שהרוב גם מודעים לזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בן, האם המשהו שהוא לא הוא הם...
יהודי,
סין,
13/07/07 09:31
|
|
 |
יהודית - לפני כמה חודשים דיברתי איתך בטלפון
יויו מה השעה,
חירבה נטושה,
12/07/07 16:28
|
שאלתי המון שאלות - גימגמת ניסיתי לברר מה מלמדים - גימגמת איבדתי עניין,עצה מכול הלב - תתפרקו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אני
רותי,
מרכז,
16/07/07 12:49
|
גם אני התקשרתי ואת פשוט דגברת דברי הבל. נ.ב., מעניין מה תהייה ההתנסות הבאה - אולי בעילת חזיר או שאיפת דבק מזגנים... אלי, אלי, מתי זה ייגמר ולמה, אנו, הקורים צריכים להיענש? לא מספיק שטויות מסופקות לנו בתקשורת - רק הטובלי שמובלי הזה חסר לנו?????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא כבר לא מתקשר את החייזרים?
ל"ת
מתעניינת,
12/07/07 15:28
|
|
 |
38.
הארה סמים והאחדות (וכמובן שי)
מושון,
12/07/07 14:30
|
קצר, אני יודע...אני מנסה...
תורת המוסר של הבודהיזם (הכללים לחיים מוסריים) הם כדלקמן: 1-הימנעות מפגיעה בכל יצור חי. 2-הימנעות מנטילת דבר שאינו ניתן. 3-הימנעות משימוש פוגעני במיניות. 4-הימנעות מדיבור לא הולם או מזיק. 5-הימנעות מנטילת חומרים מערפלי תודעה.
כלומר שטיוהר, שי ורבים קשקשנים אחרים משיגים ''הארה'' באמצעים של נטילת חומרים...(אגב, ''מערפלי תודעה'' כולל גם ''מחזקי תודעה'', תקראו את המקור)...
הרעיון של האחדות הוא שהכל הוא אחד, הדרך להגיע להוויה המאוחדת ע''פ בודהה היא לבטל את הזרימה של המחשבות ולגלות שאין-עצמי, שי לעומת זאת מחק את העולם ונשאר רק עם עצמו כאלוהים (אגו כבר אמרנו?), כלומר שבמקום לבטל את עצמו הוא ניפח את עצמו (האגו) לממדים ש-''מכילים את היקום'', היקום זה הוא, אלוהים זה הוא - לא לזה התכוון המשורר...ההארה היא לא הגדלה של העצמי לגודל של אלוהים (מה גם שבודהה נגד את הרעיון של כוח עליון) כי אם צמצום האני לנקודה קטנה עד אינסוף - זה לא מה ששי עשה, ומי שמרגיש בנוח עם המשפט ש:
''במהרה קלטתי שכבר לא מדובר בהשפעת ה-ל.ס.ד - הסם רק אפשר לזה לקרות'' - תוך כדי שהוא בהשפעת LSD, לא מבין בשיט את הרעיון של הארה...
יום טוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יהודים התעוררו!
רן,
ת''א,
13/07/07 09:03
|
אלוהים אדירים! צאו כבר מהאוננות הבודהיסטית חסרת התוחלת. היעוד שלנו הוא תיקון העולם על ידי יצירה אהבה וחיים לתפארת. השוני, המתח, הגיוון, הספק הם שמניעים את העולם. הביחד של כל מה שבעולם הזה נדמה כל כך שונה, הוא היופי. המטרה אינה בידול עצמי מהעולם, אמנם יש להשיג שלמות עצמית, אבל מה היא שווה אם היא לא פורצת לבסוף אל עבר האחר, מה היא שווה אם היא לא נותנת פירות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אהבתי את מה שכתבת, מושון אבל
דנה,
ת''א,
12/07/07 23:17
|
בכל זאת... אתה מצטט נהדר את בודהא וכמעט מצליח להיכנס לנבכי נשמתו. אבל מה אתה מציע מעבר לציטוטים? האם בודהא הוא הסמכות הבלעדית ומורה הנבוכים היחיד לנושא ההארה? מניין לך אילו רבדי התנסות כוללת ההארה/התעוררות? אולי אצל חלקינו (תלוי במבנה האישיות/נשמה) ההארה עוברת גם דרך האגו (מה רע בו), מנפחת אותו, וממשיכה הלאה לשלבים הבאים- שמי יודע מה הם? אשמח לשמוע את דבריך לאחר שתתנסה בחווייה עליה אתה מדבר (באריכות כה רבה) . מרבה מילים אך ברור מדבריך- שחווייה לא היתה שם. אין ספק שאתה יודע לקרא, לנתח ואח''כ גם לצטט היטב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מושון קשקשן אקדמי מדפיס מילים כמו מכונת צילום בפקולטה למדעי הנקניק
זוגלובק,
13/07/07 14:53
|
|
 |
לא סתם אמרו: ''אם אתה פוגש את הבודהה- הרוג אותו''
manipulon,
12/07/07 18:05
|
הכוונה היא להיזהר מאנשים כמוך שמצטטים את הבודהה מבלי שהגיעו לדרגתו או עמדו במקומו. מורים שונים אומרים דברים שונים כי הם מתאימים את דבריהם לשומעים אותם. הם גם מבטאים את האמת בשפתם ודרך הפילטרים הספציפיים של גופם, מוחם ותרבות זמנם- וזאת מבלי להתייחס לאינסוף הדברים ששובשו והוצאו מהקשרם. הנסיון להטיף מדברי הבודהה מגוחך כמו הנסיון לחיות על פי חוקי ההלכה בימינו וכמו הנסיון להלביש את דבריו של ישוע על עולם המוסר שלנו. המורים הגדולים לא יכולים להדריך אותך כי הם מכירים רק את דרכם שלהם- ובמקרה הטוב הם יכולים לתאר אותה ואת האמת שהתגלתה להם מתוך עולם הדימויים שלהם. מורה שיטיף לך ללכת בדרכו הוא אדם שלא הלך עדיין עד הסוף שבו רואים שאין שתי דרכים דומות אבל שכולן מגיעות לאותו המקום.
באופן אישי- אני חושב שההמלצה להמנע משימוש במרחיבי תודעה חיצוניים נובעת דווקא מיעילותם הבלטי נשלטת. בהתאם לעבודה שכבר עשית וגם קצת במזל יתברר אם כשתראה שהכל אחד תתמקד בזה שהפסדת את עצמך או בזה שהרווחת את היותך הכל. אין לדעתי ספק לגבי אמיתיות המקומות אליהם מובילים אותנו מרחיבי התודעה ואם יש סיבה להסתייג מהם הריהי חוסר הנסיון שלנו בשימוש מושכל בהם וחוסר המוכנות התודעתית של חלקה הגדול (אם כי המתמעט לשמחתי) של האוכלוסיה בעולם לראות את האמת באופן ישיר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון. לא סתם אמרו.
:-),
12/07/07 23:29
|
אני באופן אישי חושב שההמלצה להימנע מפגיעה בכל יצור חי נובעת דווקא מהיעילות הבלתי נשלטת של פגיעה כזו שמזניקה את ההתפתחות הרוחנית. וכשמשלבים פגיעה ביצורים חיים עם שימוש לא נכון במיניות, אז היעילות עולה פי כמה וכמה. ככה אני לפחות חושב באופן אישי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברור...
מושון,
12/07/07 19:23
|
ואז חיסלת את סעיף חמש בדרך שלימד הבודהה, יאללה נעבור לבאים.: 1-הימנעות מפגיעה בכל יצור חי. 2-הימנעות מנטילת דבר שאינו ניתן. 3-הימנעות משימוש פוגעני במיניות. 4-הימנעות מדיבור לא הולם או מזיק.
תחסל גם אותם ותבין בדיוק איך כתות שונות שמונהגים ע''י כל מיני ''מוארים'' מגיעות למקומות כל כך אפלים...
לא מדובר כאן על כללים להגיע להארה, זוהי משנתו המוסרית של בודהה! בלי זה יש לך הארה חברת מוסר...
אגב, אני פגשתי בודהה והוא גוסס...
יום טוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לבקש ללמוד מהבודהה על מוסר זה כמו
manipulon,
12/07/07 20:28
|
לבקש מסופרמן שיעורים בעיתונאות.
ההאחזות בחוקים כדי לכפות הרמוניה מעידה על חוסר אמון בסדר הטבעי של הדברים כפי שהם. אם תפחד להתבונן גם בפניו האכזריים והתוקפניים של אלוהים - לעולם לא תרגיש אותו באמת. למה אתה צריך את הבודהה שיגיד לך לא לפגוע בשום יצור חי? זה לא ברור מאליו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש אנשים שלא ברור להם מאליו
מושון,
14/07/07 11:33
|
שאסור לפגוע ביצור חי - בגלל זה הסדר הטבעי של הדברים שכולל גם אנשים כאלה לא מוביל תמיד להרמוניה במובן שאליו את/ה מתכוון...
מסתבר שגם שאר דבריו של בודהה לגבי מוסר כנראה שלא כל כך ברורים מאליהם. אם אתה טוען כי הכללים המוסריים נובעים מהארה הרי שכאן אתה בבעיה - או שכולם יגיעו להארה (ואז יהיו גם מוסריים באופן טבעי) או שיהיו לך בודדים שזוכים להארה ועולם מחורבן - נראה לי שאנחנו באפשרות השניה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון, מודעות לא יוצרת מוסר
מושון,
15/07/07 06:08
|
השאלה היא מה הבעיה בעולם ואיך מתקנים/משפרים, מהניתוח המדויק שלך עולה כי לא משנה כמה נתפתח ברמה הרוחנית זה עדיין לא אומר כלום על עולם טוב יותר...להיפך, תמיד יהיו מפותחים רוחנית שיקחו את זה למקומות הכי גרועים.
עכשיו אולי ברור למה בשם האל בודהה מכתיב חוקים שהם ההפך הגמור מפתיחת התודעה מעבר לטוב ורע - כי אחרי שאתה מגיע להארה אתה ''חוזר'' לעולם הזה - ודרך הישום היא היא העיקר - הארה ללא חמשת החוקים האלה תשאיר את העולם בסבל! רק הארה בשילוב חמשת החוקים הללו מובילה לתיקון הסבל! - הארה היא לא סוף התהליך היא תחילתו - מי שלא מבין את זה לא מבין שיט וסביר שיגיע מפוצץ בסמים לאורגיה המונית - זו לא החברה שאנחנו מנסים ליצור - זה לא העולם הטוב יותר.
הפירוק (של האני) נועד כדי לבנות טוב יותר לא כדי להרוס הכל.
יום טוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מודעות לא הופכת אותך ליותר מוסרי
manipulon,
14/07/07 15:32
|
הקשר היחיד בין מודעות למוסר הוא שכדי להתקדם במודעות צריך לוותר על השיפוטיות ועל המחשבה שיש טוב ורע ושאנחנו יכולים (וצריכים) להבדיל ביניהם. ברמה הגבוהה של המודעות אין טוב ורע- אחד יקח את זה לחמלה אינסופית ואחר יתחבר ל dark side ויקח את זה למקום של רצח עם. עד שלא תבין שאלו שני צדדים שווים של הבריאה שרוצה להתנסות בכל האספקטים האפשריים של התחושות והרגשות והמאורעות לא תבין למה הבודהה התכוון. אני לא אומר שצריך לתמוך ברצח עם או בפגיעה ביצורים חפים מפשע, לרובנו יש סלידה טבעית מאלימות וטוב שכך. יש גם חוקים שחוקקנו להגנתנו מתופעות אלה אבל אין שום קשר בין זה לבין רוחניות. אם יש משהו שאתה יכול לעשות בשם המוסר- עשה זאת אך נסה להתבונן ברגשות השיפוטיים שלך ולשחרר אותם- הם המכשול שמעכב את ההתעלות לאחדות שמעבר לטוב ורע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כנראה שלא הבנת
כריס,
ת'א,
12/07/07 17:15
|
לצורך העניין-הבודהה לא דיבר על כוח עליון בשביל שהאנשים שחיים בעולם המחשבה,לא ייצרו דימויים נוספים,שבסופו של דבר רק ירחיקו אותם מהחוייה עצמה.כיוצא מזה,אין לנו שום אפשרות לדעת מהי הארה.כמובן שאתה מוזמן להשאר להיות תקוע ב''ידע הרוחני שלך''שהוא לא שונה משום התנייה אחרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני לא בודהיסט
מושון,
12/07/07 18:23
|
אבל היומרנות שלך לומר/לדעת למה בודהה אמר שאין כוח-עליון היא בגדר ניחוש במקרה הטוב.
חוץ מזה שבודהה ועוד איך התנגד לשימוש בחומרים כימיים ובמיוחד כאלו שמשנים את מצב התודעה - כלומר שהארה צריך להשיג מתוך בהירות מוחית וגופנית - התמונה של שי במצב עלפון באמצע מסיבת טראנס היא בדיוק האנטיתיזה של הרעיון הטהור של בודהה (הדבר נכון גם לגבי טיוהר). אלא אם כן אתה חושב שבודהה אסר להשתמש בחומרים כימיים כי הסמים אז היו יקרים מדי...
יום טוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תיקון
כריס,
ת'א,
13/07/07 00:01
|
א:כפי שיכולת לקרוא,ואני מניח משום- מה שקראת,שי חווה שחרור הרבה לפני התיאורים שמתאורים בפרק הנוכחי.למה אתה בוחר להתעלם מזה?אז בסדר..הבנו שאתה בחור שנון ומחוכם ושאתה ממש רוצה שלכולם יהיה ''יום טוב''.ודרך אגב אם האוטוביוגרפייה הזאת כל כך מזוייפת לטעתך,למה אתה מתעקש לקרוא אותה.הרי אני מניח שלא חסרים מקומות שבו אתה יכול למצוא מענה והדרכה לדרגה הרוחנית המפותחת שלך.אותי רק מעניין אם איפה ומה שאתה לומד,האם לא לימדו אותך לא לשפוט את דרכו של האחר. ב:בוא נשאר פשוט בכך שלקחת מהכתבה את כל התפל ואת העיקר השארת לאלה שמוכנים להרחיב את הראייה שלהם מעבר לבועה שלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מצחיק
מושון,
14/07/07 11:40
|
אבל גם אתה שופט את הדרך שלי - במקרה ולא שמת לב...גם כן רוחניות...
יום טוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סולם
mahadev,
כפר גלקטי,
12/07/07 15:34
|
נראה לי שבחיים ובמסע ובמסע הרוחני יש שלבים או מדרגות, מתקדמים לאט לאט שלב אחרי שלב. מה ששי מתאר זה שלב מתקדם יחסית להרבה אנשים בעולם, כמובן שזה גם אומר יותר אחריות מכיוון שאם אתה יותר מודע למעשיך אתה גם יותר אחראי למעשיך, וחשוב מאוד לדעת להתבונן ולהבין שכל מה שעברת זה עוד שלב ושיש עוד שלבים למרות שלפעמים זה נראה כאילו אין עוד שלבים. להיות תקוע בשלב זו קללה, חשוב לעבור אותה למעלה.
דון חואן תיאר את זה בצורה יפה כשקרלוס קסטנדה חווה הארה ונפל על האדמה והתאהב בעולם ונהיה משורר ודון חואן צחק וצחק עליו אמר לו יופי לך תלמד אנשים ותהיה מורה רוחני עם כל מה שראית, אבל אם אתה באמת רוצה להתקדם תשתלט על עצמך ותראה מה יש מעבר להארה הנפלאה הזו, כי כל ההארה הזו היא רסיסים ממה שיש אחריה.
בכל שלב רוחני האגו תופס פנים אחרות, מתוחכמות יותר ומפתיעות יותר, וחשוב לזהות אותו בכל שלב, כולל בשלב ההארה, להתאחד איתו ולעבור הלאה.
אבל מה שחשוב זה שאף אחד פה לא צריך להיות נגד שי, כולנו בני אדם וכולנו אחים וכולנו רק רוצים שיהיה טוב, ואהבת לרעך כמוך, שי מתאר את חוויותיו לא משנה למה, חלק מהסיבה זה גם כוונות טובות, ואפשר רק לפרגן לעוד יצור אור בדרכו אל האלוהים ולהכווין אותו אל אור גדול יותר.
ושכולנו נטהר את עצמנו ונרחיב את הכלים שלנו על מנת שיוכלו להכיל יותר אור בתוכם, אמן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין שלבים וזה לא סולם
מושון,
12/07/07 18:18
|
לא עולים לשום מקום ואף אחד לא מגיע לאלוהים - אם היית לרגע חושב מה טומנת בחובה המילה ''אלוהים'' היית מבין עד כמה זה מגוכך...
מי שיש הוא התפתחות רוחנית - כלשונה היא התפתחות, העלאת רמת המורכבות של הדברים והרבדים שלהם - כדי ''להגיע לאלוהים'' אתה צריך אינסוף רבדים, שום יצור קיים לא יכול להכיל אינסוף רבדים! לא אני לא אתה לא ישו לא בודהה ולא שי!
מי שהגיע להארה עם שימוש בסמים וצועק בראש חוצות - אין לי אגו אני לא קיים - תראו אותי, תכירו בי, אני הוא זה שבעין הסערה, אני הגפן ואתם השריגים הוא לא איש גבוה מבחינה רוחנית, הוא איש אבוד שטיפס על עץ גבוה מדי (בעזרת כמה חומרים שהרימו אותו לשם)...
הסולם היחידי שהוא צריך הוא הסולם לרדת ממרומי הגלקסיה.
כל הכבוד על אורך הרוח ועל הנסיון ליצור איזשהו קו אמצע מתון להתייחסות לכל הנושא, אבל לצערי זה לא נאמן למציאות כפי שהיא מתבטאת במילותיו ומעשיו של הנ''ל
יום טוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מושון, אתה אימפוטנט רוחני
רינג,
טון,
14/07/07 01:15
|
ושום להטוט מילולי לא יוכל להסתיר את העובדה הזו.
אתה נמצא ברמת התפתחות הנמוכה באופן מובהק משאר המגיבים במדור זה, שלב אחד בלבד מעל המקללים למיניהם.
יום טוב. (ביטוי שאם הבנתי נכון, הוא הדרך שלך להגיד: ''כולכם על הזין שלי''.) אם כך: יום טוב לך, שבוע טוב ושנה טובה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מושון
עמית,
12/07/07 22:35
|
מושון אין לך מושג על מה אתה מדבר, אתה דעתן חסר ידיעה, מישהו עוד היה אומר שאתה מפספס את החוויה בגלל שימוש עודף של האינטלקט אבל אני מוכן להעיד מהכרותי הקצרה שהוא דל, ורק באתר בילבול הביציים הלאומי אתה יכול להיתפס כמבין משהוא. אם היה לך טיפת אומץ ויושרה היית מתבונן באי ידעתך דבר ומרשה לעצמך להרגיש מבולבל נוכח הבריאה המופלאה ולא מזיין את המוח על הבורא. טיפשון... אוהבת אותך... מכל הסיבות שבעולם... לב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
שי,
א.,
מ.,
12/07/07 14:08
|
הכיצד זה שמהותך עדיין לא הבשילה להתנתק מכל אלו, מכל מה שאישיותך המעוות דורשת ממך ומשעבדת אותך אלי? שכן כאשר המציאות היא היא ואתה הוא אתה והמרחק הולך וגדל לא יתכן חלחול מתמשך, אתה שופך את הקמח רחוק מהמסננת. דע את עצמך, דע כי מוליך אתה תמימים, וכי אין הם רואים שאביהם הרוחני בטל הולך הוא, מיוזע ועני ברוח האמת ועשיר בתעתועים.
חמול על מעריצך התמימים, שלח אותם מעליך וברך אותם כי ימצאו מורי אמת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מורה רוחני
שי טובלי,
12/07/07 14:52
|
שי טובלי, מורה רוחני מזה שמונה שנים, חווה בגיל 23 את מה שהוא מגדיר כ'היעלמות הזהות העצמית הנפרדת והיספגות האני באינסוף'. פרסם ארבעה ספרים. פיתח יחד עם תלמידו הבכיר ושותפו ליצירה, אילון לסטר, את 'דרך השמש'
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שי,
א.,
מ.,
12/07/07 15:50
|
גלילה רון פדר פירסמה עשרות ספרים, כך גם שבח וייס, לשניהם יש תלמידים בכירים יותר ופחות, וכי הדבר מקנה להם את היכולת להיות ''מורה רוחני''?
אין דבר בין הקלחת היומיומית, אשר נועדה לשרת את צרכי הגוף החי, שכן כפי שמעיד ''המורה הדגול'' כתב הוא את ספריו לצורך קיומו הפיסי. ובכך אין בכדי להקנות למהות עצמה את הנוכחות הנדרשת להערת התמימים, שכן משימה עדינה ומדוייקת היא מאין כמוה, ורוויה באחריות רבת שנים לכל אחד מהתמימים שהתעוררו. דע את עצמך, האם בשל אתה לאחריות שכזאת על התמימים שעוררת גם בעוד 10 שנים, גם בנצח? היות שאין בך את היציבות הדרושה למהות, התשובה האובייקטיבית לכך היא לא.
קח אחריות והפסק את תעלוליך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
לכבוד ג''קלין בועז ומושון
קרסטי הליצן,
מורן,
12/07/07 14:07
|
כול השאר - סתמו אני קורא את the final talks נתקלתי במשפט מעניין שמתאר אותנו ואת הנוכחות המתמדת כאן במדור - עמ''53 שאלה: מדוע עולה התודעה? תשובה: הישאר עם התודעה והיא תסביר למה היא הופיעה ללא סיבה,אף אחד אחר לא יכול להסביר לך יותר טוב ממך למה ואיך היא הופיעה..אם תבין את המהות של מה שאני אומר - אתה תאיר את העולם כולו,אני אומר לך כג''אנני - ה כ ו ל לא אמיתי.זה הכול משחק של התודעה. שאלה: אני אסיר תודה שהגוף שלי הגיע לכאן תשובה:באת לכאן לבצע התאבדות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא! זה לא הכל, זה רק חלק קטן!
מושון,
12/07/07 14:46
|
אבל לא נראה לי שתבין את חוסר האפשרות להבין, זה קשור בשאלה מה זה הכל, אתה לא יכול להכיל את הכל, אפילו ה-''הכל'' לא יכול להכיל את עצמו וזוהי הסיבה למה אין סיבה ולמרות זאת יש.
תתאבד עם זה...
יום טוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למען הסר ספק
קרסטי הליצן,
העצוב,
12/07/07 17:03
|
|
 |
קפצתי והתאבדתי - הנה תווכח בעצמך..
קרסטי הליצן,
עזריאלי,
12/07/07 15:31
|
|
 |
תגובה
בועז.פ,
12/07/07 14:34
|
מצטער להטריח שוב עם האדון הנחמד הזה אבל זה כאילו נאמר כתגובה לכתבה. חשוב מאד עבור מי שמרגיש טיפה מבולבל:
http://www.youtube.com/watch?v=Yt9txkyb1i0&mode=related&search=
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כול השאר
ג'ורג'יו ארמנדי,
כיכר העיר,
12/07/07 14:25
|
סתמנו,מה אתה רוצה? רגע,אהה,הבנתי אותך.גיחי גיחי גיחי. שאלה: מי אמר למי: בוא אלי פרפר נחמד שב אצלי על כף היד?,תשובה: חיים רביבו לאיציק זוהר.יום טוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קבל את סליחתי גורג''יו הנחמד
קרסטי הליצן,
שוק הכרמל,
12/07/07 15:15
|
כול השאר=טובלי ולהקת מגיביו חוצמזה - אם כבר כדורגל לא עדיף כדורגל אנגלי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
שקרן פתולוגי
מע''ל,
מרכז,
12/07/07 13:47
|
לשי דמיון פורה ביותר ונטיה לשקרים פתולוגים. הוא פוטר מעבודתו ככתב נוער במעריב לנוער כשגילו שהוא זייף את כל הסקופים שלו, ושיקר בנוגע למות אחיו (אין לו אח).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בעל דמיון מפותח ויכולת כתיבה יוצאת מהכלל
חוקרת מציאות,
אשקלון,
15/07/07 00:53
|
שיכולה להפיל הרבה אנשים רק בחיבור של מילים למילים למילים למילים...צריך להיום ערניים מאד כדי לא ליפול במלכודת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
יחי ההבדל הקטן
נורית,
12/07/07 13:37
|
יש שתי אופנויות לחוויה של התמזגות: באחת החוויה היא שהאני מתמזג בעולם ואז אין יותר אני נפרד, יש רק עולם. בשניה החוויה היא שהעולם מתמזג באני, ואז אין יותר עולם, יש רק אני.
לא קשה לראות איזו מהשתיים שי חווה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נורית יא אבלה
K,
Sara,
14/07/07 00:35
|
שתי החוויות שתיארת הן חוויה אחת!
ההבדל הוא רק באינטרפטציה ובניסוח המילולי.
מה, זה לא ברור?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא רק שזה לא ברור
נורית,
14/07/07 19:51
|
אלא שברור ההפך, שאלו שתי חוויות שונות.
דוקא הניסוח המילולי הדומה של שתי החוויות (''התמזגות'', ''ביטול גבולות'', ''ביטול נפרדות'', ''אחדות'') הוא המטעה לחשוב שזו אותה חוויה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמו שאמרתי
מושון,
12/07/07 14:03
|
שי לא הרג את האגו, האגו הרג את שי!
(כן! אני מפמפם את הסלוגן!) :) יום טוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמן
ל"ת
מאמין,
12/07/07 15:13
|
|
 |
33.
למה אתם באים בטענות לשי
נגה,
12/07/07 13:37
|
כמוהו לא חסרים. יש הסוברים שהם דולפין ויש הסוברים שהם מורים רוחניים. קורה. תבואו בטענות לכל המתקבצים סביבו. לכל המשתוקקים ל''ידע'' שיוצא מפיו, כאילו סיים שנים רבות של לימודים אקדמיים. כאילו הוא אדם משכיל. כאילו פועלו תרם לקהילה (לא ההיא ממורן, כן) ולעולם. אליהם תבואו בטענות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וואו כמה שאתם מתנשאים..
עובר ושב,
15/07/07 18:19
|
אני עובר אורח פה, אין לי עניין מיוחד בטובלי או בכם, רק רציתי להעיר את תשומת לבכם לכך שאתם מתנשאים פה לא פחות מאחרון הגורואים המחורפנים. על מי אתם נעלים בדיוק, שאתם שופטים כך מישהו? איך בחירותיכם מתעלות על אלו של תלמידי טובלי? בשם איזו שותפות מזוייפת אתם משתכשכים פה במי האפסיים של רכלנות מרושעת כזאת, של שיפוט בשם ה''השכלה'' וה''קהילה''? אני, למשל, לא הייתי נכנס לשותפות כלשהי עם איש מכם, ולא משנה כמה ''משכיל'' או איזה ''איש קהילה'' מסור הוא, לו ידעתי שאתם מבלים את עיתותיכם ברחרוח כה נלהב בישבניהם של אחרים ובמסירתם הלאה של כל גוני הצחנה שהצלחתם להפיק כך, בעוד שפם דק של צואה מרוח על שפתכם העליונה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמו שאמרתי כבר, האחריות
מושון,
12/07/07 14:05
|
שוכנת בעיקר על חסידיו, אבל האמת היא שהם מתמעטים מרגע לרגע בצורה שמסכנת את הפרנסה של האיש, לא סתם הוא חתם על חוזה לאוטוביוגרפיה ב-NRG...גם אלוהים צריך לאכול מדי פעם...
יום טוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא רק כדי לאכול
נגה,
12/07/07 15:23
|
האיש עשה טעיות טקטיות חמורות. לכן זה לא רק כדי לאכול (או להאכיל את בתו בתשלומי מזונות), אלא גם לצאת למסע יחסי ציבור אחרי שחסידיו התאכזבו מהדמויות השונות שגילם שי בשנה החולפת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא מסכים
בן,
צפון,
12/07/07 13:55
|
|
 |
הם לא טיפשים. הם אבודים
נגה,
12/07/07 15:20
|
|
 |
זאת כן אשמתם, אלא אם זה גנטי!
ל"ת
מושון,
12/07/07 14:34
|
|
 |
32.
שי, סיפור נפלא
בועז.פ,
12/07/07 13:34
|
אך מה מכל זה קיים ממש עכשיו ?
ותגיד, לא עצוב לך לפעמים, או משעמם, או כועס, אתה יודע, חוויות אנושיות פשוטות כאלה ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגיד, כשאתה קורא מה שהאיש כותב
אורן,
13/07/07 12:01
|
לא ברור לך כמו השמש בצהריים שהוא חווה את כל קשת הרגשות, ויש להניח שגם בעוצמה רבה בהרבה מזו שאתה חווה אותה בה? הרי לא כותב פה אדם מנותק, מרוחק, מתנכר, כותב פה אדם חי, אתה לא יכול לראות את זה? אתה לא יכול לשמוע את זה? אתה לא יכול *להרגיש* את זה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לחדד את הנקודה
בועז.פ,
13/07/07 16:29
|
אין הכוונה להגיד ששי לא מרגיש או חווה. דווקא נראה לי שהוא בן-אדם מאד רגיש שחווה הרבה יותר ממה שאני יכול לדמיין.
אבל לצערי הוא יוצר אנטאגוניזם בכך שהוא לא מדבר בגובה העיניים.
יש בודהות גם בתחנה המרכזית הישנה. למה צריך להרחיק עד אוריון כדי לשמוע אותם מדברים ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
הגות אודות :הזיות ..........
Jaqueline,
Arad,
12/07/07 13:31
|
Hallucination comes from latin ''alucinatus'' =deceiving בעברית : מאכזב ומתעתע בבלשנות קלסית זה מוגדר כ : שוטטות וטריפ נעים (Eu-phoria) בראש. EU in greek = pleasant (Eugueni) = Eu--gueni= nice genes .Eu-thanasis =nice soft death . Eu-phoria =nice trip Attention !! ,some don't wake up from hallucinations I always sign off with some beloved greek adequate note ; Μια παραίσθηση άρχισε να τον συχνάζει και τον καταναλώνει An hallucination began to haunt ( RUAH Refaiim) and cosumes him
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
שי אתה טיפש. פעם חשבתי שאתה נוכל או מטורף. אתה סתם טיפש.
ל"ת
חוצן בכיר,
מנהרת הזמן,
12/07/07 13:24
|
|
 |
29.
מה שבטוח שמתחילת הכתבות מושון
rukma,
12/07/07 13:24
|
האגו של מושון גדל והוא נהיה אפילו יותר שחצן וספוג פחד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון!
מושון,
12/07/07 14:11
|
לא פחד, אבל ללא ספק אגו! (מודה, אבל לא עוזב ירוחם).
ההבדל הוא שאני מכיר בו ולא נותן לו להרוג אותי...
מדהים אותי אבל שאתה לא רואה את גודלו העצום של האגו של שי, מי שרושם: ''המוות היה נראה כבדיחה, כי הבנתי שאני הוא שיצר את החיים ואת המוות.'' במקום לרשום: ''המוות היה נראה כבדיחה, כי הבנתי שאנחנו מהווים אחד שיצר את החיים ואת המוות.'' לא הרג את האגו, האגו הרג אותו!
יום טוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן מעניין
mahadev,
כפר גלקטי,
12/07/07 14:00
|
שנהייתה פה קהילה של מגיבים וירטואלים, כל העידן הזה מאוד משעשע :)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא נכון
אגורנב,
12/07/07 13:58
|
|
 |
28.
פחחח
הבנת הנקרא,
12/07/07 13:14
|
בורא הכל, את החיים והמוות, ואפילו את המסיבה והאנשים שבה - אבל לא מסוגל להזיז את הגוף של עצמו כמה מטרים וצריך שאחרים יעזרו לו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
אם מישהו יודע, איך עושים זאת אשמח ללמוד
גם אני רוצה,
12/07/07 13:07
|
שי כתב ש: ''כך נותרתי בתודעת הבורא למשך שעות. יכולתי לראות כיצד יצרתי את המסיבה הזאת ואת כל מי שבתוכה, ואת ההרים שבחוץ. המוות נראה היה כמו בדיחה, מפני שאני הוא זה שיצר את המוות ואת החיים גם יחד.''
הייתי רוצה ללמוד איך להגיע למצב הזה גם, הייתי רוצה לדעת יותר על המצב הזה? איך יוצרים? מי יוצר? כל אחד יכול? מה צריך לעשות בשביל זה?
האם שי מלמד את זה בסדנאות שלו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זהו שלא מלמד, רק מבלבל, בלה בלה בלה
חוקרת מציאות,
15/07/07 00:45
|
|
 |
wake up
TK,
ת''א,
12/07/07 14:01
|
הכי פשוט שיש, מספיק רגע אחד של חיבור ישיר לחיים בלי שום מילה ומחשבה והכל נהיה צלול וברור! האצ'ה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש לי שאלה
אסף,
13/07/07 02:19
|
|
 |
מאד פשוט לעשות את זה, רק לא כל כך חוקי...
ל"ת
לוסי,
רקיע יהלומים,
12/07/07 13:42
|
|
 |
ויקר! בשביל זה אתה צריך שיממנו אותך...מממ...
ל"ת
מושון,
12/07/07 14:47
|
|
 |
זה מה שכל אחד רוצה, באבו, אבל זה לא יוצא
בהלולו,
12/07/07 13:38
|
הבורא, המוות , החים - אלה סתם מילים, יה מהבול, אדם בעל השגה רוחנית כלשהיא עושה משהו, כסף, גשם, רוח, משהו, לא רק בלה בלה בלה בול בוליל כל הי ום וכל הליל....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרבה סמים
ל"ת
ש,
12/07/07 13:31
|
|
 |
26.
סתיו, מאי, רפי, שרית ורונית הם אותו אדם
ל"ת
יודעים,
הכל,
12/07/07 12:57
|
|
 |
נכון מאד,וזה מצחיק חחחחח
אגסי,
מרכז,
16/07/07 11:51
|
את ההודעות רושם מתנגד של שי טובלי.אנשי הכת וטובלי אומנם עושים דברים מטורפים אבל לא טיפשים.לא ירשמו תגובה אחרי תגובה ברצף חחחחח. אסף,סער,אנדרו,אלכס,מורן,מתג' 87-94 הוא מוישלה זוכמיר הנודניק או גיטה ליכטנשטין הנזירה שדוחפים עוד ועוד תג' לצורך טחינת הנושא.
למישהו קשה להיפרד מההתפלספויות סביב שי טובלי,....או סביב הטור......חחחחחחח גדול.... :)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היה שרשור כזה של אותו אחד גם בכתבה הקודמת. עליבות.
ל"ת
רואים רחוק,
רואים שקוף,
12/07/07 13:57
|
|
 |
25.
התוכן נחלש - ה''מורה'' גייס את תלמידיו ל''תגובות'' נלהבות... נו באמת!
ל"ת
מבקר,
12/07/07 12:55
|
|
 |
24.
תודה שי, ובבקשה בחזרה
Anatta,
12/07/07 12:53
|
|
 |
23.
לכל המלעיזים הטוענים לאגו נפוח כסיבת הכתיבה
אדר,
תא,
12/07/07 12:49
|
אני לא חושב כמותכם. בהחלט אני מאמין ששי סובל מבעייה אופנישדית של ראיית העצמי כמרכז העולם ושאר האנשים ככלים במשחק אך זה לגיטימי. במיוחד לאור העובדה שכל החברה שלנו מתנהלת כך. לטענתי הסיבה העיקרית ששי כותב את האוטוביוגרפיה היא הרצון להיות מורה רוחני שיעלו אליו לרגל , תוך כדי עבודה קלה עשייה של הרבה כסף. מי לא היה רוצהלשבת שאנשים יבואו אליו לשאול על שאלות קיום מופשטות ושכל עבודתו תהיה לענות במילים מופשטות המצוטטים מספרי ההודים לסוגיהם השונים. לא רק זה, בנוסף כפי שאושו עשה ניתן להתרכז בחוויות המיניות כדרך להארה ולהנות מאורגיות המוניות.
שי בהצלחה, אם תצליח שיחקת אותה ( ברצינות)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
אוי ואבוי קהילה אומללה
קרסטי הליצן,
קיבוץ מורן,
12/07/07 12:33
|
אתם כולכך שקופים - ברור שכולכם מגויסים לטובת המטרה -להלן התגובות ''בעד'' ,חכו מה יהיה וכו' דרך אגב - מה המטרה!?
ברור שהשלב הבא הוא לאסוף את כול התגובות מהמאמר הזה - וליצור מאמר נוסף בסאגת החירטוטים,העיקר שהלקוחות יהיו מרוצים הא? המלצה מעומק הלב לשארית הקהילה תבקשו מחבר/ה בהודו שיקנו לכם את הספר -the final talks שרי ניסארגדטה מהארג'' אחריו לא תקראו יותר שום ספרות רוחנית עכשווית כזאת או אחרת לא תאמינו יותר לשום גורו/מורה רוחני קהילה/דת חדשה וכו'.. תתפכחו - למענכם,ביי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
רק האהבה היא ממשית
mahadev,
כפר גלקטי,
12/07/07 12:23
|
הכל בר חלוף, הכל חולף, הכל זמני, רק האהבה היא מוחלטת, רק האהבה נשארת, רק האהבה תמיד קיימת, רק האהבה נזכרת ומורגשת
מחר יקום לו יום חדש והבורא הגדול יברא לנו מציאות חדשה, הכל נכון ואם זאת לא הכל, מה שעובר בתוכי הוא מה שעובר בתוכך הוא מה שעובר בתוך כולנו הלא כולנו אחד כולנו המשיח, הסמים פותחים את צינורות נשמתנו בצורה גסה מראים פתחים שחלקנו מסוגלים להתמודד איתם אבל לכולנו נשארים צלקות לשנים רבות הזמן הוא המורה הגדול, הזמן הוא עכשיו ועם זאת הזמן מתקדם והוא ילמד אותנו שגם זה יעבור ובכל גדולתנו בסוף ידענו רק איך לנטוע עץ חדש ולהתמוגג משמחה ולהודות לריבונו של עולם
בהתחלה אוכלים על מנת שיהיה כוח ללמוד תורה, לאחר מכן מבינים שאנו לומדים תורה (דרך, טאו) על מנת שנדע איך באמת לאכול, כל העולם בשנייה אחת אבל לשניות אין סוף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
nrg כל הכבוד
סתיו,
שרון,
12/07/07 12:06
|
|
 |
אני מצטרף - כל הכבוד!
מושון,
12/07/07 12:42
|
הרבה חבל בשביל התאבדות תקשורתית אחת, אך בכל זאת משעשע!
יום טוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
הוא מדהים
מאי,
12/07/07 12:04
|
מישהו יודע במקרה איך אפשר להגיע אליו למפגש איפה יש ומתי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בחייאת
מושון,
12/07/07 12:43
|
לא מספיק דפקת (כרגיל) 10 שרשורים רצופים בשמות שונים, את/ה גם מנסה לטעון שלא ראית את הקישור ''לאתר של שי טובלי'' מתחת לכל כתבה...
די...יש גבול לזלזול באינטיליגנציה... (אם כי הגבול נראה כמתרחק כל העת)
יום טוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה מצחיק אתה... עד לאן הלכת
anatta,
13/07/07 13:37
|
|
 |
18.
שי אתה גבר
רפי,
12/07/07 12:03
|
|
 |
נכון
אסף,
13/07/07 02:22
|
שי אתה גבר-גבר. לא סתם גבר-גבר - אתה גבר-גבר גבר-גבר. אחי, יא מואר, מה המצב? תן להם בראש, ישר לריסים! תעלה להם את המחירים, תפוצץ אותם אח שלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
איך אפשר לזלזל בשי
שרית כהן,
פתח תיקוה,
12/07/07 12:01
|
|
 |
את ? את השראה ?
:-),
12/07/07 12:15
|
|
 |
16.
וואו
רונית,
12/07/07 11:58
|
|
 |
15.
שי לא הרג את האגו, האגו הרג את שי
מושון,
12/07/07 11:47
|
''כעת כל מה שנותר ביחסי ל-ע' הוא רק דאגה. דאגה כמו שאת דואגת לחרק קטן בזמן שאת מתקלחת'' (מדבר על אחדות, אבל מפריד ומעלה את חשיבותו הוא) ''לב זה – אני הוא לבו של האוקיינוס, פראי, כביר, שוצף באהבתי לכל עבר וללא לאות – אהבה שקטה; אהבה שקטה, שקטה, שקטה...''. (רק תראו איך הוא זועק ודורש ''ראי מי **אני**, דעי מי **אני**, זהי שאני הוא **זה**) ''במישור זה הייתי יודע-כל, ידעתי את כל מה שצריך כדי לברוא'' (שי סיים את הטרנספורמציה, לא עוד ילד חסר זהות - כעת הוא מרכז העולם, מביא התודעה האלוהים, המרכז של ההתעוררות הגדולה...) ''אדם אחר, שהיה בו צל של פחד או ספק, לא יכול היה להכיל זאת והיה עשוי לאבד את שפיותו או למות. כעת חזרתי למצב הנצחי של הנירוונה, רק שכעת מתווספת לכך הידיעה המושלמת שאני הוא גם אותו יודע-כל...''. (כמובן, רק הוא יכול להכיל את כל האמת, רק הוא יכול לגשת לספרייה האינסופית, בו בחרו הישויות הגלקטיות, אני,אני,אני וגם אתם - אני) אגו אגו אגו אגו . . .
שי לא הרג את האגו, האגו הרג את שי!
יאללה, עוד פרק אחד וסיימנו!
יום טוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לכל סיר יש מכסה, גם כשהסיר הוא אסלה
א.,
מ.,
12/07/07 13:53
|
איש חכם, אתה מושון, אנא אל תתכחש לכך הפעם. אין ציניות בדברי.
''המורה דגול טובלי'' חולק את ''הארתו'' עם עולם בני התמותה,. תן לו להמשיך בכך, רק כך כל אחד מהתמימים, רק לאחר שיחצה באדום ויידרס יבין את שיעורו הבלתי נמנע של הולכת השולל המגלומנית של ''הגדולה רבת ההשראה'' של ''המורה הדגול טובלי''.
סביר להניח שמורנו הדגול ג. היה מכנה זאת ''לכל סיר יש מכסה, אפילו לאסלה יש מכסה''.
אני עימך בעניין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מושון - האם אתה מנותק ?
א.,
חיפה,
12/07/07 13:10
|
כל יום מישהו מוציא החוצה את הנסיונות הכי עמוקים שלו? מהיכן חוסר האמון הזה ? יש לך אידאה פיקס על שי ומכאן ועד עולם הוא יהיה אצלך בקלסה של רמאי? מושון - תפוס קצת מרחק מעצמך ומהידע הנוכחי שלך, תראה את הכל בפרופורציה מרחוק. חבל שתהיה שפוט של עצמך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אגב, בקשר להוצאת הנסיונות העמוקים החוצה
מושון,
12/07/07 13:43
|
כן, הרבה עושים את זה - קוראים לזה אוטוביוגרפיה! אגב, זו אחת מהאוטוביוגרפיות הכי אגואיסטיות ומוטות שקראתי מימיי!
יום טוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברור
מושון,
12/07/07 13:38
|
ברור שחבל שאני אהיה שפוט של עצמי (כמעט עשיתי פיפי מרוב צחוק), אחרת איך אוכל אז להיות שפוט של שי?
בחייאת...עזוב אותי!
יום טוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה גם לא חייב אם אתה לא רוצה אתה יודע..
ל"ת
Anatta,
12/07/07 12:51
|
|
 |
אני מודע תמיד למה מניע אותי! :)
ל"ת
מושון,
12/07/07 13:44
|
|
 |
האמת שיהיו עוד הרבה פרקים...
Anatta,
12/07/07 12:50
|
|
 |
אני מחכה לפרק עם האזיקים...
ל"ת
מושון,
12/07/07 14:36
|
|
 |
מושון עיניים
rukma,
12/07/07 12:11
|
|
 |
מושון
עמית,
12/07/07 22:03
|
|
 |
אלו שבאו אתמול למסיבה היו ממורן?
יענקל'ה גוראריה,
שטוקהולם,
14/07/07 12:46
|
ראית איזה נעליים הג'ינג'ית נעלה? כאילו למה לא באה עם סנדלים? בושה וחרפה!!!!!!!!! מושון ראה ולא אמר מילה, מילה לא הוציא מהפה! חוסר אחריות ברמה הכי בסיסית. פחדן????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
חשוד
חוקר,
12/07/07 11:46
|
אחרי כל ההתעוררויות המדהימות של שבוע שעבר, שי צריך ל.ס.ד? אלא אם כן משהו בחוויה הלך ודעך והיה צורך קצת להקפיץ אותה מחדש. אפשרות שנייה היא שיש לנו בלבול מכוון בזמנים, ולמעשה הסמים ו''ההתעוררות'' קרו בסמיכות מחשידה. כל הכתיבה היא ניסיון להציג ביוגרפיה מלאכותית ומוגזמת, בסגנון קרישנמורטי, יו.ג'י, אנדרו כהן ואפילו קצת יוגננדה. מה שכן, מעניין לקרוא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חוקר - היכן המחקרים שלך?
א,
12/07/07 13:12
|
|
 |
זאת היה הוראה של טיוהר. הוא לא אשם המסכן.
מה אתה רוצה,
ממנו ?,
12/07/07 12:11
|
|
 |
13.
אותו אני זה והוזה, אחז ברבים והפרידם מהאני שלהם וזה מזה
לורד ויידר,
12/07/07 11:42
|
מהו האני ? שאלה גדולה בפני עצמה ועל כך נשפכו מילים לרוב.
אותו שי טובלי אשר מכנה עצמו הבודהא מאוריון, הצליח לדעתי במניפולציה ריגשית ושיכלית מיוחדת במינה, לגרום לרבים להפרד מאותם עזרים השומרים עליהם במשך חייהם היו יומיים, כגון עבודה ויצירה.
איזו יצרנות לעזעזל קיימת בדיבור על פתיחת הצ'אקרות ועל העין השלישית כאשר אין בצידה עבודה פיסית של ממש, יום יומית וסיזיפית בחיים אלה..
מהו מוסר ההשכל האמיתי העולה מניתוק מבני הזוג ומהמשפחות ??
את טובלי זה לא מעניין בכלל, הרי הוא האני הוא אותו ''זה'' הוא ליבו של האוקיינוס הוא חסר הצורה וכל יתר הסופרלטיבים חסרי ההגיון שהרעיף על עצמו.
כשאתה מדבר על זה עם עצמך ומספר על כך לסביבתך זה כבר שגעון פרטי.
אבל כשאתה סוחף אחריך קבוצה שלמה.
זה כבר מסוכן.
האמינו לי הייתי שם, ראיתי מקרוב איך זה קורה, למדתי אצל שי והחלטתי שלא ליטול חלק בדיבורים בעלמא ובהתנסויות פסבדו רוחניות. היה נהדר וטוב, אבל כשאין בצידם של התנסויות אלה דרך חיים נכונה ומוצקה, אלא אוקיינוס של מערבולות וחוסר יצרנות אמיתית, ברחתי עם רגשי כעס וחמלה על שי, שכל מה שנותר ממנו בעיני הוא מניפולטיביות ותמרון, העולה ממוחו הקודח ונשפכת ומשפיעה על אנשים שאהבתי ושאני אוהב.
יום טוב. לורד ויידר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
שיר תוכחה
א.ק,
ת''א,
12/07/07 11:37
|
זה לא זה - זה אף פעם לא היה
זאת לא אהבה ולא דאגה
זה מופע של בילבול הטעיה והזיה
הו מאיה! מלכת השיכחה
לאן נעלמתם חושי הבנת הניקרא והנישמע?
מי זה טיוהר ומהיכן באת אתה?
יודע כול שכמותך - מסומם חסר תקנה
מה לכול זה ולהארה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכן, יפה כתבת, הרשה לי להרחיב
א.,
מ.,
12/07/07 12:47
|
הארתו של האיש המכונה ''המורה הדגול טובלי'' איננה אלא תופעה פסיכולוגית סטנדרטית לחלוטין שהיא נקודת התפרקות האני במובן הפסיכולוגי של המילה, מנקודה זאת רק פורץ הפוטנציאל הרוחני המקונה משום מה בעת החדשה שאין בה דבר חדש המכונה ''הארה''. שכן הארה, אהבה, חמלה ורצון- אין בינם לבין הנכתב בכתביו ''רבי ההשראה'' וה''קסומים'' של ''המורה הנכבד והנערץ טובלי'' שום דבר משותף.
כתביו של ''המורה הנכבד והנערץ טובלי'' אינן אלא בליל חסר אחריות ולצערי גם חסר ידע אמיתי.
שי, אנא, השאר לעצמך סיכוי להינצל, הפסק את גיבוב השטויות הללו- קודם כל למען עצמך, אבל גם למען התמימים המחפשים את דרכם ועלולים לצערם, מתוך תמימות ללכת אחר מקסמי השווא שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחלה,אני ממש לא מחפש חיזוקים,חבל שאתה מתערב..
א.ק,
ת''א,
12/07/07 13:56
|
הרסת את השיר! חפיף,חומצזה קומץ ''מגיבים'' מלווים את כול הגורואים למינהם המופיעים במדור זה ואחרים קרוב לשלוש שנים,בדמויות שונות בזמנים שונים,נחמד לראות עוד ועוד מחפשים רציניים שמצטרפים,,קח את עצמך ביתר קלות,תישאר tune צ''ירס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
שי עוד שאלה שהייתי רוצה תשובה לפני שאני מגיע לפגישות
שואל שאלה נוספת,
12/07/07 11:33
|
כתבת ש: ''יכולתי לראות כיצד יצרתי את המסיבה הזאת ואת כל מי שבתוכה, ואת ההרים שבחוץ. המוות נראה היה כמו בדיחה, מפני שאני הוא זה שיצר את המוות ואת החיים גם יחד.''
האם אתה יכול ללמד אותי גם לעשות זאת? אני גם הייתי רוצה שליטה ביצירת עולמי? איך אתה עושה את זה? האם יש לך שליטה על כך? האם אתה יכול לייצר כל מה שאתה רוצה או שאתה רק רואה את מה שיצרת כבר (בעבר) ואין לך שליטה על איך לייצר דברים בהווה/עתיד אלא זה פשוט קורה?
תודה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
שי, שאלה רצינית אשמח לתשובה, רשמת ש
שואל שאלה,
12/07/07 11:30
|
''אלא שיכולתי לראות באופן ממשי כיצד אני בורא חומר ואנשים.''
רציתי לדעת איך בדיוק אתה בורא חומר ואנשים? האם זה בכוח המחשבה? האם זה בכוח אחר? מדוע אתה בורא אם כן עולם של סבל ומחסור ומלחמות?
האם גם אני יכול ללמוד איך לברוא חומר ואנשים? האם אתה יודע ללמד אותי איך לעשות זאת?
תודה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תעשה לעצמך טובה ואל..
תהיה בנאדם,
אתה מושפע,
12/07/07 14:17
|
תהיה כזה מושפע ואדיוט תמצא לעצמך חיים ומטרות ותפסיק ללכת אחרי כל אדיוט שחוה הזיות L S D
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
על אגו ומפוקחות - כיוון קצת אחר
אורן,
כפר יונה,
12/07/07 11:28
|
השלב הראשון של המסע הרוחני לדעתי, קשור בלראות איך כל פעולותיי ומחשבותיי נועדו על מנת לרומם את העצמי, ושכל זאת נועד על מנת לכסות על תחושת חוסר ערך.
הטעות הקלאסית אחרי שלב זה הינה להסתכל על כל מחשבה כזאת ולבטל אותה. כלומר אם אני מזהה בתוך עצמי מחשבה שמתארת את העצמי באופן חיובי, אני קורא לה אגו ומבטל אותה, שולל אותה, או חושב מחשבה הפוכה. כך אני שופט כל ביטוי וכל מחשבה, שלי או של האחר, ומפרש אותה מתוך ראייה זו.
מדוע זו טעות?
כי מה שקובע האם מדובר באגו, הוא לא האם המחשבה, היא מחשבה שמחזקת את העצמי, אלא האם יש מניע! לחזק את העצמי.
מאחר ויש אנשים ללא עצמי במובן הרגיל, כאשר הם מבטאים מחשבות חיוביות ''על עצמם'', הם אינם עושים זאת מתוך המניע לחזק את העצמי שלהם, אלא כדיי לחלוק ולתת השראה.
לעומת זאת השומעים (או הקוראים) מתוך העצמי שלהם אינם יכולים, בשלבים התחלתיים, לחשוב על שום דבר חוץ מ''האם זה מרומם את העצמי(של המורה), או לא''.
אגב מורים רוחניים רבים מודעים לנטייה זו של ההולכים אחריהם ולכן הם מדברים לפעמים בצניעות ''מרשימה''. לדעתי זה פשוט שרידים של אגו, שרידים של מודעות עצמית. (זה כמו שמורה רוחני מתעקש שהוא לא מורה רוחני... בעידן שלנו, זה פשוט לא ספיריטואלי קורקט. ברור לכל שהוא מתפקד! כמורה רוחני אפילו עם הוא לא מזוהה עם המחשבה על כך)
דווקא דיבור ישיר ופשוט שלא מתחשב בטרנדים, מצביע על צניעות אמיתית. רק אדם צנוע באמת יכול להרשות לעצמו להיות גדול. מי שלא צנוע ידאג יותר מידי מה יחשבו עליו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא.
נורית,
12/07/07 13:06
|
אתה פותח ב ''השלב הראשון של המסע הרוחני לדעתי, קשור בלראות איך כל פעולותיי ומחשבותיי נועדו על מנת לרומם את העצמי, ושכל זאת נועד על מנת לכסות על תחושת חוסר ערך.''
אז לא, לא כולנו סובלים מהפרעת אישיות נרקיסיסטית. לחלקנו יש עוד כמה מוטיבציות בחיים, שאינן קשורות בהאדרת העצמי הפגוע. או שאולי אתה טוען שרק נרקיסיסטים יוצאים למסע רוחני? בעצם גם זו אפשרות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם לדאוג ולהתייחס למה שחושבים עלייך
מושון,
12/07/07 12:38
|
הוא מדד לקיומו של אגו הרי ששי נופל בדיוק להגדרה זו, שי כתב בתחילה את המניע לכתיבת 9 המאמרים המשמימים האלה, להלן:
''זה היה הרגע שבו נשברתי סופית. באותו הרגע קלטתי שקיים פער עצום בין החוויה האישית שלי והחוויה של תלמידיי הקרובים לבין האופן שבו אני מוצג שוב ושוב על ידי כלי התקשורת''
כלומר שאם באת לברך יצאת מקללת.
יום טוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
סייג לחוכמה שתיקה
פליט חז''ל,
12/07/07 11:24
|
|
 |
7.
שי מה יהיה?
יום טוב במיה,
12/07/07 11:15
|
חוויות מאוד יפות, וגם תובנות חשובות: ''זוהי טעות נוראה לחשוב על הגורו כעל אדם ער כלשהו שיושב מול כולם וחולק את ידיעתו עם כל האחרים.''
אז איך מזה הגעת ל''אלוהים מדבר''? יושב מול כולם ומכתיב את הדרישות של הבוראים של הגלקסייה? משהו קרה מתישהו בדרך, הא? משהו רע מאוד...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נראה שהוא הולך להתייחס לכל זה. ס ב ל נ ו ת
ל"ת
אורן,
כפר יונה,
12/07/07 11:32
|
|
 |
6.
סליחה אבל זה מוגזם
מירב,
12/07/07 11:13
|
טובלי מחרטט ומתרגם מכתבים ואתם נותנים לו במה. מה קרה? זאת אמורה להיות ביוגרפיה לא? כבר 20 פרקים אנחנו שומעים על החוויות המגניבות של טובלי. מה העניין?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חכי, חכי לחייזרים...
ל"ת
אמיר,
מרכז,
12/07/07 12:03
|
|
 |
5.
וואי וואי שי
RUKMA,
12/07/07 11:06
|
|
 |
4.
מקסים, מקסים, מקסים, מקסים,
שרית,
12/07/07 11:00
|
|
 |
מה את מקשקשת?
ל"ת
א,,
12/07/07 12:02
|
|
 |
3.
נו, ואם לא היית נותן לו ללכת, זה היה עוזר לך?
עדנה הפרה,
12/07/07 11:00
|
הוא זרק אותך ודי. הוא בטח הרגיש עוד מקודם שאתה רואה אותו כמו חרק קטן באמבטיה שעבר טראומה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל הוא, לא נשאר עם מרירות
ל"ת
אייל,
ת''א,
12/07/07 11:29
|
|
 |
ברור שהוא נשאר עם מרירות, אחרת לא היה קורא לו חרק קטן
ל"ת
מה זה פה?,
הומואים ?,
12/07/07 13:31
|
|
 |
חחח בדיוק. הדחקה במסווה של חמלה
ל"ת
עדנה הפרה,
12/07/07 13:44
|
|
 |
2.
וואו
ל"ת
בהיי,
12/07/07 10:41
|
|
 |
1.
תגיד לי..
האצ'י,
מרכז,
12/07/07 10:35
|
הרי זה ברור שבכל פעם אתה קורא את התגובות של האנשים כאן.. ופה ושם מנסה ליפות את הדברים. אנשים כתבו פה על הל.ס.ד והשפעותיו עליך ועכשיו אתה מנסה לתקן ולסדר את הדברים - יש אנשים אשר יקראו לזה טיפוח לאגו.. : /
עוד מעט תכתוב שמעולם לא ראית חייזרים... ואם אתה כבר קורא את מה שכתוב פה (מתוך אכפתיות לאגו שלך..) אז עדיף שתקרא גם את זה:
אולי פעם מטרתך היתה נעלה, כשלא ידעת עדיין שכל זה הוא תחכום האגו להתעלות מעל עצמו ולא תחכום העצמי להתעלות אל מעל האגו. כיום, אולי לא תודה בכך לעולם, זה נראה שאתה כבר פועל בידיעה מתוך אגו וכמיהה להבנת האנשים כלפיך אחרת אין כל סיבה שתכתוב אוטוביוגרפיה. אתה מנסה להתעסק בניקוי האגו והאשלייתיות שבכל הדברים כשבעצם אתה הנשיא, אתה המלך, אתה הדיקטטור בארץ-האגו הבלתי מרוסן. אלו שיבינו אותך הם רק אלו שעוד לא התחילו אפילו לחפש עצמם רוחנית וזה נראה להם פשוט מקסים ומהפנט לקרוא חוויות.
האמת שזה רעיון טוב - בפעם הבאה שארצה להרגיש מצחיקה.. פשוט אקח ילד בן 5 ואספר לו סיפור מצחיק.. ואתה.. תמשיך בנתיים להיות המוצלח שאתה רוצה להיות בעיני האנשים שעדיין לא פקחו עיניהם. רק שלא יפקחו את עיניהם ויראו את הסיוט המבולבל שעומד מולם ומורה להם את הדרך..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ממש ככה. נראה לי ש
רן,
ת''א,
12/07/07 13:47
|
היצירתיות והדמיון המפותחים של הבחור שי מבקשים להציל את האגו המדוכא שלו בכפיתיות כמעט אינוספית. אני אבנה מגדל גבוה ואז אטפס עליו ואהיה גבוה מכולכם. קצת LSD לא יזיק. וגם כמה מאמינים תמימים שמביטים נואשות לשמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון, צודקת, כל כך שקוף ש''החוויה'' של הל.ס.ד. מותאמת לדברים שקרא,
אלי יהו,
12/07/07 11:14
|
כלומר, הוא משקר ומסלף את האמת כדי להתאים אותה ל''גדולתו הרוחנית, אולי זה באמת מה שהוא חווה תחת הל.ס.ד, בעקבות כל ''התורות'' עליהן קרא בספרים, והמקרה השני הוא החמור והעצוב יותר, כי הוא מוכיח עד כמה חייו וחוויותיו אינם אותנטיים. כל גיבובי המילים הנבובים והרדודים האלה מסתירים כאבים תסכולים ורגשי נחיתות, ובכל מקרה כבר נמאס לקוראים לקרוא אותם, ונמאס למגיבים להגיב, אז ניתן להניח בוודאות שבקרוב המורה הרוחני הגדול שי טובלי ייעלם מעל דפי המדור, עוד לפני הופעת החייזרים.
הגב לתגובה זו
|
|