 |
14.
יש כאן 2 אופציות
אני,
ישראל,
03/07/07 19:01
|
|
 |
13.
אהלן בן סלאם עליכום
מיגל,
מיין,
03/07/07 18:34
|
יש מעין - מתחת לכיפת הזהב גם בבא'ת אנגליה יש מעין.. ובכלל - יש המון צ''אקרות על פני האדמה..אין מקום פנוי מהן..
לגבי תגובה 22 שמעתי מרצה באוניברסיטת ת''א - המזרח בעיניים מערביות אומר את אותו משפט הוא דיבר על איזה מרצה שלו שאמר את זה כבר פעם..
ניגשתי אליו בסוף הקורס ושאלתי עם הוא מעונין לכתוב במדור הזה - לאחר התייעצות עם העורכת..הוא הסתכל עלי בזילזול והמשיך ללכת עם עדת מעריציו..
שורה תחתונה - לחפש ''מישהו'' שכבר עשה את הקורס להוריד ולהפיץ או לשאול אותו - פעם שניה אם הוא מעונין..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין לי מושג על מה אתה מדבר
בן,
צפון,
03/07/07 19:17
|
|
 |
12.
תבינו, זה דיי פשוט.
בן,
צפון,
03/07/07 18:01
|
|
 |
הכי פשוט, הכי נכון!
ל"ת
מושון,
03/07/07 21:09
|
|
 |
11.
וואו מהמם
סנדרה רינג רינג,
רמת אביב ג',
03/07/07 15:27
|
עשיתי פן בתוך האמבטיה עם מים,לבדוק גבולות זה היה מזה מהמם,פתאום שמתי לב שכולי מחושמלת - אמרתי לקב''ה תעניש תס'ינים האלה - שמייצרים את כול המכשירים - הוא ענה!
סין: עלה ל-30 מניין ההרוגים בשטפונות במרכז המדינהעלה ל-30 מניין ההרוגים בשטפונות במרכז סין, לאחר שנהר היאנגצה עלה על גדותיו. תשעה בני אדם נוספים מוגדרים נעדרים, ו-53,400 בתים נהרסו כתוצאה מהשטפונות.
וואי הכול באשמתי,אני רצה לכותל! אמאלללללה - איזה כוח יש למילים יום אחד את אשת אופנה יום אחרי זה גרגיר אפונה,בעלי לא ק ו לט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
תודה
סיגל,
03/07/07 13:43
|
מאמר עדין ומרענן, הוסיף קצת מודעות ליום העבודה שלי
סיגל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
לכבוד אדון מושון
מיגל,
ניו יורק,
03/07/07 12:53
|
חבר,אתה חופר! דנו בכול הנקודות וההשקפות שאתה מעלה..תעשה סיבוב בארכיונים,יש שם הכול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חוצפה
מושון,
03/07/07 14:28
|
אם אתה רוצה לדון במשהו תדון, אל תשלח אותי לחפש בארכיונים! אם לי יש סבלנות להסביר בפעם המליון למה בעיית המדידה לא מצביעה על כך שהתודעה משנה את המציאות אז גם אתה יכול להסביר את הדיעה שלך. אם אין לך כוח מוטב שלא תגיב בכלל...
יום טוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חבר,חפרו כבר לפניך ויחפרו גם אחריך..
מיגל,
ניו ג''רזי,
03/07/07 15:07
|
חוצמזה,בודהה בסוטרות הראשונות אמר '' אנשים מסתובבים בעולם עם השקפות ודיעות ומטרידים אחרים'' מבחינתך זה אומר - דרשני..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מסכים עם בודהה
מושון,
03/07/07 18:23
|
|
 |
הריני להודיעך שהחפירה שלך הגיעה לצד השני של כדור הארץ
זמנך עבר,
10/07/07 19:37
|
|
 |
נכון,הוא היה עסוק בלחיות..
מיגל,
ניו אורלינס,
03/07/07 18:47
|
|
 |
''היו לו ילדים''? זאת השאלה הסטנדרטית שלך
כולנו ילדים,
של החיים,
10/07/07 19:34
|
|
 |
היו לו ילדים? (שאלה אמיתית)
ל"ת
מושון,
03/07/07 21:08
|
|
 |
חפרו חפרו
בן,
צפון,
03/07/07 18:00
|
ועדיין, אף אחד לא מצא מעיין מספיק גדול שירווה את כולם, אז במתוטא ממך, אם אנשים כבר מתנדבים מתוך טוב ליבם ומוחם להמשיך לחפור, אל תפריע להם, אם אתה לא בקטע של לחפור, לא נורא, תחכה עם הדלי בצד ואל תפריע.
בתודה מראש - צוות החפירות, קדיחות ושבירת קירות בע''מ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
מאמר טוב
אור בן ארי,
03/07/07 07:43
|
הפותח ידע עתיק ומיוחד עם צוהר לרבדים נסתרים יותר של המציאות ומציע לא מעט נקודות למחשבה.
אני רוצה לציין מספר התרשמויות : - המאמר מכיל מספר חלקים שכל אחד מדבר על נושא גדול שיכול להכיל מספר מאמרים בפני עצמו ומעבר לתחושה של נגיעות קלות בכל נושא יש הרגשה של קפיצה וחוסר דבק ביניהם. - הידע על הרשת האנרגטית המחברת את הכל הוא בהחלט נדיר ומיוחד אך מובא כאן בצורה די רומנטית שלאו דווקא קשורה לאיך זה עובד במציאות. - נקודה למחשבה, משום מה ידע זה כמו לא מעט ידע נשכח אחר או תגליות מדעיות כאלה ואחרות מופנים באופן מודגש לתיקון או ריפוי של מחלות ובעיות לעומת שימוש בידע לשם צמיחה בריאה והתפתחות. - זכות הבחירה לאיזה קורים אחבור משמעותית יותר מאילה קורים מקיפים או עוברים דרכי.
תודה על המאמר, אור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
מאמר יפה
אורן,
02/07/07 19:14
|
השאלה שתמיד נשאלת אצלי היא: האם אנחנו באמת מוכנים לוותר על ההצמדות לכאב? הרי בנינו כל כך הרבה דברים סביב המצוקה, הפחדים וחוסר-היציבות. האם אפשר פשוט להרשות למישהו להוציא את כל הכאב החוצה ולמלא באהבה?
וזו אולי הסיבה ששואלים במנזרי הזן: ''have you suffered enough?''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כאב זה טוב, אוכל זה טוב
מושון,
03/07/07 06:32
|
אין דבר רע בכאב, יש רע בהאדרת כאב בהתעסקות אובססיבית איתו עד כדי איבוד הזרימה הטבעית. (קח את כל זה ותשליך על אוכל זה עדיין עובד, למעשה זה יעבוד עם כל דבר שהוא כמעט).
הכל קשור במינונים, הכל קשור בתפקיד שיש לכאב, ובהבנת השפה של כאב-כאב מסמן דיסוננס, חוסר הרמוניה - אם זה מניע אותך לשנות/ליצור ולהניע את גלגלי המערכת לכיוון הרמוניה - אז כאב הוא טוב, אם הוא גורם לך להיזהר לפחד לעצור ולנסות להמנע מדיסוננס שכזה באופן מוחלט הרי שהכאב ניצח למרות החיוך שמרוח לך על הפנים...
יום טוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אורן ממורן?
ל"ת
דניאל וובסטר,
02/07/07 20:33
|
|
 |
6.
ג''י קליין!
מאוהב,
ת''א,
02/07/07 15:17
|
מה העינינים? את בעצמך תיבה מופלאה,מלאה סודות ודברים כמוסים,אי אפשר להבין אותך רציונאלית,חבל על המאמץ - זה יותר קשה מg מא'ת.. יותר מעניין מכול תיזה,תיאוריה,ומילים שעוד לא נאמרו, מתגעגע,אני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Merci bien
ל"ת
#,
03/07/07 08:31
|
|
 |
5.
טיפולים, קורסים , ומידע נוסף
שחר שניר,
02/07/07 12:59
|
למידע נוסף על שיטת קורי אור, טיפולים, מטפלים, והקורס הקרוב, ניתן לפנות אלי למייל :shahar.snir@gmail.com או לאתר : metaplim.co.il/noga
שחר
אמא אדמה אוהבת גם אותך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
פתגם שמאני:התקוה :הדבר היחיד שמאפשר ליקום לשרוד ?
Jaqueline 20,
Arad,
02/07/07 11:54
|
With all due respect to Shammanism or witch medicine as known to me in Africa or ''Pulsa di nura '' in Judaism for example ,the notion of hope guiding the world is early mentioned in Greek mythology when Pandora's box was opened by curiosity against Zeus will ,all ills were unleashed on humans except one single thing remained to continue driving the world :HOPE. Η ελπίδα είναι όλη τι παρέμεινε στο pandora βάζο: pithos μετά από όλα τα δεινά που δραπετεύουν. Η ελπίδα έγινε η κατευθυντήρια δύναμη του κόσμου Interesting to read in this context ''istoria religiilor'' and ''Shamanism: tehnice arhaice ale extazului''' of the erudite Romanian : Mircea Eliade
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
מאמר מעניין,במיוחד הפיסקה - גם לאינשטיין,תודה.
א.ק,
ת''א,
02/07/07 11:24
|
|
 |
2.
איך מגיעים אליך לטיפול?
tuy,
02/07/07 09:53
|
|
 |
1.
כמה נקודות
מושון,
02/07/07 09:45
|
1-השימוש הנפוץ ב-''אור'' מתחיל לעצבן - אור הוא דבר נמדד ולא יוצא לאף אחד אור מהטבור שלא יוצא ממקומות אחרים בגוף! 2-יותר פשוט היה להגיד שכולנו חיים בעולם של סיבה ותוצאה ואי לכך כולנו קשורים ברשת אינסופית של סיבה ותוצאה - זה היה מבהיר בצורה הכי טובה את תורות הגמול ואת עניין הקארמה ואיך כולנו מהווים רשת שלמה ומקושרת בלי להתחיל ליצור קורים דמיוניים של אור מהטבור. 3. מצחיק שהאנלוגיה של הגוף על היחד מובילה לכך שכאב הוא נחוץ כדי לדעת מתי משהו אינו הרמוני ומתי משהו זקוק לריפוי, מתי משהו ב-''גוף'' נפגע כדי לשמור על שלמות ה-''גוף''! כאב הוא הידיעה שמשהו אינו הרמוני, הוא דיסוננס שמעיד על המציאות! 4. עם כל הכבוד לשמאנים ולשיטות הריפוי הנפלאות אנשים בתקופות עתיקות חיו הרבה פחות מהיום וברמת חיים פחותה בהרבה מהיום. כל הערך המוסף של שיטות ריפוי ''ניואייג'יות'' הם ההחזרה של הפן האישי לפס הייצור של הרפואה שבו הקשר האישי בין רופא ומטופל הלך לאיבוד בסבך כסת''חים בירוקרטיה ומערכת שלא עומדת בלחץ המנהלתי והכלכלי של העידן המודרני.
יום טוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מושון אהלן,
טל,
03/07/07 03:52
|
מסתמן שמגמת כותב המאמר היתה להציע אפשרות ראיה מסויימת (שאתה לא מסכים עימה בלשון המעטה...;-)
בחיי הקצרים הבנתי שאור הוא מושג נזיל לחלוטין ובהרבה מקרים אנשים שחווים מצבים שונים משתמשים במילה זו כדי לתאר משהו שלא באמת ניתן לתאר במילים
יצא לך לחוות חוויה שעל מנת לתאר אותה היית צריך להשמיש מילים למשמעות חדשה?
ממה שכתבת נראה כי לא נחשפת באמת לרפואה שמאנית... לא חבל לקטול מסורת כה מדהימה שמכילה ידע כה חי ואמיתי מבלי להכיר את השיטות לעומק?
כמה שאלות, אם בא לך...:-) 1. מאיפה הביטחון המוחלט שרשת האור לא קיימת...? 2. יכול להיות שאורך חיים ואיכות חיים קשורה לעוד גורמים מלבד הרפואה? גורמים כגון מיקומים גלקטיים, מחזורים של פלנטה, שפע שונה ששופע בנקודות ''זמן'' שונות וכו'?
כ ב ו ד ו א ה ב ה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה תשובות (בא לי)
מושון,
03/07/07 06:24
|
יצא לי לחוות דברים שהשפה ''הרגילה'' אינה מספיקה לתיאורם, בשביל זה ממציאים מונחים חדשים או יוצרים יחס חדש בין מילים, לשפה האנושית יש גמישות מדהימה אם יודעים להשתמש בה, אני חוטא בה בכתיבת שירה, עדיין לדחוף ''אור'' לכל חור עדיין מתחיל להשמע מאוס, ממש כמו ה-''אנרגיה'' שנדחפת לכל חור...אבל ניחא... 1. לגבי שרשרת האור - אם לא מדובר באמת באור (פוטונים/גלים אלקטרו-מגנטיים) הרי שניסיתי לרמוז לזה שכולנו קשורים, או יותר נכון הכל קשור מרשת של קשרים סיבתיים (תקרא לזה אור אם אתה רוצה), אני לא מבין למה לבנות עוד רשת לפני שאנשים אפילו הפנימו את הראשונה ואת המשמעות העמוקה שלה (ארחיב אם אתבקש) אני לא פוסל באופן מוחלט דבר, אם כי יש דברים שהם יותר סבירים מאחרים, בכל מקרה אני מביע את נקודת המבט שלי, אתה יכול ללמוד ממנה, לחלוק עליה או להביע דעה אחרת... 2. לא ממש, לפני אלף שנים (לדוגמא), 50% מתו משפעת, כמויות אדירות מתו מזיהומים וממגיפות (ראה המגפה השחורה כדוגמא קטנה), כמויות מתו בלידה (כולל האמהות) ואלו רק דוגמאות קטנות לשיפורים משמעותיים. תחשוב לדוגמא מה הייתה המציאות שלך בתור גידם לפני 1000 שנה... בקיצור אם אתה רוצה להציע שההתקדמות ברפואה נובעת מכל מה שציינת - לך על זה, אבל להוציא את הרפואה מהמשוואה זו פשוט בדיחה, רק תעיף מבט אל עבר אוכלוסיות נחשלות בעולם שהמערכת הרפואית שלהם במצב רע ותראה איך הם נמצאים מבחינה רפואית לפני 500 שנה...אז מה איתם? המיקומים הגלקטיים לא הגיעו אליהם?
יום טוב בברכה של בריאות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
במקרה, קראתי היום במוסף ''ספרים''
מעניין,
04/07/07 14:36
|
''אנו מודעים כיום להיקפו של האסון הדמוגרפי חסר התקדים של הילידים האמריקאים במאות שלאחר המפגש עם מגלים, סיירים ומתיישבים אירופים. לאחר שאלה האחרונים ''גילו'' אותם סבלו האינדיאנים מסדרה של מגיפות מחרידות שנבעו מפתוגנים אירופיים, בעיקר אבעבועות שחורות שנגדם לא היו מחוסנים והפחיתו את מספרם בכ-90%-95%; מכשני מיליון ילידים בצפון אמריקה במאה ה-16 לכ-150 אלף כשהגיעו ראשוני המתיישבים האנגלים בראשית המאה ה-17.
http://www.haaretz.co.il/hasite/spages/877784.html
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איך זה קשור?
בן,
צפון,
04/07/07 22:23
|
זה שהם נקטלו מנגיפים אירופאיים זה לא אומר שהם לא מתו ממחלות גם לפניי בוא האדם הלבן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''אור'', ''אנרגיות'', ''תדרים'', ''רטטים/ויברציות''
קיליפ,
03/07/07 18:19
|
אילו כולן מילים שיש להן משמעות פיזיקלית מדוייקת. מצד שני יש דברים לא-ממש-פיזיקליים שיש להם דימיון לנ''ל. אז לוקחים את המושגים הכי קרובים שיש, שמים אותם במרכאות ומקווים שאנשים יבינו פחות או יותר על מה שמדובר, או שכאשר הם יחוו את התופעות הנ''ל הם יבינו ''אז זה מה שהם התכוונו בביטוי XXX!''
במקרה זה המילה ''אור'' היא יותר תואר משם עצם. זה לא בדיוק קורים, ולא בדיוק אור, אבל אם תדמיין מקלעת של קורי אור היוצאים מנקודה מסויימת ומתחברים לכל דבר אחר, יהיה לך מושג על מה בערך מדובר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לגבי הטרמינולוגיה
מושון,
04/07/07 06:41
|
היא מעט צורמת לאדם שמבין בפיזיקה דבר אחד או שניים, וזה נראה בעיקר כמו נסיון לנכס מושגים מדעיים ולגרום לזה להישמע מבוסס על המדע (דבר שנורא נפוץ היום כנראה בגלל ההצלחה של המדע). יש בכך סוג של הטעייה, מה גם שלרוב בניו-אייג' בכללי לא משתמשים במרכאות כל כך הרבה...רק תראה את הכתבות על הפליאדות (?) זו עם ''סלילי ה-DNA'' והפוטונים משני ה-DNA שמגיעים מגלקסיה רחוקה...
כך או אחרת, בן-צפון סיכם את כל הנושא בצורה הכי טובה, מדובר ברשת של סיבתיות...כל תיאוריה רוחנית שלא שוברת את הסיבתיות היא לרוב דרך לתאר את זה בצורה אחרת, השאר (אלו שכן שוברות את הסיבתיות) גם לא עומדות במבחן התוצאה.
יום טוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צריך מגיני אוזניים...
קיליפ,
05/07/07 10:12
|
מסכים מאוד להגדרה ''צורמת לאדם שמבין בפיזיקה דבר אחד או שניים''. זה מתאר די טוב את ההרגשה שלי בחלק גדול מהמאמרים במדור זה.
בינתיים הפתרון שלי הוא לשים מרכאות על כל ביטוי ''פסאודו מדעי'' ואם עדיין זה לא נראה לי הגיוני, להתעלם מהנושא (או שאני לא מבין, או שהכותב לא מבין, או שאולי פעם הסוס ילמד לשיר)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מושון
בן,
צפון,
02/07/07 13:26
|
|
 |
חן חן
ל"ת
מושון,
03/07/07 06:25
|
|