|
|
|
עד כה: 30 תגובות, ב- 14 דיונים.
|
|
|
לקריאת כל התגובות ברצף סגור את כל התגובות
|
הוסף תגובה
|
|
 |
14.
מסחור וסחרור בעידן הניו אייג
ע,
07/06/07 02:44
| כן, עידן הניו אייג הוא עידן ניפלא. הגלובליזציה ואמצעי התקשורת שבאו עימה שינו את פני העולם לעד.
עידן הני-אייג מבטא את עידן ''השופינג'' הרוחני. ניתן לקחת רעיונות מכאן וגם מכאן. לבחור ולברור. לעשות סלט. אבל מי אמר שסלט אינו יכול להיות מזין?
ההיצע האדיר גרם לתופעה מוכרת גם מדפי האינטרנט הרבים בכל נושא שהוא - הרבה זבל.
כמו בכל דבר יש סוג בית ויש סוג ד. ויש גם הרבה ציניות. רק תסכלו על הפירסומות במדור זה: ''כשהבודהא יצא לנופש'', וקבלו הורסקופ לסמ'ס מהקאופרטיב מספר אחד ברוחניות בדור החדש. ואם להיות יותר ציני אומר שאני מקווה שיפרסמו את הודעתי ולא יראו בה ''סיכסוך פוטנציאלי'' עם המפרסמים במדור.
וזה נעשה עוד יותר אבסורד כאשר איזה איש שיווק גאוני וציני רותם את הסנטימט ''האנטי-קפיליסטי'' להפיק רווחים בדוח הרבעוני.
הידד ''לבסט סלר''.
פני ''הניו אייג'' משקפים בתוכם את החברה המודרנית. דור בו גורואים צריכים ''להתפרנס'' . דור המחפש את שורשיו ואגב ממציא אותם מחדש. דור מבולבל ללא מצפן, המחפש את דרכו. וגם הצד השני של אותה מטבע: של אנשים שחושבים על איזה כרית מדיטציה תהיה נוחה לתחת, והאם זה מתמזג עם הצבע של הסלון. (ולכמה תשלומים אפשר לחלק?)
הרבה אנשים טובים מעורבים בניו-אייג. לא אנשים צינים, אנשים תמימים. לא שאני פוסל רוחניות חלילה, רוחניות היא חלק גדול מחיי. אבל הצורך באמונה, ועוד יותר מכך ''בדרך'' מסנוורת רבים לעקל קרפדות אבל גרוע מכך היא פוגעת בכנות הכל כך הכרחית למסע רוחני מוצלח.
רבותיי לא בתחת נימצא הרוח. אני ממליץ בנוסע זה את גאנדי בכל ספר שעוסק בההיראכיה הפילוסופית שלו. חוסר פחד וכנות הם התשובה לדור החדש הציני והתמים גם יחד.
כנות עצמית (וציבורית!) וחוסר פחד (מההכנסות, מהעתיד מהמוות) אינם ערובה למסע רוחני מוצלח, הם תנאי התחלתי הכרחי.
ועד אז ולעולם ועד ימשיך הניו-אייג הסוג ז. ויש גם סוג א, והם מתהלכים בשקט ובענווה. הם אינם זקוקים לישות חיצונית (תיקשור) להעביר את מסרם. ואולי אין להם מסר, מלבד נוכחותם המרגיעה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
בני אדם פחדו??
אור לוי,
06/06/07 19:53
| איך תבוא גאולה, איך שבני האדם היו פחדנים מדברים שונים מהמוכר... מה חשבו אנשים,שהגאולה תהיי ברורה ומוכרת להם, המקום הבטוח.. הכינו עצמכם לבלתי נודע..פתחו את הראש ושחררו קבעונות.. השינוי תלוי בנו....אם בהפסקת קריאת התורה או קבוצת חשיבה גדולה ממליון וחצי דוברי עברית שיחשבו ויגידו ''יש שלום בעולם'', מיליון וחצי בני אדם שיתמידו להגיד ולחשוב חיובי לגבי המצב הגלובלי בכדי להתגבר על התדר הנפלט מקריאת התורה. חכמי חלם.?? לקרוא את התורה מבלי לדעת שזהו המפתח עצמו לשחרור האנושות מהסבל שהיה...
אור לגויים....אפשרו לאור להראות עצמו..
יש שלום אהבה בריאות שלווה נחת ואושר בכל בית ובית בישראל ובעולם,
ימים מופלאים ומוצלחים, ימים של אהבה ואחדות, אור לוי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
סיב משי דק אחד
שוהה,
בוהה,
06/06/07 11:08
| גב' מרסינאיק הנכבדה, בתקשורייך מופיע הביטוי ''סיב משי דק אחד''. שאלתי היא: האם המשי בפליאדים זהה למשי שקיים אצלנו? האם גם אצלכם יש תולעי משי שאוכלות עלי עץ תות ומחרבנות (סליחה על ביוטוי) חוטי משי? או שאצלכם זה עובד אחרת? (סליחה שאני כותב ''אצלכם'', כי זה פליאדים, אבל אולי צריך לכתוב ''אצלכן'' כי זה פליאדות. אנא האירי את עיני.) בציפיה חסרת מנוח, שוהה ודוהה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
תקשורים או תמסורות
בוהה,
ותוהה,
06/06/07 11:05
| גב' מרסיניאק הנכבדה, האם התקשורים מהפליאדים שאת מעבירה זהות לתמסורות מהפליאדות שמעביר שי טובלי? האם תקשורים זה יותר אמיתי מתמסורות או להיפך? ואיך אתם נזהרים שהם לא יתערבבו בדרך מהפליאדות(או מהפליאדים)? בציפיה דרוכה לתשובתך, בוהה ונוהה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
פליאדות או פליאדים?
תוהה,
ובוהה,
06/06/07 11:03
| גב' מרסיניאק הנכבדה, נושא מרכזי בכתבה מעורר אצלי תהיות עמוקות: האם התקשורות באות מהפליאדות או הפליאדים? או שמדובר באותו מקום, שהוא גם זכר וגם נקבה? או לא זה ולא זה? בציפיה לתשובתך המהירה, תוהה ובוהה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
מיחזור של חומר רוחני סוג ב'.
אוהד,
06/06/07 04:04
| הבל הבלים. מיחזור של חומר רוחני ברמה נמוכה שכבר נלעס כל כך הרבה... זהו מיחזור ירוד של קצת חומר איסיי, עם כמה רעיונות יונגיאניים, כמה רעיונות שטחיים של מדע בדיוני וטיפה פסיכולוגיה של עזרה עצמית בינונית. נו באמת... בשביל זה היה צריך שידור מהפליאדות?? בשביל זה מספיק אישה שקראה קצת חומרים רוחניים ולמדה ללעוס אותם ולפלוט ב''תדר של תקשור'' - שזו שפה שמדברת אל בני האדם מלמעלה, כי הם מאד רוצים שיהיה שם מישהו שיגיד להם מה לעשות ומה יקרה מחר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
איזה חומר היא לקחה בדיוק? גם אני
ל"ת
רוצה...,
05/06/07 16:14
| |
 |
7.
פשוט לקרוא את הספר
מאיר,
קרית מוצקין,
05/06/07 10:37
| כדאי מאד לרכוש את הספר ולקרוא אותו. הספר הופיע לפני כמה שנים ולטעמי הכתבה לא משקפת את המוטיבים המרכזיים שבו. הכתבה די רדודה ומדגישה בצורה מוגזמת פרטים המהווים אמצעי ולא את המטרה עצמה שמוסברת בספר. אבל אין אפשר לשפוט את מי שכתב ,זאת היא דעתו והאמת שבכמה שורות קשה להכנס לעומק. התגובות כאן משעשעות מאד, החל מ''כעס'' ועד להתלקקות מוחלטת,החל המתנגדות ועד להשלמה...מענין לכו לקרוא את הספר , לכו ל''התערבב'' איתו,לכו בלוע אותו ולעכל אותו. הוא מענין הרבה יותר מהרבה ספרי קשקוש שיש בשוק .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
זו לא רוחניות!!!
מושון,
05/06/07 08:07
| או לפחות לא הרוחניות שאני הייתי מעדיף לראות! אם אתם לא בורים בתחומי הביולוגיה/גנטיקה אתם ודאי כבר יודעים שמדובר בקשקוש שלא רק שלא תואם את הידוע למדע אלא למעשה לא אומר כלום!!! פשוט כלום!
שטויות מהסוג הזה לא עוזרים לנו להבין את המציאות, להשפיע עליה ולהשתתף בחיים עצמם, הם רק עוד הבטחה לגאולה/משיח/אחרית הימים שהינה עוד מעט מגיעה...
אולי במקום להתסמך על אנשים שמדברים על פוטונים שמשנים את סלילי ה-DNA ללא שיש להם שמץ קלוש קטן ומסכן במושגים שהם משתמשים ובמקום לחכות שאלוהים בעצמו ירד ויעשה פה סדר, אולי, רק אולי עדיף לנו לקחת אחריות ובמקום לחכות לעתיד ליצור אותו!
אם הייתה כזו אחריות בניו-אייג'(כמו שהייתי מאוד רוצה לראות), קשקשנים מן הסוג הזה לא היו חלק מהניו-אייג' ולניו-אייג' היה שמור מקום של כבוד בפיתוח הרוח/המוסר והמהות האנושית ולמעשה מהווה את שלביה הראשונים של תודעה חברתית-אנושית עצמית.
מי שמבחינתו הגיון היא מילה גסה הוא לא רוחני יותר - הוא פשוט טיפש יותר, טיפש בכוונה תחילה!
יום טוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מושון שלום , שאלות ...
אור לוי,
05/06/07 10:39
| רוחניות?! הגדר למה אתה מתכוון באומרך רוחניות. הרי גם לחומר ניתן לקרוא רוח , גם מהסיבה הפשוטה שמדובר אנרגיה, גם מכוון שיש ''בחומר'' יותר רוח (חלל/כלום) מ''חומר'',בטח שאפשר לקרוא להכל רוחניות,בטח שאם מבינים שאת מה שרואות העינים שלנו זה רק יכולת לראות את הרטט במהירות מסויימת הנתפסת במוחינו יחסית למהירות הרטט המקורית. בכלל אם מבינים שגם את מה שרואות העיניים מדובר באשליה אופטית.אני בכלל פחות מתחבר למילה רוחניות , מילה כוללנית מידי. אך מאוד בעד ומתחבר לרוח. מי אמר שהמדע מדייק בהכל?אם המדע פספס בהגדרתו דברים רבים? מניין לך מה רמת הידע של אותם אנשים המשתמשים באותם מושגים? היכול להיות שאלוהים כבר בבריאתו כבר עשה סדר מופטי ומושלם והמשחק הוא להזכר באותו סדר,חלק מאותו סדר הוא ההזכרות שכולנו חלקים מהאלוהים וחלק מאותו סדר זה ההזכרות שבנו כוח להשפיע על המציאות (אשליה) שאנו חיים. מכיר אז זה שמחכה לטלפון ,יושב ומחכה....רבים יודעים אותו טלפון מגיע ברגע שמפסיקים לחכות...המקביל למפסיקים לרצות. גם מקביל למפסיק להיות תלוי או זקוק/צריך. אם מעוניינים לבין את המציאות,אפשר להתחיל להבין ולהפנים שאנו באשליה אופטית מושלמת , אם כחלום , אם כמשחק תלת מימדי שכל המשתתפים בו הם גם שחקנים בעלי השפעה וגם שליחים אחד של השני,זאת התחלה טובה למי שבאמת מעוניין להבין,וידידי זה קשור להיגיון , מילה שאיננה גסה פשוט מילה המייצגת את הקבעונות ,את ההרגלים , את המוסכמות , את הבטוח,את המוכר,איך אדם יכול לראות את אמת המציאות בעוד אחז באותו היגיון שהושרש ורכש במשך חייו? אני הייתי נמנע מלהשתמש במילים כמו טיפש,הרי אין טיפש אדם הנאחז בדברי העבר,אולי היו בו פחדים משינוי,אולי היו בו חששות מהתנפצות האמונה שהייתה בו דבר היכל לעררער את הקרקע עליה בנה את אמונתו ודרך חייו.ככל שאדם יכול לראות את כל האמירות והדעות ולחברן למערכת אחת כך מתקרב לאמת הכוללת באופן מדוייק יותר,החסיר אדם חלק מהמוכר כמו החסיר חלק מהאלוהות,אלוהים הינו הכל ,חבר את הכל למערכת הכוללת הכל והרי יש לך יכולת לראות את האלוהות,להבין אותה. הגיוני לחשוב שהעולם עגול?? הגיוני לחשוב שהאדם היה על הירח? הגיוני לחשוב שהמילים והאותיות משפיעות על המציאות (אשליה)? בטוח שאילו אדם היה נולד במקום אחר ותרבות אחרת ההיגיון שלו היה שונה מאותו היגיון שמחזיק ברשותו עכשיו. ימים מופלאים ומוצלחים, ימים של אהבה והשתחררות מההיגיון,
אור לוי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לעשות סלט
מושון,
05/06/07 13:58
| מהמילה הגיון זה פשוט מאוד, אני לא מדבר על מה שנחשב לרגיל/צפוי, מכאניקת הקוונטים לדוגמא הינה ''לא הגיונית'' מבחינה תרבותית אולם היא לוגית וקוסיסטנטית, במילה הגיון אני מתכוון לקוסיסטנטי ולוגי! השיטה של למצוא חוקיות ע''י צפייה בטבע, הוצאת מודל מתוך החוקיות הנצפית והוצאת ניבוי מהמודל היא השיטה המדעית ובדיוק בגלל השיטה הזאת התקדמנו מבחינת הידע שלנו במאתיים השנה האחרונות יותר משהתקדמנו בכל שאר שנות קיומינו! מי שתקוע בעבר הינם אנשים שהולכים אחרי הגיבוב הזה, החלפתם את האלים היווניים בפליאדות, את רוחות היער בפוטונים ואת הנשמה בגנום האנושי, אבל זה בדיוק אותה דייסה חסרת לוגיות וקוסיסטנטיות. הבעיה בעידן המודרני היא שעל אף התקדמות הידע שלנו, מבחינה מוסרית/רוחנית תרבותית יש יותר מדי חולי, ידע מביא כוח וכוח משחיט אלא אם כן יש מבנה שמונע ממנו לעשות כן.
לגבי רוח - לא רק שאני מסכים איתך, אני בכלל לא מפריד בין חומר ורוח, יש רק ''רוח'' מבחינתי! בגלל זה אני לא צריך ''יציקות'' מלאכותיות של רוח אל תוך חומר ובגלל זה אני אומר שרוח היא בלאו הכי ''BUILT IN'' בחומר...
המילה ''רוחניות'' שבה השתמשתי הייתה כדי לתאר את הצד המשלים של ידע לוגי קוסיסטנטי, כי לצד הידיעה כיצד לבקע אטום עומדת שאלת השימוש והמשמעות שלה לחיינו, הצד הרוחני מייצג מבחינתי את המשמעות של חיינו, או את הכיוון אליו אנחנו הולכים, אני גם מאמין שהכיוון הזה תלוי בנו במידה רבה וכן שיש ליקום הזה כיוון כללי...
הטענה שלי לגבי ''רוחניות'' המאמר ובכלל הרעיון המוצג פה הוא שאין בו טיפת תועלת להתפתחות של הגזע האנושי בכיוונים חיוביים (וזה בנפרד מהביקורת לגבי הצד המדעי...).
לגבי הגבב הפסדו-מדעי: יש הבדל בין לומר משהו שהוא לא ידוע למדע, לבין לסתור מודלים בדוקים במדע (זה אומר שהניבויים שלהם מאוששים השקם וערב) ובין סתם לצרף כמה מילים שנשמעות מדעיות לגבב חסר משמעות מבחינה מדעית. המאמר המוצג מדבר בשפה השלישית, הוא לא סותר דבר במדע כיוון שהוא לא טוען שום דבר לוגי או קוסיסטנטי ובאותה מידה יכולת להחליף את הפוטונים ב-פרוטונים ואת סליל ה-DNA לשניצל מאמא-עוף וזה עדיין היה בדיוק באותה איכות!
המדע יודע שהוא טועה מכאן הכוח שלו! ובגלל זה הוא תמיד יודע יותר ממישהו שגילה זה הרגע את כל האמת בתקשור...
יום טוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מושון , מה עושים שאותו מודל לוגי..
אור לוי,
06/06/07 11:21
| עצמו משתנה והמחזוריות משתנה בקצב איטי , יחסית לתפיסת הזמן, סתם לדוגמא,נגיד שיודעים שכוח המשיכה הוא X ולאחר נניח 2500 שנה זה הופך ל X+0.0002 ולאחר עוד 2500 שנה זה שוב משתנה לX+0.0002+0.0002 ,אז מגלים מחזוריות חדשה....ואם מתחשבים במימדי זמן שונים,כמו למשל כיווץ הזמן (יעני כל חיינו (האנושות) מקבילים לשניה במימד זמן ''גבוה יותר'') אז אתה מבין שהמחזוריות שהגעת אליה שווה פחות מכוון שאיננה מחזוריות גלובלית אלה רק הצליחו לדגום משהו שנראה כמחזוריות באותו פרק זמן עקב הפרשי תפיסת זמן. נגיד שתורת בקוונטים לא הגיונית,(למרות שלי למשל היא מאוד הגיונית) אז אחרי כמה זמן נראה לך שזה יהפוך להיות היגיון לרבים? עניין של הסתגלות,בדיוק כמו שהיום לי נראה בלתי הגיוני אורך החיים הסטנדרתי של רוב בני האדם,רדפו אחרי כסף,אחרי תארים,אחרי מסכות,אחרי הסבל,זה שהעבירו חיים שלמים בעבודה וריצה,שכחו לחיות?!) אהבתי את ההסבר שלך למילה רוחניות ''המשמעות של חיינו'' ,אני הייתי מוסיף ''המשמעות האמיתית של חיינו'',מכוון שגם זה שרדף אחרי הכסף והחומר היית לו משמעות בראית העולם שלו ,אומנם הייתה אחרת מהרוח המחברת אותנו לאמת שלנו. אני הבנתי את כוונתך בעניין היעילות של הכתבה , אך קח בחשבון שבני אדם רבים חיו בקבעונות רבים וככל שיקראו על כך שאנחנו חלק ממערכת גדולה עם יכולות גדולות בהרבה משחשבו,כבר מקרב אותם ב''צעד'' נוסף לכוון הרוח (אמת),גם אם אותו צעד איננו במודע וההשפעה היא רק מעצם הקריאה.דבר נוסף אולי יכול לפתוח לחוקרי הגנים כיווני חשיבה חדשים ,כמו למשל שהסליל הינו באמת אחרי לכל הידע והאינפורמציה של האדם אך רק מהסיבה שמשמש בבורר תדרים מוצפן,יעני מכיל את הקידוד של התדר שכל אדם ואדם קולט שגם ככה אצל כל בני האדם הוא זהה בערך ב98%,אז אולי זה יקדם את חקר הגנום האנושי ויגדלו שאנחנו מאוד דומים לרובוטים המופעלים גם מתדר המכיל דברים רבים ומתפרש (מומר) במוח לאותות רבים אם כזרמים חשמליים (פולסים) שכל חלק יודע מה לעשות עם אותם אותות למשל מחשבות כתודעה קולקטיבית אדם חושב מחשבה ומפיץ אותה כתדר הנקלט אצל רבים ולהם עולה פשוט מחשבה מקבילה לשלו אך ל''אני'' זה נראה כמחשבה שלו (טלפטיה),אז יש פה סלט מחשבות שלא ידעו את מקורו והיה להם קשה להסביר איך זה שאדם חושב על משהו וחברו אומר זאת לפניו או יחדיו,או אם תחשוב על אדם מסויים והוא יטלפן כי עלתה לו מחשבה בראש בעקבות מחשבתו של חברו עליו,אני יכול לעניין אותך המשהו מעניי שגיליתי הקשור למספרים שאנו מושכים לעצמנו בחיים נידים,מספרי כרטיסים,תעודות,מספרי רכבים ועוד.. בדקתי על עצמי בצורה רצינית ועל כמה חברים בצורה חפיפה...סיכום המספר לשתי ספרות מייצג את ''מדד האושר'' לאותו רגע בו קיבלתי את המספר,אתה יכול לראות זאת בבלוג שלי,אם אבדוק על מספר רב של אנשים ואראה שזה נופל על כולם כמייצג לתקופה טובה או פחות אפשר היה לדעת את רמת חיבור האדם לנשמה או קולו הפנימי (תלוי באיזו שפה). http://www.tapuz.co.il/Blog/ViewEntry.asp?EntryId=966582
אולי בתקשור הכל תלוי באיזה שאלות שואלים וכמה פחד היה מלגלות את האמת? כולם מקבלים תשובות השאלה האם מוכנים לקבלן ויודעים לראותן...
ימים מופלאים ומוצלחים, ימים של אחדות ואהבה, אור לוי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשמע...
מושון,
06/06/07 13:38
| זה נורא פשוט, עולה מן הטענות שלך שאין לך מושג איך המדע עובד...ואיך מגיעים למודלים/תיאוריות/ניבויים/תצפיות וכיו''ב - למדע יש מגבלות - והוא מודע לכולם - בגלל זה אין ''עובדה מדעית'', יש תיאוריות שהניבויים שלהם מאוששים והם מתארים נאמנה פיסה מהמציאות, איש אינו טוען שיש או שאי פעם יהיה תיאור מלא שלם ומושלם, למען האמת תורת הקוונטים כנראה ששמה סוף לרעיון שאי פעם נדע הכל בודאות מוחלטת. עדיין היא לוגית לחלוטין וקוסיסטנטית לחלוטין ואינה סותרת עת עצמה... כמו כן יש לה ניבויים שאתה יכול לבדוק!
אתה משתמש במילים מדעיות כמו ממד/זמן/מחזוריות וכיו''ב ללא שיש לך הגדרה קונקרטית למה כוונתך...ברגע שתנסה לעשות את זה (להגדיר אילו ממדים קיימים לדעתך, מה היחס בינהם, וכו) יהיה לך מודל שיהיה ניתן לבדיקה...ואז אני גם אוכל להסביר לך למה אלו שטויות מקושקשות וחסרות משמעות!
עקב כך שכל המאמר והקטע שלך מעלה השערות מעורפלות/מרוחות/לא ברורות/חסרות הגדרה/חסרות ביסוס/חסרות עקביות (לא קוסיסטנטיות), לא לוגיות ובעצם יוצרות סלט חסר משמעות, אני מציע שאת הביולוגיה הפיזיקה ושאר המחקר המדעי תשאיר למדענים!... אם אתה רוצה, אז תתעדכן קצת כחלק מהפתיחות למידע, אולי אז תבין עד כמה מה שרשום פה הוא גבב חסר משמעות - שוב, אני מדגיש - זה לא סותר משהו שהמדע טוען, זו פשוט לא טענה בעלת הגיון פנימי!, זה גיבוב חסר משמעות לחלוטין...
ואני אתן לך דוגמא קטנה לצורת מחשבה מדעית, אתה אומר ש: ''...כמו למשל שהסליל הינו באמת אחרי לכל הידע והאינפורמציה של האדם אך רק מהסיבה שמשמש בבורר תדרים מוצפן''...
תדרים של מה? איזה מנגנון בורר תדרים? מוח של תינוק נולד עם עודף ניורונים ועם מיעוט קשרים בינהם, עם התקדמות הלמידה מתים תאים מחוסרי קשרים ונוצרים קשרים בין הניורונים בקצב מטורף (זה תהליך הלימוד) - מכיוון שהתפתחות הקשרים תלויה לחלוטין בגירויים חיצוניים ולעולם לא נולד מוח של תינוק כשהוא מכיל את כל המידע האנושי (שום תינוק לא נולד עם יכולת אפילו לשלוט בידיים שלו...שלא לדבר על רעיונות אנושיים מורכבים), כמו כן, מכיוון שההבדל בידע (''תדרים''?)בין ה-''מדען'' הכי חכם בימי הביניים לבין פיזיקאי של תורת מיתרי העל היום כל כך גדול (ואין לך מושג כמה) ולעומת זאת הגנים שלהם דומים בצורה משמעותית הרי שה-''מודל'' שלך גם לא תואם את התצפיות...
יום טוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מסכים עם דבריך...
אור לוי,
06/06/07 21:52
| אני חושב כמוך...הכל תלוי בנו, מתנצל על ההתפזרות לנושאים רבים,פשוט הכל קשור בהכל... בעניין הספר,אילו מפסיקים את הקריאה בו זה מה שיביא את השינוי לעולם כולו,ככה בשבוע. אילו היינו מנהלים שיחה פרונטלית אני בטוח שהיינו מבינים אחד את השני ומוצאים את ההקבלה של השפות השונות.דע לך שכאשר מבינים את המשחק הוא הרבה יותר פשוט ממה שנדמה...כמו משחק מחשבות , מה שתחשוב זה מה שיהיה עם דינמיקה של מילים וזמנים בקפידה רבה.
המשך ימים מופלאים ומוצלחים, ימים של שינוי ואהבה, אור לוי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תרשה לי לחסוך לך מקום
מושון,
06/06/07 21:03
| אני עומד בניגוד למשיחיסטים כמוך שמחכים לגאולה אני מאמין שהמשחק פה הוא יותר מסובך...''אלוהים'' (משיח/פליאדות/2012/אלוהים עצמו וכיו''ב) לא ירד לעשות פה סדר, כנראה שאנחנו נצטרך לעשות את זה לבד...זה כל המשחק וזה כל הכיף...זה שאין קיצורי דרך...כדי לעשות את העולם למקום טוב יותר לא צריך לקרוא כולם ביחד ספר, צריך שנפעל ביום יום כדי לעשות את העולם לטוב יותר.
אין לנו שפה משותפת! (אני מצטער), אני בקושי מצליח להבין משפט אחד שלך שלא לדבר על פסקה שלמה...אם אתה רוצה לספר לי על הדרך שלך או על האמונה שלך תנסה לתמצת חלק ממנה כדי שאוכל להתמקד...אתה כותב מאוד לא ממוקד (וזה בלשון המעטה)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המשך תגובה למושון היקר...
אור לוי,
06/06/07 19:42
| וגם...ממירים אנרגיה לאנרגיה אחרת, יכול להיות שגם לימים לתאריכים ולשם שלנו ישנה השפעה על התדרים שאנו קולטים? מה אמרת על שימוש במילים מדעיות? זמן אינו המצאה של המדע מחזוריות איננה המצאה של המדע,האישה הייתה עם מחזור (כמחזוריות) לפני המדע....השמש והירח לדוגמא:עמדו לפני קיום המדע??בעניין תינוק ובכלל ילדים , הם מחוברים לרוח הרבה מהמבוגרים עד שהמבוגרים לימדו והראו לאותם ילדים את הפחדים שהושרשו בהם עצמם ושוב מנעו מהם להשאר מחוברים לקול הנשמה,בגדלותם אולי יעשו מעשה ויתחילו להשתחרר מאותו היגיון נרכש ולשנותו בהתאם לראיית עולמם שלהם.למה חשבת שילד קטן אמור להיות זמין לכל הידע האנושי,איך הבנת זאת? הדינמיקה יכולה להיות פשוטה, אנו בעלי מספר מוקדי חשיבה ,האחד מההיגיון -חוויות ,קליטת מציאות(חושים),חינוך.מעגל קליטת/פליטת התדרים - המשפיעים עליו האדם עצמו , הסביבה החושבת,תדר קריאת התורה.מעגל הנשמה/האלוהות-הקול הפנימי הטהור.כולם מתפרשים ל''אני'' כמחשבות,רוב בני האדם היו קשובים לקול ההיגיון שכמובן הכיל פחדים המנעו ממנו להקשיב לקול הנשמה. התדר הקולקטיבי משתנה מרגע לרגע..כל זמן שיש ידע חדש הוא צף במוחות אחרים בלי קשר להכרות או שיחה,פשוט ככה כמחשבה.שכחתי לציין שהשיער עצמו הינו כאנטנות ככל שהאנטנה גדולה וארוכה גם קולטת יותר,האינטואיציה מתחזקת. מעניין למה ביהדות מגלחים לאוהבות האלוהים את השיער (אני מדבר על הקיצוניים) החלשת האישה? בעניין ילדים ,מספרים אותם בגיל 3 ,מעניין מה זה קשור לתדרים והתפתחות המוח של הילד... במשחק חידה הכל אפשרי הכל עניין כמה אתה מתרחק מהתמונה בכדי לראותה בשלמותה.. ימים מופלאים ומוצלחים, ימים של אהבה ושלווה, אור לוי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שלום מושון שלום בעולם
אור לוי,
06/06/07 19:41
| לפי תגובתך אתה נשארת בתפיסה מסויימת והתמקדת במה אני לא יודע, השיחה לא ממש מובילה לכוון שיתוף. שאלתך לקראת סוף התגובה היא עניינית , ''תדרים של מה?'', ישנם מספר גורמים המשפיעים שאני יודע עליהם , תדר המחשבה,מחשבה הינה אנרגיה/תדר , כמו שאדם חושב מחשבה פולט ומשדר תדר,תוך התחשבות באנרגית המחשבות והסתכלות על התורה כספר המכיל רצפים מוצפנים של אותיות בדיוק כמו הגנים (רצפים של 3 אותיות),כוח המחשבה של מיליון וחצי (הערכה) תלמידי ישיבות הקוראים אותם רצפים מוצפנים המתפרשים בגוף האדם אם לחומצות אמינו אם למחשבות וכדומה,התדר המשפיע העיקרי הינו קריאת התורה,אנשי התורה עצמם הצליחו להוכיח שמה שקרה (היה גם אחד שידע לפני המקרה) כתוב,זה שבתפיסתם הישנה חשבו שזה פשוט כתוב ופספסו שעצם הקריאה ההמונית היא היוצרת את המציאות ,השאלה מתי יבינו שזה המשחק,אותו רעיון של שחרור העבר והשתחררות מקבעונות/הרגלים (של נעלך מעל רגליך -שחרר מנעולים מההרגלים רק אז יכול האדם לראות את האלוהות),גם אם אדם חושב ואומר דבר על חברו , הוא משפיע על המציאות שלו ושל חברו.בכדי לדעת זאת יש להתרחק מהרעש...מהמרוץ ולהקשיב למחשבותינו ואמירותינו תוך כוונה לגלות את ההשפעה,לעשות סלקציה קפדנית מה ואיזה מילים יכנסו לתודעה ,אחרי שנה של התנתקות אני יכול להעביר לך כלים לשנות את המציאות שלך הקשורים בשפה העברית ,הקשורים המילים שדוברי העברית משתמשים. תורת הקוונטים בעצם מחזקת שבאשליה אנו חיים,בדיוק כמו משחק מחשב שהשחקן יכול לבחור ללכת לכל צד ועימו הגרפיקה זזה בהתאם למיקומו היחסי במרחב המתוכנת,רק מה שיפה יותר מתוכנת מחשב ,זה שהשחקן המשתתף חושב שהוא אמיתי וזכה גם להרגיש לחשוב להבין ולהשפיע זה המדהים בתוכנת האלוהים,לחלום ולחשוב שהכל אמיתי,אתה יכול לראות את המופלא במיוחד שהתיאום והסנכרון של כל השחקנים מושלם בצורה מופלאה. אם אתה מעוניין אתה מוזמן לראות את המודל שבדקתי בעצמך,הפכתי את חיי למודל ואיך אתה יכול להסביר לי שאני כבר שנה בורא ציאות,הגעתי ליכולת טלפטית,השתחררתי מרוב ההרגלים והקבעונות ופחדים רבים שאפילו לא הייתי מודע להם. ידידי אתה כמו ממעיט מיכולת המטריקס , הכל כאן בעולמינו תדרים והמרת תדרים,גם הכתיבה כאן במעריב ,גם הצפיה בטלויזיה,גם הנשימה ,גם האכילה , גם (המשך בתגובה הבאה)..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התגובה שלך גובלת בגזענות
טיפש חסר אחריות,
05/06/07 10:02
| למעשה אתה טוען שלטיפשים חסרי אחריות אין זכות קיום. למזלי הגדול, זה לא אתה שמחליט על דברים כאלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא מכיר את הגזע ''טיפש חסר אחריות''
מושון,
05/06/07 13:41
| אולי תועיל בתובך להבהיר איך אתה מדביק את המילה גזענות לאמירה שלי שמי שהגיון נתפס בעיניו כמילה שלילית הוא טיפש?
יום טוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי ''תואיל בטובך'' ללמוד קודם לאיית
ל"ת
כהלכה..,
05/06/07 16:13
| |
 |
זה היה בצחוק
הטיפש ממקודם,
05/06/07 15:59
| |
 |
5.
גם מזל על פרסום כתבה חשובה זאת.
אור לוי,
05/06/07 02:03
| |
 |
4.
יופי לך כתבה...מעולה ומדוייק.
אור לוי,
05/06/07 01:48
| איפה אתם??
ימים מופלאים ומוצלחים, ימים של אהבה ושלווה, אור לוי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
מזל ששי טובלי אינו חתום על המאמר הזה
בת אור,
04/06/07 23:38
| |
 |
2.
נהדר
אור,
04/06/07 21:00
| סוף סוף איזכור לתקשורים מעולים של משפחת האורץ משהו שמאזן את האיזכור האומלל של מרסינאק ביחד עם כתות מטורללות בארהב במאמר של תומר פריסקו לפני כחודש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
מתי כל זה יקרה?
עדי,
כדור הארץ,
04/06/07 19:00
| אם יש לי רק כמה שעות לפתח מיומנויות ויכולות, איך אני אדע מתי הן מתחילות? אם אני לא אדע אז אני לא בת משפחת האור? זה יקרה לכולם בבת אחת או לכל אחד בנפרד?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עדי שלום , שלום בעולם
אור לוי,
05/06/07 02:00
| יש לך זמן...תמיד יש זמן.. אם לא ידעת ...סימן שההיגיון הפריע... כולם בני משפחת האור,השתחררות מהקבעונותן שהיו הן העוזרות לך לפתח מיומניות ויכולות. צליל כתבה אחד מהכלים היעילים...
ימים מופלאים ומוצלחים, ימים של השתחררות והצלחה, אור לוי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפי השאלות שלך את או
חושך,
05/06/07 00:12
| |
 |
לפי השאלות שלך את ועוד איך שליחת אור
צליל,
04/06/07 22:56
| בקשי כל לילה לפני שאת נרדמת בלבך להגשים את ייעודך כשליחת אור ודברים יקרו לך, חייך ינועו, שיעורים יבקשו פתרון(זה לא קל תמיד) קראי חומר וזכרי שאת לא לבד, באהבה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צליל....הצליל שלך נשמע מוכר...
אור לוי,
05/06/07 01:53
| אני מבקש לדבר איתך...
ימים מופלאים ומוצלחים, ימים מלאים אור ואהבה, אור לוי
הגב לתגובה זו
|
|
|
|
|
|
|
|