|
|
עד כה: 68 תגובות, ב- 30 דיונים.
|
|
לקריאת כל התגובות ברצף סגור את כל התגובות
|
הוסף תגובה
|
|
 |
30.
איזה כיף בפליאדות.... גם שי טובלי מדבר על זה
anatta,
05/06/07 06:21
| ואפילו מביא מסרים מדוייקים - לידיעת מושון שטוען שכל מה שיש זה איזה גיבוב על העתיד.
צור איתי קשר למייל ותקבל תזה אוניברסיטאית עם הצעות מדוייקות. כמו שכבר ציטטתי בכתבה אחרת.
איזה יופי איך הכל מגיע תמיד מכל כיוון
אהב ה גיא בכר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
כמה טוב לדעת שאנחנו שוב מרכז העולם!
יובל,
דרום,
04/06/07 12:49
| כנראה שהכנסיה הקתולית צדקה! אנחנו מרכז העולם, לפה באו כל האלים וכל החייזרים ואנחנו חתיכת ספריה מהלכת. עכשיו אני יכול לישון טוב בלילה! נו באמת 8 כוכבים זוהרים בקבינימט והם באו מהעתיד רק בשביל האנושות! באמת תודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
הזיות בעלמא
כבש,
16/05/07 14:18
| מכיוון שהד.נ.א של כל היקום טמון בתורת ישראל,בתוך 22 אותיות שפת הקודש. כל השאר- כמאמר השיר:'',מילים .. מילים... על הלשון מגלגלים..''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
פליאדות, כימה וקצת חכמה.
דוד רונן,
ראש העין,
12/05/07 22:41
| בחלק גדול מסיפורי הבריאה של עמים שונים מצויינת קבוצת הכוכבים הזו, בעברית כימה, כבית הגידול של ראשית ההיסטוריה שלהם. משם הגיעו, על פי האגדות הקדומות שלהם, אבות אבותיהם, כשהם נישאים על גבי מרכבות שמש וזהב, זוהרות באור נגוהות, ונלחמים באויביהם במוטות אש וברק. מה לזה ולאמת? ריבונו של עולם,{רבון כל שהוא}, מה העניין הזה של סלילי די.אן.אי? האם מפיצי הספר נתקעו עם מלאי של ספרים? קצת רצינות, רבותי. קצת התעמקות בבדיקות מעבדה עדכניות. מתעניינים בעבמים ובחוצנים? השארו עם שתי הרגליים על האדמה וחיקרו כל אות, כל הוכחה וכל גורו או קנגורו. שלכם, דוד רונן, לשעבר מדור תיקי איקס, מעריב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
האמת שלחלק מהאנשים כאן לא יזיק לעבור איזו מוטציה בעזרת בני האור.
ל"ת
תשתחררו!,
12/05/07 22:32
| |
 |
25.
חבל להעביר מסרים לאנשים שחושבים שהגיעו לשיא התפתחותם האנושית.
ל"ת
חבל''ז,
12/05/07 21:11
| |
 |
24.
לא צריך להיות חוקר סקרים, כדי לגלות שלרוב האנשים תהיה התנגדות נפשית
ל"ת
לכתוב, זה מסט!,
12/05/07 21:03
| |
 |
23.
זה נכון וזה מסוכן
י,
11/05/07 22:52
| באמת יש אנרגיה אלקטרו מגנטית שמגיעה מהחלל בצורת פוטונים והיא יכולה לשנות את מולקולות ה ד.נ.א שלנו.
אל תשכחו למרוח קרם הגנה בצאתכם לשמש. ראו הוזהרתם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קרם הגנה 2012
רון,
אשדוד,
12/05/07 18:44
| |
 |
22.
רעיון הספרייה החיה
אור בן ארי,
11/05/07 21:59
| הוא פשוט ואדיר!
אנו אכן חיים בספרייה גדולה, חיה ומדהימה, השאלה היא מי הוא זה הלומד ויודע קרוא וכתוב?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רוב המגיבים הם לא קהל הקוראים בספריה הזאת.
ל"ת
הספרנית,
12/05/07 22:01
| |
 |
21.
זה ניו-אייג' או סיינספיקשן?
חוהל'ה,
11/05/07 07:44
| באמת אין גבולות...? ''ניו-אייג' '' אפשר בהחלט לדבר על דברים שלא נופלים במסגרת המדע, בפיתוח המודעות, הכרת תכונות גוף-נפש ותכונות המציאות שחומקת מהעיניים הביקורתיות - אבל מכל אלה לגיבוב הבלים שכאלה על 12 סלילי דנא ומלחמה בין ''אלים'' ''גזעים'' ברחבי היקום. נו, באמת, אין לכם כאן מסננת מינימלית לדברים? זה אפילו לא סיינס-פיקשן, זה פשוט הבלים של דמיון מוגבל למדי עם אסוציאציות ספרותיות ואחרות דלות למדי. הבלים שאפילו לא פתטי, סתם ממש ממש מיותר, שלא נופל בשום קטגוריה, ולו הסלחנית ביותר, של משהו בכל משמעות. ויפה שעה אחת קודם, כדברי המשורר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה את מפגינה בורותך ברבים חוה'לה?
ל"ת
תפסיקי ללהג,
הבלים בעצמך,
11/05/07 09:18
| |
 |
20.
איך אומרים קשקוש בלבוש בפליאדית??
מוחצן,
10/05/07 23:32
| זה אוסף דברים שנלקחו ממחקרים ודברים אמיתיים והודבקו בסתמיות כאילו מביאים כאן חידוש כלשהוא אלא שכל מה שנאמר כאן כבר נמצא במקורות אחרים הרבה יותר מהימנים מתוך מהות הדברים ולא כקשקושים הנשפכים כאן כמו חול בעיניים !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
דבר האדם החושב
גלעד,
10/05/07 23:25
| אם בעניין הממבו-ג'מבו, הרי שמגוחך לקרוא לקונסטלציה פליאדים. השם פליאדות נגזר מהיוונית, שמן של שבע האחיות שמלוות את אלת הציד ארטמיס. זאוס הפך אותן לכוכבים כדי שתוכלנה לנחם את אביהן אטלס שנאלץ לשאת את כל העולם על כתפיו. במיתולוגיות שונות משויכות הפליאדות לאלים שונים, כמו מורוגאן - אחד האלים הנערצים על הודים בעיקר בדרום הטמילי. כל השאר, נו, גיבוב שטויות אפייני לערוץ הזה. הרבה בריאות ואושר, לא צריך אף חוצן בשביל זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
וואו איזה גיבוב שטויות. לא יאמן שיש אנשים שבאמת מאמינים בזה.
ל"ת
אורן,
10/05/07 22:07
| |
 |
האמונה היא לפרימיטיבים.
מורה רוחני,
13/05/07 23:12
| האמונה היא לפרימיטיבים. אלו החכמים בחרו מזמן לזנוח את האמונה ולהתעסק בהבנת המציאות המשתנה מתוך מחשבה נטולת גבולות וגישה חקרנית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
איך כת החוצנים השתלטה על רוב הערוץ?
ל"ת
סקאלי,
10/05/07 20:33
| |
 |
16.
לא קראתי את הרוב
רקפת,
10/05/07 20:19
| אבל ממבט שטחי זה נראה כל כך מופרך, ולא שווה התעמקות.
נו, באמת...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תקראי ושוב ושוב...
אור,
12/05/07 22:29
| הדבר הקרוב ביותר לאמת שקראתי בכל מקום אפשרי, מבלי להכנס לפרטי הנתונים והמספרים , שווה התעמקות , שווה ללמד , שווה להפנים , יכולים לקרוא לזה שלב אבולוציוני, יכולים לקרוא לזה אחרית הימים, הגאולה , גן העדן ,כל אחד בראיית עולמו ושפתו המוכרת לו,קראתי פעם אחת ואגיב ברצינות אחרי שאקרא שוב ושוב,בתיאום מונחים המוכרים לי(השפה שלי). ולדעת שהשולחן איננו שולחן זה פחות מופרך? , לחשוב שאלוהים ''רוצה'' שימנעו מלהדליק אור פחות מופרך? חשבו פעם גם שמופרך שהכדור עגול, להגיד שאנו בחלום ואשליה זה פחות מופרך ? מה קרה ?הרי רבים ''רצו לדעת את האמת וכאשר היא מתחילה לצוף,התקשו בני האדם לקבלה?? ימים מופלאים ומוצלחים , ימים מלאים אהבה והתפתחות.. אור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוקיי קראתי
רקפת,
12/05/07 23:57
| אז ככה - התרבות האנושית שלנו שצריכה לעבור מוטציה היא בדיוק התרבות שמתארת את השינויים שמוכתבים לנו על ידי הפליאדים המתקדמים לכאורה. הם מתארים אותה באותה צורה שאנחנו מתארים אותה. הם אמורים לתקשר בצורה שונה מאיתנו אם הם מתקדמים מאיתנו.
חוץ מזה, הפליאדים, שמה ידוע על ההרכב הכימי פיזיקלי שלהם, ואם הם מסוגלים לתודעה אנושית בכלל? הם מסוגלים לרצות לפרק את מבנה הדי אנ איי שלנו (ולהוציא מכלל חשבון את השאלה של האם הם מסוגלים) ואז להנחות אותנו?
לי יש תשובה על תקפותן של ההנחות הללו, אבל כל אחד שיחליט בעצמו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רקפת..
אור,
14/05/07 13:52
| את יכולה לקרוא כאן יותר לעומק את כוונתי http://www.tapuz.co.il/blog/userBlog.asp?FolderName=toimagine
יש שלום אהבה בריאות שלווה נחת ואושר בכל בית ובית בישראל ובעולם אור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רקפת שלום
אור,
14/05/07 13:48
| בכדי להסבר את כוונתי חשוב להבין שהDNA הינו בתפיסיתי וידיעתי הינו סליל קליטת תדרים מוצפן , כבל תקשורת , ההצפנה של קליטת התדרים שלנו ,ואז אפשר להכנס להסבר של ההשפעה על הגנים, תדרים חדשים..הנקלטים על ידינו ומשפיעים על מוחינו המפרש וממיר את התדרים הנקלטים לתחומי תדרים שהגוף מכיר , שחלקת מתפרשים למשל לחומצות אמינו המעניקים רגשות,מעניקים מחשבות , הרי מחשבה הינה תדר , איך שמסתכלים על זה , בסופו של דבר זה פעילות חשמלית במוח , למרות המחשבה הנפלאה , ''אני חושב'' ,אלו פעילויות של תדרים בדיוק כמו כל דבר המוכר לנו,תדרים , גלים , חשמל , ממירים ,פולסים ,שפה בינרית , אותיות ,מספרים , רדיו , אינפא , אולטרה , אור , גלי מוח , רטט. אם מחשבה שלך יכולה להנחות אדם אחר או מספר , אם מחשבת רבים יכולה להנחות אחרים (מדבר על השפעה של התדר הנפלת) ואם עצם קריאת התורה יכולה להנחות כל אדם על פי התדר הנפלט מאותם יהודים נפלאים היוצרים תדר מנחה המכיל צופן רצפים של אותיות (תדר מדוייק) התואם את הסליל המוצפן ומנהלים את העולם ומחזיקים את הקיים בהשארות והאחזות בעבר... ההיסטוריה חזרה על עצמה , הם כבר מוכיחים שכל מה שקורה כתוב , רק נראה לי שכחו לחבר לזה את כוח החשבה והשפעתה על המציאות, נראה לי רק מתוך התפיסה שהאלוהות היא למעלה , והקושי שהיה להם להבין שהאלוהות היא הכל , גם בנו אנו חלק מהאלוהים ולכן יכולת השפעה על המציאות , החידה ופתרונה באותו מקום ,בתורה , פשוט לשחרר אותה ולאפשר לגן עדן להוות ולהיות. וצודקת....שכל אחד יחליט בעצמו.. פשוט , הסבל שהיה ודברים רבים אחרים ניתנים להפסקה ...
ימים מופלאים ומוצלחים , ימים של אהבה ושלווה, אור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דרך הסתכלות מעניינת
רקפת,
15/05/07 19:45
| ויפה, אך שאני לא מסכימה איתה. אני לא חושבת שהחשיבה שלנו בוראת את המציאות או משנה אותה. אני חושבת שהיא יכולה להשפיע בצורה כזאת על הנוחות והביטחון שאדם חש בחייו. על ההנאה שיש לו מהם. מבחינת אנשים אחרים היא יכולה להשפיע על הבחירות שהאדם עושה בחייו - בין אם לעזור לנזקקים, או להתייחס טוב יותר למי שנמצא בסביבתו. אפשר לראות את התוצאה של החשיבה (פעולות במציאות, או גישה והסתכלות עליה) כמה שגרם לשינוי בה, ודרך הסתכלות שמייפה את המציאות היא להגיד שהחשיבה עצמה גרמה לשינוי.
דבר נוסף שלא הסכמתי איתו הוא שהחשיבה משפיעה על דברים בעולם הפיזיקלי המנותקים מהאדם (והפעם - החשיבה, ולא התוצאות שלה) או פועלת בתיאום איתם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז, גם התגובה שלך מיותרת.
ל"ת
.,
12/05/07 21:05
| |
 |
15.
מיתולוגיה נוסח המאה ה-21 :-)
יוד,
10/05/07 19:56
| ןכמה ידע יש במיתולוגיות הניו אייג' המאוחרות....
זה דווקא די מהנה ומשעשע,
והאמת היא: ''שמוטב פליאידי אחד ביד, מאשר עץ שלם של ניהיליזם''. :-)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
תיאוריה חמודה. אבל מה בדיוק מוכיח אותה בפועל?
ל"ת
רונית,
10/05/07 18:41
| |
 |
13.
לכל הספקנים, בואו אלי, יש לי חייזר בבית
ל"ת
נשוי,
10/05/07 18:04
| |
 |
12.
אני רוצה להפסיק לקרוא ניו אייג'
click,
10/05/07 17:39
| |
 |
11.
Some say 7 some say 8 some say 300
Jaqueline,
Arad,
10/05/07 17:24
| FOOL: ... The reason why the seven stars are no more than seven is a pretty reason. KING LEAR: Because they are not eight? FOOL: Yes, indeed: thou wouldst make a good fool. [''King Lear,'' Act I, Scene V]
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
מי שי טובלי???!!!!
משהי מכדור הארץ,
גלגסיית ת''א,
10/05/07 17:11
| עוד כששי טובלי ליקק חלב משפתיו הוציאה ברברה מרסיניאק את הספר הראשון שלה . באמצעות' דפיקה בתחת ' גם אסיר בכלא היה חושב שהגיע מקסימום לגן עדן אם לא לאלוהים ישירות.ולכן אם המידע הזה הגיע אליך רק עכשיו גם דפיקה בתחת לא תעזור ! מסקנה= לא צריך כ''כ הרבה שנות אור להגיע להבנה שמישהו כאן שומע אותך כדברי השיר המפורסםyou are not alone antil the and off time,, open youre וכאן נשאיר לכל אחד לפתוח את מה שברצונו..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
עוד טעות בכתבה
השור שבשמיים,
קרוב לאוריון,
10/05/07 16:59
| בכתבה כתוב שבפליאדות יש מאה כוכבים. בהערכה היותר ממעיטה שמצאתי כתוב שיש 300. כנראה שהישויות המתקדמות שלנו לא יודעות לספור יותר ממאה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בפליאדות יש 7 פלנטות, מתוכם 6 מאוכלסות.
ל"ת
בלה,
13/05/07 23:14
| |
 |
8.
פדיחות איתכם
הבודהא מאוריון,
10/05/07 14:43
| כדאי שהמתקשרים עם יישויות בחלל לפחות ילמדו כמה עובדות בסיסיות באסטרונומיה. הצביר של הפלאידות נמצא כמונו *בתוך* גלקסית שביל החלב ואפילו קרוב מאוד אלינו, יחסית לקוטר הכולל של הגלקסיה שהוא 100,000 שנות אור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יכול להיות שכדאי
אור,
13/05/07 04:51
| שהאסורונומים ילמדו כמה עובדות על מימד זמן וחלל,יבינו שהמידות מרחק שלהם הן בלתי סבירות מסיבה פשוטה , אנו בתפיסת זמן שונה , ואיך יכול בתפיסת זמן אחת לחשב מימד זמן אחר , בטח שיראה לו כמרחקי שנות אור... האור המגיע אלינו מתפיסת זמן שונה מתפרש אצלנו בהתאם לתפיסת זמן שלנו,פשוט כאי דיוק מתמטי,אפשר לקרוא לזה משוואה עם נעלם לא ידוע,כמו להשוואת הילוך איטי להילוך מהיר, ולמדוד את ההילוך המהיר מתפיסת זמן האיטית , זה יכול לבלבל... את יכול גם להקביל זאת לחלום וזמן, נניח ואתה חולם (5) שניות אך בחלום מרגיש כמו חמישה ימים (המספרים רק לשם המחשה) ותחקור אלפית השניה (בתפיסת הזמן בחלום) בכדי להבין את כל החמישה ימים בזמן הערות. או כמו להגיד שחלקיק באטום רואה חלקיק של אטום אחר וחושב שהוא נמצא לדוגמא 100,000 שנות אור, זמן וחלל. אז אפשר להמשיך להתפלסף על האם אנו חלק מאטום (מערכת השמש) ומה כל זה כחלק מהחלום. במשחק מחשב זה נקרא מסך הבא/ שלב הבא , פשוט להתקדם ולהשתחרר מתפיסת העבר... העידן החדש ,ניו אייג,התעוררות, אתם מבינים את המשמעות של האנרגיה החדשה?
ימים מופלאים ומוצלחים , ימי שחרור העבר, אור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא הבנתי אותך
הבודהא מאוריון,
13/05/07 11:16
| אילו ממצאים אמפיריים גורמים לך לפקפק באמיתות של הקביעה המדעית הנ''ל?
אגב, שנות אור זו מידה רק של מרחק. לא של זמן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בוודאי....מרחק הנמדד על זמן
אור,
13/05/07 15:47
| הזמן הוא הנתון האיפשר מדידת המרחק , חישוב מהירות (זמן) של האור העובר מנקודה לנקודה. אך תחשוב שבחלל זמן תנועת האור היא שונה ממהירות (זמן) תנועת האור בתוך האטמוספירה שלנו, חשבו שהאור נע באותה המהירות רק מתוך יכולת תפיסת זמן שלנו הנשמרת ונשארת גם ביציאה מהאטמוספירה, מה שמקנה תחושת הילוך איטי וחוסר משקל. בכדי להבין את זה אפשר לדמיין ש''מישהו'' הנמצא בתפיסת זמן אחרת בחלל רואה נניח שנה אחת שלנו כמו יום שלו , מה שיכול להמחיש את היותנו על אטום הנע במהירות עצומה ולמתבונן בתפיסת הזמן האחרת עלינו נראים אנו כאטום הנתפס נניח כמוצק. פשוט רואה מבין ויודע את היחסיות של החלל והזמן (צמצום הזמן) בהיסתכלות על הכל באופן יחסי, כמו שהחיידקים מתרבים לתוך יומיים שלושה לקהילה של מיליונים (?) והשוואת היחסות של תפיסות זמן, נניח ובתפיסת זמן החיידקים להם תקופת ההתרבות שבזמנינו נמדדת ביומיים שלושה המקבילה נגיד לתקופת אנושות ונניח שלהם תפיסת הזמן דומה לשלנו , חלק את היומים שלושה שלהם ל 6000 יחידות (ימים) ועשה השוואה מה ''רואים'' הם אילו רואים נגיד את המדען מכניס פנצטה לתוך עולמם , אולי רואים את הפעולה הזאת כדבר הקרה במשך נניח 100 שנה...בהילוך איטי באופן יחסי לתפיסת זמננו. אז מבינים שחקר החלל הוא כמו לחקור שניה ממערכת מושלמת והגעה לתבניות ומחזוריות היא כבלתי אפשרית כי גם החיידקים יכולים לחשוב שבכל יום שהמדען הולך הביתה האור במעבדה נכבה ובבוקר שחוזר האור נדלק...יעני כל X שנים(?) נדלק האור ואחרי מספר שנים (נכבה) ופתאום מגיע יום השישי (שהמדען הולך מוקדם לביתו) והאור נכבה מוקדם יותר , המחזוריות המוכרת שנים השתנתה?? ויום למחרת (השבת שלנו) שלהם היא עוד מספר שנים(?) והאור לא חזר... מה שהירהר את הבנות דורות העבר, ופתאום ביום ראשון שלנו (עוד מספר שנים? שלהם) חוזר האור..פשוט המדען חזר לעבודתו והדליק בבוקר את אור המעבדה....ושוב...למדו גם את התבנית של סוף השבוע... ופתאום מגיע חג , או סתם הפסקת חשמל....ושוב....התבנית והמחזוריות שונה משחשבו.. אתה יכול להקביל זאת לשינויים הרבים שנעשו במערכת השמש לאורך שנות חיי האנושות...
דמיין לעצמך שהאין סוף הוא האפשרות שבאטום של סלע נניח , רק על חלקיק שמסתובב סביב הגרעין מתקיימים חיים, בתפיסת הזמן שלהם.
דבר היכול גם להסביר את מהירות תנועת החיים המבקרים בעולמנו, או את הקנים הניתנים לצפיה בהילוך מאוד מאוד איטי.
ימים מופלאים ומוצלחים, ימים של אהבה ואחדות, אור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
??
הבודהא מאוריון,
13/05/07 18:20
| מהירות של פוטונים (אור) ללא מכשול היא אחידה – מהירות האור (300,000 ק''מ בשנייה). העיכוב באטמוספרה זניח. האופן בו מודדים זמן בפיזיקה מאשר את עצמו בניסויים רבים. הרבה מהטכנולוגיה שלנו מבוססת על הממצאים האלה.
מעבר לזה אני פשוט לא מבין למה אתה חותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש מהירות גבוה ממהירות האור
מושון,
16/05/07 08:48
| אבל אין מידע (גם חומר הוא סוג של מידע) שיכול לעבור את מהירות האור.
כלומר שבניסויים מסוימים ניתן ''למתוח'' את גל האור כך שיצא מסיב אופטי לפני שהוא נכנס, אלא שרק הקצה שלו יוצא, למעשה הגל כיחידה (זה החלק של המידע) עדיין נע במהירות האור...
או בקצרה -ע''פ הידוע כרגע למדע אין שום אפשרות להעברת מידע במהירות העולה על מהירות האור! (תורת היחסות) התופעות הקוונטיות של כביכול שינויים במהירות האור (נעשה רק על פוטונים) אינם סותרות את תורת היחסות מכיוון שאין העברת מידע והם תופעות שיכולות להתרחש רק בקנה מידה תת אטומי!
אגב, אחד מעיקרי תורת היחסות היא שמהירות האור קבועה עבור כל מערכת יחוס ללא קשר למהירותה (כלומר שמהירות האור תראה זהה לחלוטין עבור מי שנע לקראת במהירות או ממנה במהירות...)
(אם לא הבנת משהו תשאל, אענה ככל שאני יכול) יום טוב
(
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה מפריע לך, בעצם?
הבודהא מאוריון,
14/05/07 16:34
| אתה מבלבל בין תחושות זמן ומרחק סובייקטיביות ובין מדידת זמן על ידי מכשירים. תפישת הזמן בחלל בכלל לא רלוונטית כאן, כי כל מי שמדבר על פיזיקה נמצא על כדור הארץ כרגע.
מהירות האור נמדדה גם בחלל והיא אותה מהירות כמו על כדור הארץ. כשאתה שולח חללית, נגיד לשבתאי, יש פער של כמה שעות בין שליחה של מסר לקבלה של מסר מהחללית. הפער מתאים למהירות האור הידועה לנו. אם אתה מקבל את התקפות של הגיאומטריה אז אתה צריך לקבל את התקפות של מדידת מרחק כמו זו: http://en.wikipedia.org/wiki/Paralax
מצליבים כמה שיטות למדידת מרחקים כדי לוודע שהן תקינות ומגיעים בסופו של דבר למסקנה שיש גופים שנמצאים במרחק מיליארדי שנות אור מאיתנו ולכן האור שלהם יצא מהם לפני מיליארדי שנים.
מה מפריע לך בכל זה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כשלוקחים בחשבון ...
אור,
14/05/07 13:31
| וחשבו שתפיסת הזמן בחלל היא זהה לזאת שאנו מכרים, אך הדבר שונה, תפיסת הזמן בחלל שונה מתפיסת הזמן שלנו , לכן ההנחת יסוד (נתון החישוב), היא אחרת , מה שמעיד על חישוב ההביא לתוצאות שונות. אני פשוט אמר שחישובי מרחקים המוכרים מטעים כשמנסים להבין את המרחק וההנחה שמה שרואים בכוכב ב''רחוק'' והמחשבה שמה שרואים עליו (ממנו) קרה לפני X שנים , זאת הבנה ההרחיקה את בני האדם מלהבין מה ,מי ,ולמה... תחשוב שמעבר האור בין שתי נקודות (במרחק נניח 1000 מטר) בתפיסתינו הוא נניח 1 שניה (רק לשם המחשה) , בחלל זה יתפס לנו (נפרש) את אותה נוסחה , אך בפועל בלי יכולת לראות זאת או לתפוס זאת שם (בחלל) האור בין שתי נקודות עם אותו מרחק בינהם עובד במהירות 0.0001 שניה ,אך רק בגלל תפיסת הזמן חשבו שהמדידה מתקיימת באותה נוסחה כמו פה,זה אומר שחושבים שזה במרחק מסויים בגלל החישוב של מהירות האור,אך הוא עובר מהר יותר , כמו נניח במים , תחשוב שדגים יכולים למדוד זמן האור במים , לפי הנוסחה שהגיעו הם עושים חישובים על מרחק החפצים מחוץ למים , זה יתפס להם כרחוק בהרבה ממה שזה באמת (כמובן אם אני זוכר נכון שבמים האור נע במהירות איטית יותר -בגלל הצפיפות),אז אם המקרר במרחק מטר מהאקווריום והדגים חושבים שהמקרר נמצא במרחק קילומטר, מה לעשות , איך תסביר להם שהוא ממש במרחק שונה?
עכשיו אתה מבין יותר טוב את כוונתי?
ימים מופלאים ומוצלחים, אור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא.
ל"ת
הבודהא,
מאור יהודה,
14/05/07 00:31
| |
 |
אבל יש מהירות גבוהה ממהירות האור לא?
ל"ת
תיאוריה קוונטית,
13/05/07 23:49
| |
 |
7.
לידע הכללי של המתקשרים
מושון,
10/05/07 14:42
| כי הם כרגיל לא ממש מתעדכנים בחדשות במדע:
נכתב במאמר כי: ''למרבה הפליאה, נמצא שרוב רובו של החומר הגנטי אינו מנוצל כלל ודומה שאינו משרת שום תכלית''.
האמת היא שה-JUNK DNA הוא לא ''זבל'' ולא ''חסר תכלית'', תפקידיו המגוונים מתגלים לאחרונה בינהם כאחראי על תהליכי הגדילה בעובר (מעיין מערכת הפעלה לתוכנה - שהיא ה-''גנים'' הרגילים)...יש עוד גילויים חדשים, אבל מיאני שאפריע לבוראים הגלקטיים עם עובדות...
כנראה שהישויות הרב-ממדיות לא שמעו על עידכוני המדע, בכלל מוזר שהם יודעים רק את מה שהמדע יודע היום ועוד איזו גיבוב חסר ערך על העתיד (התפתחות, שינוי, גילוי האור...)...מה עם תורה פיזקאלית מאוחדת?...זה אין להם?
יום טוב והמשך גבוב מהנה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן
בן,
צפון,
10/05/07 22:52
| עם התגובה הזאת אני מסכים.
אם באמת מרגישים צורך להפריך משהו שהוא גם ככה מופרך מלכתחילה, ''תוקפים'' את החלקים המופרכים ולא את אלו שאי אפשר להפריך - זה מראה על חשיבה בריאה ולא על התנגדות שנובעת מבורות פחדנית.
יש ל''ג'אנק'' די אנ איי עוד תפקידים טבעיים לחלוטין שהמדע עדיין לא מודע אליהם, או רק מתחיל להיוודע, ובשילוב עם עוד תפקיד מהותי של הלב הדברים מתחילים להתבהר. וברור שכמו תמיד, גם הפעם אני לא הולך להרחיב...
תחפשו מחקרים חדשניים שנעשים בהרווארד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
מה קרה לך ? אחלה כתבה...
תומר,
כוכב הורקסוס,
10/05/07 13:59
| קבל ח.ח. על הדמיון היצירתי... מה עישנת אחי ?
אני אומר..לך על זה..!!
עם המוסיקה המתאימה..הלוק המתאים.. עוד תהפוך לגורו... שמעתי שיש ימבה נשים שמוכנות להקשיב לכל גורו שיחרבש להן קצת במוח..העיקר שישמע ''ניו אייגי'' כזה ?
רק אל תשכח את מי שהאמין בך..מהתחלה..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
ברברה, ברברה...
טל,
חיפה,
10/05/07 13:42
| הבעיה היחידה היא שהצגת אנשים מסוימים כבני האור ומבשרי השחר יכולה לפגוע בהתפתחות של אחד. הם מזינים את האגו ומתייגים אותך. מה שלא ממש תורם להיווצרות של 12 גדילי דנ''א... יכול להיות שהדברים שמובאים פה נכונים אבל הם יישארו בגדר פילוסופיה, אם לא אפילו אגדה עד שלא יווכח אחד במשמעות של הפליאדים בעצמו. או שהכל אגדה, או שהדברים לא מובנים כהלכה ויש משמעויות אחרות למילים מסוימים בכתבה, אשר גורמים לאחד לחשוב שהכל מפוברק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
The Pleiades : is a greek word for YONIM LEVANOT
Jaqueline 20,
10/05/07 13:22
| It appears in the book of Iyov :chapter 38-31 '':Numquid coniugere valebis micantes stellas Pliadis ? ''Hatekasher ma'adanot........ In greek , we call them :Ta epta peliades adelfon :The 7 pigeon sisters , In business we have the big sisters :multinational oil Co :Exxon , Mobil , texaco ,Gulf ,St of California , and Shell In Africa ,agricultural yr is regulated by the appearance of the Pleiads called :Kulima :laharosh. In France :La Pleiade is a revival of literature currents :seven famous poets.There is the reknown: La bibliotheque Pleiade published initially by a French Jew ;Itshaq Shifrin at around 1931
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Did you know that Subaru
טון אאוטון,
10/05/07 14:36
| has the Pleiades as it it's symbol?
another thing - i thought that exxon and mobil are one corporate called exxon-mobil
was iwrong?
T.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
##
#,
10/05/07 17:06
| Do not quote me but I think ExxonMobil (founded by John Rockfeller) is the parent company for Exxon products as well as for Mobil. But in macro business those mentioned by me form :the big 7 sisters known as the Pleiads. Thk U for enlighting me for Subaru
הגב לתגובה זו
|
|
 |
thx
טון אאטון,
10/05/07 17:10
| but i can count only six sisters on your list...
who is the seventh?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
###
#,
10/05/07 17:50
| A) multinational oil Co , B)Exxon , C) Mobil , D) Texaco ,E) Gulf , F) Standard of California , and G) :Shell
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Palomas Blancas.....Besos
ל"ת
David,
Ushuaia,
10/05/07 13:46
| |
 |
מסור ד''ש לבונים החופשיים
בן,
צפון,
10/05/07 17:24
| |
 |
3.
איזה חוצפה!!!!
מיכאל,
10/05/07 13:18
| איך לא מתביישת גברת מרסניאק??? האם לא ברור לכל בר דעת שהאמריקאית החצופה הזאת גנבה את כל הרעיונות שלה משי (''אוריום'') טובלי!?!?!? כמה עזות מצח צריך כדי לטעון שה י א מתקשרת עם אותם פליאצים כאשר כולנו יודעים ששי טובלי ו ר ק שי טובלי הוא המתקשר היחיד של כל האינטליגנציה החוצנית כולה!!!
לדעתי זו עילה לתביעת הפרת זכויות מתקשרים.
תתבישי!!!
פלאידות עאלק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וואו, אתה ממש עמוק בתוך הכת...
מקס,
בת ים,
10/05/07 14:15
| של שי טובלי...לפני זה עוד התלבטתי מה אני חושב לגביו ולגבי הכת שלו - אבל גילית לי את הפנים האמיתיות של הכת (אלא אם אתה בכלל לא מייצג את חברי הכת)..
1. חוק תקשור הראשון אומר שאף מתקשר אמיתי אף פעם לא יטען כי הוא המקור האמת היחיד למידע זה, מקור התקשור היחיד...כל השאר זה כת, שליטה, מניפולציה זולה ומסוכנת. (יכול לצטט את שאר חוקי התקשור)
2. אם תפתח את העיניים, תיראה מי גנב ממי, הרי ברברה התחילה לתקשר אותם ולהוציא את רבי המכר שלה הרבה הרבה לפני שי טובלי והכת המטורפת שלו (אולי אפילו לפני שהוא נולד...)....אז מי גנב ממי?? אגב יש הרבה מתקשרים של מידע חוצני ויקומי. כמובן נוח לחשוב שיש רק מקור אחד (התנ''ך או קוראן, או שי טובלי..), זה מאוד נוח, אבל לצערי לא נכון, מגביל, מכניס לתוך כתות מסוכנות שכל אחדת מהם טוענת לאמת האולטימטיבית ולארוץ ישיר לאלוהים וליקום.
3. כל הנאמר בכתבה קיים בכל התקשורים שאחרים של התקופה, כולל קריון (ששי טובלי מדבר עליו בעצמו), הקבוצה, סט, למוריאנים, שיחות עם אלוהים...לאן שלא תסתכל. אז מה הטיעון שלך נגד ברברה מרסיניאק בדיוק? אותו דבר אתה יכול לומר על קריון (התחיל לתקשר עוד ב 1987!!) לפני ששי טובלי עוד ידעה 2+2....סט שהתחיל עוד בשנות ה 70, RA שהתחיל השנות ה70 המוקדמות....אותם מסרים, אותה אמת, הכל ארוצים לאותה האמת, פרט לשי טובלי.
4. אם גילית את ברברה מרסיניאק רק עכשיו, זה שוב מראה שאתה בכת סגורה, בבועה סגורה...ספרי תקשור בכלל וספרים של ברברה קיימים בכל חנות כבר המון שנים, אבל אתה כניראה מבלה כל זמנך הפנוי בכת של שי טובלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צא מהסרט
בן,
צפון,
10/05/07 16:54
| |
 |
וואו!!! איזה ויכוח הזוי
ל"ת
מושון,
10/05/07 14:33
| |
 |
3 היה ציני
ל"ת
כאילו,,
דא!,
10/05/07 17:14
| |
 |
2.
זכותך לחיות בהשליה
פיזיקה שמיזיקה,
בת ים,
10/05/07 13:10
| רק אל תשכח שכל השליה סופה להתנפץ. הייתי כמוך גם....רק שיצאתי מהבועה המדעית אל העולם הגדול. אבל אי אפשר לנפץ בכוח בועה של מישהו...כיגיע הזמן, גם קרום הביצה שלך ישבר, ותרגיש שנולדת מחדש...ואז אני מקווה שתתייחס בהבנה , אהבה וחמלה ואנשים שיהיו במצב בו אתה נמצא כרגע, כמו שאני מנסה לעשות. בלי התנשאות או יוהרה, בהבנה רבה, כי עצמי הייתי במצבך ואני מבין כמה קשה הבועה יכולה להיות, כמה משכנעת.
פעם חשבו שכדור הארץ הוא שטוח...אתה עדיים חושב שהיקום הוא שטוח וישר כמו דף נייר, למרות שאינשטיין הוכיח את ההפך כבר לפני שנולדת.
אתה ''מדעי''? נסה לקרוא כמה ספרים מאתר זה למשל....היית קורא הרוסית גם, הייתי מביא לך הרבה יותר קישורים.
http://www.divinecosmos.com/i ndex.php?option=com_content&task=section&id=4&Itemid=30
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
הבהרה
אחד שזוכר,
10/05/07 12:20
| לפי כותב המאמר עצמו, צביר הפליאדות נמצא במרחק של 541 שנות אור מכדור הארץ. נתון זה, שרוב הקוראים עוברים עליו בלי משים וממשיכים הלאה, הוא המכשלה הבסיסית של אוסף הגיגי הניו אייג' המקושקשים שלפניכם - עוד לפני שנכנסנו לתכנים עצמם (האמת, אין למה להיכנס.... בכל גיליון של ''לאישה'' או של ''מעריב לנוער'' תמצאו עצות חכמות יותר). ומדוע? כי כשמדברים על שנות אור צריך לחשוב רגע ולחשב. זה דבר שחסידי הניו אייג' לא אוהבים לעשות, אבל לצערנו אין ברירה. ''שנת אור'' היא המרחק שקרן אור עוברת בשנה, דהיינו 9,460,730,472,580.8 ק''מ - 9.5 מיליון מיליון ק''מ! אילו ה''תקשורות'' המופרכות הללו היו נעות במהירות האור, הן היו צריכות לצאת לדרך לפני 541 שנה, ז''א לדעת מראש שחמש מאות שנה אחרי צאתן לדרך תיוולד גברת מרסיניאק הנכבדה שמתישהו תהפוך ל''מתקשרת'' ותקלוט אותן. ואילו, כפי שסביר יותר להניח, ה''תקשורות'' נעות במהירות סבירה יותר, אפילו במהירות הגבוהה ביותר המוכרת לאדם - היה לוקח להן אלפי שנים להגיע אלינו... בקיצור, הרוחניקים אוהבים להתקשט בנוצות זרות ו''מדעיות'' ולפטפט על שנות אור ותורת הקוואנטים. במציאות, הם לא רחוקים בהרבה מהמיתולוגיה היוונית...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד מספר עובדות
מרצה בכיר,
10/05/07 21:48
| הקישקוש הגדול ביותר היה על גודל גנום האדם ויכולתיו הכבירות. רק להמחשה לתירס ולעגבניה יש יותר DNA מלנו ואני לא חושב שהם בעלי יכולות כבירות. לחיטה יש סט של 6 כרומוזומים ולנו 2 וכך הלאה.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דו שיח של אשכנזים
חדאד יוסי,
10/05/07 20:44
| אחרי השטויות הרוחניות שלכם אתם עוד מתפלאים למה אתם חוטפים כאפות בחוף הים? כל אחד מכם מנסה להוכיח שהוא יותר חננה מהשני. אים אתם רוצים להגיע להארה אז קודם כל תודו שאתם חננות לפלפים..ואז האשליה תפוג.........לפלפלפלפלפלפלפלים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יופי טופי.
בן,
צפון,
10/05/07 16:53
| מורס זאת צורת תקשורת שהמידע בה נע במהירות האור. יופי טופי.
שפה בינארית פועלת על שתיי מצבים - אפס ואחד. אפשר ליצור מחשב שהמידע שלו עובר במהירות האור אם כל אפס יהיה חושך וכל אחד יהיה אור, במהירות של מחשב היום, קצב ההיבהוב לא משנה באמת, גם אם לקח לו עשרים דקות או עשרים שעות לגמור לשדר את המסר, המסר יעבור במהירות האור ועוד עשרים דקות או במהירות האור ועוד עשרים שעות, וכל מה שצריך זה מחשב אחר שיודע לפענח את ההיבהובים לשפה בינארית. יופי טופי.
נניח והיו קיימים חייזרים כאלה והם היו באמת רוצים לשלוח מסרים לבני האדם, הם בכלל לא חייבים לכוון למישהו מסויים, הם פשוט שולחים את המידע שלהם בצורה לא שונה בהרבה ממה שתיארתי, צורה שהאדם יכול להמציא כבר בטכנולוגייה של ימינו והאדם המתאים מנטלית כבר יקלוט - כמו רדיו, אתה לא צריך לשדר לתחנה מסויימת, אתה משדר לאוויר, זה שמכוון לתדר המתאים כבר יקלוט. יופי טופי.
נניח וקיימים חייזרים שבאמת הינדסו לנו ת'מוח - מה הבעייה שלהם להבין שכל המידע הוויזואלי שלך מגיע מהאור? לא בעייה, מה הבעייה שלהם לשתול לך מידע.. נקרא לו ''על וויזואלי'' (בדיוק כמו שאתה לא מודע להיבהוב של הפלורסנט אבל מקבל מזה כאבי ראש כשזה מקור האור היחיד בחדר) שייצור לך ''מוטציה'' מנטלית? לא בעייה, היפנים אפילו עושו את זה בטעות עם הפוקימון בתחילת שנות ה90. יופי טופי.
קיצור - מבחינה טכנולוגית אם קיימים חייזרים כאלה הם יכולים להיות בעליי טכנולוגייה לא בהרבה יותר מפותחת משלנו ועדיין להצליח להעביר מסרים משני תודעה במהירות האור ולא לכוון לאדם ספציפי.
יופי שאתה יודע לחשב כמה ק''מ זה שנת אור. ממש הרשים אותי. יופי טופי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בן ,כיוון מחשבה
אור,
13/05/07 05:24
| דמיין שהאור הוא כרזולוציה שהמוח משדר לנו כתמונה בעקבות תדר שאנו קולטים ועובר המרה לתדרי הראיה/דמיון, והתקבלה תמונה יפיפיה בהתאם למקומנו היחסי במרחב.כמו במשחק דום בריבום משתתפים המקבלים את האינפורמציה (תדר/תוכנה/שפה בינרית) וכל אחד רואה במסכו (התפאורה/ גרפיקה) את המשחק מנקודת מיקומו.האינפורמציה שמתקבלת מותאמת לכיוון התבוננות השחקןהוסף לרזולוציה התלת מימד גם את החושים הנוספים לדוגמא: חוש המישוש ,גם תקבל את התדר המעביר את אותה התחושה (החשמלית) שהדבר ממש פה מוצק וקיים או נוזל או קר או חם או או .... ההיגיון.....בינה מלאכותית?? שיערות כאנטנות?? ימים מופלאים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רואים שאתה ידען
פליאדה,
10/05/07 14:56
| שקורא המון - בעיקר עיתון ''לאשה''. מה אתה יודע למשל על חשיבה לא ליניארית? לא, בוודאי שאתה לא יודע כי החשיבה שלך דו ממדית, דוגמטית, אתה אחד מהעדר. לו איינשטיין היה חושב כמוך (אלוהים ישמור), לא הייתה תורת היחסות באה לעולם. או דוגמה אחרת: לפני 6 שנים בסה''כ אחזו כולם בפרה הקדושה שלאדם יש 80 אלף גנים. הרי לא ייתכן, קבעו המדענים שליצור כ''כ אינטליגנטי כמו האדם (לא כולל אותך) שניחן במוח כ''כ סבוך ומורכב, יהיו פחות גנים מאשר לצמח האורז או לעכבר. כי לפי החשיבה הליניארית - יותר גנים - משמע תיפקודים גבוהים יותר. אך ראה זה פלא - בפרוייקט הגנום התגלה שלאדם יש לא יותר מ-25-30 אלף גנים, פחות מאשר לצמח האורז המכיל 33 אלף גנים. המדע נאלץ בעקבות זאת לשנות כמעט את כל תפיסתו בנדון. ועוד דוגמא: במשך שנים רבות החזיקו כולם בדעה שבמרס אין מים כי כוח המשיכה שלו לא מספיק כדי להחזיק מים . אך שוב, הפלא ופלא - הגשושיות שלחו בשנים האחרונות מידע שיש במאדים מים בשפע וכו' וכו' הדוגמאות רבות. אני מבקשת להדגיש שאיני משתייכת לתנועות הניו אייג'. אנחנו לא יודעים הכל אך לידע יש רבדים עמוקים, הידע הוא תלת ואפילו רב מימדי אבל יש כאלה שראייתם חד מימדית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל מה שאמרת לא עונה בכלל לטענות שלו
עופר,
10/05/07 16:49
| אבל למה שזה יפריע לך?
המדע טעה בעבר, ויטעה בעתיד. זה לא אומר שכל דבר אחר שמישהו אומר בניסוח פסודו-מדעי הוא נכון. או שהטענות של כותב הכתבה עומדות בפני עצמן, או שלא. והן לא. לתקוף את המדע לא נותן כל אישור לטענות התוקף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לא רציני...
טל,
חיפה,
10/05/07 13:38
| ומי אמר שהמידע נע במהירות האור בכלל? איפה זה צוין? מי יודע את זה? אולי הוא לא נע? אולי הוא מקושר בעזרת משהו שאנחנו לא יודעים אל המקום ההוא - 541 שנות אור מכאן? אולי המידע לא צריך תווך לעבור בו? אולי אין בכלל צורך שמידע יגיע? אולי הם באו לפה? אולע מישהו קפץ בראש כמו ח...? זוהי רבותיי התגלמות החשיבה הפורמטורית, שימו לכם אותה למטרה והשמידו אותה. החיים הם לא שחור ולבן, הכל או כלום, נכון ולא נכון, לחיים יש יותר מן הנראה ויותר ממה שאנחנו יכולים לתפוס. אי אפשר להגדיר הכל, אין לנו את כל הכלים בשביל להגדיר שבב. ושוב, אי אפשר להגדיר הכל...
הגב לתגובה זו
|
|
|
|
|
|
|