|
|
עד כה: 82 תגובות, ב- 31 דיונים.
|
|
לקריאת כל התגובות ברצף סגור את כל התגובות
|
הוסף תגובה
|
|
 |
31.
הסבר למה לחלק כן עובד ולחלק לו
רון,
אשדוד,
15/05/07 16:40
| המחשבה לא משפיעה ישירות על המציאות אלא בעקיפין, מעבר לרמה שאם חושבים על זה הרבה ומתמידים אז באופן תת מודע אנחנו מארגנים מצב שמה שאנחנו רוצים יגיע אלינו, אלא ברמה שהמחשבות גורמות לתודעות המשתנה שלנו לארגן לנו מצב אפשרי כזה. בנוסף אם מישהו רודף אחרי דברים חומריים הוא מוריד מדרגתו הרוחנית ושדים (פו טי) יתעלקו עליו, ויביאו לו את מבוקשו תמורת אנרגיה שיקחו בתמורה, לכן אם האדם ברמת אנרגטית גבוהה (הרוב לא מודעים לזה) ורודף אחרי דברים כאלו הוא יכול לקבל אותם אבל להפסיד הרבה בתמורה. יותר משיוכל לדמיין. www.falundafa.org
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
הדרך הרביעית, עמ' 35
אוספנסקי,
30/04/07 20:56
| רצון איננו יכול להתקיים אלא באדם שיש לו 'אני' שליט אחד, אבל כל עוד לאדם יש הרבה 'אניים' שונים שאינם מכירים זה את זה, יש לו ממש כמספר הזה רצונות שונים; לכל 'אני' רצון משלו, שאינו מכיר בקיומו של 'אני' אחר או רצון אחר. אולם האדם יכול להגיע למצב שבו הוא רוכש 'אני' שליט ורוכש לעצמו רצון. למצב הזה יכול הוא להגיע אך ורק על ידי פיתוח תודעתו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רצון אחד יותר טוב?
יוסף.ש.,
צפון,
01/05/07 00:25
| למה רצון אחד יותר טוב מהרבה רצונות? האם הרבה רצונות מבטלים אחד את השני? האם כשיש רצון אחד זה אומר שהרצון הזה אמיתי ? ומה אם הוא לא? אנו אוסף של אינסוף רצונות שהטבע מבשל אותם כל הזמן. אנחנו חלק ממערך אדיר של כוחות המנוהלים בתבונה שלא תמיד מובנת. המערך כל כך מורכב שאין אינטליגנציה אנושית שיכולה להבין אותה. כאשר אנו מוותרים על ההבנה בעזרת השכל ומאפשרים לאינטואציה לפעול, אז אנחנו יודעים ללא דעת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יוסף...העדפה ,בחירה וכוונה...
אור,
02/05/07 03:19
| המילה ''רוצה'' הביאה את הריצה את הצרה....רק השימוש במילה בלי קשר לדברים אחרים... (אומנם גם ההתעסקות האובססיבית מרחיקה) אך אני מתכוון רק לעצם שימושה. השתמש במקומה במילים בוחר\מתכוון\מעדיף\יש\מוצא
תראה מה זה עושה לך בחיים.. תתמיד שבועיים כדי לבחון את דברי...
ימים מופלאים ומוצלחים, אני בוחר שלום עולמי, אור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
אינסוף השפעות
יוסף.ש.,
צפון,
29/04/07 16:51
| בגלל שיש עלינו אינסוף השפעות סביבתיות אין לנו כל שליטה בנסיבות חיינו. כל התאוות כמו לעשות כסף גדול , מקורם בהשפעה סביבתית ותרבותית קולקטיבית. אדם בריא ונורמלי יחייה חיים פשוטים, הצרכים שלו יהיו נמוכים ובעיקרם תחזוקת הגוף/נפש ואת זמנו יחיה בנחת כי יהיה לו הרבה זמן פנוי.
המיטוס שצריך ''להתפרנס'' נובע מאותו מרוץ להצלחה. מי שיצא מהמרוץ יתפרנס בכבוד ובקלות כי תמיד יש מה לתת לזולת כשרות ולכל נתינה יש תמורה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איך אומרים?? מילים כדורבנות,יוסף.ש
אור,
02/05/07 03:14
| מסכים עם כל מילה שלך, אני קורא לזה גן עדן... יש הכל... לקום בבוקר...לראות את השמיים הצבעים המדהימים , הציוצים של הציפורים...קפה עם חלב עיזים כבשים, אווזים מבריחות את הכלבים. היונים חגות בשמים בצורת 8, כולם סופגים וקולטים אנרגיה משמש הנעימה והמחממת, מדליקים אש וקשקשים בייצים של אוזים ברווזים תרנגולות....עושים קטיף תפוזים וסוחטים ....גן עדן הוא כאן , למדו לראות אותו ולחוות אותו.
אני בוחר שלום עולמי, ימים מופלאים ומוצלחים, אור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יוסף
הבשלן,
בשדה השיפון,
01/05/07 09:02
| |
 |
גם אותי.
ל"ת
איילת,
01/05/07 12:46
| |
 |
28.
פעם בשבוע (ואפילו פעמיים...)
נו באמת,
29/04/07 11:37
| פעם בשבוע (ואפילו פעמיים...) ממלאים מיליוני אנשים לוטו, ובכל זאת, רק אחד זוכה ולפעמים גם זה לא. בין אלה שלא זכו יש המון שמאד רצו, מאד-מאד רצו, ואפילו מאד-מאד-מאד רצו, והיו מכווננים, ממוקדים ומלאי חשיבה חיובית. מה זה אומר? שהכל בולשיט? לא. אבל שאנחנו יכולים להשפיע (חלקית) רק על הדברים שהם בשליטתנו, וגם זה לא ממש ולא כל הזמן. למשל: 6 מיליון יהודים בשואה באמת לא רצו לחיות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הלוטו....חחחח מדד הלוטו...
אור,
30/04/07 21:33
| מחשבה יוצרת מציאות...תפנים..,מפנים? בעניין הלוטו...תחשוב שהמון אנשים חושבים על אותו הדבר... אז הרוב קובע...כמו בבחירות, הרוב שחשב על אותם מספרים, השפיע...יש עוד דבר המשפיע ונעזוב אותו.
תחשוב שנניח אתה חושב על חניה פנויה בתל אביב..אתה היחיד (אולי עוד בודדים -באותו זמן ומקום) שחושב מחשבה זאת , ולכן תקבל את מחשבתך....אך אם יש משחק כדורגל...ויש חוסר איזון בין החושבים, יש רוב... אגב, תכניס למשוואה גם , פחד מושך עצמו , רצון מביא ההפך....גם עצם המילה רוצה, זה להרחיק את הדבר, אם תשתמש במילים בוחר/מעדיף/מתכוון/מוצא/יש תראה שתקבל דברים מהמחשבה. דינמיקה מאוד עדינה של מילים ומחשבות.. יהודים יקרים ואהובים... חומר למחשבה...בעניין השואה, אני אומר את דעתי בעניין תוך התחשבות במחשבות בוראות ומושכות מציאות , היו יהודים פחות נחמדים לעובדיהם, מה שיכול ליצור מחשבות פחות טובות אצל העובדים ,גם פה בארץ ,שמעתי אנשים שאמרו''הלוואי ש...ככה וככה'' על מעסיקם. פחד מושך עצמו , ואני בטוח שהיה פחד...והייתה לצערי כוונה נחרצת של ''קבוצה'' קיצונית לעשות דבר. כמובן שיש גם את השפעת התורה.
מסר לכולם , התחילו לחשוב על העולם בצורה חיובית, למרות שנראה מוזר...ההשפעה מגיעה. יש שלום אהבה בריאות שלווה נחת ואושר בכל בית ובית בישראל ובעולם, אני בוחר שלום עולמי, אור לוי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שאלה לאור: האם אתה מכיר את ''מרשמים לאושר'' של קן קייז.
תודה!,
01/05/07 17:24
| |
 |
ראיתי שמדובר על ספר...
אור,
03/05/07 20:33
| את יכולה לשלוח לי את הניסוח עליו את מדברת , בבקשה ,
ימים מופלאים ומוצלחים, אני בוחר שלום עולמי, אור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אינני מכיר ואשמח להכיר...
אור,
02/05/07 03:07
| |
 |
27.
אם אדם מזהה בתוכו את הבורא
הילה,
מרכז,
28/04/07 20:51
| אז אני בספק גדול אם הוא ימצא עניין במשחקי כוח ושליטה כמו למגנט אליו כסף או שווה כסף. באופן ספונטאני וטבעי,בלי השתדלות ומאמץ הכל יתרוקן ויתמלא חליפות במחזוריות אינסופית ולגיוס רצון לא תהיה כל משמעות כי לא יתכן חוסר...החוסר קיים רק בגלל אשליית הפרידה מין הבורא. לכן הרצון האמיתי שיביא לשלוות הנפש יהיה הרצון להתעוררות מאשליית הפרוד. כל הנסיונות לגייס לעצמי דברים כאלה ואחרים,מעידים שעדיין האדם שרוי בתרדמת עמוקה ושלא בטובתו הוא נקלע לאזור החלום האמריקאי המתעתע...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אלוהים וחוסר
אמתי מגד,
29/04/07 16:08
| אני מסכים איתך בגדול שאדם שמזהה בתוך עצמו את הבורא לא באמת זקוק למשהו. אבל בכל זאת: אלוהים בכבודו ובעצמו לא היה זקוק לשום דבר ובכל זאת ברא את כל העולם הזה, לא? למה? זה לא היה מתוך תחושת חוסר ובכל זאת הוא החליט לברוא. ישנו מקום שבו אדם רוצה ליצור מציאות שלא מתוך חוסר אלא דווקא מתוך שפע. הוא פשוט רוצה להעניק, ליצור, לשחק, לברוא, לבטא וכדומה. כלומר, הוא רוצה להצטרף ''לצבאות השם'' ולהיות חלק מהדבר העצום הזה שגם בורא ולא רק נברא. אני בהחלט יכול לזהות בתוך עצמי רצון שלא רק להיות זה שמקבל ונוצר אלא זה שנותן, מעניק ויוצר. אבל כן, כל עוד אתה עושה את זה מתוך תחושת חסך, כדי להשיג משהו שאין לך, זהו אגו. והרצון להרוויח עוד ועוד כסף הוא בוודאי, כמעט תמיד, מגיע מתוך החסך הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היוצר אינו רוצה
הילה,
מרכז,
30/04/07 18:53
| הרצון אם תשים לב,תמיד שוכן בנברא והבורא בורא כי זה טבעו הבלתי נמנע. אינך יכול לרצות להצטרף לצבאות ה',אלא ההזדהות שלך מומרת מהזדהות עם הכלי,להזדהות עם האנרגיה היוצרת הזורמת בו אם אין מפריע (מיני אשליות כאלה ואחרות כיד הדמיון). כמובן שקטונתי לדבר בשם האל ואני רק מתנסה לפעמים בתחושות בדבר מהותו כמוך כנראה וכמו רבים אחרים שהרי כולנו מבית היוצר שלו וכולנו ילדיו אהוביו ואם נאמין בכך, הרי שרצונו להשפיע על כל אחד מאיתנו מטובו שאין לו סוף, יתקיים הלכה למעשה אמן ואמן..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מר מגד,
עופר,
ישראל,
30/04/07 16:10
| הרצון להשתוות לבורא כדי לתת ולהעניק זה לא מהאגו?[האגו לאו דווקא חייב ליהיות 'שלילי',] אם לא,אז מה זה רצון?וממה הוא נובע?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שלום הילה , שלום בעולם
אור לוי,
28/04/07 22:46
| אהבתי את דבריך...אני ממש חושב כמוך... ואת? מזהה את הבורא? אהבתי גם כמה שכתבת קצר קולע וברור.. הילה... העלת בי חיוך גדול , מעניין אותי איך ומי את.. אם לוחצת על השם שלי ,מפנה למייל, אשמח לקשר עימך...
המשך ימים מופלאים ומוצלחים, ימים מלאים אהבה ושלווה, אור לוי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
תודה! מאיר וחשוב חשוב חשוב!
ליאת,
27/04/07 22:44
| העברתי את הלינק לכמה מבובלים, וגם אישית לקחתי אנחת א-אה! טובה. תודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
מאמר נהדר שהגיע אליי בזמן מדוייק
עוד, עוד, ועוד,
27/04/07 19:38
| |
 |
24.
יוצרי מציאות??
עופר,
אזרח העולם,
27/04/07 14:32
| אמתי,אני רוצה לשאול אותך בתור אב לילדים,האם הם יוצרים את המציאות שלהם? או שהם נולדים לתוך מציאות קיימת שאנו בתור הורים גם גדלנו לתוכה?!. בוודאי תסכים איתי שהמציאות שאנו וילדינו חיים בה כבר קיימת ואנו רק מנווטים את עצמנו בתוכה במקרה הטוב כשאנו מודעים לכך,ובמקרה הרע אנו נבלעים בתוכה ומזדהים איתה כשאין מודעות למי,ומה אני.
הסרט ''הסוד' מזכיר לי את יצרני הוויאגרה,והפרוזאק, שניהם מספקים לנו ''תרופת פלא'' בלי מאמץ,אין צורך בלעשות כלום רק לשנן מנטרות או לבלוע כדור,והדרך לאושר קצרה הרבה יותר מתמיד,גם אין צורך לחקור ולהכינס לתוך עצמך לברר את הסיבות לאין אונות מחד,או לחוסר{כסף,אהבה וכו'}מאידך. אם נמשיך את ''הקו הדואלי'' שבו התחלת במאמר, אזי, כול מה שאנו רוצים ומבקשים אנו מושכים גם את ההיפך שלו או במילים אחרות,אם אנו יוצרים את המציאות שלנו,אז אנו מושכים את האי יצירה באותה נשימה,רק מה,אין אנו משקיעים זמן ותשומת לב לזה. מכיוון שהאגו{לא מצאתי מילה מתאימה אחרת}רוצה להשמיע את ''קולו' ולממש את עצמו. בעולם מודרני וטכנולגי אנו כל הזמן הורסים ובונים את הדברים שאינם מתאימים יותר לצרכים או לרצונות שלנו. וזאת הנקודה,אנו כול הזמן עסוקים בלשים סייגים,חומות,גבולות עד שאין אנו מבחינים שהמציאות האמיתית כבר קיימת ואנו כול הזמן חומקים ממנה ומסתירים אותה כי האגו שבנו רק דוחף אותנו קדימה כי הוא רוצה להתקיים ולהראות נוכחות אז כשאתה אומר ''אנו יוצרים את המציאות'' במילים אחרות,על פי הבנתי,אתה בשירותו של האגו שלך הוא,הוא זה שמנווט אותך ליצור,את עצמו{את האגו}כל פעם מחדש. אינני מנסה לבטל את האגו או להרוג אותו... אלא אני מודע לזה שהוא קיים גם כן ואני נותן לו את המרחב שלו להתקיים, אך כאשר אני מודט והאגו מפנה את מקומו ''לריקות'',כבר אין יצירה שאני יצרתי אלא רק את מה שכבר קיים,והיא הריקות.
אשמח אם תגיב.
יום טוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לעופר אזרח העולם
אמתי מגד,
27/04/07 20:29
| תודה על התגובה ואתייחס לשתי הערות שלך: בראשונה שאלת לגבי ילדים. האם הם יוצרים את המציאות. בנקודה השנייה התייחסת אל האגו ואמרת שזהו האגו שיוצר את המציאות. אני אנסה להבהיר כיצד אני תופס את הדברים: ילדים אינם יוצרים את המציאות שלהם, בדיוק כפי שמבוגרים גם אינם יוצרים אותה. כלומר, גם כילדים וגם כמבוגרים אנחנו התוצר ולא היוצר. גם האגו הוא התוצר ולא היוצר, או היצירה ולא היוצר שלה. כלומר, אנחנו תמיד שניים, יש בנו גם משהו שהוא הבורא בכבודו ובעצמו, אלוהים, אם תרצה, וגם משהו שהוא הנברא, המציאות. אנחנו גם האדון וגם המשרת. יש בנו את שתי הפנים הללו. בוודאי שילדים אינם יכולים ליצור את המציאות שלהם. אבל גם מבוגרים לא יכולים. גם הם כבר התוצר. וזהו האגו של המבוגרים שאומר להם שהם יכולים. אבל הוא, האגו, האחרון שיכול, כיוון שהוא מכאני ואוטומטי לגמרי, כלומר, הוא בסוף שרשרת היצירה. הוא התוצאה. והוא חסר אלוהים לחלוטין בתוכו. אבל יש בתוכנו גם חלק אלוהי. חלק יצירתי. חלק שבורא. אם החלק הזה אנחנו יכולים להיפגש, וממנו ליצור את המציאות. למעשה זה אינו חלק. זה אינו יכול להיות חלק. כי חלק הוא תמיד התוצאה ולא הסיבה. אז אפשר לומר שברקע של עצמנו, מאחורי הכול, ניצב היוצר, הבורא, האלוהים שהוא אנחנו. אבל כל עוד אנחנו מזדהים עם חלק זה או אחר, ואיננו מחוברים לתמונה כולה, אין לנו כל סיכוי להיפגש עם הבורא שנמצא מאחורה, אם הבורא שהוא באמת אנחנו. מתאים לך ההסבר הזה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמתי, אתה בטוח שהאגו הוא תוצר?
הצהרה,
בומבסטית,
28/04/07 16:51
| מבוגרים שחיים בחברה המערבית בהחלט יכולים ליצור חלקים נכבדים מהמציאות בה הם חיים.
זאת בתנאי שהם לא ישקעו בחלומות מגלומניים של סופרמאן לשנות את כל העולם כולו במטה קסם ובין רגע.
הרבה מאוד אנשים בחברה המערבית יכולים לבחור מקום מגורים, מקצוע, תחביבים, היכן להתנדב - ובכך בהחלט יוצרים מציאות ומשפיעים עליה. מי שחי ביישוב ירוק ודואג לסביבה וחי איתה בהרמוניה, מתנדב לפעילויות חברתיות ועוסק בעזרה לזולת - משנה ועוד איך את סביבתו. את הסביבה החיצונית ואת הסביבה הפנימית של אלו שמטפלים בהם ונזקקים לה. מי שפותח מפעל ומספק מקומות עבודה לאנשים או מי שסתם חי לו בעיר או בכפר אבל דואג לעוד כמה דברים חוץ מלעצמו - משנה את המציאות בה הוא חי.
ולנושא השני שהעלת בתגובתך- האגו הוא מקור ובסיס. הוא לא תוצר ולא נעליים. האגו הוא הוא החלק שמניע ומנחה ודוחף לפעולה.
אמתי, כדאי שתעזוב את החלק האלוהי בצד ותתחיל להגדיר לעצמך מושגים לפני שאתה יוצא לעולם (עולם הקוראים ואולי המטופלים שלך) בבילבול שלא אומר מאומה וגם לא מוביל לשום מקום.
אם אלוהים המסכן הוא אנחנו (כפי שכתבת פה למגיב עופר) אז מצבו של האלוהים קשה מאוד (בלשון המעטה).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה כבר הרבה יותר אמתי מגד
בן,
צפון,
28/04/07 16:12
| מגורדייף - וזה יותר טוב.
רק תיקון קל שבקלים - אנחנו לא אלוהים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז מי אלוהים
ה',
29/04/07 09:17
| |
 |
מי?
בן,
צפון,
29/04/07 12:49
| |
 |
thank you thank you thank tou
ל"ת
thanks,
28/04/07 21:07
| |
 |
אמתי מגד.
עופר,
אזרח העולם,
28/04/07 00:32
| |
 |
23.
המסוכנות היא מסכנות
ישעיהו,
27/04/07 02:47
| החכמה היא לקבל את הכח המחדש אותנו הכח האלוהי לכן הלמידה היא ההתפקחות והשיחה הפנימית עם המשיח איתנו אנחנו נפתחים ממציאות אל מציאות האמת העירומה והסותרת שסותרת על פנינו ומעוררת אותנו לראות היום המציאות נחוות בשלמותה ומחר נראה אותה השלמה בחסרונותיה השאלה האם אנחנו יכולים להעביר אמת שלמה ברגע הנתון וכמה זה מסוכן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
אבחנה מדוייקת
שלומי,
27/04/07 01:00
| מדהים לגלות שאנחנו מנוהלים ברמה מסויימת על ידי דחפים תת מודעים שמביאים אותנו הרבה פעמים למקומות שכלל לא ידענו שרצינו להגיע אליהם, וגורמים לנו לחבל בהצלחה של עצמנו.
הגיע הזמן להניח את התת מודע/''הרצון האחר'' בצד ולהגיד לו שלום ותודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שלומי, אשמח מאוד אם תכתוב איך ''מניחים את תת המודע'' בצד....
ג'וי,
27/04/07 01:37
| כל האנושות מחכה לתשובתך. לכל הנוסחאות הקיימות היום לתכנות תת המודע מחדש, כולל עבר והרגלים, מהיפנוזה ועד דמיון מודרך, יש אחוזי הצלחה נמוכים עד אפסיים. אם עלית על איזה נוסחת קסם חדשה, יש לך סטארט אפ רציני ביד. אם תזדקק לשותפה, יש את ג'וי, שדרבנה אותך לעשייה. לדעתי הכנה והלא מלומדה, התשובה היחידה לתכנות מוצלח של תת המודע קיימת בתחומי המדע הבדיוני - החלפת אונות בחדשות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שאלה לג'וי
לילה,
29/04/07 15:05
| הי ג'וי איך את יודעת שהיהפנוזה והNLP לא עוזרים? אני מכירה הרבה שזה עזר להם למה את מתכוונת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את טועה
אא,
בב,
27/04/07 14:38
| להיפנוזה יש הצלחה של כ-80% בבעיות שבהן קל למדוד במדויק את ההצלחה, כדוגמת גמילה מעישון או ירידה במשקל. רק שימי לב שרוב המהפנטים בארץ הם לא מהפנטים מיומנים (בגלל שזה לא עיסוקם העיקרי)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שלום ג'וי
אור,
27/04/07 04:42
| אני עליתי על נוסחה.. גם פתרתי את החידה.. :-) השאלה מה מעניין אותך? פתרון אישי...או פתרון עולמי??
פתרון אישי..
החלף את המילים הבאות בשפתך חייב/צריך/רוצה/לא/מחפש והשתמש במקומן במילים : בוחר/מתכוון/מעדיף/יש/מוצא
אמור שלוש פעמים ביום מול המראה: אני אוהב את עצמי אני משחרר את העבר אני ניזון מאהבה אני פתוח לשינוי הכל שלם ומושלם בעולמי (אלו הבסיסים ועדיף להוסיף נוספים על פי הבחנה פשוטה בהתאם לך) אם היה קושי למשל עם בחורות להוסיף ''אני רצוי'' ,התוספות הן יותר ממוקדות לכל אחד וסיפורו. אפשר לדעת לבד מה עדיף להצהיר. דבר נוסף , ביטול דעת האחר, זאת אומרת הקשבה לעצמי , הקשבה לקול הפנימי מבלי לאפשר לסביבה לשלול אותנו...אך יחד עם זאת להקשיב...להקשיב בכדי להבין ,לכולם. דינמיקה עדינה...אך ישימה ויעילה, אתן לך דוגמא: במידה ואדם מרגיש /מתכוון לעשות משהו שממש יודע שיצליח ומספר לסביבתו...והסביבה אמרה ''לא,לא כדאי'' , ''לא, לא שווה'' , לא , לא יפה'', מה שניקרא הוציאה את הרוח מהמפרשים....,פשוט להתעלם ! אך יחד עם זאת ...אם מגיע מישהו ואומר לדוגמא: ''שמע...עדיף לך לקחת חולצה חמה...קר שם'',להיות קשוב ..ללמוד...להיות פתוח תמיד. אגב , זה כמו בעץ הדעת: הנחש הציע לחווה פרי , הקול הפנימי שלה אמר לה ''לא'' קול הנשמה (האלוהים) והיא ביטלה דעתה, הקשיבה ופעלה על פי דעת האחר, וכך עשתה לאדם (קארמה-מה שעשו לך תעשה לאחר ומה שתעשה לאחר יעשו לך)ואדם גם הוא ביטל את קול האלוהים שלו (קול הנשמה) קולו הפנימי והקשיב לדעת האחר. ישום המילים המשפטים וביטול דעת האחר מוביל לחיבור להשתחררות ולשליטה במשחק המציאות.
בישום רציני ונחוש ההשפעה ברורה תוך שבועיים ואחרי בערך 40 יום כבר נמצאים במקום מדהים.
ואגב , יש סטארט אפ רציני ...
יש עוד תוספות לעניין , במידה ומעניין אותך המייל שלי תחת שמי. אני גם אומר ''יש שלום אהבה בריאות שלווה נחת ואושר בכל בית ובית בישראל ובעולם''
המשך ימים מופלאים ומוצלחים, ימים מלאים אהבה ושמחה, אור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש לך הוכחה שהסמנטיקה כל-כך חשובה?
אא,
בב,
27/04/07 14:41
| יש לך הוכחה שהלהטוטנות המילולית שאתה מציע כל כך חשובה לתוצאות?
במיוחד בהתחשב בכך שפעולות ה''תכנות''של התת מודע בעיקרן לא אמורות להתבצע במילים אלא בתמונות ותחושות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההוכחה הטובה שיש היא לנסות...
אור,
27/04/07 17:55
| פשוט נסה וראה , חווה בעצמך.. זה הכי יעיל וממקד אותנו למטרה, להשתחרר ולהשתפר...
וכן , יש הוכחות , אני כבר הפסקתי לנסות להוכיח , הבנתי שאלו שפתוחים ובאמת מבקשים שינוי, פשוט מנסים מבלי להתפלסף. היופי שבדבר שמהר מאוד רואים וחווים את ההשפעה, כבר 12 אנשים בערך , במידות שונות עברו שינוי תוך ישום , יש סיפורים ומעשיות בשפע... זה משנה בכלל , הרי זה סיפורים של אחרים. תכלס ולעניין , פשוט נסה , בהצלחה ,
המשך ימים מופלאים ומוצלחים, ימים של התעוררות ואהבה, אור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אא בב, מצטרפת לשאלתך ומוסיפה אחת אליך. ממני, גג
ג'וי,
27/04/07 15:19
| שמע סיפור: אני מדמיינת ומרגישה את אהבת חיי קרוב לעשרים שנה! (מה זה אומר על הגיל שלי? נחש). למרות שהתמונות העולות במוחי על אותו גבר, פרי דמיוני, הם כמעט חיקוי אחד לאחד של המציאות מבחינת העוצמה והתחושה, אני עדיין פאקינג לבד. ולא שאני מתלוננת, אני רק סתם מתפלאת. ולצורך העניין, בדקתי את עצמי: אין בי שום התנגדות פנימית, הגבר הזה הוא בדיוק מה שאני צריכה ורוצה, אין לי שום חסימות, אין לי עבר בעייתי, היו ויש לי חברים ואני לגמרי משדרת ליקום את המסר- אני כאן, סתכל עלי. (ואני בהחלט שווה מבט). אז איך זה? יש לך הצעות? אליך..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לילה , שלחי מייל ואשלח לך הסבר מפורט
אור,
30/04/07 21:17
| |
 |
שאלה לאור
לילה,
29/04/07 15:20
| אתה אומר שכשאנחנו מנסים למשוך לעצמו דברים אנחנו מרחיקים אותם מעצמנו וזה נכון אז מה עושים?לא הבנתי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בטח שיש הצעות....מספר...
אור,
27/04/07 18:08
| כבר אפשר לראות את הרצון והצורך... ''הגבר הזה הוא בדיוק מה שאני צריכה ורוצה'' , עצם שימוש המילה... ניתן לקרוא לזה , חסימה , או הרחקת הדבר.
האם היה בך ''רצון שהסתכלו עליך''? ושוב...מה שמנסים למשוך לחיינו מרחיקים...ומה שמנסים להרחיק מושכים...
ועוד....את עדיין מספרת ''אני עדיין לבד'' זה מושך את המחר והמחרתיים של הלבד...
אני גם מעריך שהיו מספר דברים נוספים....הקשורים יותר לתחום המשפטים , דברים הקשורים למודעת מלבד המילים,זה כבר להעביר שיחה ולהבין אילו דפוסים קיימים בך המושכים סיטואציות מסויימות , למשל אדם שבחוסר מודעות שלו משך לעצמו מצבים להיות דחוי, אם יתחיל להגיד 3 פעמים ביום מול המראה ''אני רצוי'' ,''בחורות מתחילות איתי'' לדוגמא , פתאום מגיעים המקרים כמו שהצהיר...ומעביר עצמו לתדר של רצוי...לכן חשוב להתמיד ברציפות 40 יום כדי שהתדר יתפס, אחרי 40 יום יש לעשות ולהמשיך אפשר במינון קטן יותר כדי לשמר את התדר , מכוון שלסביבה הייתה נטיה למשוך לתדר העבר....
ובנוסף , אם הייתה דמות שהכניסה לאדם שאינו שווה , בסגנון ''מי ילך איתך ככה....ומי ירצה אותך..?? (גם שזה בצחוקים , יעני...המילה עושה את שלה ואפילו כשזה בצחוקים זה חזק מכוון שמחשבות היוצאות מרגש הן עוצמתיות יותר).
להמנע ומלספר לאותו אדם דברים הקשורים...
המשך ימים מוצלחים ומופלאים, ימים של אהבה ושמחה, אור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
סובלים מנשירת שיער? רק תחלמו על מראה והוא שלכם!
ל"ת
אבי צנעני,
התקוה,
26/04/07 23:10
| |
 |
הבנתי ומוריד לביצוע
אבי כהן,
כרם התימנים,
27/04/07 00:33
| המאור הנתנייתי שיחק כדורגל עם הבית''ריראן שהחזיר חזרה לאמיתי,שלקח את זה לסיבוב בוואקף,וחזר מבסטוטו סקילאצ''י 17 הגיע הזמן להודיע למדינות הרלוונטיות שהמוסד והאינטרפול משתפים פעולה,בשםה שלהם CLOCK DOWN ו HUT DOWN.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
נפלא! טוב שיש מי שמזכיר את זה
נעמי,
26/04/07 23:05
| |
 |
19.
התשובה לשאלתך מאוד פשוטה
יוסף,
26/04/07 22:11
| מי שמושך את הדבר אותו אתה רוצה זה לא רק הדמיון. בתכלס זה האמונה והשמחה.
מי שאין לו אמונה ושמחה , אפילו שהוא מדמיין , זה לא כל כך עובד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
אמתי, מגלה הלא מודע.
ע.,
26/04/07 21:42
| |
 |
17.
איזה יופי גם הכתבה וגם כמה מהמגיבים-תודה
ל"ת
tamar,
26/04/07 20:29
| |
 |
16.
דווקא חביב
בן,
צפון,
26/04/07 19:15
| ואתה בהחלט מתחדד עם הזמן.
אבל רק דבר אחד קטן מפריע לי - אני מריח גורדייף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ריחות
בני,
דרום,
27/04/07 17:55
| אכן ניחוח גורדייף .האם ריחו מעלה עטוש באפך? האם מרירותך ובקורתיותך יודעות שובעה ולו לרגע? האם מוחך החריף יודע נחת בלי לשפוט ולבקר?האם כל יום פוסע אתה בבצת הניו אייג למצוא כר לארס מלותיך?מביט קורא רואה וחומל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק כדיי להרגיע אותך
בן,
צפון,
27/04/07 19:27
| כמה ימים לפני שהמאמר עלה התחלתי לקרוא שוב את ''חיפוש אחר המופלא'', אני לא קורא ספרים פעמיים אם אני לא מוצא בהם עניין או חכמה, לא עצם המצאותו של גרודייף כאן זה מה שמפריע לי, ממש לא. מה שמפריע לי זה אי-המצאותו של אמתי מגד כאן.
לגבייך - אתה מנסה לשים אותי בקטגוריה של אדם מריר וביקורתי שלא לצורך היורק ארס כפורקן.
אז קודם כל, אתה טועה, שוב. ואני ממליץ לך לנסות, אפילו כסתם תרגיל דמיוני, לצאת מנקודת הנחה שהמניעים שלי אחרים.
דבר שני - אל תדמיין שאתה בכלל מסוגל להתחיל להבין מי אני או איך ההוויה שלי פועלת, אין לך שום סיכוי.
תחסוך לך את המאמצים המיותרים האלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
יפה מאוד אמתי
יוסי,
מרכז,
26/04/07 17:46
| מסכים עם מה שכתבת. הבעיה שאנשים לא מבינים כמה עמוק צריך להגיע כדי לנקות את הקונפליקטים. בעקרון בעיני להגיע למצב שבו הקונפליקטים האלו כבר לא קיימים, זו הארה. כל רצון אמיתי ופנימי מתרחש במציאות באופן הפשוט והנכון ביותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
one importent thing...was dropped
one,
26/04/07 16:46
| when you are one and when you are in the moment you realy have no will.and you dont want nothing you are free of the slavery of youre mind and desairs.good luck for all of the ''searchers''what you are looking for is not outside...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל למה...
מישהו,
משהו,
27/04/07 12:25
| |
 |
that's right
mika,
מרכז,
26/04/07 21:16
| that is exactly waht i thought when i saw ''the secret'' they allways wanted and wanted to get mote stuff or money or love and that only sounds pour.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
אזאחרי שרית את הסוד - אתה מנסה להראות שהידע שלך יותר שווה!?לא ניראה
ל"ת
רז,
26/04/07 16:19
| |
 |
12.
קיצר, ביצירת הסרט של חייך אתה צריך לדאוג לכל צוות ההפקה.
ג'וי,
26/04/07 15:17
| התרגיל של יצירת המציאות הרצויה אומרת: חשוב מה אתה רוצה, בקש אותו באופן חיובי, הרגש ודמיין אותו. קיצר- חשוב, בקש, הרגש, דמיין. מעתה הוסף- נקה. כלומר: יש להסיר התנגדויות לא מודעות ולא רצוניות כמו ניקוי העבר, בשלות, בירור מדויק של הרצון, מוכנות ועוד. ואת זה אפשר להשיג דרך אחת השיטות המתאימות לך מבין אלה הקיימות, כמו מדיטציה.
אגב, לגבי הסרט ''הסוד''. אני מורידה את הכובע האדום והפרוותי שלי ליוצרי הסרט שלקחו נוסחה ישנה ופשוטה כמו חוק המשיכה (שכל סבתא מכירה), עלו על הגל של ''הקולנוע הרוחני'' (בליפ), ועשו קופה יפה. אולי זה לא שרלטנות, אבל זה יופי של חשיבה עסקית. ואין בי עצם צינית אחת בגוף. סתם בא לי להוריד את הכובע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
אז מה, אני לא באמת מחפשת אהבה?
אחת,
26/04/07 15:12
| |
 |
פשוט:
א. ה.,
כדור הארץ,
28/04/07 03:25
| כמה שזה שחוק ככה זה נכון: יש לך אהבה. את רוצה לבחור אהוב, וזה שונה לגמרי ולא מאוד פשוט, כי האהבה שלך (מה לעשות) מטבעה היא חובקת-עולם, ואת מצפה לאותות לבחור על-פיהם. תני לאהבה להנחות אותך, ונחשי לאן היא תיקח אותך?... ועוד הערה: כך, לשמחתי, כולנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
החליפי 2 מילים...והרי לך אהבה..
אור,
27/04/07 04:52
| החליפי בשפתך ובמחשבתך את המילה מחפשת למוצאת , ואת המילה רוצה לאחת מאלו : בוחרת/מתכוונת/מעדיפה/יש
אני מוצאת אהבה , יש לי אהבה , אני בוחרת באהבה ,אני בוחרת בזוגיות,אהובי בדרכו אלי , הבנת?? המילה מחפשת השאירה אותך בחיפוש , והמילה רוצה השאירה אותך ברצון , רוצה שווה לאין , כשמקבלים מציאות של אין ממשיכים לרצות , מי שרצה...ממשיך לרוץ (רצה).
ובכלל אימרי 3 פעמים ביום מול המראה את המשפטים הבאים: אני אוהבת את עצמי אני משחררת את העבר אני פתוחה לשינוי אני ניזונה מאהבה הכל שלם ומושלם בעולמי
המשך ימים מופלאים ומוצלחים, ימים מלאים באהבה ושמחה, אור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה מול מראה?
ל"ת
?,
27/04/07 10:32
| |
 |
שאלה טובה...
אור,
28/04/07 23:03
| שאלה חשובה...אני עובד על קבלת התשובה... אני יודע שיש משהו עוצמתי בעצם האמירה והתבוננות בעינים שלנו, מדוע?! יש לי כמה רעיונות...אך אינני יכול להגיד בוודאות שזאת הסיבה.
מהבנותי , האנושות די ראתה דברים בצורה הפוכה... וכמו הראי שהופך..מראה את היפוך, יעני : כתב ראי , מה שבעברית קיים במילים כה רבות...כמו יד די כמו רצוןנוצר ,יש שפע כאלו...
בנוסף, בלי מראה , או כל דבר המשקף את דמותינו , אין לנו יכולת לראות עצמנו...אני מתכוון לפנים , פרצוף , ראש , עיניים, ובני האדם היו חיים על פי איך רואים אותם האחרים , מה יחשבו...איך נראה הישבן במכנס...וכדומה. הרי אין זה באמת בשביל עצמנו, ברור שזה בכדי שיראה לאחרים, וכאשר אנו מתבוננים במראה , אנו כמו מחליפים את האחרים בעצמנו, אני רואה את עצמי ואני במקביל אומר שאני אוהב את עצמי, אולי פשוט מזרז ומעלה את הביטחון תוך חיבור של האמירה והמראה (חוש הראיה) לעומת רק האמירה בלי מראה , נניח שרק חושבים , זה מפעיל תחום מסויים במוח, מחשבה ואמירה , זה כבר גם המחשבה , גם הצליל (הקול) שיצרנו, גם השמע (חוש השמיעה), וכאשר גם מתבוננים במראה זה מוסיף חוש ראיה. דבר נוסף ....אנו פולטים גם מהעיניים אינפרא אדום (זהיר בדברי , סיפרה לי אופטיקאית ולא בדקתי לעומק) ואולי בהתבוננות לעצמנו בעינים אנו כמו משדרים לעצמנו דבר מה?!
שוב...אני פשוט יודע שעצם האמירה מול המראה מאוד חזקה ומשפיעה, שווה פשוט לנסות ולראות אם יש הבדל בין הצהרה בלי מראה ועם מראה.
המשך ימים מופלאים ומוצלחים, ימים מלאים אהבה ושלווה, אור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מבינה שיש לכך עוצמה והשפעה גדולה יותר. חבל שאנך יכול לפרט יותר.
ל"ת
תודה.,
29/04/07 22:20
| |
 |
אולי את בעצם מחפשת אהבה... של אמא?
ליליאן,
27/04/07 00:32
| ואולי את מחפשת אהבת גבר, אבל את בעצם שמה במקום גבוה יותר ברצונות שלך כל מיני דברים אחרים, שמתורגמים ל''בררנות יתר'' כביכול בבחירת אותו בן זוג? לדוגמה, אולי את בעצם רוצה להרגיש ביטחון כלשהו, או אולי את בעצם רוצה להרגיש עצמאות, וזה חזק יותר מהרצון לאהבה פשוטה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
יופי של מאמר
יוני,
26/04/07 15:10
| |
 |
True Will.
ל"ת
Rasputin,
26/04/07 15:38
| |
 |
9.
מה שאנו רוצים מבולבל וקונפליקטואלי ורק אמיתי מגד יסדר לנו הכל.
ל"ת
הסוד!,
26/04/07 15:09
| |
 |
8.
אני שמה 1000 יורו שג''ו קול לא שמע
קרלי צוקר,
אנגליה,
26/04/07 14:09
| קרלי - חולה על איך שאת זזה באנגליה,מת לדפוק לך נשיקה צרפתית מול 6 מיליארד איש!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
בחמישי לחמישי 2007
אח''ל,
כרכור,
26/04/07 13:25
| |
 |
6.
בזמן סופה גם עצים חסונים נשברים
אא,
בב,
26/04/07 12:43
| ישנה מציאות פנימית וישנה גם מציאות חיצונית כדי להגדיל את הסיכוי שהרצונות יתממשו - יש צורך שהמציאות הפנימית תפעל במקביל למציאות החיצונית. למשל, מי שרוצה למצוא את אשת חלומותיו, לא יכול להסתפק בלעשות את התרגילים כשהוא סגור בחדרו, אלא עליו לצאת בסיום התרגיל למקום בו יש נשים רבות חוק המשיכה יעבוד כשיש בסביבה אוביקטים אותם ניתן לימשוך! בנוסף, צריך פתיחות רבה למה שקורה בסביבתנו לאחר התירגול - הרבה פעמים מוצע לנו מה שרצינו - אך באופן שונה ממה שדימינו, אופן שדורש איזה שהוא מאמץ - הפרי בד''כ אינו נופל בשל לחיקנו אלא נופל בצורה בוסרית. נצטרך עוד מאמץ וסבלנות כדי שהפרי יבשיל למה שאנו באמת רוצים. מי שבמצב כזה לא יעשה כלום - גם לא יזכה בכלום. גם בכיוון השלילי הסביבה משפיעה - בזמן סופה גם עצים חסונים נפגעים, למשל בזמן מלחמה, כל מי שבאזור המלחמה עלול להפגע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה לא מה שהבנתי מצפייה ב''סוד''!
לורליי,
27/04/07 00:43
| אני מקבלת את הדברים כפשוטם, לדוגמה: אני מדמיינת את עצמי עשירה מאד, אני בבית משקה עציצים ופתאום אני מקבלת טלפון מפתיע מעו''ד בשוויץ, שמודיע לי שאחרי חקירות נרחבות נתגלה להם שאני היורשת הבלעדית של אוצרות השושלת הוהנצולרן... כמו שנאמר, ליקום כל מחשבה ו''משימה'' היא שוות ערך, ולא צריך להתאמץ כדי להשיג דברים, אלא רק להיות מודע ועירני להזדמנויות המתעוררות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אא בב - מילים כדורבנות ! אתה צודק מאה אחוז !
ל"ת
ערבה,
26/04/07 16:54
| |
 |
שלום אא בב
אור,
26/04/07 13:14
| אני ממליץ לך בחום להמנע ולהחליף את המילה ''רוצה'' משימוש במחשבה בדיבור ובכתיבה, אתה צודק בעניין הבוסר...אך זה קורה בגלל המילה ''רוצה'' , רצון = אין , מי שרוצה מצהיר שאין לו, וקיבל את המציאות של אין , מציאות של המשך לרצות, כך קיבל את הקושי ,רצה=רצה(לרוץ), רצה - צרה, מילים נוספות מביאות את ההפך, חייב/צריך/רוצה/מחפש/לא, נסה להחליפן למילים : מעדיף/מתכוון/בוחר/יש/מוצא ותראה שבשלב העשייה...כשתלך להביא ולמצוא ,תתכוון ,תבחר ,תעדיף, הכל יהיה קל ומושלם, מחשבה , אמירה , מעשה, ואחי, אני אומר לך זה המילה , פשוט המילה , כמובן שגם אם אדם יגיד 50 פעם ביום במילים העדיפות, ההתעסקות הזה מקביל לרצון,לחץ. החוכמה לשחרר מחשבה (שתיים שלוש) ולעזוב את הנושא...הוא כבר בדרך. מכיר שאדם ממתין לשיחה , ואיננה הגיע...כשילך לעיסוקיו הטלפון מגיע , כמו דברים רבים בחיים... טיפולי פוריות...שנה ..שנתיים...שלוש.. ניסו...רצו...אחרי הרמת הידיים...הופה...נכנסה להריון...הפסיקה לרצות. בדוק את העניין בעצמך...הרי סיפורים ומעשיות יש מלא...תבין כשתחווה את החלפת המילים , אתה מבין את הדברים ומבין את הסוד. חמש מילים להחלפה ואתה במשחק המציאות בצורה ממוקדת להפליא, יש שלום אהבה בריאות שלווה נחת ואושר בכל בית ובית בישראל ובעולם, המשך ימים מופלאים ומוצלחים, ימים מלאים אהבה ושמחה, אור טיפ נוסף - דיבור בלשון עבר על הדברים הפחות טובים מזרז הבאתם לכדי עבר.. ''גם בכיוון הפחות טוב הסביבה השפיעה'' התורה שבעל פה.... :-) אור לוי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
כתבה מעולה
Israel,
North,
26/04/07 12:03
| כתבה מעולה, וגם נכונה מאוד. במילים אחרות, האם אנו יודעים מה אנחנו רוצים? כן, מה שיש, זה משאנו רוצים ! פשוט מאוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
תודה רבה לך...(תוספות...)
אור לוי,
26/04/07 11:47
| הגיע הזמן.. הרצון המביא את ההפך... פשוט מאוד , על פי חוק המשיכה או מחשבות בוראות/יוצרות או תפילה שנענת , איך שתבחרו לקרוא לזה. מוסיף לדבריו המופלאים של אמיתי, עצם השימוש במילה ''רוצה'' מושכת את ההפך,ככה זה,זה מה שיש. פשוט מאוד המילה ''רוצה'' היא הצהרה של ''אין'' כשאדם אומר ''אני רוצה'' כמו אומר ''אין לי'' ואם ככה אמר וחשב זה מה שמקבל ,את המציאות של אין ! מציאות של הרצון...אם אין ,ממשיכי לרצות...רצה(רצון) = רצה(לרוץ), המשיכו הרוצים לרוץ אחרי הדבר או רצו. ישנם בשפתנו (עיברית) מספר מילים המביאות את ההפך מהכוונה רוצה/חייב/צריך/לא/מחפש כל אחת מהמילים מביאה את ההפך מהכוונה של החושב או המדבר. במקומן אפשר להשתמש במילים: בוחר/מעדיף/מתכוון/יש/מוצא, בשימוש מילים אלו מקבלים במציאות את הדברים על דיוקן , בקלות ,בלי ריצה...בלי צרות (רצהצרה). כל פעם שאדם אומר את המילה ''רוצה'' כמו מזמן את הקושי והריצה...הפנמתם? ! מי שהולך לחפש....באמת מחפש... אילו תצהירו ''אני הולך למצוא'' כך יהיה ....תמצאו בקלות. המילה ''לא'' איננה נשמעת במערכת...(ההפך מ-אל) מי שאמר ''אני לא אכשל'' כמו אמר''אני אכשל'',עובד גם הפוך ''אני לא אצליח'' כמו להגיד ''אני אצליח'' לכן מילה טריקית...עדיף להמנע משימושה בלשון הווה ועתיד. בכלל עדיף לדבר בלשון הווה , ''אני מצליח'' , ''יש לי כסף'',''אני בריא'',''יש לי אהבה''....כן....כן...להצהיר בהווה וזה מגיע... ככל שמיישמים זאת יותר וקשובים למילים שאנו משתמשים ככה שולטים יותר במשחק המציאות. דיבור בלשון עבר על הדברים הפחות טובים שהייתם מעדיפים בלעדיהם עוזר ומזרז את העברתם לכדי עבר. הקולות בנו מורכבים מ 3 מעגלי חשיבה , מעגל ההיגיון (היגיון שנרכש עם השנים בהשפעת מספר דברים) מעגל קליטת מחשבות -מה שניסו לגלות רבים:טלפטיה,תקשורת בלתי מילולית , אינטואיציה וכו' מעגל האלוהות (הנשמה) - הקול הפנימי הטהור..קול הנשמה/מאגר הידע האין סופי /תקשור וכו'. כל אותן מעגלים מולידים מחשבות בראשינו , לכן היו קונפליקטים בראש בני האדם , כן,לא,כן,לא,מותר,אסור.יפה,מכוער, נעים ,לא נעים,מקובל,לא מקובל,אל תעשה,עשה....הנשמה מעודדת אותנו לעשות , לחווה, להוות , לנסות ,לגעת ,בלי חששות... וההיגיון פשוט הפריע לנשמה , מכוון שההיגיון הכיל פחדים , חששות מוסכמות וכו'. חוו , תהנו,עשו וזכרו את ככלי השפה העברית. מחשבה ,אמירה ומעשה... זכרו לאחר המחשבה והאמירה פעלו לעשות וקטפו את מה שהיקום המופלא מביא לכם , הוא מביא לכם כל מחשבה ומילה , פשוט היה דיליי, זה לוקח קצת זמן להניע את גלגלי היקום ולהביא את המבוקש. אמירת התודה חשובה גם היא, אימרו תודה על הכל, יש שלום אהבה בריאות שלווה נחת ואושר בכל בית ובית בישראל ובעולם , המשך ימים מופלאים ומוצלחים, ימים מלאים אהבה ושלווה. אור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לאור
אורלי,
ירושלים,
27/04/07 08:49
| שלום, התרשמתי עמוקות מהתגובות שלך בכתבה האחרונה ובכלל ,אשמח במידה ונוכל לשוחח, שבת שלום אורלי
''מי יתן וכל הברואים ידעו אהבה שמחה ואושר''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לבד מהסוף, הסכמתי ואהבתי
ל"ת
ג'וי,
26/04/07 15:22
| |
 |
תודה לך על ה-אהרות /ערות
רינת,
26/04/07 14:09
| דקיות של מילים ,כמה יופי חן וחוכמה בשפה אחת.. תודה רבה..לקחתי ואימצתי..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
לאמיתי, תמיד כשזה לא מצליח ממציאים
ע.מ,
26/04/07 11:35
| סיבה: 1. הרצון לא מספיק אחיד 2. אין סינכרון 3. זה שטויות הניואייג' הזה. 4. וכו' וכו' ברור שמי שקנה לוטו רצה לזכות, אז במיקרה אתה מכיר אותו, לא עיניין גדול. נ.ב ב5/6/07 תהיה לי בחשבון הבנק שורת זכות של מיליון ש''ח ואז נדבר....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
יפה ונכון.
ל"ת
שלומית,
26/04/07 11:33
| |
 |
1.
MAN IS NOT THE DOER
הקדוש ברוך הוא,
EARTH,
26/04/07 11:15
| GOD IS THE DOER ALL THE ACTIONS ARE BEING MADE BY HIM
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האין סוף
האין סוף,
27/04/07 02:46
| החכמה היא לקבל את הכח המחדש אותנו הכח האלוהי לכן הלמידה היא ההתפקחות והשיחה הפנימית עם המשיח איתנו אנחנו נפתחים ממציאות אל מציאות האמת העירומה והסותרת שסותרת על פנינו ומעוררת אותנו לראות היום המציאות נחוות בשלמותה ומחר נראה אותה השלמה בחסרונותיה השאלה האם אנחנו יכולים להעביר אמת שלמה ברגע הנתון וכמה זה מסוכן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
But what if Man is the god?
Rasputin,
26/04/07 15:40
| That makes the God man and the man doer. If the man is five, then the devil is six, and if the devil is six then god is seven. 23 23 23!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
man is god
ל"ת
ג'וי,
26/04/07 15:18
| |
|
|
|
|
|