|  | 
| 34. 
מאות אלפי החיילים היפנים והאמריקאים שניצלו הודות לפצצה מפוקח ולא שטוף, 
  26/04/07 11:15
 | 
|  | 
|  | 
| 33. 
לאנרגיה האלוהית אין סוף אריה, 
אירופה, 
  22/04/07 14:27
 | 
| | ולכן כל התיאוריה הנ''ל לא נכונה. כולנו יכולים לחיות בגן עדן אם רק נרצה בכך. אבל איך נלמד משהו אם רק נהיה מאושרים כל הזמן? להיות עני זה לא קל, אבל גם להיות עשיר זה לא קל. כל אחד ושיעוריו הוא.
 נ.ב.
 גם להיות פילוסוף בגרוש זה לא קל!
 :)
 הגב לתגובה זו
 | 
 | 
|  | 
| 32. 
הרבה למעטים או מעט לרבים טל, 
חיפה, 
  21/04/07 12:51
 | 
| | כל דבר מתישהו מגיע למצב שבו הוא לא יכול להתפתח יותר אלא אם ישים דבר מה תחתיו, כבסיס, כקורה תומכת. על כן בחלקים מסוימים מורים מסוימים ישימו תחתיהם תלמידים. לא כולם יכולים להיות מורים, לפחות לא באמת, כולם חושבים שהם יכולים להיות מורים אבל עד שלא שמו אדם תחתיהם הם רק עוד תלמידים. וככה זה, לכן תמיד יהיו הפרשים בין אנשים, הסיכוי היחידי שכולם יהיו שווים זה אם כולם יהיו תלמידים, וכמו שאמרתי לפני זה, יהיה להרבה אנשים מעט ידע. חוקי הטבע לא מאפשרים שהכל יהיה בשפע לכולם, זה יהרוס את המערכת והכל יקרוס לתוך עצמו. תפילה שלעצמה לא יכולה לעשות הרבה, יש צורך במאמצים ובתנאים נאותים אשר הטבע מביא עימו. אנחנו לא יותר חזקים מהטבע, זו אשליה.
 הגב לתגובה זו
 | 
 | 
|  | 
| 31. 
יכול בהחלט להיות יותר לכולם- אילנה, 
  21/04/07 12:26
 | 
| | ההנחה העומדת בבסיס התאוריה אינה נכונה לדעתי. יכול להיות מצב שלכולם יהיה יותר. במונחים כלכליים זהו מצב של צמיחה , שכל העוגה גודלת. וזה יכול בהחלט להיות כאשר כל אחד נותן יותר משאבים מעצמו. יותר יצירה יותר שפע - זה לא מוגבל , רק התודעה האנושית המאמינה בתאוריה  שנוסחה כאן - היא מוגבלת.
 לכן בהחלט כן להתפלל שכל אחד יצליח וזה לא חייב להיות על חשבון מישהו אחר. כי אם גם אני וגם אתה ניתן יותר , גם נקבל יותר. כאשר אני רק לוקח אז זה על חשבון מישהו אחר.   השאיפה צרכה להיות לקבל בתאם לכח היצירה שלי ובהתאם למה שאני מוכן לתת. אתה רוצה יותר , תן יותר , גם יותר אמונה. תלמד יותר, תחקור יותר, התודעה תגדל וכך גם השפע וגם האהבה ! בהצלחה לכולם!
 הגב לתגובה זו
 | 
 | 
|  | 
|  השאלה אינה מה אני מאמין שצריך להיות ניצן, 
  21/04/07 15:58
 | 
| | אלא מה קורה עכשיו, כרגע, בעולם. ולשם כך אני רק צריך להסתכל סביב ולראות שכל אחד חוטף לעצמו ככל האפשר מבלי שיהיה לו אכפת מתוצאות מעשיו... הגב לתגובה זו
 | 
 | 
|  | 
| 30. 
קשר עם עצמי במקום תפילה לירית, 
מרכז, 
  21/04/07 09:52
 | 
| | בהכרח כשאדם  מתרחק מעצמו כישות שלמה ומושלמת,נוצר בו חלל. החלל הזה מבקש להתמלא כדרכם של חללים.לרוב הוא מתמלא בפחד ובנגזרות של הפחד: דאגה,חרדה,אמביציה,התמכרויות,אחיזות,תקוות...אם תשימו לב,כל התפילות מקורן בפחד הזה ובריק שקדם לו. לכן התפילות אם התגשמו או לא, לעולם לא יביאו לשקט פנימי אמיתי,כי אין בהן יכולת להחזיר אותי לקירבה אמיתית עם עצמי. הן תמיד יצרו סיפוק זמני שלאחריו מתחיל החלל הפנימי לדרוש משהו חדש...
 לכן התשובה אינה בתפילה,אלא בחיבור מחדש אל עצמי. ומאחר והניתוק מעצמי קרה בגלל תלות באחר לשם סיפוק צרכים בזמן ינקותנו, יש להתעורר מהמצב הקדום הזה ולהזכר בשלמותנו כאנשים
 בוגרים היכולים לספק את צרכיהם ואפילו יכולים להעניק לאחרים מהשפע  שאדם שרוי בו כאשר הוא מחדש את הקשר שלו עם עצמו כשלם.
 הגב לתגובה זו
 | 
 | 
|  | 
| 29. 
מה שצריך להיות שלך לעולם לא יהיה של מישהו אחר אבי, 
לפלךפ, 
  21/04/07 08:57
 | 
| | כך בכל אופן אומרים כל המורים הרוחניים בעולם. אם יש לך ייעוד מסוים, עבודה מסוימת, אפילו בגד, אז אם הוא אמור להיות שלך אז אף אחד לא יקח לך אותו. אם אני אמור להתחתן עם מישהי אז אף אחד לא יכול לקחת אותה. לפי בארי לונג אם מישהו אחר ירצה אותה יותר יתפלל יותר הוא יקח לי. לפי גישתו העולם היה אמור להיחרב לפני הרבה זמן כי כולנו אגואסיטים עדיין .
 הגב לתגובה זו
 | 
 | 
|  | 
|  האם המערב לא חי על חשבון ניצן, 
  21/04/07 10:16
 | 
| | העולם השלישי? האם הילדים האינדונזים שעובדים 14 שעות ביום תמורת דולר ליום אינם מנוצלים על ידי בעלי ההון בגלל שאני ואתה רוצים ללבוש נעלי נייק? האם יערות העד בברזיל, יחד עם השבטים הפראיים האחרונים שגרים שם אינם מושמדים מכיוון שאנו במערב רוצים לאכול מקדונלד? או סויה מהונדסת? האם זה הייעוד של יערות העד להיכחד, או קוצר הראות שלנו? והוילות האדירות של מאות מטרים מרובעים שנבנות כאן בישראל אינן על חשבון מישהו אחר שנאבק כדי לשרוד? או על חשבון הטבע שהולך ומושמד? האם זה יעודו האלוהי של הטבע להיות מושמד בידי האדם תאב הבצע? הגב לתגובה זו
 | 
 | 
|  | 
|  אתה צודק (אבל...) ז.פ.מ, 
  21/04/07 16:04
 | 
| | המערב אכן חי על חשבון העולם השלישי, והעשירים על חשבון העניים. 
 אבל השאלה שעולה אחרי קריאת המאמר היא: האם איכות או כמות התפילות של המערב עולה על זו של העולם השלישי והעניים?
 הגב לתגובה זו
 | 
 | 
|  | 
|  ככל שהאנשים פשוטים יותר ניצן, 
  21/04/07 18:15
 | 
| | כך הם מסתפקים יותר במועט ולא מדמיינים שאפשר עוד. במערב (שהיום כבר השתלט על המזרח) האנשים הפכו למתוחכמים יותר, וככל שגדל הביקוש כך גדל ההיצע עד שהיגיע לשיטפון האדיר של מוצרים שאנחנו טובעים בו היום ומשוכנעים שאנו זקוקים לו בתרבות הזו. הגב לתגובה זו
 | 
 | 
|  | 
|  בכלל לא בטוח ר.ק, 
  21/04/07 20:20
 | 
| | יש לי הרושם שבארי מנסה לעטוף משהו הרבה יותר מורכב מזה במילים יומיומיות, ושכדי לרדת לסוף דעתו צריך להקפיד לקרוא בדקדקנות: 
 ''זכור, כל התפילות של המין האנושי, המוקרנות במודע או שלא במודע, נארגות זו בזו מאז תחילת הזמן. אותן גלי התפילות - תוך כדי התנגשות תמידית זה בזה - מגשימים את עצמם כאירועים וכנסיבות בעולם, וממשיכים להתגשם שנים רבות לאחר שהדורות שהתפללו למענם עברו מן העולם''.
 
 בכלל לא בטוח שהתפילות של העולם השלישי חלשות יותר מהתפילות של המערב השבע. יכול מאוד להיות שהן מעצבות ממש כרגע את העולם של עוד מאה או מאתיים או אלף שנה.
 
 הגב לתגובה זו
 | 
 | 
|  | 
|  בסדר. ואף מקובל וידוע ז.פ.מ, 
  21/04/07 19:54
 | 
| | אך לענ''ד לא על זה הויכוח. 
 הבעיה העיקרית היא  בטרמינולוגיה.
 
 הרצונות הגשמיים של אנשים, שאיפותיהם, מטרותיהם ומאווייהם אינם ''תפילה''. (גם אם יש להם השפעה כזו או אחרת)
 
 אי אפשר להתייחס לכל אחד, אפילו שהוא אפיקורס מוחלט, כאל מאגר בלתי נדלה של תפילות בלתי פוסקות. זה כמעט השחתה של המושג העמוק הזה, שמתייחס לקשר עם הבורא, ולא לסתם רצון פשוט של מאן דהוא.
 
 צר לי שזה הופך להיות דיון על סמנטיקה, אך נראה לי כי ניתן היה להמנע מזה, אם רק הייתם ממציאים מושג חדש, במקום לשאול אחד קיים (ומהותי כ''כ) מגישה שונה.
 הגב לתגובה זו
 | 
 | 
|  | 
|  אכן... ניצן, 
  21/04/07 20:32
 | 
| | זו דרכו של בארי לקחת מילה ולהוציא אותה מהקונטקסט ולבסוף להחזיר אותה לקונטקסט אבל באופן חדש. אם תמשיך ותקרא בכתבות ההמשך תבין גם מדוע. למעשה הוא מבדיל בין תפילה נכונה ותפילה אנוכית, או תפילה כוחנית הדורשת משהו מאלוהים לבין תפילה בעלת עוצמה שאינה דורשת... אלא מעניקה בסופו של דבר. אבל על כך בהמשך... הגב לתגובה זו
 | 
 | 
|  | 
| 28. 
זוית חדשה ומעניינת טוקבקים נא לא לשלול מיד
 ל"ת טל, 
  21/04/07 08:55
 | 
|  | 
|  | 
| 27. 
הפעם בארי חביבנו טועה בגדול נעם, 
  21/04/07 07:36
 | 
|  | 
|  | 
| 26. 
מהות החיים היא לקבל מנת קרב מכורה אני, 
ישראל, 
  20/04/07 12:22
 | 
|  | 
|  | 
| 25. 
המהות של התפילה אייג', 
  20/04/07 11:42
 | 
| | תפילה לא יכולה להזיק- מעצם מהותה תפילה אמיתית יוצאת מהמקום הטהור ביותר בתוכנו. אם נתפלל לדברים שאיננו באמת מאמינים באמת- זה פשוט לא יעבוד! תפילה היא נצחון הרוח על החומר.
 תפילה לשלום אחרים תמיד מתקבלת- בניגוד לתפילות ממניעים אישיים שלא.
 אם אני מצליח- מישהו אחר יפסיד: לא נכון!!!
 זה תלוי איך בונים את זה.
 טיפ מעשי: בבואך לקבל החלטה חשובה שאל את עצמך :
 מה נכון לעשות? מה טוב לעולם? מה טוב לעתיד כל האנשים שמעורבים בעניין?
 אם תתמקד בזה ולא במה אתה רוצה לעשות, כולם ירוויחו!
 
 הגב לתגובה זו
 | 
 | 
|  | 
| 24. 
לא הכל או כלום בבקשה... טל, 
חיפה, 
  20/04/07 11:27
 | 
| | הרבה אנשים פה טענו שזה נראה להם לא הגיוני שהם חיים על חשבון מישהו אחר. ובכן זה לא ממש עובד ככה, אם מישהו רוצה להיות משורר זה לא אומר שהוא לוקח את החופש להיות משורר ממישהו שרוצה להיות גם משורר... סך הכל לא כולם רוצים להיות משוררים. וגם לא ממש היות מישהו משורר, גורע ממישהו אחר את האפשרות הזו. יש גם רמות שונות של הדברים. אפשר שכולם יהיו משוררים אך לפי התיאוריה הזו ואחרות- כולם יהיו משוררים בשקל :). איכות הוא משהו שלוקח זמן לבנות ובזמן שאתה בונה אותו אתה שואב מהסביבה את הכוח להיות יותר טוב. אולי הדרך שבה הלכת גרמת לאנשים אחרים לשנות את כיוונם ולקחת מהם את הכוח לאותן הבנות שהפכו אותך למה שהנך. מה שאני רוצה להגיד זה שהכל כל כך עדין שאי אפשר להסתכל על הדברים בצורה מאוד פשוטה ופורמאטורית. מי ששואל שאלות ומוחה על הסף שיסתכל על צורת המחשבה שלו וישאל ''ואולי לא השקעתי מספיק מחשבה ומאמץ כדי להבין את הנושא הזה, אולי הכתבה נכונה?''
 הגב לתגובה זו
 | 
 | 
|  | 
| 23. 
אני מתפלל שמכבי ת''א תנצח... מתפללן, 
  20/04/07 10:28
 | 
|  | 
|  | 
| 22. 
קבלו את החבר האנגלי שלי בשתיקה פנימה אמיר, 
ת''א, 
  20/04/07 08:55
 | 
|  | 
|  | 
|  מספיק לקשקש, זה אפילו לא מצחיק
 ל"ת אבי צנעני, 
  20/04/07 15:44
 | 
|  | 
|  | 
| 21. 
גרייר שומרת ומאבטחת את הגעתו של גילעד שליט חזרה להורים?
 ל"ת אמיר, 
ת''א, 
  20/04/07 08:52
 | 
|  | 
|  | 
| 20. 
חזרה בהצחקה!
 ל"ת גו''שין+רצועה, 
+זוג בתהליכי, 
  20/04/07 07:37
 | 
|  | 
|  | 
| 19. 
חידות למבוגרים בלבד אמיר, 
ת''א, 
  20/04/07 06:49
 | 
| | שאמרתי וצעקתי פארוואטי והתכווננתי על הקצב של גרייר=החבר האנגלי שלי התכוונתי שתהיה דממה ביטחונית רועמת,תודה על ההקשבה.
 הגב לתגובה זו
 | 
 | 
|  | 
|  בבקשה תנו לסבתא שלי למות מבלי לקבל הסבר בגוף הסרט
 ל"ת אמיר, 
חותם שו''ס, 
  20/04/07 08:20
 | 
|  | 
|  | 
| 18. 
קוואסאני אמיר, 
סוף הסרט, 
  20/04/07 05:31
 | 
| | 2002 מוהן הגיע לגסט האוס,הצביע על נאנדה דווי,כול בוקר קמתי מוקדם לראות את הזריחות,כתבתי ספר על ישראל,אני התחלתי לרוץ מהפחד,מוהן חש איום פיזי כלפיו,צאו מהסרט שלי,יש XXX אחד גדול של פחד ויראת כבוד כלפיו,במייל האחרון כתבתי לו שאני תקוע בשלולית בחבל מוסטאנג,אני חש את אוויר ההרים הצלול כאן בישראל,אין לי אומץ להסתכל לו בעיניים,מפחד מוות,אין לי בושה להגיד את זה,שכול העולם ואשתו ישמעו! הגב לתגובה זו
 | 
 | 
|  | 
|  הוא מפחד מהתמונה שלהם ביחד אבי כהן, 
ישראל, 
  21/04/07 16:01
 | 
| | הילד עם חיוך ראמנה מבוייש תודעה של מי זה המשורר הזה..בדיעבד הבנתי שאני מתווכח עם מאסטר שעשה לי ביה''ס אוניברסאלי
 כול הכבוד למאסטר,מוהן ראנה.
 לאנשים כמוהו אין תחליף,זה עכשיו או לעולם לא..
 הגב לתגובה זו
 | 
 | 
|  | 
| 17. 
התיאוריה היחידה שמחזיקה מים דסק ההארה, 
נכון לעכשיו, 
  20/04/07 04:47
 | 
|  | 
|  | 
| 16. 
שטויות ניר, 
  20/04/07 02:41
 | 
| | האם גם למחלות יש מכסה כמו עושר ועוני? ברור שלא. יש מחקר רפואי והמסלול להדברת המחלות החל כבר לפני 200 שנה ותוחלת החיים עלתה פלאות, בילבול מוח. הגב לתגובה זו
 | 
 | 
|  | 
|  לא בטוח... טל, 
חיפה, 
  20/04/07 11:16
 | 
| | ולאן הלכו כל החיות שנכחדו עם הזמן? אתה חושב שאתה מעל בעלי החיים? או מעל יצורים שעוד לא פגשת? אני לא אומר שבארי צודק, אבל אף אחד גם לא יכול לבדוק את הטענות בצורה אובייקטיבית וקרובה לאמת. אנחנו לא לוקחים ה כ ל בחשבון... הגב לתגובה זו
 | 
 | 
|  | 
| 15. 
תיאוריה ראובן, 
הרצליה, 
  19/04/07 23:23
 | 
| | מאיפה הבארי הזה יודע את כל הדברים האלה? ואולי, הכל אקראי?
 ואז מישהוא מתפלל למשהוא וזה לא קורה ומישהוא מתפלל וזה כן קורה.
 אז יש סיכוי שיקרה משהוא בכיוון  של התפילה וזה סיכוי לא קטן.
 השאלה האמיתית היא אם משהוא שקרה היה קורה גם בלי התפילה.
 אני חושב שכן.
 הגב לתגובה זו
 | 
 | 
|  | 
| 14. 
מסכן הבארי הזה אייל, 
מרכז, 
  19/04/07 21:19
 | 
| | אם הוא היה יודע מהי תפילה הוא לא היה כותב כל כך הרבה שטויות. הגב לתגובה זו
 | 
 | 
|  | 
| 13. 
אל באנדי סיכם כבר את הכול אמיר, 
ת''א, 
  19/04/07 20:12
 | 
| | המשפט הכי חשוב שלו הוא שגבר מקבל את ההחלטות הכי חשובות שלו בשירותים. הגב לתגובה זו
 | 
 | 
|  | 
|  הנעליים הללו הונדסו לאחור!
 ל"ת קאלי, 
חנות נעליים, 
  19/04/07 20:37
 | 
|  | 
|  | 
|  תחליטו אתם מה יותר גרוע דורגה, 
חנות בגדים, 
  19/04/07 22:50
 | 
| | סוכנת mi6 בריטית מליברפול עם טייפ רקורדר צמוד אלי שלוקחת אותי ללחוץ ידיים עם הדלאי לאמה ועל הדרך מוציאה ממני את סוני ג''וסף 
 או
 
 ישראליות שמפאת הנימוס אני אשתוק
 
 או
 
 סוכנת משירותיי הביון הקנדיים שראתה אופרה בזמן שהבאתי כבוד לבארי טיש קולמוביאני
 
 או אינטרפולית מברזיל שהחליטה להקים בית על שמנו בקו סמוי
 אמירלה..
 
 או כרוניקה של חתונה ידועה מראש
 שהפכה מטרגדיה יוונית לקרנבל אוניברסאלי
 ????????????????????????????????????????????????????????????????????????
 הגב לתגובה זו
 | 
 | 
|  | 
| 12. 
complete bullshit. wealth is, aventually, created from nothing. avi tzanani, 
  19/04/07 19:54
 | 
| | if the rich pray only for preserving their wealth - than how come that there are more rich and richer rich in the world? the truth is, that the world did get better, and allways gets better (only that depressed small people like the writer above can't see it. that's why they write, study, and ''teach'').
 
 הגב לתגובה זו
 | 
 | 
|  | 
|  whats going on avi avi cohen, 
outside, 
  20/04/07 00:28
 | 
| | companies money
 media worlds of illousions'
 coverd in blog dishs
 i hear you call right and clear
 i am wondering
 if the words everything is a set up was a chain that came from heaven or hell
 if you beg the diffrence
 ill be happy to take permanent vication from all of this
 back in the war days a wizz man asked me if i want to be fished out
 i realized that that was the point where the story gets some reality twists
 i will dance thrugh 1000 of language's into your protected arms
 army is on top of everything
 its time to chill out baby
 הגב לתגובה זו
 | 
 | 
|  | 
| 11. 
על אפקט התפילות תוכלו לקרוא באתרנו
 ל"ת אתר חופש, 
  19/04/07 19:21
 | 
|  | 
|  | 
| 10. 
תפילה krishna, 
  19/04/07 19:15
 | 
| | למרות שבקשר למדיטציה קיבלתי מה שהוא אמר בקשר לתפילה אני מתנגד לחלוטין אלוהים הוא אהבה ואם אני מתפלל למשהו זה לא על חשבון מישהו אחר ןאלוהים יסדר את זה כבר תיקראו את סיפרי שלמה קאלו ספרים מלאים באהבה ושופעים אופטימיות ולא פסיממים כמו הכתבה הזאת כל טוב and GOD bless you always!!! הגב לתגובה זו
 | 
 | 
|  | 
|  אלוהים הוא הטבע טל, 
חיפה, 
  20/04/07 11:21
 | 
| | ואין לו שום עניין באף אחד באופן פרטי, כולם (99%(?)) מקבלים את אותו היחס (חוקי הטבע), אלא שבטבע הכל באמת בכמות מוגבלת ויש תמיד כוחות שגורמים להפרש יחסים (פוטנציאליים) וכוחות שמנסים לשמר אותם ולהגיע לאיזון בטבע. האיזון הוא לא רק הנראה ולכן יש מצב שהוא נקבע בין היתר ע''י משהו שנקרא גם ''תפילה''. לא? הגב לתגובה זו
 | 
 | 
|  | 
|  לא! ז.פ.מ, 
  20/04/07 11:39
 | 
| | אמנם בטבע המשאבים אכן מוגבלים, והשגת דבר מה באה במידה מסויימת על חשבון אחר, אבל אלוקים ודאי אינו מוגבל (מעצם הגדרתו) ועל כן הוא איננו הטבע. או לייתר דיוק הוא הטבע++ (דגש על הפלוסים) 
 לגבי הטענה כי אין לו עניין באף אחד באופן פרטי - נראה לי שצריך להיות די קרובים אליו כדי לדעת במה בדיוק יש או אין לו עניין - מה שכמובן קצת פרדוקסלי כשטוענים שאין לו עניין באף אחד :-)
 הגב לתגובה זו
 | 
 | 
|  | 
|  איזה כתבה מקושקשת. תורת אמת נתן לנו.
 ל"ת שובה ישראל, 
  19/04/07 22:32
 | 
|  | 
|  | 
| 9. 
גישתו מסוכנת ביותר אני יסביר.. רונית, 
גגדדגדד, 
  19/04/07 18:24
 | 
| | אם עלה לי רצון להיות משורר אז אני צריך לחשוב פעמים אולי זה על חשבון מישהו אחר. מי אמר שזה ככה להיפך . האם יש מגבלה לכמות הזמרים בעולם ,המשוררים להיפך כולנו יכולים להיות משוררים זמרים שחקנים . ורואים את זה במציאות שיש היום יותר מהכל גם באוכל, היצירתיות ,כמות הזמרים בארץ , הספרים שיוצאים סוגי האוכל. הכל יותר . האנרגיה היא אין סופית לא מוגבלת. אם עלה לי רצון להיות לעשות משהו זה מה שעלי לעשות , ואם הצלחתי לעשות זאת אז זה מה שהיה צריך לקרות ואם לא אז אלוהים לא רצה שזה יקרה.
 להגיש שמי שיש לו מספיק ורוצה יותר צריך להרגיש רע אם עצמו זה לדעתי טעות . הדרך היחידה שאדם יכול לדעת אם הוא בדרך הנכונה היא אם משהו גורם לו לאושר ואם לשיר או לסגור עוד עסקה זה טוב לי ,אז מה הוא מצפה שאני יגיד לו אני יעצור בו ולא ימשיך לעשות עסקים כי זה על חשבון מישהו אחר. איזה שטות זאת.אני יאכל פחות או רק מעט כי זה על חשבון מישהו אחר
 הגב לתגובה זו
 | 
 | 
|  | 
| 8. 
לא מסכים לדבריו למרות תיכנסו ותבינו אבישי, 
ללככ, 
  19/04/07 18:17
 | 
| | הגישה שיש עוגה והיא מתחלקת סותרת את כל הגישה של אלוהים  , כי הבורא הוא אין סופי וככזה האושר השמחה העושר הוא אין סופי . תראו את  הסרט הסוד . לפי גישת בארי יש טעויות בעולם ומה שקורה זה לא בשליטת הבורא ולפי  גישתו יש טעויות . ביירון קייטי שאני מאד מעריך אומרת אין טעויות. והיא עברה הארה רוחנית . סתירה נוספת: הוא טוען שמי שמתפלל יותר חזק יותר עם הלב , יותר רוצה לדבריו מצליח יותר . ואלו הם העשירים  . ואני אומר איך יכול להיות שתפילה של בן אדם עני וסובל שמתפלל מעומק הלב יכולה להיות פחות וממישהו שיש לו הכל . אז לפי דבריו דווקא העני אמור לקבל את מה שהוא רוצה.
 דבר נוסף: לפי גישתו כל שיש לו כסף ולא רק העשירים אלה כפי שהוא טוען : כמוני וכמוך שהם חיים ברווחה צריכים לחוש רגשות אשם על היותם מצליחים ושלא חס וחלילה יחשבו גם לממש עצמם בתור זמרים , נגנים כי  זה על חשבון האחר.
 מי אמר שמה שמישהו רוצה זה על חשבון האחר איזה שטות,
 אם עלה לי רצון לשיר להיות משורר אני צריך להגיש לא זה אולי על חשבון מישהו אחר אז בוא נסתפק בעבודה שיש לי.
 הגב לתגובה זו
 | 
 | 
|  | 
| 7. 
אז אתה לא סומך על היקום שיסדר את הרצונות האמיתים בצורה היעילה ביותר
 ל"ת אובי1, 
  19/04/07 18:06
 | 
|  | 
|  | 
| 6. 
כולכם טועים ב 70% רינת קסטנדה, 
ארכיונים, 
  19/04/07 16:50
 | 
|  | 
|  | 
| 5. 
Just a personal approach Jaqueline 19, 
Arad, 
  19/04/07 16:18
 | 
| | When I suffer , I never pray .I  just want to believe it's from G'd for my wrongdoing and I  beg my G'd to forgive my unintentional mistakes .To commit mistakes or sins is human and to pardon is divine  ''Ki hannun verahum Hu '' הגב לתגובה זו
 | 
 | 
|  | 
|  Praying to God is like asking him to make 2+3 =9
 ל"ת Zoe Al/Fasya, 
M.Klita, 
  19/04/07 17:04
 | 
|  | 
|  | 
| 4. 
רק חסר אלוהים... צלף, 
  19/04/07 13:13
 | 
| | במושג תפילה טמון המושג אלוהים, תפילה כישות אוטונומית בלי קשר לאלוהים אין לה מובן, מי שמתפלל חייב להניח שזה מיועדת לכתובת מסוימת. 
 אז אם מאמינים שהתפילה מיועדת לכל יכול - אז באותה מידה אפשר להניח שהכל יכול כבר ידע לסדר עינינים ואיזה תפילה לזרוק לסל הנירות, ואיזה להעביר את זה לישיבה של המלאכים לבדיקה אם ניתן לביצוע או לא :-)
 הגב לתגובה זו
 | 
 | 
|  | 
|  תפשת את השור בקרניו . חופית, 
  19/04/07 18:54
 | 
| | צודק. 
 ואני מקווה שאני לא עושה לך עין רעה שאני ממש מתפעלת מתגובתך.
 אחרי הכל גם לעין רעה יש שדות כוח :)
 
 טוב, נו, אז touch wood
 חמסה חמסה חמסה
 וגם טפו טפו טפו
 
 הגב לתגובה זו
 | 
 | 
|  | 
|  צודק ז'אן-פול מארה, 
  19/04/07 14:55
 | 
| | יותר ויותר מתקבלת אצלי ההבנה כי בארי לונג הינו מורה טוב למדיטציה, וזהו. כל השאר (ה''תורה'' וההשקפה) מוזר מאוד, בלשון המעטה. ואם הבנתי נכון את ניצן בתגובות לזר המסתורי, מדובר בסגידה לאין.
 להבנתי לא מדובר כלל ברוחניות, אלא באוסף של אוטוסוגסטיות, שאינן נשענות על דבר (למרות שבהחלט יתכן שהן יעילות) , וממש לא ברור לי למי החבר'ה האלה חושבים שהם מתפללים. (אשמח לקבל הסבר)
 
 
 הגב לתגובה זו
 | 
 | 
|  | 
| 3. 
קל להפריך! מושון, 
  19/04/07 12:29
 | 
| | אם אני מתפלל שיהיה לי איבר מין בן 30 ס''מ אז זה לא מתגשם כי יש מישהו בעולם שמתפלל שיהיה לי X (ראבאק, אני לא מודד...). 
 או שאולי יש מלאי מוגבל של אורכי איברי מין בקוסמוס, כך שלמעשה מרדכי (כיתה יא1) אוחז בסנטימטרים עודפים על חשבוני...
 
 באמת ובתמים תתחילו להתרכז באחריות שלכם לעשות את העולם למקום יותר טוב - שמוביל לעשייה יומיומית בהפיכת העולם למקום טוב יותר.
 
 חיים לפחות פעם אחת - אז תהנו ותאירו משהו לדורות הבאים (אגב, אתם אלו שיוצרים את הדורות הבאים...אז יאללה לעבודה)
 
 יום טוב
 
 הגב לתגובה זו
 | 
 | 
|  | 
|  יכול להיות שקל להפריך, אבל לא בטוח שכדאי. מרדכי, 
כיתה י''א 1, 
  20/04/07 01:47
 | 
| | חיים לפחות פעם אחת ? אתה יודע משהו שאנחנו לא יודעים ?  :-) 
 אני אוהב את הדרך שבה אתה חושב. יחד עם זאת, יש לי תחושה שמשהו במאמר נעלם מעיני המשתתפים בדיונים 3- 4 -8- 9-  ו-10 (טו ניים ג'סט אה פיו).
 
 מר לונג (30 ס''מ ?) טוען שאנחנו מתפללים אפילו אם אנחנו אתאיסטים, ואפילו אם אנחנו לא יודעים שאנחנו מתפללים. הכיצד ?
 
 למעשה, הוא אינו מתכוון לתפילה במובן הדתי שלה. הוא מדבר על השאיפות שלנו, המודעות והלא מודעות.
 
 קשה להכחיש שהמשאלות שלנו כמעט לעולם אינן עבור משהו שהוא נטו עבור עצמנו, נטו לסיפוק צורך אישי. לו זה היה המצב, זה היה אגואיזם מוצדק ובלתי מזיק. לעיתים יותר קרובות משאנו מודים בכך, הן משאלות שיהיה לנו לפחות כמו, ועדיף יותר, מלאחרים.
 
 כלומר המשאלות והשאיפות שלנו הן השוואתיות ותחרותיות, והגשמתן, כאשר היא  מתרחשת, היא כמעט תמיד על חשבון אומללותם של אחרים.
 
 זה בכלל לא משנה כמה ס''מ יש לי. אני רוצה רק ס''מ אחד יותר משיש לך. מה שכמובן יהפוך אותך, בתורך, לאומלל ומתוסכל. אתה תתפלל לעוד ס''מ, ואז אני אהיה אומלל. ואת אותו ס''מ נכסף אפשר להחיל על כל תחומי החיים, מקטן (תרתי-משמע) ועד גדול.
 
 לטעמי יש לא מעט היגיון בטענה שהמצב החברתי בעולם, פערי המעמדות למשל, או (חוסר) איכות הסביבה ורמיסת הטבע, הם הקרנה חיצונית של עולם המשאלות הפנימי שלנו- שיקלול של סך כל ה''תפילות'' של האנושות. גם בהקשר הישיר והמובן מאליו, ואולי גם בהקשרים יותר מורכבים ופחות מובנים מאליהם.
 
 בעוד שאני לגמרי מסכים עם הטענה שלך שזה אבסורד לחשוב שיש מלאי מוגבל של אברי מין בקוסמוס ושהקודם זוכה על חשבון אחרים, זה שונה כשמדובר במשאבים טבעיים או במעמדות. אם אני משתוקק להיות יותר ממך, יותר מכובד, יותר מפורסם, יותר עשיר, יותר אהוד, אני חייב, בהכרח, להפוך אותך בתהליך הזה לפחות ממני. אחרת לא עשיתי כלום. לפעמים מספיק שאהפוך אותך לפחות כדי שאהיה יותר.
 
 נראה לי שבארי היה חותם בשמחה על המשפט שלך:''באמת ובתמים תתחילו להתרכז באחריות שלכם לעשות את העולם למקום יותר טוב''.
 
 מה שהוא עושה להבנתי, זה ניסיון להראות היכן המקום המדויק שבו האחריות הזו מתחילה בפועל.  אין ביניכם ויכוח, כי הוא בסה''כ מנסה ליצוק תוכן ממשי אל תוך האידיאל היפה שציינת.
 
 האפשרות לעולם יפה יותר, עם כל הצער שבדבר, מתחילה עם הרגישות לדרך שבה הגשמת המשאלות שלנו משפיעה על העולם סביבנו. אסור לבלבל רגישות כזו עם ביטול עצמי, כי בסופו של דבר היא פועלת למעננו ולטובתנו.
 
 הגב לתגובה זו
 | 
 | 
|  | 
|  וואללה... חופית, 
  19/04/07 19:03
 | 
| | מושון, לא לקחת בחשבון מוטציות אקראיות שיכולות לפגוע במוגבלות של המלאי . אנא חשב את סטיית התקן מחדש :)
 
 
 
 
 כתבת נכון ומצחיק.
 
 
 הגב לתגובה זו
 | 
 | 
|  | 
|  לא הפרכת כלום. תמדוד שנית אלוהים, 
  19/04/07 15:55
 | 
| | דווקא את התפילה שלך קיבלתי. רק שבניגוד למה שמקובל לחשוב, שפת הקודש כאן למעלה היא אנגלית ולא עברית. כשהמלאך גבריאל לחש לי 30, אני שמעתי 13 (הגיל, אתה יודע). הגב לתגובה זו
 | 
 | 
|  | 
|  אלוהים אתה משהו אתה (לזה שמעלי) n,pgk,, 
  20/04/07 00:19
 | 
|  | 
|  | 
| 2. 
זו מגלומניה הומוצנטרית דמוקרטית מתפלל לעגל הזהב, 
  19/04/07 11:38
 | 
| | מגלומניה- משום ההנחה שהתפילות מסוגלות להזיז את קצה שפמו של יתוש ביצות. הן לא. הן סתם פארש. הומוצנטרית- משום ההנחה שהאדם הוא מרכז היקום וכל מה שהוא חושב עליו- הופלה מתגשם! איזה טירוף הומוצנטרי! האדם הוא גרגיר אבק עלוב ביקום, אפס מאופס! חוץ מזה- אלו שמתפללים לאלוהים מניחים שהוא הכל יכול ולא האדם, וזה פחות מטורף ומניחים לו את השיפוט האם להענות לתפילתם או לא.
 דמוקרטית- למה שכל התפילות ישפיעו? למה הדמוקרטיות הזו? הטבע אינו דמוקרטי, ואם התפילה, בהנחה שהיא טבעית, היתה עובדת, הרי שסביר שהיא היתה עובדת לחלק קטן של האנושות ואילו לחלק השני היא לא היתה עובדת כלל או מביאה לתוצאות זניחות בלבד.
 ההנחה ש''כולם'' משפיעים, רק בגלל שאתה עצמך מאמין בערכי הדמוקרטיה, היא הנחה שגויה. ערכים אינם מתארים את המציאות אלא הם מנסים לשנות את המציאות למשהו אידאלי.
 הגב לתגובה זו
 | 
 | 
|  | 
|  metziut baa'h mehamilah matza - it is only avi tzanani, 
  19/04/07 21:04
 | 
| | what we3 have found so far (cause nothing is real) 
 so keep on looking
 הגב לתגובה זו
 | 
 | 
|  | 
| 1. 
תפילה מיוחדת לאנשי הניו-אייג' מחתרת הטוקבקים, 
מתחת לאדמה, 
  19/04/07 11:11
 | 
| | (אפשר ורצוי לגזור, לשמור ולהפיץ) 
 פחחחחחחחחחחחחחחחח
 פחחחחח פחחחחחחח
 פחחחחחחחחחחח
 פחחחחחחחחח
 פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
 אמן.
 
 אין גבול לקשקשנות.
 
 ולמי שמתכוון להיות חכם גדול מאד ולשאול ''אז מה אתם עושים כאן, אה??'', התשובה היא: פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח.
 הגב לתגובה זו
 | 
 |