 |
8.
שלמות
רותם,
01/04/07 00:33
|
היתרון הנובע מדרך ההסתכלות הזאת על אלוהים ועל העצמי בתוך היקום, היא תחושת השלמות והסדר, שבהתאמה עוטפת ומארגנת את כל יצירי האנוש. כך גם, לשם תחושת הבריאות הפיזית, הגוף צריך לתפקד כיחידה אחת, מבלי מודעות לחלקים המרכיבים - והכואבים, שבתוכו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה
מושון,
01/04/07 14:54
|
כתבת: הגוף צריך לתפקד כיחידה אחת, מבלי מודעות לחלקים המרכיבים - והכואבים, שבתוכו.
לא נכון! הגוף צריך לקבל אותות מהיחידות בגוף כשמשהו לא בסדר (לדוגמא כשהיד נשרפת מגפרור) כדי שהכלל ידאג להזיז את היד ממקור הסכנה ושלמות הגוף ככלל לא תפגע...
יום טוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכוונה הייתה
רותם,
04/04/07 21:34
|
הכוונה הייתה שהגוף לא ''צריך'' לתפקד כיחידה אחת, אלא שבמצב האופטימלי שלו, לאחר שהכאבים הנקודתיים טופלו, כך הוא מורגש. כשלם, וללא חלקים כואבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
חה חה חה
ל"ת
= -- =,
$$$$,
31/03/07 20:51
|
|
 |
6.
איפה נרשמים ??
ל"ת
זאב,
29/03/07 22:39
|
|
 |
5.
קרן רפאל - הזדמנות לא נורמאלי ת !!
ל"ת
נתי,
29/03/07 22:39
|
|
 |
4.
אבל כן ניתן ל..... את ה''חוט שזור'' הזה..
654,
29/03/07 21:38
|
פשוט מנסים להפסיק ל''ראות'' ''חוט שזור''.. יותר נכון.. מפסיקים ל''ראות'' ''חוט שזור'' גם מפסיקים לראות וגם מפסיקים לקרוא לזה חוט שזור.. מפסיקים לקרוא לזה בכל שם אפשרי שיש.. כי אין לזה שם וכל תיאור שתנסה לתת לזה יגביל את מה שתראה למה שתקרא לזה.. אין ''זה'' בכלל.... וזה בכלל לא קשור לראייה..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וישנה דרך.... אחת מיני רבות..
654,
29/03/07 23:32
|
אחת מאינסוף דרכים... אם תבינו שכולם אומרים את אותו הדבר.. כולם.. המדע.. הדת.. הפילוסופיה... הניו-אייג'... הקונספירטים... אוהבי החייזרים... השי טובלים... כולם.... וכולם זה לא רק הגדרות ראשיות.. זה כולם... כולכם... כולם... אם רק תקשיבו אחד לשני ולא תנסו לחפש את מה שאתם מתנגדים לו.. אם רק תנסו להבין את המשמעות המופשטת של המילים... מילה מייצגת משמעות שונה ממש בכל פעם שתקראו אותה... כל פעם... או שתמעו או תחוו אותה... אתם תגלו דבר מדהים... כולם אומרים בדיוק מה שאתם חושבים ומאמינים.. בדיוק אותו הדבר... אל תחפשו בדבריי סתירות כלשהן.. או אי אמיתויות שלא מסתדרות לכם עם ''המציאות'' שלכם... כי אני אומר בדיוק מה שאתם אומרים... הכל נכון.... כולם צודקים... והפעם אני מקווה שלא תצנזרי שם... :-).. משום מה..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה גדול
אור,
01/04/07 11:15
|
אני מסכים איתך ! אתה ממש צודק לדעתי, כולם אומרים אותם הדברים... בשפות שונות... האחד קורא לזה אלוהים השני מאגר ידע אין סופי...והשלישי.... הדתים מקווה , הרוחניים רחצה במים מקלחת...כולם מבינים דברים נכונים וגדולים , אני מקביל זאת למגדל בבל , ההפך מ''לבב'' , דיברו בשפות שונות, היה קצר בתקשורת , ומה שאמרת על חיפוש הסתירות .. פשוט צודק... הקשיבו לצד השני בכדי להבין והמנעו מלחכות (או להתפרץ) בכדי ישר להביא טענות נגד...גם ככה רבות הפעמים שאמרו דברים כסתירה אך בעצם אמרו את אותם הדברים במילים אחרות...
הקשבה....ורק בכדי להבין...
ימים מופלאים ומוצלחים, אור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חחח...
מושון,
01/04/07 09:36
|
גם כתבת משהו שאני לא מסכים איתו וגם פסלת מראש את האפשרות שלי לחלוק עלייך...
שי טובלי לדוגמא אומר שהאמת האינסופית מתקשרת רק דרכו.
אני אומר שאין מצב שזה נכון.
עכשיו תסביר לי איך אנחנו אומרים את אותו הדבר...
לסיום: האחדות של הגוף שלנו נובע מהספציפיקציה שעוברים התאים ולמרות שלכווווולם יש את אותם גנים הם מתבטאים בצורה שונה בכל אחד ואחד - כך שתא עין מתפקד כתא בעין ותא של שריר מתפקד כתא של שריר כך שאני רואה את ההודעה שלך ושל אחרים ואני נותן פקודות לשרירי האצבעות שלי כדי לרשום תגובה, אם כל התאים שלי היו ''מחליטים'' יום אחד להיות בדיוק אותו הדבר - לא הייתי רואה, לא הייתי מזיז אצבעות ולא הייתי חי - ההפרדה היא חלק ממהות הקיום.
יום טוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה וטובלי מדברים על אותו הדבר..
654,
01/04/07 12:07
|
|
 |
אתה לא עונה לעניין
מושון,
01/04/07 14:41
|
שאלתי: שי טובלי אומר שהאמת האינסופית עוברת ***רק דרכו***.
אני אומר שהיא לא עוברת רק דרכו.
איך בדיוק זה נחשב מבחינתך ללהגיד את אותו הדבר בצורות שונות?
אנא, תסביר. כי למרות שאני ואתה אומרים את אותו הדבר (כך לפחות אתה טוען), אני עדיין לא מסכים איתך...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כאן זה לא החוג לביולוגיה, אלא החוג לפילוסופיה
ל"ת
טעית במסדרון...,
01/04/07 09:56
|
|
 |
איזה יופי, השלמות החמקמקה הזאת.
ל"ת
מאשרת.,
30/03/07 07:42
|
|
 |
3.
תתעוררו!
אמיר,
מרכז,
29/03/07 20:56
|
בוש הפיל את התאומים - זאת התרמית המושלמת - ליצור אוייב דימיוני בן לאדן ולרדוף אחריו.. ככה אף אחד לא חושד,בוש ממשיך לנסות לכבוש את העולם,כול עוד הוא בשלטון אין מה לעשות,אל תתפלאו אם ארה''ב תתקוף את אירן,מה שיקרה אח''כ יהיה באשמתכם!!! קומו כבר מחלום הבלהות הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש לך ביסוס לטענות האלו???????
מאיה,
31/03/07 02:08
|
|
 |
הזיות קשות
בן,
צפון,
31/03/07 14:20
|
היא המרכיב העיקרי של תפיסת המציאות שלנו.
אני לא נכנס כאן לתמיכה או התנגדות גורפת במסקנות של אמיר, מרכז ואני גם לא הולך לתאר בדיוק מה קרה לפני בזמן ואחריי אירוע התאומים והפנטגון ולמה.
אני לא הולך לעסוק בשום קונספירציה כרגע.
אני רק הולך לתת עובדה ידועה חביבה ופשוטה של תהליך מסויים שקרה שאמור לתת סטירת לחי מעוררת לכל אחד שמעוניין להבין בעצמו מה קורה בעולם היום:
תיאור כרונולוגי של מאורעות: גורמים בארצות הברית מפרסמים עדויות להמצאותו של נשק להשמדה המונית בעירק. כתוצאה מזה ארצות הברית פולשת לעירק בשביל לנטרל כביכול את אותו איום. גורמים בין לאומיים אובייקטיבים נכנסים לעירק. אף גורם בין-לאומי לא מוצא נשק להשמדה המונית בעירק. אותם הגורמים בארצות הברית מודים שהפירסומים הראשוניים לגביי המצאותו של נשק להשמדה המונית בעירק היו שקרים מזוייפים ושלא היתה להם שום הוכחה או עדות לקיומו של נשק להשמדה המונית בעירק.
משעשע לא?
שוב, זאת לא איזה קונספירצייה הזוייה, אלא עובדה שאושרה בפיהם של אותם גורמים.(!)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הקשר בין זה לתאומים ????
מאיה,
01/04/07 01:28
|
עירק זו סיטואציה והתאומים זו סיטואציה איך אתה מבסס את טענותייך אודות קונספרצית התאומים???????????????????? למה אתה מסתובב סחור סחור ????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הקשר?
בן,
צפון,
01/04/07 05:30
|
אם אותם גורמים כבשו את אפגניסטן בגלל אירוע התאומים, כי הם סיפרו לך שבן-לאדן ביצע את פיגוע התאומים, יהיה נכון לצאת מנקודת ההנחה המתבקשת שהם מסוגלים לשקר גם בקשר לזה.
מה הפוטנציאל הכלכלי בפלישה לאפגניסטן? מה גורמים בארצות הברית יכולים להרוויח מנפילת התאומים? אלו השאלות שצריך לשאול.
מכירה את ''מלחמו האופיום'' הראשונה והשנייה? ואת השלישית?
אני לא אומר שאני יודע הכל על זה, להיפך, אני לא יודע כמעט כלום, בגלל זה אני לא מפרט כלום, אבל מה שאני כן יודע זה שהרבה עדויות בשטח שוב לא תואמות את הדיווחים הרשמיים של אותם גורמים בדיוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחי.. החלום בלהות הוא שלך...
)*&&%^,
29/03/07 21:40
|
|
 |
אני ער ובוחר להמשיך לישון
אמיר,
מרכז,
29/03/07 22:15
|
ולקום שצריך.מסכים בהחלט שזה חלום בלהות - מאוד מציאותי.מבוסס על עובדות,כול עוד בוש ובלייר מכהנים אני עדיין עובד,אם היית יודע איזה בלאגן הם תיכננו היית מבין את הזעם שלי כלפיהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין חדש תחת השמש
בן,
צפון,
30/03/07 07:05
|
|
 |
יש חדש תחת השמש!!!
ל"ת
אמיר,
2012,
02/04/07 11:29
|
|
 |
משפט יפה... בהחלט מתאר אותך...
)*&&%^,
29/03/07 22:46
|
ואותו משפט ההפך מתאר אותך בדיוק אותו הדבר... אותה משמעות בדיוק... אתה ישן ובוחר מתי להתעורר.. או בגוף ראשון ''אני ישן ובוחר מתי להתעורר''.. הרי אתה בעצמך אומר שזה חלום בלהות... ואותו חלום בלהות כבר הפך עבורך לעובדה... אז תתעורר.. גם אם זה לא הכי נוח... ולו רק בגלל שזה הדבר הנוח ביותר בעולם לעשות... החלום הוא שלך יקירי... אם אתה בוחר להיות ער בתוכו הוא ישן מהצד זו עדיין בחירה שלך.. כולל הזעם ש''חלום'' גורם לך... בוא ננצל שנייה את האגו בכדי ליצור תמונה נגדית.. אם יש אנשים אשר מסוגלים לשלוט לנו במציאות עד כדי שכל מה שאנו יודעים בכלל בושל עבורינו.. (מזכיר משהו לא?)... שמישהו מבשל לנו את המציאות.. יוצר אותה עבורינו עד כדי כך שאנו מכירים בזאת... אם יש אנשים כאלה אז הם כאלה? מה הם יודעים שאנחנו לא?... אולי גם אנחנו יכולים להיות כאלה.. יוצרי מציאות... תן לאגו לנשום את האפשרות הזו פנימה.... חלום הבלהות קצת יירגע... ולא תצטרך לחפש כל הזמן את הדרך להתעורר...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
שיהיה ברור
מגי סימפסון,
ביר אל מכסור,
29/03/07 14:24
|
Grandpa: My grandaughter is not a communist. SHe may be a liar, a pig, an idiot, a communist, but she is not a porn star.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
כדי להיות הוגן
מושון,
29/03/07 14:04
|
רשמתי לא מעט ביקורת על הכתבות של רוני, חלקם אפילו מעט בוטות.
עם מה שהוא אמר במאמר הזה אין לי חילוקי דיעות, מלבד הערה קטנה:
***הערה לפני ההערה הקטנה - אני משתמש פה בשפה אנלוגית ומאנישה וחוטא בהגדרת ''פעולות'' כפופות זמן על מהות אינסופית נצחית ובלתי משתנה - יש לראות בכך רק המחזה/המחשה של רעיון ותו לא***
ולהערה: אם האינסוף הנצחי היחיד המאוחד והבלתי משתנה מתגלם בצורה מופרדת המתאחדת לדרגות מורכבות הולכות וגדלות אני מוכן להמר על זה שזו המטרה - אכן אנחנו חלק ממשהו יותר גדול, אבל בינתיים לא צריך להסתכל עד לאינסוף, כרגע אנחנו חלק מחברה אנושית - זה ה-''גוף'' בו אנו ''תאים''...והתהליך ממשיך, גם החברה האנושית תהיה יום אחד חלק מ-''גוף גדול יותר...התהליך לפי דעתי גם לא נגמר לעולם... ''ביטול האגו'' הזה מציק לי שוב ושוב, בכלל ''ביטולים'' למינהם של עצב, של אגו, של מחשבה וכיו''ב לא נראים לי, משהו בהפרדה הזו שאינסוף המתגבשת לכלל ההולך וגודל מרמז כי אמורה להיות הפרדה ולא אחדות - זוהי חלק מהמהות של הקיום, הפרדה אל מול אחדות, טוב מול רע, עצב מול שמחה, ללא שיש הכרעה לשום כיוון, איזון בריא מאפשר קיומו של אגו אבל לא נותן לאגו לעלות מעל למשמעות של הכלל ושל הדור הבא (ילדים)...
יום טוב ופסח שמח וכשר מושון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לא בכיוון זה לא מה שהתכוון המשורר!!!!
מאיה,
01/04/07 01:45
|
בהתפתחות הרוחנית אין ביטול של רגשות אלא איזוןשל רגשות, להיות עצוב זה הכרחי בדיוק כמו להיות שמח לכעוס,לפחד ולתהות כל אלו הכרחיים כדיי לגדול לשיעור הבא ולהגיע כל יום למצב של יותר שליטה באגו , אגו הוא לא רגש , הוא מצב של תודעה ,רגש משתנה בהתאם למצב התודעה והריי זה הוא לא פלא שאנשים שתקועים יותר באגו גם כועסים יותר ,עצובים יותר ,בודדים ומפחדים יותר, אז אגו זה לא משהו שנכון להרגיש כמו שנכון להרגיש עצב , ההפך הוא הנכון ''כשאתה באגו'' אתה לא מרשה לעצמך לכאוב באמת או לשמוח באמת הכל מזוייף כי אגו זו מסכה שכאילו אמורה לגונן מהבחוץ במקום להיות רגיש קליטה ולהיות אותנטי ולהגיב מהרגש מהבינה ,שבה האגו הוא אשליה -מסכה ואם מישהו אמר לי שאני טיפש אז או שאני מגיב מהאגו ונכנס לסערת רגשות או שאני מגיב מהלב אני מחייך וצוחק כי זהו עוד מבחן שלי אל מול האגו ,האגו זהו אחנדיבידואל: ''אני נפגע ''! ''אני חכם!'' אני אני אני אבל א י ן אני א י ן! אנחנו כולנו מולקולות של תא אחד וככל שנמהר להבין זאת ונשתחרר מדפוסיי העבר נבין שזה הזמן להשתנות כבניי אדם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש הבדל
מושון,
01/04/07 09:30
|
גדול מאוד בין שליטה באגו ובין ביטולו, אני בעד שליטה באגו (כמו שגם רשמתי), אני לא אוהב את הרעיון של ''ביטולו''...
אם אני מגיב בשמחה כמישהו מכנה אותי טיפש אני לא מחובר לרגש שלי ואני לא אותנטי! אני לובש מסכה של הכל טוב, הכל מבחן מול האגו...מצד שני אם אני מתעסק יותר מדי עם זה שכינו אותי טיפש אני נותן לאגו להשתלט לי על החיים ואני נתון יותר למה שאנשים אחרים חושבים עלי מאשר להוויה שלי את עצמי...
יש נקודת אמצע שלומדת להבחין בין ביקורת בונה (גם שלילית) ובין סתם רעות רוח ויודעת להשתמש באופן ההסתכלות עליי ע''י אנשים חיצוניים כדי לקבל נקודת מבט נוספת על עצמי, נקודת מבט של אחרים - התעלמות ממנה גרועה כמו קבלה מוחלטת שלה...ולחייך לכל ביקורת רעה ולפסול אותה כמבחן לאגו היא גרועה ממש כמו קבלה מוחלטת של כל ביקורת רעה, גם זו מסכה...
גם באגו יש איזון...
יום טוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אהבתי תגובתכם מאיה ומושון
אור,
01/04/07 11:07
|
מאוד התחברתי לדבריכם, ואני רואה את דבריכם דומים מאוד, אני קורא לזה כך: להקשיב לכולם (בכדי להבין כוונתם) ולבטל את דעת האחר, זה נשמע כמו משהו מאוד סותר, אך מעשי מאוד, הכוונה שלי היא שתמיד טוב להקשיב באמת למה הסביבה אומרת חושבת עלינו , על דרכנו , על הצעות יעול,העדפות המלצות וכו'.. אך ברגע שאנו שלמים אם החלטותינו ויודעים מה כוונתינו להמנע מדעת האחר שאומר ללכת לפי הקול הפנימי שלנו מבלי להתחשב בסביבה שניסתה לשלול את דרכנו ע''י למשל אמירות כמו ''אסור'',''לא ,אל תעשה'', ''לא יפה'',''לא נעים'', לא , אל תלכי...יחשבו כך או כך..''. לכן אני בעצם חושב ששניכם צודקים, הנכונות להקשיב לסביבה בכדי לקבל נקודת מבט על דברים שיכול להיות שהיינו עוורים מועילה מאוד ,מפתחת, מעירה ומאירה אותנו ומאפשרת לנו לראות דברים שאולי התכחשנו להם, לדוגמא: אדם שיגידו לו מספר מסויים שהוא קמצן , הוא היה תמיד מתגונן, ''מה ? אני קמצן?? מה פתאום...'' ''ואמר '' אני חסכן , אני מחושב , אני אינני רעב או צמא'', זה שיעצור ויחשוב , אם אמרו רבים , אולי הייתי עיוור לכך שאני אכן כזה, וברגע שיבין שהוא כזה , סביר להניח שגם יעשה משהו בעניין ואין זה חשוב כמה התמודד עם הסיפור ואיך, עכשיו , כבר מודע לדבר שהיה עיוור ויכול למצוא דרך להתחיל לעבוד על זה.גם אם יבחר ל''שקר'' לעצמו ולהתעלם מהדבר שהבין על עצמו, זכותו, אך אני די בטוח שיגיע להבנות חדשות בזכות ההבנה הזאת...אם יתחיל להבין למה קרו לו דברים הקשורים לכסף ולהוצאות , הרי מי שהיה בו פחד על כסף, הביא לעצמו מקרים של אובדן כסף ואובדן רכוש , פחד הרי מושך עצמו..
גם בעניין שאר הדברים שכתבתם אני מסכים איתכם , גוף גדול יותר וחלקנו כתא וכדומה...
אנו כולנו חלק מהכל חלק מהאחד ויחד עם זאת שונים בדרכנו שלנו, וזה מה שעושה את הכל יפה ... לקבל את כולם כמו שהם ולהמשיך בדרכנו הנכונה לנו , גם בגוף יש חיידקים (ותאים?) שונים אחד ממשנהו ויחד עם זאת עדיין כולם חלק מהגוף.
קבלת האחר איננה לסגל דרכו , פשוט לכבד ולהבין שדרכו נכונה לו בדיוק כמו שדרכי נכונה לי..
המשך ימים מופלאים ומוצלחים, אור
לינק לסרט מדהים הסוד http://www.hasod.co.il/hasod.htm
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מעדיף
מושון,
01/04/07 14:49
|
לא להתייחס לגופו של עניין, כי גופו של עניין הוא שאין גוף של עניין - ואני הרי לא חובב גדול של פוסט-מודרניזם...בעיני הוא אחת הרעות הגדולות של העולם שמאפשרת לאנשים עם אג'נדה רעה לעשות הרבה יותר רע לעומת מקרה שבו היו ניצבים מולם מרכז גדול של אנשים עם דעה מנוגדת (ומאזנת)...
לעניין הקישור - מחשבה אכן יוצרת מציאות, אבל לא בדרך ערטילאית...מחשבה שמתורגמת למעשים משנה מציאות - זו הדרך היחידה ליצור מציאות, לכל שאר הפנטזיונרים שמנסים למצוא קיצורי דרך ללהרים את התחת מהספה ולעשות - תיצרו כובע אחד ע''י מחשבות ואז תחזרו אליי...אני מבטיח לאכול אותו...
יום טוב
הגב לתגובה זו
|
|