• 50.

    שטויות

    ליאור, 24/07/08 17:36

    מבחינה פסיכולוגית/פסיכיאטרית וכן פסיכולוגיה חברתית - יש כמה רעיונות המוצגים בסרט אשר נכונית , אך כל מה שקשור לפיזיקה.. צר לי לאכזב אתכם אבל אלו הם שטויות במיץ. האנשים שדוגלים בתיאוריות האלה הם לא פיזיקאים\\אסטרופיזיקאים ואין להם מושג קלוש על מה הם מקשקשים.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    החלטתי לא לראות את הסרט - ובאמת לא ראיתי!

    הכל נכון!!!, 26/03/08 10:12

    מדהים איך זה עובד! עכשיו אני מדמיין איך אני לא קורא את הספר...

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    אלכס הזה שקרן

    דני, 26/09/07 18:05

    האתר של אלכס נתבע בסכום של 100000 דולר כיוון ששם תמונות של מורי הסוד ללא הסכמתם- לפי הכתבה הוא חבר שלהם...

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    אשמח לדבר עם כולם בנושא.. דברים שקרו לי IC

    אלברט, 25/08/07 19:46

    alberts_junk@walla.co.il או ICQ: 358486943 נדבר שם על הכל, אני נראה לי הייתי בין הראשונים בארץ שראו את זה.. עד שזה הגיע לאינטרנט ועד שזה הגיע לEMULE זה הדיסק עלה 40 דולר בערך. אבל קיבלתי את זה ב2006 מחבר שלי בצבא... הוא הביא רק לי את זה.. אשמח לדבר עם כל אחד על כל דבר.. על כל סיפור שעברתי.. :)

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    הסרט?

    רחלי, 04/06/07 13:11

    פעם הסרט היה באינטרנט עכשו כאילו בלעה אותו האדמה איך אםשר לראות את הסרט עזרו לי

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    ''האדם מחפש משמעות'' (ל''ת)

    ולא מה שכתבתם, 09/04/07 05:51

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    בלי סודות. אין חדש תחת השמש

    גורו עם חליפה, 08/04/07 14:31

    נו באמת. המשיח הגיע וגילה את סוד החיים. קראתי לפני שנים את הספר ''אבא עני..עשיר'', ועוד דומים, חבר לקחת אותי למשחק הפרמידה בדמוי של חברה מצליחה. אין בי רצון להגיד ששום דבר לא נכון בדבר הסוד הזה. זה לא חדש שמחשבות משפיעות על האדם (בערך מימי קיומינו), אבל שלא כל אחד יצפה להיות מאושר 24 שעות ביממה. יוצרי הסוד עושים מיליונים ע''ח אלה שקונים את הסרט ועוד מוצרים בסגנון. מרוב שאנשים מתעסקים עם עצמם הם שוכחים שהם חיים בסביבה של עוד רבבות בני אדם, שכל אחד וסיפורו הוא. אמונה זה דבר מחייב באדם, הוא חי איתה אם או בלי רצון, יש לנו מוח בעל תובנה ואין ברירה אחרת, ככה נבראנו. כל אחד שיעשה מה רוצה, אבל לא לאבד את הדעת תמורת החלום - להיות מאושר ומליונר- נו באמת.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    אופנה שתחלוף - כמו כל גימיק ניואייג'י

    אריה, 08/04/07 09:58

    חבל רק שבדרך - חוץ מהאנשים שעשו הרבה כסף - יש הרבה פתאים שלאחר האופוריה הראשונית - מתאכזבים ונופלים עמוק יותר. לפעמים כדאי להתאמץ לחשוב...

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    אל תנהגו כעדר כבשים נבערות

    למען האיזון, 07/04/07 03:21

    פתחו את מאמר הנגד הבא, הוא גורם לחשוב: http://www.gcast.com/u/romharel/http_www_gcast_com_u_romharel_Thevaccine

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    הסרט מוכר את עצמו טוב

    רון, 06/04/07 02:24

    למרות שהוא ממש גרוע. יש בו המון דברי אמת,שלא נכונים לגמרי ולא קרובים. הם משכנעים שהם יודעים את כל החוכמות שהיו אי פעם ולא צריך לחפש בשום מקום אחר, זו התשובה לחיים. והיא לא נכונה. מוכרים את עצמם ע''י שכנוע שזה עובד לדברים חומריים, אין דוגמא אחת רוחנית למה שזה יכול להשיג. הסרט הזה הוא בולשיט במסווה כל כך טוב, שהוא יהיה להיט ענק.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    ''הסוד'' הוא התחלה מעניינת לחקור את המשבות, אבל כל מי שיתפנה לחקור את

    אבי צנעני, 05/04/07 18:22

    העניין לעומקו, יודה בשלב זה או אחר, שבמקום מסוים מאוד , המחשבות המכריעות ביותר אינן בשליטתנו, ונדמה כי הן נשלחות אלינו ממקום אחר, מחוץ לעולמנו ולהשגתנו (אחרת, למה לא היינו כולנו עשירים, רזים, בריאים, ומפליצים בלי רעש וריח?)

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    הסוד משך אלי מליונים תודה

    אחד מי יודע, 04/04/07 09:57

    זה עובד כדאי לכם לעשות בדיוק כמו שמסרים לכם בהצלחה

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    יש דרך אחת להוריד את האמריקאים על 4

    הולי מולי, 03/04/07 14:13

    להזכיר להם את וויטנאם - תנסו זה עובד..

    הגב לתגובה זו

    • OK.. אבל למה שמישהו ירצה לעשות את זה?

      גל, 09/04/07 23:10

      נמאס מקומוניסטים שמתקשים להפנים ששיטתם נכשלה,היתה מועדת לכישלון, והתבססה על אנשים שלא הבינו שום דבר על בני אדם, כי מי שיצר אותה היה מנותק מבני אדם, חשב עליהם באופן מדעי-מיכאניסטי.

      הגב לתגובה זו

    • לא הצלחתי לפענח מה כואב לך (ל''ת)

      מוקי, 26/03/08 10:13

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    המשיכה היא רק כלי! ''הסוד'' יכול גם להרוס...

    שי, 01/04/07 02:35

    הסרט מתאר את הכלי, הוא לא מתייחס לשאיפה הקולקטיבית. המשיכה מושכת גם רע וגם רע שנדמה לנו שהוא טוב...

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    החיסון לסרט ''הסוד''

    רונה, 01/04/07 01:13

    קבלו לינק לאוסף קטעי הרצאה והסבר שיצר בחור בשם רום הראל לסרט ''הסוד''. הוא יוצא נגד שטיפת המוח שמתחוללת לדעתו בסרט, המסרים המניפולטיביים אל תוך הלא מודע והפטרונות הקפיטליסטית שנובעת ממנו, תוך כדי הנמכת האדם הצופה והקטנת בטחונו בעולם שסביבו. הקטעים באנגלית במבטא ישראלי. בהתחלה אפשר אולי לגחך, אבל בהמשך נדהמתי מיכולת הניתוח וההבנה הישרה של הבחור. הוא פשוט ניסח בבהירות בדיוק את כל הדברים שהפריעו לי בסרט הזה ולא ידעתי או טרחתי לחדד לעצמי. שווה צפייה/האזנה לצד הקרנת חלקים מהסרט או לאחר שצפיתם כבר בסרט. http://www.gcast.com/u/romharel/http_www_gcast_com_u_romharel_Thevaccine

    הגב לתגובה זו

    • כאחת שראתה את הסרט

      אחת, 04/04/07 23:31

      ''הנמכת האדם הצופה והקטנת בטחונו בעולם שסביבו.''???????? איך צפית בסרט והגעת למסקנה הזאת נשגב מבינתי... כרגע הוכחת את כל מה שהסרט רצה להגיד שהאדם הוא המכשול הכי גדול של עצמו.

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    הכל נכון ויפה

    מתוך העדויות, 31/03/07 01:02

    אבל בל נשכח שיש לנו רוצחים שמנהלים את העולם. כאלה עם הרבה כוח, ושקוראים לעצמם פטריוטים של ארה''ב. לך תבנה עולם עם שכאלה. אלה שהרגו את האזרחים שלהם, בלי בושה.

    הגב לתגובה זו

    • התכוונת למוסלמים.נכון? (ל''ת)

      אפרופו רוצחים, 31/03/07 05:09

      הגב לתגובה זו

    • הרצון עצמו משתנה...

      (), 01/04/07 16:41

      החלום של עכשיו הוא הבנת הבחירה של אח''כ..

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    מעניין

    עמרי, 30/03/07 19:48

    מעניין שעל הדברים הטובים באמת שקרו לי בחיים לא חשבתי לפני כן

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    וואלה... אתם מדהימים אנשים.. כולכם...

    ...., 30/03/07 00:28

    הרבה זמן לא נהניתי כ''כ... מדור ניו-אייג'... פאר היצירה הרוחנית ברשת הישראלית.... מחפשי האמת המוחלטים... לוחמי ציון ממש... כל אחד מכם גורו מבוזבז... מוליך המונים... וכל מה ש 99% מכם מסוגל לעשות זה לשלול כל דבר אחר שאתם מכירים.. למצוא סיבות למה הוא חרטה... חוץ מהקטע עם הנודים... עדיין לא נסגרתי על זה סופית...

    הגב לתגובה זו

    • מה , גם אתה בקטע של הנודים? (ל''ת)

      חובב נודים, 05/04/07 18:17

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    הסוד האמיתי

    אמיר, 29/03/07 21:02

    בוש הפיל את התאומים

    הגב לתגובה זו

    • יפה אמרת!!! (ל''ת)

      ר., 31/03/07 00:59

      הגב לתגובה זו

    • בטח.

      אוסמה בן-לאדן, 31/03/07 05:09

      גם לא היתה שואה.

      הגב לתגובה זו

      • הייתה שואה,הדילמה היחידה היא האם לספר את זה לאחייניות שלי (ל''ת)

        בלשי, 31/03/07 09:44

        הגב לתגובה זו

  • 31.

    משהו

    מישהי, 29/03/07 20:36

    הלאה הציניות הסקפטיות הקנאה והצביעות. האם זה אי פעם עשה טוב למישהו? הסרט מצויין והוא תיזכורת מצויינת למה שאנחנו בדרך כלל לא עושים...אז תתחילו לעשות את רשימת הכרת התודה שלכם, דמיינו את כל מה שאתם רוצים ותחזיקו את אבן המשאלות בכיס, אולי זה יצליח.....זה בטח יזיק פחות מכל התגובות המרושעות שמרעילות את המגיבים עצמם ואת החולמים על חיים טובים יותר.....

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    שטחיות ניו אייג'ית טיפוסית

    רומן, 29/03/07 19:22

    כל כך הרבה קלישאות, חצאי אמיתות ושטויות- סלט ניו אייג'י תפל.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    גיליתי את הסוד

    אסטרולוג, 29/03/07 18:21

    בכתבה זו יש קישור לאתר. באתר מוצגים עוד כמה כאלו שגילו את הסוד . הסוד לעשות בוחטות על חשבון פתאים. הראשון מצד ימין זהו טוני רובינס. הוא שיחק בסרט : Shallow Hal מגלומן חבל''ז... מולטי מליונר עם אי פרטי וארמון בקליפורניה שיש נגדו תביעות משפטיות על גניבת דעת (מנטרות וקלישאות ניו-אייג'יות). ניתן לקרוא עליו בקישור הבא: אולי זה מה שיציג באור הנכון את כל מגלי ה''סוד'' למיניהם. http://en.wikipedia.org/wiki/Tony_Robbins

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    למחשבותינו כח ריפוי אדיר (ל''ת)

    יצחק מנור, 29/03/07 17:35

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    FREE YOUR MIND THE REST WILL FOLLOW (ל''ת)

    יצחק מנור, 29/03/07 17:34

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    יש כמה פאקים בתאוריה..

    נרגילה, 29/03/07 09:58

    נאמר שאני ועוד מליון נשים רוצות מאד להתחתן עם בראד פיט. נו? אז מה? אז על אחת שתפסה אותו, יש עוד מליון פחות אחת שרצו נורא ו...? מעבר לזה, מה אם אני רוצה להיות ילדה שוב? או לא למות לעולם, או להחזיר מישהו שמת לחיים? לא כל דבר שרוצים משיגים. אז זה הופך בדיוק לתירוץ של דתיים במקרה של משהו שמתקלקל - ''לא רצינו מספיק, לא היינו מספיק אדוקים''.

    הגב לתגובה זו

    • תקרא את תגובה 8

      לא מאמין, 29/03/07 11:23

      ותבין שיש לתיאוריה הזאת יותר מאלמנט אחד שקשור לדת.

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    מדע ההתעשרות

    ניבה, 29/03/07 08:53

    שלום, ותחילה גילוי נאות, שמי ניבה לב ואני מעבירה סדנאות התעשרות. בנוסף תרגמתי גם את הספר ''מדע ההתעשרות'', ספר משנת 1910 ששימש בסיס ליוצרי ''הסוד'' ובו מוצגים עקרונות מדע ההתעשרות בפשטות ובבהירות. מי שפועל על פי אותם עקרונות - יתעשר! המעוניינים לקבל עותק אלקטרוני (ללא תשלום) מספר זה (בעברית) מוזמנים לשלוח לי אי-מייל. ולעניין ההתעשרות, יש שבוחרים להתבונן באותם עקרונות ולבטלם במשיכת כתף, ויש שבוחרים לפעול לפיהם. נחשו למי יש סיכוי טוב יותר להתעשר? נכון! למי שבוחרים לפעול למען שיפור חייהם במקום לאמן את כתפיהם במשיכות כתף. העקרונות אינם חדשים. הכל כבר נאמר ונכתב אינספור פעמים. ''סוף מעשה במחשבה תחילה'' זו תמצית העניין. זה לא מסובך. זה פשוט בתכלית הפשטות, כל-כך פשוט וכה חמקמק. מי שמעוניין לקבל פרטים נוספים, מוזמן לפנות אלי. התעשרות מהנה לכולם. בברכה, ניבה

    הגב לתגובה זו

    • או קיי, אז מה האי מייל?? (ל''ת)

      אא, 06/04/07 10:35

      הגב לתגובה זו

    • ניבה, את עשירה? (ל''ת)

      דרור, 10/04/07 14:30

      הגב לתגובה זו

    • תגובה ל-25-ניבה!!

      אדר אילה ושלומי, 23/09/07 19:02

      שלום רב! נשמע מעניין תורת 'מדע ההתעשרות'. אנא העבירי באמצעות המייל שלי פרטים נוספים! ayala0070@walla.com תודה ושנה טובה ומאושרת!!

      הגב לתגובה זו

    • מדע ההתעשרות

      שרה, 07/11/07 14:00

      אשמח לקבל עותק לאי-מייל sarabens@bezeqint.net

      הגב לתגובה זו

    • מה שהיא מוכרת אני נותן הצעה זולה יותר!

      מליונר, 26/03/08 10:16

      רק היום התעשרות בכייף, תוך כדי שכיבה על חוף הים! שיטה מדהימה כתובה על פתק קטן, 4 דקות ביום לעושר מדהים סטייל ביל גייטס!! חדש!!!

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    נראה ממוסחר ואין מה להשוות לבליפ (ל''ת)

    נראה ממוסחר, 29/03/07 08:12

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    yes, yes, yes

    אשה, 29/03/07 07:24

    מישהי מדמיינת סדר עולמי יפה חדש והוא קורה. כמה כיף, כמה תודה מקרב לב

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    תודה גדולה על הקישור לסרט. תבורכו (ל''ת)

    חיה, 28/03/07 21:04

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    נכון שזו טעות

    עמית, 28/03/07 18:53

    אכן מחשבה יוצרת מציאות וזו גם לא אמת חדשה. בתים, מכוניות, טלויזיה ותוכנה, מחשבים, בגדים אצטרה אצטרה הם כולם תוצר של מחשבה ולכן ניתן לומר שמחשבה יוצרת מציאות. אני מקווים ליום בו תודעה תיצור מציאות!

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    כל-כך כל-כך נכון מה שכתוב פה....

    ילדה בת 12, 28/03/07 17:22

    התרגשתי עד דמעות לקרוא את משפט הסיום של הכתבה : ''עכשיו תשאל את עצמך - מה אתה רוצה באמת? חשוב על זה לרגע. איזה סוג מערכת יחסים אתה רוצה? איזו בריאות אתה רוצה לחוות? אתה רוצה שגשוג? איזה סוג של עסק אתה רוצה? אתה האדריכל של חייך, זה מי שאתה באמת. זה הסוד''. זו היא בדיוק מציאות חיי. יום בהיר אחד, שמעתי איזה רוחניק אחד שאומר שאנחנו הופכים להיות מה שאנחנו חושבים עליו. ולא סתם, לתובנה הרוחנית הנעלה הזו - יש קונצסיוס של כל המנהיגים הגדולים לאורך ההיסטוריה. אז חשבתי וחשבתי וחשבתי ... (כי יש לנו את החופש לחשוב מה שנרצה. לא ?) והגעתי למסקנה שאני רוצה להיוולד לגזע הלבן בפרוור עשיר אמריקאי וללמוד משפטים בהארווארד, להתחתן עם בעל אוהב, חמוד ויפה ועשיר וחכם ועם חוש הומור. לצאת לנופשים בבהמאס, לגדל חתול סיאמי ושני ילדים חמודים שילכו לבתי ספר פרטיים וינפשו איתי באוניות קרוז של דיסני-לאנד, לדור בבית ענק עם בריכת שחייה בחצר האחורית, עם מדשאות ירוקות ושלל פרחים עונתיים בחזית הבית. אבל איזה בעסה...נולדתי כושית בחבל דארפור, אפילו שגיליתי את הסוד וחשבתי לרגע איזה סוג של חיים אני רוצה לחיות. מה אגיד ומה אספר? פה רוצחים ואונסים כל אחת מגיל 8 ומעלה, אין לנו חיים, אין משפחה (רובם נרצחו) אין בתי ספר, אין שירותי בריאות, אין אוכל, אין בית לחיות בו, אין כלום - חוץ מריח המוות באוויר, וטבח המוני ועוני משווע מסביב. אה...גם אין חתולים סיאמים. הסברתי לחברותיי (המעט שנותרו בחיים, אבל רק אחרי שהן הורעבו ונאנסו) שהן האדריכל של חייהן - וכל מה שהן צריכות לעשות זה לחשוב לרגע איך בדיוק הן רוצות לחיות - ומרי פופינס תבוא עם מטה הקסם שלה של ''מחשבה יוצרת מציאות'' - ותהפוך עולמות . כי זה הסוד. ככה זה. אנחנו הופכים להיות מה שאנחנו חושבים עליו. בדיוק כפי שמוסבר פה בכתבה.

    הגב לתגובה זו

    • אני מעריץ את כותב התגובה (ל''ת)

      אייל, 28/03/07 23:25

      הגב לתגובה זו

      • תודה אייל :)

        ילדה בת 12, 29/03/07 14:42

        אין צורך להעריץ :) רציתי רק להביע נקודה, והיא שכל הקטע עם הסלוגנים, המימרות והסיסמאות של ''המחשבה יוצרת מציאות'' - זה ספורט לעשירים בלבד. בשאר חלקי העולם (למרבה הצער לא רק בחבל דארפור) - המציאות העגומה היא זו שמכתיבה את אורח החיים. ובמציאות כזו אין זמן לחלומות ומשאות נפש אלא החיים נשלטים על ידי מצבים הישרדותיים בלבד. דרך אגב, אני כותבת ולא כותב :)

        הגב לתגובה זו

        • ''ספורט לעשירים בלבד''- האמנם??

          תמר, 29/03/07 15:54

          כנראה שלא ראית את הסרט. כמה מהדוברים המרכזיים בסרט חוו עוני.. אחד מהם היה הומלס באיזשהו שלב. אבל חוצמיזה מה שאת יודעת על המתרחש בדארפור מראה על הרבה אכפתיות. ועל כך הערכתי.

          הגב לתגובה זו

          • הומלס לרגע הוא לא מדגם מייצג לאוכלוסיית העניים בעולם. (ל''ת)

            בן כת הטמאים, 29/03/07 17:00

            הגב לתגובה זו

        • לכותבת התגובה

          א, 29/03/07 17:34

          יש לך מייל? :)

          הגב לתגובה זו

    • עצוב :(

      א, 29/03/07 04:08

      בתור מי ששייך לקבוצת מיעוט מדוכאת אני מזדהה עם מה שכתוב. אבל גם לא צריך לקחת גם לקיצוניות השנייה. יש בכתבה מן אמת חלקית.

      הגב לתגובה זו

      • האמת החלקית היא קצת שונה...

        ילדה בת 12, 29/03/07 14:50

        אני מסכימה עם זה שחשוב מאוד לשאוף להגיע למימוש החלומות. וחשוב מאוד שיהיו חלומות. רק שבין זה לבין להפוך את המציאות על פיה יש הבדל גדול. להפריח בלוני סיסמאות כמו : ''אתה האדריכל של חייך'' או ''אנחנו הופכים להיות מה שאנחנו חושבים עליו'' נכון רק במציאות חיים מאוד מסויימת . בדרך כלל בעולם המערבי, וגם זה מאוד מוגבל ומתוחם, משום שגם בעולם המערבי ישנן מיגבלות ומחסומים שלא כל אחד יכול לחצות - בכלל תנאים אוביקטיבים שאינם קשורים בו. המחשבה תיצור מציאות אם מראש התנאים האוביקטיבים מסביבה מאפשרים זאת.

        הגב לתגובה זו

    • ילדה, דיברת אמת...

      ילד פלסטיני, 29/03/07 07:26

      גם אני כול יום חושב חזק על לצאת מהרצועה ולמצוא לי בית נורמלי, ולא אוהל על חוף הים של עזה. במקום זה נשבר המאגר של הביוף וכל הקקה זרם עלינו והטביע לי את האימא והאחות שלי. אני באמת לא מפין למה זה קרה. באמת שכל הזמן חשבתי על איך אני רוצה חיים טובים יותר....

      הגב לתגובה זו

      • לרצות חזק ילך נגדך, כי בתת-ההכרה אתה לא מאמין בכך.. (ל''ת)

        צפה שוב., 02/04/07 00:11

        הגב לתגובה זו

      • אבל בעצם

        ילד פלסטיני, 26/03/08 10:18

        אני יותר מעדיף שימותו היהודים קודם. אחרי זה אני אבנה לי בית על הקבר אחים שעשיתי להם...

        הגב לתגובה זו

  • 19.

    חבל...

    מרב, 28/03/07 16:27

    כל מה שהסרט עוסק בו הוא איך להשיג כסף, בית גדול יותר, אשת או גבר חלומות... סרט קפיטליסטי לגמרי. או קיי, אז אפשר להשיג את כל אלה - אז מה???? הסרט היה אפקטיבי הרבה יותר ומהפכני אילו היה מציג את כח המחשבה לשנות את מצב העוני בעולם, לרפא את כדור הארץ וכו'... רק מה - אז היוצרים לא היו עושים כל כך הרבה כסף... והרי זו היתה מטרתם, לא?

    הגב לתגובה זו

    • יאללה, בואי

      קטי, 29/03/07 07:36

      בואי נדמיין איך יראה הכדור העגול שלנו, כולו עשיר, רפוי, בריא ושמח. כולל הגלקסיה כולה. היקום כולו. והיקומים המקבילים כולם שרים הרמוניה מופלאה. יצירת מופת מענגת שכזאת, תודה.

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    משהו מוזר...

    Rasputin, 28/03/07 16:26

    הבעיה עם תאוריות כאלה, זה שהן כמו התאוריה של דקארט. אי אפשר להפריך אותן. נניח אני טוען שחוק המשיכה לא פעל אצלי. תמיד אפשר להגיד שיש לי ''תיכנות מילדות'' בראש שגורם לי לחשוב שלילי באופן לא מודע. אני חושב שחוק המשיכה זה משהו יותר פנימי מאשר חיצוני. למשל מטרת האלכימאים בימי קדם הייתה לשבור את הגבול בין עצמם לבין היקום (או אלוהים- איך שלא תקראו לזה). במקום לשנות את אלוהים על מנת שיתאים אליהם, הם מנסים לשנות את עצמם להתאים ליקום. ז''א בנאדם שחושב שהוא ישיג מיליון, אולי לא ישיג מילון, אבל הוא ידחף את עצמו להשיג סכום כלשהו עד שהוא יבין שהוא מאושר עם הסכום הזה, ואז הוא ירגיש מאושר. לדעתי זה אינפנטילי לחשוב שמחשבה יוצרת מציאות. אולי את מציאות הקונצנזוס- והמציאות החברתית: כן. אבל אם הטענה הראשונה הייתה נכונה- מדוע עכברים ודולפינים לא משנים את המציאות שלנו, בני האדם? למה ישראל עדיין קיימת? למה אירן עדיין קיימת? אנחנו באמת הופכים להיות מה שאנחנו חושבים. וזה הגיוני לגמרי לרזות בשיטה הזו, אבל צריך לשלב את זה עם מדיום הרזייה שזה לסתום את הפה, להרים את התחת ולרוץ בטיילת.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    למי שמכיר קצת את יוצרי הסרט

    יואב, 28/03/07 15:49

    הסרט הוא רק טעימה ונועד לגרות מחשבה. כדאי לפנות לאתר של בוב פרוקטור כדי ללמוד יותר, מומלץ!

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    הנוד

    בועז.פ, 28/03/07 15:19

    היום , היום, היום היה לי נוד, הבטחה גדולה לעתיד ורוד עוד עוד תנו לי עוד תנו להריח עוד קצת מהנוד

    הגב לתגובה זו

    • אין כמו נודים

      דניאל, 29/03/07 07:32

      אין כמו נודים - - לשיחרור - לחימום האווירה - לשיח בין דורי ובין מגדרי - לבחינת טיבו של העיכול אתמול, היום ומחר, זכור: המריח הוא המסריח!

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    תגובה מקיפה

    מושון, 28/03/07 14:42

    אני אציין בתחילה את דעתי בנושא ה-חומר/רוח: אין חומר - רק רוח, תבניות מסויימות של רוח הם חומר, וברמת מורכבות הולכת וגדלה אטומים...מולקולות...חלבונים...חד-תאיים...רב-תאיים...רב תאיים מודעים לעצמם (בני-אדם), שבטים של בני-אדם, ארצות של בני אדם...האנושות והתהליך ממשיך... מה שאני מנסה להגיד הוא שהרוח לא נוצקת אל תוך החומר ואין שום הפרדה עקרונית בין חומר ורוח, הרוח נמצאת בחומר ''בילט-אין''...החומר הוא רק צורה של רוח... ולגופו של עניין: הבעיה בתרבות המודרנית ובחלק מתרבות הניו-אייג' היא העצלנות - תרבות האינסטנט וחוסר לקיחת אחריות. היא מתבטאת בין השאר בחיפוש מתמיד אחר פתרונות-אינסטנט, אמיתות-אינסטנט, בנתינת האחריות על חיינו לגורואים (מנהיגים אינסנטנט). הן הסוד והן ''בליפ'' (שהוא אגב עיוות לא קטן לתורת הקוואנטים לצורך ביסוס תיאוריה רוחנית על גבו של המדע) מציעים לכם לשנות את המציאות ע''י מחשבה - נו, שוב פתרון-אינסטנט (שאגב בדוק שהוא גם לא יעבוד בהסתכלות סטטיסטית מקיפה), כמו שאמר גם עוד טוקבקיסט פה, הרי לפעמים מחשבותינו מנוגדות - מה יקרה במקרה שכזה?, הרי שאם יש ביטול הדדי גם אם התיאוריה נכונה הרי שאין לה שום יישום בלאו הכי... למי שמאמין ל-''כוח-המחשבה'' אני מציע לו לחשוב חודש שלם בלי להתרחץ על זה שיש לו ריח נפלא - תבדקו ותגידו לי אם זה עובד... וברצינות, רוצים להשפיע על המציאות בעזרת המחשבה? תחשבו חזק חזק במוח על משהו טוב לעשות...עכשיו תמסרו דרך המוח שלכם מסר לתחת - שירים את עצמו מהספה ויצא לעולם לעשות קצת טוב... יום טוב וסליחה על הסגנון המעט בוטה...

    הגב לתגובה זו

    • אבל, סוף מעשה במחשבה תחילה...- תן לישון על זה, כמה ימים... (ל''ת)

      חשיבה יוצרת., 29/03/07 21:58

      הגב לתגובה זו

    • מושון יקר

      מיץ פטל,, 30/03/07 12:11

      ''רוח'' היא מצב מופשט של ''חומר'', המרחק והיחס בין החלקיקים ''אוורירי'' יותר,וקשה להבחנה או בדיקה, ''חומר'',הינו מצב מוצק יותר של ''הרוח החלקיקים קרובים ונוטים להשתנות בצורה שניתנת להבחנה ולמניפולציה. אותו דבר גם לגבי הבחנות אחרות בין לבין... מי שיחפש תמיד את ההבדלה והשוני בין הדברים,יאבד דרכו באין סוף, ההולך אחר האחדות והמכנה המשותף יגיע למקור כל הדברים ולמנוחה.

      הגב לתגובה זו

      • מיץ פטל

        מושון, 01/04/07 14:58

        אחדות אינה משתנה, אינה בונה דבר מלבד אינסוף אחיד ומוחלט... מי רוצה בכלל להגיע למנוחה? התנועה היא כל העיקר, ותנועה לכיוון הנכון היא עיקר העיקר... שאלי את עצמך מדוע בכלל שאינסוף מוחלד ואחיד יפרד ויתבדל ''מלכתחילה''?.... השוני בין נקודת מבטי על ההוויה ונקודת מבטך על ההוויה נותנת הוויה הרבה יותר מורכבת מהוויה אחידה... יום טוב

        הגב לתגובה זו

  • 14.

    האם זהו הסוד היחיד?

    דניאל, 28/03/07 14:34

    או.קי. זה אחלה סוד. לחלקינו סוד גלוי. זה הכל?

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    תודה למדור על הקישור לסרט - נהדר!!! משלים את הכתוב בספרים , מעולה. (ל''ת)

    אור, 28/03/07 13:39

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    הכל שטויות כנסו...

    הבנתי, 28/03/07 12:43

    כל הסוד הזה מופנה לאנשים עצלנים כמו בארה''ב, שלא אוהבים לזוז, ומוכרים להם את כל החרא הזה, ספרים וסרטים, והם אוכלים את זה כמו גדולים, כי בספר רשום, על זוז מהספה ותהיה עשיר,יפה,רזה ומאושר...אנשים יקנו הכל, והיחידים שעשירים זה אלה השמציאו את הסוד המפגר הזה...

    הגב לתגובה זו

    • נכון , אופרה ווינפרי הציגה את היוצרים

      אופרה, 28/03/07 14:02

      וסיפרה איך זה עוזר לרזות. רק לה לא כל כך...

      הגב לתגובה זו

      • אופרה מזכירה לי קרובת מישפחה מרוקאית

        אמיר, 28/03/07 22:45

        אני לא מחבב אשכנזים כמו שהבנתם..מאוד מחבב מרוקאים.

        הגב לתגובה זו

    • נכון מאוד. רק שהסוד הזה מופנה גם לאנשים עצלנים מישראל. (ל''ת)

      אתה צודק, 28/03/07 22:37

      הגב לתגובה זו

    • וואלה, אני מאחל לכל בית ישראל שיהיו עצלנים כמו האמריקאים. .. (ל''ת)

      איזה פיגור שיש, 29/03/07 01:50

      הגב לתגובה זו

      • צודק ! (ל''ת)

        אני, 04/04/07 23:37

        הגב לתגובה זו

  • 11.

    מחשבה יוצרת מציאות...

    עדי, 28/03/07 12:34

    אימרה עתיקה ונכונה. יודע מי שניסה ועשה עבודה עצמית רצינית כדי להשתחרר מתפישת העולם המעוותת שאנחנו סוחבים איתנו מהילדות, מדורי דורות, ובחר להכניס לעצמו אמונות חדשות. אפשר להתחיל פה: www.hopedrops.co.il באתר שאלון לזיהוי הטיפוס שאני על פי תורת האניאגרם. לי זה שדרג את החיים.... בהצלחה לכל מי שישכילו לעשות שימוש נבון בזכות הבחירה!

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    איך משווים לבליפ? מה פתאום

    בליפה, 28/03/07 12:10

    הסוד באמת קישקוש להמונים. בליפ סרט ברמה עם ביסוס מדעי. לא ממש מתאימה ההשוואה.

    הגב לתגובה זו

    • פחח עלק ברמה

      א, 29/03/07 04:09

      בליפ זה מדע פופולרי, וגם לא זה. אולי עיוות של מדע פופולרי.

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    הכל טוב בתאוריה

    זיו, 28/03/07 12:09

    הכל טוב בתאוריה במציאות זה לא עובד מלא רק חלקי. מי שיצליח לישם את המשפט ''ואהבת לרעך ככמוך'' לא צריך שום דבר יותר בעלמנו. מקווה שמבינים את משמעות ''ואהבת לרעך ככמוך'' כי זה עמוק יותר ממה שזה נשמע והמבין יבין

    הגב לתגובה זו

    • בימנו שרוב האנשים שונאים את עצמם

      בליפ, 28/03/07 14:01

      צריך לשפץ את המשפט 'ואהבת לרעך כמוך' אולי 'ואהבת לרעך כמו שהייתי רוצה שהוא יאהב אותך'?

      הגב לתגובה זו

      • לצערי כמה נכון..

        ורד, 03/04/07 04:22

        אחת שמנסה לאהוב את עצמה

        הגב לתגובה זו

  • 8.

    יש משהו אחר לגמרי מאחורי הסרט

    חסר חשיבות, 28/03/07 12:05

    הסרט הזה הוא עוד דרך של בני האדם לנסות וליצור לעצמם חשיבות יתרה בעולם הזה. הוא מדבר על כך שבני אדם מסוגלים באמצעות כח המחשבה לגרום ליקום לעמוד לשירותם. זה מזכיר לי את אותן תקופות בהן חשבו שהעולם סובב סביב כדור הארץ. בני אדם לא מסוגלים לחיות עם ההבנה שהם חסרי כל משמעות. אולי כרקמה אחת בגוף היקום יש לנו תפקיד, אבל כיחידים אנחנו חסרי משמעות. מבחינת כדור הארץ, אנחנו אפילו בעלי משמעות שלילית ביותר.

    הגב לתגובה זו

    • איך לא ?

      אתה גאון!!, 28/03/07 14:08

      חשבתי על זה קודם?? אני עכשיו הולך לקפוץ מהגג שלום עולם אכזר...................

      הגב לתגובה זו

      • ביי איש

        שומבי, 29/03/07 15:06

        תמסור ד''ש

        הגב לתגובה זו

      • מה זו חשיבות...?....

        (), 29/03/07 23:57

        שאתה חש כשאתה מודיע לכולם שכבר חשבת על זה?

        הגב לתגובה זו

    • אללה תן לנו בניהליזם :)

      Rasputin, 29/03/07 17:19

      לדעתי האימרה שצריך לצרף לתחילת כל הסרטים\ספרים האלה זה זה: כל מסע בן 1000 צעדים מתחיל מהצעד הראשון.

      הגב לתגובה זו

      • מה זה ניהליזם? (ל''ת)

        (), 29/03/07 23:55

        הגב לתגובה זו

    • מה זה משמעות? (ל''ת)

      (), 29/03/07 23:55

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    חשיבה חיובית היא מלכודת- זהירות !

    שי זדה, 28/03/07 12:05

    החשיבה החיובית נולדה מתוך פלג נוצרי מסוים באמריקה. אותה חשיבה טוענת שכל דבר שקורה בחייך- קורה כתוצאה מהשלכה מחשבתית. למשל, אם אתה רוצה להיות עשיר- ''תחשוב ותתעשר''. החשיבה החיובית שיצאה מתוך המדע הנוצרי מדברת באופן יותר פילוסופי, אך הבסיס נשאר זהה- אם תחשוב באופן חיובי- זה הולך לקרות לך. ספרות רחבה קיימת בנושא בארה''ב, והיא מגיעה גם לישראל. חשוב לציין, כי בשום מקום בעולם, החשיבה החיובית לא גרמה לכל השפעה. הסיבה ? מדובר במעשה ילדותי. למי שזה מעניין אותו- יכול להמשיך לקרוא- http://www.limudim.org/showthread.php?t=2995

    הגב לתגובה זו

    • מדע נוצרי?? מה דעתך על רבי נחמן מברסלב??

      מיקי, 28/03/07 15:42

      ציטוטים מהספר ''הכיסא הריק'' של רבי נחמן מברסלב: ''אתה נמצא במקום בו נמצאו מחשבותיך. ודא שמחשבותיך נמצאות במקום בו אתה רוצה להיות!'' ''כשאתה נשאל לשלומך, אל תרטון ואל תתאונן על צרותיך. אם אתה משיב ''רע לי'', אזי אומר הבורא, ''זהו רע בעיניך? אראה לך מהו רע באמת! כשאתה נשאל לשלומך, ולמרות צרות או ייסורים, אתה משיב ''טוב'', אזי אומר הבורא, ''זהו טוב בעיניך? אראה לך מהו טוב באמת!'' ''הרגל את עצמך לחשוב אך ורק מחשבות חיוביות. הן תחוללנה בך נפלאות.'' עכשיו תבוא שוב ותגיד שזה מדע נוצרי... ואני אומר לך שהמקור כמו רוב המקורות הוא יהודי!! בהצלחה

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    תקראו את כוחו של התת - מודע

    nia, 28/03/07 11:59

    התנ''ך של מודעות עצמית, מבחינת תכנים אותו הדבר , רק שהסוד הוא ויזואלי. בסך הכל הרעיון זהה לחלוטין, אין חדש, וזאת האמת לאמיתה.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    ומה קורה כששתי שאיפות מתנגשות?

    דניאל, 28/03/07 11:59

    לא מצאתי לכך שום תשובה בתיאוריות האלה? למשל, מה קורה אם שני אנשים טובים ומוכשרים מתמודדים על אותה משרה?

    הגב לתגובה זו

    • Everything you want...

      Hagay Peled, 28/03/07 13:37

      Hi Daniel, I think you should be amazed enugh that you get what you want. people dont want often enugh and then their life take a direction they didnt expect becaus ethey didnt insist on what they wanted... Would it surprise you that if 2 people wants the same exact thing they can still get it? both...

      הגב לתגובה זו

    • מי שמאמין יותר יזכה בה

      ורד, 03/04/07 04:26

      ועם הני חושב גם חיובי היקום ישלח משרה אחרת שעוד יותר תתאים לו

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    ואם אני רוצה להיות המשיח ? (ל''ת)

    mahadev, 28/03/07 11:57

    הגב לתגובה זו

    • אתה באמת חושב שתוכל להיות המשיח? (ל''ת)

      בן, 28/03/07 19:28

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    עוד סוג של ''קבלה'' להמונים... (ל''ת)

    יוסי, 28/03/07 11:32

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    כמהנדס וותיק

    המהנדס, 28/03/07 11:21

    ברור לי מניסיון רב שנים שהכל מתחיל במחשבה ונמשך ב......במעשה. כרגע אני עושה ניסיון רציני אחרי שראיתי את הסרט, כל לילה לפני השינה אני מדמיין שאני רואה את תדפיס הבנק שלי בתאריך 5.6.07 ואני לא משתומם למצא שורת זכות של 1000000 ש''ח. בהצלחה לעצמי.

    הגב לתגובה זו

    • למה לא לדמיין...

      --, 28/03/07 11:38

      שאתה הבעלים של הבנק שאתה לא צריך בכלל לחשוב כבר על כסף העקרון של הסוד הוא לא כסף הוא הבנה שכל דבר שתרצה יכול להגיע אליך.. בלי שום מאמץ מיותר... כל דבר...

      הגב לתגובה זו

    • מצויין מהנדס, בהצלחה!!!!!! (ל''ת)

      אור, 28/03/07 11:56

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    אותו רעיון מוצג בספר כוחו של התת מודע

    א.ל, 28/03/07 10:00

    הסוד מזמן כבר אינו סוד. הידע שמחשבה יצורת מציאות הוצגה בעשרות (אן לא מאות ספרים) - אחד הידועים והקלים להבנה הוא הספר כוחו של התת מודע. באמת שאין צורך לרוץ אחרי כל ''גילוי חדש'' שלמעשה אינו מחדש כלום - מלבד את חשבון הבנק של כותב הספר. באהבה א.ל

    הגב לתגובה זו

    • כוחו של התת מודע-

      לי הוא שינה את, 28/03/07 11:25

      ספר ענק! על מה אתה מדבר? לא כולם מודעים,לחלקנו זהו כן גילוי חדש,מדהים,מועיל..

      הגב לתגובה זו

      • כוחו של התת מודע אכן ספר ענק

        א.ל, 28/03/07 13:06

        כוחו של התת מודע אכן ספר ענק, ולכן אין צורך לרוץ ולראות את הסרט ''הסוד'' שבסך הכל משחזר רעיונות ממקומות אחרים - כמו אלו המוצגים בספר ''כוחו של התת מודע'' יחד עם זאת, קיימים ספרים הרבה יותר עמוקים ועם תרומה גדולה יותר מספר זה - לדוגמה סדרת הספרים ''לחיות מתוך שמחה''. יום נפלא א.ל

        הגב לתגובה זו

        • זה באמת ספר מעולה (ל''ת)

          dani, 30/03/07 00:10

          הגב לתגובה זו

        • מעבר לכוחו של התת מודע יש גם

          ורד, 03/04/07 04:29

          את שיטת ה''הונה'' שמלמדת ע''י כלים פרקטיים ליצור מציאות. הכל אחד ויש לו שמות רבים ושונים, כל אחד צריך למצוא את מה שמדבר יותר אליו.

          הגב לתגובה זו