 |
20.
יוהרה נבובה
יוסף,
24/07/07 12:35
|
אכזבה עמוקה.שרית-לא מה שחשבתי. מצד שני,למה להתאכזב או להיות מופתע לרעה.הרי אין זו הפעם הראשונה בשבילי,ובודאי לא האחרונה שנתקלתי בתשפוכת כזו של הבלים גזעניים מצד אנשים ''רוחניים'',במיוחד נשים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
יוהרה נבובה
יוסף,
24/07/07 12:34
|
אכזבה עמוקה.שרית-לא מה שחשבתי. מצד שני,למה להתאכזב או להיות מופתע לרעה.הרי אין זו הפעם הראשונה בשבילי,ובודאי לא האחרונה שנתקלתי בתשפוכת כזו של הבלים גזעניים מצד אנשים ''רוחניים'',במיוחד נשים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
I Am thankfull
ADAM,
Africa,
24/02/07 13:34
|
It is so beautifull to me. I am thankfull to Barry to you nitzan for the transelation and the rair apportunity to read barry in hebrew to life I RECKOMEND WARMLY EVERYBODY TO READ ADAM
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
תודה אחות אמיצה ישרה וחכמה
ל"ת
חנה,
גליל,
21/02/07 13:29
|
|
 |
16.
בבבררר
גו''שין,
ת''א,
16/02/07 16:36
|
תנסו לעזוב את פרוייד והתאוריות המטופשות שלו,מה הטעם להאליל אדם מסומם וחרמן שישב וכתב שטויות.התרומה היחידה של פרוייד למין האנושי היא קארל גוסטב יונג. הדיבורים והחפירות בתת המודע שלכם בלופ כבר 3 שנים.אתם רוצים עוד רעידת אדמה כדי להתעורר או שאפשר פשוט לדבר ולעשות שלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גוש
בשביל הפרוטוקול,
16/02/07 19:16
|
מדובר כאן על משמעות החיים, ועד כמה העיצוב שלה בידינו.
לא כולם באים לכאן להחליק על גלגיליות.(או על בננות)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בשביל הפרוטוקול לוקה במחלה נפשית חמורה מאוד
בוש,
16/02/07 19:41
|
שמשבשת את הפנטגון וכול הבני זונות שעובדים בו,החדר הסגלגל תמיד היה תחת מעקב,''ראש הכוחות המיוחדים של אילומיניטי ישראל'' יצר קשר עם הבית הלבן לפני 3 שנים,הטלפנית קפצה והחלה לדבר כמו שצריך,מאז אוקטובר 2004 בקיי ווסט נותק הקשר באופן חלקי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסביב למגרש החלקה על הקרח,נשבר הקורח.
ל"ת
קלי +ג''סיקה,
+שחקנית כנף,
16/02/07 19:37
|
|
 |
מגמת מחול מציגה:
דוברת המרכז,
לתקשורתמודעת,
16/02/07 19:48
|
|
 |
15.
לא, תודה.
נשית,
16/02/07 08:49
|
המיניות הנשית אינה רק מיניות של אהבה. למעשה אהבה וסקס הם שני מושגים שונים שלא תמיד נפגשים.
השימוש במושג אהבה לגבר שאת לא מכירה אותו או שילחת אותו לדרכו הוא דמגוגיה. לנשים אין מונופולין על אהבה. גברים אוהבים לא פחות.
המיניות הנשית עמוקה יותר ומסעירה יותר מהגברית (נשית וגברית הם מושגים מאיפפינים ולא מיגדריים ובשני במינים יש את שתיהן). המיניות הנשית היא מיסטית, פראית, יצרית, דווקא כי היא לא בתחום הסמלי, המושגי. דווקא זה שלאשה אין איבר הבולט לעין בילדות - מה שהביא את פרויד לגבש את תיאריית קינאת הפין- הביא לכך שהאשה משוחררת ממיניות המומשגת, ולכן המוגבלת הגברית. המיניות הנשית היא הצצה לממשי. משום כך היא רוחנית, יצרית וקרובה ל''אלוהים''. זו גם הסיבה שנשים ''אוהבות''- הממשי מציף באהבה, אלא שאין זו אהבה לגבר מסויים. זו ''אהבה'', אם ניתן לכנות זאת כך, שקרובה יותר לאהבה רוחנית. זוהי פיסת ממשות.
באמת חבל שנשים רבו אינן מאפשרות לעצמן לממש את המיניות הזו בגלל מוסכמות והתניות חברתיות שנוצרו על ידי גברים ואומצו על ידי נשים.
אלא שהגברים חשו וידעו ממה הם פוחדים כשהם דיכאו את המיניות הנשית - הם לא פוחדים מהאהבה הנשית אלא דווקא מהיצריות חסרת הגבולות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התגובה שלך מבריקה!
פיני,
16/02/07 10:56
|
רק דבר אחד שלא היה לי ברור... האם את תומכת בסברה אודות קינאת-פין?
כתבת שהמיניות של הגבר היא יותר ממשית- (יופי של ניסוח). אז האם זה בעצם אומר שככל שדבר מסויים הוא יותר ממשי- כך הוא פחות ניתן לשינוי אופניו? זאת אומרת, לנשים יש מונופול גדול יותר על התנהלותן-כי היא מראש מאולתרת, ודורשת מאמץ רוחני\ערכי. הגברים הם פחות רומנטים כי הם פחות נדרשים לאלתר את התנהלותם? כי הפיזיולוגיה\ממשות,מכתיבה להם כיצד לנהוג?
זאת אומרת....שנשים מופלות לרעה מפני שאיבר המין שלהן ''פחות ממשי''?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נדמה לי
p,
16/02/07 16:40
|
שאתה קורא יותר באמצעות נטיות הלב מאשר באמצעות העיניים. הגברת טוענת את ההפך הגמור: שהמיניות הנשית היא הממשית יותר. אני אזוז הצידה ואניח לכם להתחרות על תפקיד שגרירי הממשות בין הסדינים, אבל אם דעתי מעניינת אתכם, אני ממליץ שתרדו מזה וששניכם תלכו להזדיין.
או לעשות אהבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה סלט עשית ממה שכתבתי..
נשית,
16/02/07 22:58
|
לא כתבתי שהמיניות הגברית ממשית יותר וגם לא שהנשית ממשית יותר, אלא שהנשית אינה מומשגת, אינה מתייחסת לאיבר, לסמלי. היא הצצה לממשי. זה משהו שונה לגמרי אבל לאור ההצלחה שלי בתגובה הקודמת אני אמנע ולנסות להסביר את עצמי ואאמץ את הצעתו המעניינת של P
אז P', תגיד, BDSM נחשב?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שום סלט.
פיני,
17/02/07 02:09
|
או סלט עם שום.
בכל אופן,עצם זה ''שהמיניות הנשית אינה מומשגת, ואינה מתייחסת לאיבר''.... זה בהחלט לא שונה לגמרי מההתייחסות של תגובתי!
אבל אל לנו להתעקב על ניואנסים ואי-הבנות. ככל הנראה כתבת דברים שהמילוליות שלהם בעלת פוטנציאל גדול יותר מהכוונה המקורית.
קורה...!
סליחה על הקרדית ושבת שלום :-)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חחח:)
נשית,
17/02/07 09:44
|
|
 |
חחח
P,
17/02/07 01:04
|
זאת הזמנה לסשן ? לא תודה. בפעם האחרונה שכחתי את מילת הביטחון ונשארתי תלוי מהתקרה שבועיים שלמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
:)
ל"ת
נשית,
17/02/07 09:41
|
|
 |
14.
תודה, אחותי האמיצה
ל"ת
טלי,
בגליל,
15/02/07 16:39
|
|
 |
13.
קשה לאהוב כיום נשים,יש בזה משהו הומוסקסואלי
אור,
15/02/07 15:50
|
בדרך להשתחרר מהנשיות שלכן, ויתרתן על הרכות והיכולת לקבל, והפכתן לגברברות כוחניות וקשות. קשה, קשה.. אי אפשר להתקרב לצבר הדוקרני הזה, מה גם שרובנו אנשים ממוצעים, לא קדושים נעלים. יש עיצה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי שתלמד דברים חדשים, ותפסיק לחשוב
ציפורה,
15/02/07 20:31
|
|
 |
12.
לשרית - כתבה שתואמת נהדר את מחשבותי.
אש-ה,
15/02/07 08:21
|
|
 |
11.
תודה לניצן מיכאלי
אחת,
15/02/07 00:11
|
שמביא לנו את בארי לונג בעברית. תבורך על תרומתך. אחת שאוהבת אותך מאוד מאוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
בארי ושרית
רננה,
15/02/07 00:09
|
אין כמו בארי לונג. ואת ללא ספק עשית עבורו שירות טוב. בטוחה שהוא היה חותם על מילותיך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
איזה יופי
אחת,
15/02/07 00:07
|
|
 |
8.
העולם השתנה.
אבנר,
רמת השרון,
14/02/07 22:16
|
הלואי והאהבה הישנה והתמימה תחזור,אבל בעולם שמראה לך שהאינדיבידואל הוא העיקר בילתי אפשרי לתת אהבה אמיתית,וחבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
שטויות
גבר,
14/02/07 16:44
|
כל זה בכלל לא רלוונטי. האלה לא בבית. כשהיא תגיע, נדבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
נכון ואמיתי
טלי,
תל אביב,
14/02/07 15:28
|
|
 |
5.
יפיפה....
ל"ת
צ.,
14/02/07 13:59
|
|
 |
4.
''ויקומו המלפפוניות, ויכו את הגננים''.
פיני,
14/02/07 12:19
|
קינאת פין- לא, אבל הפחת חיים והאצלת הדגדגן-כן? הרי העיסוק בדגדגן הוא אחד המאפיינים הברורים ביותר של קינאת הפין.
ומעבר לזה... מתי כבר יבינו הנשים (וביניהן הלביאות הפמיניסטיות היקרות), שעל מנת להיטיב את מערך היחסים בין המינים, צריך להמציא מחדש את התנהלותה המינית של האישה. המודל הגברי לא יכול לשמש את הנשים כאופן התנהלות. והמודל הנשי לא יכול לשמש את הגברים.
דרושות שתי התנהלויות שונות. כי מדובר בשני איברים שונים, ובמטרות אבולוציוניות שונות.
עד היום, הנזק הגדול ביותר של הנשים נגרם להן ע''י נשים שניסו לישר קו עם ההתנהלות הגברית.
עשו אהבה בשם ה-ש-ו-נ-י. ולא בשם המשותף. וכך כל צד יהנה מנכסיו הטבעיים, ולא יהיה כל צורך בתחרות ובהשוואה ובחיקוי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מספר הערות על התגובה ועל המאמר
P,
15/02/07 22:25
|
הגברת הנכבדה אינה מציעה להפיח חיים בדגדגן אלא מכנה אותו עגל הזהב. כינוי גנאי. לא שאני מסכים אתה, אבל זה מה שהיא אמרה.
ברור שהעיסוק בדגדגן הוא אחד המאפיינים הברורים ביותר של קינאת הפין רק כשדנים אותו מנקודת מבט גברית שמחפשת נחיתות נשית. הטענה הזאת אבסורדית באותה המידה כמו הטענה שהעיסוק בפין נובע מקנאה בדגדגן. האמת היא ששני האיברים מעוררים בנו באופן טבעי תחושות מענגות שמובילות אותנו לעסוק בהם ללא כל קשר למה שיש לאחרים סביבנו.
זה לא אומר שצריך להתעלם מהבולטות של הפין ומתחושת חוסר השלמות שהוא עשוי לעורר בילדות קטנות, אבל מכאן ועד כל ההשלכות הפסיכולוגיות הכבדות, הדרך ארוכה מאוד.
תחושת חוסר המושלמות והקנאה הזו נמשכות תקופה קצרה ורק עד שהילד והילדה עומדים על ''דעתם המינית'' ואינה שונה מתחושת הנחיתות שכולנו חשים כילדים גמדים בעולם של ענקים. תחושה שנעלמת ללא עקבות כשאנחנו משלימים את פערי הגובה.
זה מזכיר לי את הבדיחה על הילד והילדה שעומדים לראשונה עירומים זה מול זו. הילד אומר לילדה: ''היי, אין לך כזה כמו שלי''. הילדה, לגמרי אדישה, עונה לילד:''כן, אבל אמא אמרה לי שכשאני אהיה גדולה, עם מה שיש לי, אני אוכל לקבל כמו שלך כמה שאני רוצה''.
בינינו, הטענה על הנזק שהפמיניסטיות הרדיקליות גרמו לנשים אינה נכונה והיא נטענת רק על ידי אלה מאיתנו שמבכים בסתר את אובדן הכוח והשליטה שלהם על הנשים ומתקשים להסתגל למציאות החדשה. אותן לביאות גרמו נזק בעיקר לעצמן, כפי שקורה לכל מי שמתמסר התמסרות מלאה לרעיון קיצוני, אבל בדרך הן סייעו לכלל הנשים להשתחרר מכיבוש, עבדות וכניעה. אז בדרך הן גם הדביקו אותן כמעט בכל החוליים הגבריים, אבל אין ספק שזה מחיר זול מאוד עבור החירות החדשה שקיבלו הנשים.
זה נשמע נהדר להמליץ להמציא מחדש את התנהלותה המינית של האישה, אבל איך בדיוק עושים את זה ? מקימים צוות חשיבה בין-משרדי ? ועדת היגוי ? ועדת חקירה בראשות שופט עליון ?
ולמה בכלל לעשות את זה ? בתוך החופש החדש שני המינים נקלעים למצבים של חיקוי של סטריאוטיפים מהקולנוע מהטלויזיה או של ציפיות הסביבה, אבל אותו חופש מאפשר גם בחינה שלהם וגם נסיגה מהם להתנהלות טבעית ולא מאולצת. לפני החופש הזה האפשרות הזו להתנהלות טבעית לא הייתה קיימת.
התבוננות ללא דעות קדומות מגלה שככל שההתנהלות של שני המינים משוחררת יותר מהשפעות תרבותיות וסטריאוטיפיות היא נעשית דומה יותר אצל שני המינים, והשוני בהתנהלות נותר טכני גרידא. והכוונה אינה לנשים המחקות גברים אלא לגברים ונשים שמשוחררים מהצורך לחקות. בהתנהלות משוחררת כזו יש מקום עבור שני המינים גם לעשיית אהבה גם לזיונים גם לאהבה גם לידידות וגם לשיחות נפש, ובעיקר החופש להיות אינדיבידואל שאינו חייב מס להגדרות מגדריות. המאמר הזה הולך בדיוק בכיוון ההפוך ומנסה לכפות את ה-אה-מיניות, או את חרדת-הפין, או את הסלידה מהמיניות הגברית, על כל הגברים כולם בטענה שזו ה''מיניות'' הנכונה והאידיאלית לכולם. אם המגמה הזו תצליח, אז אהבת הילדים לא תצטרך יותר להוות תחליף לאהבת הגבר עבור נשים מהסוג הזה. אהבת הגבר, שעכשיו יהיה יותר נכון לקרוא לה אהבת הסריס, היא שתהפוך אז להיות תחליף לאהבת הילדים, מפני שהגבר שמחפשים אחריו במאמר הוא לא יותר מילד מגודל. תלותי, צייתן, חסר אונים, מתיר שיירדו בו בשם ה''אהבה'' גם כשמדובר רק במשחקי שליטה קפריזיים ומניפולטיביים, ושלא כמו רוב הילדים הוא גם טיפש לא קטן.
זה כמובן יהיה אבסורד לשלול מערכת יחסים כזו לחלוטין, אבל היא לא מתאימה לכל אחד, וכדאי שמי שבוחר בה יבין את כל ההשלכות שלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''p'' מכובדי...
פיני,
16/02/07 11:56
|
השקפותינו לא לגמרי רחוקות.
רק שאני לא חושב כמוך ש''תחושת חוסר המושלמותוהקינאה'' מתפוגגות בבגרות. אני חושב שיש לזה השלכות לאורך כל הדרך,ובתרבות התחרותית שלנו זו מהלומה פסיכולוגית לא קלה. יש נשים שלעולם לא יוכלו להתעלם מהיתרון הפזיולוגי של הגברים.(לסביות). ןאלו שכן מתמודדות עם היתרון הפיזיולוגי של הגברים, פשוט מעתיקות את הלך הרוח המנטלי של התנהלות הגבר,ובכך הן משלות עצמן כי הגיעו לשיוויון תיפקודי.
הנשים שאני מדבר עליהן חושבות שבכך שיספיקו יותר,וינצלו את כוח המיניות שלהן- בכך הן יצליחו להוציא את עצמן מהעמדה הקורבנית שרובצת בעמקי הוויתם. והרי הן מזמינות את ההיפך הגמור. הן רק מעמיקות ומממשות את העמדה הקורבנית ביתר שאת.
לגבי ''להמציא מחדש את היתנהלותה המינית של האישה''..... בתגובה הקודמת שכחתי לשים מרכאות. ברור שאין צורך ''להמציא מחדש'', הנקודה הייתה, שמוטב לנשים כי לא יקבלו השראה מהלך הרוח של ההתנהלות הגברית.-ששמה אותן בעמדה קורבנית.
על הנזק של הפמיניזם: לאחר המהפכה המינית,לא נותר עוד מקום לספק... תדמית הנשיות נפגעה מאוד והנזקים עצומים. האומנם בכל שנה המודעות לניצול מיני עולה ונשפטים יותר אנשים. אבל יחד עם זה וחמור מזה -גם מספר המנוצלות עולה. (המקצוע הנכסף ביותר אצל בנות הנוער הוא- דוגמנות. דוגמנות משמע- להפוך לאובייקט)
ככל שתדמית האישה היא מינית יותר, כך האישה הופכת להיות קורבנית יותר. (ולמיקרה שלמי שקורא יש רגישות למילה קורבנית. אז הכוונה היא להדגיש את הטכניות והפיזיות על חשבון המנטאליזם הרומנטי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה שם לב לטימטומך?
מישהו,
14/02/07 18:30
|
''דרושות שתי התנהלויות שונות. כי מדובר בשני איברים שונים''.
ממש גאוני! איבר רופס שיש לי בין הרגליים אמור לקבוע את האישיות שלי והרצונות שלי! חתיכת בשר יותר חשובה מהנפש, יותר מהמוח. ואם היא קצרה יותר או ארוכה יותר אני אהיה טיפוס אחר לגמרי! (וואלה!)
אני בכלל בעד שתי התנהלויות שונות של שחורים ולבנים, כי מדובר בצבע עור שונה. השחורים צריכים לשרת את הלבנים! מדובר באיברים שונים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מישהו
פיני,
14/02/07 19:04
|
הלכת קצת רחוק מידי. ''חתיכת בשר לא יותר חשובה מהנפש''.-- היא פשוט חלק בלתי נפרד מהנפש! דווקא הגישה שלך מיתרחקת ממצב של הרמוניה בין הגוף לנפש. כי הנפש שלך לא מוכנה להתמסר לתכתיבי הגוף.
לדעתי רק מי שמצליח להתנהל באצילות עם תכתיבי הגוף שלו, יצליח להאמין באהבה כשזו תזדמן לו. (רק אחרי שתכיר בתכתיבי הגוף שלך,רק אז יהיה באפשרותך לעדן אותם.
להתכחש למשמעות של ה''חתיכת בשר הזו''- (כמו שאתה מציג), זה להתרחק ולהערים קשיים על האפשרות לזכות באהבת-אמת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
במילים אחרות מה שאתה בעצם אומר זה:
גו''שין,
ת''א,
14/02/07 13:28
|
קראתי את פרוייד ואני עדיין תקוע עם החירטוטים שלו
אני מאשים את הנשים כי זה מה שתמיד עשו
אתה מכור לתחרות ותמיד מפסיד עסוק בהשוואות ותמיד יוצא קטן ומנסה לחקות חכמים ממך ללא הצלחה.
תקן אותי אם אני טועה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טוב... אז אתקן אותך.
פיני,
14/02/07 17:30
|
א. אני לא תקוע עם ''החירטוטים'' של פרויד, אלא נחשף אליהם בהדרגה. (ונקודת המוצא שלי היא לא בהכרח ''פרוידאנית''.) ב. אין כאן עניין של ''אשמה'', אלא שיקוף של תהליך ושל הכשלים שנילווים לו. (הנשים אינן אשמות. אם כבר אז הן קורבנות של כשלים תרבותיים.) ג. אני לא מכור לתחרות. (כי בנושאים שאני דן בהם אין מנצחים ואין מפסידים. כל אחד מביא את פרשנותו.) ד. (אני שונא השוואות.)
ה. אתה כותב כאילו אנחנו מכירים?
ו. מה בעצם הבאת לדיון???
ז. אדם שמגדיר את פרויד כחרטטן הוא אחד מהשניים: או שהוא לא הבין את פרויד. או שהוא לא היה אמור להבין את פרויד. (יש לי התחושה שאתה עונה על האופציה השנייה.)
יום אהבה שמח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יום אהבה שמח גם לך
גו''שין,
ת''א,
14/02/07 21:11
|
א אתה כן תקוע אם אתה עדיין נחשף אליהם - בהדרגה או בעוצמה הכול שטויות,אתה מוזמן להיווכח בעצמך כך בחשבון שפרוייד היה מתוסכל ועשה המון המון חומר שהיום ידוע כקוקאין.המלצה שלי להיחשף בהדרגה לקבלה פילוסופיה הודית וטיבטית ולקראת הסוףאינסוף זן. כמובן שללימוד אין סוף - כול עוד אתה חי אתה לומד.
ב הנשים קורבנות כאן אני מסכים איתך לחלוטין - ההיסטוריה נכתבה ע''י גברים אלימים ששיכתבו אותה כרצונם.
ג אם מישהו ניצח מישהו הפסיד
ד העולם שאתה חי בו - עולם המיינד הוא יחסי - גם אם אתה לא רוצה להשוות המציאות מכריחה אותך לעשות זאת על מנת להיות חלק מהחברה.
ה אנחנו מכירים
ו מיאווו אחד ארוך
ז אני עונה על שתי האופציות ולא עונה לאף אחת מהן
יום אהבה שמח?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אטום. אתה מוזמן לדחוף את פרויד לתחת
ל"ת
א,
14/02/07 18:30
|
|
 |
משועמם הא ? מת לריב
ל"ת
עם מישהו ?,
חחחחחח,
14/02/07 16:41
|
|
 |
3.
נשים צריכות לשלוט בעולם.
גו''שין,
ת''א,
14/02/07 11:47
|
|
 |
..העולם יפה, למה להרוס?
ל"ת
דוצ'ה,
15/02/07 15:48
|
|
 |
תיקון...
לא לעוות,
14/02/07 17:02
|
מ.ל. בחיים לא מדבר במונחים של שליטה ! אם כבר אז הוא מעלה על נס מושגים של חופש ובחירה מתוך חירות פנימית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דווקא יש משהו בדבריו
מ.ל,
15/02/07 22:12
|
הוא כנראה מתכוון להצעה שלי לשקול לעגן בחוק את הנחיתות הנשית. מדובר באי הבנה. הדברים נאמרו בהפוך על הפוך. אפשר להאשים אותי בהרבה דברים, אבל שוביניסט אני לא. אני דווקא לגמרי בעד שנשים ישלטו בעולם, כל זמן שזה לא בא על חשבון השליטה של הגברים בהן. להפך, זה יכול רק להועיל אם הן ימצאו לעצמן תחביב שיעסיק אותן בזמן שאנחנו צופים בכדורגל ומגרבצים. זה אפילו יכול להפחית במידה דרמטית את רמת האלימות במשפחה, שכמעט תמיד נובעת מהיעדר פעילויות פנאי ראויות המאורגנות לבנות המין היפה (או ממיומנויות בישול גרועות), ומיוחסת בטעות לנטייה הגברית לאלימות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון.
צנצנת,
16/02/07 20:31
|
אתה יודע מה, במחשבה שנייה אני מסכימה ש-מ.ל. הוא שוביניסט :)
בעבר הרחוק (מאוד) אפילו שאלתי אותו משהו בנידון, והוא כדרכם של כל מטשטשי השוביניזם התעלם ממנה בנונשלנטיות ורק התעניין מי יכולה לקרוא לעצמה בשם הזה...
ועכשיו אני נורא ממהרת וחייבת לרוץ לנהל את העולם. השארתי לך בוטנים ובננות על השולחן שיהיה לך גם טעים בזמן הנעים (צפייה בכדורגל וגירבוץ - אבל שנובעים מתוך חירות פנימית :)).
דרך אגב, הפוך על הפוך זה בחזרה ישר. לא ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לגרבץ ולצפות בכדורגל
מ.ל,
16/02/07 22:48
|
כביטוי של חירות פנימית !
כל כך קולע. סוף כל סוף אישה שמבינה את נפש הגבר.
רוב הנשים חושבות שאנחנו באמת נהנים מהפעילויות האלה ולא מבינות לא את הפעילות הרוחנית שעומדת בבסיסן ולא את מידת ההקרבה שכרוכה בהן.
תודה על הבוטנים מאמי. היה מהמם :)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוי...
צחקתי,
17/02/07 18:37
|
דווקא הערה האחרונה ? נו באמת...יש לי מיני ספרייה של שטיינר, הרצאות שלו (באנגלית) שהורדתי באינטרנט בנוסף לספרים (קצת בעברית וגם באנגלית). ודווקא לפילוסופיה של החירות אני חוזרת שוב ושוב מידי פעם.
חוץ מזה, גם אני הייתי תלוייה מהתקרה לא מזמן ואפילו צלובה...
אין לי מה להשלים כי מראש לא רבתי :) וכל אחד והכוויות שלו... אז
ביי :)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טוב :)
מ.ל,
17/02/07 17:12
|
אני חייב לציין שההצעה לתת לך עונש נשמעת מפתה מאוד, אבל אני כבר נכוותי קשות ממשחקים כאלה ואני לא מתכוון להכנע לפיתוי (ראי דיון 15). קל לי יחסית לשאת האשמות בשובינזם, נכונות או לא נכונות, אבל נעים יותר לגלות שמה שנאמר כבדיחה בסופו של דבר גם הובן כבדיחה. מה שהיה לי פחות נעים היה ההערה האחרונה שחשתי שהיא אינה במקומה ואינה מצחיקה. עכשיו כשהכל ברור נראה לי שאנחנו יכולים להתנשק ולהשלים.
נשיקות :)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נו די...
לא לעוות,
17/02/07 03:05
|
מ.ל. יקר
התגובה האחרונה שלי (וגם זו שלפניה) היו בהפוך ! (אבל רק אחד:))
משמע : חד משמעית אין שום סיכוי שבעולם שאני מאשימה אותך בשוביניזם !!! סמוי, או גלוי או קרוב משפחה רחוק שלו !
ומאחר וכנראה (כלומר : בטוח) הלכתי רחוק מידי עם כל הלשון סגי נהור הזו, אז קודם כל אני מתנצלת בפניך, כי ממש לא היו כאן שום רמזים (לא גלויים ולא סמויים).
איזכור העבר הרחוק היה שייך לעבר הרחוק. ולא שייך לעכשיו.
אני לא רואה כל צל קלוש של שוביניזם בכל דרך ההתנהלות שלך פה בתגובות ובצורת החשיבה שלך. ואם צריך שאני אכתוב זאת מאה פעם - אז אכתוב זאת... :) רק שיהיה ברור וחד משמעית שזה המצב.
סליחה ואני מתנצלת בפניך אם הובנתי אחרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא מצחיק
ל"ת
מ.ל,
17/02/07 01:07
|
|
 |
you welcome
צנצנת,
16/02/07 23:13
|
האמת, שכל התגובה שלי היתה כדי להביע את דעתי הנחרצת בדבר השוביניזם הסמוי של מ.ל. :)
מעניין אם גם רודי חשב על כל ביטויי החירות הפנימית האלו, שהוא כתב את הפילוסופיה של החירות....
ביי
העולם מחכה לי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה את אומרת!
מוכר פלאפל,
י-ם,
14/02/07 21:14
|
הכול בארכיונים על מי את/ה עובד? או במילים אחרות - בשביל מי ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הארץ ? דה מארקר ?
האורקל,
ת''א,
14/02/07 21:55
|
כול זה בשביל נוחי? והמשפחה הארורה על דרך נמיר תאונת המטוסים - הטיוח והספין חוזרים גם אליו בסיבוב,איטי אישי וכואב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
שרית את מדברת גם מליבי.
ל"ת
לושה,
14/02/07 10:36
|
|
 |
1.
ביום שישתנו חוקי חזקת הגיל הרך ודיני מזונות, נוכל לאהוב אתכן
ל"ת
י,
14/02/07 09:15
|
|