 |
38.
הרחוק, הרבה יותר מעניין,
אלונה,
קריות,
06/04/07 11:21
|
|
 |
37.
הגוף שלנו חכם
רותי,
צאלים,
17/02/07 23:57
|
אם רק נזכור שלגוף יש אינטליגנציה שהתפתחה במשך מיליוני שנים .בפנים בתוכנו כל אחד יודע מה נכון לו.יש לנו קול חכם שינחה אותנו אם נסכים להקשיב לו.הפנימון יודע את כל מה שיודע החוצון .אכן כמו בפנים כך בחוץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
נפלא!
תמר,
קבוץ מעברות,
01/02/07 12:44
|
|
 |
35.
ההתייחסות הרעשנית שלנו למוות
חנה,
דרום הארץ,
01/02/07 07:13
|
|
 |
34.
כל כך נכון
ל"ת
דליה,
01/02/07 07:11
|
|
 |
33.
התקשור יכול להיות ממש מסוכן
דורית,
30/01/07 19:51
|
|
 |
מהיא הדרך הנכונה
שלמה,
דרום,
06/02/07 09:16
|
דורית הרעיון הוא שאין דרך נכונה מאחר והחיים מתגלגלים בכיוונים שלנו אין שליטה עליהם אין לנו כיוון נכון או שליטה על הכוון של החיים, התקשור מאפשר לנו להיות פתוחים ולקבל את החיים והמוות כמו שהם כי ממילא אין לנו שליטה בהם, לכן אנו צריכים לחיות את החיים בטוב בעיקר עבורנו ואז הם יהיו בטוב גם עבור האחרים, קחי אחריות על חייך וחיי אותם בלי פחד מסכנות זו הדרך הנכונה להשתמש במתנת החיים שקיבלנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
להיות המתקשר של עצמי
חגית,
דרום,
30/01/07 19:50
|
כל המידע הדרוש לנו נמצא כאן עבורינו, אך באמת כל כך התנתקנו מעצמינו שאנחנו נאלצים לחפש מסרים מבחוץ. החוכמה היא ללמוד לתקשר מתוך האמת הפנימית שלנו, מבלי לחפש מטווחים בחוץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל כך נכון
יפה,
רחובות,
30/01/07 21:57
|
מסכימה איתך את כל כך צודקת. כל התשובות והפתרונות נמצאים בתוכינו, אם רק נעיז לצלול ולהעלות אוצרות, מבורכים אנחנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
הפתיח סדף הראשי אכן מבלבל
שלומית,
30/01/07 17:31
|
משמח לקרוא כתבה שאינה נוטה לכאן או לכאן, אלא אומרת - היו מודעים........... תודה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
אני חוצן גאה!!!!
ל"ת
שניר,
הרצליה,
30/01/07 16:55
|
|
 |
29.
מה בעצם ניסית להגיד?
ל"ת
ציפי מנור,
30/01/07 16:54
|
|
 |
28.
לא הבנתי את הכותרת או שאינה מתאימה למאמר
רחלי,
צפון,
30/01/07 10:19
|
עד כמה שקראתי כתבות של ד''ר טובי ברונינג, לא ניתקלתי ב ''נגד'' משהוא. אפילו אם רעיון ניראה שגוי, יודעת לכנס אותו מבחינת -גם וגם- . שום דבר לא ניזרק אלא מתבוננים בו ומאריכים אותו מחדש... גישה מאד חיובית ומאפשרת לכולם להיכנס תחת המיטריה של החיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכן כותרת לא מוצלחת
עמוס,
כפר סבא,
30/01/07 21:44
|
עדיף היה אולי ''החוצנים זקוקים לגוף'' או ''נשמה מחפשת גוף''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
בראונינג שוב מכוונת בדיוק למטרה.
רוית,
נתניה,
30/01/07 09:57
|
גוף, נפש, רוח, הרבה רבדים מעוגנים בגוף הנראה לעין. אין עבודה (רוחנית או פיזית) ללא הגוף.הגוף חכם, זוכר הכול ומעגן את כל ההתנסויות שלנו ברמה של התאים. תחשבו שאנחנו כ 70% מים. המים זוכרים, הגוף זוכר. צריך רק להקשיב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
והאיזון, כיצד יושג?
ל"ת
חסד,
30/01/07 09:07
|
|
 |
25.
איך מתחברים לידע הפנימי הזה?
ל"ת
כינרת,
30/01/07 09:06
|
|
 |
החיבור קיים אצל כולנו.
ניבה,
הוד השרון,
30/01/07 13:21
|
חלקנו מממשים אותו וחלקנו לא. זה כמו ללמוד לרכב על אופניים. נסי לשאול את עצמך שאלה כשאת יושבת בנוח. שחררי את השאלה לחלל האוויר וחכי מעט בלי לחץ. התשובה תגיע. לא מאמינים עד שמנסים. והעיקר להתמיד. לא לוותר. אני יודעת. ניסיתי בעצמי וזה עובד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
האם זה חייב להיות או זה או זה?
ל"ת
תפארת,
30/01/07 08:59
|
|
 |
23.
אפשר גם וגם
רינה,
30/01/07 08:51
|
אני מסכימה עם הנאמר וחושבת שאכן חשוב וכדאי להקשיב לגוף החכם שלנו, עם זאת מידיי פעם אני מקשיבה גם לתקשור אשר מאד עוזר לי לעשות סדר בדברים, נותן בהירות ומקפיץ אותי בעוד מס' מדרגות למקום יותר שליו, שלם ורגוע, תוך הבנה עמוקה של התהליכים אותם אני עוברת.
אפשר ומומלץ גם וגם...... ולזכור כמובן לא לשים את העוצמה שלנו אצל אחרים, אלא להשתמש בה בתבונה.
באהבה, רינה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תקשור בא מבפנים
דנה,
הרצליה,
30/01/07 10:01
|
נכון להקשיב לתקשור. להבנתי, התקשור בא דרך הבטן שלנו. האם ידעת שהמעיים והמוח שלנו מתפתחים מאותה רקמה עוברית? לא לחינם יש לנו חוכמת בטן. התקשור עובר דרך המוח בבטן. כל אחד מאתנו הוא שיקוף של כל היקום. יש בנו הכול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
טובי-את טובה!!!
ורדה,
תל אביב,
30/01/07 08:51
|
דאבל מינינג-היא גם טובה בחומר,וגם ברוח! המסרים שלה שפויים ובוגרים-בים המוות אשר מסביבנו!!! תמשיכי עוד ותלמדי אותנו לשחות בלי לטבוע!!! תודה טובי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
אז איך מתחברים?
ל"ת
כינרת,
30/01/07 08:44
|
|
 |
20.
חפש את המחפש.....
ל"ת
אושו,
30/01/07 07:30
|
|
 |
19.
הבנתם את זה כיתה א'?תובנות של שוק ביום שישי
ל"ת
אפללו,
30/01/07 07:00
|
|
 |
מה שלומך אפללו?
ל"ת
דהן,
30/01/07 08:54
|
|
 |
קשה קשה
ל"ת
פללו,
31/01/07 18:15
|
|
 |
ומה תהיה תובנה של יום שבת?
ל"ת
תפארת,
30/01/07 08:53
|
|
 |
אין שוק בשבת
ל"ת
ע,
31/01/07 18:14
|
|
 |
18.
ומה לעשות?
רונית,
צפון,
30/01/07 00:54
|
|
 |
17.
מילת המפתח - איזון
רונית,
צפון,
30/01/07 00:53
|
|
 |
16.
מי ה''מורחים'' באמת
רונית,
צפון,
30/01/07 00:51
|
מס' 1 כותב על מתקשרים ''מורחים''. לדעתי, לא המתקשרים ''מורחים'', אלא אנחנו ''מורחים'' את עצמנו, כשלא לוקחים אחריות ונותנים אותה לאחרים, ולאו דווקא למתקשרים. ומה עם רופאים? פסיכולוגים? ועוד. בואו ניקח אחריות על עצמנו ונשתמש במתנה הכי גדולה שקיבלנו - בנו, בגופנפש שלנו החכם, כי יש לנו את התשובות עבורנו, תמיד, בכל רגע שנרצה בכך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל מה לעשות אם אני אוהבת למרוח את עצמי
ל"ת
מירי,
ראשון לציון,
30/01/07 11:40
|
|
 |
15.
איפה אפשר לפגוש את ד''ר בראונינג?
ל"ת
בתיה,
30/01/07 00:43
|
|
 |
הזדמנות למפגש מרתק ומרפא
דניאלה,
מרכז,
30/01/07 08:52
|
הזדמנות מיוחדת לפגוש את ד''ר טובי בראונינג ביום רביעי הקרוב, 31.1.07 רמת גן שעה 17:00-19:30. מי שמגיע קודם ב - 16:15 יזכה לחוות את הטיפול בע''ר, נענוע עדין של הגוף, מרגיע מאזן ומרפא.מעודדת אתכם להגיע להשתתף במפגש חווייתי, דינמי מרפא ומשחרר, טלפון להרשמה08-8690932
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את מוזמנת לשיעור הפתוח ביום רביעי בר''ג
אילנית,
30/01/07 08:36
|
בתאריך 31.1.07 המקום: רח' רבי מאיר בעל הנס 12 , בבית ויצו בשעה: 16:00
אפילו תזכי להפעמה (=טיפול בעוצמת הרכות).
פרטים נוספים: מרכז עוצמת הרכות 08-8690932
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לטובי
שרית,
ת''א,
30/01/07 15:35
|
אמרת שתשלחי לי מייל
saritis@netvision.net.il
אשתדל לבוא יום ב להרצאה על הספר שלה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
מאיר עיניים, תודה
ל"ת
דניאלה,
30/01/07 00:43
|
|
 |
13.
צריך לדעת מתיי
אמילי,
ראש הנקרה,
30/01/07 00:28
|
וכשלא יודעים מתי אז רוצים כל הזמן ללכת למתקשרים. שקשה לי אני מקווה שמישהו יגיד לי מה לעשות אבל רק שאני מתגברת על הקושי אז אני מצליחה לצאת מהמצב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פנימונים וחוצנים נמצאים שם כל הזמן
אוהד,
כל הזמן,
30/01/07 11:33
|
ונכון שלפעמים קשה ורק כשמתגברים על הקושי אפשר לראות, שבעצם הפנימונים והחוצנים נמצאים שם כל הזמן- השאלה מה בוחרים לעשות איתם. אפשר לפנות תמיד למתקשרים שנמצאים בפנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
תקבעי לי טיפול דחוף אצלך
ל"ת
שי טובלי,
יקום מקביל,
29/01/07 21:03
|
|
 |
במצבך יש צורך בסדרת טיפולים ארוכה.
ל"ת
ט.ב.,
30/01/07 22:35
|
|
 |
11.
שאלה בעקבות הכתוב...
רונן,
רעננה,
29/01/07 20:59
|
האם ידועה תופעה של התמכרות למתקשרים? נראה לי שאני מכור. אני לא זז בלי להתייעץ במתקשרת, אסטרולוגית, נומרולוגית ושאר מכשפות מודרניות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מזיזים את האנדורפינים
זז-לי,
עוצמת הרכות,
30/01/07 11:38
|
אם זה עוזר לך לזוז זה נשמע טוב, ואפשר גם להזיז משהו שכנראה עדיין לא זז, משום מה - אולי משהו בפנים, שמפחד לקחת אחריות. בעוצמת הרכות מזיזים, מניעים את הגוף, את הנוזלים, את המיימיות של הגוף שלנו בקצב לב עובר - מדהים !! והרבה דברים חדשים נפתחים ומתחילים לזוז, כמו למשל אנדורפינים... ואז האדרנלין שמזיז אותנו ממתקשר למתקשר - זז קצת הצידה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Pyhtia from Delphi ve Ha makhshefa mi Ein-Dor
Jaqueline 19,
Arad,
30/01/07 09:26
|
When I first learnt about the oracle of Delphi and Shaul consultations of the soothsayer from Ein Dor , I laughed .But now I learnt from a recent study that at least 80% of heads of state consult fortune tellers and tarot readers.On the other hand ,I only know about prostitutes who consult charms makers
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומותר גם לטעות
א.ג.,
29/01/07 22:18
|
כשתקבל החלטות בעצמך ואולי תעשה גם טעויות - תלמד להקשיב טוב יותר לעצמך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רונן אתה מכור
מיכל,
29/01/07 21:32
|
לפי דעתי מסר הכתבה הוא לסמוך על הגוף שלנו ולא על מטפלים ניו איג'יים. ורונן, מה עם הבטחון העצמי שלך? אתה לא יכול לסמוך קצת על עצמך ולקבל החלטות ובחירות בעצמך ולא בעזרת מתקשרים? סמוך קצת יותר על האיטואציה שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
הרומן שלנו עם ה''אין''
אז'י עוה''ר,
29/01/07 19:26
|
תודה טובי, שעשית לי עוד קצת סדר בחיים. פתאום נהיה לי כל כך ברור שכל אופנת ההתייעצות עם חוצנים למיניהם היא למעשה בריחה כמה שיותר רחוק מהיש, ומהחיים כאן ועכשיו. למעשה אי אפשר לברוח יותר רחוק מזה(לפחות בינתיים, עד ההמצאה הבאה)... תודה על שדרך ''עוצמת הרכות'' אני לומדת וחווה,שכל ההמראות המסחררות האלה בשחקים הן בעיקר של הראש , ה''חפשן'' הבלתי נלאה, ותודה נוספת על כך שהראש הזה מחובר לגוף חכם ויציב, שלא תמיד מסכים להישמע לקברניט המעופף הזה . כרגע עולה בדעתי, בעקבות הקריאה בכתבה, שמה שאני לומדת בעוצמת הרכות היא בדיוק שיטת תיקשור: תיקשור עם כל החלקים שלי ועם חלקים יותר ויותר נרחבים מהפוטנציאל המלא שלי בעולם הפנימי והחיצוני (ולאו דווקא החוצני).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוצמת הרכות
רונית,
צפון,
30/01/07 01:09
|
תודה לך אז'י יקרה. איזה כייף לקרוא איך למידה במסגרת בית הספר של עוצמת הרכות מאפשר החיבור לפוטנציאל של החיים, אלינו. תודה לך על ההשראה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אהבתי את התגובה שלך, מסכימה לכל מילה
ל"ת
נירה,
שרון,
29/01/07 20:27
|
|
 |
9.
אין רוחניות ללא גשמיות
דליה,
רעננה,
29/01/07 18:39
|
מאד מרגש לקרוא כתבה שמחברת כל כך את הגוף והנפש. רוחניות עמוקה יכולה להיות מאד מסוכנת אם אין לה אחיזה מוצקת בגוף. לשם כך קיבלנו מבוראנו גם גוף וגם נפש. שניהם מקודשים. תודה על כתבה מאירת עיניים. חבל שהיא מוצנעת כל כך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון מאד !!!!
שגית , ארה''ב,
30/01/07 05:32
|
בכל מסעותיי הרוחניים וחקירותיי בתחומי טיפול פיזי שונים , ובכלל , בחיים , נוכחתי לדעת שאין שום יתרון לרוחניות ''מרחפת'' , החוכמה האמיתית היא לשלב - להביא את האור האמיתי אל ומתוך החיים , אל הגוף ומתוך הגוף . תודה טובי על כתבה נפלאה , אשמח לבוא ללמוד אצלך בפעם הבאה שאני בארץ שגית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
האמת: בכיתי כשקראתי.כמה נכון!!!
ל"ת
עליזה,
29/01/07 17:49
|
|
 |
7.
הכותרת מבלבלת...
מוקי,
29/01/07 17:13
|
בכותרת כתוב : '' טובי בראונינג חושבת שללכת למתקשרים זה להפנות עורף לחיים''
ובהמשך יש את הדברים הבאים : ''שלא יובן לא נכון חלילה שיש כאן משום שיפוט גורף על תיקשור ככלל. לַכול עת. לכל דבר יש מקום. החוכמה היא מתי ואיך להשתמש בכול ואיך לעמוד בפיתוי לשימוש-יתר ושימוש לרעה. ''
אז מה נכון?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לדעתי גוף הכתבה נכון. כותרות זה עניין של עורכים
ל"ת
נירה,
שרון,
29/01/07 17:27
|
|
 |
6.
ככתוב:
מיכל,
29/01/07 15:47
|
יא כִּי הַמִּצְוָה הַזֹּאת, אֲשֶׁר אָנֹכִי מְצַוְּךָ הַיּוֹם--לֹא-נִפְלֵאת הִוא מִמְּךָ, וְלֹא רְחֹקָה הִוא. יב לֹא בַשָּׁמַיִם, הִוא: לֵאמֹר, מִי יַעֲלֶה-לָּנוּ הַשָּׁמַיְמָה וְיִקָּחֶהָ לָּנוּ, וְיַשְׁמִעֵנוּ אֹתָהּ, וְנַעֲשֶׂנָּה. יג וְלֹא-מֵעֵבֶר לַיָּם, הִוא: לֵאמֹר, מִי יַעֲבָר-לָנוּ אֶל-עֵבֶר הַיָּם וְיִקָּחֶהָ לָּנוּ, וְיַשְׁמִעֵנוּ אֹתָהּ, וְנַעֲשֶׂנָּה. יד כִּי-קָרוֹב אֵלֶיךָ הַדָּבָר, מְאֹד: בְּפִיךָ וּבִלְבָבְךָ, לַעֲשֹׂתוֹ. {ס}
דברים ל פסוק יא'
הגב לתגובה זו
|
|
 |
והפירוש לכתוב?.....
ל"ת
דני,
29/01/07 15:52
|
|
 |
5.
מפגש מרתק עם דר' טובי ברואנינג
ניבה,
הוד השרון,
29/01/07 15:08
|
ביום ד' 31.1.07 אחה''צ ברמת גן. טל להרשמה: 08-8690932
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
פנימונים נגד חוצנים
שרית גרפינקל,
29/01/07 14:57
|
בזאת יצרת עוד 2 הגדרות חדשות למילון הניו אייג' ההולך ומתהווה. אנשי ''הגוף'' מול אנשי ''הרוח''. יפה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להיפך, פנימונים הוא החיבור של גוף ורוח לא פיצול
ל"ת
חבצלת,
29/01/07 16:30
|
|
 |
3.
סוף, סוף על קרקע המציאות
נירה,
שרון,
29/01/07 14:53
|
תחושות בטן, אינטואיציה, תחושות פנימיות, רק בפנים, בתוך הגוף אפשר למצוא. איזו הקלה!!! לא צריך לרחף באוויר. הידע האמיתי נמצא בתוכנו. לא נשליך את כישורי התקשור שלנו. נשכיל להשתמש בהם. תודה על כתבה שמחזקת את מה שאני יודעת כבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
טובי בראונינג
יוסי שחורי,
השרון,
29/01/07 14:52
|
תודה על הכתבה השפויה בים הבלי הניו אייג' המזוהם בשטויות. ביטאת עבורי בחדות בדיוק את מה שחשתי כלפי הקשקושים הרוחניים אך לא ידעתי לבטא זאת. המשיכי עם הכתבות האמיצות והשפויות שלך בבקשה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אי של שפיות הדוקטורית הזאת.
ל"ת
בהחלט,
29/01/07 17:57
|
|
 |
1.
והפואנטה היא?
רונאל,
תל אביב,
29/01/07 14:49
|
נתת 2 דוגמאות שהם קלאסיות למתקשרים ''מורחים''. מה יותר קל מאשר לאמר ללקוח שהוא נמצא ''ברמת מודעות מאוד גבוהה''? זה מה שנקרא ''מתקשר חרטטן'', ואם אותה אשה היתה באמת ברמת מודעות גבוהה, וממש ''מחוברת'' לעצמה, היא היתה מצליחה להבין שעדיף היה שתישאר בבית ולא תלך למתקשרים כאלו.
אבל מכאן ועד לכך שמתייעצים עם מתקשר זו ''הפניית עורף לחיים'' המרחק מאוד מאוד רב. מתקשר טוב אמור להעביר בתקשור מסרים שאמורים לעזור לאדם להצליח יותר, לפתור משברים, להתקדם גם בתחום החיים הרגילים שלנו וגם בתחום הרוחני שלנו (אם אותו אדם מתעניין ברוחניות לדוגמא). אם מתקשר מדבר גבוהה גבוהה על המודעות ולא על כלום למה ששייך לחיים שלנו פה על הפלנטה, אפשר לוותר על שירותיו של המתקשר הנ''ל.
אגב, כל המאמר נראה כמו מיש-מש אחד גדול. פוקוס ו-Down to earth היו עוזרים פה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היעדר פוקוס...
ניצה,
שוד החרון,
31/01/07 15:05
|
היעדר פוקוס הוא מאפיין של המאמרים של ד''ר בראונינג ( בעברית חומית??) תמיד יש רעיון טוב שיוצא בהפוך על הפוך כנגד עדר הניו-אייג' אבל...
אנחנו יודעים לזהות בקלות מה לא נכון, או מה לא טוב בשבילנו... עדיין חסר לנו ידע לגבי האמת!!! מהי המציאות שמאחורי צעיפי האשליה???
בהיעדר ידע כזה כל שנותר לטובי זה לעטוף את הרעיון במונחים נוספים מתוך לקסיקון עוצמת הרכות ולכן תחושת הערפול והיעדר הפוקוס!
הכתבה הספציפית עושה עוול למושג התקשור כיוון שאת חיציה מפנה טובי כלפי תקשורים ''חיצוניים'' (חוצנים מלאכים ושאר דמויות אלוהיות/מרוחקות) ואילו מושג התקשור מתייחס גם לתקשור פנימי - אנשים שיש ביכולתם לדלות מידע מנשמתנו. מידע שעל פי רוב אינו מכיל הצהרות שרלטניות אלא מידע משמעותי שעוזר לאנשים בתהליך השינוי שלהם!
יתכן שיש ליצור הפרדה בין שני הסוגים. להציע מושגים חדשים כדי לבטא את ההבדלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכותרת מבלבלת. ראה תגובתי למס' 8
ל"ת
נירה,
שרון,
29/01/07 18:12
|
|
 |
התכוונתי למספר 7.
ל"ת
נירה,
שרון,
29/01/07 18:33
|
|