• 39.

    גם אני ראיתי!!

    צ, 25/09/07 15:20

    לפני יומיים עבר לי ליד החלון כדור שמש קטן שטס במהירות!

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    מחשבה אחרת לכולם!!!!

    ארקדי, 14/02/07 10:11

    כל אלו שלא מאמינים בחוצנים:אם אתם חושבים שאנחנו המין האינטליגנטי היחידי ביקום אז אתם לא שפויים.לפי חישובים של אחד המדענים הבכירים בעולם(לא זוכר את שמו)יש עוד בערך כמה מיליוני מינים בחלל ומתוכם כרבע מהם בהרבה יותר מתקדמים מאיתנו.האם הם ביקרו אצלנו?אני לא יודע אבל לשלול את קיומם זהו בורות.הרי אנשים מאמינים באלוהים בלי שראו אותו רק על סמך ספר ישן .אז מה בעייה להאמין ביישות אינטליגנטית אחרת?

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    אני פונה אל מחברי הכתבה ואל המגיבים הבורים!!

    חוקר, 09/02/07 00:01

    חנן וגילי, לדעתי עוד מוקדם מדי להפיל על האספסוף את המידע הזה. שימו לב איך הם מגיבים. ועכשיו אל כל אותם ''סקפטיים'', עשו את שיעורי הבית שלכם טוב יותר, בוב לאזר אף פעם לא אמר משהו מיוחד לגבי אזור 51. הוא תמיד דיבר על S4 שמרוחק מאזור 51 כמה וכמה קילומטרים. לגבי סטנטון פרידמן.הוא אחד החלוצים ועבמולוג באמת דגול, אבל בכל מה שקשור לרוזוויל, אבל זה לא אומר שהוא בקי בכל האספקטים של אופולוגיה וכל השקרים החבויים מאתנו. ודבר אחרון, הטייסים הישראלים בבסיסים שהוזכרו לעיל והעובדה שלא התרשמו מהאנגרים עם פעילות חוצונית, אתם באמת כאלה תמימים? נראה לכם שיתנו להתקרב לטייס ישראלי למתקן ברמת סיווג MAJIC שהיא, בסביבות 30 רמות סיווג, מעל TOP SECRET.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    אפשר לצרף חברי קדימה לרשימת החוצנים שעושים ניסויים באנשים (ל''ת)

    עוד אחד, 30/01/07 17:29

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    עכשיו כולנו יודעים איפו למצוא את הבודהה מאוריון.... (ל''ת)

    י, 30/01/07 10:29

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    נורא מעצבן הדרך שבה גילי וחנן מתייחסים לקוראי המדור (ל''ת)

    שיר, 28/01/07 00:10

    הגב לתגובה זו

    • נורא מעצבן הדרך שבה חלק מהקוראים מתיחסים לגילי וחנן (ל''ת)

      פזמון, דרום, 28/01/07 06:54

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    סיפרתי כאן את כל האמת

    איתי סובאל, 27/01/07 06:51

    אבל לא פרסמו את התגובה

    הגב לתגובה זו

    • איתי, הם עושים את זה הרבה ולא בגלל שיש

      אור, 27/01/07 14:32

      להם דרך לדעת שאתה צודק, עובדים שם אנשים רגילים שיש להם הנחיות, כנראה השתמשת המילים ו/או משפטים שההנחייה לגביהם היא איסור פרסום, גם אותי צנזרו לא פעם ולא פעמיים ואני סתם בחורה פשוטה מן הישוב שלעיתים נהנית להביע את דעתי בטוקבקים. זו העבודה שלהם, אין להם כוונה רעה.

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    מדהים שהעורכים באתר הזה מצנזרים תגובות אוהדות (ל''ת)

    המטה, 26/01/07 23:47

    הגב לתגובה זו

    • זה החיזרים מצנזרים

      אינשם, 27/01/07 02:48

      הם לא רוצים שידעו עליהם

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    יקח לw המון זמן להבין את עומק הבעיה בהגיעו

    דוברת, 26/01/07 23:21

    לרוחב חיפה בעיראק. קלדנית מכנסת הרצליה 2007 מוסרת אמירות מדאיגות ביותר של קברניטי המדינה.ביל והילארי קלינטון עומדים להגיע למיתחם האופרה בקרוב.הרופבליקנים עסוקים בשלהם.. יהודים ישראלים יושבים להם בארה''ב ומשתינים עלינו בקשת פוליטית עם צבעים אפורים ומדכאים.עוד כמה ימים האילומיניטי עומדים לקפוץ,ששש גפ הם לא יודעים שעוקבים מצלמים ומתעדים גם אותם.east coast Vwest coast באמריקה,במיוחד לכבוד ט''ו בשבט. עציי חיים חדשים,רק שיהיה לנו סבבה. בהודו מתכוננים לקום בא,צחוקים.

    הגב לתגובה זו

    • יאללה איזה ישיבה נפתחת כאן

      שון דהאן, 27/01/07 00:06

      מאיה בהודו מזועזעת.

      הגב לתגובה זו

    • :

      דוברת, 28/01/07 11:54

      http://news.yahoo.com/s/ap/20070128/ap_on_re_us/iraq_protest

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    תקרית החוצנים של רוזוול 1947

    ראובן, 26/01/07 23:20

    יש אם התקרית הזאת רק בעיה אחת. לא היה ולא ניברא. החוואי מקומי שראה את ה''חללית'' העיד שהחללית היתה תיבתת מתכת כסופה שהיו מצורפים אליה מקלות וחבלים בתוספת צלחת אנטנה ומכשיר הקלטה . ממש טכנולוגיה חוצנית. היום כבר יודעים שבאיזור 51 היו ניסויים בבלוני תצפית ענקיים שנקשר להם שובל של תיבות מהסוג המתואר. היו אלה הניסויים הראשונים שהאזנה אלקטרונית למטרות צבאיות. זה היה ניסוי סודי והמידע שוחרר לפני כ 10 שנים. אחד מאחרוני המשתתפים בניסוי. פרופסור אמריטוס מניו מכסיקו התיצב ותיאר את פרטי הניסוי, הבלון והתיבות הכסופות במלואן.

    הגב לתגובה זו

    • לא נמאס לך ראובן לשקר לשקר לשקר ובעיקר למחזר שקרים ? (ל''ת)

      קוקלי, 26/01/07 23:46

      הגב לתגובה זו

      • זה מגובה במסמכים ועדויות מאוד רציניות

        ראובן, 27/01/07 13:48

        It's Solid Rock evudances

        הגב לתגובה זו

        • העדויות שלך ראובן פשוט חסרות בסיס מציאותי לחלוטין (ל''ת)

          דוד, 27/01/07 14:27

          הגב לתגובה זו

          • האמת על השקר של רוזוול

            ראובן, 27/01/07 21:35

            לפני 11 שנה משרד ההגנה האמריקאי הודה שבשנת 1947 היו באיזור ניו מקסיקו ניסויים בבלוני ענק שנקראו ''פרויקט מוגול''. הבלונים נשאו שובל ארוך של תיבות כסופות ובתוכן ציוד מתקדם (לתקופתו) של האזנה ותצפית. אחד הבלונים התרסק והתיבות הכסופות התפזרו באיזור רוזוול בתאריך המיוחס לתקרית רוזוול. צוות של חיל האויר האמריקאי מיהר לאסוף את השברים. באותה שנה 1995 התיצב פרופסור אמריטוס צ'רלס מור שהיה מאחרוני השותפים בפרויקט מוגול ונתן תיאור מפורט של פרטי הניסוי ועל אותה תקלה מפורסמת. ה''סקפטיקאל אינקווירר'' פרסם את רשימת התרמיות הגדולות ביותר של המאה ה-20, כפי שרואים אותן עורכיו. מיליונים עדיין מאמינים בהן. הראשונה ברשימה רוזוול : ב-1947 ''צלחת מעופפת'' התרסקה בקרבת רוזוול, ניו מקסיקו. חוואי, מאק בראזל, תיאר את הצלחת המעופפת כמתקן שצורפו בו מקלות, חבלים ורשם קול שצורף לו רפלקטור של ראדר. בעבר נחשב המתקן לחלק מבלון חיזור אוויר, אך כיום ברור שהיה זה בלון ריגול. הסיפור שימש במרוצת הזמן רקע לסיפורי מעשיות רבים. פורסמו ''מסמכים'' שלפיהם נשיא ארצות הברית ניסה למנוע את חקירת האירוע ברוזוול, סופר על חייזרים המוחזקים במתקנים חשאיים, ואפילו תועדה במצלמה נתיחה אחר המוות שבוצעה בגופו של חייזר (שודרה ברשת הטלוויזיה פוקס וניתן היה להבחין בבירור בהיותו של החייזר – בובת גומי). למרות שהתרמית הופרכה לגמרי, עדיין היא מוסיפה להתקיים בתודעה האמריקנית. 31% מהנשאלים בסקר גאלופ ב-1997 האמינו באמיתותה. השפעתה התרבותית הייתה רבה, והיא שימשה השראה לסדרת הטלוויזיה איקס-פיילס ולסרטים ''היום השלישי'' ו''גברים בשחור''

            הגב לתגובה זו

    • ראובן - הגב בבקשה

      דורון, 22/11/08 18:24

      אני בטוח שאתה צודק. ראיתי את הסרט המתעד זאת אך הוא אבד לי. האם יש באפשרותך להשינ אותו?

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    אין גישה מהבית הלבן להר ''מזג האוויר'' (ל''ת)

    מישהו, 26/01/07 20:04

    הגב לתגובה זו

    • הר ''מזג האוויר'' הוא הר אחד

      סוכן כפול, 26/01/07 23:36

      כדור הארץ עגול ומסתובב סביב הזנב של עצמו.איזה כמה חכמולוגים עשו טעויות שאין מהם דרך חזרה. מרכז הבקרה שוכן בהרי ההימלאיה ומוגן ע''י טובי הלוחמים.

      הגב לתגובה זו

      • את הטעות הכי גדולה אתה עושה כשאתה מגיב על משהו שבו אין לך מושג (ל''ת)

        מישהו, 27/01/07 20:43

        הגב לתגובה זו

    • איך אתה יודע את זה? (ל''ת)

      ספר לנו, 29/01/07 15:38

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    הכתבות משתבחות עם הזמן. תמשיכו לפרסם בלי קשר לתגובות האינפנטיליות (ל''ת)

    עמיקם, 26/01/07 15:24

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    אחלה כתבה. ודהים לקרוא את המגיבים. חלק מטורף כמו ראובן (ל''ת)

    יוסי חולון, 26/01/07 13:03

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    אני בשוק, אני באלם, אני ע-מ-ו-מ-ה

    נסיינית, 26/01/07 06:24

    בסיס חא''א אדוארדס הוא מקום בו עוברים טייסי חיל האוויר הישראלי קורס טייסי ניסוי. במשך שנה הם מסתובבים בבסיס, בכל מקום, רואים ומשתתפים בכל פעילות. מעולם לא דיווח איש מהם על פעילות חוצנית או עב''מית. בסיס רייט פטרסון מוכר לעוד יותר אנשים מח''א הישראלי. כל האנגר, כל מוסך, כל מעבדה וכל מתקן. מעולם לא נראה שבר, או בורג או פיסת מתכת של חללית. לא יאומן שאנשים מפרסמים פה מאמר שכולו מפוברק מהמילה הראשונה ועד האחרונה, וקוראים מתייחסים לזה ברצינות.

    הגב לתגובה זו

    • ומה נראה לך?

      נסיין, 26/01/07 13:00

      שטייסים יסתובבו ויספרו לך מה שמתרחש שם. קודם כל, מי אמר שהם עצמם נחשפים למידע שכזה, ואם כן - מי את שהם אמורים לספר לך בכלל

      הגב לתגובה זו

    • העיקר שאת כותבת בלי שגיאות (ל''ת)

      מורה ללשון, 26/01/07 18:15

      הגב לתגובה זו

    • מי הם המקורות של כל הידיעות האלה

      ראובן, 26/01/07 23:14

      זה בדרך כלל אנשי שוליים תימהונים שמציגים את עצמם כמעורבים לשעבר. יש מקור אחד שמפיץ מידע שיקרי ואחרי זה כל קהילות העב''מים משכפלות את המידע. במהלך העינינים המידע הגולמי עובר ''מוטציות'', כלומר כל גורם מוסיף איזה פרט קטן ואחרי כמה שלבים זה הופך למשהוא הרבה יותר גדול ממה שהיה בהתחלה. הראשון שסיפר על דברים כאלה זה בוב לאזר שטען שהועסק באיזור 51. יותר מאוחר התברר שהוא יחס לעצמו תוארים אקדמאים שלא היו ולא נבראו ואחר כך גם התברר שהוא בכלל לא עבד שם. כל היתר זה תרמיות פשוטת שעברו מוטציות . הכל בהשראת אותו בוב לאזר. גורם נוסף שמפיץ שמועות על איזור 51 הם מספר תושבים בעירה רוזוול שמתפרנסים מתירות חוצנים. לוקחים את התירים בסיור ג'יפים לאיזור 51 ועושים א''ש לילה עלאק הרפתקני. בנוסף לזה מוכרים להם כל מיני אביזרים לגילוי והשמדת חוצנים במאות דולר ליחידה. בקיצור, יש מספיק אינטרסנטים שמעונינים להחזיק את הסיפורים האלה בחיים.

      הגב לתגובה זו

      • אני לא מאמין שיש חוצנים וגיל וחנן לא משכנעים אותי. היחיד שמשבש לי

        חוצן בכיר, 27/01/07 03:28

        את הבטחון באי האמונה שלי הוא ראובן וזאת בקנאות האובססיבית שלו להכחיש כל טענה של הכותבים אפילו המגוחכת ביותר. ראובן מתנהג בהיסטריה נוכח כל טענה כאילו שהעולם ימחק בעקבות האמונה שיש חוצנים? אולי הוא דתי פנאט וטיפש או מדען מתוסכל או שאולי רק אולי הוא בעצמו חוצן יחצ''ן (רני רהב אפור שכזה) ששייך לקונספירציה הגלובלית וחי במרתפי המוסד ליד הרצליה...

        הגב לתגובה זו

  • 25.

    ממני שאבו נוזלים

    tchc, 26/01/07 06:03

    במשך שבוע ימים שאבו ממני נוזלים, אני לא מבין איך נשארתי בחיים.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    עצם בלתי מתחלק

    מבין, 26/01/07 04:11

    הוא שם ה'- הבורא. וזה מה שרמז לו מגיב מס' 20. שה' הוא עצם הכל ואין בו חלוקות ושינוי ח''ו ומי שתופס במדרגה זו מתעצם איתו גם הוא.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    חבל להוריד את ה nsa כוכלך מוקדם,יש להם מדורי גיהנום לעבור.

    סאנשיין, 26/01/07 03:10

    http://en.wikipedia.org/wiki/National_Security_Agency http://en.wikipedia.org/wiki/Hermetism

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    היו גם בקיץ בציריך עבמ''ים?

    מרק באומן, 26/01/07 02:12

    הרבה אנשים חזו בשני עבמי''ם שטסו נמוך באוגוסט האחרון מעל שמי ציריך בכלי טיס אדום ועשו מה שנראה כפעולת השתנה. מיד אח''כ חפשתי באינטרנט והבנתי שיש כזה דבר שעבמ''ים ''מסמנים מטרות'' וקובעים תחומי שליטה בדרכים עתידניות ע''י השתנת מה שנקרא בתרגום חופשי ''חומר דוחה קליפה''. איני מוצא כרגע את האתר ואשמח אם מישהו ימצא לי אותו שנית. לפי מי ששמעתי כאן מאנשי רשויות השלטון החשאיות (שאני בקשר עמם) העבמי''ם נצפו על הקרקע ליד אגם ציריך והם היו נראים כאדם קדמון לפה''ח ומאיבר ההשתנה והברית שלהם(איני יודע איך לקרוא לזה כאן) יצא אור זרחני שסנוור את תושבי האיזור שראו. יש לי מקום עבודה מכובד ולכן איני מדבר על כך עם אנשים שאינם קורבים לי ביותר, ואבקש ממכם גילי וחנן לתת הסבר למה שתיארתי. הרשויות כאן משתיקות בתוקף, אבל גם הם מודאגים.

    הגב לתגובה זו

    • הקליקה המעניינת ביותר עושה שם חיים.

      יוסי מיזרחי, 26/01/07 03:27

      יש להם פיתוחי אדם פשוטים כמו ''רוקט מן'' ומערכות תקשורת ושליטה אדירים,קוקה קולה חזק בתמונה..

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    גילוי העבמי''ם - מטרת האנושות ע''פ הקבלה

    דודי מאור, 26/01/07 02:00

    כתוב כבר בתורת הקבלה , תורת הסוד היהודית, שגילוי העב''מ (עצם בלתי מזוהה כפי שמכונה העב''מ בזמן הגלות או גילוי עצם בלתי מתחלק כפי שיהיה בעתיד)שיהיה לעתיד לבוא היא היא מטרת הבריאה. עוד נאמר כי מי שיתפוס חלק מהעב''מ יזכה גם לתפוס בכולו ולהזדהות איתו כליל, וזוהי מטרת הבריאה.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    פרסמו כל מה שאתם יודעים. אולי יכנס השכל לחלק מהמגיבים פה (ל''ת)

    /'', 26/01/07 01:30

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    ונניח שאתם צודקים

    רגע, 26/01/07 01:20

    איך אתם מסבירים את זה שהאמריקאים עדיין משגרים לחלל עגלות ענתיקה שמתפוצצות עם הכניסה לאטמוספירה? מה, ההסכם עם החייזרים הוא רק לגבי מטוסים ולא חלליות? ומה לגבי הנשיא קצב? הוא נראה אפור למדי בחודשים האחרונים, לא?

    הגב לתגובה זו

    • גילי וחנן אתם מתנהגים כמו כוסיות ליד השער!

      אביגיל שרעבי, 26/01/07 02:05

      תעברו מיידית למילים צבעוניות.

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    שני אנשים פה חיים בסרט? (ל''ת)

    הממ, 26/01/07 01:16

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    Anti Gravity

    Simcha, 26/01/07 00:57

    I heard about the US government's anti gravity technology. It's called ''the floor''. I also heard about an anti intelligence device, it's called beleiving everything any neurotic person says, and not knowing basic science or its history.

    הגב לתגובה זו

    • ממי שמעת ומה הוא אמר?

      שימחה, 26/01/07 02:01

      אל תאיימי במדע והיסטוריה שאת לא יודעת.נשבר הזין מכול המטקבקים בתשלום.

      הגב לתגובה זו

      • How did you know?

        Simcha, 29/01/07 02:50

        That the Michigan physics department pays me 1800$ a month to waste my time writing responses for online Israeli newspapers? You must have an alien mind reading implant in your brain.

        הגב לתגובה זו

    • You forgot anti humur

      underground, 26/01/07 02:12

      Which you must posses in case you are a UFO fan.

      הגב לתגובה זו

      • אנגלי בתחפושת. (ל''ת)

        או, 26/01/07 03:37

        הגב לתגובה זו

  • 16.

    עוד פעם אתם שוכחים

    מוטי הקיבוצניק, 26/01/07 00:55

    גם אצלנו בקיבוץ יש מתקנים מוזרים מתחת לאדמה. אחד מהם הוא הבונקר של נפתלי. משום מה נפתלי הזקן תמיד חי בסרט שהגרמנים יחזרו ויפציצו את ישראל,אז הוא בנה מקלט עמוק באדמה. לפני שנה,הנכד הדגנרט שלו חזר מתל אביב, פתח עוד פעם את הבונקר וקרא לו ''דנסבר'' או משהוא בסגנון. מאז כל פעם בימי חמישי ושישי רחבת הבונקר מתמלאת במכוניות ואנשים צעירים.מוזיקה מוזרה בוקעת מהאדמה,ואנשים יוצאים יוצאים משם מסובבים ושיכורים. מה לעזאזל הדגנרט הזה בנה שם? יש לזה קשר לחוצנים במקרה? וגם לא נשכח את מרתפו של צפניה הסטלן

    הגב לתגובה זו

    • אם יש חותמת של ההגנה על הבונקר זה בסדר. (ל''ת)

      משה, 26/01/07 01:57

      הגב לתגובה זו

      • אין

        מוטי הקיבוצניק, 26/01/07 10:06

        יש איזה שלט ניאון מכוער בכניסה מה זה מסמן בכוכב תל אביב?

        הגב לתגובה זו

  • 15.

    ביום שהממשלות יכירו בחיזרים - חוקרי העבמים יכחישו את קיומם

    רק, 26/01/07 00:20

    אחרת מה יעשו? ילכו לעבוד ולמשפחה המשעממת וחוזר חלילה?

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    אחלה כתבה. תמשיכו ואל תפסיקו לכתוב. תודה (ל''ת)

    עדינה, 26/01/07 00:19

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    ההוכחה שיש שם חיזרים היא שאין שום ראיות-לך תבין (ל''ת)

    gg, 26/01/07 00:18

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    מה אומר סטנטון פרידמן?

    ראובן, 26/01/07 00:07

    http://www.v-j-enterprises.com/sflazar.html סטנטון פרידמן שהוצג במדור זה לא פעם אחת כגדול העבמולוגים כתב באתר הפרטי שלו מאמר על אותו בוב לאזר (שגילה את ה''אמת'' על איזור 51) ועל איזור 51 עצמו. לפי ס.פ. בוב לאזר הוא נוכל שכל התעודות שלו מזויפות, ואיזור 51 הוא איזור ניסוי ''שיגרתי'' של חיל האויר האמריקאי. שום קשר לחוצנים.

    הגב לתגובה זו

    • ראובן היקר. אנא צפה בעדותו של לזר (מעל שעה) וחווה דעתך. הוא לא נוכל (ל''ת)

      חוצן בכיר, 26/01/07 15:05

      הגב לתגובה זו

      • זה לא יקרה-ראובן כבר יודע הכל. (ל''ת)

        הקב''ה, 26/01/07 16:17

        הגב לתגובה זו

  • 11.

    הכל שקר מרושע של בורים חולים

    גדעון לוי, 25/01/07 23:33

    הכל שקר מרושע של בורים חולים

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    מה, לראובן אין מה להגיד? (ל''ת)

    מוריס, 25/01/07 21:49

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    אהבנו כרגיל והמשיכו לכתוב (ל''ת)

    דלית & אבי, 25/01/07 20:42

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    גילי וחנן שוברים שיאים בזה אחר זה.

    ראובן, 25/01/07 20:21

    לאט לאט העסק הופך להיות פנטזיה בידיונית מהתחום הספרותי. ובקשר לאיזור 51 לא נותר לי אלה לצטט את ליצן העבמ''ים סטנטון פרידמן. הוא פירסם מאמר על אותו בוב לאזר ואיזור 51. http://www.v-j-enterprises.com/sflazar.html ובוא הוא אומר שבוב לאזר (זה שחשף כביחול את ה''אמת'' על איזור 51 )הוא נוכל וכל התעודות שהוא מציג מזויפות. הוא אומר במאמר שאיזור 51 הוא איזור ניסויים של חיל האויר ותו לא. שום קשר לחוצנים. ואת זה אומר עבמולוג שהביאו אותו במדור הזה בעבר בתור ''בכיר העבמולוגים''.

    הגב לתגובה זו

    • האם ראובן שובר את השיא של עצמו? (ל''ת)

      גמאני ראובן, 26/01/07 15:53

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    וביום שההכחשה תיפסק, מה אז ?

    א, 25/01/07 19:56

    הרי יש אנשים שהמרדף אחרי כל בדל אינפורמציה אמיתית או מדומה, נותן את הטעם לחייהם. זה מה שממלא את זמנם, על הנושאים האלה הם כותבים פה ושם, מוזמנים להרצות... הישג משמעותי אחר, לא צברו בחייהם. אולי עבודה אפרורית ומשעממת במקרה הטוב. אבל כאן, בממלכת הדמיון והצללים המסתוריים, דבק בהם משהו מקסמו של המהפכן הנועז הנלחם נגד המשטר המדכא, הסוכן החשאי היודע סוד שהוא נחלת מעטים, המדען שיביא את האור לאנושות מחשכת מעבדתו... כשההכחשה תיפסק, והמידע יזרום בחופשיות, סביב איזה ציר ינועו אז חייהם ? אתם יכולים לדמיין את התיסכול שלהם כשכל אותם מדענים שלועגים להם כיום, יפנו לחקור בהתלהבות את המידע החדש ושוב ישאירו אותם מאחור, לקרוא ספרים ישנים משנות השבעים ? בואו נודה רגע - הכי טוב ככה, כשיש הסתרה, ורק אתם יודעים את האמת, לא ?

    הגב לתגובה זו

    • אתה לא מדייק...

      פיליפ, 26/01/07 01:24

      אם היית מתעניין וחוקר את הנושא קצת מעבר לצפייה בערוץ הדיסקברי, היית יודע שרוב האופולוגים הבולטים בעולם הם מדענים שהובילו מחקרים בקדמת המדע, מהנדסים שעסקו בפיתוח טכנולוגיות מאוד מתקדמות, טייסים עם אלפי שעות טיסה מאחוריהם, אנשי צבא בדרגות ותפקידים מאוד גבוהים, פוליטיקאים, רופאים וכו... וזה לא אחד או שניים, אלוהם רשימות לא קטנות של אנשים. כך שלא כל-כך ברור לי על מה אתה מדבר. יש לי הרגשה שמקור ההשראה לכתיבת הפוסט שלך פה מבוסס על סרטים הוליוודיים ועל קטעי עיתונות לא מקצועיים. אנא ממך, הסקפטיות שלך לא מעניינת ולא מאתגרת.

      הגב לתגובה זו

      • פיליפ, גם אתה לא ממש מדייק...

        נו באמת, 30/01/07 11:55

        רטוב האופולוגים בעולם הם לא מדענים בכירים ולא בטיח, אלא תואמי גילי וחנן - אנשים עם דימיון מפותח וצורך כפייתי להאמין במשהו, שמסיבות שונות ומשונות לא מצאו את מקומם בתוך אחת הדתות הממוסדות, ובמקום זה המציאו או אימצו לעצמם ''דת'' חלופית. סימני ההיכר של האופולוגים זהים לחברי כתות ודתות : הכחשת המציאות, שלילת כל ביקורת על הסף, התעלמות מהעובדות ומההיגיון הפשוט, ופרנויה. אני לא יודע אם אתה קיים או שאתה עוד אחד משמותיהם של ג&ח, אבל אתה בהחלט מתאים לפרופיל הזה.

        הגב לתגובה זו

  • 6.

    המידע על ב'את נכון

    סוכן, 25/01/07 19:32

    הכול שם מאוד שקט ורגוע ומוטב שכך יתנהגו כולם בקשר למה שעתיד להתגלות בשנה הקרובה.מחתרת האם אני 5 תודה על העזרה הגרפיט/ת והקומיקס,הסטטוס קוו מבוטל רשמית,תעשו חיים ותגדלו מה שבא לכם לגדל,הכול מאושר ע'' דוקטור יהודה ברוך מאברבנאל.

    הגב לתגובה זו

    • בט''ו בשבט ניתן לנטוע גנג''ה מהודו ביערות ירושלים

      דוברת קק''ל, 25/01/07 20:00

      שומריי היערות מוכנים בקצב של מוש.

      הגב לתגובה זו

      • לוח הזמן לפי 5780

        XXX, 25/01/07 20:43

        ממנה 220 שנה לשנת ה 6000

        הגב לתגובה זו

        • nrg הרבה יותר אתה! (ל''ת)

          אופטימוס פריים, 25/01/07 20:48

          הגב לתגובה זו

          • מרתק,מחכה לעוד. (ל''ת)

            ירושלמית, 26/01/07 01:08

            הגב לתגובה זו

            • ביה''ח הפסיכיאטרים בירושלים מנוהלים ע''י

              מדבררת, 26/01/07 02:15

              מאפיות לא ישראליות.

              הגב לתגובה זו

  • 5.

    אחלה כתבה, מרתקת!

    מייק, 25/01/07 18:10

    תמשיכו להביא לנו מידע שותף בענייני האבמולוגיה, וחסכו מעצמכם את אלו שמנסים לשלול או להכחיש.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    כתבה מעולה. אהבתי. (ל''ת)

    NUT5K, 25/01/07 15:00

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    לגיל וחנן. בתור ספקן שמזלזל בכם תדיר הייתי ממליץ לכם להפנות את

    חוצן בכיר, 25/01/07 13:19

    הקוראים לעדות המצולמת של בוב לזר בYOU TUBE לאחר שראיתי את עדותו אמנם עדיין קשה לי להאמין שיש חוצנים וכו אבל הוא לעזאזל נשמע אמין.

    הגב לתגובה זו

    • חחח. ראיתי צנזורה אבל עוד לא נתקלתי בעריכה של תגובה. זו ממש חוצפה!!

      חוצן בכיר, 25/01/07 14:03

      הורידו את הקטע האחרון של תגובתי המקורית שכנראה שאין טעם שאחזור עליו כי ישמיטו אותו בשנית. שיהיה לכם לבריאות. ממש תת רמה.

      הגב לתגובה זו

      • מה רשמת? בעד או נגד החוצנים? (ל''ת)

        תיכוניסט, 25/01/07 15:00

        הגב לתגובה זו

      • תפרסם בלילה, הצנזורים יושנים (ל''ת)

        לולו, 26/01/07 00:20

        הגב לתגובה זו

      • תפרסם שוב. אני מת לדעת מה כתבתה (ל''ת)

        רוני, 26/01/07 00:21

        הגב לתגובה זו

    • בוב לזאר

      אחד העם, 25/01/07 14:12

      הוא הוזכר בכתבות של גילי וחנן כבר בעבר, ואם אתה לא יודע, אז החברה שלו היא זו שסיפקה את הפלוטוניום שבעזרתו הרעילו את סוכן הקגב לפני מספר שבועות.

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    כרגיל, מעולה. תודה ! (ל''ת)

    איילת, 25/01/07 13:01

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    הכל נכון, ביקרנו בבסיסים האלה

    מחתרת הטוקבקים, 25/01/07 12:23

    אנחנו ממליצים על הקפיטריה של אזור 51 (מרק בצל מ-ה-מ-ם!), אבל תתרחקו מהשירותים, כי אחרי שהחייזרים גומרים את העיניינים שלהם זה מסריח שחבל על הזמן. ברודלו מיינור יש פעוטון לאימהות שעובדות במקום, עם שתי גננות מוסמכות ונגנית אקורדיאון. הם מגישים ארוחה חמה בשתים-עשרה בצהריים. שמענו שבעמק האנטילופה עברו לא מזמן לשיטת ה-Open Space, ויש להם מרכז שירות טלפוני שמחפש עכשיו עובדים (בונוסים למתמידים ולבעלי יותר מפה אחד).

    הגב לתגובה זו

    • ידוע שאתה שתול חוצ-ציני

      מתנבצר, 25/01/07 15:09

      נבצר ממני היכולת של אנשים להאמין לבולשיט הזה, ועוד לתת לזה טור קבוע .

      הגב לתגובה זו