|  | 
| 39. 
למתרגם ניצן יוסי, 
אשדוד, 
  13/03/07 01:14
 | 
| | רציתי להגיד לך תודה על התרגומים שאתה עושה, מצאתי את בארי לונג דרך הספר ''רק הפחד מת'' שתרגמת. יש לו הרבה ספרים טובים וחבל שרק 3 ספרים שלו תורגמו לעברית. אני מזמין ספרים וקלטות שלו באנגלית, אתה עושה עבודה טובה בתרגום שנשאר קרוב למקור, ואני מאוד מעריך את העבודה שלך. רוב האנשים לא מבינים, וחבל. אני חושב שחשוב מאוד להגביר את המודעות בארץ לבארי לונג ולתרגם את העבודה שלו, ואולי יום אחד גם יעשו הקרנות של הסמינרים המלאים כמו שעושים בחו''ל כל שנה. הגב לתגובה זו
 | 
 | 
|  | 
|  תודה לך ניצן מיכאלי, 
  26/03/07 12:44
 | 
| | ושוב תודה. אני עושה את זה באהבה וגם בתקווה שהטכסטים ידברו אל אחרים כפי שהם דיברו אלי.... הגב לתגובה זו
 | 
 | 
|  | 
| 38. 
או, סוף סוף גבר שמבין נשים אניטה, 
צפון, 
  24/01/07 23:56
 | 
| | הספר של בארי לונג סידר לי את כל הבאלאגן בראש על מין. שאלות וקונפליקטים של שנים: מה נכון/מה לא נכון,כן לפתות, לא לפתות, כן להיות אקטיבית במין או לא, ואיך, ואיך להפוך את המין לחוויה עמוקה ומשמעותית. רוב העולם ותרבותו מתייחסים למין כמובן מאליו, בעוד שהמין הוא כוח החיים הכי בסיסי, והכי אפל ומתנקזות אליו כל כך הרבה בעיות.
 ספר שמוציא את המין מאפלוליות לאור גדול. ספר חובה לכל מי שמתעניין או עוסק בעניני ג'נדר.
 התנ''ך החדש שלי.
 הגב לתגובה זו
 | 
 | 
|  | 
| 37. 
ומה עם גברים שלא בורכו? תוהה, 
?!?!?!, 
  21/01/07 15:54
 | 
| | חייבת לשאול - הוא יודע שיש גברים עם אבר מין מאוד מאוד קטן, כזה שהוך לאיבוד בפנים, שלא ממש אפשר לעשות איתו אהבה????? הגב לתגובה זו
 | 
 | 
|  | 
| 36. 
לונג ואהבה חיים, 
  19/01/07 18:32
 | 
| | יש משהו בברי לונג הזה שבא לך להעיף לו סטירה. לדעתי החוכמולוג הזה לא חווה אהבה
 ולכן הוא מזיין את השכל.
 אבל כמו שאומרים ''לכל סיר יש את המכסה שלו'' וגם להבלים אלה יש קונים.
 הגב לתגובה זו
 | 
 | 
|  | 
| 35. 
אין ליטוף, אין מציצה?קשה קשה...
 ל"ת דיק, משחק מקדים, 
עיר החטאים, 
  17/01/07 05:43
 | 
|  | 
|  | 
| 34. 
עכשיו מתברר לי, שבארי לונג מתמחה בזיוני שכל יותר מזיונים אמיתיים
 ל"ת רב-שגל, 
בלי פלסף, 
  16/01/07 12:01
 | 
|  | 
|  | 
| 33. 
ומה עם אהבת נשים?ואהבת גברים? אישה תוהה, 
  15/01/07 17:47
 | 
| | מהקטע שפורסם נודף ריח הומופובי משהו. האם האהבה היחידה הראויה היא בין גבר לאישה? תילי תילים של תיאוריות שמגבות תפיסת יסוד, שרק האהבה בין גבר לאישה היא הדבר האמיתי. המתרגם ניצן- אנא התייחסותך! הגב לתגובה זו
 | 
 | 
|  | 
|  אינני יכול לדבר בשמו של בארי ניצן, 
  15/01/07 22:27
 | 
| | אבל עד כמה שאני זוכר, כששאלו אותו על אהבת גבר לגבר ואישה לאישה הוא אמר שברוב המקרים גברים מתחברים לבני מינם מכיוון שהם פוחדים מהקושי שביחסים עם אישה, וברוב המקרים נשים מתחברות לבנות מינן מכיוון שהתייאשו מגברים. יחד עם זאת ישנם גם כאלה שנולדים כך. הגב לתגובה זו
 | 
 | 
|  | 
|  מהחוויה שלי, ניצן צודק. מישהי, 
אי שם, 
  19/08/07 01:45
 | 
|  | 
|  | 
| 32. 
simply beautifull geri short, 
altmanaia, 
  13/01/07 19:45
 | 
| | so nice so true what to do that we want far far with our  imeginaition..
 הגב לתגובה זו
 | 
 | 
|  | 
| 31. 
לרוץ לחנויות לקנות את הספר החשוב הזה
 ל"ת ש.ק., 
ת''א, 
  11/01/07 20:40
 | 
|  | 
|  | 
| 30. 
I AM A SEXSOLOG MR. SEXSOLOG, 
NY, 
  11/01/07 13:45
 | 
| | I LOVE SEX, I KNOW ALOT ABOUT SEX, I HAD SEX WITH MEN AND WOMEN, I DID IT ALL... DOES THAT MAKE ME AN EXPERT IN SEX... WOWOW.... I AM GOING TO WRITE A BOOK !!!!! AFTER ALL EVERY SHMOCK THINKS HE IS AN EXPERT.. WHY NOT ME ??? !!!!
 הגב לתגובה זו
 | 
 | 
|  | 
| 29. 
לכל החכמולוגים למיניהם חסידה, 
  10/01/07 09:02
 | 
| | חלאס עם השטויות,  כוונתו של הסופר  בארי לונג היקר,  שכאשר יש אהבה כאן ועכשיו בלי משחקים ובלי פנטזיות אלא חיבור אמיתי בין זכר לנקבה... אין צורך במשחק מקדים  כי הנרתיק כבר רטוב רק מלהריח את מושא אהבתו הפין הנבון ולכן לא קיים קושי פיזי למעשה האהבה והתחברות ערכית, אלהית ואחריות כאן ועכשיו בלי פנטזיות !!!! משחק מקדים צריך רק כאשר אין אהבה ומחפשת הגברת והאדון גירויים חיצוניים על מנת שיתקיים סקס בין זכר  לנקבה שעדין לא התפתחו למצב אלהי. קפיש???? הגב לתגובה זו
 | 
 | 
|  | 
| 28. 
''בלי זיוני שכל'' זיין לנו ת'מוח לאורך 3000 מילים רונה, 
אי שם, 
  10/01/07 03:56
 | 
| | זיין שכל, סליחה, אבל זה מה שיש לי לומר לסיכום הכתבה. הגב לתגובה זו
 | 
 | 
|  | 
| 27. 
מתה על בארי לונג, אבל הפעם יש לי בעיה עם דבריו מיץ פטל, 
  09/01/07 17:43
 | 
| | בטוח אקרא את הספר, אולי הדברים כאן הוצאו מהקשרם. כפי שהם כתובים כאן הם מעוררים אצלי התנגדות. מסכימה שהאהבה הפכה לסקס בלבד, אבל סקס ללא משחק מקדים? יש פה המלצות שאולי מתאימות לו, אך וודאי לא מתאימות לכל בני האדם. הגב לתגובה זו
 | 
 | 
|  | 
|  משחק מקדים ומשחק אהבה ניצן, 
  09/01/07 23:47
 | 
| | אכן מכיוון שזה רק קטע מהספר זה קצת לא ברור, אבל בארי לונג מבדיל בין משחק מקדים למה שהוא קורא משחק האהבה. ''משחק מקדים הוא האופן שבו מגרים בני הזוג זה את זו לפני המעשה עצמו. הוא מעורר פנטזיות אצל הגבר ורגשות הקשורים בריגוש מיני מן העבר אצל האישה. המשחק המקדים, כפי שמעיד עליו שמו, מרמז על ציפייה למשהו שאינו קיים עכשיו. משחק האהבה, לעומת זאת, קיים בזכות עצמו. זוהי אהבה, ואהבה היא אהבה בכל דרך שממשים אותה. אין בה ציפייה מכיוון שמה שקורה או נעשה הוא פשוט אהבה עכשיו. אם משחק האהבה מוביל למגע מיני מלא, הלהט עשוי להתגבר, אבל איכות האהבה תישאר כשהייתה. כלומר במעשה האהבה כמו במשחק האהבה, אין ציפייה לדבר - לא לאורגזמה ולא לסיום; רק המשכיות מענגת, מרגע לרגע, של הוויה שאין בה עתיד ובוודאי שאין בה התייחסות לעבר. כל התייחסות לעבר או לעתיד הינה מחשבה. ובמשחק האהבה, כמו במעשה האהבה, אין מקום למחשבות. אם יש, זה לא משחק אהבה אלא משחק מקדים; וזה אינו מעשה אהבה, אלא סקס.''
 הגב לתגובה זו
 | 
 | 
|  | 
|  אז זה מה שהוא אומר? חבל שה-ו-א לא כותב את זה
 ל"ת אז בשביל מה, 
לכתוב ספר?, 
  17/01/07 22:23
 | 
|  | 
|  | 
| 26. 
הפין הוא איבר נבון ?????? האמנם?
 ל"ת מיצי, 
  09/01/07 17:29
 | 
|  | 
|  | 
| 25. 
בלי משחק מקדים אין אהבה ואין סקס
 ל"ת לא מסכימה, 
  09/01/07 17:28
 | 
|  | 
|  | 
| 24. 
אבד נרתיק פין, 
  09/01/07 16:57
 | 
| | למשקפיים מעור חום עם הדפס של משולשים שחורים. המוצא הישר מתבקש לדחוף אותו לכושלאימשלו. הגב לתגובה זו
 | 
 | 
|  | 
| 23. 
המאמר הוא גיבוב שטויות וזבולי-שכל אמיתיים רומנטיקה לעד, 
רוחב הדעת, 
  09/01/07 16:27
 | 
| | הכתב הקשקשן מציע להפוך את מעשה ההתיחדות בין גבר לאישה לאקט טכני טהור להוציא את כל המשתנים המגוונים והמרכיבים הרומנטיים מהסיפור ולהכניב את המברשת לשפורפרת
 בטענה שכל היתר זה זבולי שכל
 זה למעשה לומר ישירות לא בא לי  להתאמץ ולהשקיע... בנייה לעומק פיתוח עוצמה רגשית זה מעייף אותי
 תנו פשוט לי לגמור וללכת
 הגב לתגובה זו
 | 
 | 
|  | 
|  סוף עונת המלפפונים? מלפפון-חצי מחיר, 
וולגרי דפוק?, 
  10/01/07 06:52
 | 
| | מי צריך פין שמחובר לשכל רופס כמו של הכותב? לא עדיף כבר ווברטור שעושה את עבודה בלי זיבולי שכל?
 אז למי שמחיר המלפפונים בשווקים כרגע מופקע וגם מחיר הקישואים לא משהו מומלץ לכיס - יש לי במקרר מלפפון חצי רקוב בחצי מחיר שעדין הרבה יותר מוצלח ומרגש מהאיבר הנבון של הבבון הדפוק כאן
 הגב לתגובה זו
 | 
 | 
|  | 
| 22. 
מה זאת אהבה, מה זה סקס.... אהרון, 
  09/01/07 14:24
 | 
| | באהבה אנו מתייחדים  ומתאחדים ונותנים  האחד את עצמו בשביל השני. 
 תשומת לב  הזדהות ורגישות - לזולתך ולעצמך, הן מילות המפתח לטעמי ולא מילוי וריקון.
 
 וחוץ מזה די לנו מ'גורואים וגוראיות' שיודעים במקומינו ''איך לעשות את הדבר נכון''. אם היית יודע איך לעשות זאת נכון איתי או עם זוגתי - היית צריך להיות היא או אני - אבל אני במקומי ו'בנכונותי ', ואתה לך לך לזיוניך שלך, בלי להטיף לי על שליץ
 הגב לתגובה זו
 | 
 | 
|  | 
| 21. 
וואאאוווו כמה זיוני שכל!!!
 ל"ת Brain fuced, 
  09/01/07 12:28
 | 
|  | 
|  | 
| 20. 
אפשרו לעצמכם לא להיות רדודים אאאהבה, 
חיפה, 
  09/01/07 08:32
 | 
| | קראתי כבר לפני יותר משנה את בארי לונג ''מדבר על אהבה''. שמעתי מיותר מידידה אחת איך אכן מה שכתוב כאן עובד.
 אני מודה שזה מפליא אותי, ובהחלט גם מושך אותי.
 מה שמנע ממני עד עכשיו לנסות את מה שמתואר כאן, זה שפשוט אי אפשר לעשות זה עם קונדום (אכן, בעיה גם בטנטרה), ואני מקפיד על קיום יחסי מין בטוחים.
 
 לפעמים דברים נראים לא הגיוניים באור ניסיון העבר, ודווקא אלו הדברים היותר מתגמלים כאשר מנסים אותם ורואים שהם חלק מהמציאות.
 הגב לתגובה זו
 | 
 | 
|  | 
| 19. 
כנראה שלבארי יש המממם... לונג, אחרת הוא לא היה מנחשת, 
  09/01/07 06:52
 | 
|  | 
|  | 
|  או - ההיפך...
 ל"ת הנזיר, 
  09/01/07 10:47
 | 
|  | 
|  | 
|  בכל אורך שלא יהיה, כנראה שלא יצא לו לזקוף ראשו הרבה...
 ל"ת המפטי דאמפטי, 
  17/01/07 22:18
 | 
|  | 
|  | 
| 18. 
המפתח הוא בריאות נפשית מישהו חכם, 
עיר טיפשית, 
  09/01/07 02:43
 | 
| | אני נפעם מהמאמר הזה. הוא נהדר בעיני.
 במציאות של סקס ורק סקס, כשהסקס ואהבה התערבבו להם ושכחנו מה זה מה, זה מאמר שמסביר בלשון נאיבית אבל כל כך נכונה שאנחנו רחוקים מאוד מההווה וחיים בתוך חסכים של עצמינו.
 הגב לתגובה זו
 | 
 | 
|  | 
| 17. 
מסכן Justice, 
  09/01/07 02:16
 | 
| | מסכן בארי לונג קודם כל הוא לא מסוגל לחוות אהבה רוחנית
 למה בארי לנג חושב שהוא יודע כל דבר יותר טוב מאיתנו ומה מביא אותו לחשוב שהוא יודע יותר טוב ממני מה טוב בשבילי
 אני לא הסברתי לו אף פעם מה הם הדברים הטובים בשבילו וגם לא אעשה זאת בעתיד
 אנשים שונים חווים חוויות שונות כל אחד בדרכו ובארי כמו כל כת חד כיוונית אחרת חושב שרק הדרך שלו היא הנכונה בשביל כולם
 אני למשל חושב בארי שאתה בן אדם ממש חולה אם אתה לא מסוגל לאהוב את אשתך בלי להיות בתוכה.
 לי ישנן דרכים רבות לאהוב את אשתי ואף אחת מהן אינה כה ריקנית חד ממדית שטחית ועלובה כמו הדרך שעליה אתה אמון
 אני מוחם על אנשים שחושבים שהם אלו שיודעים את האמת. לאנשים כאלו חיים משעממים בעלי צבעים  מעטים ביותר כמו כביש אפור ללא שולים, שדות, הרים ופרחים מסביבו
 הגב לתגובה זו
 | 
 | 
|  | 
| 16. 
מסכן Justice, 
  09/01/07 02:13
 | 
| | מסכן בארי לונג קודם כל הוא לא מסוגל לחוות אהבה רוחנית
 למה בארי לנג חושב שהוא יודע כל דבר יותר טוב מאיתנו ומה מביא אותו לחשוב שהוא יודע יותר טוב ממני מה טוב בשבילי
 אני לא הסברתי לו אף פעם מה הם הדברים הטובים בשבילו וגם לא אעשה זאת בעתיד
 אנשים שונים חווים חוויות שונות כל אחד בדרכו ובארי כמו כל כת חד כיוונית אחרת חושב שרק הדרך שלו היא הנכונה בשביל כולם
 אני למשל חושב בארי שאתה בן אדם ממש חולה אם אתה לא מסוגל לאהוב את אשתך בלי להיות בתוכה.
 לי ישנן דרכים רבות לאהוב את אשתי ואף אחת מהן אינה כה ריקנית חד ממדית שטחית ועלובה כמו הדרך שעליה אתה אמון
 אני מוחם על אנשים שחושבים שהם אלו שיודעים את האמת. לאנשים כאלו חיים משעממים בעלי צבעים  מעטים ביותר כמו כביש אפור ללא שולים, שדות, הרים ופרחים מסביבו
 הגב לתגובה זו
 | 
 | 
|  | 
| 15. 
בלי זיוני שכל? דורי, 
השפלה, 
  09/01/07 00:00
 | 
| | אבל בלבולי ביצים חופשי מותר... 
 בכל המלל המסוגנן-לכאורה הזה של לונג (הרי לא יכול להיות לו שם מתאים יותר...), אין יותר מבבל''ת.
 
 דוגמה להמחשה, פלסטית למדי: גבר שסובל מאימפוטנציה (ארעית או קבועה) נידון לאי-אהבה זמנית או נצחית?
 
 לפי התזה של הלונג, בבוא היום, כשניתן יהיה ''לשבט'' נרתיק - זה כל מה שהגברים יצטרכו כדי לחוות אהבה. חבל רק שהלונג לא יחיה אז כדי להתמוגג מחוויית החדרת פינו ה''אוהב'' לנרתיק המשובט המנותק משאר אברי האישה, רגשותיה, נאקותיה וריחותיה.
 שיבושם לו!
 
 הגב לתגובה זו
 | 
 | 
|  | 
|  כתבת יפה
 ל"ת מאוד, 
  09/01/07 07:40
 | 
|  | 
|  | 
| 14. 
מר בארי לונג היקר עופר, 
אזרח העולם, 
  08/01/07 23:34
 | 
| | אתה כנראה מבקר יותר מידי  בבתי בושת,מכונים למינהם,מועדונים למינהם,שם אין משחק מקדים יש תשלום  ויאללה ישר לפעולה המכאנית
 אתה מוציא שם רע לרוב הגברים שכן נהנים ממשחק מקדים לא פחות מהנשים .
 ועוד משהו, מר יקר
 את התובנות / השלכות שלך תשאיר לעצמך
 תודה.
 הגב לתגובה זו
 | 
 | 
|  | 
| 13. 
בחדר שינה אסור שיהיה טיפת מחשבה לגבר dafna57, 
רמת-גן, 
  08/01/07 23:11
 | 
| | אישה שמגיעה לשם עם מחשבה אהבתה אבדה. לאישה 380 מקומות בגופה שקשורות לצאקרת המין.
 והשיא היגיע עדיף להסתכל
 אחד לשני בעינים,
 ואז האורגזמה של שניהם ביחד
 זאת התקיימות ה''אחד''.
 עברתי את זה פעם אחת עם אהובי האחרון ומאז אני ''נזירה''
 ולמה שהיגעתי איתו יכולה עכשיו להכיע לזה לבד.
 כן בישראל כבר יש את ''סדום ואמורה''
 ומסוכן להיות כול יום עם אחר ,
 הרי בלי ''גומי'' אי-אפשר להיות,
 אז זה לא עם הרגש לא עם אהבה,
 חבל על הזמן צריך להעביר הטוב
 לצעירים שידעו מה באמת כדאי,
 אם לא יסתרו מאף אחד כלום,
 כך יגיעו ואורגזמה שכבר נעלם.
 דפנה
 הגב לתגובה זו
 | 
 | 
|  | 
| 12. 
קפה נטול קופאין... קצת, 
  08/01/07 22:24
 | 
| | המשפט: ''גופך אינו צריך ללמוד איך לעשות אהבה. הוא יעשה אהבה באופן טבעי אם רק תאפשר לו'' - נכון מאוד ויש יופי והנאה מרובה בפשטותם של המעשים עצמם. 
 זה גם נכון מאוד שלסחוב משקעים מהעבר, או תלות יתר בפנטזיות או גירויים חיצוניים פוגעים בנוכחות מעשה האהבה עצמו .
 
 אבל להגיד: ''פין ונרתיק המשתחררים מרגשיות עושים אהבה אקסטטית'' - זה כבר ללכת רחוק מידי ושם את כל מעשה האהבה בסד צר מאוד.
 זה לנטרל את האיברים אחד מהשני ( מה שנפוץ מאוד אצל שוחרי תרבות הניו-אייג') ולהפיח בהם נשמת חיים מאולצת אחרי שהם נתלשו מהווייתם. וחלק נכבד מההווייה הוא הקשר בין כל איברי הגוף.
 
 איך אפשר בנשימה אחת לדבר על אחדות ובאותה נשימה ממש לנתק את האיברים אחד מהשני ?
 
 איך אפשר להגיד : ''אתה נפקד מהאירוע'' באותה נשימה שמציעה להפריד את התחושות מהאיברים ?
 הפרדת התחושות היא היא הנפקדות עצמה.
 
 יש מקום להכול.
 
 כל מעשה גשמי התחיל אי פעם בחלום כלשהו. והחלום מקורו ברגשות.
 בתקוות, בכיסופים ומשאות הנפש.
 ומבחינה זאת אין הבדל אם הכיסופים היו לבניית עסק עצמאי, כתיבת ספר, בניית בית חלומות, הקמת מולדת , או יחסי גבר-אשה.
 
 ולכן עיקור האיברים ותלישתם מהרגשות, מהחלומות, מהעבר, מהפנטזיות - הם אלו שמקהים את מעשה האהבה .
 בדיוק הפוך ממה שמתאר כותב המאמר.
 הגב לתגובה זו
 | 
 | 
|  | 
|  אי אפשר להקים מולדת !!!
 ל"ת במולדת נולדים, 
  10/01/07 06:36
 | 
|  | 
|  | 
|  העלת נקודה מעניינת גולן, 
ניו יורק, 
  09/01/07 08:25
 | 
| | אכן כל השאיפות שלנו מקורם מרגשות אנוכיים שכל מה שהם באים זה לספק את האני, את האגו. כולנו משחקים משחקים בדיוק כמו ששייקספיר אמר, החיים הם במה וכולנו שחקנים. 
 הבעייה עם האגו היא שלעולם אי אפשר לספק אותו, סקס פעם ביום עם אשה אחת לא מספיק, אנחנו רוצים עוד, כמה שיותר יותר טוב  ואתה יודע שאין לזה סוף.
 
 בסוף היום אנחנו כמו מכונות בעלות ייעוד מסויים ומכונות לא חשות ולא נהנות מהתהליך אותו הן מבצעות אז מה עדיף, לחיות את הזכרונות והרגשות מן ההעבר, מה גם שזכרונות הם הרבה יותר מתוקים או מרים מהמציאות עצמה, או לחיות את הרגע ולהנות מהאקט עצמו, מהתהליך?
 
 הפתרון הוא להתנתק לחלוטין מן הזכרונות(עבר) ומן העתיד(פנטזיות) שהם לא רלוונטים  למציאות של ההווה(ובטח לא ריאלים) ולחיות את הרגע, תרקוד כאילו שאף אחד לא מסתכל עליך ותעבוד כאילו אתה לא צריך את הכסף.
 הגב לתגובה זו
 | 
 | 
|  | 
|  קצת פיספסת את הנקודה שהעלתי... קצת, 
  09/01/07 18:03
 | 
| | אני לא כל כך בטוחה שהאנוכיות היא המוטיב המרכזי שבארי לונג מעלה, ואני ממש לא התכוונתי למרכז את התגובה שלי על האגו או על האנוכיות שהיא פן אחד של האגו. 
 אני גם לא ממש מתחברת לכל אימרה שכל אחד אומר, ולכן, החיים מבחינתי הם לא במה ואני לא שחקנית.
 
 וגם בפירוש כתבתי שזה ממש לא טוב לסחוב משקעים מהעבר או להיות תלויים יתר על המידה בגירויים חיצוניים. וזו לדעתי הנקודה שאותה רצה בארי לונג להדגיש, הוא רק עשה זאת בצורה מאוד קיצונית (ואולי זו היתה המטרה, לזעזע קצת את אמות הסיפים של קיבעונותינו) וגם, לדעתי, הוא ממש פיספס את המטרה. כי להגיד : ''התעלסו בלי ריגוש'' זה לעקר ולנטרל את כל מעשה האהבה. בארי לונג מנסה ליצור את הריגוש כך שינבע מעצם האקט עצמו חף נקי ומנותק מנסיונות עבר או גירויים חיצוניים. הוא קצת לוקח את האיברים עצמם, שם אותם בצנצנת ואומר להם: יאללה, לעבודה. תהנו.
 אבל בעצם הרעיון הזה שהוא מעלה הוא כורת הרבה דברים יפים אחרים וקובר אותם ללא סיבה מוצדקת.
 
 אני גם ממש לא מתחברת לאיך שהוא מתאר גברים ונשים שפוחדים לתת הכל והם זהירים ולכן הם שכחו איך לעשות אהבה. זו הכללה גסה ומאוד לא משקפת את כלל האוכלוסייה. ובכלל מאיפה לו לדעת איך כ-ו-ל-ם מתנהגים ? כל הכתבה הזו סתם זורקת סיסמאות  וקלישאות לחלל האוויר (או האינטרנט) שאינן מעוגנות במציאות. (לפחות לא של כולם).
 
 זה שרוצים סקס עוד ועוד זה רק סימן טוב שיש תמיד למה לכמוהה ולמה לשאוף. לא ?
 אז למה להאשים את האגו במשהו כביכול לא טוב, שהוא בכלל לא עשה ?
 
 וגם, פנטזיה זה לא בהכרח עתיד. פנטזיה יכולה להיות מאוד קשורה להווה.
 אין שום רע לפנטז שאתה מטייל בפרדס וגומע במלוא הוויתך ניחוחות ריחות ההדרים, שבעצם אתה בחדר עם נר שמפיץ ריח הדרים. אם זה מכניס אותך לאווירה טובה נעימה ורגועה, אז למה לא ?
 
 בטח שטוב להנות מהאקט עצמו, רק שאין פסול לשלב בהנאה זו ריגוש, דמיון וכל מיני דברים אחרים שהאדון לונג יוצא כנגדם ומציגם באור שלילי כאילו הם אלו שפוגעים במעשה האהבה בעצם נוכחותם. הם רק מוסיפים ולא גורעים. דמיון הוא לא תחליף. הוא רק תבלין נוסף שמעשיר את החוויה ומעצים אותה. הוא לא במקום משהו, אלא בנוסף לחוויה עצמה.
 
 ומי שסוחב משקעים רגשיים מהעבר ומביא אותם איתו למעשה האהבה זה לא בגלל הדמיון או הריגוש.
 
 
 מקווה שעניתי לך על כל הנקודות שהעלת :)
 
 הגב לתגובה זו
 | 
 | 
|  | 
| 11. 
איזה... מישהי, 
צפון, 
  08/01/07 19:32
 | 
|  | 
|  | 
|  גם את המרכז כי donjo, 
גקמים, 
  09/01/07 00:54
 | 
|  | 
|  | 
|  עמוק...
 ל"ת ~~~, 
  09/01/07 11:44
 | 
|  | 
|  | 
| 10. 
Is he for real? josh, 
NJ, 
  08/01/07 19:18
 | 
| | What are visiting hours in the Geaha  assylum? (Bet Meshugaim) הגב לתגובה זו
 | 
 | 
|  | 
| 9. 
היום עושים סקס ולא אהבה וזה נכון מיה, 
תל אביב, 
  08/01/07 17:45
 | 
| | מה שבארי לונג כותב. זה לא היה לי פשוט לקרוא אבל אני בטח לא רוצה להיות פנטזיה אלא קשר אמיתי. הספר טוב ואני ממליצה עליו להרבה אנשים. הגב לתגובה זו
 | 
 | 
|  | 
| 8. 
הבן אדם פשוט דפוק.
 ל"ת להחרים, 
  08/01/07 17:45
 | 
|  | 
|  | 
| 7. 
קראתי את זה, ברברה אלה, 
  08/01/07 17:28
 | 
| | וזה מ ד ה י ם!!! (יותר נכון,קראתי את המאמר בתרגומו של אריה בובר.
 הגב לתגובה זו
 | 
 | 
|  | 
|  המאמר שקראת ניצן, 
  09/01/07 15:34
 | 
| | תורגם מתוך הקלטות שבארי הקליט בזמנו. לאחר מכן הוא ערך את הכתוב מחדש הוסיף חלקים והפך את זה לספר הזה. הגב לתגובה זו
 | 
 | 
|  | 
|  הי ניצן, ברברה אלה, 
  09/01/07 17:56
 | 
| | שמעתי עליך מאדם, אני ידידה שלו, וגם אני, כדבריו,כמוך, מחבבת את בארי לונג. מאד. הגב לתגובה זו
 | 
 | 
|  | 
| 6. 
כל הכבוד להוצאת מדף דינה, 
  08/01/07 17:25
 | 
|  | 
|  | 
| 5. 
שאלה פרקטית חי, 
  08/01/07 17:17
 | 
| | איך מחדירים פין שאינו זקור לתוך נרתיק. אשמח לקבל תשובה עניינית. הגב לתגובה זו
 | 
 | 
|  | 
|  קרא בספר...
 ל"ת ניצן, 
  08/01/07 21:12
 | 
|  | 
|  | 
| 4. 
מסכימה עם כל מילה רננה, 
  08/01/07 17:14
 | 
| | אני חושבת שבארי לונג לא מתכוון לכך שאין לגרות את האישה כך שהיא תיוותר יבשה ואקט החדירה יכאיב לה, אלא לכך שהמשחק המקדים הופך לשלב בדרך לאנשהו, וכאן הבעיה - בציפייה שנוצרת. וזה במקום להפוך את כל אקט האהבה למעשה מתמשך של אהבה מודעת ומענגת. הגב לתגובה זו
 | 
 | 
|  | 
| 3. 
אין על בארי לונג
 ל"ת מעריצה, 
  08/01/07 16:35
 | 
|  | 
|  | 
|  אני מקווה שאת לא מחוברת אליו רגשית... תתנתקי..
 ל"ת ~~~, 
  09/01/07 11:42
 | 
|  | 
|  | 
| 2. 
שמישהו יעזור לו אישה, 
  08/01/07 15:08
 | 
| | מה שהוא כותב פשוט נורא בעיני! מכל כיוון ועבר, זוהי חשיבה ילדותית, ומוארות לא נראית פה לעין. אני מציעה לכותב הבעיתי לנסות את הטכניקה שלו עם גבר נוסף, כי אף אישה לא בנויה לחדירה מידית ללא כל הכנה של משחק מוקדם- זה כואב, משפשף ושורף- מאוד פשוט.
 הוא ממש מדבר את הפנטזיה של גבר לא ראוי במיוחד- סקס ללא משחק מוקדם, וקורא לזה רוחניות. אני ממליצה לו טיפול אצל מטפלת כל שהיא, מהמין הנשי, שתסביר לו כמה דברים! להוריד את הספר מהמדפים, והיום!
 הגב לתגובה זו
 | 
 | 
|  | 
|  משחק מקדים אישה, 
תל-אביב, 
  08/04/07 14:28
 | 
|  | 
|  | 
|  מסכים...  ממש מוזר, מילא להתנתק אינטלקטואלית, אבל להתנתק רגשית??
 ל"ת ~~~, 
  09/01/07 11:41
 | 
|  | 
|  | 
|  Totally true! Gali, 
NY, 
  08/01/07 19:34
 | 
|  | 
|  | 
|  לא ממש הבנת, אגב הוא דבר גם על הומואים
 ל"ת פין, 
חס, 
  08/01/07 17:08
 | 
|  | 
|  | 
|  אישה יקרה, מישהו צריך לעזור לך כי לא חיה, 
ירושלים, 
  08/01/07 16:36
 | 
| | הבנת דבר. אם הנרתיק מסמל ריקות, את כיסופייה של האישה שרוצה להתמלא בכל האהבה, ההוויה, הזכריות - רק הפין יכול למלאה. מעשה האהבה אכן הינו אלוהי ואכן אין צורך במשחק המקדים במובן של הגירוי, אלא רק ב''משחק המקדים'' במובן של נוכחות במעשה האהבה. אין צורך בדימיון כי המציאות עולה על כל דימיון. ברגע שאנו נוכחים בצורה מוחלטת בהווה, במעשה האהבה - וכי על מה נדמיין? על פמלה אנדרסון? זה פתאטי. אני אפנטז על המציאות בה אני נמצאת וארצה להתמלא דרך מציאות זו, כלומר הפין.
 צריך לחוות זאת כדי להבין.
 אני אקנה את הספר.
 הגב לתגובה זו
 | 
 | 
|  | 
|  נו, באמת... ז'אן-פול מארה, 
  09/01/07 02:58
 | 
| | כבר בכותרת שלך חשדתי, אבל כשהגעתי למשפט: '' וכי על מה נדמיין? על פמלה אנדרסון?'' כבר הבנתי..
 
 נכון שלא קוראים לך חיה, אלא חיים?
 הגב לתגובה זו
 | 
 | 
|  | 
|  ובכך את פוסלת אהבת נשים דורי, 
השפלה, 
  08/01/07 23:46
 | 
| | או שמא הפין כל-כך ''ירום הודו'' שהדילדו יכול להחליפו בקלילות... הגב לתגובה זו
 | 
 | 
|  | 
|  אישה אני מסכים עם כל מילה שלך
 ל"ת גבר, 
  08/01/07 16:29
 | 
|  | 
|  | 
|  אתה גבר, אתה? דורי, 
השפלה, 
  08/01/07 23:47
 | 
|  | 
|  | 
| 1. 
בארי שלונג...
 ל"ת הולמס., 
  08/01/07 11:56
 | 
|  |