 |
24.
be like a babun
Almog,
Here & there,
29/11/07 11:18
|
Condense youself with everything which illuminate the mind, it is consousness. ...when doing dis which is being told above. regardless of anything
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
טוב יאללה בי הפיגור כאן עמוק מדי..
ל"ת
בועז@לב,
ת.א.,
21/11/06 12:13
|
|
 |
22.
איזה יופי,
אפרים,
20/11/06 22:01
|
סוזן, איילת, ירמי ופןל זרח, רק רזית וקיוי חסרם פה כדי שיהיה מושלם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל איפה לינפושה???
כ.,
21/11/06 10:56
|
|
 |
תיקון קל
יופי יופי,
20/11/06 23:16
|
|
 |
21.
מה קרה, פול זרח?
קהל,
20/11/06 11:03
|
נחשפת בשמך האמיתי ונחרדת?
התחלת לאיים בהגשת תביעות משפטיות, ובאיומי סרק כוחניים ?
ולמה?? כי לא תוכל יותר להשתלח ברשעות ובאטימות לב (שלא לדבר על טיפשות) בכל כותב במדור הזה? כי לא תוכיל יותר להתרשע בחסות האנונימיות? כי הסתיימו ימי ההשתוללות המכוערים שלך, ''אש בהיכל''? כי התגלית כאמן כושל מתוסכל ומורמר (לא שלא יכולנו לנחש קודם).
באמת בעייה פול זרח, ואתה יודע מה, היא אפילו יותר גדולה כי עכשיו אתה זה שחשוף, בשמך האמיתי, לתביעות לשון הרע.
אז תפסיק לאיים. זמנך עבר, זרח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי זה מסביר את ההשתלחות הפרועה
קהל (3),
21/11/06 00:42
|
|
 |
נחשפתי.??ומי לפי דעתך חשפ אותי יא חתיכת אידיוט חסר אינטליגנציה..
ל"ת
בועז@לב,
ת.א.,
20/11/06 12:28
|
|
 |
קהל..?מה זה מדהים בגילוי הלב ובאומץ ציבורי..קהל.
בועז@לב,
ת.א.,
20/11/06 12:23
|
אם לא היית אומלל כל כך שאפילו חתימה נורמלית אתה לא מצליח להעמיד מאחורי השטויות האינפנטיליות שלך. אתה באמת חושב שאתה מזיז למי שהוא עם ההתנפלות שלך עלוב נפש..לא ראינו ממך איזו שהיא חוכמה שקשורה איך שהוא למאמר כל שהוא יצאת מחורך על מנת להתנפל חתיחכת אפס.. לא מפליא אפילו את המין שלך אתה לא מגלה אתה מדבר על אנונימיות ...?קהל.. להשתלח זה כיף בכל המטומטמים שכותבים שטויות מאחורי תירוץ של ערוץ ניו אייג' רחמנות על כל הכותבים הישראלים עם הרמה הכל כך אינפנטילים של ה''תובנות'' שלהם...מאמרים מתורגמים מהוגי דעות זרים יכלו לעבור אבל כל הזבל שנשפך פה במדור מכל הרוזינות למיניהן ..אפס
אתה חושב שאני מסתתר על מנת להשתלח בהם זבל ועוד זבל ועוד זבל..אתה רוצה עוד יא פחדן קהל ...אתה רוצה השלתלחות יא חתיכת אומלל ואפס .. אתה קטן מושתן בשביל להוות אתגר לירידות ולהשתלחות.. קהל ממש בחסות אנונימיות..איך בחרת שם כזה אם לא מתוך הנפש המצומקת האומללה והריקה..קהל.. השתוללות מכוערת..??למה אתה כליל היופי ..רד מהעניין אני לא מסתתר ואני יורד על כל מטומטם או מטומטמת שמנסה למכור לנו סחורה מסריחה מריקבון מתיימר. אתה רוצה עוד השתלחות ולא אנונימית אפס שכמוך.. אידיוט אפילו במשפטים אתה לא מבין..טביעת לשון הרע.?לקרוא לך מטומטם זה לשון הרע..לקרוא לך אינפנטיל חסר עמוד שידרה זה לשון הרע.. יאללה דרדק לך חפש את החברים שלך.. ומצא לך כינוי לא של חילזון ..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טוב לראות אותך
קהל (ב),
20/11/06 21:32
|
|
 |
כל כך צפוי..זועם..אני נהנה מכל רגע יא אינפנטיל..חסר בינה.
בועז@לב,
ת.א.,
21/11/06 05:32
|
עוד לא תפסת אה..?? ואתה לוקח על עצמך משימות של מתקן עולם...?חתיכת אפס מאופס...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד יותר טוב!
קהל (ב),
21/11/06 10:05
|
|
 |
כל כך חסרה לך צומי, מסכן....
ל"ת
קהלת,
22/11/06 10:16
|
|
 |
כעס? מי כועס אידיוט נהנה מתשומת הלב שאתה מקדיש לי תמשיך
בועז@לב,
ת.א.,
21/11/06 12:39
|
אתה עושה את זה טוב... רק שלא ארד מן הכותרות..טמבל.. אלוהים איזה פיגור...חחחחחח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איפה פסיכיאטר כשצריך אותו??
קהל (צוחק),
20/11/06 21:16
|
פול זרח השתגע...
ובועזרח, טביעת לשון הרע זה באמת לא נעים, במיוחד אם מים נכנסים לראות והן מוצפות בהמון לשון רעה, אבל אתה יודע מה? בוא נסה לטבוע אותי... חחחח
יא אפס לוזר, עילג ואנאלפבית, קודם תלמד עברית ואחר כך תנסה לעשות רושם בטוקבקים. ועוד עיצה- אם תלך ללמוד בחוג של המורה שלי, רינה, לקרמיקה מכיתה ב' גם העבודות שלך ישתפרו. אולי אפילו תצליח לעשות מאפרה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
לאיילת ולאוהבת
קהל,
19/11/06 15:07
|
מה זה מלחמת העולם הראשונה של הערוץ ומי השתולל בטלפון שלך ולמה???
ואיך גיליתם שבועז הוא זרח??
חחחח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עזוב, קהל יקר,
איילת,
20/11/06 04:24
|
זה ארוך ומסובך, רק אומר שבתקופה ההיא בועזרח ואני היינו אויבים מרים, ומסתבר שהוא, בזעמו, קצת חצה את הגבולות.
ובאותה חציית גבולות חתומה בשמו פול זרח, כנראה דרך זה הוא התגלה.
אבל לא אני גיליתי, אז האוהבת מוזמנת לספר איך גילתה.
:)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איילת אני חייב להגיב...לשטויות הלא מכובדות שלך..
בועז@לב,
ת.א.,
20/11/06 10:07
|
רדי מהסיפור הבדוי הזה שאני שלחתי פקסים או שהתקשרתי לנייד של מי שהוא מכם..זה סיפור לא מכובד וחסר שחר.. אין לי מושג על מה את מדברת ... וחבל מאד שאת מפיצה שקרים ובדיות. אם את מספיק אינטליגנטית תביני שזה קשקוש חסר שחר ופני את האנרגיות שלך לחפש מי באמת התקשר אלי. אני סופג בכיף הכל ובאהבה כל עוד זה קשור לאתר ולויטואליות לחיים האמיתיים יש חוקים אחרים משלהם..שקרים לא עובר . מי שגילה או לא גילה (אף אחד לא אישר שפול זרח זה בועז@לב.) אבל אם איזו דחויה לא מסופקת חושבת להתנקם בפול זרח בדרך הזאת יבושם לה. אני מציע לכולכם לא ללכת רחוק מדי עם העניין הזה זה יכול לגבול בפלילים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא סתם אתה מדגיש את שיחות הטלפון
איילת,
20/11/06 12:46
|
מי התקשר אליי בלילה אני יכולה רק לנחש ואין לי הוכחות. אבל תישבע בעוזו שלך שלא שלחת בתקופה ההיא פאקסים משתוללים חתומים בשמך ואף טילפנת למערכת בצעקות ודרשת לעשות משהו עם ''דרדקי התגובות'', כלומר אני ובעלי ואיימת איומים.
אתה מכחיש ששלחת פאקסים חתומים בשמך פול זרח? אין לי ספק שככה גם זיהו אותך. יש הוכחות כתובות, בועז.
אני לא כועסת, אבל תמיד טוב לדעת את האמת. אל תוציא אותי שקרנית. לולא אותה השתוללות דאז לא הייתי מזהה מיד את השם שלך ויודעת בוודאות שזרח זה אתה. ואם היה עניין הפאקסים, למה שאני לא אחשוב שהטלפונים הליליים גם היו שלך ושלא שלטת בזעמך?
אני אתן לך קרדיט שאתה פשוט לא זוכר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואגב לעולם ..לעולם לא התקשרתי טלפונית למערכת ...לעולם..שבועת צופים.
ל"ת
בועז2לב,
ת.א.,
20/11/06 14:26
|
|
 |
את מקשקשת שלחתי מיילים לעורך כי חשבתי שלא ראוי עם הסגנון שלך שתכתבי
בועז@לב,
ת.א.,
20/11/06 14:23
|
איומים איזה איומים.? כתבתי בדיוק מה שחשבתי לנכון שלא מגיע לך לכתוב בערוץ...ועוד בתגובות רשמתי רשימה של התבטויות שלך..הסתתרתי..? אני ממש לא. טלפונים אליך ?.לעולם לא. אין לי פקס.. אלה היו מיילים לגיטימים לחלוטין כש חשבתי שלא מגיע לך לכתוב באתר..ולא הסתרתי את זה אז אל תלבישי עלי שקרים של טלפונים אנונימים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האתר מקיא אותי?מותק, האתר?ממושקה האתר.?מטומטם עוד אידיוט עם שם דביל
בועז@לב,
ת.א.,
20/11/06 19:01
|
אימלה איזה עונש..!!האתר..וואו איזה פחד..טמבל..! אתם מבינים למה אתם מעוררים גיחוך..האתר מקיא אותי...האידיוטיזם בהתגלמותו.. זה ביטוי שצריך להיכנס לשיאי גינס של הטימטום..''האתר מקיא אותך''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נתתי לך יותר מדי קרדיט,אני לא התימרתי להיות רוחני ולכתוב במדור.
בועז@לב,
ת.א.,
20/11/06 18:56
|
מי שמתיימר לא יכול להתבטא כמוך..מקללים אותי.?? ממש ביג דיל..עדיין לא למדת להכיר אותי ואת יושרי.. חשבתי שהבנת שאוהבת זאת אני ועדיין אוהבת זאת עדיין אני..אני חשפתי את זהותי ..איזה חוסר אינטליגנציה פשוט מדהים..!!ולא.. ממש לא מפתיע. אומללים שכמוכם אתם כל כך עסוקיםפ בניסיון להיראות ולכסות את התחת שאתם לא יכולים לדמיין אפילו שמישהו יחשוף את עצמו...מזיז לי ממש מזיז לי כל אלה שמקללים אני עוזב את המדור מבחילה שמעוררת בי הרמה של האנשים כאן גם בכתבות וגם במגיבים התחתית של ההוויה האנושית החוסר מודעות בהתגלמותו..נהנתי מכל רגע לרדת על הטימטום הזה..אמרתי לך שמונים אלף פעם אני מליגה אחרת..מה שאתם מתגוללים בו בחשיבות עצמי פתטית הוא לא יותר מחידלון ענק בכל תחום.. לריב..? את מצחיקה אותי..מה יש פה לריב עם רמות כאלה של תגובות להעליב הם אפילו לא מסוגלים...דרדקים חסרי בינה אומץ ועומק.. שיהיה לך בסבבה עם השטויות שלך..את לא בריב אבל את מפיצה שטויות על מנת לזכות בנקודות בין הדרדקים השותפים שלך..כל התגובות האחרונות מלמדות רק על המקללים והתוקפים..זאת השתקפות של נפשם העלובה והמצומקת..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חשבת שאיילת לא ראוייה, מה?
פאפא ג'י,
20/11/06 16:17
|
|
 |
בסדר, אז הטלפונים
איילת,
20/11/06 15:09
|
זאת לא עבודה שלך.
אני מקווה שאתה מבין היום, שאתה האחרון שהיתה לו הזכות לחשוב שלא מגיע לי לכתוב באתר בגלל ההתבטאויות שלי והסגנון שלי.
האחרון שהיתה לו זכות!
ובגלל הפעולה הטיפשית והלא לגיטימית הזאת כשהיא באה ממך, נחשפת.
אבל ככה זה, כל אחד מתנפל על מי שמסמל לו את מה שהוא לא רוצה לראות על עצמו.
אני לא בריב איתך. שמור כוחות לריב עם אלה שחשפו אותך ומקללים אותך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאיילת
תמוז,
20/11/06 06:30
|
היי איילת
אני בשוק ממה שאני קוראת פה.
הלם !
כבר קראתי הרבה דרמות פה במדור, אבל זה נראה לי ממש מפחיד.
לא ברור לי על איזו מלחמת עולם את מדברת כי כמו שזכור לי כל ההיסטוריה הניו-אייג'ית רצופה ב''מלחמות'' :)
אני בהלם מוחלט ממה שסיפרת. הודעות לפלאפונים באמצע הלילה ?
אמאל'ה..
למה לא סיפרת ? למה לא שיתפת ?
האמת, אני ממש בשוק מוחלט. זעזוע ותדהמה.
קבלי את אהדתי הכנה :)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לתמוז
איילת,
20/11/06 13:57
|
קצת מוזר שהזעזוע והאהדה באים דווקא ממך. לי נראה מזעזע לא פחות להצמיד לשמו של בעלי, שהזדהה במדור בשמו המלא והאמיתי, את הכינוי ''אנס'', ''האנס המנומס'' ועוד מיני אנסים בעשרות הודעות, מעשה הגובל בהוצאת לשון הרע, וכן להקפיץ את שמו ושם המשפחה ולשייך לו כל הודעה של מי שכותב נגדך, בלי שום קשר למציאות.
ואני מדברת על ''המלחמה'' שבה נלחמת בי ובצביקה לצדו של בועז.
טוב, לא משנה. שלום עכשיו!
: \
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שוב לאיילת
תמוז,
20/11/06 16:49
|
כן, זועזעתי ממה שסיפרת שמישהו צילצל אלייך ואל בעלך באמצע הלילה, כתוצאה מהתכתבויות פה.
להצמיד לבעלך ''שמות'' - היה אחרי שנתיים שהוא רודף אחרי ומתחקה בשמי וכותב הודעות בשמי שכבר מזמן עברו את גבול הבדיחה והליצנות (כפי שהתייחסתי לכך מידי פעם) והפכו למטרד מעיק.
זה היה תמיד כתגובה על התחזות שלו !!!
ואת לא הצמדת כאן ''שמות'' לקוראים ?
לקרוא לי בשמות ולקלל אותי חופשי כמעט אחרי כל תגובה שכתבתי - היה מעשה שגרתי לחלוטין לא רק בתקופת המלחמות !
אז לקלל אותי קבוע זה בסדר וכשזה נוגע לבעלך זו הכפשה והוא קורבן תמים ומסכן שלא עשה כלום ?
כל עוד זה היה בגבולות הטיקבוק במדור - זה דבר אחד. וזה לא קשור לעובדה שהזדעזעתי מכך שהגבולות ניפרצו .
אין לי שום כוונה לפתוח מחדש דיון על הנושא הזה, משום שעובדות של שנתיים מדברות בעד עצמן.
האהדה היתה (ועדיים קיימת) על זה שסיפרת שהטרידו אותך ואת בעלך באמצע הלילה (או היום, זה לא משנה) - על כתיבת תגובות פה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אהה... למה לא אמרת?
איילת,
21/11/06 05:00
|
התכוונת שאת חשה מין אהדה אידיאולוגית שכזאת, לא אישית. בסדר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תמוז
ל"ת
צודקת,
יפה כתבת,
21/11/06 00:26
|
|
 |
19.
פייר..אל תגידו שלא תתגעגעווווו..אלי.!...בוסות לכולם..סוף..
ל"ת
בועז@לב,
ת.א.,
19/11/06 12:52
|
|
 |
בועז למה לא אמרת שאתה פסל מצליח.
מבקרת אומנות,
19/11/06 15:44
|
יצירות זיונים..., אבל אתה בן אדם חרה....סליחה התכוונתי זרח...
יצירות זיונים הולך טוב...עושים כסף מהמכנה המשוטף הנמוך ביותר וחושבים שהם משהוא....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אף אחד לא יתגעגע אליך
קהל,
19/11/06 15:03
|
וממילא תמשיך לכתוב בכינויים אחרים. הנה למשל ''אח של'' שיצא להגנת עצמו בכינוי חדש....פתטי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
מה הקשר בין האמן הכושל פול זרח לבועז השטרודל?
זהבה,
19/11/06 11:13
|
האם השטרודל הוא גם האחראי על ''יצירות'' הנפל המגוכחות של זרח???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל כך כושל? איך זה שהציגו את יצירותיו.?קראת את התגובות ליצירות.?
אח של,
19/11/06 12:50
|
רבים לא חושבים כמוך.. נסי לשלוח את שלך...אם יש כאלו..נראה אם יקבלו אותן נשמח לראות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי בכלל שמע על פול זרח???
הקהל,
19/11/06 15:00
|
וגם אם נמצא מישהו שהציג אותו, הוא עדין אמן כושל מתוסכל וחסר כישרון, מה שמסביר את השתלחויותיו בכל מי שכותב ב NRG.
סתם נפל מתוסכל, קנאי ומר נפש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בועז לב הוא פול זרח עצמו וכבודו.
ל"ת
עוזו,
19/11/06 12:16
|
|
 |
איך אתה יודע?:)
ל"ת
לעוזו (הגדול!),
19/11/06 15:34
|
|
 |
17.
שימו לב מה הוא מחולל הבועז הזה...לא תענוג..??
ל"ת
אח של,
18/11/06 17:38
|
|
 |
התפוצה העצומה של ניו אייג היא בזכות בועז וזכותו בלבד.
רגוע מהזובור,
של החברה,
18/11/06 19:22
|
אני מכיר הרבה שנכנסים לניו אייג רק כדי לקרוא אותו.
חלק אומרים אחרי יום של עבודה מריבות עם הבוס האשה החברה או הפילגש שלא נתנהלקרוא את בועז זה מרגיע, רואים שלא הכל נורא כל כך,,כי הנה מישהוא במצבו ובכל זאת הוא מלא רוח קרב ונכונות להפיץ את חוכמתו....די כבר לצחוק...ברבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תיד ??אתה כל כך לחוץ כשצוחקים ממך ? אתה מתגלה כנפש אומללה..
בועז#לב,
ת.א.,
19/11/06 02:10
|
אתה עדין בקטע '' מה יגידו עלי''? סיכוי גדול אין לך.. תרגע אוהבים אותך באמת אוהבים אותך נעמד כל כך בגבורה מול ניפוחו של בועז המלחמה שלך להוכיח כמה הוא מגוחך היא כל כך חשובה וחיונית שלא רק אנחנו אוהבים אותך אנחנו גאים בך.שיידעו כל נפוחי העולם שדרדס קטן יכול לחרף נפשו זמנו וצחוקו להצלת חוכמת העולם מול כוחות השחור..לכן חדל לדאוג ..אנחנו אוהבים אותך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ובועז נותן לי הזדמנות להפגין מהיא חוכמה אמיתית..
בועז@לב,
ת.א.,
19/11/06 02:03
|
נכון..גם אני כש אני קורא את התגובות שלי אני נקרע מצחוק..
אז למה אתה מתאמץ כל כך לכתוב את אותו טקסט שוב ושוב...תקרא את התגובות שלך כולן אותו דבר..אני מדמיין אותך מתנפל בטירוף על המקלדת לא זוכר מה כתבת וחוזר על עצמך..אז בוא אחזור איתך על החומר המקובל והמוסכם. כי ..אתה באמת צודק וגם משעשע,אולי יש לך עוד משהו לומר במקום שתחזור שוב ושוב...
בועז שיטחי רדוד .. בועז מנופח מחשיבות עצמית כולם נקרעים מצחוק מהשטויות שהוא כותב. אחרי העבודה לפני העבודה כולם מדברים דברים איומים על בועז(גם אתה) בועז הוא הבידור הקורע ביותר בניו אייג'.. ובועז נותן לך הזדמנות להראות מה היא חוכמה אמיתית,שכולם ידעו מי החכם האמיתי בניו אייג'.כי הרי זה מה שחשוב באמת מה יגידו ומה יחשבו עלי.
זה למעשה כל מה שיש לך להגיד.. אז או שתחדש..או שתפסיק להישמע כמו אישה דחויה..שמנסה לנקום את נקמתה ..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
ולסיכום...
בועז@לב,
ת.א.,
17/11/06 22:11
|
פנו לכם מעט זמן שבו על החוף או במקום שהמבט פנוי סביב סביב.הביטו לכוון כל שהוא התבוננו במה שאתם רואים,לאחר כמה שניות סובבו את המבט במעלה אחת שוב התבוננו ושוב לאחר כמה שניות העיפו מבט במה שמתגלה לעיניכם איך העולם השתנה ואיך מנקודת המבט הזאת הוא נראה שונה . חלקו עכשיו את המעלות לאלפיות דמיינו שאתם יכולים לנווט את מבטכם בהתאם. זאת התורה כולה. אלה שמתיימרים ללמד אמת אחת להראות דרך אחת והצבועים שמכריזים שהם רק ''מכוונים'' לאמת שלנו ,לא מבינים דבר וחצי דבר בטבעה של רוח האדם. ההתעקשות של מהות האדם להיות יחידה ומיוחדת יוצרת את הפסיפס המרתק ביותר למכווני חירות והמתסכל ביותר לחולי שליטה. ספרו ושתפו אחרים בסיפור שלכם כי הוא יחודי ויקר,אין שני לו העשירו אחרים בחווית הקיום שלכם בצבע שבו צבוע עולמכם אין לאף אחד אפשרות לחוות אותו באמת אלא דרככם דרך האמפטיה וההקשבה הכנה.מי שיידע להקשיב באמת לאחר בלי לחשוב שיש לו הוראה לנדב לו יוכל להעשיר את מטענו בעולמות רבים ומאד ומגוונים כאין ספור מתנות שהאחרים מנדבים לנו בזווית המבט שלהם אל החיים. אז שתהנו משלוואת ההארה הגדולה,גם לאלה שבמקום להדיין לגופו של עניין דנו לגופו של אדם (גם אם למעשה לא ידעו דבר וחצי דבר עליו), כשלומדים לזהות מצוקות כשל אחרים החיים הרבה יותר קלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בועז אל תפסיק לכתוב, ואם יש כאלה שאומרים שאוסף שטיות
ידיד של איילת,
על הספסל,
18/11/06 16:01
|
כמו שאתה כותב הם עוד לא קראו, פשוט אל תתייחס. אני ואתה יודעים את האמת. וגם אם רוזין תכתוב לך שאתה מתאים לכתוב בלאשה של אנלפבתים, כך שלא יקראו באמת את כל הבילבול המחשבתי וחוסר הלוגיקה שבכתבותיך, ממש אל תתיחס אליה.
הנה תראה ישנם כל מיני שמבינים בפילוסופייה וחשיבה אנאלטית כמו שגמל מבין במרק תפוזים מריר אבל בלי חומץ, ובכל זאת הם ממשיכים וכותבים וברור שהכוונה לא אליך.
ואם כן איך הם מעיזים...שיתביישו להם ככה לדבר עליך...
לכן שניניו אני ואתה אומרים למרות שכה רבים אומרים שאתה רדוד שיטחי וריקני, שאתה ממש גאון ושליחותך חשובה לקוראי הניו אייג קוראי מעריב, קוראי עיתונים, וקוראים בכלל.
חזק ואמץ אתך במאבקך הכואב ןהצודק, אתה תצליח למרות שכולם מתפקעים מצחור למקרא כתיבתך...איתך באמת היחידה..ודי לטיפשות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ירמי/מפוקחת/ימית/ג'ניפר/נחמה/על הספסל מה תעשה בלי בועז?
ל"ת
אה ירמי?,
18/11/06 21:35
|
|
 |
י.???????
ל"ת
מ.,
19/11/06 15:23
|
|
 |
יהיה משעמם המחץ
ל"ת
רונית,
19/11/06 04:15
|
|
 |
לינפושה? צביקה? איילת? הוא אר יו
ל"ת
יהודית,
19/11/06 04:06
|
|
 |
זה שאני רדוד שטחי וריקני זאת עובדה בדוקה וידועה...
בועז@לב,
ת.א.,
18/11/06 17:36
|
מה שלא ברור לי ( והטיעון שזה על מנת לצחוק ולהשתשע נשמע לי אומללי לחלוטין כי מה זה מה שמצחיק אותכם..??)
למה אתם קוראים את תגובות השטרודל..?? השטרודל הוא פרובוקטיבי אובססיבי ורדוד ומה אתם עושים נותנים לו במה שוב ושוב..זה רציני ? כל מה שלא תכתבו עלי לא יראה רציני כל עוד הוא בא כתגובה לתגובות שלי... להראות זלזול ולהראות מה באמת אתם חושבים על השטרודל זה פשוט להשאיר את התגובות שלו כמו התגובות בכתבות של רוזין...שורה ..שורה אומללה הקוראת באפלה..לא יותר שממה ..לא דיון לא התיחסות כלום..במאמרים של רוזין אין דיונים כי אין באמת אנשים שם..
וזה גם מצחיק כי כש הכתבה הזאת תרד לא אהיה כאן יותר אבל אתם מתעקשים לתקשר עם הרדוד השטחי והטמבל הזה... מתוקים וחמודים אבל כל הדרדקים הם מתוקים וחמודים...אבל מעייפים ....ויש לומר די משעממים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זהו בועז תסביר להם, אני ניסיתי כמה פעמים. אמרתי להם אם אתם כל כך
ידיד של על,
הספסל האחר,
18/11/06 19:08
|
מזלזלים בכתיבתו של השטרודל אז למה אתם קוראים אותה, אתה יודע מה ענו לי, כי זה מצחיק לקרוא מישהוא כל כך נפוח מערך עצמו אבל הוא מגבב שטויות בקצב. אין לו שם שיטה שום לוגיקה שום הגיון והוא בטוח שהשמש לא ראתה מציאה כמהוא מאז שכדור הארץ נוצר. וזה משעשע.
ואני שואל אותך בועז זו תשובה, זה רצינות, למה לצחוק ממישו שרוצה לתרום לכולנו שמלא אמונה בנכונות דרכו למה...
אתה יודע מה הם אנו על זה, אני מנסה לעלות על הכתב את דבריהם בעוד דמעות חונקות את גרוני...איך שהם צחקו ממך איך שהם דיברו עליך אני אומר לך ממש נעלבתי בשבילך.
ואני חוזר ואומר על תיתן לזה לפגוע ברוחך העשוייה ללא חת...די תפסיקו לצחוק...תמשיך ותכתוב,,ואל תפגע מרוזין,,שחוזרת ואומרת..ככה כותב מישהוא המזלל בכתיבתי...בגן הילדים השכונתי כותבים יותר אינטלגנטי...ואני אומר לך בועז זה ממש לא נכון..בגן הילדים כותבים ממש ממש..פחות ממך..עובדה שהם זקוקים לניקוד...זו הוכחה לא..
בועז תדע שלא רק אני אלה רבים אחרים איתך במאבקך הקשה המסוכן והצודק..די תפסיקו לצחוק....חה חה חה..אוי נפלט לי לא התכוונתי..בועז...אתה יודע שאני תומך בך...חה חחחחח...שקט..הוא ישמע...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה ? רבים מדברים עלי..?מי מי.??אף פעם לא דיברו אפילו איתי .אז עלי??
בועז@לב,
ת.א.,
19/11/06 02:13
|
ואתה רוצה שאפסיק לכתוב את השטויות שלי..הנה עוד סיבה לחזור ולהגיב..מדברים עלי..וגם צוחקים..נו..מה יכול בן אדם לבקש יותר..?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נראה לי שאתה מנסה לעשות לבועז מה שהוא עושה לאחרים וזה כל כך לא פייר
ידיד אחר של,
איילת,
18/11/06 17:15
|
ממש לא פייר ה.. אז בבקשה ממך עזוב את בועז יש לו מספיק דברים על הראש.....למה אתה צוחק, כן כן יש לו ראש...והוא די חכם....טוב עכשיו אני צוחק.....זהו די מספיק. תהיה פייר....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סליחה טעות שלי..paulzerah
ל"ת
עדיין אוהבת,
18/11/06 07:30
|
|
 |
רזית???איפה את??? התגעגענו
ל"ת
סוזאן,
19/11/06 15:38
|
|
 |
או מיי גוד 2
לעדיין אוהבת,
מאיילת באהבה,
18/11/06 13:04
|
תגובתי הקודמת כנראה צונזרה מסיבות מובנות לי. אז תקציר שלא ידרוש צנזורה:
חחחחחח
איך ידעת?
טוב, הוא יותר חתיך ממה שחשבתי...
ועכשיו סוגיות עבר מסתוריות מתקופת מלחמת העולם הראשונה של ערוץ ניו אייג', הנוגעות לבועזרח, מסתדרות לי במקומן הנכון כמו פאזל.
או מיי גוד 3......... :)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
או מיי גוד 2
איילת, אוהבת,
אותך תמיד,
18/11/06 10:13
|
חחחחחח איך ידעת? טוב..... יותר חתיך ממה שחשבתי....
בועזרח, אז זה אתה שהשתוללת עם פקסים מאיימים למערכת בתקופת מלחמת העולם הראשונה של ערוץ ניו אייג.... וטלפונים לניידים שלי ושל צ' באמצע הלילה...
או מיי גוד 3 :)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה זה מה זה??פקסים טלפונים לנייד ??לא מבישולי. חפשי מטריד אחר..
ל"ת
בועז@לב,
ת.א.,
19/11/06 12:45
|
|
 |
אילת.כנסי לגוגל תכתבי paul zerach ותלמדי משהו על ידידך בועז.
ל"ת
גם אוהבת,
18/11/06 07:28
|
|
 |
למה התגובות שלי לא עולות?
למה?,
למה????,
18/11/06 16:47
|
|
 |
גם שלי לא, מה קורה פה מה מה ולמה למה
ל"ת
למה? למה??,
18/11/06 21:56
|
|
 |
חחח...ואל תשכחו קרם הגנה ! (אפרופו פאתוס ממלכתי)... :)
ל"ת
.,
18/11/06 06:45
|
|
 |
חחח..כרם הגנה זה תמיד טוב חבל שאין כזאת נגד תגובות מטומטמות כמו שלך
ל"ת
רופא עיניים,
18/11/06 10:11
|
|
 |
15.
בועז תודה, אהבתי לקרוא את דבריך
14,
17/11/06 10:30
|
|
 |
14.
בן ויוד..אתם עושים את הפרידה קשה..אני מתחיל להנות מן הסיפוניה שלכם.
בועז@לב,
ת.א.,
14/11/06 18:59
|
הג'וקים הקטנים האלה שעוקצים ומיד נבהלים וחוזרים לחוריהם..זה מצחיק..בווווו..!! יוצאים לאור לכמה שניות אפילו אין להם זמן לנסח משפט כמו שצריך.. בידור ענק..!! ואתם שניכם לא בסדר ..או..? .כן בסדר חגיגת פרידה אמיתית..
מחזיר אותי לימי ''אש בהיכל''
איילת זה נכתב בחיבה..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בועז, אל תעזוב!
מלב אל לב,
15/11/06 14:02
|
אחרת יהיה לי נורא משעמם בלי רוח הקרב ורוח ההשתטות שלך. אתה היחיד שנשאר כאן אמיץ, אמיתי ונשכני. כלומר חי. לצערי, גם אותי כבר אפשר לספור בין הפחדנים הגוססים שלקו בסרטן הפוליטיקלי קורקט.
וחוץ מזה, יש לי חרדת נטישה.
אז אל תעזוב.
איילת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חחחחח איילת לאן ירדת נתלת באפסים כאלה.
מפוקחת,
17/11/06 08:25
|
אלוף העולם בגיבוב שטויות, שום כריזמה שום ידע סתם איש של שוק שמתקיף ותוקף וחושב שהוא חכם. בטח את הכסף שלו עשה ממכירת ירקות בשוק במחירים מופקעים או עוגות מלאות סוכר במחירי עושק לפועלים מסכנים בשוק...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היא כנראה בשוק..
ל"ת
מתה עליך בועז,
גלקסיה b8,
17/11/06 13:26
|
|
 |
מה יש לך בדיוק נגד השוק?בשוק הירקות בסוף יום חם....
פרטיזאן,
בלגרד,
17/11/06 13:23
|
רעננים ומוצקים יותר מן הג'לי המדולל שמתחת לקרקפתך...שאת במוגבלותך קוראת לו מוח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בועז אתה כל כך שקוף כמו מדוזה חיוורת שחולה בשפעת נוזלית מצטברת בקיץ
ל"ת
מדוזה עירקית,
18/11/06 12:47
|
|
 |
תפסיקי
איילת,
17/11/06 10:16
|
את יודעת שבלי בועז@ יהיה משעמם מחץ. כולנו פה היינו מגעילים, מתקיפים וחושבים שאנחנו חכמים בשלב זה או אחר. מה שיפה אצל בועז בניגוד אלינו, זה שלא משנה כמה כאפות הוא חטף וחוטף, הוא ממשיך לכתוב בדיוק מה שהוא חושב, בלי לעדן, ללטש ולצבוע. בלי להתחיל לדבר בפאתוס ממלכתי. בעולם ג'יפה כמו זה שאנו חיים בו, אני מעריכה את זה. רוחו חופשית מחשבונות, בדיוק כמו שהוא מעיד על עצמו.
:) קרעת אותי אותי מצחוק עם התיאור של מוכר בשוק :) לא יודעת עם עקבת, אבל בועז היה סוג של מנהל בית ספר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם בועז היה מנהל ביה''ס, כעת ברור למה צריכת הסמים בקרב הנוער עלתה
ל"ת
מפקחת חינוכית,
18/11/06 12:51
|
|
 |
אין ספק שעזיבתי תפער חור קטן בלחץ הבלתי מתפשר לאמינות וכנות המסר
בועז@לב,
ת.א.,
15/11/06 21:29
|
אבל..אני כבר מרגיש שאת שלי בשלב זה עשיתי. לא יודע עד כמה הצלחתי לעורר להתחדדות אחריות הכותבים לשורות שלהם.אבל זה באמת מה שניסיתי לעשות.במדור הזה יש למעשה המון מילים..ומילים ללא ספק הן בעלות משקל כשהן העיקר. רבים רבים מן הכותבים משתמשים במילים להעברת מסר סתום סתמי ולעתים קרובות חסר כל משמעות מפרה. מן בליל של אמירות שדופות ,הכלים החדשים של הרוחניקים מטעם עצמם. שימי לב למאמר החדש של הרוזין הזאת.זה לא יאמן לאיזו רמה המדור הזה מצליח להדרדר...ל''אישה'' או'' את'' זאת הבמה האמיתית לאמירות שלה. בכל מקרה אני לא עוזב אותך ממש.אני באיזור מנוע מלהגיב מתוך בחירה והסתכלות נקיה ולא מעורבת אקטיבית בנכתב ונאמר. את בשלב שה ''חיים'' דורשים ממך פשרות.להט המרד עוד ישוב אליך ויכבוש את מקומו מחדש.
זה לא מה שרציתי לכתוב לך..זה מה שיצא..עוד סימן שהגיע הזמן..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דווקא נחמד מה שכתבת לי.
איילת,
16/11/06 06:17
|
נחמד ומעודד ואמפטי. :)
וגם דווקא חיבבתי את המאמר של רוזין, חוץ מהסוף התבוסתני משהו.
טוב, אתה מוזמן להצטרף אליי לצפייה פסיבית במופע ערוץ ניו אייג' מהיציע. אני דואגת למיץ רימונים קר ואתה תביא פיצוחים. אולי בכל זאת יתחשק לנו להעיף פה ושם בוטן או קליפת פיסטוק על השחקנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה קרה איילת מחפשת תחליף ללינפושה. תחליף עלוב מאד לדעתי
ל"ת
ימית,
באר שבע,
17/11/06 00:12
|
|
 |
ובאיזו אשליה בדיוק את חייה יקירתי..?
ל"ת
תופז,
17/11/06 19:37
|
|
 |
או מיי גוד...
איילת,
17/11/06 17:31
|
חחחחחחחחחחחחחחחחחח מתה על השטף הגועש הזה. ועל הדמיון.
חייבת חיוך
:)
חחחחחחחחח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני תמיד אשמח לשבת על הספסל לצידך ונתכנן את הספר החדש שלנו
ימית באר שבע,
17/11/06 11:47
|
בועז העצבני החיי באשליית חוכמתו יוד הפילוסוף הרדקאלי של כלום ובן צפון החמוד שלא קרה שום ספר רציני.
וכמובן שנסכים על שותפות ואת תספרי לי איך את מוכרת את הספרים במחירי עושק במכולת השכונתית וכשיורד גשם את מקפידה לשים אותם תחת השכמייה המקסקנית, ונתכנן את ספר ההמשך שבוודאי יקרא בועז מתפקח ומבקש מרוזין סליחה ומתחנן שתלמד אותו שלא ימשיך להיות כזה אהבל, יוד מסתלבט וחוזר בתשובה כי בכל השאר הוא נכשל ובן צפון לקראת סיום ספרו הראשון ושסיים אותו בזמן שיא של שורה ליום....וככה יעברו להם הימים בנחת ושמחה... ואני אזמין אותך ללאטה ועוגת שוקלדה עם דובדבן למעלה כי את כל כך מצליחה במכירות...ולי נאני אקנה אורנגנדה ודיאט קולה עם עוגת תפוחים אפוייה טוב טוב עם קצת צוכר....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טוב שהזכרת :)
איילת,
17/11/06 04:21
|
גם את לינפושה אני מחפשת בנרות... לפעמים נדמה שמוצאת... יש מקום לכולם על הספסל. תחליפים עלובים זה אצל שני פרופסורסקי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שלא נהפוך לשתי דמויות החבובות ביציע.:) רוזין אי אנטיטזה למעוף רוחני
ל"ת
בועז@לב,
ת.א.,
16/11/06 09:24
|
|
 |
13.
שימו לב גברים...
בריחה מאחריות,
14/11/06 12:34
|
הנה חומר לג'אנק רוחניות.מתאים לכתבה של רוזין..אינסטנט תובנות..
אם אנחנו לא משלמים על הדרינק, אנחנו קמצנים
אם אנחנו ממהרים למיטה, אנחנו רדודים
אם אנחנו לא ממהרים למיטה, אנחנו הומואים
אם אנחנו מדברים על כדורגל, אנחנו פרימיטיבים
אם אנחנו מדברים על אמנות, אנחנו פלצנים
אם אנחנו מציעים כוס קפה בחוץ, אנחנו חנונים
אם אנחנו מציעים כוס קפה בבית, אנחנו סוטים
אם אנחנו מדברים הרבה, אנחנו מייגעים
אם אנחנו מדברים מעט, אנחנו משעממים
אם אנחנו לבושים פשוט, אנחנו חסרי טעם
אם אנחנו לבושים בסטייל, אנחנו מטרוסקסואלים
אם אנחנו קשורים לאמא, אנחנו אינפנטילים
אם אנחנו מנותקים מאמא, אנחנו מתוסבכים
אם אנחנו מדברים על ילדים, אנחנו מלחיצים
אם אנחנו לא מדברים על ילדים, אנחנו לחוצים
אם אנחנו מחצינים רגשות, אנחנו רכרוכיים
אם אנחנו מסתירים רגשות, אנחנו אטומים
אם אנחנו נוגעים הרבה, אנחנו דביקים
אם אנחנו נוגעים מעט, אנחנו קרירים
אם אנחנו יוזמים שיחות, אנחנו קטנוניים
אם אנחנו לא יוזמים שיחות, אנחנו אדישים
אם אנחנו נעלבים מדי פעם, אנחנו רגישים מדי
אם אנחנו לא נעלבים מכלום, אנחנו אטומים
אם אנחנו נועצים מבטים, אנחנו מביכים
אם אנחנו לא נועצים מבטים, אנחנו מרוחקים
אם אנחנו קנאים, אנחנו ערסים
אם אנחנו לא קנאים, אנחנו אימפוטנטים
אם אנחנו שונאים את החברות שלכן,אנחנו סנובים
אם אנחנו אוהבים את החברות שלכן, אנחנו חרמנים
אם אנחנו שולחים לכם פרחים, אנחנו שמאלציים
אם אנחנו לא שולחים לכם פרחים, אנחנו לא רומנטיים
אם אנחנו מתבדחים הרבה, אנחנו לא רציניים
אם אנחנו מתבדחים מעט, אנחנו יבשים
אם אנחנו צועקים במריבות, אנחנו ברברים
אם אנחנו שותקים במריבות, אנחנו מעצבנים
אם אנחנו אוכלים מעט ובריא, אנחנו לפלפים
אם אנחנו אוכלים הרבה וטעים, אנחנו בהמות
אם אנחנו תחרותיים, אנחנו מאצ'ואיסטים
אם אנחנו לא תחרותיים, אנחנו תבוסתנים
אם אנחנו מקטרים, אנחנו חלשים
אם אנחנו לא מקטרים, אנחנו מודחקים
אם אנחנו רוצים כל הזמן, אנחנו חולי מין
אם אנחנו לא רוצים כל הזמן, אנחנוכבר לא נמשכים אליכן
אם אנחנו מטלפנים הרבה, אנחנו תלותיים
אם אנחנו מטלפנים מעט, אנחנו משחקים משחקי כוח
אם אנחנו רוצים לבלות בבית, אנחנו כבדים
אם אנחנו רוצים לבלות בחוץ, אנחנומתחמקים
אם היינו בקשר הרבה שנים, אנחנו לא פנויים רגשית
אם לא היינו בקשר הרבה שנים, אנחנו לא בשלים רגשית
אם אנחנו עובדים הרבה, אנחנו וורקוהולים
אם אנחנו עובדים מעט, אנח נובטלנים
אם אנחנו אקרובטים במיטה, אנחנו מתאמצים להרשים
אם אנחנו לא אקרובטים במיטה, אנחנו לא מרשימים
אם אנחנו שואלים אם גמרתן, אנחנו חסרי ביטחון
אם אנחנו לא שואלים אם גמרתן, אנחנו חסרי התחשבות
אם אנחנו אוהבים סרטים טיפשיים, אנחנוטיפשים
אם אנחנו אוהבים סרטים חכמים, אנחנו חכמולוגים
אם אנחנו כותבים דברים כאלה, אנחנו מתוסכלים
בקיצור....
אם אנחנו אנחנו, אין סיכוי שנצא מזה טוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בועז..??זאת מתנת פרידה..?
ל"ת
חברה,
14/11/06 18:52
|
|
 |
נשים חזקות
יונתן,
14/11/06 15:15
|
|
 |
12.
אמרו את זה קודם?
בן,
צפון,
14/11/06 08:54
|
הכניעה אצל הסופים... הכניעה אצל האיסלאם.... אפילו ביהדות חזרו לא מעט על הנושא..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
כשאני קוראת את מה שכתב השטרודל הזה אני מבינה למה חכמי ישראל חזרו
ג'ניפר,
14/11/06 02:34
|
ואמרו
''כמו שלחכמה אין גבול, כך גם לטיפשות''...
נו...נראה שגם בזה הם צדקו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חכמי ישראל
UB40,
14/11/06 09:13
|
|
 |
פששששששששששייי
בן,
צפון,
14/11/06 08:51
|
איזה חוכמה נשפכת מהתגובה הזאת... אוףףףףףף איזה שליטה היסטורית במשפטים ומשלים...
חכמי ישראל אמרו..... פשששששייי פשוט להעריץ אותך.
התכוונת בטח חכם גרמני אמריקאי...
ועלייך נאמר... ''''ההבדל בין גאונות לטיפשות הוא שלגאונות יש גבולות.''
רגע רגע חכי.. היו לו עוד כמה...
''רק שני דברים הם אינסופיים: היקום והטמטום שלך, אני עדיין לא בטוח בקשר ליקום.''
''אנשים לא צריכים את אלוהים כדי להראות טיפשים, הם עושים את העבודה מצויין גם בעצמם.''
''כל טיפש יכול לדעת. הנקודה היא להבין''. (ואני מוכרח, ברגע של יהירות וגאווה עצמית, לציין שאת המשפט הזה אמרתי בניסוח קצת שונה בעצמי ללא ידיעה מוקדמת עליו, עוד לפני חודשיים כאן.. כן כן, תודה.)
''המוחות הגדולים תמיד נתקלו בהתנגדות אלימה מצד המוחות הנחותים.'' ... עצוב.. עצוב.. אבל נכון.
ולסיום.. ''אלוהים נתן לאדם שתי אזניים ופה אחד כדי שיקשיב יותר וידבר פחות.'' .... נוע נוע סוף!. (אם לא הבנת, תשאל איזה מישהו שכן הבין)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על זה חכמי ישראל אמרו הנחמדות הנימוס וההתחשבות
נחמה,
14/11/06 10:50
|
הם רק מסכה מהשפה לחוץ מצא את הטריגר הקטן ותגלה את החייתיות הפרימטיבית והרוע המסתתרים ומחכים להחשף.
טוב תרגע כך את זה בקלות אז מישהוא כתב עליך שאתה לא חכם ולא מבין דבר מה אתה כל כך מתרגש ומשתולל, ונניח שזה גכון אז מה,גם אתה עם הזמן תחכים רק סבלנות. לא עדיף לשבת לעבוד או לקרוא במקום להקציף רוק מהפה..תרגע תראה שמחר תזרח השמש..ומישהוא בוודאי יתפעל מכתיבך מלאת האגו המנופח...חחחחח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הארס שאת מצליחה לייצר בכמה שורות פותח צוהר למעיינות היצירתיות שלך
בועז@לב,
ת.א.,
14/11/06 18:51
|
כמה רחמנות ,לנפיחות העצמית שמבצבצת ממה שכתבת, צריך לגייס לא להחזיר לך באותו מטבע
כל שורה כל מילה משקפת נפש קטנה מצומקת חסרת מעוף ביקורתית, ביקורתיות שנובעת יותר מכל משינאה עצמית שמצליחה להוביל את תודעתך להגות שורות כאלו. ארס למען ארס את סובלת ממחלה שלא ניתנת לריפוי כמו סרטן חסר פשרות התפשט ברוחך הכל כך שלילית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוי נחמה
בן,
צפון,
14/11/06 17:03
|
כל זה היה יכול להיות נחמד מאוד ונכון... רק שלא כתבו עליי... כתבו על בן-אדם אחר.. בן-אדם שאני חושב שיותר אינטיליגנט פה מהמון אנשים אחרים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חכמי ישראל בעצמם
צדקיהו רוזן,
14/11/06 07:46
|
|
 |
10.
ממההה ממההה בועז בוא כבר כל העיזות מתגעגעות
עיזה פזיזה,
הלבנה שלך,
14/11/06 00:06
|
תפסיק להתלפסף ולשחק אותה כחכם המורד, איתנו זה הולך, בוא כבר לחושה, תביא גם את יוד הפילסוף המתבלבל בין מה שיש ומה שאין וגם את בן צפון שמשחק אותה כחכם הסימפאטי הרציני והמתחשב אבל אינו מבין דבר, לנו תוכלו לנאום לנו כמה שאתם רוצים העיקר שתחלקו לנו עשבים שוטים, לא לא הכוונה לא אליכם, אלה לעשבים באמת , אתם יודעים, כזה ארוך ירוק ושוטה, ממהה מממההה..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''הבילבול''...
יוד,
14/11/06 11:30
|
הוא הוא הפוקוס המקסימלי!
וזו באמת הכותרת המרכזית שעמלתי להדגיש בנוכחותי כאן!
או במילים אחרות..... ערכו הרב-מימדי של הקיום. או נוכחותו הבילתי נמנעת של הפראדוכס!
אבל מדבריך עולה שה''בילבול'' הוא מילת גנאי!?! ומכאן... כל שנותר לי הוא לאחל לך הצלחה קונפורמית בדרכך ''ק-ד-י-מ-ה''.
(את צ-ד-י הדרך ה''מבלבלים'' תשאיר להצלחתי שלי.)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגיד...
בן,
צפון,
14/11/06 08:39
|
אתה עצוב כמו שאתה נשמע או שבחיים האמיתיים אתה קצת יותר מאושר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ותגיד ואתה מאושר, נראה שכל מה שאתה עושה חוץ משלאול
אתה שובב,
14/11/06 11:15
|
את רוזין לגילה, זה לחפס מישהוא שיגיד לך מילה טובה. אז הנה אתה חמוד ומתוק ואם הזמן תהיה אפילו גדול...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
או קרציות רוזין הגיעו לכאן!..זה לא מאמר בשבילכם..שלכם זה בלאישה..
ל"ת
בועז@לב,
ת.א.,
14/11/06 19:06
|
|
 |
אתה חי על זה אהה?
בן,
צפון,
14/11/06 17:09
|
מה שאני מחפש זה דיונים מעניינים... כאלו שאתה לא מסוגל לספק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
מה??? מה הוא רוצה? אה...
התועה במטריקס,
13/11/06 17:24
|
רק כדי להבין מה הדזוגצ'ן רוצה צריך לקרוא את המאמר חמש פעמים...ואם זה לא מאמץ אז התגובה הכי ספונטנית שלי (תגובת הדזוגצ'ן) שלי היא: מהההההההה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
תגיד תומר.?רציתי לשאול לפני פרישה..מה איכפת למואר שיידעו שהוא מואר?
בועז@לב,
ת.א.,
13/11/06 06:54
|
אלא אם הוא לא ממש... למואר כל העיסוק הזה ''אני מואר'' נראה די אינפנטילי, אני מניח..(אין לי כמובן ידע אישי) אתה מבין כל העיסוק הזה האובססיבי מי מואר ואיך מואר ומאיפה מואר הוא עיסוק שבא מתודעה שבהכרח אינה יכולה להוביל ל''הארה''.אותה תודעה תחרותית איפה אני לעומת אחרים היא מחסום ברור לכל ה''הגעה'' (אני מעדיף את המילה הזאת).. אני מניח ,שוב לא מידע אישי, כשמגיעים לא עוסקים בזה יותר זאת אומרת בהכרזות ובמילוליות..פשוט חיים את זה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה אתה פורש?
ל"ת
למה בועז?,
13/11/06 13:43
|
|
 |
כי יש צורך לפעמים לתפוס קצת מרחק ולהתבונן מבחוץ בלי מעורבות
בועז@לב,
ת.א.,
13/11/06 16:46
|
זאת הסתכלות אחרת חוויה שונה ומעשירה לא פחות...ומי יודע..?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אענה לך בסיפור:
ת.פ.,
13/11/06 12:54
|
אחרי שהבודהה ידע הארה הוא התלבט אם בכלל לספר למישהו שמצב כזה, של שחרור מסבל וכו', קיים, כי הוא לא חשב שאנשים בכלל יבינו. בסופו של דבר (על פי המיתולוגיה הבודהיסטית כמענה לתחינתו של האל ברהמה סאמפתי) הוא הסכים להתחיל ללמד. בדרכו לחמשת חבריו מימי סגפנותו הוא פגש את אופקה - זה היה האדם הראשון שפגש את הבודהה אחרי שכבר נהיה לבודהה.
אופקה ראה את הבודהה ופנה אליו: ''חבר, פניך בהירים ומאירים, האור שלך טהור ומבריק. בשם מי אתה הולך? מי המורה שלך?''
הבודהה השיב: ''אני זה שעבר את הכל. שיודע הכל. שהרפה מהכל. שזכה לשחרור ולסוף התשוקה. מכיוון שאני עצמי זכיתי לידע הזה, מי יהיה לי למורה? אין לי מורה, כי אין שני לי [...] ואני הולך לגלגל את גלגל הדהרמה, להכות בתוף האל-מוות [...]''
אופקה שמע את כל זה, ניענע בראשו, אמר: ''ייתכן...'' והמשיך בדרכו.
לדעתי זה סיפור מקסים. קודם כל אנחנו רואים שלא כל כך מהר באמת הבודהה החליט להכריז על עצמו שהוא מואר. וכשהוא עשה את זה, זה היה רק למען אחרים, כלומר ללמד את הדהרמה כדי לחלץ אחרים מהסבל שבקיום הבלתי-מואר. אם הוא היה מחליט אחרת כמובן שלא היה בכלל בודהיזם, ומדהים לדעתי שבטקסט המכונן של התורה הזאת (הסיפור הוא מהטקסט של הדרשה הראשונה של הבודהה) מוצגת בכלל אפשרות כזאת.
בכ''א, הבודהה החליט כן ללמד, ומכיוון שכך כן אמר ''אני מואר וכו' וכו' וכו''' (והוא גם חשב שהוא המואר היחיד בעולם אז, כפי שמובן מהטקסט). מה שעוד מופלא כאן הוא שכבר המפגש הראשון שלו עם אדם הוא עם אחד שבאמת לא כשיר ללמוד, כפי שהוא חשש. עם מישהו שכשמספר לו הבודהה על הארתו כל מה שיש לו לומר זה ''וואטאבר'' ולהמשיך ללכת (כלומר להמשיך במצעד הסמסארה, כמובן).
אז לשאלתך, כן. העיסוק בהארה הוא אינפנטילי ומעצבן. גם אותי. זה כבר הפך להיות קלישאה ובטח שכמטרה אידיאלית זה רק מזיק ומעורר ציפיות ותחרותיות. מצד שני, אם אתה רוצה ללמד, לפעמים אתה אומר ''אני מואר''. ככה זה: יש באמירה הזאת טוב ורע משולבים יחד. ונכון: הכי חשוב זה לחיות את זה, כל רגע ורגע, כפי שקית' דאומן ממליץ בצורה כל כך משכנעת לדעתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שים לב תומר למשפט''מכיוון שאני עצמי זכיתי לידע הזה, מי יהיה לי למורה
בועז@לב,
ת.א.,
13/11/06 16:31
|
כל התורה בו..מה הוא אומר למעשה ..מי יהיה לי למורה??כש אני זכיתי לבד לזהות את ה''אור'' מה הוא גם אומר ? אין שני לי..מה זאת אומרת אין שני לי..זה אומר שאין אדם שיעשה את דרכי שלי..אני מואר אני אומר זאת אל מנת שתדעו שאני שוחררתי מן הסבל תראו אותי ותראו שזה אפשרי אבל תזכרו גם שאין שני לי.. אתם יכולים להגיע לאותה דרגה של הבנת מהות הוויתי ..עובדה הסתכלו עלי לי לא היה מורה את הדרך עשיתי לבד..כל אחד יכול אני רק מקור לחיזוק האמונה שיש אחרת..אבל אין שני לי.. כי מה זה האור האישי והמסויים של כל אחד אם לא הרמוניה של צבעים שונים שכל אחד בשלמותו מאיר אחרת אבל משתלב במציאות ובתודעה של טוב שלווה ואחדות. ללמד את האור שלך זה ליצור עולם חד גוני עולם שבו ינגנו רק כינור או רק חליל או רק אקורדאון. התזמורת הרוחנית האנושית זקוקה לכלים רבים שמנגנים בהרמוניה אבל כל אחד מן המקור ההשראתי שלו. אתה יודע כמה כיף ללראות את אורו של האחר המאיר באור שונה משלך.. אישית הייתי רוצה לראות אולי מעט פחות מוארים (שקנו תואר מוארות) אבל שאורם יהיה מקור השראה לפתיחת הספקטרום לנועזות האישית והמקורית. וזכור דבר אחד חשוב....אין מה ללמד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לבודהא כן היו מורים
ג. ראבנשטיין,
14/11/06 07:54
|
|
 |
פרישה-כפועל יוצא של הארה.
יוד,
13/11/06 10:13
|
או כמתן תוקף להארה.
חוב גדול המדור חב לך...... בניו אייג' כבר לא פשוט למצוא ''כלבי שמירה של הרוח החופשית''.
ושמיצעד הגאווה של ההוזים וההוזות ימשיך..... ושהפנומנולוגיה של האמונה תמשיך להלום בלבבותיהם לשווא...
חרבך רק מעוררת בהם חיים, וקינאה קדומה. הנח להם לגווע!
ולך....רק בריאות בועז-איש-מלחמה.
בידידות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ידודתך בהחלט מחממת וחשובה לי.
בועז@לב,
ת.א.,
13/11/06 16:14
|
יש מעט אנשים במדור הזה שאיתם התקשורת הייתה קלה גם במדיום כל כך בעייתי כמו הורטואליות. אבל בך... בהחלט הצלחתי לזהות את רוח האדם המפעמת ואם יורשה לי חזק את עצמך ,לך להעמיק ולתת תוקף מחייב לדרכך..לא תמיד קל ,לעתים קרובות לבד ,לא מובן ומעורר גלי התנגדות ,אבל הצביעות והזיוף הם סבל בלתי פוסק משא כבד מאין כמוהו בצורך לקיים אותם בהנשמה מלאכותית בלתי פוסקת.
כנות יושר אינטלקטואלי רוחני או מוסרי איננו חוב זאת היא זכות שאתה מעניק לעצמך.לזכך ולהעשיר את תווך קיומך.
בברכה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בועז
יוד,
14/11/06 10:51
|
האומנם לקחתי הפסקה מיציאה למרעה,אבל הואדיות של הרי ירושלים נותרו זמינים למבקרים....
האם כתובת המייל שמסרת בזמנו עוד פעילה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אפתח חדשה בשם yoske333@walla.co.il אתה מוזמן לכתוב בכיף..
ל"ת
בועז@לב,
ת.א.,
14/11/06 19:03
|
|
 |
כשהתלמיד מוכן המורה מגיע
roni,
13/11/06 08:38
|
אתה צודק כל אותם מוארים אשר אכפת להם שידעו שהם מוארים ואיך הם מוארים, בהכרח צועדים בדרך שאינה מובילה להארה.
מוארים למעשה חיים את חייהם בתוכנו תוך צניעות ופשטות.
השאלה הנשאלת איך פוגשים מואר אמיתי תלוייה אך ורק בכוונתנו האמיתית והכנה להרים את רמת ההכרה שלנו תוך כדי ניסיון למוסס את האגו, ולא מתוך אותה תחרות תודעתית אשר מובילה לגידור נוסף של האגו והתרחקות משמעותית מהארה. כשהכוונה אמיתית ניתן לומר שהתלמיד מזהה את גרעין האור בתוכו, זה השלב שהוא מוכן. במצב כזה אני מבטיח לך שהמורה יגיע. ואצלו כן תלמד את הדרך. הדרך הזו תעזור לך ללטש ולהבריק את גרעין האור שמצאת בתוכך, והדרך תעצים את האור.
לכן ניתן לומר במידה מסויימת שהכותב צודק בקביעתו שיש קודם לזהות את ההארה בכל רגע נתון, כי היא קיימת בכל זמן נתון. אולם כדי שרגע הזיהוי לא יעלם כמו שקורה בדר''כ, כאשר יש לנו רגעים שבהם אנו חשים קשר בלתי אמצעי לטבע. כדי שזה לא יעלם הדרך נדרשת ואז ההכרה תופסת את המופלא בכל זמן נתון.
כל טוב,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שלום..ההארה לא ניתנת לזיהוי כי היא אתה..
בועז@לב,
ת.א.,
13/11/06 16:43
|
אינך עסוק כל הזמן בלזהות את עצמך..נכון.? כך ההארה שמעניקה לך את הסתכלותך על עולמך אין דיכוטומיה ,אתה.. וההארה שלך שאתה צריך לזהות. עולמך הוא הארתך..כל אחד מאיתנו מואר..השוני הוא באיכות האור ובעוצמתו כוונו והתכוונותו. הרוחניות היא ניסיון להפוך את ההארה שלנו מכוונת אחרת מכוונת פנימיות מודעת יותר מכוונת יחס שונה לסובב,יחס ביקורתי לאמיתות שדופות ולעוסות ,ההארה הרוחנית מנסה להציב רף חדש לאחריות האדם לאיכות יחסיו עם הסובב.אנשים טבע יום ולילה.להציב לרוח האדם אתגרים אחרים מן המרדף לעוד רכוש לעוד התפתחות טכנולוגית. הארה למציאות שבה האדם יחזור להיות ערב לכל אדם באשר הוא אדם. שהדגלים יורדו לחצי התורן של חשיבותם ושמדינה לא תיהיה תירוץ לשינאת האחר .האור הזה הוא האור האמור לשלוט בעולם.זאת אינה יכולה להיות משימה של מורים..כי אין מה ללמד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בזה בליל של שטויות ממזמן לא קראתי
ל"ת
לא להאמין,
14/11/06 01:57
|
|
 |
7.
מעורר השראה
אירנה,
12/11/06 23:26
|
|
 |
6.
Try Judaism--Much better
ל"ת
A M Roll,
12/11/06 22:09
|
|
 |
5.
אני מקווה שאתה לא מקלקל כרגיל להרבה אנשים.
תומר אנא קצת,
יסודיות,
12/11/06 20:51
|
לכתוב כי מזה אתה מתפרנס זה או קי אבל אם ישנו סיכויי שאתה מטעה תמימים, זה ממש לא טוב.
פטרול רינפוצה היה מאסטר בודהיסטי והמאמץ והתרגול והעקביות והשיטה והמדיטאצייה והמאנטרות ולימוד טקסטים הם חלק הכרחי כך לפיו ופי הדאלי לאמה וכל מאסטר בודהיסטי.
אין מישהוא שמתפתח ללא מאמץ שהוא פי מליון גדול ממאמץ של לרוץ מפה עד איילת ואני בצפון סקנדנבייה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני כנראה מקלקל
ת.פ.,
12/11/06 21:40
|
וכך גם דאומן ועוד רבים שחושבים שכל תרגול רק מרחיק מהמטרה. אני, אגב, לא חושב כך. אבל בין החושבים כך יש אנשים חכמים ועמוקים, ואני גם מבין למה הם אומרים את זה, ורוצה להביא את דבריהם, כדי שכל אחד יוכל לשפוט לעצמו. כן, לא כולם מסכימים עם הדלאי לאמה או עם פטרול רינפוצה. עובדה. ואגב, אם אתה חושב שאני מתפרנס מהמאמרים שלי כנראה שאתה לא ניסית להתפרנס מכתיבה מימיך. כולי תקווה, ומאמץ, להטעות כמה שפחות, להיטיב כמה שיותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סרי סואומי שיבננדה שהוא וסישטהא לא מפסיק לדבר על מאמץ. היהודים
הארה זה ביטול,
תלות בכל,
12/11/06 22:37
|
הקבליסטים לא הפסיקו להתאמץ. כולם ממליצים על מעט שינה והרבה תירגול.
להגיע להתפתחות רוחנית ללא מאמץ זנ כמו להפך לד''ר למטמטיקה או כנר עולמי בלי לעשות כלום.
אלה שממליצים לא לעשות כלום יתכן שפנו לקהל ספציפי מסויים מאד שכבר עשה הכל בגילגולים קודמים או לכאלה שלא מסוגלים ללמוד ולהתאמץ כי אין להם את הקישורים לכך ולמנוע מהם תיסכול וייאוש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוליי
בן,
צפון,
13/11/06 09:35
|
סרי סואומי שיבננדה שהוא וסישטא (זה בן-אדם אחד או כמה??) והקבליסטים או שטועים, או שסתם רוצים לקחת כסף?
בכל מקרה.. איך שאני מבין את זה מדובר פה על שתיי תחומים שונים של רוחניות..
בעוד שהבחורצ'יק כאן מלמעלה מדבר יותר בכיוון של התפתחות הנפש, אתה מדבר על התפתחות רוחנית..
הוא לא מדבר על מיסטיקה והשגות אזוטריות, הוא מדבר על אורח חיים נכון מבחינה מנטאלית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין שני דברים אין שתי דרכים אין שתי שיטות לחיות
אוליי ואוליי,
13/11/06 10:12
|
יש או שלא חיים נכון ומבזבזים את החיים או שחיים נכון ומשתמשים בחיים למטרתם האמתית.
הנפש זה לא משהוא שונה מהרוח.
מה שאתה חושב זה איך לחיות קל ולהנות הנאה ברמת חיה מהחיים, אוכל, זיונים וסרטים.
זה לא הנושא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ילדון חמוד נדבר כשתתבגר.
ל"ת
איזה כייף זה לד,
13/11/06 22:54
|
|
 |
קח את זה כמו שזה באמת זה לא אתה ריקני ושטחי זה הם..
בועז@לב,
ת.א.,
13/11/06 18:56
|
אתה חושב שאתה ריקני ושטחי..?? אני לא חושב כך.. אז מי יותר חשוב..שנינו או ''הם''? :) בכ...בוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בועז...
בן,
צפון,
13/11/06 17:55
|
אני משתדל, באמת שאני משתדל..
אבל מה זה נותן? מנסים להתחיל דיון בגישה הכי ישירה וכנה שיש וישר מתלהמים ורומזים/זועקים שאתה שטחי או ריקני..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בן יש לך הרבה מה לתרום.רד מן האנטגוניזם ומן הציניות.
בועז@לב,
ת.א.,
13/11/06 16:56
|
יש בך הרבה יותר..האנטגוניזם והציניות מובילים למבוי סתום שלא יספק אותך אני משוכנע. תטפח את מעיינות החוכמה הנקיה שלך יש בהם עוצמות בלתי נדלות והם מקור ליצירתיות מעשירה ומאשירה. בכ....בוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה כייף זה לדבר לקיר
בן,
צפון,
13/11/06 14:55
|
ועוד לשמוע שהקיר קורא לך שטחי :)
תאמין לי חבוב... שמה שדיברתי עליו זה הנושא.. כשתצליח לעשות את ההפרדה ולהבין אותה תבין שקפצת מהר מדי למים העמוקים בלי לדעת לשחות.
אם אין שתי דרכים/שיטות לחיות.. למה מנית שתיים כאלה? ומי אמר שזה לא נכון לחשוב איך לחיות קל ולהנות ברמת חיה מהחיים, אוכל, זיונים וסרטים?
זה בטוח עדיף על לחבק עצים ולחשוב שאתה תורם לעולם..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איך שאני מבינה את זה
תמר,
12/11/06 23:33
|
מאמץ שפירושו התנגדות, מאבק, מבוסס על קונפליקט פנימי, ולכן לא יכול להיות הדרך לאמת אם האמת היא אחת ואין בה סתירות. (מה שרוב המסורות הרוחניות טוענות.)
אנחנו מתאמצים, כולנו, כי אנחנו לא יודעים מה זה לא להתאמץ, מה זה אחדות, מה זו קבלה. ואולי לדעת את זה- זו הארה, זו האמת. ולכן אי אפשר להגיע אליה דרך מאמץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון. אין טעם להתאמץ.
החיים הם,
הרף עין,
13/11/06 04:37
|
|
 |
4.
תומר האם לפי דעתך יש אדם ''מואר''?
ל"ת
בועז,
12/11/06 19:08
|
|
 |
כן
ת.פ.,
12/11/06 21:35
|
ואם תקרא את המאמר תראה שגם קית' דאומן חושב שישנה ''הבנה'', אלא ששום דבר לא יכול לגרום לה לבוא. אני לא חושב ש''אין דבר כזה הארה'' ואני תמהה ממה נובע הביטול הגורף שמציעים אנשים לכך. הארה לדעתי היא תובנה מסויימת, שמלווה בוודאות מוחלטת, באשר לטבע הקיום ולטבענו אנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם כן
בועז,
13/11/06 10:24
|
איך אדם יכול לטעון שיש הארה אלא אם כן הוא מואר בעצמו (מה שאומר שאתה מואר) או מנקודת מבט אחרת כפי שביירון קייטי מנסחת זאת, האם אתה יכול להגיד על הטענה ''יש אדם מואר'' שהיא האמת המוחלטת ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין הבדל בין טבענו אנו וטבע הקיום ה''הארה'' היא הערה להתמזגות הזאת
ל"ת
בועז@לב,
ת.א.,
13/11/06 06:06
|
|
 |
באסה
החיים הם,
הרף עין,
13/11/06 04:33
|
|
 |
3.
הארה זאת ההזיה הכי גדולה
מיכאל אנטליס,
חיפה,
12/11/06 17:14
|
זה בעצם סכום כל ההזיות שיכולות להיות. זאת הזהות הכי רחבה ומכופלת שיכולה להיות.
מה שיש זה רק את המצב והסדר הטבעי של הגוף החווה את הרגע הזה בעולם החומרי. החשיבה מתרחשת כאשר ישנו גירוי חיצוני או אתגר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נו..??
ל"ת
בועז@לב,
ת.א.,
13/11/06 06:07
|
|
 |
אפילו בור כמוך יום אחד יהיה מואר
ל"ת
חבל שזה יקח,
יותר זמן,
12/11/06 20:53
|
|
 |
2.
Phat !!!!!
ל"ת
שי,
ירושלים,
12/11/06 16:36
|
|
 |
1.
איי איי אייאיי...זה המאמר שממנו אין אחרת ..ומכאן אני פורש בשיא..
בועז@לב,
ת.א.,
12/11/06 11:02
|
להחזיר את פנקסי עוסק מורשה לפרק את כל מסגרות הסדנאות לבטל את התורים ל''מטפלים'' החמדנים..להראות לכל המורים את הגב ללכת לחופשי ולהתחיל לחיות... יש לכם לגיטימציה..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברוך שפטרנו, תודה ושלום.
ל"ת
אל תחזור.,
13/11/06 00:43
|
|
 |
ענק..זאת ההארה הכי טובה ..פשוט לחיות
ל"ת
חברה,
12/11/06 11:35
|
|