 |
30.
ממליץ על הספר ''דיאנטיקה-מדע מודרני של בריאות הנפש''
דע את עצמך,
27/03/07 02:20
|
ספר שרון האברד כתב לפני שפיתח את הסיינטולוגיה. ספר מבריק - עשה לי הרבה מאוד סדר בחיים בכל התחומים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
תודה על המידע - ענייני וממצה
ל"ת
מרוצה,
27/03/07 02:16
|
|
 |
28.
סיינטולוגיה וכסף?
גופי,
מרכז,
11/11/06 16:01
|
למה הביקורת על סיינטולוגיה וכסף? אבל בכל זאת יש כמה דברים שצריך לדעת:
1. הקורסים לא יקרים בהתחלה, מחירם עולה עם ההתקדמות. כנ''ל לגבי אודיטינג: ככל שעולים בדרגות צריך אודיטור מדרגה גבוה יותר כך המחיר עולה. המסלול המשולב הוא הכי זול, אבל עדיין יוצא שצריך לשלם לפחות מידי פעם על אודטינג. 2. לא מצויין בכתבה עליות של טיפול ע''י קצין אתיקה ובדיקות בטחוניות שכל תלמיד עובר על חשבונו (ככל שיהיה פחות ''אתי'' כך יצטרך יותר טיפול, כך גם יותר כסף). כל מי שלא מסכים עם סיינטולוגיה הוא לא אתי ולכן צריך טיפול :) 3. לרוב האנשים אין כסף לעמוד בדרישות הכלכליות והאופציה היחידה שלהם היא להצטרף לאירגון בתור ''צוות'' (''מתנדבים''). זה הרבה שעות ואינו מפוצה בשכר הולם. במקרה הנ''ל יוכלו הצוות לקבל (בתאוריה לפחות) אודיטינג לחינם. אולם עם יחליטו לעזוב את הצוות לפני תום חוזה של 5 שנים יצטרכו לשלם על כל האודטינג שקיבלו (זאת למרות שלא קיבלו שכר!). 4. תרומות בניגוד ל''תרומות'': תרומות בסיינטולוגיה הן חובה בשביל לקבל שרות או להשתתף בקורס. לכל קורס או שרות יש מחיר ''תרומה'' קבוע. כך שזה ''תרומה'' ולא תרומה. אבל יש גם תרומות: לבניית מבנה חדש או לכל מטרה אחרת. ניתן גם לתרום לאירגון (בנוסף ל''תרומת'' חובה). 5. לחץ של רגים (אנשי מכירות): המכירות בסיינטולוגיה הן אגרסיביות ואינטנסיביות. כל חבר צריך לעמוד תחת לחץ מתמיד של אנשי מכירות לקנות שרותים נוספים. אנשי המכירות מאומנים ללחוץ על ''כפתורים'' מסויימים בהתאם לעומד מולם. 6. הסיינטולגיה היא דת הבנויה בצורה של קאופרטיב כלכלי, והכנסות לאירגון מעלות את האירגון בדרג ה- STATS (מדד למוצלחות). האוריינטציה של האירגון במקרו היא כלכלית.
לסיום רק אומר שהארגון מחזיק רשת ענפה ליחסיי ציבור ואינם חוסכים באמצעים להגיע לקהל הרחב. דיוור ישיר, טלמרקטינג ופרסום (בחו''ל גם בטלוויזיה) הן דוגמה לחלק מאמצעי השיווק באירגון. שיווק רוחני...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
הצטרפות לסיינטולוגיה
יונתן,
הרצליה,
04/11/06 19:10
|
אני רוצה לצטרף לסיינטולוגיה ,מישהו יודע אם הפעילות בסיינטולוגיה כרוכה בתשלום?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
'' גיבוש הרוח'' קורסי העשרה וצמיחה
שלומי,
מרכז,
31/10/06 12:49
|
רוחנית בדרך הקבלה- מרתק מעניין ומועיל- לימוד מדיטציה יהודית! למי שרוצה להיתרשם כנסו לאתר- www.kabballah.co.il ממליץ מהתנסות אישית ומעמיקה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
אהוביי בוזו לאינטלקט ולכו אחר הממון
בן,
צפון,
29/10/06 08:10
|
|
 |
24.
בארה''ב נתיבי הסיינטולוגיה
ענת,
27/10/06 23:28
|
הובילו אנשים לפשיטת רגל, או יד. כמה כסף שהם לא שילמו, הם אף פעם לא הגיעו ל'קליר' המיוחל, שהלך והתרחק. שלא לדבר על האיום בגילוי הסודות האישיים, למי שניסו לפרוש מהקרציות האלה. ואת זה יבינו רק מי שבשנות ה-70 נתקלו בארה''ב בתופעה המכוערת, שנקראת סיינטולוגיה. אין לי מושג איך זה בישראל, ומצד שני גם לא רוצה שיהיה לי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בישראל זה בדיוק אותו הדבר- בזוי
טל,
צפון,
31/10/06 12:40
|
ומסוכן, הדרך הבטוחה להתנצר! ראו הוזהרתם! ירוששו אתכם במסווה של רוחנית שיקרית, בדוק יש לי ניסיון והכרות מקרוב, לא להתקרב אליהם אנשים מושחתים ושטופי מוח שמדקלמים טקסטים עם ''חוכמות'' כמו תוכים! ומעודדים נשואי תערובת- התבוללות כאן בארץ!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לטל מהצפון
ע.ע,
11/11/06 18:59
|
טל, מה הקשר בין סיינטולוגיה ונצרות את יודעת? אין קשר בכלל. הדמות החשובה ביותר בשביל הסיינטולוגים הוא האברד, שאומנם לה זכה לתואר ''אל'', אבל אחרי הכל הוא מצא את הסיינטולוגיה שבלעדיה אין לאנושות שום סיכוי לשרוד (תודה לאל, ובא לציון גואל).
האפיפיור בנדיקטוס ה-14 כינה אותו שרלטן. הרבה קבוצות נוצריות טוענות שהרעיונות של הסיינטולוגיה נוגדות את הנצרות. הסיינטולוגיה טוענת שהיא תואמת לכל דת אבל שהיא גם דת בפני עצמה.
ותראי לי סיינטולוג אחד שמושיט את הלחי השנייה?
הא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
עשרים אלף ש''ח לקלטות ספרים וצעצוע ?
א,
27/10/06 20:05
|
עשרים אלף ש''ח בשביל קלטות, ספרים, ומכשיר שנער שלומד אלקטרוניקה בתיכון יכול לבנות לבד ?
וזה נקרא ''כיסוי הוצאות'' ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוצאות
ג'ט,
27/10/06 22:05
|
ספרים צריך להדפיס, ולתרגם. כנ''ל קלטות. והמכשיר טיפה יותר מסובך - לקח כמה עשרות שנים לבנות מכשיר אמין ומדוייק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את בכלל יודעת מה עושה המכשיר הזה ?
א,
28/10/06 10:55
|
מדובר בסך הכל במדידת ההתנגדות החשמלית של העור (GSR) כמו שעושים בבדיקות פוליגרף. ניתן לבצע את הבדיקה הזו גם בעזרת מולטימטר פשוט, שעולה כ70 ש''ח בהום סנטר.
מולטימטר קצת יותר מקצועי, כזה שמספיק מדוייק לעבודות אלקטרוניקה מקצועיות, (שדורשות דיוק מדידה גדול בהרבה ממדידות פיזיולוגיות) עולה כ300-1000 ש''ח, ומכיל עוד עשרות פונקציות פרט למדידת התנגדות.
תרגום ? זה באמת יקר מאוד.
כמה זה יעלה לי באנגלית ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חחחחחח
ל"ת
או מיי גוד,
בדיחה טובה,
28/10/06 03:47
|
|
 |
22.
פיתוח הדיאנטיקה - מדע בריאות הנפש של האברד היווה פריצת דרך
דיאנטיקה.,
27/10/06 09:31
|
בנושא הנפש. ואיים על המוסדות ההגמוניים בתחום בריאות הנפש - פסיכאטריה בעיקר וגם הפסיכולוגיה. ברירת המחדל של האברד, הייתה פיתוח והקמת הסיינטולוגיה, כדי להמשיך ולשרוד אחרי החרמת הרשויות את שיטתו. וכאן לדעתי הוא איבד את הדרך ומהאותנטיות שלו. בעיני הוא ישאר מזוהה עם הדיאנטיקה - מדע בריאות הנפש, גישה רציונאלית ומועילה. ולא עם כל הפילוגים והממבו ג'מבו שניזרעו לאחר מותו. הספר הספציפי הזה שווה קריאה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עדיף כבר לקרוא את הביוגרפיה של פנינה רוזנבלום.
ל"ת
יוגי הו,
27/10/06 14:15
|
|
 |
זה רעיון לא רע בכלל.
ל"ת
.,
27/10/06 15:34
|
|
 |
21.
סוף סוף משהו טוב.
jחני,
תל אביב,
27/10/06 00:52
|
פעם ראשונה שאני קוראת כתבה מלאת חיים. בכל העיתונות תוכן הכתבות הוא כסף, סקס ואלימות. מתי אפשר להגיע על מנת ללמוד סיינטולוגיה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סמויה!!! סמויה!!! סמויה!!!
ל"ת
סמויה!!!,
27/10/06 01:48
|
|
 |
עזבו אותכם משטויות תקשיבו לי תהיו ראש קטן תואבו את עצמכם ואת הכלבה
בן,
צפון,
27/10/06 13:00
|
שלכם ץאמינו לי כולכם אןץון דבר התחרפנו פה על כל הראש!!?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בן אתה שיכור כבר באחת בצהרי יום ששי ?
ל"ת
מה זה,
אןץון ????,
28/10/06 09:22
|
|
 |
לא...
בן,
צפון,
28/10/06 12:06
|
נראה לי שלאלכוהול יש קשר לעניין.. זה יותר בקטע של טמטום.. בגלל זה ''הגבתי'' עם טעויות כתיב מחפירות גם בחמישי בערב..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להחרים את המתחזה של בן !!!
ל"ת
ג'קו,
28/10/06 12:54
|
|
 |
20.
מי האנשים שיוצאים נגד?
תום,
27/10/06 00:12
|
אתם צריחים לשאול את עצמכם מי הם האנשים שיוצאים נגד סיינטולוגיה ומה הם עושים בכלל לטובת האנשים שסביבם סיינטולוגיה עושה הרבה מאוד כדי לעזור לחברה ללא שום תמורה למעט הבקשה מאנשים להיצטרף למאבק לשפר את איכות החיים האם האנשים שמתנגדים לזה הם החבר או האויב?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אלה שמתנגדים
יוגי הו,
27/10/06 07:42
|
לפחות לא כותבים ''צריחים''. חשבתי שהסיינטולוגים מחזיקים מעצמם בעלי אינטלקט מפותח. לא זבובים ולא חריונים, מסתבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה מאוד אינטלקטואלית לגבי מה שנאמר. שגיאות כתיב זה התחום שלך?
ל"ת
כתיב וכתב.,
27/10/06 09:33
|
|
 |
לא כל תגובה חייבת להיות אינטלקטואלית
בז לאינטלקט,
חכמת הלב,
27/10/06 14:10
|
למרות שככה תכנתו אותך לקשקש בסיינטולוגיה. לא להאמין איך אתם נשמעים כמו תקליט שבור. מכרתם נשמתכם לשטן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רובוט שטוף מוח!!! רובוט שטוף מוח!!! רובוט שטוף מוח!!!
ל"ת
רובוט,
שטוף מוח!!!,
27/10/06 01:47
|
|
 |
19.
זה יקר, וקשה, ושווה כל שקל וכל דקה.
ג'ט,
27/10/06 00:09
|
מכל הדברים שלמדתי, כולל אוניברסיטה, סיינטולוגיה דרשה הכי הרבה השקעה והבנה, ונתנה הכי הרבה השגים.
זו ליגה אחרת לגמרי .בכל המובנים.
אתם רוצים רולס רוייס? תצטרכו להשקיע. מספיק לכם פיאט אונו? זכותכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שטוף מוח דקלמן!!! שטוף מוח דקלמן!!!
ל"ת
שטוף מוח,
דקלמן!!!,
27/10/06 01:45
|
|
 |
לא נכון! לא נכון! לא נכון! מה זה עושה לך עכשיו?
ל"ת
.,
27/10/06 09:34
|
|
 |
זה בסדר גמור
ג'ט,
27/10/06 21:54
|
|
 |
ותודה לאל על כך.
יוגי הו,
28/10/06 03:45
|
|
 |
כן נכון! כן נכון ! כן נכון! נכון וחצי!
כן נכון!,
27/10/06 14:06
|
|
 |
18.
כשאין חלומות יותר קונים חלומות של אחרים
דש,
26/10/06 20:08
|
לחזור בתשובה .לשכב על קברים .לקרוא בקפה .קורסים לרוחניות הם כולם נסיון של אנשים שבורחים מעצמם .בגלל זה קוראים לשרלטנים (מורי דרך)כמה עצוב שיש אנשים שצרכים מורי דרך למצוא את עצמם(חמור תסתכל במראה) לא עולה גרוש ולא צריך לחבוש סמרטות על הראש.ולא צריך לנשק דלתות ומשקופים.ולא צריך לתת לאיש את המפתחות של החיים שלך וחשבון הבנק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא את עצמם הם מחפשים
ג'ט,
27/10/06 22:13
|
כולנו מחפשים את הדרך החוצה. את הסיבות ואת הפתרון לבעיות שלהם. לדוגמה: למה אני כאן? למה רע לי? מה לא בסדר איתי? אני רוצה שיעזרו לי! אני רוצה לעזור לאחרים! אני רוצה הביתה!
כל הדרכים, הקורסים, התהליכים, הדתות, הכתות, כולם מנסים לתת תשובות. חלקם מצליחים יותר, חלקם מצליחים פחות. יש לכם דרך שעובדת? שהתשובות שהיא נותנת באמת עובדות, תכלס בשטח? דרך שיש לה לב? דרך שמביאה אותכם קרוב יותר למטרות שלכם? למצב קיום טוב יותר? ששוה את הזמן והכסף?
אם כן אתם צריכים להיות מרוצים. אם לא? תמשיכו לחפש. כי יש לפחות אחת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
סיפור אישי מהכרות עם סיינטולוגיה בארץ
סבט,
26/10/06 18:56
|
היו לי שני חברים שבדרך שונה ומשונה שטפו להם את המוח והם התחילו ''להתנדב'' במרכז הסיינטולוגיה ברח' שונצינו בת''א. ההתנדבות כללה עבודה 5-6 ימים(אפילו לילה בתור שומרים)בשבוע, 8 שעות ביום, ללא שום משכורת, בתפקיד מאמנים אישיים ואודיטורים - אחרי הכשרה של כמה ימים. לשם הסקרנות ביקרתי אותם כמה פעמים במקום ההוא, וראיתי המון ''מתנדבים'' בגילאי 18-23 מבזבזים את רוב היום שם וחלקם בשביל להתפרנס עוד הולכים בלילה לעבוד במלצרות. לשאלה שלי ''למה אתם פה?'' אנו לי ''הם שם לא בשביל הכסף אלא מצילים את העולם'', נשמע אבסורדי. סיינטולוגיה זו כת מסוכנת המשעבדת ומנצלת אנשים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עדיף על שוטטות ברחוב ושימוש בסמים. לא? ומה קורה איתם היום?
ל"ת
סתם מסקרנות.,
26/10/06 19:33
|
|
 |
16.
תנו לי כסף
Xenu,
26/10/06 18:28
|
|
 |
או ש
bngf,
26/10/06 18:54
|
|
 |
או ש
Xenu,
27/10/06 00:57
|
אני אשסה בך את התטאנים שלי!
אגב - לסיינטולוגים אסור לקרוא את ההודעות שלנו כי הם עוד לא עשו את הקורס המיוחד של קוסם דרגה 8 בו מגלים להם את הסודות האלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
בואו נשמור על ראש פתוח כמאמר המדור.ובמקום
אודיטור לעזרה.,
26/10/06 18:24
|
לבקר בפראות, לנהל דיון רציני. ובכלל לפי המאמר, הסיינטולוגיה לא ''שווה לכל נפש''; צריך הרבה כסף וגם לא מעט אינטלקט, כדי להבין את השיטה. (תחשבו מי חובב בד''כ מדע בדיוני?: אנשים ממוצעים ומעלה). וכדאי להזמין על הדרך איזה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יאללה, בוא נפתח דיון רציני
בן,
צפון,
26/10/06 20:26
|
אני גם חובב מדע בדיוני.. אבל מה שמפריד אותי, הבן-אדם הרגיל מהרבה חובבי מדע בדיוני אחרים זה שאני יודע שזה בסה''כ סוג של סגנון ספרותי, סגנון שמאפשר להכניס מגוון של תכנים ומסרים סמויים יותר וסמויים פחות במסווה של עתידנות..
וגם כמובן מאפשר חופש יצירתי לתאר מבנים חברתיים דמיוניים שיכולים להצליח רעיונית גם במציאות..
אבל אני בניגוד להזויים (כמוך?) לא חושב שסיפורי המדע הבדיוני נכתבו ע''י התטאנים שחבויים בנו והם כולם משקפי מציאות.. אני חושב שסיפורי המדע הבדיוני הם מה שהם.. בדויים :)
וחוץ מזה.. שגם בתור מדע בדיוני כל סיפורי הסיינטולוגייה הם זבל.. וכן, קראתי קצת, הלכתי כמה מיליארדי שנה אחורה של חוסר תחכום ספרותי באבולוציית אופרת החלל שלנו בשביל להצהיר זאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא יודעת כו''כ הרבה על סיינטולוגיה כמוך
צריך רק לברור.,
26/10/06 22:36
|
ואני מודה שאני לא יודעת על הנחתו של ל. רון האברד, בדבר החוצנים שתיארת. המפגש שלי התחיל והסתיים בספר דיאנטיקה - ספר שיטתי שעוסק בפסיכולוגיה חדשה לדידי, כך התוודעתי למיינד האנליטי ולמיינד הריאקטיבי. מהספר הראשון שלהם, אני זוכרת מונחים כאנגרמה ואברציה זה היה כו''כ מסובך אז, שהעדפתי לחזור לספרות בדיונית אמיתית, או רגילה. מעבר לכך הבנתי שסיינטולוגיה עוסקת בהישרדות איכותית של האדם. בכל אופן הב''א עשה עלי אז רושם לא מבוטל וניראה לי גאוני. אני מבינה שהספרים שלו במדע בדיוני לא משהוא? מכיוון שידיעותי מועטות בתחום, אני פשוט לא פוסלת את כל מה שיש להם להציע, כשיטה, ולא כתורת חיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מבין הרבה פחות ממך בסיינטולוגייה
בן,
צפון,
27/10/06 10:06
|
אבל איך ספר שהיה לך כל כך מסובך ולא הצלחת להבין הרשים אותך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חלק מהפרקים מובנים פחות וחלק יותר, בכל אופן צריך מעבר למילון הקיים
קלינגונית.,
27/10/06 10:44
|
בספר הבהרה מאנשים מביני דבר, כי הבארד המציא מונחים חדשים בפסיכולוגיה. חלקם מקבילים למונחים שבפסיכואנליזה. זה קצת כמו ללמוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לקלינגונית
קלינגון,
27/10/06 17:04
|
''המציא מונחים חדשים בפסיכולוגיה'' - לידיעתך, זו שיטה הקרויה ''הטענת שפה'' - language overloading, שנמצאת בשימוש כתות. כלומר, יצירת עולם מונחים מובן שרק חברי הקבוצה יכולים ''להבין'' משמעותו ועולם המונחים הזה לכאורה מתאר נאורות ותובנה ברמה עליונה. זה יוצר חיץ מכוון בין אנשי הקבוצה לעולם שבחוץ כיוון שהם אינם מסוגל לתקשר יותר באותה שפה, יוצר אווירת שייכות וגם תחושה עמומה של עליונות, ייחוד. ובעצם זה די בולשיט. האברד אינו פסיכולוג או מדען. סה''כ סופר מדע בדיוני כושל שהמציא נילון מונחים לא מוכח. יש לזה שם - שרלטנות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
קצת מידע על סיינטולוגיה
ראובן,
הרצליה,
26/10/06 17:30
|
פורסם בעיתון הארץ בתאריך- 15/8/1996 מפלגת השלטון בגרמניה היא חוד החנית במאבק המקצין במדינה נגד הסיינטולוגיה, הכולל גם חרם על אמנים הנחשדים בחברות בכת.
המבורג מאחורי זכוכית משוריינת. בקומה העליונה של מטה המשטרה בהמבורג השמיעה אורסולה קבארטה דברים ברורים: ''היה פעם בגרמניה ברנש שכתב ספר וכולנו אמרנו שהוא קצת מטורף. הברנש הזה היה אדולף היטלר. אז אני מתייחסת להבארד מאוד ברצינות''.
קבארטה, שהיתה חברה בפרלמנט של המבורג מטעם המפלגה הסוציאל-דמוקרטית, ויתרה על הפוליטיקה כדי לנהל מלחמת חורמה בסיינטולוגיה. הכת הוקמה בשנות ה-50 על ידי האיש שאותו היא משווה לפיהרר - ל' רון הבארד, מחבר סיפורי מדע בדיוני בתחילת דרכו, שמת ב-1986. קבארטה עומדת בראש קבוצת פעולה למלחמה בסיינטולוגיה, שהוקמה על ידי שלטונות המבורג.
היא אינה היחידה הרואה בסיינטולוגיה גורם בעל השפעה מזיקה על הנוער הגרמני, איום על הדמוקרטיה הגרמנית ומזימה להשתלט על העולם. המשמרת הצעירה במפלגתו של הקנצלר הלמוט קוהל, המפלגה הנוצרית הדמוקרטית, קראה להטיל חרם על הסרט ''משימה בלתי אפשרית'' בכיכובו של תום קרוז מכיוון שהכוכב נמנה עם הסיינטולוגים. צעירי המפלגה שלחו משמרות מחאה לבתי הקולנוע המקרינים את הסרט. מפלגתו של קוהל אוסרת על קבלת סיינטולוגים לשורותיה. אחד מסגניו דרש בשבוע שעבר להגדיר את הקבוצה ''ארגון קיצוני ועברייני.'' שרי הפנים של 16 מדינות גרמניה קראו לקוהל להעלות את ''איום'' הסיינטולוגיה לדיון באיחוד האירופי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומי נגדה המפלגה הנוצרית הדמוקרטית-הנוצרים נגדה אתה קולט מה זה אומר?
ל"ת
כך גם בצרפת.,
27/10/06 09:38
|
|
 |
כל אויב של גרמניה אינו יכול להיות לגמרי רע...
ל"ת
אלי ויזל II,
27/10/06 00:15
|
|
 |
באמת, נכון.
ל"ת
גרמניה = ספק.,
27/10/06 09:21
|
|
 |
קצת תמוהה כל ההסטריה סביבם.
ל"ת
?,
26/10/06 18:44
|
|
 |
אין כאן שום מידע תוכני על הסיינטולוגיה, לבד מביקורת של מס' גרמנים.
ל"ת
גם כן מאור גדול,
26/10/06 18:16
|
|
 |
13.
רוב המגיבים מתנהגים כמו החרדים בקריאות גוועלד ו:''תינוקות שנשבו''
ל"ת
מעניין מי שבוי?,
26/10/06 15:42
|
|
 |
12.
בלי לעשות יותר מדי הכללות..
בן,
צפון,
26/10/06 15:04
|
רוב שחקני הקולנוע ההוליוודים (בייחוד טום קרוז) הם אנשים חסרי אופ... אין מה לעשות, אחריי שהחליפו והזדהו עם זהויות קיצוניות ושונות לגמריי הם מאבדים את הצלם האמיתי שלהם ונהפכים לקליפה יפה וריקה.. רובוטים אנושיים שמוכנים לתיכנותו של הבימאי..
במקרה הזה הבימאי הוא כת הסיינטולוגייה..
טום קרוז וסיינטולוגייה זה מטומטם, ומי שלא מסכים = מטומטם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ןעןד משהו, אין כזה דבר רוחניות. תיצלבו אותי עכשיו יאללה אני ממתין
ל"ת
בן,
צפון,
26/10/06 17:56
|
|
 |
עכשיו אני מבינה, אתה רובוט- על, דגם אנושי משופר?
ל"ת
SDR-4X?,
26/10/06 19:30
|
|
 |
ואחותי קחי את זה באיזי יה פורטונה
בן,
צפון,
26/10/06 20:35
|
|
 |
כותבים יא
בן,
צפון,
28/10/06 03:53
|
אבל למרות שזה לא בא מעברית נסלח לך..
אבל מה זה פורטונה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פורטונה היא אלת המזל המיתולוגית, שלה שייך
ל"ת
גלגל המזלות.,
29/10/06 19:56
|
|
 |
כן..
בן,
צפון,
26/10/06 20:17
|
אבל אל תגלי לאף אחד.. יש עוד הרבה כמוני... אנחנו אוהבים לפוצץ לאנושיים, בני התמותה הקטנים, את בלוני הפנטזייה שלהם כשהם הכי גדולים.. ככה הפיצוץ הכי כואב.. :)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
א ז ה ר ה !!!!!!
אלעד,
חיפה,
26/10/06 13:19
|
אני לא אדם דתי ובדרך כלל יש לי כבוד לדתות וכתות אחרות אבל מקרה זה הוא קצת שונה. סיינטולוגיה היא כת מסוכנת אם עבר מפוקפק וכמה מקריי מוות לא מוסברים . רון האברד הוא סופר מדע בדיוני שיום אחד החליט להקים דת על כמה מסיפורים הכי הזויים שאדם יכול לחשוב אליהם . רון האברד אמר בעצמו שהדרך הכי קלה להתעשר היא להמציא דת . כדי ללמוד על מה באמת הדת אדם יצטרך להוציא סכומים אדירים עד שהוא יגיעה לשלב שבו מספרים לו את ''האמת'' שאף אחד לא יודע . כאשר תשמעו את הסיפור הזה אתם לא תאמינו איך אנשים יכולים לקחת את הדבר הזה ברצינות .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
מעריב הגזמתם לגמרי !!!
למה,
כובע,
26/10/06 13:17
|
לתת במה לסייטולוגיה? אולי תכתבו גם בזכות סוחרי סמים ו/או טרוריסטים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
בגרמניה ובצרפת - נתפשת כאיום על החברה
המגיב,
26/10/06 12:51
|
הסיינטולוגיה נתפשת באירופה כאיום על החברה. נקודה. בגרמניה יש לזה ביטוי משפטי מפורש ושם הסיינטולוגים מציגים עצמם פשוט כנרדפים. בצרפת הכנסיה הסיינטולוגית הגיעה עד לביהמ''ש האירופאי על מנת לאפשר הזרמת כספים בין בריטניה וצרפת עבור הכת (נגד ראש הממשלה דאז. הם ניצחו.). הג'יבריש האנטי פסיכיאטרי במאמר מסווה את השימוש הציני שעושים שליחיה בטכניקות ביהייביוריסטיות המועברות במישמש עם גנוסטיקה כחלק מהמערך הדתי של הקבוצה המסוכנת הזו. בפועל, כל מי שעובר מהפסיכיאטריה לסיינטולוגיה פשוט מעביר את הכסף למישהו אחר, וכלל לא בטוח היכן הוא סובל יותר. נראה שזו קבוצה נוספת שהם מניחים שקל להפיק ממנה שלמונים. הם צודקים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אפשר להבין מכך שהם מאיימים על מוסד הפסיכיאטריה והמניפולציות שלו על
ל"ת
התודעה,זה מבורך,
26/10/06 15:57
|
|
 |
8.
סאות' פארק קלעו בול
שוקו,
26/10/06 12:27
|
מדובר בארגון הזוי שמאמין שחייזר רשע כלא נשמות של חייזרים על כדור הארץ שהתנחלו לנו בתוך הנשמה.
כת הזויה ומפגרת שהיא בעצם תעשיה לכל דבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הפרק של סאות פארק
ע.ע,
11/11/06 15:12
|
מתאר שלב גבוה מאוד בסיינטולוגיה (מעל קליר) השלב נקרא OT-III
אבל יש מעט מאוד סיינטולוגים בעולם שהם בדרגה זאת או מעל (תום קרוז הוא OT-VII)
סאות פארק לא המציאו את הגלגל, הסיפור הנ''ל ידוע משנות ה-70. הסיפור מאומת ע''י כתבי היד המקוריים של האברד (בכתב ידו) שהוגש כראייה בבית משפט. מלבד זאת אומת ע''י מספר רב של חברים לשעבר באירגון. כך שאני נוטה להאמין שהסיפור הוא באמת חלק מסיינטולוגיה.
אבל תאכל'ס מה איכפת לי? שכל אחד יאמין במה שבא לו. סיפור חציית ים סוף לא פחות מופרע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם אתה לומד מסאות' פארק
Rasputin,
26/10/06 23:02
|
סימן שזה נכון. המיתוס הזה יכול להיות כמו כל מיתוס, ואתה לא יודע האם חברי הכת אכן מאמינים בזה או שזו מטאפורה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואני חשבתי שאנחנו חברים... חייזר הא?! תסתכל במראה
ל"ת
בן,
צפון,
26/10/06 17:54
|
|
 |
:)
בן,
צפון,
26/10/06 18:29
|
אתה מעורר רחמים סדרתי :)
(לא שלי.. אני נותן למי שמגיע..)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
אם זה משפר את איכות החיים מה איכפת?
ל"ת
החופש לבחור.,
26/10/06 12:24
|
|
 |
זה מסוכן ביותר מנסיון אישי
ל"ת
מאיר,
תל אביב,
27/10/06 06:26
|
|
 |
6.
פתטי לגמרי.
סיינטולוגיה זה,
פויה,
26/10/06 12:17
|
|
 |
5.
אני בעד לאפשר למי שרוצה להיות מטומטם - להיות כזה!
קול הצדק,
26/10/06 11:49
|
ואם מישהו מתומכי הדת/אמונה/רעיון הסיינטולוגית חושב שאולי אני המטומטם כאן - אקבל זאת באהבה ובשמחה, העיקר שאותם 100K - 150K ישארו אצלי, באמתחתי...כרגיל, פרייארים לא מתים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני איתך.
בן,
צפון,
26/10/06 15:01
|
אי אפשר להגיד לבן-אדם מטומטם תפסיק להיות מטומטם.. הוא לא שולט בזה.. אז למה לבזבז אנרגיות בלהטיף לו שהוא מטומטם?
סיינטולוגייה זה מטומטם.. ומי שלא מסכים = מטומטם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
נכון מאוד גם אני עברתי תהליכים מדהימים
לימור,
26/10/06 11:42
|
ולמדתי במרכז לסיינטולוגיה והתוצאות פשוט מדהימות. מומלץ בחום. רלוונטי לכל תחומי החיים: ילדים, עבודה, חברים ועוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תקראי!
משה ממנה,
ק.גת,
26/10/06 14:25
|
|
 |
רצינית ביותר. עד שלא תנסה לא תדע
לימור,
29/10/06 13:11
|
חבל מאוד להיות ניזון משמועות על מה זה סיינטולוגיה. הרי חצי מהאנשים שכותבים פה לא דרכה כף רגלם מעולם במכללה לסיינטולוגיה כך שהם באמת ניזונים משמועות. סיינטולוגיה עוזרת באמת על אף כל המלעיזים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם גם לא קראו שום ספר בתחום, אבל מבקרים בפראות. כלל ראשון:
גם,
30/10/06 12:00
|
|
 |
שטפו לך את המוח
טל,
ת''א,
26/10/06 13:30
|
וכדאי שתביני את זה כמה שיותר מהר לפני שתשטפי מוחות של אחרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אימל'ה! פלישת חוטפי המוחות.
ל"ת
.,
30/10/06 12:01
|
|
 |
3.
עסק כלכלי לכל דבר
רון האוורד,
26/10/06 11:11
|
ומה שעצוב זה שאנשים תמימים ומסכנים נשאבים לתוך זה ומאבדים את כל מה שיש להם בחיים.
אני מכיר שני אנשים שהצטרפו לכת הזאת וניתקו את הקשר עם כל חבריהם. הבחורה מבין השתיים גם איבדה את כל רכושה וכיום היא גרה בשכירות בשכונה בדרום תל אביב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אני גרה בדרום תל אביב
דרומית,
דרום ת''א,
28/10/06 21:52
|
אבל אני גם צריכה לעבוד די קשה בשביל לגור בפלורנטין המגעילה, אולי הבחורה הזאת לפחות לא עובדת כל כך הרבה....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
לסיינטולוגיה יש גם צדדים חיוביים ביותר. לא לשפוך את המיים
ל"ת
יחד עם התינוק!,
26/10/06 11:07
|
|
 |
כת מסוכנת ומטרידה. מעבר לכל דמיון.
ל"ת
שולמית,
השרון,
27/10/06 06:27
|
|
 |
אז אפשר במקום, להצטרף לכת שלך?
ל"ת
?,
27/10/06 09:35
|
|
 |
1.
כשרה או לא, מדוע מכונה הסנטולוגיה שיטה רוחנית?
ספי,
26/10/06 11:05
|
אין בין הכתוב למעלה ובין רוחניות מאומה. לפי הכתוב במאמר זו גשמיות טהורה ומתעסקת בשיפור תפקוד הגוף והמח, מערכת העצבים וכו'... חלקים גשמיים לחלוטין מתוך הגוף הגשמי והזמני לחלוטין.
כל ה150 אלף ש''ח שהושקעו ישטפו באסלת בית הקברות מיד עם מות המשקיע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא גוף ולא מוח
ג'ט,
27/10/06 22:02
|
(סיינטולוגיה על רגל אחת): האדם מורכב מ3 חלקים: הנפש, הגוף והמערכת השכלית (הזכרונות). התהליכים והלימודים מתמקדים על שיפור היכולות של הנפש, ועל מחיקה של זכרונות והחלטות ''זבל'' מהעבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
או באמת?
Rasputin,
26/10/06 12:10
|
האם בכלל יש ''רוח במכונה''? זה מדהים, פעם אחת אני יוצא נגד הפטישיסטים המדעיים כביכול, רק כדי לגלות צרות אופקין אצל ''הרוחניים''. חבר, כדאי מאוד שתברר על המחקרים שנעשים על מערכת העצבים הזאת (נוירותאולוגיה), אולי תגלה שיש בה יותר מ''רק'' קולטנים של גירויים בעולם הכה גשמי והנורא הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין רוח במכונה. הגוף הגשמי הוא בסך הכל תופעה של תפישת המציאות של
ספי,
26/10/06 15:30
|
האדם. מידת ה''רוח'' בגוף, מכונה בחכמת הקבלה ''זיעת חיים'' או ''נר דקיק'', כדי לתאר את מידת החיות המינימלית בה מתנהלים חיינו במה שנקרא ''העולם הזה''. הרוח נמצאת מעבר לגוף הזה, וקיימת תמיד, על אף שהגוף נולד, מת ומתכלה.
המטרה היחידה לשמה קיימת התפישה הזו בקרב האנושות (גוף האדם, תפישת האדם את מציאותו כפי שתופש) היא רק כדי שישתחרר ממנה ויחזור לשורשו, ויבנה את קומתו בעצמו מהמקום הנמוך ביותר עד הגבוה ביותר. וזאת ניתן לעשות רק מאפס, מהמקום בו אנו נמצאים.
תיאור השיטה הסיינטולוגית למעלה, המתמקדת בטיפול במערכת העצבים ובמח האדם באופן ישיר ובסוג של ביו-פידבק, ז''א אילוף גופו של האדם, לא מתייחסת כלל לנשמתו שנמצאת מעבר לגוף ו''גורמת'' לכל בעיותנו, שכן, היא קוראת לנו לגלות אותה.
ועד שלא נגלה אותה, נסבול. ננסה לאלף את עצמנו, אולי לסרס את עצמנו במדיטציה כזו או אחרת... בסופו של דבר כולם יממשו את תכלית הבריאה. נקווה שבמהרה ובכמה שפחות מכות חשמל או מכות אחרות.
באהבה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ספי, אין לך נשמה - אתה נשמה
ג'ט,
27/10/06 22:52
|
היא לא קוראת לך לגלות אותה. היא אתה.
וסיינטולוגיה לא מתעסקת כלל המערכת העצבים, במוח או בביו פידבק. היא מתעסקת בנשמה, ובתיקונים לנשמה. לא בדיוק ''תיקונים'' במשמעות של הקבלה, אבל המטרה הסופית דומה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הפגם פה הוא:
Rasputin,
26/10/06 18:00
|
שאתה משחק לפי החוק: בטוח שזה נכון (וגם בן צפון שכותב שכל מי שמאמין לסיינטולוגיה הוא מטומטם). אתה לא יכול לקבוע בוודאות, כי לא ראית. אתה יכול להאמין וזה אולי נכון ואולי לא. אין דבר כזה תכלית הבריאה, יש תכלית בריאה שכל אדם שם בינו לבין האלוהים שלו, או אפילו בינו לבין עצמו, כי אם נצטט את מנהיג כת הישמעלים: Nothing is true, everything is permitted.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לא יודע מה ראיתי ומה לא. תוכל להעיד רק על עצמך...
ל"ת
ספי,
26/10/06 19:28
|
|
 |
נכון,
Rasputin,
26/10/06 23:01
|
בגלל זה אני לא בטוח. אישית אני מאמין שהגוף והמיינד הם אחד. אולי אזכה להוכחה אחרת, למעשה הייתי מעדיף לדעת שיש עולם הבא כדי שאוכל לדבר עם כל האנשים המעניינים שאי פעם חיו חיים ויחיו על ביקום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רספוטין..
בן,
צפון,
26/10/06 14:59
|
לפני שאתה יוצא למלחמות בתחנות רוח תוודא שהן מסתובבות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא יזיק גם לך לוודא, נגד מה אתה יוצא, לפני שאתה צועק: כת.
ל"ת
קט!,
26/10/06 15:44
|
|
 |
נדמה לי שהתבלבלת
בן,
צפון,
26/10/06 16:17
|
לחשוב שאני יוצא נגד הסיינטולוגייה...
וזה לא מדוייק, כי יש רגעים שאני אפילו מעודד כאלו כתות (ואם זו לא כת.. אז תגדיר לי מהי כת).. הן פשוט עושות סלקצייה חברתית מעולה, לוקחות את כל המטומטמים ושמות עליהן תווית זיהוי..
ככה אני לא צריך להתאמץ בלדבר עם בן-אדם יותר מדי בשביל להבין שהוא מטומטם (או חסר אופי), מספיק שהוא אומר שהוא סיינטולוג וזה חוסך לי כמה שניות/דקות/שעות של לבטים...
בברכה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טוב נו הכל אותו חרא
בן,
צפון,
26/10/06 19:29
|
לחשוב בעיקרון הדולצי לא אני כן ואני חושב!! כולם פה התחרפנו לגמרי פשןל ל
הגב לתגובה זו
|
|