 |
28.
מתחילים להבין?לילדה הזאת יש זהות זה לא חפץ לעשות בו שימוש.
בועז@לב,
ת.א.,
22/10/06 13:34
|
מה לה ולתובנות של רוזין על העולם..זה לא גור חתולים..מי שאל אותה אם היא מוכנה להופיע בהקשר לכתבה בניו אייג'? אף אחד..ואם היו שואלים אותה היא הייתה מבינה מה רוצים מנה..?? תארו לעצמכם שהייתם מגלים תמונה שהצטלמתם למטרה מסויימת מצורפת לכתבה כל שהיא.. נו ??איך הייתם מרגישים..?? אינוס או לא אינוס..?? זה מה שנקרא שימוש מניפולטיבי...וזאת רק התמונה ... תחשבו על עולם מושגים שלם שעושים בו שימוש..!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מכל הפלצנויות שיצאו תחת ידי בועז במדור הזה
כנרת,
23/10/06 10:46
|
זו הנפיחה המסריחה מכולן. כמה גס רוח, טיפש, ומתלהם צריך להיות כדי להאשים את רוזין בגילוי עריות, לא פחות, בגלל הכתבה הנחמדה הזו?? לא יאומן שיש אנשים כאלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התגובה שלך בהחלט מצביעה על אינטליגנציה גבוהה,אז אולי תסבירי לי משהו
בועז@לב,
ת.א.,
23/10/06 18:49
|
למה את וכמה מוטרפים קוראים את ההתפלצנויות של בועז..? מנסה כבר מזמן להבין את התופעה הזאת..למה את קוראת ??וגם מגיבה..?? ועוד זה לא מקרי כי את מעידה שמכל ההתפצלנויות של בועז..
ואל תעני לי ב''ולמה אתה קורא את המאמרים'' את מבינה ...בגלל האינטליגנציה שדיבתי עליה קודם שזה לא שייך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כדי להשתעשע קצת על הטימטום
כנרת,
23/10/06 20:55
|
האינסופי. ולא ממש קוראים אלא מעיינים בריפרוף בין סימני הקריאה המתלהמים, ומשתאים. ולפני שתכתוב שלטימטום יש גבולות צרים אצטט את איינשטיין שאמר ששני דברים מתפשטים לאינסוף, היקום והאיוולת האנושית.
אתה בהחלט מוכיח זאת.
אבל אל תקח את זה ללב ותמשיך לכתוב תגובות מטופשות, אתה מאוד משעשע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
או..! את רואה..את אפילו לא משעשעת..תמשיכי להנות מטמטומי..
ל"ת
בועז@לב,
ת.א.,
23/10/06 23:09
|
|
 |
ומהו ריחה של הנפיחה שלך כנרת?
פטריק זיסקינד,
23/10/06 13:32
|
|
 |
בוא תתקרב קצת
כנרת,
23/10/06 20:59
|
|
 |
הנה תגובה שמעידה מי את ומה שוות הטפותייך..על גסות רוח..
בועז@לב,
ת.א.,
23/10/06 23:11
|
|
 |
מבינים מבינים. זה מה שנקרא שימוש מניפולטיבי...
א,
לשכת הנשיא,
22/10/06 16:38
|
בטח אנסו אותך מאה פעם שאתה יודע כל כך טוב איך מרגיש אונס. עכשיו לך לישון על הבטן יא חתיכת פלצן אובססיבי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק, אפילו הייתי אומר
ס.,
22/10/06 14:42
|
שלא מדובר סתם באינוס, אלא באינוס בנסיבות מחמירות, הצתה, סחר בנשים ורצח עם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה יש לכם מהמילה ''אונס'' על כל הטיותיה. חפשו מילה אחרת להיתלות בה.
עוד אילן גבוה..,
23/10/06 08:37
|
מדהים איך כתבה תמימה הפכה בעזרת טוקבקיסטים לפרודיה על החיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
ריגשת אותי עד
מרלן,
ארה''ב,
21/10/06 18:27
|
דמעות כתבה מקסימה תודה שאת משתפת אותנו בכל שבוע עם התובנות שלך מחכה לעוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
אני מזדהה עם פרטים רבים
סוניה בראגה,
מרכז,
21/10/06 16:17
|
|
 |
25.
רוזין
השואלת,
21/10/06 14:30
|
כיף לקרוא את הדברים שלך, כל פעם מחדש. הנושא שבחרת הפעם זהה לשאלה ששאלתי אותך במייל: ניתן לראות את הזרימה הכל כך טבעית הזאת של החיים, במיוחד אצל ילדים (לא ידעתי שיש לך ילד בן 4 וחצי:) ) והשאלה שלי, או בעצם שלוש: מה היא אותה זרימה, מה בדיוק מאפיין את כ-ל הילדים בעולם, ללא שום הבדל גזע, מין או דת. השניה היא (במידה ויש תשובה לראשונה) האם הזרימה הזאת נעלמת כשאנחנו מתבגרים? והשלישית: אם היא לא נעלמת, לאן היא מובילה אותנו? מה המטרה?
אם התשובה ארוכה מדיי, יש לך את המייל שלי :))
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לשואלת
רוזין,
21/10/06 20:55
|
שלום לך שואלת. אם אני מבינה נכון אז הזרימה שאת מדברת עליה היא בעצם ההתנהלות של הילדים בחיים. לדעתי, ילדים, במיוחד קטנים - יותר מתנהלים/ נוכחים בחיים ופחות חושבים אותם. וממה שאני רואה, עם ההתבגרות ישנה נטיה יותר לחשוב את החיים, מה שמקשה על להיות נוכח בהם. זו דעתי. על שתי שאלות אין לי תשובה: אחת- מה מאפיין את כל הילדים בעולם? - אין לי מושג, אני משערת שזו אותה זרימה שאת מדברת עליה אבל אני לא יכולה לדבר בשם כל הילדים בעולם. ולגבי השאלה השלישית האחרונה - הלוואי והייתי יודעת לענות לך. גם אני הייתי שמחה לדעת את התשובה. שבוע טוב. רוזין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה שמאפיין את הזרימה של הילדות
דעה אחרת,
22/10/06 05:06
|
הוא התחושה הבסיסית הטבעית, הלא מנוסחת, שהעולם סביבי נברא עבורי ונועד לשרת אותי. לכן מותר לי הכל ואני יכול לעשות מה שבא לי, לזרום לאן שמתחשק לי כל זמן שזה לא כואב לי. חלק מתהליך ההתבגרות כרוך בלמידת היחס האמיתי ביני לבין העולם, מה אני יכול ומה אני לא יכול לעשות, ואלו תוצאות עשויות להיות לכל פעולה שלי. זו התפתחות חיונית, הרחבה של התפישה והחוויה העצמית ולא צמצום שלה. חלק מהלימוד הזה הוא הפנמה של איך המעשים והמחשבות שלי נתפשים על ידי החברה, האנשים סביבי, והתאמה של ההתנהגות שלי לרעיונות ולדעות הללו כדי לממש את הדחף העצום שלנו להיות יצורים חברתיים. מכיוון שרוב האנשים עוברים את התהליך הזה בצורה לא מודעת, קל מאוד לאבד בהדרגה לחלוטין את הקשר עם הנטיות והרצונות האישיים שלנו ולהפוך לשיקוף כמעט מוחלט של כללי חשיבה הרגשה ופעולה שאינם שלנו אלא של החברה שבה אנחנו גדלים. גם במובן הרחב של תרבות ותקופה, וגם במובן הצר של הסביבה הקרובה החברים והמשפחה. זה נוח מבחינה חברתית, אבל מתחת לפני השטח תחושת הזיוף מכרסמת ומציקה. אפשר לומר שחלק ממי שמתגעגעים לילדות חשים שהם איבדו את עצמם בתוך דמות מלאכותית וזרה שהם נאלצים להציג לעולם, והם מתגעגעים לקשר אמיתי עם עצמם. עם מה שהם חושבים, עם מה שהם מרגישים ועם מה שהם רוצים. זה געגוע שכדאי לטפח. חלק אחר מהגעגוע הזה הוא געגוע לאשליה שאנחנו כל יכולים, שהכל מגיע לנו, ושהעולם באמת נברא עבורנו אישית. זה געגוע שכדאי לנו להגמל ממנו במהירות האפשרית אם אין לנו כוונה להצטרף לאחת ממשפחות הפשע או להתאשפז במחלקה פסיכיאטרית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אהבתי. חומר למחשבה. תודה.
ל"ת
רוזין,
22/10/06 10:52
|
|
 |
יצורים חברתיים
השואלת,
22/10/06 10:10
|
לפי מה שמסתמן ממה שכתבת- כשגדלנו נשללה מאיתנו החיות הטבעית שהיתה לנו לכשהיינו ילדים. במחשבה שנייה, אחרי שאני נזכרת קצת ב''בעל זבוב'', זה נראה לי דווקא דבר חיובי.. השאלה שלי מגיעה ממקור גבוה יותר, מעבר לפסיכולוגיה. מה מניע ילדים???? כשילד מתחיל ללכת כלום לא יעצור אותו. כשהוא רואה מבוגר מדבר בטלפון, הוא מייד מחקה אותו. כל ההתנהגות הזאת, ועוד דפוסים נוספים, מה מניע אותם?? כח עליון? טבע? מה זה טבע??
את אבוד התמימות כולנו חווינו, ומידי פעם הגעגועים אכן מתעוררים, אך בגלל כל אותם סיבות שמנית, אנו לא עושים עם זה מאומה. ואולי בצדק. אם כן, אתה טוען שהזרימה הטבעית שלנו נעלמת כשאנחנו מתבגרים?
אז מה מניע אותנו כמבוגרים??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא בטוח שאני מבין
את השאלה,
22/10/06 14:04
|
זה נשמע כאילו את חותרת למשהו מיסטי ומאוד מסתורי. אני לא אומר שאין משהו כזה מאחרי כל דבר שעושים גם ילדים וגם מבוגרים אבל זה נושא שהוא קצת גדול על הדיון הנוכחי. מה שמניע את הילדים הוא תשוקה וסקרנות ממש כמו המבוגרים. אצל המבוגרים הדחפים הללו ממותנים מכל הסיבות שנמנו למעלה ואחרות, וכל זמן שהמיתון הזה נעשה במודע ובמידה, כוויסות עצמי, הוא טוב וחיוני. חשוב לגלות שלעולם יש חוקים משלו שלא אנחנו מכתיבים, ושפעולות לא נבונות שלנו עשויות להזיק לנו. הגילוי הזה הוא גילוי מגביל, זה נכון, אבל הגבלה אינה תמיד דבר רע. זה שאנחנו לא רצים לכביש מתי שמתחשק לנו על פי הזרימה הטבעית שלנו, זה מציל את החיים שלנו 20 פעם ביום. כשהמגבלות הללו מגיעות אלינו רק מבחוץ, בכפייה, מבלי שאנחנו מודעים לתהליך ומשתתפים בו במודע, אז מה שאת קוראת זרימה טבעית יכול להיעלם לגמרי, או למצוא לעצמו פורקן בכל מיני דרכים מוזרות כמו ספורט תחרותי או ספורט אתגרי או הכרזת מלחמה בעבור חופן אדרנלין. אם הוויסות הזה נעשה במודע ובהכרה, הזרימה הטבעית הזו יכולה להישמר במלואה ולהיות מופנית לאפיקים שהם גם יצירתיים וגם אינם גורמים נזק כמו שעשו אדיסון, ליאונרדו דה וינצ'י, לואי פסטר, מוצארט ורבים אחרים בתחומים שונים ומגוונים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל ככה זה
וזהו,
22/10/06 17:24
|
את לא יכולה לגאול את האנושות לפני שגאלת את עצמך ואם תתעקשי שזה הייעוד שלך, אז בזה אני לא אוכל לעזור לך. שמם של כל האנשים שהוזכרו נחקק לנצח כתוצאת לוואי. תוצאת הלוואי היא דבר שולי. בחיים של כל אחד מהם היו יסוד יצירתי ואותנטי גם אם איש לא היה שומע עליהם. העניין אינו בכך ששמך יוזכר על ידי מישהו (כי זה בדיוק מה שגורם לנו לעשות דברים שיזכו להכרה בעיני אחרים ולא את מה שמעניין אותנו באמת), אלא בכך שתגלי מה מעניין א ו ת ך, מה א ת רוצה ואוהבת לעשות. וזה לא חייב להיות דבר אחד מסוים. זה יכול להיות מיליון דברים או דבר שונה בכל תקופה בחיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מרתק!
השואלת,
22/10/06 16:23
|
אבל עדיין לא שבעתי :)
ציטוט: ''אצל המבוגרים הדחפים הללו ממותנים מכל הסיבות שנמנו למעלה ואחרות, וכל זמן שהמיתון הזה נעשה במודע ובמידה, כוויסות עצמי, הוא טוב וחיוני.''
אם אני עושה פאוז לרגע, נדמה כי כל האנושות *לא* יודעת לווסת את עצמה. ומכאן שתי שאלות: האחת, האנושות מתקיימת ברובה בסבל מטורף, אלימות, טרור, דיכאונות ומה לא.. עד מתי זה ימשך?? עד חורבן עולמי עם פצצות אטום? (''הכרזת מלחמה בעבור חופן אדרנלין.'')
והשניה, זה מרגיש כמו הכלב שרודף אחרי הזנב שלו מבלי לדעת.. עם כל התשוקה שלו. שוב, ממבט קצת יותר גבוה, אם לא המצאתי, גיליתי, הלחנתי, ציירתי, ניצחתי, כבשתי, עיצבתי, ניגנתי ושמי מוזכר לנצח לצידם של מי שציינת, אז בשביל מה חייתי?!
לא אקבל תשובה של ''ככה זה וזהו''.... :)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נראה לי שהיא ענתה על כל השאלות במאמר
ל"ת
מבולבל,
21/10/06 15:05
|
|
 |
כאילו מישהו יכול לענות לך
נדחפת ועונה,
21/10/06 15:02
|
על השאלות האלה יותר טוב מאשר את עצמך. למה נראה לך שרוזין יודעת את התשובות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מצטערת...:-/
השואלת,
21/10/06 17:49
|
אני מבינה שכולם כאן טעונים בגלל התגובות שהיו כאן. הייתי צריכה לראות את זה לפני שכתבתי את ההודעה.
קראתי מספר פעמים את המאמר ולא הצלחתי לקבל את התשובות לזה.. ולגבי התגובה השניה, יש לי תשובות מסויימות אבל מאוד מסקרן אותי לשמוע את דעתה של רוזין. סליחה אם פגעתי במישהו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
לנזעמים ולהדיוטית (תיכף יגידו איך אתה מעז לקרוא לה הדיוטית)
בועז@לב,
ת.א.,
20/10/06 20:42
|
מי שמכפיש זה מי שלקח את זה לאן שהוא לקח האחריות כולה שלו... אם מישהוא מחפש סיבה להתנפל יבושם לו.. בעיניי השימוש בילדים בכל הקשר שהוא פסול. רוזין רוצה לשתפ אותנו בתובנות הרוחניות שלה אסור לעשות את זה דרך עולמו של ילדה בפרט שהוא אינו שותף לחוויה והכל הוא עיבוד שלה על מנת לעשות מניפולציה רגשית שתמיד עובדת..השימוש בילדים.. גילוי עריות רוחני הוא ערוב עולמו של ילד לסיפוק דחף פרסומי..היא לא כתבה על הילדות ככלל היא שיתפה אותנו בעולמו של ילדה הפרטי המסויים מאד, היא אנסה את פרטיותו על מנת לעשות רושם מסויים..וזה לא נראה לי סביר..זה אינו להצגה בחלון ראווה... זאת דעתי ..היא לא חייבת להיות דעתם של אחרים. אגב אם התמונה היא שלו זה עוד דוגמא לחוסר טעם ולרצון להרשים על חשבון פרטיותו של הילד שלא שאלו בטח את דעתו וגם אם היו שואלים ספק אם היה יודע במה מדובר. למה לא אהבנו בכלל את השימוש שהמתנחלים עשו בילדיהם במאבקם.. רק בגלל שפה זה כביכול רוחני...אז מותר..??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לבועז
נטע,
20/10/06 21:43
|
א. הילד שבתמונה הוא לא הילד של רוזין וזה כתוב שם, צריך רק לקרוא ב. היא לא מזכירה כאן שום דבר שחושף את הילד הזה באיזו שהיא דרך ומבדיל אותו או מסגיר מי הוא ביחס לילדים אחרים ג. מעניין אם כאיש מוזיקה אתה פתוח לקבל כל הזמן ביקורת על הנגינה שלך ויכול למרות זאת להמשיך לנגן, מקווה שאם אתה אכן נגן פעיל יש סביבך גם מי שיודע להגיד לך מידי פעם נפלא, מהמם ואתה נהדר ד. מעניין אם לילדים שלך אם יש לך, ולאנשים אחרים סביבך אתה טורח לפעמים גם להגיד את הדברים הטובים או שגם בחיים האישיים שלך אם אתה אוהב זה משהו שלא צריך להגיד ורק אם רע צריך להעיר ה. תגובה תכליתית לכתבה יכולה להיות גם איפה זה פגש אותך, איפה כן הזדהית, מה זה פוגש מתוך העולם הפרטי שלך, ויש לי הרגשה שאם התגובות הבאמת אינטילגנטיות שלך יוכלו להתיישב פה ושם גם אם איזה אמירה חיובית, הן יכולות לעורר הרבה יותר חשיבה אצל אנשים, וזה מה שאמרת שאתה רוצה לעורר. ו. ואכן, מאיפה החוצפה לקרוא לרוזין הדיוטה, או אדיוטית (לא ברור לי אם זו שגיאת כתיב או שכך התכוונת) ? בגלל שאתה לא מסכים עם הדברים שהיא כתבה? זה נותן איזה הצדקה להגדרות אישיות שכאלה? קל לשבת מאחורי מסך המחשב ששומר על האנונימיות ולחלק ציונים, אז גם בטח לא ממש אכפת לך שקוראים לך מטומטם שמונע מדחפים כי מי בכלל מכיר אותך, אבל יש כאן אישה חשופה ומזוהה, שכותבת את הדברים הכי רגישים ואינטימיים שלה ומעיזה לחלוק אותם עם הרבה אומץ ורגישות, אתה יכול להתווכח על התוכן אם אתה ממש חייב, אבל לכנות את הכותב בשמות? אתה כמובן גם יכול, אבל מה בדיוק יוצא לך מזה חוץ מלהביא רוע?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צר לי ,התייחסתי אבל לך תדע למה כן ולמה לא מפרסמים..חידה קבליסטית
ל"ת
בועז@לב,
ת.א.,
22/10/06 07:13
|
|
 |
טעות בידך
י,
20/10/06 21:22
|
דעתך על הניצול השימוש הפסול בילדים ראויה, אבל המקרה הזה ממש לא שייך.
אין בכתבה הזאת שום פגיעה בפרטיות של הילד הזה. הכל מסתכם בתובנות שנובעות מהקירבה והחיים המשותפים עם אותו ילד, וזה לגיטימי ורצוי. התובנות והתאורים המובאים כאן הם כללים, אוניברסליים, ויכולים להתאים כמעט לכל ילד. כמעט כל הורה יכול למצוא וללמוד את הדברים שמתוארים כאן.
זה לא ''שימוש בילדים''.
אגב - אם היית עולה עם העכבר על התמונה, היית קורא שם שאין לילד המצולם שום קשר לכתבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה ענק הערת את עיניינו מה היינו עושים בלי ההערות שלך..?.
בועז@לב,
ת.א.,
20/10/06 21:51
|
כל כך מעמיקות... לא העליתי עם העכבר..?? נורא והיום ...ראוי לכל גינוי ..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בועז ..
בן,
צפון,
21/10/06 03:36
|
''רוזנבלום'' עם תווים של אפרו-אמריקאי? (משום מה כשכתבתי שחור צינזרו אותי :)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם כבר שמים לב לפרטים
דג,
מערב,
21/10/06 12:09
|
|
 |
ואללה :)
בן,
צפון,
22/10/06 10:32
|
אבל בשביל זה צריך ללחוץ על התמונה.. מה שאומר שזה לא בא כבדרך אגב ובחדות העין.. אלא לאחר בדיקה מדוקדקת :)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לבועז
סיפוואנטס,
21/10/06 00:56
|
י' כתב לך בשיא ההגינות, אבל התגובה היחידה שלך היא ציניות נמוכה.
הבעיה אינה שלא העלית עם העכבר, אלא שאתה מרשה לעצמך לכתוב מגילות של השמצות בלי מינימום של בדיקה. האם באותו אופן אתה גם יורד על מאמרים בלי לקרוא אותם?
אתה מאשים אותי שאני לא יודעת עברית? תבדוק במילון מה פירוש הביטוי גילוי עריות ותגלה שיש שם רק מובן אחד. כמובן שאם קודם לכן היית ''מסביר'' מהו המונח ''גילוי עריות רוחני'' שהמצאת, אז הייתי מבינה שסתם מדובר בביטוי מטומטם וחסר טעם, ולא בהכפשה שמבחינת החוק היא כבר לשון הרע.
ואם כל כך חשובה לך מוסריות, מוטב שתתנצל כשאתה רואה שטעית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבנתי...נוסף לכל אתה גם משעשע..נוסף לכל זה נוסף לכבדות.
בועז@לב,
ת.א.,
21/10/06 07:26
|
אני בלי בדיקה..אתה עם בדיקה.?. תגיד תגיד..למה אני בכלל מתייחס אליך..? בגלל המצוקה שאני חש מן התגובות שלך.. מה כתוב בקשר לילד..בתגובה שלי..?? כתוב אם, אם הילד הוא שלה.אם..!! איזו בדיקה אני אמור לעשות חוץ מלסייג את דבריי. בן, לדוגמא הוא גזען קטן :) יש לו הצעה צבעונית. להעביר את העכבר..?לא ידעתי שיש אופציה כזאת. יורד על מאמרים..??לא יורד על מאמרים יורד על פוזות..וכאן ברוך השם במדור .... למה אני עושה את זה..??כי כייף לי.. ואני בניגוד לרבים האופציה הרוחנית היא לא מדור להעצמה האגו או המקום לבוא לקבץ נדבות הכרתיות מתהממות. למה אתה קורא את התגובות שלי.?. כי אתה אוהב לסבול?.. או לסרוגין מבחין שמעבר לטמטום שאתה מייחס לי יש מדי פעם צדק בדבריי. לגילוי עריות יש רק מובן אחד.? אתה רואה אתה מהלל את כתיבתה של רוזין שמנסה ללמד אותך לשחרר טיפה ואתה אומר לי שלגילוי עריות ישנו רק פירוש אחד והוא לפי המילון.. עכשיו ,על מנת להצדיק את צרות האופק היצירתי שלך אתה אומר שזהו ביטוי מטומטם וחסר טעם..יופי..(אין לי בעיה עם הגדרתך) זה הלופ שממנו אתה נובע ואתה רוצה שאקח את דברייך ברצינות ושמהם אלמד דבר דבר וחצי ובכבדות שלך ,אגב ,היא כנראה מכבידה עלייך לא רק בתגובותך לבועז, אתה מגייס את החוק..!!! אתה מבין איפה אתה נמצא..?? ומשם אתה רוצה להתייחס למה שאני כותב...נו באמת.. מוסריות..?? עוד מילה שמצביעה על סד עולם המושגים שלך... מה כתוב במילון ב''ערך'' הזה??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני רואה שאתה מתעקש להיות סוטה..יאללה נשיקות, ביי
ל"ת
בועז@לב,
ת.א.,
22/10/06 10:19
|
|
 |
אם קלילות בעיניך
סיפוואנטס,
21/10/06 13:54
|
היא לדמות את הכותבים לאנסי-ילדים ומגלי עריות, אז לא נראה שלהיות במחיצתך זה כיף גדול .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ha-yom kot-vim be-alef ya bur
ל"ת
ma yeheya,
itcha,
20/10/06 22:56
|
|
 |
23.
כתבה מופלאה
רוני אר,
תל אביב,
20/10/06 17:34
|
|
 |
22.
לבועז@
רמון,
20/10/06 11:56
|
האם כתבת כאן, בערוץ הניו אייג', אי פעם תגובה אוהדת למאמר ? האם אי פעם לא חשבת על מאמר כאן ''שזו כתיבה מעפנה''?
ולמה אתה ממשיך לקרוא אם אתה כל כך סובל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
א.לא אמרתי שאני סובל אני נהנה מכל רגע.
בועז@לב,
ת.א.,
20/10/06 20:27
|
ב. אני לא רואה שום טעם בתגובה אוהדת לכתבה..מה זאת תגובה אוהדת לכתבה.? נחמד..מהמם..נפלא..נו ? מה התכלית של תגובות למאמר?.. התכלית היא, לעניות דעתי ,אם יש לך זווית ראיה אחרת מ: נפלא מהמם ואת\ה נהדר\ת אתה מבטא אותה על מנת שאחרים יראו ש לחשוב אחרת זה בסדר ואפילו בביקורת קטלנית וחריפה אם היא מוצדקת בעיניי הכותב אותה..ולא בעיניי אף אחד אחר..אם הביקורת צריכה לקבל תמיכה על מנת להיכתב..סוף הסיפור. מה שיש לי לומר אני כותב..מעניין אותי אם אתה מסכים איתי..?? ממש לא.. רוחניות והעיסוק בה זה כמו מוזיקה..כש מזייפים זה נורא גם בגלל שזה נשמע נורא וגם בגלל שמחנכים להקשיב לדברים נוראים בזה שצועקים על כל דבר נפלא מהמם..כש מה זה חרפון ומעפניות לשמה.. אז לי גם כאיש מוזיקה יש אוזן מאד רגישה לזיופים..גם אם תחשוב אחרת שאני מטומטם שמונע מדחפים שליליים מה זה אמור לעשות לי..? אני אמור להתרשם ולהפסיק לכתוב את מה שאני חושב..?? כל ההתנפלויות עלי מראים עד כמה מה שאני כותב לעתים קרובות מערער את הקונצנזוס המזוייף של רוחניות חשחשית.. אגב למה אתה קורא את התגובות שלי..?? שאלת את עצמך..? לא חובה...אבל נחמד שאתה קורא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
תודה על הכתבה היפה
רני,
20/10/06 11:01
|
|
 |
20.
יפה
בן,
צפון,
20/10/06 10:44
|
ילדים הם אדירים... הם יכולים לרוץ שעות במעגלים מבלי שיכאב להם הראש.. הם יכולים לדבר שעות על איזה בובה מוזרה בטלוויזיה מבלי שישעממו את עצמם למוות (להיפך, כל פרט שהם נכנסים אליו רק מוסיף להם עניין) הם יכולים לדמיין מבלי להיות פנטזיונרים יש להם אינטואיציה מדהימה.. הם ישירים ואין להם בעייה לחתוך מישהו או משהו כשמשעמם להם..
אז נכון שבתהליך ההתבגרות המון מהדברים האלה נמחקים לנו.. אבל יש סיבה לזה וכל רצון לרצות לחזור להיות ילד, הוא.. איך נגיד את זה.. ילדותי, ואמנם זה שיפוטי לגמריי להגיד את זה ולא באמת בטוח שזה לא ''נכון'' להיות כזה.. אבל בתכל'ס.. גם אם מישהו מצליח לחזור למהות האמיתית ולחשוב מחדש כמו ילד, זה עדיין יהיה בעולם של מבוגרים בוגרים.. ואדם כזה ייאבד ויהיה חריג בנוף (כן, כן שבירת מוסכמות, לא רואים אף אחד ממטר הכל אשלייה של אגו, לא להיות עדר וכו וכו וכו.. כל אלו הן פריבילגיות של אוטיסטים ופגועי נפש), והיחס אליו יהיה כמו אל ילד..
ואוליי זה קצת שונה כשזה בא מתוך בחירה מודעת.. אבל כמו כל דבר, ברגע שזה נהפך להרגל זה כבר נעשה לא במודע...
אז לא הייתי ממהר לסגל לעצמי חזרה תודעתית לילדות.. כי זה יהיה מיותר ללכת נגד הטבע שמפתח לנו את החשיבה בדרך הנכונה..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לבן צפון
רוזין,
20/10/06 20:40
|
אני לא מדברת על הרצון לחזור להיות ילד, אלא יותר על הרצון לעשות שימוש כבוגרת- באותן תכונות או איכויות שיש לילדים (והיו לנו כילדים), איכויות שהן בעיני בעצם מהותיות כמו: נוכחות בהווה, סקרנות, נאמנות עצמית ועוד. אני חושבת שהתודעה המהותית יש בה הרבה מה''תכונות'' הילדותיות הללו, ובגלל זה מתאפשרת שם התחדשות מתמדת. בכל אופן תודה על הערותיך. רוזין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני חולקת עליך, לרבים מן הממציאים ואנשי רוח דגולים היה פן ילדותי.
לדוגמא אינשטיין,
20/10/06 12:02
|
באישיות. כל היתר הם אנשים רגילים בינוניים + - . לכן אם לא משחזרים חלק ממאפייני הילדות, כמו סקרנות בלתי נידלית, ''השתטות'' ופנטזיונריות ועוד לא מגיעים להארות ולתגליות מרחיקות לכת. וכן, גם המוח מזדקן מהר יותר...(זו רק דעתי).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
אין עליך רוזין
ל"ת
נועה,
20/10/06 02:26
|
|
 |
18.
ביקורת על הסרט המופע של שטרודל
מבקר סרטים,
19/10/06 23:06
|
השטרודל - סרט גרוע חסר עלילה ובלי התפתחות לא מעניין, מעורר פאתוס שמצליח להדליק את הקהל לרצות עוד ועוד מהטימטמום הזה שחצנות טרחנות צביעות התלהמות כול אלו יוצרים פסיפס בורות מרהיב אליו מתמכר הקהל הדורש עוד ועוד מהטיפשות הנהדרת הזאת השטרודל בהחלט מנפק את הסחורה בכול מה שנוגע לחוסר מודעות עצמית ''השטרודל'' הוא פריק שואו אימפוטנטי משעשע שיטמטם לכם את השכל עד העונג הבא,מומלץ לצפייה ברזולוציה של אלוהים יעזור לשטרודל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זהו..?? לא ממש מבריק..חוץ מן ההבזק על ''השטרודל''
בועז@לב,
ת.א.,
20/10/06 07:16
|
מה זה מעורר פאתוס?? לא ידעתי שפאטוס אפשר לעורר. צביעות מתלהמת??..קניתי פסיפס בורות מרהיב..!!. אהבתי.. פסיפס, ועוד מרהיב...בורות זה החומר היחיד שיש לי..כמו התגובה שלך ואני משתמש בה לחזק את החיבורים. מה זה פריק שואו אימפוטנטי משעשע..?? ''רזולוציה של אלוהים יעזור לשטרודל''? למה שטרודל צריך את עזרת אלוהים אם יש כאלה כמוך שמשתדלים כל כך להחדיר בו מודעות לעולמו ולאישיותו האומללים..? אם לסכם...
פסיפס מרהיב משעשע מצליח להדליק את הקהל המתמכר ורוצה עוד ועוד השטרודל מספק את הסחורה ויענג לכם את השכל...
עם כל הצניעות...זה נשמע לא רע..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
תגידי שאלת את הבן שלך אם הוא מוכן שתציגי אותו ואת עולמו כך לראווה?
בועז@לב,
ת.א.,
19/10/06 21:22
|
או שפשוט נחמד לך לזכות בקריאות ההתפעלות שמנפחות לך את שכבת האוזון סביב שכבת החמצן שלה את זקוקה להמשיך לחיות עוד יום...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ילדים רכים אכן מלמדים אותנו רבות, ללא כוונה דידקטית גלויה, או סמויה
?,
19/10/06 21:53
|
אז לדעתך הכותבת מצאה עוד דרך מרומזת להתהדרות בצאצא הפרטי (במיוחד אם היא קנתה לו חולצה ממותגת)?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התהדרות בצאצא..?? ניחא..לגיטימי, כלול בחבילת ההורות..נסלח ומתוק..
בועז@לב,
ת.א.,
19/10/06 22:13
|
אבל השימוש בו להתהדר בתובנות מרחיקות לכת עד כדי כינויו '' מורה רוחני'' זה גובל באינוס..או גילוי עריות..''רוחני'' השימוש שהיא עושה בילדה נורא בעיניי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגיד, אתה לא מתבייש?
ג'. סיפוואנטס,
19/10/06 23:35
|
הרמיזות שלך והדימויים המיניים ממש מעוררי בחילה, מה גם שאחר כך אתה מגלגל עיניים ואומר כמה ש''זה נורא בעיניך'', כאילו לדברים יש בסיס.
כמה אדם יכול להיות גס, בעל פוזה צדקנית וגם טיפש?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה אתה מתפלא?
זוסיא,
20/10/06 08:51
|
בועז הוא צדקן מרושע ומכוער נפש וזה כבר חדשות ישנות. לטימטום שלו אין גבול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין דבר כזה טמטום בלי גבולות.?. טמטום מתאפיין בגבולות מאד צרים..
בועז@לב,
ת.א.,
20/10/06 10:20
|
שקל לזהות אותם בכל אחת מן התגובות המתנפלות.. כל כך פשוטה האופציה שלא להגיב.. אבל אתם מגיבים ומאפשרים לבועז לשוב ולהציג לראווה את אומללותכם... הרוחנית ?..ניחא.. אבל גם את אומללות עולמכם האינטלקטואלי,והמושגי.. דלות הירידות שלכם ..שטחיות התיאורים את השטרודל לא משאירים מקום לספק. אתם ננסי התגובות המוכרים..
אבל אני מת עליכם.. כי כך אני יכול להגיב..שוב ושוב.. משחק חביב עלי בין אפיית שטרודל אחת לשניה.. שבת שלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התגובה שלך מצביעה על אי שפיות..רמיזות??מיניות??
בועז@לב,
ת.א.,
20/10/06 06:56
|
''כאילו לדברים יש בסיס'' לאלו דברים את מתכוונת?
את חולה או שאתה חולה...רמיזות מיניות או שאת או אתה לא מבינים עברית.. אבל זה כל כך אופייני לכלומניקים שאין להם מילה וחצי מילה לומר בנושא להתעורר עם בחילה בבוקר..הם מתעוררים לכלומניותם..וזה כנראה קשה, אני הצדקן והטיפש..??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוי אנשים קטנים ומפוחדים.....נזעמים על כל מילה
אוי עכברונים,
אפרפרים,
20/10/06 16:26
|
שנוגעת בעצבים חשופים...נזעמים וצועקים....מוכנים להרוג ורוחצים בחסידותם....ובלבד שייעלם הגירוי המטריד.......מחפשים צנזורה שתציל אותם......מישהו שיושיע........אוי לכם מסכנים שלי....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על פניו הדימוי שבו השתמשת, כדי לבקר את רוזין מרחיק לכת מאוד.
?,
20/10/06 11:54
|
על גבול ההכפשה (כי זה נשמע רגשי משהו, אני חושבת) . אולי תבהיר להדיוטית שכמותי ולניזעמים האחרים למה התכוונת? במידה ולא תצונזר...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
...תודה....
אני,
הגדרה אישית,
19/10/06 15:50
|
שווה ..אהה אין כמו ילדים אין כמו החיים מה ששנוא עליך אל תעשה לחברך (זולתך למתחכמים...אין לי חברים ) ומה שאהוב עליך עשה כמה שיותר לחבריך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תודה. ובקשר
להצעה האחרונה,
19/10/06 19:51
|
זה בדיוק מה שסיבך את הנשיא קצב, לא ? לדעתי כדאי לנסח אותה מחדש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
יפה. ושאלה -
י,
19/10/06 13:20
|
האם את כל מה שלמדת את מיישמת? כל הזמן? כל הזמן עם הילד שלך? יותר ויותר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הלוואי!
ל"ת
רוזין,
19/10/06 14:05
|
|
 |
14.
מדהים
לנה,
מרכז,
19/10/06 12:22
|
|
 |
13.
מקסים ומרגש. תודה.
ל"ת
מאיה,
19/10/06 09:06
|
|
 |
12.
תודה
בזיל,
19/10/06 08:54
|
|
 |
11.
בנך מלמד אותך את מה ששכחת כבר, אבל גם לך יש
פרא אציל.,
19/10/06 08:04
|
יש הרבה מה ללמדו, כמו: מהי אחריות ועקביות בחיים, כדי שיגדל לאדם שלם ומלא ביטחון ויוכל להשיג את ייעודו בחיים. ושיישמר ממגיב מס' 4 ודומיו שהקשר היחיד שלהם לרוחניות בכלל ולמדור הזה בפרט הוא שינאה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
חבל שמישהו במערכת מצנזר את כל ..אבל כל התגובות שלי ל...טור ? שלך
בועז@לב,
ת.א.,
19/10/06 06:27
|
הם פוחדים שלא תעמדי בזה.. כתיבה יותר מעפונה מזאת ...גם ספיידרמן לא יצילנו ממנה..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
יפה מאוד, רוזין. תודה.
איילת,
19/10/06 05:34
|
|
 |
מעניין
י,
19/10/06 13:22
|
איך המאמר כאן הוא בדיוק בנושא שדיברנו עליו. וגם הטור של עדית באותו עניין, וגם שם הוספתי משהו. והדיון שלנו היה דוקא אצל כרמל... (אולי הספה שם יותר נוחה?)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קטע, הא?
איילת,
19/10/06 14:58
|
מה שמוביל אותי למאמרה הקדום של דינה ראלט, אני חושבת, שם דיברנו על איך הכל מרושת, גם באוויר, והכל מחובר להכל. נראה שאלוהים החליט שזהו נושא החודש..... או שעכשיו הוא מעביר ברשת את הקורס ''סוגיות בשיבה לילדות דרך פריזמת הרוחניות'' באוניברסיטה שלו. :)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וואי
איילת,
19/10/06 15:17
|
ותראה את כתבה למעלה מימין של טובי בראונינג. זה כבר נהיה מפחיד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
שחקת את המילה מהות עד שכבר לו מבינים מהי
ל"ת
רוזין, אחלה,
מאמר,
19/10/06 02:53
|
|
 |
7.
יופי של מאמר
זיו קיטרו,
19/10/06 02:51
|
|
 |
6.
תודה
אימא,
19/10/06 00:57
|
גם אני הייתי ילדה פעם. הלוואי שאמרו לי אז מה שכתבת עכשיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
very beautiful
dudu,
18/10/06 22:56
|
|
 |
4.
אני רוצה לאחל לך שבנך לא יתדרדר בתשובה ויהפוך להיות נחשל,בלי תובנות
איחולים,
18/10/06 20:03
|
אשר מדקלם כמו תוכי את מה שהלעיטו אותו.מהילד שלך אפשר ללמוד יותר מבוגר ישיבה חרדי בן 18 השרוי בחושך הבערות וההלכה המטפישה את הלומד אותה.היה נהדר ומרגש לקרוא את מה שכתבת ושאי את ובנך ברכות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
:-) :-) :-)
:-),
18/10/06 20:02
|
|
 |
2.
ספיידר-מן לא יכול להציל את כולם
שוקו,
18/10/06 17:06
|
החברה שלו, גוון סטייסי נרצחה על ידי הגובלין הירוק וחברו הטוב הארי אוסבורן גם מת אחרי שהתשגע והפך לגובלין הירוק השני.
שלא לציין את החוברת המיוחדת לכבוד 911 בו מוסבר איך ספיידר-מן לא יכל למנוע את האסון.
אז לא. ספיידר-מן הוא רק בן אדם כמונו, וגם הוא לא יכול להציל את כולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
תודה חמודה (וחמוד)
ל"ת
זיוה,
18/10/06 16:11
|
|