• 67.

    מאוד פשוט טפס את טריק לקרוא אושו ולדקלם אותו בסרט עליו רואים זאת- כ

    דני, 29/04/09 13:09

    בסרט על טיוהר רואים את הבית- ויש ספר של אושו בתרגום של הואצת גך - סינג סינג מינג- מיד אחכ הוא מעביר שיחה - מדקלם את הספר שליד המיטה שלו- הוא הבין את הטריק- קוראים ומדקלמים איךזה - לכלקנות אתהספרים של אושו במקום שלמשוע אותו שכל רגע נתקע לו הרוק בגרון- גם תופעה שמיעדה על דקלום ולא זרימה מי שיש לו בעיה כזו בגרון חסום אשכרה חסום

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    הי

    חני, 29/04/09 10:01

    אנשים שמשתמשים בסמים
    במשך השנים נוצר חור בהילה /
    שלהם וטפילים נכנסים להילה שלהם
    מתמקדים בבטן בצאקרת הבטן
    כדי להשתחרר לוקח כמה גלגולים
    חרם תרדו מסמים כי אנרגיות שליליות ידבקו בכם

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    מתוק אמיתי!!

    ליזה, 11/10/08 09:49

    מצטייר מהכתבה שהבחור יודע על מה הוא מדבר, צנוע ועניו והכי חשוב אמיתי.

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    מיסטיקה דת אן חפוש טעם החיים

    riki, 22/01/08 13:18

    לא הייתי בקוסטא ריקה אבל למיטב הבנתי עןשים שם עסקי נדלן והרבה כסף ,אם כך החפוש הוא אחרי בצע כסף ,לא דת והחפוש אחרי האשר האבוד ,הכל בולשיט!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    מפתח השפע

    שפע, 14/01/08 22:59

    http://www.free2be.co.il/abundance.html

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    אם אף אחד לא היה מגיב היה יותר טוב (ל''ת)

    פנמה, 06/03/07 18:28

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    עבודה זרה-טיוהר הוא בעצם חיקוי

    קורא, 22/10/06 10:06

    של אחד שמת לחיות כיהודי שומר מצוות, אבל הוא מתגלגל בינתיים עד שיגיע להארה האמיתית-הדת היהודית האמיתית. וחוץ מזה אושו היה סוטה, בן זונה אמיתי וכמה חבל על כל היהודים שנגררים אחרי הטיפשות של טיוהר

    הגב לתגובה זו

    • לדעתי אתה טועה!

      רם, 24/05/07 22:20

      טיוהר אדם גדול כל המעשים שלו והתפיסה שלו לגבי החיים היא גדולה, אם לכל אחד מאיתנו היו את האנרגיות החייבות שלו העולם היה נראה הרבה יותר טוב . הקבוצה שהוא אירגן זו קבוצה מדהימה האנשים שפגשתי שם היו מדהימים אז בשביל להבין מה אתה אומר אתה צריך להיות שם קודם.....

      הגב לתגובה זו

      • איחויל קאקן (ל''ת)

        גלעד, 08/01/10 16:29

        הגב לתגובה זו

  • 60.

    Primitive area

    Huston, 21/10/06 18:30

    Israel is still very primitive and barbarian !!!

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    הוא שרלטן-תקראו ספרים של אושו הוא מעולם לא ביקש להיות גורו (ל''ת)

    טיוהר שרלטן, 20/10/06 00:49

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    ''מואר'' הוא זה שהחליט לקבל!!!

    סוואמי פרנהבננה, 19/10/06 09:29

    יש אנשים ,מורים, ''מוארים'' שמלמדים אותנו על נתינה ללא תנאי אבל העובדה היא שאנחנו נותנים להם כסף בצורה זו או אחרת כשאנחנו באים ללמוד מהם והם בצד של המקבלים, למרות שההיפף צריך היה להיות.זאת אומרת אנחנו צריכים לקבל מהם כסף על זה שאנחנו באים וצריכים לשמוע את הרוחניות בגרוש הזו שהם משפיכים עלינו ושכל כך פופולרית היום.הגיע הזמן שנבחר באיזה צד אנחנו רוצים לעמוד!!! בצד של הנותן תמיד או המקבל.מואר זה בסה''כ משהו שקיבל החלטה והבין שהוא רוצה להיות בצד של המקבלים זה הכל.כמה פשוט לא?

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    אז הוא לוקח אחריות או לא? לא הבנתי.

    ש, 17/10/06 22:59

    כנראה זה הקטע. במקום לענות לעניין הוא אומר דבר והיפוכו. זה כאילו מותר לו. כי הוא מואר. אז הוא מכיל הכל. כן ולא. לא וכן. אולי גם שמעון פרס מואר והוא לא יודע זאת.

    הגב לתגובה זו

    • תפסת את העיקרון,להיות מואר זה להכיל את ''הניגודים'' ולהבין שאין ניגוד (ל''ת)

      כי הכל אחד..., 18/10/06 12:46

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    הבעיה היא במשפט - המורה הוא גבר

    אשה, 17/10/06 15:46

    הבעיה היא שהסמכות והמנהיגות נמצאת אצל גבר. הוא בראש הפירמידה. בסיטואציה כזאת האשה היא במצב בעיתי בו הא מתייעצת ולומדת בדרך כלל מגברים. הדרך לפתרון הוא יותר מורות נשים, ואפשרות לנשים ללמוד אצל נשים.

    הגב לתגובה זו

    • סבבה של תגובה. (ל''ת)

      ברברה אלה, 17/10/06 17:15

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    אנשים יקרים

    0, 16/10/06 21:39

    הפסיקו לחפש, כי אין מה לחפש
    קבלו את המציאות שבה אתם חיים
    כמו שהיא.............וההארה שלכם

    הגב לתגובה זו

    • תודה! (ל''ת)

      0ית, 17/10/06 12:47

      הגב לתגובה זו

    • תן לי את רהיטי קסטיאל וכמה בחורות צעירות לזיין ואפסיק לחפש (ל''ת)

      רוני, 17/10/06 23:00

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    מה זה לעזאזל להיות מואר?

    שושנה, 16/10/06 15:27

    אני בטוחה שהיו אנשים מוארים בהסטוריה: מוצארט שהלחין בגיל שש, בטהובן שכתב סמפוניות אלוהיות כשהוא חירש לחלוטין, יוהאן סבסטיאן באך, ציירים כמו ליאונרדו דה ווינצי, רפאל או רמבראנדט, האדריכל האלמוני שעל פי שרטוטיו בנו את הקתדרלה בשארטר או אפילו נוסטרדאמוס שנבואותיו מתקיימות אחת לאחת. וכמובן רופאים שבעזרת הארה הצליחו למצא תרופות נגד מחלות איומות כמ שחפת (ד''ר קוך). אבל באגוואן שהפך לאושו אחרי שנתפס בקלקלתו? טיוהר או מון הקוריאני. מצידי הם יכולים ללכת עם האור שלהם לקיבינימאט. התועלת שלהם לסביבה מסתכמת באפס. או זו היא הסיבה שבהודו אפשר למות בכייף על מדרכה ולחכות לגלגול הבא.

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    !!!!!!!טיוהר לנשיאות!!!!!

    אזרח מודאג, 16/10/06 11:42

    מה אתם רוצים ממנו? מול מעללי קצב מר טיוהר הוא זח כשלג. ועוד מואר...
    אז קדימה, דרוש לנו נשיא!

    כולם לצעוק:
    טיוהר פור פרזידנט אוף דה סטייט אוף איזראל!!!

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק

      זהבה ג., 16/10/06 13:24

      טיוהר בהחלט זח (זחוח, זבל חרטטן, זיין חבל-על-הזמן, זורה חול, זב חוטם, זגזגן חומרני, זנב חמור וכו').
      מתאים לנשיאות ישראל.

      הגב לתגובה זו

      • zehva at muheret (ל''ת)

        maritz, 20/10/06 10:40

        הגב לתגובה זו

        • גם הנשיא שלנו משה ק. הוא ז''ח

          זהבה ג., 22/10/06 06:34

          זיינתי? חס וחלילה!

          הגב לתגובה זו

  • 52.

    הפשטות שבהארה

    אני, 16/10/06 11:34

    אנשים יקרים המגיבים תוך התנגדות לנושא ה''הארה'', הרי התנגדותכם לרעיון מקורה בבורות ותו לא, דעותיכם אינן משנות דבר, תודעתכם עודנה מתפתחת מתקלפת ונפקחת לאיטה, מאחל לכם שבקרוב מאוד תוכלו גם אתם להכיל את הפשטות האמיתית שבלהיות אדם ער, אדם שלם... כל מה שצריך הוא ללכת צעד אחד קטן מעבר...

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    ''מואר'' או ''דלוק''?

    טל, 15/10/06 20:53

    מתחת לפנס רחוב בחשכת הליל ודאי שיהיה מואר באור גדול!
    מזכיר לי את הקיבוץ בשנות השבעים סקס סמים ורוקאנרול...כל כל פאתטי לחשוב שאנשים נוהים אחריו...

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    גברים עם זקן לא עושים לי

    שעיר, 15/10/06 15:25

    את זה.
    במיוחד לא פלצנים רוחנים...

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    מישו מוכן להסביר לי מזה מואר???

    משה, 15/10/06 11:31

    מישהו שעבד על המידות שלו???
    על עידון התאוות??
    מישהו שבחר להתמסר לחיפוש אחרי האמת?
    מישהו שרכש כמות רבה של ידע רוחני בצורה שיטתית ומוכחת??
    או אולי סתם מדובר בחתיכת שרלטן בזוי שטוען שכביכול היתה לו איזו הארה רוחנית מכמות לא מבוטלת של חומרים ממריצים רוחנית??
    סתם פסולת שמנצל יכולות מניפוליטיביות כדי לממש את המאווים הכי שפלים שיש???
    מה קורה לעולם הזה?????

    הגב לתגובה זו

    • הארה אינה נחלתם של אנשי הרוח

      רז, 17/10/06 10:12

      הארה היא זריחה, היא שלימות.

      ההארה מופיעה במגוון צורות אצל אנשים שונים החותרים לחקר, לשלימות, לחוויה וכדומה.

      יש את ההארה המסתכמת בחוויה ובהתחברות המובאת במאמר הנדון ואין בה דווקא חוכמה כזו או אחרת אבל היא עדיין מבטאת שלימות.

      יש את ההארה שמתבטאת במושג ''אאורקה'' (מצאתי),
      בה המדען / חוקר / ממציא / הוגה הדעות מתחבר להבנה גדולה ורחבה יותר ומתעלה לרמה אחרת של עצמיותו ואישיותו. שם תמצא חוכמה, בינה ודעת - דוגמת איינשטיין...

      יש את ההארה של המשורר / סופר / מלחין / כותב וכדומה שמתבטאת ביצירה ההרמונית וכדומה.

      אדם מואר הוא בראש ובראשונה אדם,
      אבל לרגע מסויים או למשך פרק זמן ארוך הוא התעלה לרמה גבוהה יותר של היכולות, הרעיונות, ההתחברות והחוויה שלו.

      הארה יכולה להיות רגעית לחלוטין,
      או מתמשכת ואפשר להיכנס אליה ולצאת ממנה אם יודעים כמובן איך לעשות זאת.

      ואחרי שעלינו מעלה נרד מטה:
      יש כמובן את אלו שכל ''הארתם'' מגובה במילים גדולות ובאגו גדול היכול להתבטא מקסימום באור המנורה שלידם...

      יום טוב.

      הגב לתגובה זו

      • לרז, תודה על הערה על הארה. אולי היא תעזור לכמה (ל''ת)

        להגביה עוף..., 20/10/06 12:10

        הגב לתגובה זו

      • שאלה: אתה חושב שגם ילד יכול להיות מואר ? ובאופן שונה ממבוגר? (ל''ת)

        ?, 20/10/06 12:11

        הגב לתגובה זו

      • בהמשך לדברי רז

        אני, 21/10/06 01:26

        יש משהו נכון בדבריו של ר. הארה לדעתי היא מצב שרירותי. אדם שיכול להגיד על עצמו שהוא מואר, בעל תפיסת מציאות רחבה כל הזמן, או שהוא פונה אל קהל רדוד או לא מבין למדי, וזאת בכוונה תחילה, או שאיננו יודע על מה הוא בעצם מדבר.
        אי לכך הארה הינו מצב שבו כל קונפליקט אינו קיים, מצב של דריכות עירנית וכו וכו'(חקרו קצת),.
        מה גם שמבחינה סמנטית נכון למציאות שלנו הפיסית, לא ניתן לומר על מצב זה כתמידי כי זה נוגד את מהותו הבסיסית שהיא TUNNING תמידי כלומר פעילות והשתנות שאינם יכולים להיות מצב סופי מוחלט. כך שטיוהאר בעצם איננו מואר כלל יותר מכל אחד אחר. לא יותר ממני או ממך, רק מה הוא היה לו את לומר שהוא אוחז במשהו שלא ניתן לאחוז. אבל נו לכל סיר יש את המכסה שלו, אני את הלוקש שלו לא הייתי אוכלת, לא כמורה אולי כחבר ועמית לדיאלוג אמיתי, אך לא כגורו. אך הוא בוודאי לא רוצה מתחרים או מתחרות, בדיוק כמו שאושו כנראה לא רצה.

        הגב לתגובה זו

  • 48.

    זילות ההארה

    maya, 14/10/06 21:28

    אין לי בעיה עם טיוהר ושכמותו.
    נראה שהבחור חי טוב, ואם עושה לאנשים טוב להיות איתו - סבבה.
    אבל יש לי בעיה עם המילה ''מואר''.
    היא אמורה להיות תרגום של מצב תודעתי שתואר רבות בכתבים ההינדים/יוגים/בודהיסטים ועוד. המילה אמורה לתאר את מצב התודעה בו [היה] שרוי גוטאמה הבודהה, וכניראה שעוד מספר מאסטרים (שיבננדה? רמאנה מהרישי? רמהקרישנה ?).
    מי שקרא את הטקסטים, יודע שמי שנמצא במצב הזה בוודאות איננו אדם ככל האדם. אמנם בכולנו קיים הפוטנציאל, אבל מתי מעט מיצו פוטנציאל זה בגילגולם הנוכחי. אני לא יודע בוודאות מהו מצבו של טיוהר או כל אדם אחר. אבל אני בספק רב עם רוב ה''מוארים'' המודרנים הם באמת מוארים (כלומר נמצאים במצב המכונה ''moksha'' בסנסקריט, ועפ''י ההגדרה נובע ממנו התעלות מוחלטת מעל האישיות האינדיוידואלית, זיהוי טוטאלי עם ה''מוחלט'' - בראהמן של האופנישדות, שיוה של הטנטרה וכו').
    אז כל ה''מוארים'' למיניהם - באמת שאני מקנא בכם על החיים הטובים שנראה שיש לכם. אבל אולי נשתמש במילה אחרת ולא נוריד את ה''הארה'' בכמה דרגות מהמצב האלוהי שהיא אמורה להיות ? יש כמה ביננו שעוד מאמינים שיש משהוא מעבר. והמצב הזה היה נקרא בעבר ''הארה''.

    הגב לתגובה זו

    • KOL MILA BASELA. STARTS WITH TOMER

      nachun meod, 15/10/06 18:50

      AND SHAI THAT TROUGH HE-HA-RA on every 2nd person which they meet.

      הגב לתגובה זו

    • Just a note. Sivananda was bon illuminated.

      hi ya yaii, 15/10/06 19:02

      He was reincarnation of Vasishta which also was born enlighten.

      to have Tuhar and Shai Tovli in the same group is very very very very ...........

      הגב לתגובה זו

    • להיפך הוא נכון

      בן, 16/10/06 18:48

      כדיי להתעלות מעבר למאיה יש להתנער לגמריי מהשאיפה להיות מואר.. זאת ההארה.

      למה בודהה הגיע להארה? כי הוא לא ציפה להגיע אליה.

      הגב לתגובה זו

    • מילים כדורבנות ! סחתין ! להיות סתם אדם טוב זה גם סבבה . אין חובה (ל''ת)

      להיות מואר בכוח, 17/10/06 20:09

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    סיפורי זוועה מקוסטה ריקה

    קובי אורן, 14/10/06 21:12

    כשטיילתי בקוסטה ריקה שמעתי סיפורים מאנשים שהיו באשראם שלו באזור סמסרה על בחורות שמפוצצים אותן בטריפים והן נסרטות ומשטרמטות בו זמנית. היה בחור שאפילו בא במיוחד להציל את חברתו, סיפור אמיתי !!

    הגב לתגובה זו

    • INCREDIBLE !

      Denni, 15/10/06 10:11

      WAW !
      are you sure?

      הגב לתגובה זו

    • זהירות, תגובה שקרית של יד לאחים

      רגל לאחיות, 16/10/06 10:52

      כת מסוכנת שלא בוחלת בשום אמצעי!

      הגב לתגובה זו

      • ביד לאחים לא היו אומרים משטרמטות. (ל''ת)

        זנב לשועלים, 16/10/06 11:58

        הגב לתגובה זו

        • או ''נסרטות'' (ל''ת)

          ברברה אלה, 17/10/06 17:19

          הגב לתגובה זו

  • 46.

    השטחיות מולידה סבל

    אחד, 14/10/06 18:16

    כל כך הרבה אי דיוקים וסיסמאות. אני מוצא כי כל הראיון הזה שטחי.
    לברוח מהמציאות זה לא פיתרון. זה גירוש. להאחז ברוחניות או ב''הארה'' רק מולידה סבל. הייתי מציע לאנשים להבין שמדובר פה בעוד קיצור דרך לאושר. מניסיוני זה לא עובד ...

    הגב לתגובה זו

    • אבל הוא עוזר לאנשים.כמו דורון שפר (ל''ת)

      ברברה אלה, 17/10/06 17:19

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    כמו שאמר לי חבר, התחלתי מאפס והגעתי לשום דבר (ל''ת)

    גוש בשר, 14/10/06 15:17

    הגב לתגובה זו

    • הוא התחיל בתור הבן של רהיטי קסטיאל

      שיבולת, 16/10/06 10:50

      שזה הרבה יותר מאפס והגיע להקמת קהילה ועמידה בראשה ולחיים בדיוק בהתאם לאמונתו ודרכו הייחודית. וזה הרבה יותר משום דבר. אלא אם כן בתגובתך התכוונת לעצמך, ולגבי זה אין לי ידע כדי להגיב.

      הגב לתגובה זו

      • אז את אומרת שההורים שלו הם רהיטים?

        סלון 321, 16/10/06 12:02

        אמא ספה ואבא כיסא זה הרבה יותר מאפס?
        עכשיו הכל הגיוני.

        הגב לתגובה זו

  • 44.

    מתח מיני קיים כמובן. ובעיקר במקום כמו פאצ'ה מאמא.

    my x.wife, 13/10/06 10:56

    would love to learn there, but i would not send my daughter to him

    enlignten teacher with sex pulses,

    what next???

    Shai Tovli enligntment, am i dreaming or awake????


    Ben Tazfun likes it.

    הגב לתגובה זו

    • whats wrong with Shay tuvali? (ל''ת)

      ברברה אלה, 17/10/06 17:21

      הגב לתגובה זו

      • barbara at moteki (ל''ת)

        love, 20/10/06 10:43

        הגב לתגובה זו

  • 43.

    יש לי בת זוג ומערכת היחסים הזאת היא ביתי.

    ?, 13/10/06 00:16

    מחוץ לפאצ'ה מאמא, בעולם, בישראל, אני כמו כל גבר???

    הגב לתגובה זו

    • really

      Randow, 13/10/06 09:00

      So stupid !!!

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    נשמע שהכתב מקנא בו... (ל''ת)

    ., 12/10/06 20:14

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    מעניין איך החברה שלו מסתדרת עם כל הפתיחות הזאת... (ל''ת)

    הייתי שם, 12/10/06 17:33

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    יש עליו

    אורן, 12/10/06 17:30

    מכיר מישהי שהיתה איתו לא מזמן. לא יודע ולא מבין בענייני הארות, לפי הדווחים לתת בראש :) הוא יודע ועוד איך.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    ניצול מיני בגדרה

    חנן, 12/10/06 16:28

    יש ''גורו'' בגדרה חסיד של אושו, שאלוף בנושא הניצול המיני !!!

    הגב לתגובה זו

    • אפשר כתובת מדויקת ? (ל''ת)

      מכוערת, 12/10/06 17:18

      הגב לתגובה זו

      • יין ישמח לבב אנוש !!! (ל''ת)

        חנן, 12/10/06 17:54

        הגב לתגובה זו

        • תחליף אות אחת ואני חותמת על כל מילה (ל''ת)

          מכוערת, 12/10/06 20:40

          הגב לתגובה זו

  • 38.

    לטיוהר

    חושב בהיגיון, 12/10/06 15:05

    משה,
    אתה לא קיפוד. לא קיפוד לא קיפודדדדדדדד.
    מואר , עלק. צא מהסרט אחשלי - פשוט אכלת יותר מדי כאפות מטריפים וג'ארס בחיים שלך

    הגב לתגובה זו

    • ענק ! אתה גדול ! (ל''ת)

      קרעת אותי מצחוק, 17/10/06 20:11

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    ''היוצר ליבם מבין את מעשיהם''

    אחד מן האדם, 12/10/06 14:32

    החלטתי לקרוא את 2 הקטעים האלה אולי להבין משהו מכל המוארות.
    אולי המואר לא ייקבל את דברי אבל אין שונה הכת הזו מכל כת אחרת לטוב ולרע.
    כמו שכתב חכחמנו שלמה המלך ''הכל הבל הבלים'' ו''אין חדש תחת השמש'', הגלגל לא הומצא היום הוא היה קיים וגילו אותו ממזמן רק שכנראה בניאדם עדיין לא מסוגלים ליישמו.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    סתפם מניפולטור טיפש ה''מואר''הזה....

    רון, 12/10/06 09:41

    איזו רייקנות , אין בבן אדם הזה שום דבר מיוחד חוץ מכישרון מניפולטיבי כנראה.

    צורת ההבעה שלו , הטיפשות והשטחיות בתשובות שלו , זה פשוט בדיחה.

    לא ייאומן איזה רדוד הטיפוס הזה ...

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    לא מאמינה שקראתי את זה

    קוראת, 12/10/06 03:41

    מעריב, אין לכם עורכים? למה הבאתם את טיוהר לכאן - לשאול אותו שאלות ''סנסציוניות'' שאין לו דבר וחצי דבר לענות עליהן?
    מה עם שאלות חיוביות - לגבי החיים בפאצ'ה מאמה?

    הגב לתגובה זו

    • Ualla - Ukb Irrr

      Uahla La Ullah, 12/10/06 07:25

      As you see that is the level, of The Midle East !!!
      can you expect more?

      הגב לתגובה זו

    • מצחיק נכון ?

      פסיק, 12/10/06 09:26

      דומה הדבר לנסיון העקר לשאול את הכסיל מהי מהות החיים והרי המהות אינה חלק מעולמו. למרות זאת ואף על פי זאת - יתכן שדווקא הוא מכל האחרים, חי ומנצל את החיים טוב יותר מאחרים...

      הגב לתגובה זו

    • לכי לחלק הראשון של הראיון..... (ל''ת)

      מ., 12/10/06 09:35

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    קניון ברמת גן

    תוהה, 12/10/06 03:04

    אם ראיתי אותו בקניון איילון ברמת גן זה אומר שהגישה המערבית והחברה הצרכנית ניצחו את טיוהר או שהוא רק היה צריך להחליף רצועה לרולקס?

    הגב לתגובה זו

    • הוא מגשים את מודל ההצלחה הקלאסי (ל''ת)

      כסף-מין-כח, 12/10/06 08:43

      הגב לתגובה זו

      • יש מצב שיעשו לי בקסטיאל מחיר אם אני אגיד שאני חבר של משה? (ל''ת)

        ניר, 14/10/06 02:24

        הגב לתגובה זו

  • 33.

    כמה קל להיות מואר:

    חיים תדליק, 12/10/06 01:54

    לא צריך להיות כבדים וציניים לגבי אושו - אז מה אם הוא חשוד בסירסור, סימום ורציחת תלמידים ובפיגוע ביולוגי בארה''ב? הוא הוציא פצצה של ספר!
    סקס עם תלמידות? ניצול? הכל ממילא אשליה גבר! אם אין אני אז איך יכול להיות ניצול?
    מי צריך מוסר כשאתה סלב מואר?
    ממש אינסטנט פודינג לא מוצלח...

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    בכיר מוארי ישראל? קיבלתי בחילה

    דן, 12/10/06 00:23

    עצם זה שאדם חושב שהוא מואר...צא מהסרט בן אדם.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    יש ביקוש לאנשים מסוגו

    דן, 12/10/06 00:12

    מי שצפה בזמנו בכתבה עליו בערוץ 8הבין, שיש מספיק אנשים בעולם שנמשכים לרעיונות שהטיפוס הזה מייצג.נראה כמה זמן יחזיק הפרוייקט הזה בקוסטה ריקה.הוא עזב את ישראל,אך ישראל לא עזבה אותו ובסוף הוא יחזור למציאות.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    וואי איך שדורון שפר הזדקן!!

    יואב צור, 11/10/06 23:52

    הוא ממש לא דומה לעצמו ומה פתאום הוא משחק כדורגל חשבתי שהוא כדורסלן!

    הגב לתגובה זו

    • אני מקוה שכתבת את זה בצחוק (ל''ת)

      משה קסטיאל, 12/10/06 00:19

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    למה אין ריאלטי מואר נולד

    וואלה שיהיה, 11/10/06 23:36

    לוקחים 10 מוארים מאותו פס יצור של טיוהאריש אלפים מבלבלים להם קצת את מערכת האמונות מעמידים בפניהם משימות משעשעות
    כמו סאטסנג ברפיח או טבריה
    ובוחנים את התנהלותם
    זה עשוי להיות בידור במיטבו



    הגב לתגובה זו

    • אתה גאון (ל''ת)

      תום, 12/10/06 02:50

      הגב לתגובה זו

      • האמן למי שמחפש את האמת

        שנון, 12/10/06 12:55

        האמן למי שמחפש את האמת
        פקפק במי שאומר שמצא!

        הגב לתגובה זו

    • רעיון מ ע ו ל ה

      ש, 12/10/06 18:50

      ואם טמירה ירדני קוראת את הטוקבק הזה אז יש מצב שבקרוב זה יקרה.

      הגב לתגובה זו

    • לכמה תוכניות מגבילים את זה? (ל''ת)

      רגע אני בדרך, 19/10/06 22:29

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    הוא נזק לכדורסל הישראלי

    א''ש, 11/10/06 23:12

    אסור לישכוח שהוא למעשה הרס לדורון שפר את הקריירה.

    הגב לתגובה זו

    • מה זה יול''ב קאפ??????????????? (ל''ת)

      יענקל, 12/10/06 01:47

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    את כל בעיות המדינה פתרנו היה חסר לנו רק ה''דרוויש '' הזה. איזו מדינה (ל''ת)

    דודי, 11/10/06 22:30

    הגב לתגובה זו

    • תן לי לנחש.. אין לך מושג מה זה דרוויש, נכון? (ל''ת)

      חוחי, 19/10/06 22:30

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    אז לא טעיתי שקבלתי את ה''זן'' שם אין זנות

    dafna57, 11/10/06 21:33

    כן בתחילת ה''תורה'' יש את יריחו ששם היה ''זונות'' ל''חילי'' יהושוע,
    פעם הרב ''סלי'' סיפר:
    אחת שהייתה רוחצת גויות של מתות
    יום אחד רוחצת אשה ואומרת לה:
    זונה היית עם גברים בשביל כסף,
    ישר קיבלה שיתוקים בידיה,
    באה וחיפשה בריאות ושאלתי:
    למה אמרת ''זונה'' על אישה שבסכף שעשתה נתנה למשפחות שלא היה כסף לברית,גם לבר-מצוה וגם הייתה קונה ''נידוניה'' לכלות עניות.
    זה גם מראה כן העולם קיים גם עם זנות,אבל מקווה שלפחות לזונות לא יהיה ''ארס'' שהורס חייהם.
    אם פעם שפחדתי מגברים בגלל אונס שעברתי בגיל 9 וגם לא היגעתי לאורגזמה עד גיל 39,טוב שפגשתי את ניסים אמון שבמידטציה יצא לי הכאב של האונס,מאז אני כבר אפילו שמחה שהגעתי שלא פוחדת מאף גבר בעולם,גם מאושרת שלפחות בשיטת ה''זן'' הגעתי להנאות מין רק עם רגש אמיתי-כסף זה לא רגש-
    אני מזכירה כי מהיהדות למדתי לא להיות ב''דיכי'' כול היום,אבל כול לילה הייתי מחפשת את האושר ולא מצאתי,עד שפגשתי את ניסים אמון וממנו למדתי איך להיות חופשיה.
    כן טיוהר אני לא שוללת אף אחד בעולם ,אבל אני כבר יודעת מה זה השלמות ללא ''סבל''.
    דפנה

    הגב לתגובה זו

    • ל dafna57, יש לי בשבילך דווקא סיפור על שתי נשים שרחצו מת

      המוארת, 15/10/06 13:06

      שתי נשים רוחצות מת.
      וואו, תראי איזה גדול יש לו - אומרת הראשונה.
      לבעלי יש כזה - אומרת השניה.
      מה? כזה גדול? שואלת הראשונה.
      לא, כזה מת - עונה השניה.

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    איזה קשקוש (ל''ת)

    דוד, 11/10/06 21:01

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    הכל דבש ומושלם בישראל שהביאו את עצותיו של התמהוני הזה בלשון המעטה.. (ל''ת)

    דודי, 11/10/06 20:50

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    ציטוט השבוע (אנדרי ז'יד)

    ראובן, 11/10/06 20:31

    האמן למי שמחפש את האמת
    פקפק במי שמצא אותה

    הגב לתגובה זו

    • ציטוט נהדר וכול כך מתאים כאן . תבורך! (ל''ת)

      t, 12/10/06 01:23

      הגב לתגובה זו

      • יפה יפה יפה (ל''ת)

        שאפו !, 12/10/06 08:46

        הגב לתגובה זו

    • וואלה !!

      קרן, 12/10/06 16:36

      יפה באמת

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    יפה..

    בן, 11/10/06 19:18

    תיקן את הרושם שנוצר ממנו בחלק הראשון של הראיון..

    הגב לתגובה זו

    • טוב, הוא לא רצה לאכזב אותך. (ל''ת)

      ח, 11/10/06 21:51

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    טיוהר הוא רק דוגמה קיצונית לכל המורים בלירה שיש כאן בכל פינה

    ש, 11/10/06 18:12

    אחד היה שעתיים בפונה ופתח אשראם,
    אחת למדה אצל ימימה ונהייתה מורה רוחנית,
    מישהו אחר המציא שיטה להתפתחות רוחנית וגייס לעצמו רקורד של חצי שעת שיחה עם איזה יוגי כזה או אחר...
    עוד אחד החליט שלטעון שהוא מואר ולגור בגליל זה מספיק בשביל להנהיג קהילה..

    מה שמדהים זה שהם מוצאים ''תלמידים'' שיפרנסו אותם.

    איך אפשר להיות מורה רוחני בלי תקופה ארוכה של למידה ובלי ענווה?
    הרופא הכי זוטר בבית חולים הכי נידח לומד שבע שנים באוניברסיטה ומתמחה עוד ארבע שנים לפני שהוא בכלל מעז לקבל לקוחות.

    כל המסחרה הזאת היא ניצול ציני של אנשים שזקוקים לתמיכה רוחנית ולא משתמשים בחשיבה ביקורתית. סוג של פשע בעיניי.

    הגב לתגובה זו

    • מילים כדורבנות

      חנן, 12/10/06 17:40

      כל הכבוד, באמת חבל שאין חוק בנושא.
      היכן כל הארגונים הדתיים ''ששומרים'' עלינו שלא נאכל חזיר, אבל לא עושים מאומה בכל הנושא של המיסיונרים ''המוארים''

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    ניצול מיני

    חיים, 11/10/06 17:18

    זה ניצול מיני במסווה ''רוחניות''

    הגב לתגובה זו

    • נצל גם אותי, חיים. אחר כך נדבר על רוחניות בשבילך. (ל''ת)

      רוח הז', 19/10/06 22:31

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    כת מסוכנת!

    עודד, 11/10/06 17:15

    כת מסוכנת!

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    תגידו מה אתם רוצים?????

    מוארסקי, 11/10/06 16:22

    בסך הכל מדבר לעניין. לא יודע אם הוא מממש את מה שהוא אומר אבל מה שהוא אומר נשמע טוב.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    מאד מתקבל על הדעת

    א., 11/10/06 16:03

    מי שחושב שמואר הוא מושלם מבחינת האישיות שלו, רק נצמד לרעיונות שהאגו רוצה.
    זה המצב הקיים - בחיים האלה למוארים יש גוף, ונטיות אישיות.
    ואם למואר היתה התנהגות מינית מסויימת, אין סיבה שתשתנה לאחר ההארה, אך זה יהיה ללא התערבות של אגו.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    האיש טיפש, או אטום

    ולסיכום, 11/10/06 15:34

    או שקרן, או כולם ביחד.

    ההתחסדות שלו לגבי מין עם תלמידות מצביעה על כך. מורה אינו ''כל גבר'' ביחסיו עם תלמידה. אם הוא לא מבין דבר כל כך אלמנטרי אז אין לו מה למכור.

    מי שרוצה ללכת שבי אחרי הבלוף הזה- שיבושם לו. תמיד היו משיחי שקר וחסידים שוטים. בהצלחה.

    ותעשה לי טובה, תומר, והמערכת ואל תמליכו אותו ל''בכיר מוארי ישראל''
    אוי לנו אם נמליך עלינו מלך של שוטים.
    הגיע הזמן שאנשים יבינו שלא ההארה היא הענין. בא אושו והוכיח את זה. (ואושו לפחות היה חכם. מאוד) . והנה בא גם האיש הזה ומוכיח, ויש המון דוגמאות נוספות.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    השימוש במונח מואר והארה

    דורון, 11/10/06 15:26

    הוא מטופש
    הארה באופייה היא ריגעית ותמיד מזמינה החשכה ראה יום ולילה
    כל אדם יכול לאפשר לזולת לימוד והתבוננות
    ותבוא עליו הברכה
    השימוש המונחים שחוקים ובומבסטיים כמו
    משיח, מואר , וכיוצא באילו מיותר בהחלט
    כה אמרתי

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    רוחניות בשקל

    גיגי, 11/10/06 15:08

    חלק מהכיף בקוסטה ריקה זה המחירים הזולים.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    מין עם תלמידות !!!!! WAW !!!!!

    WAWAWIWA, 11/10/06 14:49

    מין עם תלמידות !!!!!
    WAWWWW !

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    הבחור מחרטט שטויות

    איתן, 11/10/06 13:43

    סתם חרטטן, למה צריך לתת לחמור הזה בכלל במה?

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    מעולה

    זורבה (היווני), 11/10/06 13:31

    ''בפאצ'ה מאמא זה לא קרה'',

    ''נכון, היה ניסיון השתלטות על העיירה'',

    ''אבא, אפשר לסדר לי מיטה עשר מטר על עשר מטר?''

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    דבר הניאנדרטל: ''אני יפסיק.....'' (ל''ת)

    טל, 11/10/06 13:25

    הגב לתגובה זו

    • צחקתי

      דן, 12/10/06 00:00

      לא מהשגיאה אלא מהסופרלטיב.

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    לא צריך לנסוע להודו. הכל יש ברמת גן... (ל''ת)

    טליה שפירא, 11/10/06 13:07

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    בכיר מוארי ישראל...לא התרפנתם שם עם הכותרת?? (ל''ת)

    מנורה., 11/10/06 13:07

    הגב לתגובה זו

    • זה בדיוק כדי לעצבן

      מואר דרג ג', 11/10/06 16:21

      אנשים כמוך

      הגב לתגובה זו

    • נכון אתה רגיש וספונטיני (ל''ת)

      אבל, 12/10/06 08:53

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    רק אל תקראו לו ''האיש שלנו'' בקוסטה ריקה - אין לו שום דבר איתי

    חייל לוחם, 11/10/06 12:46

    בן עשירים אגואיסט ומפונק שבוגד בתורת עמו ובמורשתו - לא בשביל זבל כזה אני מוכן להלחם.

    הגב לתגובה זו

    • איזה גבר שומר על המולדת טמבל (ל''ת)

      עודד, 11/10/06 14:05

      הגב לתגובה זו

      • האמת - אני סתם ג'ובניק - אבל מתוסכל מינית (ל''ת)

        חייל לוחם, 12/10/06 03:31

        הגב לתגובה זו

      • יה נסראללה יה חביב, יאללה יאללה תל אביב (ל''ת)

        חייל לוחם, 12/10/06 03:34

        הגב לתגובה זו

    • חלאס כבר,אז אל תילחם,נמאסתם

      גם חייל במיל', 11/10/06 14:25

      מי שלא רוצה להילחם שלא יילחם,מי שרוצה שיילחם ולא יבוא כל שני וחמישי ויבכה לנו ,יש הרבה דרכים לצאת ממילואים,ואם בכל זאת עשית מרצון אז תשתוק.

      הגב לתגובה זו

      • מה זה מי שרוצה שיילחם? מה זה, מצעד כבקשתך?

        חייל לוחם, 11/10/06 16:15

        אתה מכיר מישהו שרוצה להלחם?
        יש הרבה דרכים לצאת ממילואים או להשתמט ממילואים?
        יש גם הרבה דרכים להכנס לכלא אם לא עושים מילואים, ולא חכמים כמוך (אתה בטוח לא חייל לוחם במיל', אולי מפעיל צופרים עם פרופיל פסיכיאטרי).
        אז לפני שאתה מעיז לפתוח עלי פה ולהגיד לי לשתוק אם נלחמתי ''מרצוני'', אני מציע לך לזכור מה יקרה לך אם קשקשנים כמוני לא יילחמו, אתה כנראה תהיה שוטף כלים במסעדה של איזה לבנוני, ואם ממש תעלה לנו על העצבים - נלחם גם באגואיסטים כמוך ונעיף אותם כבינימט.

        הגב לתגובה זו

        • כן, זה מצעד כבקשתך

          ש, 11/10/06 18:32

          ונמאס כבר מהיבבנות המיליטריסטית הזאת.
          מי שבאמת לא רוצה להיות חייל או מילואימניק מוצא את הדרך החוצה וכל עוד יש אנשים כמוך לפוליטקאים (מכל מדינה) תהיה האפשרות לשלוח אנשים לשדה הקרב ולסכן חיים (סתם, לגמרי סתם, זה כבר ממש לא בשביל להגן על המולדת).

          מעניין גם שאתה ושות' נוהגים להשתלח בכל מיני בר רפאלי וטיוהרים למיניהם ולא באנשים שהפגיעה שלהם בחברה הרבה יותר חמורה.

          כל אחד אדון למעשיו. הלכת למילואים? שא באחריות ותפסיק לילל.

          הגב לתגובה זו

          • mr. sh - nobody figth to pretect the homeland - we figth

            k, 12/10/06 16:28

            to pretect our money, mother fucker, money and jobs,shhhhhit head, and if those soldiers would not figth, you would clean asses in jordan or lebanon, wake up from the new age ''rersponsibility '' bullshit, pot head - you are getting on too much nerves!!!

            הגב לתגובה זו

        • אתה מזכיר לי בדיחה, כנס

          גם חייל במיל', 11/10/06 20:43

          כמה וייטנאמים צריך בשביל להחליף מנורה?
          you dont know mann you dont know ,i'v been there man ,you dont know

          עכשיו גם כשאשתך לא תכין לך אוכל תגיד לה :בשביל זה נלחמתי
          וגם כשהבוס שלך יתעצבן עליך תגיד לו: אבל הייתי בלבנון
          בסדר בן אדם היית בלבנון ובאמת כל הכבוד (ברצינות) הלוואי ויהיו עוד הרבה כמוך (וכמוני,אגב) ,אבל זה שאתה בכל הקשר מגייס את הטיעון : בשביל זה נלחמתי הופך את הטיעון לריק מתוכן וכשבאמת תצטרך להשתמש בו תישמע כמו איזה נודניק .

          יאללה בית''ר ... נכון ????

          הגב לתגובה זו

        • יא בכיין (ל''ת)

          חיילת, 11/10/06 22:06

          הגב לתגובה זו

        • או יו יוי הוא נילחם בלבנון או יו יוי (ל''ת)

          קרן מור, 12/10/06 17:27

          הגב לתגובה זו

    • הנה זה מתחיל..

      Rasputin, 11/10/06 21:48

      כל תרעומת הישראלים נכנסת לטוקבקים בניו אייג'. גם אתה לא יושב על כיסא הרמטכל, ומאחורי המקלדת גם אני חייל, ובאותו זמן אני גם ילד בן 5, אז די עם הדאווינים, בחייאת.

      הגב לתגובה זו

    • המילואים לא לעניין פה-אל תחלק ציונים

      נלחמים פה, 12/10/06 08:51

      כדי שכל אחד יוכל לחיות בשקט לפי הבנתו.
      בלי שמץ זילזול בך - פשוט לא שייך.

      הגב לתגובה זו

      • no, we don't figth so anyone will live as he wish

        avi tzanani, 12/10/06 09:53

        if you wish to kill your daugther or syster because she had sex with the wrong guy - i will figth with you,
        if you wish to smoke ganja all day and than steal what i earned with the hard work i did while tou were smoking - i will figth with you,
        if you wish to worship to snakes and rats (as osho did, calling them ''expressions of humanity'')
        that will destroy my backyard - i will figth with you.
        TZADIK BE'EMUNATO YIGHYE (and not any faith will get you closer to life)

        הגב לתגובה זו

        • כל מה שפוגע באחרים, ברור שלא

          היתר פתוח לדיון, 12/10/06 11:18

          אתה אובר דרמטי

          הגב לתגובה זו

  • 6.

    וואללה? גם המורה הוא בנאדם? מעניין שלא ידעתי את זה.

    אלברט, 11/10/06 12:44

    חשבתי שהמורה הוא אלוהים

    הגב לתגובה זו

    • ואני חשבתי שאלוהים היא אשה בכלל (ל''ת)

      סוומי ויווקננדה, 19/10/06 13:51

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    ככה זה כשאין בעיות פרנסה - יש זמן לזיין את השכל עד מחר

    מטגן שקשוקות, 11/10/06 12:43

    חבל שאני צריך לקום כל בוקר לעבודה במרכז השקשוקה

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    המורה המורה - מי שם אותך למורה? לך לצחצח שיניים משאריות הצ'ארס (ל''ת)

    משה חיים, 11/10/06 12:42

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    מה זה הבולשיט הזה? אין דברים יותר טובים לכתוב עליהם? (ל''ת)

    חיים כהן, 11/10/06 12:41

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    איזה מותק

    מיקרו דוט, 11/10/06 12:15

    קרחנה מפוקחת עשויה להוביל להארה
    ראה הנ''ל
    אני הייתי קרוב
    יחי ההופמן !

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    y not?

    ishigh, 11/10/06 11:56

    is it ok to do?
    of course

    הגב לתגובה זו

    • Ok

      O key, 11/10/06 13:00

      Everything is ok.
      Ha Kol Olej

      הגב לתגובה זו