 |
37.
המשכיל בעת ההיא ידום
ברית עולם,
ישראל,
06/10/06 15:12
|
לכולם צדקתם ולרגע הייתם כתלמידים לפניי רבם במעמד הר סיני מה לנו והנה קטנים אנו והשוו אותנו לעמלק חיזבאלה ואיך נאמר בוא ניפתח אולי ניגדל קצת תהלים פט,ו כסיל ובער לא יבין ועכשיו כל אחד יעשה את יום הכיפורים שלו כולל אנשיי הקבלה וכולם לזכור ולא לשכוח מאיפה באנו לפני 55 שנה ואיזה נס עשה איתנו הקדוש לפניי 90 יום ולכן הוא לא צריך אתחוכמת הקבלה וכו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
מאמר מצויין!!!!!!!!!
ל"ת
סאם,
רחובות,
06/10/06 13:37
|
|
 |
35.
אור אינסוף
חיים,
04/10/06 22:35
|
האר''י הקדוש, ספר עץ חיים, שער א'. מוקדש לקוראים ולכל מי שחפץ באהבה..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
אתגר לרב לייטמן
אחד,
04/10/06 13:06
|
שבוע אחד - רק שהבעו אחד - תן הוראה לחסידיך לא להגיב לכתבות שמופיעות כאן. נמאס כבר לקרוא את התגובות האוטומטיות של שטופי המוח בנוסח ''''מהמם'', ''כתבה מצויינת'', ''כתבה מדהימה'', ''מאמר מאלף'' וכד' שמופיעות כל שבוע מחדש. זה לא מוסיף לכם כבוד. להיפך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
כתבה מצויינת
סאם,
רחובות,
03/10/06 16:16
|
לדעתי כולם צריכים ללמוד קבלה ורק אז יהיה שלום בעולם. הכתבה מועברת בצורה מצויינת כל הכבור לרב ד''ר מיכאל לייטמן, תמשיך כך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
אחי, תרגע...
סמי,
03/10/06 07:34
|
תקרא שוב, אולי אפילו פעם נוספת ותגלה חידושים.. אור ואהבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה להרגע? הם מלחיצים
סמי השני,
03/10/06 10:17
|
וטענות הביקורת צודקות לייטמן ובני ברוך משקרים סותרים את עצמם בלי סוף ומהבילים בהבליהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
אתם סותרים את עצמכם..תכנסו ותבינו
דוד,
תל אביב,
03/10/06 07:25
|
מצד אחד אין כפייה ברוחניות זה המוטו שלכם. מצד נוסף אתם טוענים שאנחנו בלי בחירה חופשית כמו בובה על חוט אנחנו מנוהלים ,כי הבורא שולח לאדם את מחשובותיו את רצונותיו . ושהבורא מעורר באדם את הנקודה שבלב ללמוד קבלה ורוניות. ככה שמעתי במילים האלה את הרב מדבר. הכותרת שלכם באה בסתירה מוחלטת לאמת זאת שאתם טוענים. אם יש לכם טענות לגבי העם הזה שלא מתעורר תפנו אותה למי ששולח לנו את המחשבות והרצונות לא? חוץ מזה מה אתם שונים מסיגנון של דתות האחרות שבאות בגישה של לעשות כאדי לקבל שכר ולא עונש: תעשו מצוות ייהיה לכם טוב גן עדן לא תעשו יאכל אותכם לויתן. אז מה אתם שונים מגישה זאת . חשבתי שצריך לבוא לבורא מאהבה ולא מיראה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
דרך הפחדות זה אף פעם לא עבד..תכנסו
אבי,
רמלה,
03/10/06 07:18
|
אתם מצהירים שאתם שונים מהדתיים בגישתכם ואתם לא מתעסקים במצוות חיצוניות וזה לא העיקר. אבל אתם בדיוק כמוהם בהפחדות תעשו מצוות כי אם לא יש עונש (לא כל הדתיים כמובן אני לא רוצה להכליל). חוץ מזה אתם כל הזמן מדברים על כך שחייבת להיות התעוררות של הנקודה שבלב אצל האדם כאדי שהוא יתחיל ללמוד ,אז איך אתם סותרים את עצמכם , מה אתם באים לאנשים אם כותרות מאיימות אם לטענתכם זה בכלל לא הבחירה של העם אם להתעסק ברוחניות ,(אתם טוענים שכל המחשבות והרצונות של האדם באים מלמעלה אז מה אתם רוצים מאיתנו ,תבואו בטענות למי שמפעיל אותנו לא - הרי אתם טוענים שאנחנו כמו בובות על חוט)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
סיפור יונה הוא משל לעם היהודי ..
אוריאל,
02/10/06 22:12
|
סיפור יונה הוא משל לעם היהודי שמנסה לברוח מתפקידו החשוב ועקב כך סובל ושוקע. דווקא ביום הכיפורים, תקופה שבה מקובל לעשות ''חשבון נפש'', זמן שבו נזרקים באוויר מושגים כמו: ''משפט ודין'', על עם ישראל להבין ולקבל עליו את תפקידו. למרבה הצער, העם מתמהמה בביצוע משימתו החשובה. אנו מנסים לשווא ''להימלט באניות'' למקומות מפלט שונים על כדור הארץ ונדחים משם, ממש כמו יונה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
בהתחלה מאיימים ואח''כ יש אלימות
ל"ת
איש פשוט,
01/10/06 00:35
|
|
 |
27.
בן...
בועז@לב,
ת.א.,
30/09/06 18:02
|
שלום.. אני לא חושב שאת כל הניסיון שלנו להבאיר(ה א' בגוף הטקסט) סוגיות צריך להיות צבוע באופצית המלחמה..נתתי את הדוגמא של המלחמה בגלל ההיבט המשיחי של חוסר הרצון לחתור לשלום במגזרים מסויימים וביניהם החרדים (מאד ימנים) ומשיחי גוש אמונים. כך שאמנם כל שאלת הערכים צריכה להיבדק באספקט יותר רחב של איזו מדינה או איזו חברה אנחנו אמורים לבנות ולהעצים כאן. חברה שמושטטת על פתיחות לעולם הנאור ועולם של רב תרבותיות, ויש כזה עולם לא כולו חיזבאללה וקנאים, או הסתגרות משיחית מאחורי טיעונים אנרכרוניסטים של עם נבחר ואור לגויים. נכון לא תמיד התחליף ראוי אבל מכאן ועד לתת להם לגיטימיזציה לצבוע לנו את החיים בארץ הזאת בהזיות משיחיות של שליחות וקדושת השם..... שישארו בשמורות הטבע שלהם כת פולקלוריסטית שאנטרופולוגים ימצאו בה עניין.. אני מקווה שאתה שותף לשאיפה לראות חברה פלורליסטית המקבלת את השוני ואת השונה ורואה בו לא פחות אור ללמוד ממנו. גם מהערבים גם מהערבים ...נסראללה די מזכיר בחור ישיבה שנון ושקדן...לא?? למרות שאני ממש לא מאמין בהחתמות אז ...שתהיה לך חתימה טובה. איך יגידו השפנים המתקרנפים...אם זה לא יעזור בטח לא יזיק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא הבנתי אותך
מאיה,
04/10/06 01:10
|
איך הגעת לדיון על חברה דמוקרטית בישראל ויחסיי ערבים -יהודים ? קראת את המאמר ? פרשנויות כמו שלך הם בדיוק הבעיה בחברה דמוקרטית כמו שלנו שגבולה מטשטש עם אנרכיה -בלי מסגרת לא תבין משמעות חופש !אז כך שגם לדמוקרטיה יש גבול כשקיומך בסכנה והוא אכן כזה אם לא שמת לב . אבל זה כבר דיון שונה לחלוטין הפרשנות שנתת למאמר היא לטעמי מאוד משונה ולא עונה בקנה אחד עם מה שניסה להעביר המחבר : דווקא כשנבין שאנחנו אור לגויים במובן שלתת דוגמא וללמד על חמלה ועל היכולת לקבל את השונה כי השונה הוא רק אותו אחד מצדו האחר אז נוכל להביא משהוא טוב יותר ומזין יותר לעולם המאמר מכוון למקומות בריאיים ונעלים ולא לדמגוגיה מהסוג שאתה כיוונת אליה כך שלפניי שאתה מדבר בשם האחר חשוב פעמיים שאולי זה לא של האחר אלא שלך בכלל....כן הביקורת קשה לך אני מבינה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
כתבה מדהימה
רחלי,
רעננה,
30/09/06 15:06
|
תמיד ידעתי שהצרות שלנו הם בעקבות אי מילוי תפקידו של העם היהודי. הסיפור על יונה והשוואתו את המצב מדהים. הלוואי והיינו יכולים לשנות את המצב כדי לראות מה כוחו של העם בלשנות את העולם כולו. מי ייתן. . .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
מהמם...סוף סוף
ל"ת
דנה,
הרצליה,
30/09/06 11:56
|
|
 |
24.
מן הראוי ש''בני ברוך'' לא יסכמו את מאמריהם בכותרות מפחידות
חיים משה,
30/09/06 10:04
|
כמו ''...ואם לא ישלמו מחיר כבד...'', אין בכך כדי לקרב אלא כדי להרתיע ולהרחיק. בלאו כי אין במאמריהם תועלת רבה ודיוק חיוני, כי את הקבלה אי אפשר ללמד או אפילו לדגדג ממאמר אחד או שניים בצהובון, ולכן עדיף שימקדו את דבריהם באנרגיות חיוביות ואספקטים ידידותיים, שהרי המטרה, בסופו של דבר, להגיע אל ''היקום הידידותי'', מפחידים, פחדים, מוכיחים בשער וסתם עצבניים לא חסרים לנו, תודה לאל, לא בהסטוריה של עם ישראל ולא במדינת ישראל של המאה ה21.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מן הראוי שהרופא לא יספר לחולה
אורן,
30/09/06 19:59
|
|
 |
23.
הדברים נשמעים נשגבים ומופלאים, ואוכל לאשרם מנסיוני האישי
חיים משה,
30/09/06 09:43
|
אבל יש לזכור שאין להבינם כפשוטם, וכמאמר הידוע : '' נסתרות דרכי האל'', על אחת כמה וכמה נסתרים הדברים כשמדובר בתפקידו של היהודי בעולם וביחס לאומות העולם, ברמה האישית וברמה הלאומית - רק מעטים זוכים לראות איך הדברים עובדים באמת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
מאטריקס....זהו שהם לא נעלמו..
בועז@לב,
ת.א.,
29/09/06 23:04
|
הם פשוט השתנו זזו הפכו למשהו אחר השכילו לדאוג לשינויים שהפכו אותם לרוב בעולם. ולמה אנחנו נשארנו מיעוט מסכן ונרדף ?? בגלל קנאים שלא מצליחים להשחרר מהפיגור ההילכתי ולפתוח את היהדות לשינויים הכרחיים. זה נקרא לשרוד..? זה נקרא עם סגולה ...?? אם היינו עם סגולה היו נוהרים אלינו מכל קצות העמים ומאמצים את תורתנו בשמונה ידיים..לא ..אבל אתם הקנאים האורטודוקסים חושבים שאתם חכמים גדולים חיים בגטאות ומאמינים גם שאלוהים הוא איתכם..באמת אתם עושים אותו מאד קטן ומצוקמט האלוהים אם כל מה שיש לו עלי אדמות זה כמה חסידויות ועם מינימאלי שטוב היה עושה אם הוא היה מעט משכיח את עצמו מהגויים. אלוהים לא איתנו העולם לא איתנו .אנחנו סתם עם קטן וזניח שעושה המון אבל המון רעש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם יותר לי לומר...
סיון,
מרכז,
30/09/06 09:38
|
אתה טוען שאם הינו עם סגולה אז היו נוהרים אלינו מכל קצוות תבל, ואם זה לא קורה - אז כנראה שאנחנו לא עם סגולה, אבל חשבת פעם שיש במסורת הזו קצת יותר ממה שאתה מכיר, משהו שאנחנו כ''עם ישראל'' עוד לא כל כך מכירים ומממשים? ושיכול להיות שאם קיום כל המצוות הפיזיות, נשכח פה המסר האמיתי, מסר שאולי יכול היה להיות חיוני לא רק לעם ישראל- אלא גם לשאר ''אומות העולם''? יכול להיות שהעם לא מכיר את המשמעות האמיתית של הדברים , שעליה מדובר פה, ומעדיף להשאר בישן והבטוח -כשלמעשה יש לדברים עוד רובד עמוק ומשמעותי , שלא לדבר על מועיל, פי כמה וכמה? הרי לא הגיוני שמסורת שנתנה לעולם את המונותאיסם, שבעקבותיה התפתחו שלושת הדתות שאפשר להגיד- די השתלטו על מרבית האוכלוסיה של כדור הארץ , מתעשקת רק בפרטים לא רציונליים כמו מה לאכול ומה לא לאכול , ומאיזה יד להתחיל נטילה... אז לדעתי הכתבה מדברת על תפקיד קצת יותר פנימי- מאשר קיום מצוות בגוף הכתבה, ושוב לדעתי, מדברת פה על זכות לא ממומשת שיש לעם ישראל - הזכות להעביר לעולם את המסר הפנימי - שכאמור בכתבה, ניתן דרך חכמת הקבלה,
תחשוב לבד אם אתה רוצה להבין מאיפה בא המצב שלנו היום, או לא, אבל אל תאשים לפני שאתה מברר במה בידיוק אתה מאשים!
יום טוב ובהצלחה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חשבתי לבד ו...
בועז@לב,
ת.א.,
30/09/06 18:15
|
זה לב העניין...אותו רובד עמוק ומשמעותי אינו נחלתו הבלעדי של העם הנבחר...הערכים הנשגבים שאנחנו משום מה קוראים להם יהודיים אינם בלעדיים לעם ישראל אלה ערכים אוניברסליים שמקובלים מטופחים על ידי אומות רבות ושונות מאד מאיתנו. המין האנושי על כל גווניו הוא אוקיאנוס של חשיבה ערכית נאורה לא פחות מכל תורתנו הקדושה ..גלגול העיניים האופייני כל כך לצבועי עמינו כשהם מדברים על עם ישראל כאור לגויים לעתים קרובות מדי מכסה על מעשי נבלה נישול דיכוי ורמיסה.ערכים הם לא תעודת זהות להתהדדר בהם הם קוד התנהגותי מעשי ויום יומי.אין טעם לקרוא לעצמך עם סגולה או אור לגויים אם מעשיך מביישים את הבורא,שאליו אתה מפנה את בקשת ההכרה כעמו הנבחר. ואין טעם להיות עם נבחר על ידי אלוהים כש הבריות שאיתם אתה אמור לחיות ולחלוק מערכת ערכים משותפת רואים בך ביריון קסקסים. מחוייבותו של העם הנבחר הוא לא ללמד את הגויים הוא לנהוג כך שהגויים ירצו לראות בו את העם הנבחר לא כהכרזה עצמית משיחית אלא כתעודת הוקרה על מימוש הלכה למעשה של הערכים האוניברסליים שהוא מתיימר להיות מעצבם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אף אחד לא טען שעם ישראל, במצבו העכשווי, מושלם
אורן,
30/09/06 20:13
|
אם זה היה המצב, לא היה צריך שום תיקון...
לדעתי העניה, עם ישראל בימינו גרוע בהרבה מיתר האומות, בהרבה מובנים.
על המשפט האחרון שלך אני חותם בשתי ידיים:
''מחוייבותו של העם הנבחר הוא לא ללמד את הגויים הוא לנהוג כך שהגויים ירצו לראות בו את העם הנבחר לא כהכרזה עצמית משיחית אלא כתעודת הוקרה על מימוש הלכה למעשה של הערכים האוניברסליים שהוא מתיימר להיות מעצבם ''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
kabbala
ל"ת
eva,
beer-sheva,
29/09/06 16:38
|
|
 |
20.
איזה יהודי אני אמור להיות ?? יש את
מ ארז,
29/09/06 10:37
|
החרדים חב''ד נטורי קרטא ברסלבים כיפה סרוגה מאמיני קבלה ללא דת מאמיני הספר כושים עברים אתיופים יהודים שלא מקובלת דתם . על איזה יהודי בדיוק אתה מתפלסף , זה שהוא אתה , אולי תמצאו בספרים המיוחדים שלכם איך לאחד את כל זרמי היהדות הקוראים את אותו ספר אך ממשיכים להתפלג , או אז נהה אור לעצמנו ומשם נהה אור לגויים זה תפקידו של העם היהודי !!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סך הכל להיות ''אדם''
ישראל,
רעננה,
29/09/06 14:30
|
אתה צודק בבילבול שלך ,אנחנו בהחלט רואים את הקוטביות בפלגים השונים ביהדות, אך לא צריך להסיק מכך שאין אמת אחת . אם כן מהי ! כתלמיד קבלה ב''בני ברוך'' גיליתי שסוד התורה נישמר משך אלפיי שנים (לא לחינם) ומה שנותר והותר לעם היא התורה כפשט ,הגישמית ,כסיפור מעשיות יפה ,ובמשך הזמן הפכה התורה ללא יותר ממסורת אי לכך טועים ,מפרשים ,ותבלבלים כל הזרמים ביהדות . נרצה או לא ,דורינו נקרא ''דור אחרון'' משמע שבדורות הקרובים עלינו ללמוד ,ולהפיץ את ה''סוד חכמת הקבלה'' שכל בר דעת ולא מאמונה עיוורת ,יכול להבין ולהסכים עם חכמה זו שהיא בלי ספק מהות בריאתינו . צא ולמד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כשהקמתי את העם היהודי
אברהם אבינו,
29/09/06 13:47
|
היה לי קריטריון אחד - אתה רוצה לגלות את החוק האחד ששולט בטבע? רוצה לשמוע על איך מגלים אותו? בוא תיכנס לאוהל ותשמע.
יהודי הוא מושג רוחני ולא לאום, גזע, תרבות או חצר כלשהי...
כמה בורות יש בחיי הדור היום - כמו שנאמר - פני הדור כפני הכלב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
שנזכה לממש את תפקידנו ההסטורי במהרה בימינו אמן
ל"ת
אורי סדיר,
ירושלים,
29/09/06 08:10
|
|
 |
18.
אהבתי את הכתבה, מאירה עניים
טלרונן,
28/09/06 22:44
|
הכתבה מאוד דברה אלי, יש משהו בזה שיהודים יהיו אילו שיובילו את האנושות לעידן הבא, המימד הרביעי. כמובן לא כל היהודים, הרי יש את הרעים, הטפשים וחסרי הדעת מבינינו. ולא חסרים כאלו לצערי. לא שאני מחשיב את עצמי למי יודע מה, אבל כל אילו שהם בדרך הרוחנית כזו או אחרת יש להם תפקיד ויעוד בדור הזה. זהו דור שיקח ויוביל את האנושות למימד הרביעי. כבר נאמר ''עם ישראל אור לגויים''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
לייטמן שחצן וסופו שיפול כשבתי צבי
ל"ת
יוסף דילריינה,
28/09/06 22:10
|
|
 |
16.
תמיד תהיתי למה ממוקדת כל תשומת הלב הזאת ליהודים לכל
רן,
28/09/06 21:12
|
אורך ההסטוריה. פתאום המאמר הזה מכניס משמעות הגיונית לכל הדבר הזה... כנראה ששום דבר במציאות המוטרפת הזאת לא קורה סתם...
אם זאת האמת אני חייב לבדוק אותה. תודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
כל בני האדם שווים -עם ישראל שחצן
ל"ת
ה,
28/09/06 19:59
|
|
 |
''והייתם לי לעם סגולה''- תגיד איך העם שרד עד כה?
ל"ת
Matrix,
28/09/06 20:52
|
|
 |
למטריקס
שושנה,
אמסטרדאם,
29/09/06 11:48
|
השרידות היתה תלויה בעיקר בגורם אחד: השנאה מסביב. בכדי להתגונן בפניה לכידות הקהילה היהודית היתה גבוהה ביותר. הם היו ערבים זה לזה. בנוסף במערב אירופה, עד לשנות השישים, לא היה נהוג להנשא מחוץ לקהילה: קתולים לא נשאו לפרוטסטנטים, ויהודים לא נשאו לנוצרים. אמנם קודקס נפולאון אפשר לאנשים בני עדות שונות להנשא: אבל זה לא היה נהוג. במדינות אירופה המערבית היתה התבוללות רבה יותר מאשר במזרח אירופה. במדינה כמו דנמארק היו גם לפני מלחהע''ש אחוזים גבוהים של נשואי תערובת. בסין שלא ידעה שנאת יהודים, הקהילה נטמעה לחלוטין בסביבה. אין יותר יהודים סינים מקוריים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לשושנה ובועז@לב..
Matrix,
29/09/06 17:29
|
העם היהודי קיים מעל 3000 שנה, במשך זמן זה קמו ונפלו אימפריות אדירות כפרס יון ורומי, העם שרד בזכות ההשגחה האלוקית נקודה, זה שהוא נרדף זה בגלל שתמיד העם רצה להבדל מהגויים כמצוות הקב''ה, השרדותו מופלאה ועל טבעית ואיש לא יוכל להכחיש זאת, הבעיה עם ה''נאורים'' שבנו שהם טוענים שאין צורך להבדל מהגויים, ופה בגלל זה רודפות אותנו הצרות לאורך כל הגלות, ראו תקופת הזהר של בית המקדש, בה ראו את השכינה עין בעין, והעולם הכיר בנו כעם סגולה ממנו הוא יונק את קיומו, בעוון חטאנו גלינו ,והצרות רודפות אותנו, אבל הסוף קרוב ,כתוב בפרקי דרבי ישמעאל, שבדור בו נהיה בגלות הישמעלים (זהו דורנו) , ועשו יתגרה באדום ( המוסלמים נגד העולם המערבי)-- זהו דור הגאולה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מאטריקס איזה עוונות?
שושנה,
אמסטרדאם,
30/09/06 00:21
|
איזה רע? ואיזה עוון עשו היהודים האומללים שהיו יראי שמים לפני מלחמת העולם השניה? שום מלאך, שום שרף ושום כח שמימי אחר בא להצילם!. הכניסו אותם לרכבות ושלחו אותם למוות. איש לא ראה צלחות מעופפות נוחתות במגרש המסדרים של אושוויץ. מי ששם קץ למלאכת השמד היו מלאכיו הסובייטים של סטאלין על הטנקים עם כוכב אדום בחזיתם. לאמי ז''ל היתה רופאה, חוזרת בתשובה, חבד''ניקית שרצתה לקרבה לדת. ביום שישי אחד עמדה אמי עם נר שבת בידה, היא עמדה להדליקו. לפתע נפל מבטה על תצלומה של קלארה חברתה שנספתה באושוויץ. אמי הכניסה את הנרות לקופסה, ובזעם צעקה: לא!, בשום אופן לא! . זה לא עזר לקלארה המסכנה שהיתה דתיה!, ואני לא עושה צחוק מעצמי!. שום כח עליון לא היה בטרבלינקה לעזור ליהודים!. רבים מהיהודים שחזרו מהתופת הפכו לחילונים מוחלטים. המלחמה הארורה הזאת היתה עבור רבים הוכחה מצערת, שאין כלום תחת השמש. מאוחר מדי להתחיל ולנסות לשכנע אנשים מחדש בצדקת הדרך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה אנחנו צריכים ''לשרוד'' היוונים שורדים האיטלקים שורדים הסינים....
בועז@לב,
ת.א.,
29/09/06 11:20
|
שורדים.??? אתם (אל תשאלו מי זה אתם) הופכים את עם ישראל לקוץ בתחת של אומות העולם...ואנחנו נרדפים ללא הפסק ..אני לא מטיף לאנטישמיות אבל ראוי לו לעם הזה שיבחן את עצמו עם אנשים מתנשאים ומשוכנעים שהאל בידל אותם מכל האומות להיות להם לאור...שטויות במיץ עגבניות . העם שלנו חטף וחטף וחטף...אם זאת תכנית האל עבורו...אז אולי מוטב שכולנו נתנצר או נתאסלם ונשאיר את האל עם תכניותיו שיברא לו עם אחר להטיל עליו את כל הסבל של העולם.(מה הבעיה בשבילו לברוא עם אחר הוא כל יכול ) החיים ניתנו לבני אדם על מנת להנות מכל יום וכל רגע ולא למות על קידוש השם... כפי שנאמר אם האל זקוק שימותו על קידוש שמו שיבחר לו עם אחר..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שאלה מצויינת. כל שנותר הוא להוציא את הראש מתוך החול ולפתח ראייה
גל,
29/09/06 15:39
|
רחבה יותר... כפי שסיפורו של יונה מורה לנו, שקט לא יהיה פה. אז אולי כדאי שנתפכח ונפסיק לצפות ל''שקט'', כי שקט לא יהיה פה. הטבע אכן מחייב אותנו לממש את תפקידנו, אם נעשה זאת, נזכה לטוב ביותר, ואם לא, נזכה חס ושלום לרע ביותר. אין באמצע. מומלץ לכולנו להתעורר ומהר.
גמר חתימה טובה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''הן עם לבדד ישכון ובגויים לא יתחשב''
ל"ת
Matrix,
28/09/06 20:51
|
|
 |
14.
אשכרה!
S,
28/09/06 19:46
|
עלינו להשתמש בחכמה העתיקה שמסרו לנו אבותינו – חכמת הקבלה, כדי להגיע לשלמות ולשלווה, ולהפיצה לאומות העולם כדי שיבצעו את אותו תהליך אחרינו. בכך ייחודנו כעם סגולה, ''עם נבחר'', וזה תפקידנו במציאות העולמית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוי תשתוק יא מפגר
h,
h,
28/09/06 20:45
|
|
 |
עם נבחר אין פירושו עם מובחר, אלא אפילו להפך
חיים משה,
30/09/06 09:39
|
וכבר נאמר על היהודים ע''י בנו של אדריאנוס שביק להתגייר: ''... אומה שפלה שעתידה להתעלות...'', וכאן הסוד הוא אות שאל מלכות השמיים לא ניתן לצעוד בקו ישר וראש מורם, אלא דווקא בגו כפוף, כפי שנהג היהודי להתהלך בגולה, ודרך האשפתות והסימטאות החשוכות המכונות יצר הרע הארור שאין לראותו אלא רק לרמותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
למי שמתפלא על התגובות הנלהבות והרדודות
דן ידען,
28/09/06 19:19
|
תגובות כגון :מאמר מצוין ,מדהים,נפלא וכו' . צריך להתעיין בשיטות, שפיתחו פארפסיכולוגים רוסים ,בעבור הקג''ב. עם התפרקות בריה''מ חלק מהידע דלף החוצה, ועל בסיסו הוקמה האקדמיה ''דאיר'' http://www.deir.org/index.php לדוגמה הספר הבסיסי לרמה שלישית מוקדש לנושא כיצד לתכנת אנשים , ישנן גם רמות גבוהות יותר, אבל , לא בספרים. האקדמיה מעבירה קורסים גם בארץ אבל ככל הידוע לי הכל ברוסית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
מאמר מאלף
ל"ת
מני,
28/09/06 18:43
|
|
 |
11.
JUA, JUA, JUA, JA, JA !!!
Runka,
Cuenga,
28/09/06 17:06
|
על עם ישראל מוטלת משימתו של יונה הנביא: להוביל את האנושות כולה אל גמר התיקון JUA, JUA, JUA, JA, JA !!! tihiu beseder, ze maspik !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
גמר חתימה טובה.
ל"ת
שי,
28/09/06 16:02
|
|
 |
9.
תרתום את ה''נבחרים'' שלך למשימה , לעם ישראל יש תפקיד אחד בחייו
בועז@לב,
ת.א.,
28/09/06 14:02
|
להנות מן החיים.לחיות אותם במלואם בשלום ובשלווה.בלי שליחות ובלי משימות משיחיות.הזילזול הזה באומות העולם כל כך אופייני למכשילים ולמחרבים... כל הסהרורים שמסתמכים על כתבי קודש על מנת להטיל עלינו משימות הזויות הם סכנה ממשית לקיום מדינה נהורה ,שתאפשר לאזרחיה חיי יצירה שגשוג ואושר. אז בבקשה לרדת מעלינו עם המשיחיות השקרית והמסוכנת הזאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבעייה בועז
בן,
צפון,
28/09/06 19:30
|
שמולנו עומדים אנשים עוד יותר פנאטים מאחינו האבודים כאן...
המוסלמים..
בגלל זה, הגעתי למסקנה שאנחנו דווקא צריכים לעודד את תופעת שטיפת המוח הזאת כדי שיהיה לנו את הכלים להתמודד מול המוסלמים..
הם יהיו מן דוברמנים קטנים וממושמעים שנוכל לשסע במוסלמים בשעת הצורך..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שלום בן...
בועז@לב,
ת.א.,
29/09/06 11:28
|
זאת הבעיה עם הפנאטים שלנו הם נותנים לאחרים למות להגשמת תכניותיהם...17 קיבוצניקים נפלו במלחמה הזאת..כמה חרדים??
חשבון הדמים אולי לא פוליטיקלי קורקט אבל בסופו של דבר בזה מדובר ..זה לא משחק מחשב..אנשים מתים ..צעירים נותנים את חייהם לאובססיה המשיחית הזאת. היא מסוכנת צריך להחזיר אותה למימדים של פולקלור הזוי כפי שהיא באמת....גם בצד השני..כמובן (אבל זאת לא הבעיה שלנו) לא לטפח אותם כי זאת הבעיה עם הדוברמנים הג'ננה יכולה לעלות למוח והם כבר יתקפו את היד שמאכילה אותם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הייי... בועז..
בן,
צפון,
29/09/06 19:41
|
17 קיבוצניקים נפלו במלחמה, כמה חובשי כיפה? כמה אנשי פריפריה השומרי מסורת? מספיק מאלו קנו את מקומם ''בהיכלי וולהאללה''
והשאלה האחרונה.. כמה תל-אביבים? אחד.. ואחד בלבד.
החברה הישראלית התדרדרה לתהום, ואתה יכול לראות את זה יפה מאוד כאן בטוקבקים.. הרמה האנושית במדינה יורדת מיום ליום, הקפיטליזם דחק את הערכים הצידה, המודעות הרוחנית והנפשית המוטעית דחקה את השפיות (אתה מתל אביב, מספיק יום אחד של סבב פאבים או בתי קפה כדי לראות כמה מתוסבכים הם הרבה מהתושבים של העיר הזאת) תרבות הMTV והסקס החופשי המערבי דחקו את המוסר לתחתית, וזה לא שאני לא בעד סקס חופשי, להיפך, אני אפילו מעודד את זה, אלא שאני בעד סקס חופשי למען הנאה ולא למען שיקום האגו והדימוי העצמי (וזאת.. מהסיבות היותר מרכזיות לסקס החופשי בתל-אביב)
אז מה עדיף? אנשים שהוקנו להם ערכים בעזרת שטיפת מוח, או אנשים בעלי תודעה חופשית, אך בלי ערכים?
בגדול, בועז, אני מסכים איתך, לגביי כמעט הכל, אבל הבעייה היא שבקצב הזה הקיבוצניקים וחובשי הכיפות ייגמרו ונישאר רק עם חבורה של רפי עמוד שדרה, את הקיבוציות לא נוכל לשחזר, כי מה לעשות היא מבוססת על ערכים של חשיבה חופשית ועצמאית (ויש הבדל עצום בין שיתופיות ברכוש לבין שיתופיות בחשיבה), אבל את חובשי הכיפה כן נוכל להגדיל.. ורק בעזרת כתות כאלו שמשתמשות בטכניקה של שטיפת מוח.. ומה לעשות, את העולם לא נוכל לשנות ומלחמות ימשיכו לבוא עלינו, ועדיף שנתמודד איתן בעזרת שטופי מוח מאשר בעזרת שינקינאים במעיליי פרווה ורודים.
וחוץ מזה... אני בסה''כ מחפש מחליפים.. הקיבוצניקים אנשים טובים מדי מכדי למות בשביל כל המדינה ההזוייה הזאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אף אחד לא מזלזל באומות העולם
יהודית,
28/09/06 19:08
|
אם היית לומד קבלה היית מבין שאומות העולם זה משהו שקיים גם בתוך היהודי. מדברים על שורשים רוחניים.
קבלה מדברים חוק פרט וכלל שווים. שכל מה שיש בכלל יש גם בכל פרט ממנו.
מדברים על חוקים רוחניים. אפ תתחיל ללמוד אולי תבין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נאורה עם א' מהמילה אור..הפעם השתמשת לא נכון באות ה'
ל"ת
ידידה מעריצה,
יקומך..,
28/09/06 16:03
|
|
 |
אז למה אתה קורה את זה מתוקי.. העיר מלאה מסיבות
טל,
28/09/06 15:37
|
|
 |
טמבל..וואו טמבל..טמבל..ט.מ.ב.ל..מתאים קונה..טמ..בל..אולי טיים בל
טיים בל@לב,
לונדון,
28/09/06 16:00
|
|
 |
איך שאתה מרגיש...
חומסקי,
02/10/06 20:24
|
אני מרגיש שאתה דווקא די טמבל.. אבל אין אמת אחת.. או שיש???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
מיתנחלי אריאל וקצרין לחלוצה
עב שמות,
28/09/06 13:17
|
לפני גמר תיקון כללי ולפני שפתרנו את הבעיות והתחלואות הקשות של אפריקה,ולפני שמישהו עומד לחיות פו לנצחב,זכות המחקר על תאי גזע עוברים צריכים לקבל את ההצעה הסעודית לבקש סליחה מאורי אבנרי ולעשות שלום בלי שקרים וכאילו הצעות נדיבות וגושי היתנחליות.ואז רק ניסיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם ונפלאות עמוד של אור ואש ירד על הגליל וכולנו נחיה לנצח וסוף סוף נדע משהו על העולמנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני איתך
ל"ת
אורי שגיא,
28/09/06 14:04
|
|
 |
7.
תודה. מאיר עיניים.
ל"ת
ענת,
28/09/06 12:56
|
|
 |
6.
עם שלא מסוגל לדאוג לעצמו, לא יוכל
חנה בן סיסו,
קרית אונו,
28/09/06 12:54
|
להביא בשורות לאחרים. איזו בשורה צריך להביא עם לעמי העולם, כשהוא עצמו מושחת ורע לב כלפי העניים והחלשים בעדתו? ברגע שנגיע לרמה החברתית של עמי מערב אירופה או סקאנדינביה נוכל להתהדר באיזו זכות ללמד אחרים. בינתים, התפקיד שלנו הוא להתעשת עבור עצמנו ולעזוב את רגשי הגדלות החולניים עבור הפסיכיאטר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
חזרה בתשובה
חכמיאל בן-לילה,
28/09/06 12:42
|
''עלינו להשתמש בחכמה העתיקה שמסרו לנו אבותינו... ולהפיצה לאומות העולם כדי שיבצעו את אותו תהליך אחרינו.''
לכאורה נאמר כי גויים לא יוכלו לחזור בתשובה, וכי הכפרה לא תהה להם ועליהם. אם כך, הקבלה היא פרי-עמלם של היהודים, ועל-כן רק יהודי יוכל לנצלה. אולם גם בספר התנ''כ ישנה את ההתגיירות ההמונית של העיר נינווה לאחר אזהרת הנביא. ומה אנחנו למדים מכך? שדוסים סותרים את עצמם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל התנ''ך מלא בסתירות
בן,
צפון,
28/09/06 19:32
|
|
 |
כל עקבה לטובה
ברברה אלה,
03/10/06 18:52
|
|
 |
אם היית מתעמק ב''סתירות'' אלו היית רואה הרבה חכמה!
ל"ת
Matrix,
28/09/06 20:50
|
|
 |
רק ציינתי את המובן מאליו
ל"ת
בן,
צפון,
30/09/06 11:40
|
|
 |
4.
לעם היהודי יש משימה אבל זה לא הפצת הקבלה!
יהודי,
28/09/06 12:20
|
|
 |
מה הסתירה בין הדברים, אולי תסביר לי?
גוי,
ותיקן,
28/09/06 15:40
|
|
 |
3.
תפסיקו לאיים
ל"ת
איש פשוט,
28/09/06 11:32
|
|
 |
למי הבקשה ממוענת, לנביאים?
ל"ת
טל,
28/09/06 12:58
|
|
 |
טל - לייטמן נביא?
איש פשוט,
29/09/06 14:17
|
כי אם כך את אומרת ואם בכל הוא מאמין, אז הוא עוד יותר אידיוט ממה שחשבתי.
ושיפסיק לאיים. לא כולם חייבים להאמין בו וזה מה שהוא אומר בסופו של דבר.
הוא מציע פרשנות אחת לקבלה ויש עוד הרבה מאוד פרשנויות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יונה הנביא הוא נביא. וכל שאר הנביאים דיברו על אותו הדבר בדיוק
טל,
29/09/06 20:45
|
וכל הפרשנויות מדברות כך או אחרת על אותו דבר. להיות אור לגויים, עם סגולה, עם נבחר, בחובתו נבחר. מספיק לישון, הגיע זמן להתעורר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
ישר כח!
Matrix,
28/09/06 11:11
|
יש רק לשכנע את הקוראים שאלו הנביאים האמיתיים שלנו ,ולא יוחנן איש שלום שמוזכר בכתבה השכנה, בה מייחסים נבואה ורוח קדש לנוצרי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
יש ברירה ,ואני יודע מהי....
אור,
28/09/06 10:56
|
יש ברירה והברירה היא כה פשוטה, אילו האנשים היו ערים להקשיב לברירה ולהבין אותה למרות שהיא קשה להבנה, אז הכל ישתנה...
הגב לתגובה זו
|
|