 |
23.
לאונרדו
חסוי מיצתער\\ת,
אני מניאק\\ית,
26/12/07 15:58
|
לאונרדו הוא הצייר הכי טוב בעולם כולו כאילו דהההההההההההה!!!!!!1!!!11!111!!!!111
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
תענו דחוף!! אני צריכה עזרה
שירה,
שוהם,
26/09/06 15:16
|
היי.... הכתבה מאוד מעניינת אבל לא מצאתי מידע כלשהו שאני צריכה... הנה השאלות שאני צריכה לענות עליהן ומי שיודע שיענה לי.... עם מי ליאונרדו ניפגש במפש בפירנצצה?? וממי הוא מקבל השראה? ומה החידוש בעבודותיו......... ואיך הוא רואה את האדם בעולם....... תודה למי שעוזר לי.... ביוש! אה את התשובות שלוח לדואל shirash11@walla.com
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
משעשע
גיא,
09/09/06 15:13
|
רק חבל שהתמסרות מסוג שכזה גורמת לך לחשוב שאתה גלגולו של הבחור בימנו המודרניים... אתה ועוד אלפי אלפים בימנו.
ובתוך כך אתה מאבד מעצמך, לטובת המעשיה,
אבל עזוב אותך, תקרא לזה... שטיפת מוח.
ימביבידיבי,דיביבה,דיביבו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
ל 18
רגין נונה,
08/09/06 22:40
|
מעניין למה אני כל הזמן מסכימה איתך !!!!!!!!! !!!נעים לקרוא אותך יש לי את ההרגשה שאני מכירה אותך האםנפגשנו פעם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
I am not sure
isaac,
UK,
09/09/06 13:16
|
Hello you, I am not sure if we met before... you sound like an interesting charachter, maybe we should talk sometime...
xxx
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
תגובה ל 17
רגיו-נונה,
08/09/06 22:33
|
|
 |
18.
Who do you believe?
Isaac,
UK,
08/09/06 19:57
|
Ziv, I learnt in my life so far that when you ask 10 people for their opinion, you will get 10 different opinions... Whos opinion would you take then? The answer is that you need to do & say what you want and let others think whatever they want... I think your style and writing ability is amazing, and I am really looking forward to reading more articles in the near future! Well done... Isaac
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
חצי מהטוקבקים...
ליאור פפו,
כרמיאל,
06/09/06 19:27
|
חצי מהטוקבקים הם פשוט מטופשים. אני בטוחה שחצי מכם לא קראו בכלל את הכתבה לעומקה. אני יודעת שזיו הוא בין הכותבים הטובים ביותר שמפרסמים באתר הזה. לא משנה מה תגידו אף אחד מאיתנו לעולם לא באמת יידע מי היה לאונרדו דה וינצ'י ולעולם לא נדע מה הניע אותו בעולמו להגיע לשלמות. זיו- אל תשים לב לאנשים הפלצנים האלו שרוצים למשוך תשומת לב. מצפה לעוד מיליון ואחת כתבות שלך. :-)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
האיש היה גאון
בן,
צפון,
06/09/06 13:41
|
האדם הויטרוויאיני עדיין משמש כמדדים להמון אמנים לגביי פרופורציות אנושיות נכונות.
אבל לא, הוא לא באמת ראה ,שמע או הריח יותר טוב מאיתנו... תפסיקו לאכול הזיות.. הוא פשוט ההתאמן מספיק (וכמובן היה בעל כישרון) ליישם את זה על הבד..
כל מי שייקח על עצמו למפות לבד את כל ישראל במדוייק ויהיה מספיק אובססיבי ופרפקציוניסט יוכל לעשות את זה עם סרגל עיפרון ומחוגה. זה כל מה שצריך..
ולמה דה וינצ'י לא שינה את כל דרך ההתפתחות המדעית? כי כל הרעיונות שלו נפלאים אבל לא יישימים, בהרבה יש תקלות בסיסיות (אני לא מבין מספיק בשביל לציין אותם.. אבל הדאון שלו לא יעבוד..) והוא לא סיים המון פרוייקטים שהתחיל.. כיאה לפרפקציוניסט שרואה שהוא לא מסוגל להגיע באותו תחום למושלמות..
אפילו אם ברוס וויליס השתמש בהם בהאדסון הוק..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה לא אימונים
י,
07/09/06 00:40
|
זה גאון. נקודה.
כמו בספר המופרך ''לחשוב כמו ליאונרדו'' אתה נוטע כאן את הרושם המוטעה שכל אחד יכול אם רק ישתדל ויתאמן ויתרגל ויתמיד.
מה שיפה אצל ליאונרדו זה שהוא קבע את האג'נדה שלו. המחויבות שלו לא הייתה לפרויקט שלו לכן אין חשיבות לכך אם סיים או לא.
בעיני עצמו ליאונרדו היה צייר. ככזה, שאיפתו הייתה לברוא מחדש את העולם - באמצעות הציור. כדי להצליח בכך היה עליו לחקור ולהבין את העולם. מכל כוון והיבט אפשרי.
המיוחדות של איש רנסאנס היא ההתמחות האמיתית שלו בכל התחומים של התרבות האנושית.
המיוחדות של ליאונרדו היא שלא רק שהיה מומחה בכל התחומים אלא שבעצמו הגדיר את הכוונים, שאל את השאלות ופרץ את הדרך. בחכמה שלאחר מעשה זה לא ביג דיל...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה לא גאון, זה אימונים.
בן,
צפון,
07/09/06 14:30
|
אתה נוטע כאן רושם אחר, שגאונים לא צריכים אימונים... וזה לא נכון, כי דה וינצ'י הגיע לאן שהגיע לא בגלל שנולד גאון, אלא בגלל שהוא התאמן ועבד קשה בשביל זה.
יש כל כך הרבה גאונים שבגלל שאין להם את הסבלנות, המחוייבות והמוטיבציה להתפתח נשארים עלומי שם.
אני לא רוצה להצהיר כאן דברים, בגלל שאני לא מכיר את דה וינצ'י האיש לעומק, כי זה גם לא מעניין וגם אני בטוח שכל מה שכתבו שעבר לו בראש, ממש לא עבר לו בראש..
אבל אני כן מוכן להצהיר שלדעתי לדה וינצ'י היתה מטרה נעלה יותר מלצייר את הציור המושלם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תן לי דוגמא
י,
07/09/06 16:24
|
אתה כותב - ''יש כל כך הרבה גאונים שבגלל שאין להם את הסבלנות, המחוייבות והמוטיבציה להתפתח נשארים עלומי שם.''
תן לי דוגמא למישהו כזה.
בכל אופן, בא נחליף את המושג ''אימונים'' ב''עבודה''. אימונים זה לכאורה עבודת סרק שהמטרה שלה היא שיפור הכישורים והכנה לקראת איזו דבר אמיתי שאולי יגיע בעתיד. לעומתם עבודה היא הדבר האמיתי, שנעשה לצורך ישיר וברור.
בדרך כלל האימונים נעשים בניגוד ולמרות החשק המיידי. לכן יש בהם קושי מובנה. העבודה נעשית מתוך רצון וצורך פנימי ולכן אין בה משמעות לקושי. מי שעובד כל היום לא צריך להתאמן.
מעתה אמור - ליאונרדו עבד כמו משוגע (למרות שלפי הכתבה, הוא עבד קצת, ואז הלך לשיר ולרקוד).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דוגמאות?
בן,
צפון,
07/09/06 17:44
|
איך? הם עלומי שם.. :)
זאת הטענה שלי, אני לא מכיר אותם כי הם לא הזיזו את התחת בשביל לעשות עם עצמם משהו מעבר לבינוניות..
אבל יכול להיות שהיית שומע עליהם אם הם היו נולדים למסגרת שהיתה מאפשרת להם להתפתח.
דה וינצ'י היה גאון, אבל אם לא היה גדל במסגרת החיים בה גדל, אלא בעיירה נידחת באירלנד לאבא שעובד במכרה פחם, לא בטוח שהיה מגיע לאן שהגיע.....
ואז הוא היה חלק מהדוגמא שלי לאנשים גאונים שאף אחד לא שמע עליהם.
מספרים על דה וינצ'י שידע לצייר מעגל מושלם בשתי ידיו... כדי להגיע לזה, הוא התאמן על המון מעגלים לא מושלמים.. זאת עבודת סרק.. התרשימים שלו על האדם נעשו רק בשביל שיוכל לצייר במדוייק את הפורטרטים שלו.
אבל דווקא לעניין התרשימים כן אפשר לייחס עבודת מחקר ולא אימון..
אז באמת ליאונרדו עבד כמו משוגע (למרות שלפי התגובה של ז'קלין, הוא עבד קצת, ואז הלך לאנוס את המודלים שלו )
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
זיו טקס הכניסה לבונים החופשיים היה קשה ??
ל"ת
מ ארז,
06/09/06 10:45
|
|
 |
14.
תשובה ל מספר 2
רגין -נונה,
06/09/06 09:12
|
|
 |
גם יכולת השרשור היא חוש שניתן לפיתוח
ל"ת
זכוכית מגדלת,
09/09/06 17:55
|
|
 |
13.
לזין באהבה
רגין -נונה,
06/09/06 09:09
|
פתגם אומר שלא יכולים למצוא חן גם בעיני המלך וגם בעיני העם תמשיך אני גאה בך בגיל 72 אני לומדת דברים חדשים ורק חבל לי שלא אוכל לילמוד את כל מה שאני רוצה יש כאלה שלא מסכימים איתך וגם זה בסדר כיזה אומר שגם אתה לא מסכים איתם ולאלה שיורדים נמוך זה רק מעיד עליהם ולא עליך נונה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היי רגין, בוקר טוב!
שמעונה מדימונה,
ירוחם,
10/09/06 06:27
|
|
 |
12.
פרט חשוב שלא הוזכר..
Matrix,
06/09/06 06:50
|
נעזוב לרגע את הקשקוש הלא ברור של הבונים החופשיים.. ליאונרדו פיתח בהרמונית הציור המדהימה שלו את מלבן הזהב, בה הראה איך הרבה פריטים בארכיטקטורה ובטבע , עובדים לפי היחס--3:5:8 ,וזהו היחס המיסתורי שבטבע, מענין לציין ש-358בגימטריה זה משיח...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
La proportione divina
Jaqueline19,
Arad,
06/09/06 08:49
|
21; 13;8;5;3 This series was known far far before him .The Cheops pyramid engulves this mysterious nb that is 1,618 ..A One of the sides divided by the median ) The nb is Fi from a certain Italian priest Fibonaci who worked intensively on it.I liked the Ghimatria for MASHIAH
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
לחשוב כמו לאונרדו
רגינה,
חולון,
05/09/06 23:10
|
לאחרונה יצא ספר בשם : לחשוב כמו לאונרדו'' המאמר מבוסס על הספר הזה,לא ראיתי שיש איזכור לכך ואני מתפלאה על כך!!!!! הספר נפלא ,חשוב ומועיל,ממליצה לקנות ולקרוא!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ספר נפלא
זיו קיטרו,
06/09/06 07:46
|
אך הכתבה מבוססת עליו ועל היומנים עצמם של לאונרדו. בכתבה הבאה אני אדאג לתת מקום להמלצות על ספרים בנושא, לא חשבתי על לעשות את זה כאן וחבל כי את הספר הכרתי באנגלית ואני מבין שהוא תורגם ואני שמח על כך. תודה על הארה (בכוונה ב א')
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
איזה פלצן
איזה פלצן,
05/09/06 22:07
|
מה יהיה? אני לא מבין מה זה כל השטויות האלה עם הבנייה החופשית יאללה הבנו אתה בונה חופשי וואוו כל אחד שמשלם 4000 שקל לשנה יכול להיות בונה חופשי אם הוא גבר. אני אישית מעדיף לא לשלם ולעשות את מה שאתם עושים בבית. (כלום)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למי שכן מתעניין
זיו קיטרו,
06/09/06 07:49
|
כתבתי כתבה שלמה על זה, לא מספיק לשלם כדי להיות בונה חופשי.
לא אגיב לתוכן של ההודעה וברור למה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני אסכים איתו דווקא
עומר,
06/09/06 08:43
|
למרות התבטאותו הלא הולמת, מה הקשר בין בנייה חופשית לכל מקום? כתבת מאמר על הבנייה החופשית שהיה מעניין, אבל לא צריך לגזור ממנו על הכל. לחיות חיים שלמים, כאיש אשכולות, סקרן, המחפש תשובות לשאלות קשות לא הופך אותו לבנאי חופשי. וקוי דימיון אפשר למצוא בשפע בין כל אדם חושב לבנייה חופשית. אז? אתה התחלת בתהליך של דדוקציה, כאשר אתה מסיק מהכלל לגבי הפרט.. כל פרט שהוא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לעומר: ה''תהליך של הדדוקציה'' התחיל רק במוח מכווץ שלך
רותם,
06/09/06 12:44
|
יש לך כאן מאמר על לאומרדו דה וינצ'י - לא על הבונים החופשיים. לפני שאתה מנפח את המוח עם פילוסופיות של ילד מפגר מחטט באף, תלמד להבדיל בין נושא הדיון - המאמר ונושאו - ובין הנושא שבתגובות, שרבות מהן בכלל לא לעניין, בדיוק כמוך. ודרך אגב, מאמר מצוין, תודה לכותב (המאמר).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למען האמת המאמר לא מחדש
עומר,
06/09/06 22:16
|
כלום, וכולו מושתת על ''הזיקה'' בין האיש הרב אשכולות לבין הבנייה החופשית, והשיוויון בין התכונות שאפיינו אותו - חשיבה מחוץ לקופסה, פרפקטציוניזם, סקרנות לתכונות של הבנייה החופשית (במקריות, או שמא נמצאות בכולנו גם בלי שנהיה קשורים לבונים החופשים, כאמור אפשר לקשר בין האדם לעוד שלל תיאוריות, אידיאולוגיות, ותורות חיים ). חוץ מהפסקה השלישית שהציגה את מעשיו של לאונרדו המאמר כולו מהווה סקירה בהולה של חייו, וכביכול המלצות לכיצד והשאיפה להיות כמוהו, תוך אימוץ תכונות הבנייה החופשית (שנמצאות בכל אחד מאיתנו גם מבלי להזכיר את המושג הזה) וכפייתן על כל היבט בחייו של איש זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
סתם מתוך סקרנות..(-:
שמעונה מדימונה,
ירוחם,
05/09/06 21:59
|
|
 |
אין תגובה?
שמעונה מדימונה,
ירוחם,
08/09/06 12:18
|
בוקר של יום שישי עכשיו.. יושבת אני מול המחשב.. ברקע מתנגנת אום כול ת'ום בדקה הארבעים וחמש לשיר אנתה עומרי.. אני מאוד אוהבת לשמוע מוסיקה כשאני מנקה את הבית, בשלבי הסיום שמתי את אנתה עומרי והפלגתי במחשבות תוך כדי עשייה והמוסיקה שסחפה את המחשבה, משום מה לכתבה שלך אודות הבונים החופשיים והמוסר והאחווה והיהדות וכו'. סיימתי לנקות כשהשיר עדיין לא נגמר (-: והזמרת שרה ככה ''יא אחלה מין אייאמי, יא אחלה מין אחלאמי'' הטובים בימיי טובים מחלומותי! אה, איזה מילים! ועם רעיון חדש לבונים החופשיים! הקדמה: ביהדות, להבדיל מדתות אחרות, אנחנו נותנים את הדעת לחומר, אנחנו לא מנסים לבטל את החומר.. אנחנו לוקחים את החומר ומקדשים אותו, אני יכולה לכתוב הרבה על ההתיחסות של היהדות לחומר, אבל בגלל שאתה בקיא בענייני יהדות אין צורך להרחיב. מאיך שהצגת את הבונים החופשיים וממה שאני מסיקה מהשם של הארגון שמדובר בארגון עולמי שנמצא בכל מקום בעולם ובעל שליטה על הון רב שהוא חופשי.. משמע, זה הון שאינו שייך למדינה אלא לאנשים פרטיים. סיפרת על מוסר ואחווה ועל עזרה לזולת (אני מקווה שהזולת זה לא רק חברי הארגון) ועל הרצון בשלום עולמי וכו'.. ואם אני חוזרת ליהדות, אז הקטע של הנתינה ואיך שאתה נותן ותוצאות הנתינה זה דבר מאוד חשוב, כי יש נתינה שמאדירה את הנותן וזאת לא מטרת היהדות ויש נתינה שהיא רק לדומה לך וזאת לא מטרת היהדות, ויש נתינה שהיא סתימת חורים ואחר כך החורים שוב פעם נפתחים וגם זאת לא מטרת היהדות. היהדות אומרת שצריך לתת לאביון בדרך כזאת שתשמור על כבודו ותאפשר לו באמצעות הנתינה לעמוד על רגליו ולקיים את עצמו בכבוד וזה העקרון. ובגלל שאתה חופשיים, ובגלל שאתם בונים ובגלל שאתם נמצאים בכל מקום בעולם ובגלל שיש לכם סוג של כח והון ובגלל שאתם מדברים על מוסר ואחווה ושלום ויהדות(על כל המשתמע מכך) וכח עליון שהוא הקב''ה (כך לפחות אני מבינה) (ואם זה לא כך אז אל תקרא את ההמשך) אני מציעה את הרעיון לכם. הרעיון: קראתי כתבה בעיתון שמספרת על כך שהאו''ם זקוק ל70 טרליון דולר כדי לעשות שלום עולמי ושקט ושלווה בעולם. ואז בא לי הרעיון של קידוש החומר/הכסף לטובת הגאולה. עלה בי רעיון ליזום מגבית עולמית של 10 אחוז מהכנסתם של כל אזרחי העולם אבל אז נזכרתי שההון בעולם נמצא בידיים מועטות כך שיקח עשרות שנים להגיע לסכום.. ואז באת אתה ודברת על יהדות ונזכרתי שבתורה שלנו כתוב שהעולם הזה שייך לקב''ה ואנחנו כבני אדם מוטלת עלינו האחריות של ''לעובדה ולשומרה'' בלבד.. כך שפועל יוצא מכך שכל העושר שבעולם שמופק מהעולם שייך לקב''ה וזה שהוא נמצא בידיים מועטות זה לא אומר שהוא שייך לידיים האלה, זה אומר שהידיים האלה מבורכות ויש להן יכולות לעשות עם העושר הזה לטובת העולם יותר מידיים אחרות.. איך שאני רואה את זה, הידיים שאוחזות בעושר אמנם משיגות את הכסף בחוכמה ראויה להערכה, אבל משחררת אותו לא בהתאם לרוח היהודית, אם בכלל. שורה תחתונה המצב בעולם הוא מצב של מצריים בימי פרעה. למזלנו, יש מעט פרעונים והרבה עבדים, איף יו נוו ווט איי מין.. אז אולי תעזור לי זיו, לשכנע את שומרי ההון, בונים חופשיים או לא בונים חופשיים, לנצל את כספי הקב''ה שבידיהם בדרך כזאת שתביא לשלום עולמי(אי מלחמה, צדק חברתי, כבוד האדם, פרנסה טובה, חופש ועוד..) ברוח היהדות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
זה נחמד מאוד אבל בונים חופשיים לא מקבלים נשים..
ל"ת
הילה,
גבעתיים,
05/09/06 21:49
|
|
 |
7.
מדהים!
ליאור פפו,
כרמיאל,
05/09/06 19:35
|
הרבה דברים לא ידעתי על לאונרדו דה וינצ'י ובטח שלא ידעתי את אותן העובדות על הצורה שבה הוא חיי. האדם שאותו אנחנו מכנים דה וינצ'י בסופו של דבר היה אך אדם, ותו לו. אבל מה שיפה בזה שהוא למד. הוא לא היה מישהו שחשב שהוא מעל כולם רק בגלל שהוא ידע לצייר ולכתוב ולשיר. הוא היה אמיתי... דמות אמיתי שממנה אתה יוכל ללמוד ולהעשיר את חייך. זיו, הכתבות שלך הן כמו יין- רק משתבחות עם הזמן. אל תפסיק לרגע לעשות את מה שאתה אוהב. וזכור, תמיד- למצות את היום. :-)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
עושה נעים....
ל"ת
ל.,
05/09/06 18:25
|
|
 |
5.
What U failed to mention
Jaqueline19,
Arad,
05/09/06 15:41
|
about sublime Leonardo is his private sexual life.He raped in his studio a19 yrs count Saltarelli known for sexual escapades ,he adored 2 of his apprentices with whom he indulged in sodomy .They were :il salaino(14) :the little dirty one and and Melzi(15).His behaviour was long analysed by Freud.Certainely, every genius has a certain deviation otherwise he would belong to the common race.A propos Bill Gates owns the codex Leicester :the only scientific work of Leonardo in private hands.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
מאמר מעניין ומעורר השראה
ברבור,
05/09/06 14:33
|
הרבה מהמאמרים פה לוקים בחסר - בינוניות, רדידות, עבודה זרה, ופרחיות בהמית, אבל עם לאונרדו קשה לפספס - איש גדול שמראה על הדרך הנכונה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תוכל להסביר לי מה כוונתך?
animus1539,
כדור הארץ,
05/09/06 23:27
|
למה אתה חושב ש''עבודה זרה'' היא משהו שלוקה בחסר?
''עבודה זרה'' אכן אולי זרה לך אבל זה לא מוריד מערכה, או הופך אותה ללוקה בחסר...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה , אתה לא מבין מה זה עבודה זרה?
ברבור,
06/09/06 06:02
|
או שאתה מתעקש לא להבין? אז בוא אני אסביר לך, קושקוש, עבודה זרה היא פחותת ערך, כי היא בדיוק העבודה שלא משתמשת בערך המוסף או הקיים שלך. עבודה זרה אכן לוקה בחסר, כי זה בדיוק העבודה לחלק החסר, הריק, האנוכי, הלא נכון. תוצאות העבודה הזרה הם עוני, עושר ריקני, רעב, זלילה למוות, אכזריות, ניוון, מחלות, מלחמות , וחיים רעים - בדיוק ההפך ממה שרצינו להשיג כשיצאנו לעבוד!!! אז למה כל כך קשה לך להבין מושג שכזה? אולי כי זה קשור ליהדות ואתה כל כך מתעב כל מה שקשור ליהדות??? אווויייי, איך כואב לך, אוויי ווייי, עצוב כל כך, מה קרה קוש קוש?? למה יושב בצד וזורק קקי על הכיתה? איזה יהודי הרגיז אותך??.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגיד לי מה נדפק איתך?
עומר,
06/09/06 08:37
|
אתה סתם עוד טוקבקיסט ממוצע שבחיים שלו לא יישם את כללי תרבות הדיון. אמרו לך משהו בכלל? ''אווויייי, איך כואב לך, אוויי ווייי, עצוב כל כך, מה קרה קוש קוש?? למה יושב בצד וזורק קקי על הכיתה? איזה יהודי הרגיז אותך??'' מה שאמרת פה... מה זה בכלל קשור? אתה מקניט סתם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני סתם עוד טוקבקיסט ממוצע? למה מי אתה, יה עומר?
ברבור,
06/09/06 11:27
|
מחלק ציונים לטוקבקיסטים - זה רק מראה איזה אפס אתה. מה שכתבת פה על מה שכתבתי - מה זה קשור ? מה אתה רוצה? מה אתה דוחף את האף? מה אתה מבלבל את המוח? מה אתה עושה עניין מהטוקבקים האלה? זה מה שיש לך בחיים? נראה לך שיש יותר מעשרים אנשים שקוריאם בכלל את הטוקבקים האלה? זה מה שיש לך בחיים? לכתוב טוקבקים לטוקבקים? אתה לא קולט שאתה בדיחה לא מוצלחת?. לך הביתה, קישתא קישתא, פששט פששט, בורגלישתא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם אתה טוקבקיסט ''בדיוק כמוני'' שלא צריך ''לטפוח לעצמו על השכם''
ברבור,
07/09/06 06:22
|
עם התבטאויות כמו ''מה נדפק לך''? - למה השתמשת בהתבטאות טופחת שכם ומעליבה כמו ''מה נדפק לך''? לא, אתה לא טוקבקיסט כמוני, כי אתה לוקח את עצמך יותר מדי ברצינות, ותקוע באיזה סרט של חינון לנימוסים והליכות שאתה בעצמך לא טוב בהם!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואגב לא ירדתי עליך בכלל;
עומר,
06/09/06 22:21
|
תלמד להבחין בין עלבון לבין הערה בונה; אתה לא חייב להתבטא ככה, ואתה לא צריך לטפוח לעצמך על האגו בסיום עם ''קושקוש'' ''לך הביתה'' ושאר ירקות. כל הנק' שלי הייתה שאתה יכול להעיר לבנאדם דברים בצורה אחרת (ואל תגיד לי, שלי אסור להאיר לך- לכולנו מותר). עכשיו אתה עדיין רוצה לרדת עלי? רד עלי חופשי, רק תדע שאני לא באתי להקניט אותך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא אני לא שום בדיחה
עומר,
06/09/06 22:09
|
אני טוקבקיסט בדיוק כמוך רק בניגוד אליך אני יכול להתבטא בלי להגיד מילים לא קשורות, וסתם להקניט אחרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
אני לא מבין מה ההייפ שנוצר לאחרונה
עומר,
05/09/06 13:17
|
בנוגע לבנייה חופשית במדור ניו אייג'. למה כל הזמן חוזרים ומדגישים את זה? אין שום דבר חדש בעניין, הכת בשלבי דעיכה (שלא לדבר על כאן בארצינו שהיא גמורה). תסלח לי זיו, אבל זה נראה לי שלמדת מושג אחד בצורה טובה מאוד ואתה מנסה להשליך עימו על הכל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון
זינה,
05/09/06 21:35
|
גם לי זה מרגיש ככה: קיטארו לקח את הגל גדול של דה וינצ'י וגלש עליו לחוף הבונים החופשיים. החיבור רופף מאוד. ובקשר לסקרנות - ואללה יופי, הבונים החופשיים ממש רשמו על זה פטנט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
What a great article
Isaac,
England,
05/09/06 11:15
|
Well done Ziv... I absolutely love your writing style, and find your articles very deep and interesting!
Leonardo was correct, we have such a short life on this planet, we must make the most out of it and spend the time wisely!
Well done! x
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
נו באמת. מה קורה עם גיל וחנן? קיטארו נחמד אבל לא מעורר. יוחזרו
ל"ת
ההוזים בעמידה,
מאדים,
05/09/06 10:49
|
|