 |
29.
עבודת אלילים
הרב משה,
04/09/06 11:45
|
הטמאים והטומאה היא פרי בואשים של הרבנים והמפרשים שמתיחסים לאישה כאל שפחת מין שנועדה לספק אותם ובין היתר גם לשרתם .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
מהמשובחים ביותר,תודה לך צדיקה
ל"ת
שלום,
03/09/06 22:40
|
|
 |
27.
מאמר נהדר, תודה כרמל
ל"ת
יפעת,
03/09/06 01:43
|
|
 |
26.
מי יתן וכל המחנה ה''דתי''יפרש את התורה כמוך
גיא,
02/09/06 23:59
|
כל כבוד לך !!!. התמונות מיותרות(את יודעת....גם הם חלק מהיצר...)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
עד מתי יעלוזו עובדי אלילים פרימיטיבים?
ל"ת
ישראלית,
02/09/06 22:26
|
|
 |
24.
מגניב.. תודה (-:
דלוק על שבת,
02/09/06 22:24
|
|
 |
23.
WOW! FABULOUSSSSS ARTICLE
TAL,
02/09/06 22:08
|
|
 |
22.
התמונה על הצד !
צייר,
חד עין,
02/09/06 22:07
|
צריכה להיות מסובבת 90 מעלות נגד כיוון השעון. האשה שוכבת על הגב ויצר הרע גוהר מעליה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
תודה כרמל!
שמעונה מדימונה,
ירוחם,
02/09/06 21:01
|
|
 |
20.
כוח החיים של המוסר 2
תמר ושמעון,
02/09/06 20:13
|
העולם שלנו היה מקום פחות חולה אילו היינו מנסים ליישם את המוסר ברמת הפשט של נעשה ונשמע, ומאמינים בכוח האנרגתי המיוחד שאנחנו מקבלים כתוצאה משמירת המוסר, להבין שחוקי המוסר אינם באים לחנוק את הנאות העולם, המוסר אינו קשור להתרה או איסור של תענוגות המוסר לא בא לדכא את היצר אלא להמיר אותו. היצר, התאוות ופחדים שלנו הם נתונים בפני עצמם, אנחנו נולדו עם הסחרור הזה והכאוס, חוקי המוסר שהם חוקי האיזון נותנים לנו כלים להמיר את האנרגיה של הכאוס האנרגיה הלא ברורה הזו לכוח יוצר ומתקן. המוסר הוא תובנה וראיה מעבר לגבולות האני האנוכי, המוסר הוא סולם המעלה אותנו אל נקודת תצפית גבוהה, ממקומו של האלוהים, היכן שהשפע והאהבה קיימים כלפי כל אדם בעל נפש ואהבה עצמית המבקש לעצמו עוד כוח של חיות ועירות האדם המבקש להישמר בבטחון ולחוות חיים מלאים ללא כאב, המוסר מלמד איך למנוע ולהמנע מכאב, רוב הכאב בעולם האנושי נגרם על ידי האנשים עצמם, הבורות וההתעלמות מההשלכות של מעשים כוחניים רווי שינאה, המוסר אוסר עלינו להתעלם מהניצוץ האלוהי הקיים בכל אדם גם באויבים שלנו, ברגע שאנחנו מעלימים את האנושיות מהזולת אנחנו מעלימים אותה מעצמנו. המוסר הוא כלי של צמיחה רוחנית, היצר עובר המרה אנרגתית, אנחנו לא יכולים לחיות בלי היצר שלנו, היצר הוא אש העירות והחיים האנרגיה שמניעה מעירה ומשנה אותנו, המוסר מלמד אותנו איך לכוון את היצר אל הקדושה ולא להטמא עד שנטמע בה ונאבד את עצמינו למוות, כלמר לחזור לאין ללא תודעה עצמאית אלא כמעין חומר גלם לא ברור מלשון לא מזוהה, הקבלה מדברת על הקליפה והטומאה כאל זוהמה מלשון זו היא מה, כלמר שאינו מזוהה וחסרת צורה, כאוטית שאין בה חיים. ברגע שעושים המרה נכונה של היצר על ידי שמירה על חוקי המוסר שהם פיתוח השריר האמפטי והיכולת לחוות את מקומו של הזולת, היצר עובר המרה אנרגתית וכוחות חיים אדירים של אנרגיה טהורה באים, כך שלא צריך לינוק עוצמות של אנרגיה וחיים ממקומות של חסרון פגיעה ושלילה,
חוקי המוסר הם מפתחות לקיום אנרגיה אחרת ממה שאנחנו משערים ותופסים, רשמים מהאנרגית החיים הזו אנחנו חווים אותנו כאשר אנחנו עושים מעשה טוב כלפי אדם, כשאנחנו מעניקים ונותנים חום ואהבה ומוותרים על כעס וציניות. והרגשה של אהבה התחברות והתעלות מציפה אותנו,
המוסר מלמד אותנו איך להתחדש ולהתעצם מההתחדשות, בעצם העובדה שאנחנו פועלים נגד הדחף הראשון ומלמדים את עצמינו להגיב בדרך אחרת, אנחנו משתנים מתעלים ונשלמים. חוקי המוסר הם מפתחות אל החוכמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מוסר 2 - כח החיים
מירה כהן,
גבעתיים,
02/09/06 23:35
|
אכן כתוב לתפארת . אני מתכוונת לתוכן ולמשפטים . לקחתם את האמצעי והפכתם אותו למטרה. אין המוסר וחוקיו , כלליות אחת מושלמת אנו כבני אדם ובגאון זה מה שאנו , מכילים את הכל . בהכילנו את הכל , מתפתלים, נאבקים,מתנגדים, רוצים , לפעמים ממלאים אחר צו מוסרי אחד ומסרבים לשנים אחרים ולפעמים אחרת . עטרתם את חוקי המוסר בכתרים , תשבוחות והילולים , רבותי בואו נסתכל לתוך עצמנו אנו יגיעים ועומלים כל השנה על מנת להתגבר , להתפתח לרצות ולהתעקש , אז בבקשה על תראו לנו ''וילה בברלי הילס '' ותספרו לנו על יופיה הרב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המוסר הוא אמצעי
תמר ושמעון,
03/09/06 00:10
|
של בחירה חופשית ממקום מרצון טוב, מה אנחנו גאים בכאבים שאנחנו גורמים לעצמינו ולאחרים? ישנם מספיק מצוקות שאינם נגרמות ממעשי אדם שאנחנו צריכים להתמודד איתם, מספיק עם הציניות ואמירת לשון הרע אחד על השני זאת המודעות וזה המעט שאנחנו יכולים באמת לעשות,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
כוח החיים של המוסר 1
תמר ושמעון,
02/09/06 20:11
|
בכל היחסים והמצבים האנושיים, בזמני מלחמה ושלום בין אויבים אוהבים ידידים וסתם זרים בכל המכלול של ההוויה האנושית, ישנו מקור אחד ומאוחד של חוקיות מוסרית המאפשרת לכל הנבראים להתקיים ולו רק בגלל שכל פרט מיחל וזקוק לו לעצמו ללא שום קשר למוצאו השתייכותו ושורשו. כל יציר נברא באשר הוא זקוק להכרה המוסרית בו כדי לחיות ולהתקיים באיזון והרמוניה. המוסר מלשון מסר נתינה של גרעין ושרש האנרגיה האלוהית. אנחנו מקבלי המוסר, האלוהים הוא המוסר הנותן. כובד המישקל של חוקי המוסר סובבים על מערכות היחסים והגומלין שבין בני האדם בכל מצבם על כל גוונם, שמירת הזיווג שבין כוחות החיים, מהפשט עד הסוד, בכל העולמות. אני אתמקד דווקא בפשט. החיים אינם מושג חיצוני לנו, ''אנחנו והחיים'', החיים נמצאים וקורנים בתוך גופנו , אנחנו למעשה נושאי החיים, אין חיים מחוץ לנושאי החיים, כך שהאחריות לאיכותם כולה בידינו, יש לנו את היכולת לפגוע בנושאי חיים אחרים, החיים הם ניצוץ הקדושה הגשר אל התודעה האלוהית, לכן עלינו לרכוש את מפתחות המוסר כדי להביא לאיזון והרמוניה, בקיצור אסור לנו לפגוע אחד בשני, בהסטוריה האנושית הנשים היו תחומות בתודעה הזכרית, התורה כולה כתובה ומופנית אל זיווג האדם הזכר שהנקבה כלולה בו. לכן הנשים הן הפן הסביל באנושות הן סופגות מתעברות ומופעלות, הזכרים הם הפן הפעיל באנושות הם חודרים ומעברים את האישה העוברת טרנספורמציה גופנית אדירה, האישה היא שעוברת מצבי עיבור ולכן על הגבר בעל כוח המשנה עליו מוטלת האחריות לשמור על שלמות וטוהר של האישה ושל עצמו, הגבר אינו נפרד מהאישה, לכן כל פגיעה בה היא פגיעה בו. הגבר והאישה הם שני פנים של הזיווג לכן חוקי המוסר מלמדים את האנושות איך וכיצד לשמור על טוהר הזיווג, על ידי השמירה על כל פרטיו, חוקי המוסר מלמדים אותנו שכל יציר נברא אחר הוא חלק מאיתנו, הם מלמדים בעל הכוח כיצד לתת, להעניק מכוחו חיים ועוצמה אל חסרי היכולת אל חסרי האונים והחלשים, בעצם האצלת הכוח דרך חוקי המוסר, האדם לומד להעניק חיים בעצמו, ובכך משווה את צורתו הרוחנית ולומד להיות מאציל. לשון הרע היא פגיעה באנרגיה הרוחנית, לשון הרע יוצרת שלילה עוול ועיוות המציאות, לכאורה מילים הם מילים, אך לכל אמירה יש השלכות על הנפש ועשיית עוול ועיוות המציאות וסילופה היא תועבה לאלוהים, כיוון שהמציאות היא כל כך שבירה וסובייקטיבית, אמירת שקרים ולשון הרע מעכירה את טוהר נקיון האמת האובייקטיבית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
כמו כל שבוע פשוט תענוג לקרוא את השקפתך
רחמים,
02/09/06 15:33
|
|
 |
17.
תודה כרמל
אליוט,
ת''א,
02/09/06 14:07
|
אתמול נכחתי במפגש של אנשים בו נעשה סוג של מעשה מגונה בפרהסיה, הייתי מאוד נבוכה ולמעשה בחרתי בהתעלמות וניתקתי את עצמי ממה שהתרחש לידי בבחינת ''איני שם''. בדיעבד המראה רדף אותי אחר כך וגרם לי לחשוב הרבה על אופן ההתנהלות שלי שם. אני מודה לך על המאמר ועל הפירוש שלך שמשלב הצעה והנחייה לפעולה ממקום רב חמלה והבנה..אני מבחינתי יודעת שבפעם הבאה לא אשאר פאסיבית ולא אבחר בניתוק-ביטול רגשי של עצמי. תודה על החיזוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
הנמשלים
ברית עולם,
ישראל,
02/09/06 11:25
|
לפעמם הנמשלים הפשוטים שאת מביאה הם כל כך יפים ומאלפים שאין צורך להחכים עם איזה אנגלי או גיי סתם כך מהמם תודה דודו את לא צריכה תימוכין היי עצמך אור לגויים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
Yetser
Isaac cohen,
canada,
02/09/06 04:03
|
one thing that bother me for a long time is about that Yetser Ra or Tov How do you know What is realy the yester ra or tov?If me and my frind meet a girl and i have Sex with her and he dosn't who from us was the one that folw the yeter Hara?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
לגבר יהיה טוב אם יתן לאישה לבחור את גורלה
dafna57,
רמת-גן,
02/09/06 01:39
|
פעם ויליהם מלך אנגליה יצא מהארמון ליער,תפס אותו ''שטן'' ואמר לו:''גזר-דינך למות ,תינצל אם תו 3 ימים תגלה מה אישה צריכה ולא ידענו? הוא חזר לארמונו שלך הרבה לחפש באנגליה מה אישה צריכה. מה שהם מצאו זה אישה רוצה זהב,משי,בגדים,יהלומים וכול זה כבר יודעים. שעבר 3 ימים יצא עם חברו הטוב לבוא ליער לגזר-דינו. בדרך עצרה אותם אישה שלבושה בכותונת ישנה ומלוכלכת ויש לה קמטים בפנים ואמרה להם: ''אם המלך רוצה שהציל אותו שיחתן אותי עם חברו'' ישר עונה המלך:''אבל את זקנה ומכוערת,אני מוכן להתחתן איתך'' מיד ענתה :''איתך לא התחתן כי גם רצחת נשים ,רוצה את חברך'' ישר ענה חברו:''מוכן להקריב את עצמי למען תינצל'' חזרו לארמון ועשו חתונה ולאחר החופה נכנסה ה''זקנה'' לחדר כדי לקבל את חתנה למיטה שלה. שנכנס החבר שלך המלך וראה אישה ''יפיפיה'' וצעירה ומיד אמרה: מה אתה רוצה שההיה יפה ביום ומכוערת בלילה? או ההיה יפה בלילה ומכוערת ביום? מיד ענה:'' את תבחרי'' ''זה מה שצריכה אישה'' וכך ניצל המלך והאישה נשארה יפה וצעירה לעד. היום הודתי לאלוהים שהייתי נשואה לגבר שפחדתי ממנו,אבל זה הפחיד גברים לנסות לנצל אותי.דפנה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לדפנה
שי,
02/09/06 10:34
|
ועכשיו הזמן לשיעורי כתיב או לכל הפחות הזמן להתחיל ולהשתמש במאיית (ספלר)...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תתבייש לך, דפנה עברה ארוע מוחי
ל"ת
רחלה,
02/09/06 18:48
|
|
 |
אוי שי שי שי ''החכם מכל אדם'', דפנה כותבת נהדר.
ל"ת
לא נאה לך,
אל תקרא,
02/09/06 13:17
|
|
 |
הבן אדם מביא רעיון,רעיון יפה.מה את קולטת מכל העיניין,חכמה גדולה-
ל"ת
שגיעות כתיב,
טיפוסי,
02/09/06 11:55
|
|
 |
13.
כרמל ההורסת. סחה מחה. יפה לנו.
jc,
01/09/06 22:23
|
|
 |
נשיאה ? פחחחחחחחחחחחחח....
לא שוכח,
02/09/06 08:44
|
נשיאה שחושבת ומעזה לכתוב בפרשת השבוע שאנחנו רוצחים ?????
יותר נמוך מנמוך. מצד שני אם נשיא נחשד בהטרדה מינית אז מה עוד נשאר ?
jc פקח עיניך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
תזכורת: בפרק שעבר (5X) הכרמלית כינתה את בני-עמה 'רוצחים'
ל"ת
אחד שזוכר,
01/09/06 21:33
|
|
 |
כשבני עמה רוצחים, אין סיבה שלא לכתוב את זה.
מה אתה מחביא?,
חשוד מאוד..,
02/09/06 22:17
|
וכשהם אונסים, מה שקורה מפעם לפעם, או שודדים, שגם כן קורה, או כשהם מבתרים ילדה לחתיכות וזורקים אותה לים או מטביעים את התינוקת שלהם וקוברים אותה בחורשה או סוחרים בנשים או אלף ואחד דברים אחרים, גם על הדברים האלה יש לכתוב. מפני שאם לא כותבים עליהם, ואם לא מתריעים בפניהם, ואם לא מדברים עליהם, ואם לא מוציאים אותם לאור העולם, הם ממשיכים לקרות. האנשים המפחידים באמת הם אנשים כמוך, שמעדיפים את החושך. למה? מה אתה מחביא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה לגשש-בלש
אחד שזוכר,
03/09/06 23:02
|
כששמאלנית יפת-נפש יושבת מאחורי מקלדת בחדרה הממוזג (ובזמן שחיילנו מזיעים ומדממים את מלחמת הקיום של מדינת היהודים), ומעיזה לקרוא לבני-עמה 'רוצחים' ועוד בפתיח לפרשת השבוע, אז לי אין מה להחביא. שבוע אחרי שבוע אהיה כאן לספור ולהזכיר ולספר בריש גלי את שנאמר בהיסח הדעת של מתנשאת לועסת סיסמאות עצומת-עיניים נוטפת שנאה עצמית וזורעת חורבן על עמה שלה. שבוע אחרי שבוע למען ידעו כולם - הסכנה האמיתית שלנו איננה אויבינו אלא אנחנו עצמנו. שבוע אחרי שבוע אהיה כאן להזכיר ולהזהיר. לי אין מה להחביא.. ככל שיתירו לי אנשי הצנזורה המקומית. שבוע טוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בגימטריה: כרמל+1 = עזות מצח = התנשאות
ל"ת
משחקי אותיות,
02/09/06 14:46
|
|
 |
11.
בפרשה יש ע''ד הלכות ולא כמו שכתוב.
ל"ת
מאיר,
צפון,
01/09/06 17:34
|
|
 |
10.
ציטוט מהיינריך היינה
יוסי פרלשטיין,
01/09/06 17:16
|
'' כאשר גברתי על היצר- נעים מאוד להזכר. כאשר גבר עלי היצר- נעים להזכר עוד יותר'' לענייננו וכאדם טעון בתחושות מוחות שדעתו לא נתונה לתענוגים מעין אלה שאלתי עד מתי תחגוג הקשקשת- הפשפשת הזאת של טמא מול טהור ושל יצר טוב מול יצר עוד יותר טוב? מתי כבר נעיף את ההתגרדות הנצחית במפשעת ההתמקצעות מבית היוצר של ה''מיומנויות החברתיות'' כד'י ליצור בחיים משהו מעבר לךהעלתם למולך הפלצנות? אין משהו אחר לחיים להציע זולת מדוחי היומיום של הנדנדה בשניים ? וכאשר רגע לפני שנעצום את עיננו מה יעבור לנו מול האישונים זולת ניירות הטואלט שאנו מוחים בהם את שפתותינו המיוגעות בקריאת טקסטים חנטארישיים שכאלה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה מציטוט של......
מירה כהן,
גבעתיים,
02/09/06 23:24
|
במילים פשוטות של היום יום , מבלי חידודים אקדמים , יומרות , אני מסכימה כמעט לכל מה שכתבת כאן . יאללה חברה ... חזרה לפשטות , מילים יום יומיות היוצאות מהלב וחודרות אליו . מספיק עם הזוהר הכביכול אקדמי , מילים של יום טוב , אמירה שנולדה לצורך אמירה ולא מעבר לכך . דברים שקוראים צריכים לעורר התרגשות , דוק של לחלוחית בעיניים , והנכם מציעים לנו בתמורה ''בליל אקדמי'' אשר נכתב בכדי להפגין ידע וחוכמה , בואו ונסיר את המסכות , נהיה אנחנו ואם נהיה אנחנו נוכל גם לצטט את היינריך היינה ולהרגיש טוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אשרי שאת גדולה וכנה ממני!
ל"ת
יוסי פרלשטיין,
03/09/06 22:08
|
|
 |
9.
תודה על מאמר נפלא
ל"ת
נגב,
01/09/06 14:32
|
|
 |
8.
אפילו התורה לא הצליחה להכיל את ''מהות האישה''.
?,
01/09/06 14:07
|
האישה נתפשת כדואלית. ''יסודותיה נתמכים במים''. גם בפרשה הזו תפקיד האישה הוא לא אחר מאשר כלי לניווט פנימיותו של הגבר (הייצרי). לא ראיתי כאן(בפרשה)איזושהי צומת דרכים, או דילמה נשית. אפילו בתורה לא הועידו את האישה ללבטים. החכמים הקדמונים ידעו על כך היטב.
אדם חכם כתב פעם: ''שכאשר שעמומה הניצחי של האישה יפרוץ החוצה,זו תהיה שעה קשה''.
וזה בא לידי ביטוי ממש בשנים האחרונות. השחיקה הערכית בתרבות המערב היא תוצאה של חומריות,ניהיליזם, ושל קולן המתחזק של הנשים בכל תחומי החיים. בקיצור ,הנשים מושכות את התרבות בחזרה לאיזור אפרפר,בחזרה אל דריכה במקום ויצירת משמעות באורך קוסמטי בלבד.
ומכאן ששאלת השאלות היא, מה צריך לקרות על מנת שנשים יהפכו לבעלות יכולת החלטה? או לכל הפחות בעלות רצון לקבלת החלטות?
האישה ''מועדת לצייתנות''. הריון ולידה זה צייתנות ממעלה ראשונה.
(כמובן שהדברים נכתבו בהכללה מיגדרית גסה.)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש תרבויות בהם האשה במרכז
חנה,
01/09/06 19:35
|
|
 |
אשמח לקבל דוגמה לתרבות שכזו.
ל"ת
?,
02/09/06 10:04
|
|
 |
סתרת את עצמך, הלוך וחזור. השם שבחרת לעצמך מדויק
ל"ת
!!!,
01/09/06 17:30
|
|
 |
מצאת שפע של סתירות,ושמרת את כולן לעצמך?
?,
02/09/06 10:10
|
|
 |
נו, למה ציפית ? זה הגאון הגדול יוד נרו יאיר
אבי,
01/09/06 19:10
|
שבכל פעם ששעמומו הנצחי פורץ החוצה, זו שעה קשה.
הוא כמובן לא יודה בשעמומו ובשנאת הנשים שלו הנשענת על סמכותם של חכמים קדמונים נסתרים.
לא. הוא יטען שהוא פשוט חש מחוייב להעביר לנו את אותה ה''חכמה'' הקדמונית שאחרים מזגו פעם אל תוך נפשו שלו.
(כמובן שהדברים נכתבו בהכללה גסה, מפני שאם משתמשים במסננת דקה ביותר אפשר למצוא בדבריו גם דברים נכונים. אבל עבודת הסינון היא כל כך קשה, והתמורה בעדה, המעט בעל הערך שניתן למצוא בדבריו, היא כל כך קטנה, שעדיף כבר לזרוק את הכל ולקנות חדש).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבי הפלצן, מה מפריע לך י'? מה אתה, מבקר תגובות? חיה ותן לחיות
ל"ת
חיים,
01/09/06 21:29
|
|
 |
אהה...זה סתם שירות לציבור
אבי הפלצן,
02/09/06 20:15
|
|
 |
שטרודל אדיוט
אביב,
02/09/06 15:33
|
זחול חזרה לחור שיצאת ממנו ובלום את פיך. השטויות שלך לא חסרו לאף אחד. ואם אתה לא בעד ביקורת של תגובות אל תבקר את תגובות אחרים, יה אהבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאבי אין חיים משל עצמו הוא ניזון כמו טפיל מחייהם של אחרים
ל"ת
חחחח,
02/09/06 10:14
|
|
 |
7.
האיסור על החייל לאנוס אישה שבויית מלחמה
א'צ',
01/09/06 14:02
|
מזכיר לי את הסיפור הנורא על ''אל חייבר'' - שלושה כפרים יהודים באיזור ערב הסעודית שהושמדו במלחמה עם צבא מוסלמי בהנהגת מוחמד בכבודו ובעצמו. לאחר ששחטו את רוב הכפר - מספרת המסורת המוסלמית - ראה מוחמד את אחד מחייליו גורר בידה את אשתו היפהפייה של ראש הכפר היהודי (שמת לא מזמן). מוחמד שלף את האשה מידי החייל, גרר אותה לאוהל סמוך בעצמו , אנס אותה ואחר כך צירף אותה להרמון שלו. לא משנה אם הסיפור הזה אמיתי או לא - מה שמשנה הוא שזה סיפור מפורסם , גם היום, בקרב הערבים והמוסלמים, והטילים ארוכי הטווח של החיזבאלה ואיראן אפילו נקראים בשם זה - אל חייבר. וכמו שאומרים - אמור לי מה סיפוריך ואומר לך מי אתה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מזכיר גם לי משהו
המחנה הטהור,
03/09/06 09:57
|
כפר קאסם. קיביה. כפר קנא (X2). טבח מערת המכפלה. ועוד כהנה וכהנה. מאז תחיל ימי הסכסוך היהודי-ערבי, לא הוכחתנו שאנחנו טובים מהערבים, ובדרך כלל היינו גרועים יותר. ועל כך נאמר: הרצחת וגם לכלכת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכן, אמור לי מהם סיפוריך ואומר לך מי אתה.
ב'ק',
02/09/06 22:21
|
אז אם סיפוריך אומרים מי אתה, מי אתה באמת, א'צ'? אדם שמספר סיפור על אונס, או אנס?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
very intersting, it is so easy to all into
avi tzanani,
hatikva,
01/09/06 13:55
|
woman's hate, which is another form of self hate, andamazing to see how it can easily happan to a whole colture and society, like in the case of the muslim world/
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
איזו תורה קדושה ומתקדמת! ואווו!
ה-מו-מה!,
01/09/06 13:51
|
ראשית כל הכבוד, באמת כל הכבוד! איזו תורה נאורה, מתקדמת, הומנית. אסור לאנוס מייד. יש לתת לאומללה חודש להתאבל על חייה הקודמים ואז אפשר לקחת אותה ולעשות בה מה שרוצים. זו באמת התקדמות עצמוה, חודש השהייה לפני שמחפצנים אותה- ואוו אוווו....
ושנית תודה על הטיפ לגבי האיסור לחגור דילדו וללבוש בגדי נשים. מזל שתורתנו הקדושה חשבה על דילדו כבר בימי קדם והכינה לנו איסור מדאורייתא. אמנם בעלי שיחייה יתאכזב קצת כי הוא מה- זה אוהב להתלבש במיני כשאני בדילדו מאחרויו אבל מילא, אם כך כתתוב בתורה נוותר על זה. ואם מדברים על פרשנויות אונסות טקסט, אז כרמל, מממממ...אני במקומך הייתי מדברת ממש בלחש על זה....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה סתומה ומתנשאת! איכססססססס!
נג על!,
02/09/06 22:25
|
איזה בחורה טיפשה עדיף שתשתקי. אם את לא מאמינה בתורת ישראל והיהודים את לא צריכה להכנס לעמוד הזה ולרשום דברי הסטה בכדי להרגיז אנשים ולפגוע בהם. יש משפט שאומר איש איש באמונתו יחיי לכן אני ממליץ לך לאמץ את המשפט הזה. אם אני אתיחס בקצרה לדברייך אני מאמין שאת סתם בחורה צעירה לא נשואה וממורמרת שכל היום מאוננת ואף אחד לא צריך לסבול בגללך.
אני לא אדם דתי אבל אני אדם מאמין ואני יודע שהתורה והיהדות מלמדים את האדם להיות טוב בכל דבר בכל מעשה ומחשבה ולכן אני מאכל לך כל טוב ושבוע טוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש לי שאלות לרבנית
וואלה,
02/09/06 23:07
|
האם מדובר בדילדו חשמלי ?ומה בנוגע לשמלתו של הבבא עובדיה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נראה לי שדילדו חשמלי מותר אבל רק לגבר.
ה-מו-מה,
03/09/06 07:20
|
לאישה זה אסור באיסור חמור ומוחלט. ולגבי שמלתו של הליצן עובדייה ועוד ליצנים מסוגו-ממממ זו אמנם שאלה! בטח כבר פתרו אותה בתירוץ ששמלתם אינה בגדר ''שמלת אישה'' או משהו דומה. סמוך עליהם שבמניפולציות הם אלופים- עם שמלה ודילדו או בלעדיהם.
ואתמול בלילה בעלי ואני ממשאבל ממש התאפקנו ולא נגענו בדילדו או בחוטיני שהוא אוהב ללבוש. הכל בזכות כרמל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איסור דילדואו מהתורה
דילדואו,
02/09/06 09:40
|
לֹא-יִהְיֶה כְלִי-גֶבֶר עַל-אִשָּׁה, וְלֹא-יִלְבַּשׁ גֶּבֶר שִׂמְלַת אִשָּׁה: כִּי תוֹעֲבַת יְהוָה אֱלֹהֶיךָ, כָּל-עֹשֵׂה אֵלֶּה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רבותינו אומרים שזה תרגיל
לא המום בכלל,
02/09/06 09:37
|
זה תרגיל. אחרי חודש, מה אני מדבר, אחרי יום, החייל מתעשט, הוא כבר לא רוצה ממנה כלום. זה תרגיל מנע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
אפשר לקבל פרטים לגבי התמונה, מי צייר כותרת?
ל"ת
אנה,
רמת גן,
01/09/06 13:03
|
|
 |
נראה לי שזה ציור של בוריס, boris, חפשי באינטרנט.
ל"ת
בורשטיס,
02/09/06 22:23
|
|
 |
3.
איזה יופי של פרשת שבת!
קורא נאמן,
01/09/06 12:42
|
|
 |
2.
תודה כרמל, מעניין מאד
אילה סלם,
01/09/06 12:24
|
ומסתנכרן עם מחשבה שהיתה לי אתמול על יצר הרע שהוא בדיוק כפי שפירשת - הקול השני, שמבטל את קול הנשמה.
תודה שוב, על כל שבוע שבו הפירושים שלך מונחים כאן עבורנו.
אילה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
Hata'anug livroah yoter mihaRitsa Eleiha
Alfassy,
M.Klita,
01/09/06 12:17
|
Let's be fair and candid .''the pleasure to run away from her is more intense than that to come to her.''.To have an affair with a lady costs me costs me Elef shekel :400 , to come to me and 600 to beg her to leave me alone.I depicted here all what many others do not want to admit
הגב לתגובה זו
|
|
 |
alfasi , i told you, keep on wanking,much cheaper,
ל"ת
avi tzanani,
hatikva,
01/09/06 21:28
|
|
 |
Ma ze wanking?
Al,
02/09/06 10:57
|
|
 |
wanking = having sex with your hand
ל"ת
jack,
france,
02/09/06 18:02
|
|
 |
לבקש מצנעני להיות ברור זה כמו לבקש מג'חנון להיות נטול-שומן
ל"ת
פחחחח....,
02/09/06 17:01
|
|
 |
#
JO,
01/09/06 13:30
|
I spent more money to evade being with ''her'' than that to be with her .
הגב לתגובה זו
|
|