• 37.

    שום דבר לא עוזר

    אלה, 08/12/08 18:05

    אני כל כך מבינה אותך!!! לצערי הרב פירסמתי ומבול הטלפונים לא הפסיק, ולמרות שבניתי לי מנטרה (''עיסוי מקצועי טיפולי ללא הרפיה מין או עירום'')כדי שיבינו זה לא הפסיק! זה לא משנה מה נכתוב בסופו של דבר הם מגיעים לשאלת השאלות-''האם זה כולל הרפיה?''וכשחשבתי שאחד מהם אחרי 3 שיחות הבין שיקבל רק עיסוי וקבעתי איתו וכשהוא בא הוא ביקש את זה מפורשות והייתי ממש קרובה להזמין לו משטרה.לצערי השם של המקצוע שלנו הפך להיות רע וזנותי בגלל כל מיני מכונים שמסתתרים תחת הכותרת ''ספא'' וכן בגלל בנות שמוכנות לעשות להם הרפיה ואפילו יותר מזה. לכל המטפלות/ים: תהיו חזקים גם האופנה הזו תעבור ואנחנו נהיה מוגנים מסוטים.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    קורה גם לגברים

    ג.ש., 29/08/06 21:27

    מניסיוני זה קורה גם למטפלים גברים. אין העדפה למין המטפל לעיתים אלא לעצם ההרפיה המינית. גם המקצועיות בפרסום אינה משהו שמשנה למי שמחפש הרפייה מינית. כמו כן ניסו לשכנע אותי לעשות כל מיני דברים נוספים. לי זה לא מתאים ונוגד את כללי האתיקה. אך יש אנשים אשר להם אין התנגדות ומספקים את השירות הזה.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    מה את בעצם אומרת?

    אורית, 29/08/06 18:25

    אפשר להוסיף בתוכן ההודעה ללא מין. לא שירות הרפיה. הודת שתוכן מודעתך מטעה, למה לא לשנותו? למה להאשים אחרים? את עושה טיזינג ואחר כך מתחסדת...

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    מטפלות ובוכות. (ל''ת)

    תמיד יש ברירה!, 29/08/06 08:03

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    לכל הגברים ''הנעלבים'' אוי אוי אוי

    אניה, 27/08/06 16:35

    הרי לא המצאנו את האגרסיביות שלכם...לא בכולכם אבל יש בינכם שכאלו אז די להיתממות ולהאשים את כל הנשים בהתחסדות דפוקים

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    איריס את צודקת אבל את חייבת לומר את זה כבר בשיחה

    אתי, 27/08/06 16:33

    ומי שבוחר להיעלב שייעלב נקודה!

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    הם מטרידים גם מטפלים גברים

    ניגם, 26/08/06 15:50

    אני ההיתי מעסה במשך כמה שנים, ואני זוכר טוב טוב את התרחישים אשר מופעים בכתבה, הן עברו אצלי באופן קבוע, יש צורך באוזן קשבת ותגובה מהירה ונחרצת.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    ומה עם מטפלים גברים שנוגעים במקומות שלא

    הילה, 26/08/06 15:11

    חייבים או עומדים צמוד מדי או כל דבר אחר שגורם לבחורה שרוצה טיפול לא להתקרב למטפלים גברים בכלל !

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    למה גברים לא הולכים למעסים גברים ? (התשובה)

    אישה, 26/08/06 00:45

    הם פוחדים שהאמת תזדקר להם תחת ידיו של גבר. רובכם מפחדים לחשוב על האפשרות שמגע של גבר יהיה נעים או יעורר אתכם.

    הגב לתגובה זו

    • ניסיתי לפתוח וזה לא נפתח.אולי תכתבי עוד פעם את התשובה. (ל''ת)

      שמעון, 26/08/06 01:01

      הגב לתגובה זו

      • שמעון -

        אישה, 26/08/06 22:22

        מה שאמרתי זה שהרבה גברים נמנעים ממגע גברי אינטימי, כי הם פוחדים לגלות שמגע כזה מעיר אצלם עוררות מינית...

        הגב לתגובה זו

        • הרבה גברים נגעלים ממגע קרוב בין גברים. (ל''ת)

          חד וחלק, 27/08/06 22:12

          הגב לתגובה זו

    • חחחחחחחח נכון מאוד.

      אמטיסט, 26/08/06 08:09

      נראה את הגברים המטרידנים והיללנים האלה מבקשים הרפיה ממטפל גבר וטוענים שאין מדובר במין אלא רק בקטע מקצועי פרופר. צבועים חרמנים שכמותכם.

      הגב לתגובה זו

    • צודקת, אבל זה לא אותו דבר כמו

      גבר, 26/08/06 10:46

      שנשים, בדרך כלל, יעדיפו גניקולוג מאשר גניקולוגית?

      הגב לתגובה זו

      • זה די דומה.. אם כי..

        אישה, 26/08/06 22:19

        השהייה על כיסא הגניקולוג נמשכת דקות ספורות ולמטרת בדיקה רפואית. כל הסיטואציה רחוקה מלשדר או להשרות אוירה רומנטית. להמחשה תנסה לדמיין בדיקה שגרתית אצל רופאת שיניים. זה משהו שעושה לך את זה ?

        הגב לתגובה זו

        • ובכל זאת רוב הנשים מעדיפות גניקולוג

          גבר, 27/08/06 00:01

          ולא מאותם סיבות שיעדיפו רופא שיניים על רופאת שיניים.

          הגב לתגובה זו

  • 28.

    גם לי זה קרה

    ליאת, 25/08/06 10:07

    אני ככ מסכימה איתך.אני חייבת לומר לך שהיה לי מטופל בוטה יותר. מישהו שאני מכירה, שדיברנו על טיפול בעיסוי לכאבים מתאונה,שבא אליי לטיפול והתפשט לחלוטין כולל תחתונים.. לא הספקתי לומר לא והוא כבר היה על מיטת הטיפולים. לקראת סיום הטיפול הוא ביקש הרפייה. הוא הפך זאת לנושא שיחה.הזדעזעתי מעצם הבקשה. אני חושבת שזה סוג של גברים שחושבים שמגיע להם הכל.כולל הכל. אני ככ מצטערת בשבילנו כמטפלות שאיכפת להן הריפוי של האדם שמולנו,שאנו נתקלות באנשים מהסוג הזה..שאין להם רגישות וכבוד כלפינו..

    הגב לתגובה זו

    • הוא התפשט לחלוטין ואת עשית לו מסג'?? מה רצית שהוא יחשוב?? (ל''ת)

      רונית, 27/08/06 14:26

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    הרצתי עכשיו חיפוש על ''עיסוי''..

    מריץ חיפוש, 25/08/06 01:56

    והקישור הראשון היה דווקא כתבה שמספרת על גבר שנותן עיסוי אירוטי לנשים (כולל החדרת אצבעות) ואיך שהכתבת נהנתה מהעיסוי. וקראתי את כל התגובות של הנשים החרמניות שרצו לדעת איך משיגים את הכתובת ומס' הטלפון שלו.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    כשאדם זקוק למגע, כל הגוף זקוק למגע

    אחד האיברים, 25/08/06 01:36

    יש משהו מאד מוזר בהפליה בין איבר לאיבר במסאז'. כשאדם זקוק למגע, כל הגוף זקוק למגע. וכשהמעסה נותנת תשומת לב לכל אברי הגוף ומדלג\ת על אחד האיברים ההכי רגישים, פיזית ונפשית.... על הזין שלי, ואפילו לא מתיחסת, אפילו לא בהומור, פשוט כאילו הוא שקוף, כאילו הוא לא קיים, כאילו הוא רע ומנודה מחברת קהילת האיברים של הגוף שלי – זה גורם לי להרגשה מוזרה ולא נעימה. אינני מחפש ''הרפיה'' מינית. בכלל לא. אבל אם היינו לומדים כחברה בכלל שזין הוא יופי של איבר, ואפשר לגעת בו, כשהוא רך או קשה, והוא לא חייב לגמור תמיד כתוצאה מכל מגע, גם הגברים היו יותר רגועים וגם הנשים. ודרך אגב, מאד מאכזב לקרוא כאן בכתבה וגם בתגובות את האסוציאציה המיידית של מי שמוכנה להתייחס לאברי המין לזונה. זה נראה לי איזה שריד דתי, פוריטני, ובעיקר כמשהו שנובע מאימה בלתי מודעת של המחברת וחברותיה מהנושא המיני כשלעצמו. ואני מטפל, דרך אגב.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    מה הם רוצים

    ארו, 24/08/06 17:28

    גברים רוצים ממטפלות בדיוק מה שקצב רצה מא', בדיוק מה שרמון רצה מב', בדיוק אבל בדיוק כל מה שגבר יודע לרצות - סקס.

    הגב לתגובה זו

    • לא נכון! חלק מהם רוצים לקבל מסאג'

      מגיב, 24/08/06 23:41

      ולהירגע (לא מינית) אבל לא מן הנמנע שגם מסאג' רגיל בחלקים ממנו יהיה קצת מגרה למרות שהמטפלת לא נוגעת באיברים אינטימיים.

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    סיכום ביניים:גברים מטבע בריאתם הם סוטים! יוצאים מהכלל הם: ...

    וונוס, 24/08/06 16:31

    אבא שלי,האחים שלי,הבנים שלי וכמה חברים טובים(!) שלי.נקודה! אנחנו הנשים הצלחנו להתרומם מעל חוקי הטבע! יוצאות מהכלל: המזכירה של בעלי במשרד,השכנה המטומטמת שעושה לו כל הזמן עיניים ומתפשטת בכוונה מול החלון הפתוח,,,,,,יש עוד כמה,את הפרנציפ הבנו.

    הגב לתגובה זו

    • והנשים בטח נגעלות מסקס. איכס!!! (ל''ת)

      מגיב, 24/08/06 23:34

      הגב לתגובה זו

    • ונשים הן צבועות מתחסדות (ל''ת)

      גבר, 24/08/06 23:43

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    אסור לאשה לנגוע בגבר אפילו ב... (ל''ת)

    אצבע קטנה, 24/08/06 16:30

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    פששששששששש

    אמטיסט, 24/08/06 12:49

    פתאום כל הנשים המגיבות מוכנות לעשות ביד לכל גבר מטופל שיבקש. איזו קידמה, איזו נאורות.... או אולי איזו צביעות ניו-אייג'ית אופינית. למגיבים שבעד הרפיה לגבר אחרי טיפול: תדמיינו את הבנות ואת רעיותיכם, נניח הן מטפלות במגע, באות ואומרות, אבא, אמא, בעלי היקר, היום עשיתי הרפיה ל 5 גברים. מחר יש לי עוד 4 הרפיות. אבל אל תתרגשו, זה חלק מהמקצוע. תהיו כנים, הייתם מסכימים שהבנות שלכם או הנשים שלכם ירפו כמה גברים ביום? ואיפה הגבול? זה בסדר להרפות במציצה, אם המטופל מבקש? אולי בהרפיה רגילה הוא לא מצליח לגמור? או לדבר מלוכלך למענו או להרים חולצה לבקשתו כדי שיהיה לו קל להתרפות? או להסכים לתחינותיו לגעת לך בציצי ''נו, מה 'כפת לך, שנייה ואני רפוי...אל תהיי רעה..'' זה בסדר מבחינתכם? בחייאת, נו, אתם לא מכירים מה זה גברים?

    הגב לתגובה זו

    • ברור! הרי גבר זה השטן בהתגלמותו. (ל''ת)

      גבר, 24/08/06 23:38

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    עמדה קורבנית מעולם לא עזרה לנו הנשים

    אילה, 24/08/06 12:03

    איך קרה שהצורך הבולט יותר אצל גברים למין הפך ללא לגטימי? למה אנחנו כנשים מיד מתרגמות את זה לחוסר הערכה וכבוד כלפינו גם כמטפלות וגם בחיים? מה הבעיה עם זה שגבריםרוצים גם הרפיה ואני כמטפלת לא יכולה לספק לו את זה ? למה זה הטרדה? אם ברור לך לחלוטין מה את עושה ואיפה הגבולות שלך ואת באמת מטפלת מקצועית כמו שאת מעידה על עצמך אז למה את שופטת נלחצת ונעלבת מזה שגבר רוצה פורקן מיני? נראה שאת צריכה לטפל קודם כל ברעיונות שיש לך על גברים ועל עצמך לפני שאת בכלל יכולה לעבוד איתם.

    הגב לתגובה זו

    • נכון מאוד ונגעת רק בקצה הקרחון

      שקד, 24/08/06 15:54

      כי לרוב רובם של האנשים יש בעיה בנושא המין והמיניות, קלה או חמורה. יש חוסר איזון בסיסי בהתיחסות שלנו ובאי ההתיחסות שלנו למין. להביא מטופל להרפיה מינית זו יכולה להיות עזרה טיפולית כמו כל עזרה אחרת. מה יגידו המטפלים שמנגבים את התחת לחולים וזקנים מוגבלים? אם את חושבת על זה כעל מין זה יהיה מין. הכול בראש.

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    כתבה צבועה ומתחסדת שגובלת במיזנטרופיות

    רמי, 23/08/06 17:17

    קודם כל שיהיה ברור אני לא הולך לא לאלה ולא לאלה,אבל יצא פעם שהייתי עם אשתי בנופש שכלל ספא של מסאז'ים,ג'קוזי וסאונה,והייתי בטיפול כזה ואז(שומו שמיים רחמנה ליצלן טפו טפו טפו)המטפלת הגיעה לאזורים שליד האיברים האינטימיים,והדבר גירה אותי.מה לעשות?אני רק בנאדם. כל אדם נורמלי היה מגיב ככה(חוץ מכמה קדושות ומתחסדות).מה קרה?רצחתי מישהו?פגעתי ברגשותיה של המטפלת(מה גם ששמרתי הכל ביני לבין עצמי)?וחוץ מזה יש גם טרנד כזה באיזור ת''א והמרכז שנשים הולכות למעסים אירוטיים למיניהם והן גם כותבות על זה ברוב חוצפתן בכל מיני מגזיני נשים מהוגנים לכאורה כמו ''לאישה'' וכאלה.אז כשזה נוגע בהן(תרתי משמע) זה בסדר?מה הצביעות הזאת?

    הגב לתגובה זו

    • צודק ב-100% (ל''ת)

      בן, 24/08/06 02:16

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    היא לא סתם אשה! (ל''ת)

    נותנת מין בתשלו, 23/08/06 13:13

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    דרך אגב גם נשים שהולכות למסאג'

    ב, 23/08/06 12:05

    עלולות להתגרות מהטיפול.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    נשים לנשים גברים לגברים

    א, 23/08/06 11:27

    אני מסכימה עם 10. הכי פשוט. למה בעצם לא לעשות טיפולים לבני אותו מין. לא יחסרו מטופלות, ולא יחסרו מטפלים. כולם יצאו מורווחים.

    הגב לתגובה זו

    • על הומואים ולסביות שמעת ? ועל דו-מיניים ? (ל''ת)

      איזה כלל טפשי, 26/08/06 00:37

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    הנחמדות וחוסר הגבולות הם אלה ששואבים את האנרגיות שלך

    רונית, 23/08/06 11:01

    זה שאת אסרטיבית ואומרת בצורה גלויה וישירה שאת לא נותנת שירותים כאלה, לא עושה אותך פחות רוחנית. כבדי קודם את את עצמך, לפני שאת מנסה לכבד גברים ומתירה להם לאנוס אותך באופן רגשי. די עם הנחמדות הרוחנית והנשית הזו, על גברים חרמנים זה הדבר האחרון שעושה רושם. ואולי באמת להפסיק לקבל גברים. גם זו דרך לשמור על עצמך.

    הגב לתגובה זו

    • רונית,יש לך בעיה. רוצה לדבר על ז'ה? (ל''ת)

      בני, 24/08/06 15:38

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    זה קורה גם לגברים

    בחור טוב, 23/08/06 10:39

    חבר שלי, שהוא מעסה לגברים סיפר על ההצעה שהוא קיבל ל''עיסוי עדין'': http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=6831&blogcode=4669321 אתם מוזמנים לקרוא

    הגב לתגובה זו

    • חחח....

      עב''ן, 23/08/06 17:08

      אתה צריך לתת לי קרדיט על שליחת הכתבה. (סתם צוחקת)

      הגב לתגובה זו

    • מסכנים ואומללים מתחננים לקצת מין שנעדר מהם העיסוי קורא לגנב..

      24/08/06 02:38

       

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    מבחינתי אין מאסג' בלי הרפיה!!!

    ברי, 23/08/06 10:19

    לא הבנתי מה הבעיה? אני מתקשר ושואל ישירות. זה דבר הכי פשוט, לא מבין מה הבעייה. אני רוצה שירות ובמידה והיא מסכימה מה טוב ובמידה ולא אני אומר תודה ושלום ומתקשר למישהי אחרת. דרך אגב, אני כבר הולך למישהי קבועה כמה חודשים והיא עושה ברפייה בצורה מושלמת ללא בעייה. סיכומו של דבר: לא הכרחתי ולא דרשתי מאף אחת לעשות לי הרפייה- במידה ותרשמי במודעה ללא הרפייה לא יפנו אלייך וככה תפתרי את הבעייה. הניחוש שלי שאת חוששת לרשום את המשפט '' ללא הרפייה'' כי את יודעת שרוב הסיכויים שכמות הלקוחות של תרד בצורה דרסטית. נ.ב. אני תומך בצורה מלאה בזכותך לא לרצות ולא לעשות הרפייה!!!

    הגב לתגובה זו

    • מבחינתך אין דבר כזה מסז

      גלי, 23/08/06 15:09

      זה שזונה מוכנה לעשות לך מסז' עדיין לא אומר שהלכת לטיפול מקצועי.

      הגב לתגובה זו

      • וזה שהלכת לטיפול מקצועי

        כל הנשים, 23/08/06 17:11

        לא אומר שלא הלכת לזונה.

        הגב לתגובה זו

      • מה הבעייה לרשום ללא הרפייה ???

        ברי, 24/08/06 11:35

        זה יפתור את הכל !!! הכי טוב לדבר ברורות וגלויות...הרפייה זה לא נכנסת לקטגטריה באופו מובהק וברור למין~~~

        הגב לתגובה זו

        • מה הבעיה? (ל''ת)

          בעית פרנסה, 26/08/06 01:19

          הגב לתגובה זו

      • שכל אותן המטפלות שמתבצרות מאחורי ''הגישה המקצועית'', התבצרות מוצלחת! (ל''ת)

        רינה, 24/08/06 15:46

        הגב לתגובה זו

  • 13.

    סוף סוף!

    רפלקסולוגית, 23/08/06 09:34

    סוף סוף מישהי כותבת מילה במילה את מה שאני כמטפלת חווה כמעט כל יום מאז שאני מטפלת... קראתי את הכתבה ותכווצתי כי הרגשתי שהיא מדברת אישית על הניסיון שלי. ודרך אגב, זה ממש לא עוזר לכתוב ''ללא מין'' - מסתבר שהסוטים מפספסים את המילה ''ללא''. זה פשוט נורא וקרה לי כבר שכמעט ויתרתי לגמרי על המקצוע למרות כל ההשקעה שלי. פעם אפילו היה אצלי גבר שהתנהג ''בסדר'' יחסית, ופתחתי לו את הלב מתוך הרצון להיות בסדר עם כולם כאחד, וכשהוא הלך נכנסתי לקליניקה כדי לסדר וגיליתי שהוא ''גמר'' לי על הסדינים. פרצתי בבכי ולא נרגעתי שבוע. הרגשתי כמו זונה מנוצלת. והסוטה התקשר שוב לאחר כמה ימים!!!!!! אין לאנשים שום גבולות. עכשיו בטלפון אני כמעט לא עונה למס' חסוי. שישאירו טלפון, רק אז אני יודעת שסביר להניח שזה בסדר. צריך למצוא דרך לעשות לזה סוף!!!! מטפלות לא צריכות להרגיש ככה, ולא לפחד.

    הגב לתגובה זו

    • זה לא אומר שהגבר לא בסדר פשוט קרתה

      ח, 23/08/06 16:49

      לו תקלה וזה לא היה בכוונה עד כמה שזה לא נעים. ואין צורך להפגע או להרגיש כמו זונה, תקלות קורות.

      הגב לתגובה זו

      • אומר שמומר. תכניס טוב לראש: גבר= לא בסדר!!! (ל''ת)

        שולי, 26/08/06 21:53

        הגב לתגובה זו

        • תמיד! (ל''ת)

          ח, 27/08/06 00:04

          הגב לתגובה זו

    • הרפיה,''הרפיה'' והמטפלת שביניהם.

      יעל, 24/08/06 13:02

      גם אני עוסקת בטיפול (בנוסף על היותי אישה). בזמן הטיפול אני מרוכזת בלקוחה או בלקוח.עברתי כבר מזמן את שלב ההתבגרות (42),אני מכירה את הטבע הנשי כאישה,ואת הטבע הגברי, מניסיון חיים וניסיון מקצועי (12 שנים). מה אפשר לעשות? המגע שלי במטופל,בצד היותו אנושי,הוא גם נשי.ככה ברא אותי הקדוש ברוך הוא. קורה גם לי(לעיתם לא קרובות) שהטיפול שלי מעורר בגבר התעוררות מינית.מי שמתיחסת לזה כאל סטייה,נמצאת כנראה במקצוע הלא נכון. אים לקוח שבא לעבור הרפיה יוצא ממני עם ראש תפוס,לא עשיתי את העבודה שעבורה קיבלתי תשלום. כן! אים זה קורה,אני גם ''מרפה'',בלי תוספת לתשלום,זה שייך,ולכן גם כלול בתשלום. מטפלת ש''הרפיה'' בשבילה זה שירות מיני,שתוותר על הלקוחות הגבריים,לפחות עד שתתבגר. טיפ קטן: לבוש צנוע, יכולת להשרות אווירה מקצועית ואנושית,מונעים את מה שרוב המגיבות פה מתיחסות אליו כאל ''מקרה לא נעים'', דרך ''מביש'',עד ל''סטייה''. בהצלחה!!!

      הגב לתגובה זו

      • מה את אומרת? אז מה ההבדל בינך

        לעיסוי מיני?, 24/08/06 16:23

        אין פה שום קשר לבגרות אלא לגבולות ברורים. נכון שבאופן טיבעי גבר יכול להתגרות אך מתפקידך להמתין מעט עד שיירגע. ואם המטופל יוצא ממך עם צוואר תפוס או ראש כואב אולי תתרכזי יותר בלימודי אנטומיה מקצועיים ולא ב''הרפייה'' . ישנם מספיק מכוני ''בריאות'' שעושים את העיסוי כולל מין, זו בחירה שלך לאן להשתייך. ואחדד את זה יותר - הרפיית שרירים ומתח בגוף לא חיבת בכלל להיות קשורה למין. על החתום: מסאג'יסטית מקצועית ואתית מאד!

        הגב לתגובה זו

        • נראה לי שהבנת לא נכון את הכוונה ב''ראש התפוס'' מהתגובה של יעל. (ל''ת)

          אריה, 24/08/06 23:19

          הגב לתגובה זו

          • הבעיה שלה, ה ר ב ה - יותר מורכבת. (ל''ת)

            חיה, 25/08/06 23:01

            הגב לתגובה זו

    • הכי טוב שלא תסתכלי בסדינים ופשוט

      ר, 27/08/06 00:04

      תקפלי אותם ותזרקי לכביסה. ככה לא תדעי מה המטופל עשה על הסדין וכמו כן גם לא תדעי אם המטופלת גמרה על הסדינים ולא תצטרכי להרגיש מושפלת. הרי הוא לא עשה זאת בכוונה.

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    למה מצנזרים? (ל''ת)

    שלמה, 23/08/06 08:57

    הגב לתגובה זו

    • יש דעות נכונות ולא נכונות

      סמית, 23/08/06 22:51

      סטית מקו המפלגה, חושבפשע שכמותך!

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    תכתבי פשוט ללא מין במודעה

    ארנבון, 23/08/06 03:28

    תצייני זאת ואז תחסכי לך את רוב אי ההבנות והצער התהומי שאת נושאת פעם אחר פעם - כמו כן תציני זאת שוב במשיבון שלך. סוג המתקשרים ירד פלאים (המטרידים)הכי מומלץ זה להציג מיד בשיחת טלפון''שלןם אני דנה והטיפול אינו כולל הרפיה עירום או כל כיוון מיני'' הבחור מיד ינתק ויעלם לעולמים וכך תחסכי מאיתנו את ההשתתפות בחוויותייך הלא נעימות

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    simple solution

    s, 23/08/06 02:03

    i have two offers for u: 1. to give treatment only for women. men wil do for men. women for women. so simple. 2. if u insist to do for men-accept only the one that come from people u know. dont put yourself into this. dont worry for money. it will come.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    הלכתי לעיסוי (ולא התכוונתי להרפיה)

    אנונימי, 23/08/06 01:12

    באזורים מסויימים המגע של המטפלת הרגיע אותי ובחלק מהעיסוי המגע אפילו קצת גירה אותי כמו עיסוי מאחורי האוזן, בגב, בפנים הירך וכו' לא מקומות הנחשבים לאינטימיים ופחדתי שבטעות אני אגמור אבל בקטעים האלה שהמטפלת הרגישה שקצב הנשימות שלי מתגבר אז היא הפסיקה לרגע את המגע לכמה שניות והמשיכה כשהנשימה נרגעה מעט כדי שלא תקרה ''פאשלה''. ואני נשבע שלא התכוונתי להטריד אותה מינית. וגם לא נראה לי שהיא הרגישה מוטרדת (אני מקווה שלא) כי זה טבעי שבעיסוי אפילו רגיל מגעים מסויימים עלולים להיות מגרים אפילו מבלי להתכוון כי המגע בנוסף לעובדה שאתה יודע שאישה (צעירה ומושכת) מעסה אותך כבר עושה את שלו. אני חושב שמטפלות בעיסוי מודעות לאפשרות הזאת ולוקחות אותה בחשבון. לכן בקטעים מסויימים המטפלת הפסיקה לרגע את העיסוי באותם מקרים. אני התאפקתי ועצרתי את עצמי מלגמור אפילו בטעות כי לא רציתי לפגוע בה. בכל מקרה שלא תהיה פה אי הבנה אני לא מצדיק בכלל התנהגות כמו של אותם גברים המתוארים במאמר. התנהגות כזו היא הטרדה מובהקת. וכשאני הייתי בעיסוי דאגתי שלא תהיה הטרדה אפילו בטעות. כתבתי את כל זה כי היה קטע במאמר שהיה כתוב שהמחשבות מתבטאות בגוף, כך גם היה אצלי שהתגריתי מהמגע ואחרי שחשבתי שהכותבת קוראת גם לזה הטרדה התחלתי לחוש רגשות אשמה שכאילו הטרדתי ורציתי להבהיר שלא הייתה כאן כוונה להטרדה.

    הגב לתגובה זו

    • למה גברים לא מטופלים אצל מעסים גברים??

      מיכל, 23/08/06 09:45

      תעשו לעצמכם טובה, כך תחסכו לכולם את חוסר הנעימות... אני בטוחה שמגע של גבר לא ''יעשה לך את זה''...

      הגב לתגובה זו

      • לדעתי אין מצב שאישה לא מתגרה מעיסוי

        א, 23/08/06 12:22

        במיוחד ע''י גבר. אז לנשים מותר להתגרות מהעיסוי ולגברים אסור?

        הגב לתגובה זו

        • קשה לתאר ששורת המתחסדות שהגיבו פה מתגרות בכלל ממהשהו. (ל''ת)

          אולי מעכביש?, 25/08/06 23:07

          הגב לתגובה זו

      • כי גברים הם סוטים.וסוטים מזהים סוטים ממרחק. (ל''ת)

        סוטה(גבר), 24/08/06 16:18

        הגב לתגובה זו

    • אתה סוטה

      י., 23/08/06 10:22

      בסקס רגיל אתה בטח גומר עוד לפני שזוגתך מתחילה להתרגש.

      הגב לתגובה זו

      • מה קשור סוטה זה נורמלי שגבר מתגרה

        א, 23/08/06 11:59

        כשאישה נוגעת בו באזורים מסויימים רגישים. דרך אגב יכול להיות שהגירוי יקרה גם כשגבר נוגע באותם מקומות.

        הגב לתגובה זו

      • אז מי שגומר מהר הוא סוטה? (ל''ת)

        א, 23/08/06 12:07

        הגב לתגובה זו

        • כן !!! וגם מי שגומר לאט,או בכלל לא גומר. (ל''ת)

          סוטה (גבר), 24/08/06 16:16

          הגב לתגובה זו

      • כשאני רואה בחורה סקסית זה מגרה אותי

        א, 23/08/06 12:25

        גם אז אני נחשב לסוטה? מה לעשות? אני גבר ומתגרה מנשים מושכות.

        הגב לתגובה זו

      • גם אבא שלך ''סוטה''. אחרת לא היית פה להגיב.

        סוטה (גבר), 24/08/06 16:15

        אולי אפשר לוותר על המילה גבר,ובמקומה להגיד סוטה.

        הגב לתגובה זו

    • גירוי

      תמיר, 23/08/06 11:39

      בכל פעם שאני עושה מסאג' וזה לא משנה אם הגברת כוסית או מבוגרת, האווירה, החושך... המגע.. העירום... אין אין מצב שאני לא מתגרה. ואז מתחיל המצב הלא נעים שאני מתפלל שהיא לא שמה לב והרי קראתם, ברור שהיא שמה לב! ואני מרגיש לא נעים כי עומד לי ומנסה לחשוב על מליון נושאים מגעילים, אבל זה לא עוזר. הולך המצב רוח מהמסאג' וגם פאדיחה. מטפלות- דחוף עצה!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    יש לי הצעה מעשית בשבילך

    אזרח מן השורה, 23/08/06 00:57

    קודם כל לדעתי עדיף לומר באופן ברור ומראש: שסקס מכל סוג שהוא הוא מחוץ לתחום באופן מוחלט. השאלה היא איך לומר את זה ומתי. את יכולה למשל להקליט הודעה שתכלול הסבר קצר על התמחותך - ולציין שעקב מקרים שקרו ובהם אנשים לא הבינו את הנקודה הזאת - את מוצאת לנכון להבהיר זאת (כאשר זה נאמר בהודעה מוקלטת - אדם ששומע את זה לא יחשוב שזה מכוון אליו אישית - וזה היתרון) ברורה לי ההתנגדות שלך להעלות את הנושא ביוזמתך - אלא מה, בדיוק כפי שאת בעצמך ציינת, התופעה קיימת, ואי אפשר כנראה להתעלם ממנה. הצעה נוספת: אם למשל תתאחדו כל המטפלים בתחום ותנסחו הודעה סטנדטית (אפשר אפילו להקליט הודעה סטנדרטית על ידי קריין) ואז זה נשמע משהו אחיד ורשמי, ומי ששומע את זה, מצד אחד לא נעלב ומצד שני זה מבהיר את הדברים באופן בהיר וברור. אפשר גם לעצב שלט (שמנוסח בעדינות) ולהציב אותו במקום מסויים. בברכה

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    איריסי אהובתי

    אי שם בפראג, 23/08/06 00:33

    איזה כיף לקרוא אותך ככה סתם, באמצע הלילה, רחוק פה וקר, ואז פתאום לשמוע את הקול שלך בין השורות ומבעד למילים. הגיע הזמן שתקבלי פומבי לדעותיך ועמדותיך. אוהבת ומחבקת, א

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    מטרידים לא רק בנות...מציע לך לא לענות לשיחה לא מזוהה

    שמואל הנביא, 22/08/06 19:40

    דבר ראשון יש לשאול לשמו ולטלפון . אם לא עונה או מתחמק לנתק ישר... מטרידים גם אותי ומרוב ההטרדות נמאס לי מהמקצוע הזה ... אני מרגיש כמו זונה .

    הגב לתגובה זו

    • אתן יוצרות את האי הבנה

      סוס יאור, 23/08/06 03:34

      תציינו במפורש שזה לא כולל את מה שאתן לא רוצות שיכלול ואני מבטיח לא להתקשר- כי יש עוד אלף מטפלות שכן רוצות לגעת לי וחבל לי לבזבז זמן על כאלו שמשאירות לדמיון שלי לעבוד.

      הגב לתגובה זו

      • תצא מנקודת הנחה שזה לא כולל מין או

        איש, 23/08/06 11:49

        הרפיה מינית ותיקח את זה בחשבון. אם אתה מעוניין בהרפיה מינית ואתה רוצה לענות למודעה אז אל תשאל יותר מדי שאלות. אם זה כולל הרפיה מינית המטפלת כבר תגיד לך בלי לשאול אותה במפורש או לחילופין תתקשר רק למודעות שמציינות במפורש שזה כולל הרפיה מינית.

        הגב לתגובה זו

      • אאאהה כן??? יש לי עוד רעיון

        נופי, 23/08/06 15:07

        אולי גם רופאה תכתוב על הקליניקה שלה - לא כולל מין. אחרי הכל, בטוח שיש כמה גברים מסכנים שזאת הדרך היחידה שלהם לקבל ליטוף קל עם הסטוסקופ על החזה... ואולי - אולי גם עורכת דין תכתוב שהיעוץ המשפטי לא כולל סקס על דוכן העדים? אם מישהי עובדת בתור מסג'יסטית זה עדיין לא אומר שיש לך אופציות וזה לא אשמתה אם היא לא ציינה את זה....

        הגב לתגובה זו

  • 5.

    ''שרותי הרפיה'' - עאלק!

    לילך, 22/08/06 19:19

    לא ידעתי ששירותי המין קיבלו שם ''רוחני''. מה הרעיון הפלצני הזה של ''שרותי הרפיה''? היתכן שהגברים ''המסכנים'' הללו מסתובבים כל היום עם ''זין'' תפוס, שהם שצריכים מישהו שירפה להם אותו? נמושות!! אם הם לא מסוגלים ללכת ישירות לשירותי מין ונטפלים למטפלות במגע, הם צריכים מישהי שתתן להם שרותי ''הרפיה מיוחדים'' במינם הכוללים בין היתר מחבת על הראש ומערוך לשרירים. לא שמעתם על עשה זאת בעצמך אם אתה מפחד מאשתך ומתבייש שיתפסו אותך? כל הכבוד לך איריס. תמשיכי להאמין ולזמן רק גברים שבאמת באים לטיפול במגע ולא להיטפל לנוגעת.

    הגב לתגובה זו

    • יש עוד אלף כמוך

      פטיש אויר, 23/08/06 03:39

      ותודה לברזנייב ולגורבצוב שפירקו את חומות מוסקבה וגדרות ליטה ונהרות אוקראינה .

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    מה זה, המדור הפך לבלוגיה? (ל''ת)

    ש י ע מ ו ם !, 22/08/06 18:32

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    כל הכבוד! פרסום חשוב (ל''ת)

    מיטל, 22/08/06 17:50

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    מה הקשר לניו-אייג'? (ל''ת)

    פרסומת, 22/08/06 14:15

    הגב לתגובה זו

    • יש פה הרבה מטפלות, זה הקשר (ל''ת)

      מטפלת בשיאצו, 22/08/06 15:48

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    ממש לא הבנתי את המסר שרצתה המחברת להעביר בכתבה. (ל''ת)

    ? ? ?, 22/08/06 13:29

    הגב לתגובה זו

    • אני מניח שזה ניסיון ליצור תהודה שתקטין את התופעה המבאסת הזאת (ל''ת)

      סוס פרא אציל, 22/08/06 20:17

      הגב לתגובה זו