• 15.

    מפה

    שמחה, 15/03/07 23:11

    בבקשה תסביר מה מסמלת המפה שמאחוריך בתמונה?

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    ספר ירוק

    שמחה, 14/03/07 23:15

    מה זה ספר הירוק של הבוניים החופשיים? ואם יש דבר כזה אם כן ספר על כך

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    גם לי יש סולם! (ל''ת)

    סלמי, 21/08/06 15:48

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    המסדר שלנו חזק יותר

    רוזנקרויס, 20/08/06 15:18

    אנו הרוזנקרויציאנים חזקים יותר מהבונים החופשיים.

    כידוע לכל, הרוזנקרויציאנים יכולים להפוך לבלתי נראים, ולכן אי אפשר למצוא אותנו.

    הגב לתגובה זו

    • אווווף.... למה לנו אין? (ל''ת)

      זיו קיטרו, 22/08/06 04:15

      הגב לתגובה זו

      • השווארצים שולתתים!!!1

        פלאנקה קיפודית, 24/08/06 01:46

        וגם זיג הייל דארת ווידר!

        הגב לתגובה זו

      • מה זה לא ברור?

        קרל גוסטב(יונג), 24/08/06 01:48

        אם לא היו יכולים למצוא אתכם, איך הייתם מצליחים להרויח תשומי?

        הגב לתגובה זו

    • מה שמקל מאוד על נוכחות בפגישות (ל''ת)

      תלמוד חירם אבי, 26/12/06 17:37

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    הבונים החופשיים.. המטרה.

    ליאור פפו, 19/08/06 00:29

    ככל שתכתבו יותר וככל שתספרו יותר על הבונים החופשיים כך יגדל רצוני להצטרף אליכם. אני יודעת שתהיה לי בעיה מפני שאני אישה, אבל שמעתי שיש לשכה בארץ שמוכנה לקבל נשים ואניאעשה הכל בכדי להיות חלק מהמסדר. ממה שכתוב בכתבה הזו, אני מבינה שהבונים תומכים בשאיפות של אדם ותומכים בזה שהאדם צריך לעשות הכול (ללא פגיעה בזולת) כדי להשיג את מטרתו בחיים. כשאני אהיה מספיק גדולה, אני אגש לשם ואהיה חלק מהאמונה: שעתידו ואמונתו של אדם תלויים אך ורק בו. תודה זיו.

    הגב לתגובה זו

    • איך מצטרפים

      חסן אל בנא, 20/08/06 15:20

      שלחי לנו צ'ק, ואנחנו נצרף אותך אפילו אם את אשה.

      אנחנו בסניף הבונים-החופשיים-איחוד די ליברלים בקטע הזה, בניגוד לשוביניסטים מהמאוחד.

      הגב לתגובה זו

    • תשכחי מזה!

      בנות בונות, 21/08/06 15:54

      זו רק שמועה, בדקתי.
      לא דובים ולא יער.
      יש כל מיני אגודות שמנסות לחקות את הבונים החפשיים שאינם כל כך חופשיים, המנסות לצרף נשים , אבל הם לא הדבר האמיתי.

      הגב לתגובה זו

    • יש אורגות חופשיות. וזה לא בצחוק.

      בגלם, 24/08/06 01:36

      בהולנד הוקם מסדר נשים שמתעסקות באריגה. ראו בכתבה:

      https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/15/ART/775/436.html

      הגב לתגובה זו

    • אז דנה אינטרנשיונל יכולה להצטרף או לא? (ל''ת)

      נזגולון, 24/08/06 01:41

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    זיו האם אתה הבן של ריקי קיטרו? (ל''ת)

    קושקוש, 18/08/06 20:31

    הגב לתגובה זו

    • כן.

      ליאור פפו, 19/08/06 00:30

      זזיו הוא אכן הבן של ריקי קיטרו. (זיו, מצטערת שעניתי במקומך).

      הגב לתגובה זו

      • מי זו ריקי קיטרו (חוץ מזה שזו אמא של זיו) (ל''ת)

        שרון, 22/10/06 21:52

        הגב לתגובה זו

  • 9.

    נשמע כמו חבורה של זקנים שמשחקים D&D

    אבי, 18/08/06 10:05

    תתבגרו ותעשו משהו עם החיים שלכם. מסדר מצ'וקמק. אני מכיר כמה חברה שם ותאמינו לי הם סתם סנובים זקנים שחושבים שהם יותר טובים מכולם במדינה הזו הם לא עשו כלום אני יכול למנות 1000 מסדרים אחרים שעשו ועושים הרבה יותר!!!!

    הגב לתגובה זו

    • d&d אחלה משחק!!!! (ל''ת)

      לוחם, 18/08/06 13:29

      הגב לתגובה זו

    • אתה בטוח לגבי זה?

      זיו קיטרו, 18/08/06 20:20

      תמיכה ממאות משפחות החיות מתחת לקו העוני
      איסוף של מעל ל 10000 ש''ח בכל חג לרכישת מוצרים לנזקקים
      תמיכה קבועה מקלטים לנשים מוכות
      קרן צדקה קבועה ההולכת לבתי חולים
      אימוץ ילדים מכפר הילדים ודאגה לצרכיהם

      ואלו רק הדברים הרגילים, בלי פעיולויות מסוניות מיוחדות שנערכו בצפון למשל שם סיפקו מזון לחיילים, מקלטים לחסרי בית ועוד.

      הגב לתגובה זו

      • עוד סיבה...

        ליאור פפו, 19/08/06 00:31

        כל הדברים שהבונים עושים למען המדינה שלהם הם עוד סיבה מדוע אני רוצה לקחת חלק בזה ולעזור.

        הגב לתגובה זו

      • איזו פליטת מקלדת יפה

        פרויד, 20/08/06 15:21

        ''תמיכה *מ*מאות משפחות החיות מתחת לקו העוני''.

        הגב לתגובה זו

        • זה אמור היה להיות מצחיק?

          זיו קיטרו, 22/08/06 04:17

          כי אני תוהה כמה כספים אתה העברת לנזקקים ולמשפחות מתחת לקו העוני.

          הגב לתגובה זו

          • אז זקנים שמשחקים D&D ותורמים כסף.

            ברברוסה, 24/08/06 01:44

            כך הם מרגישים כאילו הD&D שלהם זה יותר מD&D, כאילו משהו אצילי, וזה מספק להם קצת רומנטיקה. מה רע? יותר טוב משיהמרו בקזינו, לפחות הם מרגישים חשובים וכך לא מזיקים לסביבה.

            הגב לתגובה זו

      • ואתה בטוח זיו?

        אייזיס, 03/03/09 20:20

        אל תתגאה כל כך במסדר שלך זיו, אתה באמת שלא יודע כלום ואתה גם לא תדע עד שלא תגיע לפחות לדרגות שמעל 30 עד אז הם יספרו לך סיפורים שנוח להם לספר כשאת החניכה האמיתית לסודות שלהם רק קבוצה מצומצמת של נבחרים תדע. אז אתה תכיר פן אחד של הבונים החופשיים שלא מזיק להם שתדע והם ישאירו את הדבר האמיתי לעצמם. אהה ובקשר לתרומות, ממש מרגש... מזכיר לי שהאחים עופר ממנו את סל התרופות לכמה אלפי חולי סרטן, אבל שחכנו שכמעט כל אזור הצפון נתון בסכנה הזאת של לחלות בסרטן בגלל המפעלים שלהאחים האלה... אז כן הבונים פילנטרופים... ובאותו זמן דואגים לשמר את הסטאטוס קוואו שהוא פערים גדלים והולכים בין עשירים לאזרחים, או בין הINITIATES לSHEEP,

        you know what i mean ziv? do you...1

        הגב לתגובה זו

  • 8.

    מי שרוצה ללמוד על המסדר

    החבר של ביורק, 18/08/06 00:13

    ...שיראה את קליפ הוידאו ארט הקרוי THE ORDER מאת האמן מת'וי בארני.
    www.cremaster.net
    CREMASTER 3

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    ''חופשי זה לגמרי לבד...''

    יהונתן, 17/08/06 20:57

    כל הגדרה סופה להגדיר את המוגדר.
    על המוגדרים להוציא עצמם מעצמם.
    ולא לנסות ולהגדיר את הבלתי- מוגדר.
    את זה כנראה לא הבינו ''הבונים החופשיים'',השאלה היא עד כמה אתם חופשיים,הא,בונים...?

    ואני מבין עניין.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    אין כעס בעולמות העליונים

    תמר ושמעון, 17/08/06 20:17

    המלאכים אוהבים את האלוהים ואוהבים את כל נבאריו הם מעבר למימד הכעס.
    המבט במימד הזך של הקדושה הוא של חמלה מוחלטת.
    העביות של העולם הגשמי הוא האובדן המוות והכעס.
    האדם על פני האדמה נמצא במימד הכעס הכאוס והאובדן
    ולכן אינו הוא יכול לבנות את בית המקדש על פני האדמה מבלי לטמא אותו,
    הוא למעשה נידון לטמא אותו, לכן עליו ללמוד קודם איך לבנות את כוחות הקדושה בתוך נפשו.

    כל כוחות הדין והמות לפי ''שערי אורה'' קיימים בעולם הגשמי כדי להכין את נפש האדם לזכיות וטוהר ולשוות צורת הוויתו לזו של הבורא,

    והכל בכדי שהבורא יוכל להעניק לאדם את השפע ללא הגבלה
    בכדי שהאדם עצמו יהפוך ליסוד בורא המעניק שפע
    מבחירה נלמדת.

    למימדי כוחות הקדושה הנסתרים יש חוקיות מורה שאינה מובנת לנו כלל, יש להם השפעה עצומה והם השולטים ברמת השפע העונג האהבה וכוחות החיות שהם מעניקים לנו.

    המלאכים משרתים ומגנים על הקדושה בחמלה ובחכמה, הם למעשה ''המטפלים'' בנשמות הנמצאות במימד הגשמי

    הסולם הוא ''השאלה'' כמושג מוכר מהעולם הגשמי
    הוא לא מציין ערכיות ויחסיות של טוב או רע, עליון או תחתון, אין ערכיות של יחסים ומידות ברוחניות.

    הסולם הוא יותר כמו גשר או צינור של תודעה מהעולם הנסתר, אלינו, הנבראים הקיימים בעולם הגלוי.

    הגב לתגובה זו

    • רש''י חולק עלייך

      זיו קיטרו, 19/08/06 03:33

      הפרשנות שלו היא זו שהבאתי כאן.

      הגב לתגובה זו

      • זיו, הייתי רוצה לקרוא את המקור

        תמר ושמעון, 20/08/06 18:55

        מאיזה ספר נלקח הפרוש של רש''י?

        הגב לתגובה זו

        • המאמר הזה

          זיו קיטרו, 22/08/06 04:18

          מבוסס על עבודה שהכנתי ללשכה שלי.
          אחפש את העבודה המקורית - יש לי שם את מראי המקום - ואעבירם לפה.

          הגב לתגובה זו

          • הנה דרך להתחבב על הלודג' שלך

            אייזיס, 03/03/09 20:26

            יודע ה זיו? אני אזרוק לך עצם

            תוסיף לעבודה שלך את העובדה שהסולם מסמל את סולם הקונדליני של הצ'אקרות שעולה מהבסיסי לכתר(העולמות העליונים) כאשר כל שלב בסולם מסמל כוכב אחר מהפנתאון המיצרי\\יווני\\רומאי (הם אותו דבר כמו המיצרי) כן, תוסיף את זה לעבודה שלך עם בא לך להיות כלבלב נאמן לאלה שחושבים עצמם באור לעומת שאר הבורים. אלה שמפיצים את החוכמה של אוסיריס, אבל שחכו בדרך את הנשיות, את העיניין שהכמורה והרוחניות שייכת לאישה, חבל אתם מבזבזים את הזמן שלכם, מבחינתי אתם חבורה של מקדמי פטריארכיה שובניסטים ורודפי שמלות. תהנה מהחניכות דמה.

            הגב לתגובה זו

  • 5.

    רק מה חבל?

    אבי זכא, 17/08/06 18:56

    חבל שמכל המטאפורה של הסולם נשארנו רק עם התפישה שגבוה זה טוב.
    אין מטרה בסולם, הוא היה יכול להגיע למעלה, למטה או סתם ליהיות מונח על הרצפה. מה שמשנה אלו השלבים. בטיפוס על סולם יש שלבים שהם מה שצריך לעבור, מבחינה רוחנית ברגע שעברת שלב אתה לא מעל האדמה, האדמה עולה עליך ואת עומד באותו גובה רק עברת שלב. הגובה אליו טיפסת לא משנה. הסולם לא מגיע לשום מקום, זה האדם שמטפס עליו שמגיע.
    ובנוגע למלאכים, גם חסרי בחירה וגם ממורמרים? נראה לי יותר מידי. סך הכל אין להם את היכולת לבחור ליהיות ממורמרים.
    ואגב סולמות, וכאלה אמיתיים, אני זוכר כשהייתי מחסנאי שהירידה למטה הייתה הרבה יותר מפחידה מהעלייה למעלה.:)

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    על המסדר

    נרי בר-און, 17/08/06 18:55

    זה מעניין מאוד ותודה.

    הגב לתגובה זו

    • שמח לשמוע, בבקשה (ל''ת)

      זיו קיטרו, 17/08/06 19:53

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    הבנוים החופשיים הם כת

    דן, 17/08/06 16:43

    מסוכנת וחולה
    חלק מהILLUMINATI!!!

    הגב לתגובה זו

    • מי עומד בראש הפירמידה? (ל''ת)

      פירמידה, 17/08/06 19:02

      הגב לתגובה זו

      • בראש הפירמידה עומדים אנשים עשירים מאוד..

        ויצמן, 17/08/06 23:42

        ששששששששש

        הגב לתגובה זו

    • אני חלק בכת ולא אמרו לי?

      זיו קיטרו, 17/08/06 19:51

      לא, הבונים אינם כת.

      הגב לתגובה זו

      • ככה זה כשאתה בכת: לא אומרים לך ואתה מגלה את זה מאוחר מדי אחרי ששטפו

        שרון, 22/10/06 21:50

        ככה זה כשאתה בכת: לא אומרים לך ואתה מגלה את זה מאוחר מדי אחרי ששטפו לך את המוח. מצטערת...

        הגב לתגובה זו

    • אני מציע לך לקרוא את

      Rasputin, 18/08/06 07:38

      טרילוגיית Illuminatus! של רוברט ווילסון ורוברט שה. :)

      הגב לתגובה זו

      • אילומינטוס של רוברט אנטטון ווילסון

        יונתן, 03/03/09 20:27

        יואאאוו חולה על הספר הזה
        אין חובה לכל מי שמתעניין בבונים

        הגב לתגובה זו

  • 2.

    חשבתי שהמסדר הוא סגור?

    אנונימי, 17/08/06 16:32

    מדוע הוא חושף את הדברים האלה הייתי בטוח שזהו מסדר סודי. אם כל אחד יכול לדעת את ''סודות המסדר'' מה הופך אותו לכל כך מיוחד?

    הגב לתגובה זו

    • כחבר מסדר

      זיו קיטרו, 17/08/06 19:52

      אני יודע מה מותר ומה אסור לגלות, כמה אפשר לחשוף וכמה לא.

      לגבי מה מיוחד במסדר - על כך בכתבה נפרדת.

      הגב לתגובה זו

    • ''מסדר'' - יותר נכון ''מסדרים''

      רוזנקרויס, 20/08/06 14:01

      יש את הנוסח הסקוטי, והמצרי, והרוסי, ואלה שמשולבים באבירי מלטה - ''בונים חופשיים'' זה כמו חומוס אבו-שוכרי המקורי.

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    מי צריך את הדת הזאת - יש הכל ביהדות! (ל''ת)

    יהודי, 17/08/06 16:09

    הגב לתגובה זו

    • מה?

      זיו קיטרו, 17/08/06 16:35

      זו לא דת. זה מסדר... והוא נשען על היהדות - בגלל זה כל מה שמופיע שם הוא מהיהדות.
      מן הראוי שנעלה לפה גם כתבה על מהו בדיוק המסדר, למרות שהיה פה מאמר כזה בעבר :-)

      הגב לתגובה זו