 |
30.
מאלף!!!!
ל"ת
ציפי,
רעננה,
26/08/06 11:06
|
|
 |
29.
ראוי לציין את הכתבות המקסימות האלה
הכי מיוחדות שיש,
23/08/06 15:48
|
ולהחמיא לכותבים על התוכן המיוחד ועל האפשרות להתבונן בכל פעם קצת אחרת בנושא המורכב הזה. הציבור לא מאמין והוא ימשיך לא להאמין , רק מעטים מאיתנו רואים וכשזה קורה, זה קורה מהר מדיי ולרוב אי אפשר לתעד זאת. כתבות אלה שופכות מעט אור על ההסטוריה האנושית בבוא חלקה הקטן לראות מקרים מיוחדים אלה, ולתעד אותם עבור הדורות הבאים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
כבש כנס
סוס פרא אציל,
צהלה,
16/08/06 23:53
|
בארווה בזמן שחרית ראשונה נהגתי לעמוד בפינתי ולהשקיף על העדרים והחיות.מדי פעם היו שועל או זאביא מתגנבים פנימה וטורפים את אחד הכבשים.רק מהבעת פניהם אפשר היה לראות שבשרו של הכבש טעים וערב לחיך. זכורתני במיוחד פעם אחת כשהייתי סייח צעיר עמדתי במקומי מתבונן בשני זאבים אב ובנו עומדים מעל כבש שקטלו זה עתה.הבן שם את כפו על הכבש הבר מינן זצ''ל ועמד לנגוס בבשרו הרך והכשר. ''זאביק'' הרעים קולו של אבא זאב ''כמה פעמים אמרתי לך לא לאכול עם הידיים!!!''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אלו הם בדיחות ברמה של מסטיק
ל"ת
בזוקה,
17/08/06 00:22
|
|
 |
ועוד זכורתני שב-ג' כסלו 1300 לפני הספירה למנינם ימח שמם
סוס פרא אציל,
אורוות שלמה,
17/08/06 01:39
|
כהרגלי עמדתי בפינה שלי מתבונן בחיות ובעדרים כאשר התרחש ליקוי מאורותיא וכל דיכפיה ייתן לנא חכמיא. ורז דרז דיכתומין וכתר לכתר תירקתין. דון דון פוסקין.ומדור לדור קורטיא דורמיא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
MY NAME IS BAZOOKA,JOE BAZOOKA
ל"ת
בזוקה ג'ו,
שם,
17/08/06 01:23
|
|
 |
27.
ציירי גרפיטי מזהמי הסביבה!
כבש,
16/08/06 14:55
|
ציירי גרפיטי מזהמי הסביבה קישתא הביתה המלחמה כבר נגמרה והיא היתה גם מאד עכורה כך מספרים אנשי אכות הסביבה
אמר אויב ארדוף ,אשיג, אחלק שלל ואני נפלתי חלל עם שריון נחושת קלל מול ערב רב מקולל המזנב בעם ,אצלו זה כלל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''והכי אהבתי לטרוף מבשר הכבש הרך והערב לכיך''
ל"ת
רבי טרפון,
סן טרופה,
16/08/06 23:58
|
|
 |
26.
ראובן, למה אתה ממשיך להתפתל ?
יוספה,
16/08/06 13:54
|
קודם אמרת שאולדרין ראה גיצי אש מהחללית, וזה ההסבר המדעי ה''מוכח'' ל''עבמים'' שהוא ראה.
אחר כך אמרת שהוא מעולם לא התראיין ולא אמר מעולם שהוא ראה עבמים.
המשכת וטענת שאין סרטון כזה ושהכל המצאות.
אחרי שראית את הסרטון, אתה טוען שכבר לפני 30 שנה הוא אמר שזה חלק מהחחלית שעף ושכבר ידוע 30 שנה שזה לא עצם בלתי מזוהה - אז למה ראובן, אם כבר 30 שנה ידוע שזה ''מכסה המנוע'', למה אלדרין מתייחס אליו בתור עצם בלתי מזוהה? למה הוא לא אמר בראיון ''ראינו מכסה וחשבנו שזה עבם''?
ולסיום, כנראה שהסרטון באמת ערער אותך קצת - עובדה שקראת לו ''סרטון מטופש''. כלומר, אתה טוען שאלדרין טיפש, וכנראה סנילי, במיוחד אם אחרי 30 שנה הוא מתייחס למכסה המפורק כאל עצם בלתי מזוהה, בעוד שהוא עצמו כתב שזה מכסה.....אולי כדאי שתתקשר לאלדרין ותשאל אותו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יוספה תראי עוד פעם את הסרטון
ראובן,
הרצליה,
17/08/06 09:31
|
באז אולדרין אומר בדיוק מה שהוא כתב לפני 30 שנה בספר שלו. הוא לא אומר שזה היה עבם. הוא אומר שהם לא היו בטוחים מה זה (הם ראו את זה ממרחק 500 מייל) אבל אחרי דיון הם הגיעו למסקנה שזה כנראה הפאנל של המאיץ והם אפילו לא טרחו לדווח על זה בזמן אמת. בשבוע שעבר הבאתי ציטוט מדויק מהספר שלו. מילה במילה מה שהוא אומר בראיון, בהשמטת כמה פרטים. באחת מחלליות אפולו ראו גיצי אש ליד החללית ודיווחו על זה. בזמנו זה עשה מהומת עבמים. היום יש לזה הסבר פשוט. זה לא ראיון חדש. זה מיחזור של ראיון ישן. אין כאן ראיון אם באז אלדרין (במובן של ראיון). זה סרט עבמים שמשלב עריכה דרמטית של דברים שהוא אמר בעבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
יוחזר בן צפון לאלתר!!!
ל"ת
!!!NOW,
14/08/06 16:53
|
|
 |
24.
לבן צפון
כבש,
14/08/06 16:52
|
כפי הידוע לך הודיעו היום שיש הפסקת אש, אז צא כבר מהמקלט ,והפסק להיות כה נעלב מתגובות ברוח סדום ועמורה, אל תתן לאותם ציירי הגרפיטי המכוערים המטנפים כל חלקה טובה, לקלקל לך את המצב רוח ...ולהפסיק להגיב או סתם לטקבק ברוח הטובה, אז עכשיו אני קורא : ק ד י מ ה לתג' ה-100 ! אז תתחיל להזיז את האצבעות... אחרת חנן וגילי שולטים!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כבש מוצץ העיזים ושואב הסוסים שכמוך. מה לך ולי?
ל"ת
בן,
צפון,
15/08/06 19:33
|
|
 |
איזו תגובה מכוערת. תתבייש לך!
ל"ת
כבש,
16/08/06 08:04
|
|
 |
איזו תגובה מגעילה. בסך הכל ביקשתי את טובתך. טיפש.
ל"ת
כבש,
15/08/06 22:58
|
|
 |
לכבש
למה שיגיב אליך,
ככה?,
16/08/06 10:58
|
|
 |
23.
חיים בכוכבים אחרים--יש או אין?
כבש,
14/08/06 13:23
|
עוד מספרו של זמיר כהן ''המהפך'' המדע מגלה את האמת בתנ''ך. : מאז ומעולם הטרידה את האנושות השאלה :האם קיימים חיים צמחים ואולי אפילו תרבויות שונות כמו זו שלנו ,בכוכבים אחרים? שאלה זו חזרה ועלתה בעצמה רבה לסדר היום הציבורי בשנות החמישים והשישים של המאה הקודמת. לקראת שיגור החללית המאוישת הראשונה אל החלל. בשנת 1960 החל האסטרונום האמריקני ד''ר פרנק דרייק בצעדי חיפוש מעשיים. באמצעות סריקת השמיים בנסיון לקלוט אותות רדיו מתרבויות אחרות . ב-1961 הוא פירסם את ''משוואת דריק'' - נוסחה סטטיסטית שניסתה לשער את מספר התרבויות המתקדמות ביקום. לפי חישוב שהסתמך על שיקולים שונים , כגון השערת קצב התפתחותם של כוכבים, מספר הכוכבים שבהם עשויים להיות תנאים לקיום חיים , משך הקיום המשוער של תרבות מתקדמת ועוד גורמים, טען דר' דרייק כי לדעתו בגלקסיה שלנו לבד קיימות כ-10000 תרבויות נוספות, והוגדלה עם השנים ע''י אסטרונומים אחרים. ומה אומרת התורה על כך? כאשר נשאלו תלמידי חכמים גדולים. בעת ההכנות לשיגור החללית המאויישת לחלל, אם לפי התורה ייתכנו חיים וצמחים במקומות נוספים ביקום. תשובתם היתה בדרך כלל כך : אף שלא מצאנו בתורה תשובה מפורשת לשלילה, וממילא אין סתירה בין דעת הטוענים שיש תרבויות כאלה, לבין יסוד כל שהוא מיסודות היהדות. משמעות רוח הדברים בתורה מורה כי מלבד החיים ע''פ כדור הארץ אין חיים נוספים בכל היקום. והנה טרם נחת האדם על הירח ולפני שהירח נחקר כראוי. ניטש ויכוח בין בכירי האסטרונומים אם יש חיים וצמחים ע''פ כוכב זה . האסטרונום ד''ר נ. וידאל מציין בהתפעלות ''בצבא השמיים'' שכאשר נשאל באותה תקופה המקובל הידוע הרב מרדכי שרעבי זצ''ל בדבר האפשרות של קיום חיים כלשהם על פני הירח, השיב הרב הישיש בציטוט מהקדמה לספר תקוני הזוהר (והספר העיקרי הדן ברובד הסוד שבתורה) מתוך הקטע ''פתח אליהו'': ובראת שמיא וארעא {ובראת שמיים וארץ}... ובארעא אילנין ודשאים {בכדור הארץ, קיימים אילנות ודשאים}...ועופין ונונים ובעירין ובני נשא { ועופות , ודגים , בהמות , וחיות ובני-אדם}. לאור זאת המשיך המקובל הישיש בנחת. נמצא שלא יתכנו חיים על פני הירח. שהרי נאמר במפורש:'' ובארץ --אילנות ודשאים ועופות ודגים חיות ובהמות ובני אדם''. משמע שרק כאן בארץ נבראו צמחים, בעלי חיים ובני אדם. ד''ר וידאל ממשיך וכותב שלפי אותו ציטוט נמצא שלפי רובד הסוד שבתורה לא יתכנו חיים לא רק על הירח אלא בשום גרם שמימי אחר . ואכן, מאז שהתפרסמה גישתם של גדולי התורה לענין, התיחס ציבור שומרי המצוות באי אימון בולט לדברי אנשי המדע שטענו כי קיימים חיים בכוכבים אחרים , וזאת על אף שעם הזמן הצטרפו לדעתו של ד''ר דרייק אנשי מדע מהשורה הראשונה כגון ד''ר קארל סאגן. שטען כי מספר הכוכבים שיש בהם תרבויות מתקדמות אף גבוה בהרבה מהמספר שנקב בו ד''ר דרייק. אולם. עם התקדמות המחקר . מסתמן מהפך ביחס לנושא בקרב רבים בעולם המדע: הנה תקציר כתבה מאת ויליאם ברוד. כתב הניו- יורק טיימס. שפורסמה בעיתון הארץ ב-9 לפב' 2002 תחת הכותרת ''למרות הכל . אנחנו לבד ביקום'' כתבה המתארת נאמנה את המסקנות ההגיוניות שהביאו למהפך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לעיתים עת התקשיתי להרדם הייתי סופר את עדרי הכבשים
ל"ת
כשר וענוג בשר,
הכבש,
17/08/06 00:12
|
|
 |
22.
האם החייזרים מוזכרים בדברי הזהר?
כבש,
13/08/06 03:25
|
ולעניין העדויות הרבות על חייזרים שהופיעו בעולמינו,אשר גם ננפה ונסלק את כל העדויות השקריות או הדמיוניות (היו מקרים בהם התברר כי ''החללית המיוחדת'' שנצפתה ע''י טיסים רבים לא היה אלא מטוס אמריקאי סודי ''חמקן'' , ומי יודע עוד כמה עדויות יופרכו בעתיד בדרך זו) עדיין תשארנה עדויות מרשימות: הזוהר והתלמוד מציינים במקומות רבים את קיומם של יצורים מוזרים, בלתי נראים בדרך כלל, אשר בשלושה דברים דומים הם לבני אדם ( העשויים גוף ונשמה,חומר ורוח) ובשלושה ברים דומים למלאכים (העשויים מרוח בלבד). יצורים אלו העשויים מרוחניות עכורה, על גבול החומר (ראה רמח''ל דרך ה' חלק א' פרק ה') נקראים בשם שדים והם מסוגלים לשנות את צורתם ומראיהם, ולהופיע לעיני בני אדם בדמויות שונות ומשונות. אולי השדים , הם אותם אשר בעידן המודרני קבלו את השם ''חייזרים'' ? ובפרט שיש אנשים אמינים, המוכנים להשבע בכל היקר שבהם שראו חייזרים הנראים כמו בסרטים. האם ייתכן שהסרט הבדיוני התגשם?? אם אמנם אנשים אלה ראו שדים ,ההסבר ברור יש בידנו עדויות מחז''ל ומהמקובלים על תעלולים ומעשי שובבות של יצורים אלה. לא יפלא אם ''ימצא חן בעיניהם'' להרשים או להפחיד בני אדם ע''י הופעתם בצורת ''האורחים מהחלל'' שבסרטים. עוד יש לציין בהקשר זה את דברי הזוהר, דברים שאם נפרשם כפשוטן, יש בהם דיווח ברור על צורות חיים נוספות במקומות נסתרים בעולמנו, בזהר(בראשית דף מ, עמ' א') מבואר ישנם שבעה מדורים והם : ראץ, אדמה, גיא, נשיה, ציה, ארקא, תבל. והגדול שבכולם תבל , והוא המדור העליון בו אנו דרים , ומוסיף הזהר(שם דף מא' עמ' א') כי בכל המקומות הללו ישנם מיני יצורים הדומים לבני אדם , והם מודעים למציאות האלוקים , אך ידיעתם את כבוד הבורא אינה מגעת לידנו בני האדם המתגוררים במדור העליון תבל, בנוסף מפרט הזהר (זהר ויקרא דף י' עמ' א' ) כי כשם שהרקיעים עוטפים זה את זה כגלדי בצל ( כמו האטמוספירה סביב כדור הארץ) כך שבעה ארצות שלמטה, והיצורים שבהם שונים זה מזה! יש מהם לבושים בלבוש, ויש מהם לבושים בקליפות (שריון?) ויש בקליפות אדומות או שחורות,או לבנות , ויש המעורבים מכל הצבעים , ואינם חיים יותר מעשר שנים ובבראשית (זהר בראשית דף קנז עמ' א' ) מספר הזהר שרבי חייא ורבי יוסי הלכו בדרך , וישבו ליד סלע אחד שהיה בו סדק,לפתע עלה אליהם אחד מתושבי ארקא וספר שבארצו יש עוד אחרים שמראיהם שונים ממנו ועוד אומר הזהר (בראשית דף נד' עמ'ב')כי כאשר גורש קיין ''מעל פני האדמה'', התקבל למטה ,בארקא,על ידי תושביה. נתונים אלו הזרים מאד לאנשי המחקר , עוסקים ביצורים שונים, אך דברי הזהר כולם נמצאות בשכבות הפנימיות של עולמינו, במקומות שטרם נחקרו. האם אלה החייזרים מ''החלל החיצון'' שחכמי התורה הכירו כבר לפני 2000 שנה, וידעו כי מקורם של כל אלה בעולמנו-כדורנו הקטן, העלום והמסתורי עדיין? מתוך הספר ''המהפך'' המדע מגלה את האמת שבתנ''ך--- זמיר כהן--
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי לא שמת לב כבש
עובר אורח,
13/08/06 22:37
|
אבל התיאורים מהזוהר, הובאו ע''י הכותבים באחת הכתבות הקודמות שלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לעובר אורח
כבש,
14/08/06 01:21
|
כן שמתי לב , אבל הם הזכירו זאת עם עוות, בעוד הזהר מדבר על עולמות אלו כמדורים :ארץ, אדמה ,גיא, נשיה, ציה ארקא ותבל כעולמות הנמצאות בתוך כדו''הא כגלדי בצל , חנן וגילי מזכרים עולמות אלו קוסמולוגית, וכאן טמון ההבדל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד כבש
hamamin,
13/08/06 10:04
|
והנה מצאת את ההוכחה הגדולה בספרים הקדושים ואכן שדים המה ויופיעו בצורות שונות ולפעמים לא יראו לעיני האדם הפשוט ויופיעו רק לרואי ניסתרות ולפעמים יופיעו עם סוסי אש ולפעמים עם צלחות עפופות אור פלזמטי נעים בין עולמות מקבילים,בין קליפות הבצל הסימבולי. העולמות כולם הם רק היתגשמויות של האחד האין סופי שאינו מושג על ידי התפיסה המצומצמת של הברואים. עין לא ראתה והדמיון לא יבין את גודל הפלאים בעולמות האין סוף. הולוגרמות בתוך הולוגרמות סוד בתוך סוד כוונה בתוך כוונה. המשך לחקור במופלא כי זה כל האדם. ולא כמאמרו של קהלת אין רע במעשה האלוהים תחת השמש. יש לא נעים יותר ולא נעים פחות ויש נעים. אשרי האיש שמצא חוכמה כי רחוק מפנינים מכרה. הבית כלא שאתה כלוא מפתחו הפיכת הממשי לסימבולי. ורק אתה מחזיק במפתח שלך. יבוא היום שהוא לא יום ולא לילה.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל-Hamamin --אמן ואמן, קרב יום שהוא לא
ל"ת
יום ולא לילה!!!,
13/08/06 10:53
|
|
 |
21.
לינק במיוחד לראובן
יוספה,
13/08/06 02:27
|
שבמשך שבועיים מנסה ל''הוכיח'' שהאסטרונאוט אלדרין לא דיבר על עבמים בסרט תיעודי.
בבקשה, הנה הלינק הישיר לסרט:
http://video.google.com/videoplay?docid=6647204125621625190
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
יה אלוהים
א,
12/08/06 19:37
|
התגובות במדור הזה גדולות. פשוט קהילה יצירתית של מופרעים שאכפת להם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכפת להם ממה בדיוק??
ל"ת
מייבש הביצות,
חומה ומגדל,
12/08/06 21:11
|
|
 |
19.
אוף !! יש לי פה הרבה עבודה...
ל"ת
פסיכיאטר המחוזי,
12/08/06 19:35
|
|
 |
תרגיע...
יוסי פרלשטיין,
15/08/06 13:14
|
מה קרה? כולם צריכים להחזיק פנקס חבר של מפא''י ולעבוד במועדון 804 של ההסתדרות? אתה משתוקק לפרודוקטיביות של 1984? מתו כל נידחי הגורל שסיממת, הכית והעלבת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
רגע
חיימון,
אצל ראובן,
12/08/06 18:35
|
אז בעצם החוצנים צלבו את ישו? אם כך אז הם אנטישמים! והפילו הכל על היהודים!
בנוסף אני מבקש שתורחב הפינה של פילי וגנאן! כן אני רוצה אתר אינטרנט שלם של צילי ופנאן!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
תעלומת משולש ברמודה היתה ידועה לחכמינו הגדולים
מה קורה עם,
כל העוכרים?,
12/08/06 16:16
|
כבש לשירותך
תעלומת ''משולש ברמודה'' -
מן העיתונות: מעריב, ד' באדר תשמ''א, מאת: אברהם פלג: ''מלחי האניה הישראלית ''מצדה'', שניספו ביום א' השבוע, כשספינתם ירדה למצולות ב''משולש ברמודה'', נוספו לרשימה של כ- 1000 קרבנות שמצאו ב- 35 השנים האחרונות את מותם כאשר עשרות ספינות ומטוסים נעלמו באזור רב סכנות ומסתורין זה. תשומת הלב למשולש מסתורי זה הוסבה במיוחד החל בסוף מלחמת עולם השניה. ב- 5 בדצמבר 1945 טסו ב''משולש ברמודה'' חמישה מפציצים אמריקניים, שעתיים לאחר המראתם אבד הקשר עימם. המטוסים אבדו ללא עקבות ומטוס סיור ימי ששוגר לאיזור בנסיון לגלותם- נעלם אף הוא עם 13 הטייסים ומהנדסי הטיס שעל סיפונו.''
ידיעות אחרונות, 5.8.83: ''מטוס התובלה של חיל-האויר הקולומביאני שהמריא באוקטובר 82' מישראל, לא הגיע ליעדו. מעל המשולש הקטלני , שבלע עד כה יותר ממאה מטוסים וספינות, יצאו מערכות הניווט והקשר שלו מכלל פעולה, וטייסו ביצע נחיתת-אונס בין גלי הים שהתנשאו לגובה 20 מטר.''
מעריב, 22.11.85, מאת דן ארקין: ''תעלומה: נותק הקשר עם מטוס ח''א מעל ''משולש ברמודה''. דרמה התחוללה בתא הטייס של הבואינג שהטיס את צוותי ההצלה למקסיקו לאחר הרעש * ''כל המכשירים חדלו באורח מסתורי לפעול בדיוק באזור בו נעלמו עשרות מטוסים ואניות''- מגלה בטאון חיל- האויר. כל מכשירי הניווט והקשר של מטוס חיל-האויר , שטס בספטמבר למקסיקו כדי לסייע לנפגעי הרעש, חדלו לפעול באורח מסתורי כאשר המטוס טס באזור ''משולש ברמודה'', שבו נעלמו ספינות ומטוסים במשך עשרות שנים. איש אינו יודע את פשר התופעה.''
מתוך רש''י, מסכת ברכות, דף ח':
''כפיטורי בפי ושט. ים אוקיינוס יש בו מקומות שאינו מקבל ברזל ומחברין לוחי הספינה ע''י חבלים ועקצים שתוחבין בנקביו ותוקעין אותו בדוחק לפי שהם גסין כמדת הנקב.''
הרש''ש (הרב שמואל שטראשון), מבאר את רש''י: ''רש''י, דבור המתחיל כפטורי- יש בו מקומות שאינו מקבל ברזל- והוא מפני שנמצאים שמה בקרקעית הים אבני מאגנעט אשר טבעם למשוך הברזל אליהם.''
משמע מרש''י, שחי לפני כאלף שנה, ידע שישנו מקום באוקיינוס שיש בו משיכה מגנטית, ולכן אין להשתמש בספינות באיזור זה בברזל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם למדו מהמוסלמים
מוסלמי,
12/08/06 22:58
|
קודם כל, במשולש ברמודה אין שום דבר חוץ משמועות - אין שם יותר אסונות מאשר בכל נתיב אחר.
שנית - אין שם שום סלעים מגנטיים.
שלישית - האגדות על סלעים מגנטיים הגיעו מהעולם הערבי, ומשם רש''י (ומרקו פולו) למדו אותן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
ל"ת
חחחחחחחחחחחחחחח,
חחחחחחחחחחחח,
12/08/06 21:05
|
|
 |
שפוי אחד בסדום!!
ל"ת
כבש,
12/08/06 20:58
|
|
 |
16.
ראובן ראובן לאן הלכת, אתה חסר לנו
ל"ת
העמותה לראובן,
12/08/06 12:59
|
|
 |
ראובן מלך ישראל!
חיליק הפנתר,
לא יודע,
12/08/06 18:37
|
|
 |
יוחזר ראובן לאלתר !!! !!!
ל"ת
דאג,
אזרח מודאג,
12/08/06 13:03
|
|
 |
האמת, התעייפתי קצת מהשטויות האלה.
ראובן,
הרצליה,
12/08/06 17:38
|
אספתי קצת חומר שמפריך את כל הממצאים כביחול שמובאים כאן, אבל בסוף הגעתי למסקנה שמיציתי את הקטע. אם מישהוא באמת מספיק אינטיליגנטי בשביל לקבל את זה כממצאים, אז כנראה שזה מגיע לו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ראובן, אל תעזוב אותנו!!!!!
מנחם הקרנף,
מתחת לבלטות,
12/08/06 23:29
|
שתף אותנו בדברי חוכמתך! אנו חסידיך משתוקקים לעוד ידע ותובנה! הראה לנו את האור!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כנראה ראובן שלא הצלחת
יוספה,
12/08/06 19:31
|
כנראה שכל נסיונותיך (הדי כושלים למען האמת), לסתור את שנאמר בכתבות, במיוחד אחרי המונולוגים הארוכים שלך והפרסום של סרטון הראיון עם אלדרין (שפורסם במלואו ובזה פסל ושלל לחלוטין את כל טיעוניך לגביו) עלו בתוהו.
רק חבל שבמקום להודות בטעותך, אתה ממשיך ללכת עם הראש בקיר ולטעון שהתעייפת מהשטויות.
לא התעייפת מהשטויות ראובן - פשוט נכשלת !!! קבל את העובדות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יוספה.... אין שום ראיון כזה אם אלדרין
ראובן,
הרצליה,
12/08/06 22:45
|
|
 |
ובכן יוספה. ראיתי את הסרטון המטופש הזה.
ראובן,
הרצליה,
15/08/06 20:09
|
באז אלדרין אומר בדיוק מה שהוא כתב בספר שלו. הסרט מוסיף קצת דרמטיזציה לדברים. מה שרואים שם זה את באז אלדרין אומר שהם ראו משהוא מרחוק. הם הסתכלו עליו במשקפת. פעם זה נראה כמו אליפסה. פעם כמו L. מה שלא מראים בסרט והוא כותב בספר הוא ששלושת האסטרונאוטים דיברו ביניהם והגיעו למסקנה שזה כנראה הפאנל של המאיץ, ובגלל זה הם לא טרחו לדווח על זה להיוסטון. בראיון הוא אומר גם מה שהוא כתב בספר: שאם שוחרי עבמים יקלטו את השידור שלהם אומרים את זה, זה יצא מפרופורציות ויהפוך להיסטרית עבמים. בקיצור הראיון הזה מכיל אפס מאופס. זה סתם עריכה דרמטית של מה שהוא אומר כבר בספר שהוא כתב. הוא מעולם לא הסתיר את זה וזה ידוע כבר כמעת 30 שנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ראובן, אני ספקן שלא מאמין בעבמ''ים אבל יש ראיון כזה!! יצאת קטן
ל"ת
ואתה עוד,
מתעקש!!,
14/08/06 01:41
|
|
 |
בבקשה ראובן, לינק ישיר לוידאו
יוספה,
13/08/06 02:25
|
ואולי אז תפסיק לקשקש כל כך הרבה:
http://video.google.com/videoplay?docid=6647204125621625190
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
יוחזר הכבש מיד !
ל"ת
בשם אזרחים,
מודאגים,
12/08/06 12:22
|
|
 |
יוחזר משפד הכבשים!!!!!!!!!!!!!
ל"ת
סתם כי בא לי,
לדבר,
12/08/06 18:24
|
|
 |
הוא בחאג'
שכן של הכבש,
12/08/06 14:25
|
לאחר שגילה את אמונת האמת המוסלמית, הכבש הפסיק לכתוב באינטרנט והתמסר ללימודי הקוראן, ולמעשים טובים והוא נותן מכספו לכל המאמין במוחמד.
לאחרונה, הכבש עלה לרגל למכה, שם הוא ירחץ במי באר הזמזם, יעלה בהר ערפאת, ויקיף את הכעבה הקדושה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תכף ומיד !!!!!
ל"ת
כבש כבש,
תרדוף,
12/08/06 12:36
|
|
 |
אני אוהב כבש
ל"ת
עם סלט קצוץ,
דק דק,
12/08/06 12:28
|
|
 |
14.
גילי וחחנן שולטים!!! מדהים!!!!
ל"ת
שולטת!!!,
12/08/06 11:13
|
|
 |
13.
מאמר מיותר. היתם צריכים לעבור ישר לשבוע הבא...
ל"ת
פיקאסו,
אפגניסטאן,
12/08/06 04:20
|
|
 |
פיקאסו, תגובתך מדגימה את הישראלי הפרימיטיבי
ל"ת
יונתן, אפיקים,
12/08/06 11:12
|
|
 |
יונתן תגובתך מדגימה את הישראלי הלא מפותח
ל"ת
מוסטפה,
לבנון,
12/08/06 11:52
|
|
 |
12.
מוזר שראובן לא פרש את משנתו בפנינו
ל"ת
יותם החכם,
12/08/06 01:34
|
|
 |
נגמרו לו המשניות!
ל"ת
אלוף משנה,
12/08/06 17:53
|
|
 |
ראובן איפה אתה
אתה חסר חבר,
חברון,
12/08/06 08:37
|
|
 |
11.
כבש - לשירותך :)
אין חדש תחת,
השמש,
11/08/06 22:35
|
מן העיתונות: מעריב, ד' באדר תשמ''א, מאת: אברהם פלג: ''מלחי האניה הישראלית ''מצדה'', שניספו ביום א' השבוע, כשספינתם ירדה למצולות ב''משולש ברמודה'', נוספו לרשימה של כ- 1000 קרבנות שמצאו ב- 35 השנים האחרונות את מותם כאשר עשרות ספינות ומטוסים נעלמו באזור רב סכנות ומסתורין זה. תשומת הלב למשולש מסתורי זה הוסבה במיוחד החל בסוף מלחמת עולם השניה. ב- 5 בדצמבר 1945 טסו ב''משולש ברמודה'' חמישה מפציצים אמריקניים, שעתיים לאחר המראתם אבד הקשר עימם. המטוסים אבדו ללא עקבות ומטוס סיור ימי ששוגר לאיזור בנסיון לגלותם- נעלם אף הוא עם 13 הטייסים ומהנדסי הטיס שעל סיפונו.''
ידיעות אחרונות, 5.8.83: ''מטוס התובלה של חיל-האויר הקולומביאני שהמריא באוקטובר 82' מישראל, לא הגיע ליעדו. מעל המשולש הקטלני , שבלע עד כה יותר ממאה מטוסים וספינות, יצאו מערכות הניווט והקשר שלו מכלל פעולה, וטייסו ביצע נחיתת-אונס בין גלי הים שהתנשאו לגובה 20 מטר.''
מעריב, 22.11.85, מאת דן ארקין: ''תעלומה: נותק הקשר עם מטוס ח''א מעל ''משולש ברמודה''. דרמה התחוללה בתא הטייל של הבואינג שהטיס את צוותי ההצלה למקסיקו לאחר הרעש * ''כל המכשירים חדלו באורח מסתורי לפעול בדיוק באזור בו נעלמו עשרות מטוסים ואניות''- מגלה בטאון חיל- האויר. כל מכשירי הניווט והקשר של מטוס חיל-האויר , שטס בספטמבר למקסיקו כדי לסייע לנפגעי הרעש, חדלו לפעול באורח מסתורי כאשר המטוס טס באזור ''משולש ברמודה'', שבו נעלמו ספינות ומטוסים במשך עשרות שנים. איש אינו יודע את פשר התופעה.''
מתוך רש''י, מסכת ברכות, דף ח':
''כפיטורי בפי ושט. ים אוקיינוס יש בו מקומות שאינו מקבל ברזל ומחברין לוחי הספינה ע''י חבלים ועקצים שתוחבין בנקביו ותוקעין אותו בדוחק לפי שהם גסין כמדת הנקב.''
הרש''ש (הרב שמואל שטראשון), מבאר את רש''י: ''רש''י, דבור המתחיל כפטורי- יש בו מקומות שאינו מקבל ברזל- והוא מפני שנמצאים שמה בקרקעית הים אבני מאגנעט אשר טבעם למשוך הברזל אליהם.
משמע מרש''י, שחי לפני כאלף שנה, שישנו מקום באוקיינוס שיש בו משיכה מגנטית, ולכן אין להשתמש בספינות באיזור זה בברזל.
רבותינו ידעו את הסיבה לטביעת ספינות ומטוסים בעוד החוקרים עדיין מחפשים את התעלומה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
די לזימה
רש''ש,
11/08/06 15:38
|
אני כותב הודעות בכינויים שונים על נשים חילוניות שמשתגלות עם גברים, ואז שופך את זרעי לשווא.
זה הכל בגלל החילוניות המופקרות שלבושות חשוף!
די לגרום לי לחטוא! לבשו בגדים צנועים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה חמוד אתה
ל"ת
משפד משפדיכבשים,
דיר אל בלח,
12/08/06 12:07
|
|
 |
מי המשוגע ?
תרגע !,
12/08/06 01:41
|
|
 |
9.
מאמר יוצא מהכלל
ל"ת
דניאלה תל אביב,
11/08/06 11:51
|
|
 |
8.
בקשר לציורים מגרוזיה
ר,
11/08/06 11:13
|
ציור 1 - אבטיח עם משושים ציור 2 - אכן, צלחת מעופפת ציור 3 - מדוזות מעופפות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לגבי ציורי גרוזיה
סוס פרא אציל,
12/08/06 08:09
|
בציור 3 רואים ישויות אנרגטיות ישויות ספציפיות אלה הן אוטומטיות שאין להן בחירה חופשית.מה שאני עוד יודע שהן קשורות לארועים מסוג זה של אנרגיית סבל שעוברת התמרה לאנרגיה גבוהה יותר.אם תרצו אפשר לקרוא לזה ריפוי או התעלות. בציור רואים גם הילות סביב ראשי האנשים אולי הצייר או מי ממקורביו היה בעל יכולת לראיית אנרגיות ציור 2 באמת נראה בעיני כמו צלחת מעופפת מסוג דיסק וציור 1 הוא חידה: מה זה ירוק בחוץ,אדום בפנים ויש לו אנטנות של רדיו ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רואים שאתה סוס עם איי קיו סוסתי
ל"ת
אקווס,
הלוחש לסוסים,
12/08/06 15:52
|
|
 |
7.
קראתי והפנמתי! מעניןןןןןןןןןןןן
ל"ת
ציפי,
רעננה,
10/08/06 22:33
|
|
 |
6.
זוכרים את הכבש?
משפד הכבשים,
10/08/06 18:39
|
כשהכבש בא לכאן וחילל שם שמיים בשקריו, הזהירו אותו אנשים שהקב''ה ינקום בו, וכך קרה - מישהו ממשפחתו של הכבש מת מקטיושה, והכבש יושב שבעה - האל אל צדק הוא, וינקום במי שמשקר בשמו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
משפד כבשים יקא. אתה חולה מאוד. טיפול דחוף.
ל"ת
ראובן,
הרצליה,
11/08/06 08:48
|
|
 |
צודק ראובן הוא חולה נפש הזקוק לאשפוז
ל"ת
בכפיה המסכן,
11/08/06 17:01
|
|
 |
ואיך אני יודע שזה קרה?
משפד הכבשים,
10/08/06 21:28
|
אשתי ששוכבת כל יום עם ערבים מוסלמים, ספרה ששכנו של הכבש שהוא מוסלמי בכלל ,אכן באבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכן
שכן של כבש,
12/08/06 14:28
|
אני שכנו של הכבש, שמאז שגילה את דרכו של מוחמד יושב במדרסה והוגה בקוראן.
הוא מסרב להניח לקוראן ולמחרוזת התפילה, למרות שידידו מימי טעות היהדות, הרש''ש, מנסה לגרותו לדבר עבירה בתיאורי נשים חילוניות המתעלסות עם גברים - תמונה מרטיטה הרודפת את חולמות התאווה של הרש''ש, ושהכבש נגמל ממנה ומשקריו בזכות חכמת הנביא מוחמד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כבש מזכיר את הולנדר, נציב שרות המדינה הדתי,כתב ספר עם המון סקס
ל"ת
כבש =,
הולנדר?,
13/08/06 18:25
|
|
 |
המשפד הופך למשופד (על שיפוד)
ל"ת
כותש משפדיכבשים,
12/08/06 13:39
|
|
 |
כבש בני השקרן
אמא של כבש,
12/08/06 14:31
|
בגלל השקרים שלך אבא קיבל סרטן, ואחותך הפילה!
אלוהים העניש אותנו, והכל בגלל שגרמת לחילול שמו בשקרים ובביזוי התורה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
משפד,יש לי להכיר לך שכן שלי
סוס פרא אציל,
אורוות שלמה,
12/08/06 12:50
|
סיח צעיר עם זלי גדול להשתגל איתו כל יום להנאתך המרובה אז זה אתה עוברת אורח,שובבצ'יק רדוף חטאים שכמוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכן אני מוסלמי
שכן מוסלמי,
11/08/06 11:50
|
|
 |
5.
זה לא נכון
כבש,
10/08/06 18:36
|
בפעם הקודמת התאסלמתי, אבל האיסלאם זה לא זה.
רק הבודהה הקדוש יביא את הגאולה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה לא כבש זה מתחזה, כבש לא פה בכלל..
ל"ת
בן צפון,
11/08/06 16:59
|
|
 |
זה משפד הכבשים החולה מחזה לכבש, כבש לא פה בכלל!
ל"ת
בן צפון,
11/08/06 12:56
|
|
 |
ואת זה מספרים בודהיסטים ששוגלים בחדוה
ל"ת
את ביתי העסיסית,
10/08/06 21:35
|
|
 |
אתה כתוש אתה
תצא בחוץ,
פרחח,
12/08/06 18:17
|
|
 |
למתחזה תיזהר ,בשרך אינו ערב לחיך
ל"ת
כמו בשרו של,
הכבש,
12/08/06 15:07
|
|
 |
תהייה
חילוני,
12/08/06 14:30
|
איך זה שאדם דתי כותב כל הזמן על נשים שעושות סקס פרוע? האם אלו הפנטזיות שרודפות אותו ומייסרות אותו?
אומרים שלנח-נחמן-מת-מזמן יש ברכה מיוחדת שמכפרת על שפיכת זרע לשווא. כנראה שמישהו פה זקוק לה כי הוא מתגרה מכתיבת זימה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
רק באמנות אתם מוצאים חייזרים? ומה עם
ל"ת
הפוליטיקה ?,
10/08/06 16:08
|
|
 |
3.
''ולא תתורו אחרי לבבכם ואחרי עינכם''
רש''ש,
10/08/06 15:08
|
כותבי סדרה זו, מתעקשים ללא לאות להוכיח את המצאותם של חייזרים, ולוקחים הם דוגמאות של אלפי תיאוריות שלא בוססו עד כה, עוד לא מצאנו עד אחד שיעיד שחוה את ''המפגשים מהסוג השלישי'' כמו הסרט הבידיוני, לעומת זאת יש עדות של רק 8 מיליון אמריקאים בנוסף לעוד מילוני דוגמאות ע''פ כדוה''א , של אנשים שחוו מוות קליני והגיעו עד לעולם האמת, את זה האמריקאים נוטים יותר לקבל מאשר היהודים קשי העורף.... עדויות חיות של יהודים שמתעדים איך הנשמה מרחפת מעל הגוף, ואח''כ נמשכת לאור מדהים ועצום וחמים, ורואים איך הצוות מלמטה מנסה להחיותם, ואיך הם שבים לגופם, מעניין שעדויות אלא לא מזיזים כלום אצל הרבה שרלטנים, שיגיעו עד ישו ואולי גם מוחמד לאשש את התיאוריה ההזויה שלהם.ולא יתנו את הדעת לאמת היהודית האלמנטרית אודות העולם הבא, זה בידיוני מדי עבורם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אינה מצתם אחד שאבר מיפגש מהסוג השלישי
ניצן,
קציר,
22/08/06 17:19
|
מה תגיד על זה ?? שאני מופרה? מסומם? אף אחד מהתאורים האלו לא עליים ואדיין אני אברתי מפגש המסוג השלישי !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רש''ש=חוזר בתשובה חולה נפש מזריק ומסוכן
ל"ת
הפסיכיאטר הרששי,
10/08/06 19:15
|
|
 |
אל תשכח!
כבש האל,
10/08/06 18:35
|
ברוב העדויות הללו, העדים מספרים כי פגשו את ישוע אדוננו, שה האלוהים המתוק שמת למעננו על הצלב המר.
אם אתה מאמין בחיים שלאחר המוות, עלייך לעשות כמוני ולקבל את מלכות הצלב המפואר וישוע המשיח. השתחווה בפני הצלב, וישוע יושיע גם אותך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עולם האמת
תיאוביבי,
מרכז,
10/08/06 18:15
|
אתה בהחלט צודק בקשר לחשיבות העדויות - מדובר באלפים רבים מהן - לגבי המתרחש לאחר המוות (ומטבע הדברים: זמן קצר בלבד אחריו), שנאספו ע''י כמה חוקרים אמיצים בעשרות השנים האחרונות. העניין חשוב ומהותי, משום שלממצאי אותם מחקרים, המאששים את מה שמלמדים אותנו מזה אלפי שנים כתבי קודש רבים ושונים - וכאן חשוב להדגיש: כתבי הקודש של כל הדתות הגדולות, ולא רק אלה של היהדות! - יש השפעה ישירה על הדרך בה אנו בוחרים לנהל את חיינו כאן ועכשיו, בעולם הזה.
עם זאת, אתה טועה בשיפוטך (השלילי, אם הבנתי נכון) את ''חיפושו'' הרוחני של ישוע (ולא ''ישו'') הנוצרי ע''י אי אלה אנשים, ואולי זו שלילה גורפת שלך את הנ''ל. דע, שקול, הערך וקבל את העובדה כי האדם-אל המופלא ממנו נבעה הדת הנוצרית, קדוש ומקודש למיליונים, בדיוק כפי שמייסדי היהדות, הדת אליה נולד, מקודשים למיליוני אחרים, ובצדק.
בהתאם לכך, רבות מחוויות המוות הקליני - תופעה בחשיבותה היכרת בעצמך - מתארות מפגש של המת דווקא אתו.
בדיוק כמו בחיים, כנראה שמה שקורה לנו לאחר המוות, תלוי גם הוא במערכת האמונות שלנו. היהודי, החווה בחייו התנסויות בעלות אופי מסוים, מתנסה (עפ''י עדויות המחקרים שהוזכרו לעיל) ברגעי מותו בחוויות הלקוחות מתוך ההוויה הרוחנית היהודית. בדיוק כמוהו, ייתכן בהחלט שהנוצרי יפגוש במותו את זה שאמר לו עוד בחייו: ''היו שלמים (קרי: מושלמים)כמו אביכם שבשמיים'', ז''א, בין היתר, די לשנאת השווא ולכעס החינם: כאנשים מאמינים, אל תבקרו אחרים, ועוד כאלה שאמונתם שונה - במעט, בסה''כ - משלכם! אהבו אותם, ובכך תראו כי אתם ראויים לתואר ''מאמינים''.
תודה, ושלא נדע עוד כעס וצער בימים אלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שבעים וחמישה אחוז
מעניין,
10/08/06 17:45
|
(פלוס-מינוס), משמונה מיליון האמריקאים שחוו מוות קליני והגיעו לעולם האמת נשבעים שהם ראו את ישו ודברו אתו. עכשיו אתה בבעיה. אם אתה מאמין להם, אתה צריך להתנצר. ואם אתה חושב שהם הוזים, אתה כבר לא יכול להשתמש בעדויות שלהם כדי להוכיח אמיתות יהודיות אלמנטריות. מה תעשה ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צפה בסרטון זה, ותראה כה שאתה טועה.
רש''ש,
10/08/06 21:51
|
http://www.hidabroot.org/Site/ProDetile.asp?id=682&CategoryID=9&SubID=9141
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תיכנסו לאתר של רש''ש זה וירוס מחשבים
ל"ת
נגוע,
11/08/06 10:27
|
|
 |
איפה במוות קליני יש קשר ליהדות?
ל"ת
אה,
10/08/06 17:10
|
|
 |
מה קשור עבמים לעולם האמת ?!?!?!?
רונן,
10/08/06 16:12
|
קיימים עבמים ביקום הענק שלנו וזה 100% בדוק !! בנוסף - כשמתים עולים לעולם הבא. אני לא מבין את ההקשר שלך.... ולמה אמונה בעבמים , סותר את העולם הבא....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
רוצים גם דוגמאות של מוחמד בנוסף לישו
ל"ת
ואז אולי נשתכנע,
10/08/06 14:10
|
|
 |
1.
הקישורים לתמונות לא עובדים
ל"ת
דוגון,
מרכז,
10/08/06 14:09
|
|
 |
הקישורים תקינים. על מה אתה מדבר
ל"ת
מומו,
10/08/06 19:12
|
|
 |
לי דווקא עבד
יוחנן המהלך,
10/08/06 18:37
|
|