 |
38.
תודה לך נסראללה....................................................
אני,
25/07/06 18:07
|
את הקרדיט אני נותן למישהו שכתב את זה באתר וואלה כתגובה לאיזו ידיעה עיתונאית . התגובה נכתבה בעילום שם אבל תנו איזו דקה אחת לקרוא .. הבנאדם פשוט כותב נפלא :
תודה לך נאסראללה. קודם כל, ברכות לבביות. הצלחת לאחד מדינה שהייתה קרועה מבפנים בעקבות תהליך התנתקות כואב. בעוד אנחנו מתקוטטים - ימנים ושמאלנים, דתיים וחילונים - באת והצלחת להשכין שלום בעם היהודי. עכשיו כולם מאוחדים בשאיפה קדושה אחת: להחזיר את החיילים שלנו - ולפצפץ לך את הצורה . והאמת היא, שיח חסן, שאתה חייב לנו את הקידום שלך. אם תיזכר, הרי שכוחותינו המהוללים הם ששיגרו מהאוויר את הטיל שקטע את הקריירה של קודמך, עבאס מוסאווי, והביא לך את הקידום. אבל במחשבה לאחור, יא סאחבי, זה לא היה הצעד הכי חכם בתולדותינו. אבל לא נורא, אפשר ורצוי גם לתקן .
אני חייב להודות , שכשצפיתי במסיבת העיתונאים שלך אתמול בבירות, הבנתי פתאום למה כל הצעירים בעולם הערבי מעריצים אותך. עומד בחור בן ארבעים ומשהו, קצת מזיע, ובחיוך רחב מחזיק בביצים את הצבא החזק ביותר במזרח התיכון. לא רע בשביל כוהן דת שיעי מלבנון הנידחת. אני בטוח שגם העיתונאים הערבים ששתו בצמא את דבריך, חשו שהם נמצאים בנוכחותה של מנהיגות של ממש .
אלא שטיבם של מנהיגים גדולים, שיח חסן, שהם תמיד רוצים צעד אחד יותר מדי. יוליוס קיסר רצה להיות רק ''טיפה'' יותר דיקטאטור, היטלר רצה רק עוד חזית אחת (עם רוסיה) - וחסן נסראללה רצה להוכיח שהוא האדון לגורלם של כל מדוכאי המזרח התיכון. שיעים, פלסטינים - מה שתרצו. והוא נפל קורבן באשליה של ''קורי העכביש '' שאותה רקם: הוא האמין שהחולשה הישראלית היא תופעה מתחזקת, שאפשר לבנות עליה .
ואתה יודע מה? אולי אנחנו באמת קצת חלשים. אנחנו נורא אוהבים את הילדים שלנו, ואת החיים. ונורא רוצים שקט, וחולמים על שלום. ומקווים בכל יום מחדש שנצליח לפתור את הסכסוך בינינו לבין הפלסטינים והעולם הערבי. ואפילו אם אנחנו טועים, כמו במקרה ההתנתקות מעזה - הרי שאפשר לקוות שהמטרה הייתה טובה .
אבל החולשה הזו נוטה להסתיים כאשר מישהו מעמיד אותנו במבחן רציני . זה קרה כמה פעמים בהיסטוריה הקצרה של המדינה הזו. בתקופת ההמתנה של 67', במבצע אנטבה שהביא לשיאו את גל חטיפות המטוסים - ובמלחמת הטרור של שנות ה-2000. וכשזה קורה, הישראלים רואים רק אדום בעיניים. וזה לא משנה מי הם ואיפה הם גרים. הם יודעים שהגענו אל הסף .
כי זו ככלות הכול הנקודה, מר נסראללה. לנו אין לאיפה ללכת. וכשמישהו דוחף אותנו יותר מדי, אנחנו דוחפים בחזרה. וחזק. וזה שיעור שכנראה צריך ללמד כל דור מחדש, גם אצלכם וגם אצלנו. ואז אולי תבינו שלקרוא לנו קופים וחזירים זה משהו אחד, אבל להעמיד בסכנה את קיומנו וחיינו זה משהו אחר. וגם אנחנו, מצידנו, נבין שלא כל דבר אפשר לפתור באמצעות כוח (אבל לא ממש רע שלצד שלך יש יותר כוח מאשר לצד השני ...).
אני מקווה שהצלחתי להאיר את עיניך באשר לטיבה של החברה הישראלית. השיעורים הבאים יועברו, מן הסתם , מהאוויר .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
מדוע מצנזרים ?
ל"ת
דיקטטורת,
הבעת עמדות ?,
25/07/06 14:27
|
|
 |
36.
שלום לכולם - מיהו יודע מה עם דפנה57 ? ומה עם בועז ?
ל"ת
מודאגת,
25/07/06 01:27
|
|
 |
ואיפה יוד ו-י'?
בן,
צפון,
25/07/06 20:01
|
|
 |
נכון!
עוד דואגת,
25/07/06 15:35
|
גם אני דאגתי לדפנה. למיטב זכרוני היא גרה ברמת גן. אז קטיושות אין פה. למערכת - שימו מהר מאמר של ניסים אמון!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כתבנו בשטח מוסר שהם בחדר התאוששות לאחר קריאת המאמא ,תגוה רק לאחר
ל"ת
כנוס הקבינט המד,
25/07/06 11:12
|
|
 |
תודה לכתבנו בשטח. שוב אלינו כשתתחיל מסיבת העיתונאים
ל"ת
או אם יהיו עדכו,
נים נוספים,
25/07/06 11:50
|
|
 |
זה לא בעייה לקרוא להם.. הנה:
בן,
צפון,
25/07/06 13:16
|
דפנה - ניסים אמון הוא שרלטן?
אבא - מאסטר לינפושה השישי באמת שחט אותך?
:)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בן, כמה צפוני אתה ?
ל"ת
מודאגת,
25/07/06 13:47
|
|
 |
כמה צפוני ממה... איפה האמצע?
בן,
צפון,
25/07/06 20:03
|
אני טוען בתוקף שהמרכז נמצא בדיוק איפה שאני...
ואני יכול להוכיח את זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
צביקה
ל"ת
אולי די?,
24/07/06 22:28
|
|
 |
מי זה צביקה ?
ל"ת
?,
25/07/06 00:34
|
|
 |
מי זה צביקה?
יודעים הכל,
25/07/06 11:58
|
|
 |
רימון, תניחי לנו כבר עם האובססיית צביקה שלך
קצת שקט ממך,
לא יזיק,,
25/07/06 13:46
|
|
 |
זו לא אני !!!!
X רימון,
06/08/06 18:27
|
טיפש אתה בעצמך שהשיטיון מעביר אותך על דעתך ואתה רואה את דמותי בכל מקום.
לא כתבתי בשום מקום על צביקה, בשם צביקה ולצביקה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
No wonder
Tom Lev,
24/07/06 19:09
|
you are screaming not listening to eachother you don't have to agree but it's all in the tune the music and the feeling behind the words בני ישראל תהיו יותר סלחניים אחד כלפי השני תוציאו רוח רעה מהארץ להוריד את הרעש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון. אין פלא -
פלאי תבל,
24/07/06 21:16
|
כשאנחנו יורים לעצמנו ברגל (דוגמת הכרמלית שפתחה בגול עצמי את משחקי המילים שלה לפרשת השבוע ר''ל), אין פלא על שהעולם מתקשה להבין ולקבל את זכותנו לקיים כאן חיים שאינם נשלטים בידי טרוריסטים מטורפים הקמים עלינו לכלותנו חדושות לבקרים.
ולגבי הטון - אני רוצה לצעוק - עורו עיוורים הביטו וראו כי האויב מבחוץ אינו זקוק לרחמיכם, הוא זקוק להעלמותכם מן הנוף. ואם עיוורות עיניכם, נצרו פיותיכם נוטפי המוסר החד-ערכי.
ולך כרמל, תזכורת - התביישי לך ! ובכל זאת, איך בבונקר ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
יש!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
בן,
צפון,
24/07/06 17:53
|
|
 |
32.
so you left Gafni
dror,
24/07/06 14:57
|
and now you are finding gurus in many places? if we invited hizbollah into our lives, you invited the scandal too?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכן. בעקבות הנטישה באה חרדה שבעקבותיה
ציפור הנפש,
24/07/06 15:38
|
יחפש הננטש דמות אחרת - חדשה וחזקה להיתלות בה. בשילוב עם מוטיב השנאה העצמית והתייפיפות הנפש, תתכן תופעה של הזדהות עם אויב.
חרדת נטישה ניתנת לטיפול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
בספר הזוהר כתוב במפורש, שאם אדם היה יודע אילו אנרגיות וישויות סובבו
קבלן,
24/07/06 10:34
|
ואם הוא היה יודע כמה שטויות כתובות בספר הזוהר, שהוא שילם עבורו אלפי שקלים למרכז לקבלה, הוא היה דופק את הראש בקיר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
רחמנא ליצלן,שמאלנית משיחית? רחמנא ליצלן.
יגאל כהן,
רחובות,
24/07/06 04:10
|
חשבתי שהביבונים הם הכי זבאללה בישראל,לא ידעתי שיש לנו שמאלנים משיחיים. אללה יסתור. אללה יסתור. חג'ה בתכ'ווף. איזה פחד מפחיד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
כרמל, חיפשתי אותך בהפגנה שעשו..
כבש,
24/07/06 02:17
|
1000 איש ,בה יצאו נגד העם ,הצבא והמנהיגים וקראו להם רוצחים. חיפשתי כי רציתי להגיד לך משהו ב-4 עיניים אבל לא מצאתי.... חבל...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה היית אומר לה כבש ?
ל"ת
ספר לי סיפור,
24/07/06 13:22
|
|
 |
28.
כרמל - זה הזמן לצאת מהבונקר בזחילה ולהתנצל
יועצת תקשורת,
23/07/06 19:09
|
לתשומת לבך - אזרחים ישראלים חפים מפשע נשים וילדים נהרגים גם כאן.
מומלץ להדליק את הרדיו ולפקוח עיניים. יש מציאות מחוץ למקלדת ההזויה שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השמאל הסהרורי לעולם לא יודה בטעות
ל"ת
ככה זה עם יענים,
23/07/06 21:12
|
|
 |
27.
''חובבי הדיוק מבין הקוראים מוזמנים לחפש את הציטוט המדויק...''
גוגל,
23/07/06 17:43
|
|
 |
26.
להלן קישור כקונטרה לשנאה העצמית הכרמלית
קונטרה בס,
23/07/06 17:39
|
https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART1/453/161.html
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
בדיון 4 כרמל יצאה מהבונקר שכפתה על עצמה
ל"ת
קידום מכירות,
קודם לכל,
23/07/06 17:32
|
|
 |
שאלה - קידום מכירות מתיר נדרים ?
ל"ת
שבועת הצופים,
24/07/06 15:46
|
|
 |
ועם ארבע-חמש שגיאות כתיב
ל"ת
דיסלקציה,
או מתח ?,
23/07/06 19:20
|
|
 |
24.
אהבתי!
ל"ת
תודה כרמל,
23/07/06 08:26
|
|
 |
גם את זה שכרמל קוראת לעם ישראל רוצחים אהבת ?
ל"ת
זכוכית מגדלת,
23/07/06 17:27
|
|
 |
23.
אגב 42 :
דן,
23/07/06 02:32
|
|
 |
אגב 42:
שווה בשווה,
23/07/06 09:41
|
זה גם - חצי דף ככה שאם אנחנו מדברים על A4 יוצא שזה גם A5
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אגב 42 :
מאיה בוסקילה,
23/07/06 06:56
|
|
 |
22.
חילול הקודש!
הירנוט,
23/07/06 01:20
|
להזכיר את דאגלס אדאמס בטור על פרשת השבוע. לא להאמין. זה חילול השם הקדוש דאגלאס נואל אדאמס הי''ד.
השאלה ''כמה דרכים צריך אדם לעבור'' היא בדיחה - זו השורה הראשונה של שירו של רוברט צימרמן ילח''א - מתעופף ברוח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
תיקון טעות מצערת!!
טריליאן,
23/07/06 00:08
|
השאלה '' בכמה דרכים על האדם ללכת'' היא רעיון של העכברים ולא של ארתור דנט. כל ספרי אדמס ראויים לשינון בעל -פה ולכן בושה לצטט שלא נכון. כיפק הי לאדמס!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תצטער טריליאן. תבין - כרמל כותבת טורים בלחץ
ל"ת
ברומטר,
23/07/06 01:01
|
|
 |
20.
מוזר מאוד...
בן,
צפון,
22/07/06 23:17
|
אוליי זה הגורל ואוליי סתם מקרי..
כבר שלוש פעמים כתבתי כאן תגובה ארוכה ומאוד מאוד ארסית כלפי הגברת כרמל וויסמן אך משום מה התנתק לי החיבור לאינטרנט כל פעם מחדש.. חבל....
אז אני אסתפק ב.. כרמל.. להוציא תיסכולים פרטיים כאן על הפרשנויות לא יתרום למאבק הפנימי הקשה שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא נורא בו, ככה זה במלחמה .והעקר הכוונה!
ל"ת
תגובה הולמת!,
23/07/06 15:04
|
|
 |
זה לא מקרה כי אין מקריות
תפנים,
23/07/06 12:46
|
ככה זה עם תגובות ארסיות - אלוהים (הקוסמוס, האקזיסטנס או איך שלא תקרא לזה) לא אוהב אותן :)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז איך תסביר את הפיסקה השטנית הראשונה של כרמל ?
ל"ת
המכנה את עמה,
רוצחים ?????,
23/07/06 15:12
|
|
 |
:)
בן,
צפון,
23/07/06 14:43
|
אז למה הקוסמוס האקסיסטני האלוהי ניתק רק לי את האינטרנט לפני ששלחתי את התגובה?
לפי מה שאמרת ולפי הרבה מהתגובות כאן זה לא כזה קריטי לו..
אה.. למה? לא מגיע לי גם להתנעג על ארסיות שתמלא את האגו שלי? אין לי רצון לעוצמה? הא?!
זה לא בסדר!.. הוא נוקט בגישה של איפה ואיפה.. זו גזענות לשמה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בן נסה שוב. תמיד מעניין לשמוע את דעתך
ל"ת
אל ייאוש,
23/07/06 01:03
|
|
 |
לא...
בן,
צפון,
23/07/06 02:23
|
|
 |
ותחשוב על זה
נרי בר-און,
ת''א,
23/07/06 15:21
|
|
 |
אוי נרי...
בן,
צפון,
23/07/06 16:57
|
לכרמל אין שמץ של מושג מי אני, אתה או אנחנו..
לכרמל יש יכולת לחקור רק מי היא..
בגלל שהיא משתפת אותנו בפרשנויות ובתובנות צד שלה.. גם לי יש יכולת להבין, בערך, מי היא...
קומפרנדו? אל תשגה לחשוב שאני אתה וכרמל חושבים אותו דבר או שהמאבקים הפנימיים שלנו זהים...
תחשוב על זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
מה זה ג'יהאד
ראובן,
הרצליה,
22/07/06 22:27
|
על פי הקוראן (לא קיצונים איסלאמים) מוחמד פתח בג'יהאד כדי למגר את השבטים היהודים במדינה. (העיר מדינה). הוא הצליח בזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
כנראה לא קראת את מדריך הטרמפיסט.
שוקי,
22/07/06 21:54
|
האנשים לא ''שכחו'' את התשובה לאחר מליוני שנים, אלא כלל לא ידעו את השאלה המדויקת מלכתחילה. השאלה שהמחשב נשאל היתה כללית מאוד, ולכן התשובה המדויקת, 42, לא אמרה להם כלום. את השאלה על כל פנים, היה אמור לתת מחשב-על שמריץ תוכנית בת 10 מליון שנים, כשחלק ממרכיבי התכנית הינם יצורים חיים מבוססי פחמן, ואשר נקרא ''ארץ''. תחקיר יעזור לאמינות הכתבה בפעם הבאה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היא לא קראה גם את מאיר אריאל
ל"ת
היא מחפפת,
23/07/06 14:07
|
|
 |
17.
איזו אישה אמיצה!
ת',
22/07/06 21:35
|
זה גם אחד הטקסטים הטובים שקראתי לאחרונה, גם מאיר עיניים וגם אמיץ, בין היתר על שום ההשוואה למעללי צה''ל בלבנון. ראיתי בתגובות שלמטה שזה באמת הקפיץ כאן (אפילו כאן...) הרבה שדים, ההשוואה הקטנה והמדויקת שעשית שם בהתחלה. דרך צלחה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון. אמיצה כיאה לדוברי ארגון החזבאללה
ל"ת
זכוכית מגדלת,
23/07/06 00:50
|
|
 |
16.
כרמל הצילו! זה לא אתי המבחן באתיקה בפרסום!
סטודנט סובל,
22/07/06 20:48
|
זו התעללות לשמה! )): אני סובל!!!!!!!!!! די די שנה ג' למה להקשות למה? רחמו רחמו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
WHAT THE FUCK
ל"ת
???,
23/07/06 00:47
|
|
 |
בין שאר עיסוקיה של אשת האשכולות כרמל
סטוד.נט,
23/07/06 15:44
|
|
 |
?SO
ל"ת
?WHAT,
23/07/06 17:57
|
|
 |
15.
תכנסו ותקראו את התגובה הכי נכונה לכרמל
ל"ת
יוסי,
ת''א,
22/07/06 18:59
|
|
 |
14.
כך זועקים הפוסט מודרנים..
ארס נחש הממבה..,
22/07/06 14:21
|
כרמל אנו אוהבים אותך,,המשיכי לזרות חול העיניים, כרמל שאינה שוללת את האיוולת של חנן וגילי שהם קשקוש נגד התורה האמיתית, ובאותה נשימה מזכירה את הרב גינזבורג , שהיה כנראה מקיא למקרא הכתוב...וכן את חב''ד ושאר מקורות שהם אנטי תיזה= ממחישה את הבלאגן בו היא שורה= קליפת נוגה בה מעורבים טוב ורע.. אז כמו מה שאמר פה מישהו..גילי וחנן אכן שולטים..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כרמל פשוט מתאמצת להראות ידע נרחב באינסוף תחומים
ל"ת
אלא שמרוב עצים,
לא רואים,
22/07/06 15:32
|
|
 |
אכן כבש....
בן,
צפון,
22/07/06 14:58
|
|
 |
זה לא כבש בן.. אבל גילי וחנן שולטים!!!!!
ל"ת
זאב,
22/07/06 15:40
|
|
 |
13.
יישות אנרגטית מהיא
ראובן,
הרצליה,
22/07/06 14:11
|
אני חובב פיזיקה, ואני מבין אנרגיה באופן הבא: אנרגיה היא ביטוי לכמות העבודה שניתן להפיק ממשהוא. לדוגמא, אם אבן בעלת מסה של 1 קילוגרם מונחת בגובה של 1 מטר מעל הקרקע, אזי יש לה אנרגיה פוטנציאלית של 1מטר כפול 1 קילוגרם. זה אומר שניתן להמיר את האנרגיה הזאת לאנרגיה קינטית (אם היא נופלת) ולחום (אם היא נופלת על הקרקע). על פי תורת היחסות ניתן באופן תיאורטי, להמיר גם חלק ממסת האבן לאנרגיה, כלומר, ניתן להפיק ממנה הרבה יותר עבודה מהאנרגיה הפוטנציאלית שלה. בכל מקרה אנרגיה הוא ביטוי והוא איננו משהוא שקים באופן ממשי. האבן לא מכילה אנרגיה פוטנציאלית בגלל שמישהוא שם אותה במקום גבוהה. אנרגיה זה ביטוי שניתן לחשב איתו משהוא אחר. יישות מוגדרת ככל דבר שקיים ושניתן ליחס לו חיים בפני עצמו. אני מזמין כל מי שסבור שהוא מבין מה זה יישות אנרגטית לבוא ולהסביר מה זה. אני מבטיח לא להגיב בביקורתיות ו\או בציניות. אני פשוט סקרן סוף סוף להבין למה מתכוונים כשאומרים ''יישות אנרגטית''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על ישויות אנרגטיות
נרי בר-און,
ת''א,
23/07/06 15:31
|
ראובן,
לפי דבריך המשוואה המוכרת E=MC^2 היא בעצם משוואה שאומרת שהממשי (M) נמצא ביחס ישר עם קבוע C^2 לממשי (E)?
אבל אתה צודק, ה''ישות האנרגטית'' קיבלה צורות רבות בגישות שונות, ונמצאת בכל מקום באופן שאינו תמיד משכנע.
לכן אני מציע לך לבחון את הרעיון של ''שדה'' שמשמעותו היא מרחב התופעות מסוג מסויים. שי לנו שדה ''אובייקטיבי'' אותו בדרך כלל אנחנו מזהים את המציאות המתגלה במדע המערבים.
אבל ישנם שדות נוספים, כמו שדה ה''תודעה'' בו פעלת הרוח האנושיות. אנחנו יודעים הרבה על השדה הזה, יש בו סמלים, ומילים, ומחשבות ורגשות. והכי חשוב, קל לזהות שהוא מרכיב את המציאות שלך. אבל זה שדה שונה מזה של ה''מדע'' הפיזי מאחר וההכרות בו היא סובייקטיבית.
מקווה שמצאת כאן משהו שיכול להבחין איך לזהות ישויות אנרגטיות. אתה צריך להיות מסוגל לזהות את השדה בו הן פועלות. כשהישויות האלה בעלות התבטאות ''פיזית=M) הרי אלו ישושיות פיזיות. וכשהן אינן מתבטאות באופן אובייקטיבי צריך לחקור בהן באופן אחר, ולהיזהר משרלטנים הממלאים את השדה הרוחני בבלבלת וברברת. ולעיתים הבלבלת והברברת היא בעיני המתבונן, כדי לראות זאת נסה לפענח את ''מורה נבוכים'' של הרמב''ם. בפיצוח תגלה את הסוד ותבין את הרוח. אבל עבור רוב האנשים, הספר לא אומר דבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
עוד פרשנות רדודה ולא מדויקת
ל"ת
יוסי,
חיפה,
22/07/06 12:43
|
|
 |
11.
יופי טופי
חי,
21/07/06 22:31
|
הפרשה הופכת הרבה יותר חיה באופן שבו את מציגה אותה, ובין אם הקורא מסכים או לא להקשרים שלך, הפרשה הופכת הרבה יותר נגישה. כל שבת אני קורא את העיסוקים בפרשות גם פה וגם בעיתוני אינטרנט אחרים, ובעוד שגם מפרשנויות האחרים אני נהנה, אצלך יש לי הרגשה שהכל הרבה יותר פתוח, הרבה יותר חי, הרבה יותר מכוון לעבודה שאדם יכול לעשות בעצמו ועל עצמו מלעבודה שכבר עשו גדולינו ופרשנינו וחכמינו ועכשיו אדם יכול פשוט להאביס את עצמו ממנה בדרך למדנית שאותי, בכל אופן, לא מושכת. אז תודה, ברוכה תהיי ושבוע נהדר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
דבר אחד קלטתי מדבריך, דבר איום, דבר
חיה,
ירושלים,
21/07/06 18:22
|
נורא. מדוע את קוראת לנו רוצחים (לנו - לרוב העם המאוחד כרגע לגבי המלחמה המתנהלת). חפים מפשע נהרגים, נכון, אך אנו לא רוצחים. נכון שהמלחמה היא מטפורה על כוחות הנפש וה''שדים'' שבתוכנו. מזה שנים שלא התעמתנו עם ''שדים'' אלה והדחקנו אותם למרתף, שם הם צברו כוח רב, ובעת הזו פרצו עלינו לכלות אותנו. והיום אנו מודעים, יותר מתמיד, לכוחם של שדים אלה, וכוחות הנפש שבנו התאחדו (בדמות האיחוד הנוכחי בעם), ואנו נלחמים על 'לחם' קיומנו. הצלחנו היום לאחד את כוחות הנפש (דרך משבר, אסון) ואנו מעוניינים להרוס את ה''שדים'' הללו. משהו בך מתנגד לאיחוד הזה שבעם. ראי הערתי משבוע שעבר. דרך אגב, העם מאוחד היום לא דרך ההיגיון והשכל בהכרח - אלא דרך הלב. הלב שלנו אומר ''עד כאן''. הלב הטוב שלנו אומר זאת. אנחנו עם טוב, שמרוב רצון לשקט ולשלווה, נרדמנו ונתנו לכל מיני ''יישויות'' להשתלט. אבל זהו, העירו אותנו והלב הטוב שלנו מתפלץ ונלחם על פעימותיו. אל תתני ללבך להיסגר בפני עצמך. בדקי את השדים שבך. אולם מהם יוצאות המילים ''אנחנו רוצחים''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני אסביר לך למה כרמל קוראת לעם שלה רוצחים -
מחלקת הסברה,
מדינת ישראל,
22/07/06 13:12
|
כי זה נורא מודרני להיות יפה נפש כי זה מאוד מקורי לצאת חוצץ כי זה די נעים לחשוב שאתה הומני ומוסרי כי זה פמיניסטי ונאור להתנגד למלחמות כי כרמל מאמינה שבקונג-פו אפשר להביס את נסראללה
ובקיצור: כי היא שמאלנית וככזו, העיוורון מטשטש את המציאות המונחת לנגד עיניה ככזו היא נצמדת לקלישאות וסיסמאות לעוסות עד בחילה של היפים פנטזיונריים ככזו היא מאמינה שהיא ממציאה מחדש את קדושת האפיפיור
אני רק מקווה שהטייסים והחיילים שלנו, שתוך סיכון הנשמה האמיצה שלהם, מאפשרים לכרמל לשבת בניחותא בחדרה הקטן ולהקליד פלצנות שטנית כזו - אני רק מקווה שאין להם פנאי לקרוא את הדברים.
ולך כרמל -
תתביישי לך !
על שאת נהנית מפירות ההגנה שהצבא שלנו קוטף עבורך, ובתמורה יורקת ארס ושנאה עצמית.
תתביישי. כן כן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מחלקת ההסברה צודק מאה אחוז !
ל"ת
יופי של תגובה,
כתבת,
22/07/06 16:06
|
|
 |
ההסברה?אני חושב שיותר מתאים...
ל"ת
המחלקה הסגורה!,
איה המפתח?,
22/07/06 14:38
|
|
 |
ספר לנו על חוויותיך מהמחלקה הסגורה
ל"ת
אנחנו כאן כדי,
להקשיב,
22/07/06 15:20
|
|
 |
נפיחה של טיפש לא יטהרו מליון חכמים
יוסי פרלשטיין,
22/07/06 21:09
|
עוד דביל אחד הפליץ את הקלילות המשועשעת של מחלקה סגורה אבל אם את-ה קיימים כאן כדי להקשדיב פנו אלי ואחלוק אתכם כמה חוויות לא לגבי בריאות, שפיות או נורמליות אבל בהחלט כאלו שיבהירו תובנה של מערכת מושחתת ומרושעת מן היסוד והאופן שבה היא מופקדת בשם החוק, העם, האומה והמולדת על המחוזות האפורים של החברה ומה שקורה שם זה לא משעשע. זקנתי ושבתי בשנים אחדות לנוכח תובנות איומות שמניעות מכונה שטנית כי את הנבל אפשר להכיר רק במקומות שבהם קל לו להתחבא ואין מי שממש רוצה לדעת מה קורה בחצרות שבהן מכלים את המשוגעים, היהודים וכל מי שמפריעים לבריאות ולחוסן לחגוג בגדול תוך כדי השתמנות מאורגנת מצער הזולת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כנ''ל לגבי נפיחה של טיפשה שיורה בעם שלה בעזרת ספר הספרים
ל"ת
ישמור השם,
23/07/06 00:55
|
|
 |
כל הכבוד חיה, תפסת אותה במילה
ארמונד,
ת''א,
22/07/06 12:42
|
באמת שיש לה בעיה, לכרמל הזאת, עם ''מה שקורה היום'', וזו לא הפעם הראשונה שהיא דוחפת פוליטיקה בגרוש ל''פרשנויות'' שלה. אבל אולי במקרה זה היא התכוונה לכך שהמקורות מביעים מידה של ביקורת כלפי תוקפנותם של בני ישראל, ועדיין היא נכשלת בהקבלת הכתוב ל''מה שקורה היום''. עוד כשלון חוזר שלה הוא בהפרדה כביכול של מה שקורה בעולמות הרוחניים למה שקורה על פני ה''אדמה'', בעולמנו. המדיינים הופכים פתאום לישויות אנרגטיות, לא ממש עם שהתהלך על הארץ. אבל כל מי שיש לו הבנה בסיסית של התנ''ך - יהודי או נוצרי - ושל דרכי העולם, יודע שזה בדיוק להפך - לכל תופעה ממשית יש מקור והתחלה מדויקת במחשבה או בעולם ה''רוחני'', כשם שלכל בניין יש התחלה בשרטוטי האדריכלים.. העולם ה''רוחני'' הוא העולם האמיתי ובו הכחות הממשיים, ולא להפך, אז להבא אל תזלזלי בדברים, אל תשווי אותם לעב''מים מטופשים, ואל תורידי מערכם, כי בנפשנו הדברים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
קוהלת פרק ה
טל,
21/07/06 17:46
|
ג כַּאֲשֶׁר תִּדֹּר נֶדֶר לֵאלֹהִים, אַל-תְּאַחֵר לְשַׁלְּמוֹ--כִּי אֵין חֵפֶץ, בַּכְּסִילִים: אֵת אֲשֶׁר-תִּדֹּר, שַׁלֵּם. ד טוֹב, אֲשֶׁר לֹא-תִדֹּר--מִשֶּׁתִּדּוֹר, וְלֹא תְשַׁלֵּם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
מזה השטויות האלה???
ל"ת
42......?????!!,
21/07/06 17:39
|
|
 |
זאת השאלה????!!!!??!?!
ל"ת
חייב,
לדעת,
21/07/06 18:15
|
|
 |
7.
כרמל את מדהימה
תמר ושמעון,
21/07/06 16:25
|
את מאשרת במילים כל כך בהירות את הדינמיקה הרב מימידית והמופשטת שבגבולות שבין העולם הנראה המוכר החיצוני הנחווה ובין הכוחות האנרגתיים החיצוניים שפעילים ומסובבים אותנו. יש אין ספור דרכים להגיע להכרה שכולנו מקורות של שפע, לראות את עצמנו ככאלה, לראות את הזולת כמקור של שפע ולא של פשע באהבה אנושית חמה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן ,כרמל מדהימה בעזות מצח ובהבלים
ל"ת
לאין ספור..,
22/07/06 19:50
|
|
 |
זה בעברית מה שכתבתם בתגובה?
שחר,
21/07/06 17:12
|
אני מקווה שהכדורים לא יגמרו לכם בסוף השבוע. מקסימום - סעו לחופשה בצפון.
כרמל, אם רק לא היית ניראת ככה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שחר, זה ''פוסט מודרניזם''
ראובן,
הרצליה,
21/07/06 18:07
|
בהיעדר אמת אובייקטיבית מוחלטת אין משמעות ל''נכון'' או ''לא נכון'' ואם הכול יחסי והכל תלוי-שפה, אין משמעות לעובדות וכל קשקוש קביל. מאחר ואין אמת מוחלטת, אנחנו מקבלים כאן מרק עשיר במילים מפוצצות שאין ממש קשר סיבתי ביניהם. הם בעצמם לא מבינים על מה הם מדברים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה כל כך בטוח בעצמך
עקיבא,
21/07/06 22:47
|
מכניס את כרמל להגדרות ''פוסט מודרניזם'' היא לא מגדירה את עצמה כך
קל ליפול לאשליית הביטחון העצמי השאר את הלב שלך פתוח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם מבינים ואחרים מבינים
תום לב,
21/07/06 22:33
|
אתה לא מבין? על תעשה השלכה אני מבין שאתה פוחד מהלא נודע יש לך מחשבה עצמאית שאינה מבוססת על הגדרות? ''מה זה פוסט מודרניזם?'' ישות אנרגטית זה אתה וכל אדם ישויות אנרגתיות הם כוחות לא וודאיים שמתחברים להתודעה שלנו באמצעות הדמיון והמחשבה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ראובן יקירי
תמר ושמעון,
21/07/06 22:06
|
אמת היא בחירה , למילים לפילוסופיות אידיאלים אין שום משמעות אם לא מוציאים אותם לפועל לכלל מעשה ''נאה דורש נאה מקיים'' כמובן בהתמדה יום יומית, אתה מכוון את הרצונות שלך בכל מחשבה במודע ובלא מודע, שאלת השאלות היא, מהם המחשבות הראשוניות הממלאות את היכל עולמך הפנימי? ואיך הם משפיעות על ההתנהגות שלך ועל ההתמודדות שלך עם פחדים ומצבים בלתי צפוים? זה לא פילוסופיה זו שאלה אמיתית. האם אנחנו יכולים להביט על המחשבות והרגשות הללו? כך שאם אתה מאמין כנטשה שאמר ''שהאלוהים מת'' גם ששאל ''האם האדם הוא טעות אומללה של האל, או האם האל הוא טעות אומללה של האדם? או שזו ''שאמת היא טעות שאין להפריכה'' הוא האמין במילים שלו ברמת המציאות המעשית כלמר עלינו להאמין לו? להזדהות אם זה ולהאמין באמת שלו? היא אמת סובייקטיבית לחלוטין
הראה לי אם איזו אמת אתה מזדהה ואמר לך מי אתה.
יש משמעות מאוד גדולה לנכון או לא נכון, יש משמעות אדירה לעובדות, מעבר למילים אם המילה נהיית חשובה יותר מהמציאות המעשית אנחנו עוברים לבבילון ''בלה בלה בלה'' מילים ריקות, רוח אויר.
אתה יודע שבמהלך ההיסטוריה האנושית ''עובדות'' ו''אמתות אובייקטיבית היו שרירות וקיימות ולרוב מייסרות מדכאות ועיקר העיקרים משתנות אתה חי בעולפ שכל ההיסטוריה שלו נכתבה על ידי אנשים בעלי אנטרסים מקומים תקופתיים, והם האמינו לכל מה שכתבו, והם חשבו שזה ישרת מטרות נשגבות נעלות
המשתנה היא ''עובדה מוחלטת'' שאינה משתנה
מה שמשתנה זה האופן שאנחנו משתמשים בשפה ממציאים רעיונות כדי לתאר ''אמת'' שקיימת שנחוות.
קשה לחיות באי וודאות לגבי אופיו האמיתי של היקום והעולם שאנחנו חיים בו, אנחנו אוספים וודאויות במהלך השנים תאמין לי שאפשר לטבוע במילים, אני מקווה שתסכים איתי שבין הירהור פילוסופי זה או אחר וחקירה אנטלקטואלית מעמיקה אפשר להאמין שאתה ואני וכל אדם, הם מקורות ''פוטנציאלים'' של שפע ואנרגיה תודעתית, החיה פועלת ותורמת לעולם הזה ויש לנו בחירה אישית אינדיוידואלית, לחיות חיים של אהבה שלום חמלה הדדית, מבלי לוותר על היחודיות שלנו הסקרנות לעומק וידע ללמידה לחקירה ודרישה של אמיתות , במילים פשוטת צריך לאהוב אחד את השני לרצות שלום ביננו, להיות נאמנים לאהובים שלנו, לשותפים שלנו, מוסר ישן נושן נושם שריר וקיים, לא דתי ולא פילוסוף לא אישה ולא גבר אלא מציאות של האנושות ככלל, זו האמת. אם נתכוונן באמת ונבקש לא לחשוב ולאמר לשון הרע האם נשנה משהו ביננו לבין עצמינו? לא להיות חסרי מוסר וצינים ומצד שני לקבל רגעים של חולשה ונפילה ללא הלכאה עצמית, לצמצם את הקיטרוג העצמי והסביבתי השינאה היא ''הבעיה'' לא הגורמים שמעוררים אותה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מילים מילים, על הלשון מגלגלים ,,מילים
ל"ת
מילים מילים...,
22/07/06 19:52
|
|
 |
הוא בדה ממוחו הקודח
ל"ת
מתי,
22/07/06 20:54
|
|
 |
הלקאה ( ולא הלכאה )
ל"ת
רגע של עברית,
22/07/06 16:00
|
|
 |
תמר ושמעון התגובות שלכם מאופיינות
עמית,
תל אביב,
22/07/06 12:36
|
תמר ושמעון התגובות שלכם מאופיינות בשפה נוחה וסובלנית ולכן אני מחבב אותן. אתם גם משקפים תפיסת עולם פתוחה שלא פוסלת כלום וזה גם מאד נחמד. אבל מה, התגובות כאלה ארוכות, אין לי סבלנות וגם לא זמן. אולי תוסיפו תקצירים? תעשו מה שבא לכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תודה עמית
תמר ושמעון,
22/07/06 19:09
|
|
 |
אני אנסה להתיחס למה שכתבתם
ראובן,
הרצליה,
22/07/06 00:09
|
V שאלת השאלות היא, מהם המחשבות הראשוניות הממלאות את היכל עולמך הפנימי? - למה זה שאלת השאלות? - מה זה ''היכל עולמך הפנימי?'' האם זה עולם החוויות שלי? האם זה עולם המחשבות שלי? רגשות שלי? או שזה הכל ביחד? V האם אנחנו יכולים להביט על המחשבות והרגשות הללו? - מה זה ''להביט'' על מחשבות ורגשות. האם הכוונה היא לחוות אותם שנית, או לחשוב עליהם, או לשים לב לרגשות המתעוררים בעת שאני נזכר באותם מחשבות ורגשות? V ש משמעות מאוד גדולה לנכון או לא נכון, יש משמעות אדירה לעובדות, מעבר למילים - זה נכון, אבל מה בדיוק רציתם לאמר בזה? למציאות יש משמעות אדירה. המציאות היא המקום אשר בו אנו פועלים. מי שפועל בניגוד למציאות נחשב בחברתנו לחולה נפש. מי שפועל בניגוד למציאות יתקל במציאות כמו עיוור הנכנס בקיר. V אתה יודע שבמהלך ההיסטוריה האנושית ''עובדות'' ו''אמתות אובייקטיבית היו שרירות וקיימות ולרוב מייסרות מדכאות ועיקר העיקרים משתנות - המשפט הזה לא נכון. מה שהשתנה במשך השנים זה לא העובדות אלה הפירושים שאנחנו נותנים להם. מתקופת האדם שחי בשבטים של ציידים לקטים ועד היום הצורה שבה אנו מבינים את המציאות לא השתנתה. רק ההבנה ויכולת הניתוח שלנו התפתחה. V מה שמשתנה זה האופן שאנחנו משתמשים בשפה ממציאים רעיונות כדי לתאר ''אמת'' שקיימת שנחוות. - שפה נוצרה כדי להעביר אינפורמציה. ה''אמת'' נמצאת שם בחוץ, אנחנו רק צריכים לראות אותה. V קשה לחיות באי וודאות לגבי אופיו האמיתי של היקום והעולם שאנחנו חיים בו, אנחנו אוספים וודאויות במהלך השנים - קשה לחיות באי ודאות נקודה. לגבי אופיו האמיתי של היקום, מאט מאוד אנשים מתענינים בסוגיה הזאת, כך שזה כנראה לא כל כך קשה כמו שאתם חושבים. V אפשר להאמין שאתה ואני וכל אדם, הם מקורות ''פוטנציאלים'' של שפע ואנרגיה תודעתית, החיה פועלת ותורמת לעולם הזה - מה זה בדיוק שפע ואנרגיה תודעתית? אני מכיר את המושג אנרגיה במובנו הפיזיקלי, כלומר שזהוא מושג שבא לעזור לנו לחשב כמה עבודה ניתן להפיק. למה אתם מתכוונים? V ויש לנו בחירה אישית אינדיוידואלית.... השינאה היא ''הבעיה'' לא הגורמים שמעוררים אותה. - אלה ערכים נעלים אשר חונכנו בילדותינו להחזיק בהם. אז מה אתם רוצים להגיד בזה? שזה יפה לאחוז בערכים אלה? ואם כן אז מה? מה זה קשור לתוכן הדברים הקודמים, כולל תגובתכם המקורית? האם זה סוג של הסבר תוכן? או שזה סוג של גערה מוסרית? אשמח לקבל את תגובתכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איילת הנפלאה
תמר ושמעון,
24/07/06 18:57
|
|
 |
אנחנו מיצרים-מוצאים אנרגיה וצורכים מזון
תמר ושמעון,
24/07/06 18:56
|
ראובן שיהיה לך רק טוב בימים בקשים הללו ושנלמד לקבל את הקסם והאבסורד שבחיים באהבה וללא צל של פחד האין הוא בדיוק הדבר שממנו אנחנו פוחדים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''בוא ננסה לצאת מהגדרות''
ראובן,
הרצליה,
23/07/06 09:15
|
ואחרי זה את ממלאת את התגובה שלך במלל חסר פשר. מזה התחלנו. זה המהות של ''פוסט מודרניזם'' הכל נכון באיזה שהוא אופן, אין ''נכון'' ו''לא נכון'', וההגדרות הן חסרות משמעות. אני לצערי לא מבין את מה שכתבת ואני לא מוצא טעם גם להמשיך את הדיאלוג הזה. אנחנו סתם סובבים במעגלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוי תמרי אחותי הרוחנית, תגובותייך נהדרות לי : )
איילת,
23/07/06 06:02
|
ומחזקות. בייחוד אהבתי את החלק שכתבת על השפה. תגובה זו היא ד''ש קטן, כדי שתדעי שאני קוראת את כל תגובותייך ורווה מהן נחת. כיף להשתכשך ביחד באותו תדר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם ננסה לצאת מההגדרות
תמר ושמעון,
22/07/06 22:53
|
ולראות את ההשפעות של המילים על המציאות האנושית לא נלך סחור סחור המוסר, ולא משנה איך שנגדיר אותו יש תפקיד בשמירה על האיזון בעולם
השינאה של נסראללה היא לא מוסרית. מפירה את האיזון ויוצרת כאוס כאב מוות לא רק כלפינו אלה כלפי עצמו ועמו מדוע הוא מאמין שאין לנו ולמערב ''הכופרים'' זכות להתקיים בעולם? הוא אחוז בתפיסה שגויה הוא מאמין בזה ובשם המוסר היחסי שלו הוא רוצח גם את עצמו.
כלמר אנחנו לא מנותקים אם אנחנו גורמים סבל אנחנו מפירים את האיזון
כלמר המוסר לא נמצא במקום של מוות או שלילה אלה במקום של שפע וחיים
אני תמיד אעדיף לשוחח עמך מתוך כבוד והערכה לאישיות הידע והנסיון שלך, ואפילו שאנחנו אולי מדברים בשתי שפות שונות, מאשר לדבר אליך בהתנשאות ציניות ולכתוב ממקום אי שיוויני, אני יודעת שראובן הוא אדם שלם כמוני לכן אני מכבדת אותך זוהי תפיסה מוסרית המיושמת במציאות ביננו שיצרת דיאלוג פתוח ובניה של אמון וגם משפיעה על המצב הריגשי
אנשים ששרוים במריבות במתחים נוטים להיות חולים יותר תינוקות לא יכולים להתפתח מנטלית ללא החום והאהבה שהם מקבלים מההורים שלהם
כך שלמוסר יש תפקיד מהותי על הבריאות שלנו הנפשית והפיזית אין הפרדה בין פילוסופיות מילים הגדרות
לבין החיים אנחנו צריכים לחבר בין המלל לבין המציאות
אנחנו מעבירים אנרגיות אחד לשני, אין נתק ברבדים הללו
היקום שלנו והקיום שלנו עובד כמארג אי אפשר להתיחס לפרט או תופעה מבלי לחבר אותה למארג הכולל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בוא נסכם
ראובן,
הרצליה,
22/07/06 22:35
|
עכשיו כשאני מתחיל להבין מה אתם אומרים, המסקנה שלי היא שאנו לא מסכימים בהגדרות היסוד. -לדעתי מציאות היא קבועה . מה שמשתנה זה הדרך בא אנו מפרשים אותה. - לדעתי השפה היא כלי תיקשורת והיא איננה יוצרת יש מאין. - לגבי אי הוודאות לא הבנת מה שכתבתי... אולי תקראי עוד פעם... - ולגבי היותינו יישות אנרגטית. אני מסכים אם מה שכתבת, כלומר שאם אנחנו יישות אנרגטית זה בגלל שאנו צורכים אנרגיה לצורך פעולתו התקינה של הגוף שלנו. אני בספק אם כרמל מסכימה אם ההגדרה הזאת....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוקיי, זה יפה מאוד אבל איך זה קשור לשאלות שלי?
ראובן,
הרצליה,
22/07/06 20:53
|
ןיש לי עוד כמה שאלות. V מוסר ושינאה הם לא ערכים - שינאה זה רגש, אבל מוסר זה ערכים על פי הגדרה, לא? V מדוע חכמת המוסר מנותקת מאיתנו? - מי קבע שחכמת המוסר מנותקת מאיתנו? אלה אם כן אני לא מבין למה אתם מתכוונים ב''מוסר''? V אבל המוסר חייב להיות חי ולא סוג של נדר שאוסר את הכוחות הכאוטים שמסביבנו,אסור שהמוסר יהפוך לכלי המשמש לדיכוי האדם, - זה לא כדאי שמוסר יהווה כלי לדיכוי המנוולים? ומה זאת אומרת שהמוסר חי? זה אומר שעקרונות המוסר משתנים כל הזמן? V זאת אמונה שמעבר למציאות הדואלית שלנו - מה הם שני המרכיבים של המציאות הדואלית שלנו לפי הגדרתכם? V יש מימד אין סופי נון דואלי היוצר יש מאין, חיים וחומר מהלא ידוע והא יוצר אותו כל הזמן, - לא מבין מה כתוב כאן. זה בעברית? V אנחנו כלולים במימד הזה ואין לנו תפיסה בו - איזה מימד? ולמה אנחנו כלולים בו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ועוד רציתי לאמר לך
תמר ושמעון,
22/07/06 20:41
|
Vכן זה הכל ביחד - העולם הפנימי שלך מחשבות רגשות כוונות רצונות תשוקות מהווים, האמונות, השיחה הפנימית שלך, התת מודע אתה למשל יכול להקשיב, ממש לשמוע את הטון של הקול הפנימי שלך באיזו נימה או צבע ריגשי הוא מדבר אליך האם הקול מדבר כמו כמו אישתך, כמו אבא או אמא שלך? האם הוא כועס בדרך כלל מבקר מתלונן או שמח מעודד מכוון מרגיע, המוח שלנו מצלם משכפל את כל הקולות שאנחנו שמענו במהלך חיינו ומגבש אותם לתדר ריגשי
Vאנחנו מסכימים לגבי המציאות, אבל היא לא קבועה היא משתנה כמו נהר זורם כמו שאנחנו משתנים מזרע וביצית לאדם אנחנו שוכחים ומקבלים את ההשתנויות האלה כמובן מאליו, אנחנו חייבים להיות פתוחים לשינויים לא צפויים אחרת נהיה חולים
V במשך שנים האמינו שהעולם שטוח, שהשמש והכוכבים נעים סביב כדור הארץ, שצריך להקיז דם כדי לרפא מחלות זו גם פרשנות וגם אמונה בעובדות האנושות האמינה שנשים נחותות הסיבות לאמונות הללו נבעו מפחד לאבדן שליטה וכוח כי הם הרווחו מתפיסת העולם הזו כל שינוי בתפיסות ישנות מעוררות פחד של אובדן מקום זהות וגם שפיות.
V השפה היא הכלי המרכזי שלנו שמפתח את התודעה והדמיון, חיים ומוות ביד הלשון, השפה יוצרת עולם יש מאין השפה בכוחה ליצור מציאות תראה את השפעת התורה והכתובים , עד ימינו, השפה משובבת את נפש האדם, מדכאת אותו השפה מחברת את הנשמות את האנשים, השפה מעוררת רגש והשראה, השפה מעצימה חוויות, כמובן שאסור לסגוד למילה אלה לראות אותה ככלי מרכזי המביא תובנות יש לך דרך אחרת להביע רעיונות לתקשר? השפה היא הכלי שאנו פועלים ממש בתוכו. האמת והשפה עובדים במקביל. V נכון קשה אך זה אפשרי לחיות באי וודאות לקבל את האי וודאות כחלק אינטגרלי מהקיום שלנו, אם אנחנו כבר יודעים הכל, איך נלמד? V האנפורמציה שעוברת בעולם דרך גלים אנרגיה אלקטרו מגנטית, המוח שלנו מתקשר אם שאר הגוף במערכת העצבים דרך אמפולסים חשמליים הכוח האלקטרו מגנטי ביקום כולל אותנו, גם אנחנו משתמשים בו להעביר אנפורמציה תמונות צלילים דרך לווינים כמובן שאנחנו ישויות אנרגתיות אנחנו אוכלים ומיצרים אנרגיה - גם מחשבה היא פעולה אנרגתית- כלמר אנחנו צריכים אנרגיה בשביל לחשוב. ראית פעם תמונה של מוח חושב? V לגבי השפע והמוסר עניתי לך במאמר מאוד ארוך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ראובן תקשיב
תמר ושמעון,
22/07/06 19:55
|
כשהייתי ילדה אבא שלי אמר לי ולאחים שלי כשהיינו רבים ואמרים לו ''אבא אבל הוא התחיל'' אבא שלי היה אומר לנו ''לא מענין מי התחיל אני רוצה לדעת מי מפסיק'' מוסר ושינאה הם לא ערכים, אלא פעולות אנושיות המשפיעות על המציאות שאנחנו חיים בה. ברמה הפשוטה ביותר של סיבה ומסובב
תבשל ביצה היא תתקשה
תגנוב את השותף שלך בעסקים תפשוט את הרגל
תבגוד באישתך תאבד את המשפחה שלך תהרוס את הילדים שלך
תשתה אלכוהול כל היום , תהרוס את הכבד
מדוע אנחנו לא רואים את הנולד? מדוע אנחנו מכים על חטא?
מדוע חכמת המוסר מנותקת מאיתנו?
היא במהות הנשמה שלנו, המוסר אמור ללמד אותנו לאזן בין הטוב והרע, לשנות את הרע לטוב, לא לדכא אותו
אנחנו יכולים להתכחש לזה ובכל זאת נוע תנוע
אבל המוסר חייב להיות חי ולא סוג של נדר שאוסר את הכוחות הכאוטים שמסביבנו,אסור שהמוסר יהפוך לכלי המשמש לדיכוי האדם, כל אדם חייב למצוא את נקודת האמת הפנימית שלו, לזכור מהם הגורמים המשאירים את חייו באיזון ולא לפגוע בהם, לא לקחת אותם כמובן מאליו
לגבי השפע '' האור הממלא כל מציאות'' זאת אמונה שמעבר למציאות הדואלית שלנו יש מימד אין סופי נון דואלי היוצר יש מאין, חיים וחומר מהלא ידוע והא יוצר אותו כל הזמן, אנחנו כלולים במימד הזה ואין לנו תפיסה בו יש לנו תפיסה מאוד חלקית, אנשים העוסקים במדע פותחים דלתות, סודות והערוצים להבנה של היקום, דרך החושים שלנו והרחבתם באמצעות הטכנולוגיה. המדע לא מנוגד לרוח, המדע הוא כלי חשוב במארג המופלא של הבנת האדם את עולמו הוא שלב חשוב באבולוציה האנושית
רעיון השפע הוא לראות את החצי הכוס המלאה ולדאוג למלא את חציה הריק.
המדע רק מוכיח שלאנושות יש יכולת להגשים כל מה שהוא זקוק רוצה מדמין
אם נאמין בשפע נביא אותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
יפה ונכון
אופק,
ת''א,
21/07/06 16:19
|
קראתי כבר כמה כתבות שלך ובאמת טוב לראות שיש אנשים שזוית הראייה שלהם מחברת את הפיסי למטאפיזי בצורה כל כך נכונה לדעתי, עד שממש אני יודע, לא חושב, שזו היא הדרך הנעלה והנכונה להבין את מה שקורה כאן.בעצם כל אדם נמצא לא פחות ולא יותר מאיפה שהוא רוצה להיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
פוסט מודרניזם
ראובן,
הרצליה,
21/07/06 14:45
|
מדברי כרמל: אני לא יודעת בוודאות איך התפיסה שלנו חווה את האנרגיות הללו, יש שייראו את זה כמרכיב פסיכולוגי המתבטא בנפש ויש אנשים כמו חנן וגילי הכותבים במדור זה, שיתייחסו אליהם כאל החייזרים האפורים הרשעים. כל עוד אנחנו לא יודעים מה זה, אני פתוחה לכל ההמשגו
ציטוט מתוך ויקיפדיה על פוסט מודרניזם: בהיעדר אמת אובייקטיבית מוחלטת אין משמעות ל''נכון'' או ''לא נכון'' ואם הכול יחסי והכל תלוי-שפה, אין משמעות לעובדות וכל קשקוש קביל. הפעלת הגישה הפוסט-מודרניסטית על המדע הורסת למעשה את הבסיס עליו הוא בנוי ופותחת פתח לפסאודו-מדע שרלטני ומגוחך המסתתר מאחורי ניסוחים מסובכים ומעורפלים אך חסרי משמעות . הפוסט-מודרניזם מעודדת ניוון של המחשבה מאחר שהיא שוללת מהותית ביקורת על דעות, תאוריות ואידיאולוגיות. מאחר שבפוסט-מודרניזם אין ''נכון'' או ''לא נכון'' אין משמעות לביקורת על תזה ואין לפסול דעה, עבודה או נראטיב בגלל שהוא ''לא נכון''.
ומה זה לעזאזל ''יישות אנרגטית?''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ישות אנרגטית היא -
מחלקת הסברה,
מדינת ישראל,
22/07/06 13:25
|
ביטוי, אחד מני רבים, הבא לאותת לקורא כי הטקסט המונח לנגד עיניו הוא נפיחה רוחנית.
דוגמאות נוספות: מסע פנימי, התמרה, יתמיר, התמרנו, נתמיר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תמשיך ללמוד מויקיפדיה....
ל"ת
שמעון,
רמת גן,
22/07/06 11:53
|
|
 |
צדיק אחד בסדום.
ל"ת
עיוור צבעים,
21/07/06 17:49
|
|
 |
4.
תודה, כרמל, ושאלה
יפעת,
רמת גן,
21/07/06 12:28
|
כרמל יקרה,
קוראת אותך כל שבוע ונהנית כל פעם מחדש - מהיצירתיות, מהתכנים, מאופן החשיבה השונה, מהרהיטות.
רציתי לשאול - כיצד אפשר לשמוע את השיעורים הללו עם חב''ד ועם הרב גינצבורג?
תודה ותודה על עונג שבת
יפעת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שיעורים של חב''ד
כרמל,
21/07/06 15:55
|
קוראעים לזה ''הנפש השנית'' זה שיערו נודד מדי יום ד' בת''א, אפשר לברר ב''ממעל ממש'' קינג ג'ורג' 15 ולהרשם לסמסים על השיעור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כרמל, אבל הם בטח לא יגידו שאנו רוצחים!
ל"ת
הלא כן??,
22/07/06 19:48
|
|
 |
רק כרמל מרשה לעצמה לפרש כך את פרשת השבוע
ל"ת
זכוכית מגדלת,
23/07/06 17:34
|
|
 |
תודה
ל"ת
יפעת,
רמת גן,
22/07/06 10:56
|
|
 |
3.
פרשנותיך הינה ככקליפת נוגה, טוב ורע מעורבים בה.
ל"ת
ארס הנחש ממבה..,
21/07/06 11:51
|
|
 |
מתגעגע בועז ? או סתם שונא נשים ?
ל"ת
צפיחית בדבש,
21/07/06 15:52
|
|
 |
ze mamash lo boaz arbe nashim missaviv
boaz@lev,
lesvos,
22/07/06 19:47
|
|
 |
זה לא בועז... ואיני שונא בשים אלא סולד
ל"ת
משרלטנים....,
22/07/06 14:12
|
|
 |
גם אני סולדת מאותם שרלטנים בדיוק
ל"ת
סולדת,
22/07/06 14:42
|
|
 |
הוא לא שונא נשים
פאג'ר 3,
22/07/06 12:50
|
|
 |
2.
הכוח איתך, כרמל
שבת שלום,
21/07/06 11:03
|
|
 |
על מה צחקת? על זה שאנו רוצחים?
ל"ת
גרופית עיוורת..,
23/07/06 17:54
|
|
 |
אנחנו נחטפים ונפצעים ונרצחים. זה לא הזמן לעיוורון.
ל"ת
משקיפה בינ''ל,
23/07/06 19:17
|
|
 |
1.
אמן ואמן. יישר כוח!!!
ל"ת
נעם,
21/07/06 11:00
|
|