 |
25.
זה עוד דה-מיטרה קוד?
ד''ר אייזן,
באר-שבע,
23/07/06 18:48
|
|
 |
24.
מה זה לא ה''מאמר'' של גילי וחנן?
דני,
אשקלון,
23/07/06 18:45
|
כי אם תשאלו אותם, ישו היה למעשה חוצן למצחה שהצלב היה הדלק לספינת החלל שלו הקרויה בשפה המקצועית ''ספינת המדבר''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
wow
haya,
23/07/06 02:01
|
שאלוהםי יברך את כולכם. את כותב המאמר ואת החבר'ה המגיבים,במשיח ישוע!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
יפה. לך תדע, אולי ישו התעורר באום ביץ' על אסיד..
ל"ת
שי עדן,
22/07/06 12:27
|
|
 |
חחח - גדול!
ל"ת
יוספה,
25/07/06 03:44
|
|
 |
21.
בן,אתה כותב מהמקלט??
ל"ת
עופר,
אזרח העולם,
20/07/06 18:10
|
|
 |
לא...
בן,
צפון,
20/07/06 18:32
|
אני בטוח ובוטח שעקב פרשנותיי גם לבעיות ההיסטוריות של העולם וגם למקורם של החייזרים אלוהים מעניק לי מטרייה קוסמית מפני הקטיושות..
ועובדה.. עדיין אף קטיושה לא נחתה לי על הראש.
(וגם למי יש כוייח לרדת ולעלות במדרגות של המקלט כל חמש דקות...)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
גם אני חושב שישו היה בהודו, תראו, יש לו נקודה אדומה במצח בתמונה...
בן,
צפון,
20/07/06 15:13
|
איזה עוד הוכחה אפשר לבקש??
אבל מוזר שהשמיטו מהברית החדשה את העובדה שהיו לו ארבע ידיים...
והרי בגלל זה צלב הסוואטיסקה נוצר במזרח.. צלבו את ישו עם ארבע ידיים ממוסמרות לקרשים...
בורות של הנוצרים.. נו באמת..
אגב... אני מאמין שהוא גם קפץ לבקר בדרום ומרכז אמריקה... גם להם יש צלב וגם שם גילו תביעות רגליים...(מה.. אם יש תביעות רגליים.. למה לא ליחס אותם לישו??!!! הא??! זה נשמע לכם לא הגיוני??! לי זה נשמע כמו הוכחה מוצקה!!!) יש בעייתיות שהחוקרים עדיין לא פיענחו לגמריי עדיין... בהודו תביעת הסנדלים היו מחברת ''שורש'' ואילו בדרום אמריקה הם היו מחברת ''טבע'', אז כנראה שישו כבר ידע את הכל לפני ופשוט היה סוכן מכירות של שורש למזרח (הם בנו על הכאריזמה שלו) ולאחר שקיבל הצעה נגדית מחברת טבע שגדולה בהרבה הוא החליט להצטרף אליהם... הבעייה שחברת שורש כבר שלטה בשוק האסייתי אז טבע היו צריכים לשלוח אותו לשוק החדש והמשגשג באמריקות.. אבל הבעייתיות של החוקרים היא בעובדה שבאותה תקופה אל-על היתה מושבתת עקב התראות פיגועים של החששינים אז לא ברור באיזה חברה ישו הגיע לייעדיו...
מה שידוע אמנם זה שהוא טס במחלקת נוסעים כי החברה לא היתה מוכנה לממן לאישתו באותה תקופה מריה המגדלית כרטיס במחלקה הראשונה... מהדיילות נמסר שהשרותים במטוס היו תפוסים לאורך כל הטיסה... פיס אנד לב ברו'.
כמו כן עוד ידוע לחוקרים שישו התאהב בו זמנית (כי הייתה לו יכולת להיות בכמה מקומות בו זמנית.. עדיין לא ברור איך... יש הטוענים שיש''ו זה בעצם ראשי תיבות שמייצגים - ''יהושע שיווק והפצה'' - בע''מ...ולכן כנראה שהיו לו כמה קבלני משנה..) באישה אינדיאנית ובאישה הודית ומכאן השילוש הקדוש - ההודית, האינדיאנית והיהושע.
יש סברה אחרת הגורסת כי השילוש הקדוש הוא בעצם המבנה העסקי של חברת ההפצה של ישו.. היא הייתה בנוייה בסגנון הפירמידה כשטבע או שורש (זה תלוי באיזור החלוקה) הם הספקים הראשיים, או החברת אב (באותה תקופה אסור היה להשתמש במושג חברת אם, כי הם היו שוביניסטים) ישו (חברת ההפצה) זה החברת בן (מאותה סיבה... מאותה סיבה..) ורוח הקודש זה בעצם רוחה של הבורסה לסנדלים שקבעה את המחירים והשתנתה בהתאם לרצונות הלקוחות)
מה שבטוח הוא... שהוא הצליח לערער את השוק המערבי שבאותה תקופה שיווק את סנדלי הרומאים המוזהבים שהיו יקרים בהרבה מהסנדלים בייצור המוני ממפעלים כפריים בסין של אותן חברות, אז הם החליטו להתנקש בחייו ובכך להחזיר לעצמם את המונופול על שוק הסנדלים העולמי...והיוקרתי.
זהו.. ומי שלא מאמין... שיסתכל בתמונות, הן מוכיחות הכל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תודה על המאמר המלומד ,עכשיו אנחנו יודעים הרבה יותר.
ל"ת
משה רבינו,
20/07/06 17:44
|
|
 |
19.
תולדות ישו
יוסי,
20/07/06 14:34
|
מה שידוע וברורת שישו אם באמת היה קיים (ויש על זה ספקות בין מלומדים נוצרים, שדמותו הומצאה מאוחר יותר), היה בן של חייל רומאי מזדמן וזונה מקומית. דבר המצדיק את הפיכתו לקדוש מעונה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
many fissures begin to appear
Jaqueline 9teen,
Arad,
20/07/06 16:29
|
Recently ,an historian researcher from Rome,sued the vatican for deceiving the civilised world community,for centuries about the whole issue,as in fact Jesus was not a person but a personage
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
The entire saga of Jesus
Jaqueline 9teen,
Arad,
20/07/06 09:41
|
is a fairy tale.His episode was preached by a handful of dubious characters and is now practiced worldwide by 2 billions of decent people.The church entertains the idea that we ;Jews are suffering because we rejected him as Messiah but did he bring salvation to those who believed in him?The Kor'an in Surat alSSaf verse 5 it is said that Jesus mentioned the real messenger will come after me and his name will be Ahmed I salute Salman Rushdie for his courage to write ''the satanic verses''of the Kor'an
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
ישו נסע להודו לאחר השרות הצבאי בגולני
ל"ת
יוסי,
20/07/06 08:29
|
|
 |
16.
ואם הטיפשות הייתה מחלה כואבת...
ל"ת
הבל, הבלים..,
20/07/06 08:24
|
|
 |
15.
לפי טביעות רגליו בתמונה ישו היה חוצן...
ראובן,
י-ם,
20/07/06 08:02
|
ובכלל התיאוריה מקסימה, רק שכדאי להביא חומר יותר מסודר כדי שאפשר יהיה להתייחס אליו. ביקור של ישוע בפזורה היהודית נשמע סביר דווקא אבל חסר הרבה חומר כאן על הטקסטים המקוריים שמהם יצרו את התיאוריות הללו. את הטקסט של האיסיים למשל לא היתה צריכה להיות בעייה להביא או לצטט. או שאולי כן?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
כמו שהם התחילו להאמין שהפרה קדושה ...
חלייד אז מי?,
20/07/06 02:44
|
כך גם הם יגידו הרבה דברים בהיסטוריה... תזכרו את מה שאמרתי! הציבור ההודי נימצא בכלכך דירדור למרות שאומרים שהם דמוקרטיה גדולה וכל ה**** הזה יש להם נשק במיוחד ישראלי שאנחנו סוחרים איתם #2 בנשק חוץ! הם תמיד מחפשים צומי שיביא להם יותר תירות למרות המצב החרא שמ!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
אז הוא נצלב כבר בגיל 12?!
איזה רשלנות,
20/07/06 02:14
|
הוא היה שם בין 12 ל30, אחרי שנצלב? זה פעמיים שונות או שהוא באמת נצלב כשהיה בו 12?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
bulshit
bulshit,
shit place,
20/07/06 00:05
|
|
 |
11.
אמת
zeev,
ראשלצ,
20/07/06 00:00
|
|
 |
get fucked
ל"ת
avi,
jerushalaim,
20/07/06 01:28
|
|
 |
Yr language is ''poetic'' Is't it
ל"ת
Jaqueline 9teen,
Arad,
20/07/06 15:47
|
|
 |
10.
אם ישו הוא הבן של אלוהים...למה הוא צריך להגיע להודו לילמוד יוגה...?
משה רבינו,
19/07/06 20:15
|
היה מבקש מאבא שילמד אותו או שיתן לו כוחות על טיבעיים. בקיצור הכל שטויות....ו ה א מ ת....ישו היה יהודי מלומד וחכם,כמו חכמי הגמרא(שסני''ק) ,אבל הוא החליט ליהיות ''באבא'',זה שנותן ברכות בימינו ולוקח כסף....הבאבא של אז היה עושה ניסים....הולך על מים,קופץ באוויר, מרפא אנשים, ועף כמו סופרמן,וזאת בעזרת שמות קודש שהיו ידועים לו ולחכמים אחרים בזמנו. כיוון שבגלל מעשיו שלא היו ע''פ התורה (אהב נשים)נידו אותו שאר חכמי הגמרא,ומיכאן הוא החליט שהוא עושה דווקא ופורש מהיהדות. אפשר לקרא עליו ועל מעשיו בגמרא. ד''א יש''ו אף פעם לא שמע על הברית החדשה,ואם לא היו צולבים אותו סביר ביותר שלא הייתה הברית החדשה והנצרות לא הייתה קמה (והורגת במשך אלפיים שנה מאז עשרות מיליונים של יהודים במסעי הצלב*** מה עם הלחי השניה???***). חוץ מיזה הקבר שלו לא נימצא בכנסיית הקבר בירושלים ,זאת סתם המצאה של הנוצרים(הכנסיה נמצאת במתחם שהיה אסור לקבור בו מתים בתקופת בית שני).מסופר בגמרא שלאחר שיש''ו נקבר היו כמה שהאמינו בו שאמרו שראו אותו עולה לשמים, שמעו העם דבר זה הלכו והוציאו אותו מהקבר קשרו את גופתו לסוס שהסתובב בכל בארץ להראות שגופתו לא עלתה לשמים אלא נשארה בקבר ....כך שגם מקום קבורה אין לו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תיקון: המטרה שלו היתה להיות מושיע לעם ישראל
שרית,
23/07/06 16:00
|
אכן הוא ידע לעשות מדיטציה והתכוון להראות כאילו הוא מת על הצלב ואחר כך להופיע. זה היה מראה את תחיית המתים זה לא הצליח משום שבמקום לקשור אותו סימרו אותו ואז הוא מת מאיבוד דם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איך את יודעת שהוא לא הצליח ?
מרים,
25/07/06 00:21
|
|
 |
בהמשך לדבריך,בזוהר ובספר הבריאה יש קווים מקבילים לאמונות המזרח
שרית,
20/07/06 08:39
|
יש בקבלה הרבה דברים מקבילים לאמונות במזרח. כההבדל העיקרי כמובן שהיהדות היא מונטאיסטית ודתות המזרח היו פלאותאיסטיות. יכול להיות שהיו השפעות ויכול להיות שהם הגיעו לאותן מסקנות. להזכיר,בזמן שפורד בנה מכונית עם מנוע 4 בוכנות. בנו אותה מכונית בגרמניה. בלי קשר בינהם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בורות (בתגובה ל 9 אם ישו הוא הבן של אלוהים)
ל"ת
עמית,
תל אביב,
19/07/06 22:19
|
|
 |
בורות של מי
עודד,
בת-ים,
20/07/06 01:48
|
אתה ודאי מומחה ונולדת עם אותם גנים שמבדילים אותך מההמון הנבער אבל אתה בטוח בור ביהדות ויהירותך מונעת ממך להתעניין בדתנו כי רובם שכמותך עוסקים נואשות בחיקוי ונהירה אחר תרבויות זרות באופן דוחה ועלוב וזה לא רק מיועד לאותו בזור אלה לכל אלה שמקבלים כל דת ותרבות אחרת בהבנה וסובלנות אבל מתעבים כל מה שמזכיר יהדות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התכוונתי לבורות באופן שבו מדברים על ישו כבן של אלוהים בתגובה שהגבתי
עמית,
תל אביב,
20/07/06 12:12
|
התכוונתי לבורות באופן שבו מדברים על ישו כבן של אלוהים בתגובה שהגבתי אליה. אני יודע שנשמעתי מתנשא. זה באמת מאד מתנשא להגיד בורות ולא לפרט אבל הייתי מאד חסר שקט שכתבתי את התגובה (מסיבות אישיות) וכמו שאפשר לראות לא היה לי אפילו כוח לפרט.
מה שעבר לי בראש שקראתי את המאמר הוא שהאב והבן הם הברהמן (העצמי הכללי) והאטמן (העצמי האישי) ורוח הקודש היא הנירגונה ברהמן (הברהמן חסר התכונות) (והאב הוא הברהמן בעל התכונות שנדמה לי שקוראים לו סגונה ברהמן).
אני לא מתיימר לדעת יותר מאחרים או להתרברב בידע שבמקרה קראתיו לאחרונה. סתם הרגיז אותי כל מה שנכתב שם על באבות שקופצים באויר ושישו צריך לבקש מאבא שיקנה לו כוחות על-טבעיים. הגישה הזאת העלתה לי לראש את המילה 'בורות'. ולא במקרה כנראה כי בתרבות ההינדו-בודהיזם משתמשים בה הרבה.
אני בכלל לא מתעב את כל מה שמזכיר יהדות ואני לא יודע איך אפשר להבין את זה מהתגובה שלי. זה גם לא נעים לי שאומרים שאני ושכמותי מחקים תרבויות אחרות באופן דוחה ועלוב.
גם אני בור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם מירים *הבתולה* היא אימו של יש''ו...מי זה אבא שלו....???
ל"ת
משה רבינו(הבור),
20/07/06 18:27
|
|
 |
אני לא בור,ומותר לפעמים לצחוק על דברים שהם לא רציניים
משה רבינו,
20/07/06 18:17
|
אז קראתי לו ''באבא'',זה מה שגורם לך להתייחס באופן לא עינייני ל''מחקר''שערכתי...ת'שמע אחי פתחתי בימיוחד ספר שהיה לי בבית ושעוסק בנצרות קוראים לו ''כל האמת על הזיוף הנוצרי''. אפשר לקרא שם רקע על התקופה(ימי בית המקדש השני).סיפור חייו(אימו מירים הרתה לגוי בשם פנדירא,כשגדל ,למד בישיבתו של רבי יהושוע בן פרחיה אשר נידה אותו עקב התנהגות פסולה).כל זה כתוב במסכת סנהדרין ק''ז עמוד ב'. על סקילתו ותלייתו של יש''ו ב-סנהדרין מ''ג דף ב'(כמובן שיש השמטות רבות של הצנזורה הנוצרית, כידוע הנצרות נסתה למחוק כל זכר של אמת על יש''ו). גם הרמבם כותב על יש''ו בהלכות מלכים דבר מאוד מעניין. ציתות..... ''ישוע הנוצרי דימה שהיה משיח,ונהרג בבית דין. והוא גרם לאבד הרבה ישראל בחרב ולפזר שאריתם ולהשפילם......וכבר ניתנבא בו דניאל:''ובני פריצי עמך ינשאו להעמיד חזון,ונכשלו'' (דניאל יא,יד) וכי יש מכשול גדול מזה? שכל הנביאים דיברו שהמשיח יגאל את ישראל ויושיעו ויקבץ נדחיהם?וזה גרם לאבד ישראל בחרב ולפזר שאריתם ולהשפילם ולהטעות רוב העולם לעבוד מבלעדי ה' ???'' סוף ציתות......אז איך קוראים לו ''משיח'' ??? הרי כל הנביאים ניבאו טוב לישראל כשיגיע משיח,ומה שקורה זה בדיוק ההיפף....ביגלל יש''ו נהרגו מיליונים רבים של יהודים...!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם העולם לא נברא בשישה ימים
מרים,
25/07/06 00:25
|
אלא במשך עידנים, אז איך המשיח אמור היה להציל אותו ולעשות טוב ליהודים ביום אחד או באלפיים שנה ? אולי זה לוקח לו זמן ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התכוונתי למה שכתבה יפית באנגלית...ותודה לבן הצפוני
ל"ת
עוד בור,
24/07/06 00:46
|
|
 |
עוד בור...
בן,
צפון,
23/07/06 22:21
|
כנראה שהתכוונת למה שמשה רבינו אומר...
כן... אין קשר..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היא טוענת...
בן,
צפון,
23/07/06 19:08
|
שהזמן היה אחרת לפני שהאדם הראשון נברא..
יום אז היה יותר ארוך ממה שהוא היה אחרי הבריאה של אדם (כנראה - כי הרי זה סתם המצאה בשביל לסנכרן את התנ''ך עם המציאות) הוא בטוח שכדור הארץ הסתובב במסלול אחר סביב השמש ובמהירות אחרת סביב עצמו.. כך שיום היה יותר ארוך..
וזה קשור לשאלה אם הבריאה בשישה ימים היא בריאה בשישה ימים כמו שלנו..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מישהו יכול לתרגם מה הבחור אומר ולאמר ומה הקשר בין מחט ל...
ל"ת
עוד בור,
23/07/06 15:46
|
|
 |
Different Time
Yafit,
US,
23/07/06 01:42
|
Time as we know it started after Adam was creeated. Before that time was differeent, just like time on different stars is different. I recommend to read the book '' Genesis and the big bang''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הרמבם אומר על בריאת העולם בשישה ימים ?
מרים,
21/07/06 14:43
|
|
 |
אז האר את עינינו
ל"ת
בור,
20/07/06 00:56
|
|
 |
9.
יש תשובה
גיא כהן,
ת''א,
19/07/06 19:59
|
בסרט ''דוגמה'' השליח מספר מה קרה לישו מגיל 12, שם הוא בישר לו על ייעודו, ועד גיל 30, בו הוא מתחיל להתנבא. לקח לו זמן לעכל את הבשורה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
ישו בכלל היה שוויצרי..
ignit,
19/07/06 18:53
|
כן..כן..זה שהוא בא לארץ והסתובב בהודו, לא עושה אותו ישראלי..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
כתבה של טמבלים
יהודה,
קריות,
19/07/06 18:25
|
ישו בכלל אינו שמו של אותו אדם ובכללישנה סתירה של כמעט 150 שנה לגבי הולדתו של אותו ממזר אז אתם באימ לספר לי על אי אלו שנים אבודות?! אם הייתם לונדים קצת היסטוריה הייתם מגלים שמדובר בקיבוץ של מספר דמוית לאדם אחד......ובכלל את מי הכלב הזה מענין אפילו היה קיים הרי בגלל אותה דת אלילית המתקרת נצרות עם ישראל כמעט הוכחד ובכלל אני מתפלא על אחי החילוניים שהרי ישע היה תנא ז’’א חרדי יותר מענין אותי רפול מאשר הממזר ישו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
וגם משה קבור לידו באותו הכפר בקשמיר עפ''י אושו
ל"ת
יואב,
ת''א,
19/07/06 18:02
|
|
 |
5.
יש גם איזה כפר ביפן שמאמינים שישו ביקר שם ! באמת זה לא בדיחה ...
ל"ת
אי-שם,
בדרום יפן,
19/07/06 14:26
|
|
 |
4.
ישו היה הולנדי
עופר,
העולם,
19/07/06 14:08
|
מכירים את הסיפור הליכה על המים נכון?
כשהוא הגיע לחוף טבריה הוא ראה דייג,שאל ישו את הדייג 'כמה יעלה לי עד לצד השני'' הדייג ענה,'בגלל שאתה ישו אני עושה לך הנחה במקום 50 בשבילך רק 30'' ישו שנבהל מהמחיר צעק ''מההההההההההההה????? במחיר כזה אני מעדיף ללכת ברגל.
בדיחה של הזרים על הקמצנות ההולנדית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
לא נשמע כה מופרך...
שירה,
תל אביב,
19/07/06 12:16
|
|
 |
2.
כמו כל ישראלי
בשם האב, הבן,
ורוח הקודש,
19/07/06 12:10
|
גם ישו נסע אחרי הצבא להודו, עשה כמה טרקים, עישן כמה באנגים, קנה כמה כיסויי מיטה וחזר עם הרגשה שהוא מינימום הבן של אלוהים. רק שאצלו זה הצליח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יפה
ל"ת
דיוגנס,
19/07/06 20:33
|
|
 |
1.
ברור!
ישועי,
19/07/06 11:51
|
אבל הוא ביקר בהודו לפני שהוא התחיל את כל הבלגנים שלו, ולא אחרי הצליבה. זה כבר פורסם בספר שהיה רב מכר ושמו: ''jesus lived in india''. שם מובאות עדויות על איך שהוא נדד אחרי הבר-מצווה שלו להודו, למד יודה, הגיע להארה וחזר לארץ לעשות ניסים ולהפיץ אי-אלימות. אחרי שצלבו אותו (הוא לא מת כי הוא היה יוגי גדול) הוא חזר להודו עד שמת מזקנה.
הגב לתגובה זו
|
|