 |
16.
אופי, גורל ובחירה.
כבש,
17/07/06 18:07
|
האם גורלי ואישיותי נקבעו מראש? חכמי ישראל תמצתו את התשובה במשפט הקצר:''הכל בידי שמיים , חוץ מיראת שמיים''(נדה טז' ב') וכפי שבאר שם רש''י(ברכות לג' ב') הכל בידי שמיים- כל הבא על האדם ביד הקב''ה כגון: ארוך, קצר, עני, עשיר, חכם שוטה וכו' הכל בידי שמיים הוא--- אבל צדיק ורשע אינו בא ע''י שמיים את זו הוא מסר בידי האדם --הבחירה, ומתי נקבע הדבר? האם במהלך חיי האדם או טרם לידתו? על כך משיבים חכמי ישראל בהמשך אותו קטע בתלמוד: אותו מלאך הממונה על ההריון נוטל טיפה (בטרם יווצר ממנה ולד) ומעמידה בפני הקב''ה ואומר לפניו: רבונו של עולם טיפה זו מה תהא עליה ( איזה גנים ותכונות אכניס בה כדי שיפעלו בבא הזמן בהתאם לגזרתך) להבהרת הדברים נצטט קטע מתוך דברי חז''ל בתלמוד (ראש השנה יז' א'): האי מאן דבמאדים (מי שנולד בזמן המושפע מאופי מאדים) יהיה גבר אשיד דמא (יהיה אדם השופך דם וממשיך התלמוד ומפרט כיצד:) אי אומנא (או שיהיה מקיז דם לרפואה) אי גנבא (או גנב המוכן גם לרצוח) אי טבחא (או טובח כלומר שוחט עופות וכד') אי מיהלא ( או מוהל) כלומר אין לבא אל אדם זה בטענות על עצם אופיו , שהרי אין הדבר תלוי בו ולא הוא שבחר בו. אך הוא בהחלט נתבע ונדרש לכוון את אופיו לאפיקים חיוביים : לרפואה לאספקת בשר וכד' משום כך אם הוא יגיע לאלימות ורצח בגלל תכונותיו . הוא ייענש על אשר בחר להשתמש באופיו באפיק שלילי, (ראוי לציין כי מחקרי הקרימינולוגיה --חקר הפשיעה והאלימות - החדשים מתקרבים למסקנות אלה). ונתון חשוב נוסף המופיע שם בתלמוד: בכוחם של תשובה, תפילה, צדקה ומעשים טובים, לשנות את גורלו של האדם- גם בתחומים עליהם נאמר הכל בידי שמיים כגון פרנסה , בריאות, ואפילו חיים (שבת קנו' ב') וכפי שמספרים חז''ל על אנשים שע''פ התחזית האסטרולוגית היו אמורים לסיים את חייהם במאורע טרגי , ועקב פעולה רוחנית שעשו כגון נתינת צדקה, שהצילה חיי אחרים, גם חייהם נצלו (כמו הספור של בתו של רבי עקיבא שאמר- ''צדקה תציל ממות''). מדובר כאן בתופעה על טבעית , אך היא מציאותית, עובדתית וקיימת גם בימים אלו ממש... וכמו שצינתי קודם :'' אין מזל לישראל'' =אין האסטרולוגיה שולטת בישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
מישהו מכיר את האסטרולוגיה של המאיה?
בן,
צפון,
16/07/06 00:42
|
''הלך שמיים - BEN תהליך תוצאה אדומה - מסמל אומץ,חמלה,חזון ומסעות מעבר למרחב ולזמן.
מאפשר ליצור שלווה בחיינו בכך שנלחם על העקרונות שלנו, מלמד לכבד את עצמנו ואת הצרכים שלנו, להיות ''אסרטיביים'' באהבה ולהבין לעומק את טבע האדם. מיוצג ע''י מקלעת השמש ומחובר לכוכב מאדים.''
נעשיתי מאמין בשטותולוגיה..
הזנת תאריך הלידה שלי באתר לחישוב יום ההולדת של הנשמה..הביא אותי למזל הזה שקרוי על שמי ומספרו הסידורי הוא כמו יום הולדתי בחודש מאדים (אם אני לוקח בחשבון את הבדל היום בין לוחות השנה של המאיה והגרגוריאני.).
מישהו פה מבין באסטרולוגיה של המאיה שיסביר לי מה אני עושה עם הידע הזה ואיך אני מסנכרן את חיי לפיו עכשיו כשאני יודע שכל מטרתי בחיים היא לאבד את דעתי במרדף אחר השמש האדומה?
תחסכו תגובות ציניות... אלא אם כן הן ממש מצחיקות..
(וסליחה מוטי שאני מערבב כאן בשר וחלב.. )
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בן צפון-- אכן אתה צודק..
כבש,
17/07/06 16:59
|
''אין מזל לישראל'' --פרושו שעם ישראל מעל המזל, כלומר מעל האסטרולוגיה, האסטרולוגיה אמנם מדע-- אך לא מדויק לפחות לגבי עם ישראל, ע''ע האיצטגננין (האסטרולוגים) ,של פרעה שאמרו לו שמושיעם של ישראל קשור למים (משה רבנו) ועל כך גזר :''כל הבן הילוד היאורה תליכוהו''.. וכן פרעה העובד כוכבים ומזלות אמר (למשה )כיוון שראה באיצטגננותו שרעה תבוא על עם ישראל- נסה לשכנעו לא לעזוב, הוא רק לא ראה שמשה רבינו עתיד ללקות על המים-- מה שמחזיר לתחזית הראשונה- מה שמראה על אי אמינות האסטרולוגיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם זה מעניין אותך תלמד אסטרולוגיה
כוכבית 42,
16/07/06 10:02
|
או שתבקש קריאה ממקור רציני. אסטרולוגיה היא שפה מורכבת שמתארת תהליכים ויחסים. כדי ללמוד, להבין ולהעזר בה תצטרך להפנים בתפיסתך את תפיסת הזמן של המאיה. ממה שראיתי- הסימבוליזם די פשוט, הבנת התהליכים- פחות. זה נכון לגבי כל מערכת (או שפת) אסטרולוגיה. הנה לך רעיון אסטרולוגי כללי: כבן מאדים, מטרתך בחיים אינה לרדוף אחר שמש אדומה אלא שטבעך הוא להאיר שמש דרך ספקטרום מאדים. מהו? (תצטרך את דעתך כדי לענות אז אל תאבד אותה)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל אסטרולוגייה לא מעניינת אותי..
בן,
צפון,
16/07/06 11:07
|
אני רק רוצה לדעת.. מה זה ספקטרום מאדים?? ומה טבעי בחיים עפ''י המאיה הנאורים..?
לא מעניין אותי כל השאר.. אני לא הולך להתאים לי מערכות יחסים לפי האסטרולוגייה ואני בהחלט מאמין שאדם אמנם נולד עפ''י ''קוד'' מסויים אבל אין תכונה או נטייה לתכונות שאי אפשר לשפר או לשנות במהלך חיינו.. גם רעות וגם טובות..
סתם נקלעתי לצירוף מקרים מוזר ורציתי לקבל קצת יותר מידע..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש מידע ברשת, חפש אותו
כוכבית 43,
16/07/06 12:12
|
אני מאמינה כמוך שאנחנו נולדים עם קוד, המילה ספקטרום נועדה להראות שכל אות בקוד מאפשר טווח עצום של פוטנציאל ולא התנייה מקובעת ודטרמניסטית, הידע הוא על מנת שתוכל לפענח לעצמך את הקוד. אסטרולוגיה כזו או אחרת היא ידע, מה שמעניין פה זה ידיעה. כבר אמרתי ואנסה לחזור ביתר בהירות- את הידע צריך לחפש, ללמוד ולקבל (והמקור הוא קריטי) אבל הפענוח שלך את עצמך הוא רק בידיך, וזה משום שרק אתה חי את הקוד שלך, וממצה את אפשרויות הפוטנציאל שבו- בהצלחה וכל טוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
שלמה זלמן שוקן והאסטרולוגיה
ראובן,
הרצליה,
15/07/06 13:16
|
לפני הרבה הרבה שנים פנה אסטרולוג ידוע במכתב אל שלמה זלמן שוקן עה''ש המו''ל והעורך של עיתון הארץ. הוא כתב לשוקן ''שמתי לב שבעיתונכם אין מדור אסטרולוגיה, אשמח למלא את החסר''. שוקן שלח לו במכתב תשובה קצרה: ''כפי שאתה בודאי כבר חזית, אין לנו צורך במדור אסטרולוגיה''. עד היום עיתון הארץ אינו נותן מקום בעיתונו לאסטרולוגיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ראובן אתה פשוט מרובע וחבל
דינה,
15/07/06 17:21
|
ראובן אולי תסביר לנו בדיוק מה אתה עושה כאן במדור הניו אייג של מעריב? מהתגובות המרובעות שלך נשמע שמתאים לך יותר להיות בכינוס של הרבנות הראשית או של וותיקי מפלגת ביתר. ולעצם הענין. אלפי אנשים מכל רחבי העולם חוו קריאות אסטרולוגיות מענינות בחייהם. אלפי ספרים נכתבו בנושא על ידי אנשים מאד רצינים. זכותך להמשיך ולחשוב בדפוסי מחשבה דוגמטים ישנים שאומרים שרק דברים שמוכחים על ידי המדע תקפים אבל יקירי אתה מפספס ובגדול. הרי מדע לא יכול להסביר תופעות משמעותיות בחיינו כמו האהבה או את העובדה הפשוטה שאתה מסוגל להניע את ידך ולכתוב תגובות שיטחיות כאן באתר. אז במידה והענין מלחיץ אותך קודם כל תרגע ושנית כל פשוט תבקר באתרים אחרים שמעינינים אותך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איו מזל לישראל= אין האסטרו' רלוונטית לישראל!
ל"ת
נקודה. כבש.,
17/07/06 17:02
|
|
 |
שוטה מאמינה
צרויה,
15/07/06 23:25
|
שוטה מאמינה.המדע מזמן כבר הוכיח את ''העובדה הפשוטה'' איך להניע אצבעות. על מערכת העצבים שמעת? התנחמי לכל אחד יש תפקיד בעולמנו - ממה היו האסטרולוגים מתפרנסים, אילולא נבראו טפשים כמוך? איך לא שמת לב ש''ראובן'' אינו דתי לא ראית שהשירבוט שלו נכתב היום בשבת בבוקר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנא צור קשר
איתי,
מרכז,
15/07/06 16:13
|
אודה לך באם תוכל ליצור עימי קשר טלפוני, אני מעוניין לנסות להבין את טיעונייך, באשר למחקרים בתחום. 0545514709 תודה, איתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני יכול להבהיר הכל ב talkbacks
ראובן,
הרצליה,
16/07/06 10:49
|
|
 |
טוב מאד ראובן ! אל תיתן לשרלטנים תועים
ל"ת
לעבוד עליך!,
17/07/06 17:04
|
|
 |
ראובן, תעשה לי ילד!
ל"ת
סרטן,
אופק דלי,
17/07/06 14:43
|
|
 |
13.
כמה נסיונות באסטרולוגיה
ראובן,
הרצליה,
15/07/06 09:01
|
מחקר שנערך באוניברסיטת ברקלי ב-1971 הוכיח שאין כל התאמה בין תכונות אישיות (מנהיגות, יצירתיות וכו') לבין מזלות. ב-1979 פירסם חוקר צרפתי מודעה שבה הציע הורוסקופ בחינם. 150 המשיבים התבקשו לומר אם הם וחבריהם מצאו את ההורוסקופ מדויק. %94 אמרו שהוא מדויק, כמו גם %90 מחבריהם ובני משפחותיהם. מוזר. כולם קיבלו את אותו הורוסקופ - של רוצח סדרתי ידוע. מחקר אוסטרלי מ-1982 מצא שהורוסקופים המתפרסמים בעיתונות הם מקריים לחלוטין. ב-1985 נבדקו 200 ניבויים של אסטרולוגים מובילים. פחות מ-%5 מהם התממשו. מחקר נוסף באוניברסיטת ברקלי, באותה שנה, שבו השתתפו כמה אסטרולוגים מובילים, הוכיח שאנשים אינם מסוגלים לזהות את ההורוסקופ שלהם ומוצאים שכל הורוסקופ מתאים להם. מנחה טלוויזיה אמריקאי הציע ב-100 1989 אלף דולר לכל אסטרולוג שיצליח להוכיח את טענותיו. אסטרולוג שנענה לאתגר קיבל את המידע הרלוונטי על 12 אנשים והתקין את המפות שלהם. הוא ריאיין אותם, מבלי לדעת מי הוא מי, ונדרש להתאים לכל אחד את המפה שלו. הוא לא דייק אפילו פעם אחת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נמאסת!
נאסרללה,
15/07/06 17:08
|
אסטרולוגיה היא בולשיט אחד גדול, אך זה לא מכשיר אותך גרפומן בלתי נלאה, יודע כלום שכמוך להציף את האתר בהגיגיך . את הנאדים שלך תתקע בחדר הקטן ואטום, נמאסת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נסראללה, המציעות מעצבנת, קח את זה בקלות
ראובן,
הרצליה,
16/07/06 07:24
|
אם זה מעצבן אותך , תפנה ישירות לעורך האתר. אני דווקא נהנה לעצבן אותך. כל מה שכתבתי נכון, ואני יכול להביא סימוכין לכך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ראובן אני נהנה ומשושע! המשך לעצבן את
ל"ת
העכו''ם!!!,
17/07/06 17:06
|
|
 |
12.
כמה נתונים על מיקום המזלות באסטרולוגיה
ראובן,
הרצליה,
15/07/06 08:55
|
סימני גלגל המזלות מתבססים על הקונסטלציות שהיו לפני 2000 שנה, כאשר נעשה שימוש בשמות המודרניים – הלטינים – שלהם. הסימנים הם נוחות אסטרולוגית והם מתעלמים משני הסוגים השונים לחלוטין של לוחות שנה שמשיים. הסימנים האסטרולוגים מפגרים בחודש אחר אלו האסטרונומיים. כאשר האסטרולוג אומר ''השמש נמצאת במזל סרטן'', האסטרונום יחפש אותה במזל תאומים. אם מאדים נמצא במזל בתולה מהבחינה האסטרונומית פירוש הדבר שאם נסתכל על קבוצת כוכבים הידועה בתרבות המערבית כ''בתולה'', ניתן יהיה לראות את כוכב הלכת האדום בין כוכבים אלו. בכל אופן כאשר אסטרלוג אומר שמאדים במזל בתולה, הוא מדבר על סימן אסטרולוגי מופשט שאין לו שום סימנים פיסיקליים. למעשה מאדים למעשה יהיה במזל אריה. ההבדל בין שני הלוחות השמשיים נובע מהתופעה האסטרונומית המכונה ''נקיפה'' (precession).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
אל מוטי
איתי,
מרכז,
14/07/06 12:41
|
אל מוטי שפי, באמצעות עורכי העיתון, אנא צור עימי קשר, אני התארגנתי ומעוניין לקבוע פגישה. תודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
למוטי: שכחת או אולי לא ידעת שבית שבע
רונית,
13/07/06 12:09
|
הוא קודם כל החלק והתכונות שבנו שאנו לא רואים או לא מקבלים, והוא משתקף דרך בן הזוג או האנשים הקרובים אלינו. אלה הן אותם תכונות שאנו לא אוהבים בזולת, התכונות שמעוררות בנו עצבנות, כעס, ביקורת, אי נחת, טינה וכו'. ורק לאחר תהליך של מודעות ולמידה של קבלה עצמית, אנו מתחילים לייחס אותן לעצמנו ולהבין שהן המראה שלנו. אסטרולוגיה היא קודם כל כלי לאבחון של עצמך והבנת הפנימיות שלך, ולא דרך להשיג סקס טוב ומתאים או כל דבר אחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
שאלה לי -
מה עושים ?,
12/07/06 22:45
|
הוא סרטן ואני עקרבית. יש לנו סקס שלא הכרתי עד שפגשתי אותו. גם הוא מרגיש ככה. אבל אחרי כל מפגש הוא נעלם לכמה שבועות וחוזר חלילה. אני לא מצליחה להבין את זה. למישהו יש רעיון ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן - הוא הולך לטיפולי הקרנות נגד סרטן
ל"ת
אונקולוג,
15/07/06 17:11
|
|
 |
הוא דוקא בריא כמו שור
ל"ת
אני,
15/07/06 23:55
|
|
 |
אז הוא מעדיף כנראה בהמה אחרת
ל"ת
פסיכולוג,
16/07/06 03:22
|
|
 |
את רוצה פרספקטיבה גברית כתשובה?
ל"ת
בן,
צפון,
15/07/06 17:08
|
|
 |
אז מה נותרת וחצי תאוותך ביחד?
ל"ת
החצי השני,
16/07/06 03:23
|
|
 |
פרספקטיבה גברית תעזור מאוד
ל"ת
אני,
15/07/06 23:53
|
|
 |
אז בתור פרספקטיבה גברית
בן,
צפון,
16/07/06 02:22
|
רונית צודקת בהחלט..
את זיון טוב בשבילו ובגלל זה הוא שומר אותך על אש קטנה כשבאותו זמן הוא מקבל את הסיפוק הרגשי ממישהי אחרת.. הוא לא רואה בך שום דבר מעבר לסקס טוב פעם ב.. והוא לא יגיד לך כלום על זה כי אז את תחשבי שהוא חרא בוגדני.. ולא תתני לו בכלל.
הייתי מרחיק לכת ואומר שכנראה גם הסיפוק הרגשי שלו מהמישהי האחרת לא מספיק לו כי הוא לא מסוגל להיות נאמן לה (או שהוא פשוט באמת סתם חרא בוגדני)..
בכל מקרה.. את יכולה להתנחם בזה שאת כנראה זיון יותר טוב מהאחרת.. אחרת כבר לא היית שומעת ממנו מזמן..
ואם זה עוד יותר מנחם אותך...אז רגשות האשם אוכלים אנשים כאלה בסוף.. (כמה שהם לא ישחקו אותה...)
אבל אם בא לך לחרפן אותו קצת אז בפעם הבאה אל תתני לו.. תתחילי לשכב עם מישהו אחר (או לפחות לדבר כל הזמן על איזה מישהו כזה), תוודאי שהוא יידע, אבל אל תחסמי אותו לגמריי ותראי איך הוא יגיע יותר... (טוב... עליי זה עבד לפחות... אבל לא כולנו מטומטמים באותה מידה..)
למרות שאם את מצפה למשהו מעבר לסקס בעתיד.. תשכחי מזה.. גם אם תהיי הסקס היחיד והקבוע שלו.. לא תקבלי שום דבר שמגיע מהלב.. ואם זה צורם לך לשמוע את רונית, אז כנראה שכן התחלת להיקשר (בטח ובטח אם את מכניסה מזלות לעניין) אבל אין לך טעם להיאחז במפגש פעם בחודש של סקס כתקווה שייצא מזה משהו...אז יאללה, תני לו בעיטה באחוריים וצאי לאיזה פיק-אפ באר לשיקום האגו...
(וזה ממש לא חוקי מבחינה גברית מה שאני מספר לך כאן.. זה עברה על חוק הסודיות 371 סעיף ד, דיני יזיזות ונשנושים..)
Thank you, Thank you very much
Elvis is starting to sound like Dr. ruth.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בן תודה על חשיפת הסודות הפנימיים
אני,
16/07/06 13:52
|
|
 |
הי רונית
אני,
16/07/06 23:02
|
מקוה שהמוביל הגיע בזמן ושכל הרהיטים והחפצים הגיעו שלמים. זה נחמד לי להתכתב איתך ונראה לי שאת מבינה מה עובר עליי. מה אני יכולה ללמוד על עצמי או על היחס שלי לעצמי מזה שאני מקבלת פחות ממה שאני רוצה ? ואל תגידי שאולי אני לא באמת רוצה או שרק כשמוכנים באמת הדברים קורים. או שאני לא מאמינה שמגיע לי. כי זה לא זה . אני רוצה ומוכנה ומאמינה שמגיע לי את הטוב ביותר. אולי אני פשוט לא טובה בלשחק את המשחק הזה של להעמיד פנים ולהיות קצת אדישה. אולי אני פשוט צריכה ללמוד לשחק את המשחק כמו שבן מהצפון הציע. אבל גם זה יהיה לרמות את עצמי. אני לא מצליחה לוותר עליו ומצד שני הכאב הזה מחליש אותי כמו שאמרת. לא יודעת איך לצאת מהפלונטר הזה. ובכלל קצת לא נעים לי שאני מתעסקת בשטויות של רומנטיקה וסקס בזמן שהחיילים שלנו נלחמים ומסכנים את החיים שלהם ונהרגים. זה גורם לי להרגיש רע יותר בקשר לעצמי. מקווה שיהיה לנו לילה שקט ורגוע. תודה ושיהיה לך הרבה מזל טוב בדירה החדשה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שלום עקרבית יקרה (פעם שלישית וכמה שצריך)
רונית,
16/07/06 18:00
|
קראתי את תגובתך כבר ביום שישי, אבל התעסקתי באריזת הדירה, ועד שהמוביל יגיע מחר, יש לי קצת זמן. אני יודעת איך את מרגישה ומהן ציפיותייך כאישה ומה מכאיב לך ולמה ועונה לך אך ורק מתוך נסיוני באותה סוגייה. מה שבן-צפון אמר לך זה נכון, אבל זהו הסבר טכני-גברי בלבד, ולא מה שיחזק אותך (לא מזלזלת, חלילה). את לא מצליחה עדיין להרגיש חזקה כי כואב בהתחלה להתנער מהכחשה ולוותר על האשליה. זה כמו לחתוך בבשר החי, במיוחד כשמעורבים בעניין רגשות. אבל זהו תחילתו של בניית כוח נפשי אמיתי. עוצמה ועצמאות רגשיים ונפשיים לא בונים ביום אחד ולא בלי מאמץ, אלא צעד אחר צעד (והכוונה היא לשינוי דפוסי חשיבה בעקבות מאורעות מכאיבים). רומנטיקה ואשליות זה דבר מענג, אבל מחליש אם הוא לא מבוסס על אמת. ושימי לב שלא אמרתי לוותר ולהפסיק להאמין בזוגיות, אהבה וסקס אלוהי. אם את מרגישה כאב, זה מראה שנקודת המבט שלך מתחילה להשתנות לכיוון אחר (מרבה דעת מרבה מכאוב), וזה מראה עד כמה את אישה דינמית, חזקה וצמאה לאמת. כשתתרגלי להתייחס ולהאמין רק למעשים ולא למילים יפות, ותפסיקי לחפש הוכחות לדברים שלא קיימים במציאות שלך (גם אם את מאד רוצה) - תמנעי מעצמך את הציפייה-אכזבה-נפילה, לא תתני את הכוח שלך בידי אדם אחר אלא תשאירי אותו בידייך, ותהפכי לאישה עצמאית וחזקה, ואז גם תגלי שיש גברים רציניים שרוצים לתת מעצמם ויכולים לספק את צרכייך. בן הזוג הוא בסך הכל מראה למערכת היחסים שלנו עם עצמנו (ראי תגובה שלי מס' 10). נמנעתי מלהשמיץ את הבחור ההוא למרות התנהגותו, כי אני מאמינה שאנשים בסך הכל משקפים לנו את עצמנו, ודרכם אנו יכולים ללמוד הרבה על עצמנו. שבי עם עצמך (אפשר בעזרת דף ועט) וכתבי לעצמך מה לא אהבת בו, מה בו הרגיז אותך, באיזו צורה הוא פגע בך, מה רצית ממנו ולא קיבלת וכו'- ואז חפשי את ההקבלה ביחס שלך לעצמך). היה נעים לשוחח איתך. מאחלת לך כל טוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לי יש רעיון!
איילת,
14/07/06 04:59
|
אולי תשאלי אותו למה ההפסקות הארוכות. כמובן, בעקבות השאלה ההיעלמויות שלו יהיו ארוכות עוד יותר, אבל על האמת תמיד משלמים מחיר כלשהו.
טיפ קטן: להמון סרטנים גברים יש בעיית אמא (תסביך אדיפוס). אולי בפעם הבאה שהוא יבוא, תנסי לבשל לו משהו טעים טרם הסקס או לנקות לו את הדירה. להערכתי, ככה הוא יצטרך אותך לפחות פעם בשבוע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חחח איילת
אני,
14/07/06 09:14
|
לנקות לו את הדירה ? הצחקת אותי. באמת. אבל תודה על הטיפ בקשר לאדיפוס הסרטני. וצדקת בקשר לשאלה. זה יבהיל אותו לגמרי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה לא מובן לך? התנערי מתמימותך
רונית,
13/07/06 12:02
|
ותפסיקי להתכחש למציאות. מה שאת מקבלת ממנו זה מה שיש. זה רק סקס בשבילו, אלוהי ככל שיהיה, ואותך הוא שומר על אש קטנה כי הוא יכול. ואת מסתפקת בפירורים, או שבתוכך גם את רוצה ממנו גם רק סקס, אבל לא רוצה להרגיש מנוצלת. סקס טוב אין פירושו יכולת גם ליצור מערכת יחסים מעבר לכך. זה לא אומר שאת צריכה לנתק קשר, רק להחליט אם מתאים לך איתו סקס אלוהי מדי פעם ולא יותר מכך, בלי להרגיש מנוצלת כי גם את הרי נהנית. לעולם אל תזרקי אחריות על הגבר, קחי אחריות על החלטותייך, הנאותייך. אל תרגישי מקופחת ומנוצלת, אלא ראי מה את מקבלת ותהיי כנה עם עצמך אם הדבר שטת מקבלת מתאים לך. מתאים מתאים, לא מתאים-אז לא. עברי הלאה, לא להיתקע באותו מקום, רק המוות הוא הסוף!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רונית -
אני,
13/07/06 15:41
|
קודם כל תודה. אני לא מרגישה מנוצלת והסקס איתו מספיק לי ומתאים לי מאוד. מה שלא מובן לי זה למה ההפסקות הארוכות האלו בין פגישה לפגישה. כי אם כל כך טוב גם לו והוא אומר שכן. אז למה הוא צריך לחכות הרבה מאוד זמן עד לפעם הבאה ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש לו אחרות 100%
ל"ת
דורון,
י-ם,
15/07/06 04:33
|
|
 |
דורון אתה צודק ב100%
ל"ת
אני,
16/07/06 14:05
|
|
 |
הסברתי לך עקרבית יקרה
רונית,
14/07/06 10:30
|
כי הוא לא צריך ממך מעבר לזה. נקודה. לעולם אל תתייחסי למילים, הן לא עולות כסף לכן הן נשפכות כמים. תאמיני רק למעשים! ועוד טיפ לחיים אחות יקרה: ''אם זה לא שם - זה לא קיים''. אל תחפשי מה שלא קיים, תראי רק מה שיש לך באמת במציאות. לחיות בהכחשה ובאשליות עולה ביוקר, אבל לחיות באמת של המציאות נותן תחושה של כוח אמיתי. תעשי לך תרגיל: אם תבוא אלייך חברה שלך ותבקש ממך עצה לגבי אותו מקרה, מה היית עונה לה? מן הסתם היית אומרת לה שהוא לא רוצה מערכת יחסים ומן הסתם יש לו כבר מישהי, והיא רק חטיף נחמד מהצד. כי ככה זה נשמע מהצד למי שלא מעורב רגשית. חזקי ואמצי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
או.קיי. רונית
אני,
14/07/06 12:42
|
איך תמיד קל לנו לתת עצות לאחרים, ורק את עצמנו אנחנו מרמים בכל הזדמנות (במיוחד אני...). אבל אני לא מצליחה לקבל תחושה של כוח אמיתי מהאמת או מהמציאות הזו. זה רק מבלבל ומוזר וקצת כואב. בכל אופן תודה על הכנות וסוף שבוע טוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי יש לך פטריה ואגינלית?
ד''ר משרום,
13/07/06 11:48
|
|
 |
כן. הוא מחפש זיון.
ל"ת
עכשיו הגיוני?,
13/07/06 09:40
|
|
 |
כן. הוא מחפש זיון.
ל"ת
עכשיו הגיוני?,
13/07/06 09:39
|
|
 |
8.
לא מכיר מזלות אבל אשתי מזל שתחיה
יחיא,
12/07/06 13:28
|
|
 |
7.
מה עם תנוחות, הצעות אופרטיביות?
ל"ת
מה עם,
12/07/06 13:08
|
|
 |
6.
קישקושים
ל"ת
אאא,
12/07/06 12:58
|
|
 |
5.
אני(מזל) שור.אבל לא בבית הראשון,ולא בשני. אני ברפת!!!
ל"ת
Rנב,
12/07/06 11:23
|
|
 |
בהמה זה לא מזל!
ל"ת
חיש גד,
13/07/06 10:40
|
|
 |
4.
Astrology:the science of Charlatans
ל"ת
Jaqueline 9teen,
Arad,
12/07/06 10:35
|
|
 |
3.
לכו לים ותרגעו
לולי,
12/07/06 05:40
|
קשה לי להבין כיצד כל הטיפוסים המוזרים והמתוסכלים נכנסים לNRG ומוסיפים הערות מטופשות ברמות על. מה כבר אין להם אפיקים אחרים לשחרר לחץ? לכו לים, תאכלו אבטיח או תקראו את עיתון לאישה במקום לשפוך שטויות כאן.... פשוט תת רמה. וכן תודה מוטי ממש נהנת מהמאמרים שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סליחה, לולי...
יאיר,
ת''א,
13/07/06 11:47
|
מצטער, אבל הגדרות כמו ''הטיפוסים המוזרים והמתוסכלים'', ''הערות מטופשות ברמות על'', ''עיתון לאישה'' , ''תת רמה'' ובעיקר ''לשפוך שטויות'' מתאימים הרבה יותר ל''כתבה'' מאשר לתגובות... אבל אם את אחת ש''מאד נהנית'' מגיבוב השטויות המדהים שמופיע כאן באיזו איצטלה ''מדעית'' - אז הכל ברור - לא צריך לדרוש ממך יותר מדי יכולות ניתוח ואפילו היגיון פשוט. את בטח מזל קשת (או בתולה, או ברווז, או שיש לך מזל קרנף באופק).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הפוך על הפוך
מיצי,
12/07/06 12:09
|
גם את, מאור הגולה נכנסת לכאן!נראה אותך מטקבקת את הטקסטים הגאוניים שלך לאתר של ה-PHYSICAL REVUE LETTERS נכנסת לכאן להצהיר- ראו כמה אני חכמה? הוכחת את ההיפך- פוסטמה. אגב זו לא הצהרה בזכות האסטרולוגיה להיפך - חיזוי בכוכבים הוא ''מדע'' של עדר שוטים , מסכנים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סליחה
מיצי,
יפאורה,
12/07/06 14:03
|
נפלה טעות צריך לכתוב PHYSICAL LETTERS REVUE אם את במקרה רוצה לכתוב להם טוקבק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
סקס קוס-מי ומזל בתולה
ל"ת
הוזה המדינה,
שביל החלב,
11/07/06 22:39
|
|
 |
1.
אוי..כמה צחקתי..אוי...אוי...
לוטם,
11/07/06 19:28
|
אהבתי את המשפט :..'' אחת הדרכים לבדוק התאמה זוגית ומינית בן שני אנשים היא להשוות את הסימנים האסטרולוגיים בשני הבתים הללו ולראות כיצד האנרגיות שלהם מתחברות''..
משום מה, לתומי, עד היום חשבתי שבדיקת התאמה מינית בין שני אנשים היא פשוט לעשות סקס. זו הדרך לראות איך האנרגיות שלהם מתחברות . לא ?
מה שכן, הודות לתובנות המעמיקות שאני רוכשת עתה פה בטור זה, אז מעתה ואילך אשא עיני אל השמיים ואבקש מהכוכבים לשנות פוזיציות. זה טוב ונחמד ואפילו נעים. למה לי להתאמץ בחיים ולקחת על עצמי אחריות שהכוכבים יכולים לעשות זאת בשבילי בתנועה אחת או שתיים שלהם ?
דבר נוסף, אתה מדבר על המזלות בלשון זכר. למשל: הגדי - ''סגור וקשה לו לבטא את רגשותיו''. מה אם יש גדייה שהיא מאוד לא סגורה וקל לה מאוד לבטא את רגשותיה ? והאם גדייה שגדלה באיראן או אפגניסטן תבטא את רגשותיה כמו גדייה שגדלה במשפחה ליברלית מערבית ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לכן
איתי,
מרכז,
15/07/06 16:06
|
האם את בת מזל גדי ? ובכלל - אשמח לשוחח ולדון עמך על נושא זה. שמי איתי , והטלפון שלי: 0545514709 , תודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאיתי
לוטם,
16/07/06 23:21
|
תודה על כתיבת מספר הטלפון.
רק שאת כל ההתכתבויות בנושא אסטרולוגיה ניתן לעשות פה בפומבי.
כן, אני בת מזל גדי.
ולכן הצחיק אותי משפטים כמו :..''צירוף זה יגרום לגדי לחפש בת זוג אוהבת ומאוד חמה ורגישה''...
האם יש מישהוא בעולמנו שלא מחפש בת זוג אוהבת, חמה ורגישה ?
ובהקשר למשפט על בדיקת ההתאמה המינית, אז ששני אנשים רוצים לראות אם האנרגיות ביניהם עובדות, רצוי שיתרגלו זאת הלכה למעשה, תוך שימוש בחושיהם, ולא תוך כדי סריקת מפות אסטרולוגיות אלו או אחרות.
וכל החלטה לגבי מהות של קשר בין שני אנשים היא תולדה של מקום ומצב (רגשי, נפשי, פיזי ואפילו גיאוגרפי והיסטורי) מסויימים.
מאחר ונהר החיים לעתים סוחף אותנו לחופים רחוקים שדורשים מאיתנו מיומנויות חדשות, ומאחר ואנחנו משתנים מאוד במהלך חיינו, והילד בן השלוש הוא לא העלם בן השלושים, ולא הקשיש בן השישים (על אף ''אני'' קבוע שמלווה אותנו כל חיינו) - המפות האסטרולוגיות לא יוכלו לחזות לעולם איזה קשר יחזיק מעמד זמן ארוך יותר מקשר אחר.
ובכלל אורך הקשר לא מראה על טיבו.
ועם כל האהבה שיש לי אל כוכבי השמיים, לא הם אלו שיקבעו את טיב הקשרים בחייהם של אנשים.
נ.ב. אני קוראת על המזל שלי מתוך שעשוע ולא מתוך אמונה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לכן
איתי,
מרכז,
15/07/06 16:03
|
לכן עושים מפה אישית, ובודקים את הרקע של 2 בני הזוג, ואת כל שאר הנתונים (אישיים, משפחתיים, מקצועיים) ואז ניתן לראות באם יש סיכוי שהקשר יהיה פורה יציב והרמוני, ויחזיק מעמד שנים ארוכות עם מינימום עליות ומורדות, או שזה קשר שאולי אף יכולה להיות בו אהבה גדולה אך לא יחזיק מעמד מעבר ל- 2,3 שנים. ! תמיד עדיף לבדוק כמה שיותר לעומק מאשר לקפוץ לתוך קשר שעלול להסב יותר נזק מלפני שנכנסת לקשר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רחמים
שלמה,
כפר שמריהו,
12/07/06 11:47
|
לוטם, רחמיי עלייך. גם אם אסטרולוגיה היא קשקוש, למה את מתאמצת לקרוא את הכתבה ואחר כך להזיע עוד קצת על מנת להגיב? רווקה מתבגרת, או צעירה מטומטמת? בכל מקרה, משועממת. בטוח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שוטה הכפר!
ל"ת
שוטר הכפר,
16/07/06 14:10
|
|
 |
אובססיה קומפולסיה - טורדנות כפייתית. אכן, רחם עליך ''שלמה''.
לוטם,
13/07/06 16:03
|
תגובתי היתה עניינית ולגופה של כתבה !
לעומת זאת, הרפלקס הפבלובי שלך להגיב על כל פיפס שאני כותבת בלי שום קשר לתוכן הכתבה, אכן מוכיח שאתה איש משפחה שחי בשקט עם חיוך - כפי שהגדרת את עצמך לקול מצהלות ה''רונית''.
דארלינג, לא אמרתי שאסטרולוגיה היא קשקוש. זה היה ביטוי שלך.
אני לא מתאמצת לקרוא, זה בא לי בטבעיות ובקלילות .
ברוך השם, יש בבית מזגן מרכזי כך שאני לא מזיעה. ונהפוך הוא יכולה להתענג זמן רב מריחות המקלחת המרעננים. למה עלה לך הדימוי הזה דווקא ? משהוא אישי ? מעולמו של איש המשפחה שוחר השלום עם החיוך ?
לא היתה ולו הכפשה אחת בדברי כלפי הכתבה.
תודה על הקללות . השימוש התכוף בהן אכן מעיד על איש שחי בשקט עם חיוך.
כל ההתכתבות הזו היא כמובן תוצר של איש עובד ולא משועמם (כמוני) שמוצא לנכון לכתוב הכל... חוץ מעניינית לגופה של כתבה. כי כמו שאמרת: בסך הכל אתה נותן צ'אנס לדברים חדשים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לוטם יקרה...
שלמה,
כפר שמריהו,
15/07/06 21:36
|
לוטם יקרה,
אני מבין שהאגו שלך נפגע קשות. אז אני מתנצל אם פגעתי בך. אין לי שום רפלקסים, ובטח לא פאבלוביים. פשוט ממש לא אהבתי את הציניות הארסית שלך שנבעה בעיקרה מבורות בתחום שנדון בכתבה, ומסתם גרפומניה חסרת מהות תוך ניסיון להפגין איזושהי שנינות במקום הלא נכון.
עכשיו אני משוכנע שאת צעירה (ושוב, אני מתנצל על הקללות), ולכן אני שולח לך ממרום שנותיי המחייכות והשלוות המון הצלחה ותהליך בגרות קל ונטול קוצים.
שמרי על עצמך, יקירתי, את הזעם וההורמונים שלך תעלי לצינורות יצירתיים ויצרניים. בלי ציניות. זה מזיק ללב. נסי לחייך לאנשים בעולם, לא לצחוק עליהם מתוך מצוקה רגשית שלך.
דרך אגב, באמת קוראים לי שלמה, ואני באמת גר בכפר-שמריהו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שלמה'לה, שלמה'לה...
לוטם,
16/07/06 23:35
|
אתה לא יודע כמה אני אוהבת את הפתיחות הדרמטיות בנוסח : ''יקרה'' או את הסיומים המסעירים בנוסח : ''מוגש באהבה'' - שהתוכן והכוונה הם סותרים.
אח..אח..אח...איזו רוחניות. איזו התרוממות נפש יש בתגובותיך יקירי - המומחה למהומה על לא מאומה.
אני מסירה את הכובע בפני היכולת שלך ליצור סערות בכוס מים.
אני נפעמת מביטויי לשונך רווי הפתוס כמו : ''להכפיש'' ''הציניות הארסית שלך'' ''סתם גרפומוניה'' ניסיון להפגין איזושהי שנינות במקום הלא נכון'' ''המצוקה הרגשית שלך''
עליהם נאמר שהמציאות היא בעיני המתבונן.
אבל עזוב, הכל שטויות, את העיצה שלך : לתעל את ההורמונים לצינורות יצרניים - אני לוקחת ! אחרי הכל אני לא רוצה להזיק לעצמי בלב.
תודה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומה הצבע שלך?
שבוע טוב,
16/07/06 10:43
|
שלמה, מוזר בעיני שאתה מעיד על כוונותיך הטובות ונשמע די מבסוט מהחיים- ובכל זאת מוסיף ליצור ניסוחים שליליים. האם זוהי בחירה חופשית? (אל תתנצל, פשוט תפסיק לקלל).
אני מסכימה איתך שלא יזיק נקיון יסודי מציניות, אבל אתה הוא זה שצחק על לוטם מתוך מצוקתו הרגשית, פעמיים. אז תן חיוך אמיתי במקום, ושבוע טוב לך ולמשפחתך ולכל הכפר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומה אתך?
ארסמוס,
12/07/06 12:18
|
רווק/אלמן/ בודד/נשוי /זקן, צעיר אבל מה שבטוח מטומטם אפשר לחשוב שאתה קורא (ומבין) טקסטים העוסקים לפחות בפילוסופיה של המכניקה הקוונטית. עוד סרדין עלוב שמנסה לשחותבבור הביוב וחושב שהוא כריש באוקיינוס, עלאק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא סתם - זה בור הביוב של כפר שמריהו
ל"ת
עוברת אורח,
16/07/06 14:12
|
|
 |
מי, אני? דווקא בסדר.
שלמה,
כפר שמריהו,
12/07/06 15:57
|
אני דווקא נשוי + 2 חי באושר גם ללא מיסטיקה. הסתקרנתי וקראתי. לא בהכרח הסכמתי.
בכל מקרה, כשלא מסכימים עם משהו, עדיף לעבור הלאה. למה להכפיש?
ודרך אגב, אין לי שום מושג במיסטיקה, אני לא מתיימר להבין בפילוסופיה של המכניקה הקוונטית, ואני לא שוחה במים שהם עמוקים מדי לטעמי.
אני בסך הכל איש עובד, עם משפחה שחי בשקט עם חיוך, ושנותן צ'אנס גם לדברים חדשים.
שיהיה לך בהצלחה רבה בחיים. קצת צניעות והרבה פחות מרירות ממש לא יזיקו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שלמה, אהבתי את תגובתך
ל"ת
רונית,
13/07/06 11:50
|
|
 |
תשנן את זה קודם כל לעצמך!
ל"ת
מבקר לרגע,
12/07/06 17:53
|
|
 |
לשנן מה, אידיוט?
יהודה,
שכונת התקווה,
12/07/06 21:47
|
זו אותה לוטם מטומטמת מקודם, או שהצטרף אליה אידיוט חדש?
תעזבו אותו, מה אתם רוצים ממנו? שלמה הזה, אם ככה קוראים לו, דווקא נשמע לי רגוע ומבסוט מהחיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לוטם, אהבתי
ענת,
11/07/06 23:00
|
את התגובה שלך. שנונה ואינטלגנטית.
בטח יש לך דלי בשמש בתולה באופק ואריה בירח - סתם בצחוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ענת לי יש
ונוס,
12/07/06 00:40
|
לה אין אבל לי יש- שמש בדלי אופק בבתולה וירח דווקא בסרטן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם לי אופק בתולה
ברברה אלה,
12/07/06 13:08
|
|
 |
אני מת לאיזו בתולה באופק...
מורעב....,
20/07/06 21:45
|
|
 |
איזה מזל!
בתולה באופק,
דגים בים,
12/07/06 14:06
|
|
 |
זיווגים שמימיים
ונוס,
שביל החלב,
11/07/06 22:52
|
והבתולה האם היא מתאימה לקשת היורה כחץ?. האם לאחר שהעקרב עוקץ את הבתולה יוולדו להם תאומים? האם החור של בת דלי מתאים לזנב של השור?
הגב לתגובה זו
|
|