• 35.

    ג'ורג' נאפ הראה תמונה של לזאר על שער העיתון של הבסיס בלוס אלאמוס ,

    שלום, 03/03/09 19:34

    ובנוסף מצא את מספר הטלפון שלו בין מספרי הטלפון של העובדים בבסיס 51.ג'ורג' נאפ מביע תמיהה מדוע נאמר לו שלא היה עובד ששמו בוב לזאר בבסיס בלוס אלאמוס לאור ממצאיו וטוען שהוא עצמו מאמין שבוב לזאר דובר אמת.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    שיטות האבטחה עליהם הוא מדבר הזויות

    השם שמור במערכת, 30/06/07 05:28

    שיטות הסיווג והאבטחה עליהם מדבר נשוא הכתבה הזויות לחלוטין ואינן מעוגנות כהו זה במציאות. לפי הדברים כפי שהוא מפרסם אותם מפעם לפעם כשל האבטחה והמידור המערכתי אמור להיות כל כך גדול ש''הסוד'' היה מתגלה מבלואו כבר מזמן.

    תחשבו על זה, גם אני יכול לטעון שאני אסטרונאוט שאינו רשום למשל במשימה שלא נערכה כביכול - וההסבר לכך יהיה משום הסודיות אין רישומים (נשמע חרטא, כן.. משום שזה חרטא)
    או לחילופין אני יכול לטעון שאני מכיר את הדברים משום שלמעשה אני יודע מה מתרחש במתחם 51 שכן עבדתי בפנים. (נשמע מפוברק? אבל למה?.. בגלל שאני כותב בעברית?..ואלו הייתי כותב באנגלית זה לא היה חרטא?...)
    אני מציע לכולם: לא כל נאד שמישהו תוקע, חייבים להריח ולהסניף במלא הריאות...קחו את הדברים בפרופורציה.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    חייב מחמאה אחת לגילי וחנן. סחטיין כפול מכופל על כך

    מצד שני אין פה, 07/06/06 03:54

    שאתם לא מצנזרים תגובות גם כשלא נח לכם ושדיי פוגעות אפילו אישית.
    לאור המדיניות הכללית של אתר NRG וכמה כותבים בפרט (אני לא אציין שמם כי אז לא יפרסמו את תגובתי...) אתם מהווים דוגמא אישית לחופש ביטוי ועל כך תבורכו והלוואי שהעורך הראשי יקח מכם דוגמה אישית!!! (הוא מצנזר חופשי תגובות למאמריו (הדי מטופשים למרות עדת ''אוהדיו'' )).

    הגב לתגובה זו

    • האמ, תראה...

      ;№'';№;''№;№, 09/06/06 18:29

      העניין הוא שבכלל אין מה לצנזר וממה להיפגע. בסה''כ, רוב התגובות כאן של הספקנים הן טיפשיות (ראו: סמבוסקים, מיקי בוגנים חחח וכו').
      אחוז מאוד מצומצם מהתגובות הוא של אנשים באמת רציניים שמביעים את העמדה שלהם בצורה, איך נאמר, בעלת טאקט, או הגיונית, אפילו.

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    ויתור על הזכות למשפט, אינו אפשרי.

    ב', 06/06/06 21:11

    הזכות למשפט במקרה של עבירה, היא זכות בסיסית בארה''ב, ואין לאף אחד אפשרות לוותר עליה - זה חוזה בלתי חוקי, שאף בית משפט לא יכיר בו. (כמו ''חוזה התאבדות'' בו אני מרשה למישהו לרצוח אותי, למשל)

    נכון, ניתן לחטוף מישהו ישירות לכלא שמור וסודי בלי שאף אחד יידע מכך, אבל מי שיכול לעשות זאת לא צריך את אישור הנחטף בחתימה...

    במילים אחרות - מה התועלת בחתימה על חוזה שלעולם לא יגיע לידי משפט, ואם יגיע לא יוכר כחוזה חוקי ?

    עוד סדק קטן ב''חומת'' האמינות של הבחור הפסיכוטי הזה.

    הגב לתגובה זו

    • אולי לא שמת לב ב'

      חוקר עבמים, 07/06/06 00:36

      אבל בלי קשר ללזאר - אזור 51 כולו אינו נתון לשיפוט כלשהו.

      כבר הוגשו תביעות משפטיות נגד האתר, בגין זיהום אוויר וגרימת מוות לעובדים שנחשפו לחומרים רעילים - המשפטים כולם בוטלו, עקב חוקים המונעים חשיפת מידע על המתרחש שם. לא ניתן לקבוע מה הולך שם, אם המקום אינו מאפשר חשיפה כלשהי (וכאן מדובר בחוק קיים)

      אם תגיע אישית למקום, ומישהו יירה בך שם - תהיה בטוח ששום גוף לא יוכל לבוא לעזרתך, ושום בית משפט לא יעזור לך.

      כך שעניין השיפוט אינו יוצר סדקים בטענתו של לזאר. טענות אחרות אולי כן - אבל לא זו.

      הגב לתגובה זו

      • לא הבנת את מה שכתבתי.

        ב', 07/06/06 01:35

        אם אזור 51 אינו נתון לשיפוט כלשהו, מה התועלת שבהחתמת לזאר על חוזה שבו הוא מוותר על זכות למשפט ?
        הרי ממילא מעסיקיו יוכלו לעשות בו כרצונם בכח הזרוע, אם חתם ואם לא חתם.

        חוזה נחתם בין שני צדדים, כדי שבמידה והוא מופר יוכל הצד הנפגע לתבוע את הצד השני בבית משפט.

        בוא נתאר מצב דמיוני - לזאר נכלא בגלל פטפטנותו, מצליח איכשהו להמלט ולהגיע לבית משפט, ולבקש משפט הוגן.

        האם נציג ''אזור 51'' יוכל להגיע, לנפנף בחוזה החתום, להוכיח כי לזאר ויתר על זכותו למשפט, ולגרור אותו משם ?

        כל סטודנט שנה א' במשפטים, יוכל לומר לך שלא, מפני שהזכות למשפט היא זכות שלא ניתן לוותר עליה.
        בדיוק כמו שלא תוכל לאכוף חוזה בו אני מוכר לך את ליבי בעודי בחיים.

        בקיצור - ללא בית משפט שיאכוף אותו, אין צורך בחוזה.
        ובבית המשפט - החוזה אינו תקף.

        לכן כל סיפור החוזה נשמע כמו פנטזיה מבולבלת של תמהוני, ולא כמו צעד אמיתי שהיה נוקט גוף שלטוני כלשהו.

        הגב לתגובה זו

        • השחלת אותם ב (ל''ת)

          tt, 07/06/06 19:50

          הגב לתגובה זו

        • תשובה ל- ב'

          חוקר עבמים, 07/06/06 21:14

          אל תשכח שכל עדותו של לזאר בעייתית. סטנטון פרידמן מצא בה חורים רבים ולזאר עצמו מעולם לא הוכיח שדבריו אמת.

          בנוסף - אינך מבין את עניין אזור 51. לא שהאזור לא ניתן לשיפוט, אלא שבגין תביעות משפטיות, הועבר חוק המונע ומבטל אפשרות של דיון משפטי בכל הנוגע לאזור.
          כאן לא היה שום קשר ללזאר. לזאר טען שהוא ויתר על זכותו להישפט - אבל מי יכול לדעת אם הוא שיקר או אמר אמת.

          ולסיום - בתי משפט בארה''ב אינם בתי משפט בישראל. השופטים הם מינויים פוליטיים, וכשמדובר בביטחון המדינה (כך גם בישראל) - הכל תקף! בית משפט תמיד יכריע לטובת המדינה במקרים בטחוניים ולא לטובת המתלונן.

          האם ידוע לך ב', כמה אנשים בישראל ''נעלמו'' לאחר שהיה חדש שיסכנו את ביטחון המדינה (וראה מקרה וענונו - והוא רק אחד מני כמה). כשמדובר בביטחון מדינות - בתי המשפט לא תמיד ילכו לפי הצדק - אלא לפי דרישות המדינה.

          אל תחיה באשליות ב' על בתי המשפט בארה''ב - ובטח שלא בישראלל - לפחות בכל הנוגע לענייני ביטחון

          הגב לתגובה זו

  • 31.

    שאפו על הזכרת ''תיקים באפלה'' שלנו!! (ל''ת)

    ירעם, 06/06/06 15:38

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    אני לא מבין איך העורכת לא מורידה

    ש.ג, 06/06/06 09:06

    את התגובות מדיון 18

    ממש חוצפה!

    הגב לתגובה זו

    • בדיוק נגמר לה הטיפקס. (ל''ת)

      מזכירה מרוסיה, 06/06/06 10:06

      הגב לתגובה זו

    • יש כאן ריח של בורקס (ל''ת)

      צבי האקר, 06/06/06 11:36

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    גילי וחנן מדוע ללכת כולכך רחוק כשמיקי בוגנים מסתובב חופשי

    חוקר עב''מים, 05/06/06 23:42

    במשך זמן מה אני חוקר את הופעתו של מיקי,אני תמהה האם העובדה שהוא הצליח להטמע בין בני האדם מבלי לעורר חשד היא רשלנות שלנו?

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    מומלץ

    י, 05/06/06 20:06

    www.disclosureproject.com

    הגב לתגובה זו

    • אֶה - גם אני הגעתי לשם לאחרונה

      מספר 2 החדש, 05/06/06 21:47

      מצטרף להמלצה

      הגב לתגובה זו

      • הורדתי את הסרט באתר. זה מדהים!!!! (ל''ת)

        מני, 05/06/06 22:06

        הגב לתגובה זו

        • לא הורדת כלום ו''הסרטים'' שלהם קישקוש אחד גדול רק ראיונות בלי טעם (ל''ת)

          הכל מסחרה באתר, 06/06/06 07:21

          הגב לתגובה זו

    • מי שנכנס לשם חוטף וירוס קטלני!! נא להישמר!!! (ל''ת)

      זה לא אתר!!, 06/06/06 00:27

      הגב לתגובה זו

    • לא ידעתי על הפרוייקט הזה. מידע מדהים (ל''ת)

      ככ, 06/06/06 01:32

      הגב לתגובה זו

      • סרט גדול. תורידו זה שווה לראות (ל''ת)

        גלית, 06/06/06 09:39

        הגב לתגובה זו

    • מאיפה הבאתם את האתר זה פשוט ענק

      DISCLOSURE, 06/06/06 11:13

      שווה להיכנס ולראות לבד. זו האמא של ההוכחות
      WWW.DISCLOSUREPROJECT.COM

      הגב לתגובה זו

      • למעשה זו לא האמא של ההוכחות

        איש בבורדו, 30/06/07 12:19

        אלא הסבתא של ההוכחות.
        אך, בזמנה היה היתה פראית...

        הגב לתגובה זו

  • 27.

    לא ברורו לי ! תפסו חוצנים וחלליות ע''פ הכתבה , ומצד

    ארז, 05/06/06 16:16

    שני שולחים כל שנתיים לווינים לחלל בכדי לחפש חיים !
    מקימים תחנות ענק בהשקעה של מיליארדים אם לחיפוש אותות רדיו ,או טלסקופים .
    אז מה הרעיון כאן , יש או אין אנחנו לבד ? הם מה שקראנו לו פעם אלוהים ??????

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    Hi, I'm the real Bob Lazer.

    Bob Lazer, 05/06/06 14:44

    I just wanted to say that everything that was said in this article, is completly true, and if you don;t believe it, I guess you'll never understand...

    הגב לתגובה זו

    • יו מניאק! איי אם זה ריל בוב לזאר (24)! (ל''ת)

      נמבר 24, 06/06/06 10:49

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    יא אללה איתכם.

    חחח, 05/06/06 13:48

    לכל המגיבים ה''נחמדים''.
    ס'עמק, אם אתם כבר מגיבים בהמוניכם, אז למה שלא תחדשו?
    לא, אני לא מדברת על תגובות הגיוניות חס וחלילה, אבל על קצת גיוון :d
    סמבוסקים LOL

    הגב לתגובה זו

    • ס אמכ ולא סעמכ כמו אמא ולא עמא (ל''ת)

      מוחמחד אבו טיר, 05/06/06 18:44

      הגב לתגובה זו

      • כן,

        חחח, 09/06/06 18:32

        וזה ב-ד-י-ו-ק מה שניסיתי להדגיש בתגובה שלי. כל הכבוד! :)

        הגב לתגובה זו

  • 24.

    באמת התורה, כל מילה אמת!

    בוב לזאר, 05/06/06 10:04

    חברים יקרים במדור חוצנות NRJ!
    אני מבקש מכם להאמין לכל מה שגילי וחנן כותבים, בסך הכל מדובר בשני אנשים ישרים ואינטליגנטים, ואין להם שום אינטרס לשקר לכם. וגם לי לא.
    אזור 51 קיים כי אני אומר שהייתי שם, וכי גילי וחנן מגבים אותי; הצלוות המעופפות קיימות כי יש ציור שלהן במדור, שלקוח מאתר אינטרנט אחר, שבטח לא משקר לכם. תפסיקו להיות פרנואידים ולפקפק בכל מה שאומרים לכם: יש חייזרים, יש חוצנים (בהזדמנות אסביר לכם מה ההבדל בינהם) , גילי וחנן קיימים וכך גם סקאלי ומאלדר, וגם אזור 51 קיים בהחלט (לאמיתו של דבר יש 302 אזורים. אזור 51 נמצא בדיוק בין אזור 50 לאזור 52, למי שמתעניין). הסקפטיות שלכםלא מובילה לשום מקום, וחבל על כל המגיבים שטורחים להשמיץ ולמצוא ''סתירות'' בסיפורים - חלאס, אי אפשר פעם אחת לקבל את הדברים כפשוטם?
    אני מקווה שבזה שמתי סוף לכל הויכוחים המטופשים והמחלוקות המיותרות. ושוב תודה לגילי וחנן שבלעדיהם לא הייתי מגיע לכאן.
    שלכם,
    (חתימה)
    בוב לזאר

    הגב לתגובה זו

    • nrj? (ל''ת)

      חחחח, 05/06/06 14:29

      הגב לתגובה זו

      • אני מזהה את גיא מזור? (ל''ת)

        hh, 07/06/06 19:52

        הגב לתגובה זו

  • 23.

    אני נהנית כשמעיפים עלי צלחות מפלסטיק.

    שולה א, 05/06/06 09:12

    בתנאי שמי שזורק ילבש חוטיני , נעלי צבא וכפיה ויקלל בערבית.

    הגב לתגובה זו

    • ירמי ירמי מה יהיה? עד מתי תתלבש בבגדי נשים? (ל''ת)

      אפילו, 05/06/06 11:20

      הגב לתגובה זו

      • עד שהוא יבין שהדלקת אצלו היא לא בפרקים... (ל''ת)

        דוקטור זיווגו, 05/06/06 18:05

        הגב לתגובה זו

  • 22.

    בוב לאזר הוא פנטזיונר שקרן ורודף בצע. (ל''ת)

    קורנליוס, 05/06/06 08:44

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    נשמע לא אמין הבחור למרות שאני מאמין בחייזרים

    גיל, 05/06/06 02:04

    לא נשמע הגיוני שהבחור אחרי אפילו נגיד שבוע בתפקיד ייחשף לאחד הסודות הגדולים ע''פ כדה''א. לחשוף אדם לסוד בסדר גודל של חוצנים וכלים חוצניים לא מהעולם הזה, צריכה להקדים עבודת הכנה של חודשים, שהאדם יהיה מוכן נפשית להחשף לדברים כאלו. וכניסה הדרגתית לתפקיד המיועד, תוך כדי בחינה של המועסק.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    גשם של סמבוסקים

    בוסי, 05/06/06 00:31

    אתמול, בעודי מסתובב ברחבי שכונת התקווה, ושומע בעזרת האיי-פוד וידאו החדיש שלי את התקליט Reality, של דיוויד בואי.נפלו עליי מהשמיים כחמישים ואחד סמבוסקים.
    כאשר הבנתי שהיום הוא יום מזלי, החלטתי לאכול את כולם, לצלילי שיר מספר שש, הרי חשבתי שזה לא יזיק.
    אבל אבוי, אני לא מסוגל לזוז כעת.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    גם אני ראיתי צלחת מעופפת, כנסו

    ראובן, 04/06/06 22:48

    הלכתי אם החברה לפאב במרינה, ומפה לשם אחרי כמה בירות, פיתאום אני רואה שכבר שלוש בלילה.
    ישר נסעתי הביתה, אישתי היתה ערה, וישר אחרי זה ראיתי צלחת מעופפת לעברי.
    הייתי אחרי כמה לפים וגינסים אז לא ממש ראיתי טוב, אז אמרתי לאישתי ''וואללה ראית? צלחת מעופפת'', אז היא אמרה לי אתה אידיוט !!! בכזה כעס, שמיד הבנתי שאני מדבר שטויות.
    אבל עכשיו אני רואה שהכל אמת.

    הגב לתגובה זו

    • ךלל

      יוד, 04/06/06 23:58

      אתה באמת אידיוט

      הגב לתגובה זו

    • זו לא הייתה צלחת מעופפת, מה שראית.

      פרא אדם, 05/06/06 00:59

      זו הייתה הזקפה הענקית של המאהב של אשתך

      הגב לתגובה זו

    • זגעד

      גכיגכ, 05/06/06 01:43

      דוגרי ?
      אני חושב שתקשיב לאשתך
      ואני מציע גם טיפול במוסד סגור

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    עדית, כתבה מצויינת. דמיונית כתמיד

    פיני גרשון, 04/06/06 22:39

    לאזור 51 יותר קל להיכנס מאשר לתגובות אצל עדית.

    הגב לתגובה זו

    • דווקא הייתה היום חדירה

      ארז אדלשטיין, 05/06/06 23:01

      לאתר של עדית, אפילו של כמה מגיבים, אבל אחרי כמה שעות הם נתפסו והושמדו מהאתר. למלנו הצלחנו לשמור חלק מההעתקים של התגובות:
      ''מה חשבת שאם תודי בגנבה, אז זה יראה בסדר?

      כאילו, היום כשאת מספרת את זה זה מה זה מגניב וקול כזה.

      לא נורא שלעיוורים יחסר הסרגל החשוב, העיקר שלך יהיה.

      כבר אז היית מרוכזת כל כך בעצמך, אז מה הפלא שהתחרשת?''

      היו גם תגובות של לייה ושל בן שהושמדו גם.

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    UFO'S

    David, 04/06/06 22:34

    People listen to me!




    I think life and advance one do exists in another planets but, i do not believe to the conspiracy action!. But guys if you do not believe in anything do not write bad words to Gili and Hanan it's bad and nasty.

    Thank you,

    David

    Henderson, NV

    הגב לתגובה זו

    • allright dude.. if you say so.. who are we to judge them

      ben, 04/06/06 22:51

      ??

      peace & love

      הגב לתגובה זו

      • yes (ל''ת)

        daughooo, 05/06/06 01:06

        הגב לתגובה זו

  • 16.

    מהנכתב למעלה אפשר להבין

    בן, 04/06/06 21:32

    שהנסיכה ליה וצ'ובאקה כבר מזמן מתים כי הם שוגרו בטעות ע''י סקוטי למכין אוכל המאגניב הזה של קפטן פיקארד ונהפכו לתה ארל גריי ולעוגת שוקולד חמה, כל אביריי הג'דיי הואשמו בהתעללות קבוצתית על ילדות פרנגיות כי הם חשבו שהן המאסטר יודה , דאטה סורס סירוס אלקטרוני אחרי שאנס את r2d2 , מיספר 2 החליט לפרוש מהחיים הבין גלאקטיים, שינה את שמו ל''הצל'' והיום אפשר לראות אותו שר בתור מיספר 2 ... שוב... עוד אישיות שפנתה אף היא לתחום המוזיקלי היא ג'ורדי שהתלהב מכל הקרניים המופלאות האלה של המשגר שלו אז שינה את שמו לוונדר.. סטיבי וונדר.
    דארט' ווידר חבר לחברת הבת של לוקהיד - צים, והיום הוא טייס משאית בין גלאקטי ראשי על ציר ארצות הברית - כוכב המוות..
    האנטרפרייז נתקעה בקרחון וצללה למצולות ובתור סיפור כיסוי שונה שמה לטיטאניק... ולא.. לא באמת הצלחנו להרוג את ליאונרדו די קפריו.
    מאסטר יודה צולם ע''י צלמי פאפרצי זריזים כשהוא מאמן את קיאנו ריבס איך להילחם בבורג.. ידיעות שהגיעו לא מזמן מאשרות שגם קיאנו וגם המאסטר נאכלו כי חשבו שהם מקקים מדגסקארים בתוכנית אפקט הפחד.
    בובה דה הט עבר לעסוק בתחום הספורט, עד לא מזמן אימן קבוצות כדורגל והיום הוא פרשן טלוויזיוני הנושא את שם העט שלמה שרף. מקורות יודעי דבר מספרים שהוא קיבל הצעה מקבוצת הסקווידיץ של המבלינגטון.
    ככלל כל לוחמי הסערה של הפדרציה חזרו בתשובה והיום משמשים כזרועה המבצעית של אירגון יד לאחים, כל לוחמי המורדים לעומת זאת יצאו מהארון והיום הם מעריצים שרופים של עברי לידר..
    הקלינגונים והרומולאנים הגיעו להסכם הפסקת אש בתיווכו הישיר של אובי ואן קאנובי, ממקורב לאובי נרמז שהוא הגה גם את תוכנית ההתכנסות של אולמרט.. ופיקארד... הוא ניחנק מהפרווה של צ'ובאקה לפני שהספיק לקבל סקס מהיועצת הפסיכית שלו ששיחקה אותה קשה להשגה עד הסוף המר.

    אח.. איך נפלו גיבורים

    וזהו... זה כל מה שאני מצליח להבין מהכתוב למעלה... רגע... יש עוד משהו?
    בואנה אני לא זוכר...
    אה כן!
    האמריקאים חיים בסרט.

    הגב לתגובה זו

    • אחלה תגובה ...

      ארז, 04/06/06 22:27

      מי שכתב את זה הוא מאסטר במד''ב, כל הכבוד על היוזמה...

      הגב לתגובה זו

    • זה ההסבר הכי הגיוני ורציונלי להתכנסות ששמעתי עד עכשיו

      120 חייזרים, 04/06/06 22:30

      אין שום סיבה נורמלית אחרת, רק חייזר יכול לחשוב על זה...

      הגב לתגובה זו

    • בן צפון, מה שכתבת זה לפני או אחרי שקיבלת ריטלין? (ל''ת)

      רופא, 04/06/06 23:01

      הגב לתגובה זו

      • רוחמה: נא לחדש את אוצר הקללות. זה כל הזמן נע סביב ריטלין-אוניברסיטת

        דרבי ובלי ניקוד, 05/06/06 09:17

        יש גם עלבונות אחרים, את יודעת

        הגב לתגובה זו

    • בן צפון

      רופא, 05/06/06 00:15

      התגובה שלך היא לפני או אחרי שקיבלת ריטלין?

      הגב לתגובה זו

      • אחרי.. ברור.. אבל לא בלעתי אותו.. הסנפתי אותו.. (ל''ת)

        בן, 05/06/06 01:19

        הגב לתגובה זו

      • לא רוחמה. זה אחרי שקבלת תואר מאוניברסיטת דרבי והצלחת לקרוא את

        הדיפלומה בלי, 05/06/06 09:18

        לפחות תחדשח את הקללות לפעמים

        הגב לתגובה זו

        • אה, זה היה אמור להעליב הריטאלין?

          בן, 05/06/06 22:59

          לכל מי שמנסה להעליב.. פעם הבאה תהיו יותר מעליבים.. זה לא שווה להעליב אם מי שאמור להעלב לא מבין שהוא אמור להעלב ועל כן הוא לא מסוגל להעלב מההעלבה הלא מעליבה... אבל למה להעליב? מה נעלבתם? מצטער לא התכוונתי להעליב חוץ מאת אלה שכן היו נעלבים ובכל מקרה לא נעלבו כי הם חיים בסרט... דיי עלוב יש לציין.....
          בלי להעליב כמובן. :)

          הגב לתגובה זו

    • ומקריאה שנייה ניתן להבין

      בן, 05/06/06 16:22

      שהקלינגונים התבאסו לדעת שהם לא גזע חייזרי שולט אלא סתם בני תמותה אנושיים שעונים לשם.. אבוריג'ינים אוסטרלים.. אכן.. חיו בזמן חלום כל הזמן הזה... גנדאלף שועתק אחורה בזמן והיה ידוע יותר בשם משה רבינו.. עד היום הוא מחפש את המטה שלו שנהפך לנחש וברח צפונה.. זאולוגים טוענים שהוא ניצפה לאחרונה באגם לוך נס שבסקוטלנד, אין הוכחה חותכת לכך. c3po עבר שידרוג, שם משקפי שמש וג'ל בשיער והוא ניצפה לאחרונה כשהוא מנסה להילחם בt1000 רכוב על אופנוע כשילד קטן בחיקו.. עוד פדופיל אלקטרוני? האן סולו נעצר כשהוא מנסה להבריח יותר ממיליון כדורי ''תבלין'' מהכוכב חולית, לחוקרים התברר שהוא כיהן כחבר כנסת וששמו הנוכחי הוא גונן שגב, ג'אר ג'אר בינקס גילה את נפלאות צמח הקנביס הארצי שינה את שמו לבוב מארלי, פתח בקריירת רגאיי מצליחה אך מת כשבמחלפות ראשו יותר מ 60 סוגי כינים... יש חשד יותר מסביר שלא כולם ממקור ארצי, הצרפתים הואשמו ששינו את המולקולות של אחת מהם ויצרו את נגיף האיידס.. וורף איבד את שפיותו לאחר נגיסה קלה בקקטוס הסן-פדרו, ברח צפונה והיום עקבותיו הגדולות נראות לעיתים רחוקות.. יש הטוענים שהוא משוטט גם בהרי ההימלאיה.. לוק סקייווקר מצא שימוש חדש לכישוריו בתפעול חרב האור והיום הוא משמש בתור גריל-מן במסעדת בשרים בארגנטינה (וכאן מי שיזהה אותו ויגיד לי את השם הנוכחי יצא ג-א-ו-ן) לג'אוואס נמאס מנוף מידברי, הם עקרו לאי פלורס שליד אינדונזייה, ונהיו לטרף העיקרי של שבטי קניבאלים.. שרידים של עצמותיהם נתגלו לא מזמן ע''י קבוצת ארכיאולוגים.. מגנטו נמעך למוות ע''י מיגנוט לא מכוון של דחפור D9 צהל''י תקני, ככסת''ח יצאה הוראה בצבא לקשור את הדחפורים בעזרת חוט שיפצור עבה לעצים.. מיסטיק איבדה את יכולתה לשנות צורה ונתקעה על דמות בשם ירון כהן.. כמובן שזה לא הפריע לה להיעזר במיכשור ארצי להמשיך בשינויי מין ולזכות באירוויזיון.. וצ'רלס אקסאוויר? הוא עדיין מתאושש משיברון לב של מות תאומו קפטן פיקארד אך לאחרונה זכה במקום שני בתחרות ריצת 100 מטר שהתקיימה במכבייה המאה אלף לנכים ומוגבלים שכלית.. מיותר לציין שגם הוא לא ''מקבל'' יותר מדי..

      וזהו... רגע.. יש עוד משהו...
      נו... יא אללה ג'אר ג'אר , מה נתת לי לעשן?..
      נו זה מגיע...
      אה כן!

      לא רק האמירקאים חיים בסרט.

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    מי אתם גילי וחנן ?

    בועז, 04/06/06 21:06

    מיהו חנן ((בוב) לזאר) סבט – נוכל או דובר אמת? מהם טיעוניו, ומדוע גרמה עדותו למחלוקת שלא הגיעה לסיומה גם כיום בנרג'.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    מה שבטוח נכון הוא:

    חב, 04/06/06 20:55

    שהמקום כבר קיים מספר רב של שנים ואנו לא יודעים מה באמת קורה שם

    הגב לתגובה זו

    • יש לך מושג מה יש בתורקימיניסטאן?

      בן, 05/06/06 03:24

      קיימת המון שנים ועדיין אף אחד לא יודע איפה או מה באמת קורה שם...

      צריך לחקור...

      ובנימה רצינית זו... המאמרים לא מספרים לך מה קורה שם?

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    שאלה קשה למאמיני העבמי''ם

    rtrtr, 04/06/06 19:23

    אוקי, לארה''ב יש חלליות חייזריות, טכנולוגיה חייזרית, ומטוס אורורה שאין לו שווה.

    אז למה הו למה פתחו להם את התחת בויאטנם ופותחים להם את השועה בעירק?
    אני אפילו לא מדבר על התאומים.

    הגב לתגובה זו

    • כי יש הסכם סודי עם תרבות חוצנית

      חתול האש, 04/06/06 20:31

      ניתן לכם לבחון וללמוד את כלי הרכב (צלחות) בתנאי שתשמרו עליהם בסוד
      ולא תשתמשו בהם בסיכסוכים פנים ארציים.

      הגב לתגובה זו

      • אם ככה, למה צריך לעשות ''הנדסה הפוכה'' ?

        א, 05/06/06 00:24

        התהליך של ''הנדסה הפוכה'', משמש רק כאשר מנסים ללמוד על פעולה של טכנולוגיה, ללא שיתוף פעולה של היוצר המקורי.
        זהו תהליך יקר מאוד ומסובך בהשוואה לתהליך פיתוח הנדסי רגיל.

        אם הכל נעשה ברשות ובשיתוף פעולה, למה צריך לעבור את התהליך הקשה הזה, במקום שיעבירו לנו פשוט קורס בטכנולוגיה שלהם, ואחריו כבר נדע לבד לבנות כלים כאלה ?

        הרי אם יש בינינו לבינם מספיק הבנה כדי לנסח הסכם, נוכל להעביר כל מידע שנרצה...

        הגב לתגובה זו

        • זה לא עובד ככה

          חתול האש, 07/06/06 00:39

          לדוגמא תראה את אירן
          רק מריחה שיש אפשרות שתהיה לה אנרגיה גרעינית וכבר מאיימת על חצי עולם.זה לא חוכמה לתת טכנולוגיה למי שאינם אחראים למעשיהם.

          ההתפתחות הטכנולוגוגית חייבת לבוא בד בבד עם התפתחות אבולוציונית
          שתוכל להכיל אותה.
          אחרת נשמיד את עצמנו כמין אנושי על הפלנטה הזו.
          לכן לא נקבל את המתכון מן המוכן אלא נצתרך לעבוד עליו.
          peace

          הגב לתגובה זו

          • דוגרי ענה יפה (ל''ת)

            בן, 07/06/06 02:54

            הגב לתגובה זו

  • 12.

    כבר לפני שנה נחשפו בדיסקברי מסמכים

    מיXתפוזים, 04/06/06 19:05

    המוכיחים כי ''צלחות מעופפות'' הם בעצם כלי טייס סודיים שקיימים עוד ממלה''ע ויוצרו בתחילה ע''י גרמניה, ואח''כ גם ע''י צבא ארה''ב בשיתוף עם חברת לוקהיד.
    בוב לזאר אולי עבד תקופה מסויימת ב A51 ואולי נתקל בצלחות מעופפות, אבל טענתו כי מקורם בחלל החיצון היא חסרת כל בסיס.
    ישנם היום שני דרכים ריאליות ע''מ לייצר צלחת מעופפת:
    1 ע''י מדחס במרכז הצלחת שמעביר אויר מחלקה העליון לחלקה התחתון ובכך בעצם גורם לריחופה (הטכניקה שהומצאה ע''י גרמניה)
    2 ע''י העברת מתח חשמלי ע''ג גליל מתכת, טכניקה שהומצאה ע''י מומחה מלוקהיד. הסוד הגדול שנמצא ב A51 הוא כנראה מיני-כור גרעיני, שזה הדבר היחיד שיכול לספק אנרגיה רלוונטית לכלי טייס בסדר גודל של צלחת מעופפת, כפי שאנו ''מכירים''.
    3 - טכניקה נוספת שעובדת על עיקרון הרוטור הוכחה כחסרת ערך בגלל בעיות יציבות וצריכת אנרגיה.
    יום טוב!

    הגב לתגובה זו

    • טעות.

      חתול האש, 04/06/06 20:34

      אתה חושב שמונחים של תנועה בשלושה מימדים בלבד.

      הצלחות זזות דרך מימד רביעי
      כלומר נוצרת פריצה ( שיעתוק) ברצף זמן חלל, והצלחת מופיעה במקום אחר ממנו היתה רגע לפני)
      קצת כמו מכונת זמן.

      הגב לתגובה זו

      • וואלה. על זה קיבלת נובל? (ל''ת)

        אינשטיין, 04/06/06 23:53

        הגב לתגובה זו

      • טלמעתק? זה מה מהפתיחה של מקרון 1

        חיים, 05/06/06 03:42

        אחרי שנסיון הטלמעתק נכשל, טייס הניסוי נזרק לחלל, וצוות מקרון אחד נשאר כדי להגן על כדור הארץ נגד... שחכתי מי.

        אקציר, קח לך מכונת זמן ותחזור אחרה כדי לא לשלוח את התגובה שלך, ותחסוך לי את הדקה וחצי שלקח לי לכתוב את זה.

        הגב לתגובה זו

        • אכלה תגובה ! צחקתי ממש

          חתול האש, 07/06/06 00:55

          אבל אם נשים את הצחוק בצד רגע,
          ברגע שאי אפשר לסתור את מה שאמרתי, אתה מתחיל להעביר את הדיון לפסים אישיים, ומנסה להציג אותי כשוטה.
          ובכן נסה כאבת נפשך
          כשבאמת יגלו החוצנים את עצמם אתה וחבר מרעך תאכלו את הכובע שלכם בלי מלח.

          הגב לתגובה זו

  • 11.

    מהנדס לאחור

    בן, 04/06/06 18:15

    נתבקשתי ע''י איגוד זר שלא אוכל לנקוב בשמו להנדס לאחור את העתיד הקרוב כאן במאמר..
    אז ככה... יהיו המון מג(נ)יבים שיצחקו על המאמר (העולם מצחיק אז צוחקים)
    ויהיו המון מגיבים (אחד או שניים), שבדך כלל יעטו עליהם שמות בנאליים ושיוך גיאוגרפי שמוצמצם לשפלת החוף ולמרכז בלבד, שיקללו בפראות משעשעת עד רחמים את אותם מצחי-קולים.

    ואני קורא לאותם מגיבים מגינים שיוכיחו לי ההיפך.
    אם אתם כבר מקללים לפחות תנו איזה שם של מקום נידח בארץ... שדה עוזייה.. מעלות-תרשיחא.. קיבוץ גזר.. לא חסרים כאלה...

    תודה.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    כתבה מרתקת

    א, 04/06/06 17:20

    תודה

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    עד כמה שאני יודע באזור 51 עבדו על הנוסחה הבאה

    הגדודיונר, 04/06/06 16:51

    12+13 - כפול 2 לא שווה 51

    יאללה מסייעת

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    לגילי וחנן

    אני, 04/06/06 16:48

    אני אוהב את גילי יותר מאת חנן כי חנן מוזר כזה וחושב שיש חייזרים ודברים מוזרים, ומזל שיש את גילי שעוצרת אותו מלעשות שטויות.

    הגב לתגובה זו

    • הבעיה היא

      גם אני, 04/06/06 18:09

      שחנן תמיד באמת מגיע למגע קרוב עם החייזרים או תופעות על-טבעיות כלשהן, אבל אז ברגע שגילי באה אז הם כבר נעלמים וחנן לא יכול להוכיח שבאמת הוא ראה אותם כו'. זה בטח מה זה מתסכל.

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    כתבה מצויינת. יוצא מהכלל (ל''ת)

    ר, 04/06/06 15:01

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    הביולוגיה של החוצנים היא חביבה

    פסיכולוג חוצנים, 04/06/06 14:29

    אבל הפסיכולוגיה היא מה שבאמת מרתק אצלם.

    מסתבר שלחוצנים שלושה רבדים בנפש: סתמי, חייזרי וסופר-חייזרי.

    הסתמי מבטא את התשוקות הפרימיטיביות שלהם, כגון הרצון לפלוש אל כדור הארץ ולכבוש אותו, או לחטוף בני-אדם ולעשות להם בדיקות רקטליות גם לא לשם מחקר מדעי. ברור לכל פסיכולוג מתחיל שכל התשוקות הללו הן למעשה סובלימציה חייזרית של היצר המיני שלהם, שאינו יודע שובע.

    הרובד של החייזרי הוא זה אחראי על התפקוד התקין ביום-יום, כגון הקמת תא משפחתי חוצני או התמדה בעבודה חוצנית לאורך זמן.

    הסופר-חייזרי הוא המצפון של החוצנים, כלומר אותו מערך אמונות וערכים שאחראי על השאיפות הנאצלות והמוסר של הגזע החוצני, כגון, למשל, לחלוק עם האנושות את הישגיהם הטכנולוגיים, או כמובן לייסד פדרציה אינטר-גלקטית, שבא ישותפו גם בני אדם, לטובת הקוסמוס כולו.

    נקווה לטובתנו רק שהסופר-חייזרי יגבר בסופו של דבר על הסתמי אצל החוצנים. בינתיים, עם כל השחתת הבקר והסימנים בשדות והבדיקות הרקטליות (אין כמו הבדיקות הרקטליות) זה לא נראה טוב.

    הגב לתגובה זו

    • גדול!!!!!!! (ל''ת)

      בטיפול, 05/06/06 07:47

      הגב לתגובה זו

    • באמת נחמד :) (ל''ת)

      .., 05/06/06 08:47

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    שטויות במיץ

    המחתרת הסגולה, 04/06/06 14:04

    ארה''ב נאבקת בעיראק ויורקת שם דם ללא הצלחה. בין-לאדן משוטט חופשי כבר הרבה הרבה זמן. מעבורות החלל של נאסא מתרסקות בגלל שבבים עלובים. רכבי חלל שנשלחו למאדים עושים פיפס אחד ואח''כ נעלמים מהמסך.

    אז היכן אותה טכנולוגיה אדירה מהחלל החיצון?

    הגב לתגובה זו

    • חשבת אולי שהטכנולוגיה עדיין לא מובנת במלואה ולכן לא מיושמת עדיין?

      תקרא,אולי תחשוב, 03/03/09 19:44

      נראה לך שאם באמת קיימים חוצנים,הטכנולוגיה שתיפול לידינו וששיכת לחוצנים שמתקדמים טכנולוגית מאות ואולי אלפי שנים מאיתנו בני האדם,תצליח להיות מובנת במלואה,על כל ישומיה האפשריים ,בתקופה קצרה יחסית ,של כמה עשרות שנים?
      לדעתי אתה אופטימי מדי.
      מה שאני מאמין שקורה הוא,שבהיעדר יכולת שלנו לחשוב במונחים טכנולוגיים כ''כ יותר מתקדמים מאיתנו,ההתקדמות שלנו כבני אדם נעשית עקב בצד אגודל,מעין ניסוי וטעיה,עד לפריצת הדרך המקווה והתהליך הזה הוא איטי מאד,כשמדי פעם מתגלות תגליות ויישומים של הטכנולוגיה החוצנית,אותם מסוגלים ליישם גם בעולמנו.

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    איזור 51 באם הוא קיים

    ברק משה, 04/06/06 13:57

    סימן שיש משהו מאחוריו,לא סתם הוקם המקום הזה,ויותר מכך שמעתי שנגיעה בגדר אפילו מאפשרת לירות במי שנוגע בו במקום.
    כול עוד החלל הוא אינסופי אל לנו לזלזל בכך שקיימים תבונות אחרות שם,זה שכדור הארץ נמצא מבודד אין זה אומר שבגאלקסיה אחרת מיליוני שנות אור מאיתנו לא קיימת תרבות כלשהי.
    לערכתי רוב הצלחות המעופפות שצולמו ונמצאו לא מזוייפים בבדיקות,הן הוכחה לכך שמגאלקסיות אחרות שולחים לכאן גשושים כמו שנאס''א שולחת לחלל לאתר חיים בכוכבים אחרים.
    כל עוד המדע לא הצליח להפריך לחלוטין את נושא הצלחות המעופפות,אסור לזלזל בכך,ויותר מזה,מדוע מחפשת ארצות הברית לבנות כלי נשק ולייזרים כנגד תוקפנות חוץ ארצי?
    חומר למחשבה יש,וכול אדם באמונתו יחיה.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    אחלה כתבה! תמשיכו כך!

    אוריאל, 04/06/06 13:29

    בפעם הבאה, כתבה על עב''מים : אולמרט, איציק,פרס ושו''ת......

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    אז למה לא מחסלים את המלחמה בעירק

    רוני, 04/06/06 10:55

    כול הוואסח סטארגייט ופייזרים
    חורי תולעת.
    ואמריקה מדשדשת במלחמה בעירק
    נהרגים לה אלפי חיילים הרי עם
    טכנולגייה כזו היא יכולה להשתלט על העולם אז למה לא עושה זאת?
    ונלחמת ברובה M-16 מיושנים
    בקסבות של בגדד.

    הרי כול האיומים האסלמים איראן
    לא מזיזות לה את הציפורן ברגל כולל רוסיה.

    ואולי חלליות כאלו נפלו בחיקן של רוסיה ואפילו במדינת ישראל יש סיפור לפני כמה שנים
    על ענקי שהתרסק בהתנגשות אוירית שצולמה עיי מצלמות חובבים ושום גורם לא דיווח על הנפילה של החפצים המוזרים שתמרנו בצורה מוזרה באויר.

    אולי זה עבמים שהתרסקו?
    ועברו טיוח?

    מי אמר שהצלחות האלו מבקשות לטוס רק באמריקה אולי גם בישראל.
    זוכרים את המיקרה של ההוא מבית שאן אולי מדובר בכלים חוצוניים ברשות צהל?


    יש אלף תסריטים הזויים ואנחנו עדיים מפוצצים בשחיתות עוני חוסר בדלק .

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    נשמע מזוייף לחלוטין.

    א', 04/06/06 10:54

    בתור מהנדס אלקטרוניקה בעל נסיון של מספר שנים בעבודה עם גופי פיתוח של הצבא והתעשיה האוירית, זה לא נשמע אמין.

    צורת העבודה והנהלים לא תואמים את הדרך הנכונה לנהל פרוייקט כזה, במיוחד כאשר הוא סודי כל כך.

    לדוגמה - מחקר כזה צריך להתבצע ע''י דוקטורים לפיסיקה, באופן רצוף ומסודר.
    אם חלקו של המהנדס בתכנית המחקר הוא כל כך שולי עד שהוא נקרא לעבודה בימים ובשעות חלקיות ומפוזרות, אין צורך לספר לו מה מקור הטכנולוגיה שהוא חוקר.

    בנוסף, גם התחקירים הבטחוניים שעבר נשמעים מגוחכים, והם כאין וכאפס לעומת מה שאני עברתי לפני תפקידים ברמת סיווג נמוכה בהרבה.

    הגב לתגובה זו

    • מה אתה משווה בכלל?

      גיורא, 04/06/06 15:36

      בתור ''מהנדס אלקטרוניקה'' יש לך עוד הרבה מה ללמוד והתחקירים שעברת ממש לא מעניינים אף אחד! תפסיק להשמיץ אחרים רק בגלל שיש נושאים שגדולים עליך ועל רמת הידע המוגבלת שלך בכמה וכמה מספרים! מה שקורה בשטח 51 עובר פי מיליון את יכולת התפיסה של ''מהנדס'' עלוב שבטח בקושי גמר מגמת הנדסאים בתיכון!!!

      הגב לתגובה זו

      • למה משמיץ?

        Rasputin, 04/06/06 18:36

        בניגוד לאחרים פה, הוא אמר משהו באמת עינייני. העניין הוא שאף אחד לא יכול לדעת האם בוב לאזאר דיבר אמת או לא. עשו לא טיוח, אבל לך תדע, אולי הוא עבד על איזה גרסא חדשה של פופקורן למיקרוגל.

        הגב לתגובה זו

      • וואלה, עלית עלי.

        א, 04/06/06 20:29

        האמת, שאני אפילו לא הנדסאי.
        לא קיבלו אותי למגמת אלקטרוניקה במתנ''ס של זרנוגה, ומאז אני מתפרנס מאיסוף מכשירי חשמל מהזבל, מתיך אותם קצת בתנור, ומוכר אותם לחובבי עב''מים בתור מזכרות אותנטיות מאזור 51.

        אבל מה שמעניין, זה שלמרות הרקע המקצועי המפוקפק שלי, כבר בעיון של 2 דקות במאמר, מצאתי שני ''חורים'' שאפילו גאון כמוך לא יודע להסביר.

        דרך אגב - לא הגיע הזמן שצמצא כבר חברה אמיתית ?
        כלומר, אני מתכוון לצילום של בחורה מכדה''א, במקום החייזריות המצוירות שאתה משתמש בהן בדרך כלל...

        הגב לתגובה זו

      • רוחמה, רוח מין הון!!!! (ל''ת)

        מוהנדיס, 05/06/06 00:47

        הגב לתגובה זו