 |
23.
מה רוצה התולעת??
צצו כליפה,
צכוניה,
17/12/07 00:33
|
רושין באמאמאמאמא!! שלך לא מבין מה את רוצה ממני ולא רק אני גם חברים טובים שלי הרצל ועובדיה משכון ד אה וגם חבר שלי בן לא מבין
או שבעצם בן מבין יותר מכולם
בקיצור עוד קשקנית שטפסה כמה פראיירים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
אללי, כמה מלל ריק. הגברת היא אבן שואבת לקשקשנים עם צורך כפייתי לנפק
יא וואראדי,
08/06/06 07:00
|
|
 |
21.
לאחת שזוכרת
ויקומו,
25/05/06 13:20
|
אז אם יש לך כזה זיכרון טוב, בודאי תזכרי גם שלינפי השפיל את @ עשרת מונים בעשרות הזדמנויות אחרות. האמת הוא לא היה צריך לטרוח כל כך כי כל מופע של @ הוא מופע השפלה מתוצרת עצמית..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פשייייייי אתה טיפש
בן,
צפון,
25/05/06 18:45
|
לא ייאמן... אתם לא חודלים אה??
טוב... תבינו.... אתם כבשים... גם ככה אתם הולכים בעיוורון.. אז לפחות תנו לרועה שלכם להגיב לפני שאתם קופצים לפניו אל קו האש...
או בקיצור... עזבו ילדים... לכו שחקו בקוביות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנחנו לא זוכרים אותם דברים..אבל השפלת לינפו הייתה ברורה..וחד משמעית
אחת שזוכרת,
25/05/06 14:25
|
לדעת רבים .גם שמאד ריחמנו עליו...אפילו אויביו היותר מושבעים התמלאו רחמים ואמפטיה...ובעבות הבושה הוא לקח כמה זמן מרחק.. אני זוכרת נכון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בועז זה אתה?
בן,
צפון,
25/05/06 18:31
|
צר לי בועז....אך רפסי שכל כולם פה במדור... אני יכול להבין את עזיבתך (הלכאורתית)... אבל אני לא יכול להבין עם מי הצלחת לדבר כל הזמן שהיית פה......??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק אחת שזוכרת
דביבונית,
25/05/06 15:25
|
ההשפלה הפומבית שהשפלת את לינפו בעניין וולטר הייתה ברורה וחד משמעית ולא תשכח במהרה. אתה יכול להיות גאה בעצמך ואתה לא צריך להסתתר מאחורי דמות נשית. אני למשל מאוד שמחה שלא באמת עזבת אותנו ואשמח להמשיך לקרוא את תגובותיך תחת סימן ה@ המקורי. אין לך במה להתבייש. בלעדיך המדור ישאר מיותם ולא יהיה מי שיעמיד את לינפו על טעויותיו וקישקושיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לינפו מסתבר הושפל בעבר... אך כאן נתתי לו
בן,
צפון,
25/05/06 18:42
|
שביב אחרון של תקווה להיגאל......
ואם לא ישכיל לנצל פתחון קטן זה.. לא נורא... שרגיל הוא כבר..
אבל יש לי תחושונת בטנונת קטנטונת שהוא לא יצליח להבין באיזה מבחן הוא עומד בכלל..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ועל לשון סגי נהור, שמעת פעם בן ?
דביבונית,
26/05/06 01:28
|
|
 |
לא.. מה זה, זה עוד מושג ניו אייג'י?
בן,
צפון,
26/05/06 15:27
|
|
 |
טוב.... בסדר, כל טוב לך
ל"ת
בן,
צפון,
26/05/06 13:53
|
|
 |
אתה חושב שלא מזהים אותך?
תגיד בועז,
25/05/06 15:24
|
|
 |
20.
אויש כמה אהבה יש בתגובות למאמר הזה
חחח,
25/05/06 08:19
|
|
 |
פר=פרית היא לינפושה?
ממממ,
25/05/06 08:59
|
|
 |
19.
הכבשה המובילה ? מוּאה ?
מ.ל 6,
24/05/06 23:54
|
לא נראה לי, ואני אפילו יכול להוכיח את זה: הריני מודיע בזאת באופן רשמי על פתיחת שירשור אהבה ותמיכה בבן. כל הכבשים המובלות מתבקשות להצטרף ולהביע את תמיכתן ואת אהבתן בקול רם.
אוהבים אותך בן מהצפון :-)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכן נאה תגובתך
בן,
צפון,
25/05/06 01:24
|
אבל אל תבלבל אותם..... הם היו עלולים עוד להגיב...
אני לעומת זאת מוכן להודות כרגע בכשרונו הדגול של המאסטר לינמשהו השישי והנני מתרפס בפניך שתאפשרני ללכת אחרייך בעיניים עצומות ותלמדני.. שכן נוארתי לדעת שאם לראש העדר עיניים וראייה טובה ומפוקחת משלי אין לי אלא לסגור עפעפיי ולתלות בו את דרכי ומבטחי... ולכן אפשרותי היחידה להוכיח זאת היא להענות לקריאתך.
גם אני אוהב אותי :-)
(צפון זה לא מיקום גיאוגרפי... זה רק הכיוון שמאפשר התמצאות במרחב)
אבל מאסטר יקר, בעודי כאן שפוף לרגליך, רק בקשה קטנה לי... האם יכולות כבשותייך להעביר את מסרייך באהבה ולא בשנאה? אולי עלינו להעמידן למבחן קטן... מהותי כזה.. כי הרי אין כל צורך בגדולת רוח ואומץ לב על מנת לפגוע... אך כן יש על מנת לאהוב....
האם יכול אתה מאסטר לינמשהו ה6 להוות דוגמא חיה לעדרך בהדגימם איך מפרסמים תגובה אמיתית קולחת, ברורה, לא פלצנית ולא מתרפסת התנסה להעביר אהבה אל עינינו התלויות בכך? ואולי תרצה ל''הטיל'' משימה זו על כבשה שמנסיונך יודע הנך כי מסוגלת היא לעשות זאת על נקלה? ולו רק בשביל להוכיח לי, עבדך הנאמן שאכן יש באפשרותן של הנשמות החריפות בשכלן כאן לאזור את אומץ הלב הדרוש לכך.
אולי נקרא לכבשה המכנה עצמה פר=פרית? שכן הוכיחה כי חדת לשון היא.. וכי ביכולתה לחלל למילים לרקד לה..
אנא ראה בקשה פעוטה זו בחיוב... ואם אכן אשתכנע מבטיח אני להתמזג עם העדר ולא אנסה להכשיל צעדיו בעודו הולך אחריך.
ממממהההמממהההמממהה (כבשה)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מאסטר יקר..... הלא הוכחתי לך ברגע זה
בן,
צפון,
25/05/06 18:24
|
עד כמה טיפשות הן כבשותייך :-) (יותר נכון... אתה הוכחת לעצמך)
המילאת פיך מים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובתה האחרונה של כבשה
משגיח כשרות,
25/05/06 06:36
|
המובלת לשחיטה, לא הייתה יכולה להיות קורעת לב ומתחננת לחייה, יותר מתגובתו של בן.
זה אפילו אבא@ לא היה עושה. הוא היה מובל לשחיטה בראש מורם... בגובה הדשא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זכרוני מטקטק לי שלינפו הובא לשחיטה על ידי @ ולא להיפך ..לא??
ל"ת
אחת שזוכרת,
25/05/06 08:28
|
|
 |
נראה לך?
ל"ת
ויקומו הגזרים,
ויכו ת'גננים,
25/05/06 09:58
|
|
 |
אבל @ השפיל את לינפו עד דק....ככה אני זוכרת..וגם כמה מידידיי..
ל"ת
אחת שזוכרת,
25/05/06 11:45
|
|
 |
מאסטרובצקי ?? לא יכול להיות
בן,
צפון,
25/05/06 08:10
|
אני ממש מקווה שזה לא אתה מאחורי תגובה זו....
בתגובתו של משגיח כשרות ניכרת טיפשותו הבלתי נדלית....
עיוורון טוטאלי...
אכן עצוב. אפילו לא אתן לך את השביב תקווה לגאולה ע''י פרסום הממהמה (כבשה) האגדי שלי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה יופי בנבניסטי מתאר את עצמו:
זהבה בן,
25/05/06 09:56
|
טיפשות בלתי נדלית ועיוורון טוטלי. בול-פגיעה עצמית בנבניסטי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוי בן בן.. כמה פתטי
שוין,
25/05/06 08:54
|
משגיח כשרות צודק, ההתרפסות המתגרה שלך בפני המאסטר מלמדת על רעד ברגליך הכושלות. נסה יותר חזק עם הלשון, הוא אוהב את זה בסיבוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טוב אנשים אני מודה
בן,
צפון,
25/05/06 18:20
|
התרפסות, רעד ברגליי... ??
אני זה שפתטי? אני זה שעיוור?
נכון!
הצדק עימכם! הרגליים שלי משקשקות , פניי הלבינו בפניי האמת מפי משגיח הכשרות...
אכן ... כולכם פה ממש ממש חכמים שזה להעריץ.. לא נותר לי אלא להתנצל בפני כולם פה על טיפשותי! סליחה, אני מבקש מחילה בתרם תישחטוני עד תום!
אגב.. על לשון סגי נהור שמעתם?
מממההממההממההממהה (כבשה)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה?זה לא הוא שנפל קשות עם וולטר?ציטטות בלי להזכיר מקור??
ל"ת
אחת שזוכרת,
25/05/06 11:43
|
|
 |
18.
בן, אמא כאן עד שבועז יחזור
ל"ת
מטרנה,
24/05/06 22:12
|
|
 |
אוף אמא גם את לא מכירה אותי?
בן,
צפון,
24/05/06 23:04
|
אני הרי חסיד הטבע ונוגד המלאכותיות
מה מטרנה??? שלפי דד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבא עדכן מתי הוא חוזר ?
אמא,
24/05/06 23:37
|
|
 |
מה זה מטאפורה?
בן,
צפון,
25/05/06 00:34
|
זה עוד מושג ניו אייג'י?
טוב... נעצור כאן כי המומנטום הצחקה של זה נגמר :)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
WTF ?????????????
ל"ת
???????????????,
24/05/06 10:18
|
|
 |
16.
מהתגובות של בן,צפון אפשר ליצור טפט מרהיב לשירותים..
ל"ת
הלא כן??,
24/05/06 00:58
|
|
 |
''טפט מרהיב''??? נייר טואלט, אולי
ל"ת
אל תגזים,
24/05/06 10:19
|
|
 |
דווקא אני לא הייתי אפילו
בן,
צפון,
24/05/06 21:43
|
מנגב את עכוזי עם תגובותי...
אבל מאיזה שהיא סיבה בלתי נראית לעין הן עובדות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בו בו, תן לגדולים לשוח שיחה אחת בלי שתסתובב לנו בין הרגליים.
אורן היפה,
24/05/06 23:05
|
|
 |
אבל אז השיחות לא יובילו לשום מקום
בן,
צפון,
24/05/06 23:23
|
ורק יסתובבו סביב רגליכם היפות
בדיוק כמו הכפכפי עץ של המאסטר..
ולכן... אפשר לומר שאתה יכול לראות בי כאחד מעמודי התווך התורמים של הקהילה הקטנה הזאת שלכם כאן.
גם אם בטיפשותי אני מוכיח את חכמתכם.. הרי שזה משובח.
ממממההההמממהההממההה (כבשה)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טוב נו... זה גם משהו לא?
ל"ת
בן,
צפון,
25/05/06 00:32
|
|
 |
זהו שאתה לא מוכיח כלום
אורן היפה,
24/05/06 23:32
|
חוץ מאשר שבועז השטרודל בא בכל מיני דגמים. אתה הדגם הילדי והחרמן שלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
אלוהים איזו חרטא...!!!!!
ל"ת
מושמוש,
24/05/06 00:57
|
|
 |
14.
שצף קצף
הגר,
24/05/06 00:16
|
כיף גדול לקרוא. שצף קצף אמיתי שנדמה כאילו הוא עולה לי ביחד איתך ממעמקי הקטן. אחח השצף קצף הזה, תביאי חיבוק!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
סוד הצמצום
קוראת הכל,
24/05/06 00:10
|
יש שני מגיבים שכדאי לדלג מעל תגובותיהם- אחד מהם הוא בן. בעוד האינטיליגנציה מצליחה להתנסח במשפטים קצרים ומדויקים, הוא מתפרש על עשרות שורות מאוהב בעצמו ולא ממוקד ותמיד בעד הנגד ונגד הבעד. עשה לנו טובה: גם ככה האותיות כל כך קטנות שהקריאה קשה עלינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רוצה משפטים קצרים?
בן,
צפון,
24/05/06 14:06
|
מגיבים אי אפשר להרוג.. הם יחליפו כינוי ויגיבו, לפעמים התגובות שלהם יהיו טובות, לפעמים לא.
כותבים אפשר להרוג.. הם לא יחליפו כינוי, לפעמים הכתבות שלהם יהיו טובות ,לפעמים לא...
חבל לפספס את הטובות שבהמשך בגלל דעה שנשתחדה בתגובות אנטיות חריפות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הנה עוד אחד שמנסה לשלוט במה שיחשבו ויעשו הקוראים
א',
24/05/06 19:27
|
האחרים. מספיק עם הראציונאליזציות המטופשות והשטחיות שאתה מספק לעצמך. אם היית חכם כמו שאתה טוען, לא היית קונה אותן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
א' אחי...
בן,
צפון,
24/05/06 20:56
|
אם הייתי רק מנסה זה היה בסדר...
הבעייה שהצלחתי. :)
מממהההההממההההממהה (כבשה)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם את מדלגת..איך הקריאה קשה עלייך?
ל"ת
דרוש הסבר..,
24/05/06 13:20
|
|
 |
מי השני?
ל"ת
בן,
צפון,
24/05/06 08:08
|
|
 |
אבא שלך.
ל"ת
שושלת @,
לדורותיה,
24/05/06 09:24
|
|
 |
זה נכון הוא מזכיר ..את @..אבל זה אבא שלו.? אני לא בטוחה.
ל"ת
רוחה,
24/05/06 15:38
|
|
 |
זה נכון
בן,
צפון,
24/05/06 20:52
|
לכל אחד מאיתנו יש מחשב בחדר .... אנחנו מריצים דחקות פה על המגיבים , ותוך כדי זוממים מזימות זדוניות על איך להשחית ת'מדור במסנג'ר. אמא לפעמים נכנסת בתור מגעילולה אבל היא רוב הזמן מבשלת ומכבסת אז אין לה יותר מדי זמן.... הבעייה שאבא עכשיו נסע ליוון (אמא, ז''א מגעילולה טוענת שזה בשביל לבקר ת'מאהבת וליישם להלכה את מדור הטנטרה, מה שכמובן גורם לקרום הלב שלה להתעבות) ואין לי מי שיתמוך בי רגשית פה אל מול גלי השינאה המתחזקים כלפיי... אבל זה בסדר.. לא רק נולדתי אליו, גם בחרתי בו :)
ואת יקרתי.... סתם סתומה בלחץ.
תודה
ממההממההממהההמהמהה (כבשה)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי די?
בן,
צפון,
25/05/06 19:30
|
לאכול סרטים מצויירים פה במדור?
רימון יודעת טוב מאוד שאם יש לי מה להגיד לה אני יורה בשצף קצף מילותיי אליה תחת כינויי האמיתי.... זה שניתן לי בלידתי ושאינני חושש לדבוק בו
מה גם שאתה (מי שלא תהיה... אבא?) יודע היטב מהיכרותך הקצרה איתי שאין לי בעייה להידחף ולרדוף בר' גליי :)
הכינוי היחיד שלא ניתן לי בלידתי ושהשתמשתי כאן במדור זה ב''גורו רקטלי''... וזה רק היה לצורך הקישור לתוכן התגובה (מהאחת שאני יותר גאה בה)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סתומה בלחץ?
יא ממזר,
25/05/06 06:29
|
|
 |
12.
שמכל זה אנחנו יכולות ללמוד לפחות דבר אחד
ואני מנחשת,
23/05/06 20:37
|
שכנראה שאי אפשר לבוא למישהו ולומר לו, אתה חלול, חלליך הפעורים בולטים למרחוק, ישבנך שטוח, גופך כמעט ישן, מקסימום מעכל בקושי את ארוחתך האחרונה, רגליך נפוחות כבלונים, מוחך החלול מתאווה למילים שימלאוהו, ואם, רק במקרה, אתה מפרש את כל מה שאמרתי עד עכשיו כמשהו רע, אז דע לך שזו בכלל לא הייתה כוונתי, וכל הפרשנות המעוותת שלך היא באחריותך המלאה. ועכשיו, לאחר שהבנת את כוונתי הטובה, דע לך שאני זקוקה נואשות לאהבתך. אולי זה לא מדויק לומר שאי אפשר לנהוג כך, אבל כנראה שזה לא יעבוד. ואם יעבוד, אז רק על אדם קדוש. לא קדוש כמו בן. קדוש מסוג אחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''ואני מנחשת'' ,היא לא פחות ןלא יותר
כולסטרול דיאט,
24/05/06 08:03
|
מהמאסטרית דלשמאטה ,הלא היא... לינפושל''ה השישית.
וכמו שאמר מורי הדגול: עד מתי תתגן את הפילפולים שלך בשמן ישן ומסריח?
תתבגר כבר אף אחד כבר לא אוכל את התבשילים הדלוחים שלך.
אגב מה שלום סיגלית שלנו? מסור לה ד''ש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אפילו מבלי לנקוט עמדה בעד או נגד היותה
מ.ל 6,
24/05/06 20:35
|
של ''ואני מנחשת'' לינפוש'לה השישית או לא, לפחות על דבר אחד אין ויכוח: היא בהחלט מאסטרית :-)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
או.... בדיוק לך חיכיתי....
בן,
צפון,
24/05/06 21:33
|
מה קורה אחי?
מה עם הכפכפי עץ? הכל טוב איתם? עדיין לא עונות?? לא נורא ...
תגיד.. איך זה להיות הכבשה המובילה בעדר? לא מצחיק אותך לראות את כל ההולכים אחרייך בטיפשותם? ותגיד... איך העובדה שגם אתה די טיפש משנה את הפרספקטיבה שלך עליהם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שלומי טוב. תודה. ומה שלומך ?
רימון,
24/05/06 17:09
|
אוי ירמי ירמי
לו היית מקשיב לשנייה אחת למה שאומר ''ואני מנחשת'' אולי גם היית לומד משהוא (סוף סוף).
הוא צודק 100% גם בביקורת כלפי תוכן הכתבה וצורת כתיבתה, וגם (ובעיקר) בתנגודת שהוא מקבל מכל אלו שמזייפים אור ואהבה .
מתי תלמד שעדיף לשמוע את הדרך הישירה והכנה, גם היא נאמרת לפעמים בבוטות או סתם כואבת בעצם אמירתה, אבל עם מסר ברור שלא משתמע לשתי פנים.
הכתבה הזו מעוררת גועל בהפכפכות ובצביעות שלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוי רימון רימון
בן,
צפון,
24/05/06 20:54
|
נראה לך שאני מנסה להקרין כאן אור ואהבה? עד עכשיו מהיכרותך איתי... קיבלת איזה שהיא תגובה של אור ואהבה??
אתם עד כדי כך סתומים שאפילו מסר פשוט אי אפשר להעביר כאן?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רגע...רגע...בן
רימון,
24/05/06 22:12
|
פניתי לירמי. אז מאיפה צצת אתה ?
דווקא את התגובות שלך אני מידי פעם אוהבת. רק שהפעם אתה משחק בשאהיד. מתפוצץ לכל עבר בלי קשר לתוכן הכתבה ומהותה.
את דעתי על כתבה זו אמרתי.
ומי זה אתם ? אני לא בהריון (תודה לאל:)).
והגבתי פה רק בשמי ובשמי בלבד.
בכל מיקרה כבר סתם מתווכחים פה בלי קשר לשום דבר ובטח שלא לכתבה, אז אין לי כוח בשביל זה.
ביי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סלחי לי
בן,
צפון,
24/05/06 23:03
|
אכן הכללתי אותך בטיפשותי....
הוכחת ברגע זה שאת מבינה יפה מאוד מה הולך כאן , אפילו מבלי הצורך לדעת מה עומד מאחוריי זה :)
אגב - אני פשוט לא מסכים עם פרשנותך לכתבה.
אבל אם אין כוח, אז אין כוח
ביי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
והתגובה עתירת שגיאות הכתיב הזאת היא
מגעי',
24/05/06 11:46
|
לא פחות ולא יותר מאשר של ירמינקה פלעצל המפוצל. מה שלום יודית ורונית? מסור להן ד''ש עם שיר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה שאת טובה
ל"ת
מחזקת,
24/05/06 03:02
|
|
 |
רזית?
ל"ת
שוי,
23/05/06 22:22
|
|
 |
הרוח נושבת קרירה -רה -רה
בן,
צפון,
23/05/06 22:08
|
נוסיף עוד קיסם למדורה -רה -רה
יכול להיות שמילים הן לא חיילים...
אבל אנשים כן...
בזמנכם החופשי רשאים אש!
(כמובן שבאזרחות הפקודה קצת יותר מסובכת, והשכפ''צים קצת יותר נדירים )
ינץ!!! תעזור לי!! לא יוצא לי הז'רגון הצבאי מהראש!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ישבן שטוח זה רע??
בן,
צפון,
23/05/06 21:56
|
איזה חוסר הבנה כל המשמעות מאחוריי הטקסט.... מפליא אותי אחותי... כבר נתתי לך קרדיט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
שבן מהצפון הוא פשוט קדוש
ואני מנחשת,
23/05/06 18:59
|
איזה תחכום מרענן. לעשות וידוא הריגה למגיבים על וידוא הריגה שהם עשו לכותבת. ורק למקרה שאירית והמגיבים לא הבינו שגם הוא עלה על חירטוטיה של אירית, חשוב לו להדגיש שאת הניתוח הפסיכולוגי שלה הוא ישמור לעצמו. אח איזה קדוש. פשוט מאמי. אני מניחה שאם תוצאות הניתוח הפסיכולוגי של אירית היו מחמיאות לה, הוא לא היה צריך לשמור אותן לעצמו. התוצאות לא מחמיאות לה, לכן הוא שומר אותן לעצמו. כי הוא קדוש. אבל בן שלנו לא פראייר של אף אחד. אם הוא באמת היה רוצה לשמור את תוצאות הניתוח לעצמו, לא היינו יודעים על כך דבר. אבל חשוב לו שכולם גם ידעו שהוא שומר את התוצאות לעצמו, כדי שכולם ידעו שהוא גם חריף שכל, אבל גם קדוש. איזה קדוש. איזה מאמי. ולבן הייתי אומרת...סבבה...העברת את המסר שלך...הצלחת להרוג שתי מגיבות...ויצאת קדוש...ואם הצלחת לשכנע את עצמך בקדושתך ונעלותך אז מה לנו כי נלין...אבל אחי...המקור שממנו יצא המסר שלך הוא גועל נפש טהור טבול ברגשי נחיתות.... ובהמון המון צביעות...בעוד שהקוראים רק העמידו את הכותבת במקומה ואמרו לה שהם לא קונים את האהבה המתחסדת שלה שמתחילה בתיאור מפורט של המגרעות שלהם. אתה מבין בן, מילים אינן חיילים במסדר. מאחרי המילים מסתתרים כוונות, מניעים ורצונות, כמו הרצון שלך להיות מוערך ונאהב, על תחכומך, על בהירות ראייתך, ועל קדושתך. ומי שקשובה למילים, מזהה את הכוונות והמניעים הנסתרים שהמילים מנסות להסתיר. תראה אותי למשל. האם הצלחתי להסתיר את הדחייה והגועל שתגובותיך העלו בי ? אני מקווה מאוד שלא. מהההמהההההה ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מתי תבינו??
בן,
צפון,
23/05/06 23:02
|
זה ממהממהההממהה (כבשה)
אם זה היה - מהמהמהמה אז זו שאלה. בעוד ש - מהמהמהמהמה (כבשה) זו תשובה... אתם חייבים לשים לב לדקויות ולמניעים מאחורי הכתוב.. כנאמר ''מן בין השיטין''.
אוף...
לא מבינים אותי.. לא אוהבים אותי.. אני לא רצוי כאן.. מה יעלה בגורלי??
אאאאאאבבבב@בבבבאאאאאאא!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואם בא לך לקבל הסבר אמיתי
בן,
צפון,
23/05/06 22:29
|
ומלא מאחורי התגובה שלי והשימוש במילים שהשתמשתי אז רק תבקשי
benkashmir@yahoo.com
אני לא מתכוון לפרט את זה כאן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פשששששששיי ניתחת אותי עשר
בן,
צפון,
23/05/06 21:18
|
אני אגיב לך כמו אל יעקב...
אין לי שום צורך לתרץ את התגובה שלי ובטח שלא להסביר אותה.
בואי ונגיד רק שהיא שירתה יפה מאוד את מטרתי.... וכל אות ופסיק בה נעשו למטרה זו בלבד...
ואני יכול להבין את הדחייה והגועל שאת חשה כלפיי... ואת אמורה לדעת כבר שממש לא אכפת לי :)
ואכן היו מניעים ורצונות מאחוריי התגובה הזאת.. אבל להיות נאהב ומוערך לא חלק מהם
שיהיה לך יום מקסים
וזה - מהממהממהממהממהמה (כבשה.)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בוקר טוב בן@צפון
ל"ת
בוקר טוב!,
מאבא שטרודל,
24/05/06 05:49
|
|
 |
בוקר טוב דוד הליקופטר
ל"ת
בן,
צפון,
24/05/06 21:34
|
|
 |
בזבוז של תגובה מעולה על חרש כמו בן
ל"ת
הוא שומע רק,
את עצמו,
23/05/06 20:05
|
|
 |
אם הסכמת איתה והשכלת
בן,
צפון,
23/05/06 22:18
|
אז התגובה שלה לא מבוזבזת...
אולי אני דפוק אטום וחרש ששומע רק את עצמו אבל יש פה עוד הרבה מגיבים שהם לא כאלה :)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא נכון, אני שומע גם את אירית ועידית :)
ל"ת
בן,
צפון,
23/05/06 21:53
|
|
 |
10.
you have your way with words
ל"ת
אין,
ספק,
23/05/06 11:25
|
|
 |
9.
אירית את פשוט מדהימה
ל"ת
רוחיק,
רעננה,
23/05/06 10:28
|
|
 |
8.
אירית, יש לי הצעה
אלון,
23/05/06 07:29
|
תלכי להיא במאמר שמעלייך: איזו התגוששות קצרה בבוץ של ים המלח, באהבה כמובן, תעשה לכן רק טוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איך זה יכול להיות
לילי,
השרון,
23/05/06 10:27
|
תסביר לי בבקשה איך זה יכול להיות שמציעים לקורא חוויה אחרת,חויה של אהבה של עדינות של נועם של רגישות ופתיחות והקורא שולח את מי שמושיט לו יד להתגושש בבוץ או לקנות ויברטור אה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כפה לאלון ומושיטה יד לאיילת
פר=פרית,
23/05/06 11:26
|
אולי אם תביני את התחביר של פרפרית איילת ויוד - תביני גם את אלון. יש מגיבים שהמילים לא זולגות להם מעצמן ואין להם יכולת לנמק את הרגשותיהם כמשנה סדורה. אבל התחושה של חוסר ההלימה או המסר הסותר או אי נוחות מאופן ההגשה - מטביעה את חותמה. בזה טמון הסיכון/ הבעיה/ הקטע/ חוסר הנוחות/ חוסר המקצועיות/ החובבנות/ - לא מוצאת את ההגדרה המדויקת שתסביר את חוסר הנוחות שנגרמה ג ם ל י מקריאת המאמר- בפרסום הרהורים של מורה רוחני בתחילת דרכו (וגם זו הגדרה שאינני שלמה איתה). קריאתה ליחד מפויס והושטת ידה לאהבה מתגוששת עם הבידול שהיא יוצרת בתחילת המאמר. אפשר להיות מורה דגול בכל מיני שיטות ונראה שהתבטאות בכתב לא משרתת לטובה את הכותבת. ועכשיו נבקש מאיילת המעלעלת שתעזור לנו למצוא את הביטוי המתאים ביותר לאותה תחושה של '' מה היא רוצה מאיתנו קודם היא אומרת שאנחנו לא שווים ועכשיו היא רוצה שנאהב אותה'' .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מילים שיורות ישר אל בין עיניו של הקורא
בן,
צפון,
23/05/06 14:35
|
בלי להיכנס לניתוח פסיכולוגי של מחברת המאמר וליכולות השימוש שלה במילים להעביר מסר פשוט אני יכול רק להגיד שלמחברת יש יחס,ניתן לומר חולשה למילים..
לפרפרית יש יכולת התנסחות גבוהה במילים (כמו לי', למרות שהדבר מתבטא במאמריו ולאו דווקא בתגובתו כאן. ואיילת סתם מתלקקת) זה התבטא בתגובתה... אבל כמו שהרבה אנשים יודעים... יכולת התנסחות גבוהה לא מעידה על יכולת חשיבה שכלית ורגשית גבוהה..
כאן פרפרית את נפלת... במקום לפענח את הפרדוכס שהציבה לך וללכת לבקר חברים/חברות השתמשת בכאריזמה שלך על החיילים הקטנים ופקדת אותם מעמידה שקטה ורגועה לכדי חץ ישיר לתוך בטנה הרכה של המחברת... הכי גרוע.... שביצעת ''וידוא הריגה'' לאחר מעשה.
סבבה... יצאת יותר טובה בניסוח והעברת מסר... אבל אחותי... המקור שממנו יצא המסר שלך הוא גועל נפש טהור טבול ברגשי נחיתות.... בעוד שאצלה הוא רק כמיהה לאהבה שלנו..
אוקיי אנחנו לא חייבים לאהוב אותה... אבל גם לא חייבים לטרפד אותה. בטח שלא כשאנחנו יודעים עד כמה מילים חשובות לה..
ומקריאה שלישית של המאמר לא הצלחתי לראות מאיפה את מביאה את התחושה שהיא אומרת שאנחנו לא שווים... אולי רק את מפרשת את זה ככה ?
אגב.... המילים שלך ה-ר-ב-ה יותר מאוהבות בעצמן משלה.... (שוב... את הניתוח הפסיכולוגי שלי עליה אני אשמור לעצמי)
ולאירית - ''לא יודע איך לומר לך.. מילים לא אומרות מאום''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בן
י,
23/05/06 18:49
|
בדיוק על זה דיברתי בעניין התגובה העומדת בפני עצמה והחסרון האפשרי בדבקות בשם.
רציתי להאיר עבורך מה המקור לתחושה של פרפרית (פרשנות שלי. לא בדקתי אתה).
הבעייה עם המאמר בכך שהוא לוקח אותך בתחילה לכוון אחד (מילים לא אומרות מאום), ואחר כך פונה ב 180 מעלות ומנסה ליצור אתך קשר אנושי באמצעות מילים.
אם אתה קורא מתוך הזדהות, ומקבל עליך את הלך הרוח של הכותב, ומשתף איתו פעולה, התוצאה היא שאתה נאלץ לשנות את דעתך בכל רגע.
כאילו הצליחו לשכנע אותך שעכשיו יום, ואז מוכיחים לך שבעצם לילה.
אם נגזים מעט, אתה יוצא כאן קל להשפעה, וחלש אופי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואני דווקא הייתי בטוח שזה בגלל
בן,
צפון,
24/05/06 23:26
|
|
 |
זה רק אצלך ילדון, זה מן כישוף ניו אייג'י מיוחד כזה..
ל"ת
חחח,
24/05/06 23:01
|
|
 |
מיותר לציין שאת התגובה השנייה למיכל
בן,
צפון,
24/05/06 21:55
|
כתבתי לפני שהתגובה עם בקשתך קפצה לי במחשב...
זה קטע מוזר כזה... רק אצלי במחשב זה ככה?
שפתאום קופצות להן תגובות מתאריכים ישנים אחרי תגובות עם תאריכים חדשים אבל ממקמות עצמן בסדר הכרונולוגי של התאריכים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כרצונך...
בן,
צפון,
24/05/06 21:40
|
אך מה החשש בלחתום את שמך?
האם גם אתה מבקש אובייקטיביות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה לא אני שקורא לו יעקב...
בן,
צפון,
24/05/06 21:30
|
|
 |
וצודקת מיכל
י,
24/05/06 15:18
|
|
 |
למה אתה קורא לי' יעקב
ל"ת
מיכל,
23/05/06 23:36
|
|
 |
יפה יעקב
בן,
צפון,
23/05/06 21:09
|
אני מסכים איתך במאה אחוז..
בוא רק נגיד שתגובתי שירתה את מטרתה..... כל אות קטנה שכתבתי.
אין לי מה להאריך.... אין לי שום צורך להסביר את עצמי ואת תגובתי...
וכן, אני מודע לזה שאני סותם כאן דיון שיכול להיות מעניין מאוד.. ובהזדמנות אחרת אנחנו ניכנס אליו.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפר=פרית, התגובה בדרך
איילת,
23/05/06 14:32
|
אבל הסתבכתי, ובכל אופן אני כבר אומרת לך שאת הגדרת הרבה יותר טוב ממני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חוכמת ההטענה, מודעות עצמית בעת הכתיבה, לקיחת אחריות
איילת,
23/05/06 14:25
|
אירית כותבת: ''את המילים הכתובות אפשר לקרוא בכל צורה. אם יבחר הקורא, הוא יראה כאילו היו מלאות חיים. ואם יבחר, הוא ימצא שהן דוממות כמתות. הכול תלוי בו ורק בו. במצב רוחו באותו רגע. במה שהוא אכל או פגש. באילו חללים נפערו אצלו באותו יום. כי המילים עצמן, אלו שכתובות, הן רק אוסף של אותיות שעומדות יציב על מקומן בשורה, ורק העיניים של הקורא, שמחוברות אל ליבו הפועם, הן שנעות מצד לצד, על פני השורות, וסופגות את הכתוב בדרכן שלהן''.
נכון ולא נכון.
כדי להיות ''באהבה עם הקוראים'' יש להוסיף בקטע הזה, בכל פעם כשכתוב ''הקורא'', גם את המילה ''הכותב'', כלומר לקחת אחריות על ההטענה של המילים ועל מידת המודעות העצמית שהיתה לכותב בעת הכתיבה למה שמתרחש בתוכו ומה הוא מרגיש באמת.
על הכותב לקחת אחריות על מה שהוא מעביר במילותיו ולא ''להאשים'' בהאשמות סמויות את הקורא למקרה ש''להיות באהבה עם הקוראים'' לא יצליח.
כי בלי המודעות העצמית ובלי הידע בחוכמת ההטענה, מתקבלת אינפורמציה ''מלוכלכת'' ומבלבלת, המילים נטענות מעצמן בכוונות ובתחושות האמיתיות והלא מודעות של הכותב, ולא משנה כמה פעמים יכתוב את המלה אהבה או כמה יביע רצונו שזה יקרה.
התחושות האמיתיות במקרה הזה: כעס לא מעובד, חוסר אונים להבטיח לעצמה שתתקבל באהבה ופחד מדחייה של הכותבת, שלא מאפשרים לאהבה לזרום במדיום המילולי ממנה אל הקורא.
וכן, בלבול בין הצורך הגדול בקבלת אהבה מהקוראים לבין נתינת אהבה. פער בין רצון לבין יכולת.
כקוראת, לא הרגשתי אהובה, יותר כנושאת דרישה חד משמעית לאהוב את הכותבת או לדעת שאם לא, זה בטח כי נפער אצלי איזה חלל באותו יום.
המלה אהבה במאמר הזה בכל זאת נשארת סתם מלה, ולאו דווקא בגלל הקוראים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה לא נכון..כי העיבוד מתרחש אצל הקורא ולכותב אין על זה שליטה.
ל"ת
מירב,
24/05/06 08:15
|
|
 |
מירב...
בן,
צפון,
24/05/06 21:38
|
אין אינטראקציה בין קריאה של כתבה ובין תגובה לכתבה כאן...
ולכן.. אין טעם לנסות להסביר..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שתיהן נפרדות לגמרי..אין אינטראקציה ביניהן.
ל"ת
מירב,
24/05/06 13:26
|
|
 |
אבל זה מה שאמרתי מירב
איילת,
24/05/06 09:23
|
גם העיבוד מתרחש אצל הקורא וגם יש אחריות לכותב מה הוא שולח עם מלותיו. גם וגם, אבל לא רק הקורא.
בקשר לזה שלכותב אין שליטה מוחלטת על מה יקלוט הקורא זה נכון, ולכן צרם לי מעט שהכותבת בכל זאת מנסה שתהיה לה שליטה על אהבת הקוראים ועל תגובותיהם אליה, אף על פי שהיא אומרת שאין שליטה ואין לה אחריות. מין מסר כפול שכזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה מעולה, איולות :)
ל"ת
טינטן,
23/05/06 19:34
|
|
 |
תודה :)
ל"ת
איילת,
WITH LOVE,
24/05/06 05:23
|
|
 |
צודקת, אירית יכלה באותה מידה
קמלוקה,
23/05/06 16:42
|
לכתוב שלא מתוך אהבה, במילא זה תלוי בקוראים איך יקראו את זה.
כך שאיך שהקוראים יקראו ויבינו, זה ''בעיה'' שלהם ואיך שאירית כותבת זו בעיה שלה.
אירית לפחות ישרה מספיק להגיד שהיא רוצה/צריכה את אהבת הקוראים. בניגוד לעדית למשל שעושה מניפולציות קלישאיות זולות כדי לעורר אהבה קליפתית לחיזוק האגו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אויאוי אוי קמלוקה, כמה שאת צודקת
יונת שלום,
23/05/06 17:45
|
|
 |
מעושה ולעוס.....
ל"ת
בן,
צפון,
23/05/06 15:44
|
|
 |
יוד זה מישהו אחר
י,
23/05/06 13:38
|
התגובה שלך למטה ברורה וכך גם נימוקיה.
גם התגובה הזאת. אבל שאיילת תנמק, למה לא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
לאן עוד זה יכול להתדרדר
ל"ת
מדור ניו אייג',
יקר,
23/05/06 02:30
|
|
 |
6.
מה ???
ל"ת
לא הבנתי,
22/05/06 23:26
|
|
 |
5.
יקירה
יד,
וויבראטורית,
22/05/06 23:16
|
את חרמנית וחירמונים מטפלים עי ריפוי בעיסוק העניין הוא,שגם אני רוצה טיפול בעיסוק שכזה נראה לי טאנטרה יותר מתאים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
איזו קשקשנות ריקה ונפוחה
ל"ת
שיווו,
22/05/06 18:22
|
|
 |
3.
אירית את לא אחותה של עדית במקרה?
ל"ת
יש דמיון מחשבתי,
22/05/06 18:06
|
|
 |
2.
גם אנחנו מאוהבים במילים
פיה לבנה,
22/05/06 17:43
|
|
 |
1.
לא הצלחתי לחייך
פר=פרית,
22/05/06 17:06
|
אנחנו כותבים (ומתכתבים) כי אנחנו אוהבים לשמוע את עצמינו חושבים. ידך המושטת לעיני ולנשימתי (''הקוראת'' ) נחסמת בסבך המילים המתארות את מילותי/נו כקשקשת לעוסה לעומת שלך המאוהבות בעצמן. ''כדי לקבל חיוך צריך להיפגש'' את כותבת והנה את רוצה להתמזג לתוך אהבתינו במילים בלבד ומבלי ''לקום מהכסא''... אני מקווה שעוד הערב אצליח לפענח את הפרדוקס שהצבת לנו. באותן המילים ה''זולות'' ה''לעוסות'' חסרות ''הקיום הממשי'' בעלות ''אופי כשל חיילים במסדר'' ''סתמיות'' ו''חסרות תנועה'' הינך מנסה לכתוב כעת את אהבתך ולמוססה לתוך ליבינו עינינו ונשמתינו. באמת קשה. בברכת רגיעה ואהבה שהרי הכל בכולנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פר=פרית, את כל הזמן מוציאה לי את המילים מהפה
איילת,
23/05/06 06:11
|
|
 |
כן הצלחתי לחייך
י,
23/05/06 00:22
|
מהתגובה.
אכן יש כאן פרדוקס לכאורה.
והפתרון שלו הוא המנעות מהכללות. אם כל המילים קישקוש וכל המילים אהבה, זה פרדוקס.
אם מבינים שיש מילים קישקוש, ויש מילות אהבה, הפרדוקס מתפוגג.
וודאי שיש מילים עם ציצים גדולים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מילים עם ציצים גדולים?:)
ר',
23/05/06 10:05
|
|
 |
ציצים גדולים
ל"ת
י,
23/05/06 13:40
|
|
 |
:)
ל"ת
ר,
23/05/06 19:26
|
|