• 42.

    קישור לסרט דוקומטרי ''אגומניה''

    נתן, 15/05/09 17:45

    למי שמעוניין סרט מסביר את ההפרעה האישיותית של מנהיג/ת כת:

    חלק א:
    http://www.youtube.com/watch?v=m2xWWrM3wA

    חלק ב:
    http://www.youtube.com/watch?v=LxgmsABzg4c

    חלק ג:
    http://www.youtube.com/watch?v=7r1te0g0tUg

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    לאבא ואמא

    ניפגע כת, 06/02/09 05:02

    להורים שהביאו ילדים ולא רוצים לאבד אותם.


    להתחיל לקרוא וללמוד את הנושא של שבי צעירים לא על ידי החמאס והחיזבאללה אלא על ידי אנשי רוח שגרועים מאובינו המושבעים.

    וכשמנחים את הקטן והקטנה איך לחצות את הכביש ואיך להיזהר מסמים ונוכלים. להסביר גם שיש פושעים מהסוג של דבורה אילן.מאוד קל להבין את הסממנים הבסיסים של הכת.
    ורצוי לעבור על שמות חלק מהמנהיגים של הכתות הארץ המופיעים כאן באתר . תודה לכל מי שיזם ופועל במרכז הזה.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    צירוף מקרים מופלא...

    שרה, 29/04/08 18:19

    שמתם לב שהרבה מהאנשים שמגנים כאן על הלימודים והסדנא רשמו סדנא ב-ע'?
    צירוף מקרים או אותו כותב???

    הגב לתגובה זו

    • לא צירוף מקרים

      סדנע, 01/07/08 01:06

      המילה סדנע נכתבה בע' ע''י המיגינים עליה מכיוון שכך נקראת הסדנה - כלומר סדנה נעה. כל מי שהיה בסדנעת חיבור נכון לרצון יודע זאת. מכאן:
      א. ברור שאת שרה לא היית בסדנה זו.
      ב. ככל הנראה רוב המלעיזים ניזונים משמועות ושקרים ולא היו אף הם בסדנה.
      ג. ידוע לי ממקור ראשון שדווקא רוב תגובות הגנאי נכתבו ע''י אותו אדם, אשר נשכר בכסף לרשום תגובות לכל הכתבות בנושא המרחב.
      ד. כל מי שחושב שהמרחב הוא כת, מוזמן לנסות בעצמו לפני שהוא מסיק מסקנות ו/או מכפיש.

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    תביעה ייצוגית

    נפגעי הכת כנסו, 18/02/08 14:25

    שלום.

    אנחנו קבוצה של שלושים אזרחים המתכוונים לתבוע את דבורה אילן תביעה ייצוגית. חלקנו נפגעי הכת, ובני משפחותיהם. מי שמעוניין להצטרף אנא כתבו למייל
    shfuim@gmail.com

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    חובה לבוא בטענות למנוצלים ולא למנצלים.

    אואר, 17/02/08 07:47

    אם לא היו רפי אישיות וחלולי רוח אישה כזאת לא יכלה לגרום לכל כך הרבה נזקים..מה באים בטענות לאישיות שתלטנית כל כך.?שאלה שלא יכלו לה יבואו בטענות לעצמם..כל אלה שמחפשים ''דרך'' כל אלה שאינם סומכים על עצמם שבורחים מכל התמודדות ומחפשים תשובות בסדנאות וקהילות למיניהן..מה הפלא שיש כאלה שמנצלים את זה ומשתלטים על נפשם לצורכיהם הם?

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    תגובה בעקבות כתבה בעיתון ידיעות אחרונות

    מיכל, 26/01/08 18:05

    לשמחתי סוף כל סוף הצדק יוצא לאור ,ופרצופה האמיתי של דבורה וחברי המרחב נחשף ברבים.הדברים המזעזעים שראו עיני ומה ששמעו אוזני
    הם חרפה למין האנושי ואנשים המתימרים להיות יפי נפש הינם אלה מפלצות בתחפושת אדם.
    אני מאחלת לכל מי שידו בדבר שהשם ממרומים יגמול לו בבוא יומו...

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    קריאה חובה!

    ריבי, 09/01/08 21:40

    דבורה מבחינתי פושעת,אשר גרמה לאחי לעזוב את ביתו ומשפחתו
    ,כמוכן ממקור ראשון ידוע לי על שטיפות מוח ורצון לקבל כספים ע''י האנשים בסדנא להקמת מרכז בכפר סולד אשר יהווה רכוש עבורה.כביכול העצמה רוחנית אך בפועל מושחתת וגנבה הגיע השעה שתתן את הדין!!!

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    אישה מסוכנת-לשלוח לכלא דחוף

    ורדית לכלא, 09/01/08 16:06

    עשתה מליונים ממצוקה של אנשים אבודים
    זהירות,לא להתקרב
    לקח לי שנה של טיפולים לצאת מהסיוט!
    מאוד קשה לצאת מכת ועולה המון כסף!
    לשלוח אותה לאטלנטיס לטיפול...
    או לכלא...

    הגב לתגובה זו

    • תגובה!!

      קסם, 10/01/08 14:51

      תמיד יש אחת חריגה והפעם זאת את...

      את צודקת אם את מדברת ככה כניראה ששום טיפול לא יעזור לך....

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    המרחב לאקולוגיה הוליסטית

    שלומי, 09/01/08 13:59

    אני מכיר את המרחב מזה 10 שנים.
    הגעתי מעולם הסמים והפשע חסר כול ישע אחרי ניסיונות רבים להעזר בממסד ניסיונות שכשלו פעם אחר פעם...
    לאחר שראיתי את דבורה בתוכנית ''בוקר טוב ישראל'' בערוץ 2 פניתי אליה והגעתי למ'ס מפגשים ומשם ניסללה דרכי למרכז גמילה ועד היום אני מוכיר לה תודה להאישה ה-1 והיחידה שהצילה את חיי ועזרה לי כלכלית..!!

    הגב לתגובה זו

    • תגובה לשלומי!!

      עדי, 10/01/08 15:00

      אני גאה בדרך שעשית ובישבילי אתה המנצח ודבורה גדולה מהחיים!!

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    לאקולוגיה הוליסטית

    דפנה, 09/01/08 13:47

    אני אם חד הורית גרתי בעיירת פיתוח בדרום הגעתי לדבורה ולסדנה ללקום מאוד חשוך הייתי במשך שנים אישה מוכה וחסרת ביטחון עם דימוי עצמי נמוך שואף ל-0 היסתובבתי שנים עם בושה, בלי תעסוקה.
    ניסיתי לטפל בעצמי דרך פסיכולוגים,עובדים סוציאלים,ולבסוף הדיעה הישועה ממשרד הרווחה כאשר הזמינו את דבורה להעביר 10 מפגשים עם נשות אסירים שאני הייתי אחת מהם וכך הכרתי אותה ואת המרחב.
    דרך עבודה עם דבורה הצלחתי לשכם את חיי ואת חיי ילדי עברתי להיתגורר במקום שבו ילדי מקבלים חינוך טוב יצאתי ממעגל העוני והביטוח הלאומי(דבורה שילמה עבורי מ'ס קורסים על מנת שאוכל לפרנס את עצמי,עזרה לי בשכר דירה ועוד דברים רבים) במקביל לימדה אותי לצאת להתלות להיות אישה עצמאית וחופשיה..
    אני ממליצה בחום לכל הנשים שחיות בפחד להיצטרף לסדנה......!!

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    המרחב לאקולוגיה הוליסטית

    יוחנן, 09/01/08 13:30

    הפסיכיטרים הם פסיכים!!
    הפסיכולוגים בודקים מי היה סבא/סבתא שלך והמרחב מיתעסק בכאן ועכשיו בחיבור נכון לרצון

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    קראו

    אמת, 08/01/08 22:07

    שלא לדבר על השימוש בסמים במהלך כול הסדנאות

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    ואפרופו - עושים כסף טוב מסדנאות

    יופיטר, 08/01/08 06:59

    כשמתמעטים המשתתפים - פותחים סדנת תגלית חדשה

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    לא ירחק הזמן - והדבורה תגלה משו חדש - תראו אם לא צדקתי

    יופיטר, 08/01/08 06:57

    יש משו בסדנאות - אבל מה לעשות זה לא מחזיק מעמד להרבה זמן - ותחשבו על זה

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    חברים שלי היו שם

    מאיר, 06/12/07 13:10

    שני חברים טובים שלי היו שם בסדנא וקרו להם דברים שלא יאמנו. תמיד היינו שלישיית גברים רווקים שניסינו להתחיל עם בחורות בכל מקום ובד''כ זה לא הלך. היום לשניהם יש חברות ואחד מהם (זה שהיה קודם בסדנא וגם הולך כל הזמן לעוד סדנאות שלהם) עומד להתחתן. אני מרגיש שנשארתי מאחור, אבל אני חוסך כסף ואומץ ואולי גם אני אלך לסדנא בקרוב.

    הגב לתגובה זו

    • מאיר - חבל על הכסף - עבדו עליך - נצל אותו למטרה שתסייע לך ולא לדבור (ל''ת)

      יופיטר, 08/01/08 07:02

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    זהירות כת מזיקה ופוגעת (ל''ת)

    יוספטל, 10/09/07 20:15

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    חיבור לרצון החופשי של דבורה!!!!!

    נועם, 23/04/07 08:49

    גם אני הייתי שם, גם אני הוקסמתי, חוויתי, נזכרתי.
    אבל אני לא הפכתי לעיוור כמו שאר חברי המרחב, ולא הפכתי למאמין אדוק, ללא תנאים וללא שאלות ב''רבנית דבורה''.
    מה שקורה שם הוא שאנשים משלמים המון כסף!! הרבה יותר מטיפול אצל פסיכולוג!!!
    לדוגמא, סדנע: 2000 ש''ח
    לימודים:פעם בשבועיים 650 ש''ח לחודש!!!!
    וכמובן כל ההוצאות על הסדנעות על החברים, כולל אוכל, הגעה, ציוד והכל.
    כל העובדים של דבורה עובדים בחינם שעות ארוכות.
    וכולם חושבים ומדברים באותה שפה ועם אותן האמונות, איפה כאן הרצון החופשי?
    בקיצור, בהחלט חויה רוחנית משמעותית, מלווה בתלות ב''גורו'' מלאה, לכל צעד בחיים ועבדות בחינם.

    הגב לתגובה זו

    • דברים על דיוקם

      ברק, 27/06/07 12:25

      רציתי להעמיד דברים על דיוקם.
      הלימודים במרחב לאקולוגיה הוליסטית אינם עולים יותר מטיפול אצל פסיכולוג, אלא פחות, ואינם עולים יותר מרוב סוגי הלימודים האלטרנטיביים , והקונבנציונאליים.
      לדוגמה, לימודים בבית הספר לאקולוגיה הוליסטית - 650 ש''ח לחודש (שתי פגישות) - כלומר 325 ש''ח לפגישה של כ-7 שעות, לעומת 50 דקות אצל פסיכולוג שעולות סכום דומה. סדנעת חיבור נכון לרצון עולה 1500 ש''ח (לא 2000), ואפקטיבית הרבה יותר מחמש פגישות אצל פסיכולוג (שעולות סכום דומה).
      לגבי ה''עבדות'' וה''עיוורון'', לא כל העובדים במרחב עובדים בחינם. האסיסטנטים בסדנע עושים עבודתם ללא תשלום כחלק מלימודיהם (בדומה לסטודנטים באוניברסיטה שעושים עבודה מעשית ללא תשלום ושם אף אחד לא קורא להם עיוורים ועבדים).
      חברי המרחב מדברים בשפה דומה ומאמינים אמונות דומות, אך כל אחד עובד במה שחשקה נפשו, עושה בזמנו הפנוי ככל העולה על רוחו וחי חיים של חופש. הדיבור והאמונה הדומים הם סממן של כל קבוצה חברתית, ללא קשר מה סוג הפעילות שלה. גם בקבוצת הקפוארה בה אני חבר מדברים כולם בצורה דומה, וכך גם בחברת ההיי טק בה עבדתי.
      אני לומד לימודי אקולוגיה הוליסטית במרחב כבר למעלה מ7 שנים. אני לא חושב שאני עיוור, אני לא חושב שגזלו ממני כסף או משהו אחר. קרו לי דברים נפלאים, אני חי בשפע רב (תודה לאלוהים), יש לי חיים מדהימים ואני מגשים היום את כל החלומות שחלמתי עוד לפני שהגעתי למרחב ולא האמנתי שאוכל אי פעם להגשים.
      אני חושב שעבודת מודעות היא דבר הכרחי לכל אדם באשר הוא, ביחוד בעולם בו אנו חיים היום.
      ברק

      הגב לתגובה זו

    • נועם עבדות זה תמיד בחינם - אבל עם ניצול (ל''ת)

      יופיטר, 08/01/08 07:00

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    מתנה לעצמי

    איל ג, 31/05/06 16:19

    אני כבר שלוש שנים (כמעט) אחרי הסדנע הראשונה. לפעמים מסתכל במראה (פעם אפילו את זה לא יכולתי) ולא מאמין איפה אני נמצא היום. מחיים של שטחיות, סמים, ריקנות לחיים מלאי אהבה (עצמית ולסביבה). אני לומד לחיות ללא שיפוט, ללא אשמה וביקורת. אני לומד לחיות באהבה, קבלה וחמלה. לספר שזה קל ? ממש לא. אבל לראות את הבית שהקמתי (אשה וילד מדהים) בתקופה הזו, לראות את ההצלחה שלי בחיים, לראות ולהרגיש את העולם. כל אלה שווים את ההתעקשות לתהליך שעוברים במרחב.

    המון תודה לדבורה ולכל החברים האהובים שאיתי במרחב

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    ממליצה בחום

    יפית, 29/05/06 10:38

    עשיתי את הסדנע לפני שנתיים וחצי
    ואני לעולם לא אשכח את אותו סופשבוע,. זו אכן הייתה איזושהי נקודת מפנה בחיים שלי.
    מדובר בסופשבוע מלא בהרפתקאות, אפשרתי לעצמי להוצי א המון רגשות בסדנא, הרבה התנקה שם והתעורר לחיים, מן סטירת לחי ראשונה של אולי תתעוררי כבר?? ומאז אני מתעוררת שוב ושוב ושוב.
    קשה להסביר את החוויה במילים, חברים שלי שהגיעו בעקבותי מאוד שמחים על זה. וכמו שאמרתי..ממליצה בחום. יפית.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    ניסים קורים אמצע הדרך

    עינת, 28/05/06 01:34

    עברתי את הסדנע לפני כשנה וממש בימים אלו סיימתי את שנה א' במרחב. המרחב עבורי הוא דרך ומסגרת שמחייבת אותי לאמת הפנימית שלי וליושרה שלי.הסדנע עוררה אותי למי שאני יכולה להיות אם אני רק אאפשר לעצמי. כל מפגש במרחב מזכיר לי מחדש מי אני ומה אני באמת רוצה, איך עליי להגשים את עצמי, ומה ה''בורות'' שמחכים לי בדרך. חשוב לזכור שזו דרך שדורשת עבודת עומק ואומץ לפגוש את עצמך בצורה נקייה, מתחת למסכות והדפוסים .התמורה האדירה - האפשרות להיות אתה בשיא עוצמתך-עם חיבור לרצון לאדמה, לאמונה. עבורי הכוח הגדול שבמרחב זה החיבור לאמא (אדמה), וזו העובדה שהעבודה לא נמצאת ברוח, ב''אוויר'', בפילוסופיה, אלא על האדמה, במעשיות ובעיקר בעשייה. ניסים כן קורים, אבל אני רואה אותם כמו המעודדות במשחק, אחריהם אפשר לנשום עמוק ולהמשיך בעשייה ולא לשכוח לומר תודה. אז תודה.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    שכחתי לציין שאם אתם רוצים להרשם כנסו לאתר שלנו.. (ל''ת)

    פנינה, 27/05/06 09:24

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    תרשו לעצמכם לקבל מתנה....

    פנינה, 27/05/06 09:21

    אני הגעתי לסדנע לפני חמש שנים. באותה תקופה נפרדתי מבן זוגי לאחר שלוש שנים. בן זוג שאהבתי יותר מכל.. והנפילה הייתה חזקה וכואבת. ביקשתי תמיכה והתחלתי טיפולים אצל פסיכולוגית שלא ממש עזרה לי.. ואז הגעתי לסדנע. הגעתי ביום הראשון והייתי בהלם.. לא הבנתי מה אני עושה שם. רציתי לברוח. במהלך שלושה ימים אלו עברתי טרנספורמציה אדירה.. חוויתי כ''כ הרבה, בכ''כ מעט זמן, כ''כ חזק.. צחקתי, בכיתי, כאבתי, שמחתי, צעקתי, התפללתי, כעסתי, נשמתי ונחנקתי.... עברתי רעידת אדמה שזיעזעה אותי לגמרי... בסוף שלושת הימים האלו יצאתי פנינה אחרת. שונה. טובה יותר לעצמה. נושמת יותר. חיה יותר ואוהבת יותר. נתתי לעצמי את המתנה הכי טובה שיכולתי לתת. מאז אני תלמידה במרחב(שנה א', ב' וכרגע בשנה ג'), מקבלת ונותנת תמיכה ואהבה ברמות אחרות, אני לא לבד, אני גודלת כל הזמן. כרגע אני מפיקה את הסדנע ''חיבור נכון לרצון'' מתוך אמונה מלאה שכל אדם שבוחר לעבור אותה בהתמסרות- יתן לעצמו מתנה מופלאה לחיים וחייו ישתנו- אני מזמינה את כולכם לבוא לשנות את חייכם. יש המון דרכים לגעת באמת שלכם- לכם יש את הבחירה איך!!
    שיהיה לכולם שבת שלום, שבת של אהבה ושלמות. פנינה

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    השינוי עבורי התאפשר מרכישת כלים מופלאים

    שלומי, 26/05/06 22:57

    כלים. זה כל הסיפור. אני עובד ולומד במרחב מזה 5 שנים. השינויים בחיי רבים ומגוונים, המהותיים והעיקריים התאפשרו ופשוט קרו מיד כשהייתי מוכן. פשוטו כמשמעותו, המורה מגיע כשהתלמיד מוכן. 6 שנים לאחר גירושיי הטראומטיים עדיין חיפשתי ולא מצאתי אישה כלבבי, ברגע אחד של נס, לפניי 4 שנים התגלתה לי בת זוגי במלוא הדרה והחיבור המדהים שטף לתוך חיי יחד עם לידה של בת משותפת. הצלחתי להשתנות מעירוני מושבע ותל אביב מזה כמה עשורים (אה, אני בן 46 כיום) לכפרי, שחי באזור טבעי ופראי ליד הים. כבעל עסק גדול בן 20 שנה ועם 30 עובדים, חזרתי למקורותיי והיום אני מעסיק בעיקר את עצמי, כן, ליד הים.גילתי את יכולת הריפוי שהייתה חבוייה בתוכי והגדלתי אותה לרמה של עיסוק מרכזי בחיי. אני מטפל בוואטסו במים חמים. היום אני חי במסלול חיים מפתיע מבחינתי ושמח על הדרך הישנה חדשה שלי.
    אני מזמין כל מי שחפץ/ה לרכוש כלים ולהציץ אל מה שהוא/יא רוצים להיות להצטרף לחיים בדרך של חיבור נכון לרצון. כל אחד/ת ראוי/ה למתנה.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    וזה עוד כלום לעומת החוויה האישית.

    יוכי יעקבזון, 26/05/06 21:34

    קראתי בנשימה עצורה, וככל שרבו המילים הבנתי שנאמר מעט מאוד, ויש כל כך הרבה שלא נאמר...

    הייתי בסדנע בקיץ האחרון, כמעט לפני שנה. כיום אני תלמידת שנה א' בבית הספר לאקולוגיה הוליסטית.
    ''חיי השתנו''- ביטוי שהוא גבוה מדי, נשמע לא מציאותי אולי... אז אני אסביר זאת באופן פשוט יותר:

    אני תלמידה של אהבה.

    לומדת לגעת, לתת ולקבל, להתבונן, להודות לשתף ולבקש. דברים טריוויאליים??
    אולי. אך לעולם לא הייתי נזכרת בהם כנראה אלמלא התוודעתי לדרך זו.

    ישנן דרכים רבות למודעות. המרחב לאקולוגיה הוליסטית הוא אמנם רק אחד מהם, אך עובדה היא שרבים מצאו בו את עצמם ואת עוצמתם. ויש בו רק אמת. אמת שמתחברת לאמת ומחברת כל אחד לאמת וליופי שבו. כל כך פשוט...

    אני מזמינה את כולכם לחוות וללמוד את הפשטות הזו, שאינה מובנת מאליה.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    האופטימיות חזרה!

    שירן, 26/05/06 19:36

    את הסדנא הראשונה שלי עשיתי לפני שנתיים בערך, ומאז החלטתי להאמין הטוב יכול לקרות, בעולם ולי.וזה לא קל כי הספק נמצא בכל מקום ועדיין-גם אצלי. אבל הבנתי בזכות כל העבודה שנעשית במרחב שהכל נתון לבחירה שלי,ואני יכולה לעשות עם חיי כל מה שאני באמת רוצה.
    לפני שנרשמתי לסדנע לא באמת הגשמתי. חוויתי את עצמי בתור צל חסר משמעות, בלי שמץ של אמונה ואהבה לעצמי
    היום אני רוקדת את חיי, שרה (מול קהל! הגשמתי חלום ישן ) ובעיקר אוהבת ומאוהבת בחיים על כל הרבדים הרגשיים שבהם. ואני מודה לכל האנשים שעזרו לי בדרך .מאחלת זאת גם לך.תודה

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    משמעות חדשה לחיים

    מירית, 26/05/06 13:40

    לפני 5 שנים הגעתי ל''מרחב לאקולוגיה הוליסטית'' לסדנא ואח''כ לביה''ס של המרחב. בשנים האלו עברתי שינויים כל כך גדולים ודרך שלעיתים היתה קשה מאוד אך גם מאתגרת, מלאת שמחה, מגדילה, מעמיקה. אין לי ספק שללא תהליך המודעות העמוק והמחוייב בצורה טוטאלית כל כך לאמת לא הייתי נמצאת היום בזוגיות נכונה ועם ילדה, עם הפנים קדימה לדבר הבא שאליו אני הולכת. בהכרה עמוקה למה שהעולם הזה מאפשר לי.
    העבודה במרחב יוצרת הבנה הדרגתית שעלינו לצאת מעצמנו החוצה להתבוננות בסביבה האנושית והטבעית המקיפה אותנו ולהוציא את מהותנו לחופשי. מי שעדיין שבוי בתפיסה שכסף הוא לא ראוי כשמדובר בתהליך מודעות כדאי שיעבור עם עצמו תהליך של חיבור לשפע וקירקוע. כשאני משלמת עבור סדנא או שיעור אישי אני משלמת בשמחה על כך שהאדם שמולי מתפרנס מעבודה שהיא מי שהוא. ויחד עם זה הכסף אינו המהות. ותודה לדבורה על הדבקות, האמונה בדרך והמחוייבות להגדיל בדרך של אמת.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    יש פה משהו מאוד יוצא דופן וחשוב

    טלילה, 26/05/06 12:55

    בפעם הראשונה השתתפתי בסדנע של המרחב לאקולוגיה הוליסטית לפני 8 שנים. מאז החלו חיי להשתנות לאט לאט, לא בבת אחת. בתור ''אטלנטית'' למדתי במרחב דברים שלא ידעתי שאני לא יודעת, אך הקשו מאוד על חיי. למדתי להרגיש, לדבר על עצמי, לבטא את רגשותי, ליצור לעצמי את החיים שאני רוצה, את מקום המגורים ואת הסביבה שבהם אני רוצה לחיות.
    בסדנאות של המרחב לאקולוגיה הוליסטית לומדים דבר מאוד חשוב ומאוד מאוד יוצא דופן ב''עולם הרוח'' - חיבור בין הרוח לבין הרצון, בין הזכרי לבין הנקבי, בין אלוהים ואמא אדמה, בין השכל לבין הרגש, בין הרוח הכללי והאינדיבידואליות של כל אחד ואחת. אני מאוד ממליצה.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    הייתי שם

    ברק, 26/05/06 12:16

    הייתי בסדנעת חיבור נכון לרצון לפני כחמש שנים ולאחר מכן נרשמתי ללימודים בבית הספר לאקולוגיה הוליסטית של דבורה אילן. חיי בתקופה זו עברו שינוי מהותי ביותר. הייתי איש הי-טק, קר, מנוכר, מתנשא. לא ידעתי להקשיב לאנשים, וכל הזמן חיכיתי לבת זוג אשר מעולם לא הופיעה (למעט מערכות יחסים בודדות ששרדו כשבועיים בממוצע). היום אני עובד עם ילדים ומבוגרים, מדריך קפוארה, מטפל שיאצו ומעביר שיעורים וסדנאות. אני בזוגיות מופלאה כבר מספר שנים, ואני חי חיים מאושרים ומגשים חלומות בכל יום. כאדם שמתאמן גופנית הרבה, אני יודע שגוף האדם חייב תזונה נכונה, וחייב אימונים ופעילות גופנית סדירה, שאם לא כן, יתנוון ויפתח מחלות ומוגבלויות. כך גם הנפש והנשמה, חייבות שנזין אותן, ושנפעילן בעבודת מודעות סדירה.
    לכן אני מזמין כל אחד ואחת להעיז ולהתנסות בסדנעת חיבור נכון לרצון, ולאחריה להרשם לבית הספר לאקולוגיה הוליסטית, ואולי גם לכם יקרו ניסים...
    שבת שלום ואהבה

    ברק

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    הסדנא אכן עושה

    יוסי, 26/05/06 09:34

    לפני כשנה וחצי השתתפתי בסדנא ''חיבור נכון לרצון'' .אני ,שלא היה מצב שאשתתף ב''דבר'' כזה,החלטתי לתת לזה (ולעצמי) צ'אנס ויצאתי לסדנא. החוויה היתה חזקה, ומאז דברים זזים לי בחיים באופן אחר לגמרי מלפני כן.זה לא שנהיים מוארים אחרי סופ''ש אחד,אבל זה מזיז משהו בביפנוכו.
    תודה ללימור שכתבה על הסדנא,כי זה מעלה דיון ויוצר גירוי לאנשים לבוא ולשמוע על מקום שמומלץ להכיר.שתהיה לכם שבת של שלום.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    הסדנה הזו שינתה לי את החיים

    אבי גרוסמן, 26/05/06 08:46

    עשיתי אותה בפעם הראשונה לפני כ-7 שנים, והצלחתי להרגיש מקומות בתוכי שלא ידעתי שהם קיימים. בעיקר בכיתי המון והבנתי המון. אין לי מילים לתאר את רמת השינוי שהתחוללה בחיי מאז. אני לא חובב גדול של סדנאות, ועיסוקיי אינם בתחום הניו-אייג', אולם מהתנסותי בעבודה בסדנאות של ''המרחב לאקולוגיה הוליסטית'' זהו מקום המעודד אנשים באופן מתמשך לחיי חופש והגשמה אישית, ואני אישית מאוד ממליץ.
    ועוד דבר. היה לי קשה לקרוא הן את הזלזול והן את רמת הביטוי הלשוני של חלק מהתגובות לכתבה. אתר שעוסק בענייני רוח אמור לזמן אליו קוראים בעלי יכולת פתיחות והקשבה, ולא שיפוט וביקרות מיידיים של משהו שאף אחד מכם לא חווה אלא רק קרא עליו אלף מילים באינטרנט. אנא זכרו שכל משפט שאתם שולחים לאוויר, גם ברשת, יוצר מציאות, אז מעט סבלנות ומחשבה תחילה לא תזיק. ואם אתם כבר כותבים דברי ביקורת אל תכתבו זאת בשפה ובכוונה שלא הייתם רוצים לקרוא על עצמכם.
    שיהיה רק טוב ושבת שלום
    אבי גרוסמן
    קרית טבעון

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    חבל ששכחת לציין כמה התענוג עולה

    נוי, 25/05/06 19:53

    מזלך שנשארת קצת סקפתית ושוב חבל ששכת לציין כמה זה עולה .. ומניסיון זה עולה המון ..המון בהתחשב בעובדה שאת משתמשת בטבע הציבורי של כולם

    הגב לתגובה זו

    • נוי, התבלבלנו, הטבע הציבורי נועד מלכתחילה

      שלומי, 26/05/06 10:58

      לשימוש של כולנו... אכן את צודקת, זה עולה המון לשלם כספים לפסיכולוגים, למטפלים רוחניים ולעינוגים גופניים לטיולים לחו''ל וכיוצ''ב. היופי והנוי שכל השפע בכדור הארץ נתון לבחירה האישית שלנו. כל אחד ואחת יכולים לבחור את מה שמתאים להם, במה את בוחרת כדי להתנעם?
      שבת שלום.

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    ליאת, כסף נוגד רוח !!!!!!!!!!!!!!!

    העין השלישית, 24/05/06 10:07

    וכל מה שהוא גשמי נוגד רוח. בהגדרה.
    רק בניו-אייג' המפוברק והשקרי התערבבו החומר והרוח לסלט של הבלים, סמים מכל הסוגים, סדנאות יקרות, הטרדות מיניות ועדרים עדרים של פעורי עינייים תמימים.

    אל תתבלבלי

    הגב לתגובה זו

    • כסף נוגד רוח-שיפוט עתיר יומין

      טלילה, 26/05/06 10:10

      ''כסף נוגד רוח'' הוא שיפוט עתיק יומין של הרוח נגד הרצון (הגוף, החומר, וכל מה שנחשב ''נמוך''). בדרך כלל מחזיקים בשיפוט הזה הסגפנים - מתוך אי-הבנה הם חושבים שאם יצמיתו את החומר/הגוף/התשוקה יהיו יותר רוחניים. ובמקרה הגרוע יותר מטיפים לו בציניות הגופים העשירים ביותר כגון הכנסיה הקתולית, מורים רוחניים וגורואים למיניהם. בסדנאות המרחב לאקולוגיה הוליסטית לומדים חיבור בין הרוח לבין הרצון, בין החומר לבין הרוח. עלויות הסדנא הן בגבולות המקובלים בתחום הסדנאות.

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    למוריים ואטלנטים???????

    משה, 23/05/06 17:07

    יופי, עכשיו את נזכרת.


    כבר קניתי דירה עם גינה בכפר ויטקין. מה אני אמור לעשות עם זה עכשיו?

    הגב לתגובה זו

    • ויתקין כותבים ב-ת' (ל''ת)

      באמת !, 23/05/06 20:20

      הגב לתגובה זו

    • שלם הרבה כסף על שיפוץ (ל''ת)

      שרון, 27/05/06 07:37

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    בן היקר מן הצפון ...נשמע די טראומטי ...

    בובי, 23/05/06 14:03

    נשמע שהחוויה בצבא הייתה די טרואמטית ואולי את זה שווה לבדוק .?. בן, מה לעשות (ולמזלינו )העולם הוא מקום מגוון ומלא באנשים שונים ולא כולם נאחזים בציפורניהם במדע -שאגב קיים לא יותר מ 300 שנה ...ומה לעשות שמוחינו מכיל 2 צדדים -שוב למזלינו - את הצד השכלתני -הגיוני -אנליטי ,זה שדבק בעובדות ...או מה שזה לא יהיה והצד השני הוא היותר ..איך אקרא לזה חוויתי ? ריגשי? שאין לו צורך כל כך עז לאחוז בדבריהם / מחקריהם של אחרים והוא נוטה לנסות -לבדוק דברים לבד ,על עצמו ועל גופו . נראה שבחלק הראשון אתה מאסטר אבל מה לעשות שכדי לדעת משהו -בידיעה אמיתית וכנה כדאי ואף רצוי גם לחוות - להתנסות ולפחות מעט להיפתח... אז בהצלחה מקווה שתלמד לאזן טיפה את הצד שנראה שפשוט השתלט על חייך. תתעורר גבר . העולם מלא בכול מיני דברים ולא הכול אנחנו מבינים או יודעים . כפי שאמר גדול גדולינו איינשטיין: ''ככל שאני יודע יותר ,אני יודע שאני לא יודע...'' (ממליצה לך לקרוא קצת ויטגשטיין ...)

    הגב לתגובה זו

    • לא ממש בובי...

      בן, 23/05/06 14:59

      אני לא מאלה שנכנסים לטראומות..(חוץ מהזקנות הרוחניות החרמניות... שזו באמת טראומה... אולי באמת אני צריך לבדוק איך זה השפיע עליי...not

      את ההשקפה שלי לגביי החוויות האלה מהצבא קיבלתי כשהעברתי אותן - בתור משקיף מהצד, כזה שרואה דברים בצורה אובייקטיבית .
      כזה שלא חווה על עצמו שום דבר.. אז לא יכול להיות להן השפעה טראומטית עליי

      מה גם שציינתי שזו סתם חוויה מיותרת.... קרי... לא טראומטית ולא מועילה..

      אם את רוצה לדעת.. אז דווקא הצד ה''חוויתי ? ריגשי? שאין לו צורך כל כך עז לאחוז בדבריהם / מחקריהם של אחרים'' יותר חזק אצלי... ומי שבאמת מכיר אותי יודע את זה...

      אוקיי.. אז אני לא מסוגל להיפתח למתקשרים... תאמיני לי שאני לא מצטער על זה.. וזה לא בגלל איזה מחקר ששולל את התופעה... זה רק בגלל ראייה אובייקטיבית שלי על מתקשרים בזמן התיקשור..

      בעניין השימוש שלי בתגובה למטה למחקריהם של אחרים... רק רציתי להראות לליאת שלא יכול להיות עדות לשמות הללו מזיכרון קולקטיבי מלפני 100 מיליון שנה.. מה שמצביע על חוסר מקוריות של המתקשרים ועל רצונם לקשור קשר מיסטי במשנתיהן..
      בלי לרמוז כמובן לשרלטנות וסילוף..

      וחוץ מזה... שהפתיחה של התגובה שלך רק מעידה על התנשאות ואיך אמר רודולף שטיינר (לא במילותיו)
      ''תעזבו אותי מכל ההזויים התיאוסופיסטים האלה'' ואם את יודעת מי הוא היה את יכולה לראות ההקשר בצורה ברורה.

      אל תיכנסי לאיינשטיין... אני רק יביא לך ציטוטים שלא יתמכו בקו מחשבה שלך.

      ובואי נגיד שאני מבין מעולה (בצד הרגשי והשכלתני) איך גורואים וגורואיות למיניהם/ן מצליחות להשפיע כל כך..

      מי זה ויטגשטיין?

      בקיצור... been there, done that
      הבל הבלים.

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    הכתבת איננה לסבית (ל''ת)

    ש., 23/05/06 13:53

    הגב לתגובה זו

    • כן... מסקנה שגם אני נוטה לדבוק בה (ל''ת)

      בן, 23/05/06 14:42

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    פסיכים

    לילי, 23/05/06 08:17

    כמות המורים הרוחניים שיש בארץ, שיפתרו לך את הבעיות לכאורה מ-ד ה-י-מ-ה מה זה ? כל בעל באסטה לןקח אנשים למדבר ל3 ימים ודופק להם את השכל ? מה זה התבלבלתם כולכם ?

    הגב לתגובה זו

    • לילי, תודה שעוררת את נושא טבור העולם.

      שלומי, 26/05/06 11:05

      ארץ ישראל היא מרכז אנרגטי מהותי בכדור הארץ.מכאן מסתבר שיש צורך עז לעסוק ברוחניות ובמודעות. קצרה היריעה מלהזכיר את רשימת ה''בשורות'' הרוחניות/דתיות/חברתיות וכיוצ''ב שיצאה מהטבור הישראלי/יהודי והשפיעה על כלל האנושות לדורותיה. חבל שאת בחרת לראות את זה ממקום של ביקורת ובשפה גסה, את מוזמנת לחוות את החיבור שלך לרצון בארץ ישראל בכל זמן שתבחרי.
      שבת שלום.

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    הרוחניות הפכה אותי למרגרינה

    שד המשחקים, 23/05/06 08:16

    רוחניות זה דבר מדהים, אבל לא מצאתי בעולם הרוחני איזון לאנרגיה הגברית -כל הגברים שם בחוץ אל תתנו לזה לחבר אותכם יותר מידי לרכות ואנרגיה נשית... אשה צריכה גבר שמחובר לצד הגברי שלו...

    אני מצהיר בזאת כאן (כאדם רוחני) שאני יוצא מהארון ומוציא את השד הגברי שלי - בנות להזהר! :)

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    לימור את כותבת יפה :) (ל''ת)

    איילת, 23/05/06 06:23

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    אטלנטיס

    ראובן, 22/05/06 21:40

    כבר ראיתי כל כך הרבה תאוריות שונות ומשונות על אטלנטיס עד שכבר התעייפתי מהנושא.
    אבל בכל זאת, פרט לחלומות ו''היזכרויות'', יש איזה קצה קצהו של בדל של ראייה שמחזק את דבריה של אותה ''גורואית'' נטולת חזיה?
    פרט לזה התיאור נשמע לי כמו סדנאת צ'קרות ומגע, כפי שמקובל היום בעולם ה''ניו אייג''' לקהל יעד של ''יאפים'' עם רכב חברה.

    הגב לתגובה זו

    • ראובן, אני מזמין אותך לחוות...

      שלומי, 26/05/06 10:48

      בעצמך את סדנעת חיבור נכון לרצון ו ''להניח'' את הדעה הקדומה לא''כ. מוכן לגלות בעצמך הפתעות?

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    לימור צודקת-קשה לבלות עם פסיכים 3 ימים (ל''ת)

    פסיכיאטר, 22/05/06 18:56

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    לימור את חמודה! (ל''ת)

    עברתי במקרה, 22/05/06 17:17

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    רגע רגע רגע שאלה ללימור

    בן, 22/05/06 13:49

    למה כל מתקשר מספר סיפור אחר? הם לא יכולים להיסגר על איזה תאורייה אחת שאולי תישמע קצת יותר אמינה? פעם זה בתקופת הדינוזאורים.. פעם לפני 10.000 שנה
    לדעתך לימור.. אנשים קנו את זה?
    (אם כן מצבנו הולך ומחמיר)

    אם אני גבר (נשמה אבודה) אז מה ? אני צריך להתחבר לנשמה הלאמורית שלי? ואם היא בכלל אטלנטית? אז בכלל אני יהיה נשמה טכנולוגית אבודה שרק כופה את רצונה על אחרים!

    חבל שלא נולדתי אישה... אז הייתי יכול להתחבר למהות הלאמורית שלי
    וסוף סוף להתחיל לחיות כמו שצריך.

    בלי לרמוז לכתבה פמינסטית כמובן.

    עוד שאלה.. אם אלוהים הכחיש את הרצון... (כדבריי דבורה) אז מי אנו שנקבלו?

    לא נמאס כבר לזלזל בכל התרבויות האמיתיות וכל פעם לייחס להם את נפלאותיהם במקור אטלנטי?

    ולמה היית חייבת לציין שהיא מעבירה את הסדנא בלי חזייה??

    בקיצור עוד זקנה חרמנית שרוצה לגעת קצת.... לא חסרות כאלו... העניין הוא.. שלגברים מוציאים אחרי זה צווי הסגרה..

    הגב לתגובה זו

    • אם נפתח את הלב והראש ונהיה קצת פחות ציניים

      ליאת, 22/05/06 15:29

      שלום לך גבר עם צווי הסגרה
      אני במקרה נכנסתי לכתבה כי היתי לפני 3 שנים בסדנא הזו מזמינה אותך מלה אל לב
      לחוות בפתיחות לב וכנות דברים לפני שאתה מגדיר בציניות מתוך חוסר אמון פחד או פשוט חוסר עניין
      שיהיהלך יום נפלא
      ליאת

      הגב לתגובה זו

      • טוב ליאת

        בן, 22/05/06 16:40

        חוסר האמון הוא בתקשור והמקורות הלאמוריים והאטלנטים.

        ואף אחד לא יוכל לשכנע אותי שהן קיימים.

        חוסר העניין נובע מחוסר האמון.

        והפחד נובע רק מהזקנה החרמנית שרק תרצה ללטף אותי כל הזמן..
        לא תודה..
        כבר היו לי מספיק תקריות עם זקנות רוחניות... בסוף הן רוצות להיפתח ולא רוחנית.. (בררררררר גועל)

        הגב לתגובה זו

        • שאלה לבן -

          הסקרנות הרגה, 22/05/06 21:27

          בן כמה אתה ?

          הגב לתגובה זו

          • אני מתחיל בלהאמין

            בן, 23/05/06 00:36

            לא להגיב לתגובות שלא קשורות לכתבות או לתגובות שלי אם הן לא באות ממישהו שמשתמש בשמו ככינוי קבוע...
            אני גם לא מצליח לראות מה הפחד מאחורי שימוש בשם שניתן לנו.
            אני מצליח לראות את היתרונות של זה... והן מתקשרות אצלי לצביעות נטו.... שלא משנה כמה בוגר,משכיל וחכם יהיה המגיב... הוא עדיין יישאר אפס בעיניי

            הגב לתגובה זו

            • לפעמים

              י, 23/05/06 14:08

              הקריאה שלנו משוחדת ומוטה, עקב זהותו של הכותב והיכרות קודמת אתו.

              תגובה אנונימית מאפשרת לך לקרוא את הטקסט נטו. לפעמים זה עוזר.

              הגב לתגובה זו

            • אז למה אתה דובק באותו שם יעקב?

              בן, 23/05/06 15:35

              יכול להיות שאתה צודק.... וכאן אני נכנס למבחן האובייקטיביות....

              כאן תתבטא גדולתו של אדם.. לייחס לדברים את משמעותם מבלי קשר לדובר.

              אני מנסה להפוך את עצמי מכבשה עיוורת המובלת אחר כבשים אחרות או רועה צאן לכבשה תועה המוצאת לה את דרכה שלה... בעיניים פקוחות.

              ולכן... אקח על עצמי להגיב לתגובות לא ענייניות רק אם הן באות מכינוי שם אמיתי או כינוי המוכר לי.

              אני מודע גם לקלות של זיוף שם וכינוי.... ופה אני לוקח על עצמי עוד מבחן... לזהות על פי סגנון הכתוב את הכותב.

              הגב לתגובה זו

            • ניכשלת במבחן עוד לפני שהתחלת

              אתה חי בסרט, 23/05/06 17:12

              אני מתכתב איתך בכמה שמות, בלשון זכר ובלשון נקבה, בשם אחד אנחנו ''מיודדים'' ובשם אחר אנחנו ''אוייבים''.

              הגב לתגובה זו

            • מיודדים?

              בן, 23/05/06 18:02

              אחי/אחותי נראה לי שהסרט פה אצלך..

              אין לי אף אחד שהייתי מחשיב כידיד כאן... יש לי מספיק חברים אמיתיים כך שאני לא צריך ''ידידים'' וירטואליים... בטח שאין לי כאן אוייבים... אולי כמה אנשים, ביניהם את/ה ששונאים אותי... אבל אני לא באמת מתרגש מזה, זה רק משעשע.
              אני אומר מה שבא לי להגיד...
              ואם אנחנו לפעמים ידידים זה רק בגלל תוכן הכתבות ולא השם.

              וחוץ מזה.. שאמרתי כבר... אני לא רואה בתופעה הזאת שום דבר חוץ מאפסיות צבועה.

              הגב לתגובה זו

            • אה שחכתי

              בן, 23/05/06 18:05

              אני מהההההההה זהההה מת לדעת מי אתה ומה שמותיך האחרים

              NOT

              הגב לתגובה זו

            • עד עכשיו חשבתי שלפחות את עצמך אתה

              לא מנחש, יודע., 23/05/06 21:19

              משכנע.

              עכשיו הוכחת את גדולתך, כלומר קטנותך.

              מצד אחד, אתה רוצה להישאר אובייקטיבי ולהתייחס לגופה של תגובה בלי קשר למי שכתב אותה.

              מצד שני, אם מי שכתב את התגובה לא מזוהה ע''י שם קבוע, אז הוא אפס צבוע.

              מה קרה חמוד, אתה מבולבל?

              אבא בועז @ עזב אותך ונסע חזרה ליוון ולכבשים שלו? מהההה?

              כבשה תועה בהחלט ואתה בדרך לשוחט. בעיניים פקוחות לרווחה.

              מה שנקרה, עיינים לו ולא יראה.

              נ.ב
              תחסוך מאיתנו את כל האני לא מתרגש... לא איכפת לי מאף אחד... אני אכתוב מה שאני רוצה...לא מזיז לי כלום...אתם שום דבר בשבילי וכו'

              היה לנו מזה מספיק מאבא@ שלך. בסוף תראה איך הוא גמר.

              לפחות אולי תציל את עצמך מהגורל שלו.

              הגב לתגובה זו

            • לא.....

              בן, 23/05/06 22:54

              מי שמחליף כינויים ונוסחי תגובות לפי הלך רוחו הוא אפס צבוע :) (מזכיר לך מישהו?) לא מי שכותב תגובה שלא מזוהה ע''י שם קבוע.

              המאסטר אבא בועז (שהדבר היחיד שאהבתי בו זה שהוא היה הוא עצמו)
              יישאר תמיד ברוחי וינחני גם בחסרונו..

              כשאמרתי שלא אגיב לתגובות של אנשים עם כינויים לא מוכרים זה היה בקשר לתגובות שלא קשורות לתגובות שלי או לכתבה... הגל תגובות הזה התחיל ככה, אבל הוא כבר מתקשר לתגובות שלי אז יש לי אינטרס להגיב. :)

              אני חושב שאת/ה התבלבלת.. גם אם אני אחליט שאין לי מה לחפש פה יותר כי כולם שונאים אותי זה עדיין לא יתקשר לשום גורל... זה ב-ס-ך ה-כל פ-א-ק-י-נ-ג טוקבק.... תקלוט את זה...... לרוב האנשים לא באמת מזיז מה אומרים להם בטוקבקים....חוץ מלאירית ועידית...... אה... ולך...

              תודה :)

              אגב
              כולנו בדרך לשוחט ממליא :)
              אבל אני ייעשה את זה בדרך שלי :)

              מממההההמממהההממההה (כבשה)

              הגב לתגובה זו

            • בלתי ניתן לתפיסה

              מזועזעת, 25/05/08 21:57

              מדהים!!!
              גם לכאן התגבשתם כל חברי הכת בכדי לנהל שיחה???
              כמי שמכיר מהצד את חברי הכת התפלאתי לגלות כי אתם יוצרים לעצמיכם שיח פנימי.
              אתם כל כך מאמינים בדרך שלכם, כל כך שבויים בשקרייה..אנשים חכמים עם יכולת לשיקול דעת..נכנעתם אתם אבודים לעד. הרי מה שאני או כל אחד אחר כותב כאן לא נוגע לכם..אתם מלאים בהגנות שלכם נשבנו בקפדנות במהלך השנים שאתם מבלים במרחב.
              אני פסיכולוגית במקצועי, יש לי הערכה רבה לנושא טיפול, מודעות...אני מאמינה ומקבלת כלגיטימי כל דרך שעשוייה לעזור לאדם לצמוח לגדול לטפל בעצמו כלגיטימית...
              פכחו את עיינכם העצומות...אלוהים זה מדהים מרגיז מתסכל...הכת הזו איומה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אתם משוגעיייים

              הגב לתגובה זו

          • בלי קשר, אחרוג מהמנהג שעוד לא התחלתי בו

            בן, 23/05/06 17:28

            24

            הגב לתגובה זו

            • בן,

              הסקרנות הרגה, 23/05/06 20:16

              זו אני שאלתי לגבי הגיל שלך
              אתה חכם לגילך, ומתוק
              אל תתרגש מהמתנפלים והמתנפלות
              סתם אנשים קטנים (עם מקלדת)

              הגב לתגובה זו

            • אה.... למה לא אמרת מהתחלה שזו את

              בן, 23/05/06 22:02

              אם הייתי יודע שזו את הייתי ישר אומר.. ומוסיף מספר טלפון, כתובת, פלאפון, אימייל, פקס ומספר זהות.

              :)

              אכן... אנשים קטנים (עם מקלדת.)

              הגב לתגובה זו

            • זאתי מגעילולה אתה בטוח שאתה רוצה להשאיר לה ת'טלפון שלך? (ל''ת)

              יודע, 23/05/06 22:20

              הגב לתגובה זו

            • לא יודע... מי זאת מגעילולה? (ל''ת)

              בן, 24/05/06 10:23

              הגב לתגובה זו

        • בן מהצפון --

          ליאת, 22/05/06 22:34

          מזלך טוב אם גם נשים מבוגרות רוצות להיפתח אליך אבל לא בזה עסקינן - הלא?
          בכל אופן קראת על הלמורנטיים או\אטלנטה ?
          לגבי התקריות שלך עם ''זקנות רוחניות'' צר לי זה בטח היתה חוויה מקומטת אבל ברצינות יש כל כך הרבה סביבנו שאנחנו לא יודעים עליו ואולי זה פשוט לא בשבילך עדיין אם בכלל?

          הגב לתגובה זו

          • יש מצב שזה לא בשבילי

            בן, 23/05/06 00:25

            יכול להיות שעדיין.. יכול להיות שבכלל... אני מודה שאני לא מצליח להיפתח לרעיונות התיקשור למיניהם... תמיד הם איכשהוא קשורים בהוצאה של ה-מ-ו-ן כסף, דבר שמפריע לי לראות את ה''שליחות'' של המתקשרת...
            קראתי על האטלנטים והלאמוריים...
            ואם את רוצה אני יכול גם להגיד לך בדיוק מה הם...
            האטלנטים - טוב.. כולנו יודעים את המקור ל''שמועה'' הזאת על אטלנטיס..כתוביו של פלאטו.. אם אני צריך לשלול את העובדה שאטלנטיס היתה משל (שאגב.. לא נורא דומה למגדל בבל?) אז הייתי אומר שהוא פשוט דיבר על אמריקה הדרומית.

            למוריה.. וזה מצחיק .. כי נשמע מוכר השם? השם נלקח מהקוף עצמו... זאולוגים לא הצליחו להסביר איך התפשט החציקוף מהודו לאפריקה (שם גילו שרידים שלו) אז הם העלו סברה שהיתה יבשת וקראו לה לאמוריה (ארץ מוצא הקופים )... אותה יבשת היא שחיברה את מדגסקר והודו והיא שקעה אז אי אפשר לראות אותה היום, הם גם הסבירו בכך את העדר מאובנים של החוליה החסרה. כמובן שהיום כבר אפשר להסביר בקלות איך הקוף התפשט...
            הגדיל לעשות איזה צרפתי מפגר שכביכול זיהה בהירוגליפים של בני המאיה כתבים עליהם , מה שכמובן הופרך כשגילו איך לתרגם את אותם הירוגליפים...הוא קרא להם מו, אבל תיאר בדיוק את מה שבלטבסקי תיארה לגבי למוריה (מה שכמובן מאוד טיפשי אם גם המדאם בלטבסקי הודתה שלקחה את השם מהזיאולוגים, עובדה שדי מפריכה את עניין האמת שבדבר)

            ולכן .. לא משנה כמה כל המדאמים והפרופסורים והדבורות ינסו להיזכר.. בשביל לקבל את השמות האלה הם לא יכולים להשתמש ב''זיכרון הקולקטיבי'' יותר מאוחר מ1860בשביל למוריה ולא יותר מאוחר מ350 לפני הספירה בשביל אטלנטיס...
            מה שאומר שאין צורך להשתמש ב''זיכרון הקולקטיבי''.. אפשר פשוט לקרוא בספרים..

            בטח שלא להרחיק לכת עד ל 150 מיליון שנה בשביל ליצור דו קיום עם דינוזאורים...

            את צודקת יש כל כך הרבה מסביבנו שאנחנו לא יודעים עליו.. אז אין טעם להמציא עוד...

            ובקשר לסדנא עצמה מבלי להתייחס לתאוריות שמאחורייה... .כנראה שזה באמת לא בשבילי.... אני לא רואה עניין בלשלם כסף לטיול בטבע... אני פשוט יוצא מהבית עם חברים ועושה את זה.. והיו לי מספיק קלע''ות (קבוצה לשיפור עצמי) בצבא... ומאז שגם הדרכתי באחת בתור מפקד אני יכול להגיד לך שזו שיטה ממש לא יעילה, לא לטווח קצר.. ולא לארוך..
            רק יוצרת בילבול..

            ועוד מפריע לי שכל התאורייה שלה די פמינסטית.. לצד הקיצוני של המושג.

            הגב לתגובה זו

            • הי בן - כסף אינו נוגד רוח

              ליאת, 23/05/06 13:58

              בן נתת לי מדע שקים בספרים תודה,
              בכל אופן אני מבינה מה אתה אומר הרשה לי לחדד כי רוחניות לא מנוגדת לכסף וכמו כל דבר שאדם עוסק בו ומקבל עליו שכר כך גם בסדנאות הללו אין בכך כל פסול אם הינו חיים בעולם בו כל מה שיש שייך לכולם קרי אוכל קיים אזי הוא של כולם ולא צריך לשלם בעבורו הייתי מקבלת את דבריך לגבי רוחניות היא של כולם אז למה צריך לשלם על כך,
              דבר נוסף מבחינה הוליסטית הרשה לי לומר לך שהכסך במימד/עולם בו
              אנו חיים הוא סממן חיוני שמחבר אותנו לקרקע וזה בסדר כסף היא לא מילה גסה בכל מה שנוגע לרוחניות וחשוב להבין זאת כדי לא לחטוא למטרה כסף זה אדמה החומר ויש כמובן את הרוח- הרוחניות והם הולכים יחד לא אחד כנגד השני,
              הפימנסטיות עליה אתה מדבר היא כל כך משנית בדברים הללו בלי או עם חזייה זה הכול תלוי במה אנו בוחרים להתמקד ובכל אופן שכנעת אותי ,לעשות טיול עם החברים בטבע טוב לא פחות וכל אחד הולך לו בדרכו בעולמנו
              שיהיה לך יום טוב
              ליאת

              הגב לתגובה זו

            • לא התכוונתי להיתפס לנושא הכסף

              בן, 23/05/06 15:07

              אבל רוחניות אמיתית לא מתקשרת בכסף - אם את באמת רוצה ללמוד על חיבור לטבע ורוחניות ולחיות את הרצון בהווה אל תלכי כל כך רחוק בזמן... לכי לבני האינקה והמאיה.. הכל שם..

              נתתי לך מדע מהספרים... אבל לא השתמשתי פה במדע... לא הבאתי לך מחקר אמיתי על הזיכרון הקולקטיבי..
              לא אותו ניסיתי לשלול... ניסיתי לשלול את מה שמתיימרים להוציא ממנו... ואני מקווה שכל בר דעת ורגש יידע להבחין שגם הצלחתי.
              (אלא אם כן הוא לאמורי שטוף מוח ואז הוא פשוט ישלול את כל מה שאמרתי ויתרץ זאת בכפייה גברית אטלנטית.)

              בלי קשר לחזייה.... הפימינסטיות היא הדבר העיקרי בכתבה הזאת...
              השרלטנות של הדבורות הוא המשני..
              שגם לך יהיה יום מקסים
              בן

              הגב לתגובה זו

          • יש מצב שזה לא בשבילי

            בן, 23/05/06 00:30

            יכול להיות שעדיין.. יכול להיות שבכלל... אני מודה שאני לא מצליח להיפתח לרעיונות התיקשור למיניהם... תמיד הם איכשהוא קשורים בהוצאה של ה-מ-ו-ן כסף, דבר שמפריע לי לראות את ה''שליחות'' של המתקשרת...

            קראתי על האטלנטים והלאמוריים...
            ואם את רוצה אני יכול גם להגיד לך בדיוק מה הם...

            האטלנטים - טוב.. כולנו יודעים את המקור ל''שמועה'' הזאת על אטלנטיס..כתוביו של פלאטו.. אם אני צריך לשלול את העובדה שאטלנטיס היתה משל (שאגב.. לא נורא דומה למגדל בבל?) אז הייתי אומר שהוא פשוט דיבר על אמריקה הדרומית.

            למוריה.. וזה מצחיק .. כי נשמע מוכר השם? השם נלקח מהקוף עצמו... זאולוגים לא הצליחו להסביר איך התפשט החציקוף מהודו לאפריקה (שם גילו שרידים שלו) אז הם העלו סברה שהיתה יבשת וקראו לה לאמוריה (ארץ מוצא הקופים )... אותה יבשת היא שחיברה את מדגסקר והודו והיא שקעה אז אי אפשר לראות אותה היום, הם גם הסבירו בכך את העדר מאובנים של החוליה החסרה. כמובן שהיום כבר אפשר להסביר בקלות איך הקוף התפשט...
            הגדיל לעשות איזה צרפתי מפגר שכביכול זיהה בהירוגליפים של בני המאיה כתבים עליהם , מה שכמובן הופרך כשגילו איך לתרגם את אותם הירוגליפים...הוא קרא להם מו, אבל תיאר בדיוק את מה שבלטבסקי תיארה לגבי למוריה (מה שכמובן מאוד טיפשי אם גם המדאם בלטבסקי הודתה שלקחה את השם מהזיאולוגים, עובדה שדי מפריכה את עניין האמת שבדבר)

            ולכן .. לא משנה כמה כל המדאמים והפרופסורים והדבורות ינסו להיזכר.. בשביל לקבל את השמות האלה הם לא יכולים להשתמש ב''זיכרון הקולקטיבי'' יותר מאוחר מ1860בשביל למוריה ולא יותר מאוחר מ350 לפני הספירה בשביל אטלנטיס...
            מה שאומר שאין צורך להשתמש ב''זיכרון הקולקטיבי''.. אפשר פשוט לקרוא בספרים..

            בטח שלא להרחיק לכת עד ל 150 מיליון שנה בשביל ליצור דו קיום עם דינוזאורים...

            את צודקת יש כל כך הרבה מסביבנו שאנחנו לא יודעים עליו.. אז אין טעם להמציא עוד...

            ובקשר לסדנא עצמה מבלי להתייחס לתאוריות שמאחורייה... .כנראה שזה באמת לא בשבילי.... אני לא רואה עניין בלשלם כסף לטיול בטבע... אני פשוט יוצא מהבית עם חברים ועושה את זה.. והיו לי מספיק קלע''ות (קבוצה לשיפור עצמי) בצבא... ומאז שגם הדרכתי באחת בתור מפקד אני יכול להגיד לך שזו שיטה ממש לא יעילה, לא לטווח קצר.. ולא לארוך..
            רק יוצרת בילבול..

            ועוד מפריע לי שכל התאורייה שלה די פמינסטית.. לצד הקיצוני של המושג.

            זהו, סיימתי :)
            (אחד הארוכים)

            הגב לתגובה זו

          • ליאת - אני בעד כיפה אדומה - לא יותר טוב מאטלנטיס ? (ל''ת)

            הסבתא, 08/01/08 07:08

            הגב לתגובה זו

      • ליאתי - מי שרוצה לפתוח את הלב - פותח גם בלי הדבורה - (ל''ת)

        יופיטר, 08/01/08 07:05

        הגב לתגובה זו

    • יש דברים בגו - שימו לב!!! (ל''ת)

      יופיטר, 08/01/08 07:03

      הגב לתגובה זו