• 41.

    כמה הערות חשובות

    ארז, 06/09/08 15:03

    1.הטכניקות הטנטריות שהוזכרו הן נכונות בבסיסן וחשובות מאוד. מה שלא הוזכר זה שרפלקס השפיכה והגמירה הם דברים שונים. ועל כן גבר יכול לגמור ללא שפיכה (בדוק הצלחתי פעמים רבות). 2. אחת התגובות הזהירה מאי שפיכת זרע כגורם לסרטן הערמונית. יתכן שזה נכון. יש קשר מתאמי בין אוננות לסרטן הערמונית. מסתבר שגברים שמאוננים ושופכים את זרעם באופן סדיר בגיל שבו יש סיכון לגידול הערמונית סובלים פחות מהתופעה. למה אוננות ולא סקס? לא ברור אולי כי בגיל הזה (50 ומעלה) חלק גדול מהגברים לא מצליחים לקיים הרבה יחסי מין בגלל בדידות, חוסר רצון של בנות הזוג ו\\או תיאבון מיני נמוך יותר של בנות הזוג. 3. למרות שיש הרבה דברים טובים בטנטרה העניין המיסטי קצת מפספס את העיקר. אפשר להגיע למטרות הטנטריות גם בגירוי ידני ולא רק ע''י הפין לטובת הנשים שיהנו מאוד ולטובת הגברים שלא יצטרכו להתאפק כ''כ הרבה זמן וגם כדי שיוכלו לענג את הנשים לפני ואחרי השפיכה שלהם. 4. כנראה שכל חכמי הטנטרה שכחו שיש תופעה אמיתית עד כאב שנקראת ''כאב ביצים''. כמעט כל נער צעיר תרגל ''טנטרה'' עד כאב בלי לדעת שיש דבר כזה. מזמוזים ארוכים ללא אפשרות לגמור.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    wonderful (ל''ת)

    oded, 28/06/06 14:05

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    בואו נחזור לקרקע

    רוני, 26/05/06 02:14

    הרמב''ם אומר: '' לעולם לא יקשה האדם עצמו לדעת ...כל המקשה עצמו ..מנדים אותו .'' הסיבה היא פשוטה ומובנת שאי אפשר להיתרכז ולהסיר את המחשבות ממין כשחרמנים ......זהירות משטויות

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    נגיד לחבר שלי, שיהיה גבר ושיתחיל לתרגל טנטרה. (ל''ת)

    הנמרה, 10/05/06 17:15

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    יופי של כתבה, כל הכבוד

    sexy girl, 09/05/06 23:21

    וטנטרה זה דבר מדהים. כל מי שכתב שטויות בקשר לזה לא ניסה. חוויה אקסטטית לכל החושים. מומלץ בחום.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    איך אף-אחד פה לא התייחס לרעיון המטונטר הזה בתור : אמצעי מניעה מתקדם (ל''ת)

    ממשיכים להנות, 09/05/06 22:47

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    לפולני מ12

    אורנה, 09/05/06 22:45

    רוצה להיפגש? לוקח לי הרבה זמן לגמור, לי זה כייף רק שגברים בדרך כלל לא עומדים במשימה, תרתי. באשר לבעיות גב- אתה יכול להיות מה שנקרא ''צב על הגב'', אם הבנת...

    הגב לתגובה זו

    • מחכה לך

      פולני נדיר, 24/05/06 23:02

      ronbaronn@walla.co.il

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    מתה לרכב ערומה על נמר (ל''ת)

    תותוש, 09/05/06 17:40

    הגב לתגובה זו

    • בואי תרכבי עליי. אני מחכה לך ערום. (ל''ת)

      גבר, 23/08/06 01:50

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    עוד דרך להתעלל באישה

    שופך סדרתי, 09/05/06 15:48

    התרבות ההודית בכלל לא מחשיבה את האישה. לדעתי יש כאן עוד תרגיל של התעללות נפשית איומה. גם את נשק התשוקה גברתי לקחנו לך. עכשיו, איננו שופכים, ואנו שולטים בעצמנו ובך, איננו זקוקים לך בעצם, אלא כמושא להתגברות על היצר. אנו כל כל שולטים בך, ברמה שיכולה להביא אותך לטירוף. לא יותר פשוט להזדיין סתם??

    הגב לתגובה זו

    • נכון

      יש לי כאב, 09/05/06 17:39

      אין לי סבלנות לגבר שמפמפם ומפמפם ולא גומר. נראה כאילו הלכה לו התשוקה והוא סתם מתאמץ או שיש לו בעיה. ושאישה לא גומרת מהר וצריכה חצי שעה רק להגיע ל''מצב'' זאת שטותי בתותי

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    יש דרך פיזית לא לגמור

    הסברים בפנים, 09/05/06 13:03

    כך הצלחתי חודשיים לגמור בלי לשפוך (וכך אף בחורה לא תסרב למצוץ...) : אם הגבר לוחץ באמצעות אחת האצבעות על הצינורית בערך 3 ס''מ מעל חור התחת, הוא ימנע מעבר זרע החוצה בשעת הפליטה טהכול יישאר בפנים. בפעם הראשונה זה מפתיע ואפילו מצחיק. אבל לטווח ארוך לא הכי בריא, כדאי ללמוד לעשות זאת ללא עזרת האצבע

    הגב לתגובה זו

    • it goes out though the urine

      uri yariv, 10/05/06 17:04

      around 50% goes out after when you pee. the pomp takes the seaman form the testecals, and the pressure point doesnt allow it to go out through the penis, so it goes in the blader, and then comes out while peeing, better do it correctly good luck!.

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    שמעתי שבאיזור 51 מתרגלים שפיכה על חייזרים (ל''ת)

    בועז, 09/05/06 10:19

    הגב לתגובה זו

    • אתה חולה בניו-אייג' ... קורא יותר מדי שטויות וחי אותן ... (ל''ת)

      מושפע נוסף, 09/05/06 11:46

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    6.5 יום השנה למותו של אורי לוטן

    ניו- אייג'רית, 09/05/06 10:18

    שכתב את סדרת הכתבות המופלאות ''תולדות הניו אייג'''. למה לא צויין באתר יום השנה?

    הגב לתגובה זו

    • אני זוכר. (ל''ת)

      אייל, 09/05/06 19:48

      הגב לתגובה זו

    • אולי כי הוא יהודי ? ויש תאריך עברי לזכור ?

      שכחנו מי אנחנו, 09/05/06 23:18

      מרוב ניו-אייג'

      הגב לתגובה זו

      • לא שכחנו! עובדים על זה ...

        נס-ציון, 10/05/06 01:19

        www.amisrael.org

        הגב לתגובה זו

  • 29.

    תגובה ליעל 6

    השטן, 09/05/06 06:31

    חמודה שלי אני רואה הכל מלמעלה ..לא ממוגרפיה..ולא בטיח!! את רק צריכה לקנות 4 בטריות דורסל חדשות למכשיר שנימצא בבוידעם,הרי אני יודע הכל!!'',ואז את תצעקי כמו שמג ראין צעקה ב:''הארי פגש את סאלי''

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    המבט הישראלי

    שי, 09/05/06 02:22

    תיקון טעות לגבי העובדה שהיהדות איננה רואה את שפיכת הזרע כמקור לשחרור לחצים - בפירושו לספר ויקרא, פרק י''ח פסוק כ' אומר אבן-עזרא: '' ... וידענו כי המשגל נחלק לג' חלקים האחד לפריה ורביה בלא תאוה והשני להקל מלאות הגוף והשלישי לתאוה הנמשלת לתאות הבהמה ...''. ולמי שמעוניין להבין יותר לעומק את מהות הקשר הפיזי בין האיש והאשה (שהרי בפוטנציאל של הקשר קיימת יצירה של חיים חדשים ולא רק מקור לפילוסופיה של צרכי העונג של האדם), מוזמן לעיין בהרחבה בחיבורו העתיק של הרמב''ן ''דעת קדושה'' ולגלות כי העונג שאפשר להפיק מהחיבור עולה מן הסתם על העוצמות הגבוהות של הטנטרים המאומנים. ... והבחירה החופשית קיימת, אבל השאלה היא מי הוא החופשי?

    הגב לתגובה זו

    • שי, שאלה:

      מני, 09/05/06 07:45

      האם על פי מישהו ביהדות אפשר לכוון את המשגל לצורך הגעה למחוזות נפשיים עליונים? כי הטנטריסטים לא מדברים רק על עונד אלא על הגעה לחופש עליון וכו'.

      הגב לתגובה זו

      • הרבה למעלה מזה ...

        שי, 09/05/06 12:30

        עצם העובדה שממעשה הזיווג שבאופן מעשי יוצר לכאורה את מה שמכונה ''טיפה סרוחה'' יכולה לצאת ''בריה נפלאה וקומה שלימה מלא שכל רוחני להשיג ענינים נפלאים רוחנים וקדושים'', כך לכל מעשה ומעשה שלנו ישנה השפעה אמיתית על עולמות רוחניים עליונים המשפיעים בפועל על המציאות הקיימת. ככל שהאדם חי בקדושה ומכוון את חייו על פי הטבע העצמי של הבריאה הבריאה, כך הוא מתלכד עם הבריאה וחי את כל חייו (ולא רק את משגליו) מתוך חופש עליון. ההגעה לרמות חיים כאלה דורשת ''תרגול'' אישי עצום הרבה לפני ה''תרגול'' הזוגי וכאשר עולים על הדרך אפשר להגיע ל''מחוזות נפשיים'' רוחניים ונשמתיים גבוהים גם בעת החיבור ואפילו בקניות בסופר ... (ואני לא מתבדח). ועיין בספר ''נפש החיים'' שער א'פרק א' ובספר ''ראשית חכמה'' - שער הקדושה פרק ט''ז ובספר ''אוהב ישראל'' פרשת ''בלק'' על הפסוק ''מה טובו אהליך יעקב'' ועוד ... והדברים עמוקים ועליונים מאוד. ומזכיר רבנו בחיי בהקדמתו לפרשת ''בא'' בספר ''שמות'': ... וכן בענין המשגל אין ראוי שיכוין להנאת הגוף כי גם בזה הוא שותף עם הבהמה רק שיכוין בזה אל התכלית ...'' ועוד רבים המקורות, רק אוסיף את הרמב''ם בהקדמתו למסכת אבות בחיבורו ''שמונה פרקים'' בפרק החמישי: '' ... אבל הנכון, שישים תכלית כל מה שיתעסק בו בבריאות גופו והמשך מציאותו על השלמות, כדי שישארו כלי כחות נפשו, אשר הם איברי הגוף שלמים, ותתעסק נפשו מבלי מונע במעלות המדות ובמעלות השכליות. וכן כל מה שילמדוהו מן החכמות ומן הדעות שישיג משהו מהן - דרך לתכלית ... ''. (ואני זמין כרגיל לבירור נוסף דרך התגובות או באימייל המופיע בלחיצה על שמי בתגובה זו)

        הגב לתגובה זו

        • שי, לא ענית לשאלתי

          מני, 09/05/06 15:25

          שאלתי אם יש מטרה רוחנית למשגלים היהודיים. אם אני לא טועה ה''תכלית'' עליה מדבר הרב בחיי היא הולדת צאצאים (עדיף בן זכר). והרמב''ם בכלל מדבר על מין בציטוט שהבאת? ומי כתב את הספרים שהמלצת לקרוא (בספר ''נפש החיים'' שער א'פרק א' ובספר ''ראשית חכמה'' - שער הקדושה פרק ט''ז ובספר ''אוהב ישראל'' פרשת ''בלק'' על הפסוק ''מה טובו אהליך יעקב'')? אנא, המתחיל במצווה....

          הגב לתגובה זו

          • נסיון נוסף

            שי, 10/05/06 01:53

            היהדות היא כלל שמתפרט לאוסף של פרטים (כך גם עם ישראל) ולא אוסף של נושאים או פרטים היוצרים כלל. לאדם בכלל ולאדם היהודי בפרט יש מטרה אחת - ואם נשתמש בתגובה זו בלשון חכמים - '' להתענג על ה' ולהנות מזיו שכינתו שזהו התענוג האמיתי והעידון הגדול מכל העידונים שיכולים להמצא'' (מסילת ישרים לרמח''ל, פרק א' - בביאור כלל חובת האדם בעולמו). על מטרה זו עלינו לעבוד כל הזמן בכל מעשה שאנחנו פועלים, כולל המשגל. במילים אחרות, עלינו להתחבר לזרם החיים הטבעי הנשמתי שלנו. לצרכים שלנו ישנה מטרה אחת - קיום הגוף ומתוך כך, כמובן, קיום העולם. אנחנו לא חיים כדי לספק את הצרכים (ולחפש משמעות לצרכים), אלא מספקים את הצרכים כדי שנוכל לחיות. בשביל מה חיים? - זו שאלה אחרת ... הרעיון הוא לתעל את הצרכים לכיוןן התכלית ולהרגיש שהצרכים הנמוכים מתחברים לתכלית הגבוהה. ההתעלות הרוחנית בזמן פעולה כלשהי תלויה באווירה ובכוונה שיוצר מבצע הפעולה. דוגמא פשוטה: כשאתה נותן מתנה למישהי, יש הבדל אם אתה נותן מתוך רצון לתת והבעת אהבה או מתוך חובה חיצונית של ''אין ברירה''. כאשר המשגל נעשה לסיפוק תאוות הגוף ללא שום כוונה מעבר לעצם החוויה הפשוטה והבהמית (סליחה מהטנטרים ה''דתיים''), הרי שהחוויה הרוחנית היא פחותה מזו שמתקבלת כתוצאה מכוונה לביטוי מעשי של כוחות החיים האלוהיים המאחדים את כל ההוויה ובץוכה את הזוג המתחבר כחלק מהאחדות העליונה ומופיעים בין השאר גם בעצם החוויה המשגלית עצמה בשיאה. (ההסבר מותאם לתגובה ברשת ובשל כך מאבד מערכו, לדעתי) ''נפש החיים'' נכתב על ידי ר' חיים מוולוז'ין (1749-1821) - גדול תלמידי הגר''א מוילנא. ''ראשית חכמה'' נכתב על ידי ר' אליהו די וידאש (1550-1587) תלמידם של ר' משה קורדובירו והאר''י. ''אוהב ישראל'' נכתב על ידי רבי אברהם יהושע העשיל מאפטא (1775-1825) תלמיד ר' אלימלך מליז'נסק. מוכן לקבל הערות נוספות.

            הגב לתגובה זו

            • תודה : ) (ל''ת)

              מני, 10/05/06 08:14

              הגב לתגובה זו

  • 27.

    השתגעתם? קצת צניעות??? בכל מקרה בשביל מה ללכת

    צצצצצ, 09/05/06 02:00

    רחוק? למה לקחת את העותק אם יש לנו את המקורי? בתורה!! כן כן... של הדוסים. ושלכם. אותו דבר, רק מכוון לתועלת ציווי הבורא. טנטרא, שמנטרא עאלק. אתם 0uT אנרג'יזר סיאו אי הל

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    טנטרה

    יגאל עמיר, 09/05/06 01:17

    זה מה שקורה שמתאפקים. בסוף עולים הזרעונים למוח ואז מחפשים לירות באיזה ראש ממשלה! בדוק.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    אל תכווצו את השרירים למה אח''כ לוקח (ל''ת)

    שנים ללמוד, 09/05/06 01:00

    הגב לתגובה זו

    • יכול להיות שבגלל זה קצת כואב לי כשאני מתגרה? בגלל הכיווצים? (ל''ת)

      טלי, 09/05/06 17:29

      הגב לתגובה זו

    • אתה ממש צודק!!! (ל''ת)

      ASDF, 27/05/06 22:13

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    כתבה מטומטמת

    מומלה, 09/05/06 00:39

    מי שלא פולט זרע שכבר החל שיגורו כבר בתחילת המשגל מיסתכן בפרוסטטיתיס או בסרטן בערמונית,עדיף לשחרר את המשוח ולארגן את השני

    הגב לתגובה זו

    • tantra

      mahadeva, 08/01/08 17:05

      the author is mentioning a few times not to get to the point of no return, and in other words - don't have the sperm even to start to move towards ejaculation, and it is possible from self experience

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    זיון הוא זיון הוא זיון לא ''שחר החירות הקיומית'' די לפלצנות! (ל''ת)

    צבי, 09/05/06 00:36

    הגב לתגובה זו

    • אם אתה חושב ככה

      מליסה, 10/05/06 08:15

      פשוט עוד לא היית עם אשה אמיתית...

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    רגע גם אסור להביא ביד? (ל''ת)

    כי אם כן, 08/05/06 22:52

    הגב לתגובה זו

    • not to let the seaman out in vain

      uri yariv, 10/05/06 17:11

      the seaman is gold to waste it. you can use from time to time masterbation without ejaculation as practice, but I advise to it only very rarely.

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    אתמול אני ושמעון היינו אצלו בדירה וראינו סרט כחול

    דודי, 08/05/06 22:45

    פתאום הוא עושה לי יבן זונה תראה את זאתי מאיפה אני מכיר אותה ובאמת ההיא בסרט זאת איזו מגעילה שהוא יצא איתה פעם אז אמרתי לו וואלק אולי היא הסריטה אותכם מזדיינים ועכשיו זה גם סרט כחול כמו זה שאנחנו רואים אז ההוא נכנס לסרטים (לא כחולים סרטים בקריזה שלו) כי הוא חשב שהוא נכנס לסרטים (כן כחולים) ולא ידע מה לעשות אז אמרתי לו אכלת אותה גבר!

    הגב לתגובה זו

    • השפה - פשוט תענוג.

      חיקי, 09/05/06 00:22

      התוכן - מעורר השתאות.

      הגב לתגובה זו

      • ;) (ל''ת)

        asaf, 09/05/06 02:07

        הגב לתגובה זו

    • כן, באמת הסרטתי אותו! (ל''ת)

      המגעילה מסרט, 09/05/06 21:56

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    ''לפחות חצי שעה'' לוקח לאשה לגמור?

    מקורמיק, 08/05/06 22:32

    אולי אני מוכשר כמו שד ואולי סתם היה לי מזל, אבל אני מכיר כאלו שגומרות תוך שתי דקות על השעון.

    הגב לתגובה זו

    • היה לך מזל (ל''ת)

      מגדת עברות, 08/05/06 23:07

      הגב לתגובה זו

    • maybe you know some liars too (ל''ת)

      yo, 09/05/06 00:09

      הגב לתגובה זו

    • 2 דקות עד לשקר. תבדוק את הריח שלך אחי, אולי הן רוצות להיפטר ממך מהר (ל''ת)

      גלאי לזיוף, 09/05/06 00:37

      הגב לתגובה זו

    • ואני מכיר כאלו...

      אני, 09/05/06 00:48

      ...שמזייפות תוך דקה.

      הגב לתגובה זו

    • הוא התכוון חצי שעה עד שהן גומרות. 2 הדקות זה הגמירה עצמה. (ל''ת)

      ליהי, 09/05/06 17:27

      הגב לתגובה זו

    • מצטער להגיד לך זה לא הכשרון

      ארז, 06/09/08 14:45

      אולי גם. אבל היכולת האורגזמית של נשים שונה מאשה לאשה. יש נשים שכל הצי השישי לא יגמיר אותן ויש נשים שגומרות מקניית מלפפון. חצי שעה זה כולל משחק מקדים אצל נשים ממוצעות.

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    אנטיוכס קיש מיך אין תוחת (ל''ת)

    חחחחח, 08/05/06 22:00

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    שהגבר עוצר את מחשבתו במיטה האישה גומרת ים פעם

    dafna57, 08/05/06 21:27

    בלי שהוא השפריץ ''זרע'',כן אם הוא יהיה בתוכה בלי השפרצה במשך שעה שהיא מגיעה ל''אורגזמות'' יהיה לו את ההגנה על מערכת החיסון של הגוף והדם,פעם אחת עשיתי את מה שלמדתי מהצעתם של הטנטרה ,הייתי עם אהבתי ואמרתי לו:''תסתכל לי לתוך העיניים ואני מסתכלת רק לעיניים שלך'' זה היה לי דבר שעוד אף פעם לא היה לי,אני ב''נזירות'' בסקס כי למדתי בחיי לספק את עצמי לבד ובלי ''ויביטור'' ,אני כבר למדתי להיות לבד כדי לא להפגע וגם כדי לא להידבק במחלות מסוכנות שיש כבר בכול ארצינו . ''סדום ואמורה'' כבר יש לנו וזה כבר עשה את הסרטים הכחולים מאירופה וארה''ב רק סרט ''כחול'' בטנטרה כבר מחיבור של ''כחול'' עם ''אדום'' נתן לנו ''כתום'' במיטה ו''סגול'' בפרנסה. יש ללמוד גם מה''אחד'' של המרוקאים כי באמת למרוקיאיות יש גם מה ללמד אותנו. היום אני כבר יודעת כי לסקס מושלם חייב להיות ''אהבה טהורה'',דפנה.

    הגב לתגובה זו

    • מעניין ומסקרן עוד יותר

      brava Dafni, 09/05/06 05:04

      Adesso ho scoperto e capito tutto. Mi richiami? L'italiano vero.... Tel-Aviv

      הגב לתגובה זו

      • non ho capito

        non ho capito.., 09/05/06 13:08

        cosa vuole dire questa dafni, che pirla...

        הגב לתגובה זו

  • 17.

    לא יותר פשוט רגע לפני השפיכה לדמיין את מיקי בוגנים

    ביז''ו, 08/05/06 21:12

    באחריות אתה לא גומר!

    הגב לתגובה זו

    • שיטה מעולה

      ארז, 06/09/08 14:47

      תודה! אני אתלה פוסטר שלו מעל המיטה.

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    זה לא טנטרה - זה זיבול שכל

    אריה, 08/05/06 19:46

    טנטרה אמורה להביא ל''גמירה'' רוחנית ולא פיזית. הרעיון הוא לתעל את האנרגיה לגמור אנרגתית - ולא שפיכה פיזית. זאת עושים גם ע''י שיתוף האנרגיה של בת הזוג. כל מה שנאמר במאמר זה איך לעכב את הגמירה - וזה אמנם חשוב, אבל זה לא טנטרה.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    ליריב, האם אתה עצמך שולט בפליטה?

    און נן, 08/05/06 19:12

    דרך אגב, יש ''תרגיל'' שיכול למנוע את איבוד האנרגיה למרות הפליטה. מומלץ למתרגלים מתחילים שהגיעו לנקודת האל חזור. אם לא מעלים את רמת האנרגיה, כלומר פולטים, אז לפחות לא לבזבז אותה. מה שנדרש זה, רגע לפני הפליטה למשוך את הביצים כלפי מטה בצורה שתרחיק את הביצים כמה שיותר מהזין. תרגישו בהבדל ברור וחד משמעי בהרגשה. מומלץ. פעולה זו, למרות הפליטה - ''החנוקה'' משאירה את רוב האנרגיה בגוף אך ללא התועלת שבאורגזמה ללא פליטה בכלל. ואזהרה: בגלל עליית האנרגיה בעקבות התרגול, מומלץ לא לתרגל לפני השינה כי לא תצליחו להירדם.

    הגב לתגובה זו

    • Hitpozatzti MitschoK!!!! (ל''ת)

      Dror, 09/05/06 02:35

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    חשוב לגבר לגמור - מונע סרטן הערמונית

    ב.ק., 08/05/06 18:11

    נוזל הזרע בנוי מתאים מיוחדים בעלי מחצית ה-DNA, חומצי במקצת ולכן הם חומר מסרטן קל. חשוב מאוד להישאר עם ערמונית ריקה מזרע ככל שניתן, כי בטווח הארוך הרבה זרע מגדיל את הסיכוי לסרטן. ולצורך כך אין חשיבות לאופן ניקוז הזרע, אם כי מומלץ לבחור בדרך הנעימה ביותר לכל אחד.

    הגב לתגובה זו

    • even if it's true

      mahadeva, 08/01/08 17:02

      even if there is some truth in what you wrote, tantra path is to transform the semen back into the body - after all many of there cells are giving their best product for the new born baby, since in ejaculation your body knows that you might want to have a baby, so tantra is taking this semen and transforming it back into the body eventually into spiritual energy to higher chakras, and shortly - in the way of tantra the semen doesn't stay down there, it's going up in the body (but of course it's not semen anymore)

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    מסעיר. נראה לי שווה את המאמץ. עכשיו, איפה פוגשים גברים טנטריים? (-: (ל''ת)

    שירי, 08/05/06 18:02

    הגב לתגובה זו

    • חכי קצת ,אני מטנטר פה איזה מישהי,יקח איזה כמה ימים עד שאגמור (ל''ת)

      ואני בדרך אליך, 08/05/06 18:42

      הגב לתגובה זו

      • טנטר לה בראש אחי!

        טנטרים שחורים, 09/05/06 09:31

        למרות שבצבא דרך אגב כבר אסור לטנטר חיילים צעירים (אז מטנטרים במקום זה בנות של נגדים שגרות בבסיס).

        הגב לתגובה זו

      • נו, גמרת כבר? עוד כמה זמן לחכות? (ל''ת)

        שירי, 09/05/06 17:26

        הגב לתגובה זו

        • שירי מתוקה ! תשאירי E-MAIL אני מגיע תוך שבוע שבועיים! (ל''ת)

          תחזיקי מעמד? או, 09/05/06 22:52

          הגב לתגובה זו

  • 12.

    הבעיה שלי הפוכה - מחזיק שעות בלי לגמור

    פולני נדיר, 08/05/06 17:52

    הסתבר לי במהלך השנים כי יש לי בעיה הפוכה - אני יכול להתעלס זמן רב מאד, ואם עצרתי את עצמי ברגע של רצון לגמור - אני יכול להמשיך עוד ועוד עד למצב שכבר נמאס לי . חלק מהבחורות מאד אוהבות את זה אבל יש גם מקרים הפוכים, לא כל אחת רוצה שיענגו אותה שעות. זה הגב, רבאק...

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    שיא האורגזמה מגיע מהתחושה של ההשפרצה של הזרע מבפנים ! ככל (ל''ת)

    שיוצא יותר זרע, 08/05/06 17:27

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    אני מבין את האיפוק כתורה אבל...

    צח, 08/05/06 16:23

    למה להתאפק בזיון? אני בדעה והיא לקוחה או מבוססת על ה''מנטרה'' שזו תורה בת ימנו ומתאימה את עצמה לכל תקופה ודור והיא מנחה את הגבר או האישה לשפוך ככל העולה על רוחם או מתי שבא להם ללא תךות רוחנית או חומרית בבן או בת הזוג כלומר אגוצנטריות לשמה . לפי כלל זה ההגשמה הרוחנית השמימית וכמו כן ההגשמה הפיסית של האדם עילאית ובלתי ניתנת לכימות. מה גם שהשפיכה אצל הגבר מביא אותו להתחדשות קוסמית פרקטיקטלרית. ועכשיו לנסיונות.

    הגב לתגובה זו

    • אחי מה ההבדל בינך לבין זבוב? אתה מפספס (ל''ת)

      proot, 09/05/06 01:56

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    אי שפיכה עלולה לגרום להתקרחות (ל''ת)

    ghsu, 08/05/06 15:46

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    אם ההודים כל כך אוהבים להתאפק, שינסו לא לחרבן שבועיים...

    מוחיטו, 08/05/06 14:54

    נראה אותם אז...

    הגב לתגובה זו

    • יפה אמרת!!!

      המלאך הגואל, 08/05/06 16:37

      מי שהולך נגד הטבע הולך כנגד האלוהים!!

      הגב לתגובה זו

      • אין מאושר ממני לראות אנשים שגילו את האור

        גורו רקטלי, 08/05/06 17:34

        כנסו להודעה שלי במאמר על אשר פינטו וגלו את נפלאות המעגליות שבטבע ואת התורה האמיתית שניתנה לי בעת ביצוע הפעולה הקדושה!

        הגב לתגובה זו

  • 7.

    עצירת הזרע=אנרגיה,ועצירת השתן???

    קZנובה, 08/05/06 14:20

    כמו שעצירת הזרע גורמת לאנרגיה להספג בגוף,עצירת השתן גם היא גורמת לחלק מהשתן להספג בגוף והופכת את הגבר למוטרד ואגרסיבי-לכן הצורך בשילוב עם יוגה מרגיעה... אני נוטה להסכים עם זה שאוננות היא בזבוז, ואכן מי שמאונן לא מZיין.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    התמונה הזאת הזכירה לי שאני חייבת לעשות ממוגרפיה דחוף (ל''ת)

    יעל, 08/05/06 14:13

    הגב לתגובה זו

    • גדול(-: (ל''ת)

      לירון, 09/05/06 01:32

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    מדהים

    רוני, 08/05/06 14:05

    מרתק, מעניין וגם פרקטי.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    excalent artical

    paul, 08/05/06 14:01

    I learned some tantra and I wish to say that it is exacly like this, good job.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    לא הבנתי.. אפשר לצרף תמונות להמחשה? (ל''ת)

    ישו, 08/05/06 12:52

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    מסכים. אבל מה עושים עם הכאב ביצים לאחר

    הסכמה ושאלה, 08/05/06 12:49

    זיון בלי שפיכה והאם אין לכך השלכות בריאותיות שליליות. נכון הכאב ביצים חולף לאחר זמן, אבל הוא ממש כאב... ונכון לאחר שפיכה חינה של האישה מועם, וללא שפיכה הרגשות אליה מתחזקות וכן גם ההכרת התודה, כי ללא התחשבותה אין סיכוי לזיון ללא שפיכה מצד הגבר לפחות..

    הגב לתגובה זו

    • stand on your head 5 minutes it will pass in time

      yoav, 08/05/06 13:59

      it is a good sign, it means you can hold your seaman in. you need to pass it to the higher levels ny standing on your head and by practesing yoga

      הגב לתגובה זו

    • שים קרח

      אופיר, 08/05/06 18:42

      לגבי ההשלכות, ידפק לך השכל בסוף

      הגב לתגובה זו

    • אם יש לך כאב ביצים, אז זה לא המדובר למעלה.

      פה, 09/05/06 10:36

      ניתן, בודאות, להגיע לאורגזמה ללא שפיכה. אתה מדבר על מצב שלא הגעת לאורגזמה. לא על זה מדובר. הכתבה מדברת על להגיע למצב שהגעת לאורגזמה ולא שפכת, כיוון שלא עוררת את הצורך לשפיכה. זה התרגול שעליו מדבר הכותב.

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    כתבה ארוכה מדי גמרתי פעמיים , מצטער (ל''ת)

    אלון, 08/05/06 12:40

    הגב לתגובה זו

    • (: (ל''ת)

      (:, 08/05/06 13:54

      הגב לתגובה זו

    • חחח אלון הרסת אותי מצחוק יא תותח (ל''ת)

      מנשה החיידק, 08/05/06 14:04

      הגב לתגובה זו

    • חזק... (ל''ת)

      מישהי, 08/05/06 15:32

      הגב לתגובה זו

    • 1 אתה גדול (ל''ת)

      antivirus, 09/05/06 00:31

      הגב לתגובה זו

    • קבל ח''ח גבר-גבר (ל''ת)

      שאול מופז, 09/05/06 04:55

      הגב לתגובה זו