 |
76.
כל המאמינים של הגורואים ,הם אנשים מבולבלים ומסכנים.
ל"ת
יואב,
08/02/07 14:29
|
|
 |
75.
לא שוכחת לא סולחת
אסנת,
השרון,
27/06/06 15:16
|
אשר פינטו המנוול נגע גם בי ובחברתי בעדינות ובנחשיות בחיוך תמים ומגע נעים. הבנו בשלב מסוים שזה לא בשבילנו ועזבנו אבל הזיכרון המר נישאר ... הוא פשוט אדם מנוול
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בנות יקרות אני מבקשת שתעזרו שאשר הדוחה לא ייצא כמעט חפשי ותתלוננו
אילה,
01/07/06 18:38
|
אשר פינטו המתעלל נמצא בדיון על עסקת טיעון .בנות נוספות צריכות להתלונן כדי שהוא לא ייצא בעונש קל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
אשר פינטו מתעלל
אילה,
תל אביב,
13/06/06 08:28
|
אשר פינטו התעלל בתלמידותיו,בינהם אני. אשר פינטו האנס שיקר לתלמידיו שהוא היחידי שיודע ויכול כך שכולם היו תלויים בו. אשר פינטו המתעלל לימד את כולם לשקר לסובבים אותם ואו לא לדבר ולתקשר כך שהופרדנו מהעולם -החברים והמשפחה. היום מסתבר שהוא שיקר לגבי הרבה מהסיפורים שלו על עצמו ועל חייו. וגם מסתבר שהוא אנס בנות רבות שלא מוכנות לתבוע-בנות התעוררו זאת הזדמנות לכל החיים לעמוד מול זה שלקח מכם את נשמתכם ולהחזיר אותה אליכם. כדאי עכשיו כי אחר כך יהיה מאוחר מדי. מסתבר שיש לו עוד כמה תלמידים דביליים שחושבים שהוא ''אלוהים''-מצבם אנוש כי הוא אנס בנות גם מבינהם שטוענות שזה היה בהסכמה-איפה ההורים שלכם ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
אשר פינטו
אהבת כאב,
16/05/06 16:57
|
|
 |
72.
יש עוד הרבה דברים שאנשים לא יודעים
מטופלת לשעבר,
ת''א,
13/05/06 21:45
|
|
 |
71.
הרוסייה מתחזה ? או שהרוסייה היא יוד בעצמו ?
ל"ת
בבושקה,
12/05/06 15:25
|
|
 |
70.
קח אנשים, לא חשוב מאיזו עדה או עם
נסיין,
12/05/06 15:23
|
שים אותם בתנאים מסויימים ותקבל אותה תוצאה
הכל ענין של נסיבות וסביבה כל התרבויות עוברות את אותה שלשלת התפתחות, בהתאם לנסיבות ולמנהיגים שבראשה לכן הקצב שונה לכן ההבדלים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ויש גם נטיות בילוגיות מולדות
ל"ת
מיטל,
12/05/06 15:52
|
|
 |
צודקת.לי יש נטייה ביולוגית להיות גבר.ואני לא משתמש בה.משעמם..
ל"ת
בועז@לב,
ת.א.,
12/05/06 19:01
|
|
 |
כן, אבל הן משותפות למין האנושי כולו... אלא אם כן
נסיין,
12/05/06 16:13
|
|
 |
אם היית רואה אותי, היית מבין לבד שאני גזע עליון
ל"ת
יש דברים שרואים,
בעיניים,
12/05/06 17:39
|
|
 |
אם הייתי רואה אותך -
נסיין,
12/05/06 20:28
|
הייתי מבין שאת מאוהבת בעצמך - נרקיס
וזה לא נטייה ביולוגית זה לגמרי משהו שנבנה עם השנים כמנגנון הגנה לפחדים שלך ובעיקר לפחד שלך מאהבה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צריך ''לעלות כיתה'' בכל הקשור לאיבחונים קליניים.
מיטל,
13/05/06 02:54
|
|
 |
69.
אתה רואה יוד'..זה כייף..ולסטייליסטים הפוצים ..בקשר למקלדת..
בועז@לב,
ת.א.,
12/05/06 08:49
|
אני מת על אלה שכל הזמן.. מה זה מרגישים עליונים כשהם כותבים ''לכל השורצים מול המקלדת''..מקלדת זה כייף אינטרנט זה אחלה טוקבקים זה פנאן..אז יש כאלה ששורפים את זמנם מול אתרי פורנו ויש כאלה שמעדיפים דושיח עם יוד' והצפוני הבלונדי היפה. זה דבר ראשון. וחוץ מזה אפשר לחשוב שיש להם מה זה חיים מלאים שאין להם זמן לכלום ובכל זאת יש להם זמן לבוא להעיר למכורים למקלדת. טוב מיצינו. הויכוח על הגזענות הוא כרגיל אותו ויכוח על השטחיות והחד מימדיות שבני אדם עוסקים כמעט בכל נושא. מן תגובה אינסטינקטיבית שמשקפת בסך הכול את המטען העודף של הדעה בהסתכלות הבריות על המציאות. יוד' כל תכונה אנושית שלמדת לא לאהוב תשפוט אותה כשלילית וההיפך.לשיפוט הערכי כלפי תכונות תרבותיות של עמים כאלה ואחרים היא הבעיה לא התכונה עצמה,שאין לה לכשעצמה כלום עם דירוג האנשים .התוקפנות המרוקאית נקראת תוקפנות על מנת להדגיש את השלילה שבה אבל אני יכול לדמיין אלף ואחת דרכים לכנות את הנטייה ה''תרבותית'' של אדם או של עדה ודרכים הרבה יותר חיוביות מן המילה תוקפנות. גבריות,עמידה על עקרונות,הבנה של המציאות הדורשת הפגנת כוח. לגבי כל תכונה ''תרבותית'' של כל עם אתה יכול לעשות את אותו תרגיל. כך שכל שיפוט של ''תרבות'' עם אחר היא מנופלת (מילה טובה) על ידי תרבותך השיפוטית שלך לאותן תכונות. אז מה עשינו? אי אפשר להגדיר מציאות תרבותית זה קשקוש מתנשא וחסר תועלת להבנת בני אדם ממש. זה עוזר רק לאלה שיש להם צורך לקטלג על מנת לספק את יצר ה''הבנה'' שלהם.יצר די מטומטם בעיניי. מה ככה ? אתה בא ללסבוס? אני טס ב שמונה ביוני לשלושה חודשים ..מה עם איילת ורזית?באות??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בועז--ניתן וצריך לעשות הפשטה כימעט לכל ''ערך'' שבנימצא
יוד,
12/05/06 12:15
|
על זה אנחנו הסכמנו כבר מזמן. אבל כאשר זה מגיע ''לפרקטיקה תרבותית'' --הדברים מאד ברורים למי שיודע לברר. אין ספק שאפשר לתת מספר כינויים לתכונה אחת. אבל זה עדיין לא יישנה את העובדה שלמרוקאים יש נטייה ''לישבור את הכלים'' וחסר להם אורך רוח.(וכמובן שזו הכללה גסה) אבל רק ע''י הכללה ניתן לאפיין תרבות. וברור שאת האיפיון וההגדרה על המרוקאים--ניתן ליגזור רק בהשוואה לשאר התרבויות. אין כזה דבר ביקורת תרבות --כתרבות כשלעצמה! (מוכרחים להעמיד נתונים סטטיסטים)--תרבויות כמקור להשוואה.
האם היה נוח יותר להשלים עם ההגדרה: שלתרבות המרוקאית יש נטייה לאלימות ב-ה-ש-וו-א-ה לשאר התרבויות? הלוא זו הייתה הכוונה מלכתחילה. התרבות המרוקאית היא לא ''אלימה כשלעצמה''. (היא לא הייתה מקבלת שם תואר אילו הייתה נמדדת לכשעצמה.)
קצת בעייתי לי לנפוש בתקופה הקרובה. (אגב,יש אפשרויות לעבודה שם באיזורים הכפריים המדוברים?)
ולמה אתה כותב את הכינוי רזית על הבקר? ואני כבר חשבתי שהצלחתי להדחיק את התופעה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יוד' למרות החיבה היתרה שלי אלי,תרשה לי... חינוך ההומאני לוקה בחסר.
בועז@לב,
ת.א.,
13/05/06 14:18
|
תרבות זה הוא סך הערכים שחברה מאפיינת את גישתה לעולמה ולעולמם של אחרים. אם אתה מדבר על מאפיין תרבותי לעדה לעם או לכל קבוצה אטנית אתה חייב לבדוק שבאמת שביטויו יתגלה בין אנשי אותה עדה שספגו את התרבות הזאת והפכו את ערכיה ונורמה התנהגותית.אם אתה לדוגמא אומר שמרוקאים מתאפיינית תרבותית בלהיות חמומי מוח אתה חייב להראות לנו ששום אדם שאינו שייך לעדה המרוקאית אינו חמום מוח כי אחרת זה סותר את עצם הגדרת העדה המרוקאית כחמומת מוח ''תרבותית''. היית פעם במשחק כדור רגל עם אוהדים אנגלים..היית פעם עד לאסיפה של גלוחי ראש אנגלים גרמנים אמריקאים שוודים הולנדים או אחרים.. ראית פעם קטטה של רוסים שיכורים בתל אביב? פגשת פעם דני קמצן או צרפתי קמצן או איטלקי קמצן ..כן? אז איך אפשר להגדיר את הקמצנות כמאפיין תרבותי של הסקוטים. ראית פעם גוי שמצליח בעסקים ובא לעזרת אחיו או חבריו..כן ? אז איך אפשר לאפיין את היהודים ככאלה..? אין מאפיינים תרבותיים לעדה לעם או לשבט רד מזה.. אני איתך אם תחליף את המילה תרבותית במילה חינוכית. כי כאן כל העניין קבור.בחינוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
החלף ידידי החלף....תרבות וחינוך זה אותו דבר.
יוד,
13/05/06 23:26
|
אתה עצמך פתחת את התגובה במילים: ''תרבות זה הוא סך כל הערכים...''
סך כל הערכים מועברים ומונצחים ע''י חינוך. (אם מהבית,אם מבית הספר ואם מהרחוב.)
וברור שיש דני קמצן וצרפתי קמצן. זו בדיוק הסיבה שכתבתי נ-ט-יי-ה ל... אם תאסוף נתוני סטטיסטיקה תראה שבקרב הסקוטים יש הרבה יותר קמצנים. זה עדיין לא אומר שכל הסקוטים קמצנים. אבל זה כן מצביע על מגמה. ולכן מדובר בנטייה ל...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הן חברות טובות לפי מה שהבנתי האחת הולכת עם השניה...לעינייננו
בועז@לב,
ת.א.,
12/05/06 17:36
|
העניין הוא לא אם אני אוהב כוסכוס או אם נכון לי מין פראי או אם אשתי צריכה להכין לי אוכל כשאני בעבודה או אם היא סוחבת את הסל או אם היא מפתחת קריירה או הולכת להפגין בלי חזייה.אם היא הולכת שני צעדים אחרי או הולכת קילומטרים לבאר להביא מים או שהיא קמה בבוקר לרפת או אם אני לובש שרוואל או רק ג'לביה או שאני בכלל מתהלך ערום בין הבריות ויוצר לי את המשקה בלעיסה ויריקה לתוך כלי משותף.אם הקפה שלי מר ולא טעים לאף אחד או דלוח כמו מי שטיפת כלים לא אם הבגט שלי אפוי כהלכה או שהלחם שלי שחור וכבד. העניין הוא האם כל זה באמת יוצר הבדלים שקובעים דרגות שונות של אנושיות יכולות כישרונות התאמות ואינטליגנציה. היה לנו כבר דיון כזה עם גזעני שטיינר ותורתם. מבחינתי מי שמצליח לראות את המאחד בין בני האדם את המשותף בתרבותם האנושית יוצא נזכר ממפגש עם אחרים. מעבר לכל מאפייני תרבות כאלה או אחרים בני אדם הם אותו הדבר בכל העולם.קח את האדם נקה אותו מכל זהות תרבותית מקומית ושבטית ותמצא פרטנר לכל חוויה אנושית מוכרת לך. אל תנקה אותו תמצא את אותו פרטנר מכוסה בשכבה מרגשת של הרגלים ומאפיינים שיכולים להיות מרתקים ,אם גישתך תדע לעודד התקרבות סקרנות הדדית והבנה. וזה מה שחסר לכל חשוכי הדעה,הם משתמשים באותם מאפייני תרבות מעשירים כסיבה לראות באחר נחות.וזה מה שלא נכון בגישה השיפוטית היחסית לשיטתך. האם להגדרה שלך לגרמנים יש נטייה לאלימות פחות מהמרוקאים? האם לתורכים יש פחות נטייה..האם לאנגלים יש פחות נטייה...בדוק סטטיסטית ותראה שממש לא. כל המאפיינים ה''תרבותיים'' האלה הם קשקוש בלבוש , צבוע חזק בצבעים של גזענות מתיפייפת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הערבים שקרנים!
ל"ת
מיטל אוגניסיאן,
12/05/06 09:12
|
|
 |
68.
למגיב על מרוקואים וגורו
חושב בהגיון,
11/05/06 15:07
|
רגע וגורו הודי מסטול מהתחת ומסריח מחרא שנתקע לו בשער בעת הטבילה האחרונה בגאנגס זה פחות מצחיק ? ואני בכלל אשכנזי ....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
לבן (הטמבלון) מהצפון...
יוד,
10/05/06 09:39
|
היה מכובד יותר אם היית מסביר לי למה אני סתום, (יכול היה להיות מעניין לקבל ממך ''סתירה אנתרופולוגית'') אבל ככל הנראה אין בך את מידת היושר הפנימי שתאפשר לך להכיר ''במתודולוגיה תרבותית''. ומי הם אלו ששורצים פה במדור? אתה עוד רגע מפתח פצעי לחץ מרוב שריצתך האינטנסיבית-- לפחות היית כותב דברי טעם.
היהירות שלך ,לבטל את דעתי באחת וחצי בלילה ועוד בטענת ''סתימות''. זהו פן נוסף של המנטליות שספגת בבית. (טוב נו... מרוקאים וסובלימציה רחוקים שנות אור.)
הצעה ידידותית, תרפה קצת מהמחשב ומהמדור. הפרספקטיבה שלך דורשת ''פוטו סינטזה'' עם העולם שבחוץ. היו רבים וטובים ממך שהטוקבק עלה להם לראש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא השארת ברירה יוד
בן,
צפון,
12/05/06 15:32
|
אבל התגובה הראשונה שלי למה שאמרת ב58 היא הנכונה (טאו - אדיר!) ולא משנה כמה ננסה להתפלמס פה... לא משנה כמה תקלל אותי... לא משנה אם לא תכבד אותי.. לא משנה אם תגיב בנאצה לכל תגובה שלי במדור....
היית... ונשארת... סתום. תודה elvis has left the building
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''לעזוב את הבניין'' זו ברירה לא רעה בכלל.
יוד,
12/05/06 16:30
|
ולמען הסדר הטוב, כשייחסתי לתרבות המרוקאית נטייה לאלימות, התייחסתי לאלמנטים יסודיים שהובאו כמסורת ממרוקו. כמו חינוך,ערכי משפחה,יחס לשכן,הורות והעדר אלטרואיזם.
כמובן שמצוקת המעברות הקצינה נטיות קודמות ואיפשרה להם עילה ''לגיטימית''.
האתיופים אנשים מאד עדינים,אבל גם באתיופיה התרבות וערכי המשפחה מאד נוקשים, ושוב הם לא עברו סינתיזה בעלייתם ארצה, אלא הקצנה עקב מצוקה.
ו''לבבושקה'', ייתכן ואף סביר שהרוסייה זו התחזות. אבל לא צריך להגזים בספקולציות מרחיקות על חיזוקים עצמיים.
ועכשיו תסלחו לי , אבל אני הולך ''לכדורגל של יום שישי''. ואני צריך להירגע לפני, כי יש שם מלא מרוקאים, ועליי להשאר מאופק :-)
שבת שלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יוד- תגובתך בשרשור 58 - אומנות ה'הפוך על הפוך' ?
גימל,
11/05/06 10:43
|
|
 |
אני לא בטוח שהבנתי למה התכוונת
יוד,
11/05/06 20:22
|
ולא היה נסיון יזום להפוך על הפוך, אבל טבעי שייווצר רושם כזה, הרי מרבית המגמות (התרבותיות) שהאדם רקח,ביסודם מוצב פרדוקס.
כן ,יש ש ו נ י בין התרבויות(''יש עילה לגזענות'') אבל המעשה הנכון הוא להכיר בעובדה שלא תיתכן ''מגה תרבות'' שתכיל את כלל בני האדם.
זאת אומרת שיש שתי אופציות: או להלחם בשם הגזענות (וההסטוריה שופעת בזה) או להכיר בכך שיש שוני בין התרבויות וזהו דינו של מיזוג.
אבל הגרוע מכל זה להעמיד פני סוציאלדמוקרט (מה שמאוד אופנתי) וליגרוס שכלל בני האדם שווים ושלתרבות אין מאפיינים פסיכולוגיים.
או שתהיה טוב, או שתהיה רע! רק אל תתכחש-זהו החטא הגדול ביותר ובעל הנזק הרב ביותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יוד -
גימל,
11/05/06 20:48
|
ברור שיש שוני בין תרבויות וברור שלא תיתכן מגה תרבות וטוב שכך
אבל...... להכניס למגירות שטוחות כאלו תרבויות שמונות כל-כך הרבה פרטים זה גורף מדי בעיניי וטיפה חשוך
לדעתי, תסמונת ה'שחור-לבן' הרבה יותר גרועה מתסמיני ההתכחשות שכן, ככה מפספסים את שאר הצבעים
בעיניי ההחמצה היא החטא הגדול ביותר ובעלת הנזק הרב ביותר לעצמנו ולאחרים
וגם........ הרשימה המדויקת שהבאת בשירשור האמור, לאן היא רצתה לקחת את הקוראים ? או מה התוחלת ? מה זה או ש.. או ש.... ? זה מיזוג זה ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אני חשבתי... אבל לא, ולכן תגובתי
ל"ת
בן,
צפון,
11/05/06 12:45
|
|
 |
טוב.. ניסיון אחרון
בן,
צפון,
10/05/06 20:00
|
בכל מקרה כל מה שייחסת בתור צביון תרבותי לכל תרבות שהיא זו דעה קדומה. אני לא אתן לך דוגמאות לטעויות שלך (כי כבר עשיתי את זה ארבע פעמים וזה לא פורסם) אבל אתה טועה ואל תדאג לי גבר, הפרספקטיבה שלי מעולה. וחוץ מזה כשעניתי לך חזרתי מבושם מפאב ולא היה לי כוח להסביר... מה גם שאני לא חייב לך שום הסבר נעלבת חמוד? לא מזיז לי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בן בן אל תקלקל את הרושם שהיה לי ממך..אתה כן חייב הסבר זה כל הקסם..
ל"ת
בועז@לב,
ת.א.,
12/05/06 08:53
|
|
 |
לא ייאמן , צינזרו חלק ממה שכתבתי
בן,
צפון,
11/05/06 12:46
|
|
 |
יוד צודק בכל מה שייחס לכל תרבות.
רוסייה,
11/05/06 07:37
|
|
 |
תראו איזו מקריות.
יוד,
12/05/06 11:34
|
כל התגובות (הנחפזות) שקיבלתי טענו שאני גזען. או בגלל יכולת מוגבלת של יושר פנימי, או בגלל תחושת נחיתות ''פתולוגית'' שגוררת אחריה את השאיפה לשוויון.
ודווקא בת התרבות הרוסית, זו (שסביר להניח) התמודדה עם עלייה,שונות ואולי אפילו קיפוח. דווקא היא ישרה יותר משאר המגיבים,ורק היאמצליחה להבחין בתופעה-במנותק מנטיות ליבה. זה נקרא יושר פנימי--היכולת להתעלם מצו המצפון הסוציאלי.
לזה בדיוק התכוונתי כשהחמאתי לתרבות הרוסית.
ואני לא גזען. משפחתי מעורבת,חברי מגוונים ודעותיי רחוקות מלייצג תרבות או זרם ספציפי.
זו הבעיה בתרבות המין האנושי--הכנות תמיד זכתה לבוז ולרדיפה. ואילו מדיניות הזיוף ועצימת העיניים נוגסות ביכולתו המנטלית של האדם.
שימרו לכם את בורותכם וכשאתם עוצמים עיניים--אל תשכחו לחשוב רק על דברים טובים! (הרי זה מה שהתרבות לימדה אתכם....''תחשבו טוב -יהיה טוב''.)
ההתכחשות היא ''השטן'' בחיי האדם! (בכל תחום)... מהסיבה שכאשר אדם מכין עצמו לטוב,אבל מעבר לפינה מצוי דבר-הנוגד-את-ציפיותיו...... שם הוא פוגש את ''השטן''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אגב תרבות רוסית...
יוד,
11/05/06 20:40
|
שהיא המוערכת ביותר בעיני ולא הזכרתי אותה.
התרבות הרוסית היא ההצלחה הגורפת ביותר בהשרשת אידאל האותנטיות. מה שאנחנו מכנים ''דוגריות''. וכפועל יוצא מזה, העם הרוסי שואף לאמיתות ובאופן טיבעי זה גורר ''אינטלקטואליזציה'' המונית.
(יכול להיות שהאלכוהול הוא אחד המאפיינים שעודדו את הנטייה לדוגריות ולבוטות הצדקנית).
בכל אופן, העליה הרוסית תתברר בעוד עשור או שניים כקרש ההצלה של ציוויונה התרבותי של מדינת ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דיון 67 .רואים.!!באה ה''דעה'' וסותמת כל זרימה יצירתית..
בועז@לב,
ת.א.,
12/05/06 09:01
|
כל אחד מתבצר בחיק החמים של דעתו ובחום המלטף של צידקתו והלכה השיחה להתבצרות סתומה. רבותי וגבירותי צאו מזה..קחו אוויר,וצללו למים הקרים של עולם נקי מכבלי החשיבה המנופלת. הרוסיה תחשוב שמרוקאי זה הכי בעולם..יוד יגלה שיש מגה תרבות אנושית הרבה יותר משמעותית מכל תרבות סקטוריאלית ..ובן הבלונדי היפה מהצפון ילמד לדבר עם גדולים ממנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא בלונדי (מרוקאי.. להזכירך)
בן,
צפון,
12/05/06 16:38
|
יופי הוא בעיניי המתבונן אלמד לדבר עם גדולים ממני? כשאני מדבר אל כאלה אני מדבר לעניין :)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יוד אתה גזען מהזן הטהור ביותר
ל"ת
אין ספק !,
11/05/06 23:25
|
|
 |
תודה. אם כבר גזען אז לפחות טהור.
יוד,
12/05/06 12:26
|
המפחיד הוא באמת הגזען הסוציומט. מניפולטור חדגוני.
לשמחתי ''בגזענות שלי'' (להגדרתך) אני לא מקדש אף רעיון.
האם זה עדיין ראוי להתכנות גזענות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכימה גם עם זה יוד. אתה צודק. ספסיבה
ל"ת
רוסייה,
11/05/06 23:03
|
|
 |
אם את אומרת...
בן,
צפון,
11/05/06 12:45
|
|
 |
לאו דווקא
ל"ת
רוסייה,
11/05/06 23:02
|
|
 |
מוזר...
בן,
צפון,
12/05/06 15:12
|
דווקא לזה שהרוסיות זונות יש הוכחות סטטיסטיות.....
אחותי....
אל תפילי עצמך.....
אני גם לא חושב שרוסיות הן זונות....
אבל יוד עשה הכללה נתעבת...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה קטע
בן,
צפון,
10/05/06 21:19
|
הרחיקו לכת וצינזרו רק חלק מהתגובה שלי... עלובים... אם אתם מצנזרים תצנזרו את הכל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כי אמרת דברים סתומים...
בן,
צפון,
10/05/06 17:08
|
התרבות המרוקאית האותנטית דווקא לא כזאת אלימה (תסתכל על האתיופים.... האנשים הכי עדינים בעולם לאט לאט הופכים לחיקוי של שוכני גטאות אמריקאים) לאמריקאים אין שום נטייה להעמדת פנים מתוך נימוס - זה האירופאים. לבדואים - הכנסת אורחים אמיתית. ואני לא מדבר פה על אוהלים בדואים תיירותיים... שם ברור שזה מזוייף. כלל האיסלאם - כרגע בכלל הכללת משהו שלא קשור לתרבות... לך תשווה בין אינדונזי מוסלמי לברזיאלי מוסלמי. הצרפתים רודפי צדק? מוזר שהם לא הראו את זה עד עכשיו... והישראלי הצבר כבר לא ניתן להגדרה. פה אתה צודק אין מקום לגזענות בעולם.. ואין מקום להכללות... אלא אם כן הם נעשות בתור הלצה. אחת וחצי בלילה... חזרתי מפאב מבושם, נראה לך שהיה לי כוח להתחיל להסביר את עצמי...?? וחוץ מזה... קפוץ לי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יוד - קראתי את תגובתך לבועז בשרשור 58
טית,
10/05/06 16:24
|
ולא נותר אלא לקוות בשבילך שאתה נוטל סמי הזיה כי העולם החשוך שאתה חי בו אין לו קשר למציאות הנסיון שלך להכניס אנשים לתוך מגירות עם תויות לאום פשוט מפחיד הסטטיסטיקות שלך נובעות או מפיגור מתקדם או מפחד מהלא מוכר
מקווה שיש אנשים שמוכנים להיות בסביבתך הקרובה, להרגיע אותך ולשמור שלא תעשה נזק לעצמך
כל טוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מתודולוגיה תרבותית = גזענות ?
פוטוסינתיזה,
10/05/06 13:45
|
למה שלא תפסיק לבלבל את המוח על יושר פנימי יהיר וגזען אתה בעצמך כנראה מדובר במנטליות אליטיסטית שסופגים בבית
היו רבים וטובים ממך שמשהו אחר עלה להם ראש רמז: 3 אותיות ש' ראשונה ן' אחרונה
עוד גזען בהכחשה מאחורי מקלדת
הערה לסיום: נזכרתי במפלגה ניאו-נאצית אחת, בשלהי שנות ה-30, שדיברה על מתודולוגיה תרבותית נזכרתי גם מה קרה אחר-כך
טוב תעשה אם תפעפע החוצה (בדיפוזיה) ממוחך את תולעי השנאה המיותרת הזו, שכל ייעודה לגרום לך להרגיש שאתה שווה יותר אתה לא !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין בי טיפת שינאה!
יוד,
לפוטוסינתיזה,
12/05/06 14:18
|
אלא שפע של כנות, ורגעים רבים של בחילה מהמוניות מתיפייפת.
אתה צריך ''לעלות כיתה'' בכל הקשור לאיבחונים קליניים.
הרי לכל תופעה תרבותית ישנה נקודת התחלה (נסיבות), ועל זה צריך לשים את האצבע! אבל באמת שאני לא יכול ללמד אותך כיצד לחשוב באופן קליני.
ולהשוות את גישתי לעמדות ניאו-נאציות, זה בעצם ניסיון לעטוף את עצמך בלגיטימציה מתחסדת ומתיפיפת שאמירתה--אני נוח לבריות. אני ''האדם החדש''.
אתה אכן האדם החדש, האדם שראשו קבור בחול. (איך תתעדכן כשראשך קבור באוטופיה? כשהראש קבור בחול,גם בלילה כשנעשה קר החול שומר על חמימות.) תראה את זה כמטפורה לאשליה שאתה נמצא בה.
כבר הזכרתי בתגובה אחרת, זה לא מספיק לחשוב טוב, צריך לחשוב אמיתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין טעם להתייפיפות
בן,
צפון,
12/05/06 15:26
|
העולם לא אוטופי
אבל לקחת קבוצות אנשים כל כך רחבות ולהגדירם עקב מעשים של קבוצות כל כך קטנות זו דעה קדומה.. ובטח שלהגיד שזה טבוע ביסודם!
זה כמו שיחשבו שהישראלים הם חבורה של פנאטים דתיים רק בגלל כמה גבעונים..
הכי הפריע לי שטענת שהתרבות המרוקאית האוטנטית אלימה מיסודה... אתה מכיר אותה בכלל? אתה יודע מה גרם למרוקאים היום להיות אלימים? וזה לא שאני בוכה פה על אפלייה על רקע עדתי... אני גר במקום הכי לא מופלה שיש... המראה שלי הוא הכי צבר שיש, החינוך שלי הוא מהטובים במדינה... אבל מה לעשות שלפני הרבה שנים במדינתנו הקטנה זרקו אותם/אותנו למעברות ומנעו מהם כל יכולת התפתחותית והשתלבותית במשק...
שוב... ראה נא את האתיופים... האנשים הכי עדינים שיש, אלימות בכלל לא עברה לשנייה במחשבתם עד שאנחנו דרכנו עליהם ואילצנו אותם להפוך לכוחניים..
אתה מעריץ את הרוסים.. ואם אני יגיד לך שכל מה שהם הביאו זה מאפיה, זונות, תרבות וודקה מסריחה וחשיבה מטמטית חסרת כל דמיון ומעוף..? לא צורם לחשוב עליהם ככה? אתה גם לא יכול לסתור את מה שאמרתי.... אבל שנינו יודעים שזה לא נכון..
אולי ניסית ליצור פרובוקציה, אני לא יודע, אבל דברי חכמה לא היו בתגובה שלך.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
וכמו תמיד תגובה של צד אחד - לא קונה !
ל"ת
ארז,
08/05/06 19:45
|
|
 |
Agree 100%
Ronald,
Paris,
09/05/06 17:25
|
|
 |
65.
למה, מטומטמים שכמותכם, אתם חושבים שזה לא
גורו,
08/05/06 17:22
|
|
 |
התגובה לגורו,
09/05/06 11:22
|
יכול להיות שכן עזר אבל יש גבול ויש חוקים הוא מנצל את היכולת שהוא מבין את נפש האנשים מעין פסיכולוג ואת הבעיות שלהם ומנצל את זה לטובתו האישית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם זה עוזר וזה אמיתי, מי אנחנו
גורו,
09/05/06 13:45
|
שנמנה את עצמנו החכמים הגדולים, והשוטרים של היקום, בשם אותם בני אדם שזה כן עוזר להם. נמנע את זה מהם? למה? כי אנחנו בורים? ברוטליים?...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נמנה עצמניו חכמים גדולים
לא-גורו,
11/05/06 23:08
|
לא בגלל זה שהוא עוזר לאנשים, אלה בגלל לזה שהוא אונס נשים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
יאפפפ... זה בטוח:
Rasputin,
08/05/06 17:10
|
לאלוהים יש משהו עם הקטע של גברים מזוקנים בעלי שער ארוך. ג'ים מוריסון, פינטו, איזה ישוע אחד, ראספוטין...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
הלוואי שיאנסו אותו בחזרה - בכלא!!!!!!
ל"ת
אונס= רצח הנפש,
08/05/06 16:08
|
|
 |
62.
אולי הנשים מטומטמות, אבל יש לא פחות גברים ששורפים לעצמם את החיים
בת המין היפה,
08/05/06 15:40
|
הולכים שבי אחרי איבר קטן שאורכו הממוצע עומד (!) על 13 ס''מ איבר זה נהוג לכנותו 'המוח הקטן'
הנה רשימה חלקית - ב. קלינטון י. מרדכי ח. גולדבלט ע. גלזר (הזיכרון שלי חלש בשעות הצהריים)
ועוד רבים, אנונימיים יותר או פחות את אלה תמצאו יושבים מאחורי סורגים, ביד אחת סבון נוזלי ביד שניה מגבת חבריהם לסורגים ממחישים להם את סדום ועמורה
עכשיו, תגידו לי מי יותר מטומטם ומי יותר מטומטמת ?
ולעורכת-הדין עלובת הנפש אני מאחלת שיהיה זה התיק האחרון שתזכי לטפל בו וגם פרנסה טובה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שאלה לי.... מה, זונה עולה רק 20 ש''ח?
בן,
צפון,
08/05/06 17:46
|
|
 |
ועל כן נאמר - על תגובה מטומטמת הגב בטמטום
ל"ת
בן,
צפון,
08/05/06 17:41
|
|
 |
בן, אולי תירגע כבר ? בן 12 ? שים איזה קסטה של החיפושיות
אהובה,
08/05/06 18:24
|
ודמיין שאתה עוזב את המגיבים במנוחה אין חובת מינימום 40 תגובות לכל מאמר במדור התגובות שלך לא כאלה חכמות בעצמן אבל תמיד טוב לדמיין סע לשלום המפתחות בפנים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מגעילולה הפכת לאהובה?
רחמים,
09/05/06 09:18
|
|
 |
אבל לא בשביל זה קיימים הטוקבקים?
בן,
צפון,
08/05/06 23:15
|
שנגיב בטימטום? וניצור גל תגובות עוד יותר מטומטמות? נו בחייך! הכתבות לא מעניינות, שלפחות יהיה מצחיק בתגובות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא, לא בשביל זה קיימים הטוקבקים
ל"ת
אהובה,
09/05/06 00:00
|
|
 |
לא נכון, בן אתה חמוד וקליל. תמשיך ''להעיק'' עלינו
ל"ת
קונדוליסה,
נותנת רייס,
09/05/06 13:55
|
|
 |
אם אני מצליח להעיק עליכם.. אז מצבכם באמת באמת קשה
ל"ת
בן,
צפון,
09/05/06 12:32
|
|
 |
בן היא צודקת
רחמים,
09/05/06 09:19
|
|
 |
טוב
בן,
צפון,
09/05/06 01:52
|
אז אני ישים תקליט (קסטה?? מה אני בן 12?) ויעזוב את במגיבים איזה כייף לדמיין הא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה באסה לחסה!
ל"ת
בן,
צפון,
08/05/06 17:40
|
|
 |
איזה כיף להיות מעל לממוצע!!!
ל"ת
בן,
צפון,
08/05/06 17:38
|
|
 |
61.
מה הסיפור יש נוכלים בכל מקצוע..גורו בזמן הניו אייג' זאת פרנסה.
בועז@לב,
ת.א.,
08/05/06 09:51
|
בכל מקצוע יש נוכלים.חסרים פסיכולוגים שמתעסקים עם.. .או מורים ששוכבים עם..למה לאינסטלטור או לגנן מותר וגם עושים מזה סרטים מכניסים ,ולגורו אסור..
המצחיקות ביותר הן הנשים .. קודם הוא הסתכל לי בעיניים אחר כך השכיב אותי עליו..עד כאן הכל בסדר זה רוחני .. אחר כך הכניס את היד במכנסיים זה נראה לי פחות רוחני אבל מה אני מבינה.?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
בגורו של פינטו זה הזין שלו...
ל"ת
גורושמורו,
08/05/06 08:24
|
|
 |
59.
יש שני סוגים של גורו-ים
יואב,
08/05/06 02:44
|
1. אלה שרק מנסים להתעשר ומודעים לכך שהם עובדים על כולם. 2. אלה שלא מודעים לכך שהם עובדים על כולם, כי הם סובלים מהפרעה נפשית.
הבעיה הכי גדולה בהתגוננות מפני אנשים כאלה היא שאנשים חושבים ש''להם זה לא יקרה'' כי הם חכמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
או אלו שמנסים סתם לז**ן בחורות תמימות והזויות
בן,
צפון,
08/05/06 15:42
|
לי זה לא יקרה? מה זה תאונת דרכים? סרטן המעי הגס? אף אחד מהנשים האלו אמרו לי זה לא יקרה... הן היו יותר מדי מטומטמות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
ג ו ר ו...מרוקאי?? נקרעתי מצחוק...
מצחיקולי,
08/05/06 02:14
|
כמה הנשים מטומטמות...אלוהים אדירים... מי יכול להאמין לגורו מרוקאי????????????? רק נשים אז תארו לכם..שר בטחון מרוקאי???????? אז זהו...יש לנו אחד כזה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא יאמן שיש אנשים מובחנים כחולי נפש שמגיבים במדור הזה..
בועז@לב,
ת.א.,
08/05/06 09:44
|
אתה בטח חושב שבגלל שיש לך מחשב אתה יכול להשתייך למין האנושי...אבל זה רק נדמה לך אתה למעשה הזבל שבזבל מן בוצה בלתי מזוהה גם מסריחה וגם נראית רע... אתה חי בתוך הזבל הזה אוכל אותו בתאבון ובסוף הופך בעצמך להיות זבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תודה אבל שזה מצחיק :)
בן,
צפון,
08/05/06 15:44
|
|
 |
מצחיק..?? יש לך חוש הומור מעוות..מה קשור שאתה מרוקאי?
בועז@לב,
ת.א.,
08/05/06 18:10
|
דפוקים כאלה עם דעות מפגרות כאלו ממש לא מצחיקים אותי..כל דבר שנשפט לגופה של עדה או מין או עם או ציבור שלם ממש לא מצחיק אותי..זה הסימן המובהק ביותר לפיגור עמוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אהלן בועז...
יוד,
09/05/06 20:31
|
אתה באמת לא מכיר בעובדה שיש דבר כזה שאפשר לכנות אותו ''מגמה תרבותית''? הרי ברור שלא כל המרוקאים (לצורך העניין) סובלים מעצירות רוחנית,אבל כל עדה והנטיות התרבותיות שלה. בוודאות אני יכול לומר שלתרבות המרוקאית האותנטית יש נטייה לאלימות. לאמריקאים יש נטייה להעמדת פנים מתוך נימוס. לבדואים-הכנסת אורחים(מזוייפת). ולכלל האיסלאם יש נטייה לשלול את קיום צרכיו של הזולת. הצרפתים אליטיסטים רודפי צדק. והישראלי הצבר הוא חיה בלתי מרוסנת שמצליחה להביך כל תרבות באשר היא.
אין מקום לגזענות בעולם. אבל לא ניתן להתעלם מהעובדה שקיימים פערים בין התרבויות-ולפערים יש השלכות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם נעלמתי ובעיקר אני נמנע מלהגיב...
יוד,
11/05/06 19:56
|
משתי סיבות. -אני מתקשה למצוא עניין בנושאי התוכן של הכתבות, (הדת חוזרת כמובלעת רוחנית במסווה ניו אייג'י)
-מרבית המגיבים סובלים מבורות ,''וניגמר לי הסוס'',אני לא ''צד'' (צייד) אוטופיות רוחניות של אנשים לשם השעשוע. זה לא מאתגר, לא מהנה ויש לי דברים טובים יותר לעשות בפנאי שלי מאשר להיות יחצן הספקנות והורס מסיבות.
שיבושם למתבשמים (עוטי האמונה)
על איזה בילבול מדובר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אהלן יוד ..נעלמת ..או שאתה נמנע מלהגיב?
בועז@לב,
ת.א.,
11/05/06 09:44
|
לקרוא את תגובתך ולהתפעל מן היכולת שלך לכתוב ולבלבל את הקורא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכן מילים כדורבנות
בן,
צפון,
10/05/06 01:34
|
כיאה לסתומים ששורצים במדור הזה
ואני מעיק.... נו טוב..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בועז בועז.... צריך לקחת דברים בפרופורציה
בן,
צפון,
09/05/06 00:00
|
כולנו פה יודעים שהגורו הזה דפוק וחרא וניצל את כוחו, ולא רק על נשים אלא גם על גברים (לא בקטע מיני, אבל אני בטוח שלגברים היה מחיר גבוה יותר לטיפול, גם הם הלכו אחריו בעיניים עצומות) וכולנו יודעים שלמרוקאים לפרסים לרומנים להונגרים לרוסים ולאתיופים יש אותם יכולות רוחניות ומנטליות.. עכשיו שאתה מודע לזה... לא מצחיק? קורע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
זה מזכיר לי משהו, כנסו לכאן:
יוסף,
08/05/06 01:47
|
http://www.katot.org/Files/KatotPage.asp?KatotPage=30
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה מזכיר לי משהו
אלי,
08/05/06 02:49
|
|
 |
הלינק שיוסף הביא הוא לכתבות מהעיתונים
סמיון,
08/05/06 13:00
|
גם אני לא מצדד את יד לאחים, אבל הכתבות שמובאות בלינק הם מעיתונים כמו ידיעות ומעריב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
כנסו ותראו את האמת על הגורואים של מדונה
אסי אגסי,
08/05/06 01:45
|
ואז תבינו כמה קל ליפול לתוך כת:
http://www.ynet.co.il/articles/1,7340,L-3161551,00.html
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לטיפשים קל ליפול
ל"ת
שי,
08/05/06 20:02
|
|
 |
55.
אעלק עשה אותה בגדול!
חנה,
עקרוטינה,
08/05/06 01:39
|
החתיכת חרמן העקרוט הזה!. וחבורת הכוסיות שהצטופפה לידו? עורכות דין? בוגרות אונברסיטה? עם איזה מנת משכל הן הגיעו ללימודים? באם הן מאמינות ש''פרצוף כזה'' הוא לא פחות ולא יותר מאשר אלהים! ועוד אלהים מרוקאי? איפה השכל יא ראבק! : אלהים בוחר לעצמו מקום לידה יפה כמו למשל באלפים, בטוסקנה או בקוסטה דל סול..אבל מרוקו? בליכלוך? בזבל? נקודה נוספת שכדאי מאד לציין: בן אדם שיש לו משהו עם אלהים צריך להראות לפחות כמו בראד פיט ועם שרירים כמו של ארנולד שווארצנגר או דולף לונדגרן. אבל מה יש לפינטו פאנטוטו הזה להציע חוץ מפרצוף תחת, אפס שרירים וזיין מדולדל? מה אומר לכם? הבנות האלה הן באמת בבעיה. כדאי להפנותן מיד למוסד פסיכיאטרי הכי קרוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
צריך פיקוח של משרד הבריאות על התחום האלטרנטיבי ! ! ! ! !
חנן,
08/05/06 01:04
|
כל התחום של הטיפולים האלטרנטיביים נראה לי מאד פרוץ. הגיע הזמן שכל הזמן שרוצה להיות מטפל כזה יהיה חייב באישור של משרד הבריאות ! ! ! ! ! ! !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
כולם לקרוא את מה שיוסי כתב מס 2 ,חשוב!
ל"ת
מאיה מירב לילך,
תל אביב,
08/05/06 00:35
|
|
 |
52.
שלמה גרוניך נהיה אנורקסי או מה?
ל"ת
בר ששת,
דרום,
08/05/06 00:32
|
|
 |
51.
לכל הגברים המסרסים חוץ מיוסי מבאר שבע השפוי
מירב מאיה ול,
תל אביב,
08/05/06 00:21
|
הכעס שלכם על נשים הוא כעס על האמהות שלכם שסרסו אתכם ,פזית(ברית מילה} ורגשית{הגברים בוכים בלילה?}....מיועד גם לאשר פינטו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
לבנות האמיצות שהתלוננו חיזקו ואימצו
מירב מאיה ולילך,
תל- אביב,
07/05/06 23:55
|
כל הכבוד לכן. אל תתיאשו ואל תאמינו לאנשים הטפשים שרוצים להשתיק אתכן. אתן עושות דבר חשוב. בהצלחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
לא יאומן!!!
ל"ת
יואל,
רחובות,
07/05/06 23:49
|
|
 |
48.
לתת פרסום מירבי
אלי,
המרכז,
07/05/06 23:16
|
על כל אמצעי התקשורת לתת פרסום מירבי לסיפור ודה על מנת למנוע מבנות נוספות ללכת לאנשים מסוג זה ץ יש לצפות שבית המשפט לא יהיה רחמן ןירחיק איש זה מאתנו להרבה שנים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
יופי שובינסטים מסריחים, מצאתם לכם סדק להרים את הראש
שיבולת,
בשדה,
07/05/06 23:08
|
אני לא אגיד משהו בסגנון ''אם הבת שלכם היתה במשבר והולכת לקבל עזרה ובמקום זה מנצלים אותה ומשתמשים בה ומזיינים אותה במסווה של טיפול וגו'...'' כי כולי תקווה שאין ולא יהיו לכם בנות. אתם בהחלט לא ראויים לזה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
לכל מי שאומר שהנשים מטומטמות,
סטודנט,
07/05/06 23:02
|
ואיך אפשר ללכת באופן עיוור וכו' וכו', רק משפט אחד יש לי להגיד לכם.
מעל 90% מתושבי העולם דתיים.
ודי לחכימא ברמיזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
אל תעשה לך אלוהים אחרים!
דיפני,
07/05/06 22:50
|
הכוונה במשפט זה אל תלך שולל אחרי כל ''גורו'' או ''חסיד'' או ''מלך מלכי המלכים'' או ''המשיח''. שמור על השכל תהיה מציאותי ותקח בחשבון שלא תמיד תהיה נאהב. אם כן תעשה לך אלוהים אחרים - הוא יאנוס אותך ואת נשמתך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
נשים...
02,
07/05/06 20:40
|
נשים הן פשוט פוסטמות שמוכנות להאמין בהכל. אז הנה בשבילכן משהו להאמין בו - סילבן שלום הוא בטוח אלוהים, הוא אפילו יותר מכוער מפינטו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
חלאת אדם
אבי,
07/05/06 20:31
|
כמעט ואיבדתי את הבת שלי בגלל המנוול הזה מאחל לו את כל הרע שבעולם חלאת אדם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אפשר את הטלפון של הבת שלך?
ישו,
08/05/06 16:02
|
|
 |
לא.... זה כבר חריף מדי.
ל"ת
בן,
צפון,
09/05/06 01:54
|
|
 |
42.
נו מה חדש? זה ידוע שהנשים סתומות.
ל"ת
חכם מימון .,
בית המקדש 3,
07/05/06 20:07
|
|
 |
41.
דתיים צדקו: נשים דעתן קלה
ל"ת
חילו,
07/05/06 19:55
|
|
 |
40.
לא לבעלי לב חלש!
גורו רקטלי,
07/05/06 18:57
|
כל הגורואים מזוייפים! כל המדיטציות לא נכונות! המדיטציה האמיתית נגלתה לי מפי ה''אחד'' (להלן יקרא ה''גלל'') בזמן שישבתי וחריבנתי בשירותים. מעכשיו אל נא תקראו עיתון או תעשנו סיגריה בזמן יציקה. חישבו על כל הרוע, הזבל והפסולת הרוחנית שיוצאת מאחוריכיים כשאתם מחרבנים. הקדישו מחשבה בכל אימוץ שריר רקטלי ודחיפה מטה. שאפו דרך האף ותשאפו דרך פי הטבעת. שנאמר לכל פעולה שאנו עושים כאן בעולם החומרי יש מטרה בעולם הרוחני! זאת המדיטציה האמיתית והנכונה.. כל השאר זה סתם פרסומות!!!
- נ''ב : ה''אחד'' גם אמר לי שהוא נגלה למשה כאשר הוא בסך הכל עלה לחירבון בהר סיני... האחד פשוט סבל מהריח אז הוא הדליק קטורת.
בואו להצטרף לכת ה''חירבון עם מטרה נעלה''
www.holyshit.co.il
כת ללא מטרת רווח - כל שאלת התעניינות עולה סכום פעוט, צדקה לנזקקים, בסך 450 דולר אוסטרלי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מגעיל
ל"ת
פוי,
07/05/06 22:18
|
|
 |
חירבון זו התגלמות המחזוריות של הטבע
ל"ת
גורו רקטלי,
למה מגעיל?,
07/05/06 23:10
|
|
 |
חחחחחחח... ענק!
ל"ת
חחחחח,
חחחחחחח,
07/05/06 20:29
|
|
 |
שובו של החחחחחחחחח ?
ל"ת
ח.,
08/05/06 19:45
|
|
 |
39.
אשר פינטו, סקס והעיר הגדולה ומה שביניהם
נגחה לפנים,
07/05/06 18:52
|
הנשים של דורנו, אלה שכל היום רואות ''סקס אנד דה סיטי'' וקוראות מדורים של דנה ספקטור וחיות בסרט שזה בעצם החיים שלהם, והן יכולות לנפנף גברים לפי גודל הז@ן, חשבון הבנק או היקף הזרוע, והן יהיו רק עם זה שיביא להן אותה ב5 אורגזמות כל מספר כי אחרת הן פשוט יקנו דילדו, הנשים האלה (וכל מי שמתפרנס מהקשקושים האלה) דירדרו את הגברים לכזה בלבול וחוסר ביטחון עד שכל אחד, בשביל להיות עם אישה, משווק את עצמו בדרכים- שהשם ירחם. אחד בא בקטע של ביטחון עצמי אינסופי, אחד בא בקטע של חמודי דובון אכפת לי (כשלמעשה הוא חיית טרף רעבה) ואחד, כנראה היותר חכם בחבורה, מספר לבחורות שהוא אל וקורא להן להצטרף אליו בחדר השינה. אז הלך לו. עכשיו הולכים לזרוק אותו לכלא, בגלל שהשרוטות האלה הסכימו לשכב איתו.
יש לי חבר שמספר לבחורות על תאונות אופנוע שלא ממש קרו לו, והוא למד סלסה רק ז#ונים. מחר הוא עוד ימצא את עצמו בכלא...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
משוגעות!
נפגע גברי,
10/05/06 15:18
|
|
 |
אני, ''אל תעבדו עלי'', מאשר תגובה זו כראויה לקריאה ולהנהון הסכמה
ל"ת
אל תעבדו עלי,
08/05/06 14:56
|
|
 |
מלך, מלך...
ל"ת
נוגרה,
08/05/06 14:55
|
|
 |
תותח אתה נגחה
ל"ת
ראסיה,
07/05/06 20:43
|
|
 |
זה התירוץ שלכם? שיש לכם קטן? פכככ
ברדשו,
08/05/06 17:05
|
תהיו קצת יותר יצירתיים. היהודים אשמים בנטישמיות והנשים אשמות בזה שאתם לא מסוגלים לשלוט ביצרים שלכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברדשו, גם אישה וגם טיפשה, לא הבנת בכלל את המסר. תקראי שוב.
ל"ת
נגחה לפנים,
09/05/06 17:04
|
|
 |
38.
נשים משכילות, בוגרות ומטומטמות - איפה האונס??
שחר,
ירושלים,
07/05/06 18:40
|
הכל היה בהסכמה, כל אותם נשים הסכימו ורצו לשכב איתו אז איפה פה האונס???? חבורה של מטומטמות חסרות בינה וחוט שידרה שהסכימו להפוך לשפחות של תימהוני שטוען שהוא האלוהים - עד כמה אפשר להיות מטומטם??????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
אשר הוא הגדול מכולם
מטופלת,
07/05/06 18:35
|
תפסיקו להעליל סתם על איש רב פעלים שעזר לנשים בעיקר בעיתות צרה.מה שהוא עשה איתן זה מרצון.כן הרבה מחברותי שכבו עמו מ ר צ ו נ ן.שלא יבואו לאף אחד בטענות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וזה עושה את זה בסדר ?!?!?!?!?!?!?!
ל"ת
ר-אות,
09/05/06 12:49
|
|
 |
במה את מטופלת?
בן,
צפון,
08/05/06 16:01
|
|
 |
מטופלת????...מטומטמת יותר מתאים
ל"ת
קלמנטינה,
08/05/06 03:19
|
|
 |
36.
אם בחרתם לאמץ גורו,
ששש,
07/05/06 18:16
|
שאלו את עצמכם את השאלות הבאות:
1. האם הוא נושך?
2. האם הוא אוכל הרבה, וכמה יעלה להאכיל אותו?
3. האם הוא בא ממשפחה טובה, כלומר האם הוא צאצא של שושלת ידועה?
4. האם אתם בטוחים כי תרצו בו גם בתווך הזמן הרחוק, ולא רק בתווך המידי?
5. האם אתם מחפשים גורו קטן? גורו גדול? גורו רועים? גורו שמירה? גורו מחמד? גורו תצוגה?
6. אם הוא לא מעוקר, ואם אין בכוונתכם לעקר אותו, האם אתם מוכנים למצב בו הוא ינסה לזיין כל דבר שזז?
זכרו, הגורו יכול להיות חברו הטוב ביותר של האדם, אך יש לדעת איך לטפל בו: רצועה ארוכה מאוד אינה תמיד הדרך הטובה, גם אם היא מעניקה לגורו עצמו הנאה מרובה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ענק! תודה :-)))))
ל"ת
גורית,
צער בעלי חיי,
07/05/06 23:03
|
|
 |
אל תשכח. יש נשר בשמים. גור לך
ל"ת
איינשטיין,
08/05/06 18:07
|
|
 |
35.
קחו לדוגמא את צ'רלס מנסון
ראובן,
הרצליה,
07/05/06 18:06
|
שהיה פסיכופת והביא בחורים ובחורות נחמדים מבית טוב לרצוח (את שרון טייט 1969). אני חושב שהבעיה האמיתית היא לא אותו גורו כריזמתי אלא אלה ההולכים אחריו בעיניים עצומות. אם אנשים מקבלים מה שהוא אומר באופו עיוור בלי לשאול הרבה שאלות ובלי להשתמש בשום כלי ביקורתי (שיש לכל אחד) זה יכול להגיע לכל כוון אפשרי. זה מודל פשוט של דיקטטורה מבחירה. במקרה של דיקטטורה פשיסטית השלטון מחסל את כל כלי הביקורת הציבורית. הדוגמא הקלאסית זה צפון קוריאה. קים איל סונג הביא פיגור , רעב ומחסור על בני עמו, וביחד עם זה העם רואה בו מנהיג נערץ ואהוב. בתנאים מסוימים אנשים מוכנים לבטל את הרצונות שלהם והביקורתיות שלהם וללכת אחרי מנהיג בעיניים עצומות. זה רדך אגב לא פוטר אותו מאחריות פלילית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
הבידואים אומרים :''החורמה טאמע''. האשה ''טאמע''.
יגאל כהן,
רחובות,
07/05/06 17:52
|
מהו הטמע הזה. כאשר אשתך כועסת מאד עליך , או כאשר היא במצוקה נפשית כלשהיא, היא בחזקת טאמע. ואסור תכלית האיסור לשום גבר לדבר איתה אפילו בטלפון. שהרי היא טאמע ואינה אחראית למעשיה. וכדי למנוע מגבר לנצל את המצוקה הנפשית שלה ו''להעניק לה אהבה''. הומצא המושג הזה. אוי לו למי שיתקרב לאישה כשהיא: טאמע. וזה לא רק שהתקרב להן כשהיו טאמע, אלא השתמש בשיטות של דינמיקה קבוצתית כדי לדרדר את הנשים האלה. יש מה ללמוד מהבדואים. ואולי בכך עניתי על הויכוח שלכם, בנוסח ''אם הן מטומטמות שישלמו''. אחד בא לשכנה שלו ואמר לה: דעי לך שבעלך עכשיו בבית מלון עם אישתי. מיד הפכה החורמה לטאמע. אמרה ל''גורו'':מה נעשה? אמר לה:בואי נתנקם בהם. כיוון שהיתה טאמע הרי שהפתרון נראה לה מוצלח ביותר. התנקמו. אחר כך אמר לה:נתנקם בהם עוד פעם? אמרה כן. והתנקמו בהם עד שהשכן התעלף. העירה אותו :קום בוא נתנקם בהם. אמר:די,אני כבר סלחתי להם,תני לי לישון. החורמה היתה טאמע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
חבל
י. ה.,
07/05/06 17:35
|
עצוב מאוד שפינטו הנ''ל משחיר את מוסד הגורו בכלל ואת מאהר באבא בפרט.
שניהם לא סובלים מיחסי ציבור טובים יותר מדי ואיזה שרלטן דרג ז' זה לא בדיוק מה שהם צריכים ליח''צ שלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
מטרת החיפוש...
מואדיב,
07/05/06 17:25
|
מתי תבינו, מחפשי דרך פעוטים שלי, שכל מסע השכנוע שחורט על דיגלו שחסר לכם דבר מה, שרק תעשו כך או כך תרגישו שלמים יותר, קרובים לאור....כל דברי החלקות על אנרגיות, ניצוצות אלוהיים, וכו' הכל נועד למטרה אחת והיא........... לאפשר לחרמנים כריזמטיים מזדקנים לזיין פעוטות אובדי עיצות (כמותכם...) תוך כדי קבלת טובות הנאה חומריות לחלוטין, משאר הפעוטות (חברי המין האחר...)
התעוררו...אין אור אלא רק עור...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא אבדת במדבר?
ל"ת
בן,
צפון,
08/05/06 15:58
|
|
 |
31.
לעורכת ולקוראים
עמית,
07/05/06 17:21
|
כל עוד NRG מחזיקה תחת ''יהדות'' מדורים של טקסטים לאומניים, שכל קשר בינם לבין הדת מקרי בהחלט, העבודה היפה שעושים ב''ניו אייג''' לא שווה כלום. NRG ''יהדות'' (חח) הוא אחד הבזיונות הגדולים בתקשורת הישראלית. נראה את ה''ניו אייג''', אתר החופש המחשבתי, מפרסם את התגובה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לשמאלן המתחסד ''עמית''
אל תעבדו עלי,
08/05/06 15:02
|
בתקשורת הישראלית, שכל אדם הגון יודה שהיא בסה''כ פלטפורמה לתעמולה שמאלנית זולה, אין במה ואין מקום למגזרים גדולים בחברה הישראלית. לכן, כל נישה תקשורתית שיש לציבורים המופלים גישה אליה, הופכת להיות מזוהה עם כל מה שקשור באותו ציבור. לעניין ''NRG יהדות''- זה דתיים ועמדות ימניות, אותו סיפור עם ערוץ 7, אפשר גם להשוות לתופעת השידורים פירטיים ובלבולי המוח הדתיים שבוקעים מהם, וכו'... וכו'... אם תחליף את דורון רוזנבלום ואת רפי גינת באורי אורבך ומאיר עוזיאל, לא יהיה כל צורך בדברים כמו ''NRG יהדות''. בינתיים, שמאלן קטן, תפסיק להתחסד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סבבה דתיים, סבבה ימניים
בן,
צפון,
09/05/06 01:36
|
|
 |
30.
מס' 1 - אתה תמים - הן פשוט מטומטמות
אריה,
לוד,
07/05/06 16:27
|
מס' 1 - אתה תמים - הן פשוט מטומטמות ! נשים לפעמים מתנהגות בטימטום כזה בלתי מובן בעולמנו הגברים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
אלוהים - איזה שטויות!!!
אחד,
07/05/06 15:35
|
|
 |
עכשיו באים?
ל"ת
בן,
צפון,
08/05/06 15:57
|
|
 |
28.
ועל כן נאמר - מקומה של האישה במטבח
ל"ת
ישו,
07/05/06 15:17
|
|
 |
ח''ח
ל"ת
מ,
07/05/06 16:08
|
|
 |
27.
פינטו קילקל את המילה ''גורו'',הוא ''סוטה
dafna57,
רמת-גן,
07/05/06 15:08
|
גורלי ומזלי היה תחת שליטת ה''שכל'' שלי ולכן מודה אני לאלוהים יום יום שהכרתי את ה''מאסטרר'' ניסים אמון,הייתי עד אילו עם סוד ''אונס'' שהיסתיר בתת-מודע שלי,בחדר אוכל במליון ''יערות-הכרמל'' ישבתי בשולחן אוכל יחד עם ניסים אמון,הוא רק סיפר לי סיפור מהזן על ה''טנטרה אהבה'' ,לאחר הסדנה הלכתי עם זה שהיה לו אהבה אלי,באותו לילה עגעתי לאורגזמה שחשבתי שזה ''התקף לב'',אז הבנתי כי הוצאתי את האונס שעברתי בגיל 9 והסתרתי את זה מכול העולם,עכשיו אני מעריכה את עצמי שלפחות בחרתי מורה ענו באמת,בכתבה הזאת אני מבינה שלא טעיתי שניסים אמון הוא ''משיח'' אמיתי.דפנה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד מעט הוא יחליט עבורך שהדרך היחידה....
נביא,
07/05/06 15:53
|
שתיגאלי מהטרומה שחווית בילדותך זה עם תשכבי איתו. ואת לצערי הרב תסכימי, וזאת בגלל שאת חלשה ושמה מבטחך ואומנך בקרוצי בשר ועפר. חבל כילידת העם היהודי את יכולה הרבה יותר. זאת אלילות ועבודה זרה להתמסר לשטויות ולשקרים ואינטרסים שיוצאים בפיותיהם של בני אדם.
אין לנו מלך אלא בורא העולם ומקיימו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''נביא'' אם הייתה חזק הייתה כותב שמך
dafna57,
רמת-גן,
07/05/06 18:52
|
למי שיש סתר אז עדין לא הגיעה לאושר-פעם חשבתי שהצחוק מ''סוטול'' זה השמחה והאושר בחיים-יש כאלה שלא מכירים אותי חושבים שאני ''לסבית'', אם תרצה לדעת מה האמונה שלי הכתוב לך,אם אמוני היה בעפר והבשר אז לא הייתי חזרה לחיים-לפני שנתיים עברתי שטף-דם במוח,ניתחו אותי במוח,לאחר 48 בלי הכרה החזיר אותי לעולם הזה אלוהים-שחזרתי חזרתי עם אומץ בגדול כי בלי אומץ אין חופש ובלי חופש מלא לא יכול להיות אושר. מהיהדות למדתי לא להיות ב''דיכי'' במשך היום,אבל בלילה שבניי היו ישנים ואני לבד-גידלתי 2 בנים לבד ללא אביהם שהיתגרשתי ממנו לפני 20 שנה,-הרגשתי כי הלב שלי לא טוב לא בחיים שאין בהם אושר,חיפשתי -חפש אולי אתה תמצא-אושר ומודה אני לאלוהים שטיפלתי בעצמי בשנה הראשונה אחרי המוות פגשתי את ניסים אמון בגבעתיים בטיאטרון ,באותו רגע מהשמים קיבלתי את ה''אור'' המלא, מעשרת הדיברות למדתי להיות אנכית אבל לא איגואיסטית. בורא העולם נמצא לידי בכול מקום-בילדות לימדו אותי כי אלוהים בשמים-שם שהייתי במקום אחר הפעם אלוהים לא היה בשמים ,הייתי לידו שהוא לצד ימין ישב לידי,בגבעתיים שישבתי במקום שזה אולם ישיבה הייתי באותו שורה אך במרחק של כמה כיסאות,שראיתי אותו קמתי אילו וזה שראיתי את ''אחי'' ניסים אמון בשבלי הוא ''משיח'' ''שליח'' ששלך לי שוב אלוהים-לפני 10 שנים שהיכרתי אותו כבר הייתי בדרך טובה לחיים מאושר,אבל לפני 5 שנים שעזב את ישראל התחלתי לחזור לאמונות פרימיטיביות של פעם שלא מתאים לזמנים האלה-כן גם רופאים שעדין לא מצאו את התרופה למחלתי,רק מה שנותנים עוצר את המחלה,אבל הכדורים שמקבלים העולם מתגלה כמטפל בצד אחד והצד הממול נהרס-למדתי כי אנחנו בארץ ישראל שאנחנו צריכים ללמוד עוד כמה דברים שיש לכול הכיוונים. בקיצור נביא דפנה כתבה לך ולכולם כי מניסים לא רק נשארתי בחיים אלה גם הזכותו למדתי לאהוב את החיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הצמדות
ר-אות,
09/05/06 12:46
|
דפנה יקירתי מספק חודשים אני קוראת את תגובותיך ואכן נראה שעברת כמה וכמה חוויות לא פשוטות בחייך. דבר אחד שקשה לי איתו כל פעם מחדש היא ההצמדות הבלתי מתפשרת הזאת ל''משיח'' האישי שלך, ''למורה האולטימטיבי'', לניסים אמון. אני מבינה שהוא עזר לך לשנות את חייך מן הקצה אל הקצה, אך אל לך לשכוח כי את זאת שעושה את העבודה, אנחנו אחראיים על חיינו. נשמע ממילותיך כי בלעדיו לא יכולת להתקיים!!! לייקום יש את הדרכים שלו לשלוח אלינו ''מלאכים'' ושאר ניסים ונפלאות (תרתי משמע)... יש זמן בו צריך להניח למילים, לא להתפס, לא להצמד, פשוט לחטיות בהתאם לאמונותינו, אך לא לנפנף ולהצהיא מה הן. פשוט לחיות אותן !!! את באמת חושבת כי ללא ניסים לא היית שורדת?! תני לעצמך את הקרדיט המגיע לך, זהו נתיב חייך. באהבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נראה לי דפנה..ששטף הדם במוח שלך לא הפסיק
ל"ת
קוקי,
08/05/06 03:17
|
|
 |
די עם הרוע!
ל"ת
יואב,
08/05/06 08:43
|
|
 |
כמה רוע אפשר לבלוע?
גורו רקטלי,
08/05/06 15:56
|
|
 |
מה? אולי תכתבי באנגלית? את תעבירי את מסרייך בצורה יותר טובה
ל"ת
בן,
צפון,
07/05/06 21:54
|
|
 |
באיבוד הכרה איבדתי את העברית,אז
dafna57,
רמת-גן,
08/05/06 01:27
|
במקום לדעת את האנגלית השקעתי את עצמי להחזיר לי את העברית היחידה שלמדתי בחיי.פעם אבא שלי לא ארשה שאמא תדבר חוץ מעברית אף שפה,לכן גם בבי''ס לא רציתי אנגלית,עכשיו אני מהאנשים העניים שאין להם כסך למוד בבי''ס פרטיים ואני כבר בת 49 ואולי פעם הלמד .דפנה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן... הבנתי את זה שנייה אחרי שלחצתי שלח... סליחה
ל"ת
בן,
צפון,
09/05/06 01:37
|
|
 |
בן כן אני לא מדברת אנגלית,אין לי עקרוניות
dafna57,
רמת-גן,
08/05/06 21:35
|
יש לי גבולות שמסוכן לעבור בלבד, תיכנון אפילו למחר לא עושה לעצמי, בן אם אתה רוצה עוד לדבר איתי כך את הכתובת dafna57@012.net.il
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה? את אומרת שאת לא יודעת אנגלית?
בן,
צפון,
08/05/06 15:55
|
|
 |
26.
מפחידה התמימות של בני האדם
מלאך,
07/05/06 15:04
|
איך אפשר להגיע לרמות כאלה של אמונה עוורת באיש הזה שרק מלהתבונן בפרצופו אפשר לראות שהוא הנוכלות בהתגלמותה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
שיעור בלוגיקה
יענקל,
07/05/06 14:59
|
עם מירב היא היחידה שהסכימה לחשוף את שמה אזי לא ייתכן שגם לילך הסכימה לחשוף את שמה (פסיכומטרי -אני חושב ,ובאמת סליחה על הקטנוניות אבל זה בער בי)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אלא אם כן מדובר בבעיה של שקרנים
בן,
צפון,
09/05/06 00:08
|
|
 |
מכיוון שהן חשפו את עצמן בשמות הניתנים לזיהוי
בערה פנימית,
07/05/06 22:54
|
מירב וליאת, אפשר ללכת לשאול אותן מי מהן היא היחידה. קלי קלות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
איך הוא מעז לטעון שהוא אלוהים?
שערוריה,
והתחזות,
07/05/06 14:33
|
|
 |
טעות גדולה
מעריץ,
07/05/06 17:30
|
אלוהים היא שירי מיימון.
מיימון שולטטטטטטטטטטטטטטטטטטטת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה לא אורי זוהר?
ל"ת
בן,
צפון,
07/05/06 23:12
|
|
 |
23.
גמני הייתי מעריץ שלו, עד ש
בן העולם,
קוסמוס,
07/05/06 13:14
|
|
 |
22.
סימפטום לשכחה העצמית
שי,
תל-אביב,
07/05/06 12:36
|
שכחנו את עצמנו. איבדנו את היכולת לחשוב, לבקר, ללמוד, לחוות, לחיות. אנחנו מוכנים להיות כל דבר, אבל כל דבר, חוץ מלהיות אנחנו. אנחנו משעבדים את עצמנו לצרכים שלנו (אוכל, שינה, מין ושאר עינוגי הגוף והנפש) וממלאים בהם את הזמן שהתפנה לנו לאחר שמילאנו את הצרכים הנצרכים לנו באמת. אנחנו מחפשים גורואים למיניהם, רבנים, מיסטיקנים, פסיכולוגים, פסיכיאטרים, ... הכל רק לא לעצור ולהתבונן בעצמנו. מי אני? למה אני כאן עכשיו? איפה אני? האם יש לי מטרה בחיים או שאיפות שאינן תלויות בגורמים חיצוניים או במסגרות? האם החיים שלי תואמים את השאיפות, את המטרה? האם אני חופשי/ה באמת או תלוי/ה באדם או חפץ או מקום או זמן שגורמים לי אשליה של ''אושר''? ממה אני בורח/ת? ממה אני מפחד/ת?
אלה רק חלק מהשאלות שעלינו לענות עליהן באופן הכי אמיתי שאנחנו יכולים כדי לזהות אם אנחנו לא מפספסים את הפוטנציאל העצום החבוי בנו בנהיה אחרי אשליות... בהצלחה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון מאוד, רק שאת התגובה הזו
ניסים,
07/05/06 16:07
|
היית צריך לשים אצל בת היענה עדית.
שלא רוצה לראות תגובות ביקורתיות בכתבות שלה והעורכת עוזרת לה ע''י צנזורה. וזאת למרות שהיא יודעת שיש תגובות כאלה. אם היא הייתה מגיע לפינטו, היא יכלה להיות העוזרת שלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
מדוע לא שאלו אותו איך הוא ברא את העולם ב 7ימים
עיתונאיש,
07/05/06 12:21
|
ואיך הוא קרע את ים סוף וכאלה ומדוע הוא נראה ככה ולא קצת יותר חתיך,איזה מין אלוהים זה?????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה אלוהים נראה יותר טוב?
ל"ת
אחד שראה,
07/05/06 16:35
|
|
 |
20.
למה אף אחד לא מבין
אחת,
07/05/06 12:17
|
כשכמישהו בצרה, כשמישהו אומלל או בודד או נפחד הוא מוכן להיתלות בכל דבר שיבטיח לו שאם הוא יעשה כך וכך הכל יהיה בסדר? בנות שמלכתחילה הלכו ל''גורו'' היו במצב מעורער נפשית. אנשים נורמלים רגילים לא הולכים לגורו. אז כשהגורו המוערץ נותן להם המון אהבה ונשבע להם שהכל בסדר, והכל נורא לאט- שום דבר לא בבת אחת- אני ממש יכולה להבין איך הן התפתו. זה לא שהן באו למישהו והמישהו התחיל לאנוס אותן. זה תהליך מאוד הדרגתי שכלל השתעבדות נפשית איטית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בדיוק. תיארת את זה מצויין.
ל"ת
חכמה,
אחת,
14/05/06 03:45
|
|
 |
19.
ממש לתוכנית של אמנון לוי...
ישראל,
07/05/06 12:17
|
כל הדפוקות שהולכות להשטתח לרגלי הגורוים/רבנים/מעלים באוב ושאר שרלטנים, פתאום מגלות שרק דופקים אותן (תרתי משמע) ורצות להתלונן...לטמטום אין מחיר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק בהחלט. וזה מקומם. מקומם מאד !
ל"ת
אמנון לוי,
07/05/06 20:53
|
|
 |
100 0/0!!!
ל"ת
AVIVA,
07/05/06 15:21
|
|
 |
18.
אני שכבתי איתו והיה דווקא ממש כיף
ל"ת
אהלן וסהלן,
07/05/06 12:09
|
|
 |
17.
אילו אנשים טפשים!!!
טל,
ת''א,
07/05/06 12:00
|
מי שמוותר על העצמיות שלו בכזאת קלות והולך אחרי אדם אחר בכזה עיוורון - הוא פשוט טיפש. למרות זאת - מקווה שימצו את הדין עם הסוטה הנצלן הזה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
כל הכבוד לכתבת !שיחקת אותה כתבה מצויינת
ל"ת
מירב,
תל אביב,
07/05/06 11:56
|
|
 |
15.
האשם זה האתר הזה שנותן פתח למוכרי הבלים לפתיים
עכדעדכעכדעכעדכע,
07/05/06 11:47
|
|
 |
14.
בולשיט. שלא יספרו סיפורים...
עודד,
07/05/06 11:40
|
הנשים האלה, אקדמאיות משכילות, האמינו שהוא אלוהים?! הלוווווווווווווו רק אני חושב שמשהו פה לא כשורה?
בנאדם שחושב שאלוהים מדבר איתו, בייחוד אם קוראים לו אשר פינטו, חולה בנשפו כמעט בוודאות. אם הן עד כדי כך חולות אני לא אתפלא אם הן פשוט ממציאות את הכל..
זה נשמע כמו בדיחה גרועה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קרא את תגובה 20
ירושלמית,
07/05/06 15:08
|
ואל תשפוט אנשים עד שתגיע למקומם. מעניין כמה אתה היית נהנה אם היו אונסים אותך ומעלילים עליך שהמצאת הכל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
בנות נולדות חלשות אופי הוא לא היה צריך להתאמץ הרבה ''לעבוד'' עליהם
ל"ת
א,
ראשון לציון,
07/05/06 11:38
|
|
 |
מי באמת חלש אופי??
ליאת,
ת''א,
07/05/06 12:21
|
להיות חלש אופי זה לנצל חולשתם של אחרים. ומי שיוצא בהצהרות של''נשים חלשות'' (לא משנה מאיזו בחינה) זה אדם שרוצה להרגיש חזק לעומת מישהו אחר בכדי להרגיש יותר טוב עם עצמו כי הוא בעצמו חלש אופי!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל אם הוא היה הומו
ישו,
07/05/06 15:45
|
לא נראה לי שהיה גבר אחד, הומו או לא הומו שהוא היה משפיע עליו ככה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
יש אנשים שינסו הכל רק לא את התורה!
ל"ת
מאמין,
07/05/06 11:32
|
|
 |
התורה לא טובה יותר. ההבדל הוא במיצוי וניצול הכח
אפיקורסית,
07/05/06 12:46
|
לו אנשי הדת היו מלכתחילה מנצלים את מאמיניהם באופן מיני ו/או כספי - כפי שרבות מן הכתות עשו ועושות, לא היתה להם תוחלת. ההבדל הוא שמנהיגי הדת ניצלו את מאמיניהם ע''מ לצבור כח (ממש כמו הפוליטיקאים בימינו) ולכן הם שרדו. הניצול הכספי הגיע אח''כ - רק ברמות מעט שונות, ולכן הן לא נכחדו בתחילתן. והיום כבר מאוחר נמדי......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פיספסת משהו בחיים
שי,
תל-אביב,
07/05/06 14:48
|
החיים יותר גדולים ממה שקורה לנו במוח הקטן שלנו ומאוסף הדמיונות שאנחנו מפתחים בעקבות החינוך המאוד מסוים שכל אחד מאיתנו מקבל מהבית, ממערכת ה''חינוך'' ומהסביבה החברתית. האמונות והדעות השונות הקיימות בעולם ושורדות בהצלחה במשך מאות ואלפי שנים לא היו שורדות אם לא היה בהן גרעין של אמת. בהרבה מאוד מקרים ניצלו בני אדם את הרעיונות האלה לצורך השגת כסף, השפעה, כבוד והנאות שונות. במקום למצוא את המייצגים החיוביים של הדעות והאמונות ואת האמת בתוך הרעיונות, אנחנו מסתכלים על התופעות השליליות של העולם ובזאת יוצרים, ברוב המקרים, מסך עבה בינינו לבין האמת של עצמנו. כשאנחנו חושבים שמאוחר מדי, אנחנו פשוט ממנתקים את עצמנו במציאות, שבשבילה אין מוקדם ומאוחר היא ממשיכה פשוט בלעדינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם הרבה מרבניך התגלו כשרלטנים וסוטי מין..
ל"ת
בן,
צפון,
07/05/06 12:15
|
|
 |
11.
יש הרבה אשמות אבל הוא לא אשם.
Enforce,
07/05/06 11:21
|
המטומטמות שרצות אחרי איזה אהבל הן האשמות בנפילתן - על טמטום משלמים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמעט נכון. היופי הוא שעל טמטום של אחד\ת כווווולם
הסדר הקוסמי,
07/05/06 15:35
|
משלמים- מי שנפל, מי שהפיל ומי שצפה בזה קורה- בעיוורון או בפכחון. המחכימים משלמים מזומן וממשיכים הלאה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הוא אשם?
בן,
צפון,
07/05/06 12:14
|
כל גבר הולך ומספר סיפורי סבתא על כמה שהוא גבר גבר... ואתן נופלות... הוא הלך צעד אחד קדימה והכריז עליו כאלוהים וכל מני נשי ''משכילות'' נפלו לרגליו..... אין, אין גבול לטמטום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים לגמרי
גיא,
07/05/06 12:00
|
איך זה שכל פעם שיש איזו כת מאמינים באלוהים חי,זה נגמר או בכליאה,או בהתאבדות קבוצתית,או באונסים? מי שמטומטמת מספיק גם להעריץ בן אדם כ''מואר'' או בן אדם נעלה משאר בני האדם,וגם לא למדה ממקרים שכבר קרו בסיטואציות דומות במקומות שונים בעולם,סופה שיקרה לה משהו נורא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מבינה שאתה ההמשך הישיר של אשר!
מירב,
תל אביב,
07/05/06 11:53
|
ואם זו את ולא אתה ..אז זה עצוב מאוד ..כנראה שעוד לא נפגעת מספיק ..אז ההמשך יבוא בקרוב מאוד!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את טועה - שום אונס
גורו,
07/05/06 12:38
|
אם נשים מעל גיל 18 שכבו עימו בהסכמה - מה הבעיה כאן? אני בטוח שחצי עולם (מהצד שלהן) אמר להן בדיוק מה קורה כאן ושמסתלבטים עליהן. אין להן מה לרוץ למשטרה. אני מקווה שהן למדו לקח - אין אף גורו בעולם- הכל חארטה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המגיב גורו- בדיוק!!!!
ל"ת
אל תעבדו עלי,
07/05/06 18:43
|
|
 |
תרתי משמע
ל"ת
א,
ראשון לציון,
07/05/06 11:38
|
|
 |
10.
איך נהיינו כאלה עובדי אלילים?
יוסף ווינטרוב,
ראשון לציון,
07/05/06 11:18
|
|
 |
9.
שאלוהים ישמור
ל"ת
נ,
07/05/06 11:17
|
|
 |
8.
פרייריות לא מתות...רק מתחלפות
מתי,
ירושלים,
07/05/06 11:10
|
מי יודע כמה כאלה עדיין ועוד יסתובבו בשטח ומאמללים אנשים ונשים ?? זה מפגע שמסתובב בכל שכבות הציבור. זה כנראה גם קורה בגלל המרקם המשפחתי שנפרם במדינה, בגלל מצב החינוך בבתי הספר ,ובגלל שזה בא למלאות חסר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
יש שם ותמונה, עכשיו מה שנותר זה לשכור מתנקש
ל"ת
פדופילים לגרדום,
07/05/06 11:08
|
|
 |
6.
שרלטן!!!!
ל"ת
אביגיל,
דרום,
07/05/06 11:06
|
|
 |
5.
מטומטמות אין מילה אחרת!!!
ל"ת
רויטל,
07/05/06 11:06
|
|
 |
4.
כל הכבוד לכתבה!!!!
קוקי,
07/05/06 10:58
|
כתבה מרתקת כל הכבוד לכתבת שחשפה תחלואי החברה. כל הכבוד למעריב!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
עוד אלוהים שכזה
אלוהית,
07/05/06 10:55
|
ואבדנו. אולי הכריזמה אכן התעמעמה, אבל בנות, איפה העיניים שלכן? הבנאדם לא נראה מואר ולא בטיח!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
בושה
יוסי,
באר שבע,
07/05/06 10:54
|
לפרקליטה שאינה רואה את האמת. איך היא לא מתביישת לייצג אדם מסוכן שכזה. אסור לשחרר אותו לחופשי. אנישם בחיפוש רוחני נמצאים במצב רגיש ומתמסר. אסור בתכלית האיסור שאיש זה יסתובב חופשי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה בטוח שאתה גר בבאר שבע?
ל"ת
דימונאי,
08/05/06 03:22
|
|
 |
כל הכבוד סוף כל סוף משהוא שמדבר מהלב
ל"ת
מירב מאיה ולילך,
07/05/06 23:59
|
|
 |
1.
לא להאמין שקיימים עוד אנשים תמימים בעולם הזה
א,
ראשון לציון,
07/05/06 10:48
|
בחורה היא בעלת אופי חלש וקל להשפיע עליה. היא ''תקנה'' כל מה שיציעו לה
הגב לתגובה זו
|
|