 |
43.
It is good to hear that tantra is not just sex
orit,
21/08/06 20:26
|
|
 |
42.
זה בולשיט אחד גדול כל העסק הזה אין לו כלום עם החיובי! זה גם לא בריא
ל"ת
אני מביע את,
דעתי מנסיוני,
13/08/06 13:00
|
|
 |
41.
very good artical
ל"ת
yaron,
08/06/06 22:14
|
|
 |
40.
ישנו מאמר חז''ל:
רוני,
26/05/06 01:49
|
לא עבדו בני ישראל עבודה זרה אלה כדי להתיר להם את העריות. זהירות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
טנטרה, טנטרה הדרך לגן עדן...
יפית,
23/04/06 15:46
|
|
 |
38.
שתי הכתבות טובות
אבי,
19/04/06 23:44
|
|
 |
37.
כתבה יפה ולינק מעניין מאוד
בועז,
19/04/06 12:20
|
|
 |
36.
חבל....
אבי,
17/04/06 10:01
|
עוד מאמר שאינו שונה מאחרים המתיימרים לדבר על טנטרה, אומרים שיש בה יותר ממין ומתייחסים רק לזה... בתור תלמיד בזרם טנטרי, במשך 10 שנים לא שמעתי מילה אחת על מין וגם התרגולים לא נגעו בענין... חבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
אורי, כתבה מצוינת
אלדד,
16/04/06 16:05
|
|
 |
34.
נ.ב.
י,
15/04/06 23:42
|
|
 |
ל י'
סילביה,
16/04/06 09:23
|
|
 |
33.
שלום.
זאתי.,
15/04/06 19:58
|
|
 |
32.
לדניאלה הרווקה המזדקנת המתכנה פה: מגעילולה
פסיכיאטר מחוזי,
15/04/06 18:55
|
גשי אלי למשרד בתכיפות, שכחת לקחת את הכדורים שלך כבר שבוע . הסכיזופרניה מעצימה אצלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אני עוקב אחריה בדאגה. סותרת את עצמה כל הזמן
דר' קישקיש,
18/04/06 00:35
|
אומרת שהיא רוצה להציל אנשים ומיד מתחרטת ומודה שהיא בעצמה זקוקה להצלה. מתכסחת עם אנשים בכל מיני כינויים ואח''כ אומרת שזו לא היא. עמיתי המלומד, מה דעתך? פרוזק? מה דעתך על הכדור החדש?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
לעושה סדר במדור
הזרוע הנטויה,
15/04/06 11:55
|
|
 |
30.
חידה, מי זאת מלאת סתירות פנימיות שאומרת
עושה סדר במדור,
גבר-גבר,
15/04/06 04:02
|
בתגובה 3 לבועז: '' עין פקוחה - הבחור המתקרא בועז סותר את עצמו על ימין ועל שמאל ברחבי המדור. ויש לי הרגשה שהוא מגלומן, מהסוג שחושב שהוא גאון. הכי טוב יהיה להניח לו, כל אחד יש לו תפקיד''
ועושה את זה בעצמה כבר שנה במדור ?
מי זאת שאומרת לבועז בתגובה 2 ''בועז - גם כאן באת להפריע ??? ל''ת אין גבול לשעמום, 09/04/06 '' 20:36
וכותבת פה בתגובה 24 ב-31 שמות שונים !!!!!!!!!!!!!!!! מרוב זה שהיא לא משועממת בעצמה ? '' בת-בת 4, 13/04/06 12:04 אני המגעילה, אותה אחת, בת-בת, נפלאות התבונה, המורה ללשון, האחת והיחידה, המגעילה בדימוס, ליידי AIG, מצה עם שוקולד, שרי אל תלכי, אין גבול לטמטום, מיישרת קווים, מישהי, המגיבה לשרי, בשם שרי, וחבל, נפשך שמרי, מועדון העורלות, מה הקשר ?, המגעילה 2, אורגזמות דומות, המגעילה 3, מועדון השרוטות, אקזיסטניאליסטית, עין פקוחה 2, אל פחד, איש מסכן, אין גבול לשעמום, מאוד מצטערת ואחרון חביב... לגמור לא לגמור.'' + קינמון +הכבשה דולי .
מי זאת שאומרת לשרי בייבי בתגובה 18 : שרי - את מגעילה לי את הרוחניות עם השטויות שלך ל''ת אין גבול לטמטום, 11/04/06
ומתחננת על נפשה בתגובה 28 שרי שלום וטוב שאת כאן קינמון, 14/04/06 14:42
מי זאת המלעונה שלא רואה ש-חחחחחחח אחד זה לא חחחחחחחחח אחר ? ולא מבינה שיש לפניה אחד שלא יתן למלעונה המגעילולה לפצח גם לו את הביצים
מי זאת שאומרת שהיא מקורית ולא רואה את עצמה ממטר מרוב מקוריות?
תשובה : מגעילולה בעלת אלף הפרצופים מלאת הסתירות
העיקר מגעילולה עוזרת לי להעביר את משמרת הלילה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לעושה סדר במדור
חרוסת,
15/04/06 10:10
|
תגיד - גם בליל הסדר בילית את הלילה במדור ? אתה סטודנט ? אתה עובד במערכת nrg ? תן לנו להתקרב אליך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
העיקר מגעילולה עוזרת לי להעביר את משמרת הלילה
המגעילולה,
15/04/06 10:04
|
תמיד שמחה לעזור, השעמום בשעות הלילה כשכולם ישנים (כמו שצריך) יכול לקחת אותך רחוק. אם ''לעשות סדר במדור'' עוזר לך לשמור על פוקוס אז אני מבטיחה להמשיך ולספק את הבלאגן - עוד אלפי פרצופים ממתינים לתורם. רק בקשה אחת קטנה - נסה להתבטא בשפה קצת פחות, אממ.. איך אומר זאת, בשפה קצת פחות שכונתית. אתה מעליב לנו את העברית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צא דיבוק ! צא דיבוק ! צא דיבוק !
ל"ת
צא בחוץ,
15/04/06 09:59
|
|
 |
המגעילולה מנסה להוציא את הדיבוק מעצמה, קטעים איתה איזה אהבלה
ל"ת
חה חה חה,
צוחק מהצד,
15/04/06 15:07
|
|
 |
אותה עברית עילגת. אותן משמרות לילה. איך תסתיר את עצמך ?
המגעילולה,
15/04/06 16:20
|
זה הגיוני - סיימת משמרת בשש בבוקר פרשת לשינה עד 14:00 פלוס-מינוס ב 14:30 הדלקת את המחשב עד 15:00 ניסית ''לעשות סדר במדור'' ב 15:07 שחררת תגובה ראשונה לכבוד שבת ובתגובה כרגיל - הרבה אותיות ח' מעט מלים, בלי הרבה משמעות ניסוחים בגובה מדרכה ישנה
מה אומר ומה אגיד ? מדינה חופשית רק תגלה כבר - מה אתה רוצה ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זו צליל המפגרת?
ל"ת
מי זו,
15/04/06 07:52
|
|
 |
מה פתאום צליל
פיצי,
ג'אפה,
15/04/06 10:20
|
|
 |
לעושה סדר במדור
סביח עם חריף,
15/04/06 07:18
|
אתה אותו עושה סדר במדור החבר של גילי וחנן מהעבמים ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לסביח עם חריף
מרק שעועית,
15/04/06 10:08
|
''עושה הסדר במדור'' לא יודע מי הוא בעצמו. הוא רק עושה סדר במדור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
לעודד הגאון הרוחני בהתיחס לדבריך מ 27
הכבשה דולי 3,
14/04/06 20:46
|
1. ''אנחנו לא רגילים לחשוב שתפישת העולם שלנו, התפישה החושית שלנו, הרגלי החשיבה שלנו, השיפוט שלנו, הם תעלומה. הכל נראה לנו בנאלי ומובן מאליו.'' כל ילד מעל גיל 25 הבין שהכל תעלומה. בגיל הזה בערך מבינים שדבר אינו מובן מאליו ואינו בנאלי. אז מה אתה קופץ כאילו יש לך ביד איזה סקופ בלתי-נתפס ?
2. ''הטלת הספק במובן מאליו... היא תחילת החופש ..'' נשמע כמו שיעור ראשון במבוא למעריב לנוער. 3. ''ולחופש יש מחיר...'' מה המחיר והאם התייעצת כבר עם י. פוליקר בנושא ?
4. ''השאיפה של כל פרט בעדר לעמוד מתישהו בראש העדר ...'' עם זה אין להתווכח, אתה דוגמא חיה לענין
ואת הסיפא של הדברים שלך, אין אפשרות אמיתית להבין שם התחלת לסתור את עצמך שתי וערב
ולסיכום, אתה פלספן נפוח שלא מבין בעצמו מה הוא לא מבין. יוצא חוצץ ואז מביא את כל הקלישאות הישנות.
מה אומר ומה אגיד ? עלה והצלח, העדר מאחוריך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
היי מגי', לונג טיים נו היר. הדיון עוד ממשיך אני רואה
שרי בייבי,
14/04/06 11:52
|
יומיים מרגיש כמו נצח כאן. לא, לא הייתי בפסטיבל בומבמלה או משהו כזה, פשוט ישנתי. שמעתי שמועה שאת רוצה להציל אותי וישר הגעתי לכאן. נשמתי לרווחה כשגיליתי שכל ההתקפות הישירות עלי פה, בגלל שידורי לאומה על דמעות העונג המלוחות שלי, למעשה היו שייכות לך. תביני מגי (זה הניק שבחרתי לך במקום מגעילה, ברשותך. צעקות ומאנות יתקבלו בברכה). אין לך מושג כמה את טועה בכתובת כשאת רואה בי נשמה שיש להצילה, שחלילה לא תקרוס לתוך החור הורוד של התמימות של עצמה (כמעט כתבתי חור שחור אבל זו קלישאה, ואנחנו הרי סולדות מקלישאות). צריך להציל אותי מדברים אחרים, זה אולי כן, אבל זה כבר עניין של הגברים בחיי, וזה כבר קונצרט רוק שונה לגמרי. אין לי גם עניין להצטרף לויכוח על הגדרת רוחניות. אני מוצאת את הרוחניות שלי בעיקר בסקס בריא, בעולם הדמיון והחלומות, בעולם היצירה, בסולואים של גיטרות חשמליות ובכוסית ויסקי הגונה. טוב, אולי גם קצת ב n.l.p ובכמה ספרים מקסימים (דווקא יותר לכיוון של אלבר קאמי). על האמת והמציאות והאושר והחיים אני מעדיפה ללמוד על הבשר שלי ודווקא היו לי לא מעט שיעורים. לא הייתי בהודו עדיין (ולא שאני מתכוונת שזה איזה סוג של מדד לרוחניות, אין צורך להתקיף) ולא השתתפתי בסדנאות ולא למדתי טנטרה סקס אם כי הנושא מעניין אותי כי סקס מעניין אותי, את זה בטח כבר הבנת, וזו הסיבה שהגבתי למאמר. בקיצור, אני לא צריכה גאולה או הצלה, ואני גם לא מחפשת תשובות למשמעות החיים. אני בהחלט מסתפקת בשאלות. (וברוח הדברים אצטט כמנהג יאיר לפיד את פרנץ קפקא שכתב שמשמעות החיים היא בכך שהם מסתיימים). באחת התגובות שלך כתבת משהו על זה שאנחנו מתנהלים ביקום הזה כמו רובוטים וככה גם אני נוטה לחשוב, משחר היווסדי, הווה אומר שאין לי באמת ויכוח איתך. הבלאגן עבר, בטח ניפגש בחלק השני של הכתבה הזו על הטנטרה ואשמח להמשיך להחליף דברים. בשמחות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שרי שלום וטוב שאת כאן
קינמון,
14/04/06 14:42
|
כפי שודאי ראית בעצמך הדברים יצאו מכלל שליטה. מסתובבת כאן חפרפרת מחרחרת סקנדלים ומהומות. חפרפרת יצירתית אין מה לומר. אני לא כל התגובות כולן, לא כל ההתקפות הישירות עלייך יצאו מבין אצבעותיי, והכי חשוב - קטונתי מלהציל נשמות. את הנשמה שלי עצמי אני מתחזקת בקושי, לא בלי עזרה מידידים. לדעתי מדובר במישהו/י שמתכתב עם עצמו. עונה שואל פעם בעד ופעם נגד. מאתגר את עצמו. וזה יפה ! עוד נפגש, חייבת לעבור מכאן למטבח. צהרים טובים ושבת נעימה ( תודה על הכינוי המתרכך והולך, אבל אקרא לעצמי ''קינמון'', מקווה שזה יפיץ ניחוחות אחרים ויעורר פחות בלאגן )
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מדברת על חפרפרות. תסתכלי במראה.
ל"ת
חחחחחחחחחחחחחחח,
14/04/06 18:15
|
|
 |
עתידות: בקרוב תצטרך מקש ח' חדש
ל"ת
החפרפרת,
14/04/06 20:21
|
|
 |
לידיעתך, קוראים לאותו אחד ירמי
מלשן,
14/04/06 15:16
|
או יותר נכון זה רק אחד משמותיו הרבים וכן יש לו פטיש לדמויות נשיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
למגעילולה :)
עודד,
13/04/06 21:44
|
רוחניות היא לא שיטת אדריכלות סינית, לא תנועות אקזוטיות שעושים על שפת הים, לא טכניקה להצליח בעסקים באמצעות התחשבות בזולת, לא שיטות לשיפור עצמי ולשכלול היכולת, לא טכניקות להפחתת לחצים ומתחים והרגעת המחשבה, לא טכניקות לשיפור האורגזמה, לא מסיבות טראנס שבהם הדיג'יי לובש גלימה לבנה, ולא עוד מיליון דברים שמוכנסים תחת הכותרת רוחניות.
אפילו הדת בימינו משוללת רוחניות.
רוחניות היא עיסוק במלוא הרצינות, בכל הלהט ועם כל הלב, בשאלה הגדולות ביותר של הקיום שלנו: מי, מה, למה, מאיפה, לאן, אם בכלל.
שאלות שכששואלים אותן מעומק הלב, תולשות אותנו מנקודת המבט הצרה שלנו, מההתעסקות בשטויות ובפוליטיקה קטנונית, מעירות אותנו, ומזכירות לנו שעצם הקיום שלנו הוא מיסתורין אינסופי. חידה לא פתורה.
רוחניות כזו עושה את ההבדל בין קודש לחול, אבל יכולה גם למחוק את ההבדל לחלוטין כשהיא סוחפת את כל האישיות ומחילה את הקודש על כל החול. על כל תחומי החיים.
מה שמעצבן אותך, ובצדק, הוא המגמה הגוברת לחלל את הקודש, להחיל את החולין על הקודש, להפוך את הכל לשטותי שטחי ורדוד באותה המידה באמצעות הצמדת הכותרת ''רוחניות'' לכל דבר כדי להפוך אותו לאופנתי וכדי שימכר טוב.
כל הלהט הזה הצטבר, ואז התפרץ במקום הלא נכון. כמו מישהו שרב עם הבוס ומוציא את העצבים על אשתו. מכאן אי ההבנה.
את לא לבד :)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רוחניות הדת העכשוית והזמנית למחפשי תשובות.
בועז@לב,
ת.א.,
14/04/06 07:41
|
האם יש לאדם מקור לסיפוק עושר ואושר סופי מוחלט ומתמשך.ואיפה הוא נמצא? דורות האמינו שהוא נמצא בהתפתחות מדעית וטכנולוגית.ניסו הגיעו למסקנה שזה אמנם מקדם אבל לא ממש מביא למקום המקווה. יש כאלה שמאמינים שכסף וחומריות הם השער לאותו מקום של אושר.ניסו וגילו שוב שזה לא ממש זה . הצימאון הזה למקום המוחלט והקבוע לשלווה הביא את האנשים למקור חדש של תקווה וציפיה ''רוחניות'' אמרו תראו ההודים האלה כל כך אומללים חומרית וכל כך מחייכים יש בוודאי משהו בפילוסופיה שלהם. המזרח בכללותו נתפס כמקור אפשרי לתורה האחת והבלעדית לאותה שאיפה אנושית בלתי מושגת. הניו אייג' הוא עוד ניסיון כזה. אבל כל זה כרגיל, קשקוש. כל מה שיכתבו במדורים כל מה שיעבירו בכל סדנא כבר נכתב והועבר במשך כל ההיסטוריה של המין האנושי. מאז שהאדם עמד על דעתו הוא מחפש בדיוק את אותו מקום.שואל את אותן השאלות ונתקל בחוסר יכולתו לספק תשובות אמיתיות ובאמת יעילות. צריך בפרספקטיבה הזאת להתייחס לכל הגורויים וכל מטיפי דרך ולכל מתעשרי השעה והז'אנר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מוציאה את העצבים על המגיבים פה
ל"ת
מיצי יפו,
14/04/06 00:38
|
|
 |
מיצי יפו
המגעילולה,
14/04/06 01:49
|
אתה לא רלבנטי. המלחמה הסתיימה אתמול אפשר להפיל אפודים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק התחננת לקצת תשומת לב...
יעני....,
14/04/06 08:35
|
עשית הרבה רעש והרבה רשע רק כדי שמישהו ישים אליך לב, שיקשיבו לך, כמה עלוב. כמה בודד. ואני כבר קיויתי שחיפשת משהו אחר ורציתי לתת לך אותו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שאלות ''רוחניות''-בהגשת המגעילולה (מיועד לעודד, אפשר לשבת)
מעמול כשר לפסח,
13/04/06 23:55
|
אם מדובר במיסתורין אינסופי, מה הטעם להתחבט בו ?
מדוע אנשים נאחזים בפרגוד הרוחני הזה כבקרנות מזבח ?
איך ניראה, איך תיראה האנושות בלי ''רוחניות'' ?
מתי יחלפו העננים הרוחניים משני הצורה והמקום מעל ראשינו, מתי יתבהרו השמים ?
מתי נוכל לעוף חופשיים ?
ושאלה אחרונה, מדוע בוסים מבינים בעיקר את עצמם ?
והבהרה אחת חשובה: אני לא מעוצבנת מהמגמה הרוחנית (אין לי מה לעשות נגדה), אני מעוצבנת כשאני פוגשת מוחות שמאמצים את האופנה. בא לי ''להציל'' אנשים כמו שרי. אם אתה שומע ממנה, תמסור לה שאני מחכה לה כאן במצב טנטרי פשוט (:
אנחנו כן לבד וזה בסדר
תודה, עודד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני אינני מעמול כשר לפסח. זו לא אני !!!!!!!!!!!!!!
ל"ת
המגעילולה,
14/04/06 10:21
|
|
 |
אני מיץ פטל !!!!!!!!!!!!!!!
ל"ת
מיץ פטל,
14/04/06 12:27
|
|
 |
איזזה סתומה
שיו,
14/04/06 06:59
|
|
 |
שיו - מה יש לך נגד האות י' ?
המגעילולה,
14/04/06 10:24
|
הייתי - 2 יודים. המחקרים שמראים שעודף יודים מעידה על מי שגומר מהר, לא הוכיחו את ההיפך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם ככה, אז למה בכלל להציל את שרי ? וממה ?
עודד,
14/04/06 06:09
|
מה יש לך להציע לה מלבד התחבטות אינסופית, ובמה זה עדיף על אורגזמות בכל הגוף ? אם בכלל ?
התחבטות היא המילה הכי לא מתאימה לתאר את מה שהתכוונתי אליו. התחבטות היא מאבק בין בעד ונגד. היא כולה מצוקה.
אין בה שום דבר מתחושת הפליאה שעולה בנו כשאנחנו ניצבים בפני תעלומה, ומי שרק מתחבט לא מבין את גודל התעלומה.
מדען שחוקר היווצרות של גלקסיות, קריסה של כוכבים, חורים שחורים, או את הד.נ.א אינו מתחבט. הוא מוקסם. הוא מרותק. לפעמים הוא שוכח לאכול. הוא אינו חש שהאין-סופיות של המיסתורין היא נטל.
אנחנו לא רגילים לחשוב שתפישת העולם שלנו, התפישה החושית שלנו, הרגלי החשיבה שלנו, השיפוט שלנו, הם תעלומה. הכל נראה לנו בנאלי ומובן מאליו.
ההכרה שהמוכר, הידוע, הבנאלי, הוא בכלל לא מה שחשבנו שהוא, ההכרה בכך שהוא תעלומה, מפזרת בעצמה את ענני הבנאליה. כשאין עננים זה לא אומר שאנחנו רואים מיד עד קצה היקום אבל יש לנו הרבה יותר אור. ובהירות.
עוד לפני התשובה בכלל, השאלה עצמה, החקירה, הטלת הספק במובן מאליו, בתפישת העולם שנכפתה עלינו על ידי החברה, החילונית, הדתית, הבודהיסטית, כדי שהיא תסכים לקבל אותנו לזרועותיה כחברים מן המניין, היא תחילת החופש.
ולחופש יש מחיר. אם זה מה שאת מציעה לשרי, מוטב שתזהירי אותה מראש שהחיבוקים יהפכו לנדירים. כדי שתבחר במודעות מלאה.
אם את מציעה לה משהו אחר, דברי חזק. וברור.
במה עדיף הלא-אופנתי על האופנתי ? מה היתרון בחשיבה עצמאית למי שאינו חש את משא הכבלים של החשיבה האופנתית, המקובלת, המחובקת ?
אם בבסיס התעמולה לחשיבה עצמאית עומד רק הרצון לקבל הכרה כמיוחד ויוצא דופן, אז הצורך בחיבוק החברתי עדיין נמצא בבסיס ה''עצמאות'', וזו אינה עצמאות בכלל.
השאיפה של כל פרט בעדר לעמוד מתישהו בראש העדר ולהיות מוערץ בגין מיוחדותו היא הרי חלק בלתי נפרד מהאינסטינקטים שבבסיס החשיבה העדרית. לא חייבים לגנות את זה כדי לראות שמדובר בתעלול.
אי אפשר לעשות תעמולה לחשיבה עצמאית כערך עצמאי ונפרד, מבלי להצביע על הדרך הממשית שבה החשיבה האופנתית כובלת אותנו, מפני שלרצות סתם להיות מיוחד, סתם לחשוב מיוחד, זה עדיין להיות קורבן של האופנה, רק קורבן הרבה יותר מתוסכל. ועייף.
אם את רואה בחקירה ובספק רק התחבטות אין-סופית, אז ממה את מצילה אותה בעצם ? איזו תועלת תצמח לה מחשיבה עצמאית ? למה שלא תתלבש יפה ואופנתי ותהיה נאהבת ?
(אם תציעי תנאים טובים, יש לי ייפוי כוח לחתום בשמה על החוזה).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לעודד שבטוח שהוא גאון רוחני. וזה גם בסדר
הכבשה דולי 2,
14/04/06 20:44
|
1. ''אנחנו לא רגילים לחשוב שתפישת העולם שלנו, התפישה החושית שלנו, הרגלי החשיבה שלנו, השיפוט שלנו, הם תעלומה. הכל נראה לנו בנאלי ומובן מאליו.'' כל ילד מעל גיל 25 הבין שהכל תעלומה. בגיל הזה בערך מבינים שדבר אינו מובן מאליו ואינו בנאלי. אז מה אתה קופץ כאילו יש לך ביד איזה סקופ בלתי-נתפס ?
2. ''הטלת הספק במובן מאליו... היא תחילת החופש ..'' נשמע כמו שיעור ראשון במבוא למעריב לנוער. 3. ''ולחופש יש מחיר...'' מה המחיר עודד והאם התייעצת כבר עם י. פוליקר בנושא
4. ''השאיפה של כל פרט בעדר לעמוד מתישהו בראש העדר ...'' עם זה אין להתווכח, אתה דוגמא חיה לענין
ואת הסיפא של הדברים שלך, אין אפשרות אמיתית להבין שם התחלת לסתור את עצמך שתי וערב
ולסיכום, אתה פלספן נפוח שלא מבין בעצמו מה הוא לא מבין. יוצא חוצץ ואז מביא את כל הקלישאות הישנות. מקשקש ומקשקש - מהומה על לא מאומה מה אומר ומה אגיד ? עלה והצלח, העדר מאחוריך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לכבשה דולי 2 . האמת, אני מה זה מופתע !
עודד,
14/04/06 23:35
|
לו הייתי חושב, אפילו לרגע אחד, שמישהו ישתמש נגדי בדוגמא על המאבק לעמוד בראש העדר, לא הייתי משתמש בה בכלל.
הפתעת אותי.הפתעה גמורה. פעם ראשונה שזה קורה לי. מהלך בלתי צפוי לחלוטין שבא לי ממש משום מקום, ובהחלט מעיד על חשיבה מקורית ועצמאית.
כשמגישים בננה לקוף, ובמקום לאכול אותה הוא מעדיף להתחלק על הקליפה ולנפץ לעצמו את הגולגולת, אפשר להגיד עליו הרבה דברים, אבל אי אפשר להגיד שהחשיבה שלו אינה מקורית.
קלישאות הן נושא מעניין לדון בו. איך מבדילים בין סקופ לקלישאה ? המילים הן הרי אותן מילים. מה עושה את ההבדל ?
ואם מדברים על סתירות, איך אפשר לשפוט משהו שמודים בפה מלא שלא מבינים, ולהחליט אם הוא קלישאה או סקופ, בלי לבקש מידע נוסף והבהרות ?
העדר אינו דבר רע בפני עצמו. להפך.
סטאטיסטית, הוא מכפיל פי 3 את סיכויי ההישרדות של כבשים מטומטמות שמנסות להתנתק ממנו רק כדי לדגמן חשיבה מקורית.
עבורך העדר הוא עניין של חיים ומוות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לעודד המופתע
הכבשה דולי 3,
15/04/06 13:25
|
אתה תמשיך לחלל הכבשים ישובו והעדר ימשיך לדרכו
רק עשה טובה אם אין לך משהו הגיוני או חדש לומר, שב בצד ותן לעצמך מנוחה. זה יגיע ...
הזיג-זגים המקושקשים האינסופיים שלך מפרים את שלוות האחו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עודד, תקרא כרמל וויסמן ותבדוק עם עצמך
כבאי,
15/04/06 10:27
|
|
 |
עודד, העדר שלך התפזר
ל"ת
הכבשה דולי,
14/04/06 10:11
|
|
 |
עודד, גם אתה חרטטן על אינסופי
ל"ת
מעמול כשר לפסח,
14/04/06 10:07
|
|
 |
אלוהים ישמור... פסיכולוג ראית כבר??
ל"ת
עמי,
חדש,
14/04/06 08:25
|
|
 |
אני מדיאה בעלת אלף הפרצופים שמציבה מראות לכולם חוץ מלעצמה !
מיץ פטל,
14/04/06 05:59
|
|
 |
ואני, מיץ פטל, לא מצליח לישון כמו שצריך
רגיעון לילה,
14/04/06 10:28
|
מתעורר בשעות לא שעות מתכתב עם הצנזורה חייב לדבר עם מישהו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
מתי הפרק השני ? לא יכול להחזיק יותר
ל"ת
עומד לגמור,
13/04/06 19:34
|
|
 |
25.
כתבה מעולה
חיים,
12/04/06 20:14
|
|
 |
חיים -
האחת והיחידה,
12/04/06 23:45
|
יש טנטרה אמיתית בישראל ! כאן במדור, סשנים וסיעור מוחות אינסופיים בכל שעות היום והלילה נסה ותהנה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
מגעילה = ליידי AIG = שרי אל תלכי = מתוסכלת מינית = אותה אחת
ל"ת
ביצים מפוצחות,
12/04/06 17:16
|
|
 |
כולן זאתי גילי = Gillian העב''מית ,
ל"ת
עלק אותו דבר,
12/04/06 22:12
|
|
 |
גילית את הסימן = והצלחת ללחוץ shift במקביל
נפלאות התבונה,
12/04/06 18:20
|
אנשי המדור גאים בך על ההתקדמות גם כי חשפת אמת מוטלת בספק שהיא ללא ספק מהחיוניות להתפתחות המין האנושי.
ועכשיו, מה רצית לומר ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
=מחבקת ת'פות
ביצה,
12/04/06 17:44
|
|
 |
לצורך הדיון העמוק: שאלות מה עדיף ?
אותה אחת. שתיים,
12/04/06 22:51
|
מה עדיף ( 1 ) תסכול מיני ( זמני ) או ואקום מוחי ( תמידי )
מה עדיף ( 2 ) ביצה אחת ביד או שתיים מפוצחות על כיור האמבט
מה עדיף ( 3 ) גבר עם ביצים או גבר עם גלי מוח פעילים
בין הפותרים יוגרל זמן אויר במגוון אורכים - 20 שניות, 40 שניות, 60 שניות ( ואתה גומר .. אה..אה.. )
בזכות ביצים כמוכם הומצא הויברטור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא חושב אחי, מחבקת הפות נראית לי איילת וזו עמבה זו מכה קשה זו
עוד אחד,
עים ביצים,
12/04/06 21:18
|
חרטטנית צמרת מתוסכלת מינית שבאה ליפרוק פה עצבים על הקוראים ולא פעם ראשונה שאני רואה אותה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני לא מחבקת הפות !! הצהרה סופית !
איילת,
13/04/06 07:32
|
גם כשאני מתנפלת, נדמה לי שאני קצת יותר מעודנת. בבואך לזהות - שים לב לניואנסים.
אני דווקא בן-בן :)
ולמחבקת הפות האמיתית: תגידי משהו, תזרקי מילה, כי לא מאמינים לי פה. הלו???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בן-בן היקר שלום
בת-בת 4,
13/04/06 12:04
|
אני המגעילה, אותה אחת, בת-בת, נפלאות התבונה, המורה ללשון, האחת והיחידה, המגעילה בדימוס, ליידי AIG, מצה עם שוקולד, שרי אל תלכי, אין גבול לטמטום, מיישרת קווים, מישהי, המגיבה לשרי, בשם שרי, וחבל, נפשך שמרי, מועדון העורלות, מה הקשר ?, המגעילה 2, אורגזמות דומות, המגעילה 3, מועדון השרוטות, אקזיסטניאליסטית, עין פקוחה 2, אל פחד, איש מסכן, אין גבול לשעמום, מאוד מצטערת ואחרון חביב... לגמור לא לגמור. כל אלה אני. אם שכחתי מישהי אני מאוד מצטערת. והמסר אחד וברור: נסו לחשוב באופן עצמאי. זה נעים. וזה גם תפקידו המקורי של המוח. אני פועלת בהתנדבות, ותודה ל nrg על שיתוף הפעולה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מעניין..ומתקבל על הדעת..אותה אומללות ממוחזרת.
ל"ת
שפן פן,
13/04/06 16:21
|
|
 |
שמות רבים אותה אינפנטיליות אגרסיבית לא מסופקת.
ל"ת
צר צר,
13/04/06 16:18
|
|
 |
ואתה בודאי אינטליגנט ומאהב לטיני
ל"ת
בת-בת 8,
13/04/06 13:44
|
|
 |
לא איילת. אינני ''מחבקת הפות'', אינני ''ואני מנחשת''
בת-בת 7,
13/04/06 13:40
|
אבל נחמד לדעת שאני לא לבד. לא התכוונתי להבהיל, ואין בי יומרה לחנך אף-אחד. רק מאותת עם פרוז'קטור. כי זה חזק ממני
נניח לשרי-בייבי, התפייסנו כבר דרך המדור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וואו... הבהלת אותי.
בן-בן,
13/04/06 13:20
|
אני תמיד בעד לחשוב באופן עצמאי. אין לי שום ויכוח איתך בנושא הזה, בת-בת החביבה. רק שאני כבר התעייפתי ממסעות צלב חסרי תוחלת, בחיים בכלל ופה בפרט. אני מסתפקת בזה שאני מקפידה על עצמי לחשוב באופן עצמאי (המונח הפרטי שלי הוא ''לחשוב בזמן אמת''), ומשתדלת לתפוס את עצמי בעיוורונות קטנים שגורמים לי לדקלם חומר לעוס בלי לחשוב. זאת חתיכת עבודה גם בלי להתחיל לחנך את כל העולם.
חוץ מזה, אני לא ראיתי בתגובה של שרי בייב דבר ממה שאת ראית בה, ומה דעתי על תגובותיה כבר כתבתי.
ולסיום? מה עם הזיכוי שלי? האם את גם ''מחבקת הפות'', הידועה בכינויה ''ואני מנחשת''?
קטעים איתך...
איילת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בת בת זו רזית!
ל"ת
אנדר אנדרו,
13/04/06 13:13
|
|
 |
גם רעה גם טיפשה גם יהירה
ל"ת
שילוב קטלני,
13/04/06 13:01
|
|
 |
אני לא עמבה, לא גילי ולא Gillian, אשמח לדעת במי מדובר
בת-בת 5,
13/04/06 12:55
|
|
 |
שכחת עמבה וגילי
ל"ת
שיכחה,
13/04/06 12:38
|
|
 |
מחקרים מראים כי מי שמוסיף את האות י' בכל הזדמנות מיותרת
המורה ללשון,
12/04/06 22:35
|
בדרך-כלל גם גומר מהר. הי' נועדה למלא את החסר. מחקרים אחרים מראים כי מי שמוסיף י' בכל הזדמנות מיותרת הוא פשוט אנאלפבית. דוגמאות להמחשה: ליפרוק, עים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
כל אחד יכול להגדיר רוחניות כאוות נפשו, זו לא מילה קדושה.
שרי בייבי,
12/04/06 11:24
|
מותר לי לנסות להבין אותה, לטעות לפעמים, להיות חלק מדיון עליה. אבל היא בטח שלא שייכת לכמה אנשים (שלא לאמר נשים) בחדר העצבני הזה שכנראה מרגישים שהמילה הזו שייכת להן בטאבו. פגעתי בכם כאילו הרוחניות היא הדת החדשה שאין לחללה בשימוש בהזכרת שמו לשווא. פנאטי קצת, לא? המילה הזו, רוחניות, כ''כ מלאה באפשרויות, שאם רציתי להגדיר דמעה כרוחנית, זו זכותי המלאה. אפשר להתווכח איתי על זה או להשאר אדישים, אבל האגרסיות מיותרות. איך אפשר לנהל פה דיון מפרה על נושא כזה מרתק אם הוא מסריח מחוסר סובלנות בסגנון עדות ''פופוליטיקה''? ואגב, אני לא ''ילדה''. אולי ילדותית, אבל אין בזה שום רע. ואם הייתי טיפשה בעיניכם בגלל שהרשיתי לעצמי לשלב את המילה רוחנית בסיפור אישי על חוויה דמויית טנטרה, שאגב, אמור להיות נושא הדיון הזה, אז סו בי איט. ואם האישה המרירה הזו שולחת אותי להתבגר כדי לנסות להיות כמוה אז תנו לי להשאר ילדותית וטיפשה. תודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זו לא מילה קדושה, זו מילה שריקה מתוכן. מרוב נסיונות למלא אותה התפוצ
המגעילה,
12/04/06 11:44
|
רוחניות היא לא דת חדשה. ולא טאבו. ואני בהלם מזה שלא הבנת עדיין. אבל יש לי סבלנות. רוחניות לא מלאה באפשרויות. והיא בטח לא שייכת לאף אחד. בטח לא לי. אני מתרחקת ממנה ומנסה לומר: היא מייצרת כתות למחשבה חופשית. היא מייצרת מועדונים ומצמצמת את המחשבה, ומכאן הילדותיות. אנשים פוחדים לחשוב באופן יצירתי ועצמאי, ולעמוד לבד, ולהגיד, נו כמו ילדים, אז הם מחפשים שותפים למשחק, מתלטפים זה עם זה, ולועסים פיתה עם שוקולד, או במקרה הזה רעיונות שחוקים שאבד עליהם הכלח. לכן אני רואה את הרוחניות הזו כמעוורת, משתקת, מגבילה, מנוונת. תביאו משהו חדש, די להעלאת הגרה. המוח שלכם נמצא כאן כדי לחשוב בעצמו, ולא רק כדי לשנן. אז תנו לו חופש, אולי בעזרתו נצליח לזוז קדימה במקום להתקע במקום. מקווה שהבנת הפעם, אם לא אנסה דרכים אחרות. אני יצירתית. ודרך אגב, האגרסיות נועדו לזעזע, לפעמים זה מה שצריך כדי להעיר אנשים מתרדמתם המנוונת. חג חירות וחופש וסקס ואהבה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עמבה יא עמבה כמה את שקופה אותו כלב בולדוג בשינוי שמות כל הזמן......
ל"ת
פיתה עם שוקולד,
12/04/06 17:06
|
|
 |
וזה אסור לפי חוקי הטנטרה ?
ל"ת
מצה עם שוקולד,
12/04/06 18:09
|
|
 |
זרקת כפפה מאתגרת, ובאופן די ביזארי אני נוטה להסכים עם תוכן דבריך
שרי,
12/04/06 13:18
|
אמנם אני לא מתה על הסגנון שלך וקשה לי לפנות אל אדם שמכנה את עצמה המגעילה, אבל אני עדיין חושבת שיש טעם בדברים שלך ושהעלית נקודה מעניינת למחשבה ולדיון. רק אם תורידי קצת את הרעל מהמילים, זה יכול להתפתח למשהו באמת מעניין. יש אנשים שמתקשים עם אלימות מילולית. זהו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את הכינוי ''המגעילה'' בחרו מגיבי המדור
המגעילה בדימוס,
12/04/06 13:57
|
אני רק השתמשתי בו כדי שתוכלו לעקוב. ואין לי ענין באלימות, אלא בעיניים פקוחות לרווחה, כמו שכבר אמרתי. ואם נחזור למיניות, לשמה התכנסנו, אני מאוד בעד זה שנחזור לחוות אותה בצורתה הטהורה, כל אחד בדרכו. בלי מדריכים, בלי מילים מסמאות, בלי כללים, כי כמו שכבר אמרו לפניי - שכחנו להרגיש. להרגיש את עצמנו. ואנחנו בוחרים, לפעמים אפילו במודע, להיות חלק מעדר. חלק מטרנד. חלק ממעגל. מאלף סיבות. אני מאוד בעד זה שניתן לדמיון שלנו להנחות אותנו ותראי כמה אינסופי זה יכול להיות. אני מאוד בעד זה שהגברברים שבינינו יפסיקו לפעול בצורה המתוכנתת כל-כך שודאי יצא לך להכיר. בשבילם, לפני הכל. אני נגד רובוטיות, שגרה, פורנו שוביניסטי בהמי (כן!) . לא מתוך שמרנות, בדיוק להיפך. אני חושבת שהמתירנות המינית הנפוצה כל-כך (לא שיש לי מה לעשות מולה) היא זו שמקבעת את גבולות הדמיון החופשי שלנו. ועכשיו שרי, אני רוצה לאחל לך באופן אישי (אישי טוקבקיסטי) חג שמח ואביב נפלא. ואל תלכי מכאן. תישארי. אין בי כוונה רעה, מקווה שזה ברור עכשיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
מילה למגעילה
רוני בוי,
12/04/06 10:49
|
קראתי את התגובות שלך לשרי בייבי. איך התקפת אותה, ממש עשית לה גנג בנג בשידור חי. מה את רוצה מהילדה המסכנה, בסה''כ הערה תמימה על דמעות עונג, ואת מתנפחת מעבר לממדים של עצמך. אם היית פעם בסשן של טנטרה סקס היית מבינה את הקשר. אני שם כסף שאת אישה קטנה רעה ומרירה, מאלו שמפצחות לגברים את הביצים בלי אלחוש. אישה שכל קשר בינה לבין נשיות מעודנת מקרי בהחלט. אין מצב שאישה כמוך היא אישה נאהבת. ואת עוד מחנכת אותה, יורדת על הכינוי שבחרה (מה תגידי על שלי, מתוקה?) ושולחת אותה להתבגר. נו. אם לא היית עסוקה להשחיז ציפורניים היה יכול להתפתח כאן דיון די מעניין על טנטרה. חבל שבאת לבקר. בפעם הבאה תיטפלי ליצורים בגובה שלך, ברחשים וג'וקים לדוגמא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק אחי רוני וואללה אתה צודק
עוד אחד,
עם ביצים,
12/04/06 21:22
|
|
 |
מילה לרוני בוי
המגעילה,
לבקשתכם,
12/04/06 11:24
|
לא תמצא אותי בסשן של טנטרה סקס. לא מחפשת אהבה ברחובות. לא צריכה שיגעו בי בפרהסיה. ואת הדמעות אני שומרת בשקיק לאירועים אחרים. אמשיך לבוא לבקר ולומר את האמת: אינכם יודעים מהי רוחניות אז עזבו את המילה האומללה הזו לנפשה (תרתי משמע) דיון מעניין על טנטרה יכולתם לנהל בלי קשר להערות ''המגעילות'' שלי, אבל כנראה שהאמת מבטלת גם פלצנות וגם דיונים ריקים מתוכן שממילא לא אמורים להתקיים. אמשיך לבוא לבקר. לדאוג שלא עושים עוול, לא לרוחניות, לא למיניות. אמשיך להביא את המראה לפניכם, בהתנדבות, פעם ברכות, פעם בגסות. עד שתקלטו. חג שמח ונאהב באמת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוי אוי, איזה ''צליל'' צורם, שומו שמיים.
ל"ת
עדיף להיות חרש,
12/04/06 23:10
|
|
 |
זו לא אני ! ואם כבר אז אני חושבת הפוך ממנה !
צליל,
13/04/06 07:28
|
לא כתבתי פה כלום בתגובות מלבד הסבר (כבר פעם שלישית - שזו לא אני).
קראתי מקצת מהתגובות פה, ונראה לי שזו מישהיא שמסתובבת פה כבר הרבה חודשים ושותלת תגובות בשמות שונים, תוך שימוש בביטויים לשוניים שהיא קוראת פה במדור .
אני דווקא מאוד רוחנית. (וזה לא נאמר בסרקזם).
ואם כבר - אז אני תומכת באותה שרי בייבי ונראה לי שיש פה מהומה על לא מאומה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לצליל הבלשית והבלשנית
בת-בת 6,
13/04/06 13:08
|
על המאמרים החדשניים ומאירי העיניים אני מרפרפת. אני מתמקדת בטוקבקיסטים, מנסה לספור מוחות שנשבו בקסמי הרוחניות. שותלת תגובות ? התבלבלת בחג. אני מגיבה כמו טרקטור, כי שורשי השקר עמוקים חג שמח ורוחני לך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ווס מאעכסטה זליל? זעיי געזונט
ל"ת
ווס?..גיי אבק,
אוסטריה,
13/04/06 12:05
|
|
 |
מעליש
ל"ת
תאופיק,
ג'לג'וליה,
13/04/06 13:02
|
|
 |
21.
לשרי, תודה
חיני,
11/04/06 22:06
|
אני אישה אגב.
מאחלת לך הרבה אורגזמות רוחניות משובחות. :)
ולכל המשמיצים- מה כואב לכם? מה בתגובה שלה כל כך הקפיץ אותכם? פגעו לכם בעצב הצדקנות הרגיש שלכם? באגו ? תירגעו בבקשה. הערוץ הזה לא מוגדר כערוץ חינוכי לילדים והכל בסדר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חיני יקרה, כמו שרי-בייבי, גם את לא מבינה דבר
שרי אל תלכי,
11/04/06 23:30
|
רק נצמדת למילים שאת לא מבינה בעצמך. עלי והצליחי והיי רוחנית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם את חושבת
חיני,
12/04/06 07:02
|
שלבקר אנשים שאת לא מכירה בטוקבקים ולפרוק עליהם א הכאב והכעס שלך זו רוחניות ושאת נורא רוחנית, את -בעדינות- מבולבלת קצת. חג שמח ותרגעי. הכעסים שלך שיכים למקום אחר ולזמן אחר לא לפה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חיני את כנראה בת עשר. לא יותר
המגעילה,
12/04/06 11:16
|
מנטלית לפחות. ואני לא רוחנית. אף פעם לא הייתי. לא אהיה. לא רוצה להיות. אני פועלת למיגור התופעה מהעולם. התופעה היא זו: אנחנו כנראה רוחניים, כי אנחנו טיפשים, ילדותיים, נבובים ונבוכים. אז נשען על ההגדרה הרחבה הזו ונחסה בצלה ונעשה בחילה לאנשים מסביב. גם את חיני, כמו השאר, לא יודעת מה היא רוחניות. תשאלי את עצמך. תראי שאין לך תשובה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תראי מגעילה..
חיני,
12/04/06 13:47
|
דווקא אני יודעת היטב מהי רוחניות ואפילו הייתי מקדישה מזמני היקר ומלמדת אותך על אף גסות הרוח הטיפשות והיומרנות שהפגנת בתגובותיך (נדיבות באוירת חג) , אילו הייתי רואה בך פרטנרית שעשויה להבין, אבל אני לא. ואל תתפלאי- את עצמך כתבת שאת ''פועלת למיגור התופעה'' ???? חחחח איך בדיוק?? הצטרפת לאינקויזיציה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תראי חיני...
המגעילה בדימוס,
12/04/06 15:11
|
אני בטוחה שאת יודעת מהי רוחניות. אבל כמו בכתות, כמו בכנסיות השכל, מדובר במידע סודי. אולי עדיף באמת שתשמרי את ה''ידע'' לעצמך, ככה לא תדביקי אחרים בפופולריות הזולה הזו. אין לי צורך בזמנך היקר, לעצמך תנסי לענות, מהי רוחניות ?
לגבי האינקויזיציה - יופי השתמשת במילה לועזית, עכשיו כולם יודעים שאת גם רוחנית וגם אינטליגנטית.
מאחלת לך מוח חופשי, לכבוד החג
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
שרי בייב
בן-בן,
רואה הכל,
11/04/06 18:36
|
את עשר. אל תיפגעי ואל תתפלאי שאת מושכת אש וגופרית. רוב האנשים לא מורגלים בפתיחות מינית הנזרקת להם בפרצופם, ונלחצים. למרות התוכן הנפיץ, התגובות שלך בוגרות ועדינות ומשדרות ענווה וכנות, ואילו המתנפלים, תגובותיהם צעקניות ומתנשאות, רעילות, היסטריות וגסות רוח.
איזרי עוז.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רוב האנשים לא מורגלים בפתיחות מינית? לך לקרוא את מדור סקס במעריב ?
ל"ת
חחחחחחחחחחחחחחח,
11/04/06 22:59
|
|
 |
לבן-בן שרואה הכל
בת-בת,
רואה הכל גם,
11/04/06 21:32
|
אף אחד לא נלחץ. אחרי הכל כל אחד ספון לו בביתו, בחדר המחשב הנינוח שלו, ולוחץ על מקשים. אבל זו לא פתיחות מינית, זו רק הצצה ילדותית (של שרי-בייבי) לעולם שהוא עולם ומלואו, עולם ומלואו לכל אחד ואחד מאיתנו. שרי בייב, והשם אומר לא מעט על הגברת המכובדה, מנסה להכניס את העולם המופלא הזה (המין והמיניות) למגירות שהשפה קטנה מלהכיל. וזה מקומם באופן טבעי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הצצה ילדותית? מה ילדותי בדברי שרי בייב?
בן-בן,
רואה הכל,
12/04/06 02:02
|
אה, התכוונת שהיא כנה ופתוחה כילד קטן? צודקת. השם שרי בייבי לא אומר דבר על הגברת המכובדה, אבל הרמיזות שלך (למה התכוונת? שהיא שרמוטה? שחקנית פורנו?) מראות, שבגלל השמרנות המינית שלך, הטקסט של שרי בייב שרף לך את רשתית העין.
הרבה יותר ילדותי והרבה פחות כנה להתבטא כמוך: ''העולם המופלא הזה של המין והמיניות'', ''עולם ומלואו לכל אחד מאיתנו''. בחייאת..........
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היא מעתיקה מילים של מישהו אחר במקום לחשוב בעצמה
בת-בת,
12/04/06 11:59
|
לזה התכוונתי. שמרנות מינית היא נסיון למצוא נישה קיימת שתתאים לך. במקום להמציא נישה משל עצמך. במקום להרגיש לבד, ולהמציא לעצמך מיניות, אתם מחפשים שיטה. זו שמרנות. זו לא כנות. ולא פתיחות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה התכוונת שאמרת שהתגובות של שרי בוגרות ועדינות (חחח...עלאק עדינות
חחחחחחחחחחחחחחח,
12/04/06 05:28
|
ומשדרות ענווה? וכנות? לא כל טיפשות זו כנות. ענווה? בחייאת....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מצטרף לבן בן
עודד,
11/04/06 20:24
|
ובאשר לשאלתך שרי, אז כן, גם גברים יכולים לחוות את האורגזמה בכל הגוף וזה לא קשור לטנטרה.
מה שמסייע לזה הוא שחרור של כל הגוף אבל בעיקר בעיקר של שרירי הצוואר. שחרור לא במובן של רפיון, אלא של הרשאה לגוף, ובעיקר לראש, לנוע ולהיטלטל עם גלי העונג שנובעים מהאזור של אברי המין ורוצים להתפשט לכל הגוף אם אין קיפאון של השרירים שמונע את זה מהם. וזה כמובן לא מתחיל רק באורגזמה, אלא בצורה עדינה אפילו עם תחילת הגירוי הראשוני ועם ההתכוצויות העדינות והלא רצוניות של השרירים הטבעתיים שסביב אברי המין. תחילת הגירוי היא גם הזמן הטוב ביותר לשכלל את היכולת הזו להיענות לגלים הללו. עוד אפשרות לכך היא לתרגל את שיטת פאולה לאימון השרירים הטבעתיים. במידה רבה כל הגוף נע בגלים עדינים כאלה או לפחות רוצה לנוע כך עם כל שאיפה ונשיפה. מה שעוד יותר מעניין זו התופעה שככל שתשומת הלב מרוכזת יותר בהיענות של שרירי הצואר והעורף ושל הגוף בכלל לגלים הללו ופחות באיבר המין, התחושה באיבר המין ברגע האורגזמה מתעצמת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עודד, בדיוק לזה התכוונתי. לא יכלתי לנסח זאת טוב יותר. מסתבר.
ל"ת
שרי בייבי,
12/04/06 11:45
|
|
 |
19.
טוב, מיציתי אתכם. סקס קל ונעים, קשישים
ל"ת
שרי,
11/04/06 18:13
|
|
 |
לא שרי, אל תלכי, את מעשירה את עולמנו הרוחני והמיני
שרי אל תלכי,
11/04/06 19:30
|
מה את נבהלת ? תסבירי מה הקשר בין רוחניות לדמעות כדי שנבין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני אסביר
עודד,
11/04/06 20:27
|
היענות מלאה של כל הגוף לאורגמה כוללת גם היענות של השרירים הטבעתיים שסביב העיניים. השרירים הללו יכולים במצבים מסוימים לסחוט את שקי הדמעות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל מה לזה ולרוחניות, עודד ?
שרי אל תלכי,
11/04/06 21:26
|
עד מתי ימשיכו אנשים לשחוק את המילה הזו בלי לדעת למה הם מתכוונים. עד מתי, עודד ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עד מתי את תמשיכי להסתתר מאחרי מילים בלי להכיר במניעים האמיתיים שלך
פיתה עם שוקולד,
גבר גבר,
12/04/06 17:11
|
|
 |
עד שתתחילו לחשוב באופן עצמאי
המניע,
13/04/06 12:59
|
|
 |
הכל
עודד,
11/04/06 21:52
|
ושום דבר.
זו רוחניות באותה המידה שכל החוויות הטובות והרעות בחיינו הן חוויות רוחניות.
ההקשר שבו היא השתמשה בביטוי חוויה רוחנית היה די תמים ונועד לתאר תחושה של התעלות יוצאת דופן.
אם היא הייתה מורה רוחנית שמפרסמת אורגזמות כדרך להגיע לאלוהים, להארה רוחנית, או לתובנות יוצאות דופן, מסע הצלב נגדה היה מוצדק והייתי שמח להצטרף אליו. אולי הייתי יוזם אותו.
זה לא המקרה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אתה מתחמק, שלא באשמתך
שרי אל תלכי,
11/04/06 23:27
|
מה היא רוחניות ? זו השאלה שלי. לא יכולה לדייק יותר. מסע הצלב האישי שלי הוא נגד השימוש ההמוני במושג הערטילאי הזה, ובהטיותיו השונות, לא בשרי-בייבי חלילה. כולם מדברים רוחניות ואף אחד לא יודע למה מתכוונים. אף אחד לא יודע למה הוא מתכוון בעצמו. והמלך נותר עירום !!! אם נבין במה מדובר יהיה לנו יותר קל להתקרב לשם, לא ככה ? תודה על ההתייחסות בכל אופן חג שמח ורוחני שיהיה לנו (:
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
שרי - את מגעילה לי את הרוחניות עם השטויות שלך
ל"ת
אין גבול לטמטום,
11/04/06 17:37
|
|
 |
17.
שרי בייבי - גלי לקוראים מהי רוחניות בעינייך
ל"ת
מיישרת קווים,
11/04/06 17:36
|
|
 |
16.
שרי בייבי -
מישהי,
11/04/06 17:34
|
את ילדה קטנה ומתלהבת שמעתיקה טקסטים מספרי הדרכה לגיל 16 (ושמישהו יעצור אותה ) מאחלת לך במיוחד לפסח לעשות במקום לברבר ולגרגר ולחרטט ולשפשף
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
בועז - אתה רווק ?
ל"ת
ליידי AIG,
11/04/06 15:34
|
|
 |
רווק? בטח רווק את רוצה להתחתן איתי? יש לי דירה והמון מגבות וסדינים.
ל"ת
בועז@לב,
ת.א.,
11/04/06 18:24
|
|
 |
לא בועז, אני מנסה להבין את מקור השעמום
ל"ת
ליידי,
AIG,
11/04/06 21:46
|
|
 |
14.
לשרי בייבי
חיני,
10/04/06 19:56
|
אותי דווקא כן מענין מה שכתבת. את יכולה להסביר יותר מה זה אורגזמה בכל הגוף?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לכל המנחשים והמנשקים הדביקים
המגיבה לשרי,
11/04/06 15:19
|
שרי בייבי ניחשת נכונה, אני אשה ואין לי פתיחות ואין לי סבלנות למובן מאליו. ואתה בועז את השליטה שלך בעולם האורגזמות של הנשים שמור לעצמך. שרי בייבי - אין כאן גועל פשוט לא הבנתי על מה את מקשקשת: אורגזמה נשית, רוחנית, גופנית, כללית, מקומית וחרטטנית. אם מישהו מרגיש שיצביע ? אם את מחפשת כללים וחברים לאורגזמה, אז יש לך בעיה בסיסית בהבנת הגוף שלך. אורגזמה היא הדבר הכי אישי ואינדיבידואלי. וכמו שאמרתי אין צורך להקים מועדון לקוחות בענין. ולנסות להעביר את זה למילים היה ויהיה נסיון מטופש וילדותי. כשתגדלי תביני. חג שמח מהמגעילה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הייתי עונה לך אבל אני לא לוקחת צ'אנס, אפרופו התגובות הקשות של הנשים
שרי,
11/04/06 01:37
|
כטוקבקיסטית לא קטנה, אני חייבת להגיד שדווקא במדור ניו אייג', האמור להיות אמון על סובלנות ופתיחות, אני מקבלת את התגובות הכי מרושעות, ודווקא מנשים. למה? אין לי מושג.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה איכפת לך מהם?
חיני,
11/04/06 12:35
|
גם לדעתי זה גברים ואל תתיחסי אליהם. ונכון שפה בערוץ הניו אייג, רוחניקים עלאק, יש את הטוקבקיסטים הכי כאסחיסטים. ונכון גם שכאן, במדור הניו אייג', כתבות על סקס מקבלות את מדד הגולשים הכי גבוה. אז מה זה אומר? שרוחניקים הם חרמניים ואגרסיבים כמו כולם. נצחון פרוייד על טבע הבודהא. אבל זה לא אומר שאת צריכה לשתוק בגלל זה..:)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לחיני (מין לא ידוע), במיוחד לפסח
שרי,
11/04/06 15:45
|
אורגזמה של כל הגוף משמעו בדיוק זה. הוא מתפשט מהקליטוריס (נתפשר על המילה הזו במקום דגדגן) ועולה למעלה ויורד לכפות הרגליים. איך משיגים את זה? ע''י קצב נשימות שמתאים למאוננת הנכבדה באופן אישי (מזכיר טנטרה), זה יכול להיות איטי, מהיר, נשימה מעגלית וכו'. ודבר נוסף- תנועת קגל (כיווץ שרירי האגן). באורגזמה כל הגוף רועד, דמעות העונג הן ללא שליטה (לא מחוייב המציאות כמובן, תלוי בעוצמה וגם באישיות של 'המגמרת', מן הסתם) ומעניק תחושה נוספת שאין דרך אחרת להגדירה מאשר רוחנית. לוקח המון זמן להרגע מזה, ובד''כ כל מה שרוצים לעשות אח''כ זה לישון כי היא כ''כ חזקה. לפחות בדבר אחד זה מזכיר את האורגזמה של הגברים (-:
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל האורגזמות הן אורגזמות גבריות.אין לנשים מנגנון אורגזמה משלהן.
ל"ת
ד''ר רות,
11/04/06 18:20
|
|
 |
כל אורגזמה היא אורגזמה גברית..אין לנשים אורגזמה ממנגנון שלהן
ל"ת
ד''ר רות,
11/04/06 18:17
|
|
 |
רציתי להסביר מהי אורגזמה בכל הגוף
בשם שרי,
10/04/06 22:49
|
ובכן מדובר בתחושה נפלאה שיוצאת ממקום אחד, אתם יודעים איפה, וזורמת אל שאר אברי הגוף.
עכשיו רציתי לשאול, אם יש מישהי שמסוגלת לעצור את הזרימה הזו ולחוש אותה רק במקום ממנו היא יוצאת.
שרי, את חרטטנית-על או שלא הספקת הרבה עדיין עלי. והצליחי עם שם כמו שלך עוד תגיעי רחוק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תסבירי לי בבקשה איך התגובה שלי הצליחה להוציא ממך כזה גועל?
שרי,
11/04/06 01:32
|
מה בתגובה שלי גרמה לך לכתוב כזו תגובה אלימה? ולא רק את, גם הבחורה השנייה. מאיפה זה בא? ממש תמוה. חרטטנית על? מה לא הבנת בתגובה שלי שיצרה אצלך כזו תגובה? עולם מוזר. נשים מוזרות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איך את יודעת שהמגיבות הן בחורות, שרי?
צ'סטיטי,
11/04/06 05:02
|
|
 |
גם לי זה נראה גברים ,גם לא קולטים אותך וגם קוססים ציפרנים בגלל זה
בועז@לב,
ת.א.,
11/04/06 08:19
|
גברים כידוע אוהבים לשלוט בעולם האורגזמות של הנשים.כך הם מרגישים גברים ,מחוללי התענוג האולטימטיבי של האישה..ושרי באה ממקום פרטי מאד שהגבר לא ממש נחוץ בו...הם חשים את הסכנה בביטוי העצמאי של תיאורי שרי ומכך התגובות המזלזלות המרושעות והתוקפניות..אבל גברים תמיד היו מפגרים בהבנתם ומול נשים. טנטרה יכולה לעזור להוריד את רמת החרדה שלהם שמעורר בהם המפגש עם האישה.ושליתטה בהם דרך המין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ארבעה ימים.
איילת,
11/04/06 15:26
|
|
 |
וברור העימות הראשוני שלנו על הדומינטיות..אז את זקנה ממני ב3 ימים..
ל"ת
בועז@לב,
ת.א.,
11/04/06 15:10
|
|
 |
בועז, אתה מזל טלה... גם אני :)
איילת,
11/04/06 14:06
|
עכשיו ברור האידיאליזם הלוחמני.
מזל טוב!
לי יש יומולדת בליל הסדר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני לוקח אותן ברצון ליום ההולדת שלי שחל ביום ראשון הקרוב..חג שמח...
ל"ת
בועז@לב,
ת.א.,
11/04/06 13:13
|
|
 |
ואידך זיל גמור!
ל"ת
צליל,
11/04/06 10:03
|
|
 |
בועז, זכית ביושר בנשיקות-פסח :)
איילת,
11/04/06 09:27
|
|
 |
13.
טטנרה או חרטה
הרב עמירם,
קנדה,
10/04/06 08:41
|
מספיק עם החנטריש הכול נמצה ביהדות והכול סתם חבורה של נואפים הכול ניאופ. ילה תחזרו כבר בתשובה ...............באמת באמת בפניםיש רק תורה והשם יתברך הכול חרטה וזיופים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רבי יקר, אם אתה מבטיח לי אורגזמות שמימיות, אני היום חוזרת בתשובה
ל"ת
שרי בייבי,
10/04/06 14:26
|
|
 |
12.
תראו תראו אפילו בנושא כמו סקס התגובות מצליחות לשבור את שיא השיעמום.
ל"ת
בועז@לב,
ת.א.,
10/04/06 08:00
|
|
 |
אם אתה רוצה שיהיה לך מעניין בסקס דרך תגובות
שופוני עכשיו!,
10/04/06 09:37
|
מצבך גרוע. אולי פלייבוי יעזור אולי פליסיה הזקנה מהבורדל באלנבי תסכים לעשות לך מעניין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ממי למה את/ה פשוט לא מודה..אני מת/ה עליך בועז....חיבוק..
ל"ת
בועז@לב,
ת.א.,
10/04/06 10:05
|
|
 |
בועז - זו כמובן לא אני כותבת את התגובות האלו. זה מתחזה בשמי !
צליל המקורית,
10/04/06 18:35
|
וגם בעוד כתבות.
בכל אופן הניגון חוזר על עצמו (של התחזות בשמי ושתילת תגובות בשמי בכל מיני כתבות), כך שגם השם הזה הולך בדרך כל קודמיו (לטובת מתחזים).
החזרה על אותן מנטרות, התחזויות, מלחמות דמה, כתבות, ומסרים - מעייף וחסר כל תוכן, ואין לי בו כל עניין יותר.
זהו מגיעים לנקודת שובע.
כך שאני יוצאת לחופש גדול..
ביי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא לא העיקר הוא לא התוכן.....
בועז@לב,
ת.א.,
11/04/06 15:22
|
תחשבי שאת ענן..ענן..כן.. יש לך חיים מאד מוגדרים וזמניים..גם הצורה שלך לא ממש יציבה..את שטה לך עם תוכן זמני במצב צבירה לא ניצחי..ובמצב כזה את משייטת לך.עד שהופ..את נעלמת..אבל לא ממש..הסתיים מחזור . היית כלא היית..אבל זה רק נראה כך כי הנה שוב את נוצרת מחדש כענן אחר...משנה צורה ומשייטת מעל ארצות אחרות..התוכן לא חשוב מה שחשוב הוא היותך כענן..המהות השלך היא לא בתוכן אלא ביכולת שלך להתהוות מחדש...נכון שבסופו של דבר את מתהווה מאותם החומרים..אבל הצורה והמסע משתנים כל הזמן.. וזה מה שחשוב.. חג שמח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איפכא מיסתברא ודא עקא
צליל,
10/04/06 13:14
|
|
 |
נהדר, מתחזים בשמי . שתהיי בריא עם ההתחזויות שלך.
ל"ת
צליל המקורית,
11/04/06 07:47
|
|
 |
זה נשמע כמו..... איכסא ברא קאקא
ל"ת
בלשן,
10/04/06 13:20
|
|
 |
צליל - את לא רגועה
ל"ת
וחבל,
11/04/06 16:20
|
|
 |
בלשן, זובור עליך! זוך פסגות על אחותך!
ל"ת
צליל,
10/04/06 16:27
|
|
 |
11.
טנטרה היא לא מדע!
נעה,
חיפה,
09/04/06 22:54
|
בדיוק באותה מידה שסריגה, רקמה וצפיה בטלויזיה אינן מדע. אולי פילוסופית חיים במקרה הטוב ביותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
בטאנטרה אהבה לומדים מניסיון של גבר ואשה
dafna57,
רמת-גן,
09/04/06 21:52
|
פעם לא ידעתי כי בידים שלי אנרגיה של תושקה,בלילה הייתי במלון יערות-הכרמל-היתה סדנא של ניסים אמון-במדיטציה ''טאג'' מאהל'',על מיזרון שכב אדם ומסביבו היינו 7 אנשים,כל אחד מלטף ועושה מסג'' במקום שיושב-חוץ ממקום המין-אני ישבתי על הראש של אדם,לאחר שעה וחצי של המדיטציה והמוזיקה הטוב וכמה משפטים ששלח ניסים אמון הסתיים והלכתי לשון .בבוקר באכילת אוכל בחדר אוכל ישבתי עם ניסים אמון,שאלתי אותו אם אני אשה שמדליקה גבר לתשוקה? הוא ישר סיפר לי את הסיפור הזה:''בהודו מילדות הגברים ניכנסים למינזר ללמוד,בגיל 21 יש כאלה שמסימים את הלימודים ויש כאלה שממשיכם ללמוד,אחד מהם יצא מהיער ללכת ללמוד את העיר,הבית הראשון שראה זה היה וילה מיוחד בשבילו כי במנזר לא ראה כאלה דברים יפים,הוא חשב שזה דימיון,על הוילה היה כתוב:''טאנטרה אהבה'',הוא צילצל בפעמון ופתחה לו את הדלת אשה יפיפיה ומושכת ולא צעירה,שהדלת נפתחה ראה כי אהיל וכל הבית עם הרבה יהלומים ורהוט שלא ראה אף פעם,היה גם שולחן עם הרבה מתנות שעדין לא פתוח,שאל אותה מה זה הכל?,היא ענתה:'' כל הוילה מתשלום שקיבלתי מלימודיי את הגברים טאנטרה אהבה'',הוא עם שקית קטנה עם אורז והבין כי אין לו כסף לשלם ושאל אותה:'' איך אני הלמד ואין לי לשלם'',ישר ענתה לו:''תגיד לי מה אתה יכול לעשות?'',ומיד ענה:''אני יכול לעצור את המחשבה''וישר ענתה:'' כנס''.מזה למדתי בחיי כי בזמן תשוקה מושלמת אין אף מחשבה,גם מניסיוני בחיי היגעתי לאורגזמות יחד עם אהובי ששני העינים שלנו מיסתכלים אחד בשני. דפנה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דפנה, שמרי נפשך
ל"ת
נפשך שמרי,
11/04/06 21:50
|
|
 |
9.
סקס זה סקס ורוחניות זה רוחניות
השפוי,
09/04/06 18:53
|
מניסיון, עדיף לתת לכל אחד מהם את הכבוד והזמן שלהם ולא לערבב בין הנאות גשמיות להנאות רוחניות, עדיף להקדיש לכל דבר את הזמן והמקום שלו. מניסיוני, כאשר מנסים לשלב בין שני הדברים האלו, התוצאה היא, שהסקס הוא לא סקס והרוחניות היא לא רוחניות ושום דבר טוב לא יוצא מזה, כשיש תשוקה חזקה, עדיף לעשות סקס ורק סקס, וכשיש געגועים לדבר רוחני, עדיף להתרכז רק ברוחניות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
למה הגבר שבתמונה לא נימול ?
ל"ת
קטנצי'ק,
09/04/06 18:41
|
|
 |
הגבר שבתמונה איננו עוד בין החיים
מועדון העורלות,
10/04/06 14:34
|
|
 |
למה אתה מחכה ..תנשוך חזק..
ל"ת
מוהל רוחני,
10/04/06 13:30
|
|
 |
7.
כתבה טובה וברורה, כן ירבו.
ל"ת
ע,
09/04/06 18:31
|
|
 |
6.
אורגזמות גוף שגורמות לדמעות עונג זה בפירוש חוויה רוחנית חזקה
שרי בייבי,
09/04/06 18:02
|
|
 |
מה הקשר ??????????????????????
ל"ת
מה הקשר ?,
09/04/06 20:34
|
|
 |
שום קשר, שום פואנטה. רציתי לאמר משהו על הקשר בין מין לרוחניות
שרי,
10/04/06 12:29
|
כלומר = היו ויהיו פעמים בחיי שחווית האורגזמה מתרחשת בכל הגוף ולא רק נקודתית בדגדגן, (המילה הזו מעצבנת כל פעם מחדש), ואז אני מגיעה לתחושה של התעלות רוחנית ממש, פחות פיזית. על דמעות העונג אין לי שליטה והן חלק מהתחושה הרוחנית. למיטב ידיעתי לא קוראים לחוויה הזו טנטרה. זה הקשר. רציתי לשתף אנשים בחוויה אישית שבו נוצר קשר בין מין עצמי לרוחניות. ואפרופו, מעניין אותי לדעת אם יש גברים שגם חוו אורגזמות גופניות - גליות - רוחניות כמו שתיארתי. מישהו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שרי בייבי מה הקשר בין דמעות לרוחניות ?
המגעילה 2,
11/04/06 15:41
|
דמעות הן מנגנון ביולוגי פיזיקלי כימי. כמו כל המכונה המופלאה הזו הנקראת גוף האדם, גוף האשה בשבילך, שרי בייבי. אולי תגדירי לעצמך ולקוראים הסקרנים מהי רוחניות בעינייך ? ניישר קו כדי שנוכל להמשיך לחרטט חירטוטים ולהבין אחד את השני ביתר קירבה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז את רוצה להקים מועדון ?
אורגזמות דומות,
10/04/06 14:30
|
תחווי את האורגזמות שלך כמו שנוח לך, ותזילי דמעה אם יוצא, ותכתבי על זה למגירה אם בא לך. רק תשחררי אותנו מהחוויות המיניות שלך. למה ? כי זה לא מעניין אף אחד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היא מעניינת אותי
ל"ת
חתול,
סמוראי,
11/04/06 07:08
|
|
 |
חתול סמוראי
המגעילה 3,
11/04/06 15:46
|
חרמנות איננה ענין חרמנות היא סיגנל חשמלי בין-עצבי. במקרה שלך הוא מופעל בקלות ומרחוק. עכשיו בטח תשאג
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התכוונת להגיד שזה לא מעניין אותך. זכותך. ראי עצמך משוחררת.
ל"ת
שרי,
10/04/06 17:34
|
|
 |
זה קורה בדרך כלל כש יש עצירות..
ל"ת
רוחנית,
10/04/06 13:28
|
|
 |
מסכים..דגדגן out זינשי in או זנשי בקמץ או ב...
ל"ת
בלשן,
10/04/06 13:26
|
|
 |
5.
טנטרה או לא טנטרה
Gillian,
09/04/06 15:26
|
זה מנוגד לטבע. לא כך נבראנו (ואני רחוקה מלהיות דתיה) - אני נגד בגדול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברית מילה זה לא טבעי
סטודנט,
11/04/06 15:54
|
ועדיין כולם חותכים (!!!) חצי מהזין של הילדים שלהם. נו שוין, עוילם גוילם.
ודווקא מין למיטב ידיעתי הוא כן טבעי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את בעצמך מנוגדת לטבע.
ל"ת
ישר רואים,
10/04/06 11:38
|
|
 |
למה את מתנגדת - לסקס או למין ?
ל"ת
משתומם,
09/04/06 18:55
|
|
 |
נגד מה את בדיוק?
ל"ת
ע,
09/04/06 18:30
|
|
 |
ממש לא הבנתי את ההקשר להתנגדות שלך
ל"ת
שרי בייבי,
09/04/06 18:08
|
|
 |
שרי בייבי - אפשר לחשוב שאת מובנת
ל"ת
מועדון השרוטות,
10/04/06 14:31
|
|
 |
4.
אורי, מאוד נהניתי מהכתבה
שני,
תל אביב,
09/04/06 12:17
|
היא ממש ההפך מרדודה לדעתי. מאוד נהנית מידיעותיך, תמשיך לכתוב לנו :-)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
סקס הדוניסטי??מה..? כמו קפה אקזיסטנציאלי?
בועז@לב,
ת.א.,
09/04/06 11:47
|
|
 |
בועז - חייבת להתכתב אתך
אל פחד,
09/04/06 20:37
|
|
 |
כפרה זה לא נגדך מתכתב באינטרנט רק עם מי שאני מכיר.שונא הפתעות..
ל"ת
בועז@לב,
ת.א.,
10/04/06 07:55
|
|
 |
בועז- אני שבורה מההתנגדות הלא הדוניסטית שלך
ל"ת
אקזיסטנציליסטית,
10/04/06 14:33
|
|
 |
שונא הפתעות..מעניין..
שופוני עכשיו!,
10/04/06 09:35
|
חשבתי שהכול קורה חדש כל הזמן כלום לא מוגדר וזה הכיף של החיים, ההפתעות ובלי תכנון מראש.. דף לבן ריק... הפתעות.. ככה אמרת בעשרות תגובות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אשכרה בועז, ככל שאני עוקב אחריך, אני מגלה שאתה כזה קטן-- --
ל"ת
עין פקוחה,
תמיד,
11/04/06 07:10
|
|
 |
עין פקוחה - הבחור המתקרא בועז סותר את עצמו על ימין ועל שמאל
עין פקוחה 2,
11/04/06 15:31
|
ברחבי המדור. ויש לי הרגשה שהוא מגלומן, מהסוג שחושב שהוא גאון. הכי טוב יהיה להניח לו, כל אחד יש לו תפקיד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שלא תעזי - הוא נשמע תמהוני!!!
רואי,
תל-אביב,
10/04/06 05:54
|
|
 |
חתן כמו בועז ? מעדיפה לאשפז את עצמי
ל"ת
טרחן אמיתי,
10/04/06 14:24
|
|
 |
רק מנסה להראות שלאיש ביצים קטנטנות
איש מסכן,
10/04/06 14:23
|
רק פה גדול ומקלדת אחת מיוזעת
שונא הפתעות ? ומת משעמום ? נשמע גם כמו מפוצל אישיות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וואו.איזה ניסיון מבריק..!איזו תעוזה.!אם היית ממששת זה היה יותר מהיר
ל"ת
בועז@לב,
ת.א.,
10/04/06 15:01
|
|
 |
2.
טנטרה היא המקלחת הקרה המומלצת לכל חרמן..
ל"ת
בועז@לב,
ת.א.,
09/04/06 11:31
|
|
 |
בועז - גם כאן באת להפריע ???
ל"ת
אין גבול לשעמום,
09/04/06 20:36
|
|
 |
קודם ,כל הכבוד שגילית שאני משתעמם וגם, אני הולך אחרייך ,לא שמת לב?
בועז@לב,
ת.א.,
10/04/06 07:52
|
וגם..אני אוהב להפריע..וגם..אני צריך תשומי..וגם..אין לי חברים..וגם..החיים שלי זה המדור ..וגם..יש לי כלב חום..וגם...חתול שחור יפה ושמן..וגם...אין לי איפה לעשות את הסדר..וגם...אולי אני ייייייטוס לפריז..וגם..וואו איזה שיעמום......!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בועז, אתה חבר בקול ?
ל"ת
ללא שם,
ללא אזור,
09/04/06 18:56
|
|
 |
1.
מצטער..רדוד
ל"ת
איתי,
09/04/06 11:19
|
|
 |
איתי - לא אתה צריך להצטער
ל"ת
מאוד מצטערת,
10/04/06 22:44
|
|
 |
כתוב: ''פרק ראשון: עקרונות יסוד פילוסופיים''
ל"ת
THX1138,
09/04/06 20:18
|
|
 |
מה לעשות עם זה עד הפרק השני ?
ל"ת
לגמור לא לגמור,
10/04/06 22:43
|
|
 |
כמו שאומר רפיק קימחי:
THX1138,
10/04/06 23:41
|
|
 |
הייתי מצמידה את שרי בייבי שלנו לרפיק לכמה ימים
ליידי,
AIG,
11/04/06 21:53
|
היה גואל אותנו מהרעיונות המופלאים שלה על מיניות רוחנית לזמן מה
הגב לתגובה זו
|
|