 |
10.
האדם מחפש משמעות לקיומו.
סיזיפוס,
09/04/06 16:19
|
הקיום שלנו הוא מקרי (וכך גם מותנו). חוסר יכולתינו להבין זאת מביאה אותנו לחפש משמעות לחיינו. אחד מחפש דרך האלוהים (כמו נגן),אחד דרך השירים, אחד דרך הריקוד והרבה דרך הסמים והאלכוהול. בסופו של דבר לא נדע כלום על הקיום. חג שמח!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
השאלה איך חיים את הרגע או את ההווה הבן אדם צריך להרגיש את הבורא בתו
nissimlev,
09/04/06 10:35
|
השאלה איך חיים את הרגע או את ההווה הבן אדם צריך להרגיש את הבורא בתוך הלב וזה הרגע שלו כשהוא מיתמלא בתוכו בהרגשה שיותר חשובה לא מכל דבר אqחר לכו הוא משבית את כל העניינים שלו ומנסה להיתמקד בתחושה הפנימים שהיא למעעשה מוסיפה לחייו את ההרגשה של ההווה וזה תהליך של בחירה במה שמתקיים בו באותו הרגע וגם מקיים את הרגש הממלא את רוחו וליבו או לאבד את דעתו במחשבות שווא או מחשבות של הגוף ושל העולם הזה או להידבק בעולב הבא שהוא העולנם הפנימי וכאשר מתחילים לגדול ולהיתפתח אז פותחים פה ושפתיים לעמך בלי מחסומים על אהבה אמת משיח גאולה אלו הכל מילם שמבתאות את קיום מה שחיי בלב ויש לו מה להגיד על השם מבתוכו,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
אז מה היה לנו?
חנון,
08/04/06 21:05
|
ר' נחמן, דודה בשם פולי, הרב שלוימלה, אורות הקודש, טום, טווין, הודו, משיח, שאנטי והמון באלאגן. כה לחי. אגב , מה זה ר''מ מחנך? האם יש בעתניאל פונקציה של ר''מ לא מחנך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ר''מ הוא ראשי תיבות לרב-מחנך
.,
09/04/06 15:58
|
|
 |
7.
הבעיה,אולי זו שמפרידה בין חיינו בעולם הזה,
שאול,
08/04/06 17:44
|
לבין חיים בגן-עדן,היא חוסר היכולת לחיות את הרגע.ככל שאנחנו מתבגרים,אנחנו נמצאים יותר זמן או בעבר,או בעתיד.לכן גם הזמן רץ תמיד יותר ויותר מהר. משהו מקשה על הגרויים הסביבתים לחדור פנימה. מריחואנה לדוגמה,משפיעה בדרך כל שהי אל ההתחברות בין החושים שלנו לגרויים החיצונים,ועל היכולת להתחבר לזמן העכשווי,למציאות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
LA'ASSOT = LIHYIOT
Alfassy,
M.Klita,
08/04/06 12:52
|
TO DO IS TO BE : Socratis TO BE IS TO DO : Sophoklis DO BE DO BE DO: Sinatra
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
Mashiach Akhshav?
Jacqueline,
Arad,
08/04/06 11:36
|
My mother taught me that true happiness is a rose in yr garden.Pick it up now and it will fade away.True happiness consumes itself thru possession.It should remain as an eternal eldoradofor,the more U have what U want,the less U want what U have.So,Maranan,let's continue desiring and keep postponing
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
תודה מקרב לב
סוף מעשה,
מחשבה תחילה,
07/04/06 23:57
|
כפי שנרמז בשמות השירים, השבת היא המרכז. בשעת החיבור שמתוך עשייה- נוכחת הוויה, אלמלא כן לא היה זה חיבור. וזה ההבדל בין עשיה ריקה לעשייה מחיה. טעם העץ כטעם הפרי, העץ והפרי ביטויים שונים עם אותה איכות, של אותה הוויה.
האדם עושה ונח, בגלים מחזוריים. יום ולילה, 6 ימי מעשה וביום השביעי שבת, נשימה ונשיפה, וכד' או שהוא ער להוויה החיה, תוך כדי עשייה ומנוחה, או שלא. לפעמים קצת פה קצת שם, אסל ובסל.
המנוחה נותנת זמן איכות נקי מהפרעות לטעום שבת ולקדשה. העשייה המחוברת נותנת טעם לקיומנו כבני אדם, כמו טיפה של גאולה קטנה. העשייה המנותקת רק צוברת קילומטרז' on a road to nowhere
כך הבנתי בעקבות הקריאה, תודה. שבת שלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
ברכות לשבת (נכתב ביום חול)
ר' שמשון יובביץ,
07/04/06 23:17
|
מאמריו של הרב נגן באינטרנט הן כאורות בימים של ''ליקוי מסך'', המכוסה בדברי הבל. ובין אלו התועבות פרסומות מרצדות למחסני חשמל. ובימים כתיקונם הייתה קופצת המילה ''חשמל'' ואוכלת את המעיין בה בלא זהירות. ואילו כיום היא כקופצת ומכלה את ליבו בתאוות בצע. שהנה נפש האדם הייתה לכרם נטוש ויבוא הנחש ויקים עליה קניון.
שהרי בגימטריה חשמל = כנחש, שבכוחו להכיש ולהמית, ובייחוד כשכוח החשמל נעשה לאמצעי אך התכלית ריקה מתוכן.
בברכה, ר' שמשון יובביץ'
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לויתן נחש בריח
ל"ת
חנון,
08/04/06 21:07
|
|
 |
שמשון שמשון!
סרביאם,
08/04/06 15:08
|
מעז יצא מתוק וממתיקותו של הרב שמשון תצא תורה ותאיר את כולנו במהרה בימנו סלה.
כי משמשון עד שמשון לא קם כשמשון, ואימרו אמן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
שבת שלום
חסידה,
07/04/06 23:17
|
|
 |
1.
גימטרייה
משה,
מרכז,
07/04/06 22:40
|
למען הדיוק ומחמת שגגה שנפלה: הגימטרייה של משיח ושל נחש היא 358 ולא 348.
הגב לתגובה זו
|
|