 |
10.
מעניין ביותר
מתגלגלת,
14/03/06 13:13
|
אגב,אחרי ההרצאה על גן עדן מתקדמים לדבר עצמו או שגם בעולם הבא נאלץ להסתפק בידע תיאורטי בלבד ...הממ לאלוהים פתרונים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
יפה דרשת
איציק,
תל אביב,
06/03/06 18:29
|
אכן,הסמל הגרפי של היין-יאנג מסמל את אחדות הניגודים.בתוך תוכו של היין(אין לצורך המחשה)מצוי זרעו של היאנג(יש-מלא)ולהיפך. זוהי תמצית הטאו,בו הדרך היא המטרה והמטרה היא הדרך. מחכים להמשך.תודה לכותב הנבון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
תן לנו אות אם אתה קורא את התגובות
PARPARIT,
06/03/06 00:29
|
לדוד החכם תמיד מבינה את דבריך ואתה עושה לי פרפרים. שולחת לך השתתפות בצער, אם הוא בכלל תופס מקום בהוויתך, באשר לתגובות על כתביך. אם מתאים לך להיות חבר שלי- תפוס את התדר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה תגובה מקסימה. תענה לה :)
ל"ת
היהא,
06/03/06 04:19
|
|
 |
7.
דווקא בציטוטים שלא טוענים לקול העצמי
אורי,
ת''א,
06/03/06 00:20
|
|
 |
6.
תודה, נהנית מדרך הכתיבה שלך :)
ל"ת
איילת,
05/03/06 05:52
|
|
 |
5.
חסרה התייחסות לתרבות האוטיסטית
בובו סמית',
תל אביב,
04/03/06 18:16
|
הכתבה מעניינת ומלאת השראה. חבל רק שאין בה התייחסות גם לנקודות מבט אלטרנטיביות, כפי שקיימות בתרבות האוטיסטית: www.autisticculture.org www.members.lycos.co.uk/aspergia
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש גם דרכים אחרות לשיווק ...
ל"ת
גון דו,
05/03/06 10:32
|
|
 |
4.
מרוב ציטוטים
לא רואים יער,
04/03/06 17:13
|
|
 |
3.
מוזר...
רזית,
04/03/06 09:05
|
אתה פותח את הכתבה שלך בהסבר בדבר החשיבות של היותו יוצרים בעצמנו, ואת עצמנו, והסיפור עם גן עדן וההרצאה. אני מסכימה לגמרי עם הגישה.
אלא שמייד אחר כך אתה מפציץ אותנו בציטוטים של אחרים, ולכל אורך הכתבה אינך מביא את עצמך, את הקול שלך , אלא מביא מדברי אחרים בלבד. את עצמך אתה מביא ממש במשורה ובדרך כלל בשאלות בלבד.
אילו היית נאמן לגישה שהבאת בתחילת דבריך והיית אכן היוצר של הרעיונות והדברים המובאים לפנינו , אילו היית נותן לנו הזדמנות להאזין לקול הפנימי שלך ולא לקולות המצוטטים של אחרים, היה הרבה יותר מעניין לקרוא. כבודם של המצוטטים במקומם מונח ואף אני אוהבת את בורחס ואת לאו טסה אהבה גדולה, אבל כדי לקרוא אותם אני פותחת את הספרים המקוריים ואילו כאן אני רוצה לקרוא את מיכאלי.
ועוד הערה לסיום- התירגום של ניסים אמון לטאו טה צינג טוב בהרבה מזה שהבאת שהוא לדעתי סתום, לא מובן ומרחיק את הקוראים מהספר המופלא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אף אחד לא המציא את הגלגל מחדש
ניב,
עפולה,
06/03/06 18:35
|
מכאן תסיקי שלצטט גדולים מאתנו מחוייב המציאות וניסים אמון לא המציא כלום.העובדה שהתקשית להתמודד עם התרגום של מיכאלי לא אומר דבר על מיכאלי אלא עליך בלבד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את הגלגל כבר אין צורך להמציא
רזית,
06/03/06 20:28
|
והתרגום אינו של מיכאלי אלא של דן דאוד. ומאחר שאתה חכם ואילו אני טיפשה, אולי תסביר לי אתה מה פירוש המושג ''בהתאמת האין שבו ''? התאמה בין מה למה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה לרזית
ניב,
עפולה,
07/03/06 13:44
|
התאמת האין-בו או הריק או הואקום,פירושה,האיזון בין הקיים לפוטנציאל,בין ''השפיצים'' של החישוק לציר הגלגל שביחד מביאים את הגלגל לתנועה(היש).הכח הוא לא ''השפיצים'' בדוגמא,אלא בהתחברות שמביאה את התוצאה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לניב
רזית,
07/03/06 17:18
|
''התאמת האין'' הוא מונח ללא פשר ולא פלא שהסתבכת.. לאו טסה לא דיבר על התחברות השפיצים לציר אלא על האין , על הריק שאף הוא נוכח. הנה התרגום השני:
''שלושים חישורים מתאחדים בטבורו של גלגל מלבד החישורים הריק הוא רובו של הגלגל
כד החרס עיקר שימושו הוא בחללו
על כן האין יש לו תפקיד הריק בעל צורה....''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודקת מאה %!
ל"ת
בועז,
05/03/06 11:23
|
|
 |
2.
משמעות הריק
ל"ת
רונן,
חיפה,
03/03/06 19:20
|
|
 |
1.
שיווי משקל
שרית,
03/03/06 16:02
|
עכשיו אני מבינה... הכל בגלל הרצאת האורח...
כי תמיד כשאני קוראת אותך ואני קוראת אותך תמיד, קיים במאמרים עצמם יחס מדוייק ונפלא בין הריק והמלא, והפעם היה גדוש מדי ונפגם שיווי המשקל...
מחכה להמשך המאמרים. מאוד מאוד אוהבת. נכנסת אליהם ריקה ויוצאת מהם מלאה.
שרית
הגב לתגובה זו
|
|