 |
29.
עניין אותי, עד שראיתי משהו
עידן,
24/11/05 09:32
|
אמינות של כתב היא דבר מהותי, ולכן אדם שכותב משהו, הייתי מצפה ממנו לדעת מה הוא כותב...
ברגע שראיתי את השורה, שחראקירי הוא חלק מהדת היפנית (איזו מהן? שינטו? בודהיזם? יש הרבה דתות ביפן), ולא בטעות חלק מהתרבות, הבנתי שאין טעם לקרוא את המשך המאמר...
אז לפני שכותבים משהו, טוב יהיה אם תבררו....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
ל18 עשיתי כעצתך..כוחות השחור
בועז@לב,
ת.א.,
20/11/05 07:13
|
פעילים חזק גם בפיל והמלך..שם שתי הכסחיסתיות פתחו מבער.הן נעזרות באין ספור דרדקים שרמתם מוטלת בספק. טוב הן כרנראה צריכות לאכות בוקר צהריים וערב.ובועז אחד קטן לא מספיק להן. הבעיה שאני מתחיל להתאכזב מכושר ההמצאה שלהן. רדוד משהו...ואני ממש לא אוהב להשתעמם. אם זה ימשיך ברמה הזאת,נצטרך להמציא פרובוקציות מאתגרות יותר לזאבות שיוצאות לצייד. טוב יש לי עוגה בתנור. סליחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ופעילים גם ב''הכל נשאר במשפחה''
חתולה 2,
20/11/05 07:54
|
של כרמל וייסמן. כדאי שתבקר שם ותספר על העוגה החדשה, החברה ישמחו. למרות כל מה שכתבת ם או כתבו בשמך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כולנו שקרנים פתולוגים
פועה,
20/11/05 07:26
|
כבר אמרתי בעבר שכולנו שקרנים פתולוגים. הנה אני לדוגמא אמרתי שאני לא כותבת יותר ומאז כל יום אני מפגיזה מליאן תגובות יחד עם איילת חברה שלי. אבל לא בשם שלנו חס וחלילה. פעם הבאה תזכור שאני אומרת שכולנו שקרנים פתולוגים אני מתכוונת לזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
הבוקר חמודי ואני עושים ספונג'ה
בועז שטרודל,
בוקר טוב,
20/11/05 04:53
|
ומנקים את הקקי אוף דה כלב באחוזתה של פנינה רוזנבלום, ואחר כך מתחלקים חצי חצי בשמפונים שהיא משלמת לנו פעמשעברה היא הבטיחה לתת לי קרם כפותרגליים לעור יבש, סדוק, הרוס, מדמם, משחיר ונרקב, וכולי תקווה שתעמוד בהבטחתה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
חברים וחברות בואו נפסיק את כל
בועז@לב,ת''א,
19/11/05 23:55
|
המריבות הללו ונתחיל בדיון עינייני ומפרה. כך שאוכל להתפנות לאפייה וליצור מתכונים חדשים.:)
שמתי לב שמאז שהופעתי במדור כל הוותיקים והמעניינים נעלמו, בינהם איילת, וגם פועה, לא ותיקה אבל בכל זאת..
אז זהו מעכשיו בלי ירידות והתחזויות כל אחד ישתמש בשם אחד. מצטער שקילקלתי לכם מושיט יד לשלום. וזהו אין יותר אש בהיכל רק בועז מה אתם אומרים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טעיתי....
אין,
פרס,
20/11/05 06:57
|
הן לא נעלמו הן רבות עם אחרים במאמרים אחרים. נרגעתי. אין ספק תגובותיה של איילך מלאות עניין וחדורות עוצמק רוחני ואינטלקטואלי.אלו של פועה פחות .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ושוב פעם טעיתי
בועז@ לב,
ת''א,
20/11/05 07:23
|
בעצם תגובותיה של פועה מלאות עניין וכולי, ושל איילך פחות, בעצם... של איילך יותר ושל פועה פחות... או ש... אולי תיקו, שתיהן חדורות עוצמק... פחות או יותר... איפה נופר שתוציא אותי מהמבוכה הזאת...??...!! : (
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
לכל ה''זאבים'',
חתולה,
19/11/05 22:49
|
מי שאינו יודע לילל, לעולם לא ימצא את להקתו, זה ברור. אבל כל כך חזק ? ההשפלה היתה כל כך כואבת ? אולי תנסו ללקק את הפצעים ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנחנו כבר שבוע מתלקקים, מה
זאב מלוקק,
19/11/05 23:42
|
דעתך להצטרף וללקלק. אנחנו אוהבים מאד חתולות. ומבטיחים שלא נאכל אותך, אלה אם תבקשי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמע התגובות בסגנון מעאפן שלך
חתולה 2,
רחוב,
20/11/05 07:17
|
חוספות אותך אפילו אם תמציא אלף שמות. זה לא מגרש בשבילך כאן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
לבועזי תשובה לתגובה המועתקת
דנילה גנון,
19/11/05 22:04
|
אין בעיה...שימי לב דנילה... אש, בהיכל, 19/11/05 21:03 תערבב שתי כפות של טימטום,עם כוס של סתימות,120 גרם של אינפנטיליות,ועוד מעט מי ביבים ותקבל...דנילה הגב לתגובה זו ============================== זה מה שאמרנו גיל גן אני עכשיו יגיד לך קקה ואתה תגיד לי פיפי ונבכה ונצחק. אבל ללא ספק יש שיפור וכולנו שמחים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דנילה דנונה ...אותו מתכון!!!!
ל"ת
ידיים למעלה,
על הראש,
19/11/05 22:57
|
|
 |
23.
שמתם לב איך איילת ופועה''נעלמו''
למוצא הישר,
מובטח פרס,
19/11/05 19:52
|
איילת שייכת לכאדר הכותבים היא לא יכולה להשתלח באנשים ולהסתכן שיצטטו אותה מול המערכת. פועה מתה לכתוב ,גם היא, אז היא שומרת על פסון.. ושתיהן מסתתרות תחת שמות שונים ומשונים.. זה מחיר הרצון לסליבריטאות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
בועז יקיר המדור, כדאי שתבקר גם
לינפושה וסוזן,
19/11/05 19:31
|
בכתבות אחרות לשם שינוי וגם ללמוד מה שם חושבים על שכמותך. אבל תהיה סמוך ובטוח ש... הכל נשאר במשפחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
מכונת הזמן
אלי לו-לאי ודני,
19/11/05 19:19
|
אורח חיים אחר ודרך אמות מידה שונות בלי אותות ומופתים בלי מוסר כליות מבעד דורות נראים כל בני החושך כל בני האור בחברות נבדלות בתקופות שונות
מכונת הזמן תעשיות בע''מ גאה מאוד להציג מאה עשרים ואחת אלה המראות שמהתלות במוחי בנגיעה אחת אל מציאות אחרת כמו כוכב הצפון במדבר שומם שמנצנץ מעלי מכוון את דרכי בתוך מבוך מפותל של מציאות מדומה מחשבה היא אור ידיעה היא ערך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומי המחופף הזה?
ל"ת
פששש..,
19/11/05 19:46
|
|
 |
20.
אין מאושר ממני..
בועז@לב,
ת.א.,
19/11/05 18:45
|
חיי היו מסכת של כשלונות ,לא זכיתי לשום יחס ,מכוער טיפש ולבד ,חשבתי שלא נשאר לי בשביל מה לחיות. לא מצאתי אפילו אדם אחד שרצה להתייחס. יום אחרי יום היאוש גבר ולא נתן לי רגע של נחת. עד.....עד ש....עד שנחתתי במקרה על המדור הזה. ומאז חיי השתנו .אני זוכה ליחס כמו שמעולם לא זכיתי, אלה מקללים אלה עונים יפה אלה מקיימים שיחה עניינית. אבל אלה שמקללים, הכי הרבה אני אוהב. הם עושים את זה עם אכפתיות שאף פעם לא האמנתי שאזכה לה. מאד מעציב אותי שלפעמים שוכחים לתקוף אותי והקלישאות שלי. אני מתעורר באמצע הלילה בודק את התגובות בחרדה ונרגע מיד לראות שעדיין מגדפים ויורדים עליי. מה אני אגיד לכם שיניתם את חיי. אני סמוך ובטוח שתמשיכו לשמח אותי ולתקוף ושתזמינו חברים נוספים להצטרף. זה כמו מסיבה, לעולם לא הייתי באחת ,כי לא הזמינו אותי.אתם יודעים מכוער ,שמן ,.אבל עכשיו יש לי מסיבה בלתי נפסקת. בזכותכם חבריי הנאמנים (אודטה,נחמודת, חמודמודה אנחנו, יסמין ,לא להיפגע אם שכחתי מישהו. הסיוט הגדול שלי הוא להתעורר ולגלות שכל אלה אדם אחד ויחיד. אני חלמתי תמיד על מסיבת רבת משתתפים, כמו כאן ). תמיד אוכל לסמוך עליכם שתיהיו כאן על מנת להתייחס.ולהכניס מעט אהבה לחיי תודה תודה תודה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תודה על הווידוי בועז
פסיכולוג קליני,
19/11/05 19:49
|
|
 |
19.
התפלספות מיותרת
דן,
תל-אביב,
19/11/05 17:38
|
''מה זה השטויות האלה?'' על סמך מה החלטת שאלה הם הפירושים לקיטש ולקלישאה? נראה לי מאמר מיותר ולא תורם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מאמר מצויין מדוייק וכולל, אם
פרופסור גלית,
19/11/05 20:12
|
לא התמזגת אין זו אשמתנו, נסה לקרוא את המאמר כמה פעמים ותראה שהכל מתבאר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באמת לא אשמתכם!
דן,
תל-אביב,
20/11/05 19:50
|
גב' פרופסור, זה באמת לא אשמתכם שלא ''התמזגתי'', אבל אין זה אומר דבר לגבי כמות הפעמים שעלי לקרוא מאמר זה בשביל להבין אותו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בוקר טוב אליהו!
ל"ת
דוד,
19/11/05 18:53
|
|
 |
גם לך!
דן,
תל-אביב,
20/11/05 19:51
|
|
 |
18.
הקשיבו הקשיבו
דיקאן הפאקולטה,
19/11/05 16:23
|
נפתחה ההרשמה לפאקולטה לרוחניות.
למתקשים ינתן קורס הכנה לרוחניות, שבמסגרתו יוכלו המועמדים להתווכח כאוות נפשם האם יש או אין רוח, מופשט, האחד, ''אלוהים''. אני כבר מזהה פה שני מועמדים פוטנציאלים לקורס ההכנה, אף שמי שבטוח שאין רוח לא יוכל להכלל אף בקורס ההכנה.
לאלו מבינכם שיעברו בהצלחה את הבחינה שתערך בסיום קורס ההכנה ייערך קורס מבוא לרוחניות שבסיומו- אם תהיו תלמידים טובים- גם תפגשו את המופשט לפגישה קצרה אחת לפחות,
לתלמידים המצטיינים, יערך קורס רוחניות למתקדמים, שמסגרתו הם יתקשרו עם המופשט וינסו לענות על השאלות החשובות באמת, כלומר\ ינסו לתאר אותו, לתפוש ולהבין מה הוא לשרטט קווים לדמותו ולאופן פעילותו ועוד. מסלול משנה יאפשר גם תרגול של אורגזמיות קוסמיות..
ההרשמה נפתחה, הטפסים במזכירות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני לא נח אף פעם. ממשיך לרוץ.
ל"ת
האיש עם,
הקעקועים,
19/11/05 21:51
|
|
 |
נראה לי שכל מה שאמרת הוא בסך
תלאביבית,
19/11/05 20:10
|
הכל קלישאה אחת גדולה ואפילו אתה יודע את זה. וסגנון קיטשי כמו שלך ממזמן לא פגשנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
שיר
ל''יסמין'',
19/11/05 16:08
|
כשהלב בוכה רק אלוקים שומע הכאב עולה מתוך הנשמה אדם נופל לפני שהוא שוקע בתפילה קטנה חותך את הדממה שמע ישראל אלוקי אתה כל יכול נתת לי את חיי נתת לי הכל בעיני דמעה הלב בוכה בשקט וכהלב שותק הנשמה זועקת
שמע ישראל אלוקי עכשיו אני לבד חזק אותי אלוקי עשה שלא אפחד הכאב גדול ואין לאן לברוח עשה שיגמר כי לא נותר בי כח
כשהלב בוכה הזמן עומד מלכת האדם רואה את כל חייו פתאום אל הלא נודע הוא לא רוצה ללכת לאלוקיו קורא על סף תהום
שמע ישראל אלוקי אתה כל יכול נתת לי את חיי נתת לי הכל בעיני דמעה הלב בוכה בשקט וכהלב שותק הנשמה זועקת
שמע ישראל אלוקי עכשיו אני לבד חזק אותי אלוקי עשה שלא אפחד הכאב גדול ואין לאן לברוח עשה שיגמר כי לא נותר בי כח
שמע ישראל אלוקי אתה כל יכול נתת לי את חיי נתת לי הכל בעיני דמעה הלב בוכה בשקט וכהלב שותק הנשמה זועקת
שמע ישראל אלוקי עכשיו אני לבד חזק אותי אלוקי עשה שלא אפחד הכאב גדול ואין לאן לברוח עשה שיגמר כי לא נותר בי כח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני אוהב את השיר, תזכירי איזה
לאכול עד 4,
19/11/05 23:07
|
|
 |
שיר
יסמין,
19/11/05 20:07
|
עדר זאבים אינו יודע פחד אנו רגילים לצוד את הצייד אף על פי שזאבים הולכים ביחד הזאב הוא לא חבר של אף אחד צמרות עצים שורטות את השמים אנו מתחתם עכשיו כי אין ברירה שלח את הבדידות שלך על פני המים היא תמיד תחזור אליך חזרה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וואלה ?
התרשמתי,
19/11/05 21:50
|
לא יודע פחד ? פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אז למה אתה מתחבא ולא חושף את עצמך ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יסמין, כל הכבוד!
L,
ת''א,
19/11/05 21:42
|
|
 |
16.
לחמודי..אם אתה מסכם...
בועז@לב,
ת.א.,
19/11/05 09:05
|
הרשה לי שתי הערות. א. מה שמצריך הסבר ארוך ומתיש התייחס אליו בחשדנות.
ב. אתה יכול לכתוב על כל דבר שאתה לא מאמין אבל טוען שיש. אהבה, שינאה ,ידידות, חברות.....חיים על פלנטות ... לפי מיטב הבנתי זה לא היה הדיון
הדיון היה :אם הקיטש הוא ביטוי של אלוהים דרך האנוש או...ביטוי האנוש דרך האלוהים..
בראשון הוא הכרחי כי בלי אין ביטוי בשני הוא מיותר לחלוטין ואפשר בלי.
ואולי אי אפשר בלי ...כי האדם מוכן לעשות למען הנשגב ממנו (יהייה אשר יהייה) מה שהוא לא מוכן לעשות למען עצמו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האדמה בוכה
מוקי,
19/11/05 19:25
|
לא זו לא טעות אחי, זו המציאות עולם שלם מלא בכעס ובדידות ותראה שיש כל כך הרבה טיפשות, אחי, אין שום דבר פשוט כולם רוצים מהר ובקלות.
כמה זה הרבה ומתי זה מספיק? מי יותר שווה? זה נראה לי מצחיק איך עושה רובה וכמה זה עולה? כל הנהרות מובילים אל הים והים אינו מלא ואני שואל – מה חשבנו שיקרה? עוד לא נגענו בקצה של הקצה עולמות שלמים עוד מחכים שנגלה אבל אנחנו עסוקים עוד בלקנות ולקנא כי עבדים תמיד היינו ועבדים נשאר לעוצמה ולשלטון, לשררה ולפאר עמוק בפנים כולם רוצים להשתחרר מאותם הכבלים ולא יכולים - כי משהו חסר.
לא זו לא טעות...
רק את עצמו יכול אדם לשנות ולראות שהשתנה העולם כל כך רבות הן הדלתות שלא נפתח אף פעם איך נקום בבוקר אם בלב יש לנו חור? אני לא רואה באופק את הסוף או את האור אחים ואחיות! זה הזמן לקום ולהיות לא נוכל לישון יותר, צריך לגרום לזה לקרות כי אם לא למדנו עד עכשיו אולי אף פעם לא נלמד כמה שנים נשארו לנו? אף אחד לא רוצה לבד אדם הוא רק אדם ומה בין דם לדם? כשמחלקים את העולם לבעדנו ונגדם - האדמה בוכה, האדמה בוכה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לבועז, איפה היית קודם?
קצרן,
וחרמן,
19/11/05 12:52
|
למה ךא הסברת כבר מזמן לחמודי שכל מה שמצריך הסבר ארוך ומתיש צריך להתייחס אליו בחשדנות? יכולת לחסוך לנו ימבה הסברים ארוכים ומתישים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אישית...
בועז@לב,
ת.א.,
19/11/05 13:08
|
אני לא מכיר את חמודי. ההערה שלי התייחסה למה ש ''מצריך הסבר ארוך ומתיש'' ולא לאדם זה או אחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היא לא תיתן לך לעולם מנוח
שבילי,
19/11/05 11:47
|
|
 |
למה להשתמש בכל כך הרבה
חמודמודה,
19/11/05 10:49
|
קלישאות, כדי להגיד דבר כל כך קיטשי. רוצה שאלוהים יכעס או לחילופין יעלוז חזרת די מהר מוינה או שביטלו את נסיעתך לאחר שטעמו ממאפך. אני דוקא די אהבתי את עוגת הגבינה עם התות למרות התות ברקוב והגבינה הישנה. היה די טעים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוי פועה פועה ..כמה את שקופה..
ל"ת
משקיף,
ניטראלי,
19/11/05 17:16
|
|
 |
זאת אני, לא פועה למה לקחת ממני
נחמודת באמת,
19/11/05 19:26
|
זכויות יוצרים, לא יפה, תתאר לך שהייתי אומרת שאתה לא משקיף ולא נייטרלי לא היית נעלב, אז בבקשה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא פועה.
ל"ת
סורי..,
19/11/05 18:31
|
|
 |
פעם......
אש,
בהיכל,
19/11/05 12:54
|
כשהשלטתם פה טרור במדור היו לתגובות שלכם ולירידות ריח של התנשאות תוקפנית. היום אותן תגובות מריחות ריח רע של נרדפות ופרנויה.אומללות ששכחה להתקלח אחרי שגררו אותה לבוץ. אז בבקשה להיכנס למקלחת ..כי לפחד יש ריח חריף של זיעה קרה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אש בהיכל - אתה צודק 100% !!!!!
ל"ת
HR,
19/11/05 19:12
|
|
 |
תודה, אפללו, תמיד אני צודק
ל"ת
אש,
בהיכל,
19/11/05 20:02
|
|
 |
התחלתם להתחזות..סימן טוב
אש,
בהיכל,
19/11/05 22:03
|
|
 |
בועז כפי הנראה נתתי לך קרדיט
נחמודת,
19/11/05 15:48
|
גבוה מידי, נראה חוש ההומור שלך רדום, ויצר התוקפנות עובד שעות נוספות. סתם התלוצצתי כי מצא חן בעיני הבוקר טוב שלך עם הכרזת המאפה היומי. לוקחת בחזרה כל מה שאמרתי שפגע בך, לא מתוך פחד חלילה, אלה מרצון לראות את הטוב שבך. מצד שני אני בהחלט יכולה לראות איך אפשר לפרש את תגובתי כתוקפנות אם נכנסים למיינד פריים המתאים. הערה קטנטונת, אל תאפה כשאתה כעוס...שלא יכנס לתוך העוגה. נופר האחרת או סוזן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בועז - לא אני כתבתי את התגובה
נופר המקורית,
19/11/05 19:10
|
הזאת בשם : ''נחמודת'' שנחתמה בסוף בשם: ''נופר האחרת או סוזן''.
לא אני כתבתי 99% מהתגובות שנשתלות כאן בשמותי הקודמים כולל תגובות תמימות למראה כמו : ''אהבתי את הכתבה, תודה''... כמובן שבחיים לא כתבתי בשם :''לילי'' או כל שם אחר. וכמובן שלא אעשה כזה דבר בטור של י' - כפי שעשו בשמי.
המגמה ברורה לחלוטין. מנסים לבנות לי כאן דמות ואח''כ דרכה להשתלח בך או באפללו או אני לא יודעת במי ואני לא בטוחה שמי שעושה (עושים) זאת יודע בעצמו מה הוא עושה.
כמובן שמייד יהיו חיקויים והכחשות בשמי , כמו שהיה כל הימים האחרונים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מזה מיינד פרי-ים??אודטה??
צביקה,
L.A.,
19/11/05 18:17
|
|
 |
כן, אבל חשוב לתת לזה לשבת בשמש
צילה לוס כבלרוס,
19/11/05 19:19
|
כמה דקות, רק לקבל את הגוון הרצוי, ואז להוסיף קצת פטרוזלייה דבש אגוזים שבורים לא מרוסקים, לערבב קלות אם תרכיז שוקלד, מעט ירקות ויאללה לתנור לאיזה שעה אבל לא יותר משעתיים, וכמובן חשבת ששכחתי? את הביצים להוסיף מייד לאחר התרכיז ורק אז לתנור. לא לא תתפוס אותי בטעות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני נהנה אתם היחידים שמתיחסים
אומללי,
אין,
19/11/05 18:13
|
אלי בחיים . אין לי חברים. אבל פה לפחות מתיחסים אלי ואני סוף סוף זוכה לתגובות. אני מלא תודה לכל אלה שמתיחסים אלי. אפילו בלשון כאילו לא נעימה .לי זה מאד נעים העיקר שתמשיכו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבה נקיים דיון פרקטי על ריחות
יסמין,
19/11/05 15:15
|
לתגובות שלך יש ריח של מי שהיה הילד הדחוי בכיתה שנה אחרי שנה, ריח של מי שאין לו חברים, ריח של מי שבחורות שאיתרע מזלן לפגוש אותו בג'י-דייט, קיללו את הרגע שבו נרשמו שם, ריח של ילד של אמא'לה גם אם הוא בן 70, ריח של מי שסובל כל חייו מקשקשים ועור שמן, ריח חריף ודוחה של חנאנה.
אוהוהוהו, איזה פחד....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה שבעים,
מרשם האוכלוסין,
19/11/05 16:11
|
מקסימום מ-ק-סי-מום הייתי נותן לו עשרים ושמונה. ילדון, בחייך. סתם ילדון טיפשון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התחלתם לגייס ילדים אחרי התבוסה
אש,
בהיכל,
19/11/05 16:06
|
עולם דימויים מינאטורי . עממי ?? חטיבה?? תיכון ?? אולי אבל עד י''א.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין בעיה...שימי לב דנילה...
אש,
בהיכל,
19/11/05 21:03
|
תערבב שתי כפות של טימטום,עם כוס של סתימות,120 גרם של אינפנטיליות,ועוד מעט מי ביבים ותקבל...דנילה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ילדים בגיל גן, גבוה מזה זה
דנילה,
19/11/05 19:23
|
יהיה קצת חזק בשבילך, תראה איזה התחשבות, יאללה, תביא איזה מתכון חדש, ולך לשבת בשמש להרגע...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמאמר הקלישראה.תשתיות הטרור
צביקה,
L.A.,
19/11/05 16:02
|
|
 |
אתה חי בסרט, אומללי
אנחנו,
19/11/05 14:48
|
אולי תצטרך לעבור שיעור יותר קשה בהמשך, עד שתתפכח ותתפקח לראות את ההתנשאות התוקפנית שלך עצמך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואתם ,בסיוט בדמותכם..
ל"ת
מתרשמת,
אי שם,
19/11/05 17:25
|
|
 |
מה שיעור איזה שיעור
טמבל אחד,
19/11/05 16:19
|
|
 |
למה אתן רק נשים???
ל"ת
משקיף,
ניטראלי,
19/11/05 16:09
|
|
 |
אנחנו לא
ל"ת
זכר,
19/11/05 18:35
|
|
 |
הופה הופה. עכשיו את נכנס לשדה
חמודי,
19/11/05 10:06
|
|
 |
נהפוך הוא
ל"ת
בני האלוהים,
19/11/05 11:56
|
|
 |
15.
גיבוב מילים פסדו-אינטלקטואליות
ל"ת
רז,
תל-אביב,
18/11/05 18:58
|
|
 |
14.
מי הזיז את הלינפושה שלי!
הלוחם הנודד,
סונורה,
18/11/05 12:42
|
הרגע חזרתי ומה אני רואה? כולה התכוונתי להמתת חסד אחת או שתיים ופתאום נהיה פה טבח, מה קרה לרובוטים שלי. מי נגע בהם ואיפה כל הלינפושאים?
טוב, עכשיו אצטרך לייצר לי רובוט חמודי חדש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה לנפושה?
נדייק,
18/11/05 14:11
|
|
 |
לוחם יקר
שטינקר,
18/11/05 14:04
|
הנה הלינפושה לפניך והפעם אודי חמודי שמו ולידו ה''נופר'' א שברחה מנופריותה והפכה ללילי, ולשונה מטטילת בעכוזו, מה חדש?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הדמויות שציינת הן מתחזה !
ל"ת
לא היה ולא,
נברא,
18/11/05 18:15
|
|
 |
13.
האם תומר ישבור את מחסום
???,
17/11/05 22:25
|
|
 |
רואים שלא היית בארץ השבוע
ל"ת
!!!,
17/11/05 22:46
|
|
 |
12.
מאמר גדול!!!!!!!!מחיאות כפיים
y,
y,
17/11/05 21:14
|
תודה שזה נכתב ונאמר ע''י מישהו סוף סוף די לקיטצש''' גדול באמת אני נלהבת מידי, הגענו לימי ביאת המשיח ,אם המדור הזה שם את הכתבה הזו, זוהי הארה. קראו ותוארו תקשיבו באמת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רמת התגובה חופפת לרמת הכתבה
ל"ת
טלי,
17/11/05 21:38
|
|
 |
11.
למה לא כותבים שמושיק גלאמין
ארכיבישוף,
17/11/05 19:20
|
כתבה את זה? הקלישאה היחידה היא צורת כתיבתו. כול השאר נתון לפרשנות,מהחשוכה למוארת ביותר. ה 3 השורות האחרונות מסכמות הכול. תגיד מושיק למה לא נבנה את הבית מקדש הזה עם פיליפ סטארק? נרהט איקאה,יהיה פצצה. נעלה את המשיח על פראדה יהיה הכי מהמם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מחמם
טיאסטו,
17/11/05 20:48
|
אני ייתן בעליות והלסתות שלכם יצאו מהמקום. יש אחלה שולחן אורות גנוזים פליקרים קונפטי ודוכניי נקניקיות יהיה סוף
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחרי הפתיחה מסיבה של שירזי!
ל"ת
טלטול,
17/11/05 20:16
|
|
 |
10.
גם לנשום, לאכול, להיוולד,
נעמי,
חולון,
17/11/05 18:46
|
למות, לישון, להתעורר וכו' זו קלישאה. האם מעשים/דברים אלה הם שפלים ופחדנים? מאין הקריץ הכותב את התאוריה הנבובה הזו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
אני בטוח
תומר,
17/11/05 18:40
|
שהוא כתב את כל זה עם חצי חיוך ולא חשב שממש להמליץת ''לרדוף אחרי הקיטש'' או כל שטות כזו. אולי לכן זה בפורמט של טור אישי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
חמוד.
חמודי,
17/11/05 18:06
|
תיאור יפה מאוד של שתי קיצונויות שמי שרוצה לגלות מה נכון ומה לא נכון חייב לשים לב לא לגלוש אליהן.
בסוף המאמר הכותב בוחר לבחור באחת מהן כאילו שהבחירה באחת משתי הסטיות היא הכרחית.
זכותו.
אבל הוא לא מסתפק בבחירה האישית שלו ומסיים בציווי פסקני משלו : הקיטש הוא אלוהי ורק אחריו צריך לרדוף.
מעבר להצבעה על העובדה המוזרה שדווקא הבחירה בקיטש מסתיימת בקלישאה :), חשוב לשאול אם נוסד כאן זרם רוחני חדש ובעיקר, אם מפציע כאן מורה רוחני חדש.
חשוב שנדע, מפני שראוי שמורה רוחני יתקבל כאן במלוא הכבוד הראוי לו ובעיקר, יכובד בכל הטקסים שבהם נהוג לכבד כאן מורים רוחניים שלא ממש סומכים עלינו ומעדיפים לבחור ולקבוע עבורנו מהי האמת היחידה והבלעדית :).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לדעתי הוא קצת צוחק
פרסיליה מלכת,
המדבר,
18/11/05 15:02
|
לדעתי הוא קצת צוחק ולא צריך לקחת את זה יותר מדי ברצינות. לכן זה בפורמט של כתבת דעה ולא של מאמר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לסמוך זה לא להורות...
בועז@לב,
ת.א.,
18/11/05 13:10
|
אבל זה בדיוק הפרדוקס של חיפוש באמצעות הוראה.כאשר ההתכוונות היא מפת הדרכים היחידה של כל אחד ,ההוראה באה לסמן שביל אל אמת יחידה ומובנת ולסתור את יצרתיות ההתכוונות האישית. כל הוראה היא מדכאה יצירתיות (גם הוראה טכנית אגב,הטכניקות נולדות עם הכוונות) . ומכך שאין לה ברירה להעמיד מול אותו ספק מתחדש של החיפוש ,אמת יחידה ומובנת. מורה שמקדש ומעודד ספק,הוא מורה רע. מכאן שההוראה הרוחנית היא רעה מעצם מהותה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תפסיקו להתחזות לבועז
חזי,
18/11/05 15:59
|
|
 |
אודי חמודי,
לילי,
18/11/05 12:20
|
''הכותב''? :)
ושכחת להוסיף שרק אתה יודע מהי האמת היחידה והבלעדית, קורע מסכות שכמותך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לילי זו צביקה או איילת או פועה
ל"ת
הסבר,
19/11/05 15:25
|
|
 |
וכולם ביחד זה ''אנחנו''
ל"ת
הסבר2,
19/11/05 17:18
|
|
 |
והסבר1 ו-2 זה לינפושה או אפללו
ל"ת
הסבר 3,
19/11/05 20:00
|
|
 |
צביקה השתגע שוב. עכשיו הוא
ל"ת
הפך ללילי,
18/11/05 18:17
|
|
 |
לילי אבקשך מאוד לא
לילי א.,
18/11/05 14:06
|
להשתמש בכינוי שלי ולא להתחזות לי. תודה מראש.
ותני קצת ללשון מנוחה. היא התעייפה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באין אלוהים
אין שם,
18/11/05 23:39
|
יש ספר כזה (באין אלוהים) - שנכתב על השואה ומתאר מה קורה לאנשים שאיבדו את האלוהים שלהם.
נזכרתי בספר, שקראתי את ההתחזות שלך אלי ויצירת שם חדש (לילי) לדמותי (שבמילא אין לך מושג מי היא) בכתבה של יעקב זנדמן.
הגעת למקומות של מעבר לקיטש ולקלישאה, ומעבר לגבולות. אין לך אלוהים ואתה מוכן לבזות כל מעמד.
לא שהרדיפה האובססיבית המטורפת אחרי בכל כתבה , כולל כתבות על קבלה וכאלו שמעולם לא קראתי ושתילת תגובות שם בשמי (התגובות נראות תמימות אבל הכוונה מאחריהן לא כזו) הן קבילות, אבל חציית כל הקווים האדומים בשביל מלחמה שהיא בדמיונך בלבד - היא מעבר לכל הבנה . (הבנה שלי).
בחנוכה אהייה בכותל ואשים שם פתק בשבילך עם בקשה לאלוהים שיעזור לך (אני רצינית לגמרי). אני מקווה שאלוהים יענה לבקשה על אף חילוניותי, מתוך התחשבות בנשמתך.
רק אלוהים יכול לעזור לך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איילת וצביקה מחדשים מופע
ל"ת
פסיכואנליזה,
18/11/05 19:04
|
|
 |
מצטער.
חמודי,
18/11/05 12:45
|
חשבתי שזה כבר ברור מאליו, ולא רציתי להכביד על הטקסט :).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הידד חמודי! הידד הידד!
ל"ת
נופר,
17/11/05 19:20
|
|
 |
7.
ניחוש קל- הכותב הוא גבריאל רעם
ל"ת
אלי,
חברון,
17/11/05 15:57
|
|
 |
6.
עמוק(?)
תומר,
17/11/05 14:40
|
''האל הטוב שונא קלישאות, אני בטוח בזה. מצד שני, ברור לי שהוא מאוד אוהב קיטש''.
אתה שונא קלישאות ומאד אוהב קיטש. האל הטוב לא שונא כלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האל אוהב גם קלישאות וגם קיטש..
L,
ת''א,
19/11/05 21:48
|
או שפשוט לא כל כך משנה לו - בני אדם הם אלה שאוהבים גם זה וגם זה. בסך הכל הדתות נועדו לבני אדם ומדבות בשפות המובנות לכולנו, כולל אנשים ''פשוטים'', כולל אנשים ''מורכבים'', ילדים ומבוגרים, לכן, שפת הקיטש ו שפת הקלישאות - הן המובנות ביותר לכולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
מודע התפרסם מאמר הזוי זה פה
תומר,
17/11/05 14:38
|
|
 |
4.
מי כתב את זה?
ל"ת
הפרטים הקטנים,
17/11/05 14:13
|
|
 |
3.
למה אין תמונה של בית המקדש?
ננדי,
17/11/05 13:40
|
הנה לינק עם שתי תמונות:
http://www.meridianmagazine.com/gospeldoctrine/nt/030523nt20.html
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
קיטש מילה טעונה ערכית...
בועז@לב,
ת.א.,
17/11/05 13:18
|
איך קיטש מתקשר או לא מתקשר לאלוהים?? הביטוי האנושי של האמונה באל הוא עניין תרבותי.היהודים מתרחקים כמו מאש מכל ביטוי חיצוני או אמנותי של נוכחות האל בחייהם.אצלם הכל כלול בספר אחד וזה הכל. הנוצרים בנו לאל קטדרלות ששואפות השמיימה. וההינדים מקשטים. כל אלה ביטויים אנושיים, תרבותיים ואין להם דבר וחצי דבר עם האלוהות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד אפשרות
חמודי,
18/11/05 07:55
|
אם אתה יוצא מנקודת הנחה שאלוהים הוא כולו המצאה של האדם, אז אין ספק שאתה צודק. אבל אם אתה מוכן לקחת בחשבון את האפשרות שאולי דווקא האדם הוא המצאה של אלוהים, זה כבר פותח פתח לאפשרויות אחרות.
למשל, שהוא יכול לראות את כל אשר עשה, ולראות כי טוב, אבל הוא יכול גם לראות את כל אשר עשה, ולראות כי לא כל כך טוב, ולכן יכול גם לשנות את דעתו, להוסיף הנחיות, או לבטל הנחיות קודמות וכו'.
השקפה כזו מרחיבה את המבט וכוללת גם את האפשרות שכל הביטויים האנושיים השונים שתיארת אינם רק ביטויים אנושיים גרידא, אלא ביטויים לסוגים השונים של ההתגלות והרצון האלוהיים בזמנים ותרבויות שונות.
ועוד לא דיברנו בכלל על האפשרות שאלוהים (לשון רבים) הוא לא בהכרח אחד. בהחלט יתכן שיש כמה כאלה, ושהם לא תמיד מסכימים ביניהם ולכן גם מנחיתים לעיתים הנחיות סותרות.
למשל, פעם לא תעשה לך כל פסל..., ופעם לך עם הדימיון שלך עד הסוף. או ברית ישנה, מול ברית חדשה.
זו גישה נפוצה מאוד בהינדואיזם שמקובלת גם על פרשנים של המקרא שנדחקו לשוליים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הדמיון האלוהי כמפיק תרבויות
שלום,
אפיקים,
18/11/05 19:43
|
יופי ואז אתה הופך את האדם למריונטה של אלוהים המופעלת על ידי ''כריז'' פסיכדלי של בורא עולם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שלום, מסור דש לדוד בריק
ל"ת
זאב,
19/11/05 08:39
|
|
 |
מסרתי מסר בחזרה רק שהוא
מולש,
19/11/05 11:28
|
לא כל כך זוכר אותך, לא נורא. אפרופו, דש לחיים וזלדה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אפשרויות רבות..בחירה אחת...
בועז@לב,
ת.א.,
18/11/05 12:52
|
נכון ואז הכאוס. כי אם אתה מניח שהאדם הוא המצאה של אלוהים ,איבדת לגמרי את השליטה. אין מגבלה ואין גבול לדימויים ולאמונות לגבי מי או כמה או איך האלוהים (השונים והרבים) דימיינו ,תכנו ויצרו את האדם. האופציה הזאת מזמנת אין ספור וריאציות להפקדת גורל ההוויה האנושית ל''אחריויות'' מזדמנות ומקריות פרי אמונות רבות ,(שכל אחת מאמינה כמובן שהיא היא הנכונה,מה שמזמן לא מעט מלחמות ושנאות) .אבל, וזאת האופציה המועדפת עליי (למה מה מי אני?) אם יוצאים מנקודת הנחה שהכל מתחיל ונגמר באדם. על תשתית הזאת יש הרבה יותר מרחב פעולה לליקחת אחריות של האדם כלפי חייו וגורלו. אם הכל מתחיל ונגמר בו ,אין ספק שהוא יכול להאמין שאין גבול ליכולת שלו להימצא בהתפתחות רוחנית לא מוגבלת.כי נוכחות אלוהים תמיד תימצא עליונה ,כשאיפה בלתי אנושית.ולא ברת השגה.האדם לעולם לא יהיה אלוהים.ישנה תמיד דרגה מעליו שאליה הוא לא יגיע.
ואני לא מבין למה אני צריך להיזהר,מצביקה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בני ברוך !!! איפה אתם???
אחד אלוהינו,
אלוהינו,
18/11/05 16:32
|
זה המקום להסביר לבועז את היחס בין האדם לבין אלוהים ולהעמידו על טעותו בעניין השליטה בחייו ובגורלו. קדימה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי אתה צודק, ואולי בכל זאת
חמודי,
18/11/05 13:54
|
יש עוד אפשרות.
מצד אחד עומדת הטענה שהאדם המציא את אלוהים כדי למלא את החורים בתפיסת העולם שלו ובתחושת חוסר הביטחון הקיומי שלו, וכדי שיוכל לטפח לעצמו אשליה של קיום נצחי. אבל אולי בין כל האלוהימים יש כאלה שהם אמיתיים ויש כאלה שהם מעשה ידי אדם, וזה מה שמבלבל אותנו ?
אם מיחסים לאדם יכולת המצאה כזו, אז אפשרית באותה המידה גם הסברה שהוא הורג את אלוהים לאט לאט במאות השנים האחרונות פשוט מפני שהוא לא יכול לשאת את המחשבה שהוא לא אדון לגורלו באותה המידה שבה הוא היה רוצה להאמין, כמו גם בגלל השלכות מרחיקות לכת אחרות שיהיו עבורו להודאה בקיומו של אלוהים.
אף אחד מאתנו לא בחר, (לא במודע בכל אופן),את התקופה שבה הוא ייוולד, את המדינה שבה הוא ייוולד, את חופש הביטוי וההשכלה שיהיו בה, את הוריו, את האמצעים הכלכליים שיעמדו לרשותם, ואת כל ההתנסויות הנעימות והלא נעימות שלו ועוד אלפי דברים שמעצבים אותו כאדם. יחד עם זה, הוא מתעקש לטעון שהוא אדון לגורלו.
למרות שאני לא מתכוון לטעון שאין לנו כל שליטה, אתה חייב להודות ש''אדון לגורלו'' בנסיבות האלה, הוא ביטוי קצת מוגזם:).
כמו שחשוב לא להמציא אלוהים ממניעים לא מודעים, חשוב גם לא להרוג אותו ממניעים כאלה.
מעניין אם אנחנו חייבים לבחור. מעניין אם אפשר לשאול את השאלה אם יש אלוהים בריחוק ''מדעי'' ואובייקטיבי, על אף ההשלכות האישיות שיכולות להיות לתשובה כזו או אחרת.
לכאן או לכאן, כשאנחנו שואלים מתוך מניעים אישיים בלבד, אנחנו דנים את עצמנו לטעות ולסילוף.
אני זוכר מישהו שהתעקש על תיאוריה שהוא פיתח, שלפיה משה המציא את אלוהים כדי שיהיה לו קל לשלוט בעם ישראל.
הוא היה כל כך משוכנע בזה, שהוא התעלם לגמרי מזה שכשמשה ירד מהר סיני הוא טבח 3000 מבני עמו שלא נענו להוראותיו. ברור שאדם כזה לא זקוק לשום אל כדי להשליט סדר :).
זו רק דוגמא קטנה, אבל היא מצביעה על הצורך בראיה רחבה מאוד כשדנים בנושא כזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טוב,אם אתה מסכם..תרשה לי...
בועז@לב,
ת.א.,
19/11/05 08:50
|
א. מה שדורש הסבר מתיש וארוך התייחס אליו בחשדנות. ב. אתה יכול לכתוב שאתה לא מאמין אבל טוען שיש,על כל דבר ,אבל זה לא היה לפי מיטב הבנתי הדיון.
הדיון היה אם הקיטש הוא ביטוי אלוהים דרך האנוש או ...ביטוי האנוש דרך אלוהים. (יהיו אשר יהיו)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איך רובוטים עושים אהבה?
אלינור,
18/11/05 16:17
|
|
 |
גדול..? האמנם...
משקיף,
נטראלי,
19/11/05 11:17
|
|
 |
גדול, אלינור
ל"ת
חיחי,
19/11/05 07:40
|
|
 |
או פועה....
ל"ת
קלישאה 2,
18/11/05 23:06
|
|
 |
איילת בהופעה מחודשת
ל"ת
קלישאה,
18/11/05 19:06
|
|
 |
בחירה בין ה''אין'' לבין ה''יש'' אל
בועז@לב,
ת.א.,
18/11/05 15:54
|
כל זה יכול להיות נכון. אבל ברור שהבחירה ב''אין אלוהים'' מחלקת את קלפי הקיום האנושי אחרת לגמרי. אז למה לא לבחור באופציה הזאת. אנחנו, נדמה לי ,מדברים על הבחירות האמוניות, לא על השאלה הפילוסופית עד כמה האדם חופשי בבחירותיו , שזה כבר אופרה אחרת אבל לבחור לא להאמין או כן להאמין באלוהים הבחירה הזאת נתונה. ואני חושב שיש הבדל מהותי בין שתי הבחירות . הבדל שקובע את כל החיפוש הרוחני של האדם. כי אם אתה יוצא מנקודת הנחה שקיימת יישות עליונה ממך בעלת איכויות ומהות אחרת משלך שאתה חייב להתיחס אליה בכבוד לעבוד אותה וחס וחלילה לא לחשוב שתצליח להגיע לדרגתה,אתה כבר יוצר את התירוץ לבריחה מהתמודדות. עד כדי אמונה שאתה אינך אחראי לגורלך והכל כתוב. וזה מה שמעניין למה האדם יכול לבחור ב ''אין אלוהים'' והוא בוחר ביש אלוהים.? שים לב שאצל המאמינים טובו של האדם אינו משהו מובנה במהותו אלא השתקפות של אלוהים.החסד הוא חסד אלוהי וגם האהבה היא מתת האל. כאשר כמובן מן הצד השני יש את השטן המתרץ את כל מה שרע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אישית..אשמח לדעת איתך...
ל"ת
בועז@לב,
ת.א.,
19/11/05 09:07
|
|
 |
ומה עם ''ידיעה'', ולא ''אמונה''?
ל"ת
לבועז וחמודי,
19/11/05 05:52
|
|
 |
שוב, מסכים עם כל מילה שלך
חמודי,
18/11/05 23:44
|
בעניין האמונה.
נראה לי שאפשר לסכם את הדיון בצורה הבאה שרק מוכיחה שיש בינינו לא מעט מן המשותף:
אתה לא מאמין באלוהים, וטוען שאין אלוהים.
וגם אני לא מאמין באלוהים, אבל טוען שיש אלוהים :).
כפי שאתה רואה, עדיין נותר פער קטן ולא משמעותי.
הבעיה היא שהדרך היחידה שאני מכיר על מנת לגשר עליו, היא באמצעות הסברים ארוכים ומתישים, וזה עונש שלא מגיע לך :).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ניטרול ה''יש אלוהים''אינו מניח..
בועז@לב,
ת.א.,
18/11/05 23:04
|
ה''אין אלוהים'' איננו מניח אמונה ,אלא שלילת האמונה,שמבחינתי אין לה משמעות .
אם שוללים אמונה באלוהים (הרבים המשונים והמשתנים) אין צורך בלהיסתרבל ולהיכשל באמונה בכלל.
היא כמו התקווה,גלגל ציפה מפוקפק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים אתך לגמרי בכל מה שקשור
חמודי,
18/11/05 18:25
|
לאמונה. אין ויכוח בכלל. אני אפילו יותר קיצוני ממך בעניין.
אני רק אומר שהבחירה ב''אין אלוהים'', באתאיזם, גם היא אמונה בדיוק כמו ''יש אלוהים'', וששתיהן מהוות מכשול לגילוי האמת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בועז תיזהר, חמודי זה צביקה !
ל"ת
אלישע,
18/11/05 12:12
|
|
 |
גם אני מתרחק מאש כמו מאש
בועז שטרודל,
יהודי טוב,
18/11/05 05:34
|
|
 |
אתה לא מוזמן למסיבה
סלקטורית,
17/11/05 20:58
|
|
 |
1.
ואולי עוד יהפוך הקיטש לקאמפ
סוזן סונטאג,
17/11/05 12:45
|
מתוך ''הערות על קאמפ''
מהות הקאמפ היא אהבת הלא-טבעי, המלאכותי והמוגזם
קאמפ הוא ראייה של העולם במושגים של סגנון אך סגנון מסוים. הוא אהבת המוגזם, ה-off, של דברים-שהם-מה-שהם-אינם
דברים הם קאמפים לא כאשר הם מתיישנים אלא כאשר המעורבות שלנו בהם פוחתת, ואנחנו יכולים להינות מכישלונו של הניסיון במקום להיות מתוסכלים ממנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הערות נוספות
חובבת,
17/11/05 15:38
|
קלישאות משטיחות משמעות. קיטש מפקיע אותן בהגזמה אסתטית פרועה מעבר לפורפורציה, זה ההפך מאיזון בין צורה למשמעות.
''ואנחנו יכולים להינות מכישלונו של הניסיון במקום להיות מתוסכלים ממנו'' אולי בגלל זה כלכך קל לאהוב קיטש, שבמוצהר משוחרר מנסיון להיות נאמן למשמעות וכולו חגיגה נוצצת ומפורטת של צורניות
הגב לתגובה זו
|
|